YORUMLAR
Toplam 119 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
kılıç 29 Kasım 2008 Cumartesi 07:20

Bir de fener medyası diye dalga geçiyorlar akılları sıra.Yahu başta inkar ettiniz sonra takipçisiyiz dediniz ne ayak?Ayrıca iktidarın fener olayı ile bir irtibatı mı vardı da olay belli olmadan hemen inkar ettiler.İşte sonrasında inkar ettiğini kabul etmek durumuna düştüler kendilerini tekzip ettiler.Onlar zaten sistematik olarak her şeyi yalanlamaya programlı.Photosopçu gazeteler çocuk tecavüzcüsüne kız 14ne bastığı için caizdir kabilinden yazılar yazmaktan utanmıyor.Siz utanın asıl sübyancılar

Yorumu oyla      18      10  
kılıç 29 Kasım 2008 Cumartesi 07:15

Kılıçdaroğlu elinde belgeyle herşeyi ispatladı siz ise lafla götürüyorsunuz iişi.Ondan sonra ne olu kılıçdaroğluymuş?Sizin militanlığınıza bakın erdem diye bir şey yok.Anca laf yaparsınız.Kılıçdaroğlu çıktı çatır çatır iddia ettiği şeyleri belgesi ile kanıtladı Fırat sıkıntısından tavanları izledi.Avanta kömür partisi fanatiklerine duyurulur belki size de kömür verirler de zaten içinizdekilerden kömür satanlar varmış çuvalda bir kilo haa.Unutmayın kim fark eder değil mi?Siz anca kömür araklayın

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 29 Kasım 2008 Cumartesi 00:43

sen eğlenmene devam et kardeş.bende paşalarımı savunmaya devam edeyim haa:))

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 29 Kasım 2008 Cumartesi 00:21

bizim insanımız piyonlara ve tetikçilere takıla takıla..:):)

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 29 Kasım 2008 Cumartesi 00:07

m.emin karıştırma o iki paşamı ne olur..ben sabırla mahkemenin sonucunu bekliyorum.henüz daha adaletin kırıntılarının kaldığını düşünüyorum.haa suçlularsa elbet yargı verir cezalarını..konuya gelince asıl pkk yı destekleyenlerin mecliste olduklarını defalarca yazdım kardeşim.onu biliyoruz zaten.dtp kendine hayrı olmayan bir oluşum ama,maaşallah hem içerden hem dışardan hayırlarınıda görüyor değilmi?demekki ciddiye alınması lazım.amaçlarına ulaşmayada az bir zaman kaldığını düşünüyorum.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 29 Kasım 2008 Cumartesi 00:01

turktime ye çağrı yaptımya sizde yapın...karlıbeli merak ediyoruz sayın site...hadi bi röportajda şu adamla yapın!! ileride çok konusulan biri olucak :):)

Yorumu oyla      18      10  
Kopca 28 Kasım 2008 Cuma 23:43

Eve bence de yapin.. Hatta ona sorun emel kilic kimmis diye. Taniyormuymus diye. Ha bir de hangi seneler de , Hangi emniyette calisdigini. neden ayrildigini veya ayrilmak zorunda kaldigini..:))))

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 28 Kasım 2008 Cuma 23:39

Senden de hiç bir şey kaçmıyor .Vallahi ne diyeyim.İyi kamuflajdı di mi ama.Hakkımı teslim et.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 28 Kasım 2008 Cuma 23:34

noktalarlamı kamufle ediyorsunuz kendinizi azimli avukatlar.......

Yorumu oyla      18      10  
............. 28 Kasım 2008 Cuma 23:23

Sn.Kılıçtaroğlu Emin"e ilet içi rahat olsun davayı açtım dedi.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 28 Kasım 2008 Cuma 22:58

ne oldu kılıçdaroğlunun yılmaz avukatları,,,laikçi militan yorumcular..ne oldu kılıçdaroğlu bugündemi mahkemeye gitmedi yoksa??? HAYRET UNUTTU GALİBA KENDİNE PKK LI DİE İFTİRA ATILDIĞINI???? SAYIN TÜRKTİME...SİZDEN RİCAMM...KARLIBEL İLEDE BİR RÖPORTAJ YAPIN!!!! bakalım size neler anlatacak? yalçınkayaya yeteri kadar anlatmamıştır..birde siz irdeleyin !

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 28 Kasım 2008 Cuma 22:55

sabriye...sevdiğim ve değer verdiğim birisin biliyorsun...evet pkk mecliste,sana katılıyorum..ama pkk yı dtp diye mecliste demek önünü görememe anlamına gelir...dtp gibi kendine hayrı olmayan bir oluşum pkk için hiçbirşey yapamaz!!!asıl onları destekleyen kitle mecliste,,destekleyenlerin ortak amacı ülkeyi kaosa itmek...pkk nında amacı bu...bu ortak amaç CHP ve PKK yı kardeş yapıyor...birde PKK nın aslında ne olduğunu öğrenince..hani şu çok savunduğun iki paşaya bak neler söyleyeceksin!

Yorumu oyla      18      10  
kerim 28 Kasım 2008 Cuma 17:00

nadire senin zekan bu kadar zeten senden fazla bir şey beklemekte yanlış olur.

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 28 Kasım 2008 Cuma 12:51

m.emin,asıl memlekete ihanet eden birtek bunlarmı?asıl pkk mecliste değilmi kardeşim?gizli buluşmalara,dağdaki pkk yı yemeklere davet edenlere,köşkte buluşmalara,köşke davet edenlere neden birşey demiyoruz?aslında pkk ile görüşen,hangi partili olursa olsun,biz halkı kandırmıyorlarmı?.ortak meselemiz kandırılmak olmalı.bunun için konuşalım.aşağıdaki yormda genelev meselesinde haksızlık yapıldığını yazdım.çünkü kişinin tercihidr bu suç sayılmamalıdır.haberin bu kısmına ise dün gece ve bugün yazdım

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 28 Kasım 2008 Cuma 11:59

bu adamı buradan savunanlarında,savunmayanlarında ortak beklentisi..kılıçdaroğlunun MAHKEMEYE BAŞVURMASI dimi???? :):) MAHKEMEYE GİTSİN BAKALIM NASIL GİDECEK ??? NE ANLATACAK ?? bunların ziniyeti böledir...mahkemeye gitmeden konuyu kapıyıverecek işi alevlendirmeden...mahkemeye giderse olay yargıyla araştırılır ve bu hiçte işine gelmez!!!adam hemailesine hem memlekete ihanet etmiş!!! GİT KILIÇDAROĞLU MAHKEMEYE..bak seni yazacaz,,,iftira diyecez...CHP liler pkk lı yöneticileri olduğunu sanmasınlar

Yorumu oyla      18      10  
hulya 28 Kasım 2008 Cuma 10:31

yorumcu arkadaşlar atalarımız ne güzel söylemiş « HER TARLAYA GİRME; HER AĞACI TAŞLAMA ! » :)))

Yorumu oyla      18      10  
deniz çağlayan 28 Kasım 2008 Cuma 09:44

Bolşevik devrimini, Lenin'i okumadan bol keseden atan beyler.Lenin dönemin Sovyet büyükelçisi Aralov'a çektiği telgrafta,M.Kemal bir sosyalist,bir Kominist değildir.Ama çok iyi bir planlamacı,çok iyi bir teşkilatçı ve halk önderidir.Savaşı Emperyalizme karşıdır.Emperyalizmin halkası nerede inceyse oradan kırılmalıdır" der ve ATATÜRK ve arkadaşlarına Emperyalizme karşı verdikleri savaşta her türlü yardımı yapar.Buna 2 generalini göndermekte dahildir.Generallerin heykelleri taksim anıtında vardır

Yorumu oyla      18      10  
deniz çağlayan 28 Kasım 2008 Cuma 09:39

Almanya tarihinde görülmemiş bir yolsuzluk davası, karar mahkumiyet.Muhatapları özür dahi diliyor, soyulmuş halktan.Fenerin nereyi aydınlattığı her yönden belli, ifadelerinde reddetme yok. Para transferlerinin haritasını ortada,Dişli, Fırat kaçacak delik aradılar.Herşey ayan beyan ortadayken bu sütunlarda bazı akıllı geçinenler hala avukatlığa soyunma gayretindeler.ormalı beyler Deniz fenerinden, Dişliden, Fırattan ne avantanız var?Bir KILIÇDAROĞLU yetermi bunca pisliğe?YANDAYIZ

Yorumu oyla      18      10  
Ahmed 28 Kasım 2008 Cuma 08:52

Avcıoğlu sen iyi misin? Adam mahekemeye gideceğim diyor, sen gözün yiyiyorsa mahkemeye git diyorsun. Kanal 7'nin elinde belge ve görüntü olsaydı çoktan yayınlamıştı. Dürüstsen bu olayın "deniz feneri ve belediye hortumu ile finanse edilen" Kanal 7'nin iftirası olduğunu anlarsın. Bak burada iddia ediyorum. Bu iftirayı atan adam tazminat cezası alacak.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 28 Kasım 2008 Cuma 01:52

Ruslar bize silah,para yardımı yaptı.Lenin döneminde.Hayri"nin söylediği gibi bunu hem çıkarları gerektirdiği için yaptılar hemde emperyalizme karşı kurtuluş savaşı verdiğimiz için yaptılar.Pakistan"lıların alyanslarını bile yolladıklarını anlatırlardı öğretmenlerimiz.

Yorumu oyla      18      10  
hayri 28 Kasım 2008 Cuma 01:33

Hasan tahsin Ruslar bize kurtulus savasin da yardim etmislerdir. Bu yardim bizim kara gözlerimizi sevdiklerinden olmamistir. O zaman rusyanin bize olan yardimi yeni kurulan Bolsevik rejiminin güney sinirlarini güvenligini saglama stretejisi dahilinde yapilmistir. Bu tür iliskilerde sevgiye yer yoktur. Sadece cikarlar söz konusudur.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 28 Kasım 2008 Cuma 01:20

...Ekim devrimi yapıldıktan sonra,Anadoludan Ermenilere Destek için bulunan Rus Askeri güçlerinin geri çekilmesini sağlayan Sultan GALİYEVDİR.Biz Kurtuluş Savaşını verirken Azerbaycan Bağımsız bir devletti.Devlet başkanı Nerimanof ve Galiyevin verdiği mücadele ile Mustafa Kemalin Mücadelesine büyük destek sağlanmıştır.Bu Ekonomik destek,Endenozyadan,Hindistana,Pakistana kadar bize temin edilmiştir. Tarihi iyi öğrenelim.Bize bir kuruş Rus yardımı yoktur.Türk Dünyasından ve asya Müslümanlarından g

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 28 Kasım 2008 Cuma 01:15

Tuğkan bakın yine size yanlış bilgi vermişler.Gidinde En güvendiğiniz bilgili Solcu bir büyüğünüz varsa ona sorun. Kurtuluş Savaşında SSCB nin bize yardımı doğru ama sizin bildiğiniz şekilde değil.SULTAN GALİYEV SSCB yüksek prezidiumda leninden sonra ikinci adam konumunda,1924 de kadar.Ekim Devriminin gerçek kahramanı,Lenin veya Troçki değil GALİYEVDİR.Bize yardım SSCB deki Türki Cumhuriyetlerden ve Galiyev vasıtası ile yapılmıştır.Galiyev bertaraf edildikten sonra SSCB bize hep düşman olmuştur.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 28 Kasım 2008 Cuma 01:13

şimdi ben bu vatandaşa ne diyeyim?? kurtuluş savaşı dedim ben diyor,birinci dünya savaşı değil!!kurtuluş savaşı ne üzerine yapıldı??birinci dünya savaşında yenildiğimiz için değilmiydi?bizi işgal eden itilaf kuvvetleri değilmiydi?biz itilaf devletleri ile savaşmadıkmı?devrim olana kadar rusya itilaf devletleri mensubu değilmiydi?askerlerimizi öldürüp,ermenilerle birlik olup halkımızı katletmedilermi?ermeni vakkası onların kışkırtması ile olmadımı?zaten bir ermeni benim kardeşim olamaz zaten:)

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 28 Kasım 2008 Cuma 01:08

Sn TOTEM,"Tuğkana haksızlık etmişsiniz"! Birinci dünya Savaşına gitmenize gerek yok.daha dün Ermenilerle birlikte Karabağa saldıran,AZERİ TÜRKLERİNE SALDIRAN RUSLARIN Türk dostu olduğunu öğretmişler ona.ÇEÇENYADA,DAĞISTANDA,BAŞKORTİSTANDA, daha dün 90 lı yıllardan beri Türk soydaşlarımızı Katleden Ruslar bizim en yakın dostumuzdur(!)Tuğkana böyle ezberletmişler.O düşünceyi savunanları Büyük Atatürk yıllarca Zindanlarda süründürmüştür.Bunların hayran oldukları Nazımları,Sertelleri süründürmüştür.

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 28 Kasım 2008 Cuma 00:58

Bak biz Kurtuluş Savaşı dedik. Birinci Dünya Savaşı değil. Birinci dünya savaşından sonra da kendi çıkarlar doğrultusunda Ruslar Kuvai Milliye güçlerine yardım ettiler.RUS ya ile ilgili bir derdimiz olsa senin gibi Doğalgazı petrol fiyatlarına bağlayanları alkışlardık, Putin ile rafineri işine tepkisiz kalır, Türkiyedeki doğal gaz dağıtım firmalarının belirlenmesi onlara verilmesi utancını hissetmezdik. Erdoğan'ın Putin ile başbaşa yaptığı Devlet tutanaklarından kaçırılan pazarlıklara kayıtsız Kalırdık. Kardeşim ayakları da koktu. Ne kardeşi senin gibilerle selamdaş olmaktan bile hicap duyarım.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 28 Kasım 2008 Cuma 00:46

tuğkan kardeşim,birinci dünya savaşında birde topraklarımızı işgal edip binlerce askerimizi ve ermenilerle birlik olup binlerce vatandaşımızı katleden ruslar nedense aklına hiç gelmemiş. ayrıca avrupalılarda seni yıldızlı davetiye ile çağırmıyor,illa ben sizin klübünüze gireceğim diye direten sensin,klübe gireceksende kurallarına uyacaksın.senin derdin rusların kucağına oturmak ama kıvırtıyorsun işte.aslında bencede git sen silivride çay taşı daha yararlı olursun yorumculuğun çok zayıf zira:)

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 28 Kasım 2008 Cuma 00:38

bu sitede bazen arkadaşların yorumlarından çok üzüldüğüm noktalar oluyor.hayır anlamadığım,neden birbirimizin fikrine saygı duymak yerine,hakaret etmeyi bir marifet sayıyorUZ.gün oluyorki aynı hakaretler banada çok geliyor.hayır bildiğiniz konuda yazarsınız,bilmediğinz konuda susarsınız.burda herkes fikrince birşeyler yazmaya çalışıyor.ŞİMDİ BENDE DEİTÖRE DİYORUMKİ,LÜTFEN AMA LÜTFEN,HAKARETLİ YAZILARI SAHİPLERİNİ DEŞİFRE EDERCESİNE UYARIN.HATTA SİSTEMİNİZİ DEĞİŞTİRİN ADRESLER GÖRÜNSÜN RİCA EDYRM

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 28 Kasım 2008 Cuma 00:34

Türkiyenin AB kapısında süründürülerek taviz üstüne taviz koparılmasının ABD projesi olduğundan birisi zeka değerlemesi yapmaz mı? AB den beklentiniz Ordunun yıpratılmasıydı, Davalara müdahele ederek hükümeti rahatlatması kısmen de başarılı oldular. AB ve ABD lafı bu ülkenin düşmanları. Kurtuluş Savaşında İngiliz ve Fransızı, Yunanı yad etmek gibi bir şey lavracığım. O adamların çayını taşırım kahvesini de ABD li soysuzlara "beni kullan" diye yalvarmam, senin gibi AB kapısında şamaroğlanlına Soyunmam.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 28 Kasım 2008 Cuma 00:20

bazan gerçekten kendime kızıyorum,zeka seviyesi donma noktasında olan insanlarla dialoğa girdiğim için.tuğkan efendi acaba sen ne yazdığını sen kendin anlayabildinmi?abd efendimse neden ab kapısında bekliyorum:))aslında birşeyler zırvalıyorsun ama okadar basma kalıp okadar klişesin ki illa her lfına bir ab ve abd lafı koyacaksın..ezberinden birtürlü vazgeçemiyorsun..sana ne diyeyim saçmalamışsın sadece herzaman yaptığın gibi.sende git efendinin yanına silivride çayını kahvesini taşırsın.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 28 Kasım 2008 Cuma 00:13

Birileri hiç tanımadığı ve sadece yorum yapan birilerini neden bu kadar merak eder?Şizoya Gelir gider sataşır ve polemik çıkartmak için canını dişine takar?Editörden rica ediyormuş.Sansürleyin yazdırmayın diye.Edecek lafı olmayan ne yapar?Saldırır ve susturmaya çalışır.Bunu yazan utanmadan benim ne yazacağımı sorgulamaya kalkıyor.Faşist ruhlu,erkek karşısında ezik kişilik,işi benim adıma erkeklerden özür dilemeye kadar götüren şizo,sanamı soracağım?? VATANIMI KURTARAN MÜCAHİT OLUP OLMAYACAĞIMI..

Yorumu oyla      18      10  
hayri 27 Kasım 2008 Perşembe 23:57

Kopca cok önemli bir ayrintiyi bulmussun. Gercekten Hamburg da "Bahnhof strasse" yok . Almanya da olanlar bilir burada hemen hemen her Sehrin bir Bahnhof strasse´si vardir. Bahnhof`u (Tren Istasyonu) olmayan sehirlerin bile vardir. Belgeyi düzenleyen herhalde benim gibi düsündü ve Bahnhof strasse´si yazayim dedi. Ama tesadüfe bakki tutturamamis

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 27 Kasım 2008 Perşembe 23:55

Totem hadi bakayım sen AB nin kapsındaki kulübede dilini çıkart bekle ABD li efendilerin gelince "kullanın beni" diye yalvarmaya devam. İşte senin ederin bu kadar. Kenar mahalle hamamının tellağı gibi dedikoduya, düştüğünden kuburdan bağırmaya devam.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 27 Kasım 2008 Perşembe 23:49

BAZI ARKADAŞ-KARDEŞLERE DUYRULUR.HERKES akp Lİ ZANNEDEREK YORUM YAZIYOR AMA KENDİSİ FANATİK BİR bbp.LİDİR.SADECE akpNİN KUYRUĞUNA TAKILARAK POİTİKA YAPTIKLARINDAN SAVUNMAK DURUMUNDA KALIYOR.ANLADINIZ SİZ ONUN KİM OLDUNU.

Yorumu oyla      18      10  
ŞevvaL 27 Kasım 2008 Perşembe 22:37

Gülay Hanım,sizin ego sorununuz mu var?çok merak ediyorum.Sürekli takip ediyorum bu siteyi,nerde polemik orda Gülay imzası. Totem,Avcıoğlu,Hasan Tahsin,Bektaş.Yahu yazmayayım,yazmayayım diyorum ama sınırı hakikaten zorluyosunuz.NEDİR BU VATAN KURTARAN MÜCAHİT KEDİ HALLERİNİZ?Sizemi soracak insanlar ne yazacağını?Editörlerden de rica ediyorum,müsade etmesinler bu tip insanlara,klavye gazcılığı diyorum ya size aynen öyle işte..İnsanların yaşına başına saygınız yoksa kendinize olsun,sözüm hepinizE!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 27 Kasım 2008 Perşembe 22:16

hem her olayda çiftestandartın gözünü çıkartın,hemde zeytinyağı gibi üste çıkın..ortada hiçbir delil yada suçlama bile yokken,birilerini pekala idam edebilenler.şimdi birilerini cansiperane savunuyorlar.sizler fikir beyan etmiyorsunuz.sadece küçük piyonluk görevinizi yapıyorsunuz.olaylara yorum yapan biri tüm olaylara aynı tarzda yaklaşır,omurgalı olur,yılan gibi duruma ve araziye göre kıvrılıp durmaz..doğruları söyleyince de hiddetleniyorsunuz.ucuzsunuz demiyorum artık size o bile bir değerdir.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 27 Kasım 2008 Perşembe 20:41

Bektaş bey,sizin hangi cümle hoşunuza gitmedi ?"it ürür kervan yürür" Atasözümü??Allah Allahh.Böyle buluttan nem kapacağınızı bilse Atalarımız bazı sözleri ederken imtina gösterirlerdi heralde:))Ben imtina edeyim bari:)Ben bu yorumunuza manifosto yazardım ya hiç sevmiyorum böyle dalaşları."Zırvalama" derken başkalarına, yaşınıza ve olduğunu söylediğiniz birikiminize lütfen uyacak sözcükler seçin.Mesela benim bir genç versiyonumla karşılaşırsanız mazallah canınız çok sıkabilir:)))

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 27 Kasım 2008 Perşembe 20:27

Size yazdığım bir şey yoktu.Üstünüze alınmışsınız.Yorumumun kelimesinin bile sizinle ilgisi yoktu.Polemiğe girin diye yazmadım zaten.Sadece bir şeyi yanlış algıladığınızı anladım onu düzeltmek istedim.Ancak "zırvalama" filan demek benim için yazmışsınız.Ayıp etmişsiniz.Uzatmak istemiyorum.Ancak bu sondur.Birdaha daha dikkatli olun lütfen ifadelerinizde.

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 27 Kasım 2008 Perşembe 20:13

GÜLAY HANIM MERHABA SADECE O CÜMLE HOŞUMA GİTMEDİ FAZLA YAZIP SENİNLE POLEMİK YAPMAK İSTEMİYORUM.HİÇDE ÖYLE ÇOK BİLMİŞ GİBİ DAVRANMAM İNSAN YAŞADIKCA O KADAR ÇOK GÜZELLİKLER GÖRÜYOR VE ÖĞRENİYOR Kİ.SEN YORUMUNA DEVAM ET HOŞCA KAL.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 27 Kasım 2008 Perşembe 20:01

Bektaş bey,merhaba.Hayırdır???Nedir anlatmaya çalıştığınız?

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 27 Kasım 2008 Perşembe 19:52

BİZİM ÇOK BİLMİŞLİĞİMİZ YOK YAŞADIKLARIMIZIN HEPSİ BİR TECÜBE.İSTERSEN AĞZINA BU KELP SÖZCÜNÜ ALMA.FAZLA YAZARAK SEN ZIRVALAMA.

Yorumu oyla      18      10  
hayri 27 Kasım 2008 Perşembe 19:44

Totem ne oldu dün savcilik yapiyrdun isine gelmedimi bugün tirstin. Herhal de gerekli belgeleri toplayamadin simdi de Avukatlara kiziyorsun.

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 27 Kasım 2008 Perşembe 19:37

Totem senin emrin olur. Birileri iftira üretecek ve hiç bir şey olmamış gibi suçlananın sözleri ve akıl süzgecinden geçirilmeden kabul edilecek. Bu adamın eşi, çocuğu yok mu? Bu kadar basit mi bu işler? Hele bunu söyleyen senin gibi Bir çift kadın memesine memleket satan ALTTANGİLLERİN müridi olup adına arsızca Ergenekon denen davaya mal bulmuş mağribi gibi saldırıyorsa.. Hadiş oradan diyeceksin.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 27 Kasım 2008 Perşembe 19:35

73.yorumu yapan arkadaş haberi mizah sanmış.Yaptığı yorumdanda anlaşılacağı üzre yine yol gösterici yine alim.Kişi en iyi kendinden bilirmiş.Ah ki ah işte bir haber sitesinde yorum yapıyoruz ve şu dünyada ne küçük.Hiç bir şey sır olarak kalmıyor.Çağımız iletişim ve bilgi çağıya.En ahlaklı geçinenlerin inanılmaz şekilde neler neler,mini minnacık küçük köftelerini duyuyorsun.En çok "ahlak" diyenlerden bi tırsıyorum ki ve sonuç??hep haklı çıkıyorum.çifte standara değinmiyorum bile.kareküpü olmuşlar

Yorumu oyla      18      10  
saffet sancak 27 Kasım 2008 Perşembe 19:30

Saunaya gitmek ayıp mı?Aynı arabadaki kişiler için ne söyleyeceksin

Yorumu oyla      18      10  
Tuğkan 27 Kasım 2008 Perşembe 19:27

Kılıçtaroğlu Akit'in sahibi oldu. Çok kısa süre sonra Vakit'in de olacak. TV siz olur mu? ÜLKE TV de Deniz Feneri gibi ışıldayacak sonunda. Aklı evveller niye dava açmıyor demezler mi? Alman polisini mi getirtecek, yoksa sauna sahibinin şahitliğine mi başvuracak? Bunlar erkek olamazlar. Çarşaf altı erkekleri. Kadınları daha mert. YOUTUBE ye montaj görüntü yollarlar. Nereden takip edeceksin de nerede dava açacaksın.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 27 Kasım 2008 Perşembe 19:24

bu habere yetmişküsür yorum yapılması,magazine nekadar düşkün bir millet olduğumuzun göstergesi.nekadar çok seviyoruz boş işlerle uğraşmayı.kimisi avukatlığa soyunmuş,kimi savcılığa.ben gerçekten bazen insanların bu çiftestandartlı ve ahlaksız yaklaşımından utanıyorum.bir olay oluyor,bakıyorsunuz birileri avukat,birileri savcı.benzeri bir başka olayda bakıyorsunuz bu kişiler rol değiştirmiş.yazık utanmalısınız,bu çiftestandartlı tavrınızdan ve bu ikiyüzlülüğünüzden.adil olun artık biraz.

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 27 Kasım 2008 Perşembe 19:17

İNŞALLAH İTLER PAÇANIZI SARAR.KESER DÖNER SAP DÖNER BİR GÜN GELİR HESAP DÖNER.ARİF OLAN ANLAYACAKTIR.

Yorumu oyla      18      10  
hayri 27 Kasım 2008 Perşembe 19:06

Ben ulus tv´nin bu programini internetten izledim. Ben bu karlibel´in alman emniyetinde calistigina inanmiyorum. Adamin almancasi dahi yok. Almanca da Club Klap diye okunmaz. Adam saunaklap diyor. club Klap olarak ingilizcede okunur. Adamin hayati yalan.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 27 Kasım 2008 Perşembe 18:45

İt ürür kervan yürür.Kılıçtaroğlu sana sonuna kadar inanıyoruz.Kılıçtaroğlu iftira atanları mahkemeye vereceğim,çıkartsınlar belgelerini(!) diyor.Tavrı kesinlikle doğru.Bunlarla niye muhattap olsun ki?Üstelikte kanallarına niye reyting yaptırsın?Bunların yaptığı hep budur.Çamur atacaklar,yalan,iftira gani kıyamet sen kendini temizlemekle uğraşırken gündem değişecek ve hırsıza,uğursuza gün doğacak.Yok öyle yağma hasanın böreği.Kılıçtaroğlu durmak yok,hırsızın,dolandırıcının belası olmaya devam...

Yorumu oyla      18      10  
TANER 27 Kasım 2008 Perşembe 18:07

M.EMİN AVCIOĞLU YİNE YANILMIŞSIN.BEN KEMAL BEY'İN AKRABASI YA DA YALAKASI DEĞİLİM AMA SEN AKP LİSİN VE DE BUNU SÖYLEMEYE UTANIYORSUN.UTANGAÇ ADAMSIN.AMA BEN SAPINA KADAR CHP LİYİM VE BUNU GURURLA SÖYLÜYORUM.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 27 Kasım 2008 Perşembe 18:01

harikasın kerpeten :)))

Yorumu oyla      18      10  
Kerpeten 27 Kasım 2008 Perşembe 17:54

Kendu niye saunaya citsun ki?.Ula bu Kıliçtar zati Meclisu saunaya çevirmuş, yakaladuğuni yoğurup trim trim terleteyi daa.. (Rizelu Temel)

Yorumu oyla      18      10  
saffet sancak 27 Kasım 2008 Perşembe 17:47

Kılıçdaroğlu kendini böyle bu işten kurtaramaz.Ratingi artarmış semin itibarından daha mı önemli rating...Diğer televizyonlarda herhangi bir yalanlama oldu mu? Televizyonlar basın senin açıklamalarınla dolu ama kendinle ilgili bir tek açıklaman yok...Bu belgeler basında yayınlanıyor sen tekzip bile etmiyorsun...

Yorumu oyla      18      10  
sabriye 27 Kasım 2008 Perşembe 17:41

hülya kerpeten yokken,senin bu yazılarını okumak doğrusu hoş.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 27 Kasım 2008 Perşembe 17:39

BUNDAN 3 GÜN ÖNCEDE ÜLKE TV YE DAVA AÇACAĞINI SÖYLEMİŞ ZATEN...BUNDAN HAFTALAR ÖNCE BU BELGE ÜLKE TV DEÇIKTIĞINDADA DAVAAÇACAĞINI SÖYLEMİŞ...siz hala ne diyorsunuz!!! açamazzzz davaaaa...ahaa söylüyorum!!!!

Yorumu oyla      18      10  
hulya 27 Kasım 2008 Perşembe 17:36

Daha çok tazminat almak için, suçların katlanmasını bekliyordur belki :))

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 27 Kasım 2008 Perşembe 17:33

siz iyiii okuuuyuuunnn!!!! ne dedim...günler önce yayınlanmış bu belgeler için HALA NEDEN DAVA AÇMIYOR DEDİM!!!NEDEN DAVA AÇMIYORRR...BUGÜN YAYINLANMADI BU!!BÖLE VAHİM İDDİALARA NEDEN AÇACAĞIM DEYİP AÇMIYOR...??? SİZ İYİ OKUYUN ARKADAŞLAR!

Yorumu oyla      18      10  
hulya 27 Kasım 2008 Perşembe 17:32

Turktime' tebrik ediyorum meraklarımızı giderdiği için. İnsanları az çok analiz edebilme yeteneğine sahibim demiştim, doğru çıktığına sevindim. Bırakalımda işini ciddi şekilde yapsın Sn. Kılıçtaroğlu

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 27 Kasım 2008 Perşembe 17:27

OTORİTE SON NOKTAYI KOYMUŞ AMA.. BENDE DİYORUMKİ,KILIÇTAROĞLU YOLSUZLUKLAR KONUSUNDA,HER NE KADAR KENDİ TARAFINI GÖRMEYİP,KARŞIYI KARIŞTIRMAK İSTESEDE,BU ŞEKİLDE BİR SUÇLANMAYI ASLA VE ASLA HAK ETMİYOR.

Yorumu oyla      18      10  
27 Kasım 2008 Perşembe 17:19

avcıoğlu adam zaten dava açacağım diyor okumuyormusun.Aynı şeyti söyleyip duruyorsun ha bire!!!

Yorumu oyla      18      10  
AVCIOĞLU... İYİ OKU 27 Kasım 2008 Perşembe 17:18

GÖRÜYORUM Kİ AVCIOĞLU HALA GÖZÜYLE OKUMUYOR, BEYNİ İLE DÜŞÜNMÜYOR. HALA NEDEN DAVA AÇMIYOR DA DEMEÇ VERİYOR DİYOR. AL AVCIOĞLU, BUNU İYİ OKU. BU RÖPOJDAN... Öyle bir belge falan yok. Varsa ortaya çıkartsınlar, bana göndersinler. Ben şimdi onları mahkemeye vereceğim. Hem tazminat davası açacağım, hem düzeltme metni göndereceğim. İlk haberlerle ilgili düzeltme metni mahkemeden çıktı. Onu göndereceğiz. Bununla ilgili de gidecek. Varsa bir belge ben de bir göreyim.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 27 Kasım 2008 Perşembe 17:14

niye iddalara bu kadar geç cevap verdi ve dava açmadı daha? ne bekliyor ? çok ağır iddialar bunlar..hemailedüzeni kayar hem terörist yakıştırması yer,hem vatan haini durumuna düşer...bu kadar vahim iddialara bu cevaplar verilip bırakılmaz!!gözönünde olan biri dakika durmazdı bu kadar günü bırak..mahkemeye giderdi!

Yorumu oyla      18      10  
cemal 27 Kasım 2008 Perşembe 17:12

Kemal Kılıçdaroğlu hakkında dişe dokunur bişey olsa emin olun ki AKP çoktan atlardı olayın üzerine. Devletin tüm olanaklarıyla Kemal Kılıçdaroğlu hakkında araştırma yapıyorlar ama hala bişey bulamadılar. Kemal Kılıçdaroğlu :2 AKP :0 (Ş.Dişli,Dengir Fırat)Yandaş meyda ise hala bişey bulamadığından onlar da kocaman bir 0

Yorumu oyla      18      10  
demir 27 Kasım 2008 Perşembe 17:10

bu adam bana göre gayet siyaseti bilen ve kişilikli bir insan böyle leke atmayın adama iyi genel evininin trafik ışıklarında yakanlandı diye genelevine gitti o zaman olurmu böyle şey yaaaa saçmalamayın adam dengir fıratı yerle bir etti

Yorumu oyla      18      10  
olcay 27 Kasım 2008 Perşembe 17:08

abd nin bizzat görevlendirdiği akp li bis siyasetçi hakkında eroinden suçlamalar iletirken bunun intikamının olacağı kesindi, geçmişe dönük olayların komplo olması ihtimali çok düşük ama şimdiki olaylar bir hayli yüksek orana sahip. bu bana hiç inandırıcı gelmiyor akp ile ilgili bir dava olacak adam almanyaya gidecek ve geneleve pkk lılarla gidecek. bence kandırıldılar dava ile ilgili bir delil adına kandırıldılar son derece etkili bir tezgahla...bizimkiler de Allahın adaleti desin kanmaya devam etsinler

Yorumu oyla      18      10  
EDİTÖR 27 Kasım 2008 Perşembe 17:05

BAŞKA BİR YAYIN ORGANI HAKKINDA ELEŞTİRİLERİN BURADA YER ALMASI ANLAMLI DEĞİLDİR. SÖZ KONUSU SİTEYİ ELEŞTİRMEK İÇİN TERCİH EDİLECEK YER, O SİTE OLMALIDIR. HER YAYIN ORGANI KENDİ POLİTİKASINDAN SORUMLUDUR. AYRICA GÖNDERİLEN YORUMLARIN İÇERİĞİ ELEŞTİRİ DEĞİL, HAKARETTİR. YORUMCULARIMIZIN BİLGİSİNE SUNARIZ..

Yorumu oyla      18      10  
Sansür 27 Kasım 2008 Perşembe 17:02

Bakın Turktime editörleri bir sitede Kılıçdaroğlu ile ilgili fotoğraflı falan manşetten haber verilmiş. Bu siteyi eleştiriyorum, ama sansür yiyorum. Niye? Bu site Fethullahçıların haberiniz olsun, lütfen eleştirilerimi yayınlayın..

Yorumu oyla      18      10  
ve otorite noktayı koyuyor: 27 Kasım 2008 Perşembe 17:01

helal olsun kılıçdaroğluna. devam edin

Yorumu oyla      18      10  
otorite demeye devam ediyor: 27 Kasım 2008 Perşembe 17:00

bu kez başka bir otoritenin söz: namuslular namussuzlar kadar cesur olmazsa.... yandık bittik.

Yorumu oyla      18      10  
Taşkın 27 Kasım 2008 Perşembe 17:00

Hakkaten Turktime gibi siteler kalmış mı hayret. Hem haberi, hem açıklamasını vermek çok ilginç. Ben bu konuda nötr kalıyorum. Allkah bilir diyorum.

Yorumu oyla      18      10  
otorite yine dedi: 27 Kasım 2008 Perşembe 16:59

düzenini yalan üstüne kuranlar kendilerini destekleyecek yalancıları da istihdam eder. çünkü otorite öyle diyor.

Yorumu oyla      18      10  
A.Y. 27 Kasım 2008 Perşembe 16:58

Ben Kılıçdaroğlu'nun bürokratıydım. Sunni bir aileden geliyorum, Kılıçdaroğlu alevidir. Bir gün bana karşı kötü davranışını görmedim. Aksine oruç tuttuğmu, namaz kıldığımı bilirdi ve "Allah kabul etsin" derdi. Vicdanım elvermiyor bu karalamalara.

Yorumu oyla      18      10  
otorite dedi ki 27 Kasım 2008 Perşembe 16:58

çalarken yüzü kızarmayanların yalan söylerken yüzü kızarmaz. bu genel bir kuarldır. artık kim üstüne alırsa alsın.

Yorumu oyla      18      10  
Aydın 27 Kasım 2008 Perşembe 16:57

Ben bir AKP´li olarak diyorumki: Bu "belge" sapina kadar sahte´dir. Nedenmi? Ben Almanyada yasiyorum, ve Alman polisini böyle tutanak tuttugunu hic görmedim. var bu işte bir oyun

Yorumu oyla      18      10  
beyonce 27 Kasım 2008 Perşembe 16:57

meyve veren ağaç taşlanırmış. aldırmayın kılıçdaroğlu. onları herkes biliyor.

Yorumu oyla      18      10  
Galip emmi 27 Kasım 2008 Perşembe 16:56

Tabi adam ne olduğunuzu ortaya çıkardı ya, karalama kampanyanız başladı ama böyle yüz belge vız gelir, tırısı gider..

Yorumu oyla      18      10  
Işın Ablaya 27 Kasım 2008 Perşembe 16:55

Kıçdaroğlu kadar taş düşşün başına. Olur mu?

Yorumu oyla      18      10  
ayıp 27 Kasım 2008 Perşembe 16:55

karlıbel gibi bir adamı niye savunursunuz ki onu anlamam. ayıp değil mi?

Yorumu oyla      18      10  
Işıln Abla 27 Kasım 2008 Perşembe 16:55

Yapmıştırrrrrrrrrrrrrrrrr..

Yorumu oyla      18      10  
sERDAR t. 27 Kasım 2008 Perşembe 16:54

Kılıçdaroğlu böyle bir şey yok diyor, hala birileri var diyor. Ya böyle bir resmi belge gerçek olsa nasıl yok denebilir ki? Lütfen biraz vicdan.. Varsa tabi!

Yorumu oyla      18      10  
ebru 27 Kasım 2008 Perşembe 16:54

kılıçdaroğlu hakkında tutanak tutulmuş vb.. eyvallahda şunu takıldım kemal beyin soy ismindeki d mi t mi? tutacakta -taroğlu şeklinde, doğrusu -daroğlu mu? alman herhalde baka baka yanlış yazamaz, bu hatayı anca bir türk yapar çünkü türkçe bilen bir kişinin yapabileceği bir yazım hatası gibi ...

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 27 Kasım 2008 Perşembe 16:54

ben akp li değilim aklı yarım insan!!!!nezamandır yazı yazarım hiç birgün akp liyim demedim...başka bir partinin üyesiyimde!!!sus saf saf konusmayın..akp üyesi olsam ne olacak he!!!kılıçdroğlu akrabanmı seninde yalakalığını yapıyosun peki sen?NEDEN YALAKALIK YAPIYORSUN KILIÇDAROĞLUNA TANAER?

Yorumu oyla      18      10  
ELÇİ 27 Kasım 2008 Perşembe 16:53

KOSKOCA ADAMI NE OLDUĞU BELLİ OLMAYAN BİR HABERLE YARALAMAYA ÇALIŞANLARI ALLAH'TAN KORKMAYA DAVET EDİYORUM..

Yorumu oyla      18      10  
TANER 27 Kasım 2008 Perşembe 16:50

M.EMİN AVCIOĞLU YİNE UÇMUŞ.KILIÇDAROĞLU KADAR BAŞINA TAŞ DÜŞSÜN SENİN.SENİ GİDİ AKP YALAKACISI.KEMAL BEY'İN İYİ AİLE ÇOCUĞU OLDUĞUNU DAHA ANLAYAMADIN MI?O SİZDEN DEĞİL VE DE OLMAYACAK.DÜRÜST ADAMLARA ATTIĞINIZ ÇAMUR SİZE GERİ GELECEK.

Yorumu oyla      18      10  
Kopca 27 Kasım 2008 Perşembe 16:34

Ben ne kimseye akil veriyorum, ne kimsenin avukatligini yapiyorum, nede kimsenin bu dogrudur dedigine inaniyorum. Aksine usumu kullanarak arastirip dgru olani bulmaya calisirkenden bu dogruymus diye de takilip kalmiyorum. Her seye saglikli bir süpheyle yaklasip oynanabilecek oyunlari tespit etmeye calisiyorum

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 27 Kasım 2008 Perşembe 16:26

kopca...kılıçdaroğlu belge yayınlandığından beri panikte ve buzamana kadarda nasıl cevap verecem diye bekledi!!!sanıyomusunki o kendisi ve bilir kişilere inceletmedi belgeyi!!kimse avukatlık yapmasın..usulsüzlüklerin yılmaz bekçisi senin kadar akıllı olamazmı kopca kardeş? sen boşver kendisi cevap versin..o gördüklerini kendisi görsün!sonra mahkemeye gitsin!!sonra gelecek görüntülerede montaj desin felan filan...bırak adam cevabını versin!!!mahkemede biter bu iş.CESURSA tabi!

Yorumu oyla      18      10  
Kopca 27 Kasım 2008 Perşembe 16:16

Syn Avcioglu, biraz önce googel da oldugum icin hemen cevap yazamadim. 1.internetten belgeyi buldum ve inceledim dikkatine 1:Hamburg da böyle bir polis karakolu yok.2 Durduruldugu iddia edilen sokak da yok.. 3. Belgeyi inceleyince Kilictaroglu olarak yazilmis D ile degil 4. G ve K harfi diger G ,K harfleri ile uyusmuyor 5. Isin ilginc yani yakinda sana Hamburg Polisinde POM ( Polizei ober Meister ) in adinin gercek olup olmadiginida oradaki arkadaslardan e-mail kanaliyla ögrenip iletirim.

Yorumu oyla      18      10  
TTNET 27 Kasım 2008 Perşembe 15:44

Mutlaka mahkemeye basvursun.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 27 Kasım 2008 Perşembe 15:36

KOPCA...bak biz Allah ömür verdikçe buradayız...ne diyecekti kılıçdaroğlu?evet saunaya gittim hatunlala takıldımmı diyecekti..bunu kabulmü edecekti..onundabir ailesi var!!ne diyecekti evet pkk lılarla berbardimmi diyecekti..halka ne cavap verirdi!! bu işin sonucunu hepbirlikte göreceğiz...mahkemeye bir an önce gitsin..görmediği evine istediği belgeler nette ve tvlerde çarşaf çarşaf yayınlandı! hep beraber takip edeceğiz..karlıbel çok radikal ve belge ile cevap verecektir!bekliycez ve görecez

Yorumu oyla      18      10  
Halim SELİM 27 Kasım 2008 Perşembe 15:32

Ateş yanmayan yerden duman çıkmaz. Ama eğer belirttikleri gibi iftira ise çok yanlış, çok ayıp. İftira; Çağımızın en büyük hastalığı, vebası. İftira atmak en büyük insanlık suçudur. Tabii sanırız Sayın Kılıçdaroğlu da gayri gerçekleri bir daha asla dillendirmezler.

Yorumu oyla      18      10  
Kime inanacağız 27 Kasım 2008 Perşembe 15:12

İLERİCİnin yazdıklarını değerlendirmeye gerek görmüyorum, berbat esprisi zekası konusunda işaret veriyor. Kime inanacağımızı şaşıranlara cevabım şu: Siz hala Allah ile aldatanlara inanın.

Yorumu oyla      18      10  
Kopca 27 Kasım 2008 Perşembe 15:09

Syn Avcioglu Karlibel hangi Alman emniyetinde calismis ve de nicin ayrilmis ( ayrilmak zorunda kalmis )..?? Bir de onu arastirsan nasil bir adami referans aldigini anlayabilirsin.. Belgelerin tutanak nosunuda acikca yansitsinlar da asli varmi yok mu biz de bilelim. Eger gercek ise ona minnettar kalir bizi bilgilendirdigi icin tesekkür ederdim.

Yorumu oyla      18      10  
İLERİCİ 27 Kasım 2008 Perşembe 14:58

Kılıçdaroğlu geneleve hayat kadınlarıyla ilgili yapılan yolsuzlukları araştırmaya gitmiştir bi kere. Pkk lılarla da aynı araçta olmasının tek sebebi vardır o da pkk mesajı vermek içindir. Yoksa kılıçdaroğlu ne ahlaksızdır, ne eşine ihanet eder ne de vatan hainidir. Hepsi iftiradır. Kahrolsun yobazlar yaşasın ilericiler. Hepimiz chp liyiz hepimiz ergenekonuz. !!!

Yorumu oyla      18      10  
en iyi savunma saldırıdır. 27 Kasım 2008 Perşembe 14:56

Yaptıkları yolsuzlukları açıklayacak bir şeyleri yok.Saldırıyorlar açıkca.Böyle saçmaca hikayelerle saldıracaklarına önce kendi pisliklerini örtsünler

Yorumu oyla      18      10  
deniz 27 Kasım 2008 Perşembe 14:55

Bu malum medya kime çamur atmadı ki. deniz fenerini kim yazdıysa hakkında olmadık haberler yaptılar. ama hepsinin altında kaldılar. artık size kimse inanmıyor beyler.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 27 Kasım 2008 Perşembe 14:54

KILIÇDAROĞLUna...ssk genelmüdürüyken pkk da çıkan telsiz senin telsizin..ssk bütcesinden pkk ya para aktarmalar.pkklı hüküm giymiş kişileri ssk y sokmalar.akrabalarından ssk ya girmeyen kaçkişi var?almanyaya 4 sefer gitmişsin ama maşallah,almanyanın hukuğunu karlıbel kadar bilebiliyorsun!hem neden bukadar cümle kalabalığıyla cevap veriyorsun..yapmadım iftira ve mahkemeye gideceğim diyeceksin!ve gideceksin!yalansa maskara edeceksin heryerde!karlıbelin çıkaracağı belgeleri ve görüntüleri bekliyorm

Yorumu oyla      18      10  
Samet 27 Kasım 2008 Perşembe 14:54

Kabul edin lütfen, Kılıçtaroğlu Dengir ve Dişli olayını ortay çıkarmasa idi bunlar yazılmayacaktı...Nasıl bu kadxar körü körüne inanıyor insanlar bariz belli karalama kapmanyası

Yorumu oyla      18      10  
TİESTO 27 Kasım 2008 Perşembe 14:51

SİZİ O TV DE GÖRSEYDİM ÜZÜLÜRDÜM SAYIN KILIÇDAROĞLU. ÇIKMAMAK DOĞRU KARAR. SESİNİZİ DUYURACAK DÜRÜST MECRALAR VARDIR HER ZAMAN.

Yorumu oyla      18      10  
ebru 27 Kasım 2008 Perşembe 14:51

Güneş balçıkla sıvanmaz,adama çamur atmak için denenmedik yol kalmadı.Hep ayni taktik ,sıkışınca belden aşşağı vurmak

Yorumu oyla      18      10  
CHP'li 27 Kasım 2008 Perşembe 14:51

iyi ki deniz feneri bir ortalığa saçıldı, artık bunun acısını çıkarmak için her naneyi yersiniz.olmadık iftiraları atıp kendi pisliğinizi kapatmaya çalışırsınız.ama biz yemeyiz durmak yok kılıçdaroğlu aynen devam

Yorumu oyla      18      10  
tebrikler 27 Kasım 2008 Perşembe 14:50

tebrik ederim. hem ülke tv nin iddialarını hem de kılıçdaroğlunun cevabını yayınlamanız durduğunuz yerin objektifliği ile ilgili çok açık bir gösterge. bu çizginizi hiç bozmayın sevgili turktime. biz militan yayın organları değil, sadece gerçekleri verenleri istiyoruz. bakmayın siz birkaç militan ruha

Yorumu oyla      18      10  
diojen 27 Kasım 2008 Perşembe 14:48

zekeriya karaman sahte noter olayının ortaya çıkmasından iki ay sonra konuyla ilgili ifade verdi. bu ne demek? belgeler karartılacak kadar süre verildi. hep böyle destek görenler böyle cesur insanları görünce çamur atıyor korkudan. ama korkunun ecele faydası yok.

Yorumu oyla      18      10  
kerim 27 Kasım 2008 Perşembe 14:46

adam dava açacam gerçekler ortaya çıkacak diyor avcıoğlu hala dava açsana suçsuzsan diyor. merak ediyorum, avcıoğlu nereyle okudu bu haberi. bence gözlerinle oku, beyninle idark et ve ellerinle yaz. yoksa böyle saçmalarsın

Yorumu oyla      18      10  
27 Kasım 2008 Perşembe 14:43

yolsuzluğa haksızlığa susan dilsiz şeytandır. sağolun kemal bey.

Yorumu oyla      18      10  
fener sönsün artık 27 Kasım 2008 Perşembe 14:43

fenerin ışığı sönecek. yazıklar olsun hala o ışığı yalan ve iftirayla yakmaya çalışanlara. allah bir tek kul hakkını affetmez. siz kul hakkı yiyor soınra da müslümnaız diyorsunuz

Yorumu oyla      18      10  
CHPLİ 27 Kasım 2008 Perşembe 14:42

CHP'NİN BAŞINA SİZİN GİBİ BİRİ LAZIM. O ZAMAN GÖRÜN SİZ YÜZDE 20 LERİ YÜZDE KAÇ OLUYOR

Yorumu oyla      18      10  
kerem 27 Kasım 2008 Perşembe 14:40

saunaya gitmedin de başka bir yerde mi takıldın sayın vekil. hı nedir yani?

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 27 Kasım 2008 Perşembe 14:33

KILIÇDAROĞLU ,KARLIBELİ gayet iyi tanır!! bahsettiği görüntüleri zorla canlı yayında yayınlatacaksın sen anlaşılan:)

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 27 Kasım 2008 Perşembe 14:30

kılıçdaroğluuu..benden söylemesi..gazeteci KARLIBEL alman emniyetindede çalışmıuş biri ve istihbari konuları senden iyi bilir...katıldığı ve belgeleri açıkladığı programda şu ifadeleri kullandı...KILIÇDAOĞLU BİLSİNKİ,ALMANYADA O TÜR YERLERE STATÜ SAHİBİ İNSANLAR İÇİN BÜYÜK TUZAKLAR SÖZ KONUSU! MESELA KAMERA..MESELA GÖRÜNTÜ GİBİ...ben bu cümleyi karlıbelin boşu boşuna söyleyeceğine inanmıyorum...kılıçdaroğlu efendiii!!! bak sana büyük iftira var diosun!OZAMAN MAHKEMEYE GİT KILIÇDAROĞLU!

Yorumu oyla      18      10  
Yasin KARACA 27 Kasım 2008 Perşembe 14:30

Tebrikler TURKTIME…Kemal Kılıçdaroğlu gibi dürüst insanların sizin gibi cesur tarafsız medya kuruluşlarına ihtiyacı var. Maalesef ki ülkemizde medya böyle bir adamı baş tacı yapacağına yerden yere vuruyor..Galiba bizim halkımızda da var biraz... işte karşınızda yanlışlıkları dolandırıcılıkları yalanları kısacası eğri büğrü çarpık olan ne varsa BELGELERİYLE ortaya çıkaran bir adam var destek çıkın.Destek çıkın derken şakşakcılık yapmayın ona yapılan haksızlıklara tepki koyun.Neden doğruların

Yorumu oyla      18      10  
27 Kasım 2008 Perşembe 14:21

BİZ ŞİMDİ KİME İNANALIM?

Yorumu oyla      18      10  
27 Kasım 2008 Perşembe 14:19

ateş olmayan yerden duman çıkmazmış beyler. hemen heyecana kapılmayın

Yorumu oyla      18      10  
???? 27 Kasım 2008 Perşembe 14:16

haydi bakalım totem ve avcıoğlu güruhui şimdi ne diyeceksiniz bakalım.

Yorumu oyla      18      10  
27 Kasım 2008 Perşembe 14:16

ÇAMUR AT İZİ KALSIN. AMA O ÇAMUR ÜSTLERİNE YAPIŞTI.

Yorumu oyla      18      10  
hülya 27 Kasım 2008 Perşembe 14:15

vur vur ses gelsin. aman vazgeçme sayın kılıçdaroğlu

Yorumu oyla      18      10  
nadire 27 Kasım 2008 Perşembe 14:14

ya haberin yalan olduğu o kadar belliydi ki. noter tesdikli genelev belgesi mi olurmuş? bari biraz ciddi yalan haber yapın. bu da nedemekse

Yorumu oyla      18      10  
KERİM 27 Kasım 2008 Perşembe 14:12

HAYDİ BAKALIM FENER MEDYASI. ŞİMDİ NE DİYECEKSİNİZ? BOMBANIZI BÖYLE ELİNİZDE PATLATIRLAR İŞTE. DURMAK YOK SAYIN VEKİL, DEŞİFRE ETMEYE DEVAM.

Yorumu oyla      18      10  
mehmet ali 27 Kasım 2008 Perşembe 14:12

kılıçdaroğlundan şüphemiz zaten yoktu. bu haberin yalan olduğunu biliyorduk. bu habere turktime açısından memnun oldum. objektif olduğunuzu gösterdiniz. tebrik ediyorum.

Yorumu oyla      18      10