YORUMLAR
Toplam 23 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Volkan 20 Ekim 2008 Pazartesi 17:52

tamamdır gülay anlaştık sanrm. totem arkadaş ise farklı düşünse bile bu işin içinde bit yeniği oldugu konusnda enazından hemfikir oldunu gösterdi. dğer konuları sonra tartışırız. ama bir konuyu söyleyip öyle bağlıyacagm.akpyide ftipinide yöneten abd dir.bunlar birbirni sevmeselrde biri iktidar hırsından, diğeride cumhuriyet ve ulus devletle hesaplaşması yüzünden ortaklaşmışlardır.Engelleri ortakdır! Bu böyle biline. Hatta erdogan-gül ayrımıda burdan gelir!Neyse uzatmayalım. kolay gelsin herkese.

Yorumu oyla      18      10  
Volkan2 20 Ekim 2008 Pazartesi 17:32

2.yorumun benimkiyle daha çok örtüşüyor. Ama bence abdnin kendi yarattıkları artık iktidardadır. bunun enönemli ayağıda f tipi örgütlenmedir. yani asıl amaç zaten bu muhaliflerdi diyorum.zaten hazırda bekliyorlardı. anlatabildimmi? adamlar söylüyor cumhuriyet mitinglerini gayri meşruymuş.. yok ya.. şeref mitinglerimzdi onlar.bide telefonda hükümeti niye eleştiyrsn darbemi yapacksın demişler. böyle dava mıolur!! mantıksız saçma iddalar. sorularmzdan rahatsızlık duyuldugnada katılıyorm.Çok yazık.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Ekim 2008 Pazartesi 17:32

Volkan haklısın.Ulus devleti yıkmak istediklerine göre ki ABD bu konuda 1990 ların başından beri uğraşıyor.İktidarıda bu planına uygun oluşturduğuna ve desteklediğine göre,ülkenin tüm ulusalcıları,Atatürkçüleri doğal olarak ABD ninde muhalifleri oluyor.Farklı düşünmüyorum.Ben yorumumda davanın görünen şekli ile içerdiği çelişkilere dikkat çekmek istedim.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 20 Ekim 2008 Pazartesi 17:17

volkan kardeşim bu davayı akp nin sonraları elinde bir koz olarak kullandığı konusunda hemfikirim ve bazı kişilerin bu davadan hüküm giyemeyeceğini biliyorum ama tümdende bu dava düzmece demek için vicdanen kör olmak gerek,enazından,veli küçük,perinçek,kerinçsiz,levent ersöz,ve birkaç eski askerin kesinlikle suçlu olduğunu biliyorum bile diyebilirim,birçok kişide akp nin eklemesi. ayrıca asıl bu davanın odağında olması gereken biçok kişinin ise hala aramızda serbestçe dolaştığınıda biliyoruz.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Ekim 2008 Pazartesi 17:12

Size sataşmıyorum.Neden böyle algıladığınızı da bilmiyorum.Gerçekten sataşma yok.O bahsettiğiniz yorumunuzu kaçırmış olmalıyım.Hatırlamadım bile.Umarım bu yazdıklarımız iyi bir başlangıç olur ve birbirimizin ne demek istediğini anlamaya,varsa başka bir düşüncemiz onuda anlatmaya çalışırız.Sevindim.Sağolun.

Yorumu oyla      18      10  
Volkan 20 Ekim 2008 Pazartesi 16:59

Gülay soylediklerin bazılarına katılıyrm. Ama ben olaya şöyle bakıyorum.Evt son 2 darbenin abd güdümünde oldugu görülür ama şaundaki farkı siyasal iktidarla gücü elde etmiş olmaları değilmidr?acaba kurumlara sızan, devletin hervarlıgını peşkeş çeken, milli politikaları yıkan amerika, kendine karşı olabilcek kişilerimi temizliyor?? Bence bu daha mantıklı bir görüş. Kontrgerillacılardan kim varmış bunların arasında, biriki tetikçi, gerisi abd karşıtı atatürkçü aydınlar.Senaryo açık bana kalırsa!!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 20 Ekim 2008 Pazartesi 16:56

gülay kardeşim benim daha önce yazdığım düşünceleri bana karşı kullanıyorsun..daha önceleri yazdığım bir yorumda..evet abd nin bop. planı doğru abd türkiyede ılımlı islam modeli oluşturmak istiyor zira radikal islamla başedemedi o yüzden bu yöntemi deniyor ama şuan anti amerikancı sloganlar atanlar abd nin eski partnerleriydi,abd onları tasviye kararı alınca şimdi yaygaa kopartıyorlar diye yazmıştım.sırf bana sataşmak için takınmadığım tavırları bana yakıştırma lütfen.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 20 Ekim 2008 Pazartesi 16:50

Hazır o operasyon yapılacakken muhaliflerde arada çıkartılmak istendi ve bu ucube iddianame oluştu.İddanameyide okudum bu konuda fikri olan saygın hukukçuları ve derin devlete ait araştırması olan gazetecileride okudum ve dinledim.O kirli örgüt asla ortaya çıkartılmaz.Bir kaç safra atılır o kadar.O safralarda sanıyorum denetimden çıkanlar.Nerde Mehmet Ağar?O olmadan olurmu mesela?Sorgulamadan servis edileni alıyorlar ancak ille bizde o safta olmak zorundaymışız gibi sorularımızdan rahatsızlar.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay1) 20 Ekim 2008 Pazartesi 16:44

Sevgili Volkan,Türkiye 1945 lerden itibaren ABD nin etkisinde.Bu ülkede darbe istedi,darbenin koşullarını hazırlamaya kalktı suçlamasıyla insanları yargılıyorlar ancak son 3 darbede ABD güdümünde ve isteği ile yapıldı o darbelere ve darbecilere seslerini çıkartmıyorlar.Birileri fikir diye burada ne zırvalar yazıyor.ABD her yerdeymiş.Bırakılacakmış o ABD karşıtı söylem hatta bu ucuzmuş vb vb.Gizli örgüt tamamen ABD isteğinde kuruldu ve denetlendi.ABD şimdi o safralarından kurtulmak istedi.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 20 Ekim 2008 Pazartesi 16:42

T.C. DEVLETİ..ATATÜRKÜN KURDUĞU ÜZERE..HALK İRADESİNİN NETİCESİNDE ÇIKAN HÜKÜMETLERCE YÖNETİLİR! BUNA AKSİ TUTUM İÇİNDE OLANLAR DEVLETE BAŞKALDIRMIŞ OLUR.ERGENEKONUN AVUKATLARI VE SAVUNUCULARI BUNLARI ÖĞRENECEKLER..BUGÜNE KADAR KARŞILARINDA SAĞLAM BİR DURUŞ GÖREMEDİLER.KARGAŞA ÇIKARILARAK ASKERE TESLİM ETTİLER YÖNETİMİ VE ANAYASAMIZI.SİYASETE ASKERİ SOKMA ÇABALARI..ATATÜRKE TAMAMEN TERSTİR..GAYRİ MEŞRU CİNAYETLER VE TERÖR ÖRGÜTLERİNİ SAVUNANLARIN İSE.TÜRKLÜĞÜNDEN VE VATANSEVERLİĞİNDEN ŞÜPHELİYİM

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 20 Ekim 2008 Pazartesi 16:38

aşağı yukarı dünyadaki konjoktürü analız edebilecek yapıda buradaki çoğu kişi.aslında birçok konuda hemfikiriz.ama işin içine taraf olma duyguu girince suçu sadece bir tarafa yıkmak işimize geliyor.gülay kardeşim bazı yorumlarına gerçekten katılıyorum,analizlerin doğru.doğru işleri bile yanlışa çevimekte ustayız malesef.ama bu bile kirli oluşumları savunmamızı gerektirmez.bende üzülerek seyrediyorum çok şey beklediğim bu davayı.tıpkı kapatma davası gibi siyasi bir sonuç çıkacak bundanda biliyorm

Yorumu oyla      18      10  
Volkan 20 Ekim 2008 Pazartesi 16:23

Allah aşkına sorduklarımıza cevap veremiyorsunuz destek diyorsunuz.Evet sulandırıldı neden çünkü yapabildikleri bukadar.Yazacak senaryo kalmadı!Türkiyede amerika olnmadan derin devlet olurmu?? OLMAZ! Ama bakıyorusn bunlrn hepsi amerikan karşıtı!!Suçları ne diyorsun, örgütü geçtim hükümete karşı olmalarymış. yani bunu için örgütlenmişler. Dünyada herhalde ilkdefa bir hükümet azılı muhaliflerini birkaç tetikçi provokatorle aynı çuvala koyup böyle durumlara sokamamıştır! Sonuç ne; BOP şekillenyor!

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Ekim 2008 Pazartesi 16:23

Bazı arkadaşlar belli ki yorumlarımla ilgileniyor.Sağolsunlar.Madem ilgileniyorlar,eleştirdiğim için beni eleştireceklerine neden ortaya koyduğum çelişkiler konusunda yazmıyorlar?Madem bir derin kirli örgüt ortaya çıkartılacak, neden bir çok olaya karışmış, ismide deşifre olmuş insanlar, bu davada yargılanmıyorlar.Beni eleştirenler zahmet edip o çok mesayi gerektiren iddianameyi okumuşlarmı?Ben soru sormadan ve sorularıma cevap almadan hiç bir şeyi desteklemem yada eleştirmem.

Yorumu oyla      18      10  
Volkan 20 Ekim 2008 Pazartesi 16:20

Allah aşkına sorduklarımıza cevap veremiyorsunuz destek diyorsunuz.Evet sulandırıldı neden çünkü yapabildikleri bukadar.Yazacak senaryo kalmadı!Türkiyede amerika olnmadan derin devlet olurmu?? OLMAZ! Ama bakıyorusn bunlrn hepsi amerikan karşıtı!!Suçları ne diyorsun, örgütü geçtim hükümete karşı olmalarymış. yani bunu için örgütlenmişler. Dünyada herhalde ilkdefa bir hükümet azılı muhaliflerini birkaç tetikçi provokatorle aynı çuvala koyup böyle durumlara sokamamıştır! Sonuç ne; BOP şekillenyor!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 20 Ekim 2008 Pazartesi 16:02

ergenekon davasının sulandırılıp derinliklerine inilemeyeceği konusunda bende aynı fikirdeyim,ancak hem derinliğe inilemeyecek diye endişe edip,hemde yüzeyselde olsa bunun sorgulanmasını eleştir,bu nebüyük çelişki??sizin tabirinizle piyonlar yargılanırken bukadar kıyamet kopartıldığına göre,ana cenaha ulaşılsa bu ülkede neler olur düşünmek bile istemiyorum.oyüzden bizler bu bile bir başlangıştır deyip.bu davayı desteklemeliyiz.bakanın işkence için özür dilemesine iyi bir başlangıç dediğimiz gibi

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 20 Ekim 2008 Pazartesi 16:00

adı üzerinde derin devlet,DERİN oluşum gibi adlandırılan oluşumların başları ve elemanları,saygın insanlardan oluşur..saygın ve karar mekanizması ve konumu üst mertebee olduğu için derin ismini alırlar..!

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 20 Ekim 2008 Pazartesi 15:22

neden imha edildi?Sanıklarda bulunduğu yada toplandığı söylenen cd ler neden kopyelenip kayıt altına alınmadı.Sanıklar şimdi haklı olarak bu bilgiler yada belgeler neyse sonradan eklendi diyebilecek.Çünkü eklenebilir ve bu haliyle kanıt değildir.İddianame işkence gibi 2000 küsür sayfa.Makarna muhabbeti bile iddianamede.İş uzasın.Yıllar sürsün.Bu arada her sıkışıklıkta, her can sıkana ,göster bi ergenekon yolunu.Hem ortalık temizlensin(!)hem gündem kaynasın!Biraz sorgulayın kafanızda.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay1) 20 Ekim 2008 Pazartesi 15:17

Türkiye"de gizli bir örgütün varlığına kesinlikle inanıyorum.Ergenekon davasının bu oluşumu ortaya çıkartmayacağına ilişkin endişem hep vardı.Halada devam ediyor.Gizli örgüt Türkiye"de daha çok güney doğuda faaliyet gösterdi.Peki bu sanıklarlamı o oluşum,olaylar ortaya çıkartılacak.Kaç kez yazdım hatta sordum.Susurluk,şemdilli sanıklarının olmadığı başka bir çok şaibeli ismin olmadığı bu davada ne ortaya çıkartılacak?Deliller sanki özellikle karartılıyor gibi.Ümraniyede bulunan el bombaları ..

Yorumu oyla      18      10  
mustafa doğan 20 Ekim 2008 Pazartesi 14:28

sorgulamaya gerek bile yok ben olsam dikt olarak asarım bu sülükler tüyü bitmemiş yetimlerin geleceğini satnışlardır allah onları bulunduğu yerden alıp sokaklarda süründürsün kime hizmet ettiği belli olmayan hainler not iddialar doğruysa yazdıklarımın hepsi geçerlidir.....vatanını en çok seven görevini en iyi yapandır

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 20 Ekim 2008 Pazartesi 12:24

birincisi tutuklu yargılanmak sadece ergenekon sanıklarının karşı karşıya kaldığı bir durum değil.ikincisi ise,mahkeme eğer delilleri yeterli görmese tutukluluk haline kolay kolay karar vermez.üçüncüsü ise bu insanlar bildik insanlar kaçacak halleri yokya neden tutuksuz yargılanmıyorlar dendi hep.ama levent ersözde,turhan çömezde aynı nitelikte insanlardı ama kaçtılar ve hala gelmiyorlar.ve delillerin karartılması şuphesi bunlar için son derece olasığ.yani tutukluluk hali gayet normal.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 20 Ekim 2008 Pazartesi 11:17

suçlananlarda epeyce bir pataklansın kamuoyunda diyemi?CD kopyelenip kayda alınmazsa delil olarakta kullanılamıyor.Peki neden yapmadılar bunu?Behiç Gürcihan"ın savunmasını okudum az önce.Delil diye topladıklarıyla ilgili ve suçlandığı konuyla ilgili savunmasını.Hakikaten bu dava çok sulandırıldı.Toplumun ikiye ayrılıp birilerinin bu davaya toptan sahip çıkması ve diğerlerininde toptan reddetme nedeni bu.Davanın bu kadar siyasileştirilmiş olması.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Ekim 2008 Pazartesi 11:04

Elleri kolları bağlı ve 1 yıldan fazla süredir tutuklu olanlar var.Bu kadar uzun tutukluluk zaten başlı başına adaletsiz bir durum.Delilleri toplamışsın.Kaçacakmı insanlar.Dava süresincede içerde tutsalar sonra beraat edenler olsada ne olacak.Pardonmu diyecekler beraat edenlere.AİHM ne baş vuranlarada tazminat nasılsa vergilerimizden ödenir.Ne guselll.Delil diye toplanan cd ler kopyelenip kayıt tutulmadı bile.Bilin bakalım niye.Delil olarak kullanılmasın diyemi?Yoksa cd de olmayanlar eklensin ..

Yorumu oyla      18      10  
kemal 20 Ekim 2008 Pazartesi 10:35

daha söz yargıda değil söz SAVUNMADA.ELLERİ KOLLARI BAĞLI İNSANLAR İÇİN SÖYLENMEDİK YAZILMADIK SUÇLAMA KALMADI .artık savunmayı dinleyeceğiz sonra yargı kararını bekliyeceğiz .

Yorumu oyla      18      10