YORUMLAR
Toplam 40 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
yavuzer 21 Ekim 2008 Salı 00:04

Hepimizin gözü aydın...Erdoğan bir kızına(Sümeyye) daha damadı belirlemiş...Hem de ne aile... AKP Diyarbakır milletvekili M. İhsan Arslan’ın oğlu..."Barzani ile çıkarlarımız at başı gidiyor" diyen bu adamın oğlu İhsan Arslan da başucu danışmanı, hapisteki hamisi,Kürt politikaların mimarlarından... Damadımız ise kardeşi Mahmut Arslan... ALBAYRAK olan Sadık efendi de biiyorsunuz Kurtuluş Savaşı yalan diyerek Atatürk'e ve Türk hakaret eden biriydi..

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 20 Ekim 2008 Pazartesi 20:48

Önceden de yazdım, editörün hoşuna gitmemiş. Erdoğan milliyetçilik üzerine en son konuşacak adamdır. toprakları, fabrikaları, doğal kaynakları, bankaları, kıyıları satan milliyetçi olamaz. Türkleri sırtından vurup İngilize satan milliyetçi olamaz. İngilizin yüksek hizmet madalyasını utanmadan alan milliyetçi olamaz.BOP esbaşkanı milliyetçi olamaz. Takkiyeci milliyetçi olamaz. abd yandaşı eski ülkücü artıkları bunu anlamıştır sanırım. editör umarım bunu yayınlar.

Yorumu oyla      18      10  
açık söz 20 Ekim 2008 Pazartesi 18:30

sizce sayın başbakan din üzerinden olursa sakıcası yok dimi, günet doğuya gidincede kürtler üzerinden alt kimlik üst kimlik iyimi....

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 20 Ekim 2008 Pazartesi 15:01

açıklanmış rakamlardan verilerden yola çıktığım bir yorumum var.Ekonomi konusunda analiz yapan televoleci olmayan ekonomistleri okumanızı salık veririm sizlerede.Sıcak para, hani büyük faizler ödediğimiz için Türkiyede olan yabancı para çekip giderse bu krizde, görürüz ekonominin durumunu.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay1) 20 Ekim 2008 Pazartesi 14:57

Türkiye parlementer sisteme yeni geçmedi.İlk hükümetide AKP değil.İktidar eleştirilemez,ne eylerse güzel eyler diyen biat zihniyetlilere bir şey dediğimiz yok.Sadece tepinip durmayın.Tepinmekten krizde geçirseniz bu ülkede muhalefet olacak.İktidara biat etmek yerine gerekli eleştirileri yapsanız iktidarada daha çok katkınız olur ya, bu sizin sorununuz.Türkiyede benim sol diyebileceğim bir parti yok buda başka bir arkadaşa cevap.Ayrıca ekonomi konusunda bir analizimde yok yorumlarımda.Sadece..

Yorumu oyla      18      10  
Suleyman Bey 20 Ekim 2008 Pazartesi 14:55

Yorumlarin-yorumcularin hic birisi bu gune , bu sefil gune geli$imizdeki en paha bicilmez suc ortagi MEDYA PATRONLARININ SATILMI$LIGINA DEGiNMiYOR. Yoksa yaniliyormuyum? Kendi soysuz cikarlarinin bozulmamasi icin bunca sefil politikacilara destek olan bu gazete patronlarina hic kimse deginmiyor, ya da deginmege korkuyor, yarin beni ergenekoncu diye iceri alirlarsa diye. Hangi durust politikacini sesini duyurmasina firsat verdiler de biz duymadik? Ipleri di$arida bu patronlar degil mi?

Yorumu oyla      18      10  
Bektaş 20 Ekim 2008 Pazartesi 14:33

ARKADAŞIN BİRİ YORUMUNDA,MİLLİYETCİLİK NASIL OLUYOR DİYOR,BASINDAN ÖĞRENDİĞİMİZE GÖRE,634 LİRA MAAŞLA ÇALIŞIRKEN,SİYASETE GİREREK 2 Mİ LYAR DOLAR GİBİ KORKUNÇ SERVETE SAHİP OLUP, VİLLALAR YAPTIRMAK,OĞLUNA GEMİCİK ALMAK,MALİ YE BAKANININ OĞLUNA BİR GECEDE 399 BİN LİRA KAZANDIRMAK VE DOKUNULMAZLIK ZIRHINA BÜRÜNER EK KALPAZANLIK,EVRAKTA TAHRİFAT,İHALEYE FESA T KARIŞTIRMA,HAKSIZ MAL EDİNME VS.GİBİ SUÇLA RDAN(ADALETTEN)KAÇMAKTIR MİLLİYETÇİLİK.BUNLA R MİLLETİ ENAYİ SANIYORLAR.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 20 Ekim 2008 Pazartesi 14:06

olaya parti olarak bakmamk gerek..AKP=T.C HÜKÜMETİ..buna vakıf olamayanlar var,eleştrilerinde!

Yorumu oyla      18      10  
sadi 20 Ekim 2008 Pazartesi 14:00

yok efendim ergenekonmuş,yok akepeyi devirmeye kalkmışlarmış,yok devleti güçsüz düşürmeye çalışıyorlarmış.sayın savcının iddiaları bunlar.kim bu işleri yapanlar?ADD Başkanı mı?Cumhuriyet Gazetesi mi?Peki o zaman yandaş medyaya, demokratik oluşum platformu gibi akepeye çalışan sivil toplum örgütlerine ne diyeceğiz.Onlar da ülkeyi parçalamaya,laikliği yok etmeye,cumhuriyeti ilga edip,yerine islam devleti kurmaya çalışıyorlar desek doğru olur mu?onlar suç ise,bu günkü yasalara göre bunlar da suç

Yorumu oyla      18      10  
sadi 20 Ekim 2008 Pazartesi 13:54

şimdi "alternatifi yok" cümleleri ile milletin beynini yıkamaya çalışsanız da boşunadır.bal gibi alternatifi vardır bu iktidarın.bu iktidar sadece;yolsuzluğun,adam gayırmanın,vatanı satmanın,vatana ihanet etmenin,yandaşları abad etmenin alternatifi olabilir.gaflet uykusundan uyanmanın zamanı gelmedi mi totemcik?bak etrafına akepeye yandaşlarının nasıl yaşadıklarını gör.çipler,christian diorlar.bunlar da mı seni kesmiyor.müslümanlık bu mu?kendisi tok iken yatağına aç yatan kaç milyon kişi var?

Yorumu oyla      18      10  
sadi 20 Ekim 2008 Pazartesi 13:51

son dönemlerde akepe'nin millet arasında yaymaya çalıştığı yeni taktiği şu:akepein alternatifi yok diye bolca yaygara yapıp,gençlerin oylarını toplamak.yokmuş.vatanı satanların alternatifi olmaz mı?bu vatanı daha iyi kim pazarlayabilir?Mesela benim aklıma fazilet partisi geliyor.Haklarını yeme totem.onların da alternatifi yokdu.ama alternatifi yine kendi içlerinden çıkardılar.ab-d oyunları ile alternatif ürettiğini sananlar,günü gelince bu ülkede namaz kılacak açık bir camii bulamayabilirler.

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 20 Ekim 2008 Pazartesi 13:48

Milliyetçiliği (ulusalcılığı) en son ağzına alması gereken tayyip erdoğandır. Ülkesini yıkmaya çalışan BOP'a eşbaşkan olmakla çvünen biri milliyetçi değil hain olur. öcalan köpeğine sayın diyen de hain olur. Çünkü tayyip erdoğan'ın sarılacapı milliyetçilik kaldı onda da takkiye yapmakta. çünkü tayyip erdoğan eğer milliyetçi olsaydı şehitlere kelle demezdi.. ihanetini saklamaya çalışmaktadır. Çünbkü yerel seçimler için henüz dtp ile anlaşılamamıştır.

Yorumu oyla      18      10  
AKSakallı 20 Ekim 2008 Pazartesi 09:01

PKK düşman değil ... Başbakan Tayyip Erdoğan, tarihe geçecek sözlere imza attı: "Aktütün’de askerimizi, Diyarbakır’da polisimizi öldürenleri düşman olarak görmüyoruz". Demokrasi gereği bu... Hukukun üstünlüğü, insani yaklaşım bunu gerektiriyor... Devletin güvenlik birimlerini öldürmek DEMOKRASİ GEREĞİ İMİŞ YA....Demokratik ses duyurma şekli...Demokratik tepki... Anti-demokratik olanı ne ki???Hükümete muhalefet etmek...Onlar şimdi tutuklu...

Yorumu oyla      18      10  
KIZGIN VATANDAŞ 20 Ekim 2008 Pazartesi 06:26

EMPERYALİST TAŞERONU TAYYİP ERDOĞANIN BARZANİ AĞZIYLA KONUŞMASI DTPLİ PKKLI İTLERİ ŞIMARTMAKTAN BAŞKA BİR İŞE YARAMIYOR NİTEKİM ÖYLE OLUYOR AKPLİLER GELDİKTEN SONRA DTPLİ PKKLI İTLER MEYDANI BOŞ BULDUĞUNDAN ÜLKEMİZE ULUSUMUZA SALYA AKITMAKTAN KİN KUSMAKTAN HİÇ ÇEKİNMİYOR NEDEN ÇÜNKÜ EMPERYALİST KEFERE AMERİKA TAYYİP ERDOĞAN VE KUKLALARINI BÜYÜK ORTA DOĞU PROJESİ ADI ALTINDA KULLANIYOR UMARIM ARTIK HALKIMIZ BU SİNSİ OYUNLARI FİTNELİKLERİ GÖRÜR TAKKİYECİ ZİHNİYETİ DEF ETMELİ HALK İKTİDARDAN

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 20 Ekim 2008 Pazartesi 01:41

gülay kardeşim evet bencede sorun sistemde,ve susurluk konusunda da sana sonuna kadar katılıyorum,ergenekonun sulandırıldığıda aşikar.bu tip yorum ve eleştirilere tek bir sözüm yok.aslında biraz muhakeme yeteneği olan olayları analiz edebilen ve saplantılı taraf olmayan herkes bu gerçeği görebilir.bende hala bu ülkenin çıkışının gerçek anlamda bir sol yapılanmadan geçtiğine inanıyorum.ama benim hayalimde canlandırdığım sol şuandaki antidemokratik görüntüdeki sözümona sol partiler asla değil.

Yorumu oyla      18      10  
AKSakallı 20 Ekim 2008 Pazartesi 01:24

Kötünün alternatifi ondan daha kötüsü olur ancak...Kötünün karşıtı vardır iyisi...Ama zübüksever fırsatçı avantacı seçmen de onları tercih etmez... Ülke,komşusu,vatandaşı umrunda değildir varsa yoksa ben der...Adı üstünde zübüksever..Çünkü hepsi zübük olmak için fırsat kovalar...Onlara aç kalmadan üreyip,takiye ile cennet vaad edilmiştir...Bunun için dünyayı başkalarına cehennem yapmakdan bir an dahi çekinmezler...Efendiler edinirler onlar yanlış yapmaz, yapdıysa da bildiği doğru için yaptı der.BİR DE AYNI KAPTAKİ YALI EFENDİLERİYLE BÖLÜŞENLER VARDIR..ONLAR DA O BİLE DEMEK İÇİN KONU MANKENİ EDİLMİŞLERDİR…HİÇ DEĞİŞMEZLER AYNI İSİMLERDİR..Menderesden beri bu işler böyle döner..Özal zirve yapar,AKP ile şahika olur…

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:58

Sayın editör galiba dükkanı kapattınız.İyi uykular size.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:57

Türkiyede hep bir showdur gidiyor.Halkın bilinç düzeyide buna nasılsa müsade ediyor.Kıytırık bir şey yapılıyor bu sanki ülkeyi kurtaracak bir şeymiş gibi sunuluyor.Sistem değişmedikçe ve gerçek demokrasi için ciddi adımlar atılmadıkça hiç bir şeyin düzeleceği yok.Eğitim hem yaygın hemde nitelikli olmadıkça zor işimiz.Bizde burada tartışır dururuz.Tartışmayı bile bilmeden.Ben bir süre bunu yapıp sonra sıkılıp bir inzivaya çekiliyorum.Sonra anlam veremeye veremeye kendime yine yorum yapıyorum.

Yorumu oyla      18      10  
Cengiz 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:53

totemcik sen kaç yaşındasın allah aşkına!? saçmalayıp duruyorsun zira,yok partizanlık,yok alternatif! sizde paronaya had safhaya ulaşmış.beyniniz okadar çok yıkanıyor ki!!herkesi ergenekoncu diye görmeye başladınız! bizler sıradan insanlarız ve burada herkes fikrini yazıyor!Asıl heryere saldıran sen ve senin gibiler..akpyi eleştirince hoop diye olaya atlıyorsunuz..sonra korumalar suçlamalar. hele avcıoğlu direk saldırıyor!oturdugu yerden senaryolar uyduryor!bikerede bunları gör sen bibakalım!?

Yorumu oyla      18      10  
20 Ekim 2008 Pazartesi 00:52

Sayın editör,uyuduysanız yorumları beklemeyelim.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:46

Ergenekon dedikleri örgütü darbe istiyorlardı,darbe koşulları oluşsun diye uğraşıyorlardı diyen iktidar cidden darbelere karşıysa darbecileri örneğin Kenan Evreni ve hayatta kalan tayfasını yargılayacaktı.Bu sembolik bir anlam taşırdı ve iyi olurdu.Bunu kaç kez yazdım burda.Latinler çok yakınlarda yaptı bunu.Yargıladılar yıllar sonrada olsa darbecilerini.Yunanistan cuntacılarını yargıladı ve tıktı içeri.Darbeye gerçekten karşı olmak budur işte.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:42

Ergenekonu sulandıran iktidarın bizzat kendisi.Susurluk çözülmedikçe ergenekon çözülebilirmi?Ben solcuyum.Gizli derin neyse o pislik örgüt solculara az çektirmedi.Neredeler?Susurluğun aktörleri nerede?Bu ülkede Mehmet Ağar bu işlerden bir habermiydi?Bir çok isim var böyle.Çillerler nerede mesela?Dava başlıyor.Ben hep söylediğimi yine söylüyorum.Bir takım çete artıklarına epeycede muhalif tipi taktılar ve bu davayı oluşturdular.Bunu yapanlar gizli devletin ortaya çıkmasını bizzat engelleyenler.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:37

Benim muhalefete ve sisteme bakışımı bilen arkadaş,muhalefet AB-D ye hayır demedikçe,ulusal çıkarlar önceliği olmadıkça tarafımdan eleştirilir.Benim derdim öncelikle sistem.Bu sistem içindeki kimseninde sorunlara çözüm olabileceğini düşünmüyorum.Ancak akpnin yaptıkları ortada.Üstelik iktidar partisi.En çok eleştirilecek olan doğallıkla.Bu neden sizleri bu kadar rahatsız ediyor işte bu hiç anlaşılamıyor tarafımdan.Muhalefetteki partilerden daha iyi-kesinlikle- değil.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:25

gülay ekonomik analizin tek kelime ile rezalet!!kendi ağzınla söylüyorsun,dünya krizde türk ekonomisi hiç bukadar dirençli olmamıştı ama bunları kime söylüyorum??akp nin tek bir doğru yapmadığını iddia edecek kadar taraflı ve vicdanı kararmış birine ne anlatıyorum ben??akp nin son yılı çıkarsak yaptığı yönetim şimdiye kadarki iktidarların en iyisiydi.ayrıca senin tarifini yaptığın bir parti varsa söylede bende oy vereyim.millet neden akp ye oy veriyor sanıyorsun?kötünün iyisi diye düşündüğünden.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:12

gülay bu kadar kötü bir akp ye hala alternatif olmayı becerememiş bir muhalefet sencede eleştiriyi haketmiyormu??halkı seçeneksiz bırakan muhalefetin hiç suçu yokmu??sen bile şu parti gelse herşey güzel olur diyemiyorsun...birde burada politika değilde ergenekon yardakçılığı yapanlar var onların akp ye saldırısı,ülke için değil ağababaları için.meşru olmayan hiçbir oluşumu istemez ve kabl etmez gerçek vatandaş.söylediklerimin hangisi yanlış.söylermisin bana?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:07

Birileri sıtmaya tutulmuş gibi varmı akpden daha iyisi deyip duruyor.Ne iyiliği varı-da anlatsalarda bizde seçim zamanı ziyan etmeyip oyumuzu versek akçeyi hamuduyla götürenlere.Bu arada Recep iyi rüyalanmalarda.Yolsuzluklarıda bitirmişler (!!!!)canım memleketimde.ama namerti bol ülkemin işte hala fenerde,yimpaşta,dişlide,falanda filan diye soranı var.Milliyetçiliğide bırakın .Milli çıkarlarımızı savunacak bir hükümette istemeyin tamam olsun.

Yorumu oyla      18      10  
kemal 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:07

ağzından bir kere TÜRKÜM lafı çıkmamış birinden ne belenirki.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:01

Biri RTE"nı uykudan uyandırsın!!Dünya krizde.İlk çarpacağı ülkelerdensiniz şeklinde ekonomistler açıklama yapıyor.Biz zaten yıllardır çok açık krizdeydik,bundan ötesini düşünemiyoruz bile.Türk lirası dolar karşısında pıstı kaldı.Dahada pısacak.Öyle bol keseden atarak gerçekler örtülmüyor RTE.Yimpaştan girip-ki akibeti nedir sahi???-deniz fenerinden çıkmıyorum bile.Ülkede satılmadık bir şey bırakmayıp iç ve dış borcuda bu arada ikiye katlamanızdan da bahsetmiyorum.

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:01

AH ECEVİT AHH,ŞİMDİ NE ÇOK OLMANI İSTERDİM SENİN ŞU ZAMANDA,BU ADAMI DURDURACAK BİRTEK SEN OLURDUN.DANIŞTAYDAKİ SALDIRIDA ÖLEN KİŞİNİN CENAZESİNE KATILMAK İÇİN BİLE ADETA SÜRÜNEREK GELDİN.MEKANIN CENNET OLSUN.AMA BİR GERÇEK VARKİ ERDOĞANLA ÇIKMAZA DOĞRU GİDİYORUZ.NE OLACAK BÖYLE TIKANDIK KALDIK ADETA ÇARESİZCE.

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 19 Ekim 2008 Pazar 23:46

HALA ŞEHİTLERDEN BAHSEDERKEN,DİĞER TARAFTAN YAPTIKLARINIZ ANLATMANIZLA SİZ NE OLUYORSUNUZ PEKİ,BİZE MİLLİYETÇİLİK DERSİ VERİRKEN...YAPTIKLARINIZI ELBET İNKAR EDEMEYİZ.AMA YA ONLARIN ÜSTÜNÜ BİR ÇIRPIDA YAPTIĞINIZ KÖTÜLÜKLERLE,NASIL KAPADIĞINIZIDA ARTIK GÖRDÜK.NE YAPIYORSANIZ YAPIN AMA NE OLUR O ŞEHİTLERİ AĞZINIZA ALMAYIN NE OLUR.ALMAYINDA BARİ RAHAT UYUSUNLAR.

Yorumu oyla      18      10  
halk 19 Ekim 2008 Pazar 23:39

AKSakallı nın yorumlarına katılıyorum daha ne söylenebilirki... Milliyetçilği bırakın diyor adam resmen, globalleşiyoruz küreselleşiyoruz yakında sınırlara ne gerek var demeye başlar.. Ki zaten diyarbakırı başka bi oluşumun başkenti olarak göstermişti kendisi...

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 19 Ekim 2008 Pazar 23:39

SAKIN O ŞEHİTLERİ AĞZINA ALMA, SAKIN ERDOĞAN.EN SON AĞZINIZA ALACAK KİŞİ SENSİN.BİZDEN ÇOKMU YANDINIZ O CANLARA,BİZDEN ÇOKMU YANDINIZ HA.BİR 3 GÜN BİLE YAS İLAN ETMEDİNİZ ÜLKEDE TÜM PARTİLİLER VE MECLİS OLARAK,BUNA SİZ ÖNDERLİK EDEBİLİRDİNİZ.KAHROLASI SEÇİMLER VAR YA,SEÇİLMEK O CANLARDAN DAHA ÖNEMLİ DEMİ,YAPACAĞINIZ YAPTIĞINIZ BÜTÜN İŞLER BEKLEYEBİLİRDİ,ŞİMDİ YAPACAKLARINIZ O CANLARI GERİMİ GETİRECEK,NE BEKLİYORDUN HER ŞEHİTTE AĞLAYIP SUSMAMIZIMI BEKLİYORDUN.MİLLİYETÇİLİK NASIL OLUYOR ÖĞRETSENİZ

Yorumu oyla      18      10  
Mennan Özdemir 19 Ekim 2008 Pazar 23:25

Milliyetçiliği reddedersek kolay asimile olur mandacılığı kabulleniriz. Milliyetçiliği milleti milliyeti olan yapar. milliyetçiliği bu çağda hala ırkçılık olarak anlayan kafalara rastlamak insanı şaşırtıyor. Biz milliyetçilik derken TC kimliği taşıyan kendisini bu devletten bu milletten bir parça kabul eden herkese hizmettir. Herkes milliyetçi olmak zorundadır ama ırkçı olmak zorunda değildir. abd de amerikan ırkı yoktur ama amerikan milliyetçiliği vardır ve farklı kültürler onun etrafında kenetlenmiştir. Biz ise milliyetçiliği reddedelim diyoruz. Milliyetsiz soysuz sopsuz olmak için çalışıyoruz. Milliyetçiliği reddedersek kolay asimile olur mandacılığı kabulleniriz. Buda bizim tarihten silinmemiz demektir. Bu ülkede yaşayan herkes MİLLİYETÇİ olmak zorundadır. Hatta BAŞBAKAN bile MİLLİYETÇİ olmak zorundadır. Aksi takdirde MİLLETE nasıl hizmet edecek. Herkes bu ülkenin bayrağına kimliğine sahip olmalıdır. Siyasi temayülleri felsefi görüşleri elbetteki farklı olacaktır. Ama VATANI bir olanların MİLLETLERİ de bir olur.

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 19 Ekim 2008 Pazar 23:17

BİZ SAYIN BAŞBAKANDAN TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ YAPMASINI BEKLEMİYORUZ.ZATEN KENDİSİ BÖYLE DÜŞÜNMEDİĞİNİ SÖYLÜYOR. AMA ONDAN ÜLKEİMİZE SAHİP ÇIKMASINI BEKLİYORUZ.ÇÜNKÜ YÜCE MECLİSTE YEMİN ETTİ.

Yorumu oyla      18      10  
çağlar 19 Ekim 2008 Pazar 23:05

adalet önünde hesap vermek demek,adalet anlayışına vakıf olmak demek..adalet ise halk iradesi ile hükümet olana sarmayı öngörmez..bu ülkede başbakan kadar eleştrilip hakarete uğrayan kim varki.eleştrilmez engellenir diyorsunuz.eleştri insani sınırlarda kalırsa kimse kimseye dokunmaz!insani sınırlar..bunun anlamını bilen varmı

Yorumu oyla      18      10  
AKSakallı 19 Ekim 2008 Pazar 23:02

Esas kıymeti kendine yetki veren ve mensup olduğu millet ve memleketi ancak şahsiyeti ile kaim gören adamlar, milletlerinin saadetine hizmet etmiş sayılmazlar. Ancak kendilerinden sonrakileri düşünebilenler, milletlerini yaşamak ve ilerlemek imkânlarına nail ederler. Kendi gidince ilerleme ve hareket durur zannetmek bir gaflettir. 17 Mart 1937 M.Kemal ATATÜRK

Yorumu oyla      18      10  
AKSakallı 19 Ekim 2008 Pazar 23:00

Milliyetçilik beni kullanın deliğe süpürüp sifonu çekmeyin diye mesaj yollamaktır... Milliyetçilik BOP eşbaşkanılığı ile övünüp ülkenin g:doğusunu bölme projesinde yer almaktır... Milliyetçilik Kralın ayağına otele, Boğazda demirleyen İngiliz gemisine, Ankaraya gelmeyen Ahmedinejat için İstanbula gitmeyi kabullenmek, Ülkenden toprak talebi olan ülkeye maç seyretmeye gitmektir... Milliyetçilik Türk tarımını bitirip dünyanın kendine yeten 7 ülkesinden biriyken ithalat kralı olmaktır...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 19 Ekim 2008 Pazar 22:46

hacı emmi ya doğruyu göremeyen halkın yarısı değilde sizseniz? bunu hiç düşündünmü? eleştirip sızlanmak kolay bu halk doğruyu görüp kime oy versin sence? akp den daha iyi diyeceğin bir parti varmı?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 19 Ekim 2008 Pazar 22:45

editör bey hayrola benim yorumlarım neden sansüre uğruyor?

Yorumu oyla      18      10  
HACI EMMİ 19 Ekim 2008 Pazar 22:39

kimse yorum yazamıyorki.yazsalar yarın gözaltına alınırız diye korkuyorlar.haksızda deyiller.ama gün gelecek bu millet yanlışını görecek ve gerçeği görecek.işte o zaman ak kara belli olacak.herkes adalet önünde hesap verecek.başkada çaresi yok.

Yorumu oyla      18      10