YORUMLAR
Toplam 36 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
neveragain 24 Ağustos 2009 Pazartesi 22:46

Onun için biz de güçlü olmalıyız!Bırakın kim ne derse desin sadede gelin siz busunuz işte!Ben bi gay olarak anneme sarılıp doya doya öpebiliorum ağlayabiliorm güleiliorm yaşıorum.Siz de yaşayın ve her anın tadını çıkarın kimilerine kendinizi yarandırmaya çalışmayın.Emin olun eğer isterseniz o kadar büyük şeyler başarabilirsiniz ki!Son bişi daha: Herkesin içinde sakladığı özel şeyler vardır.

Yorumu oyla      18      10  
neveragain 24 Ağustos 2009 Pazartesi 22:42

çok sonradan yazıorum ama bi kaç şeyi belirtmek istiyorum. Her şeyden önce gay olmanın ne demek küçükkenkızlarahiçilgiduymazdım.Hayallerimdeheperkek ark.larım vardı.Küçük olduğum için içime şeytan girdiğini sandım.Camileregittimvesüreklişeytandankurtulmakiçin Allah'a duaettim.amaolmadı şimdi çokdahaabüyüdümvedalgageçenlerekafirliklesuçlayanlara şunlarısöylüorumbi gayolarakboazdayüzdüm seslendirmeyapıorumlisedeokul1.siyim.Hiçbir NORMALİNyapamadığı şeyleriyaptım.Hayatherkesezorbizedahadazor.

Yorumu oyla      18      10  
murat 8 Nisan 2009 Çarşamba 09:26

söylediklerinden bir şey anlamadım savaş. ne yani bat batabildiğin kadar herşeyi yaşa sonrada doğru yolu bulup çıkarsın diyosun yani bumudur bunun çözümü. başka yolu yok yani öylemi.

Yorumu oyla      18      10  
Şeytan 3 Nisan 2009 Cuma 23:25

Var bu işte bi yamukluk,adam hem gayim diyor hem askerden kaçıyor.Git işte askere hazır tonla aç erkek var Oray,hayatının fantezisini yaşarsın.Bence gay may değil,askerden kaçmak için gayim diyecek kadar küçülmüş,gerçek gayler daha saygındır...

Yorumu oyla      18      10  
savas 3 Nisan 2009 Cuma 19:33

var murat bunun tedavisi ne biliyormusun mutlu olmak istiyorsan bu konuda doyuma ulasman gerek yani dibi bulman gerek ilkin sonra yavas yavs cıkarsın hıı bu arada yukarda yazılanlara çok takılma bence buda senin normal olman için yapılması gerekenlerin başında gelir ....sana kolay gelsin

Yorumu oyla      18      10  
murat 8 Mart 2009 Pazar 06:22

bu benim tercihim değildir. eğer bir çözüm yolu varsa lütfen söyleyin bende normal bir erkek olmak istiyorum. kafamdan bunları silip atmak istiyorum ama bunu en fazla 2 gün yapabiliyorum 3. gün yine aynıyım varmıdır bunun bir formülü söyleyin bana

Yorumu oyla      18      10  
murat 8 Mart 2009 Pazar 06:20

ya siz neyden bahsediyosunuz Allah aşkına bilende konuşuyo bilmeyende.bana söylermisiniz kim isteyerek düzenini bozmak ister gaylara karşı çıkan arkadaşlar soruyorum size gay olmak istermiydiniz. saçmalamayın lütfen ya bu bir tercih meselesi değildir arkadaşlar ben 28 yaşındayım ve kendimi bildim bileli böyleyim ve kendimi bilgiğimden beri bunun mücadelesini veriyorum normal olmak için benim yaşadığım sıkıntıyı sen nerden bileceksin. ağzı olan konuşuyor. bende normal olmak istiyorum ama olmuyor.

Yorumu oyla      18      10  
hakan 20 Aralık 2008 Cumartesi 15:49

insan gay olmaktan yani psikolojik kurtulabilir mi yani olabilir mi teşekkürler

Yorumu oyla      19      10  
hasan 18 Kasım 2008 Salı 02:50

siz biliyormusunuz ...Allah lut kavmini neden helak etti..açın kuran ı kerimde lut suresinin manasını okuyun..aradıgınız cevapları orada bulacaksınız...din ırk önemli degil dört kitaptada yazar aynı yazı..lütfen açıp okuyun eger bir kuran ı kerim iniz yada incil iniz varsa...

Yorumu oyla      18      10  
Mennan Özdemir 18 Ekim 2008 Cumartesi 20:15

Askerlik yapmayan sade bu mu. Vakit yaladığı çanakların sahiplerinin de oğullarının askerlik yapmadığını görmüyor mu. Gözlerinde bir bozukluk mu var. yakını göremiyorlar mı. zaman bir atasözü var kendi gözünteki merteği görmeyip başkasının gözündeki saman çöpüne bakmak. Asker kaçağı ne kadar hain varsa ifşa edilmeli. kulağından tutulp askere gönderilmeli. çürük raporu alanları sınırda mevziye dikmek lazım. nasılsa çürük vurulsada çürüklerden kurtulmuş oluruz.

Yorumu oyla      18      10  
aslı 18 Ekim 2008 Cumartesi 18:51

NE haberde nede yorumlarda bilim geylere dayandırılmış.Emin bey,siz haberi başka yerden okuyup yorumu burayamı yapıyorsunuz?Askere gidip gitmemek için tercihmi kullanılıyor anlamadım.Ordu bir sakınca görüp asker olamazsınız diyorsa geylere geyler ne yapsın.Başka sağlık gerekçeleri ile askerlik yapamayanlarda Türk sayılmıyormu?Sayın Bilal Erdoğan Türk değilmi şimdi?siz cahilmisiniz?insan cehaletinin farkında olabilirmi?

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 18 Ekim 2008 Cumartesi 18:22

bektaş önümde şuan erzurumlu ibrahim hakkı hz.nin marifetname isimli kitabı var.bilimin neolduğunu kalp gözü ile vyrgulamış.teleskopun olmadığı dönemlerde.uzay ve yıldızlar hakkında verdiği bilgiler.şu teknoloji ile bile erişilemeyen bilgilerdir.bilimi gaylara dayandırmak nekadar saçma.diimi..birde bunları savunanlar tarafından terbiyesizlikle suçlanmak:)ben kabul etmiyorum gaylığı bilmem neyi..ahlak fakiri insanlar kalemlede fikir beyan edemez..!askerliğini bu sebepten yapmayanda TÜRK OLAMAZ

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 18 Ekim 2008 Cumartesi 17:46

DARA HANIM LÜTFEN ŞU TÜRKLER OLAN KONULARI İTİNALI SEÇİN.BELLİKİ SİZ BİLİMSEL KONULARLA AŞAĞILAMA YOLUNU SEÇMİŞSİNİZ. İSTERSENİZ OKUMADĞINIZI ANLADIĞIM BİR KAÇ TÜRK BİLİM ADAMI İSMİNİ VEREYIM OKUYUN ONDAN SONRA KONUŞUN.İBN-İ SİN-A, NAİMA, ERZURUMLU İBRAHİM HAKKI, HACI BEKTAŞİ VELİ CEMİL MERİÇ BUNLAR BİR KAÇI İSMİNİ SAYMADIĞIM GÜNÜMÜZ AYDINLARI HOŞ GÖRSÜN.HANFENDİ BU İSİMLER AVRUPA DA ENGİSİZYON MAHKEMELRİ KURARKEN BİRER BİLİM ADAMIYDI.FELSEFEDEN UZAY BİLİMİNE KADAR HER DAL UĞRAŞIRLARDI.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 18 Ekim 2008 Cumartesi 17:34

Bektaş bey,edepli olmak tabii ki lazım.Bu her tür insan için geçerli.Edepsiz olanla muhattapta olmamak uzak durmak lazım.Hele edepsiz birde zeka fakiriyse.Hiç ilgilenmeyeceksin.İnsan umut ediyor.İyi niyetinden.Ama yok.Umutsuz vakalar ne kadar emek verirsen ver umutsuz oluyor.Terbiye maalesef dışardan öğretilebilecek bir şey değil.Paraylada satın alınamıyor.Terbiyesizi bırakacaksınız.Yorumunuza verdiğim cevap birazda size katıldığımın bir ifadesi idi sadece.Sağolun tekrar cevapladığınız için.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 18 Ekim 2008 Cumartesi 17:29

aslında gülay hanımla birçok konuda çelişsekte,bu konuda gülay hanıma haksızlık ediyorsunuz.burada uygarca tartışmalıyız.kin yada kan davası gütmekte bize yakışmaz,fikirlerimiz farklı olabilir ama düşman değiliz.ayrıca hiçbir zümreyi düşünce,tercih ve anatomik yapılarından dolayı dışlayıp refize edemeyiz.herzaman söylüyorum kişileri değil fikirleri tartışmalıyız.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 18 Ekim 2008 Cumartesi 17:21

tamam gülay emredersin..yat kalk sürün..tüfek omza..gayların komutanı sen ol..kardeşkardeş takılırsın..:)

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 18 Ekim 2008 Cumartesi 17:18

aslında bazan konuları tartışırken kişiselleştiriyor ve abartıyoruz.kimse kimsenin vatanseverliğini sorgulama hakkı yok(ergenekon çakallarınınki hariç)tsk hakkında ise eleştiriler normaldir ama bunuda abartmamak gerekir.birileri hata yaptı diye koskoca birmilyonluk orduyu şaibeli ilan etmek hem insafsızlık olur hemde kimsenin,ama kimsenin haddi değildir.ordu kendi içersinde bu eleştiri ve ayıklamayı yapmakta zaten ve emin olunki bu halk ordusunu sever,orduya sahip çıkmayı üçbeş çakala bırakmaz.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 18 Ekim 2008 Cumartesi 17:13

avcıoğlu ilk yazdığın yorumunu oku.bak bakalım vatan sevgimin ve milliyetçilik duygumun neye hitap ettiği ile ilgili neler yazmışsın.bence bu yazma işini sen benim uzağımda yap.rezil oluyorsun onun bile farkında değilsin.ben geri zekalılığın en büyük sorun olduğunu düşünüyorum insandaki defolar arasında.artık habere yorumu geçtik ki zaten yaptığın bir fikri tartışmada değil.kişisel saldırı.git sen.artık haber okuyacağım.

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 18 Ekim 2008 Cumartesi 17:09

GÜLAY HANIM ZATEN BENDE BÜTÜN İNSANLIĞIN VE BÜTÜN DİNLERİN SORUNU DİYE YAZMIŞTIM.ELBET İŞTE BU HEPİMİZ İÇİN SOĞUK MESELE. İÇİMİZE ALIP YAŞAMAK İNANIN EĞİTİMLİLERE BİLE ZOR GELİYOR. HOŞ İNSANLIK ALEMİ VE BENİM GÜZEL ÜLKEMİN BUNDAN DAHA ÖNEMLİ SIKINTILARI VAR. AM YİNEDE EDEBLİ OLMAK LAZIM DEĞİL Mİ.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 18 Ekim 2008 Cumartesi 17:02

Avcıoğlu anlamadığın benim gayliği savunmadığım.Ben sadece olan bir durumu anlatmaya çalışıyorum.Tüm toplumlarda tarih boyunca gaylik kabul edilmemiş.Gizli yaşamış gayler.Bu gayliğin ortadan kalkmasına neden olmuşmu?Hayır.Gayliği savunan ,öven tek cümlem varmı?Ben "DURUMU" anlatıyorum.Onları bir defo olarak görebilirsin.Allah yarattı.Nasıl başka defolarıyla doğabiliyorsa insanlar öyle.Mesela geri zekalı doğmuş olanı nasıl imha edemiyorsak ve bilim ne yapılabilir diye uğraşıyorsa buda aynen öyle.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 18 Ekim 2008 Cumartesi 16:59

gülay..ben sana vatan hainisinmi dedimki? ne bu yaranmı var yoksa? ne by iddet bu celal..sen en yakın bakkaldan soda al iç..sindirimsistemine faydalı olucak.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 18 Ekim 2008 Cumartesi 16:53

Avcıoğlu benim ne olduğumu vatanıma duyduğum sevginin ne kadar olduğunu sen bilemezsin.Sen seni aşacak işlerle uğraşma.Benim gayliği yücelten ifadem yok.Bu iftira.İftirayı sen atıyorsan mesele yok.Sen iftiralarından besleniyorsun.IQnun vaziyetide yazdıklarından belli.Benim ordumuzu yüceltmeye çalışdığım filan yok.Ordu bizim ordumuz.Yüceliğini tartışan senin gibilere,ordu gerekli görürse,gerekli cevabı verir.Ordu bence kendisini tekrar yapılandırması gereken o olmazsa hapı yutacağımız bir kurum.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 18 Ekim 2008 Cumartesi 16:52

gülay gaylu şekilde savunuyorsan..senin hakkında bayanlara karşılık gelen düşünceler canlandı aklımda:)

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 18 Ekim 2008 Cumartesi 16:44

Gayliğin tedavisi için bilim henüz sonuç alamıyor dediğim gibi.Gatanın yaptığı bu insanların hormonal durumlarını incelemek.Ve kadınlık hormonu fazla olanlarada askerlik yaptırmamak.Belki askeriyedeki disiplin açısından gaylere askerlik yaptırmıyorlar ki bence böyle.Hiç bir gay ben askere gitmek istemiyorum diye vızırdanıp bu görevden kurtulamaz.Sadece hormonları bu göreve engel durumda olanlara askerlik yaptırılmadığını biliyorum.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay1) 18 Ekim 2008 Cumartesi 16:40

Bektaş kardeş,gaylik ne Türklerin ne müslümanların sorunu.Bu insanların dünyaya geldiğinde hazır bulduğu durumları.Kadınlık,erkeklik gibi.Hormonlarıyla ilgili.Kadınlık hormonları fazla olan erkekler ve erkeklik hormonları fazla olan kadınlar bu sorunu yaşıyorlar.Bu bir sorun.Yaşayan için daha büyük bir sorun.Bildiğim tedavisinin olmadığı henüz.Bu insanlarıda Allah yaratıyor.Onları dışlamak ve suçlamak aslında Allahın yarattığına yapılan bir hata oluyor.

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 18 Ekim 2008 Cumartesi 16:30

PERİHAN MAĞDEN ÇOK DOĞRU SÖYLEMİŞ.ANCAK,CÜSSESİ NE OLURSA OLSUN,ADAM ÖDLEĞİN TEKİYSE,HAYATI KOLAY YAŞAMAYI TERCİH ETMİŞSE,HERTÜRLÜ ŞAKLABANLIĞI YAPAR.BAZILARIDA KEYFİYETTEN BAZILARI HASTALIKTAN,BU YOLU SONRADAN TERCİH EDİYORLAR.BÜLENT ERSOYDA PEMBE KİMLİĞE BÜRÜNMEDEN ÖNCE,ASKERLİĞİNİ YAPMIŞSA,PEKALA ORAY EĞİNDE YAPABİLİRDİ. AMA NE OLURSA OLSUN,EVLADI OLAN YADA OLMAYAN FARKETMİYOR,BU TÜR İNSANLARI KINAMASINLAR İSTERİM.ZİRA DÜŞMEZ KALKMAZ BİR ALLAHTIR.

Yorumu oyla      18      10  
ÖZDAL UYSAL 18 Ekim 2008 Cumartesi 15:44

Ah su medyamiz Aziz Yildiriminda neden askerlik yapmadigini ortaya cikarsa yada ellerinde bir belge varda bir yerler tarafindan yayinlanmasini engelleniyor mu?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 18 Ekim 2008 Cumartesi 15:42

Avcıoğlu 1)oku.2)Okuğun şeye kendi katkıların olmasın.Başlalarının yazmadıklarını k...dan uydurup o yazmış gibi saldırma.3)Bilim benim değil.İnsanlığın.Senin gibi çemişler hep bilime küfretmiş safsataları tercih etmiş ancak bilimin k....da bile olmamışsınız.4)Askerlik yurttaşlık görevi.Sağlığı uygun olmayanlar askerlik yapmıyorlar.Örn.Bilal Erdoğan.Onunda ortalık yerde söylenmeyecek bir hastalığı olmalı ki şu nedenle asker olamadı denmedi.Belki o özel durumunu senin gibi çemişler anlamayacaktı?

Yorumu oyla      18      10  
BEKTAŞ 18 Ekim 2008 Cumartesi 15:39

BU TİP DURUMLARDA, ASLI NESLİ OLMAYANLAR TÜRKLÜKLE MÜSLÜMANLIKLA İLİŞKİLENDİRİLİR. HALBUKİ EŞ CİNSLİK BÜTÜN DİNLERDE VE BÜTÜN TOPLUMLARDA AYKIRI GÖRÜLÜR.HİÇ KİMSE TASVİP ETMEZ.HASTA OLAN GİDİP TEDAVİ OLSUNLAR. BANA GÖRE BU TİP İNSANLARI HABER KONUSU YAPMAMAK LAZIM. EĞER EŞCİNSELLİĞİ BAHANE EDİP ASKERDEN KAÇMAK İÇİN KULLANIYORLARSA O ZAMAN BİRİNİN DEDİĞİ GİBİ YER MİNDERİ YAPMAK LAZIM.

Yorumu oyla      18      10  
Altay 18 Ekim 2008 Cumartesi 15:23

Durup dururken butür iddalrın ortaya atlmasında acaba oray eğinin söylediği doğru şeyler mi yatıyor! şahsen ben vakit denilen gaste parçasının dinciden çok öyle görülen şeytanlarla idare edildiğini düşünüyorum, çünkü heturlu pisliği malzeme diye kullanıyorlar.sonrada sakallıyım diye geçiniyorlar. tam şeytan takdiği.unutmadan bu vakitin sahibinin amerikan büyükelçisi ile görüstügü belgeli olrak kanıtlıydı yanılmıyorsam.Yani bunların millete düşmanlıgının altında yatan nedenler tartışılmalı asıl!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 18 Ekim 2008 Cumartesi 15:17

erkeklerin eşcinseller hakkındaki ikiyüzlülüğü bencede had safhada.toplum içinde onlara ençok saldıranlar aslında bence onlarla ençok haır neşir olanlar.insanların cinsel tercihleri beni hiç ilgilendirmez.sadece kendime dost olarak seçmem buda benim tercihimdir ama insanlara bukadar ucuz şekilde saldırmak hoş değildir.ve eğer eşcinsel biri yazarsa beni yazdıkları ilgilendirir.cinsel tercihi değil.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 18 Ekim 2008 Cumartesi 15:10

o dara denilen kişiye yazdığım cümlelerimin arasında senin gay dediğin kelimeyi ben halk arasında kullanılan i... kelimesi kullandığımiçin editörden geçmedi...adam askere gitmemiş bu yüzden..sen bilim konusuyorumdiyorsun..başlarım senin bilimine

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 18 Ekim 2008 Cumartesi 15:05

Gaylere en çok saldıranlar erkekler.Kadınların pek derdi olmaz gaylerle.Gayler bildiğimiz üzre erkeklerle birlikte olur.Birlikte olunan erkek aslında eşcinseldir.Türkiyede bunlara erkek derler nedense.Şimdi bu habere yaptığım kıytırık yorumumda az biraz bilimin söylediklerinden bahsettim.Bana saldıran erkeklerin cümlesi bilinki o gizli eçcinselliğin verdiği suçlulukla saldırıyor.Gaylere en çok saldırma nedenleri gibi.Neden ben?Darada yazmış.Bana hırlamazsan sahip iaşendenmi kesiyor?

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 18 Ekim 2008 Cumartesi 14:41

gülay...hem ordumuzu yüceltmeyeçalışacaksın...hemde böyleleri için övücü hitaplarda bulunacaksın...yok o erkekleren hoşlanıyormuşta askeregitmemiş....ozaman ismi oray değil oryantel olsun..saçı kısa değil uzun olsun..pantolon değil etek giysin...erkek kılıklı gezmesin içimizde..gülay sizin gibilerin ne olduğunu ve vatan sevgisi ve milliyetçilik duygunuzun neye hitap ettiğini anlamaya başlıyorum

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 18 Ekim 2008 Cumartesi 14:32

Cinsiyetimizi belirleyen hormonlarımız.Cinsel tercih ifadesi çok ilgisiz ve yanlış.Ancak ısrarla bu ifadeyi kabul ettirdiler."cinsel tercihi öyleymiş".İnsanlar 3 seçenekten birisini, kendisine uygun bulup, tercih etmiyor.Hormonlarının durumu cinselliğini belirliyor.Oray Eğin için bir süredir, cinsel kimliği üzerinden aşağılama ve yıpratma kampanyası var.En has entelimiz Perihan bile ordan vurmaya kalmış Eğin"e.

Yorumu oyla      18      10  
Dara Çolakoğlu 18 Ekim 2008 Cumartesi 13:33

Türkler ne zaman birazcık felsefe-dil bağlantısı gibi şeyleri öğrenecekler? "Cinsel tercih", kişinin seçim hakkını anlatır. Araştırmalar cinsiyetin "tercih" meselesi olmadığını gösteriyor. Yani, cinsiyetimizle doğarız. Söz konusu kişi ve diğerleri eşcinsel ise bu, onların durumudur. Durum kabul edilir. Hastalık tedavi edilir. Bunları karıştırmayın. Kişi, kendisini askerliğe uygun veya yatkın bulmuyorsa, askerlik yapmasın, o kadar.

Yorumu oyla      18      10