YORUMLAR
Toplam 27 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Cengiz 17 Ekim 2008 Cuma 22:19

ali yapma ya. nasılda güven gitti hemen. sizin oralarda hiç yoktuki zaten.ulus falan diyorsun ayıp ediyorsun. senin hocanın o taraklarda bezi yok. ümmetçi abdliler ancak böyle söylüyor. oyüzden numara yapmayalım milleti asıl böyle kandırmayalım!

Yorumu oyla      18      10  
ali aksoy 17 Ekim 2008 Cuma 21:43

bence genelkurmay görüntülerin gerçek oldugunu kabul edip içindeki hainleri bulup temizlemeli.millete yalan söylemekle bir yere varılmaz.ayrıca öldürüldü denilen teröristlerden bir kısmının da görüntülerini görmek istiyoruz.bundan sonra türk ulusunun orduya olan güveni sarsılmıştır bu güvenin tekrar sağlanması için ordunun gerekeni yapması ve bunu millete açıklaması gerekir.gerekenin ne olduguda açıktır...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ekim 2008 Cuma 19:04

sadi kardeşim eğer sen burada olduğun sürece birtane chp ile ilgili eleştiri göster yada akp yi eleştirenlerde biraz insaf ve izan göster bende söz sana hiçbirzaman oy vermediğim akp yi savunmayacağım.okadar adaletsiz,okadar,maksatlı ki buradaki eleştiriler.ergenekon oluşumunu destekleyen sırf bu yüzden akp ye insafsızca saldıran bir cenah var burada.mantıklı ve adaletli bir insan gördüğü her yanlışlığı kınar.ama akp olursa eleştir chp olursa savun bu mantığa karşıyım ben.

Yorumu oyla      18      10  
sadi 17 Ekim 2008 Cuma 18:47

dolayısıyla yanlış giden işler konusunda akepe'nin suçlanmasını hoş karşılayacaksın ve hazmedeceksin.aksi takdirde başbakan gibi hazımsız olursun.bu da sağlığın için faydalı olmaz.elbette ki akepe'nin yanlışlarını da söyleyeceğiz,muhalefetinde.ama eleştiri yaparken kurumlarımızı yıpratmamaya,onları tahkir ve taciz etmemeye özen göstermeliyiz.Bir Devlet kurumları ile vardır.kurumları tarümar olmuş bir devletten bahsedilemez.böyle bir devlet ancak kağıt üzerinde vardır,tıpkı IRAK gibi.

Yorumu oyla      18      10  
Kerpeten 17 Ekim 2008 Cuma 18:43

Taraf’a pakun daa.. Haçan Paşbakana kibarcana “Paşanu al da cit” demeye cetireyi.. (Rizelu Temel)

Yorumu oyla      18      10  
sadi 17 Ekim 2008 Cuma 18:42

emin ol bu kızdıklarına hepimiz kızıyoruz.ama en çok kızılan doğal olarak erki (iktidarı,gücü) elinde tutan olur.bu yüzden de sorumlu olarak hep akepe'yi görüyoruz ve görmeye devam edeceğiz.zira yanlışları düzeltmesi gereken güçlü olandır.gariban zaten sesini çıkaramaz.muhalefet partileri ise isteseler de fazla bir şey yapamazlar.örneğin chp'nin dokunulmazlıkları kaldırma girişiminde görüldüğü gibi veya mhp'nin tampon bölge oluşturulması talebinde olduğu gibi.

Yorumu oyla      18      10  
taraftar..hahahah 17 Ekim 2008 Cuma 18:32

taraf..gazetesi tabiki meydanı boş buldu saldırsın dursun ama bir tabiri vardır...taraf caminin avlusuna pislemeye başladı...hic işi gücü yokmuş gibi türkmilletinin en güvendiği kurumu tsk yı yıpratmaya calışıyor...aynı şeyleri yaşar paşayada yapmaya calıştılar...ama yemezler..elbetteki tarafa haddini bildirecek birisi cıkacaktır..ilker paşa gerekeni yapacaktır,tabiki yasemin hanım almış amerikalı koca desteğini ne işi var tr yle..nasılsa kacacak yeri var..ama biz hep burdayız burda olacağız....

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ekim 2008 Cuma 18:15

ben sadece bu ergenekon yalakaları ve çakalları ile aynı fikirde olamam sadi kardeş.zira devlet dışındaki hiçbir gayrimeşru oluşumu desteklemem bunun dışında her parti ve her görüşle uzlaşı mümkün..burada kendimi bir türlü anlatamadım zaten,akpye hiç oy vermedim.ama birilerinin çıkıpta türkiyedeki her kötü olayı akp ye mal etmeside adalet duyguma ters.eleştiri bile hakkaniyetli ve ölçülü olursa değerlidir.ucuz partizanlığa kızıyorum,çiftestandarta kızıyorum,insafsızlığa ve adaletsizliğe kızıyorm

Yorumu oyla      18      10  
17 Ekim 2008 Cuma 18:08

tarafın yayıncılık anlayşını takdire şayan bulmak asıl hangi anlayışın bir ürünüdür. Artık bunuda okuyucuların vicdanına bırakmak lazım.

Yorumu oyla      18      10  
isa 17 Ekim 2008 Cuma 16:57

Bence Taraf'in son dönemlerdeki yayincilik anlayisi takdire deger. Basbug,iddialara yanit verme yerine,basini kendi istedigi hizaya çekmeye kalkismasi diktatörce bir tarzdi. Basbakan'da bu tarza destek vermekle askeri vesayeti kabul etmis oldu. Bunun örneklerini her kritik dönemde Basbakan yapar... Bu ülke için en hayirli yol,orducu veya sivil idareci çekismesini bir tarafa birakarak, 12 Eylül anayasasini kaldirip,tüm farkli kimlikleri garantiye alan bir anayasa olusturmak olmalidir.

Yorumu oyla      18      10  
sadi 17 Ekim 2008 Cuma 16:29

bak bu konuda seninle aynı fikirdeyim totem.demek ki farklı düşünsek bile bazı konularda anlaşabiliyoruz.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ekim 2008 Cuma 15:42

taraf gazetesi bencede çok şaibeli bir yayın kuruluşu.en kalbi temiz vatandaş bile bu gazetenin kendihalinde bir gazete olmadığını görüyor.ancak tarafı tartışmak ayrı birşey,yazdıklarını tartışmak ayrı birşey.birileri klasik bir tarz belirlemiş.asla fikirleri tartışmıyorlar,direk insanlara saldırıyorlar.şunu tekrar ediyorum,ordu bu ülkenin bir kurumudur ve hata varsa eleştirilir.ancak bu maksadını ve haddini aşmamalıdır.fakat orduda bir özeleiştiri yapmak durumundadır.ve aslında yapıyorda.

Yorumu oyla      18      10  
sadi 17 Ekim 2008 Cuma 14:43

bu yasemin çongar denilen hatun abd'de iken de tek yaptığı şey tsk'ın manevi şahsiyetini tahkir etmekdi.bir zamanlar uşaklık yaptığı abd'den bildiriyordu yanlı haberlerini.şimdi ise efendileri onu Türkiye'de görevlendirdi.kaç paraya neyin uğruna?bu hatunun utah'daki bir takım mihraklardan servis yaptığı doğru mudur?akepe'nin bu hatuna ve gazetesine maddi desteği var mıdır?vay efendim rte çıkmış da tsk'yı savunmuş,taraf'a kızmışmış.biz bu şike oyunlarını çok gördük.kapalı kapılar ardından devam

Yorumu oyla      18      10  
sadi 17 Ekim 2008 Cuma 14:39

hadi gel tartışalım fikirleri.tsk'nın bu olayda ihmali vardır.bu üzücü olayda tsk'nın payı %50 ise, iktidarın payı da %50'dir.Çık şimdi sen de aynı fikre evet de bakalım.Diğer bir husus bu olay ne kadar acı ise,tsk'nın gizli belgelerinin taraf denilen o yandaş gazeteye servis edilmesi de o kadar acıdır.kim bunlar soroz'un çocukları mı?Yasemin Çongar kimdir.ne diye abd'den gelmiştir.kime kimlere hizmet etmektedir.ben biliyorum istersen yazayım.senin de bildiğin bir şey varsa yaz totem

Yorumu oyla      18      10  
sadi 17 Ekim 2008 Cuma 14:35

kem söz sahibine aittir Rıfkı kardeş.Bırak konuşsun.bu sütunlarda vatan hainlerine de yer var.bıraktı avcıoğlu aldı totem (bu totem ne menem şeyse).tek bildiği "fikirleri tartışalım" demek.fikir olarak yazdıkları da sadece tsk'ya hakaret etmek,aşağılamak.bizler saf mıyız?sıkışınca da "vay efendim onların canı can değil mi" deyip sıyrılacak.Sen totem efendi;şehitlerimiz için benden ve rıfkı kardeşimden daha fazla mı üzüldün.ya da kederlendin?öyle olsaydı yediğin kaba pislemezdin.hainlik etmezdin.

Yorumu oyla      18      10  
Kemal Güzel 17 Ekim 2008 Cuma 14:35

TİYATRO!!! TİYATRO!!! TİYATRO!!! TİYATRO!!! Taraf gazetesi bizzat başbakanın kankası Çalık'ın matbaasında çalıkın finansörlüğünde basılıyor... Erdoğanı kurtarma haberidir bu. tarafın yaptığı yapacağı tüm haberlerde Erdoğanın ve ekibinin özellikle de F tipinin haberi vardır... Tayyip sözde tsk tarafından gibi gösterilmiş.. haber bunun için.. Benim alakam yok havaları... Madem bu kadar hassas başbakan haberler çıktığında Taraf ağzı ile konuşmuştu. Önceden istihbarat varmış yorumu yapmıştı.. şimdi?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ekim 2008 Cuma 14:04

rıfkı..ya sen ne laf anlamaz adamsın!!sen haberlere yorum yapsana.asıl bu sitede bana saldırmayan adamınız kaldımı?sadece saldırı,iftira ve çirkeften ibaretsiniz.yok ben başka rumuzlarda kullanıyormuşum,yok orduyu yıpratıyormuşum.herkesi kendiniz sanıyorsunuz? neden başka rumuz kullanayım? sen gibi çaylaklarla ben bir büyük içmiş olsam yine başederim.ayrıca bazı soruların cevabını merak etmek suçmu?orada ölen çocuklar sahici insan similasyon değil.hiçbir askerimin canı paşalarınkinden ucuz değil

Yorumu oyla      18      10  
Rıfkı 17 Ekim 2008 Cuma 13:45

o misyon sana ait.Su sitede saldırmadığın insan kalmadı.Seni çürütecekmişim.Sen zaten çürüksün.Fikir diye çıkarttıklarına bak.Şu yazdıklarını fikir sanman zaten seni tanımlıyor.Türk ordusu için o ihanet şebekeleri ile birlikte hareket ediyorsun.Seni Ali Kemal"ler hayranı.Kimliğin çıkacak ortaya.Orduda subay olup orduya olan güvenin yok olması için uğraşacaksın.Buda yanına kalacak????Bakalım atmasyonlar totemi kimmiş???

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Ekim 2008 Cuma 13:31

rıfkı kardeşim neden benimle uğraşmak gibi bir misyon edindiniz kendinize?? eğer fikirlerimi tartışsanız,yada çürütmeye çalışsanız eyvallah ama siz çocuk gibi laf dalaşı yapıyorsunuz.sizinle uğraşmaktan doğru dürüst yorum yapamıyorum.hadi bakiim haberlere yorum yapın yada yazdıklarımı çürütün.bak ozaman birşey söylüyormuyum.

Yorumu oyla      18      10  
Rıfkı 17 Ekim 2008 Cuma 13:20

seviyelerin totemi yine mesayide.Acaba şu sitede saldırmadığın farklı düşüncede olan tek kişi kaldımı.Usluba bakın.Dibin dibi.Hızını alamadığında kendi yarattıklarınıda devreye sokar saldırsınlar diye.Sadi kardeşime yazdıklarına bakın.Bu terbiye ise biz hiç bir şey bilmiyoruz.Bulaşık adam senin kimliğine ulaşmanın zor olacağını düşünme.TSK seninle gurur duyacaktır mutlaka.Subaymışsınya.

Yorumu oyla      18      10  
Eren 17 Ekim 2008 Cuma 12:54

Taraf gazetesini AKP finansa ediyor. Bir sekilde AKPnin parasiyla boyle manset atiyorlar, ilginc. cok ilginc.

Yorumu oyla      18      10  
yoköle 17 Ekim 2008 Cuma 12:32

Paşasının başbakanı, aynı zamanda 70 milyonun başbakanı. Dolayısıyla tarafını belli edecektir Başbakan. Ya PKK'lıya terörist, hain, eşkıya diyemeyen (bu kelimeleri kullanmak gazetede yasak) Taraf'çılar kimin tarafında? Makovski'nin öğrencileri artık ön saflara çıkarak savaşmaya başladı. Körfez savaşı öncesi tezkerenin kuyruk acısını Türkiye'den çıkarmak için görevdeler. Ama onların da sonu, içimizdeki diğer amerikancılar gibi olacak. Maskeleri düşecek, onları CIA da, Obama da kurtaramayacak.

Yorumu oyla      18      10  
sadi 17 Ekim 2008 Cuma 11:58

neler oluyor.neden yorumlarımız yayınlanmıyor.işinize gelenleri yayınlayıp,işinize gelmeyenleri çöpe mi atıyorsunuz.hani tarafsızlığınız,hani özgürlükçü tavrınız.bu sitenin okuyucularını avcıoğlu ve totemin ipe sapa gelmez yorumlarına boğacaksınız,her habere 7-8 yorum yapacaklar,sizler de yayınlayacaksınız,sıra bizlere geldi mi dut yemiş bülbüle döneceksiniz.olmuyor türk time yetkilileri.adınızda TÜRK var ama,Türk'ü savunan kişilerin yorumlarına tahammülünüz yok.Yaman çelişki!

Yorumu oyla      18      10  
almanci 17 Ekim 2008 Cuma 11:22

Allahin cahilleri, siz hala Türkiye cumhuriyetinin bir anonim sirket gibi 51% askerlerden 49% sivillerden meydana geldigini bilmiyormusunuz.Ondandirki insanimiz askerini sever.sevmek zorundadir.Güzel ülkenin kiymetini bilelim.ve calisalim, üretelim tembellikten kurtulmak zorundayiz.

Yorumu oyla      18      10  
........ 17 Ekim 2008 Cuma 10:49

bütün bunların tayyip bey ve taraf ın bir oyunu olduğu düşüncesine katılıyorum. seçimlere yatırım... askerden yana tavır sergilenmesi sadece göstermelik bi çabadan ibaret.

Yorumu oyla      18      10  
FATİH 17 Ekim 2008 Cuma 10:11

KOYU BİR TAYYİP HAYRANI OLMAMA RAĞMEN BAŞBAKANIN BU DESTEĞİ BENİ BİRAZ SOĞUTTU,BİZİM YANIMIZDA OLAN BAŞBAKAN BİR ANDA UZAKLAŞTI,ŞEMDİNLİ OLAYINDADA HAKSIZLIK YAPILMIŞTI,YAZIK O ZAMAN KİMSE ERGENOKONLARIN BİTMESİNİ BEKLEMESİN,GÜÇLÜ OLAN PARAYIDA VURSUN,GARİBANIDA.

Yorumu oyla      18      10  
sevda 17 Ekim 2008 Cuma 10:05

Bence bunların hepsi bir oyun.Başbakanla tarafın oyunu seçimler varya milleti kandırmaya çalışıyorlar.Başbakanın konuşmasını dinledik.Açık açık bende bu taraftanım demedi medya nerden çıkardıysa?Madem tarafını seçtiyse eğer neden harekete geçmiyor. Neyi bekliyor.Onunla muatab değil bununla küs.Kiminle muatap Bush ve Barzaniylemi?

Yorumu oyla      18      10