YORUMLAR
Toplam 27 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Sözün Açığı 6 Ekim 2008 Pazartesi 

*** Eğer bunca uçuşta askeri manada “bomba” kullanıyorlarsa, bombalandığı söylenen bölgede, bırakın canlı varlığı, artık ot bile bitmemeli değil miydi? Allah aşkına, kim kimi kandırıyor. 30 yıllık mücadelede, T.C. silahlı kuvvetleri bir şeylere mi alet ediliyor diye düşünmeden edemiyor insan. Dağlıca Baskınını düğünde eğlendiği için önleyemeyen Dağlıca Komutanı Yarbay Onur Dirik’i baskından 2 hafta sonra madalya ile taltif eden o zamanın 2. Ordu Komutanı, şimdinin Genelkurmay ikinci başkanı Orgeneral Sayın Hasan Iğsız nasıl açıklar, doğrusu merak ediyorum. İlk defa gün ortasında gerçekleştirilen Aktütün baskını ile ilgili sorulacak yüzlerce sorunun cevabı, dün yapılan açıklamada gizli. Verilen brifingde, “istihbarat zafiyeti yok” dendiğine göre geriye tek bir şey kalıyor adı konmayan oda “Komuta Zafiyeti”. Bunun dışında bir şey düşünmeye insanın gönlü elvermiyor, midesi kaldırmıyor.

Yorumu oyla      18      10  
Sözün Açığı 6 Ekim 2008 Pazartesi 

** Ülkenin sivil yönetimi yanında Genelkurmay Başkanlığı, Hava ve Kara Kuvvetleri Komutanlıkları acımasızca eleştiriliyordu. Bu bağlamda, yapılan yolsuzluklara örnek olarak general, Kara Kuvvetleri’nin yaptığı 122 bin adet tanksavar roketle ilgili eleştiri en çarpıcı olanı. Kara Kuvvetlerini miadı dolmuş 122 bin tanksavar mermi almakla suçladıktan sonra çok ilginç bir tespitte bulunuyor: “Dünyada 122 bin tank yok ya. Bütün ülkelerin tanklarını topladığın zaman 122 bin sayısına ulaşamıyorsun.” Konuşmanın finalinde, Tümgenerale ait olduğu iddia edilen ses şöyle diyor: “Ben her zaman söylüyorum, Türkiye’de 4 kişiyi asacaksan bunlar; Cumhurbaşkanı, Meclis Başkanı, Başbakan ve Genelkurmay Başkanıdır diyorum ya…” Şimdi bunuda hatırlayıp, yorumun başına döneyim. Bu jetler, nereyi bombalıyorlar, bomba olarak ne kullanıyorlar?

Yorumu oyla      18      10  
Sözün Açığı 6 Ekim 2008 Pazartesi 

* Yeter artık, mızrak çuvala sığmıyor. Her seferinde jetlerimiz şurayı vurdu, burayı vurdu açıklamaları kimseyi inandırmıyor. Bu jetler, bunca sorti ile bomba değil, çakıl taşı atsaydı, terörist diye bir varlık kalmazdı o kamplarda dğil mi? 2 temmuzda Turktime siteside dahil basına düşen bir haber vardı, ”Türkiyede 4 Kişiyi Asacaksın!” başlığı ile. Ergenekon Operasyonu kapsamında emekli iki orgeneralin gözaltına alınmasının yankıları sürerken, internete bir ses kaydı düşmüş, Youtube paylaşım sitesinde yayınlanmıştı. O kayıtta, Hava Kuvvetleri’ne ait iki subay, Tümgeneral Erol Özgil, Albay Gürsel Tokmakoğlu konuşuyorlardı. Ses Kaydının Tümgeneral Erol Özgil'in Hava Kuvvetleri İstihbarat Başkanı olduğu dönemde çekildiği de belirtiliyordu. O ses kaydının bu konuya yansıyan cephesinde şunlar vardı.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 5 Ekim 2008 Pazar 

Hanımefendi,Son üç yorumunuzada katılıyorum.Önemli olan Birlik ve bütünlüğümüze karşı gelişen hadiselere karşısında duyarlı olmak...

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Ekim 2008 Pazar 

Yorumları okuyorum.Bazı yorumcular cidden umutsuz vaka.Neyin tezgahlandığından habersizler.Hala kısır bir siyasi yarış içindeler.Ayıp beyler ayıp.Sözüm hala birilerinin borazanlığını yapanlara.Olmayanlar üzerine alınmaz zaten.Eleştirmekle,yargılamak farklı davranışlar.TSK ya güvenin dibine kibrit suyu döktüğümüzde kimin başı göğe erecek merak ediyorum.Bunu bu sistemle başı hiç hoş olmamış bir insan olarak yazıyorum.Elimizdeki sistem şimdilik bu.Sorgulamak başka şey,hainlik başka.

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 5 Ekim 2008 Pazar 

Hasan Tahsin Bey, Google’da “Ermeniler ve Kürtler” yazdım, binlerce neşriyat ve makale çıktı. Çoğu da Ermenileri Kürtlerin katlettiği şeklindeydi.. Dersim isyanında, o zaman Anadolu’da olan Ermeniler de kendilerine yarayacağı için isyancı Kürtlere katılmıştır, bazı bölgelerde önderlik dahi etmiştir, bu doğru. Ama bu gün Anadolu’da böyle bir ermeni kitlesi kalmadı ki. Belki örgütte tek tük PKK’lı Ermeni vardır, Suriyeli, Iraklı, İranlı ve hatta Amerikalı olabileceği gibi..Ayrıca bu güne kadar binlerce PKK lı terörist ele geçirildi, bunların içinde bir tane bile Ermeni olan veya Ermenice konuşan duyulmadı. Hepsi de Kürt kökenli ve çok iyi Kürtçe konuşuyorlardı (TV de pek çoğunun itiraflarını da izleyip dinlemiştik). PKK örgütü’nün üyelerinin çoğu Ermeni ise, (pek çok Kürt kökenli vatandaşımız dahi Kürtçe bilmezken) nasıl oluyor da ele geçen PKK’lıların hepsi de çok iyi Kürtçe konuşup hiç Ermenice bilmiyorlar? Güneydoğu da harekâta katılmış pek çok Subay ve Astsubay dostum, yakınım var. Onlardan da böyle bir değerlendirme hiç duymadım..Dolayısı ile PKK’nın bir ermeni örgütü olduğu savı, halen bir komplo teorisi olmaktan öteye gidemiyor.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 5 Ekim 2008 Pazar 

Bizim birbirimizi yemeyi bırakıp başımızı düzeltmemiz lazım.Ancak bugün suyun başını tutanlarda bu isteği,yeterliliği kısaca vatan sevgisini göremiyorum kusura bakmasınlar.Koltuklarını ve koltuklarının getirdiği imkanları Vatanlarından daha çok sevenlerle olmaz bu iş.Umutsuzda değilim.Biz küllerimizden doğduk ve tekrar doğarız.Dibi bulmadan çıkalım isterim ancak dibi de bulsak çıkacağımızı bilirim.Hamaset değil yapmaya çalıştığım.Biraz "iman" tazelemek.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay1) 5 Ekim 2008 Pazar 

Sn.Tahsin,Anadolu biliyorsunuz uygarlıklara beşiklik etmiş topraklar.Çok zengin bir tarihi mirasa sahibiz.Çeşitli etnik kimliğe de."Türkiye"de Türklere bırakılmayacak kadar önemli bir ülke".Bizim huzur bulmamız cidden çok zor.O huzuru bulmayalım diye sürekli senaryo yazıyor ve ellerini asla topraklarımızdan çekmiyorlar.Osmanlının son dönemindeki isimleri ve tarihleri değiştirdiğimde sanki bugünleri okuyorum.Tarih tekerrürden ibaretmiş diyorum.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin-2 5 Ekim 2008 Pazar 

Bu tür provakosyonları uygulamaya koymakta son derece mahir olan Ermenilerin oyunlarını Atatürk kurtuluş savaşında bertaraf etmesini bildi. Benzer oyunu Ermeniler,1937 de Dersimde uygulamaya koydular.Yine Atatürk ve İnönünün ince politikaları ile o tezgahta bertaraf edildi.Nedenini anlamadığı olay.Bu adamların Ermeni kökenli olduklarını resmi makamların açıklamayışıdır.Eski Tarih Kurumu Başkanının Görevden alınma sebebinin altında yatan neden ise bu meyanda yaptığı bilimsel araştırmalar.İlginç??

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin-1 5 Ekim 2008 Pazar 

Sn Gülay hanım, tedirginliğiniz konusunda haklısınız.Etnik kökene dayalı siyaset ve politika çok tehlikeli ve de yersiz. Benimde dikkat çekmek istediğim husus şudur.ne yazık ki Ülkemizde Yüz yılı aşkın süredir Ermenilerin ve özellikle Kürt kılığına bürünmüş gizli ermenilerin körüklediği bir Türk-Kürt savaşı senaryosu var.ne yazıkki bu durum aşama aşama günümüze kadar taşındı.Kurtuluş savaşı sırasında da,birinci dünya savaşı sırasında da benzer organizasyonlar ermeniler tarafından yapıldı.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 5 Ekim 2008 Pazar 

Sn İlk Misafir dostum. Mesneti, dayanağı olmayan iddialarda bulunmam.Herkesin bir alanı vardır.geçmişte Dersim isyanı ile ilgili,Koçgiri isyanı ile ilgili araştırmaları yaparsanız,İsyanı teşvik edenlerinde,isyana katılan köylerinde,Çaldıran Savaşından itibaren KİMLİK GİZLEYEN Ermeni asıllı KÜRT Kılığına girmiş olan aşiretler olduğunu görürsünüz. Bu konularla ilgili Sn Hallaçoğlunun eserlerini yakında okuruz hepberaber.Tabi engelenmez ise.Size tavsiyem Osmanlı arşivlerine müracat ediniz.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Ekim 2008 Pazar 

Sn.Tahsin,Türkiye"nin durumu giderek Yugoslavya"nın iç savaş öncesi durumuna benziyor.Bu beni ürkütüyor.İç savaş korkunç bir yıkım.Bence etnik kökenlerle ilgili yorumlarda hoş olmuyor.Etnik kökenlerle ilgili araştırmalar yada tartışmaların boşuna yapılmadığını ve hep aynı amaca hizmet ettiğine inanıyorum.Bizi birbirimize kırdırmak,güçsüzleştirmek ve istedikleri her şeye evet diyeceğimiz duruma getirmek.Çok akıllı davranmalıyız,oyuna gelmemeliyiz diye düşünüyorum.

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 5 Ekim 2008 Pazar 

Gerçekler acıdır, belki içimizden hainlerin çıkmış olmasına inanmak istemiyor ya da bunu kabullenemiyorsun.. Ancak ne yazık ki, bu konuda kendi söylediklerine ancak kendin inanmak zorunda kalacaksın Hasan Tahsin arkadaşım..

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 5 Ekim 2008 Pazar 

Fikri ve İdeolojisi ne olursa olsun,bir Etnik köken haricindeki hiçbir yurttaşımız diğerinin canını almaya kastetmez ve etmemiştir,İstisnai durumlar hariç.Bu böyle biline.Malüm şerefsiz örgütün kendi kökeninden olanlara da katliam yaptığına dair bir sav ortaya atılıyor.HAYIR,yanılıyorsunuz.Pkk Kürtleri katlediyor çünkü Pkk örgütü ve Militanlarının tamamına yakını Ermenidir. Bunu en iyi o bölgede görev yapan Subaylarımız bilmektedir.Bunlar Belgelidir.Bir militanın köyünün kökeni inceleyelim.???

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 5 Ekim 2008 Pazar 

Gülay hanım,amacım kimseyi töhmet altında bırakmak değil.Bahse konu kişi ile ilgili bir başka sitede iki ay kadart önce bu mevzuya değinen bir yazı yazdım.Birçok arkadaş bu durumdan rahatsız oldu.İlgili kişi sizinde malümunuz konu hakkında bilgiler açıkladı.Ben şunu diyorum.Uzun yıllar görevde bulunduğu makamlarda gerek iş konularında,gerekse kadrolaşma hususunda kimleri himaye etmiştir? Bu konulara ışık tutması yönünden size önerim,Dersim ve Koçgiri isyanlarını geniş bir şekilde incelemenizdir.

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 5 Ekim 2008 Pazar 

Bu ülkede kökeni ne olursa olsun Müslim ya da gayri Müslim, vatanını ve milletini seven T.C. Vatandaşı herkes aynı hakka, aynı değere ve aynı itibara sahiptir, aynı milliyete mensuptur. Teröristin etnik kökeni önem taşımaz, taşımamalıdır, terörist sadece teröristtir. Bu güne kadar her tür etnik kökenli vatandaşımızın katıldığı ve ülkemiz halkına cehennem hayatı yaşattıran 12 eylül öncesi Dev-Sol, Dev-Yol, DHKPC, TİKKO ve benzeri örgütleri de; güncel El-Kaide, Hizbullah ve en son Ergenekon örgütlerini de biliyoruz. Ne mücadelesinde, ne soruşturmasında ve ne de yargılamasında bu örgütlere üye olanların etnik kökenlerinin bir önemi olmadı. Aksi düşünce ülkede etnik ayırımcılığı ve etnik çatışmayı getirir. Ayrıca Terör örgütü PKK nın yöre halkından en çok kendi etnik kökeninden vatandaşlarımızı katletmiş olduğunu da unutmayalım. Mücadele Terör örgütünün kendisine karşı olmalıdır, üyelerinin etnik kökenine karşı değil.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Ekim 2008 Pazar 

Ayrımcılık yapanlar doğallıkla başka etnik kimlikte oluyor.Haklısınız.Kimdir?Ne istiyorlar derken etnik kimliklerini de sorguluyoruz.Ancak bahsettiğiniz kişi sistemin içinde var olan bir muhalefet partisinin milletvekili.Sadece siyaset yapıyor ve doğallıkla muhalefet yapıyor.Muhalefet de yapılmasın mı?Ben neyi savunduğunuzu anlamadım.Merakımı mazur görün.Anlamakta istedim işin doğrusu.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 5 Ekim 2008 Pazar 

Türk,Kürt,Abhaza,Boşnak,Arnavut,Laz,Çeçen, Musevi Hazar Türkü,Hepimiz kardeşiz.Bu topraklarda hesabı olan gizli emelleri olan Millet de bellidir.O da Malumunuz ve malümumuz olan Ermenilerdir.Ezeli Türk düşmanlığı besleyenlerde onlardır,bizler değiliz.Kimliklerini gizlemek suretiyle Kürt Kılığına girerek diğer Kürt kardeşlerimizi de tahrik edip,Ülkenin huzurunu kaçırıp Ülkeyi bölme noktasına taşıyan onlardır.Bahse konu kişi onlardan biridir.Onun gibi onlarcası daha mevcut.Bu durumu seyirmi edelim

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 5 Ekim 2008 Pazar 

Sn Hanımefendi, Bu Ülkeye saldıran ve Saldırı halinde olan kişilerin kökeni beni çok yakından ilgilendiriyor.Zira bunların tamımı etnik köken itibarı ile aynı kökenden gelmektedir ve aynı amaca hizmet etmektedirler.Bu yüzyıllardır böyle sürüp gelmektedir.ASALA Örgütünün devamı olan pkk örgütü ile Diğer örgütlerin tamamı aynı kaynaktan beslenmektedir.Apo denilen şerefsiz Ermenidir.karataş denilen Mahlükta Ermeni kökenlidir.Bu kökene temkinli yaklaşmak, bu hususta uyarı yapmak ayıp bişey mi?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Ekim 2008 Pazar 

Hasan Tahsin,Siz etnik kimlikleri kaşıyarak ne yaptığınızı sanıyorsunuz?Diyelim ki "Yemuş"Ermeni.Yada neyse.Bu neyi anlatıyor.Bu ülkede kim Ermeni,kim Yahudi kökenli biliyormuyuz.Annem "Yemuş" olsaydı ne olurdu?Kürt sorunu yetmedi birde diğer etnik kimlikleri kaşıyalım ve üstelik de -takipte etmedim diğer yorumlarınızı ama galiba milliyetçisiniz-milliyetçi olalım.Milliyetçilikten kastım ülkenin bölünmez bütünlüğünü savunmak.Siz neyi savunuyorsunuz.Bu ciddi bir soru.Sataşma değil.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 5 Ekim 2008 Pazar 

Sn Avcıoğlu, bunlar "İLHAN AĞABEYLERİNİN" yolundan giderler.Ortam kargaşası yaratamadıkları zaman,hiçbirşey yapamasalar,kendi GAZETELKEİNİ kendileri Bombalarlar.Çok yakında tüm ağabeyleri diğer ağabeylerinin yanını boylıyacaklar. Şimdilerde bir umutları daha var."YEMUŞ ANALARININ Evladı" olan, Kafası kırmızı bandajlı yeni medya yıldızı Ağabeylerinin uyduruk belgelerine bel bağlamışlar.Dedesi Dersim Eşkiyası, anası "Yemuş" olan yurttaşımız bunların son umudu.

Yorumu oyla      18      10  
sencer 5 Ekim 2008 Pazar 

korkmayın çekinmeyin yahu bu halk tepki göstermezdi.. zaten hangi medya haber yapardıki o durumda...

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 5 Ekim 2008 Pazar 

yawaş be hepinize yavaş....askeriyenin parasımı yok sanıyosunuz???? asker hükümetten devletten bir destek istedide alamadımı bugüne kadar??? sizin amacınız bağcıyı kovmak...siz pc programı gibisiniz rus abilerininz sizi kurup içimize salmış..karıştırın die...sizde görevinizi icra ettiriyosunuz

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Ekim 2008 Pazar 

Erdoğan'ın oğluna verin...RTE den aldığı vekaletle dayısıyla birlikte güzel işletirler... Ne yapalım kimse sahip çıkmadı ihale yapıldı 1 milyon dolara biz de kaldı derler...

Yorumu oyla      18      10  
bilgin karaca 5 Ekim 2008 Pazar 

AKTÜTÜN KARAKOLUNA BAKIN ASKER SAHRA ÇADIRINDA YATARKEN 30 MİLYON DOLARLIK PROTOKOL YATI YAPTIRILIYOR KENDİLERİ İÇİNSE YAZIKLAR OLSUN YOK YABANCI DEVLET BAŞKANLARI İÇİNSE HER ŞEYİMİZ TAMAMDA BUMU KALDI O ÜLKELER BİZİ BİZDEN İYİ TANIDIKLARI GİBİ ASLINDA KENDİ TOPLUMU YARARINA ÜRETMEYEN SİYASETÇİLERİ ADAM YERİNE BİLE KOYMAYIP ÜLKELERİ ADINA KULLANILABİLİR EGOLAR OLARAK GÖRÜYORLAR.VAH YAZIK ŞEHİDİME SEN BARAKALARA BİRİLERİDE YATLARA...

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 5 Ekim 2008 Pazar 

Kimin nereye yakıştığına sandıkta TÜRK HALKI karar verir.Bunu beynimize yerleştirelim beyler.Yatı kızağa koyduran Sn Demirel,7 yıl 4 ay inşasının devamını sağlayan Sn SEZER.EEEE ??? Yatın tüm günah faturası bu günkü Cumhurbaşkanının ??? Sevsnler bu MANTIĞI !!!Sizde bu mantık olduğu için yarım yüzyıldır İktidar olamadınız.Bu zeka ile birkaçyüzyıl daha iktidar olmanız mümkün değil be kardeş.

Yorumu oyla      18      10  
sedat TÜREDİ 5 Ekim 2008 Pazar 

TÜRKİYE çumhurbaşkanına deyil 30 milyon dolarlık yat 100 milyon dolarlık yat bile yakışır.Ancak cumhurbaşkanı 30 milyon dolarlık yata yakışırmı? bence bunlara taka bile çok.Terör bizde hırsızlık bizde yalancı siyasetciler zaten bizde size tahsiz edilen arabaları bile geri iade edin haketmediğiniz yerdesiniz.

Yorumu oyla      18      10