YORUMLAR
Toplam 33 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
yusuf 1 Ekim 2008 Çarşamba 

sayın bakanın ve akplilerin yolsuzluğa sahtekarlığa çifte standart yaklaşımlarını nefretle kınıyorum muğalefet yapınca müfettiş görevlendir sizler yapınca görme duyma özürlüsü olun birde utanıp sıkılmadan dürüstlükten müslümanlıktan dem vurursunuz ne diyor bakan bey bana ne ya almanyaki deniz feneri derneğinin yolsuzluğundan yani aklı sıra halkı aptal yerine koymaya çalışıyor sayın bakan alman makamının asıl faillerin türkiyede olduğunu sana hiç kimse hatırlatmadımı yoksa işinemi öyle geldi yuh

Yorumu oyla      18      10  
Kemal Güzel 1 Ekim 2008 Çarşamba 

Sn Bakanda; Deniz feneri depresyonuna karşı konuya yabancılaşma sendromu görünmektedir... Ağır depresyon geçiren hastanın depresyon sonrası başından geçen istemediği anıları unutması ve o konuya yabancılaşması gibi bir durum... Yakında geçer...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 1 Ekim 2008 Çarşamba 

baki senin gibi zekadan dem vurup,gazetecilik iddiasında bulunan birinden daha zekice ve daha kaliteli bir tavır beklerdim.ama zatıaliniz yazdıklarıma yanıt vermek yerine şahsıma saldırmayı tercih etmiş.ama yinede tarzım gereği bu soruyada cevap vereyim.görev yaptığım yerde rahatsızlandım ve hava değişimine geldim,anlayacağın evdeyim bu sebeple bu sitede yorum yazarak günlerimi daha az sıkıcı geçiriyorum.neden bu sitede olduğunu açıklama gereği duyan tek kişide benim heralde!!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 1 Ekim 2008 Çarşamba 

bakana saydırıp duruyorsunuz.peki niye? denizfeneri lafına kızmış,kızar tabii bu olayı savcıya soracaksın bakana değil.şuan inceleme başlatıldı daha ne istiyorsunuz anlamadım.almanların sözlerine nekadar itibar eder olduk oysa akp nin kapatma davasında görüş bildiren avrupalı parlemanterlere ağzımıza geleni söylüyorduk.sen kimsin türkiyenin içişlerine karışıyorsun diye.şimdi ise alman savcıya tapar oldu zatlar.bu çok ucuz bir ikiyüzlülük.bu çürümüş zihniyet artık midemi bulandırıyor.

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol 1 Ekim 2008 Çarşamba 

Totem, Süleyman Karaca'ının yazısı altında adımı anarak bir şeyler yazmış; başka yorum yazılarıma da yazdı durdu. Adımı anarak yazdıklarının hiç birine yanıt vermedim; bundan sonra da vermeyeceğim. Yalnız Totem'e değil... Bu yazımda da Totem'e, yanıt vermeyeceğim. Yalnız, bir şey ilgimi çekti. Kendisi diyor ki, "Devlet memuruyum, onun için adımı açık yazmıyorum." Adını yazamamasını anlıyorum ama bu nasıl devlet memurluğudur ki, Totem bütüm mesaisini buraya ayırmış!.. Maaş, hak edilmiş oluyor mu?

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 1 Ekim 2008 Çarşamba 

Sn TOTEM, AKP nin yolsuzluklarının sıralanmasını istiyorsunuz.Çoğu yorumlarınız çok mantıklı ve ölçülü olmasına rağmen,herhalde Manzarayı-Umumiyenin bir kısmını ya göremiyorsunuz veya görmek istemiyorsunuz.Bana göre brinci şık olmalı.Zira görebilseniz bu soruyu ortaya sürmezdiniz.Ben size kastedilen yolsuzlukları sıralamak isterdim.Ancak inanın TURTİME sayfaları almaz.Nerden başlayalım? Belediyelerdeki İmar rantlarından mı?yoksa adrese teslim İHALE şartlarından mı?Yoksa Bakanlık bünyesinden mi?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 1 Ekim 2008 Çarşamba 

heberlerde izliyoruz,ve buradaki yorumcularda sağolsunlar elbirliği etmişçesine,akp nin ülkeyi nasıl soyup soğana çevirdiğini,yolsuzlukların artık diz boyu olduğunu feryat figan haykırıyorlar.peki işin aslı gerçekten böylemi? akp nin karıştığı yolsuzlukları biri çıkıp bana sıralayabilirmi?tarihin enbüyük kıyametinin kopartıldığı akp yolsuzluklarını bir görelim ve diğer iktidar ve partilerinki ile kıyaslayalımmı?bunu yapamaz kimse zira ozaman birbardak suda nasıl fırtına kopartılığı ortaya çıkar

Yorumu oyla      18      10  
SABVRİYE 1 Ekim 2008 Çarşamba 

ADALET BAKANI GÖRMEK İSTEDİĞİNİ GÖRÜYOR.GÖRMEK İSTEMEDİĞİNİ GÖRMEZDEN GELİYOR.ADI ÜSTÜNDE EŞİTLİK, ADALET DAĞITMAYA ÇALIŞAN,BAKAN EŞİTLİKTEN YANAYSA,BUGÜNKÜ GÜNDEMDE OLAN DAVALARADA EŞİT DAVRANMAK ZORUNDADIR.OKKIRIN ÖLÜMÜNÜ BASİT BİR ÖLÜM GİBİ GÖSTERİP SADECE ÜZGÜN OLDUĞUNU SÖYLEDİ ŞAHİN.PEKİ ÜZGÜN OLMAK MESELEYİ ÇÖZÜYORMU?NEDEN O ZAMAN CEZA EVİ HAKKINDADA İŞLEM BAŞLATMIŞ GİBİ GÖSTERİP,BAŞLATMADI..SUÇU SADECE ERGENEKONDA OLMASIMIYDI.İNSAN OLMASI ÖNEMLİ DEĞİLMİYDİ.SADECE EŞİTLİK İSTİYORUZ.

Yorumu oyla      18      10  
emre can 1 Ekim 2008 Çarşamba 

adalet bakanı almanyada tarihe geçen yolsuzluğu hırsızlığı ortaya çıkarıyor asıl faillerin türkiyede olduğunu söylüyor sahtekarları din sömürücülerini yakalayıp adalete teslim edeceğini utanıp sıkılmadan başbakanıyla birlikte adaletten kaçırıyor yargılanmasını önünü tıkıyor ve bunada adalet bakanı diyorlar bence m ali şahini adı değişsin suçluları adaletten kaçırma koruma kollama bakanı olsun zaten öyle değilmi çifte stadart davranışı onu göstermiyormu yazıklar olsun ikiyüzlülere hokkobazlara

Yorumu oyla      18      10  
totem-3 1 Ekim 2008 Çarşamba 

bu ikiyüzlülüğe nedense herkes alet olmak için yarışıyor ve şu kıyametleri koparanların hiçbirinin hayatlarında asla denizfenerine bağış yapmayan insanlar olması sizlercede manidar değilmi? şimdi birileri yine çıkacak bak yine akp yi savunuyor diyecek ama bu davada akp ile organik bir bağı bana birkişi bile gösteremez,iddalar,sanılar ve biz biliriz bunları sözlerinden başka hiçbirşey yok. şuan dile getirilenler sadece önyargılar.hep çiftestandarttan bahsederken neden aynı hataya düşeriz acaba?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-2 1 Ekim 2008 Çarşamba 

gelelim türkiyedeki denizfenerine,şuan hem bakanlık sruşturma başlattı hemde savcılık,ve doğal olarak bu inceleme sürecek.ancak ergenekon davasında hukuk dersleri verenler,yani aksi ispatlanana kadar herkes suçsuzdur diyenler şimdi bırakın denizfenerini mahkum etmeyi,hükümeti ve hatta hatta tüm inançlı mutedil insanları hırsız ilan ettiler. bu davranış ne huhkuka ne izana nedeahlaka uyuyor.bugüne kadar aşşağılıadıkları kızdıkları bu insanların biryandanda haklarının savunucusu kesildiler nedense

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 1 Ekim 2008 Çarşamba 

Sn Bakanın verdiği cevap "EVLERE ŞENLİK !!!".Ne demek "Bana ne yavv". Sen kimsin kardeşim? Sen bu ülkenn ADALET Bakanı değilmisin?Bu nerhiz bu ne TURŞU?.Bakana bakın Bakana, Bana ne yavv diyor.Bu arkadaşı o MAKAMDA TUTAN İRADEYE YUH OLSUN.Garip Gurebaya yardım adına yurt dışındaki Türkvatandaşlarından yardım alacaksın,Toplanan yardımları cebellezi yapacaksın,Ülkenin Adalet bakanı diyecek ki Bana ne yavvv.O Bakana ÇÜÜŞŞŞŞ demekten başka lafımız olamaz.Bostan korkuluğumusun diye sorarlar adama.!!!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-1 1 Ekim 2008 Çarşamba 

son günlerde denizfeneri ile yatıp denizfeneri ile kalkıyoruz.nedeir bu deniz fenerinin aslı?almanyada bulunan denizfeneri derneğinin yaklaşık 8 milyon eurosu şuan sonuçlanmış olan davada hüküm giyen 3 kişi tarafından buhar edilmiş olmasıdır.o davada bu üç kişiden başka birileri yargılandımı? hayır,zahit akman ve kanal 7 nin sahibi hakkında iddialar vardı ama suçlamaya dönmedi ve herhangi bir mahkumiyet çıkmadı,türkiyedeki denizfeneri ile ilgili bir suçlama yok sadece sanı dile getirildi.şimdi-

Yorumu oyla      18      10  
mustafa şen 1 Ekim 2008 Çarşamba 

resmen ülkeyi muz cumhuriyetine kabile devletine çevirdiler 70 milyon vatandaşın gözünün içine baka baka ikiyüzlüklük çifte stadartlık uyguluyorlar uluslararası tarihe geçen ve alman makamlarının açıklamalarında asıl faillerin türkiyede olduğunun tüm dünya ülkelerinin gözünün içine baka baka söylerken yolsuzluğa hırsızlığa bulaşanların isimlerinide teker teker verirken gerekse akp hükümeti gerekse adalet ve içişler bakanları kıllarını kıpırtdamıyorlar birde utanıp sıkılmadan banane diyebiliyor

Yorumu oyla      18      10  
burhan 1 Ekim 2008 Çarşamba 

elinizi vijdanınıza koyarak yorum yapın şimdi bu davranış çifte standart değilmi ne demek banane sayın bakan alman makamı açıklamalarında buradakliler görünen buz dağının ucu diyor asıl hırsızlık yolsuzluk vurgun sahtekarın başı türkiyede diyor sen ve senin gibi takkiyeciler utanıp sıkılmadan banane diyor birde adalet bakanısın iyi valla muğalefet yaparsa devletin tüm yetkilerini makamlarını üstlerine sal eee iktidar yaparsa elinden geldiği kadarıyla koru sahip çık zıkkım olsun oyum ikiyüzlülere

Yorumu oyla      18      10  
OWLEYE 1 Ekim 2008 Çarşamba 

İlmi tabiriyle ajite ve irritabl olma durumu , kontrolsüz ve impulsif tepkiselliği doğurmakta ve bu durumda hakim hitabet ekolünün müstesna jargonunda , höynkürme ve kükremeye sebebiyet vermektedir.Bu durumun hitabet sanatı zannedilmesindeki garabet , aklın dile gelen necasetin farkına varamamasındandır.Suçluluk psikolojisi kemirgen yapıya sahiptir ve bu cühela takımından yakın gelecekte, zenginleştirilmiş yeni hitabet sanatı tekniklerini beklemek hayalcilik olmaz.....!

Yorumu oyla      18      10  
şıh zevahir 1 Ekim 2008 Çarşamba 

çaykuruun reklam giderlerinin ne kadarı ensar vakfına verilmiştir. yada rize ensar vakfına reklam adı altında ne kadar para aktarılmıştır. buda partiyi bağlamaz. ensar vakfinin kurucu başkanı akp nin rize kurucu başkanı ve milletvekili adayı olması da paranın aktarılmasıda partiyi bağlamaz. hatta perakendeci olduğu halde satış sözleşmesine aykırı olarak toptan satış yapan çaykurun konak bayiide partiyi bağlamaz. o kişi akp konak ilçe başkanı olsa bile... bağlamaz ya hu bağlamaz işte...

Yorumu oyla      18      10  
şıh zevahir 1 Ekim 2008 Çarşamba 

gömlek değiştirme gibi bir buluşun icad edilmesinin önemini kavramak elzemdir. akp ye zınhar hırsız denemez. çünkü akşamdan malı götürürken üzerinde bulunan gömlek eğer sabah çıkartılıp atılmışsa büyük bir değişim olmuştur. bu da suçlamayı değil alkışı hak eden bir davranıştır. çal malı değiştir gömleği aku pak ol...

Yorumu oyla      18      10  
İSMAİL DAL 1 Ekim 2008 Çarşamba 

TABİ BU YOLSUZLUKLUĞU HIRSIZLIĞI SAHTERKARLIĞI VURGUNU YAĞMAYI AKPLİLER YAPINCA SANANE ÖYLEMİ VE SEN ADALET BAKANISIN GÜYA ADALET DAĞITACAK BU ARKADAŞ ŞU HALE BAKIN YA REZİLLİK DİN BOYU YÜCE ALLAHIM SEN BUNLARIN YANDAŞLARINA AKIL FİKİR VER HALA GERÇEKLERİ GÖREMİYORLAR ALMAN MAKAMI BAS BAS BAĞIRIYOR BUNLAR PİYON ASIL HIRSIZLAR TÜRKİYEDE DİYOR BU İKİYÜZLÜ TAKKİYECİ BAKAN BANANE DİYOR VE HALA BUNLARI SAVUNANLARDA VAR HER KİM İSE HALKIN HAKKINI YİYEN ZIKKIM YESİN KURSAĞINDA KALSIN LANET OLSUN

Yorumu oyla      18      10  
cemre 1 Ekim 2008 Çarşamba 

fatoş gibi avanaklar olduktan sonra bu ülke daha çok soyulup soğana çevrilir fatoş gibi küflü beyinler hırsızlığı benim savunduğum parti yapıyorsa önemli değil çalarsa çalsın fikrinde arkadaş bu ülkenin ulusun fakirin yetimin hakkını kim yiyorsa parti marti önemli değil herkim ise yüce allahın laneti onların üzerinde ebediyyen çıkmasın kim veya kimler ise samimi olun objektif olun yıllardır bu küflü düşüncelerden kurtulmadınız hırsızların bu güne kadar suratlarına tükürseydik böyle türemezlerd

Yorumu oyla      18      10  
ferhan 1 Ekim 2008 Çarşamba 

yolsuzluğa hırsızlığa her kim yaparsa bulaşırsa gereği yapılsın geçenlerde içişler bakanı çankaya belediyesindeki yolsuzluk iddaları için müfeftiş göndermiş bu takdir edilecek hareket peki içişler bakanı ve adalet bakanı yolsuzluğu hırsızlığı sahtekarlığı yapanlar akpliler olunca neden gereğini yapmıyorsunuz burada sizler suç işlemiş omuyormusunuz görevini kötüye kullanmak amacıyla bu ikiyüzlülük değilmi hiçmi utanıp sıkılmıyorsunuz 70 milyon vatandaşı aldatmaktan yüzünüz kızamıyormu yuh olsun

Yorumu oyla      18      10  
Zapsu'ya Yargıtay'dan ret! 1 Ekim 2008 Çarşamba 

Zapsu'ya Yargıtay'dan ret! "Erdoğan’ın danışmanlarının Kürt olması tesadüf mü" yazısına tazminat verilmedi.

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 1 Ekim 2008 Çarşamba 

EĞER GERÇEKTEN, HERKESİN ONURU ŞEREFİ SAYGINLIĞI SİZCE ÇOOK DEĞERLİ İSE,LÜTFEN BU OLAYDAN BANA NE DEMEYİNİZ.ZİRA SİZ ADALET BAKANISINIZ.ELBET ÜLKEYLE İLGİLİ SORUNLARDAN ADALETSİZLİKLERDEN VE BUNLARIN ÇÖZÜMÜNDEN BAŞTA SİZE İLGİLENMEK DÜŞER.BİRİNE ILIMLI BİRİNE DÜŞMANCA TAVIRLAR TAKINMANIZ ASIL OLARAK GÖREVİNİZ OLMAMALI.EĞER GERÇEKTEN ADALETLİ İSENİZ ,HER OLAYA EŞİT DAVRANMAK ZORUNDASINIZ.BU KONUŞMANIZLADA BİR NEVİ SİZDE OLANLARA GÖZ YUMUYORSUNUZ.EŞİT DEĞİLSİNİZ HİÇBİRŞEYDE.EŞİTLİK İSTİYORUZ..

Yorumu oyla      18      10  
julide 1 Ekim 2008 Çarşamba 

DEMEK Kİ KENDİLERİNE FAZLA PAY DÜŞMEDİ.

Yorumu oyla      18      10  
Berkut 1 Ekim 2008 Çarşamba 

Brovo bakana ne ise bakiyorsa galiba,onun ilgi alani degil? kendi cevbiyla tuzaga dusuyor,her insanin çocuk tarafi vardir iste bakan farkinda olmadan suç ustu oldu hemde adalet bakan! (bir çocugun suçu tesbit edildigin neden yaptin bunu dersen refleks banane der bu psikolije tipta bin defa ispatlanmistir, zavalli bakan neye bakiyorsa.............

Yorumu oyla      18      10  
ESMER 1 Ekim 2008 Çarşamba 

Fatoş Hanım bakan bey niye istifa etsin ki yani bindiği dalı mı kessin.Birileri de hala burda canla başla onları müdafaa etmek için yırtınmıyor mu illet oluyorum.

Yorumu oyla      18      10  
h.hasan çetinöz 1 Ekim 2008 Çarşamba 

burdan chp...olur ya..ben her hangi bir chp linin deniz feneri vb ..kurumlara zerre yardım yapmış olabilecegine inanmıyorum..elbette suçlular cezalandırılsın hukuken..ama insaflı olalaım..sana ne ey chp...güya kendileri çok dürüst..siz öncelikle yıllaredır yediginiz iş bankasının hesabını ortaya dökün...slm lar..hayırlı bayramlara herkese..chp liler dahil..

Yorumu oyla      18      10  
fatoş .g 1 Ekim 2008 Çarşamba 

kutlarım sn şahin sizi bundan daha iyi ne olabilirki siz bu ülkenin adalet bakanı değilsiniz size ne deniz feneri keriz feneri işmi yani millet çalıp çırpıyor yolsuzlık diz boyu siz üç maymunları oynuyorsunuz haklısınız size ne bundan yav eğer ilgilendirmiyorsa istifa edin görevini yapacak olanlar gelsin.deniz feneri türkiyeyi dünyaya rezil ederken sesi çıkmayan bir hükümet muhalefetle ilgili bir yolsuzluk olayı duyduğu zaman hemen müfettiş gönderiyor silivriye neden dokunulmadı

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 30 Eylül 2008 Salı 

asi rumuzlu kardeşim;birkerede bana şu fikrin yanlış yanılıyorsun diye bir cevap verse biri kurban keseceğim.kafanızın içindeki beyin cevap verebilecek,fikir üretecek kadar kapaste sergileyemiyor ki!!sadece saldırı ve hakarete başvuruyorsunuz. inanın sizin bu durumunuza üzülüyorum.saldırı ve hakaret, kapasitesi olmayan fikir fakiri insanların başvurduğu bir yöntemdir.yani zavallılığın bir diğer şeklidir.

Yorumu oyla      18      10  
ASI 30 Eylül 2008 Salı 

TOTEM ABUK SABUK ELESTIRI YAPIYORSUN BIRI SANA DR GORUN DEMISTI YORUMLARI OKUDUKCA O SOYLEYENLERE HAK VERIYORUM YA NE OKUDUGUNU ANLAMIYOR YADA YAPILANLAR ORTADA IKEN YAPILMIS OLANLARI GORMUYORSUN ALLAH SELAMET VERSIN SANA.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 30 Eylül 2008 Salı 

film yönetmenleri ve eleştirmenleri vardır hepiniz bilirsiniz.film yönetmenleri bir film meydana getirir bunun için yıllarını verir,film eleştirmeni ise sadece filmi seyreder ve başlar eleştirmeye.toplam harcadığı emek ise filmi seretme süresi ile eleştiri yaptığı yazıyı kağıda geçirmek arasındaki o küçücük zaman dilimidir.sizce bukadar her yanlışı görüp eleştiren bu kişiler niye hiç film yapmazlar? zira bir film yapmak emek ister sorumluluk ister.oysaki eleştiri sorumluluk gerektirmez.anlayana.

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol 30 Eylül 2008 Salı 

Çok doğru bay Bakan! Size ne!.. Siz ancak bu kadar olabilirsiniz, bu kadar düşünüp taşınabilir, sözler edebilirsiniz! Siz kim, Atatürk Türkiyesi'nde siyasetçi, iktidar ve bakan olmak kim! Ama oldunuz! Olmanızda çok büyük çıkarları olanların olanakları yadsınamaz! Oldunuz ve ne olduğunuzu şaşırdınız! Öylesine şaşırdınız ki, ne söylediğinizi, nasıl davranıp hareket ettiğinizi bilme oldunuz! Yönettiğinizi sanarak, yönetildiğinizi algılayamadınız! Alman yargısı ne diyor? İyi okuyun. Yutkunacaksınız.

Yorumu oyla      18      10  
fatoş 30 Eylül 2008 Salı 

sayın bakana katılıyor ve tebrik ediyorum.

Yorumu oyla      18      10