YORUMLAR
Toplam 30 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
TOTEM 29 Eylül 2008 Pazartesi 

misafir kardeşim seninle fikir teatisinde bulunmak güzel zira bunu hakaret içermeden yapabildiğim ender kişilerden birisiniz. aslında seninle aynı iyiniyetle bakabilmeyi çok isterdim ama görüntü çok aşikar.osman paksüt ün durumu ortada buna mukabil haşim kılıç ınkide sence bu iki kişi sadece hukuku farklı yorumladıkları içinmi yoksa farklı siyasi görüşlerde oldukları içinmi bukadar birbirine tezat tavırdalar.

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 29 Eylül 2008 Pazartesi 

Bu arada şunu da ilave edeyim; Ülkemizde hangi yasa maddesinin ya da uygulamanın hukuk tecavüzü olup olmadığını değerlendirme ehliyetine, yetkisine ve hakkına sahip olan kurul sadece Anayasa Mahkemesidir. Bunun dışında bu ehliyete, yetkiye ve hakka sahip bulunmayan ne senin ne benim ne de mesleği ve sıfatı ne olursa olsun diğerlerinin eleştiri, düşünce ve yorumlarının Yasalar karşısında hiç bir değeri ve anlamı yoktur. Sadece Yüce Mahkemenin herhangi bir kararını beğenip beğenmediğimizi söyleyebiliriz, ama kararlarının hukuk tecavüzü olarak nitelendirme ehliyetine de, hakkına da yetkisine de sahip değiliz. Zira en doğru karar daima Yüce Mahkemenin verdiği karar olacaktır...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Eylül 2008 Pazartesi 

fatoş kardeşim muhakkak ki soruşturulan herkes suçlu değil.ama ergenekon adı verilen oluşumun varlığını onyıllardır lise talebeleri bile biliyordu.zaten suçu sabit olmayanlar tutuksuz yargılanıyor,hksız yere tutuklananlarda olabilir.ancak bu basit bir ceza davası değil,türk tarihinin enbüyük davası,sıradan davalar bile yıllar sürebiliyorken budenli geniş kapsamlı bir davanın uzaması normal.hem bu dava neden başka davaları gölgelesin? aynı savcı bakmıyorki davalara bırakın iki konuyu hukuka.

Yorumu oyla      18      10  
erzincanlı 29 Eylül 2008 Pazartesi 

abd. konsolsluğunda nöbet tütan polisleri vuran terorislerle kim görüşmüş.nankörlere soruyorum,hangi vicdan kamu kim siz kim,siz sol kimliğine bürünmüş tıpkı sağcı dinci vb,nifak gurupların temsilcisisiniz solcu olsan ne olur sağcı olsan ne olur örğütte aynı kapıya cıkıyorsunuz.

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 29 Eylül 2008 Pazartesi 

Yav arkadaşlar boşu boşuna birbirinizi kırıyorsunuz.Bu ülkenin en yüksek hukuk makamlarında sanık olarak yargılanıp beraat eden Hortumcu siyasetçiler beraat etmişlerdir.Bunlardan birini örnek alırsak, ömrü hayatında hiç ticaret yapmamış olan eski Hortumcu vatandaş daha bu yıl Batı karadenizde bir bölgenin en önemli turizim tesislerinden birine on trilyonun üzerinde para verip,ÜÇÜNCÜ ŞAHIS üzerine satın almıştır.Gidin Bartında sokakta gezen Hamala sorun O Tesisi kimin Satınaldığını söylesin size.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Eylül 2008 Pazartesi 

sevgili misafir kardeşim aslında bu oylamanın sembolik olduğunu bilmelisin,zira ab ve abd nin baskı ve tehditleri sonucu akp yi kapatmaya cesaret edemediler.eğer oylama öncesi yapılan ziyaret ve beyanları hatırlarsan özellikle genelkurmaya yapılan baskıları düşünürsen akp nin neden kapatılmadığını daha iyi anlarsın. daha önceki 1-2-3 diye numaralandırdığım yorumları okursan tabloyu sana daha iyi anlatır diye düşünüyorum.

Yorumu oyla      18      10  
Anadolu Kurt'u 29 Eylül 2008 Pazartesi 

Gözaltılar hakkında en objektif konuşabilecek krumun başkanı çok önemli uyarılarda bulunmuş ama dinleyen olursa! Millet yolsuzluklardan bunaldığı için akp ye oy verdi, şimdi bunlarında ipliği pazara çıktı. Gereçek oy'ları %17-20 arasındadır ve oralara bayaa yaklaştılar. cıa elini hangi topraklara soktuysa "huzur" kaçmıştır. ımf porğramları ile kalkınan ülke duydunuzmu, yok zaten. Bu ülkeyi Atatürk'ü birazcık anlamış bir kadro yönetebilse uçacağız ama nerdeee!

Yorumu oyla      18      10  
fatoş. g 29 Eylül 2008 Pazartesi 

sn totem bana hitaben yazdığınız yazıyı şimdi okudum.benim vicdanımla bir sorunum olmaz.çünkü önüne geleni toplayıp gözaltına almak asıl vicdansızlıktır ergenekonda elbette suçlu olanlar vardır hepsi ak değil mutlaka ama gözaltı zamanlamalarına bakınca senin gibi iyimser olamıyorum ne zaman akp sıkışsa hemen ergenekon gözaltıları yapılıyor hemde ses getirececek gündem değiştirecek isimlerden.yüreğimde beynimde bu işin pislik koktuğunu söylüyor.duruşmalar başlayınca göreceğiz akmı karamı

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Eylül 2008 Pazartesi 

vatandaş rumuzlu arkadaş sende bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan,ortalığı boş bulunca desteksiz atanlardansın.sana bunu uzun uzun anlatırdım ama dah çok basit bir kıyaslamamı bile anlayamıyorken ,bukadar ağır konuları senin bünyen kaldırmayacak gördüğüm kadarı ile.

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 29 Eylül 2008 Pazartesi 

Totem kardeş, Anayasa Mahkemesinin 11 üyesinden 9 u nun sol görüşlü ya da CHP li olduğunu iddia ediyorsun, eğer kararları siyasi görüşleri doğrultusunda oluyorsa, neden Akp nin kapatılmasına karar vermediler sence?

Yorumu oyla      18      10  
vatanadaş 29 Eylül 2008 Pazartesi 

ülkeyi 50 yıldır sağ iktidarlar yönetirken yargı ve üniversiteler nasıl chp veya solun elinde olabilir?bu çok banal bir sığıntı altındaki adice saldırı.o kurumlar sadece türkiye cıumhuriyetinin gerçekleri yanında.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 29 Eylül 2008 Pazartesi 

yapma ya ilk misafir kardeşim.iyi niyetin güzel ama bence biraz abartılı,sana enaz on tane hukuk tecavüzü örneği verebilirim.kimse tarafsız değil.neden herkes kadrolaşma diye yırtıyor kendini sanıyorsun.herkes kilit noktalara kendi yandaşlarını yerleştirme telaşında bukadar kıyamet ilit yerlerin akp tarafından yavaş yavaş ele geçirilmesinden kopuyor.bu doğrumu? değil?tehlikelimi? evet tehlikeli,ama bana yargının bağımsız kararlar verdiğini söyleme,367 hukuksalmıydı?yani yargı asla tarafsız değil

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 29 Eylül 2008 Pazartesi 

Totem kardeş, Üst Yargı Organlarının ve Başkanlarının CHP yandaşı olduğu sende ve senin gibi düşünenlerde bir saplantı haline gelmiş..Mesleklerinin duayeni Hukukçu Yargıçların oluşturduğu üst düzey yargı organları siyasi görüş ve düşünceleri ile hareket etmez, yasalara ve vicdani kanaatlerine göre tarafsız karar verirler. Sadece Anayasa Mahkemesinde Hukukçu Olmayan ve yargıçlık yapmamış üyelerin (Ki Bu Yüce Mahkemeye Yargıçlık Yapmamış kişinin seçilip atanmasına şiddetle karşıyım, neyse ki sadece 2 kişidir) siyasi görüşleri eski alışkanlıkları nedeniyle kararlarını etkiliyor olabilir. Bununla beraber Anayasa Mahkemesinin genelde 11 üyesinin 9 unun senin gibi düşünenlerce solcu olduğu iddia edilmesine rağmen, oy birliği ile başkan olarak sağ görüşlü olduğuna inanılan Haşim Kılıç’ı seçmişlerdir.. Bu da mesleği Yargıçlık olan tüm üyelerin tarafsızlıklarının ve siyasi görüşleri doğrultusunda hareket etmediklerinin kanıtıdır.. Bu güne kadar aldıkları kararlar da bu nedenle bence kesinlikle siyasi değildir.. Bu beğenmedikleri kararlarda senin gibi düşünen sağ ya da sol görüşlü kesimlerin haksız itham ve inançlarıdır.. Bu nedenle bu saplantıdan kurtulmanı, Üst Yargının üyeleri hangi siyasi görüş ve düşüncede olursa olsunlar görevlerini tarafsızca, yasalara ve vicdani kanaatlerine göre yaptıklarına güvenmeni dilerim.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 28 Eylül 2008 Pazar 

arkadaşlar arasında militan hukuğa epey rağbet edenler var!!soruyorum şimdi arkadaşlara,bu adamı savunanlar,aynı zamanda yalçınkayayı yere göğe sığdırammışlardı!!!yani; yalçınkaya bitakım zihniyetler için vazgeçilmez hukuk adamıydı!!şimdi soruyorum ,,CHP ye kapanma davası açılmak üzere...sizin hukuğa olan tavrınızı bundan sonra merak ediyorum!!!?? yalçınkaya chp ye davayı açtığında siz yalçınkayayı yerin dibine sokacaksınız,yalçınkayacılar,,yalçınkayayı çok yakın zamanda yerindibine sokacak.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 28 Eylül 2008 Pazar 

ilk misafir kardeşim sana anlatmak istediğim aslında şuydu?herkes şark kurnazlığı peşinde.iki karşıt saf ellerinde tuttukları güçlerle diğerini sıkıştırmaya çalışıyor.chp çıkıyor,akp tüm kurumlara ters düşüyor diyor,ne masumane bir söz değilmi? ama herkes biliyorki; yargı,üniversite rektörleri chp yandaşı,ve şu sıralar dokunulmazlıklara takmış sözümona açıklık ve dürüstlük gösterisi yapıyor ama işin aslı dokunulmazlıkları kaldırtıp,elinde tuttuğu yargı organları ile akp yi köşeye sıkıştırmak.

Yorumu oyla      18      10  
totem-3 28 Eylül 2008 Pazar 

ralarla gaza gelip birbirimizi abd yalakası,emperyalist uşağı olarak suçlayıp duruyoruz.derçekleri söylediğimde beni teslimiyetçi ilan ediyorlar,ancak bir gerçek varki;oda oyunu güçlü olanlar kurar.ve biz bu güçlü devletler arasında yer alamadığımız sürece burada sloganlar atar birbirimizi ajanlıkla,uşaklıkla suçlar durur,kahrolsun abd diyerek kendimizi tatmin ederiz.şu yapılan tartışmalara taraf olup ülkenin boşa zaman kaybetmesine sebep olarak kızdığımız kişilerin ekmeğine yağ sürüyoruz.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-2 28 Eylül 2008 Pazar 

ni duyarım.hatta gençlik yıllarımda etkisinde de kaldım.ancak bu sloganların bile abd nin yönlendirmesi ile atıldığının farkına varınca hayal kırıklığım büyük oldu.popilist sloganlar ve söylemler herzaman prim yapar ama sonuca asla bir etkileri olmaz.şimdi abd karşıtı olan oluşum yıllarca abd nin desteği ile bu ülkeye hükmetti. şimdi bukadar anti amerikancı olmalarının yegane sebebi artık abd nin onları gözden çıkartmış olmasıdır.durum malesef bu cihettedir. ve bizde burada ortalıkta gezen palav

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 28 Eylül 2008 Pazar 

Totem kardeş çoğu zaman olduğu gibi yine sırf karşı görüş olsun diye benim yorumumu kafadan sallayarak yanıtladın; Bir kere ben rektörlerden söz etmedim; C.Başkanı sadece Anayasa Mahkemesi için aday gösterilenler arasından birini atar, Anayasa Mahkemesi Başkanını da; Yargıtay Başkanını da, Yargıtay Baş Savcısını da, Danıştay Başkanını da ve Barolar Birliği Başkanını da kendi genel kurulları seçer; C.Başkanı seçmez. Bilgine.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-1 28 Eylül 2008 Pazar 

bu sitede çok kızdığım ve bana çok kızan ulusalcıların bir iddiası vardı,bu ergenekon abd nin bop,yani büyük ortadoğu projesinin ürünüdür diyorlardı.aslında bence tek doğru söyledikleri teşhis bu.evet abd yıllrdır desteklediği ve ayakta tuttuğu şimdi ulusalcı,yada ergenekon sanıkları olan chp tabanından beslenen bu oluşumu tasviye etmeye karar verdi.zira yeni projesinde model olarak ılımlı islam tasviri olarak türkiyeyi kullanmak istiyor.çocukluğumdan beri kahrolsun abd ve emperyalizm sözleri

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 28 Eylül 2008 Pazar 

ilk misafir söylediğine gerçekten inanıyormusun?yoksa okuduğun akp karşıtı yazarların çokmu etkisinde kalıyorsun? diyorsunki;anayasa mahkemesi,barolar,yargıtay,üniversite rektörleri hepsi akp nin dinci ve baskıcı olduğunu söylüyor.peki bunları çoğunu kim atadı?necdet sezer?siyasi bir kimliği varmı bu saydıklarının? var! peki 5 yıl sonra sayın gül bunların yerine akp yandaşı kişileri atar ve bu atanmışlar,chp bölücüdür derse yine hak verirmisin?vermezsin. lütfen birbirimizi kandırmayalım.

Yorumu oyla      18      10  
İlk Misafir 28 Eylül 2008 Pazar 

Hadi muhalefeti bir tarafa bırakalım, ama Anayasa Mahkemesi üyelerinin tamamına yakını ile Yargıtay Başkanı ve Baş Savcısı, Danıştay Başkanı, Barolar Birliği Başkanı..Yani Ülkenin adalet mekanizmasını en üst seviyede temsil eden kurumların başkanları hepsi de Akp Hükümetinin dinci ve baskıcı yönetimi ile uygulamalarına tepkililer. Bu asırlık kurumların hiç biri Türk Milleti’ni temsil etmiyor da; Ortada sadece 6 yıldır bu ülkenin yönetimini ele almış, başkanı/başbakanı ile kurucu yöneticileri partileri defalarca kapatılmış milli görüşten gelen, Başkanı/Başbakanı halkı isyana tahrik ve teşvikten hüküm giymiş ve sadece %47 oyla iktidar olmuş (ki istatistikler şimdi %25-30 lara indiğini gösteriyor) bir parti ile hükümeti 70 milyonun görüş ve düşüncelerini temsil ediyor öylemi? Son zamanda artık ayyuka çıkan gelişmeler açıkça gösteriyor ki; kendilerinin ve sürekli kayırdıkları eş, dost, akrabaları ile yandaşlarının asil ve milletin tebaa olduğunu düşünen tam tersi Akp Hükümetidir. Kendilerine, eş ve çocuklarına sağladıkları menfaatlerle köşeyi dönüp trilyoner komprador burjuva haline dönüşenler de bu hükümette suyun başını tutmuş olanlardır.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 28 Eylül 2008 Pazar 

Hangi kamu? hangi vicdan? sayın özok şimdi hukuk adınamı konuşuyor? yoksa yandaşlarınımı savunuyor?eğer hukuk adına yapıyorsa,halkın yarısının oyu ile iktidar olmuş bir partinin çok ucuz ve sudan sebeplerle kapatılmaya çalışıldığında neredeydi?herkes yalan söylüyor,herkes ikiyüzlü.hukuk kimsenin umurunda değil,demokraside,aslında halkta,ülkede kimsenin umurunda değil. tek amaç iktidar ve gücü elinde bulundurma savaşı,akp bunları tasviye etmeye çalışıyor,bunlarda akp yi.diğer herşey palavra.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 28 Eylül 2008 Pazar 

fatoş nasıl bukadar emin olabiliyorsun bu insanların masum olduğuna? ya çetecileri,katilleri,ve ülkeyi kaosa sürüklemeye çalışan,kendi güçlerini hakim tutmayı ulusun çıkarlarınında üstünde gören birilerini savunuyorsan? ozaman sen vicdani bir sorumluluk hissetmeyecekmisin?

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 2 28 Eylül 2008 Pazar 

TEMİZ TOPLUM OLARAK AÇIKÇASI ÇOK ÖZLEDİK.EN BÜYÜK HAYALİMİZ ATATÜRKÜN YOLUNDA,ÜLKE SEVGİSİ YÜREĞİMİZDE...İNANIYORUMKİ BÖYLE OLDUĞUMUZDA HİÇ BİR KUVVET,VATAN BAYRAK SEVGİMİZİ ASLA BÖLEMEYECEKLERDİR.BİZLER ARTIK DEMOKRASİMİZ BİLE YARA ALMIŞKEN,HERYERİMİZİ PİSLİK SARMIŞKEN,BU DEDİKLERİMİZİN HAYALİYLE YAŞAYACAĞA BENZİYORUZ.AMA UMUTSUZ DEĞİLİM.

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 28 Eylül 2008 Pazar 

LEKELENMEME..BU KELİMEYİ ÇOK ÖZLEDİM.GÜZELİM ÜLKENİMİN AŞAĞI YUKARI BÜTÜN KURUMLARI KİRLENMİŞ,AMA KİMSENİN UMURUNDA DEĞİL YAZIKKİ,YÖNETİCİLERİMİZ BİZ UNUTMUŞ,ADETA KENDİ PİSLİKLERİNDE ÇIRPINIYORLAR.ÇIKMAK İSTEDİKÇE BATTIKÇA BATIYORLAR.ÇIKYOR BİRİLERİ KENDİ ÇAPLARINDA BİRŞEYLER ANLATIYOR.AKILLARI SIRA HALKIN YÜREĞİNE SU SERPTİKLERİNİ SANIYORLAR.AMA NAFİLE.HİÇ KİMSE APTAL DEĞİL. KUTUPLAŞMA OLMADAN,KAYNAŞMIŞ MİLLET OLARAK, AYNI BAYRAK ALTINDA YEKPARE KİTLE OLMAYI,KADERDE VE KEDERD BİRLEŞMEYİ

Yorumu oyla      18      10  
fatoş g 28 Eylül 2008 Pazar 

sn özok türk halkı ne olduğu anlaşılamayan canlarının istediğini ergenekon suçlusu diye göz altına alan kendilerini bu ülkenin kralı sananlar elbette bunun hesabını verecektir bu hesap sadece fiili ceza olmaz vicdani cezalar daha ağırdır insanı ömür boyu kendiyle hesaplaşmaya götürecektir cezaevlerinde ölen hastalanıp sağlığını kaybeden onuru,kişilik hakları zedelenen ergenekon mağdurları herkötü olayın kurtarıcısı olmuştur gündem bununla değiştiriliyor deniz fenerinin bile can simidi oldu

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 28 Eylül 2008 Pazar 

Türkiyenin geri kalmasının ana nedeni kendilerini ülkenin sahibi zanneden Jakoben felsefeye sahip imtiyazlı olduğunu zanneden zavallılardır.Bu konuda yorumcu TOTEM'in düşüncesine harfiyen katılıyorum.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 28 Eylül 2008 Pazar 

türkiyede bi kesim varki;bu ülkede sadece kendilerinin asil,diğer insanların teba olduğunu düşünüyor. işte bu yüzdendirki;kendi küçük gurupları onlara göre kamuoyu,kendi çevrelerinin tepkisini halk tepkisi olarak değerlendirebiliyorlar.kendileri dışındakilerin düşüncelerinin pek önemi yok onlara göre o yüzdendir halk dediklerinde o küçük gurubun mensublarını,kamuoyu dediklerinde ise onların küçük,elit burjuvazilerini kastettiklerini anlamamız gerekli.onların bahsettiği halk sizler bizler değiliz

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 28 Eylül 2008 Pazar 

Sn Barolar Birliği Başkanı Sn Bozoka soruyorum,Başında buluınduğu kurumun birer üyesi olduğu kişiler,Yüce Divanda yargılanan MÜVEKKİLLERİNDEN ne kadar ücret aldılar? Sn Bozok'un başında olduğu kuruma üye olan o kişiler Yolsuzluk şaibelerine adı karışan Siyasetçi Bürokrat ve Bakanların masum olduklarına inanıyorlar mı?Vicdanlarına bir danışsınlar.En yüksek hukuk organlarımızda yargılanıp beraat eden siyasi sanıklar bu günlerde Trilyonluk Turizim tesislerini üçüncü kişiler üzerinden mülk ediniyor.

Yorumu oyla      18      10  
recidede 28 Eylül 2008 Pazar 

Helal olsun

Yorumu oyla      18      10