YORUMLAR
Toplam 57 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
laik cumhuriyet! 17 Eylül 2008 Çarşamba 

Sayın keskındilli sizi takdir ediyorum, bu siteyi terk edersem, gözüm arkada kalmayacak :)

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 17 Eylül 2008 Çarşamba 

AKçePartinin KUKLASI...BAK SİZİN RUHUNUZ CİNSİNİZİ, CİBİLİYETİNİZİ, ANLAYIŞINIZI, EN GÜZEL BAŞBAKAN YAPTIĞINIZ KİMSENİN idolü, en değerli varlığı kızını verdiği dünürü neler söylemiş MİLLİ MÜCADELE RUHU için... İDOLÜM CANIM DÜNÜRÜM ÇALIKLAR FEDA OLSUN SANA... Yeni Şafak Gazetesi yazarlığı da yapan SADIK ALBAYRAK, "ŞEYHÜLİSLAM MUSTAFA SABRİ" ADLI KİTABINDA ULUSAL KURTULUŞ SAVAŞIMIZIN KAHRAMANLARI HAKKINDA İŞGAL KUVVETLERİ İLE AYNI DİLİ KONUŞUYORDU; "

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 17 Eylül 2008 Çarşamba 

Vay be BOP cuların, Stratejik Uşakların, AB kapısında bekçi kulübesinde sürünenlerin, Anayasa Taslağını ABD ye sunanların, BİZİ KULLANIN DELİĞE SÜPÜRMEYİN DİYE YALVARANLARIN, Barzani, Talabani gibi aşiret resilerine söz geçirtemeyip Köşklerde ağarlayanların, Kendi ülkesinde Kralın ayağına gidip biat edenlerin NE RUHU VARMIŞ?..DA HABERİMİZ YOKMUŞ...AMA maşallah MİDELERİ ÇOK SAĞLAM...Her şeyi hazmediyorlar..Şehit cenazelerine katılanları Polis kamerasıyla fişleyenler, Kurtuluş Savaşı zamanında daÇarşaf altına girip, din elden gidiyor, Padişahım çok yaşa, şeriat isterük diye bağırıyorlardı… Şeyh SAİD’in torunu Dengir Mir FIRAT Gn Başkan Yardımcısı… Derviş Memed’in torunu Bülent ARINÇ Meclis Başkanı, Kürt teali Cemiyeti Başkanın torunu Cüneyd ZAPSU baş danışmanlardan…. Bana ölünce Milletim sorulmayacak diyecek Başbakan… RUH RUH DEĞİL SANKİ KARABASAN…Türk Milletini tarih sahnesinden silmek için ÇIRPINAN…

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 17 Eylül 2008 Çarşamba 

AKçeParti korkuluğu BENİM İÇİN üzülme sonra büzülürsün...değersiz birine bu kadar laf saymak için niye debelenir de battığın çukurun içine biraz daha süzülürsün... Biz Firavunsak sen adil ol.!. hırsızlara erketecilik, yalancıya şahitlik, emperyalizme uşaklık yapacağına, insanların cehalet ve fakirliğinden istifade edip kutsal saydıkları değerler ile sömüreceğine özgür , çağdaş bireyler olmaları yolunda örnek ol...DEDİĞİMİ YAPIN YAPTIĞIMI YAPMAYIN diye gezinme...Ayrıcalık hiç bekleme...Büyük lokma ye; büyük laf etme…Gemiceklerde gezen oğulların varken, düğünde takılan takılardan, aç mı gezsin yavrularımdan sonra “SENİN OĞLUN DA İŞSSİZ KALSIN BE ADAM” “ GÖZÜNÜZÜ TOPRAK DOYURSUN” diyenlere el etek eğilip dayımsın deme…

Yorumu oyla      18      10  
Ramazan 17 Eylül 2008 Çarşamba 

:)) bakın işte diyorum. bariz işte belli. onlarca sitede okudum bunlardan. maaşlı bunlar. hocaları veriyo paraları. yada senden benden vergiden, olmadı deniz fenerinden topluyorlar.ama bulup bulabilecek adamları bukadar. ikikelimeyi bir araya getirecek zekaları yoktur zaten ama sıkışınca da böyle yırtınırlar. işleri güçleri provakasyon. yat kalk aynı. fazla birşey beklemeyin.gülün geçin:)

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Eylül 2008 Çarşamba 

ramazan rumuzlu ebleh allahın işine bazen akıl sır ermiyor küçücük bir beyin için kocaman bir kafaya ne gerek var aslında değilmi? senin nasıl bir zeka özrün var bilemiyorum ama bu ajan majan laflarına artık kargalar bile gülüyor.bazen kendimede çok kızıyorum. küçük beyinlerden büyük şeyler bekliyorum..neyse sende devam et sana niye cevap veriyorumki? havanda su dövmek gibi birşey bu. sen nekadar çok şey bilirsen bil,..bildiklerin karşındakinin anlayabildiği kadar demiş mevlana.adam tı,tın

Yorumu oyla      18      10  
Ramazan 17 Eylül 2008 Çarşamba 

Arkadaşlar sizi uyarmıştım beni dinlemiyorsunuz! Bakın herkonuşmaları beni doğruluyor. Herşeyi eninde sonunda dinli dinsize getiriyor. Bariz provokasyon.. O inançlı, biz degil(haşaa) onun söyledeği geçerli bizimki değil. diyorum işte size buraya basit adamlarını göndermişler.. söyleyecek sözleri yok. tek amaç partiyi koru ki iktidar zarar görmesin! böylece amerikan hakimiyeti sürüp gitsin. koyunlarda güdülmeye devam etsin.. tekrar sölüyorum boş adamlara kafanızı takmayın, ajanlara gülün geçin.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Eylül 2008 Çarşamba 

zavallı keskin papağan sen o uhu nereden bilirsin o ruhta allah sevgisi vardı,vatan sevgisi vardı,şanlı bir tarihten gelmenin bilinci vardı iman vardı sen ve senin gibilerde bunların hiçbiri yok bu ülkeyi bu ülkenin halkı canıyla kanıyla kurdu,ama siz bütün bu halkı aşşağılayıp bu destan zaferi kendi ucuz ruhlarınıza melediyorsunuz.sen bir zavallısın oyüzden sana ne yazsam anlamazsın.ruhunu şeytana satmış birine ne denilebilirki?

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 17 Eylül 2008 Çarşamba 

TOTEM sen o dansöz gılman ruhunla kadavrayı bile diriltirsin...Ruhumuzu ayinlerle geri çağırdınız şimdi de korkudan zıplarsınız... BU RUH TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN KURUCU RUHUDUR...ÖZGÜRLÜĞÜ, BAĞIMSIZLIĞI İÇİN GÖZE ALAMAYACAĞI FEDAKARLIK, AYDINLATMA UĞRUNA İÇİNE DALIP ÇIKAMAYACAĞI KARANLIK OLMAYAN RUHTUR, MİLLİ MÜCADELE RUHUDUR... O kadar açıklamayı anlayamayan AKçeParti KUKLASINA davul zurna rezitali versen meler geçer neylersin...İşbirlikçi hainlere ızdrap gerek der Titretmeye devam edersin…

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Eylül 2008 Çarşamba 

tayyip erdoğana inan kitleler kavala giden koyun oluyorda,sizlerin inandığı ne üdüğü belli olayan insanlara inananlar neden koyun olmuyor,kim karar veriyor buna? aslında kendi düşüncesini ilahi görüp başkalarını aşşağılayan tarz okadar zavallı ve saplantılı ki! ama hiçbir değeri olmayan hiçbirşeye saygısı olmayan ruhsuz kadavralara bazı erdemleri anlatmak mümkün değil.onlar kendi iç huzursuzlukları ile herkese ve her değere futursuzca saldırırlar aslında gerçekten acınası insanlardır.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 17 Eylül 2008 Çarşamba 

Tayyip Erdopğan Ahmet Necdet SEZER ve Rektörleri kasdederek İKİ KOYUN gütmemişler derken onun sözünü avuçları patlarcasına alkışlayıp bunu slogan haline getirenler; ÇOBANLARININ ARKASINDA KOYUN OLMAYI, KAVALIN SESİNE GÖRE HARKET ETMEYİ, SÜRÜ GİBİ DAVRANMAYI KABUL ETMİŞKEN, bu benzetmeyi başkaları yapınca da rahatsız olmamalılar...ZAMANINDA TEPKİ GÖSTERİP, HİÇ YOKTAN DİLİM SÜRÇTÜ GİBİ BİR BEYANDA BULUNDURTSALARDI hadi diyelim eyvallah... AMA O SEÇMEN KİTLESİNİN SÜRÜ PSİKOLOJİSİ ALTINDA HAREKET ETTİĞİ, KENDİLERİ YERİNE KARAR VEREN CEMAAT, TARİKAT LİDERLERİNİN, AŞİRET ,TOPRAK AĞALARININ SÖZLERİNDEN ÇIKMADIKLARI DA GÖZLENEBİLEN AÇIK REALİTE…

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 17 Eylül 2008 Çarşamba 

Kuran'ı en çok yorumlayanların inanmayanlardan olması araştırıp karar vermiş olmalarındandır... Gözlemler,Okur,Sorgular düşünür... Hocam böyle dedi, hocama da hocası böyle demişlen yetinmez...

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 17 Eylül 2008 Çarşamba 

Yine: “Ey İnananlar! Yahudi ve Hıristiyanları dost olarak benimsemeyin; onlar, birbirlerinin dostudurlar. Sizden kim onlarla dost o da onlardandır. Allah zulmeden kimseleri doğru yola eriştirmez.” (Diyanet, 5/51). Al bir tane daha. Bu ayette de “kitap verilenler” diye Yahudilerle Hıristiyanlar kastedilerek aynen şöyle deniyor: “Kitap verilenlerden, Allah’a âhiret gününe inanmayan, Allah’ın ve Peygamberinin haram kıldığını haram saymayan, hak dinini din edinmeyenlerle, boyunlarını büküp kendi elleriyle cizye verene kadar savaşın.” (Diyanet, K. 9/29)

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Eylül 2008 Çarşamba 

dindarlarla dinsizlerin uzlaşma şansı yok ama hiçolmazsa birbirlerine saygı duyma zorunlulukları var.marjinal düşünceye sahip kendi düşüncesinin vahiy kadar doğru olduğuna inanan insanlarla nasıl bir fikir tartışması yapılır.bir insan her konuda haklı olabileceğini nasıl düşünür? karşıcenah bukadar yanlış olupta kendi cenahı nasıl böylesine sütten çıkmış akkaşık olur.burada bir fikir yarışı yok adeta çiş yarışı var.5 yaşındaki çocukların bile yapmayacağı tarzda hemde.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Eylül 2008 Çarşamba 

herkes kendi saplantılı düşüncesini kutsayıp başka düşünceleri ve diğer insanları ya aptal ya koyun yada cahil ilan ediyor.islamı ençok yorumlayanlarda nedense islama hiç inanmayanlar.ben bu konuda çok fikir sahibi değilim ama insanların dini inançlarına saldırılmasının hiç hoş birşey oladığına inanıyorum. burada yorum yazmak artık zul gelmeye başladı biravuç yönlendirilmiş saplantılı insana laf anlatmaya çalışmak çok zor.adamı ajan,pravakatör bile ilan ediyorlar.allah akol versin ne diyeyim.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 17 Eylül 2008 Çarşamba 

ÇILGIN tombaladan mı çıktı... 2 hafta kadardır burdayım o rumuzla tek yorum yok, amöa benim yaptığım yorrumları takip edip bana özel soruyla dokundurma yapabiliyor... NASIL İSPATLAYIM...Az önce yollarını anlattım ama onu bile makasladılar...Örnekleyip MİNAREYİ ÇALAN KILIFINI HAZIRLAR DEMİŞTİM....

Yorumu oyla      18      10  
Ramazan 17 Eylül 2008 Çarşamba 

avcıoğlunun son sözleri tezimi güçlendiriyor. ama pek akıllı bir adam bulamamışlar herzamanki gibi sıkışınca islam düşmanı ilan ediyor. hem diyolarki tartışıyoruz sonrada en adi itamları bu işeyaramaz totem ve avcıoğlu provokatorleri yapıyor. bunlara demişler neolursa olsn sürekli partimizi ve cemaatimizi koru, kalanlarıda din düşmanı ilan et. agzına geleni söyle!Plan açık ve net..evet evet gayet açık, avcıoğlu ve totem milleti kandırmak,ortamı bulandırmak için yollanmış birer ajan provokator!

Yorumu oyla      18      10  
Anadolu Kurt'u 17 Eylül 2008 Çarşamba 

'Hoşaftan laiklik' ne ilginç bir deyim.Ancak komposto gibi bir düşünce dünyasını savunan birisi laikliği böyle görebilir! Kuran ad yazmadığı halde türbanı savunan, Allahın emirleri yerine hocaefendilere tapan, İslam adı altında yabancı servislerin oyuncağı olan, savunduğu şeriat hükümlerini Abbasilerden alan, komposto işte! Şekli şemali değişmiş bir meyva! Güzelim İslam dini bu komposto beyinlerde nasıl bu hale geliyor şaşmamak lazım! Laikliğe hoşaf demiş! Ortaçağ hamasi kafası belirginleşmiş

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

keskin ben çıktım malesef..cevap yazamıyacağım..sen körler sağırlar orkestranla devam et..

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

keskin.hala daha bana akp yi temsil ediyomusum gibi konusuyorsun.yahudi ve hristiyanları dost edinmekten kastettiğin ayeti bilmiyorum.ama sadece bir cümlesini alıp gerisini ve başlangıcını okumadan değerlendirirsem sen gibi İSLAM DÜŞMANI olurum..sen amerikadan uzak duralım derken islam dünyasınamı yönelelim yoksa dinsiz RUSYAyamı yönelelim diyorsun?hani Türk ırkını,çeçenlere ve daha bir çok milleti mahveden rusyayamı?şunu söle sen!((ben ne abd ne rusya istiyorum))..şunuda aklının biyerine koy

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

Türban “Allah’ın emri” de; İsteyen erkeğin dörde kadar evlenebilmesi, istediği zaman boşayıp yenisini alması, dörtlüyü sürekli değiştirmesi, cariyeler(köleler) edinebilmesi, erkeğin karısını dövebilmesi, KADINLARIN EVLERİNDE OTURARAK ERKEĞİNE hizmetle yükümlü olması ve herkesin Müslümanlığın koşullarını yerine getirmesi Allah’ın emri değil midir? Kadının mirastan erkeğinkinin yarısı kadar pay alması, tek başına şahitliğinin geçerli olmaması Allah’ın emri değil midir? AVCIOĞLU ahlaksız yazan parmaklarına, dikkat et...EDİTÖRLERİN KORUMASI ALTINDASIN DİYE AZMA… "Erkeklerin kadınlar üzerindeki hakları gibi, kadınların da erkekler üzerinda belli hakları vardır.Ancak erkekler, kadınlara göre bir derece üstünlüğe sahiptirler." (Bakara/228)

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

AVCIOĞLU...Türban Allah'ın emri de....Yahudi ve Hristiyanları dost edinmeyin kimin emri.....MAŞALLAH NE KUCAKLARINDAN İNİYORSUNUZ, Ne bizi deliğe süpürmeyin diye yalvarmaktan geri kalıyorsunuz, NE DE ÜLKEMİZİ BUNLARA PEŞKEŞ ÇEKİP MANDALARI ALTINA SOKMAKTAN ÇEKİNİYORSUNUZ.... Takiye var mı??? Takiye BOP filan...Stratejik Uşaklık antlaşması, TÜPRAŞ'ın Otel pazarlıkları, İsraillilere sınırları 49 yıllığına verme çabaları...

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

dini siyasete alet etmek bak nasıl olur...seçimlerde başörtüsü dağıtırsın,,kuranı kerim dağıtırsın,,imamı ebu yusuftan meclis kürsüsünde hadisler okursun,,din bizim die afişler asarsın...bunları CHP yapmadımı?? YALÇINKAYA abin bile dini siyasete alet noktasında bişey bulamadı...sen aramaya devam et...Laikliği yaşam tarzı yapma hesaplarınız CHP nin yakında yargı marifeti ile kapanışıyla son bulacak!!çok iddialıyım..İnsan sevgisi murodaki kadar olsa sizde..bu ülke güllük gülistanlık olur!!!

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

keskin..nedemek hareketlerin ve yaşam tarzlarının dine dayandırılmaması ???? LAİKLİK hangi LAİKLİK??? ATATÜRKÜN koyduğu ve koyarkende..bu ilke müslüman halkın dini yaşamaları için uygundur dediği ilkemi? yoksa bu ilke ATATÜRKün vefatından sonra olaya el atan inönünün laikliğimni? LAİKLİK kişilerin din özgürlüğünü garanti altına alır..ya ben sana ne anlatıyorumki..sen HOŞAFTAN alamazsın!!!sende çok iyibiliyorsun işte LAİKLİĞİ TERSTEN SAVUNANLAR..SENGİBİ İSLAM DÜŞMANLARIDIR!! gayet açık!!

Yorumu oyla      18      10  
Rıza 16 Eylül 2008 Salı 

Ruşen Çakırın yorumuna katılmıyorum. Beğenmediği firmaların başına islami başlığını ekleyip karalamak kolay. bu insanlar sonuçta binlerce insana yiyicek sağlıyor. siz masa başında oturup yorum sallarken onlar da kapı kapı gezip yiyecek yakacak dağıtıyorlar teşekkür edeceğimize onları yeriyoruz. yazık...

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

Bir siyasi parti siyaset yaparken dini kullanırsa onu eleştirirken dini de elştirmek kaçınılmaz olunur...Din üzerinden siyaset yapılmasına alkış tutanların en ufak da söz söyleme hakları kalmaz...LAİKLİK İŞTE BUDUR...DİN VE DİNCE KUTSAL SAYILAN DEĞERLERİN SİYASETE ALET EDİLMEMESİ, HAREKETLERİN VE YAŞAM TARZLARININ DİNİ TEMELLERE DAYANDIRILMAMASIDIR...Yoksa böyle pek çok ikilemle karşılaşılır...dini ritüelleri kullananlara SARILIP karşı taraf dur-sus-kutsal demek EN BASİT TABİRİYLE KAÇAK DÖVÜŞ...

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

ramazan.. bu doğru kimin doğrusu? saçmaladığım nokta neresi? ingilizistihbaratımı...adamım sen epey film izliyorsun anlaşılan...din propagandası yapılmasından rahatsızlıkmı duyuyorsun!!TÜRKTİME lütfen mail adreslerimizi blokeli ciddi rumuz kullanalım..ben adımı değiştireyim yazayım sonra öteki değiştirsin yazsın..sitenize nekadar değer verip takip ettiğimizi biliyorsunuz..bu talebim benim..rumuzlarıumız blokeli mail ile olsun!!!

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

bir siyasi parti yanlış yaparsa eleştirilir..halk tarafından kapatılır..partiler umrumdabile değil..ama sen akp ye din temsilcisi die isim takıp oradan müslümanların genelinme ve dini inançlarına saldırırsan sana orada durdedrim..bu akp savunması değil senin gerçek hedefin olan dinimi savunmaktır..provakatörün kralısın sen!!BAŞÖRTÜSÜ KURANDA YOK ölemi? işte cahilliğin daniska noktası burası!hangi alim buna itiraz etti..kendi dinini yaşaama benimdinime saldırma...

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

ama neden takanlara saldırıyorsun..bu nasıl bir bakış açısıdır!!çağdaş kadın demişsin yani başörtüsü takan kadın çağdaş değil ölemi?senin çağdaşlığa bakış açın soyunmaksa ozaman hayvanat bahçesini iyi seyret...isteyen istediği gibi davranır!!ister başını örter ister açar.senin anlamadığın islamiyet bunu böyle söylüyor..baskı yok.kuranı kerim insanlığa doğru yol için gönderilmiş,isteyen uyar isteyen uymaz..ama uyanlara bu saldırı neden..AKP üzerinden müslümanları hedef alıyorsun sen!!!

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

keskindilli sen bakış açısı sunarken islamiyetle alay ediyorsun..AKP sadece bir parti bugün var yarın yok,her insan gibi bende siyasi parti sempatizanıyım ve akp li olmadığımı sen iyi biliyorsun.!!sen ne biçim sözlerediyorsun başörtüsü kadının ikinci sınıf damgası die..bu ne ahlaksızlık bu ne kin!!Türk tarihini iyi oku,senin beyenmediğin insanlar kanlarını akıttılar bu ülke bize bırakmak için,sen şimdi gelmişsin başörtüsüne dil uzatıyorsun..sen başörtüsü takmıyorsan takma

Yorumu oyla      18      10  
Ramazan 16 Eylül 2008 Salı 

avcıoglu dogruyu duyunca saçmalıyor.ona buna saldırıyor.zaten hep yaptıkları bu. olayı kişileştirip sözde islam koruyuculu yapıyor.vah vah.yazdıklarına bakıyorumda. bence sen ingiliz istihbaratına çalışan koyu bir katoliksin!! çok basit çalışıyorsunz.akpyi korumak adına dolayısıyla amerikan çıkarlarını hizmet amacıyla tarikat akp ve din propagandaları yapıyor bunuda müslümanım ayaklaryla icraediyorsunuz.amacınız herne olursa olsun iktidarı devm ettirmek!1milyon daha müslüman ölse sesinz çıkmaz!

Yorumu oyla      18      10  
Ramazan 16 Eylül 2008 Salı 

avcıoglu dogruyu duyunca saçmalıyor.ona buna saldırıyor.zaten hep yaptıkları bu. olayı kişileştirip sözde islam koruyuculu yapıyor.vah vah.yazdıklarına bakıyorumda. bence sen ingiliz istihbaratına çalışan koyu bir katoliksin!! çok basit çalışıyorsunz.akpyi korumak adına dolayısıyla amerikan çıkarlarını hizmet amacıyla tarikat akp ve din propagandaları yapıyor bunuda müslümanım ayaklaryla icraediyorsunuz.amacınız herne olursa olsun iktidarı devm ettirmek!1milyon daha müslüman ölse sesinz çıkmaz!

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

AVCIOĞLU bunlar çok ucuz numaralar... Sen islamiyeti hedef almışsın diyerek, görüşlere ipotek koyma çabaları...AKçePartiye İslam ile kalkan olma niyetleri... Salt islam karşıtlığı üzerinde biri olsam AKçePartiye sonsuz destek verirdim..BOP cu olurdum. Irak istilasına destek verir kayıtsız şartsız AB derdim…Vakıflar yasasına alkış tutar Baskın ORAN gibi savunurdum…İslamiyeti AKçePartililerden dahi iyi yıpratıp, değerlerini deforme edebilecek başka kurum , teşkilat daha olamaz..Ancak BEN ÜLKEMİN ÇIKARLARINI VE ÇAĞDAŞLIĞI HEDEF ALIYORUM...Buna Kemalizm ile ulaşılacağına kendi adıma eminim...Bu yolda çabalıyorum...

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

AVCIOĞLU senin inancından bu korkun niye??? Madem doğruluğuna inanıyorsun, telaşa da gerek yok...Tarikat ile cemaati bir tutan kim?? Sadece benim için aynı tip örgütleyi ifade ettiği için birlikte kullanıyorum yanlarına Aşireti, Ağalığı da ekleyebilirsin...Türbana bunca din alimi karar veremezken senin tutumun dahi TEKELCİ DİN anlayışınızın yansıması...Kimse bana neden müslüman değilsin diyemez çünkü gerekçelerini açıklayınca tüm inançları sallanır... Biz de kimseye neden şu inançtansın Demiyoruz, onlara bakış açısını sunuyoruz karar her bireyin iradesinde…Ama bu irade toplum yaşamına sokulup, etrafımızı kuşatmaya başlayınca MUSEVİLİK DE OLSA, HRİSTİYANLIK DA OLSA Fark etmez… çağdaş değerler ve mantıkla karşılarındayız… Türban kadının ikinci sınıf olduğuna vurulan damgadır…Laiklik surlarında açılmaya çalışılan bir delik…Ayrıca Kuran’a gerekçesi dahi vardır TANINIP İNCİTİLMEYESİNİZ diye der …TÜRKİYE DE MÜSLÜMAN OLDUĞU İÇİN İNCİTİLEN KADIN VARMIDIR, ???

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 16 Eylül 2008 Salı 

NE İSLAMCISI, BU NASIL BİR SÖYLEMDİR BÖYLE.BİZLER O İSLAMIN İÇİNDE YER ALMIYORUZMU.BİZLER ZATEN VİCDANIMIZDAN İNSANLIĞIMIZDAN O DERNEĞE SÜREKLİ YARDIM YAPTIK.KENDİ ADIMA ÇOK YAPTIM..KENDİLERİNİ İSLAMCI OLARAK BİZLERİ K...R OLARAK GÖRENLERE BU OLANLAR MÜSTEHAK OLSUN.AYRIVA DİN BAŞTAKİ ÖRTÜDE DEĞİL,İÇİNDEKİ VİCDANINDADIR.BENİM BİLDİĞİM İSLAMIN İÇİNDE,MAZLUMUN, YOKSULUN, KİMSESİZİN, EMANETİNE İHANET YOKTU.BUNASIL BİR DİN ANLAYIŞI.ANLAMAK İSTEMİYORUM..YAZIKLAR OLSUN

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

keskindilli...sen islamiyeti hedef almışsın,seninde bildiğin şeyler var benimde var..ama sen gidip kuranda türban yok yani başörtüsü yok dediğin anda senin diğer dediklerin doğruda olsa okumama bile gerek kalmaz! müslüman değilsin tercihini yapmışsın hala neden burada islamiyeti eleştiriyorsun? sana neden müslüman değilsin diyenmi var?ayrıca bilgisizliğin had safhada cemaat ile tarikatı karıştıracak kadar bilgi eksikliğin var..ya bırak bu işleri!!vaktim yok malesef

Yorumu oyla      18      10  
Mustafa Nihat 16 Eylül 2008 Salı 

Fikirlerine çok değer verdiğim yorumcu arkadaşlarım.İnsan okuduğunu aceba ne kadarı doğrudur diye akıl süzgeçinden geçirir. Sizin o güzel yorumlarınızda bana değişik fikirler veriyor,bu yüzden hepinize teşekkür ederim.Yorumlar insanın kendisine aittir,ille başkalarıda böyle düşünecektir diyemezsiniz.Bazı arkadaşlar kendilerinin ne kadar bilge olduklarının ispati için ,bazı arkadaşların kalbini kırıyor.Bilmediğinizi öğrenmekten korkmayın,çok iyi bildiğinizi zannettiklerinizide tekrar düşünün.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

KUTLUK NE DEMEKMİŞ inanmıyorsan başka şeylerin arkasına sığınma...Şimdi de sen mi kalıba sokacaksın bizi??? Kendi yorumlarını buyur yap... Bana elbise biçmeye kalkışma...

Yorumu oyla      18      10  
salih 16 Eylül 2008 Salı 

zalim devlet adamının, açıktan günah işleyenin, bidatçinin gıybeti olmaz.... HAKKA HUKUKA UYMAYAN HERŞEY ELEŞTİRİLİR.. senin verecek cevabın olsun yeterki.. aksi köpekliktir kula kulluktur.. zillettir dangalaklıktır..... OLANI YOK SAYMAK GÖRMEMEK ANCAK KENDİNİ APTAL YERİNE KOYMAKTIR.. ŞU OLANLARdan İBRET ALIN DOSTA DÜŞMANA KEPAZE OLDUNUZ ETTİNİZ !...

Yorumu oyla      18      10  
KESKİNDİLLİ 16 Eylül 2008 Salı 

BİZE TÜRBAN DAYATMAYA KALKIŞANLARIN BU ÇİFTE STANDARTLARINI GÖRMEZDEN GELİRSEK MUTLU OLURMUSUNUZ??? Faiz ve Türban Başbakan Erdoğan, Endonezya'da "İslam dünyası, kendisini faiz meseleleri ile sınırlamamalı, uluslararası kurallara göre oynamalıyız" diye konuştu. Avukat Süleyman Acar diyor ki: Başbakan, bu sözü ile Kuranıkerim'de kesin olarak yasaklanan ve haram kılınan "Riba-faiz" konusunda esnek davranılabileceğini ulemaya danışmadan açıklıyor. Öte yandan Kuranıkerim'de açık olarak tanımı ve yasağı konulmayan "türban" konusunda kesin bir tavır alarak toplumu geriyor... AİHM veya Danıştay'a türban konusunda ulemaya danışmalarını öneriyor. Çelişkiye dikkat...

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 1 16 Eylül 2008 Salı 

TEKELCİ DİN TACİRLERİ Bunlar hem tüccar hem tekelci. Yani hem din ticareti yapıyorlar hem de tekelcilik. Böylece topluma iki yanlışı birden empoze ediyorlar. Bir yandan din ticareti. Öte yandan bu ticarette tekelcilik. Yaptıkları din ticareti İslam üzerine kurulu: Bütün Müslümanları kendi arkalarında siyasal saf tutmaya, kendi partilerine oy vermeye çağıran bir ticaret bu. Siz oyları onlara verin, onlar size para, pul, mal, mülk, makam, mansıp, bu dünyada dirlik düzenlik, öbür dünyada cennet versinler. Tekelcilikleri ise hem tek satıcı olmak istemelerinden, hem de dini sadece kendi anladıkları biçimde, yani baskıcı, hoşgörüsüz ve tek boyutlu, tek yorumla, totaliter bir anlayışla satışa sunduklarından. Alış-verişi sadece onlarla yapmak zorundasın. Başka kapıya gidersen, ne denli Müslüman olursan ol, ne denli dindar olursan ol, karşılık alamazsın. Sadece onların dükkanından alış-veriş yapacaksın. Yoksa bedelini ödersin ama karşılığını alamazsın. Onların dükkanına geldiğin zaman da sadece satış açısından değil, aynı zamanda inanç açısından da bir tekelcilikle karşılaşıyorsun: Sadece onların istediği biçimde giyineceksin. Sadece onların istediği biçimde oturup kalkacaksın. Dinini, inancını sadece onların istediği, sınırladığı, kısıtladığı ve izin verdiği ölçüde yaşayacaksın. Önemli olan senin inancın değil, onların kuralları.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

AVCIOĞLU DAHA DÜN YAZMIŞSIN AKP VE DİN DÜŞMANLARI DİYE...tavrın net olursa cevaplar da ona göre olur...Dini inancı olmamak başka şey herkesin dinsiz olmasını talep etmek, korkularından hayallerinden sıyrılmasını beklemek başka şey...Öyle bir beklentimiz de yok veya herhangi bir inanç sistematiğini savunmak gibi derdimiz de yok...DİNİ VİCDANINDA YAŞAYAN HERKESE SAYGI DUYULUR, DAYATMAYA KALKIŞANLARA, BUNU TİCARETE , ÇIKAR GRUPLARINA, MAFYA VARİ YAPILANMALARA, insanların özgürlüklerini ellerinden Almaya kalktıklarında ise ve dahi duralak….Konyada çöken binada kız çocuklarının söyledikleri İngilizce Kuran öğreniyorduk komedisi yapılan baskıların tarikatların ne olduğunun en basitinden bir örneğidir…Bunu kapatan müfettişler, hükümet savcılar hangi Saiklerle hareket etmişlerdir.??

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

AVCIOĞLU dini tekelinize mi aldınız, yapma ya konuşamayacakmışız...Din hakkında en az Sizler kadar bilgim vardır..Senin inancını savunma hakkın kadar benim de yanlışlarını, paradokslarını ortaya koyma hakkım var...Etrafımdaki insanları tarikatların eline bırakarak yobazlıklarıyla mı uğraşacağız...KISACASI SENİN BİLDİĞİN HERŞEYİ BİLİRİM DE SENİN BENİM SEVİYEME ULAŞMAK İÇİN DAHA ÇOOK MÜREKKEP YALAMAN GEREK...Ayrıca kimsenin talimatıyla da hareket etmem görüşümü istediğim yerde ileri sürerim..

Yorumu oyla      18      10  
laik cumhuriyet! 16 Eylül 2008 Salı 

"müslüman olmadığın halde islamiyet içerisinde mezhep veya çeşitli cemaatleri eleştirmen okadar saçmadır" MÜSLÜMAN OLMAYANLAR DA, SOSYAL DEVLET, DEVLETCILIK ACISINDAN YA DA BASKA BIR ACIDAN MÜSLÜMANLIGI VE CEMAAT OLGULARINI ELESTIREBILIR.

Yorumu oyla      19      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

Cemaat kültürü dediğin biat kültürü dediğin ve bildiğini sanıp aslanda gafil olduğun bir takım olguları senin eleştirmen söz konusu bile olamaz..ben müslüman olarak hristiyanlığın içerisindeki sınıf oluşumlarını eleştirmem nekadar mantıksızsa, seninde,müslüman olmadığın halde islamiyet içerisinde mezhep veya çeşitli cemaatleri eleştirmen okadar saçmadır..yazdıklarımı anladığını umuyorumm

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

keskindillihadi hodrimeydan.o bahsettiğin rumuzu ben kullanmadım..bunu türktime ye sor ve öğren bende öğreneyim!beni yalancılıkla itham ediyorsun!bunu siteden öğren ve sonra özür dile.Din adına yüzleşilen şeyler nedir?siznle dini konularda her zeminde her şartta tartışbilirim!bundan kaçınmam ama burası değil bu tartışmanın yeri!islam dinine vurmak için AKP yi kullanyorsun.bilmiyrsan öğreteyim..islam dinini hiçkimse temsil edemez.islamiyet kuranı kerimin ölçüsü içerisindedir.kişiler model olamaz

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

siyasetçilerin içinden Allah demiyenmi var kargaoğlu? benim burada anlatmak istediğimin içeriğini anlamanı umuyorum.islamiyeti kabul etmeyen birinin müslüman kisveti altında yazıp dini sorgulayarak okuyanların aklını bulandırması nasılsa,deniz feneri derneği içerisinde hizmet adı altında cebini dolduranların durumu aynıdır!burda bir anlaşmazlık varmı? deniz feneri derneği veya başka kurumlar ne olduğu önemli değil,içerisinde pislik varsa temizlensin.bu tüm suçlanan kurumlar için geçerli!

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

AVCIOĞLU ben ne müslüman geçinirim ne de müslümanlıkdan geçinirim...Veyahut herhangi bir inanç grubundan, çıkar birlikteliğinden..sizin için anlaması zor olabilir.."BELKİ DE SONRADAN GELMİŞSİNDİR" sözü senin Çılgın rumuzyla yazdığının ispatıdır..O GÜN DE SÖYLEDİM CEMAAT İLŞKİLERİNİ FİLAN ÇOK İYİ BİLİRİM..Daha ramazan diye fazla incinmeyin diye bir şey yazmadım..YOKSA BİAT KÜLTÜRÜ BİZE UYMAZ, DÜŞÜNDÜĞÜNÜ SÖYLEMEKDEN KAÇINAN TAVIR İSE HİÇ YAKIŞMAZ...Bak daha nelerle yüzleşeceksiniz din adına...

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 16 Eylül 2008 Salı 

Keskindilli, boşver ya.. agnostizim ya da başka bir şey.. inanırsın inanmazsın.. inanmıyorsan bazı tanımlamalar ardına saklanmazsın. inanıyorsan bulunduğun ortamdan ayrı düşmemek için tanımların ardına saklanmazsın. Örneğin ben inanmıyorum. gayet net. Sen ne diyorsun. yok göktanrı yeryüzüz kabuk altı v.s. v.s.... Net olmakta fayda var. Tanımlamaları bırak.. bilumum Fenerciler seni dolandırdılar mı? beni dolandıramadılar. Saflar düşünsün. allah diyenin ardından gidenler düşünsün.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

ben burda daha hiç kendi adım haricinde yorum yapmadım....ayrıca ben kendimi saklamıyorum çekinecek birşeyim yok demiştin..bunda özel bir şey yok demiştin..ama burada yazdığın dini içerikli yorumlarda,insanların zihni karışıyor,,o yüzden dini yorum yazarken ben müslüman değilim kelimesini eklemen bence daha uygun olmazmı? bence bu çok önemli..bir dini eleştirirken o dine mensup olmadığını.ve ayetlei kesip yazarken o ayetlere inanmadığını.inancının islamiyet olmadığını belirtirsen sevinirim

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

AVCIOĞLU güzel özel görüşmede konuşmalarımızı aktarmaya devam ediyorsun.. Bari bu sefer ÇILGIN rumuzuyla değil de kendi adınla yazma dürüstlüğünü gösterebilmişsin...LAİKLER SEVİNSİN'E YAZDIĞIM (Kİ BAYAĞI BİR KISMI SANSÜR YEDİ) okumuşsun demektir... BEN ÖNCELİKLE AGNOSTİK inanca sahibim ondan sonra da GÖKTANRI inancına kendimi yakın bulurum...AGNOSTİSİZM YA DA BİLİNMEZCİLİK, tanrının ya da tanrıların varlığının ya da yokluğunun bilinemeyeceğini öngören felsefe akımı. Bu felsefenin takipçilerine agnostik denir.AGNOSTİSİZM, tüm dinleri ve dolayısıyla onların tanrılarını kesin olarak reddeder. Fakat, Teizmin sundukları dışında; doğaya müdahale etmeyen, belki bilinci dahi olmayan bir Tanrı'nın olup olamayacağını bilemeyeceğimizi öngörür. Bu anlamda Deizmin ve Ateizmin dogmatik tutumundan uzak olduğu vurgulanabilir.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

ANADOLU KURTU? bi söle bakalım şu saçma dediğin gerici dediğin dini konular neler tv de çıkan? ayrıca tarikat dediğin nedir,günlerdir senin tarikat ve cemaatler hakkında birsürü mesnetsiz eleştirilerine tanık oluyorum..sen biliyomusun tarikat nedir? ? senin tarikat dediğin nedir?kimdir? senin dinini merak ediyorum ..yoksasende burdaki KESKİNDİLLİ gibi MÜSLÜMAN gözüküpte gerçekte GÖKTANRI dini inancınımı yaşıyorsun?keskindilli evet ben müslüan değilim dedi!!!sen ne ayaksın?

Yorumu oyla      18      10  
Anadolu Kurt'u 16 Eylül 2008 Salı 

Bu alşam dikkatle izleyiniz, hemen her kanalda var, birileri çıkıyor islami hikayeler anlatıyor, yüzyıllar öncesine dayandırılar, gerçeklerle alakası olmadığı aşikar masallar, sorgulanmadığı içinde uyuşturucu vazifesi görüyor hikayeler, iç çekilerek huşu içinde dinleniliyor. Bir satırı sorgulansa, çılgınlık derecesinde saçma olduğunu herkes anlar. İslami holdinglerinde bir tanecik söylemleri sorgulansa, cennet tapusunun satın alınamayacağını herkes anlayacak, ama, sorgulanmıyor!

Yorumu oyla      18      10  
Anadolu Kurt'u 16 Eylül 2008 Salı 

Ruhani nedenlerle gelen insanlara, dini motifli objeler astronomik fiyatlarla satılıyor, insanların ruh hali sömürülüyor. Türbelerde de aynı oyun sahnede, bunlar küçük ölçekli örnekler, büyük ölçeklileri siyasette yaşanıyor, vitrine konulan dini motiflerin arkasında dolandırıcılık o kadar kolayki, siyasete her soyunan bunu kullanabilmenin yolunu araştırmaya başlıyor. Din baronluğu bacasız fabrika gibi çalışıyor, çünkü, sorgulanmıyor! Din motifli saçma hikayeler anlatılıyor tvde, sorgulanmıyor!

Yorumu oyla      18      10  
Anadolu Kurt'u 16 Eylül 2008 Salı 

2----tarikatlar eli ile yönetimin çağdışılığı bir türlü görülemiyor. Avrupaya çalışmaya giden insanlarımız adapte olmamak için, kendi kültürünü yaşatacağına, arap kültürü önüne konuluyor ve sorgulamadan kabul ediliyor, hep sorun SORGULAMAMA DA! Sorgulanamaz islami motifler hep ön planda, cehennem korkusu sonuna kadar sömürülüyor, inanç, meta'ya dnüştürülmek için hiçbir fırsat kaçırılmıyor (denizfeneri gibi). Bakınız Eyüpsultan'a, her ramazan, minicik bir seyyar tezgah bile onlarca milyar. Neden?

Yorumu oyla      18      10  
Anadolu Kurt'u 16 Eylül 2008 Salı 

Soru çok sarih; NEDEN? Neden bunca insan islami motiflerle bu kadar kolay kandırılabiliyor? Yanıt, eğitim sistemimizde yatıyor. İnsanlarımızın 'ana sorgulama' refleksleri, okul yada aile eğitimi sırasında yok ediliyor. Maneviyatın verilebilmesi için yapılıyor bu işlem ama bu öğreti tek yanlı değil, toplum hayatındaki her adımda sorgulamadan itaate alıştırdığımız insanlarımız, akp gibi ne idiğü belirsiz partilerin elinde oyuncak olurken, ne yazıkki insanca bir muamele bile göremiyor.

Yorumu oyla      18      10  
SON SÖZ 16 Eylül 2008 Salı 

bence sayın ruşen çakır yanılıyor.bu durumun islami kesime hiç bir faturası olmayacak.nedeni ise ruşen bey gibi akepe,rte ve yolsuzlukları ölümüne savunanlardır.onlar kendi deyimiyle yardım için verilen paralar iç edilse bile, bu iç etmenin nedenini Allah için bildiler,bilmeye devam ediyorlar.hadi ruşen bey başka kapıya.savunduğun ve içinde yer aldığın sistem ve kişiler dökülmeye başlayınca sen de kıvırtmaya başladın.bir gazeteci olarak sen bu durumdan habersiz miydin?neden şimdiye kadar sustun?

Yorumu oyla      18      10