YORUMLAR
Toplam 14 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

KESKİNDİL çılgın rumuzu ile benim yazdığımı söylüyorsun ve bu sözünü bugün iki kere duydum rahatsız oluyorum..o rumuz ben değilim DELİKANLIYSAN? birazcık HAYSİYETİN var ise bunu ispatla..yok ispatlamıyacaksan sus!

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 16 Eylül 2008 Salı 

KESKİNDİL sen imanın ne güçlü bir silah olduğunu bilemezsin..gazel okuma burada..Atatürk samsuna çıkarken senin ömür boyu anlıyamıyacağın bir söz etti.=topumuz tüfeğimiz yok ama,ideallerimiz ve İMANIMIZ var..sen sanıyomusunki kurtuluş savaşında bizi kurtaran milliyetçilik duygumuzdu!!sen provakatörsün sen sallamaya devam et.ayrıca LAİKLİK din DEĞİLDİR!!ne oldu sen gibi İSLAM DÜŞMANLARI laikliği yeni bir din gibi yorumlayıp,neslimizi zaten az kalan iman duygumuzdan yoksun bırakacak..

Yorumu oyla      18      10  
çılgın 16 Eylül 2008 Salı 

butun konuları o kadar çok saptırmışsın ki kendi yazdıklarımı tekrar okumak zorunda kaldım çok kinli ofkelisin.ben hiç yazdıklarımda başı açık filan kattım mı. onlar da tabiki bizim bacılarımız. ne alaka allahını seversen.benim okuduklarımdan olmayan şeyleri çıkarıyorsan ben sana daha ne anlatıyım. hepsi boş.butun yazdıklarını bile okumadım burası bile yeter.ben şahsen vatan için ve içindeki herşey için canımı veririm. suphemde yok allaha sukur.inanç meselesi onu da insana allah inancı verir.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

Milli Egemenlikden Cumhuriyetten bahsedebilmeniz için önce, BİZİ KULLANIN DELİĞE SÜPÜRÜP SİFONU ÇEKMEYİN diyenlerden, Anayasa Taslaklarını ABD onayına sunanlardan, AB içişlerimize karışabilir, Hukukumuza müdahele edebilir diyenlerden kurtulmanız lazım...Boğazları yol geçen hanına çevirtip, kendi ordusuyla savaşanlara militanlık yapmayacaksınız...Türkmenleri 1 milyar dolara satıp bunu Meclisin onayından saklayan korkaklardan hesap soracaksınız.. Hediye edilen Kıbrısı,ayaklar altında sürünen Milli onuru düşüneceksiniz…Tebalıkdan kurtulup şıhların, ağaların, cemaat liderlerinin , tarikatçıların sürüsünden ayrılacaksınız….Yani birey olmanın, vatandaş olmanın faziletini öğreneceksiniz…Öğrenmeden öğrenme üzerine akıl satmaya kalkmayacaksın…Sonra örnek olursun…

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

Ya işte böyle çılgın AVCIOĞLU Anne tarafım Konyadan Balkanlara gidip akıncılık yaparken sizinkiler genetik dezanformasyonla meşguldüler..Arabın çöl kültüründen bir adım ileri gidemediler.Bir yandan Osmanlıcılık yapıp sıkıştılar mı Balkan Türklerine aynen Atatürk'e yaptıkları gibi saldırıya geçerler.Senin gibi çok dlikanlıyı adam ettik, çok burnunu sürtük ucuz numaralarını başka sahalarda yap adam sansınlar...Öğrenme işlerinde o resimde gördüğüm boyundan büyük laflar etmemeni tavsiye ederim.Zaten Cumhuriyetle Tarikatları bir arayua getirmeye çalışan birinin tüm malzemesi bir cümleden anlaşılır…

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

Yok Kurtuluş savaşında İzmir'de bir kadının peçesi açıldığı için Yunanlılara tepki gösterilmiş, yok sütçü imam bir kadının başörtüsü alındığı için düşmana mukavemet etmiş. Ne güzel de anlatıyorsunuz kendinizi. Demek ki başı açık bir bayanın saçındaki tokayı alsalar, saçını okşasalar bana ne deyip dönüp gideceksiniz. O Türk benden değil, bizim ümmetten değil diye vatanı peşkeş çekeceksiniz.. Övündükleri şeylere bakın.!!!! Düşmanlan mücadele edereken bir gözümüzde arkamızda kalıyor DİN TELLALLARI ne haltlar çeviriyorlar diye.. Biz Kurtuluş savaşında CEHALETİ DE YENDİK sütçü imam sizin gibi emperyalistlere boyun eğmedi.direndi mücadele etti.imam olduğu için değil Türk olduğu için ülkesinin vatandaşının mağduriyeti için milletine öncülük etti.eğer imamlığından paye çıkartmak istiyorsan pek çoğu da ordumuzu arkadan hançerledi, din elden gidiyor diye halkı kandırıp ayaklandırdı.düşman kadar zararı da onlar verdi.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 16 Eylül 2008 Salı 

Yeni Türkiye devletinin yapısının ruhu millî egemenliktir. Milletin kayıtsız şartsız egemenliğidir. (1923) (SİZİN SÖMÜRÜSÜNÜ YAPTIĞINIZ OYUNU SATANLARIN DEĞİL. TÜM KURUMLARINI BU MİLLETİN OLUŞTURDUĞU ANAYASAL VARLIKLARININ TÜMÜNÜ KAPSAR.) Toplumda en yüksek hürriyetin, en yüksek eşitlik ve adaletin sağlanması, istikrarı ve korunması ancak ve ancak tam ve kesin anlamıyla millî egemenliği sağlamış bulunması ile devamlılık kazanır. Bundan dolayı; hürriyetin de, eşitliğin de, adaletin de dayanak noktası millî egemenliktir. (1923)

Yorumu oyla      18      10  
çılgın 16 Eylül 2008 Salı 

cumhuriyetle yonetiliyoruz ama bazıları halkın kararına bile katlanamıyor.bu ne biçim bir anlayış. halkın seçim hakkını bile kucumsuyorlar. keskindilli gerçekten çok boş yorumlar yapıyorsun. lutfen biraz araştır oku. gorceksin oğrenmek boş boş yazmaktan daha zevkli.

Yorumu oyla      18      10  
çılgın 16 Eylül 2008 Salı 

cumhuriyetin amacı tarikatları, cemaatleri yok etmek değil. sen sanırım turkiye ye sonradan gelenlerdensin.bu kuruluşlar anadoludaki turk varlıgını sağlamlaştırdılar. kurtuluş savaşı tarihe bakarsan eğer olume gozu kapalı gidenler kalplerinde iman olanlardı.butun bir halk turk kelimesi adı altında savasmadı.herkesi birbirine baglayan kuvvet dindi.sutcu imamın maras da attıgı kursunda turban içindi.laik duzen herkese eşit hak veriyor dini yaşmada. turkiyenin idari sistemini biraz oku arastır.

Yorumu oyla      18      10  
saffet sancak 15 Eylül 2008 Pazartesi 

İnsanlar kendileri kandırmak istiyorlarsa gerçekleri gözüne de soksanız değişmez...Türk toplumu muhafazakar değil... Değişim yanlısı oldu hep... Özal boşuna sevilmedi...Muhafazakarlık ile dindarlık karıştırıldığından olsa gerek insanlar kendini muhafazakar olarak tanımlamayı sevdi

Yorumu oyla      18      10  
totem 15 Eylül 2008 Pazartesi 

yanılıyorsun keskin papağan ,halkın gözünde dağdaki çobanın bile sizin gibilerden daha muteber olduğunu kanıtlıyor,ama kafa tın olunca çaksan bile anlayamıyor işte.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 15 Eylül 2008 Pazartesi 

Laiklik bu ülkenin kuruluş felsefesidir.. Ne AKçePartili yobazların, ne de peşlerinde dolanan sürülerin lütfunda bir değer değildir..Yani ortada sevinilecek bir durum yok üzülenler varsa o da onların sorunu.. KAÇINILMAZ ŞEKİLDE TARİKATLAR, CEMAATLER CUMHURİYETİN İLK YILLARINDA OLDUĞU GİBİ TARUMAR EDİLECEK...

Yorumu oyla      18      10  
keeskindilli 15 Eylül 2008 Pazartesi 

Muhalefet topa bir vurdu, top yandaki sahaya geçip orada yuvarlanmayı tercih ediyor...Dağdaki çobanı aday gösterse seçilir değerlendirmesi halkın ne olduğu,ne için oy kullandığı,bilgi ve görgü kapasitesi hakkında çok net bilgi veriyor..

Yorumu oyla      18      10  
totem 15 Eylül 2008 Pazartesi 

bazıları artık halkın gerçek derdini anlar belki sadece din imanla seçim kazanılacak olsaydı refah çok daha radikal bir partiydi o kazanırdı.ama nedense birileri tüm suçu başkalarına atarak halka hakaret ederek rahatlama yolunu seçiyor.salt eleştiriye dayalı muhalefet yapılmaz,muhalaefet herzaman oyuna girmeye hazır yedek oyuncu gibi olmalı,ama bizim muhalefet değil oyuna girecek topa vuracak durumda değil.

Yorumu oyla      18      10