YORUMLAR
Toplam 46 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
laik cumhuriyet! 5 Eylül 2008 Cuma 

CHP'NİN OYLARI (temmuz 2007)BUGÜN ATASEHİRDE ÇÖPLÜKTE BULUNDU, BASBAKANINIZIN MARİFETLERİ, BUYRUN!

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

Tarih: 1993 O günlerde RP Ankara Milletvekili olan arkadaşım Melih Gökçek telefon ediyor: “Sebo, Tayyip Erdoğan’ı tanıyor musun, bizim partinin İstanbul İl Başkanı.” Cevap veriyorum: “Hemşehrimdir, tanıyorum.” Gökçek: “Tayyip Bey Ankara’ya geliyor.Y eni bir özel TV projesi peşindeler. TGRT’nin Ankara’daki Kurucu Temsilcisi olman hasebiyle seninle de konuşmak istiyorlar.” Peki diyorum ve Büyük Ankara Oteli’ne öğle yemeğine davet ediyorum. Tayyip Bey’in yanında Gökçek’in dışında iki isim var. Biri bugün Kanal 7’nin sahibi olan Zekeriya Kahraman, diğeri de bugün RTÜK’ün başında olan Zahit Akman (Onlar da şahittir bu görüşmeye.)

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

Erdoğan yemek boyunca kuracakları TV kanalı (Kanal 7) için seferber olduklarını ve Hoca’yı (Erbakan) da ikna etmeye çalıştıklarını açıklamıştı. Evet bakmayın şimdi Tayyip Bey’in Kanal 7 ile ilişkim yok demesine, bu kanalın mimarı ve perde gerisindeki kurucusu bizatihi kendisidir.. Tam bu noktada soruyorum Kanal 7’yi bir dönem YİMPAŞ (Yüklü mebağlarda sponsor olarak) finanse etmedi mi? Etti.. O zaman YİMPAŞ ile AKP’nin dolaylı ilgisi var anlamı çıkmıyor mu? Deniz Feneri Derneği için iddialar da YİMPAŞ misalidir. Muhtaçlar için toplanan yardımların siyasi faaliyetlerde kullanıldığı kaydediliyor. Görüldüğü gibi batık olan ve olmayan pek çok İslam motifli kuruluşun ardında AKP’nin direkt veya endirekt ilişkileri var... Doğrusu ben bunların hesabı seçim öncesinde sorulur zannetmiştim ama yanılmışım.. AKP medyaya öyle bir baskı uyguluyor ki bunları yazabilene aşk olsun... Sabahattin ÖNKİBAR

Yorumu oyla      18      10  
kareas 5 Eylül 2008 Cuma 

gerisi otoban kenarlarındaki gecekonduların sobalarında odun olarak kullanıldı da garibanlar biraz ısınmış oldu.ağaçlar kitabın kılıfı oldu paralar (akbil skandalı hatırlayın)doğuda oya dönüştü.para ırmağının biri buydu.ikinciside deniz feneri simpaş yimpaş vs vs.bu para işinde görev alanlar şu anda AKPnin A takımı olarak meclisde belediye başkanlıklarında belediye meclis üyeliklerinde çeşitli devlet kurumlarının başında sağında solunda hepsi bi şekilde nemalanıyorlar nemalandırıyorlar

Yorumu oyla      18      10  
kareas 5 Eylül 2008 Cuma 

vs.paralar odönem istanbula bilmem kaç milyon ağaç diktik kampanyalarıyla bu paraları hollanda yunanistan türkiye dolandırıp doğuda oy karşılığı millete düzenli maaş gibi dağıttılar ve dağıtmaya devam ediyorlar.hollanda bu ağaçları yaşamaz ölür diye vermedi.ama demokrasi aşığı olduklarından devreye yunanistanı sokup ağaçları yunanistana aldırdılar.kendileride yunanlılara komisyonlarını verip o ağaçları istanbula diktiler.ağaçların %10 gibisi ya yaşıyor yada yaşamıyor.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 5 Eylül 2008 Cuma 

EŞBAŞKAN başbakana gelince o daha ilçe başkanıyken gayet safiyane müslüman bi zattı.ne zamanki belediye başkanı oldu gücün para olduğunu oda öğrendi.bütün istanbulun parasını doğuda yangelip yatıp kalkıp çocuk doğuran kürtlere hatta pkk ya peşmerge yetiştiren ailelere maaş olarak dağıttı.ne karşılığı.odönem biz bu partiyi bölen olmayacağız yalanlarını savururken.halen para akışı devam ediyor.istanbuldan toplanan su elekt.d.gaz otobüs tren tramvay telefon paraları

Yorumu oyla      18      10  
kaeas 5 Eylül 2008 Cuma 

ey safiyane milletim benim.daha 1ay olmuş öreneli.onada şükür.akp hangi paralarla kuruldu.para kaynakları güçleri ırmakları dereleri neydi.valla safsınız.işin başındaki zatımuhteremin kendileri bu ülkede başbakan ABDde EŞBAŞKAN sıfatıyla tanınır.birazda sığır tüccarı diye bilinir.para konusunda müthiş pazarlıkçı olduğndan bizzat ABDbaşkanı tarafından sığır tüccarı ünvanıyla namlandırılmıştır.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

okutur çocuğunu.Bu hayırlı işin karşılığı hangi hayırlı işle karşılanmıştır.Biz ne bedeller ödüyoruz acaba.Sonrada gemi hikayesi.Pardon.Gemicik.Dalga geçiyor birileri bizimle.Hemde gözümüzün içine baka baka.Nerden buldun diye soracak bu devlet.Ancak bizdeki devlet Almanyadaki savcıya burdan tanzik yapmaya kalkıyor.Şu ülkede %neyse çıkartın.Gerisi her şeye müstahak.Aynı gemide olmasam Allah sizi bildiği gibi yapsın.Layık olduğunuzu yaşıyorsunuz diyeceğim.O kadar yani.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

Başka haber sitelerini okumuyormusunuz?Bu davayı ve davanın Erdoğan"a ve oğluna kadar uzandığını 1 ay önce okumuştum.İnsanlar, dar gelirli bir aileden çıkıp siyasete girdikten sonra,özelliklede önce belediye başkanlığı gibi bol akçeli bir göreve,sonrasında parti baş.vb gelen bir insanın, kavuştuğu serveti nasıl sorgulamaz.Bütün ilişkiler şaibeli.Çocuklar ABD okutulur.Bir arkadaş tarafından.Nedir karşılığı??Yatalak oldunda arkadaşın ekmek sütmü getirdi çocuklarına?Kim kimin 3 mü 4 mü nedir ABD de

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

aslındadin ne menfi nede müsbet olarak siyasete alet edilmemeli,bizde iki tarafta bilinçli ve maksatlı olarak dini kullanıyor,siyaset demokrasi zemininde,insan hakları çizgisinde tartışılmalıdır. din konusunda kimsenin kimseye verecek hesabı yoktur,herkes hesabını zamanı gelince allaha verecektir zaten,ama insanların dini inançlarına da saygı göstermek değişmez koşuldur.allahtan korkan insan kötülük yapmaz ancak her dindarım diyende makbul insan demek değildir.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay(3) 5 Eylül 2008 Cuma 

..da hırsıza özel sevgisinin olduğu toplumlarda bu işler çok kolay yapılıyor.Ne yani ilk kez mi din kullanılarak dolandırıldı bu millet?İlk örnekmi de bir türlü inanamıyor birileri.Tarihimize bakın, yüzlerce dini kullanarak milleti dolandıran dolandırıcı var.Hala şaşıranlara, kabullenmekte güçlük çekenlere ,emin olun bu dolandırıcılarda şaşırıyorlardır.Ya ne saf insanlar aynı yöntemi yıllardır kullanıyoruz hala yiyor bunlar diyorlardır.Almanya"da dava ne zaman açılacak diye bekliyordum şahsen.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay(2) 5 Eylül 2008 Cuma 

Bize İslamiyeti yanlışmı öğrettiler?Sizin dininiz farklımı?İslamiyette haram yemek varmı?Haram yiyeni korumak varmı?Toplumun bu kadar bölündüğü yetmedimi?Yeni bölünmede;1)haramzedeler,2)haram yiyenler.3)haramzede yandaşları.4)Haram yiyen yandaşları şeklinde mi olacak?Din; sömürmek,dolandırmak isteyenler için çok müsayit bir alandır.Bu tüm dünyada geçerli.Ancak bizim gibi isteyenin istediğini yapabildiği ben yaptım oldu diyebildiği,dolandıranın korunduğu,hırsızın çabuk unutulduğu,belki halkının

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

Atatürk"ü kullananları eleştirenler,"dini" kullananlar eleştirildiğinde neden dini kullananlara sahip çıkıyor?Dini kullananlara tepki gösterenleri neden dinsiz olmakla hatta dine hakaret etmekle suçluyor.Din inancını ölçen bir aletmi çıktı?Aletle ölçtünüz ve dahamı inançlı çıktınız?Dini kullanıp,siyasi ikbale kavuşanlar bu gücü birde din kullanılarak yardımseverlerden para toplanmasına ve bu paraların üzerine yatmakta kullanıyorlarsa ne yapacağız.Aferim iyi yaptınızmı diyeceğiz?

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 5 Eylül 2008 Cuma 

Din düşmanlığınız hat safhada istemeden irade dışı yaptığınız yorumlarda ciddi hakaretler var inançlara..kimse dini simgeleyemez,kimse dini sahiplenemez ve örnek olamaz.. deniz feneri içinde yolsuzluk yapan tamam vardır..nalet olsun diyorum..en ağır ceza verilsin..ama işiş ideolojik taraflara çekip durmak kendinize ve tabi olduğunuz inançlara saygısızlık..biraz özen gösterelim ya...deniz fenerinin gizli ve açık ciddi yardımlarına vakıfım..kişiler sorumlu din değil!

Yorumu oyla      18      10  
anti kovboy 5 Eylül 2008 Cuma 

Alman Adalet bakanlıgının yardım talebini TÜRKİYE yerine getirmemiştir. (ortada iki taraflı anlaşma mevcuttur) Başbakan Recep Tayip Erdoğan, Oğlu Burak Erdoğan ve RTÜK Başkanı Zahit Akman’la ilgili bir talep gelmiş midir? Soruşturma Türkiye’de hangi aşamadadır? NASIL HALA ÇEŞİTLİ İLLERDE Deniz FENERİ paralar toplayabilmektedir? RTÜK BAşkanının Almanya'ya -suçu sabit olduğundan- girişi yasaklanmışken, hala koltugunda kalması, DİŞLİ olayı vs AKEPE'nin ne olduğunu göstermektedir.

Yorumu oyla      18      10  
***** 5 Eylül 2008 Cuma 

DENİ,Z FENER'İ DERNEĞİ,TÜM MAĞDURLARA,YAŞAR NURİ ÖZTÜRK'ÜN 'ALLAH'LA ALDATMAK'KİTABINI HEDİYE EDEREK,KANDIRDIKLARINDAN DOLAYI ÖZÜR DİLEYECEKMİŞ :)

Yorumu oyla      18      10  
ayşe 5 Eylül 2008 Cuma 

kanal turk satılmadan önce bu konuları belgeleriyle anlatmışlardıda inanamamıştık.demek doğruymuş.buda başka çeşit din ticareti ergonekonu olabilirmi. ilahi adalet işte. inşallah hak yerini bulur olayların ustu kapatılmaz. gerçekleri öğreniriz. insanların iyi niyetlerini sömürüp kullanıyorlar. adalet yerini bulmalı. savcılar konuyla ilgilenmeli.

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 5 Eylül 2008 Cuma 

EN CAN ALICI NOKTAM, TSK VE TÜRK ASKERİ..ŞEHİT HABERLERİ,VE BU YARDIM KONULARI..EMANETE İHANET EDENLER BEDELİNİ ÖDESİNLER.YİNE SÖYLÜYORUM,ALMANYA HÜKÜMETİNE TÜRK HÜKÜMETİ NE HAKLA BASKI YAPIYOR.OZAMAN DURUM BAŞKA TÜRLÜ ANLAŞILIYOR.ZİRA BİZİM HÜKÜMET KANADINDAN BİRİLERİDE BU OLAYA KARIŞMIŞ OLUP,OLAYLARIN GÜN YÜZÜNE ÇIKMASINI ENGELLEMEK İSTİYORLAR.BAŞKA NASIL DÜŞÜNE BİLİRSİNİZ

Yorumu oyla      18      10  
fatoş .g. 5 Eylül 2008 Cuma 

almanyadaki lüpçü deniz feneri kuruluşunu icabına oranın mahkemeleri bakıyor türkiyedeki ne olacak burada suçlanan kişiler hakkında soruşturmayı kimlerrrrrrrr açacak.kim sorgulayacak ergenekon davasının üzerine koşarak gidenler bu davayı ne yapacaklar üstüne oturacaklarmı yoksa yargılayacaklarmı bekleyip göreceğiz yoksa hep beraber buzlu ayranmı içeceğiz hırsızlığın üstüne belki afiyet olsun diyenler çıkar

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

Evet işte beni yorum yazmaktan ikrah ettiren yorumlar yine başladı.Zormu saygılı olmak.Görgü,terbiye biliyorum ki parası neyse veripte alınacak bir şeyler değil.Neden kişisel sataşmalar yapıyorsunuz.Yokmu konuyla ilgili fikriniz.Yorumlanan haberlere bakıyorum sıkıştığındada yapıyor bunu sıkışmadığındada.Tarzı bu.Artık cidden cevaplamayacağım adam gibi sorulmayan soruları.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

gülay kardeşim deniz feneri konusunda hemfikiriz,hemfikir olmadığımız konu ahmet altanın yazısı,oda fikrini yazmış,ve sen ona sanamı soracalar ziyaret ederken diyebiliyorsun ama onun ziyareti eleştirmesini ana sormasını bekliyorsun sanırım:)

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

Totem şahsileştirmedim.Sizinde farklı hissetmeyeceğinize inandığım için yazdım.Bırakın dolandırıcılık yapan kurumlar cezalandırılsın.Gerçek düşüncem hangi kurum ne yaptıysa cezasını çeksin.Kim olursa olsun.Dolandırılmak kadar ağır bir şey yoktur.Hırsızlık bile daha hafiftir.İşin içinde sen yoksundur.Ancak dolandırıcılıkta birde insanı aptal yerine koyarlar ki bu acıtır.İnançlarını sömürürler.Bu ilk kez olmuyor ki.Dindar insanda uyansın.Yazık değilmi?Dolandırıcının inancı olurmu?

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 5 Eylül 2008 Cuma 

gülay rumuzunu gülay HANIM die yazarmısınız..

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

bu çok kısır ve gereksiz bir tartışma yargı bu konudaki kesin kararı vermelidir,hiçbir yolsuzluğun hele insanların yardım ve iyilik yapma güdülerini törpüleyip suistimal eden butür yolsuzluklar bilakis,daha ağır cezalar almalı,bakalım görelim dilerim adalet bu ahlaksızlığı yapanların hepsini en ağır şekilde cezalandırır,bundan öte söylenecek birşey yok.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 5 Eylül 2008 Cuma 

şimdi deniz fenerinde bir sorun var..tamam kabul ..eğer bu dernek bunlar için bir yaptırım ve çıkış yapmazsa ozaman derneğe mal edebiliriz ok

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

Avcıoğlu,çürük dediğiniz 3 götürür,5 götürür.Eğer hamudu ile götürülüyor ise bir şeyler orada çürük bir kaç kişiden değil çürük bir yapıdan bahsedebiliriz.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

TSK içindeki insanların birden fazlası bir suça karışıyorsa bu kurum içinde çözülüp cezalandırılmıyorsa yapılan neyse TSKyı bağlar.12 Eylülde TSK nın yaptığı pek çok işkence ve hukuksuzluk var.Neden subayların demiyorum.Çünkü TSK bunu engellemedi yada cezalandırmadı şikayet edildiğinde.Bırakalım savunmayı bunları.Bizene.Akrabanıza geçmiş olsun.Ancak bunlar birilerine yardım etmese bağışların devamı gelmezdi.Bunu böyle düşünün.Dernekte çalışan insanların tabii ki bu işlerle ilgisi yoktu.

Yorumu oyla      18      10  
NECMETTİN DÖNMEZ 5 Eylül 2008 Cuma 

40 MİLYON AVRO DİŞLENMİŞ..MAŞALLAH TESTERE GİBİ BUNLAR..DİN İMAN HAK GETIRE..PARRA PARRA PARRA..UÇAN KUŞTAN TAYYIPIN HABERİ VAR..DİŞLİ KURBAN BRNCE..OYUNA GELDİ..PATRONDAN HABERSİZ AKP.DE KUŞ UÇMAZ KUŞ..4300 İMAR PL.TADİLATI YAPAN TOPBAŞ..15 MİLYAR DOLAR RANT..TAYYIP TEK TEK BİLİR..KİMLERE..NE KADAR RANT..

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

bir kurumda yapılan yolsuzluk o kurumun adını hırsıza çıkartma hakkı vermez,bunu idrak etmek gerek hele bu kuruluş yardım kuruluşu ise son zamanlarda bu sitede halka yapılan yardımlara direk bir saldırı var,bu nasıl vicdan,eğer bu yolsuzluğu yapanlara beddua okunsa bizde katılalım ama bu oluşuma yüzyılın hırsızlık hareketi dersen bunda art niyet çok aşikar olur.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

Avcıoğlu sizin asker arkadaşınız değilim ancak hadi gülay olalım.Geneline mal edilemeyecek şeyler kısmi olur.Buradaki olay büyük bir dolandırıcılık.Zaten içlerinden birisinin vicdanına uymadığı için bunları ihbar etmiş.Benim genellediğim yok ancak din inancı doğası gereği böyle yardımları daha iyi topladığı için dolandıranlar dini kullanır.Bu tip dolandırıcılık ilk kez olmuyor.Yardım toplarken dini kullanmak bu insanlar için kaçınılmaz.Din dediğim gibi istismara çok açık bir alan.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

bu konudaki eleştirim sana değildi gülay senin bu şekilde davrAnacağına inanıyorum,ama sanırım sen,bu konuyu şahsileştirdin.ben herzaman bu tür yanlışların nereden gelirse gelsin aynı tepki ile karşılanmasından yanayım bu konuda mutabıkız,bu sözüm militan ruhlu yorumculara idi.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 5 Eylül 2008 Cuma 

gülay...totemin ne demek istediğini anlamak kolay,içerisinde çürük elmalar var..ve bunların temizlenmesi gerekiyor..geneline mal edilemez..ben bu derneğin bizzat gizli yardımına tanık oldum..o an için kanser hastası bir yakınımı maaşa bağladı.oan dururmum müsait değildi o hastaya yardıma ve içimden and içtim.durum düzelsin deniz fenerine imkanım doğrultusunda yardım edeceğim diye...kişiler kurumlara mal edilemez..TSK muhabeti yapıyoruz kaç gündür.aynı hesap kişiler kurumlara mal edilemez

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

Eğer dolandırmayı göze aldıysanız mutlaka bunun bir yolunuda bulursunuz.Diyoruz ki kimileri dini,kimileri Atatürk"ü kimileri şunu bunu kullanıyor.Kullanacak tabii.Kullanmasa kim yüzlerine bakar bunların.Deniz feneri olayı tabii çok kötü.Bir sürü insanın iyilik yapma isteğini kullandılar.Ancak insanlar unutuyor olup biteni.Daha öncede oldu bu tip şeyler.Maalesef daha çokta dini istismar ediyorlar.Çünkü dinimizde yardım etmek var ve insanlarda bunu yapıyor dindar sandığı kuruluşlara.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay(2) 5 Eylül 2008 Cuma 

için koruyucu duvar oluşturmanıza gerek varmı?Sizin bu tip insanlarla alakanız olabilirmi?Neden bunlara şemsiye olmaya çalışıyorsunuz?Yoksul insanlara gitsin diye bir takım insanların fedakarlık ederek verdikleri bağışları kendileri için harcayan insanların herhangi bir anlayışa,korunmaya ihtiyaçları olabilirmi?Hırsızın bir ideolojisi varmıdır?Sadece ideolojileri kullanmaktadırlar.Namuslu insanlar olarak hepimiz bu insanlara tavır almalıyız.Hangi düşünceyi nasıl kullanmış olursa olsunlar.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

totem bu oluşum benim düşünce sistematiğime yakın bir oluşum olsaydı,yardım diye paraları toplayıp devamını getirmek ve şüphe uyandırmamak için gelen yardımların bir kısmını dağıtsa ancak büyük bölümünüde hüpletselerdi emin olun ben çok tepki duyar ve tavrımıda sert gösterirdim.Şimdi yazmıyorum bile.Çünkü şaşırmadım.Tamda beklediğim gibi davrandılar.Tepki göstereceğim bir durum bile yok ne acı.Ancak insah beklemeniz tuhaf değilmi.Kime bekliyorsunuz insafı?Dolandırıcılarımı?Sizin bu insanlar

Yorumu oyla      18      10  
fatoş .g 5 Eylül 2008 Cuma 

vicdansız hırsızlar iyi niyetli merhametli insanların fakirlere faydam olsun diye yaptığı yardımları yiyen hırsızlar kul hakkıyla nasıl can verip allahla öteki dünyada hesaplaşacaksınız sizinle bizim islama inanç bakışımızmı farklı anlıyamadım siz yoksa amerikada yeniden yazılan kurana göremi müslümansınız.ben sizin yaptığınız hırsızlığı islama inanan birinin yapabileceğine inanamıyorum.hristiyan ülkesinde kimsenin beş kuruşuna bile tenezül etmeyen almanlara bile islamı rezil ettiniz tuuuuuuuuu

Yorumu oyla      18      10  
Kerpeten 5 Eylül 2008 Cuma 

Siz işi bilmiyonuz, bi yardım bi cep yapacaktınız; bi yardım beş cep ederseniz olacağı budur! (Vesikalı Cepçi Dişli)

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

bildiğim kadarı ile deniz feneri derneği çok geniş yelpazede hizmet veren bir oluşum,butür bir yolsuzluk varsa suçluların çok ağır bir şekilde cezalandırılması lazımdır,ancak yardım kuruluşları çok kutsal bir görev yapıyorlar,deniz fenerini sadece bu olayla anıp dolandırıcı bir oluşum olarak nitelemek bence biraz ağır bir itham olur,şu soruyu sorun kendinize eğer bu oluşum sizin desteklediğiniz bir oluşum olsa bukadar acımasızca eleştirirmiydiniz? eleştiri bile insaflı olmalı..

Yorumu oyla      18      10  
ali aydın 5 Eylül 2008 Cuma 

fakire fukaraya toplanan yardımları aklım almıyor nasıl bir mideki nasıl bir düşünceki çalabiliyorlar..ve bunlarıda müslümanlık maskesi altında yapabiliyorlar dini alet ediyorlar..bunlar gerçekten var ise insanlıktan çıkmışlar bu yolsuzluğa bulaşanlar..insanlğmdan utanıyorum şu mübarek ramazan gününde nasıl geçti boğazınızdan o yardım paraları.....

Yorumu oyla      18      10  
ADSIZ 5 Eylül 2008 Cuma 

Sanal Avcı! "açık ve gizli"den yakalandın... Sen de aynı yolun yolcususun...

Yorumu oyla      18      10  
5 Eylül 2008 Cuma 

yuzyılın hırsızlık hareketi

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

adsız seni kaale almıyorum....

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 5 Eylül 2008 Cuma 

yaw adsız kardeş ..kayda değer şeyler yaz azcık...şimdi siyaset meydanını izliyorum..

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 4 Eylül 2008 Perşembe 

DENİZ FENERİ derneğinin açık ve gizli bir çok yardımına tanık oldum ve taktir ettim..eğer bu dernekten nemalananlar var ise ,istismar eden yiyen içen var ise yargı karşısına bir an önce çıkmalı..bunun vebali çok büyük olur!!

Yorumu oyla      18      10  
adsız 4 Eylül 2008 Perşembe 

Eeeeeeeee asker(!) totem, ve de sanal avcı!!! Dağlıca baskını, ergenekon, 28 şubat, ergenekon, kabiliyet ve de kasımpaşa, ve de cumhur(!) ve de dişli... HAMUDUYLA GÖTÜRÜYORSUNUZ VE DE BALIK HAFIZALISINIZ (YA DA BİZİ ÖYLE SANIYORSUN/UZ) BAYKAL O DÜNYEVİ MAKAMLARI TÜRKBANK OLAYINDA ELİNİN TERSİYLE...

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 4 Eylül 2008 Perşembe 

BAKARMISINIZ,BURDAN ORAYA ALMAN HÜKÜMETİNE BASKI YAPIYOR.BURDAKİLER BİTTİ.SIRA ORDA.ACABA ORTAYA ÇIKMASINI ENGELLEMEK İSTEDİĞİ KONULARMI VARKİ ..YOKSA NEDEN BÖYLE BİRŞEYE KALKSINKİ..GALİBA BURDADA DİŞİLİ ÖRNEĞİNİ GERİDE BIRAKACAK,ÖNEMLİ MESELELER VAR.İNŞALLAH GÖRÜRÜZ

Yorumu oyla      18      10