YORUMLAR
Toplam 51 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
livza 5 Mart 2009 Perşembe 20:13

ben şu erdoağanadnn hiç bir iş anlamıyorum.bana bence çok saçma geliyo.etrafta 10000000000000 kere bağrıyor

Yorumu oyla      18      10  
kareas 5 Eylül 2008 Cuma 

NOTER BAŞKANIN EN ÜST SEVİYEDE ZİYARET ETTİĞİ ERMENİLER BU APONUN ÖNCEKİ ABİLERİDİR.ARALARINDA KARBON KAĞIDI KADAR FARK YOKTUR.İKİSİDE ABD NİN PİYNUDUR.ASALANIN CIA BAĞLANTISI DEŞİFRE OLDUĞUNDAN YERİNİ PKKYA BIRAKMIŞTIR.EŞBAŞKAN VE NOTERBAŞKANDA ABD NİN ŞİMDİKİ PİYONLARIDIR.PKK NIN GÖRVİ BİTİĞİ İÇİN YERİNE DİN TÜCCARLARI OLARAK ERBAKANDAN RANDIMAN ALAMADIKLARI MİİLİ ÇIKTIĞI İÇİN TAYYİP VE GÜLÜ KULLANMAYA BAŞLADILAR.BUNU TAYYİP BİLE İNKAR ETMİYOR BENİ KULLANIN HERŞEY SİZİN BOĞAZLARDA TÜRKİYEDE.

Yorumu oyla      18      10  
Umran 5 Eylül 2008 Cuma 

İslamın bayrağı ve gerçek sahibi olacağını islamiyeti kabul ettikleri andan itibaren belli eden Türklere düşman pek çok yazar ve din uleması geçinen insan türemiş, abuk sabuk eserler yayınlayıp Hz.Muhammed ile alakası olmayan sahte hadisler türetmişlerdir. Bu yalan, dolan, iftira ve kıskançlık dolu sözüm ona eserler ve uydurma hadisler de tarihin karanlığına gömülüp bir kaçı değersiz birer antika sahtekarlık delili tozlu paçavra olarak kenarda köşede saklı kalmışlardır. Ama bir gerçek var ki değişmedi, değişmeyecek. “Türk’ün Türk’ten ve Allahtan başka dostu yoktur, olmadı ve olmayacaktır da”..

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

Peygamber Hadis-i Şerifleri’nin büyük bir çoğunluğu “Kütübü Sitte” olarak bilinen altı hadis kitabındadır. Bu altı kitabı yazarlarıyla birlikte söyleyiniz. Cevap : a- Sahih-i Buhari. Yazarı: İmam Buhari, b- Sahih-i Müslim. Yazarı: İmam Müslim, c- Sünen-i Ebu Davut. Yazarı: Ebu Davut, d- Sünen-i İbni Mace. Yazarı: Abdullah İbni Mace, e- Sünen-i Tirmizi. Yazarı:İsa İbni Sevre Et-Tirmizi, f- Sünen-i Nesei. Yazarı: Ebu Abdullah En-Nesei. http://www.hadis.gen.tr/index.php?s=sorucevap >>> http://www.sadakat.net/sualvecevaplar/hadis.html

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

TOTEM bunların hepsinin yalancı olduğunu mu iddia ediyorsun???? a- Sahih-i Buhari. Yazarı: İmam Buhari, b- Sahih-i Müslim. Yazarı: İmam Müslim, c- Sünen-i Ebu Davut. Yazarı: Ebu Davut, d- Sünen-i İbni Mace. Yazarı: Abdullah İbni Mace, e- Sünen-i Tirmizi. Yazarı:İsa İbni Sevre Et-Tirmizi, f-Sünen-i Nesei. Yazarı: Ebu Abdullah En-Nesei. DİYANETİN SORU SORMA YERİ VAR SİTESİNDE BİR SOR BAKALIM NE CEVAP ALACAKSIN...... iŞİNE GELDİĞİNDE BUNLARI KAYNAK OLARAK KULLANIP BU SÜNNETTİR, HADİS DE ŞÖYLE GELMİŞTİR DİYECEKSİN.... İşine gelmeyince inkar edeceksin.... Muhammede ben hiç bir ayet gelmedi diyorum, sen Allah yalancımıydı diyorsun??? BENİM İNANDIĞIM YARADAN NE YANLIŞ YAPAR, NE YANLIŞ SÖZ SÖYLER NE DE KENDİSİYLE ÇELİŞKİYE DÜŞER.... Ama iş masal olunca ne dediğini unutuverirsin.....

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

"Müslümanlar,Türklerle öldürüşmedikçe,kıyamet kopmayacaktır." (Bkz. Müslim, e’s-Sahih, Kitabu’l-Fiten/62-65, hadis no:2912; Ebu Davud, Sünen, Kitabu’l-Melahim/9 Babun fi Kıtali’t Türk, hadis no: 4303; Nesei, Sünen, Kitabu’l-Cihad/ Babu Gazveti’t-Türk) bunlar hadisdir. Sonunda Türkler kesilecekler...(Ebu Davud, Kitabu’l-Cihad/9, hadis no:4305.) Kendilerini "müslüman" sayan "Türkler"i Hz Muhammed, "müslüman" saymak şöyle dursun; "düşman" diye ilan etmiştir. Başlı başına bir bölüm olarak. Bölümün adı da çok. İlginç: "Kıtalu’t-Türk". Anlamı da: "Türklerle öldürüşmek (savaş)". Buhari’de, Ebu Davud’da ve Tirmizi’de bölümün adı bu. İbn Mace’de "Babu’t-Türk", yani "Türkler Bölümü". Müslim’deyse, "Kıyamet alametleri" arasında yer alıyor. "Türklere karşı k’tal, kesinlikle olacak."...(Buhari, e’s-Sahih, Kitabu’l-Cihad/96)

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

NAMAZA HAKARET ETTİĞİMİ GÖSTERMEYEN İSPATLAYAMAYAN ŞEREFSİZDİR... İslam alemi diye etrafına sarıldıklarınız islamın büyükleri diye referans olan insanların söylemlerini aktarmaya devam edeceğim.. Hafız Hamdi Çelebi Kanunî Sultan Süleyman döneminde Divan-ı Hümayun kâtipliği yapmıştır.Padişaha sunduğu bir şiirinde şöyle der:"Padişahım!Türk’ü öldür,baban olsa da,O iyilik madeni Yüce Peygamber"Türk’ü öldürünüz,kanı helâldir-demiştir" Asım Efendi"Okyanus"adlı yapıtında Türk’ün atalarını Arap yazarların belirledikleri gibi;yani"Vahşi yaratık" niteliğindeki"Yecüc-Mecüc"doğrultusunda tanımlar"Ahterî-i Kebir"adlı kitabın yazarı Ahteri Mustafa Efendi de benzerî bir temâyı işlemiştir. "Arab menaibinde ve bilhassa Tefsir ilimlerinde,Türkler insanlık düşmanı bir canavar şeklinde tasvir edilmişlerdir.Akıl ve izana sığmayacak iftiralara uğramışlar ve ezcümle yamyamlıkla itham edilmişlerdir." İsmail Hakkı Danişment.. Buhar-i,Tabar-i,Al-Bağdad-i,Al-Balhi,Beyzavi,Makdisi,Nesefi,Nüveyri,İbn’il Esir ve diğer Tüm Arab ulemaları;yecuc ve mecuc ün aslında Türkler olduğunu ve hem Arablara hemde insanlığa felaket getirici yaratıklar olduğunu savunmuşlardır

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

GÜLAY yok ben okumuyorun malum oluyor onun üzerine yazı gönderiyorum.. BAYKAL:Hantal ifadesini kullanmadım. Daha dinamik daha esnek şekilde belirlenmesi lazım. Partide sorumlular belli olsun. Çok organlar parti meclisi komisyonlar yerine daha dinamik yapı oluşturacağız. Haberi yan sütunda...

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

• AA: "Ama ABD lilere bu garantinin AKP nin kurulmasi asamasinda verdiniz." • AKK li Danisman: "Evet, cok yanlis yaptik." • AA: "Peki o halde Ozkok Pasa nin ve Pasalarin sucu ne?" • AKP li Danisman: "Onlar diyebilirlerdi ki; "Tezkerenin cikmasina karsiyiz." Ancak asker karari bize birakti!" • AA:"Normal, demokrasilerde zaten boyle olmaz mi?" • AKP li Danisman: "Tamam da, tezkerenin faturasini sonunda AKP ye kesti ABD liler. Asker, "tezkereye karsiyiz" deseydi, parti ile ABD degil, ABD ile TSK karsi karsiya gelecekti, biz yirtacaktik!?." • AA: "Ozkok Pasa ve Pasalar size tezkere cikarmayin demedi mi?" • AKP li Danisman: "Hayir demedi ama cesaret edemedik!" • AA:"ABD, Turk askerlerinin basina cuval gecirdi ama ceza olarak?!"

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

Keskindilli,yazdıklarımı okuduğunuzu sanmıyorum.Ben önder sav neden partide demiyorum.Neden sadece onlar var diyorum.Ben ne son hareketinden bahsettim nede partiden atılması gerektiğinden Sav"ın.Yapılanları azımsamıyorum diyede yazdım.Ukalalık yapan varsa oda SENSİN.Parti bir örgüttür.Nitelikli her insana ihtiyaç vardır.Baykal"a da vardır.Ancak CHPde yeni bir yapılanmaya ihtiyaç var.Bunu daha dün Baykal söyledi.Şimdi yaz bakalım kim ukala.Bir özür dilermisin?Yoksa h....m dileyemem mi dersin?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

GÜLAY KARDEŞİM,SEN DEMOKRATİK BİR TARTIŞMA YAPTIĞINI DÜŞÜNÜYORSUN BU KESKİNDİLLİ İLE AMA NAFİLE İKİ DAKİKA SENİDE SOROS ÇOCUĞU ABD YALAKASI İLAN EDER BURADA USLUBUMU NEDEN BOZDUM SANIYORSUN?? BU VATANDAŞ,HZ.MUHAMMEDİ TÜRKLERİN KATİLİ İLAN EDİP,NAMAZ İLE DALGA GEÇİYOR,HALKIN SALDIRMADIĞI DEĞERİ KALMADI,SİYASİ TARTIŞMA AKİL İNSANLARLA YAPILIR BURADA YORUM YAPMAYA BAŞLADIĞIMDAN BERİ..TÜM ADAP VE USLUP KURALLARINI UNUTTUM,DİNİNE ÇOK BAĞLI OLAMAYAN BİRİ OLAN BENİ BİLE BÖYLE ZIVANADAN ÇIKARTTILAR.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

çıktı ortaya.CHP nin hantal olduğu eleştirisini Baykal yeni yaptı.Ancak yıllardır bu partinin başkanı olarak bunun faturası ona kesilmezmi.Genel başkan çalışmazsa teşkilatlar çalışırmı?Seçim dönemi AKP kaç ilde seçim konuşması miting yaptı CHP kaç ilde yaptı?Yani cevap ortada.Baykalın genç bir kadro kurması gerekmezmiydi.Bizler çalışmazmıyız ülkemiz için.Hiç bir ikbal beklemeden bu ülke için çalışacak çok insan var biliyorum.Ancak kimse CHP den umutlu değil.Sorun burada.Lider maalesef önemli.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

Perinçeği biz baş tacı etmedik..Kemalist çizgiye de geldi diye küfredip kovalamadık.. Ortaklık da yapmadık.. BENİM ÖYLE BİR KABULÜM YOK AMA ERDOĞAN VE GÜL'ün DEĞİŞTİĞİNE İNANALARIN PERİNÇEKİN DEĞİŞTİĞİNE(ki bu yolda yaptığı çok nesnel olaylar var)İNANMAMALARI ZİHİN ARKASINDAKİ NİYETLERİNİ SAKLAYAMAMLARINDAN.. Bu arada annene söyle örnek dahi olsa çocuklarına ağızlara sakız yapacak malzeme vermesin..SONRA ŞİİR OKURLAR...Kalbi kırılır...

Yorumu oyla      18      10  
Umran 5 Eylül 2008 Cuma 

Ne yazık ki Sn.Erdoğan'ın "Sayın Baykal'ın .. Ne yapılacağına dair dünden bugüne gösterdiği bir şey olmadığı gibi yarına yönelik bir şeyi de yoktur." ifadesine bir halkçı sosyal demokrat olarak üzüntüyle katılıyorum. İşte CHP deki hastalık ve kayıpların temel nedeni, ama bunu at gözlüğü takmış dinazorlara anlatabilir misiniz?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

BEN KİMSEYİ SAVUNMUYORUM BOP BAŞKANIDA FALAN FİLANDA SANA SORUMLA ALAKASI YOK...PERİNÇEKİN HAİNLERLE İŞBİRLİĞİ YAPMASINA NE DİYORSUN DİYORUM HALA AYNI TELDEN ÇALIYORSUN..DİLİN VARIYOR DEĞİLMİ?? ZİRA SENDE LAF KALABALIĞI İLE DİKKATİ BAŞKA YÖNLERE ÇEKMEYE ÇALIŞAN HAİNSİN...

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

Keskindilli ben CHPli değilim.Sadece 2 kez oyumu CHP ye verdim.Daha önceleri sağa kayan DSP ve CHP ye tepki olsun diye oyumu hep baraj altında ama daha solda görünen partilere verirdim.Durum değişti.Artık CHPyi oy vermeyerek uyarma zamanı geçti.Günlük politika hiç anlamadığım bir alan.Hep vitrindeki insanlara mesafeliyimdir.Bildiğim Baykal"ın çok yetenekli bir insan olduğu.Çok iyi hatip,iyi örgütçü filan.Ancak hizipçide.Hizipçiliği zaten çok bilinirdi.Yıllar içinde bu değerlendirmenin doğruluğu

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

TOTEM yine uyurken ardını örtmeyi unutmuşsun..Açıkta kalmış boş rüyalar görmüşsün..Şimdi camdan baktım kemik yağıyor mu diye yağmur damlası bile düşmüyor..BARZANİ, TALABANİnin can dostlarının militanı BOP eşbaşkanın şaklabanı daha çok iftiralar düzer hezeyanlar içinde kahrından ölürsün... SİZ VE YANDAŞLARINIZ ZATEN DAĞDA MEHMETÇİĞE KURŞUN SIKIYORSUNUZ..VELİ KÜÇÜKLE PKK ORTAK UYUŞTURUCU KAÇIRIYOR, HEM DAĞLARDA EVLATLARIMIZA KURŞUN SIKIYORSUNUZ HEMDE BURADA VATANSEVERLİKTEN BAHSEDİYORSUNUZ...HAİNLİĞİN DOKTORASINI YAPTINIZ SİZ AMA MERAK ETMEYİN TÜM HAİNLERİ YA İÇERİ TIKACAĞIZ YADA CANLARINI CEHENNEME YOLLAYACAĞIZ..TÜRK ASKERİNE KURŞUN SIKAN HAİNLERİN SONU AYNI OLACAK.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

ALİ KARDEŞ ŞEHİTLERİMİZE KELLE DEMEK BÜYÜK SAYGISIZLIK BENDE KATILIYORUM ERMENİ ZİYARETİDE YANLIŞ OLABİLİR....PEKİİ MEHMETÇİĞİMİZİ VE MASUM HALKIMIZI ŞEHİT EDENLERİN ELEBAŞISI İLE PKK KAMPLARINA GİDİP APOYU ZİYARET EDEN PERİNÇEĞİN YAPTIĞI ZİYARETİ DOĞRU BULUYORMUSUN? HEMDE GİDİP DEVLET BAŞKANI EDASI İLE TERÖRİST MANGASINI DENETLEMESİ HAİNLİK DEĞİLMİ SENCE...SADECE BU KONUDAKİ FİKRİNİ MERAK EDİYORUM SORUMDA ART NİYET ARAMA OLURMU?

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

Gülay Hanım Önder SAV'ı beğenmeyecek verdiği mücadeleye saygı duymayacak kadar ukalalık yaptığınıza göre Hukuk Ord. filan olmanız lazım..Son hareketi ile parti,ye zarar verdi ayrılmasını istiyorum demek başka yanında tuttu diye suçlamak yaptıklarını görmemek ise bambaşka şey.. AKçePartinin Anayasa Mahkemesinden dönen yasaları, Anayasa değişikliği itirazlarındaki gerekçeleri hazırlayıp, hukuk sistemi içinde değerlendiren ekibin başıdır kendisi...

Yorumu oyla      18      10  
ali aydın 5 Eylül 2008 Cuma 

burdan vatanseverlik taslayan akepe yalakaları şehitlerimize kelle diyen apoya sayın diyen kimdi?ve şimdiki gezi ermenistanı bilmiyormu sayı ABDullah gül kaç tane büyükelçimiz şehit etdiler soykırım yalanıyla dünyada yapmadıklarını bırakmıyorlar topraklarımızda hak talep ediyorlar ...bu nasıl bir vatanseverlik ki cumhurun başkanı o ülkeye gidiyor...cumhur olarak ben istemiyorum böyle vatanseverliği...

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

KESKİN LAF KALABALIĞI YAPMA AKP NİN HAİN OLMASI PERİNÇEĞİN HAİNLİĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ,SENİNKİ ANAM ANASINI MALUM YERDE GÖRMÜŞ LAFINA BENZİYOR,AKP LİLER HAİNSEDE SENİN SAVUNDUĞUN İNSANLAR HAİNİN DANİSKASI,NEDEN DİLİN VARMIYOR.. PERİNÇEK VATAN DÜŞMANI İLE BİRLİKTE TERÖRİST MANGASINI TEFTİŞ!!!! EDEREK BU VATANA VE BU HALKA İHANET ETMİŞTİR...AKP HAİN DİYE ONU İNDİRİP BAŞKA BİR HAİNİMİ BAŞ TACI EDECEĞİZ.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

Gülay Hanım siz söyleyin kimle birlik olacaktı..Teşkilatlar çalıştı da Baykal mı engelledi?? Herkes kendini en layık insan olarak görür, parti de görev almak ister ama bunlar bize görev verilmedi diye Parti aleyhine çalışmaya başladılarsa o suç BAYKAL'ın değil İDEAL değil Makam kovalayanlarındır.. BAYKAL'ı herkes olmadığı gibi olmaya hayal satmaya, ülke çıkarlarından ve gerçeklerinden uzak politika yapmamakla suçluyor...BU BAYKAL'ın suçu değil bana göre TÜRK SİYASETİNİN İKİ YÜZLÜLÜĞÜ...

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

BAK PERİNÇEK APO ya GÜL verirken aRTiyE ne laflar ediyordu... BİZ HEP ATATÜRKÇÜYDÜK HEP DE ÖYLE KALACAĞIZ... Perinçek doğru yolu buldu diye kovalayıp küfür edecek halimiz yok... BİR GÜN TÜM AKePe liler de doğruyu bulacaklarda o zaman kadar ayakta kalabilecekler mi? PERİNÇEK BAK İSVİÇRE’ye Ermeni Soykırımı ile ilgili çıkarttığı yasayı değiştirttiriyor... YA AKePe.. bunların döneminde kaç. ülke Soykırımı tanıdı? BAK BAKALIM AYİP ADAM NELER DEMİŞ "Ben Muhammed Müslüman ümmetindenim. Türkiye dinsiz, laik bir memleket haline gelmiştir. Hayatımı Mustafa Kemal dinsizliği ile savaşa adayacağıma. Türkiye`yi bir din ve şeriat devleti haline getirmek için mücadele edeceğime. Kemal Paşa zamanında çıkarılan dinsiz kanunların tatbikini önleyeceğime, kısa zamanda ümmet esasına dayanan. şeriat devletinin kurulması için çalışacağıma , dinim. Allahım ve bütün mukaddesatım üzerine yemin ve kasem ederim."

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

AKP NİN ENBÜYÜK HİZMETKARI DENİZ BAYKALDIR....EMİNİM Kİ,ERDOĞAN BAYKALIN CHP NİN BAŞINDA KALMASI İÇİN HERGÜN DUA EDİYORDUR...BİRDAHA BUKADAR KENDİSİNE ÇALIŞAN BİR MUHALEFET NEREDE BULACAK...AKP Lİ OLSAM SAYIN BAYKALIN CHP NİN BAŞINDA KALMASI İÇİN NE GEREKİYORSA YAPARDIM.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

SİZ VE YANDAŞLARINIZ ZATEN DAĞDA MEHMETÇİĞE KURŞUN SIKIYORSUNUZ..VELİ KÜÇÜKLE PKK ORTAK UYUŞTURUCU KAÇIRIYOR, HEM DAĞLARDA EVLATLARIMIZA KURŞUN SIKIYORSUNUZ HEMDE BURADA VATANSEVERLİKTEN BAHSEDİYORSUNUZ...HAİNLİĞİN DOKTORASINI YAPTINIZ SİZ AMA MERAK ETMEYİN TÜM HAİNLERİ YA İÇERİ TIKACAĞIZ YADA CANLARINI CEHENNEME YOLLAYACAĞIZ..TÜRK ASKERİNE KURŞUN SIKAN HAİNLERİN SONU AYNI OLACAK.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

keskindilli siz bu toplumda siyaset yapabilecek sadece o saydığınız isimler mi var sanıyorsunuz.İnsanlar politikadan uzak duruyor.Çünkü CHPde politika yapmak hiç kolay değil.Batı tipi sol derken bilmiyorum neden bahsettiğinizi biliyormusunuz?CHP sol filan değil.Ne batı tipi ne doğu tipi sol bir söylemde beklemiyorum şahsen kendisinden.Ben sadece ülkemin bugünkü çıkarlarındayım.Ülkemin AKPden kurtulması şart ve bunu yapabilecek olanda sizlere ebenizden dedEnizden miras kalmamış olan CHP.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

keskindilli,Baykal çok ileri görüşlü bir adamış ki partide tam temizlik yapıp Önder sav"ı ve kendisini bırakmış.Öngörmüş ki AKP gibi her değeri satan ülkeyide satan bir parti gelecek ve biz bize oturup arada iki demeç patlatıp,Anayasa mahkemesinde dava açıp muhalefetimizide-bilmiyorum kaça patladı-parti binamızda yapacağız.Kimileri o kadar kızacakki bizim tembelliğimize oy vermeyecek yada gidip MHPye oy verip sonrada kendisini yiyecek.Yesinler demiştir.İşte muhalefet.Yapmıyormuyuz?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

VATANSEVERİM DİYEN,DEMOKRATIM DİYEN..BU HALKIN DİNİNE,PEYGAMBERİNE,CEDDİNE HAKARET ETMEZ,...PKK KÖPEĞİ APO İLE KOYUN KOYUNA YATMAZ...PKK NIN KÖPEĞİ İLE KANKA OLAN BİR ADAM KINAYAMAYAN BİR ZİHNİYET VATANSEVERLİKTEN BAHSEDEMEZ.....BU HALKIN KANINA CANINA KASTEDEN BU HAİNLERLE İŞBİRLİĞİ İÇİNDE OLANLAR..ÇIKMIŞLAR VATANSEVERLİKTEN BAHSEDİYOR..SİZLER HAİNSİNİZ..BU MİLLETİ ENBÜYÜK DÜŞMANI İLE TERÖRİSTLERE RESMİ GEÇİT YAPIYOR SONRADA VATAN MİLLET DİYORSUNUZ..UTANIN DİYECEĞİM AMA NEREDE SİZDE O NAMUS.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

1-Seninle kardeş olana kadar dağa çıkar kurtla, köpekle, çıyanlar ile birlikte olmayı tercih ederim. 2-Perinçek gazeteci olarak PKK kamplarına gidip röportaj yaptı diye kınayanlar ki BUNA BEN DE DAHİLİM, DİĞER CENAHDAN BAHSEDİYORUM...Hasan CEMAL'i tapar gibi tepelerine niye çıkarıyorlar...APO ile yanak yanağa resimleri niye medya kuruluşlarında yer almıyor, KİTABINDA DA mı görmüyorsunuz...ABD maşalığı ile PKK ya affı gündeme getirince ardında durup DAĞA DÖNÜŞ YASASINI ÇIKARTAN KİMLERDİ??? Erdoğan'a değişip dönme hakkını layık görenler PERİNÇEK'e niye yakıştırmıyor. FRANSA ile soykırım ALÇAKCA, düşünce özgürlüğüne aykırı, insan haklarına aykırı çıkartılan soykırım ve buna muhalefet edenlere hapis cezasıyla inatlaşıp sonuna kadar uğraştığı için mi??? ABD nin insanlık dışı politikalarına karşı çıkıp taşeronları AKçePartinin İP’liğini pazara çıkarttığı için mi??? İşçi partisinin öyle bir sempatizan kadrosu var ki PERİNÇEK’in eski etiketi ile orada helak oluyorlar.. Hepinizi do. Sallayacak kadar kültürlü ve vatan aşığı insanlar..

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

Baykal gerçekten çok ileri görüşlü bir adammış ki bu Haluk Özdalga, Ertuğrul Günay gibi isimleri Partiden uzaklaştırmış. Numaracı Cumhuriyetci lerin has adamı olup TSK üzerine oyun oynanmasını dahi içine sindiren Celal DOĞAN ile ilşkilerini kesmiş, SOROS’un sol ayağı SARIGÜL’ün gerçek yüzünü ortaya algılayabilmiş...ÇİLLER’e koltuk değneyi, olan KARAYALÇIN’ın bölücüler ile dahi makam için her şeyi yapabileceğini sezmiş.. Bir Sosyalist olduğunu iddia eden Parti şikayette bulunsa anlayacağız da AKP gibi ne olduğu malum bir parti ve yandaşları serzenişte bulununca CHP nin ve Baykal’ın ne kadar önemli bir görevi başarı ile yürüttüğünü açıkca görüyoruz..

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 5 Eylül 2008 Cuma 

KARDEŞİM SİZE SESLENİYORUM,LAİK CUMHURİYET,KESKİNDİLLİ,KUTLUK...SİZLER MADEM BUKADAR VATANSEVERSİNİZ....NEDEN SORUMA CEVAP VEREMİYORSUNUZ.....BİR HAİNLE,BİR VATAN DÜŞMANI İLE BİRLİKTE KOLKOLA RESİMLER VEREN ONLARA METHİYELER DÜZEN PKK KAMPLARINDA ASKER DENETLER GİBİ TERÖRİSTLERİ DENETLEYEN PERİNÇEK HAİNİNE HAİN DİYEMİYORSANIZ...SİZLERDE ONUN GİBİ HAİNSİNİZ...VE BURADA KİMSEYİ KANDIRMAYA HAKKINIZ YOK EĞER BİRAZ MERTLİĞİNİZ VARSA CEVAP VERİRSİNİZ...

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

Kurun kendi partinizi. Adı Sol olsun, niteliği sizin inandığınız gibi ‘Batılı anlamda Sol’ olsun… Çıkın halkın karşısına, isteyin oyunuzu… Ama yoook… İlla sol değil, dedikleri partiyi sol yapacaklar… Buradan ilan ediyorum: Bu saçmalığın bir siyasi mücadeleyle ilgisi yok. Bu bir ‘uyanıklık’ mücadelesi… CHP ve Deniz Bayal eleştirmenleri, CHP ve Deniz Bayal’ı eleştirdikleri kriterler dışında duran bir sol partinin Türkiye’de oy alamayacağını çok iyi biliyor. Onun için mutlaka CHP içinde bulunup, bir iktidar fırsatına ortak olmak istiyorlar. Peki Deniz Baykal bu numaraları yiyor mu? Yemiyor. Bu uyanıkları teker teker yiyor. Tufan TÜRENÇ

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

Baykal"ın yaptığı hiç bir şeyi azımsamıyorum.Sadece ülkemin AKPye muhtaç bırakılmasını sindiremiyorum.AKP bence milli şuuru olan bir parti değil.Vatana ihanet içindeler.Cumhuriyeti tabii ki koruyacak CHP.Ancak bütün işlevinin bu kadar olmaması konusunda sanıyorum hiç birimiz farklı düşünmüyoruz.Ulusal çıkarlarımızı korumayacak AKP ile nereye kadar gideceğiz.CHP nin yeni politikalar üretmesinin zamanı gelmedimi.Yokmu ayrıca CHPye daha çok katkı sağlayacak insanlar?Baykalla olamadığı açık.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

Sn.Kutluk ,Baykal"a tepkimin nedenini umarım doğru ifade edebilmişimdir.Partiler yasası değişmedikçe lider sultasına tahammül etmek durumunda olduğumuzu biliyorum.Baykal CHPyi bu halinden kurtarıp iktidarda yapabilirdi.Ancak o iktidar istemiyor.Ona muhalefette olmak yetiyor.Küçük olsun benim olsun mantığında."siz olsanız eminim başaramasanız bile koltuğu bırakmazdınız" ifadenizin anlaşılır bir yanı varsa da ben anlayamadım.Benim için ülkemin çıkarlarının önceliği herşeyden önemli.

Yorumu oyla      18      10  
dangadak 5 Eylül 2008 Cuma 

Baykal birşeyi unutmuş;Gül yanına Bahçeli'nide al git birlikte çelenk bırakın demesi gerekirdi.Ancak;Baykal Bahçeli'yi artık muhatap bile alamz.Biz mhp'liler artık oyumuz TÜRKÇÜ BAYKAL'ın,Mustafa KEMAL ATATÜRK'ün CHP'NİNDİR.Anamızın AK SÜTÜ gibi AK OYUMUZ CHP'nindir.Allah'a(C:C)emanet ol BAYKAL....

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 5 Eylül 2008 Cuma 

30 Milletvekilini utanç seferinden niye geri çektin diye soran bir tek gazeteci çıkmamış mı??? Anayasında Türkiye'den toprak talebinde bulunan ülkelerin parlemantolarını kardeş ilan ederdiniz??? Bu arada Türkiye Ermenistan'ı bağımsızlığını ilan ettikden sonra ilk tanıyan ülkedir..Her zaman ılımlı mesajlar vermiş hiç karşılık alamamıştır..

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 5 Eylül 2008 Cuma 

Gülay hanım, sistem bu. Ecevitin çillerin yılmazın erdoğanın bahçelinin oluşturduğu sistem bu. Siz olsanız emnim başaramazsanız bile koltuğu bırakmazdınız. Ancak; çoğu zaman doğru değerlendirmeler yapıyor, Baykal. Bu sefer de gül'e onursuzsun demiş. Doğru demiş. Ben insanların peşinden gitmem politika ve ideolojinin peşinden giderim. Ancak; Türkiyenin varoluş gereğini en iyi koruyan CHP. Bu haliyle bile 1Mart teskeresini unutmayın. Cumhuriyeti savunmak eleştirilemez. Ben bunu bilirim.

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 5 Eylül 2008 Cuma 

ÖNCELİKLE HER PARTİDE HER KURUMDA YOLSUZLUKLAR OLABİLİR OLMAZ DİYE BİRŞEY YOK.BAYKALIN MUHALİFLİĞİNİN YANINDA PARTİ İÇİ İCRAATSIZLIĞI DEVAM EDİP, KOLTUKTAN KALKMASI BEKLENMESİNE RAĞMEN HALA OTURUYOR.EEE ŞİMDİDE AYNI HAREKETİ ERDOĞAN YAPIP, KOLTUKTAN KALMAMAK İÇİN,YAPMADIĞINI BIRAKMIYOR.BUNA NE DERSİNİZ PEKİ..EŞİTLİK BİR NEBZE OLSADA AYNI YANİ.AYRICADA ERDOĞANIN ZATEN HAYATI DALGA GEÇMEKLE DALGALANMALARLA DOLU.BUNA YABANCI DEĞİLİZ

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 5 Eylül 2008 Cuma 

CHP liler tatmin olmuştur.İki cümle etmiş Baykal.Muhalefet şahane.Cidden bu adam dürüstse yıllardır iktidar yapamadığı bir partiyi neden bırakmaz.Bu parti ki ölüsü %20 civarında oy alır zaten.Bir parti düşünün ki genel başkanı istifa etse küskünler gelecek ve daha çok oy alacak.Ve baykal yapışmış bırakmıyor koltuğunu.Buda dürüstlük oluyor.Pes yani.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 5 Eylül 2008 Cuma 

baykalı iyi tanımak gerek.İŞ bankası ve iştirakçileri ve ticarethaneleri kanunlara aykırı olarak işletiyor.kanal türk ve bir kanala daha aktardığı milyonlar.chp li belediyelerin yolsuzlukları deşilmeye başladı.anayasa mah.kabul ettiği kayıp trilyon pozisyonları savcılıkta ankarada şuanda.Baykalın chp koltuğu prtinin milyar dolara yakın servetine dayanıyor.daha fazla araştırmacı olalım.aresnikle insan zehirleyen partiden bahsediyors.arsenikli suda yüzdürecek 100 lerce gemicik parası var bunlarda

Yorumu oyla      18      10  
fatoş .g 5 Eylül 2008 Cuma 

baykal doğruluk dürüstlükten başka birşey bilemezsin, bilseydin zaten muhalefette kalmazdın çal çırp yimpaş ,jetpa,kombassan, deniz feneri gibi kuruluşlarla dost olsaydın şimdi başbakan olurdun. yolsuzluk hırsızlık yapanlara kefil olsaydın dünyanın en büyük teröristine kefil olsaydın bu millet sana %100 oy verirdi senin gibi beceriksiz adamı bu millet ne yapsın çocuklarına bir gemi bile almadın servetin milyyar dolar değil çok kısa sürede zengin olmadın ne yapalım biz seni beceriksiz baykal

Yorumu oyla      18      10  
Kerpeten 4 Eylül 2008 Perşembe 

İki lafını bilmez böyle laflarsa ne olur? …Laf Salatası :-)) (Peynir Gemisi Kaptanı)

Yorumu oyla      18      10  
HAYDİ ABBAS VAKİT TAMAM 4 Eylül 2008 Perşembe 

KABİLİYETSİZ BAYKAL.Sen 255 YTL ye 4 kişilik aileni bile geçindiremezsin. Çocuklarına burs bulamaz gemicik ile boğazda 4 tane villa bile alamazsın.En basitinden damadını makam sahibi yapamadın çürüğe bile çıkamadın.Ne şekerin var ne saran.Adamlar El-Kadı'ya kefil oluyor sen ise paşalara sadece avukat olabiliyorsun.Etrafında yardım derneği kurup teşkilatı besleyecek kadar uyanık kadron bile yok.

Yorumu oyla      18      10  
HAYDİ ABBAS VAKİT TAMAM 4 Eylül 2008 Perşembe 

SEN BAY-KAL.Senin arkanda ne onküsür tane yolsuzluk davası var nede önünde bop'a eşbaşkanlığını sürdürecek projen.Ne vatanı peşkeş çekip satarsın, ne kıbrısı paketler hediye diye sunarsın, kralın ayağına gitmez, beni kullanın diye boyun bükmezsin. SEN BU İŞLERDEN ANLAMAZSIN.KABİLİYETİN YOK BU İŞLERE.HEMEN YÜZÜN KIZARIYOR.İMAM HATİP EĞİTİMİ ALIP EXETERDE STAJ YAPMAN,SÜREKLİ DEĞİŞİP DÖNÜP KIVIRMAN EL ETEK ÖPÜP GÜL'MEN LAZIM.

Yorumu oyla      18      10  
adsız 4 Eylül 2008 Perşembe 

Kabiliyetsiz Tayyip klasiği. Sadece SAÇMALAMIŞ..

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 4 Eylül 2008 Perşembe 

aslında bizim başbakanda çok nankör,dünyanın cümle iktidar partileri hergün bizede baykal gibi bir muhalefet nasip et diye yalvarırken,bizim başbakan birde şikayet ediyor.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 4 Eylül 2008 Perşembe 

hüseyin işine gelen sorular deyince aklıma muhterem paksüt ailesinin basına son demeçleri geldi:)

Yorumu oyla      18      10  
ali aydın 4 Eylül 2008 Perşembe 

sende ananıda al git demesini iyi bilirsin sayın rte

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 4 Eylül 2008 Perşembe 

baykalı erdoğandan daha çok kim sevebilirki!!! sayesinde türk siyasi tarihinin tüm rekorlarını kıracak, akp nin enbüyük müttefiki baykal.baykal var olduğu sürece ne akp nin nede erdoğanın sırtı yere gelmez.

Yorumu oyla      18      10  
Huseyin 4 Eylül 2008 Perşembe 

zaten anca isine gelen sorulara cvp verirsin:) Bizde seni biLiyoruz Sayin Erdogan.

Yorumu oyla      18      10  
durmuş 4 Eylül 2008 Perşembe 

seni seviyoruz şiir okuyan adam

Yorumu oyla      18      10