YORUMLAR
Toplam 32 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
volkan tibet 29 Ağustos 2008 Cuma 

eee vesaire ne yapalım alıştık burada ne söylersen söyle aynı plağı çalanlara bende aynı metodla cvp vermeye başladım. benimde herangi bir siyasi görüşe bir tavrım yok,meşru olduktan ve demokrasiyi temel aldıktan sonra farklı görüşler ve düşünceler hem renk hemde vizyon kazandırır toplumlara,asla fikirlere önyargılı yaklaşmam ama fikir fakirleri ilede ancak bu şekilde başediliyor,sana yazdığım yorumları kaza kurşunu diyelim ve demokratik platformda tartışalım,ben sadece adaletten yanayım bilesin

Yorumu oyla      18      10  
vesayire 29 Ağustos 2008 Cuma 

Bıraktım darbecileri savunmayı ben darbe yapabilmiş olanlarında yargılanması gerektiğini savunuyorum.12 eylül paşalarına sorulmayacakmı bunun hesabı.Yunanistan sordu,yargıladıiattı içeri ve o nedenle demokrasi konusunda adımlarını daha sağlam atabildi.Bizdede böyle süreçler gerekiyor.Gücü eline geçiren kullanır ve hesabıda sorulmazsa bir arpa boyu yol gidemeyiz.ergenekonda tartışılan bu tipler değil.darbeci diye saldırdığınız için tartışılamıyor bile asıl karşı olunan.Kaynayıp gidiyor.

Yorumu oyla      18      10  
vesayire 29 Ağustos 2008 Cuma 

Sen saldırıyor ve yazılan cevapları yazılmamışlar muammelesi yapıyorsun.Ergenekon davasının avukatıyım demesi yanlış.Bunu 4.kez yazıyorum böylece.Ancak o yanlışı baykal yaparken RTE da yanlış yapıp oda savcısıyım demiştir.Başbakan bu davadaki durumunu bu şekilde konumlandırırsa dava siyasileşti eleştirilerinide duyarsınız.Olay budur.Aklı başında Kimse faili meçhuleri,yaratılmak istenen kaosu ve terörü savunamaz.Kendi adıma iğreniyorum bu tiplerden.

Yorumu oyla      18      10  
vesayire 29 Ağustos 2008 Cuma 

Volkan nihayet düzgün bir şeyler yazdın.Eğer tartışacaksak zemin işte bu olmalı.AKPiktidar partisi.En iyisi olsa hata yapar.Yapacaktır.Ben düşünceme en yakınını görsem iktidarda sırf denetlesin diye iyi bir muhalefette isterdim ülkemin çıkarları için.Önemli olan ülkemin ,halkımın çıkarları.Partisinden bana ne.Hizmet ediyorsa desteklerim.Ülkemizin tıkanma noktasının en önemli nedenidir CHP.Somut hiç bir çözümü olmadığı için oy oranı bu kadardır zaten.Avukatlığı konusunda sana dün yazdım

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 29 Ağustos 2008 Cuma 

fatoş kardeşim,ben siyasi bir görüşe karşı değilim.ancak demokrasi karşıtı olan her düşünceye karşıyım,saldırılanı savunurum,asıl sizler biraz başka yayınlarda okuyun ki beyniniz tek yönlü beslenmekten kurtulsun.akp eleştirilmelidir hemde en sert biçimde,ama demokratik zeminde,eğer eleştiriyi yapanlar özeleştiri yapabilme erdemine sahipse ozaman tek sözüm olmaz,ama dünyanın suçunu akp ye yükleyip yasa dışı oluşumlara destek vererek,halkı ve inançlarını aşşağılayarak yapılan muhalefete hayır.

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 29 Ağustos 2008 Cuma 

vesaire evet akp ye muhalefet etmek gerek zira deokrasilerde muhalefet ezemdir,ancak demokrasilerde muhalefetlerinde sorumlulukları vardır,iyi bir muhalefet,çözümler üretir,projeler üretir,yapıcı öneriler sunar,peki türkiyedeki muhalefet sence bunları yapıyormu? henüz ne olduğu bilinmeyen şaibeli bir oluşumun avukatı olduğunu beyan eden bir muhalefet,hiçmi suçlu değil,hiçbirşey üretmeyen sadece saldırı politikası olan ve halkı akp ye muhtaç eden chp hiçmi suçlu değil? konu akp değil biliyorsun

Yorumu oyla      18      10  
vesayire 29 Ağustos 2008 Cuma 

Avcıoğlu,senin yaptığın sanmak.Bilmek benim işim.Ben ilk okuduğumdada "seni birşey sanmamıştım".Aynen bu kadar birşey olduğunu bilmiştim.Ezberindekilerin dışında başka şeyler duyunca arıza yapıyorsun sen.

Yorumu oyla      18      10  
fatoş .g 29 Ağustos 2008 Cuma 

volkan bey neden bu kadar hakaret ediyorsunuz bence biraz okusanız muhalif gazeteleri ufkunuz açılacaktır.kimse islama düşman değil ama islamda bu değil abd de yeniden kuranı kerim yazılıyor haberin vardır mutlaka muhammedin adının geçmediği ılımlı islam kuranı global dünyanın islamı yani dünyanın devlerine kukla olacak islam yani sizin ve benim inandığım islam değiştiriliyor biraz dinci basın dışındaki gazeteleri okursan öğreneceksin bizlerin neden muhalefet ettiğimizi.akp islamı global islam

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 29 Ağustos 2008 Cuma 

vesayire...ilk yorumlarını gördüğümde bişiler biliyo sanmıştım seni ama..görüyorumki hafızandaki bir kaç ezber ile,kurulmuş saat gibi gugkluyorsun..sana biad etmen söylendi galiba:)

Yorumu oyla      18      10  
vesayire 29 Ağustos 2008 Cuma 

Halk muhalefet etmeyecek,AKPye biat edecek,eğitimsiz olacak,sanattan-edebiyattan anlamayacak,incelmiş zevki,tarikatlere kata laf etmeyecek,sorgusuz biat edecek,önüne ne konulursa yiyecek,yani bildiğimiz seme olacak.Bu toplumun sanatçısı,eğitimcisi,güvenlikçisi,çiftçisi,işçisi yani bu toplumda birlikte yaşadığımız her kes halk.Yani bilen zaten tanımı biliyor bu amigo robotlarda okumuyor.o yine aynı saçmalarını savuracak.Biz halk değil başka şeyizya(!)halka düşman olacagız(!)! İşaretleri özellikle

Yorumu oyla      18      10  
vesayire 29 Ağustos 2008 Cuma 

Made in??yazmış.Daha doğrusu köpürmüş ve saçmalamış yine.Şimdi bu amigolar eksik üretim.Yapayındanda olsa beyin takmamışlar.Kayıtlarında iki üç ezber var ve her durumda kullanıyorlar.Ne yapımıdır bilmiyorum.Dün yazdım sordum belki okumada bilmiyor sadece ezberindeki üç şeyi yazabiliyor.durum bu yani.Şimdi halk halk diyor ya bu made in?.Bahsettiği kayıttaki"halkı" nedir?Şimdi bu made in ??halkı kendisine göre tanımlıyor.Bu halktan olduğunda kafasına uygun olmayanlar "başkaları" oluyor.

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 29 Ağustos 2008 Cuma 

karga işte siz busunuz!! islama düşmansınız,halka düşmansınız aslında sizi neden kaale alıyorum ki? sizlerin ne olduğunuz aşikar,siz bu halktan değilsiniz,halkın inanışlarını tarikatlere bağlayan zavallı bu halkın hepsimi tarikat mensubu,sizler hayatta hiçbirşeye inanmayan sevmeyen ruhu boşlukta gezen zavallılarsınız.herşeye düşmansınız,islama,halka ,geçmişimize,atalarımıza,herşeye saldırıyorsunuz,siz soyu sopu belli olmayan bir garip ucube toplumsunuz.

Yorumu oyla      18      10  
fatoş .g. 29 Ağustos 2008 Cuma 

kutluk kardeş yazdıklarınızın hepsine katılıyorum islamı yozlaştırıp sadece kendi islam anlayışlarına göre hareket eden iktidar kendi cebini doldurmaya devam ediyor gariban türk halkınıda allahla kandırıyor.volkan bey gerçekten inanan biridir muhakkak ama iyi okursa gerçeklerin ne olduğunu görecektir mesela tayyip erdoğanın 1 milyar dolarlık servetinin iett işçiliği ile kazanılmadığını insanların inançlarından elde edilen servet olduğunu anlayacaktır bu paraya nasıl sahip olmuştur tayyip erdoğan

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu (3) 29 Ağustos 2008 Cuma 

insan kendinden eğitim düzeyi düşük insana nasıl tapar ve inanır. Tarikatler de bu amaçlı değil midir? ekonomik açıdan holding değiller mi? Müritler tarikat hocasını peygamberlerinin yerine koymazlar mı? Hıristiyanlar için de geçerlidir. Sadaka toplumu yaratılmakta kullanılmıyorlar mı? Biraz uyanmak biraz okumak biraz Türk toplumuna yaraşmak gerek. Türk toplumunda boyun eğmek var mı? itirazsız itiat var mı? Önce ne olduğunuza karar verin Arap mı, Türk mü?

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu (2) 29 Ağustos 2008 Cuma 

Doğu dinleri hariç, insan tarafından kendi çıkarları için geliştirilen yayılma biçimidir. Tamamı ekonomik çıkardır. Dün de bugün de iktidarlar siyasi makam peşinde koşanlar emperyal hevesi olan ülkeler hep dini kullanmışlardır. Amerika afrikada hıristiyan papazlar islam ülkelerinde imamlar. Sömürüye alet olmakta ve pay almaktadırlar. Cemaatler de bu amaçlı değil midir? şıh şeyh hoca her ne ise saltanat sürerken etrafındaki aklı kıt zavallılar fakirleşmektedirler.

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu (1) 29 Ağustos 2008 Cuma 

islama gelince , ilkokul kitap bilgilerinden sıyrıl daha bilimsel konuş. Tabii bilgin yeterli ise.. İslam muhammetin döneminde bugünkünden farklı değilmiydi. Saltanat var mıydı. Emevilerle abbasilerle din kullanılmaya balanmadı mı. Türklerin yarısı sırf islamı kabul etmediler diye sultan ve arabın askerleri tarafından kılıçtan geçirilmediler mi? Türkler isteyerek islamı kabul etmediler. Zaten islam vergi vermek istemeyen toplumlar tarafından kabul edildi, etmeyenler de ettirildi. Bu kadar basit

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 29 Ağustos 2008 Cuma 

Volkan tibet, için boş olduğu ve birikim yetersziliği nedeniyle başbakanın gibi hakaret üslubunu seçiyorsun. cumhur başkanı başbakan benim değil akp'nin ve neyi savunduğunu bilemeyen sizlerindir. Benim saygı duymam için, bu makamlara gelen insanların üzerinde aklanmamış ahlak dışı suçlamalar olmamalı. Madem müslüman bunlar yetim hakkını zimmetlerine geçirmemeliler, yolsuzluk yapmamalılar yakınlarını zengin etmemeliler. gemicikten ne haber desem.

Yorumu oyla      18      10  
fatoş .g 29 Ağustos 2008 Cuma 

volkan kardeş şimdi genelkurmay başkanı yargı ve hukuk yandaşı oldunuz daha düne kadar 27 nisanda yaşar paşa muhtıra verdi diye ağzınıza geleni söylediniz abdurrahman yalçınkayaya hakeretler diz boyu.ilker başbuğun ağlama duvarında çekilen resimleri yüzünden adamı yahudi ilan ettiniz şimdi ne olduda adres değiştirdiniz yapılanlar daha unutulmadı anayasa mahkemesi üyeleri kapatadan yana oy kullananlara tehditler savurdunuz kim meşru söyle bakalım kim gayri meşru cevap ver lütfennnnnnnnnnnn

Yorumu oyla      18      10  
Cengiz. 29 Ağustos 2008 Cuma 

ilker paşa yaptığı konuşmada laikliğin altını önemle çizdi ve laikliği farklı biçimlerde tanımlanmasına karşı çıktı bu mesaj aslında akp ye akpnin cumhurbaşkanı abdullah gul'e idi çünkü akp iktidara geldiği günden itibaren anayasamızdaki laiklik tanımlanmasının içini boşaltip,sulandırmış kendine göre bir laiklik tanımı yaparak cumhuriyetin temel ilkesi laikliği geçersiz kılmanın yöntemlerini uygulamaya sokmuştur,akpye göre laiklik farklı yaşam biçimlerine dolayısıyla türbana hoşgörudur oysa laiklik din ve devlet işlerinin birbirinden ayrılması ve dinin bireyin vicdanında yer edinmesidir dolayısıyla sosyal hayat dine değil akıl ve bilime dayanmalıdır,işin özü budur,ilker paşa ayrıca bölücülere karşı da üniter devletten ulus-devletten kesinlikle taviz verilemeyeceğini kesin dille ifade etti.

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 29 Ağustos 2008 Cuma 

cengiz adlı aklı evvel birker burada avrupalı ağzı ile konuşma ortaçağda türk ve islam alemi için karanlık değildi ortaçağd türk ve islam alemi düünyadaki en ileri bilim,sanat ve medeniyetine sahipti ve şeriatlada yönetilmiyordu,okadar hırıstyan zihniyeti ile doldurulmuşsunuz ki! ortaçağı karanlık diye niteliyorsunuz,ortaçağda hırıstyanlar için karanlıktı,ama sizlerde islam düşmanı olduğunuz için aynı ağızla aynı zihniyetle konuşuyorunuz,yobaz kelimeside dini bir terim değildir asıl yobaz sizsnz

Yorumu oyla      18      10  
Cengiz 29 Ağustos 2008 Cuma 

yorum yazmak için bende fazlasıyla birikim var ya sende ne var yalan dolan çarpıtma demokrasi adına ılımlı islamcılık

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 29 Ağustos 2008 Cuma 

yoo ben sadece çetecilere ve demokrasi katillerine karşıyım habersiz haberci ama sizler bu devletin başbakanına,cumhurbaşkanına,genelkurmay başkanına,anayasa mahkemesi başkanına,bu devletin savcısına ve polisine söylemediğinizi bırakmadınız.ben devletten yanayım siz gayrimeşru oluşumlardan yanasınız.aramızdaki fark bu ben meşruyum siz gayrimeşru,ben legalim siz illegal. ben halktan yanayım siz halka düşman,söyleyin kim bu vatan için tehlike?

Yorumu oyla      18      10  
Cengiz. 29 Ağustos 2008 Cuma 

volkan denilen virüs sende birikim olsaydı akp gibi ortaçağ zihniyetini demokrasi maskesi altında sinsi şeriatçılığı savunmazdın ama ne gezer siz karanlığı biz aydınlığı temsil ediyoruz siz örümcek kafalı yobaz sürüleri aydınlık karanlığı elbet birgün boğacaktir.

Yorumu oyla      18      10  
anti kovboy 29 Ağustos 2008 Cuma 

Abdestinden süphesi olmayan Basbakan anladiniz mi BASBUG PASAYI? Anlamadiysaniz, resepsiyona davetli olan Genc Subaylar arz etsin. Severek yaparlar bunu. Arada bir de Nutuk okuyun, Devrim Yasalarini okuyun, Anayasayi okuyun. Insan okur, okur, ki gelissin, ufku acilsin. Sirf AmerikanBas Ajani, düzeltiyorum, Büyük Elcisi ile gizli gizli bulusmakla yönetilmez devlet, özellikle Atatürkün kurdugu devlet. Sen de dinle Volkan Tibet. Senin de ihtiyacin var gibi geliyor bana :)

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 28 Ağustos 2008 Perşembe 

cengiz senin oradan öylemi görünüyor? sen eniyisi chet yap burada yorum yazacak kadar birikimin yok.birazdaha dersine çalış ve iyi araştır. savcılığada özenmişsin bu arada bırakta savcılar işni yapsın.

Yorumu oyla      18      10  
HABERCI 28 Ağustos 2008 Perşembe 

Aylardir burada totem olarak herkesi ceteci, darbeci, fasit ilan ederek kisiligini ortaya koydun, demokrat oldugunu söylüyorsun ama akp ve amerika yandasligindan baska herhangi bir sey yapmadin.Üstelik sürekli ayni seyler, sen bikmiyormusun? Kac lira aliyorsun? Kac bir de "Ergenkoncularin sucu ispatlanmamis olsa da, onlar suclu,bak ben vatanseverim görevimi yapiyorum" demedin mi. Allah biraz olsun zeka verseydi. Neyse. Senin kapasiten de bu kadar: Herkesi darbeci, ceteci ilan etmen.

Yorumu oyla      18      10  
Cengiz 28 Ağustos 2008 Perşembe 

artık anlaşılmıştır ki ergenekon soruşturması dandık,ici boş salt akpnin Atatürkçü,Laik ve Ulusalcıları karalamak yıpratmak ve sindirmek amacıyla açtığı bir davadir,bir tane akp tetikçisi her habere yorum yapmak zorundaymış gibi gerçekleri saptırıyor chpyi ergenekonun içinde göstermeye çalışıyor yalandan vergi alınmıyor nasıl olsa uydur uydur ipe diz ben yorum yerine ona buna sataşanlara yanıt vermem burası chat ortamı değil lütfen biraz ciddiyet

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 28 Ağustos 2008 Perşembe 

haberci siz satılık olduğunuzdan herkesi satılıkmı sanıyorsunuz? ben sade bir vatandaş olduğumdan sadece kendimi ve demokrasiyi savunuyorum,asıl siz kimlerin tetikçisisiniz?zeka dersen ben senden zekiyim ama kafam sizler gibi şeytani düşüncelere çalışmıyor? daha siz kim olduğunuzu ve neyi savunduğunuzu bile söyleyemiyorsunuz...eeee tabi biz darbeleri ve çetecilere destek veren halka düşman demokrasi katili insanlarız!!! diyecek haliniz yok tabii.

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 28 Ağustos 2008 Perşembe 

VOLKAN YAPMA ŞUNU,GENE HANÇERİ SOKTUN CİĞERİME..BİZLER ÇETECİ DEĞİLİZ.BİZLER VATAN HAİNİDE DEĞİLİZ.ZİRA O BAHSETTİĞİN PAŞALARDAN ŞU ANA KADAR BİR SES BİR SUÇLAMA DAHİ BULMADILAR .VELİ KÜÇÜK VE DİĞERLERİ HAKKINDA SÜREKLİ İDDİANAMELER VAR.DİKKATİNİ ÇEKERİM.

Yorumu oyla      18      10  
HABERCI 28 Ağustos 2008 Perşembe 

volkan tibet,totem, BIRAZ ZEKI BIRSEYLER YAZDA SENI DIKKATE ALALIM. SEN NERDE YASIYORSUN YA? AKP KAC LIRA VERIYOR SANA?

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 28 Ağustos 2008 Perşembe 

keskindilli şaşırdın galiba senin paşalar içeride,bunlar çetelere yüz vermeyen paşalar,siz artık gidin tellibabadan medet umun ama oradan bile hayır yok size,bu dünyada vatan hainlerinin sonu hep aynı olmuştur,vatansız,kalmışlardır zira hainleri hiçbir halk sevmez.sen otur tebrik kartlarını hazırla kimbilir birgün sanada atarlar o kartlardan.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 28 Ağustos 2008 Perşembe 

Devam Paşam...Susmak yok... Yola devam diyenlerin ÜZERİNE tam yol ileri...Bunların yüzüne tükürsen DEVLET ÜSTÜN HİZMET MADALYASI alırsın...Büyükanıt gibi frene basmazsan DEVLETİN ANAHTARLARINI BİLE atıp kaçarlar...

Yorumu oyla      18      10