YORUMLAR
Toplam 65 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
22 Ağustos 2008 Cuma 

Bundan sonra Yargıtay, Danıştay, Anayasa, sayıştay, Mahkemelerine atanacak olan kişileri de halka soracağız....... GERÇEK DEMOKRASİ BUDUR....... Kim fazla verirse o kazanır, Okumak liyakat, tecrübe palavra halk ne derse o olacak.... HALK NE DİYECEK, BANA EN İYİ VERİRMİŞ GİBİ GÖZÜKÜNE OY VERECEĞİM.... Halbuki hep otladığı yerde durup, her aldığının karşılığında 5 verdiğini hiç anlamayacak.... ANLASA DA BANA NE MAHKEME VAR, ASKER VAR, ULUSALCILAR VAR DEYİP..... BEN KAPTIĞIMA KOTARDIĞIMA BAKAR, YOLA DEVAM EDERİM DİYECEK....

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 22 Ağustos 2008 Cuma 

CHP'ye kimler oy vermiyor, CHP'ye kimler oy verdirmiyor? İslamcılar, CHP laiklik ilkesi başta olmak üzere Cumhuriyet devrimlerinden ayrılmadığı ve onları savunduğu için, oy vermiyorlar. Kürt Milliyetçileri, CHP üniter devleti savunduğu için oy vermiyorlar. Döne döne aşırı sağın hizmetine giren burjuva kökenli eski solcular (Bir kez daha yazıyorum: Burjuva kökenli eski solcular) İslamcıların ve Kürt milliyetçilerin oyunu alamadığı için CHP ile dalga geçiyorlar. Laiklik ve üniter devletten ödün vermeyen bir CHP bu iki kesimin oyunu alabilir mi? Yoksa kendi programına ihanet etmekle kalıp avcunu mu yalar? İkincisi olur!

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 22 Ağustos 2008 Cuma 

Boşuna yormayın kendinizi... Kendi hakkında 16 tane suistimal davası bulunan biri- Unakıtan gibi maliye bakanı olan biri- ve üç paralık olduğu Yargıtay tescilli biri her zaman olayların üstünü kapatacaktır... Üstüne ne iş ortağı Doğan grubu ne de cemaat-ikinci cumhuriyet basını gidemez... Kameralar ve raporlar ile tesbit edilen AliDibolar ne oldu?,?,?, POTANSİYEL ZÜBÜK HALKIMIZ-Zübüksever olduğu için bu tarz haberler ile oy oranlarını yükseltirler... MECZUP-MAHSUNLARA-FAKİR-FUKARA-SAKAT-YOKSULYOKSULLARA TÜRBAN-DİN-İMAN... PARTİ YÖNETİCİLERİNE-TEMSİLCİLERİNE ŞİŞKİN HESAP-KALIN CÜZDAN-HAN-HAMAM...

Yorumu oyla      18      10  
Kerpeten 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Bu da benim standardım; Kırmızı ışıkta durmayan trafik canavarları dışında önüme kimin dosyasını getirdiyseler affettim işte, tamam mı? (Sezer'in hakkını Sezer'e veren Sezer)

Yorumu oyla      18      10  
ALİCAN 21 Ağustos 2008 Perşembe 

SABRİYE HANIMEFENDİ,SİZİ KUTLUYOR VE GÖRÜSÜNÜZE KATILIYORUM.

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 21 Ağustos 2008 Perşembe 

ARKADAŞLAR ALLAH AŞKINA BELLİ FİKİRLERİ TARTIŞALIM AMA, BİRBİRİMİZE HAKARET ETMEYELİM.YORUMLARI BAŞTAN AŞAĞI OKUDUM AMA BAŞIMDAN AŞAĞIDA SULAR DÖKÜLDÜ ADETA.BU SİTEDE AKLI BAŞINDA İNSANLAR OLARAK BİRBİRİMİZİ NEZAKETLE ELEŞTİRELİM .SONUÇTA AYNI ÜLKEDE OLUP ÖLÜMDE BERABER APLAYAN,BAYRAMDA BERABER GÜLEN,SIKINTIDA EL BİRLİK EDEN BİZLER KARDEŞİZ.SATAŞMALARINIZI BİLE İNCİTMEDEN YAPIN SİZDEN TEK RİCAM FİKİRLER NE OLURSA OLSUN.YANİ ELİNİZDE BİR SİLAH OLSA TARAYACAKSINIZ BİRBİRİNİZİ.YAPMAYIN ARKADAŞLAR

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

hadi dediğiniz gibi olsun farzedelim akp hırsız,sahtekar vatan haini,ülkeyi satıyor,vs,vs hepsini anladık,ama sizlere iki sorum var birincisi; peki neden bu adamlar oylarını yükselterek,tekrar iktidara geliyor. ikincisi, bu adamların hala iktidarda olmasının tek nedeni,halkın aptal,cahil ve satılık olmasımı? akp nin bukadar oyunu artırarak iktidar olmasında,CHP.MHP ve diğer partilerin hiç suçu yokmu? hele sol kesimin baykalın peşine takılıp halkından bukadar uzaklaşmasının hiç rolü yokmu?

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 21 Ağustos 2008 Perşembe 

NA MÜTENAİ kör AVCI biz kılıf aramıyouz...Gerçekleri ve sorumlularını ortaya koyuyoruz....SEZER veya bizler Akçe Partililer gibiCAMİDEN Minare çalmadık ki KILIF ARAYALIM… Hükümet olup yetki kullanıp İKTİDAR olamayan zavallıların ve sürülerinin ne kadar küçülebildiklerini gözler önüne seriyoruz…. EVEY VOLKAN BEY 3 teröristin affedildikden sonra dağda çatışma sonucu ele geçirilmeleri Tam bir skandaldır…Bu raporu veren Sağlık Bakanlığına bağlı Adli Tıp Kurumu ve 2. kez araştırmadan SEZER’i affa zorlayan uygunluk yazısını verip imzasını atan Adalet Bakanı Çiçek veya Vekili hakkında soruşturma yapılması gerekirdi… SEZER in bir mahkumu TIP kurumuna inceletmek gibi bir yetkisi, Devlet Kurumlarının raporlarına güvenmekden başka da seçeneği yok… SÖZ KONUSU OLAN İNSAN HAYATI…GECİKTİRME ŞANSIN OLABİLİR Mİ??? Okkır’a iyi olmuş diyenler o tecavüzcü veya terörist aynı halde dışarı atılsalar dünyayı başına yıkarlar…

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

halkımız malesef,maksatlı ve taraf olan basın yayın organlarının etkisinde kalıp onların ağzı ile konuşuyor,bir gazeteye bakıyorsun! olaya tek taraflı yaklaşmış olayın sadece bir yüzünden bahsediyor. bu gazeteden kendi savunduğu cenah hakkında tek bir alehte haber yok. bu iki cenah içinde geçerli bu yayın organlarını takip edenler,kendi cenahlarını püripak görüp,karşı tarafın ise vatanı satan kötü emelleri olan canavarlar gibi görmekte,oysaki iki tarafıda takip etmek olayın heriki yönünü belglyr

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

sayın sezerin affettiği hükümlülerden üçünün daha sonra güvenlik güçleri ile girdiği çatışmalarda öldürülerek ele geçtiği konusundaki düşünceniz nedir?

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 21 Ağustos 2008 Perşembe 

ŞİMDİDE OTURMUŞLAR SEZERİN TECAVÜZCÜ VE TERÖRİSTLERİ AFFEDİŞİNE KILIF YAPIYOLAR...LEN BU YORUMCULARIN ARASINDA SEZERDE Mİ VAR YOKSA

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

sayın keskindilli arkadaşım neden sayın sezeri savunma gereği hissediyorsun kendinde? bu söylediklerinde haklısında,aynı hoşgörüyü neden sayın erbakan için göstermiyorsun? senin dediğin gibi af konusu işlemiş olduğu suçların içeriğine bakmıyor,çok hasta veya yaşlı olmasına göre karar veriliyor. eğer sayın sezerin afflarını savunuyorsan,sayın gülün erbakanı affetmesinide makul bulup hoşgörü ile karşılamalısın.haksızmıyım sence?

Yorumu oyla      18      10  
laik cumhuriyet! 21 Ağustos 2008 Perşembe 

burada sorun ve konu "AF" degil, KIMIN KIMI AFFETIGIDIR. "AF" konusunda doktora tezi yazmak degil niyetimiz.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 21 Ağustos 2008 Perşembe 

AKçeParti militan ve şakşakcılarına... ÖZEL AFLAR Mahkumların affedilmelerine ilişkin prosedür Adli Tıp Kurumu’nun raporu ile başlıyor. Hasta mahkumlar kapsamlı bir sağlık kontrolünden geçiyor. Hazırlanan rapor Çankaya Köşkü’ne gönderiliyor. Cumhurbaşkanı, dosyayı Adalet Bakanlığı’nın incelemesine sunduktan ve onayını aldıkdan sonra Anayasa’nın 104. maddesinin verdiği yetkiyle mahkumun cezasını kaldırıyor. BU RAPORLARI VEREN ADLİ TIP KURUMU BİR TEK KEZ DAHİ DENETLENMİŞ Mİ?... Bakan Onayı ile gelen DOKTOR RAPORLU dosya karşısında SEZER ne yapsın? O dosya geldikden sonra af etmese, ve ölse SEZER’e neler söylerler... PKK nın yan kuruluşu gibi çalışan İHD Türkiyeyi ayağa kaldırmaz mı? AB yalamaları Bu konuyu oralara iletip, büyük bir kampanya başlatmaz mı? ÇİÇEK mecliste bir soru önergesine önceki zamanda verdiği cevapta KENDİ İTİRAF ETTİ... Adam ölümcül hasta diye rapor veriyorlar,dosya hazırlayıp Cumhurbaşkanına yolluyoruz. O da affediyor... Sonra bir de bakıyoruz ki dağda karşımıza elinde silahla çıkmış diye....

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Cemil ÇİÇEK mecliste bir soru önergesine önceki zamanda verdiği cevapta KENDİ İTİRAF ETTİ... Adam ölümcül hasta diye rapor veriyorlar,dosya hazırlayıp Cumhurbaşkanına yolluyoruz. O da affediyor... Sonra bir de bakıyoruz ki dağda karşımıza elinde silahla çıkmış diye.... MADDE 105. – Cumhurbaşkanının, Anayasa ve diğer kanunlarda Başbakan ve ilgili bakanın imzalarına gerek olmaksızın tek başına yapabileceği belirtilen işlemleri dışındaki bütün kararları, Başbakan ve ilgili bakanlarca imzalanır; bu kararlardan Başbakan ve ilgili bakan sorumludur. YANİ AFLARDAN ADALET BAKANI SORUMLUDUR..

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Haber’in içeriği de habere yapılan yorumlar da son derece düşündürücü ve ürkütücü. Yorumların ürkütücülüğü şu; yorumcu okur arkadaşlar, neredeyse birbirlerini düelloya davet edecek kadar sinir hakimiyetini kaybetmekteler ya da kişilik haklarına özen göstermeden tartışıyorlar, bunu sağlıklı bir tartışma ortamının yozlaşmasına zemin hazırlayacağı endişesiyle ürkütücü buluyorum. Düşündürücü yanı ise, yorumcu arkadaşlarımız, “AF” kavramı üzerinde hiç durmuyorlar. Üzerinde durdukları şey, affedenin kimliği, kişiliği, siyasi/ideolojik anlayışı, yandaşlığı vs. vs. Oysa gönlüm isterdi ki, bu konu; “AF” kavramının “insan hak ve özgürlükleri” perspektifinden ele alınması olmalıydı. Kendisi hakkında “AF”fın söz konusu edildiği kişinin işlediği cürümden mağdur olanların buna rızaları var mı, onlar mücrimin aldığı cezayı “yetersiz”-“yeterli”-“fazla” gibi nicelikleri açısından ne düşünüyorlar? “AF” düşüncesindeki devlet yetkilileri bunlara hiç bunu sordu mu, onların beklentisi ne diye bir araştırma yaptı mı sorunlarının tartışılması öncelikli olması gerekirken kimse bunun üzerinde durmuyor; hükümetlerin popülizm adına, Cumhurbaşkanlarının ise baskı gruplarının hatırı uğruna çıkardıkları “AF”ların özündeki saçmalık göz ardı edilerek, “kim kimi affetmiş” tartışması almış başını gidiyor!.. Lütfen en sonuncusu “Rahşan Affı” diye bilenin olayın gerçekleşme sürecinde, bazı televizyon kanallarında yer alan bir VTR’de, kendisine tecavüz eden sapığın da af kapsamına girenler arasında olduğundan bahisle “O, Rahşan hanıma tecavüz etmedi, bana etti.. Rahşan hanıma etseydi, Rahşan hanım yine de affeder miydi?” sorusuyla tüm seyircilerin/izleyicilerin nutkunu dumura uğratmıştı. Sözün kısası, “kim, kimi, kimin kesesinden affediyor?” sorununu tartışalım ki, kendi mütecavizine idamı bile az görenler, elin mütecavizine “AF” düşünmesinler. Yanlış anlamalara meydan vermemek için şunu ilave edeyim; devletin bütçesiyle, taşıyla toprağıyla, eğitimiyle, güvenliğiyle, imarıyla, çürük yapı müteahhidiyle.. akla gelebilecek tüm alanlar için aynı duygu ve düşünceleri taşıyorum.

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer’in, göreve başladığı tarihten 6 Şubat 2006’ya kadar 258 mahkûmu affettiği, bunların 180’inin, cezaevlerinde “ölüm orucu’’ eylemi yaptıkları için’’Wernicke-Korsakoff Sendromu’na’’ (WKS) yakalanan mahkumlar olduğu bildirildi. Adalet Bakanı Cemil Çiçek, AKP Manisa Milletvekili Hüseyin Tanrıverdi’nin, “Cumhurbaşkanı Sezer tarafından affedilen mahkûmların cezalarının kaldırılmasına gerekçe olan hastalıklarıyla ve işledikleri suçlarla’’ ilgili soru önergesini cevaplandırdı. Bakan Çiçek’in verdiği bilgiye göre, Sezer’in affettiği mahkûmların 180’i “Wernicke-Korsakoff Sendromlu’’. Bu kişilerin tümünün, yasadışı sol örgüt mensubu olduğu belirtildi. Aşırı kilo kaybının yol açtığı bir akıl hastalığı olan WKS’ye yakalananlarda, hafıza kaybı, çocuksulaşma, yürümede denge problemi ve dikkat yoğunlaşması kaybı görülüyor. Cumhurbaşkanı tarafından affedilen mahkûmların 18’inin sakatlık ve kocama, 11’inin böbrek yetmezliği, diğerlerinin de çeşitli hastalıklardan dolayı affedildiği kaydedildi.

Yorumu oyla      18      10  
ali aydın 21 Ağustos 2008 Perşembe 

sayın sezer afetmiş..sayın erbakanda af olmalıydı yaşı itibariyle ama ben site yöneticilerine diyrumki keşke sayın sezerin af etdiği kişilerin yaşlarını ve neden afedildikleri sebeblerinide araştırıb yazsaydınız..şunuda belirtmeden edemeyeceğim sayın sezer köşk bütçesini çok mütavai kullanmış ve pkk lı birini köşke sokmammıştır bu yönüylede olaylar değerlendirilmeli.....

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Burda ki militan kadroyu bozmak çok kolay...seviye sorunu yaşanıyor burada..birde okuduğunu anlama sorunu yaşayanlar çok..pc başında sürekli kalamıyorum malesef...biri sezerin affettiği teröristleri görmüyo diğeride hükümet hakkında yaptığımı bilmam neresinden anlıyo..bidaha söylüyorum..HÜKÜMET ÇANKAYANIN BÜTCESİNİN İÇERİĞİNE KARIŞMAZ SADECE ÖDENEK VERİR...Sezer ister PKK ya ister ADD ye para yollar...gün gelir hesap verir..idam kalkar..hainlik ile yargılanır..ERGENEKON u kavrayamayan zihniyetlr

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

senle başedemedim evet senin terbiyesizliğin ve küstahlığınla beşedemedim. yoksa yazılarını kendin bir oku;birtek düşünce,birtek fikir,yada birtek çözüm varmı? yok.zira düşünce beyan etmek,çözüm üretmek beyin ister,oda sende biraz eksik biraz özürlü sadece hakaret ediyor,suçluyor ve şikayet ediyorsun,ve bir hanıma yakışmayacak argo bir kültüre sahipsin,evet ben seninle başedemem zira çevremde sadece düzeyli insanlar ve hanımefendiler var,senin tarzın bana ters.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Ağlama cocuğum.Muhattap zati olma.Sen kaşındın.Bende kaşıdım.Emeğe hiçmi saygın yok?Ben duyarım şahsen her tür emeğe saygı.O nedenle yemedim içmedim cevap yazdım sana.Yok öyle hani bana hani bana yapıp al sana yapılınca böyle ezik büzük haksızlığa uğramışsın durumlarına yatmak.Benimle baş edemedin çünkü beynin 0 kmde ve ve hiç bir saldırıyı,terbiyesizliği had,aşımını vede küstahlığı affetmem.Öyle durduğun yerde saldırmayacaktın!!!

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

gülay artık senle muhatab olmayacağım!sen bir zavallısın sadece,senle ben değil ancak psikiatrlar uğraşsın sen git bir doktora görün bu saldırganlığının ve küstahlığının altında yatan başka nedenler vardır muhakak,allah şifalar versin sana.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Bir veda ediim dedim çakıldım kaldım pc ye.Eğlenmiyormuyum?Allah için eğleniyorum.Recep İvediği bünye izin vermedi izleyemedim ama olsun bu gün fazlası ile eğlendim şükür.Da bu kadar zammett etmiş döktürmüşsün bendende bi hayır olsun sana.Bak bu siyasi tartışma sandığın şey geyik.Siyasi tartışma böyle olmaz.1.Öyle üstüne vazife çıkartma her durumdan, olur olmaz kaşınma hiç acımayacak vicdansızlar çıkabilir karşına 2.(Bakınız:ben.)Şimdi hakkatten çıkıyorum pcden.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Şimdi bu Avcı yokya pc de(!)Volkan nikli zat pek bozulmuş benim canımda ciğerimde yorumlarındaki seviyesizliğe tepkime.Çokk ayıplar filanda etmişim.Nolcek canım.Deyiversin canım,gülüm,keten helvam.Siyasi tartışma dediğin en ii böyle yapılırmış.Öğreniyoruz di mi ama?Ben bu ifadelere tepki duyuncada seviyeyi düşürmüşüm.Valla daha öncede birini spastik bir kaçını mongol ilan etmişim de daha volkan nikliyi okumamıştım.En sahici mongolda spastikte meğerse senmişsin be volkan.Bak ii günümdeyim

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

bu ülkede ne mutlu türküm diyene,diyemeyen kim? neden hep slogan dili ile konuşuyorsunuz? sadece suçlama ve slogan ama hiçbir fikir yok! burada ençok hakareti chp li ve ulusalcıları eleştirenler almıyormu? sizin başkalarına yaptığınızın onda biri size yapılınca yaygarayı kopartıyorsunuz, umarım bu vesile ile kendinizinde nekadar saldırgan nekadar tahrik edici ve nekadar antidemokrat olduğunuzu anlarsınız,demokrasi fikirlere saygı ve tahammül kültürüdür.eleştiriye tahammül edemeyenler.demkrt olmz

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Pc yi kapatmadan çıkmışım.Amanda bu arada hangi yorumlar yapılmış.Nihayet en hakikisinden bi sapığımda olmuş.Takmış kafayı bana ne hoşş,ne hoşş!!Siyasi tartışma ortamıymış ya(!)gülümde denecek ciğerimin köşeside.Bunları Avcı diyecek ama birden bi volkan belirecek semalarda ve zeka aynı,birikim ona keza ne farkederki zati ha Ali Veli ha Veli Ali.De nedir derdi?Eskisinden bi solcuymuşta (yazdıklarına bakılırsa külliyen yalan).Cocuğu çokmu ezmişler nedir bi kaşınma şeklinde.

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

inanamıyorum yaa buraa bazı arkadaşlar seviyeden,bilgiden,ve görgüden bahsediyorlar,ve burası siyasi bir tartışma ortamı,birilerini bayan arkadaşlara tacizde bulunmakla suçlamak ne talihsiz ve nekadar maksatlı bir suçlama,gülay kardeşim,şahsınıza tacize yönelik,yani sadece kadın olduğunuz için söylenmiş tekbir kelime gösterirmisiniz? çok ayıp etmişsiniz burada kimse sapık değil sayenizde buranında seviyesi düştü,çok incitici ve çok ağır bu ithamınız.sizden tüm arkadaşlarım adına bir özür beklyrm

Yorumu oyla      18      10  
fatoş.g 21 Ağustos 2008 Perşembe 

ne mutlu türküm diyene....... söylemeyi kendilerine zulüm görenlere inat türklüğü türkiyeyi pazarlayan. şehitlere kelle diyenlere inat türküm teröristbaşına sn diyenlere inat türküm.bu site hergün biraz daha yozlaşıyor cumhuriyeti savunanlara hakaret edilen bir yerde işim olmaz

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

gülay özür dilerim,seni gerçekten sadece biraz kafası karışık bir demokrat sanışım oysaki sen iflah olmaz bir militanmışsın,kime saldırmışız diyorsun? saldırmadığın kim kaldı? bunu bile göremeyecek kadar kör olan birine ne yazılabilirki? silindir arkadaşım eze eze adam bırakmadın:) acaba kendi ezikliğini kendi reklamını yaparak ve başkalarına saldırarak kapatmaya çalışıyor olabilirmisin?

Yorumu oyla      18      10  
laik cumhuriyet! 21 Ağustos 2008 Perşembe 

www.BuyukOrtadoguProjesi.com bop´culara, Türkiyelilere, ilimli islamcilara firsat verme. TÜRKIYE CUMHURIYETI`NE SAHIP CIK.

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

bu konuda ozaman şunu diyebilirmiyiz? akp hazırladı sezer saldı...neden birbirinize atmaya çalışıyorsunuz yanlışı? bu büyük ayıpta akp nin nekadar suçu varsa sezerinde okadar suçu var,kimse bana hükümet hazırladı sezerde imzaladı demesinsayın sezer,tün kararname ve kanunları geri yollaması ile tanınan bir reisicumhur. o yüzden birini suçlarken birini aklamaya çalışmayın.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Sn.Editör burada bir hovardamı var desem bir tacizci sapıkmı?Kadın yorumculara ifadeleri taciz noktasında.SN.Fatoş ve SN Aylin için kullanılan ifade bir kadın olarak beni rahatsız etti.Sizi etmedimi?Seviye bu seviyesiz sayesinde diplerde.Buna izinmi vereceksiniz?

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 21 Ağustos 2008 Perşembe 

EMİN AVCIOĞLU akp başkanı gül'ün basın açıklamasını oku. öneri kimden geliyor ve nasıl prosedür izleniyor. yazmadan önce bilgi.. Ne demiştim. nicelik önemli değil, nitelik önemli diye.. önce okunacak sonra okunan anlaşılacak sonra ister eleştir ister yerin ister savun.. tamamen senin bileceğin bir şey. akp'nin sorunu da aynı. bilgi ve görgü noksanlığı. ama amaçları kalite bilgi görgü değil.. Türkiye Cumhuriyeti ile hesaplaşıp karşı devrimi tamamlamak. ama nafile uğraş. BA ŞA RA MAZ LAAAR..

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 21 Ağustos 2008 Perşembe 

AYLİN tamam gülüm emret sen ben yorum yazmam ...kına yak :):):) bi öğrenip geleyim ben şu işleri..cumhurbaşkanı yetkilerini

Yorumu oyla      18      10  
AYLİN SUNGUR 21 Ağustos 2008 Perşembe 

EMİN AVCIOĞLU SIĞ BİLGİNLE ABUK VE YALAN İTHAMLARINLA GEREKSİZ YERE İŞGAL EDİYORSUN BU ALANI.CUMHURBAŞKANININ ONAYINA SUNULAN AF LİSTESİ ADALET BAKANLIĞI TARAFINDAN HAZIRLANIR.BUNU İLKOKUL BİTİRMİŞ HERHANGİ BİR SEÇMEN BİLİR.BİLMEDİĞİN ANLAŞILDI BAK SAYEMDE ÖĞRENMİŞ OLDUN. 1 TRİLYONU CUKKALAYAN ERBAKAN VE GÜL MUTLAKA HESABINI VERECEK.KURUŞU KURUŞUNA ÖDEYECEKLER.TABİ AKP TAHSİL ETMEYECEK BUNU.VATANSEVER BİR HÜKÜMET İŞBAŞINA GELDİĞİNDE....

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Hımm.Birini fena sinirlendirmişiz.Çok üzüldüm.Çokk."Saldırgan,eksik..".Bunlar kendi tespitleri.Kim için.Saldırmışız.(O saldırmıyo(!))Sonra hangi eksiğimizi başkalarına saldırarak kapatmaya çalışıyomuşuzz!!Yani bu "bir bilen".Bilmiş vede tarif etmiş kendisini.Kendi kendini yakalamak bu işte.Küstahlığımızda en çok sizin ki kadardır (varsa) beyfendi(lafın gelişi).De Kutluk"a hoşça kal deyişim niye sinir yaptı sizde?Aman gönlünüz kalmasın.Sizede bi hoşça kal ezik yorumcu.(yazık ezmişiz adamı)

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

gülay ve kutluk ...körlerle sağırlar birbirini ağırlar lafını sizin için demek istedi birii..evet bazı tesbitler size çok uyuyor,kendi sesinizden başka sese tahammülünüz yok saldırgan ve küstahsınız,bu tutup çok şey bildiğini sanıpta aslında dünyadan bihaber kişilerin davranış tarzıdır.eksikliğinizi başkalarına saldırarak örtmeye çalışıyorsunuz.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 21 Ağustos 2008 Perşembe 

KARGAOĞLU..LAİKCUMHURİYET ve diğer yandaşların..bilgisizlikle filan suçluyosunuz..bakın şu linki kopyala yapıştır yapın..CHP ye suç duyurusu yaptım ve şuan soruşturma aşamasında..bu sadece basına yansıyan kısmındaki yazım..deliller filan dahayok..kopyala yapıştırın ondan sonra daha ii tanıyalım birbirimizi!! http://www.turktime.com/default.asp?page=haber&id=23889

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

gerçek türk ne demek ? kutluk arkadaşım? ve secereni kaç kuşağa kadar biliyorsun? kişiye devşirme diyebilirsin ama siyasi partilere tüm yandaşlarına devşirme demek olsa olsa saygısızlıktır sana göre ozaman bu ülkenin yarıs devşirme. bu ülkede yaşayıp bu ülkenin selametini düşünen herkes türktür,gerçek türk,sahte türk kavramınıda nereden çıkarttın?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Çankayanın bütçesinin hükümetle alakası yoksa kiminle var?Ya cidden amuda kalkıp dünyaya bakmak ve yorumlamak diye buna derim ben.Bravoo yani.Son yorumumdur.Sizlere hayatta mutluluklar.Sevgili Kutluk sabırla yazmaya devam edersin umarım.Yorumlarını tabii ki denk geldikçe okuyordum.Hayatında iyi şans ve kolaylıklar diliyorum sana.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 21 Ağustos 2008 Perşembe 

KARGAOĞLU gülmekte acele etme..alt çenen kitlenmeden önce...ÇANKAYA bütçesinin harcama planı ile hükümetin ne alakası var:):) bilgileri pekiştirelim hocam,bu cam şu cam,,hangi camsın

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu (1) 21 Ağustos 2008 Perşembe 

ve sn (mecburen küçük harf)M.EMİN AVCIOĞLU, ben türk oğlu tüğrk olduğum için akp denen devşirme ve Türk ulusu sözünden nefret edenlere karşıyım. Tabii sahte Türklere de.. Onur ve Türk olsan asıl sen ülkeni amerikan ve ingilizlere peşkeş çekenlere karşı olursun. Asıl sen ingiliz kraliçesinden üstün hizmet madalyası ( neyin hizmeti olduğıu belkli) alanlardan tiksinirsin. Asıl onursuzluk bu Türk ulusu diyemiyen arapların ayağına kendi ülkesinde gidip biat edenlerde. Ve destekçilerinde.

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 21 Ağustos 2008 Perşembe 

M.EMİN AVCIOĞLU neşelenmene sevindim de senin bilgisizliğin beni daha çok, üzüyor. bütçe kanununa bakın ve akp başkanının onayladığı yardımları inceleyin. henüz yapmadı ama Ocak ayında bütçe onaylandığı için yapacak. Bütçeyi de SSezer zamanında da akp hazırlıyordu. akp tarafından ödenek ayrılmasa o yardımlar yapılmazdı. Şimdi gülme sırası bende ama asıl önemli olan yorumun niteliği değil mi, sevgili kuzu kardeşim. kavalla uyumaya devam.

Yorumu oyla      18      10  
laik cumhuriyet! 21 Ağustos 2008 Perşembe 

VAKIFLAR YASASI, YABANCIYA TOPRAK SATISI, IKIZ YASALAR VE DIGER YASALAR ILE MILLI EGEMENLIGIMIZI, BAGIMSIZLIGIMIZI, TOPRAK BÜTÜNLÜGÜMÜZÜ ZEDELEYEN HAINLER, VATAN HAINIDIR. TÜRKLER ATLARINI, ESLERINI YABANCIYA VERMISTIR, TOPRAKLARINI ASLA. VERMEK ICIN EL KALDIRANLARIN BOGAZI KESTIRILMISTIR, ACIN OKUYUN. TARIH BILMEK, DÜSÜNMEK INSANI INSAN YAPAR. amerika VE ab YALAKALIGI INSANDAN ONUR GÖTÜRÜR-

Yorumu oyla      18      10  
totem 21 Ağustos 2008 Perşembe 

keskindil ve saz arkadaşları artık okadar sıkıştınız k! sizin usta dansözlüğünüz bile artık kurtarmıyor sizi, sezerin affettiklerini hükümet hazırlamış,falan filan,komik olma sezer bütün tasarıları geri yollamışta bunlara mı kıyamamış??hem diğerlerinin ölmesine razı değilde gönlünüz,erbakanın ölmesinemi razı oluyor gönlünüz.yoksa szin gönlünüz sizden yana olan teröristlerin ölmesinemi razı olmuyor? artık hiç utanmanız kalmadı biliyorum ama susunda azıcık adam sansın millet sizi.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 21 Ağustos 2008 Perşembe 

KESKİNDİLLİ ....Sezerin pisliklerini görmen için ne gerek sana...sen bir bilgisayar programısın veya kurmalı saat yada papağan..TECAVÜZCÜ çocuk TECAVÜZCÜ sünü affetti deniyor!!gözlerin nereye bakıyor senin...bu tecavüze uğrayan senin kardeşin çoluğun çocuğun olsa akraban olsa???şehid olan ailelerin gözyaşlarını o şehid çocuklarının annelerine babasını sorduğu anlarda yüreklerin yangınınımı yaşaman lazım..sen TERÖRİSTMİSİN?MASONMUSUN?TECAVÜZCÜMÜSÜN? NE AYAKSIN SEN

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 21 Ağustos 2008 Perşembe 

BU DA OLDU MEMLEKETTE.. SANIK DAVA ARKADAŞI SUÇLUYU DA AFFETTİ BU MEMLEKETTE... Kendisinin de “2 No’lu sanık” olduğu davada hüküm giyen “1 No’lu sanığı” afetti! Devlet Erbakana zaten hiçbir suçluya göstermediği kadar anlayış göstermiş... Cezasını- kendisiyle neredeyse aynı yaşlarda olan ve en az onun kadar sağlık sorunları bulunan eski kuvvet komutanları gibi F Tipi Cezaevinde değil-evinde çekmesine göz yummuş... Misafir ağırlamasına- evinin bahçesinde özgürce dolaşmasına- istediği zaman hastaneye-doktora gitmesine-bütün ihtiyaçlarının özel görevliler tarafından görülmesine izin vermiş... Ama tüm bunlar yetmiyor Arka bahçenin GÜLüne... “Vefa” borcunu ödemek istiyor ya zaten cezaevinde olmayan eski genel başkanının kalan cezasını siliveriyor...

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 21 Ağustos 2008 Perşembe 

SEZER HALA TERÖRİST AFFETTİ DİYEN AYMAZLAR KENDİ ADALET BAKANLARININ BİE SÖZLERİNİ KULAK ARKASI YAPIYORLAR---PKKya VERDİKLERİ TAVİZ GEÇTİKLERİ İLTİMASLARIN VİCDAN AZABINI ÇAMUR ATARAK RAHATLATMAYA ÇALIŞIYORLAR... SEZER AFFEDİN DURUMU ÇOK KÖTÜ RAPORLARINI YAZIP YOLLAYAN KİMDİ... ALTINDAKİ İMZALAR VE SORUMLULUK KİME AİT??? Affetmese onlardan biri içerde ölse ne kadar mutlu olurdunuz.... Nasıl üstüne saldırırdınız... AB- İnsan Hakları dernekleri-Mazlumder falan filan.... Karşınızdaki attığınız her adımı sinsiliği SEZER.....birisi vardı... leyla zana ve saz heyetini hapisten çıkartan kanunu kim hazırlayıp meclisden geçirdi... YA DIŞİŞLERİ KONUTUNDA AĞIRLAYIP TÜM DÜNYA BASININ ÖNÜNDE DESTEK SÖZÜ VERDİ???ABD---ullah..

Yorumu oyla      18      10  
keskindilli 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Anayasa Mahkemesi aldığı bir karar ile tüm üyelerini ATATÜRKÇÜ DÜŞÜNCE Derneği üyesi yapmıştır... Haşim Kılıç dahil hepsi ADD üyesidir... ABDullah kimseye yardım etmez... Onun yerine paraları karısının köşke egolarını tatmin etmesi için harçlık olarak verir... PKK ciları SOROScuları ağırlayıp güzel güzel ısmarlaşırlar...

Yorumu oyla      18      10  
HABERCI 21 Ağustos 2008 Perşembe 

totem adli yorumcuyu dikkate almayiniz. ana düsüncesi "Amerika güclü, biz herhangi bir sey yapamayiz, onun icin Amerika´ya destek olalim" Atatürkü ve Islami sevmez, akpli oldugunu ima eder, ama degildir, o sirf bir YALAKADIR, sirf kendini tatmin etmek icin buradadir, cinsel sorunlari oldugu "kucak muhabettinden" anlasilmaktadir, herkese küfür eder, (küfür etmeden, kardes, abi, abla gibi yaklasir)dmilli gurur ve onuru bilmez.Bagimsisizlik, laiklik,ATATÜRKCÜLÜK,ulusalcilik terimlerine alerjisi var

Yorumu oyla      18      10  
totem 21 Ağustos 2008 Perşembe 

bazı şer odaklarının bu saldırganlığının ve çirkefliğinin sebebi;bütün pislikleri ortaya çıkıyor bugüne kadar örtbas edilen bütün pilikler ve gerçekler gün yüzüne çıkmaya başlıyor,bu telaş ondan,biravuç zavallısınız ve kendi pislikleriniz içinde boğulacaksınız,sizin yerinizde olsam,kendimden utanır,bir köşeye çekilip ne kadar büyük hata yapmışım derdim,ama siz pisliği savunmaya devam edin buradaikendinizi kandırmaya çalışın.atatürkçüyüz ama,soros,abd,işgal,yhudi,artık bunları kimse yemiyor.

Yorumu oyla      18      10  
volkan tibet 21 Ağustos 2008 Perşembe 

yuh yani sayın sezer ne kadar terörist varsa affetmiş,bir cumhurbaşkanının 260 kişiyi affetmesi sizce normalmi?ayıp yaa hala bunu savunan fanatik saplantılı,insanlar var.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Gül ADD ye yardımmı yapmış:):) KARGAOĞLU yazılarıma verdiğin cevaplar entrean:):) Allahta seni güldürsün diyim.ADD ve kamu yararı:):)

Yorumu oyla      18      10  
totem 21 Ağustos 2008 Perşembe 

karga kimin işgalci olduğu belli sezer nekdar yasadışı militan varsa salıvermiş,yoksa sende sezerin saldıklarından birimisin? sezer bu ülke için kılını bile kıpırdatmamış bir çivi bile çakamıştır,sizler gibi vatana be kuruşluk hayrı olmayan kişilerin sezeri desteklemesi çok doğal.asıl vatan haini sizlersiniz. dışarıdan hiçbir işgalci ülkemize giremez biz şimdi içimizdeki sizin gib vatan düşmanlarını temizlemeye çalışıyoruz.

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu (1) 21 Ağustos 2008 Perşembe 

sn. M.EMİN AVCIOĞLU ADD kamu yararı olan ve devletin tanıdığı kabul ettiği bir dernek. Devlet bu tür derneklere para yardımı yapar. Bu yardım akp başkanı gül tarafından da yapılmaktadır. biraz akıl ve bilgi. biraz ahlak biraz eleştiri gururu. ve size at gözlüklerinizi çıkarın ve dünyayı geniş olarak görün. Biraz insaf. Sezer'e olan düşmanlığınız nedendir, anlamak da zor? gül'e karşı olmam ortada çünkü işgalci..

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 21 Ağustos 2008 Perşembe 

sn.M.EMİN AVCIOĞLU birazın fazlası gurur var da gül sizin akp başkanınızi. onurlu olsaydı kendisinin yargılandığı bir davada ceza aalnı affetmezdi. bu af kendisini de affediyoranlamı çıkar. biraz onurunuz olsa bu haksızlıkları anlardınız. tecavüzcü olayı konusunda haberler arasına sıkıştırma olabilir. Sn. Sezer bunun açıklamasını nasıl olsa yapar. Kaldı ki, af isteği Adalet Bakanlığı kanalı ile yapılmaktadır. Bunu da bilin.

Yorumu oyla      18      10  
21 Ağustos 2008 Perşembe 

Hakkaten değil.Biraz onur,biraz gurur haysiyette ilave edelim.Tamda sıkıntı bu işte.Sayenizde kalmadı avcıoğlu.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 21 Ağustos 2008 Perşembe 

İlhan Selçuk"la ilgili tutuklama çıkması zaten bence abesti.Göz altına alınış şekli gibi.Dava açılır yargılanır.Mahkum olursa ne ala olmazsa biliyorum ki özür dileyende olmaz.Savunduğum durum kişiler değil.Kim ne yaptıysa cezasını çekmeli.Ancak orantısız güç kullanılmamalı.Selçuğun durumuna uyan bu.Ergenekonun teorisyenimiymiş neymiş göreceğiz.Sabredin.Yargısız infazlarada bi son verin.Bu ayıp değilse,hukuksuzluk değilse,günah.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Abdullah GÜL,Erbakanı yaş dolayısıyla affetti..Sezer haini ise,hangi teröristi yaşlı die affetti,,devletimiz içeri tıksın böle hainler dışarı çıkarsın..Sezeri savunanlar,Sezer için Vatan hainliğinden kaç dava gündemde bileniniz varmı?Erbakanı sevmem..ama bunu kınayanlar.İlhan selcukun yaş dolayısıyla dışarıda olduğunu neden görmüyolar?ADD yi ABD kurdurdu!!Sezer vergilerimizden ADD ye yüzmilyarlar yasadışı olarak aktardı..hala ne sezeri?? saf insanlar saf

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Tam anlaşılsın ifadem.Tecavüzün yüz kızartıcı suç olması değil bahsettiğim.O iğrenç zaten.Affın kendisi yüz kızartıcı.Olaylara karışmış ve can almış teröristleride kimse affedemez.Giden canlara karşı bu devletin sorumluluğu var.Erbakan içinde farklı düşünmüyorum.Bizlerin paraları söz konusu olanlar.Kimse de bizim adımıza affetme yetkisi olamaz.Birde paracıklarını kurtaracakmış.Kimin paracıklarını?Pes yani.Zihniyetlere bakın.Şeref artık isim olarak bile kullanılmıyor.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Cocuk tecavüzcüsünün affı olmuşsa gerçekten bunun savunulur hiç bir yanı yok.Sn.Sezer"den açıklama bekliyorum şahsım adına.Tecavüz zaten iğrenç.Hele çocuk tecavüzcüleri ,çocuklara bir şekilde zarar verenlerin hiç birisi bence asla dışarı çıkamamalı.Sn.Sezer yada diğer başkanların hiç birisi için ben böyle bir af haberini şüpheye düşmeden kabul edemem.Evet bir açıklama gerekiyor.Bu af olduysa bu yüz kızartıcı bir suç çünkü.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 21 Ağustos 2008 Perşembe 

KARGAOĞLU.... BİRAZ GURUR OLSUN.biraz şeref haysiyet olsun!!birazcık TÜRK kanı yokmu damarlarında...senin sorunun sadece gözüne gözlük değil?? çok çeşitli

Yorumu oyla      18      10  
Celalettin Tanay 21 Ağustos 2008 Perşembe 

Sayın Kargaoğlu, Haber doğru değilse sayın Sezer mutlaka bir açıklama yapar.Ama eğer çocuk tecavüzcüsünü affetmişse bunun savunulacak bir yanı olmaz,dilerim etmemiştir.

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 21 Ağustos 2008 Perşembe 

fark var. affettiği kendisinin de mahkemeye çıkacağı davada mahkum olan, kendisinin de aynı cezayı alacağı mahkemede suçlu bulunan hırsızdaşını affetti. kendisi de aynı suçtan yargılanacak. Haber kesin devşirme SOROS basınındandır. Belki de Taraf'tandır.

Yorumu oyla      18      10  
SABRİYE 21 Ağustos 2008 Perşembe 

EEE GÜL KOKULUM, SEZER ÇOCUK TECAVÜZCÜSÜNE KADAR AFFETMİŞSE, SİZLERDE BEŞİKTEKİ YAVRUYA KURŞUN SIKANLARI,BAYRAĞI İNDİRENLERİ,VE YAKANLARI,ÜLKE TOPRAKLARINI BÖLENLERİ, KOYNUNUZDA BESLİYORSUNUZ.BESLEMEYLE KALMAYIP,KÖŞKE BİLE DAVET EDİYORSUNUZ.OZAMAN SEZERDEN BİR ADIM DAHA ÖNDE OLDUĞUNUZU UNUTMAYIN.ŞUNU SÖYLEMEDEN YAPAMAYACAĞIM,ÇOCUK TACAVÜZCÜSÜNÜN AFFEDİLİR YANIDA YOK BUNUDA BİLİYORUZ.BU KONUDA SEZERİ KINIYORUM

Yorumu oyla      18      10