YORUMLAR
Toplam 65 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
26 Ekim 2009 Pazartesi 16:49

he yavrularım ya ya si z ya ha hıhı

Yorumu oyla      18      10  
Erdal KOLON 6 Ağustos 2008 Çarşamba 

1980 sonrası Cumhuriyet yönetiminizedelenme ve değiştirilme çabaları başlamış ve son zamanlarda Akp ile birlikte hızlanmıştır. bu arada Sol Parti Lider /kadroları bu duruma seyiyci kalıp kendi çıkarları doğrultusunda hareket etmişlerdir. Canan Hanım da bu rollerden birini üstlenmiştir. Fakat gözardı edilmemesi gereken en önemli Nokta ise Basın, Sivil toplum örgütleri, iş dünyası ve Cumhuriyetin güç dengeleri, AKP nin ayak ounları ile zayıf düşmür.Sorarım size Bu ortamda Hukuk Adalet Kalırmı??

Yorumu oyla      18      10  
Mehmet Ali METİNYURT 5 Ağustos 2008 Salı 

Canan Hanım ve CHP'nin Yargı kararlarına saygılı olalım söylemi herhalde "Yargı, eğer bizim isteğimiz doğrultusunda karar verirse saygılı olalım" demekmiş!

Yorumu oyla      18      10  
yok 4 Ağustos 2008 Pazartesi 

yargı makamı son yaptıgı içratlarla chp nin şubesi olmadıgı konusunu ayan beyan ortaya koymuştur bu da chp nin agırına gitmiştir benim şubem nasıl bana kafatutar diye şimdide kendine yediremiyor askere gidiyor tık yok yargıya gidiyor tık yok halka gidiyor malum %20 yi gecemiyor belli statü sahibi hariçindekiler yüzvermiyor nolacak peki halka partiyi acsa ozamanda kendi statüleri bozulacak yeni üye demek yeni oy demek yeni mkyk demek bu da parti yönetiminin işine gelmiyor busadece merkezde degil

Yorumu oyla      18      10  
GURBETCİ 4 Ağustos 2008 Pazartesi 

Chp nin tüm üyelerinde olan bir hastalrkdır bu. Önce melake gibi olurlar,ona saygı buna saygı,insanlıkiiözğürlük edebıyatı yaparlar.Ama iş kendi istedikleri doğrultuda ğitmeyince tuh kakaya başlarlar.Bu konuda BAYKAL sabıkalıdır. 367 davasında Anayasa mahkemesi bu doğroltuda cevap vermesin kargaşa ve iç savas çıkar demedimi.Ama bu unutuldu,başbakana saldırıldı.Baykalın sözüne karşılık hukuğa sıkılmış bir kurşundur dediği için.Oysa Chp bu husuda sicili kabarık.

Yorumu oyla      18      10  
Kerpeten 3 Ağustos 2008 Pazar 

Sayın Süleyman Karaca ve Gülay rumuzlu, karikatür ve espri karşıtı yorumcular; asla hakaret sözcükleri içermeyen esprili bir şakayı kişilik haklarınıza saldırı olarak değerlendiriyor; ancak beni “beyin özürlü, spastik, salakça yazı yazan” biri olarak niteleyip (bu sözlerinizle özürlü, spastik okurlarımızı da aşağılamakta olduğunuzun bilincine varamadan) apaçık , alenen, pervasızca mahsus madde isnatlı hakaretlerde bulunuyorsunuz. Bir karikatür ya da esprili birkaç satır ile okurları, (içlerinde çok değerli anlatımlar da bulunsa), ciddi, sıkıcı metrelerce yorumlar arasına serpiştirip gülümsetmek, düşündürerek neşelendirmek amacım. Özelliği gereği karikatürize bir espri metninin kısa olmasının ona değer kattığı, espri kültürü, anlayışı ve bilgisi olan herkesçe bilinirken, bu gibi karikatürize ve halk dili ile yazılmış satırları; sizin sayfalarca A4 boyutlarındaki yazılarınızla karşılaştırmak kadar anlamsız, alakasız ve “benim babam seninkini döver” gibi çocukça yaklaşımı yadırgamamak, buna (kesinlikle espri niteliği taşıdığından değil,sadece traji-komik olduğundan) gülmemek mümkün değil. Bu vesile ile bana bulunduğunuz isnatları aynen tarafınıza iade eder, bu yazıma karşı verebileceğiniz hiçbir yanıtınızı yanıtlama zahmetine katlanmayacağımı belirtir, her ikinize de en derin sevgi ve saygılarımı sunarım..

Yorumu oyla      18      10  
totem 2 Ağustos 2008 Cumartesi 

kutluk ve kareas fanatizm gözünüzü karartmış.bir sosyal demokrat olarak siz ve sizin gibilerden utanıyorum ve sizlerin sola verdiğiniz zararı inanın hiçbir cephe vermiyor.bir sosyal demokrat öncelikle emokrasiyi savunur,demokrasiyi tehtit eden her oluşuma ve davranışa karşı çıkar,ama şu sıralar malesef denizbaykal ve partisinin meydana getirdiği hilkat garibesi bir cumhuriyetçilik anlayışı çıktı ki! bu anlayışta ordu söz sahibi olmalı,mahkemeler olmalı,rektörler olmalı ancak halk olmamalı ...

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 2 Ağustos 2008 Cumartesi 

Can sıkıntısından değil, gri hücre kümelerinin çalışma istatistiklerini aktararak şahsıma ve değer verdiğim muhatabım yorumcu Gülay hanımefendiye sataşan beyin özürlü arkadaşın kapasitesini de ortaya koyayım, bizim dışımızdaki okurlar karar versin istedim; bize sataşan arkadaşın kullandığı sözcük sayısı 23, boşluksuz karakter sayısı 130, hepsi bu kadar. Gülay hanımın atıfta bulunduğu Ersin Tökgöz sayfasındaki yorumlarımızın dökümü de şöyle: Benim kullandığım metnin toplamı; A4 standardında 4 sayfa, sözcük sayısı 2.008 boşluksuz karakter sayısı 14.076. Gülay hanımın kullandığı metnin toplamı; A4 standardında 3 sayfa, sözcük sayısı 1.605, boşluksuz karakter sayısı 12.027; şu anda söz konusu olan haber/analizle ilgili döküm ise şöyle; benim kullandığım metnin toplamı; A4 standardında 3 sayfa, sözcük sayısı 1.449, boşluksuz karakter sayısı 9.784. Gülay hanımın kullandığı metnin toplamı; A4 standardında 3 sayfa, sözcük sayısı 1.531 boşluksuz karakter sayısı 11.311. Bu rakamlar; gönderen, günün tarihi gibi unsurlardan arındırılarak elde edilen rakamlardır.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay4) 2 Ağustos 2008 Cumartesi 

Sn.Karaca insanların özel hayatı deyince kerpetenmidir nedir(bir insan neden böyle bir rumuz alır?gelde anla) yorumunu okumamış olanlarda bildiği bir özel hayatımız var ve ona saldırdı sanacaklar."En öz spastik" bizim uzun tartışmamızdan sıkılmış(okumak zorundaya yorumlarımızı)bize en salağından öneride bulunmuş.Hiç ciddiye alınmayacak bir cins.Babboo,anooo cinsi yorumlarındanda belli değilmi?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay3) 2 Ağustos 2008 Cumartesi 

Yani hangi nevi ortamlardan geldikleri belli olmayan belli ki kafalarıda çalışmayan bu neviden insanlar suya sabuna takılmayan ,geyik yapabilecekleri siteler varken neden böyle ciddi bir haber sitesine takılır ve ciddi ciddi tartışan insanlarla uğraşırlar cidden anlamak mümkün değil.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 2 Ağustos 2008 Cumartesi 

Daha öncede Ersin Tokgöz"ün sayfasında karşılıklı yorumlarda bulunup tartışmıştık Sn.Karaca ile.Biz bütün farklılıklarımıza rağmen asla saygısızlık yapmadan tartışabilirken daha sonrasında gördüğüm bir yorum(!)da " iyyyy" ne çok tartışmışız öyle blok blok.Bu köşelerdeki yorumlar yorumcu köşesinde bile yayımlanmazken sen "ıyyyy"arayıp bulmuş okumuş yada göz atmışsın yorumlarımızı.Neden rahatsız oluyorsun canım kardeşim?Okumazsın arayıp özellikle takılmazsın olur biter.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay1) 2 Ağustos 2008 Cumartesi 

Parası neyse verip satın alamayacağımız şeylerden biriside terbiyedir.Burası bir haber sitesi ve site haberler üzerine yorum yapma hakkını tanıyor bizlere.Sağolsunlar.Ancak derdinin haber okumak yada haberler üzerine tartışmak olmadığı belli birileri(ki bu birileri için eğlenebilecekleri sayısız imkanda sunuyor net)neden o tip sitelere takılmak yerine haber sitelerine ve onları aşacak yorumlara takılırlar cidden anlamak mümkün değil.

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 1 Ağustos 2008 Cuma 

Sayın Editör,"Kerpeten" rumuzuyla yazan kişi, şahsımın ve Gülay isimli yorumcunun kişilik haklarına saldıran bir ifade kullanmıştır. Yazısının, ne haberin içeriği ne de yorumların içeriği ile alakası yoktur. Basın meslek ahlakı açısından onaylanması mümkün olmayan o iletinin yorum penceresinden kaldırılmasını istirham ederim. Yorumcuların özel hayatı, üçüncü kişilere konuşma/yargılama hakkı vermez. Lütfen dikkat!.. Saygılarımla.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 1 Ağustos 2008 Cuma 

Bizdeki zenginlere burjuva denilebilirmi?Çürüklerinden kurtulmak isterlerse birgün bu sadece yine çıkar çatışmasından olur.Güç ve iktidar tepişmesinden.Ergenekon dedikleri bu iddianame bu hali ile hiç bir şekilde temizlik değildir.Bıraktım daha öncesini 12Eylülden başlasınlar ve PKK ve doğudaki sorun neden bir türlü bitmedi bitmiyor, sorgulasınlar vallahi hiç adetim olmadığı üzre ellerinden öperim birilerinin.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 1 Ağustos 2008 Cuma 

"Hiç bir şeyin göründüğü gibi olmadığını" mağlesef biliyorum.Denklem çözmekten bıktım.Ancak biliyorumki pazıl parçaları gibi yerlerini bulup oturtmadan resme ulaşamıyorsun.Ve tabii mutlaka omurga gerekiyor bunu yapabilmek için.İşte tamda bu noktada sadece Oyak bankın satışıda değil TSK nin bugün aldığı tavrıda düşündüğümüzde görünenin ,aslından ne kadar daha farklı olduğunuda anlıyoruz.Derin devlet safralarından kurtulmaya çalışıyormu gerçekten?Yoksa bir kaç sivilcesini mi patlatıyor?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 1 Ağustos 2008 Cuma 

Empati yapmaya çalıştığım için canım sıkılmadı.Ancak bende şöyle bir tavır vardır.Ya şimdi bunu söylemeyeyim yada şöyle söyleyeyim kırılmasın derken bazen düşüncelerimi tam anlatamam.Bu bazen olur.Genellikle dilim sivricedir bilirim.Arka planları genellikle bilemeyiz değilmi?Ancak ordan burdan okuyup sağlamasını az,çok yaptıklarımız vardır ve birazda mantıkla niyet okuruz.Bunu sizinde yaptığınızı biliyorum:))

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol 1 Ağustos 2008 Cuma 

Yapmayın Süleyman Karaca; karşıt görüşü sevmeye kalkmanız yanlışların yanlışı olur. Ama sevmeseniz de, karşıt görüşü, bilgilenme amacıyla okumanız, olması gereken doğrudur. Sizin, ayırdına varamadığınız için içine düştüğünüz yanlış ve çelişki şu: Nefret ettiğiniz karşıt görüşü, bilgilenmek için okurken, "taktir" ederek okumanızdır... Karşıt görüşse, okuyun ama taktir ederek okumayın. Taktir ederek okuyorsanız, "karşıt görüş" demeyin, hele de "günahım kadar sevmem" türü sözler etmeyin.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 1 Ağustos 2008 Cuma 

Sn Karaca.Vallahi çalışma şevkimi düşürüyor bu site:))Sıkça ara verip nete bakıyorum.Sıcak ve yangınlarda cabası.Sn.Baki"nin anlatmak istediği sanıyorum "insan takdirle okuduğu birini niye günahı kadar sevmez".Çünkü konu dışı ama bende oraya takıldım.Benimde çok istememe rağmen bir türlü okumayı beceremediğim birileri var ancak bunlara cidden bünyem tahammül edemiyor.Hiç bir sempati hissetmediklerim var ki bunlardan biri Fatih Altaylı.Evet bende takip ediyorum.

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 1 Ağustos 2008 Cuma 

Yorumcu dostum, beni sevmek zorunda değilsin; tıpkı benim Marks’ın Kapital’ini, Hitler’in Kavgam’ını, Soljenitsin’in Gulag Takımadaları’nı, Kenedi’nin Fazilet Mücadlesi’ni okurken onların hiç birini zerre kadar sevmediğim gibi. Ama Onları okumadan, Onları anlayamazdım. Ya da İslam Sosyalizmi’ni okumadan Iraktaki Baas rejimini ya da Kaddafi’yi anlayamacağım, Satr’ın neden dinsiz olduğunu anlayamayacağım gibi.

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol 1 Ağustos 2008 Cuma 

Süleyman Karaca, size ait, "... günahım kadar sevmediğim ama takdir ederek okuduğum Fatih Altaylı..." sözcükleri okuduktan sonra, yazılarınızda neden yanlışlara çelişkilere düştüğünüzü şimdi daha iyi anlıyorum. Yukarıda, alıntıladığım sözcüklerin yer aldığı yazınızın tamamını okuduktan sonra, size yönelik yergimde, doğru bir iş yaptığıma daha bir inandım. Ben sizi, günahım kadar sevmezsem, yazdıklarınızı okumam; hele, taktir ederek hiç okumam. Sağlam durun, yalpalamayın, sonra alabora olursunuz.

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 1 Ağustos 2008 Cuma 

Yorumcu Gülay hanımefendiyle –her ne kadar canını sıksa da- erdemli bir davranış gösterip empatik tavrını takdir ettiğimi, karşıt düşüncede de olsakta “12 Eylül süreci sorgulamalarında” eşdeş ortak paydamıza dayanarak tarafımı ifade ediyorum; tarafsız değil, bildiğim insani evrensel doğrulardan tarafım. Aynı geminin yolcuları olarak Ak Parti, CHP, MHP ve diğerlerinden herhangi birinin holiganı/amigosu da değilim, can düşmanı da değilim. Glay hanımın dile getirdiği her olayın gerçeklik payına “evet”, arka planını bilmediğim gelişmelerden “niyet okumaya” hayır diyen bir mizacım var. Dile getirdiğim düşüncelerden dolayı, sanki Ak Parti’nin avukatlığını yapıyor muşum gibi bir algının oluştuğu izlenimi edindim. Ben o avukat değilim, Ak Parti’nin de, en son savunuculuğuna başvuracağını ifade edebileceğim “sakıncalı vatandaş”ım. Savunduğum konulardaki duruşum, bundan bir süre öncesine kadar Habertürk kanalında Sayın Ali Saydam-Özlem Gürses’in yaptığı bir programın alameti farikası olan “hiçbir şey göründüğü gibi değil” ifadesinin açılımından ibaret. Örneklemek gerekirse, günahım kadar sevmediğim ama takdir ederek okuduğum Fatih Altaylı, Aydın Doğan’ın kaçırdığı 1,5 milyar dolara yakın vergiyi toplumun gündemine getirdiğinde belki 70 milyon içinde en çok sevinenlerin ilk sırasındaydım; o kaçakçılık, 275 milyon dolarla “uzlaşma” ile kapatılınca da en çok hüsran duyanların yine ilk sıralarında olduğunu zannediyorum. Bir başka örnek, bu ülkede yabancıya satılacak, dağa doğru bir ifade ile satılamayacak değer varsa, o da Türk Silahlı Kuvvetleri’nin doğrudan veya dolaylı güvencesi altında olandır değil mi? “Türk Silahlı Kuvvetlerinin inisiyatifi ile kurulan, gelişen, global bir değer seviyesi yakalayan OYAK-Bank, neden Hollandalı menşeli uluslararası ING Banka satıldı” sorusunun sosyo-ekonomik cevabını yakalayabilirsek, özelleştirme olgusunu daha derli toplu bir kategorizasyon içinde anlamamız mümkündür diye düşünüyorum. Bugün için parlamenter temsili kıymette olmayan düşünceme göre, küçük memur, işçi, çiftçi ve küçük esnaf, İkinci Cumhuriyet burjuvazisinin çıkmakta olduğu yükselme basamağında birer tuğla olarak görülmektedir, tıpkı Birinci Cumhuriyette olduğu gibi. Gün gelir, bu gün “derin devlet” olgusunun kendi yavrularından/safralarından arınma çabaları gösterdiği gibi, burjuva yapılanmasındaki çürükler de aydınlığa çıkartılır umudundayım. Saygılar, iyi okumalar.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 1 Ağustos 2008 Cuma 

Bizler iyi kötü bir eğitim almış bu ülkenin aydını sayılabilecek insanlarız.Kıblemiz sadece doğruya ulaşmak ve doğru olanı desteklemek olmalı.Ben henüz desteklenebilecek bir oluşum görmemiş bir mutsuzum.AKPyi yada diğerlerini izlerken zaman zamanda olsa adamlar haklı diyebiliyorum ayrımsız.Yanlışlarını hiç tereddütsüz teslim ettiğim gibi.Diğerinin yerine koyabilmek kendini bence en büyük erdem.İnsan olmanın olmazsa olmaz koşulu.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 1 Ağustos 2008 Cuma 

algılayın lütfen.AKP nin eleştirilmeye ihtiyacı var.Sırtını sıvazlayan çok yalakası var zaten.Burada yorum yazanların ben bir şeylerden nemalandıklarını hiç sanmıyorum.Bu ülke bizim.Bizlerin çıkarları ortak ve tarımımızdan sanayimize hangi durumdayız samimi inceleyin.Üretmeyen bir toplumun başarı şansı nedir?çok basit sorular.Bırakın AKP yada MHP yada CHP amigoluğunu.Bizler sıradan yurttaşlarız.Ben bir anneyim ve cocuklarıma bırakacağım ülkenin durumu beni çok ilgilendiriyor.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay(karıştı bende bilmiyorum kaç) 1 Ağustos 2008 Cuma 

Yazdığım yorumlardan BOPun eşbaşkanlığı için yazdıklarınızı dostça bir uyarı olarak kabul ettim.Ancak bankalar vb ile ilgili verdiğiniz bir cevap yoktu.İnsanları paranoyaya kapılmakla suçlamak yerine sevr başka nasıl hortlatılırın cevabını bir kez düşünseniz diyorum.Neden bir ülkede bankaların %52 si yabancılara satılır.Bunun sonuçları neler olabilir.Bu herkeze bir soru.Gayet dostça bir soru.Hemen tırnaklar çıkartılmasın tırmalamak üzere.Bunu aynı gemideki bir insandan gelmiş bir soru olarak

Yorumu oyla      18      10  
Gülay7) 1 Ağustos 2008 Cuma 

...varlığına inanan ve derin devlet ortaya çıkartılsa çok sevinecek biri olarak yazıyorum.Yazılacak ve tartışılacak çok şey var.Ancak beyhude diye görüyorum artık bunu.Kim neye inanmak istiyorsa ona inanıyor bu ülkede.Tezeğin,gübrenin vb ÖTV sinin %18,havyarın %8,pırlanta ,elmasvb ÖTV sinin %0olduğu ülkemde birileri AKP ye ne oluyor diye sormuyorsa,atasay kuyumculuğa hangi vefa borcunun ödendiği sorgulanmıyorsa söyleyebileceğim tek bir cümlem yok.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay6) 1 Ağustos 2008 Cuma 

..ifadenizi yandaş medya içinde kullanabilmiş olsaydınız,Şamil Tayyar habire bir şeyleri servis ederken bu adamın yaptığı ahlaka uygunmu diye sorgulamış olsaydınız.Ergenekon davasındaki tutum için rahatsız olsaydınız,bu davanın gerçekten derin bir devlet soruşturmasımı yoksa buldukları bulaşmış birilerini kenar süsü olarak kullanıp muhalifleri susturmak gibi bir çabamıdır diye bir endişe taşısaydınız.12Eylül sürecini ve ceza evini sorgulanmaları yaşamış biri olarak kesinlikle derin devletin

Yorumu oyla      18      10  
Gülay3) 1 Ağustos 2008 Cuma 

..gösterildi ve hangi iktidar bu kadar yandaş medya yaratabilmişti daha önceki süreçte.Dikensiz gül bahçesi AKP için Türkiye.CHP,MHP gibi muhalefet dostlar başına.Benim için namus öncelikle çifte standartlı olmamak.AKP lilerede saygı duyabilirim.Diğerlerinede.Bir yanlış gördüklerinde gerçekten bunun hesabını sorabilseler,olayları kapatmasalar ve muhalifleri için kullandıkları dikenli dili kendi görüşünde olan parti vb içinde kullanabilselerdi.Örneğin doğan haber için kullandığınız kudurmuş gibi

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 1 Ağustos 2008 Cuma 

Doğanın baronu için yazdıklarınıza katıldığımı söylemiştim.Ancak işin bir yanı sadece bu.Tavizler verildiğini biliyorum.Örneğin ödenmesi gerekli vergi miktarında yapıldı bu iş.Dediğim gibi detayları hatırlamıyorum ve hafıza tazeliyecek vaktimde yok şu sıra.Ancak kudurmuşçasına saldırıldı iktidara ifadenize çokta katılamayacağım.O sadece iktidara bir tehdit.Yoksa ciddi bir muhalefet asla yapmadı basın AKP ye bunu çok iyi biliyoruz.Bu güne kadar AKP ye gösterilen tolerans başka hangi iktidara

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 1 Ağustos 2008 Cuma 

Sn.Karaca dün gece okudum yorumlarınızı.Ancak gördüğüm gerçekten "taraf" olduğunuz.Yorumlarınızda sorduğum sorulara cevap bulamadığım gibi yeni sorular oluştu kafamda size ilişkin.Söylediğiniz gibi çok farklı görüşte olup belli bir uslupla tabii tartışılabilir bizim yaptığımız gibi ancak benim tavrım sizi kırmamak adına düşüncelerimide tam ifade edememe boyutuna geliyor ki buda canımı sıkıyor doğrusu.

Yorumu oyla      18      10  
Medeniyet 1 Ağustos 2008 Cuma 

Türklerde gelenek o ki; Ben ÖNEMLİYİM,BANA DOKUNULMASIN,KURAL ve KAİDELER beklesin.Bu her Türk için böyle."Herkes vergi versin ben kariç,herkes çalışsın ben hariç" gibi.Çok yakınlarda haber: Avrupanın ve Almanyanın en büyük şirketlerinden SİEMENS'in üst yöneticileri işden atıldı,haklarında davalar açıldı.Sebep;Yurt dışında özellikle Orta Doğu'da iş alabilmek için rüşvet verdikleri ortaya çıkmış(1,2Milyr.USD).Kimse Siemens hariç dememiş. Adamların neden kalkındığını görebiliyormuyuz acaba ?

Yorumu oyla      18      10  
Medeniyet 1 Ağustos 2008 Cuma 

Sn.Arıtman doğruyu söyleyince 9 kapıdan kovuluyor.Bundan önce aynı sebepten kapatılan 4 partiye ne denecek şimdi.Parti kapatma daha zorlaştırıldı deyince yeterlimi olacak ? Süreç belli AB'si ABD'si herkes Türkiye'ye çullanmamışmıydı karar öncesi ? Bu hiç mi etkili olmamıştır sizce ? Yok kriz Ülkeyi yok eder v.b.gibi söylemler.Bu şartlarda Anayasa Mahkemesi mevcudun en iyisini yapmadımı ?

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol (2) 1 Ağustos 2008 Cuma 

.... bir başkasının sözünden alıntı yapamaz mı? Siz daha erken düşündünüz, kalktınız bir yazı yazdınız ve yayınladınız. Aynı düşündüğüm konuyu, siz yazdınız diye ben yazamaz mıyım, yazarsam sizin sözcülüğünüzü mü yapmış olacağım?.. Okur da olsanız/olsak, eğer bir şeyler yazıp başkalarına suynuyor, okutuyorsak çok derin düşünmemiz, yazmamız gerekir. Bu konuda birbirimizi yerirsek, buna da "kişisel saldırı" demeyelim. Ne yazık ki, siz ve gönüllü avukatınız (Erol Bey) öyle tanımladınız. Yapmayın...

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol (1) 1 Ağustos 2008 Cuma 

Süleyman Karaca; milletvekili Arıtman'ın sözlerine ve o sözlerin, Densiz (Deniz) Baykal'ın önsözleri olduğuna ilişkin düşüncenizin ana kaynağına yergide bulundum; yani yergim, dünya görüşünüzedir. Siz de benim dünya görüşüme yergilerde bulunabilirsiniz ama basite inmeden, hele basitleşmeden karşı görüş sunar, beni düşünmeye sürersen, saygı duyar, ayakta alkışlarım. Arıtman'ın söylemine derinlemesine karşı görüş sunma yok ama "Baykal'ın sözcülüğünü yapıyor" ucuzluğu var. Baykal, Artıtman'ın ya da

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 1 Ağustos 2008 Cuma 

Bir yorumcunun(Baki Karakol), nezaket sınırlarını zorlayan üç bloktan oluşan ve beni üzen yorumu üzerine bu haberin metnini ve altında yer alan 30(otuz) yorumu kopyalayıp yeniden satır satır taradım. Vardığım neticeleri buradan paylaşmak istiyorum; 1-Bir okur diğer okurun yorumuna katılmak zorunda değildir. Daha önemlisi imzasını tanıdığı okurun yorumunu okumak zorunda değildir. Kendini okuma zorunda hissediyorsa, bunu birbirinin kişiliğine saldırmadan pekala gerçekleştirebilir. Gülay hanımefendi ile karşılıklı düşünce atışmalarımızı buna örnek verebilirim. 2-Bir konuda yazı yazarken, yazının öznesinin geçmişini, bu gününü ve kendisi açıkladıysa geleceğe dönük söylemini bir bütünlük içinde bilip değerlendirme yapılması gerektiğine inanıyorum. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya çalışmak, insanı komik duruma düşürür. 3-“İnsan kendi kendinin sözcüsü olamaz mı” gibi abes bir soru sorsam; diğer okuyuculara saygısızlık etmiş olacağım ama, ben kendimin sözcüsüyüm. Bunu istemem abes, ancak durumu kavramanız için diğer yorumlarıma göz atmanızı önereceğim ki, “kendini tatmin” gibi bir hastalık pençesinde olmadığımı görebilesin.

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol 1 Ağustos 2008 Cuma 

Yavuz Bey, CHP'yi ikiyüzlülüğün adresi olarak göstermiş; sonra da, "Biraz Atatürkçü olsalar" diye yazmış. Çok defa sapla saman karıştırılıyor ya, Yavuz Bey de aynısını yapmış. CHP ile CHP yöneticilerini, hele de Deniz (Ben bu kişiye "Densiz" adını taktım) Baykal ve yönetimini birbirine karıştırıyor. CHP, Atatürk'ün kurduğu partidir; ama CHP bugün Atatürkçü olmayanların elinde! CHP, gerçek Atatürkçülerin partisidir. Atatürk Türkiyesinde, AKP nasıl iktidar olabildiyse, CHP'de de durum aynı...

Yorumu oyla      18      10  
yavuz 1 Ağustos 2008 Cuma 

Politikida ikiyüzlülüğün gerçek adresi CHP olmaya devam ediyor. Biraz Atatürkçü olsalar bu seviyesizliklerinden kurtulabilirler belki ama onlar ulu önderi sevmeyi ve anlamayı değil sadece sömürmeyi tercih ettiler bugüne kadar...

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Süleyman bey,ev ödevimi yapıyorum:))Sorularıma cevap olduğunu söylediğiniz yorumlarınızı okumaya çalışıyorum.Ancak şu baronla ilgili hafızamı tazelemem gerekecek.Taviz verildiğini biliyorumda detayları hatırlayamıyorum yanlızca.Bu arada cevabım gecikebilir.Çünkü çalışmak zorundayım bir süre daha yoğun şekilde.Neyse..cevaplamak istemeyebilirsiniz,sizi zorlamamak içindi.

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol 31 Temmuz 2008 Perşembe 

"Olur derseniz, size söyleyecek sözcük bulamam; ama sizi, "yazıları okunmayacak bir okur-yazar" olarak tanımlarım. Süleyman Karaca, eğer bir şeyler yazmak, yazarak insanlara katkıda bulunmak istiyorsan, konularında yanlışlara ve de çelişkilere düşme. Düşenler işte ortada... Onlardan biri olmak çok kolaydır. Sana önerim, yaşamın sürecinde hiç bir zaman kolayı seçme; zoru seçki varolabilesin, insana, insanlığa katkıda bulunabilesin; "kendini tatmin" hastalığından uzak kalabilesin.

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol 31 Temmuz 2008 Perşembe 

konuyu başka yerlere çekmeye hiç gerek yoktu. Arıtman'ın, “Bundan sonra Türkiye'de yargının rejimin teminatı olup olmayacağı konusunda soru işareti oluştu” sözüne karşı siz kendi düşüncenizi yazsaydınız, okuru daha bir aydınlatmış olurdunuz. Siz kendi düşüncenizi anlatacağınıza, kalktınız, Arıtman'ı, Baykal'ın sözcülüğünü yapmakla yerdiniz. Ne kadar ucuz bir düşünce ve yorum. Arıtman, karşınıza dikilip, "Sen kimin sözcülüğünü yapıyorsun?" diye sorarsa, "Kendimin" yanıtınız inandırıcı olur mu?..

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Süleyman Karaca, kimi okurlarda tepki alan yorumunda, öylesi yanlışa ve de çelişkiye düşmüş ki, ayırdında olamamış; karşı yorum yazılarında uyarılmasına karşın, gene ayıkamamış. Bu sözcükleri yazmamayı çok isterdim ama gerekli ve zorunlu gördüm: Adı geçen parlementeri düşüncelerinden ötürü seversiniz ya da sevmezsiniz, ayrı konu; ama söyledikleriyle, genel başkanının sözcülüğünü yaptığını birbirine karıştırırsanız, çelişkiye düşersiniz. Söylenen düşünceye katılmadığınızı ifade ettikten sonra...

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Herkese tek tek cevap yazamam dolmuş sayfa...ÜSTÜNE BASA BASA SÖYLÜYORUM..ANAYASA ÜYELERİNİN VE YALÇINKAYANI8N BAZ ALDIĞI LAİKLİK.ATATÜRKÜN VEFATINDAN SONRA İNÖNÜ TARAFINDAN ORTAYA ATILAN LAİKLİKTİR...AYRICA KUTLUK KARGAOĞLU arkadaşım...ÇOK BİLİYOSUN SEN ama malesef ANAYASADA LAİKLİĞİN TANIMININ OLMADIĞINI BİLMİYORSUN!!!AYRICA ATATÜRKÜN LAİKLİK AÇIKLAMALARINI SEN OKU BENCE!!!ANAYASADA LAİKLİK TANIMI OLMADIĞI İÇİN..kanunlar istismara gayet açıktır.o üyeler farklı kişiler olsaydı.farklı sonuç olur

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Gülay hanımefendi, her ne kadar siz, “neyse…” deyip konuyu kapattıysanız da son sorunuza da cevap olur diye yazıyorum: ikimizin de bildiği o baron, ne rezidans ruhsatını, ne rafineri ruhsatını ne de Tekel ihalesini alamamanın hıncını biz halkın tepesine kaos olarak boca etti. Birileri de bu kaostan siyasi rant edinmenin peşine düştü

Yorumu oyla      18      10  
Gülay3) 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Yazdıklarınızın pek çoğuna katılıyorum ancak tabloda boşluklar var.Medya baronunun derdinin ne olduğunu pek ala biliyoruz.Bahsi geçen 6 yıllık bir süreç.Adam elindeki gücü kullanıp sürekli istiyor.Ancak alıyorda.Siz kudurmuşçasına saldırıda bulunan medya baronunu takip ederken eminim işin bu boyutunuda gözden kaçırmıyorsunuz.Da işte anlamadığım bunu ifade etmeyişiniz.Neye karşılık bu baron pazarlık edip isteklerine kavuşabiliyor?Taviz verenin hangi açıkları var?Neyse...

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Yorumcu Gülay hanımefendinin yorumlarından sadece “Gülay 1)” imzalı yorumunu görmüş ve ona göre bir açıklama yazmıştım. Sonradan diğer yorumlarını gördüm ve 12 sorusu cevapsız kalmış gibi oldu. Bugün Türktime’daki çeşitli haber/analiz/yorum/yazılara yazdığım yorumlarda hemen hemen bu sorulara karşı düşüncemin ne olduğu çok açık ortada. Takdir edersiniz ki, kolay kolay hiçbir cevap, sorunun formel yapısı gibi kısa değildir. Gülay hanımefendiden istirhamım, Turktime’da bugün yer alan, 1-Anayasa Mahkemesi... Çünkü... – GÜNÜN KAZANANI, 2-Canan Arıtman… Çünkü… - GÜNÜN KAYBEDENİ, 3-Yeni Türkiye ve Söylenen Gerçek Türkü – TT ANALİZ, 4-24 TV'de İlginç Gelişme TAYYAR TERK Mİ ETTİ?, 5-Yeni Parti İçin Zaman ve Zemin Analizi – Aytun Çıray, 6-Cindoruk Mahkemeye Kızgın SONUCU PEK UYGUN BULMADIM!, 7-Öymen:Sonuç Laiklerin Zaferidir, 8-Bir Tek Ben Bilemedim… - Talat Atilla, 9-AKP İmparatorluğunun Yeni Dönemi – Seda Yıldız başlıkları altındaki yorumlarıma göz atması. Ya da dilerlerse e-mail adreslerine sayfalar tutan bu düşüncelerimi iletebileceğimin bilinmesini isterim. Saygılarımla.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Bu arada e-mail adresimi editöre ilettiğim halde şu yorumların daa uzun yazılabilmesinin hikmetinede varamadım ve birinden diğerine kesinlikle dağılıyorum yorum yazarken.Hiç bir jargona ait yada kurban olduğumu yada olacağımı sanmıyorum.Ben aidiyet duygusunu yaşamayan her durumda muhalefet edecek bir şeyler mutlaka bulan bir insanım mağlesef ve çok şükür.Ancak bu durum ülkem insanında pek mümkün olmuyor.Ya taraflar sonuna kadar yada karşı.İnançtan çok bir iman etmişlik durumu.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay1) 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Sağolun,hoşbulduk.Çalıştım çok yoğun.Tatil yapmayı tabii ki çok istiyorum.Gündemi asla takip edemeyeceğim bir yerde.Ancak bu mümkünmü?Cevaplarınız yine tatmin edici olmadı:))Ancak ben böyle cevaplayacağınızı az çok tahmin ediyordum.Cevap beklediğimden değil sadece düşüncelerimi iletmek adına yazmıştım.Ayrıcada merhaba demek istedim size:))RTE nın söylemini duymadım.Emin olun araştıracağım.Benim derdimin haklı çıkmak olmadığını ama haklı olanın yanında olmak olduğunu eminim anlamışsınızdır.

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Yorumcu Gülay hanımefendi, sanırım iyi bir tatil yaptınız(tam bir aydır imzanızı görmüyordum), hoş geldiniz. Yorum konusuna gelince; eskilerimizin bir deyişi var bilir misiniz bilmem, derler ki; “evladım iyilikte kötülükte iki başlıdır”. Ülkemizin içine sürüklendiği bu kaosta hiç kimse sütten çıkmış şimşir kaşık değil. İktidarıyla, muhalefetiyle, yavru muhalefetiyle, basınıyla, iş dünyasıyla, sivil toplum kuruluşuyla hepimizin ama hepimizin bir parça katkısı vardır, olması da doğaldır. Bence doğal olmayan; “sıfır iş, sıfır hata” ironisinde de ifadesini bulan, iş yapanın hatalarının tolore edilebilirliği/edilemezliği sınırlarının sürekli tırtıklanması. Size küçük bir örnek: Bir medya patronunun İstanbul’un en gözde semtinin göbeğine rezidans yapma izni alamadığı için tüm gazete, televizyon, dergi ve radyolarıyla kudurmuşçasına iktidara saldırdığını, binlerce haberlerinin tekzip edildiğini sadece muhalifleri değil, gruptan ayrılan elemanları bile açık açık yazdı/söyledi ve yazıp/söylemeye devam ediyorlar. Bu grup veya başka grup fark etmez, bir çoklarının hamaset tellallığı emin olun kedilerin kendi pisliklerinin üzerine örtmeleri gibi, ülkeye/millete yaptıkları kötülüklerin üstünü örtmekten başka bir anlam taşımıyor. Ve gerek siyasetin gerek iş dünyasının sözcülüğü işte ağırlığı bu minval üzre olan medyanın elinde. CHP solcu mudur sorunuzun cevabı, CHP yönetim ve sözcülerine göre evet, bana göre sol olmaktan aciz solak(!) bir yapı. Arkalarında Atatürkçülüğün istismarı Kemalizm isteklerine yönelik miras ve İş Bankası’nın devasa ekonomik gücü olmasın, o yapı dört günde dağılır kanaatindeyim. Son not; bazı yorumcularda gördüğüm asılsız ezberciliğin, kirli propagandaya teslimiyetle aynı jargonun kurbanı olmayı doğrusu sizinle özdeşleşmiş görmek istemem. Başbakan recep Tayip Erdoğan BOP eş başkanı olduğunu hiçbir zaman söylemedi, söylentileri de bir açık oturumda açık açık yalanladı. Kendisine muhalif gazetecilerden hiçbiri de söz alıp yer ve zaman belirterek “siz şurada ifade ettiniz” itirazında bulunamadı. Şimdilik bu kadar…

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 31 Temmuz 2008 Perşembe 

16)Biz ve onlar söylemini geliştiren AKP acaba sütten çıkma ak kaşıkmıdır sizce?Sn.Karaca sorularım daha uzar gider.Yorumlarınızı mümkün oldukça okuyan beni bu kadar "taraf" tutumunuzla emin olun rahatsız ettiniz.Ben "taraf" değilmiyim?Tabii ki tarafım.Tarafsızlık gibi bir durumun mümkün olmadığınıda gayet iyi bilirim.Ancak nalıncı keseri gibi hep bana hep bana tavrı beni rahatsız ediyor.Eleştiri güzel ancak birazda özeleştiri yapmak gerekmiyormu??

Yorumu oyla      18      10  
Gülay5) 31 Temmuz 2008 Perşembe 

11)Kıbrıs satılmamışmıdır?(Pek yakinde göreceez)12)Ekonomik değerlerin satışı peşkeş çekilme değilse nedir?13)Hangi ülke haberleşmesini başkalarına satmıştır mesela.Bir örnek içimi serinletecek emin olun.14)Hangi ülke bankalarının %52 sini yabancılara satmıştır?(Yunanistanda bu oran %20 olmuştur ve ortalık ayağa kalkmıştır.Ziraat bankası bir sube açamamıştır yunanistanda)15)Suudi kralının bu ülkedeki karşılanma biçimi içinizde bir hazımsızlık sorunu yaratmamışmıdır?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay2) 31 Temmuz 2008 Perşembe 

5)ABD ve AB nin Türkiye"den bahisle söyledikleri "büyük proje" neyin nesidir?6)AB-ABDnin çıkarları uygun düşmese AKP için bu kadar canhıraş destek verirmiydiler?7)Bu çıkarlar nedir?Çıkar filan değilse mevzu olan,batılıların AKP ye olan bu derin aşklarının izahı nedir?8)Kadrolaşma irticai değilse nedir?9)Çalışanlara zam yaparken parası olmayan devlet,hangi kaynağı kullanarak,ne için Tayyibin kaymakamlara emri üzerine halka kömür dağıtmışlardır?10)Makarna,bulgur,para altın dağıtılmamışmıdır halka?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay1) 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Sn.Karaca,yorumunuzun ilk satırlarında sanki ortalıkta kim varsa eleştiriyorsunuz gibi algıladığım ifadelerinizi,yorumunuzun devamında anlıyorumki tüm olumsuzluklardan sorumlu tuttuğunuz CHP.1)Kaybettiğimizi söylediğiniz şu 2 yılda tüm sorumlu muhalefette olan CHP midir?2)AKP iktidar ve aldığı oy manasında gayet güçlü konumda olduğu halde kaybedilen zaman manasında cezayi ehliyetimi yoktur?3)CHP solcumdur?4)BOPun eşbaşkanıyım diyen Tayyip ne demek istemiştir?

Yorumu oyla      18      10  
31 Temmuz 2008 Perşembe 

fettullah gülen niye türkiyeye gelemiyor serbesçe gelebilir öğren abd de kalmasına kaç CIA şefi müdürü kefil olmuş öğren islam tarihini oku ve tayyibin allah kulumu yoksa allah düşmanlarıyla işbirliği yapan .mü...fıkmı karar ver.allahın ilk emri oku oku.bu ülkeyi beceriksizce yönetemedikleri-avrupaya peşkeş çektiklerini öğren.konuştuna diil meclisten geçirdiği kanunlara-icraatlara bakarak yorum yap.okumayacaksanda git parklarda çoluk çocukla misket oyna.bu işler bilgi ister.bilgi okumakla olur.

Yorumu oyla      18      10  
kareas 31 Temmuz 2008 Perşembe 

düşündükleri yerde en az 60-100 bin ABD askeri konuşlanmış olacaktı.bunun pazarlığı çoktan yapılmıştı.ırakta katledilen-ırzına geçilen-toprağından sürülen peşmerge katlimına uğrayan(türkmenlere 2 gün önce)her insanlarda-müslümanlarda tayyibin EŞBAŞKAN olarak vebali vadır.şimdi sana düşen okumaktır.yorum yazmadan önce googleden BİLDERBERG yazıp oku.ORTADOĞU PROJESİ yaz oku.türkiye-avrupa-amerika-ırak eşbaşkanları kim oku.başkanları kim oku.proje kime ait oku.tayyibin amerika bağlantıları öğren

Yorumu oyla      18      10  
kareas 31 Temmuz 2008 Perşembe 

ya avcıoğlu.yazdıklarının bir kelimesi doğru olsaydı bari.anayasadaki tanım 12 eylülcülerinin yani amerikanın çocuklarının tanımı.akp amerikayla işbirliği içinde diilse tayyip kimin EŞBAŞKANI.ergenekon tanımı yanlış ama abd nin dün kullandıklarını bu gün kullandıklarına servis ettiğini bilmeyen yok.darbecileri yargılayacaksa kenan evrenden başlaması lazımdı.akp senin gibi biahberlerin gözünün içine baka baka ırakta abd ye tam ve koşulsuz destek verdi.meclisten dönmeseydi ülkeyi bölmeyi

Yorumu oyla      18      10  
kurtuluş 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Bu kadının kazandığına hiç şahit olan var mı? Bence kendisi ömrü boyunca kaybedendir.

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu (1) 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Ve laiklik tanımı İsmet paşanın değildir. Bugünki 12 Eylül'ün getirdiği tanımdır. Bence oldukça doğrudur. Çünkü Kamu kurumlarında ve eğitim alanlarında başörtüsü olmaz. HEle üniforma gibi tarikati bile anlaşılan örtünme olmaz. Zaten aklıbaşında olan İHL'lerini de kapatır. Kapatılmaz ise kız çocuklarının İHL'lerinde niye okuduğunu sorgular. Kaldı ki, türban denen bez parçası kızlarımızı/kadınlarımızı esaret altına alır; kadınları insan görmemek suçun kaynağı görmek anlamı taşır.

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Sn. Avcıoğlu, eğer akp içerisinde geçen seçimlerde vatansever milletvekilleri ve muhalefet olmasaydı, ve özellikle CHP; ABD birdaha çıkmamak üzere güney doğu ve doğu anadolu'ya 85000 askerini konuşlandırmış olacaktı. Bunu akp'nin izin vermediğini söylemek büyük yanılgı, at gözlüğü kullanmaktır. Balık hafızalı toplum içerisinde yaşamak bu olsa gerek. Ben size Atatürk'ün laiklik tanımını söylevlerinden bir daha okumanızı salık veririm. Sizce tarikatler ve din okulları neden yasaklandı? okuyun!..

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Bir kara propaganda veya güncellenmiş ifadesi ile kirli propaganda ülkemizi tam tamına iki yılını aldı götürdü. Geleceğe etkileri ne kadar sürer bunu kestirmek zor. İktidarını hep “muktedir güç”ten alan siyaset aktörleri, her zaman olduğu gibi yine “iktidarsız”lıklarının faturasını orta ve dar gelirli halk tabakasına ödettiler. Bu ne biçim kin, ne yoğun bir hınç ve öfke ki, 60 yıldır dinmedi, dinmiyor. Perdenin önünde görünen kim olursa olsun bu hep aynı kaldı. Hem de tüm dünyada eşitliğin, adaletin, emekten yana olduğunu kabul ettirmiş “sol söylem”in de içini boşaltarak bunu yaptılar.Sarıldıkları propaganda argümanlarına bakıyorum; Kıbrıs satıldı, ekonomik değerler peşkeş çekiliyor, AB ve ABD’den komut alınıyor, irticai kadrolaşma yapıyorlar, makarna kömür dağıtarak oy alıyorlar, Ortadoğu ülkelerine değer veriyorlar, Sevr hortlatılıyor… filan. Bir paranoyak şizofrenidir aldı başını gidiyor. Aklı başında, ayakları yere basan, küresel dünyada yükselen değerlerin farkında olan hiçbir sol kanaat önderi bu kirli propagandaya kanmıyor olmalı ki, Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Deniz Baykal ve kendi müritlerinin dışında bunları sürekli ve yüksek sesle dillendiren, problemin tanımını yapıp içini dolduran bir entelektüel de yok ortada. Ortada olan, sadece ve sadece kendi bencil “çıkarı” uğruna ülkenin tüm sigortalarıyla geçmişte oynayabildiğini kanıtlamış ve yine oynamaya hazır olduğu tekmilini bayraklaştırarak veren CHP yandaşı medya ile onların dümen suyunda olmaktan başka varlıklarını sürdürecek gücü olmayan derin dehlizlerin karanlık yüzlü aktörleri var. Bu kaotik süreçte, toplum mühendisliğini üstlenen ancak projeleri gerçekleşmediği için deşifre olan kaos mühendislerinin bu milletten özür dilemeleri gerekir. Verdikleri zararı telafi edecek ellerinde sihirli değnekleri yok, ama vicdanları varsa, genlerinde insanlık damarları varsa bu ülkenin işsizinden, işçisinden, küçük memurundan, esnafından; kısacası ülkenin kaymağını yiyen elit zümrenin dışındaki tüm halk tabakasından özür dilemeliler. Hak ve adalet, hukuk ve iyi niyet bunu gerektirir. O lanetlik kirli propaganda günahının vicdanlarda affı belki ancak böyle hafifler.

Yorumu oyla      18      10  
Mehmet Ali Metinyurt 31 Temmuz 2008 Perşembe 

CHP'nin artık Asker ve Yargı üzerinden siyaset yapma olanağı kalmamıştır. Halkla da problemli olduğuna göre CHP ne yapacak? 1- Devlet solunu savunan şu andaki CHP kadroları tasfiye olacaktır. 2- Halk için solculuk yapan yeni bir 'sol' partinin önü açılacaktır. 3- Ak Parti gibi sağ partiler, halkın hakları ile Demokrasi'yi savunan ve muhalefet yapan 'gerçek bir sol parti' karşısında zorlanacaktır.

Yorumu oyla      18      10  
M.EMİN AVCIOĞLU 31 Temmuz 2008 Perşembe 

KUTLUK KARGAOĞLU arkadaşım!!!HALA ATATÜRK DİYOSUN YA..ATATÜRKÜN LAİKLİK TANIMINI ÖĞRENİN BOŞ BOŞ KONUŞMAYIN..anayasada İNÖNÜNÜN değil ATATÜRKÜN laiklik tanımı olsaydı eğer! tüm üyeler davaya red verir.AKP LAİKLİĞİN SAVUNUCUSU ÇIKARDI!!!!ayrıca AKP amerikayla işbirliği içinde değildir.ERGENEKONA TALİMATI ABD VERMİŞTİR.İRANA GİREMİYECEZ BİR ŞEKİLDE BİTİRİN HÜKÜMETİ DİYE..NASILKİ AKP IRAKA ABD NİN TÜRKİYE İÇİNDEN GİRMESİNE İZİN VERMEDİ.ABDNİN KUYRUK ACISI BÜYÜK..DÜŞÜNÜNNN YAAA AZCIK DÜŞÜNÜN

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu (1) 31 Temmuz 2008 Perşembe 

anayasa mahkemesi, aldığı kararla Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti'ni bitirmiş ve 2.cumhuriyetçilere teslim etmiştir. ABD'nin biçtiği islam devletine gidişte engel kalmamıştır.

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Hukuka iinanan partilere karşı hukuk konuşur. Demokrasi araçtır diyenler için alınan karar kağıt parçası olarak tuvalette kullanılır. rte ne dedi, "odak olmadık, yola devam". Her şeyi anlatıyor. Ancak anayasa mahkemesi aldığı kararla, laik Cumhuriyet'in yıkılmasını onaylamıştır. Amerikanın uşağı yapılmak istenen bir TÜrkiye projesinin halk için uygun olacağını onaylamıştır. ABD'nin 6-5 oylama sonucunu haftalar öncesi bilmesini anayasa mahkemesi açıklamak zorundadır.

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 31 Temmuz 2008 Perşembe 

Canan Arıtmanın Anayasa Mahkemesi kararı karşısındaki “Bundan sonra Türkiye'de yargının rejimin teminatı olup olmayacağı konusunda soru işareti oluştuğunu” dile getirmesini yersiz bulsam da bu tavrın Arıtmandan bekleneceğini de bilmek lazım. Çünkü o ne bir hukukçu, ne demokrat, ne de bir aydın.. peki Canan Arıtman’nın kişiliği/kimliği nasıl özetlenebilir; seçildiği günden bugüne sergilediği performansa bakıldığında, O, genel başkanına sadık “militan bir kapıkulu”. Cumhuriyet Halk Partisi genel başkanı Deniz Baykal, genel başkanlıkla telifi zor söylemlerini Canan Arıtman üzerinden dillendirmektedir. O, Genel Başkanının sadık bir kölesi ve sözcüsüdür. Baykal’ın Mahkeme kararı sonrası söyledikleri ile Arıtmanın söyledikleri “özde bir, sözde farklı”. İsteyene karşılaştırsın.

Yorumu oyla      18      10  
süleyman 31 Temmuz 2008 Perşembe 

canan arıman pek aydınlanamamış sözde aydınlarımızdan galiba olayları ve dogruları iyi analiz edememiş olmalıki fanatik taraftar görüntüsü sergiliyor

Yorumu oyla      18      10  
Cem 31 Temmuz 2008 Perşembe 

kendisi kadın doğumcudur..tesadüfen yazılanlardan:)))))))))))

Yorumu oyla      18      10