YORUMLAR
Toplam 27 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
deniz 20 Haziran 2008 Cuma 

ALLAH İLE ALDATANLARIN işleri bitecektir bu milleti dilenci yerine koyanlar ülkeyi peşkeş çekenler tabiki gideceklerdir.kimler geldi kimler geçti.ordu bizim en büyük güvencemizdir TÜRK HALKINI ordudan soğutmaya çalışan sorozcuların liboşların irticacıların çabaları boşa gidecektir.

Yorumu oyla      18      10  
Erkan oğur 20 Haziran 2008 Cuma 

kendi kendini yönetmekten yoksun kişiler bizleride kendileri ile aynı kategoride görüyorsa yanılıyor... Bu ülke milletin adı asker veya yargıç da olsa bürokratların değil... Bu ülken ne zaman gelişme için girse bürokratlar uluslararası işbirlikçileri ile bunu engelliyor...

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 20 Haziran 2008 Cuma 

İSMET İNÖNÜ İYİ Kİ VARMIŞSIN SEN OLMASN ŞİMDİ BİZ NE OLURDUK ŞU ATIFA NECMETTİNE NASIL CEVAP VERİRDİK ZİRA SESİMİZİ DUYMAK İSTEMEZLERDİ GÜNAHMIŞ YA!MENDERESE DEMOKRASİ ŞEHİDİ DİYENLER BUNLAR. TAYYİPTEN NE FARKI VAR dpNİN HEPSİ AYNI KAFA BU ĞLKEYİ KURTARACAK TEK YOL=SOL ZAMANINDA DA BİZ KURTARDIK YİNE BİZ KURTARACAĞIZ BAŞKA YOLU YOK SAĞ İDEOLOJİSİ ADI ALTINDA YALNIZCA ÇIKARCILAR VAR ONLARDAN KİMSEYE HAYIR GELMEZ ÜLKEYİ ÇÖKERTEN MENDERESSE BATIRAN DA TAYYİPTİR 2*2=4 UĞRAŞMAYIN 5 ETMEZ

Yorumu oyla      18      10  
NECMETTİN DÖNMEZ 20 Haziran 2008 Cuma 

BEYAZ İHTİLAL..MİLLET SANDIKTA YAPACAK..1950 CHP MİLLİ ŞEF İNÖNÜ DEVRİ BİTTİ.DP İKTİDARA..ŞİMDİ BEYAZ OYLARIYLA DİN TÜCCARI.ACEMİLER MANGASI.FAKİRİ DAHA FAKİR ZENGİNE FAİZCİYE ÇALIŞANLARIN İKTİDARI BİTECEK..KIRAT.DP İKTİDARA..

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu (2) 20 Haziran 2008 Cuma 

Tayyip, faşimz istemektedir. Çünkü okyanus ötesi bunu istemektedir. Hiçbir ulusalcı bunu istemez. Demokrasi zenginin (azınlıktır) fakirleri aldatarak işlerini devam ettirdiği sistemdir. Asıl sorgulanması gereken alevi olanın AKP'ye oy vermesi, fakir ve ücretli olanın köylünün sağ partilere oy vermesidir. Ama kazığı vermemesi gereken yere oy verenler yemektedirler. Onun için demokrasi aptalların kandırıldığı oligarşik yapıdır. Özgürlük ise demokrasiden farklı şeydir. Anlayana...

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu (1) 20 Haziran 2008 Cuma 

Sn. Atıf, sağ ve paralı kesimin iktidar hırslarını ulusalcılara yükleyemezsiniz. yanlış. Biz eskiden başörtüsü derdik ama türban denmeye başlayınca anadolu kadınınınki farklı olduğu oraya çıktı. Türban bir sembol bir miğfer oldu. Bölücülük sağcıların maharetidir. Ulusalcılar bölmez. DTP'ye tepki ve muhalefet gerçek anlamdfa CHP yapmaktadır. MHP seçmeni ile alay etmekte AKP'ye stepne olmuştur. Çünkü ABD güdümündedirler.

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 20 Haziran 2008 Cuma 

tüğrban eylemleri sırasında arka bahçemiz denmeseydi, Türkler irkilmeyecek ve gelen tehlikeyi göremeyeceklerdi. CHP ve Baykal'ın ne deme istediğini iyice anlamak gerek. Kaldı ki, Baykal sorumlu görülemez başka biçimde yargılanır ama ülke Atatürk'ten sonra iktidarda gelenler din ticareti yapmadılar mı? ve CHP 12 yama dışında iktidar olmadı o da hükümet etti. Sağcıların iktidarını CHP ve ulusalcılara yükleyemezsiniz. Şeriatın gelme olasılığı 7 yıl öncesine göre kat kat fazladır.

Yorumu oyla      18      10  
Musa Yılmaz 20 Haziran 2008 Cuma 

//**Darbeyi 'ŞER' bulurum-'Rahat,hazrol, sağdan say!'-Şimdi farklı mı durum-Seninki:'VAY BABAM VAY!'*//**Bende yazılanlara-UY diyor ANAYASA-O'na yapılanlara-Etmiyorsun hiç TASA*//**ANAYASAya inat-Hiç yakışık alır mı-Edilmezse İTAAT-Devlet BAKİ kalır mı*//**ANAYASA sayılsa-Başa gelmez bu işler-Ama YOK SAYILIRSA-Darbe mi,EHVEN-İ ŞER*//**TEK KİŞİYE hep EĞİL-Sonra 'KOPAR ŞAMATA'-Asıl yapanda değil-YAPTIRANDAdır HATA*//**Zaten değil mi BUGÜN-TEK KİŞİde idare-Eğer olursa,OGÜN-Artık EDİN İDARE...*//

Yorumu oyla      18      10  
atıf 20 Haziran 2008 Cuma 

Türban dünyanın en basit olayıdır. Kral çıplak şu akıl tuttulmasından kurtulun.Eğer siz türbana karşı laiklikten ve cumhuriyetten bir cephe yaparsanız ülke böyle bölünür 1992-1997 yılları arasında İSTANBUL üniversitesinde okurken türban serbestti neden biz bölünmedik ozaman yanyana kardeşçe okuduk, kadının taktığı bir başörtüsünü cumhuriyetin en büyük korkusu olarak algılıyorsunuz gerçekten aklım duruyor bunlar ne diyor ne yapmaya kalkışıyor diye. TEK SORUMLU BAYKAL'ın ta kendisidir.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Haziran 2008 Cuma 

Gladyo yerli değil hepimiz biliyoruz bunu.12 Eylül şartlarından farklı bir iklim olduğuda ortada.AKP ye verildiği söylenen %47 oy(?) AKP nin ne olduğunu bilenlerin desteği değil.Benim söylemek istediğim sivil hareket etmeliyiz.Darbe olduğunda bunlar yine mağdur olacak.Adamlar6 yıldır iktidar ancak muhalefette gibi sürekli sızlanıp mağduru pek güzel oynuyorlar.Darbe sadece din simsarlarını değil bölücüleride güçlendirecek.

Yorumu oyla      18      10  
Bilgiyorum 20 Haziran 2008 Cuma 

Arkadaşlar bir noktayı aydınlatalım 12 eylülü hazırlayıp gerçekleştiren gladyo siteminin yeni adamları bugun iktidardadır! TSKnın icinden büyük çogunlukla temizlenen bu unsurlar malesef devletin başka kurumlarına sızmış durumdadır. Gelişmeleri böyle degerlendirip olayı 12 eylül şartlarından biraz daha farklı düşünmek gerekir. Normal şartlarda darbeyi tabiki kimse istemez ama şuan ençok istemeyenler ve bunu ucuz propagandaya çevirenler emperyalist işbirlikçilerinin ta kendisidir!!

Yorumu oyla      18      10  
laik cumhuriyet! 20 Haziran 2008 Cuma 

Erdem`in yorumlarina katiliyorum. Birileri ilimli islam ve BOP esbaskanligi görevi ile övünürken, digerleri Türkiye Cumhuriyeti´mizi 25 bölgeye bölelim diyor, mecliste! Ülkemiz var olup olmama savasi veriyor, emperyalist güclere ve icerideki isbirlikcilerine karsi. MILYONLARCA YURTSEVER TÜRKÜ BIR GÜRCÜ KANDIRAMAZ! ONLARIN BABALAR GIBI SATTIGINI BIZ YENIDEN ALMAK KURMAK ZORUNDAYIZ. Laik, hosgörülü gercek müslümanlar, ulusalcilar, milliyetciler, Türkiye Cumhuriyeti´ni muzaffer kilacagiz!

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Haziran 2008 Cuma 

Bugün hangi yemek pişiriliyor ve hangi işbirlikçilerle pişiriliyor çokta net görebildiğimizi düşünmüyorum.Akıl tutulması yaşıyoruz.Baskı ile sadece sorunların çözümünü erteleriz.Eğitim bu devletin halledemeyeceği birşeymiydi?Neden bu ülkenin insanları özellikle eğitilmedi bilimsel manada?Devletin günahı çok.Bir güruh yaratıldı ki sistemleri sorgulanmasın.Köyenstitülerini kapattılar.Bunların hiçbirisi boşuna değildi.Abd istemişti.Taa yıllar önce.Dantel gibi örüyor adamlar yıllardır.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Haziran 2008 Cuma 

12 Eylülde zaten sağ-sol için gelmemişti.ABD nin ve sermayenin istekleri için geldi.Sermaye köpeksiz köyde deyneksiz gezebildi.Ancak darbe için uygun zemin hazırlandı itinayla.Sağ-sol kavgası tırmandırıldı ve oda yetmeyince bizzat 1Mayıs 977,Çorum ,Maraş vb tezgahlandı.Halk bugüne göre çok uyanıktı ve dernekler,sendikalar çok etkiliydi.Bugün toplumun getirildiği nokta ortada.Yani gençlik kullanılarak asıl halk için getirildi 12 Eylül.Paşalar paşa paşa yaşıyorlar hala.Hesap sorulmadı.

Yorumu oyla      18      10  
Erdem Ceyhan 20 Haziran 2008 Cuma 

Karşımızdaki güç.. yani akp ve malum cemaat zihniyeti keşke bu ülkede bir şeylerin iyiye gitmesi için, demokrasi için mücadele etse... Niyetleri devleti bölmek ve bağlı oldukları ülkelere kolay lokma haline getirmek... Düşmanla pazarlık yapılmaz. Bunlar düşmandır. İstedikleri, Atatürk cumhuriyetini ortadan kaldırmak.... Nasıl olur da bunlarla ortak bir zeminde birleşme gibi bir çaba içinde olabiliriz? yani bunlarla anlaşıp. ülkeyi biraz bölün fazla bölmeyin'de mi anlaşıcaz? Demokrasi olsun diye

Yorumu oyla      18      10  
Erdem Ceyhan 20 Haziran 2008 Cuma 

Sn Gülay, değerli yorumlarınız için teşekkürler... Ama günümüz sorunu 12 eylüller gibi değil... Sistemli bir Atatürkçülük düşmanlığı, devlet düşmanlığı, ordu düşmanlığı ve bölücülük yapılmaktadır. Günümüz meselesi sağcı solcu meselesi değildir... Bir cemaat ve parti sistemli olarak geniş halk kitlelerini bu doğrultuda yönlendiriyor. Bunu yapan da CIA ve Mossad... Darbeyi sağ-sol kavgası bitsin diye değil, ülke sevre gitmesin diye istiyorum... Keşke 12 eylül şartları olsaydı da böyle olmasaydı.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Haziran 2008 Cuma 

Toplum dayatmalarla idare edilemez.Sorunları sadece halının altına süpürürsünüz bir süre için.Yasaklamalar yerine bu ülkede herkesin aklını başına alıp tüm tabulardan sıyrılıp aynı gemide olduğumuzun bilinciyle sorunlarımızla yüzleşip,tartışıp,bir ortak akıl geliştirip, sorunlarımızı çözmeliyiz.Bu bir futbol karşılaşması değil.Biz gol attık sonra diğerleri vb vb.Bu ülke hepimizin ve çıkarlarımız ortak.Biz kocaman bir aileyiz.Nefretle hiç bir şeyi çözemeyiz.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Haziran 2008 Cuma 

Erdem Ceyhan,belli ki 12 Eylülü yaşamadın.12Eylül bu günleri hazırladı.Halk soldan uzak dursun diye futbol,Din ve magazin kullanıldı.Toplumun geldiği noktaya bakın.Futbol en büyük afyonu oldu halkın.Magazinle tolumun içini boşalttılar.Din bir ideoloji haline geldi.Ve palazlanması için ortamı uygun bıraktılar.Şimdi kendi yarattıkları siyasi İslam sistemlerini tehdit ediyor.

Yorumu oyla      18      10  
sait 20 Haziran 2008 Cuma 

Sabahattin bey Türkiye ne zaman gercekci bir demokrasiyle tanisacak,Türk Halki bu hakiki demokrasinin nimetlerinden ne zaman yararlanacak,siz insan haklarini,din ve vicdan özgürlüklerini,hakiki laikligi,düsünce özgürlügünü yokmu sayiyorsunuz,fitne ve fesatlik yaparak darbecilerle is birligi yapiyorsunuz,darbecilerin insanlarimizi nasil astiklarini biliyorsundur,darbeci diktatörlükleride biliyorsundur,yoksa sende laik fasistmi oldun,Almanyadan Sait

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Haziran 2008 Cuma 

1.Yorumum yayımlanmamış.Atıf muhalefetteki Baykal ülkeyi bölünmenin eşiğine getirirken(!)AKP,RTEve A.Gül ne yapıyordu.Bu ülkenin başbakanı biz ve onlar söylemini kullanmadımı?Ve buna uygun icraatlerde yapmadımı?CHP sistem partisi ve sistemin hukuk birimlerini kullandı sürekli.Baykal"ı savunmak adına söylemiyorum bunu.En son yapacağım bu sistemi savunmaktır.Ancak aklı,mantığıda bir tarafa bırakamayız.Biz her durumda mağduruz.Yani bu ülkedeki hiç bir şeyden nemalanmayan vatandaşlar.

Yorumu oyla      18      10  
Erdem Ceyhan 20 Haziran 2008 Cuma 

Bir Paşa demiş ki: "Ülke bölüneceğine 50 sene geri gitsin..." Katılıyorum... ve ülkenin bölünmesini, satılmasını, yıkılmasını seyretmektense DARBE İSTİYORUM... Evet.. bu ülkeyi çok seven insanları artık maalesef darbe olsa da kurtulsa memleketimiz noktasına getirenler utansın.... Ülkem satılmasın, hainler cirit atmasın, Ordu müdahale etsin artık.... Yeter bu basiretsizlik, iç çekişmeler, ufacık menfaate vatan satmalar.... Ordu gelsin herşeye yeniden başlamaya razıyım ben....

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Haziran 2008 Cuma 

Devletin niteliği kapitalist.Devletin yanında yer alan CHP de solcu(!)oluyor.Aklı buna bile çalışmayan emekçi kardeşlerim CHP ve bürokratları solcu sanıp,sol düşünceye karşı oluyorlar.Bildikleri birde SSCB var.Ha Çini vb de unutmayalım.Ben yorum yazmayı bıraktım aslında.Gördüğüm düşünmüyoruz.İman ediyoruz.Ya ölümüne savunuyor yada karşı çıkıyoruz.Buradaki hiç kimse diğerinden bir şey öğrenmek yada hak vermek üzere asla okumuyor.Militanız militan..

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 20 Haziran 2008 Cuma 

Bizi getirdikleri noktaya bakın.Kırk satırmı,kırk katırmı?Yetmedimi yıllardır çekilen eziyet.Burada kaç kez yorum yazdım.En son yaşadığımız 12 Eylülle yüzleşmedik.Yüzleşmeden hiç bir şeyi çözemeyiz dedim.Yorumcuların hiç birisinden bir kelime gelmedi.Yunanlılar cuntacı albayları içeri tıktı.Hala içerde yatanlar var.İşte budur.Bizde hala darbemi ne tartışıyoruz.Ve sanıyoruz ki darbe gençler terör vb için yapılmıştı.

Yorumu oyla      18      10  
ATIF 20 Haziran 2008 Cuma 

Bütün bunların tek bir sorumlusu vardır. Baykal... ülkeyi bölünmenin eşiğine Baykal getirmiştir. Kimse şimdi sırası mı diyemez bu ülkede Atatürk'ü sevdiği halde sen türbanlısın diye Anıtkabire sokmuyorlar. Simgelerle devlet yıkılmaz ki ben o bahsedilenin simge olduğuna da inanmıyorum. Bu sorun bu ülkede vardır hükümette bu sorunu çözmek istemiştir ama dar kafalı solcular rejimi tehlikeye sokma pahasına buna engel olmuşlardır.

Yorumu oyla      18      10  
laik cumhuriyet! 20 Haziran 2008 Cuma 

ben sayin Önkibar´i cok takdir ediyorum. Kendisi bir ekol :) www.hukukcumhuriyeti.org

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 20 Haziran 2008 Cuma 

Çok güzel bir yazı.. Olanı sunmuş.. Yaşananı sunmuş.. Düşünün okyanus ötesi Derviş'i yine sahaya sürdü. Bu da tutmaz ise sonuç ortada Askeri yönetim, vatanın devamı ulusun geleceği.. Şer,at ve faşizm'den daha iyidir. Türk liboşların da bunu çok iyi algılamaları ve iran'daki yapılan hataya düşmemeleri onların da dahil olduğu Türk halkının ulusun yararına olacaklardır.

Yorumu oyla      18      10  
saffet sancak 20 Haziran 2008 Cuma 

Ateş geldi mi yaş mı kuru mu ? bakmaz sebahattin efendi... Tutuştuğunda seni kurtaracak birini beklersen çok beklersin... Fitne ve fesat ortamı ençok fitneciyi yakar ona göre... Türkiyede kargaşa isteyenler mutlu azınlıklar iktidara asla demokratik yolla gelemiyeceğini bilenlerdir. Mesut Yılmaz hemşerilik hatırına kontenjan milletvekilidir bugünden en yakın seçimde artık emekli milletvekilidir...

Yorumu oyla      18      10