YORUMLAR
Toplam 72 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Gülay 10 Haziran 2008 Salı 

Sevgili Nesrin.Dün pcden ayrıldığım için cevaplayamadım son msjını.Güzel düşüncelerin için sağol.Bende senin gibi inançlarını kararlılıkla savunan genç bir arkadaşımla tanıştığım için mutlu oldum.Sana söylemek istediğim bir kaç şey var.Kolay beğenme.Öküzün altında buzağı ara.Valla bulunduğunu göreceksin:))Sonuna kadar şüpheci ol.Zor güven ki canın az sıkılsın ve yansın.Ve çok oku.Bilgileri çapraza almaya çalış herzaman.Sevgilerimle..

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Tolga özel bir tip.Nevi şahsına münasır.Şamata yaptığı filanda yok.Aklı sıra ben aslında bundan daa iyi bir tipim demek istiyor.Hiç bir tutarlılığı yok tabii de zaten bunların hiç birisinde yokki tutarlılık.Sadece bu tam çorba.Diğerleri ordan burdan eklediklerini ambalajlayıp sunuyor.Hani bi haltmış gibi savundukları, hava yapıyorlar kendilerine.Yalnız en çok bittiniz siz zati yoksunuz deyip sanki hayalete saldırıyorlar.Bitmişsek iyi ya işte işinmi yok.Muhattap olma dimi.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Concon diye boşuna yazmamıştım zaten Tolga.Sen yap şamatanı.Bildiğini sanıyorsun.Dünyayı dolaşmak lazım doğru.Ancak sen dünyayı dolaşsanda ana fikrinin fikri manitalar iyiydi yada kötüydü olur.Yani insanın neye baktığı kadar ve hatta dahada önemlisi ne görebildiğidir.Köylülerde vb de saldırdın durdunya aklınca düşünebiliyormusun bu ülkenin köylüsü ben olsaydım.İşte hayal ettiğim Türkiye.Ve senin gibi bir yurttaşı olmasaydı bu ülkenin.Bu hayal harika.

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

BİLGİYORUM değerli düşüncelerine teşekkür ederim bizi aydınlattığın için yorumlarımda fayda görüyorsan ne mutlu bana teşekkür ederim.gülay hanım her ne kadar birbirimizi yanlış anlasakta sizi tanıdığıma mutluyum keşke hatalarım olmasaydı inanın çok üzgünüm sizinle tanışmak benim için şerftir ancak lütfen yorumda bulunmayı bırakmayın sizden rica ediyorum aynı kişi olduğumuzu düşünen geriler herşeyi itiraf etmişler şamatacı olduğunu söylemiştim çünkü ipe sapa gelmez şeyler söylüyor tam bi sap

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Sn Gülay (nesrin) hanım. Yazdıklarım şamata amaçlıdır. Bu günlük bu kadar şamata yeter. Ama Sola olan Bakışım,Sağa Olan bakışım,Dincilere olan Bakışım asla değişimez ve göründüğü gibidir. Her üçüde çağdışıdır bilesiniz. Sağ=Dnci=Sol üçüde geri kafalılıktan başka bişey değildir. Biraz dünyayı dolaşmak lazım.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Buralarda sana sataşıp duran salaklar varya.Bence hiç ciddiye alma.Onların öğrenmek gibi bir niyeti yok.Bırak karanlıklarında boğulsunlar.İstediklerini yazsınlar.İpe sapa gelir bir şey yok zaten biliyorsun yazdıklarında.Sanıyorum seninle aynı kentte yaşıyoruz.Kimbilir bir yerlerde raslaşırız belki bir gün.Dediğim gibi bu benim gerçek ismim.İsmimi duyarsan gel tanış.:))

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Sevgili Nesrin,benim cidden son yorumlarım.İnançlı oluşun çok güzel.Biliyorum ki ne yaparlarsa yapsınlar solcuların,güzel insanların mücadelesi bitmeyecek.Kapitalizmin bitmeden,emek olduğu sürece düşünceside olacak.İnsanlık tarihi kolay yazılmamış.Çok acılar çekilmiş.Acıdır ama insanların ilkel geri yanlarının örgütlenmesi çok daha kolay.Sermaye sahipleri sistemlerini sürdürebilmek uğruna herşeyi yapmış ve yapıyor.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Bilgiyorum sağol.Valla bende kısa süredir yazıyorum.Evet haklısın vakit alıyor yorum işi.Sen ortama katkı oluyor demişsin.Umarım öyledir.Yorum yazma nedenim buydu.Ancak benim gördüğüm kim neye iman(inanç için bilgi gerekir)ediyorsa aynende devam ediyor.O nedenle de bu vakit kaybını bir yandan da lüzumsuz buluyorum.O yüzden galiba son yorumlarım.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Nesrin 68-78 kuşağı dendiğinde sağcı gençlik anlaşılmaz ki zaten.Orda bir hata olmuş.

Yorumu oyla      18      10  
Bilgiyorum 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Madem oyle konuyla ilgili yorumuda yazalım. Bizdeki gibi son 2donemdir iktidarda olan bush yonetiminin kaynagı azılı neoconların asıl destekcileri zaten birkısım akpliler özde ise malum tarikatcilerdir! Rubin adı gecen arastıma merkezinde calsır ama tambir türkiye dostudur.gerekirse bush karsıtı yorumalrıda cokca mevcuttur. Akpyi de, barzaniyide abdnin ırak ve ortadogu planlarını agır bicimde çokça eleştimiştir. Bunun yanında israil baglantısının bulundugu ve yahudi olması sebebiyle türkye dostu olduguda söylenir!( objektflik böyle olur;)) Böyle birisinini cheynyin neconlugu ile karşılaştırmak herhlde birkısım arkadasların gizli işlerine yarayabilir! Bunu yanında yurda dönersek; tayyip beyin 2002 secımlerden oncce beyaz sarayda türkiye masası şefleriyle yaptıgı gorusmelri bilmeyeneniz varsa bu işleri takip etmeyi bıraksın lütfen! Buna Abd- Akp ilşkilerinin yüksek seviyesi ve ırak savasına akpnin yaklasımını da ekleyelim.. Simdi siz bana söyleyin; gerçekte kim abd'yle işbilrigi içinde?? Son olrak basında cıkan abdli diplomatın son sozleriye yorumu bitirelim; ' Tayyip beyle işimiz bitti..' görüşmek üzere...

Yorumu oyla      18      10  
Bilgiyorum 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Son yorumumdan sonra tartışmalar almış yürümüş.öncelikle belirtiymki bende bu sitenin bir okuyucusyum ama zamanım yettiğince arasıra yorum yapar ve digerlerni gözlemlerm. çokça zaman harcadıkları belli olan hep yorumlarını gördüğümz bu iki kişinin Konu gözetmeksizin yazdıgı tek yönlü yorumlar üzerine bende yarattıgı intibah kusura bakmasınla ama böyledir.. Cünkü görülüyorki Akp iktidarı ile gelen yeni düzende medyada görülen tekseslilik. satın alınan medya kurulusları nerdeyse adı basbakanlık basın merkezine cıkan satılık kalemsorlerin varlıgını cok net biliyoruz.. Simdi zaman yada taraf gastesinde yazılnların aynısını kendi usluplarıyla gelmiş burda bize ahkam kesenleri yine kusura bakmasınlar ama hoş görmem mümkün degildir.. Cunku cokdefa okumama ragmen bu tek yanlı, arkadasın örnek verdiği gibi 2*2 sorusuna ısrarla verdıkları 5 yanıtını kimi yerde profesyonelce anlatılmıs olsada, düşünen ve irdeleyn rasyonel bir aklın kabul etmesi mümkün olamaz.. Sorarsan pektabiki herkes objektif oldugunu idda eder ama sonucta fikirlerin anlattıgı şeyler bellidir. Lafı daha fazla uzatmıyacgım, iddalrımda Israrlıyım. Ama fikri tartışmamdan, gerekirse de tenkitten hiç çekinmem. bu noktada nesrin ve gülay arkadasların ortama yaptıgı katkıda büyüktür.. kendilerine teşekkür ediyrm. gerisini süleyman beyle tolga düşünsün. işleri çok zor:)) kolay gelsin...

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

gülay hanım özür dilerdim ancak özür dileyevcek birşey söylemedim benim lafım ne 68 ne de 78 sol kuşağına!!benim destek almadan başını dik tutan solculara lafım o-la-maz benim lafım abd desteğiyle ya da devlet desteğiyle horozluk eden sağcılaraydı bu tavrım hiç bir zaman değişmez değişmeyecek size 78 yüz karası sizde onlardansınız dediğimde solcu olduğunuza inanmadığım içindi.yanlış tavrım olmuştur tabi ki yanlışta anlamış olabilirim özrüm 78 kuşağına değil sizin şahsınızadır

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

yani gülay hanım siz ne diyorsunuz hangi yaorum sizin anlayamıyorum neyse ben size saygısızlık yapmayacağımı söyledim 78 kuşağına kızgınlığım tabi ki solculardan ötürü değil devlet ve abd destekli sağcılar içindir ve ben sizin solcu olmadığınıza kanaat getirdiğim için 78 kuşağına yazdım bu tutumum halen devam etmektedir 68-78 sağ kuşağı devlet destekli horozluk yaptıkları için benim düşüncem hep aynı kalacaktır

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Bu sitede yorum yazmak güvenli değil.Yani şifre vb yok.Senin yerine bir başkası da yazabiliyor.Az önce gördüm işte.Yani site yönetimi daha güvenli bir sistem kurmalı.Savunduğun o kadar şey varken biri başka şeyler yazabilir kişi adına ve diğerleride aa hidayete erdi bu diyebilirler.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Neyse konu çok geniş.Ve dağılıyor.78 dediğim gibi çok daha geniş kitleyi kucaklamıştı.Ve 12 Eylül darbesini yapabilmek için çok can yaktılar sermayenin adamları.Gençleride kullandılar.Ancak biz o gününde mağduruyduk.Devletin,yabancıların ardına sığınanlar olmuştur.O kadar çoktuk ki.Her türlüsünün çıkması normal değilmi.Ancak onlar değil 78 lileri temsil edenler.Necdet Adalı,Erdal Eren..Ki özellikle ikisinin davasını iyi biliyorum.Gerçekten haince katledildiler.Onlar günahsızdı.

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 9 Haziran 2008 Pazartesi 

SUPER,SUPER YAVVV. Bayanın biri KENDİ ÇALIP KENDİ OYNUYOR. Bol bol isim değiştirerek. Harka bir komedi. Gülmekten kasıklarım ağardı. Nesli tükenmiş FOSİLLER DE bir hayli matrak oluyorlar. İyi öğrendin m anam sizin düşünceler TEDAVÜLDEN KALKALI kaç yıl olmuş ?Aslında sizin gibi tipleri koruma altına almalıyız. Müzelik oldunuz müzelik.Çok yakında türeviniz Bin-Ladincilerde müzelik olacak merak etmeyin. Stalin ve Mao hayranı sahte- ULUSALCILAR! Bakın MHP liler de sattı sizi.ne olacak haliniz?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

O karışıklığın içinde neden-sonuç ilişkisi kurmaya çalışmazsan ne döndüğünü anlayamıyordun.Birisi öldürülüyordu haydaa diyordun.Kimin işine yarar bu şimdi.Cevabı biliyorsan kimin yaptığınıda bulabiliyordun.Bugünlerden farklı değildi yani.İkiz kuleler hikayesi.Olayı duyar duymaz ben adresi bulmuştum.Taşaronun kim olduğu önemli değildi ancak ikiz kulelerin uçurulması kimin işine yarayacaktı?Cevap ABD idi ve bugünde doğrulandı bu işte.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay1 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Nesrin burası sanal.İnsanın ne ses rengi var,ne vucut dili.Alaycı ifadem olmuştur ama sonraki yorumlarımda.78 lilerden dileyeceğin bir özür var.Bizim dönem 60 lardan farklıydı.Toplumsal mücadele çok daha tabana yayılmıştı.Daha kalabalıktık.60 yıllarda daha elitti sol(sosyete anlar şimdi bazı salaklarya neyse).Sonra derin devlet elini hiç bir yerlerden çekmiyordu.Tabii ki bizlerdende.Mikser gibiydi yani.Ayrıca birşey yapıyorsan herzaman hata yapma riskinde var demektir.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Nesrin, benim adıma birisi sana bir msj yazmış.Güldüm.Bu senin bu siteden ayrılmanı istemeyen bir dost yorumcudur.Evet yazsaydımda ana fikri farklı olmazdı ama ifade benim değil.

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

gerçekten teşekkür ederim gülay hanım demekki burada birilerinin başının etini yemeye devam edeceğim ama asla sizin değil:))daha insanları anlamaya dinlemeye çalışacağıma emin olun.. inanın ben saygısız bir insan değilim ama bu insanlar beni deli ediyor ve bir anda hayvanla hayvan olduğumun farkına varıyorum ve farkına vardığımda geç oluyor fakat sizi kırdığım için cidden üzgünüm dün arkadaşımda bunu söyledi size karşı tavrımın yanlış olduğunu dün özür dileyecektim ama:)) cesaret edemedim

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

beni gülay hanım sanıyor ebleh tabi kendisi saf düşüncelerine kimseden destek bulamadığından kendi kendine hayali yorumlar yaptığı için benide öyle sandı ya da gülay hanımıda öyle sandı ben burda en çok gülay hanımı üzmüşümdür açar bakarsın çoğu yerde karşılıklı yorumlarımız var. ama aptallıkta üstüne yok hamam oğlanı tolga hani bana diyorsun ya bende sana diyorum hakaret edersen benden en ağırını duyarsın burda kimseye hakaret etmemeye çalışıyorum ama biri bana hakaret ederse karşılığını alırsn

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

affetmek haddime değil nesrin hanım. sizi üzmek istemezdim. lütfen gönlünüzü hoş tutun

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

gülay hanım benim sizinle tartışmamın nedeni nasihatınızı alaycı bulduğum içindir gerçekten özür dilerin farklı düşüncelerimiz olacaktır ancak size saygısızlık asla yapmayacağımı bilin gerçekten özür dilerim. ama solcu olduğunuz için değil bunları yazan insan ne olursa olsun benim saygımı hakediyor demektir defalarca özür diliyorum ve beni affetmenizi istiyorum affetmem derseniz sözümü kesinlikle tutacağım saygılarımı sunuyorum

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

gülay hanım sizden gerçekten özür dilerim sizin gibi bir insanı ön yargılarımla üzdüğüm için çok üzgünüm eğer beni affettiğinizi söylerseniz çok mutlu olacağım yok eğer affetmiyorum derseniz bu site benden temelli kurtulacaktır lütfen cevap yazın ön yargılarım bu gibi insanlar yüzündendir 78 kuşağına lafım solcular değil devletin ve yabancıların arkasına sığınan solzular yüzündendir aptallar benim daha önce sizi ne kadar üzdüğümü bilseler aynı kişi olamayacağımızı anlarlar ama adı üstünde aptal

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Bir karükatür vardır.Bir pislik.Üzerinde binlerce sinek ve bir konuşma balonu."Bu kadar sinek yanılıyor olamaz" der.İşte bir şeyden çok olması durumu aynen budur.Anladınmı Tolga.Senin gibi yani.Varmıda yokmuda sosyalist devlet?bu hangi parlak düşüncene kanıt olacak.Senin türevin ne alimlerin geldi dünya üzerinde ama bitmedi bitmeyecek "sol" düşünce.Anlayamazsın ki neden?boşver.Yorma o 0 kmdeki gıcır beynini.bak içinde rahat olsun sen niye korkup dert ediyosunki o kadar sol diye.Bitmişya(!)

Yorumu oyla      18      10  
gÜLAY 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Yorumlarımın sonuncusu çıkmış.Neyse yeniden yazayım.Nihat Erim Denizlerin işi değil.Gördünmü sallamışsın işte.Çetele tutmadımda ne biliim de.Tutulacak çete ve bilinecek bir şey olsaydı merak etmiyorum dökerdin önüme.Sana ne yazayım yaa.Anlarmışsın gibi soruyorsun birde.Nihat Erimi niye öldürmüşler ciddi bir meraksa bu Dev-solun davasından öğren.Bide rahmetliyi nasıl bilirmişler onuda bi öğren.laf diye yazıyorum işte.Sen kimmm bunları öğrenmek kimmmm.??????

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Nesrin kimse Gülay adıyla niye yazsın.Adını kullanmaktanmı korkuyor.Yoksa site nesrin adıyla yorumlarınımı yayımlamıyor.Ara cocugum ara cok merak ettiysen bulursun.Ama senin gibi arızalar bir şey sallar sonrada salladığını gözüne soksan artık doğru neyse ona inanmaz.Hani ilgiye çay derler,yok madem yüzme bilmiyordun niye çıktın kavak ağacına derler..işte bu kadar isabet benim gülaydan başka biri olduğum.

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Afferin nesrn,pardon Gülay. Bak "balık kılçıklarını" yiyince kafan çalışmış bilebilmişsin neyi söylemek istediğimi. Varmı bugünkü dünyamızda SOSYALİZMİN UYGULANDİĞİ BİR DEVLET.Gerçi siz pişkin,pişkin var elbette diyebilirsiniz.Sosyalizmin "S" si ne Çin de kaldı nede Küba da. Siz hala 18 ci asırda asılı kalın anam. Siz oralarda takılın. daha sonra biz sizi zaman tünel ile alırız oradan. Kolay değildir Stalinist kafayı değiştirmek,Yobaz Mollalardan daha sabit fikirlidirler.Koyduğun yerde otlarlar.

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Yapılan şerefsizliklerin çetelesini tutmuş değilim.Rahmetli Nihat Erim'i niçin öldürdüklerini yaz şuraya.70-80 arası şehitlerin sayısı için arşive dön bak,oradan gerekli bilgler var. nesrin hanım,pardon Gülay hanım. :)) Savunduğun fkrin temsilcisi kaldımı günümüz dünyasında. SSCB nin kırıntısı Rusyada bile kalmadı.Çin dersen Kapitalizmin kucağına oturmuş vaziyette.İstersen git orada yaşamayı dene, ayda 40 dolar maaş veriyorlar halkına. Küba dersen ben gittim gördüm, manitalar hiçte fena değil.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

18 yüzyılda kaldığı iddia edilen nedir ben anlamadım.Feodalizmse bahsi geçen oda uymuyor.Sosyalizme hiç uymuyor.Ve işin doğrusu ben dumur oldum artık.Hakaret olsun filan diye söylemiyorum.Ancak yok böyle bir cahillik.Ahlaksızlık ve salaklık.Ancak görüyorumki yalan söyle kaç bunların 1.taktiği.Sonrasında saldır.Hatta bel üstü bel altı Allah ne verdiyse yani.Bir mantık çerçevesi olsa herşey tartışılabilir.Ancak seviye çukursa ne konuşacaksın ve niye konuşacaksın?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Soruya cevap vermemiş Tolga.Onun yerine ne yapmış?Saldırmış.Nasıl?Ben "nesrin"mişim.Aferim zeki çocuk.Cidden aferim.Okuma,anlama kursları lazım bu memlekete.100 soruda 0 alanları duyduğumda inanamamıştım.Doğruymuş.Şimdi senin herhangi bir klinikle hasta olmak dışında bir ilişkin olsa şu yazdıklarını yazmazdın.Ayrıca geç bunları.Burada angut muhabbetlerini dinleyecek değilim.Sen iddia ettin bende soruyorum.Sayıyla kaç kişiyi şehit ettiler Deniz"ler?

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Ap...igo, dünyayı göremeyince, okuma yazmadan mahrum kalınca, herkesi de kendisi gibi köylü kırıntısı zanneder. Hızlı değişim sonucu, en son Gülay suretinde görünen aklı evveller gib. Benim bu tiplere bir önerim var . Derhal bir psikoloğa baş vurmalılar. Kesmez ise ben gerekli ilaçları önerebilirim. Bizim klinik te uyguladığımız tedavi yöntemlerinden,oldukça sağlıklı sonuçlar alabiliyoruz.Dünyada bu tip örneklerden pek kalmadı ama,anlaşılan bu tür parazitlerle bir süre daha uğraşacağız.

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Bizim Super nesrin; biranda "Super Gülay'a" dönüşüverdi (!) herne hikmetse. Kalkmış birde bana Solculuk dersi veriyor. Size söylüyorum "G..i" z..lı zev..k, bu işler isim değiştirmeye benzemez. Bırak artık 18 yüzyıl ideolojileri peşinden koşturmayı. Sizin gibilere artık Zavallı cahl Köylü kırıntısı diyorlar bu çağda gözünü aç gözünü.Tıkanıp kalma 1800lü yıllara. Bu çağda Sağcı ile Solcu mu kaldığını sanıyorsun ? Ha sizin gibi YOBAZ KOMİNİSTLERDEN kaldı tek tük.Bir tane numunelik var KÜBADA.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Tolga söyle bakalım kaç tane askeri ve polisi şehit etmiş Deniz ve arkadaşları?Ben sayı olarak bekliyorum.Yani Devrimciler vurmuşya(!)o sayıyı.Senin gibi ordan burdan derleyip dedikoduları,bunları birde tarafsızlık(!)adına satan birine cevap değil tabii ki bu yazdıklarım.Ha birde şu akıllı ol akıllı lafı galiba çok moda mafyoz tiplerde.Hani ben olamıyorum bari sen mi ol denmek isteniyor?Akıllı olduğunu çaktırma canımı sıkma tehdidimi.Yani neyle tehdit ediliyo.Anlaşılır gibi değil.Olsa anlıycam.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Senin 68 kuşağından asla olamayacağın gerçeğin bir yana sen olsa olsa o kanlı pazarları,kanlı 1Mayısları yapanların kuşağındansındır.Elleri kanlı,ağızları salyalı,ne kana doyan nede kafasının çalışma ihtimali olan gruptansın.Ya neymiş sizin Devrimcilerden bu korkunuz.Fobik durumdasınız.Öldürdünüz yetmedi.Hayatlarının canına okudunuz yetmedi.Yalan üzerine yalan.Nato nedir sen bi öğren.Üzerine Korede ne işimiz vardı onu bi düşün.Üzerine Devrimciler savunmalarında neler demiş.Korkma.Oku.. oku..

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Sistem Devrimcilere her türlü işkenceyi yapıp iddianamelerde mantık ve akıl yoksunu hertürlü saçmaladı ancak şu KGB dir falandır yok kardeşim onlar bile bunu yapamadı.Dedikodudan çok medet umdu sağcılar ve alasını yaptılar.Halka da bu yalanları yedirdiler.Yedirdiler çünkü bu halkın iliğini emen ancak onları semirten düzen başka türlü yürümeyecekti.Sistem sürsünde ahlak vb yani bunlar boş laflardı ve ahlak,onurda karın doyurmuyordu.Tolga 68 li yıllarda yaşamış olmak o kuşaktan olmayı getirmiyor.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

çalışanların haklarını budadığı ve bununlada yetinmeyip daha nasıl budayabilirim diye kıvrandığı çağımızda tarafsız(!)olmak sermayeden,yani güçlüden yana olmaktır.Ki sıradan insan güçten hem korkar hemde tapınır.Tolga da da bu açıkça görülüyor.Gelelim Devrimcilerin KGB li oldukları(!)iddiasına.Buna cevap vermeye bile gerek yok.Sistem 68 kuşağınıda 78 kuşağınıda karalamak ve diğer gençlere örnek olmasını engellemek için herşeyi yaptı.Ancak iddia edebildiği hiç bir bağlantı olmadı.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Kısacası sağ sermayeden yana,solsa emekten yana tavır koymaktır.Bu en basit en doğru anlatımıyla böyledir.Sağda da solda da farklı ideolojiler mevcuttur.Kominizm,sosyalizmden farklıdır,sosyalizm,sosyal demokrasiden farklıdır,liberal ekonomi...faşizm hepsi farklı farklıdır.Ancak emek ve sermaye çelişkisinin dışında bir yer mevcut değildir."Ne sağcıyım ne solcu futbolcuyum futbolcu" diye lünpenlerin söylediği bir tekerleme vardır yalnızca.Patronların her türlü melaneti yapıp ,..(devamı var)

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Hem cahil,hem salak,hemde hain olunca,üçü bir arada çekilmiyorlar.Ne sağcıyım ne solcuyum diyen çukur şahsiyet.Pc de kullanabildiğine göre,hiç değilse şuralarda araştır.Sizin kitap alerjinizde vardır bilirim.Hangi sistem olursa olsun ya emekten yana koyar tavrını ya sermayeden yana.İslamiyetde de bu farklı değildir.7. yüzyıl Arabistanında henüz kapitalizm yoktu ancak ticaret,hayvancılık ve tarım vardı.İnsanların cariyeleri,köleleri vardı.Yani birileri sermayeyi elinde toplamıştı.

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 9 Haziran 2008 Pazartesi 

"Super nesrin", kiminle tartıştığını bilmiyorsun. 68, altımışsekiz diye diline dolayıp duruyorsun basma kalıp lafları. Denizi de,Sinanı da,Kadiri de bilirim, Çayanıda bilirim,Kürkçüyüde.Onlar benim kuşağım..Sadece onları değil.Onların tamamı KGB nin piyonluğunu yaptı.Tamamı Türk askerine"Nato ve ABD uşağı"sıfatını kullandı yıllarca.Askerimize karşı ordumuza karşı silah kullanmaktan geri durmadılar.Kaç subayımızı,kaç askerimizi şehit ettiler.Onlar pkk nın değişik versyonu idiler.Akıllı ol akıllı.

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Sizin gibi beyini kıt,Fosilleşmiş çağın gerisindeki düşünce bataklığına saplanmış gericiler yüzünden ülkem insanının zamanı çalınıyor.Dönde Doğu Bloku Ülkelere bir bak bakalım, Rusya haricinde AB ye girmeyen bir tane ülke kaldımı?Merak etme sizin gibi aklıevveller olduğu sürece RUSYADA bizden önce AB ye girecek Ukranyada,Belarusta. Sende Ahmedinejad amcanla birlikte dubaide bir cami avlusunda tatil yaparsın.Tabi orada Cami Avlusu bırakmışlarsa. Ah nesrin nedir sizin gibi gericilerden çektiğimiz.

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Yav arkadaş nasılda bildin "sağcı" olduğumu yav bravo sana, ben mecazi anlamda super sıfatını size vermiştim, ama gerçektende supermişsin (!). Harka bir beyine sahipmişsiniz, azıcık verirmisin fazla zekandan.....Ne sağcısı kardeşim ! Sağcı veya Solcu olacak kadar bunamadım.! İki kesiminde senin gibi 18 asır kafasına sahip olduğunu çok çok iyi bilyorum merak etme. Sizinde, dinclerden hiç farkı olmayan saplantılarınız var. Bu bilgi çağında çok sırıtıyorsunuz. Biraz olsun törpülenin.

Yorumu oyla      18      10  
REİS 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Nesrin isimli yorumcuyu şiddetle ve esefle kınıyor yorumlarında öfkesini içine kusarak yapmasını diğer yorumcuları hedef almadan yazmasını davet ediyorum.

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

şunu unutma solcular kimseden hiç bir yerden destek görmedi sağcılar gibi ne devlet pohpohu ne de ABD desteği görmedi arkadaş biz bu ülkenin tek has ideolojisini savunuyoruz bak arkamızda kimseler yok ama yine de susmuyoruz ama siz sağcılar desteğiniz çekilince hep kedi oldunuz tıpkı bugün terbiyesiz bir benzetme yapmiim hadi tıpkı bugün aslan kesilip havladığınız gibi desteğiniz olmayınca kedi gibi miyavlıyorsunuz sizin bir düşünceniz dahi yok kime kafa tutuyormuşuz akpye abdye abye varmı lafın

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

akıllı tolga yorumum yine çıkmamış afiyet olsun hala İSMET PAŞA demek neyse şuan akıl dışı atıp tutman aklına her eseni söylemen millete akılı-akılsız diye öğürmen bütün bunlar demokrasi sayesinde değil mi? peki sana bu demokrasiyi kim verdi?cevap basit üsütüne kusmaya çalıştığın adam!! peki şu teslim etmeği düşündüğün ülkem demektende çekindiğin ve sömürge senin ülken dediğin benim ülkem kimin sayesinde var?senin ülken değilse ne ahkâm kesiyorsun defoll git ne konuşuyorsun boş boş

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

sana gelince hani bu ülke CHP ülkesiydi hani biz ne dersek o oluyor demezsek olmuyordu nooldu işinize gelince biz her yerdeyiz işinize gelmeyince biz azınlığız sandığa gömüleceğiz vs. bu nasıl tutum akıllı tolga ne kadar akıllısın sahiden de sol her zaman var hemde kimsenin dayatmasıyla ya da devlet destekli değil. sol gerçekten solcular olduğu için var sizinle farkımız şu siz birilerinin dayatması sonucu sağcı ya da muhafazakar iken biz kendi kendimize aklımız mantığımız emrettiği için solcuyuz

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

offf nesrin döktürmüş demek. biz hiç bir yerde yokuz arkadaş biz yalnızca sizin ensenizde boza pişiriyoruz her yanlışınıza bir taş koyuyoruz hmm senin şu demokrasi şehidi var ya hani adnan menderes biz onu da zamanında çok uyardık ne oldu dinlemedi halen idam resimleri yayınlanıyor aç-bak!!68 kuşağına gelince çok biliyorsun di mi işte onlar senin gibi teslimiyetçi gençler değildi en çok neye üzülüyorum biliyormusun adnan menderesin deniz gezmişlerle aynı cümlelere dahil edilmesine

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 9 Haziran 2008 Pazartesi 

Süper (!) nesrin yine döktürmüş... 68 Kuşağı (?) ..ne iş yapmış ki, Solu SSCB nin beşinci kol faliyetlerinin piyonluğunu başarı ile yerine getirmiş. Sağı ise Rabıtanın desteği ile Arap kültürünün temsilciliğini eksiksiz yerine getirmiş. Sağının elemanlarından biri şuan Cumhurbaşkanı,bir diğeri Başbakan, Solundan da bir örnek ver bakalım "Super Nesrin". Şunu unutma,ATAM öldünün ertesi yılı Sömürge olarak ilk imzanı attın sen zaten. Senin Ülken Sömürgeden de öte bir halde şu an.Fazla debelenme.

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

bilgiyorum seni son derece doğru olan tesbitinden dolayı tebrik ediyorum benim iki yorumumun üzerindeki yorumda bana aittir ismimi yazmayı unutmuşum.bilgili dedikleri insanlara gelince(s.karacadan bahsediyorum)biz napalım onun bilgisini doğrudur bilgilidir belki ama ışığı kendisinedir.bir insan 2*2nin 4 olduğunu biliyordur ancak ısrarla 5 diyordur şimdi bu bilgi bana yarar mı?önemli olan gerçekten bildiğini söylemesidir yok ama yanlı bilgisini biz bilgi kabul etmiyoruz çünkü yanlış biliyoruz

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 9 Haziran 2008 Pazartesi 

“Bilgiyorum” imzalı kayda bile değer görmediğim sataşmaya, “M.Emin” imzasını kullanan beyefendinin tepkisine teşekkür için bu notu yazıyorum. İnsanlar, ne yazık ki bilmediklerinin düşmanıdırlar. Benim yorumumda veya diğer yorumlarımda yanıldığım, eksik kaldığım elbetteki bir çok unsur bulabilirler. O yanlışları, eksiklikleri giderme adına verecekleri katkıya minnet ve saygı duyarım. Ama salt bir şeyler yazmış olmak, sataşıp adam yerine konmayı hedefleyen sataşmaları gerçekten dikkate almaya değer bulmuyorum. Burada ben Amerikan Evangelik mezhebinin dünyayı ateşe vermesine, kundakçılarının başında gelen “Yeni muhafazakâr (Neocon)” Michael Rubin’in Türkiye sevdasına/aşkına ve işbirlikçilerine dikkat çekmek istedim. Konu çok kapsamlı ve girift. Burada yayınlanabilir “yorum” sınırlarını zorlamadan üstünde durabileceğim kadar durdum. Sataşmayı marifet sayma yerine, “Bilgiyorum” imza sahibi ve yorumumu okuyan diğer dostların, varsa yanlışlarımı düzeltmelerini, varsa bilgi eksiklerimi tamamlayıcı katkıda bulunmalarını dilerdim, yoksa hangi siyasi düşüncede olmamı sorgulamalarını degil. Önemli olan ‘A’, ‘B’ veya ‘C’ partisine oy veriyor olmak değil; önemli olan “iyi”nin, “doğru”nun ve “güzel”in erdemini içselleştirmek ve onların yaygınlaşması adına bir çaba sarf etmek. Yeri gelmişken, bize daha ilkokul sıralarında “iyi insan, iyi vatandaş” olmayı böyle öğretenleri saygı ve minnetle anıyorum. Yorumumda bu “Neocon” aşığımızın son ifadesine de bir karşı not koymayı unutmuşum; Osmanlı, Teokratik bir yönetimdi. Bu Teokratik yönetimin Divan-ı Humayun olarak tarih literatüründe yerini alan “Bakanlar Krulu”nda, Şeyhülislam YER ALMIYORDU.

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

bunlar için ilerisi gerisi yok Allahın bize verdiği akıl bunlara uyalım diyedir çünkü bir onların aklı çalışıyor ya? tabi biz niye uğraşıyoruz ki pes edelim? hatta peygamber efendimiz niye uğraşmış acaba o kadar güçsüzken hepimiz hristiyanlığı kabul etseydik boşu boşuna Hz Hamzalar şehit olmuşlar. hatta tolgaya bakarsak yarın öbürgün bizi işgale kalkarlar tamam tolgaya göre boyun eğeceğiz onlar hristiyan ya güçlü ya tolgaya göre bizde hristiyan olmalıyız bunun mantığı budur sinmek sinmek sinmek

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

millet aya çıkıyor marsa çıkıyor bizim bu millet(yani tolga gibiler)hala peygamberimiz şunu yapmış farz mı sünnet mİ?peygamber şöyle yaşarmış farz mı sünnetmi?peygamberimiz sırt üstü yatarmış sevap mı günah mı farz mı yoksa sünnet mi? peygamberimiz elle yemek yermiş iyi mi kötü mü sevap mı günah mı farz mı sünnet mi??? bunlar böyle onlara göre biz dinsiziz okulda namaz kılınmasın dedik diye türban olmasın dedik diye bize ilim lazım dedik diye biz dinsiz olduk işte bunlar böyle insanlar

Yorumu oyla      18      10  
9 Haziran 2008 Pazartesi 

bilgiyorum gülşah ve gülay hanım belki yine gülay hanım ters birşeyler yazacaktır ama olsun ben yine de teşekkür ederim süleyman karaca kendi kendine övgüler yazabilir siz ona bakmayın ancak bizden büyükler diye niye boyun eğelim.biz akpnin de dış kapının mandalları tarafından eleştirilmesine karşıyız bunlar bizi etkilemez.akpliler bile bize bu konuda hak vermişken tolganın yaptığı yorum akıl dışıdır demek istemiyorum ancak teslimiyet politikasıdır. zaten akp politikası budur boşa kızmayalım ona

Yorumu oyla      18      10  
M.Emin 9 Haziran 2008 Pazartesi 

“Bilgiyorum” rumuzluya. Yobaz olan başkalarının fikirlerine katlanamayanlar yani empati yapamayanlardır. Kişi; sapık, ahlaksız, saldırgan ya da vatan haini olmadıktan sonra onlara katlanılabilir. Bizim insanımızda bir hastalık var. Kişiyi iyice tanımadan, soruşturmadan ve bilmeden alel aceleyle hemen onu ya göğe çıkarır ya da mahkûm eder. Sayın Süleyman KARACA’yı tenkit edebilmek için onun kadar bilgili, kültürlü, onun kadar vatansever, onun kadar engin düşünceli ve hoşgörülü olmak lazımdır, diye düşünüyorum. Zaten bu siteyi izleyenlerin büyük çoğunluğu bu kanaattedir. Bu arkadaşımızı kendisini en güzel şekilde yetiştirdiği için tebrik ediyorum. Kendisini tanımıyorum. Ama böyle birisini tanımaktan da onur duyardım. Bilgili, kültürlü, inançlı, milli ve maneviyata saygılı, vatanseverlik duyguları canlı, yurdunu, Milletini özünden çok seven böyle insanlara bu Millet, bu Halk her zaman minnettardır. Site arkadaşlarımızın fikirleri ne olursa olsun onun yorum anlayışından yaralanmaları gerekir, diye düşünüyorum. Herkese sevgiler. Gününüz ve geleceğiniz aydınlık olsun.

Yorumu oyla      18      10  
Bilgiyorum 9 Haziran 2008 Pazartesi 

bu sitede süleyman karaca edebi ama azılı akpli ve tarikat agzıyla, herkonuya akp yanlısı muhaliflerinede karalayıcı ifadelrle yorumlar yapar. tolga da aynı hedefleri farklı dusunce yapısı ile vurmaya calısır. sözde sivil Ab'ci ayaklarla modern yobaz havasındadr. ikisininde hedefleri belli arkadaslar. görevleri var! O yuzden, fikri catısmalarınızı hep yapın ama degişmelerini ve gelişmelrini Asla beklemeyin. lakin Anlamazlar, görmezler ve ögrenemezler.kolay gelsin..

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 8 Haziran 2008 Pazar 

68 kuşağından utan kurtuluş savaşında ölenlerden utan onlar akılsız mıydı? onlar bilmiyormuydu büyük devletlere eyvallah demeyi bi senmi akıllısın işgüzar

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 8 Haziran 2008 Pazar 

a kıllı tolga bize akıl versene:)bu inönünün yaşamını sürdürmek için sindirim yoluyla dışarı attığı sarımsı madde bazılarına ne kadar tatlı geliyor ye tolga ye zamanında onunla doyan çok insan oldu ne bereketliymiş ki hala doyanlar var afiyet olsun kardeş!! neyse bi akıllı sensin zatenm muhammet deli ben deli?? neyse seninle tartışmaya gerek yok faşist ne yani AB-ABD bizden büyük diye herşeye eyvallahmı diyeceğiz yazık be utan allahtan utan kuldan utan toprağın altında ülke uğrunda yatandan utan

Yorumu oyla      18      10  
gülşah 8 Haziran 2008 Pazar 

beyefendinin biri de almış sazı eline,saygıdan noksan malesef..lütfen arkadaşlar saygımızı yitirmeyelim. kimse kimsenin aklı hakkında bu şekilde değerlendırme yapamaz,,sizi kınıyorum:((

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 8 Haziran 2008 Pazar 

ONLAR AKILLI DEĞİLDİ DEĞİL Mİ??BOŞA ÖLDÜLER ONLAR DA HADİ ABD MANDALIĞINA GİRELİM DİYEMEZDİ Dİ Mİ?? 68 KUŞAĞI DA BOŞUNA İDAM EDİLDİ Dİ Mİ? ONLARDA AMAAN BUNLAR BİZDEN BÜYÜK DESEYDİ BU UĞURDA NİYE İDAM OLDULAR Kİ? HERKESİN AKLI SEN KADAR YOK ÇÜNKÜ İYİ O ZAMAN MADEM BİZDEN GÜÇLÜLER TOLGANIN AKLIYLA ONLARIN MANDALIĞINA GİRELİM HOŞ MANDADAN NE FARKIMIZ VAR ZATEN SÖMÜRGE HALİNE GELMİŞİZ AKP SAYESİNDE SAĞ HÜKÜMETLER SAYESİNDE HAKLI TOLGA BEY BOŞU BOŞUNA NEFES TÜKETİYORUZ

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 8 Haziran 2008 Pazar 

SSCB dağıldı da kapitalist dünya bir eli yağda bir eli baldamı oturuyor sanıyorsun.Şu anda onların yaşadıkları kriz dünyayı sallıyor.Abartmayın güçlerini.Düşündürdükleri kadar güçlü değiller.1 ve 2 dünya savaşlarıda kapitalizmin buhranından çıkmadımı?Ekonomiyi takip edin biraz görürsünüz.Çok anlaşılır yazan ekonomistler var.Korkmak bize yakışmıyor.Tarihteki her kişiliğide abartmayın ayrıca.Ne yanlışları var.Köy enstitülerini kapatan şahıs kim mesela?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 8 Haziran 2008 Pazar 

Tolga,Allahtan Atatürk ve silah arkadaşları senin gibi korkak ördek değilmişlerde İstiklal savaşı yapabilmişler.O zamanda senin gibi mandacı ödlek çokmuş.Hatta mandacılar aralarında kapışıyorlarmış.İngiliz mandasımı olsun yok Fransız mandasımı olsun yok öbürü berikimi olsun diye.Yuff yaa.Daha dün yedi düvele karşı savaşmış ve imkansızlıklardan kendini tekrar yaratmış bir ulusun çocuğusun.Yazmayayım boşver diyorum ama bi yere kadar.

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 8 Haziran 2008 Pazar 

Bayanın biri almış sazı eline, aklına estiği gibi yazıp duruyor.Be BAYAN kardeşim dünyada AKILLAR DAĞITILIRKEN sen neredeydin.Sende AKLIN zırnık bir eseri yok be kardeş. Sen kimsin ki ABD ile AB ile İsrail ile başa çıkacaksın. 1948 yılından itibaren GÖBEĞİNİN giriş yeri olan BOĞAZINI Batıya bağlamışlar.İsterlerse AÇ, isterlerse OKSİJENSİZ kalırsın.Eski dostun SSCB yi bile paçavraya çevirdiler.İnönünün yaptığı anlaşma ile yıllarca beslendin.Rahmetli İNÖNÜ 1948 de İSRAİLİ İLK TANIYAN LİDER OLDU.

Yorumu oyla      18      10  
saffet sancak 8 Haziran 2008 Pazar 

Amerikanın annelerinin sana hesap sorması yakındır.Afganistanda ırakta öldürülen çocuklarının kanlarının hesabını nasıl vereceksin.Dünyayı kana bulamayı göze alan vahşi kan emici seni.Türkiye senin çıkarlarına hizmet etmiyecek bunu böyle bil. Yarın amerika ve israil en çok Tayyip Erdoğana teşekkür edecek çünkü onun girişimleri ile barış ortadoğuya gelecek.Belki senin yalanlarına inanan olur ama bak CHPliler bile sana isyan ediyor.Salla salla ama bu kadar sallama

Yorumu oyla      18      10  
Ali Taş 8 Haziran 2008 Pazar 

AKP'yi kurup başımıza getiren ABD'dir. Getirirken iyiydi de şimdi mi kötü oldu. AKP, emperyalistlerle işbirliği yaparak Atatürk'ün kurduğu Cumhuriyeti yıkmaya yemin etmişlerin kurduğu "geçici" bir örgüttür. İşi bitince ipini dışardan çekecekleri belli bir şey. Benzetmek gibi olmasın ama, Saddam'ınkini çektikleri gibi...

Yorumu oyla      18      10  
musa yılmaz 8 Haziran 2008 Pazar 

//Bir devleti yönetenler, başka devleti yönetenlerle muhataptır.//... ama;bu muhataplık GEÇİCİDİR.//Neden? CEVAP:Yönetim şekli MONARŞİ(DEVLET BENİM!.. SİSTEMİ) olsa bile; 'ÇOK YAŞAYAN YÜZE KADAR YAŞIYOR.'//---//DEVLETin muhatabı ise,başka DEVLETtir.// Bu muhataplık KALICIDIR.//Bunları kimler için anlattın?// CEVAP:Bilmeyenler veya unutanlar için...//

Yorumu oyla      18      10  
Tuncay Aydemir 8 Haziran 2008 Pazar 

Başbakan Beyefendinin diktatör eğilimli olduğunu taktığı gözlük, Kasampaşa yürüyüşü; "Yahu", "Böyle biline" vb deyişi gibi bir sürü belirtisi kanıtlıyor. "Artistlik yapma lan!" diyen ilk Başbakan.

Yorumu oyla      18      10  
Eren 8 Haziran 2008 Pazar 

AKPnin gidecegini gecte olsa anladilar. Durumdan vazife cikariyorlar iste.

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 8 Haziran 2008 Pazar 

zamanında akp bunlara laf ısmarlamasaydı bizi eleştirdiklerinde bize hakaret ettiklerinde çıkıpta ABye yada diğer yabancılara: 'onlar bizim muhalefet partimizdir.sizin onları eleştirmeye hakkınız yoktur'deseydi bugün akpyi eleştirme cesaretine sahip olmazlardı...Söylediğim saçma biliyorum hem şu bizim muhalefete laf edin diyip sonrada vayy nasıl dersiniz diyecek halleri yok di mi... o zaman ne diyoruz kendi kazdığın kuyuya muhakkak düşersin işte buyurun düştünüz

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 8 Haziran 2008 Pazar 

muhammed bey haklı!! benim CHPli olduğumu bilmeyen kalmadı ancak şunu söylemek lazım AB ve diğerleri akp kapatımasın diye bizi eleştirip durdu hemde akpnin ısmarı üzerine ancak şuan gemi batıyor farkındalar akp kapanacak ilk tekmeyi onlar vuruyor. ve yarın öbür gün CHPden taraf olmaya başlayacaklar. Ancak bunların hiç biri hoşumuza gitmiyor sizene AKP MHP ya da CHPden. iç işlerimize ne karışıyorsunuz bizden kimse sizin iç işlerinize laf edemiyor ne övün ne de karın kardeşim karışmayın yeter

Yorumu oyla      18      10  
Muhammet 8 Haziran 2008 Pazar 

Çirkin Amerikalı konuşuyor. Konuştukça ağzından düşmanca laflar dökülüyor. Türkiye’nin iç işlerine karışıyor. Türkiye’yi karıştıran maalesef bu ve bunun gibi kendini ve haddini bilmez adamlardır. Türk Halkı bunu çok iyi görüyor ve değerlendiriyor. Bu kışkırtıcı ajanları kınıyoruz. Ancak Devletimizin politikalarını anlamıyoruz. Hz. Mevlana’nın; “Kurdun kuzuyu yemeye niyetlenmesinde şaşılacak bir şey yok(tur). (Asıl) Şaşılacak odur ki, bu kuzu kurda gönül bağlamış, âşık olmuştur.” Özlü sözünde buyurduğu gibi bizi yok etmeye çalışanlara hala gönül bağlamanın hikmeti nedir?

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 8 Haziran 2008 Pazar 

Amerikan Evangelik mezhebinin Amerikan yönetimini sarmalına aldıktan sonra İsrail dışında bütün dünyayı ateşe vermeye yeminli, “Yeni muhafazakâr (Neocon)” eğilimli American Enterprise Enstitüsü isimli düşünce kuruluşunda uzman olarak çalışan biri Michael Rubin. Zaman zaman Türkiye’ye teşrif(!) eder ve ne hikmetse Bahçeşehir Üniversitesi ile Harp Akademiler’nde Türk ulusalcılığı ve Ak Parti düşmanlığını ana eksenine oturttuğu konferanslar verir, özellikle iş birlikçi olmayan Anadolu sermayesini “yeşil sermaye” nitelemesiyle kötülemek onun konferanslarında kullandığı ana argümanların başında gelir. Türk ulusalcılarının İstanbul ayağındaki iş dünyası baronlarından biri olan müzmin Ak Parti muhalifi Mustafa Süzerle dolaylı bir ilişkisi vardır. İlişki ayağı, Bush'un eski Milli Savunma Baş Danışmanı "Karanlıklar Prensi " diye ünlenen Richard Perle ile arkadaşlığı, Onun da İstanbul’a her geldiğinde kaldığı Ritz Carlton Oteli' sahibi, Turgut Özal'ın iktidarında Özal'a yakınlığı, "Hac'ca giden Alevi işadamı" haberleriyle adını duyuran Kentbank'ın Mustafa Süzer’le dostluğunda yatıyor. Rubin’nin Amerika’nın etkin dergilerinde yayınlanan makalelerinin Türkiyeye ilişkin bölümlerinde Başbakan Tayyip Erdoğan’ı bazen Fransız ırkçı lider Jean-Marie Le Pen’e, bazen Avusturyalı ırkçı lider Jörg Haider'e ve bazen de Rus lider Putin’e benzettiği bilinen bir söyleme sahip. 2007 Mayısının son haftasında Genelkurmay Stratejik Araştırma ve Etüt Merkezi (SAREM) Başkanlığı’nca planlanan “Güvenliğin Yeni Boyutları ve Uluslararası Örgütler” konulu uluslararası sempozyumda Rubin, ‘Asimetrik tehdit kavramı ve uluslararası güvenliğe yansımaları’ başlıklı bir bildiri sunmuştu. Rubin, her gelişinde bir kısım medyamızın da yıldızı.Rubin, katıldığı toplantı ve yayımladığı yazılarında Türkiye’nin AB, Rusya, İslam Dünyası ve Ortaasya açılımlarının ABD rağmen yanlışlığı ve Atatürk devletinin tehlikede olduğu için “askerin harekete geçerek” AK Parti’yi parçalara ayırması gerektiği tezini savunuyor. Araştıracaklar için bir ipucu da Ankara’dan; Ak Grup isimli bir danışmanlık şirketi olan ve ABD'li silah ve petrol devlerinin Türkiye'de temsilciliğini yapan işadamı Aydan Kodaloğlu ve 28 Şubat sürecinin kudretli generali Em.Org.Çevik Bir. Televizyoncu Tuncay Özkan’la işbirliği yapıp psikolojik savaş söylemini Türk insanının politik hayatına sokan isim olarak bilinen Zekai Ökte de, Süzer'in dostlarının başında geliyor. Bu dostluk şeceresine, hukukçu ve yarım asır Cumhuriyet’te yazarlık yapan Hıfzı Veldet Velidedeoğlu’na kadar uzanan bir boyutu ile Atatürkçü Düşünce Derneği boyutu daha var ki, konuyu deşiştirdikçe ne bağlantılar çıkıyor; ADD’nin daha önce 2004 yılında yapmayı planladıkları ve Em.Ora.Özden Örnek’in Nokta dergisinde deşifre olan başarısız Ayışığı ve Sarıkız kod adlı darbe teşebbüslerinde adı bulunan Em. Org. Şener Eruygur. Şimdi gündemde olan 28 Şubat sürecinin illegal Batı Çalışma Grubu’nu 2002 yılında Jandarma Genel Komutanlığı bünyesinde revize ederek “Cumhuriyet Çalışma Grubu” adıyla yeniden ivme kazandıran komutan. Nereden nereye, söz uzyor.. bu American Enterprise Enstitute uzmanı Rubin, 2 Şubat 2007’te yayımlanan bir makalesinde “Başbakan Erdoğan AK Partili birinin cumhurbaşkanı olmaması için uyarıldı. Eğer uyarılara kulak asmazlarsa bu kez tanklar sokaklara çıkmayacak, parti için siyasi ve yargısal süreç işletilecek” diye yazmış artık bu bir kehanet mi, yoksa biz sade vatandaşların bilgisi dışında pişirilip kotarılan bir senaryonun senarist ağzından ifşaatı mı bilinmez.

Yorumu oyla      18      10  
Hasan Tahsin 8 Haziran 2008 Pazar 

Sn Erdoğan, İran Operasyonuna bakışının bedelini çok ağır ödeyecek anlaşılan. Global dünyaya yönverenlerle bu derece çelişmenin bedeli bi şekilde ödenir.

Yorumu oyla      18      10