YORUMLAR
Toplam 76 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

ve bana zeki demeniz kimlere kimlere battı burda onlara battıkça ben mutlu oluyorum ben zeki falan değilim sadece detaylarla ilgileniyorum.çekirdekten solcuyum sola laf atanında ağzının payını veririm. demokrasi ve laikliğin savunucusuyum. işime gelmeyen değil işime gelse dahi yanlış olan herşeyin de karşısındayım. herkese kötü aaa öcü bunun da kaşı varmış bak bu parti selülitli diyecek halim yok CHP en düzgün partidir en güçlü soldur ve bende CHPliyim ailemden dolayı değil düşünceme uyduğu için

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

neyse berna hanım tavsiyelerinize uyacağım tırnağım olamayacak insanlarla asla tartışmaya girmemem lazım bunu denemeye çalışacağım. keskin sirke küpüne zarar diye kimseye yağ yakamayız bizim de farkımız bu.. bu konuda artık yorum yapmayacağım neyse tavuklar öter kervanlar yürür. benim derdim chpye sol değil deme cüretinde bulunulması onlara da cevaplarını verdim zaten gerisi önemli değil isteyen oy versin isteyen vermesin dert mi yani keyfiniz bilir bizim vicdanımız rahat

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

şimdi berna hanım benim aslında hak etmeyen kimseye hakaret etmediğimi anlamışlardır.Ve sol CHPlilere göre Baykaldan daha iyi başkan yoktur. bu hiç kimseyi beğenmemek için özel çaba harcayan insanların karşısına ismet paşayı ya ada Atatürkü getirsek onları yeniden başkan yapsak yine burun kıvırırlar kısaca bunlar bahaneci topluluk onun için uğraşmak nafile ve önder sav konusunda rıza zelyurt yorumuna gerek kalmadan anlamanızı tercih ederdim ama ne yapalım anlamış olmanızda sevindirici

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Zeki dediğiniz insanlara burada bir şey emanet edilmişte aman bunun başına iş getirme mi denmiş.Bu keskin sirke dibine zararla kimi etkileyecekler.Kendi söyler kendi dinler tavrı ile ortalık bulgur,kömür dağıtanlara kalıyor işte.Ben çifte standarsız, dürüst davranarak çevremde ulaşabildiğim insanlara gerçekleri anlatıp etkileyebiliyorum.Onların kutsallarına asla laf etmeden.Yapılması gerekende bu değilmi.Nedir yani geçer akçe çamur olmakmı?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay.. 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Zeki insan sorgular Berna hanım.Zeki insanın biat etmesi de mümkün değildir.Biz çıkar örgütü mensubu değiliz ki önümüzde ki oluşum açık seçik hatalar yaparken ve bu hatalara Türkiye"nin asla tahammülü yokken sen en cicisin diyelim.İnsanların egoları hata yaptırıyorsa,koltuk sevdaları hata yaptırıyorsa,deneyip deneyip olmadığını görüp,bu işi benden daha iyi yapabilecek olanlar varmıdır diye,koltuklarını onlara bırakmıyorsa,ben eleştiririm,kimse kusura bakmasın.Derdim Türkiye"nin geleceği.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Yazdığım bir çok yorum oldu dünden beri.CHP ye oy vermiyor bile olabilirdim.Ancak savunduğum diğer pek çok şeyden sonra bu yazılanlar cidden haksız.78 kuşağını Özal"ın kuşağı sanmak ve uyardığım halde orda ısrar etmek,tüm kuşağı karaların karası diye karalamak sermayenin adi kalemşörlerinin bile akıl yada cesaret edebildiği bir durum değildi.Herkesin kutsalları vardır.Benim kutsalımda artık hayatta bile olmayan ve onuruyla ölüme giden sosyalistler.Ayıp bile az gelir yazılanlara.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay.. 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Sanmayın ki kendimi soyutlamış yaşıyorum toplumdan.Tabii ki hayır.Ancak ait hissedebilmek farklı bir hoşluk.Toplumun apolitikliği,duyarsızlığı ve cahilliğinden utanmayışı çok rahatsız edici.Alim olalım demiyorum.Benim de vaktimi çok alan işim,sorumluluklarım var.Benim bozulduğum nokta CHP li olmayıp sadece oyumu verişim nedeni ile yediğim bunca hakaret.CHP li olmam mümkünmü bir sosyalist olarak?Ancak ne sağcılığım ne dönekliğim ne aslında türbanlı oluşum vb kaldı.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Berna hanım,Nette yorumları genellikle okurum.Yazmam.Ne de iyi yaparmışım meğerse.Okuma nedenim de kendimi hiç ait hissetmediğim bu dünyayı,anlama gayretimdir.Çünkü cidden 80 sonrası hiç bir şeye ait hissedemedim kendimi.Toplum öylesine yozlaştı ki.Bunu 70 yılları yaşamış bir insan olarak anlayabilirsiniz.Dünyada masumiyet bitti.Ayak takımı dünyayı yönetiyor.Tüm kavramlarında değerlerinde içi boşaltıldı.Taraftarlık ruhu ile çifte standartlı insandan geçilmez oldu ortalık.

Yorumu oyla      18      10  
berna 7 Haziran 2008 Cumartesi 

hatamdan dolayı özür dilerim bizde önder savı tartışıyoruz ve nesrin bu konudada sana hak veriyorum haklısın özür dilemesine gerek yok ama büyüklerine saygılı ol lütfen ne kadar senin görüşüne ters görüşleri olsada saygıyı elden bırakma. önder sav özür dilemesin dememde ki sebepse Rıza zelyurtun son yazısında okuduklarımdır nesrin haklısın rıza zelyurt haklısın yanlış düşündüğüm için üzgünüm

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

berna hanım lütfen daha dikkatli yazın ben kimseden özür dilemem çünkü kimseye haksız yere hakaret etmedim ayrıca kimseye hakaret etmedim ÖNDER SAV KONUSUNDA FİKRİM DEĞİŞMEZ NEDEN ÖZÜR DİLESİN BİZİM SOLCULARDA ALEM VALLA

Yorumu oyla      18      10  
berna 7 Haziran 2008 Cumartesi 

nesrin o yazıyı ben yazdım özür dilerim alta yazcağıma üste yazdım kimseyi suçlama o yorum bana ait solcu kardeşim diye de sana hitap ettim

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

birisi benim ismimle yorum yazıyor üstteki yazı bana ait değildir ben önder sav özür dilesin falan demedim dilemesin dedim kim yapıyor bunu yaaaaaaaa

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

daha önce süleyman beye de böyle konuştun oysa ki zekanla kabul ettirebilirsin bütün düşüncelerini. çok zeki olduğun malum lütfen canım kardeşim biraz saygı senden özür beklerim. özüre karşı olduğunu da biliyorum önder sava yaptığın yorumların hepsini okudum ama özür dilemek seni yüceltir. ayrıca önder sav da özür dilemelidir saygılarımı sunuyorum genç solcu kardeşim

Yorumu oyla      18      10  
berna 7 Haziran 2008 Cumartesi 

ve her ikinize de bana saygı gösterdiğiniz için saygı duyuyorum 78 kuşağına bu kadar acımaszı olma ne olur nesrin bende 78 kuşağıyım ama lütfen birbirinizi bu kadar kırıcı eleştirmeyin gülay hanım ne kadar bilgiliyse sen de o kadar kıvrak zekalısın ancak gülay hanım senin büyüğündür görmüş şahit olmuştur bilgi onda mevcuttur. insanları dinle senin gibi zeki solcu gençlik umut verici düşüncenden taviz vermeyişin çok hoş hazır cevapsın seninle baş edemedim ama lütfen büyüklerine saygılı ol

Yorumu oyla      18      10  
berna 7 Haziran 2008 Cumartesi 

gülay hanım özür dilerim ancak solculuk adına CHPnin bütün artılarını görmezden gelmeyin.CHP Türkiyenin merkez sol partisi ama sizi kırdıysam özür dilerim fakat solcu olduğunuzu anlamakta zorluk çektim. biz solcu olarak sürekli eleştirirsek başkalarından oy vermesini nasıl bekleriz. tabi ki eleştireceğiz ama övüleceği yerleride öveceğiz. CHP soldur bu konuda ısrar etmeyin lütfen. nesrin hanım biraz kabalaşmış ancak dediği doğru bin artıyı bir eksiye değişemeyiz çünkü alternatifte yok

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

ve CHP BÖYLE OLDUĞU SÜRECE her zaman ne pahasına olursa olsun savunurum. bu yüzden bir dersi 3 senede geçemedim berna hanım hoca gittide bizde mezun olduk!! işte ben buna karşıyım kim ne olursa olsun eşit haklara sahip. türbanlı da benim arkadaşım ama okulda takmayacak yani neyse lafım yine kaymaya başladı benim aklım ve kalbim CHPden taraf ama birgün hataya düşerse savunmak gibi bir tutumum olmayacaktır ben el birliğiyle CHPyi iktidara taşıma yanlısıyım çünkü başka kurtuluş yok

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

beni uyardığınız için size teşekkür ederim ama insanların hiçbir şey beğenmeyen tavrından hoşlanmıyorum.CHP olmasa halimiz ne olurdu düşünmek istemiyorum bu ülkenin tek çıkışı CHPdir ben bunu görüyorum ve bin tane artısını bir eksiye değişmekten yana değilim CHP politikalarını takip ediyorum gezilerini ve konuşmalarını da şuan CHP hayal ettiğim gibi artık küs olduğu en doğu illere bile gidiyor CHP zamanla bütün eksikler kapanacaktır buna adım gibi eminim tavsiyelerinize uymaya çalışacağım

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

berna hanım tavrım için sizden özür dilerim bazen fevri çıkışlar yapıyorum ancak bunu gençliğime verin ben istiyorum ki sol başa gelsin çünkü sol tarafsızdır ECEVİT dahi başa geldiğinde solcular sevinmiştir ancak ecevit solculara iltimas adına destek vermemiştir benim dileğim bu sol başa gelsin ama solcu olanları değil hakedenleri hak ettiği yerlere koysun. benim temennim bu eğer ki benim de yeteneğim yoksa işsiz kalayım razıyım yeter ki adalet işlesin. daha önce de yazdıklarınızı dikkate aldım

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

80 darbesi sonunda toplum solla vb uğraşmasın diye özellikle din pompalandı.Televole kültürünü ve en büyük afyon futbolu da unutmamak lazım tabii.Geldiğimiz noktada gayet başarılı olduklarını gösteriyor.Herkes dine oynuyor.En alakasızlar bile ayetler vb okuyor kürsülerde.Benim türbanlı olduğum fikrine ise gülmem bile.Ataistim ve dün yazdıklarımdan da bu gayet rahat anlaşılabilir.Okuduğunuzu anlamaya çalışın arkadaşlar.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

AKP nin kapatılması halinde bunun AKP nin çok da işine geleceğinin farkındayım.Bırakmadılarki,bıraksalardı biz neler yapacaktık diye ağlaşacaklar.Ancak bu ekonomik politikalarla sadece duvara toslanır gayet ortada.İşte durum bu kadar vahimken CHP nin daha etkili plan programlarla iktidara oynaması lazım.Ülkemizde satılmadık ne kaldı bilmiyorum.Yarınlarımızı yiyorlar.Türban meselesi tek angumanleri.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

CHP ye oy veriyorum."Sol" bir parti olmadığını bile bile.Şu an mevcutların içinde güvenebileceğim tek parti CHP olduğu için.Çünkü din faşizmini,yada polis devletini yaşamak istemiyorum.CHP nin ABD-AB tarafından desteklenmediğini de biliyorum.Bu anlamda da temiz bir parti.Ancak eleştirilerimde sonuna kadar haklı olduğumun da gayet farkındayım.Farkında olduğum başka şey AKP nin ekonomik politikalarının aslında duvara tosladığı.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Berna hanım siz başından itibaren yazdıklarımı okuyup solcu olduğumu anlamadıysanız üzgünüm.Eğer anladığınız kol kırılır yen içinde kalırsa bu kafa zaten bizi bugün de muhalefet de tutuyor.CHP de yeni bir yapılanma olmadığı sürece de bu maktüs talih yenilemeyecek ne yazık ki..

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Berna hanım, bende oyumu çaresizce CHP ye veriyorum ve CHP ye vereceğim.Ve AKP ye değil CHP ye kızıyorum.Neden mi?Çünkü AKP zaten benim oy vereceğim bir parti değil.Mucize olsa hani yer gökle birleşse, kesseler beni,AKP ye oy değil günahımı vermem.Ancak CHP daha fazlasını yapmalı.Eğer düşmanı değilsek uyarmak görevimiz.Seçim döneminde çevremde Baykal"a kızıp oy vermek istemeyen kimler varsa onlarıda bu konuda ikna etmeye çalıştım.Seçimlerde tekrar yapacağım gibi.

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

neyse ne söylesek boş aklınca bizi alt etti sanıyor iki kuruşluk zeka olsa içim yanmayacak yaşları kemale ermiş ama boş neyse bende itle it olmayayım artık özal kuşakları birde övünüyorlar

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

ve akpye gelince biz taviz vermedik sadece gelin bakalım yapın da görelim dedik ve gördük ama 3-5 ebleh için akpye geçiş izni vermeseydik bugün yine o 3-5 ebleh çıkıp chp akpden korkmuştu diyecek tıpkı bugün akpnin kapatılmasına CHP akpnin kapatılmasından medet uman bir parti dedikleri gibi. ama eblehler işte akıl yok ki. birde var gibi ahkam kesmeye kalkarlar ben solcu bildiğin insanlara CHPye ne kadar muhalif olsalarda laf söylemem ZÜLFÜ LİVANELİ hala kalbimdedir ama gülay solcuymuş???????????

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Özal 1983 yılında iktidar oldu dibin dibi karikatür tip.80 darbesinden sonra.12 Eylül den sonra.70 yılların gençleri o sırada ceva evlerindeydi.Google bir zahmet sen girde bir oku bakalım.Sen hangi dönemin ürünüsün?Senin için neden ismimi değiştireyim?Bu isim benim gerçek ismim.Nüfusta geçen.Öyle nik mik değil.Ayrıca sana ne istediğimi yazarım.Ne CHP den sonra burayı da mı tapuladın?Kim şişirdi senin egonu böyle?

Yorumu oyla      18      10  
berna 7 Haziran 2008 Cumartesi 

ya bu ne ya solcular birbirine giriyor. ama gülay hanım hiç solcu gibi durmuyorsunuz size uyarsak kime oy vereceğiz kim var CHPden başka bizim ümidimiz CHP ve daha düzgünü yok ama siz solcu olsaydınız böyle konuşmazdınız bence neyse nesrin hanım bu kadar aşşağılayıcı konuşmayın lütfen biz solcular birlik olmalıyız haklısınız kızmakta ama lütfen fren biraz. chp türbanla mücadele etti işçiler için uğraşıyor abye karşı duruyor ve ABnin CHPyi istememesi bile bize bir gösterge lütfen birlik olalım

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

ve lütfen yalan dolan solcu olduğunu söyleyip durma bu numara tutmadı isim değiştir baştan başla belki bu kez yutarız hakarete gelince sen başlattın ben bana tokat atana aman öbür yanağımada at diyemem tekmeyi sallarım tamam mı bizi böyle yetiştirdiler kusura bakma artık ülkeyi satanlar her zaman düşmanımız yalancılarda yani sende öylesin solcuymuş pabucumun solcusu doğru haklısın aslında bende ne sağcı ne de muhafazakar numarası yapamam ama yapma girişiminde de bulunmam kanım izin vermez

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

80 darbesi enine boyuna tartışılmadan bugün bir noktaya gelmemiz mümkün değil.Bugün yaşadığımız herşeyin sorumlusu neredeyse 80 darbesi.Bununla yüzleşmeliyiz toplum olarak.Bize hangi oyunların oynandığını bilmeliyiz ki tarih tekerrür de etmesin.Demokrasiyi öğrenmeden ve diğerine saygı duymadan insanca yaşamı oluşturamayız.AKP yada bilmem ne partisi.Gücü eline geçirdiğinde diğerini yok sayacak adımlar atıyorsa huzur bulamayız ülkemde.

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

gülay! zaten CHP işçinin çiftçinin yanında artık saçmalayıp durma bence sen hapsin önünden dahi geçmedin ve bence sen solcu taklitini beceremeyen bir türbanlısın ve türbanını da al git burdan. bilgiliymişim bilmem ne aç bak google var elinin altında atıp durma yani edebiyat bölümü öğrencilerinden iyi mi biliyorsun. cahilin önde gideni özal kuşağı eğer sen solcu olsaydın en azından bunu bir nebze belli edebilirdin ama maalesef pardon mağlesef. neyse senin için boş saçma zırva seni kimse takmaz

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Halkı,aydınları korkuttular.Kitap okumak öcü,80 sonrası toplumda para tek değer oldu.Herşeyin içini boşaltıp toplumun önüne koydular.Bazı salaklarda önüne konulanla çelik çomak oynuyor işte.Türkiye olması gerektiği yerdemi?Tartışılması gereken türban mı olmalıydı?En birincil sorunlar örtü altına atıldı.Biz bu filmi daha önce gördük.Birbirinden nefret eden insanların 2 ye bölündüğü Türkiye"yi.Halk acı çekti.Sermayedar önünde hiç engelsiz işini götürdü.

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

ah ah hapis yatmış lafa bak yahu kiminle kafa buluyorsun sen bizimde ailemizden kaç kişi hapis yattı ne yani ABye IMFye karşı olmayanmış akla bak karşı olmayıp ne yapiyoruz seni aşşağılıyorum çünkü hak ediyorsun solcuymuşta kem küm daha önceki yazılarını da okuduk neyse sen kendi çapında solcu ol yalnız bunu biz yutmayız amaç şu solcu kılığına girmeyi beceremeyen bir kişi solu eleştiriyor ve ne olmasını bekliyor hemen söyleyeyim bakın solcular bile solu eleştiriyor ama bu numara bayat

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Türkiye"de emeği ile yaşamayan krema takımı nüfusun %kaçı?Halk insanca yaşama koşullarına sahip mi?Çıkarlarımız ortaksa neden hesabını sormuyoruz bizi temsil ettiklerini savunanlardan.AKP iki dönemdir iktidar ve mağdur.Sürekli ağlıyor.Mağdur edebiyatıyla oy toplayabiliyor.1980 darbesi olsun diye ortalığı karıştırdılar.Maraş,Çorum vb boşuna yapılmadı.80 darbesi kimin işine yaradı?Çalışanların tüm hakları budandı.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Yazdım çünkü burada herkese bulaşan,maça gitmiş taraftar gibi amigoluk yapan 0 km ler solcu sanılmasın hatta belki onlarda da bir ? işareti uyandırabilirim diyeydi.Ancak boşuna çaba 0 km ler için.Yorumları okuyan arkadaşlar Türkiye"de tüm kavramların içi boşaltıldı.Sol:emek sermaye ilişkisinde emekten yana tavır almaktır.IMF ye ABD-AB ye karşı çıkmıyan hiç bir program sol değildir.Tersanelerde işçiler ölürken oturanların solla alakası yoktur.İki demeç verip yasak savmakla olmuyor bu işler.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Eğer AKP mazlumu oynamasın diye doğrulardan taviz verilebiliyorsa,Anayasa mahkemesi de taviz verseydi.Şimdi mazlumun manifestosunu yazacaklar.Kapatma davası içinde aynen geçerli o halde bu anguman.İlkeli olmak diye bir şey vardır hiç kulağınız duydumu bunu?Güzel bir söz vardır.Pek severim."Sokakta köpek havladığında dönüp havlarmısınız" derdi hocalarımdan biri.Gereksiz polamiklere girmeyin.Vaktinizi boşa harcamayın manasında.Zaten bunca yorumuda hiç bir şey anlamayacağı belli 0 km için yazmadım.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Bu sisteme karşı değilsen ne mene bir "sol"cusun?Sistem partilerinden birini beğenmiyorsan "hayyyt ho ho ee sen kimsin.Tek doğru senmisin"gibi altın altı dibin dibinden gelen eleştiri(!) hatta aşağalamalara maruz kalacaksın ve bunu yapan 0 km de kendisini solcu sanacak.Maaalesef kelimesini mağlesef diye yazacak ve benim tercihim tr yi telafuz ettiğim gibi kullanıyorum diyecek ve tr de bunun tartışıldığını söyleyeceksin ancak kız bilgiliya seni yakaladığını sanacak.Sarımsakmı?Sarmısakmı???

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Bildikleri bir şey yoktur.Tıngırtılarını bilgi sanırlar ve hatta bunu sunar birde ee hadisene cevap yok dimi?Birşey bilmiyorsun ki derler.Erdal Eren,Necdet Adalı ve onlarca yüzlerce devrimci karanın karası kuşak olurlar.Ayıp diye bir şey vardır ama ar duyguları olmayanlardan bunu beklemek boşa kürek çekmektir.Sosyalizm mücadelesinde, hapis yatmış,işkence görmüş(ki bunlardan birisi de benim),asılmış,vurulmuş insanların "solcu" olduğunu sanan 0 km birileri için ne önemi olabilir ki?

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Yorumlarımı okuyan aklı selim 0 km de olmayan her kişi benim sol görüşlü olduğumu anlar.Okuma,anlama özürlü,yetişkin olamamış cocuk alt beyinli kişiler ise "bak nasılda geçirdim"ler le uğraşır.İnsana saygı da beklenmez böylelerinden.Kendilerine saygısı ve sevgisi olmayanlardan bunu beklemek boşa kürek çekmektir.Terbiye ise taklid edilemeyecek bir vasıftır.Kendileri yanar döner olduklarından diğerinide öyle sanırlar.Eee kişi kendi gibi bilirmiş diye boşuna dememişler.

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

doğukan emre ve volkana da teşekkür ederim doğrusu bu kadar destek aldığımı görmek sevindirici teşekkür ederim ama böyle hakaret ettiğimi sanmayın sadece gerçekleri yüzlerine vuruyorum saygılar

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

solu bilmediğin için CHP sol değil diyorsun benim için kötü dfe olsa bir görüşü olan insan hiç olmayandan iyidir siz şimdi gülaya sol şöyle diyin ben solcu değil sağcıyım der sağda şöyle ama dediğinizde ben muhafazakarım der ama muhafazakarlar demenize kalmadan ben pkklıyım der ama pkk katil dersiniz amaaaaaan ben hiç kimseden taraf değilim der biz bunlara kısaca ebleh yada dönek ya da ertuğrul günay kafa diyoruz hadi yallah hahaha diye sinir etmeye yazmıyorum gerçekten güldüğüm için yazıyorum

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

amigoymuşum doğruyu söyleyince öyle oluyoruz ona laf buna laf doğruyu bir gülay biliyor korkaksın sen ben eğerki dtpli olsaydım yine söylerdim bütün partiler mi kötü hanım gülay ona buna cahil diyeceğine önce türkçe kelimeleri öğren yanlış yazıp yazıp sonrada araplarınmışta bilmemneymiş sağa sola kıvırt babam kıvırt seninle tartışmaya girmem çünkü bir siyasi görüşün dahi yok sol neymiş ya git işine sol sana göre ne yazı yazdığın elden olan taraf di mi işte senin sol bilgin

Yorumu oyla      18      10  
emre emre 7 Haziran 2008 Cumartesi 

nesrin hanım tebrik ederim solcu gençlik muhafazakarlarda olsa kim bilir şimdi nerelerde olurdu?? zekanız ve hazır cevaplılığınıza hayran kaldım herkesle baş ediyorsunuz sizi duyarlılığınızdan dolayı tebrik ederim ayrıca haşim kılıçı özal getirmiştir doğrudur ancak başkan olmasını abdullah gül sağlamıştır tabi ki partiler atamaz ama 4 kişiyi akp getirmiştir 2sini nejdet sezer onaylarken ikisini ise abdullah gül onaylamıştır ama 4üde akp yanlısıdır sezer onaylamak zorunda kalmıştır

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

zülfü abi de akpye yol vermemeli demişti ancak 300ü aşkın milletvekili çıkaran bi parti üstelik liderleri başında olmadan o zaman daha da mazlum rolüne yatabilirdi biz naptık yapamazlar diye yol verdik buyurun yapamıyorlar ilk fırsatta anayasayı değiştirmeye kalkıyorlar siz kısa düşünürsünüz biz öyle değil o zaman izin verilmeseydi akp daha yıllarca başımızda kalırdı ve gülay hanım size akıl diliyorum 78 kuşağını da bir daha övün ve sen kimsin diyorsun ya işte ben buyum asıl sen kimsin

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

VE SON SÖZ CHP POLİTİKALARINI YAZDIM GÜLAYDA ÇIT YOK ve akpye 2002de yol verdiğimizi söylüyor işte size zeki insan(!) 78 kuşağı ya aklı o kadar çalışıyor kusra kalmayın hakaret ediyorum size aslında hakaret değil gerçek ama üslubunuza aynı tarzda karşılık veriyorum. hadi diyelim tayyibe vize vermeseydik bugün burda kesin şunu diyecektiniz BAYKAL tayyipten korkmuş ve yol vermemişti ülke kaosa sürüklenmişti o ünlü milli irade lafı kullanılarak milli iradeye karşı gelinmişti falan filan

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

GÜLAY HANIM HAKLI TABİ SAĞCIYIM DESE SOLCULAR, SOLCUYUM DESE SAĞCILAR, AKPLİYİM DESE HEM SAĞCILAR HEM SOLCULAR ELEŞTİRECEK EE O NAPIYOR CHPYE OY VERDİM AMA SAĞCILAR AHLAKLI OLMALI CHP KÖTÜ AKP BAZEN İYİ BAZEN KÖTÜ ŞİMDİ SİZ Mİ AKILLISINIZ BENCE SİZ KURNAZSINIZ AMA KURNAZLIK KİMİN İŞİDİR AKILDAN YOKSUN OLANLARIN BİZ DÜŞÜNCEMİZİ AÇIKÇA ORTAYA KOYDUK ELEŞTİRİ ALIYORUZ AMA DÜŞÜNCEMİZ ORTADA SAĞA SOLA KIVIRTMA YOK YA ALLAHIM YA 78 KUŞAĞIYMIŞ KUŞAKLARIN YÜZ KARASI YÜZ KARASI YÜZ KARASI

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 7 Haziran 2008 Cumartesi 

SEN SAĞA KÖTÜ DE SOLA KÖTÜ DE AKPYE KÖTÜ KİM YAHU İYİ O ZAMAN!! SEN PARTİ KURDA YAP BAKALIM SENİ DE GÖRELİM NEDİR BU BOZGUN POLİTİKASI HERKES KÖTÜ BİR SEN İYİSİN KARDEŞİM MUHALEFETİZ MUHALEFET OLACAĞIZ FARKETMEZ BİZ İKTİDAR OLANA KADAR İKTİDARLARIN ENSESİNDE BOZA PİŞİRECEĞİZ SONSUZA KADAR BİLE OLSA VE ASLA DA BU DAVADAN VAZGEÇMEYECEĞİZ BİZ NİYE MUHALEFETMİŞİZ NİYE OLACAK SENİN GİBİ GERİ KAFALAR YÜZÜNDEN HAA YANİ HERKESİ KARALADIN SEN Mİ AKLANDIN BUMUDUR YANİ ELEŞTİRİ ALMAMAK ADINA BU MU NUMARA

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Yazdığım tüm yorumlardan sonra hem nalına hem mıhına yorumu çıktıysa zekanızada şapka çıkartıyorum.Ama siz sokaklarda tesettürlü gördüğünüzde cimcirmek isteyen cinstenseniz size ne desem batar.CHP ye oy verme nedenimide yazmıştım.Bana adres göstermeler vb.De siz kimsiniz yaa.Ne yazsam hakaret olacak.Hadi bana eyvallah diyeyim.Siz halk hırsızı uğursuzu seviyo,o yüzden iktidar olamayızlarla oyalanın durun.

Yorumu oyla      18      10  
7 Haziran 2008 Cumartesi 

"CHP en küçük zerresine kadar solmuş"Heyhatt diyorumya bu ülkede insanlar komik ötesi.Yok sormayacağım.Sol nedir size göre diye.Çünkü sol size göre bana göre öbürüne göre farklı farklı olmaz.78kuşağıyım dediğimde Özal zamanında yetiştiğimizi sanan bu çok bilgili şahsiyet buyurmuş "78kuşaklar karasıymış""Hatırla sevgili"de son dün gece ERDAL EREN"İN asılışını ve onun onurla ölüme yürüyüşünü izledim.Bu ülke astı kesti ve solcu geçinenin ifadeside karaların karası şeklinde bağladı işi.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Bulgur,kömür dağıtıldı oy için demeyin bana.CHP hiç bir sol politika üretmesin,Hiç bir ekonomik program sunmasın sonra miskin miskin gece sütlerini içip içip yatsın fosiller ama bu arada gergef gibi gerdirsin yüzünü gözünü.Tayyip bilmem ne kadar yer gezerken seçim gezilerinde bizimkiler öyle otursun.Sonra üstelikte sanki kendilerine miras kalmış gibi parti kuşta uçurmasınlar kendilerini eleştirenlere.Mirassa hepimize miras.Babamda ölene kadar CHP için çalışmıştı.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

CHP sertmiş.Ne yapsam şimdi ha ha ha diye sizin onu bunu gıcık etmek için yaptığınız gülme efektlerinemi gitsem.Tayyipin yasağının kalkmasını sağlarkende çok sertti doğruu.Soldan ne anlıyorsunuz diye sormayacağım.Bana gösterdiğiniz adresler sizin 0 km de olduğunuzu ve hiç bir şey bilmediğinizi gösteriyor.De sertsiniz.doğrusunuz.güzelsiniz niye iktidar olamıyorsunuz?Solcusunuz.bu ülkede dünya kadar sorun var.Ama siz sadece muhalefette kalıyorsunuz.NEDEN???

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 7 Haziran 2008 Cumartesi 

Nesrin şahane bir amigosunuz.Yazdığım onca yorumdan sonra bana yazdıklarınıza bakın.Neymiş CHP yi eleştirmişim.Kanlarına dokunuyor.Akıllarını fikirlerini ve daha önemlisi vicdanlarını bağlıyor bu taraftarlık.Ahmet Hakana"da benzemişiz.Helaller olsun.Bu memleketin mümbit toprakları için hiç bir orjinallik yok.Bolca yetiştirir bu topraklar böyle düşünmeyeni,sorgulamayanı.O şimdi düşündüğünü ve sorguladığını sanıyor.

Yorumu oyla      18      10  
dogukan 7 Haziran 2008 Cumartesi 

red oyu verenlerin biriside yani baskanda aslen hukukcu degilmiş zannediyrm iktisatcıymıs.belliydi zaten.. hukuk en dogrusunu yapmıstır. buarada nesrin arkadasmıda tebrik ediyorum. çok dogru yorumlarla siteye renk getirmis, ayrıca bazılarına agzının payını cok guzel vermis. helal olsun;)

Yorumu oyla      18      10  
alp 6 Haziran 2008 Cuma 

ya hakkaten nesrin hn biraz bilgilenin çok cahil kalmıssınız ama yinede sölim haşim kılıç turgut özal zamanından kalma 2 üyeden biri ikincisi belki doğrudur akp hükümeti zamanında 4 üye atanmış olabilir ama bunları atama yetkisi hükümete ait değil cumhurbaşkanına aittir bunlarıda sezer atbirşeyler yazıyosan bari araştır yaz chpnin amigoluğuna soyunacağına biraz araştır

Yorumu oyla      18      10  
VOLKAN 6 Haziran 2008 Cuma 

kız nesrinnn burayadamı yetiştin Allahım bu kızın elinden çektiğimiz yeter bu kadar bilgiyi hangi ara ediniyor bilmiyorum ama bu ne takip böyle ya.... biraz dinlenin lütfen ama yorumlarınız aydınlatıcı teşekkür ederim ayrıca hiç bir solcu CHP dışında bi partiye oy vermesin sol oylar CHPde birikmelidir CHP bu ülkenin tek aydın ve büyük partisidir DSP de öyledir ancak oy potansiyeli zayıftır sol iktidar en hukuki ve tarafsız iktidardır saygılar iyi akşamlar ve nesrin tebrikler kanki

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 6 Haziran 2008 Cuma 

ve gülay hanım madem solcusunuz ki pek belli değil o zaman ödpye ipye tkpye falan oy verin olmadı dspye oy verin sol parti çok yani yalnız bunu anlamalıydınız bu milletin derdi sol falan değil sol arıyorsanız en ilkelisi en serti bizde hiç taviz vermedik vermiyoruz bu ülkenin derdi sadaka siyasi görüş kimin umurunda sadakada haksızlar mı tabi ki hayır milleti aç koyup sonra bi dilim ekmek iki torba kömür verirsen tabi ki senin duacın olur akpde bunu yapıyor biz de kızıyoruz doğru biz tıkaçız

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 6 Haziran 2008 Cuma 

yani herkes herşey boş biz hep hukukun ışığında kafamızın dikine gideceğiz akp gibi yalan dolar karanlığında burnumuzun dikine gitmeyi, kimse bizden beklemesin. biz buyuz biz taviz vermeyiz biz susmayız ama susturmayızda hizbullahçılar baykala pankart açıyormuş açsın biz tayyibe antalyada ne pankartlar açtık kanaltürk hariç kimse göstermedi ama sonuç o pankartı biz açtık akp seçmeni değil aynen mersinden akp yumurtayla kovuldu antepte yuhlandı antep çöküyor antep CHP tıkaçmış varsın tıkaç olsun

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 6 Haziran 2008 Cuma 

ve gülay hanıma daha önce CHP politikalarını yazdım eleştiri onun demokratik hakkıdır karşı eleştiride benim hakkımdır!! bu ülkeye iyilik yalnız soldan gelmiştir ve CHP en küçük zerresine kadar soldur keşke gülay hanım haklı olsaydı biz o zaman iktidar olurduk yani sol olmasaydık her nedense bu ülke sola alerjili hırsız-arsız seviyor bu ülke ve biz de hiç bir zaman öyle olamayacağız üzgünüz muhalefetiz belki hep muhalefet kalacağız ama hiç bir zaman geri adım atmayacağz ilkemizden vazgeçmeyeceğz

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 6 Haziran 2008 Cuma 

alpe bakın bi önceki yorumunda diyorki sağcılar anayasaya atayınca bakın görün size ne yapacağız sonra da diyorki partiler atamaz ii ki söyledin alp bey sen bunu biliyorsan ne ala demekki anayasa özgür bir mahkeme ve doğru olanı yapmıştır ayrıva iyi öğren öyle iddia et rezil olma ve akp 4 kişi atamıştır anayasa mahkemesine en baştada haşim kılıç gelir kızı da danıştaya atanmıştır CHP tıkaç mı bence hayır ama çok sert kabulüm ve gurur kaynağım bununla çok gurur duyuyorum hepte duyacağım

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 6 Haziran 2008 Cuma 

ve üniversite okuduğumu söylemeyi sevmem belli etmek tercihimdir insan okumakla da adam olmaz buna da inancım sonsuz bununla birlikte bir nalına bir mıhına durumu sizinki!!! bu ülke cumhuriyettir ilkelerinden biri de laikliktir ve bunu yıkmaya çalışan her insan cezasını çekmeye mahkumdur akpde çekecek bizden olmayan diye bir durum yok bu ülke herkesin ben istermiyim ki sol gelsin muhafazakarları aşşağılasın vursun kırsın tabi ki hayır ama muhafazakarlar bunu istemektedir işte bakın alp örnek

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 6 Haziran 2008 Cuma 

ve atıf ve gülay kardeşim eğitim fakültesi türkçe bölümü öğrencisi ve soraralk yazdım şimdi googlede de aradım şimdi ben karşımdakini bilmediğim konuda yargılamam mağlesef diye bi kelime yok araplarda da yokmuş bunu bi söliim sonra 78 kuşağını sizden ii biliyorum neden diyeceksiniz çünkü ben 78 kuşağının kuşaklar karası olduğunu biliyorum ama sanırım siz bilmiyorsunuz onun için bence bi önce siz öğrenin sonra şöyle bi durum var size söylemek zorundayım sizin ahmet hakandan farkınız yok

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 6 Haziran 2008 Cuma 

Son iki yorumda bana ait.İsim kısmını unutmuşum.Devletin yapısı belli ve AKP nin tek derdi de sermayenin ve gücün el değiştirmesi.Dünya da sistem değişiyor.Sancılarını yaşıyoruz bunun.Ne yazık ki Dünya daha çağdaş bir noktaya gitmiyor.Irkçılık ve din faşizmi aldı başını gidiyor.Oysa 2.dünya savaşının üzerinden ne kadar az süre geçti.İnsanlık tarihi hep kanla yazılmak zorundamı?Kapitalizm bunaldıkça bunaltıyor işte.Mesele sadece bu.

Yorumu oyla      18      10  
6 Haziran 2008 Cuma 

CHP seçkin elitin partisidir, görüşünüze kısmen katılıyorum.İktidar olmak gibi bir dertlerinin olmadığı çok açık.Sol veya sosyal demokrat olmadıkları da.Türkiye"de iktidardaki kim olursa olsun karşısında güçlü bir muhalefetin olması gerektiğine inanıyorum.Belki tüm dünya için bu daha doğru.Ancak bizdeki gibi,koltuklarını halkından daha çok sevenlerin bolca olduğu ülkemizde bu kesin doğru.Devletin yapısı da belli ülkemizde.

Yorumu oyla      18      10  
6 Haziran 2008 Cuma 

Sn.Alp eğer bana benzemiyor diye başkasını da dışlayamazsınız"ın muhattabı bensem benim öyle bir düşüncem tabii ki yok.Ancak bana hiç bir yaşam şekli dayatılamaz.Haberleri söyle bir izlemek bile bu dayatmanın adımlarını gösteriyor.Fransızın biri yorumlamış."Türkiye bizden daha laik" diye.Anlamadıkları Şeriat özlemi içindekiler olmasa bende isteyen istediğini yapsın diyeceğim.Diğerini rahatsız etmediği sürece.Dinden beslenenlere, kendilerinin inadıkları gibi yaşamaları yetmiyor.

Yorumu oyla      18      10  
alp 6 Haziran 2008 Cuma 

nesrin hn 1.si bilmeniz gereken partiler anayasa mahkemesine üye atamaz 11 üyenin 9 unu sezer atamıştır geriye kalan 2 sinide özal zamanındadır gülay hnmada katılıyorum türkiyede partilerin genelinde sorun var bu akp dede chpdede mhp dede başkan sultası ama bana benzemiyo diyede bi başkasını dışlayamazsınız fakat chp 80 yıldır bu millete yukardan bakma zihniyetiyle azınlık partisi olduğunu gösteriyo zaten chp sol değil bürokratik elit kesimin partisidir zaten iktidar olma gayeside yoktur

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 6 Haziran 2008 Cuma 

65 yaş hikayesi küresel sermayenin pişirdiği bir süreç.Yunanistanda da kabul edildi yasa.AB de durum çok farklı zaten.AB-ABD ikincil sorun değil.Birincil sorun dediğiniz zaten figüranlar.ABD-AB desteği olmasa yobazlar wc ye bile gidemezler.O yağmalama olaylarıda tertipti.Halk kışkırtılmıştı,olaylar için.Şimdilerde polis devletinin yapılandırılması da boşuna değil.Gık bile diyemeyelim ve istedikleri atı,eşeği oynatabilsinler diye.Biraz CIA nın serüvenlerine,tarihine yoğunlaşın.Sevgilerimle..

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 6 Haziran 2008 Cuma 

Nesrin,sizinle fikir mücadelemiz olmadı.Fikir mücadelesi başka şey.Size haddim olmayarak aynı öneride bulunacağım.Lütfen okuyun.Politikaya meraklısınız.Pratiksiniz.Bunu beslemeniz lazım.Neden-sonuç ilişkisi için çok emek vermek ve tarihi özellikle iyi bilmek gerekiyor.78 kuşağından başlayın isterseniz:)"Mağlesef" benim tercihim.Arapça bir kelime ve şapkasız,aa ile yazıldığında, bana manasız geliyor.Tr ise bilirsiniz söylendiği gibi yazılıyor.Dilciler tartışıyorlar bu söylediğimi diye biliyorum.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 6 Haziran 2008 Cuma 

Kendilerine "inançlı" diyen kesim diğerlerinin ne olduğunu düşünüyor?Bu Türkiye"nin önünü tıkamak değilmidir?"İnançlı" sözcüğü bile kendilerinden başka kimseyi tanımadıklarına ve yaşam hakkı tanımayacaklarına kanıt değilmidir?Masum bir istek sanki türban.Kadın sorunları konusunda binlerce maymun ol,sonra kadını kurtaracak olan türbanmış gibi mücadele et.Kimden kurtaracak?Kıl,tüy fetişistlerinden mi?Türbanda deme hatta örtünme de,kapanma de.Diğerleri çıplakmış gibi.

Yorumu oyla      18      10  
Gülay 6 Haziran 2008 Cuma 

Alp,CHP,MHP,AKP ve MHP toplumun tıkaçları.Sorununuz CHP nin Anayasa mahkemesine baş vurusuysa bence çokta doğru yapmıştır CHP.AKP toplumu bölerek,ona oy vermeyen çoğunluğu ve isteklerini yok sayarak,ben yaparım olur diyerek, kapatılmaktan fazlasını da hak etmiştir diye düşünüyorum.Halk olarak onca sorunumuz varken gelip tıkıldığımız noktaya bakın.Türban takmak istiyormuş bazı uni. öğrencileri.Yarında çarşaf isteyenler olursa..

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 6 Haziran 2008 Cuma 

ucuz iş gücü? ama hesaba katmadıkları şu!! bu ülke yalnız itaat etmek için yetiştirilen akpden ibaret değil bu ülkede sol var bu ülkede yine sol var baş kaldıran kesim var her zaman baş kaldıracağız haa pc üzerinden mi diyorsunuz öyle olmadığına emin olabilirsiniz güzel günler ve güneşli günler yaşayacağız ama yobazları susturarak bastırarak vs ikinci düşmandır Abd VE AB önce yobazlardan kurtulacağız ama suikastle bilmemneyle değil onlarda olmayan akılla yapacağız bu işi hem de çok yakında

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 6 Haziran 2008 Cuma 

şimdi yağmalayılım mı diyorum hayır! ama buna mahal veren satışlar ve yasalar artık durmalıdır. AB bize ılımlı islam adıyla köleliği dayatmaya çalışmaktadır bakın çıkan yasaya 65 yaş emekliliği peki AB nerde bu kanun ILOya uygun mu?Hayır peki insan hakları savunucusu AB nerde? yok! çünkü bu yasayı bize çıkarttıran zaten onlar peki ne çıkarları var diyorsunuz basit şuan ülkemizde 150.000 yabancı sermaye yani yabancı iş adamı var ve bizi çalıştıracaklar.Nasıl? 65 yaşına kadar ve asgari ücretle

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 6 Haziran 2008 Cuma 

gülay hanıma cevap önce çok fikir çatışmalarımız oldu sizinle ancak bazı yerlerde aynı fikirdeyiz o da şu AB akpye sahip çıkıyor neden? sağ-sol farketmez hiç bir iktidar tabi bugüne kadar ABye böylesi boyun eğmemiştir bizden savaşla alamadıklarını bugün parayla alıyorlar ama bu ülke bunları çok gördü zamanında olduğu gibi dilerim yabancılar bizden bu kadar satın aldıklarına pişman olmazlar çünkü zamanında iş yerleri yağmalanmıştır ve pişman olmuşlardır bunlar üzücü ama gerçek

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 6 Haziran 2008 Cuma 

atıfa cevap sevgili din ve ülke kardeşim başka türlü kardeşim zaten olamazsınız bakın o mahkemede 4 kişiyi akp atamıştır ve ikisi doğrudan yana karar vermiştir benim sağ sol çatışmam yok doğru insanı tebrik ederim örneğin MHP lideri bahçeliyi tebrik ederim ancak türbana el kaldırdığı için değil 2002 yılında ecevtiti indir sen başbakan ol dediklerinde bahçeli bu etik değildir demiştir bundan dolayı tebriğe şayandır ve yine sağcıları yumuşatmıştır bu açıdanda tebrik ederim yani kısaca doğru doğru

Yorumu oyla      18      10  
alp 6 Haziran 2008 Cuma 

birde nesrin hn yazısını okuyunca chp nin nasıl bi parti olduğu ortaya çıkıyor tebrik ederim nesrin hn gerçek totaliter monarşik yüzünüzü nasılda kanun diyosunuz sezerin atadığı chpliler gidipte yerlerine sağ görüşlü insanlar geldiğinde de aynı yorumları bekliyorum

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 5 Haziran 2008 Perşembe 

Bu kararın neresi sürpriz ki? Ak Parti'nin kapatılmasının ön kararı bu. Aylardır bunu ifade etmeye çalışıyorum. Türkiye'de DEMOKRASİ isteyenlerin bugün için yapmaması gereken tek şey SİYASET. CHP'nin statüko kökleri kendiliğinden demokratik bir seviyeye yükselmedikçe, arka bahçedeki güçler Türk halkına DEMOKRASİ gibi ütopik hayallerin hayata geçirilmesine izin vermeyecektir. 550 Milletvekili ilede Meclise gelseniz, CHP'nin istemediği bir şeyin yapılamayacağı bir kez daha anlaşılmalı artık.

Yorumu oyla      18      10  
nesrin 5 Haziran 2008 Perşembe 

hukuk kazandı ve sonunda türban mazi tabiki okul ve kamuda.Atatürkün Türkiyesinden umudum var demekki hala adalet işliyormuş türbanı anayasaya taşıyan CHPye minnettarım iyi ki CHPliyim bunun gururunu bugün iki kat fazla yaşıyorum SAYIN BAYKAL ATATÜRKÜN CUMHURİYETİNE SAYGI DUYAN SAHİP ÇIKAN SİZLERE ATATÜRKÜN ARDINDAN VE ONUN İLKELERİYLE YÜRÜYEN ÇENLERDEN BİRİ OLARAK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE ÇOK MUTLUYUM LAİKLİK SEVDALILARINI GÖNÜLDEN TEBRİK EDERİM SIRA KAPATMA DAVASININ OLUMLU SONUCUNDA ZAFER BİZİMDR

Yorumu oyla      18      10  
M.Emin 5 Haziran 2008 Perşembe 

ÇOK ÜZÜCÜ BİR KARAR. AMA SAYIN BAYKAL'IN İNANAN KESİME YÖNELİK BUGÜNKÜ AÇIKLAMASI UMUT VERİCİ BİR GELİŞME. DİNDAR MÜSLÜMANLAR BAYKAL’IN OLUMSUZ TAVRINI BIRAKIP, DİN VE VİCDAN HÜRRİYETLERİNİN TOPLUMDA GÜVENCE ALTINA ALINMASI İÇİN YILLARDIR BEKLENEN MÜJDEYİ VERMESİNİ BEKLİYOR.

Yorumu oyla      18      10