YORUMLAR
Toplam 27 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 25 Mayıs 2013 Cumartesi 19:32

Medeni kelimesi şehirden gelir ilk şehir mozepotamtada kuruldu.Türkiye medeniyetin beşiği olan toprakların sınırında yer almış medeniyyetten en çok nasibini almış ülkelerden birisidir.Herhalde Aborjinlerle kıyaslanamaz.Dün vatan gazetesinin haberinde ABD abarjinlere özenenleri okuduk.Aborjin gibi yaşam biçimi yoktur medeneyeti terkedip böyle bir hayatı seçmemişlerdir coğrafyanın ve iklimin kendilerine dayattığı zorunlulukutur ve özgürlükle ilgisi yoktur.Seçim var ile var arasında yapılır

Yorumu oyla      18      10  
hulya 25 Mayıs 2013 Cumartesi 16:48

16:15 Ben medeni dünya üzerin Türkiye'nin durması gerektiği yerden bahsediyorum.Ham özgürlükten değil.Aborjin gibi yaşamak da bir özgürlük biçimidir.Bunu istemezsin herhalde.

Yorumu oyla      18      10  
Misafir 25 Mayıs 2013 Cumartesi 16:15

Öncelikle devlet tanımından başlayalım.Devlet kimi filozoflara devlet fikrine karşıdır kimi filozoflar devlet fikrine taraftardır.Sistem olarak komunizm devlete karşıdır.Kolomb Amerika katısına ulaştığında yerliler devlet olmayan bir sistemle yaşıyorlardı ve ütopyalara konu oldular.Tabi ki bu tartışmaları sizden beklemiyorum ama diyelektik okumanız gerekiyor.Bilgi sahibi olmanız gerekiyor.Bilgi sahibi olmayınca fikir yerine ucube sunuyorsunuz.

Yorumu oyla      18      11  
Misafir 25 Mayıs 2013 Cumartesi 16:09

Arkadaşlar özgürlük dayatılmaz.Özgürlük dayatılıyorsa özgürlük olmaz.Gerçekten niçin ddüşünmeden yazıyorsunuz?

Yorumu oyla      18      10  
Misafir 25 Mayıs 2013 Cumartesi 16:08

14:04 sen gerçekten laiklik nedir bilmiyorsun.Bilsen böyle konuşmazsın.Laiklik diye bir sistem yoktur.Beğenelim veya beğenmiyelim bir çok sistem vardır.Kapitalizm ,sosyalizm vs vs ama laiklik diye bir sistem yoktur.Tabi ki sıkıntımız bilmeyenlere bunu anlatmakta çektiğimiz zorluktur.

Yorumu oyla      18      12  
hulya 25 Mayıs 2013 Cumartesi 14:04

Laik'lik sadece güçlü olanın dayatıldığı değil,Özürce seçeneklerin ve özgürlüğün dayatıldığı sistemdir.Bunu bilerek yazdım.Çünkü insan, iyi şeyleri bile dayatmazsanız gerçekleştirmeyecek ruh haline sahip bir canlıdır.

Yorumu oyla      18      10  
hulya 25 Mayıs 2013 Cumartesi 13:59

17:01 "Özgürlükler dayatılmaz.Özgürlük dahi dayatılarak geliyorsa özgürlük değildir" deyişinize katılmıyorum.Özgürce seçeneklerin ve özgürlüğün dayatıldığı sistem deyince aklınıza ne geliyor? Eğitim mesela; Çocuğunuz varmı bilmiyorum varsa onu 5-6 yaşında okula göndermeyin özgür bırakın kendi isteği ile gidermi sanıyorsunuz? Oyun oynamak yemek içmek varken neden sıkıcı bir okula gitsin.Demekki eğitimi dayatıyoruz çocuklara zorla.Siz buna dayatılan hiç bir şey özgürlük değildir diyebilirmisiniz?

Yorumu oyla      18      10  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 23:40

Ben bu tüm olan bitenleri birer boş gayret addediyorum.Hani fitneye malzeme çıkar mı?Müslümanlar kızar ve tepki gösterir mi? vs ...Dikkat ederseniz yükseltilmek istenen bir ortam var.Burası Türkiye Osmanlının mirası üstünde oturuyoruz.Allaha şükür ülkeyi ingilizlere ve başka devletlere ezdirmedik büyük ve köklü medeniyetin gerçek mirasçılarıyız.Pakistan Bengladeş gibi çıkan olayları bizde olsun istiyorlar ama olmaz.Türkiye çünkü halkıyla milletiyle devletiyle büyük AKILDIR

Yorumu oyla      21      10  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 23:01

Hz Nuh (a.s) ,Hz İbrahim (a.s) oğulları ile babaları ilgili durumlar Kuranı Kerimde anlatılmaktadır.Bir müslüman için örnektir ve aynı zaman uyması gereken tavsiyedir.Nedense cehalet kokan yorumlarla mahcup beğenmedimciler hakikatı sevmezler.İlim öyle kolay kolay öğrenilmiyor .Rahmet Peygamberi hakkında konuşurken hiç olmazsa gerçeklere saygılı olun.

Yorumu oyla      18      11  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 22:46

Müslümanlar bu adamın!!! neyine kızsın.MAZUR görür geçerler.Bir sürü var bunlardan....Mazhar Osmanın Talebesi Ayhan Songar mıydı???

Yorumu oyla      19      11  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 22:40

17.56 Peygamberimizin annesi o çocukken öldü nasıl Müslüman olacaktı.? destekli at...Sen ne tasavvuf okumuşsun ne zahir ne batın öngörün gelişmemiş.Mealde bile yanlışta kalmışsın..sANA da hoşça bakmak lazım.Yaradılanı sev...

Yorumu oyla      18      12  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 22:30

17.56 Bahsettiğin ayet savaş durumuna özel bir ayettir ve toplumun huzuru için o devirde şarttır..Öyle bir meal okuyup öncesi sonrası ayetin inme sebebi(Esbabı Nüzul) nedir bilmeden yazmışsın.kUranda o devirde kervan yollarını kesip insanları öldürenler için de ciddi cezalar vardır...Tefsir bir ilimdir...EHli bilir bilmeyen namaza yaklaşmayın ayeti gibi başını sonunu bilmez sallar.

Yorumu oyla      18      12  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 20:39

17:56 hiç olmazsa sus ki cehaletin ortaya çıkmasın.Bilmiyorsun ve bilmediğni de bilmiyoruz.Hz Peygamber (s.a.v) yetimdi.Anne ve babası çocukken kaybetmişti.Peygamberlik kırk yaşında geldi.İslam dinini bilmediğin için olsa gerek fetret dönemleri ilgili hükmü bilmiyorsun.İkincisi ayeti kerimeye gelince Türkiyenin Suriye karşı aldığı karar gibi karardır ve onun içinde devletler hukukunu bileceksin yoksa Mekke fethedilirken her yer kan olurdu.Bilmiyorsan sus ki bilgili sansınlar

Yorumu oyla      18      14  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 19:35

yetmez ama evet çilerden olmasaydı desteklerdim bu adamı ama kendi iyi niyetli olmayan biri.

Yorumu oyla      21      10  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 17:56

17.00.."Müşrikleri nerede görürseniz öldürün.." (Tevbe Suresi 5.Ayet) var iken..nasıl olur da müşrikler için hidayet isteyebilir..??? biraz fazla sallamışsın..! Üstelik "Müslümanlığı kabul etmemiş Annesi için bile öldüğünde mağfiret dilememişken..."..

Yorumu oyla      20      10  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 17:46

Bu kadarı biraz fazla olmuyor mu? Gerçi Türk'ü öldürmeyi yalandan gerekçelerle makbul sayanların olduğu bir ülkede, bir gayrimüslimin İslam'a saldırmasını artık kimse garipsemiyor herhalde. Biz de onun inancına muharref olduğu gerekçesiyle saldırmaya kalksak nasıl bir toplumsal kaos doğar düşünebiliyor musunuz? Herkes terbiyeli ve saygılı olacak o halde.

Yorumu oyla      18      11  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 17:01

Özgürlükler dayatılmaz.Özgürlük dahi dayatılarak geliyorsa özgürlük değildir.

Yorumu oyla      22      10  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 17:00

"Türkü öldürünüz Kanı helaldir" Yani Uhudda müşrikler tarafından yaralandığı halde " Allahım onlar bilmiyor onlara hidayet ver " buyuran peygamber efendimiz mi söylemiş?Hadis Alimleri hadisleri senedleriyle birlikte incelemişler kitaplar yazmışlar Hadis ilmi ve usulı Hadis gibi bir çok ilim doğmuş.Ayrıca Milliyetçilik son iki yüzyılda doğmuş bugün anlamını yitiren bir akımdır.Ya o zaman Türk yoktu ya bugüne Türk kalmazdı

Yorumu oyla      18      12  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 16:07

Bence de doğru söylemiş...

Yorumu oyla      20      12  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 15:26

Hafız Hamdi Çelebi'den Padişah Kanunu Sultan Süleyman'a sunulan şiir..: "Padişahım..TÜRK'ü ÖLDÜR, Baban olsa da. O İyilik madeni Yüce Peygamber (Muhammed) : Türk'ü Öldürünüz, Kanı Helaldır..demiştir. Padişah da bu sevgili şairinin mısralarını terennüm etmekten geri kalmamıştır...

Yorumu oyla      21      11  
hulya 24 Mayıs 2013 Cuma 15:21

Bizleri sadece devletin tutumu ilgilendirir.Laik bir devlet sadece görünen'le ilgilenir.Görünmeyen işler devletin işi değildir.İnsanların ne düşündüklerine laik bir devlet karışamaz, laik bir devlet inanç yönlendirmesi yapamaz.Sevan Nişanyan bu düşüncesini kabul ettirmek için insanları zorlarsa,düşünce için değil "ZORLADIĞI" için laik bir devlet müdehale eder.Çünkü laik'lik güçlü olanın dayatıldığı değil özgürce seçeneklerin ve özgürlüğün dayatıldığı sistemdir.

Yorumu oyla      21      11  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 15:12

Gülay/Kim ki yapıp ettiklerinin hesabı sorulmasın diye halkın değerlerinin-inançlarının arkasına saklanıp,kendisine kalkan yapmaya çalışıyorsa değerlere-inançlara, ihanet edende-hakaret edende odur.Bu arada nişanyanı cinim-şeytanım kadar sevmem.Kendisini dinlemeye-okumaya bile değer bulmam.Kendisi libo-faşodur.Karısının başına depoladığı dışkısını döken sapkındır kendisi ayrıca.Ve hınçaktır ve neyse odur.Derdim nişanyan değil.Dinimizi halkı uyutmak için kullananlar.

Yorumu oyla      21      10  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 14:55

Gülay/Kafaların uyuşturulduğu doğru.Çünkü İslamı da çarpıtıyorlar.İmamlar olan bitene sert çıkmışlar.AKP liler İslama ihanet içindeler diye.İmamlarda Dinimize hakaret mi ediyor.İslam dinine hakaret edenler dini kullanarak bu yağma düzenini sürdürenler.Çaldıkları minareye kılıf yapmaya çalışıyorlar dinimzi.Ayrıca magazin ve futbol da halkı uyutmak için kullanılan araçlardan.Dün Atatürk"ü kullanıyorlar dı bu gün dinimizi.

Yorumu oyla      21      11  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 14:48

Nişanyan Müslümanları kızdıramıyor.Onun düşünceleri kendisini bağlar eleştiri kapsamına dahi giremez.Sanırım Taraf gazetesindeki saygın konumuna dönmek istiyor ve öyle ciddiye alınmak istiyor.

Yorumu oyla      18      10  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 14:20

11:29, hoş geldin H.TAHSİN. Özlemiştik "hınçak" muhabbetlerini. Tam yerinde çıktın ortaya, devam, aratıyorsun, ayıp ediyorsun. Ortalık "hınçak"lardan geçilmiyor, bir tanesi ülkenin iplerini kaldığı adadan götürüyor, sesin çıkmayınca yadırgadık. Tekrar hoşgeldin.

Yorumu oyla      20      13  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 13:37

Evet, tarzı ve tavırları rahatsız edici. Ama sonuçta, bunun söyledikleriyle bir ilgisi yok. İddialarına karşı -hakaret dışında!- ne gibi yanıtlar veriliyor, önemli olan budur...

Yorumu oyla      21      11  
Misafir 24 Mayıs 2013 Cuma 11:29

Hınçak soydaşlarından başka ne beklenir ki.Ha yozgat ermenisi,ha İzmit kandıra.Sonuçta Türk-İslam düşmanı.Değişen bişey yok.

Yorumu oyla      18      16