YORUMLAR
Toplam 79 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
arif anlar 2 Haziran 2008 Pazartesi 

yorum ekle diyorsun ekliyorum ama yiğit olun gösterin,silmeyin.bu iktidar,iki yüzlü bir iktidar.önce söylerler,sonra inkar ederler veya yanlış anlaşıldı,biz öyle demek istemedik derler.tlevzyondan duyduklarımızı çıkıp yalanlıyorlar babacan gibi.müslümanlar ibadetini yerine getiremiyor diye abye şikayet edeiyor.etmedim,etmemde diyor şimdi.başbakanı,bakanı bir laf atıyor,tepki olduğunda yalanlıyor,yada yanlış anlaşıldıklarını söylüyor.yalan bitti,lale devride bitti,zamlar geliyor.hadi akp oyu ver.

Yorumu oyla      18      10  
VATANDAŞ 26 Mayıs 2008 Pazartesi 

GÜNÜN KAYBEDENİ,ÖNDER SAV DEĞİL TÜRKİYE.ÖNDER SAV KİMSENİN AÇIKLAMAYA CESARET EDEMEDİĞİ BİR KONUYU AÇIKLAMIŞTIR.KENDİSİNİ KUTLUYORUM.ELİN ARABINA PARANIZI KAPTIRMAYIN.PARASI OLANLAR ÖNCE ETRAFINI DOYURSUN.

Yorumu oyla      18      10  
davut 24 Mayıs 2008 Cumartesi 

tolga denilen .. zevat islamın ilk emri oku bu bir. ikincisi aç haberleri izle islam bilim adamlarının bulusları ve eserleri müzesi bugün itiberı ile açıldı. ve o eserlerden bilgileri kimler aşırmış öğren.. o eserlerden çoğu avrupada müzelerde yani savasta çalıp götürmüşler...

Yorumu oyla      18      10  
cruz 23 Mayıs 2008 Cuma 

konumuz din olunca,herkes bir adım öne fırlıyor.olumlu,olumsuz bir takım yorumlar yapılıyor.site yöneticilerinin bu gibi bayat haberleri ısıtıp ısıtıp gündeme getirmesi iyi değil.medya gibi onlarda mı prim sevdasına kapılıyorlar.isteyen istediği yere gider.kimse kimseden dua alacağım diye yardım beklemesin.insanların dini duygularıyla oynayıp,prim yapmaya kalkanlar günahların en büyüğünü işlemiş olurlar.onun için kişi ile tanrı arasına girenler,şeytanın ta kendisidir.

Yorumu oyla      18      10  
polat 23 Mayıs 2008 Cuma 

sayın site yöneticileri sizce bu tolga denilen zevat haddini aşmamışmı resmen tahrik ediyor...

Yorumu oyla      18      10  
M.KAVAKTAN 22 Mayıs 2008 Perşembe 

Önder Sav mı? SAV GİTSİN?

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 22 Mayıs 2008 Perşembe 

mami yine UÇMUŞSUN be birader.Ne kadarda meraklıymışsın hurafelere. Bak din kardeşlerin Irakta hergün ölüyor. Biraz dua gönderde ABD liler defolup gitsinler oradan. TANRI AKIL VERMİŞ. Bırak Hurafe hikayeler yazmayıda. AKLIN YOLUNDA BİŞEYLER SÖYLE. Bağdatta Irakta Ulemalar ŞEHİTLER,EVLİYALAR YATIYOR.Söyle onlarada Iraktaki Müslümanları düşman bombalarından korusun. TANRI AKIL DAĞATIRKEN SENİN GİBİLER NERDEYDİ BE mami kardeş.

Yorumu oyla      18      10  
mami 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

ulu önder mustafa kemal çanakkalede bütün yedi düveli denize döktü ama bakıyorum o denize döktüklerinin soyundan o kadar çoğalmışki galiba bir kurtuluş destanı daha yazmak gerekiyo.. ulan bu vatanda o dini duygularla şehitlik mertebesine uçarak savaşan vatan evlatlarının sayesinde bu topraklarda yaşıyosunuz.. şimdi ise alaya alıyosunuz o kutsal değerleri..

Yorumu oyla      18      10  
selince 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

sami,SON SÖZ;Çağımız eleştiri çağıdır,ki,her şey eleştiriye tabii tutmalıdır kendisini.Din kutsallığı gereğiVE kral beraberce kendilerini ELEŞTİRİDEN UZAK TUTMA İSTEĞİNDEDİRLER.Ama AKIL ANCAK ÖZGÜR VE KAMUSAL SINAVA DAYANABİLEN KİŞİYE İTİBARI UYGUN GÖRÜR!...LAFLARINI(TÜMCELERİNİ) KENDİ ZEKA SEVİYENE UYGUN OLANLARA SÖYLE YANİ.ELEŞTİRİ İLE HAKARETİ AYNI KEFELERDE DEĞERLENDİRME GAFLETİNİDE YAPMAYIN.BEN NE BAYKAL,NE SAV,NE O NE DE BU!..DOĞRU KİMDEYSE ONUN SAFINDAYIM!...

Yorumu oyla      18      10  
selince 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

sami,GERÇEK SAF RENGİN TANINMASINI ENGELLEYEN MENEKŞE RENGİNDEN NEFRET EDERİM.ESKİ SES SANATINI RAHATSIZ EDEN,ŞAŞIRTAN MODERN MÜZİKTEN NEFRET EDERİM----DEVLETİ VE TOPLUMU SARSAN BELAGATÇI GEVEZELERDEN NEFRET EDERİM--------ZEKANI KENDİNE AKLINI İSE TÜRK HALKINA ARMAĞAN ET!..

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

mami kardeş, ben Türküm ve ismimi çekinmeden yazarım. Saklıyacak birşeyim yok. Ve Mustafa'nın anlamını çok iyi bilirim. Ama senin anladığından farklı. Üstelik vatan için ölmek konusuna girme derim. çok atanı gördüm, sıkışınca da kaçanı. Sen biraz aklını din ile bozmuşsun. Biraz bu dünyayı yaşamaya bak. Namuslu isen, ahlaklı isen dolandırıcı değilsen, çevrende adından kötü söz edilmiyor ve arkandan konuşulmuyor ise din teferruat olarak kalır. Ben Kutluk denmesini isterim, çünkü Türkçe'dir.

Yorumu oyla      18      10  
mami 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

bakın sizin dediğiniz 2 3 ve 4 üncü hacca gidenler icin belki söylenebilir yardım etsinler.. ama burda adam ilk kez gidecek yani durum farklı.. hemde tatile degil ömründe bir kere farz olan haccını yapmaya.. birde bu söylediginizi günübirlik avrupa tatiline gidenleride kamanızı salık veririm... objektif ve tarafsız olabilmeniz için...

Yorumu oyla      18      10  
Kutluk Kargaoğlu 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

Savın tavrı herzamanki gibi yanlış ama düşüncesine katılıyorum. Hacca gidileceğine o para ile lösemili bir çocuğun iyileştirilmesine katkı sağlayabilir. Ya da su paralarını ödeyemeyen temzilikçi tutup okulu temizletemeyen okullara yardımcı olur. Haksızlık yapmıyorsan korkun nedendir de hacca gidersin.

Yorumu oyla      18      10  
mami 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

mustafa isimli kardes isminden hicap duymalısın o sevgili efendimizin bir ismide ahmet muhammet mustafa (sav) unutma..!

Yorumu oyla      18      10  
sami 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

selin arkadaşıma bir çift lafım olacak..başsakana kafayı takmaktan vazgeç baykallık yapmaktan vazgeç..zeka seviyeni yansıtan bir yorumda bulunmuşsun. sendende bu beklenirdi...

Yorumu oyla      18      10  
umut goncagül 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

arkadaşlar öncelikle yüzünde nur kalmamış önder efendinin sözleri deli şaçması ve abeste iştikaldir.. rahmet ve şefkat önderi peygamber efendimizden hiçbir kulun öyle alaycı bir biçimde bahsetmesi mümkün değildir. herkes haddini bilsin..asra andolsunki insanlar gaflet içinde..önder savı yüce yaradana havale ediyorum..ıraktaki derinden yaralalayn olayla ilgili olarak yüce kitabımız kuranımıza o saygısızlığı yapan elbet cezasını bulacaktır.. yüce kitabımız kuranı kerimin sahibi yüce yaradandır..

Yorumu oyla      18      10  
MUSTAFA 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

Bir CHP li olarak sizleri taktir ediyorum.Gerçekten güzel yazmışsınız.Yazdıklarınıza aynen katılıyorum vede üzülüyorum.

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

Sevgili mami kardeş. Hangi okuluda okuduysan, git okuldaki Tarih hocana tarihi anlat. :)) Umarım anlamışsındır.Sana soru. Son üçyüz yılda İnsanlık alemine bir fayda sağlayan herhangibir icadı bulan müslüman bir ""MUCİD"ismi yaz şurayada bende yarım asırlık tarih blgimi geliştirmiş olayım.BİLİM YOLUNDA YÜRÜMESİNİ BİLENLER O TASARIMCIYA ULAŞIR.Bu demek değil ki Arap gelenekleri tanrının dinidir."BİLİM DİNİN TA KENDİSİDİR."Safsataları din diye yutturmayın bu Millete.Din konusunu fazla konuşmayalım.

Yorumu oyla      18      10  
mami 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

AYET 69; SONRA MEYVELERİN HEPSİNDEN YE, ARTIK KOLAYLIKLA SENİN RABBİNİN YARATMIS OLDUGU BAHCELERE (YAYLIM)YOLLARINA GİR. ONLARIN KARINLARINDAN ŞERBET (BAL) ÇIKAR. ONLARIN (ÇİÇEKLERİN) RENKLERİ ÇEŞİTLİDİR. ONDA (BALDA) İNSANLARA ŞİFA VARDIR. ŞÜPHESİZ BUNDA DÜŞÜNEN BİR KAVİM İÇİN İBRET VARDIR.. evet kardesim demekki arıyı kim tasrlamış? işte o arıyı tasarlayan bizide tasrladı.. rabbim kalbine hidayet nurunu versin insallah

Yorumu oyla      18      10  
21 Mayıs 2008 Çarşamba 

yasatıyorlar,arılar yetiştiklerinde yani büyüdüklerinde ilk olarak ciçeklerden toplayıp bal yapıp araştırmacıları şoka skuyorlar. o özelligi onlarda kim tasarladı, yoksa onlar kendi akıllarıylamı bildi eger aklıyla bildiyse niçi o aklıyla baldan baska birsey yapamıyo? bak inanmak zorunda degilsin kardesim ama oku bilgi sahibi ol kuranda NAHL SÜRESİ AYET:68 DE RABBİMİZ; VE SENİN RABBİN ARIYA VAHYETTİ(İLHAM ETTİ) DAGLARDAN EVLER EDİNİN VE AGACLARDAN VE İNSANLARIN YAPTIKLARI ÇARDAKLARDAN (KOVANLAR)

Yorumu oyla      18      10  
mami 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

niçin insan engelleyemiyo bunu aklıyla..eger akıl veya bilgi yarattıysa bizi. insan diger canlı cansız varlıklardan farklı yaratılmıstır. mesela bilgisayar kendini icat edeni düsünemez bilemez, ama insan düşünmeli diyorum.. tirilyarlarca kattrilyarlarca bu kainat hep tesadüf olabilirmi? bir arı düşünün bir araştırmada okumustum dişi ve erkek arılardan dogar dogmaz birer tane alıp baska bir arının giremeyeceği sera tipi bir yerde

Yorumu oyla      18      10  
mami 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

hesaplı hareket ediyor. mesela sana şu raftaki fincanlar bir sarsıntı ile devrildi ve tesadüfen içindeki maddeler karıştı ve şu ilaç oldu dense inanırmısın.. senin söyledigin akıl ölümü engelleyebilirmi? kim o fişi elektriği bir anda kesiyor ve hayat bitiyor bir düşünsene.. yav kalp krizinden öldü diyoruz. o kalp o insanda 30 veya 40 veya 70 sene beraber yaşıyo bir şey olmuyo ama ansızın bir anda gidiyo insan niçin..

Yorumu oyla      18      10  
mami 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

gelelim akıllı tasarım meselesine bak kardesim san akıl ve bilim diyosun ya bende bilimsel izah yapıcam: fiziğin ilk prensiplerinden biri ;bir cisim harekete geçmesi için bir kuvvete,durması içinde durdurucu bir kuvvete ihtiyaç vardır; dikkat edersen arabalara motor ve şöför, uçaklara pilotlar yerleştiriliyor. bir cismin kendi dışında bir kuvvet olmadan hareket etmesi düşünelemez. bu herkesin kabulü. tabiatta herşey hem hareket ediyor, hemde akıllara durgunluk verecek tarzda şuurlu ve

Yorumu oyla      18      10  
mami 21 Mayıs 2008 Çarşamba 

bak güzel kardeşim herşeyi bilimle açıklamalı tabiki islamın buna karşı oldugu yok.. yanlış okumuşsun veya yazmışlar. müslümanlar nezaman allahın emrini yaşamamışlar hep bu duruma düşmüşlerdir. sen o ülkelerdeki aptal kralları niçin misal veriyosunki.. eger türk isen senin ve benim dedemiz olan o osmanlı padişahlarının dünyaya hükmettigi günleri bir oku. yani müslümanların geri kalmaları islamdan degil, bizzat onu hakkıyla yaşamamalarındandır

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 20 Mayıs 2008 Salı 

mami kardeş, ben "Akıllı tasarımcının" varlığını bilimde buldum. Arap,havari ve brani hikayelernde bulamadım. Onların tamamını çok irdeledim bana göre içlerinde hçbirşey yok.Sen inceledin mi o kitapları. bak bakalım bilme uygun kısmı %20 leri buluyormu?Neden Müslüman dünyası YÜZYILLARDIR YERLERDE SÜRÜNÜYOR? NEDEN?NedenPetrol denizinin ortasında yüzen Müslümanlar, dünyanın en ger kalmış insanları olarak yaşamlarını sürdürüyorlar NEDEN ?Aaahhh mami kardeş aaahhh!!! Seninde Sav dan bir farkın yok.

Yorumu oyla      18      10  
memati 20 Mayıs 2008 Salı 

Adamlar samimi değil maalesef aslında net olarak ifade etmek istediği şeyleri karnından konuşuyor.Aslında din de onların iman da sözde bakarsanız.Ama vatandaş kimin ne olduğunu biliyor...

Yorumu oyla      18      10  
mami 20 Mayıs 2008 Salı 

niçin o tasarımcıyı merak etmiyosun aramıyosun güzel kardeşim.. bir düşünsene insanoğlu niçin alemdeki canlılardan farklı üstün meziyetlerle yaratıldı?

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 20 Mayıs 2008 Salı 

mami kardeş, Özür dlemenizi gerektiren bir durum yok.Düşüncenzi dayatmamanızı salık veriyorum.Önder Sav'dan farkınız olmuyor.Burası dini bir platform değil sanıyordum.Görevi için ölümü göze alanlar ve bu uğurda ölenler değerli insanlardır. Şehit olayına kafam basmaz.O sizin görüşünüz.Eleştirmiyorum da.Bakın Kutsal olan insana hizmet eden Akıl ve Bilgidir. Gerisi bana göre safsatadır."KAİNATI DİZAYN EDEN BİR AKILLI TASARIMCI VAR".Onun İnsanlara verdiği akılda var. Gerisi safsatadan ibarettir.

Yorumu oyla      18      10  
mami 20 Mayıs 2008 Salı 

ilk önce hakaret ettiysem özürdilerim.. ama propaganda meselesine gelince burası serbest kürsü varsa bildiklerin sende dinsizligin propagandasını yap niye gocunuyosun.? kardeş sen vatan icin ölmeyi bilirmisin? eger bilirsen öldügünde sana ne denilmesini istersin. şehitmi? yoksa...

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 20 Mayıs 2008 Salı 

mami kardeşim. Sana tekrar söylüyorum. Bırak dini propagandayı. Önder SAV denilen adamdan hiçbir farkı yok senin şu tutumunun. O senin incına hakaret ediyor. Sende senin gib düşünmeyenlere sallama yapıyorsun. Senin inancın senin olsun.SANANE BENM İNANCIMDAN. BEN CEHENNEME GİTMEK İSTİYORUM.!CENNET SENİN OLSUN ARKADAŞ. Çıldırtmayın insanı!GAZEL OKUYORSUN "BAŞÖRTÜLÜ ANALARIN DUALARI "mış.mış.!!! Irakta hertaraf evliyaların TÜRBELERİ LE DOLU.Gidin Türbelerde biraz okuyun üfleyinde ABDliler defolsun

Yorumu oyla      18      10  
MELEK ARSLAN 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

Bir insan hangi inanca mensup olursa olsun, onun inancina saygi duymak gerekir. Bunun tersi bence insanlik ayibidir. Hür olmak, serbest fikir beyan etmek, baskalarinin haklarina yada inanclarina saldirmak degildir. Her müslüman icin peygamberimiz Hz. Muhammed'in yerini ve degerini burada anlatmaya gerek yok. Böyle bir davranisi Türkiye'de yasayan bir politikaci yapmis ise, kendisi tamamen Türkiye gerceklerinin yabancisidir. Halkin partisi olmak, halka ragmen ülkeyi yönetmeye talip olmak,

Yorumu oyla      18      10  
kadir arslan 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

BEN HİÇBİR CHP LİYE İNANMIYORUM.HELE HELE SARIGÜL GİBİLERİNE ASLA İNANMIYORUM. ÇÜNKÜ BAYKAL,SAV,SAYLAN,SEZER,ARITMAN,NUR SERTER AÇIKÇA İSLAM DÜŞMANLIĞI YAPIYORLAR.BUNLARDAN PEK KORKULMAZ.AMA HALKIN İNANÇLARINA SAYGILIYIZ DEYİP DE YARIN İKTİDARI ELE GEÇİRDİĞİNDE DÜN DÜNDÜR DİYECEĞİNE İNANCIM % 1000000. ÇÜNKÜ MADEM SEN MİLLETİN İNANCINA SAYGILISN DA NEDEN GENLERİNDE TÜRK VE İSLAM DÜŞMANLIĞIO LAN BİR PARTİNİN BÜNYESİNDE SİYASET YAPIYORSUN... BİZİM DE SENİN KADAR İLMİMİZ İRFANIMIZ VAR BAY SARIGÜL

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

ey dinsizler bu memlekette her kesimden insan olabilir ama şunu kimse aklından çıkarmasın ki yemeğini yerken evinde otururken sokakta dolaşırken yani özgürlük alanının sağlandığı her noktada bu memleketin tarihinde iman ve şu anda da yaşandığı gibi hala şavaşırken ölen oğullarının ağıtlarını yakan başörtülü analar var...insan kendisine bunu sağlayan bir memleketin özünü gördüğünde onu inciticek olan en büyük değer peygamberine ve yaptıklarına saygı duymalı ve sözlerine dikkat etmelidir diyorum.

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

mami nickli arkadaş. Ben bir ateistim. Senin dinnede,herkesin inancınada saygı duyuyorum. Saygı duymayan "Sav" gb D..lak ları da kınıyorum. Ancak sende dini inançalarının propagandasını yapmaktan vazgeçsen. Senin şu haln "Sav" denilen zatın tutumundan çokta farklı değil. Senin inançlarının gereği mezar sonrası veya öteki taraf senin olsun. Ona buna dayatmaktan vaz geçsen daha güzel olacak. Bende sana, Din önderlerinin yaşamlarına bir göz at da bak bakalım senin dinne uyuyormu veya yüzde kaçı ???

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

evet oldukça zekiyim seni okutacak kadar.. kafanı yorma 4 ayaklılara günah diye birsey yok zaten sen keyfine bak

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

kimsenin böldüğü yok.. ama söyleyenlerin pastaları bölündü ciyaklamanız ondan

Yorumu oyla      18      10  
Gürcan 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

mami sen çok zekisin neden senin kadar zeki değilim diye meraklanmamın günah olabileceği geldi aklıma, vardır bir hikmeti. Milleti böldünüz vatanıda az sonra böleceksiniz, bu kafayla bu kadar, hadi bakalım derslere devam...

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

insan işte o kadar cahilki küçücük çocuğa inanır fakat dünya kurulmus kurulalı bütün insanların ülkelerin kavimlerin üzerinde ittifak ettigi allah ve ahiret inancına kafası basmaz.. yani biz inkar etsekte mezardan sonrası boş degil..

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

inanmıyosan söyle dalga geçme gürcan.. o dedigin öbürdünya hayal degil gercek sen inanmak istemiyosan baska.. inanmak istersen açıklayabilirim.. ama mantıklı dinliycen.. amerika 1492 de keşfedildi peki bu tarihten önce amerika yokmuydu.. vardı işte amerikayı 1492 de keşfedenler henüz ahireti keşfedemediler diye inanmamazlık yapma.. bir evde misafirsin yemek yiyosun evin cocugu gelse yemekte zehir var amca dese ne yparsın o halini bir düşün..

Yorumu oyla      18      10  
Gürcan 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

Bu dünyadan umudunu kesen halkımızın tek umudu olan öteki tarafa gitme hayalinin içine turp sıkmanın cezasını sandıkta çekecek olanlara değil bu cezayı vereceklere acıyorum :)

Yorumu oyla      18      10  
Gürcan 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

Halkımız kendi inançlarına herkesin saygı göstermesini beklerken başkalarının inancına saygı gösteren halkımız nerelere saklanmış acaba. Cehaletli halkımızın düşünmesini beklemek kaf dağının ardındaki hazineye ulaşmak gibi, boş bir hayal...

Yorumu oyla      18      10  
Gürcan 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

Bizim halkın manevi değerleri akşam yemeğinde yeniyor anlaşılan, Sayın Sav bunu bilse milletin ekmeğiyle dalga geçermiydi :) Her türlü belayı hak eden milletimiz çok yakında anya ile konyayı fark edecek, durmak yok sığırlaşmaya devam...

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

senin ifadenle galiba hazreti meryemde türkiye fakir oldugundan burasının ziyaret edilmesini istemiş çok komik oluyosunuz arştırın çamur atmak kolay araştırınki bilginiz artsın komik duruma düşmeyin

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

hatta bütün ülkeler kabeye gidiyor diye yemende çok degerli mücevherlerle süsledigi bir mabed (tapınak) yaptırdı.. insanlar o tapınaga gitmeyince kabeyi yıkmaya karar verdi.. yani peygamber efendimiz turizm gelirleri gelsin diye degil bilakis gecmiş peygamberleri takip etme yolundan gitme görevi kendisine verildigi için bu görevi yerine getirmiştir.. eger biraz bilginiz varsa hristiyanlarda meryem anaya türkiyeye gelerek hacı olurlar kendilerine göre.. hemde yüzbinlerce kişi geliyor

Yorumu oyla      18      10  
selince(Ahmet) 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

yavrum kafanı yorma....sayrı beyinin belirtileridir...siz ve sizin gibilerin değişmez uslubudur!...

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

gogleye ebrehe yaz onu sana söyleyen ebrehelerin durumunu gör

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

yavrum kafanı yorma onu sana söyleyenlere deki peygamberimiz dogmadan öncede kabeyi tavaf ediyorlarmış ibrahim alayhisselamdan beri.. yaniherkes oraya koşuyomuş.. yemen kralı ebrehenin kabeyi yıkmak icin ordularıyla gelip daha sonra ebabil kuşları tarafından gagalarındaki tasları atmak suretiyle mucizevi bir sekilde bozguna ugradıklarını aç tarih kitaplasrını bak.. ve bu olay peygamber efendimizin dogumundan ben tahmini söylüyorum 10 sene önce gerçeklesiyor

Yorumu oyla      18      10  
selince 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

HAC,Peygamberimizin döneminde;Mekke şehri halkının çok fakir olduğu ve kalkındırmak amacıyle Mekke şehrini ziyaret etmeyi teşvik etmesi zekasını ve AKLINI takdirle karşılayanlardanım.Bu nedenle HAC'ın ne anlama geldiğini çok iyi biliyorum. Bırakın insanların fikrini katagorize etmeyi!..

Yorumu oyla      18      10  
ibrahim 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

Hac'cın ne olduğundan neden gidildiğinden nelerden arınıldığından haberi olmayan insanlara ne söylenebilirki?

Yorumu oyla      18      10  
selince 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

MAMİ,anlamakta diretin!..Ben rapor falan kesmedi gibi yazan bir yazıya verilen cevabım olmayacak.

Yorumu oyla      18      10  
kenAN 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

Haklısınız arkadaşlar. Tekrar okuyunca yorumları yanıldığımı anladım. Özür dilerim.

Yorumu oyla      18      10  
selince 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

BENDE uzun zamandır Türktime sık kullananlar listemde,ben Başbakan ın 19 Mayıs törenlerine katılmamasının önemini,Sav haberinin öne alınıp bu habere yer vermeyenlere ve buradaki bir yorumcunun bana atfen yazdığı yoruma dayanarak kişisel düşüncem olarak yazdım.OKUDUĞUMUZU ANLAYALIM LÜTFEN.

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

kenan öyle bir yorum göremedim kimsenin siteye bişey dedigi yok ben siteden memnunum herseyi objektif veriyo .biz birbirimizle tartısıyoruz

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

doktor raporu ve resmi açıklama bile sizleri kesmiyo degilmi..

Yorumu oyla      18      10  
kenAN 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

Başbakan'ın 19 Mayıs'a katılmaması mı bu haber mi önemli, onu görüp bunu neden görmüyor mealinde yorum yapan arkadaşlar. dikkatinizi çekmek istiyorum: turktime bu iki haberi de manşete çekerek ikisine de aynı derecede önem verdiğini gösterdi. dikkatinden kaçanlara hatırlatmak istedim.

Yorumu oyla      18      10  
selince 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

MAMİ,Ben olayın ticari boyutunu sorguladım.Cevabımıda verdim benim ve Türk Halkı için Başbakanın 19 Mayıs törenlerine katılmaması bu haberden şu an çok önemli!..

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

sayın selince basbakanı svunmak bana düşmez ama bildigim kadarıyla gözündeki agrıdan dolayı doktor istirahat vermiş.eger kasten olsa 23 nisan 10 mayıs 29 ekim bayramlarınada katılmaması gerekirdi katıtıldıgına göre mesele yok.. 19 mayıs bu olaydan yani peygambere hakaretten daha önemlidir diyonuz bunebiçim kıyaslama? dikkat edin türk halkı aç açıkta yaşayabilir fakat dinsiz namuzsuz ve vatansız yasayamaz sen yasayabilirsen sözümüz yok..

Yorumu oyla      18      10  
mami 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

onlar amerikalılar inançları gereği müşrik olduklarından görevlerini yapıyorlar.. ben kendisi müslümanıp deyip sonra halkın manevi değerlerine saldıran içimizdeki amerikalılardan bahsediyorum..karakola... sayın selince bahsettiginiz gibi günlük tur oldugunu var sayalım niye gocunuyosounz bunlar ibadet için gidiliyo.. ya avrupaya günü birlik sıf içki içmeye alışverişe ve aşk meşke gidenlerede bir iki çift laf etmeniz gerekmezmi? ama malesef hep dinini yaşayan insanlara ötüyonuz

Yorumu oyla      18      10  
selince 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

bugün Başbakanın 19 mAYIS TÖRENLERİNE KATILMAMASI BU HABERDEN ÇOK DAHA ÖNEMLİDİR!..

Yorumu oyla      18      10  
selince 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

Türk Halkının önüne kemik gibi atılan bu gibi konular kemirilirken ne duruma geldiğimizi sorgulamak çok daha önemlidir.Oysa günlük turlar düzenlenecek kadarda ticari olmuştur.CHP nin klasik anlayışı demek partiye oy veren özde Müslümanlara hakarettir.Benim yorumumı sorgulayan MAMİ ye cevaptır!..

Yorumu oyla      18      10  
VATANDAS BEKIR 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

Bence birakin konussunlar Sav Chp nin bu konudaki hislerini ortaya koymusdur. Halkda CHP yi daha iyi tanima imkani buluyordur. Sahi leyla Gencerden sonra Yildiz kenterde öldügünde yakilmasini söylüyordu.Bu arada önder SAV in düsüncelerinide ögrensekde niyetini tam anlasak sen konus sav efendi konus konuski senide partinide halk daha iyi tanisin.

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol 19 Mayıs 2008 Pazartesi 

Bir başka internet sitesinde, aynen şöyle yazıyor: "Irak'ta bir Amerikan askerinin, atış talimi yaparken hedefe koyduğu bir Kuran'ın Kerim'i kurşunlayarak delik deşik ettiği bildirildi. Amerikan ordusundan yapılan açıklamada bu askere disiplin cezası verildiği ve Irak'tan gönderildiği belirtildi." İnternet ortamında atıp tutanlar buyursunlar tepkilerini göstersinler! Tepkilerini öyle bir göstersinler ki, ses getirsinler. Bu gelişme karşısınfa gıkı çıkmayan Başbakan'ı harakete geçirsinler!..

Yorumu oyla      18      10  
mami 18 Mayıs 2008 Pazar 

malesef içimizdeki enperyalistler bize yetiyor sayın KARAKOL dışardakileri aratmıyolar.. yıllarca en baş köşelerde oturup halkın kanını emdiler. birisi kafasını kaLDIRSA DİNCİ İSLAMCI YEŞİL SERMAYE DİYE YAFTALADILAR. BAŞARAMADIKLARI YERDE DARBEYİ ÇAGIRDILAR. BAK BAKAYIM BÖYYÜK GAZETELERE BU HABER VARMI? AH BU SÖZÜ HERHANGİ BİR PARTİLİ SÖYLESEYDİ YANDI GÜLÜM KETEN HELVA.. O EMPERYALİSTLERE EN DİK DURUŞU ERBAKAN D 8 İ KURARAK YAPTI ONUDA CHP AMERİKA DESTEĞİYLE İNDİRMEDİMİ?

Yorumu oyla      18      10  
salih 18 Mayıs 2008 Pazar 

klasik chp zihniyeti...

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol 18 Mayıs 2008 Pazar 

İnternet ortamında aslan kesilenler; Müslüman ülkelerinde, Müslüman'ın dinine, inancına, peygemberine, mabetine olmadık hakaretler eden emperyalistler karşısında niye tepkisiz, susu pussunuz? Müslüman'lar katledilirken, camiler bombalanırken niye inlerinize çekiliyorsunuz? Aslında sizin ağababalarınıza en az sizin kadar hizmet eden Sav'a -CHP'lidir diye- gösterdiğiniz tepkinin milyonda birini niye Müslümanlığın ve Müslümanların can düşmanı emperyalistlere göstermiyorsunuz? Sizin inancınız bu mu?

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol 18 Mayıs 2008 Pazar 

Sav'ın, "“Paranı Araplara yedirip ne yapacaksın? Hem orada Muhammet seni geri göndermez bak...” biçimindeki sözlerine kızlca kıyametler koparanlar beni şaşırttılar! Aman, İslam'ın ne de pek yaman savunucuları varmış! İslam dünyasında olup bitenleri basından görüp karamsallığa saplandığım sırada, böylesi tepki gösterenler, beni umutlandırdılar. Artık, İslam'ı ve İslam gönüllülerini, çıkarları doğrultusunda kullanan emperyalistler ayaklarını denk alsınlar, başlarına gelecekleri düşünsünler...

Yorumu oyla      18      10  
mehmet 18 Mayıs 2008 Pazar 

Bu zamanda,boyle bir zihniyete sahip bir sahsin ulkeyi idare etmeye talip bir partinin ust yonetiminde olmasi,bize o partinin zihniyetinin de bu oldugu fikrini verir ki hayret etmemek mumkun degil.Inanci ne olursa olsun inancimiza karsi boyle bir ifadede bulunmak hic kimsenin haddine degil.Bu zihniyetin sahiplerine ve onlar gibi olanlara milletin hak ettigi dersi verecegine,onlari layik olduklari seviyesizlik cukuruna gomecegine inaniyorum.Bu saygizliga en buyuk tepki baykal dan gelmelidir.

Yorumu oyla      18      10  
Musluoglu 18 Mayıs 2008 Pazar 

Olay karsisinda o kadar sinirlendimki anlatamam. Ama ben onun seviyesine inmeden birseyler soylemek istiyorum. Inandirici olsa da olmasa da bu denli terbiyesizce toplumun inanci ile dalga gectikten sonra kameralarin karsisina gecip derhal %98 musluman olan bu halkdan ozur dilesin.

Yorumu oyla      18      10  
Baki Karakol 18 Mayıs 2008 Pazar 

D. Baykal kadar Önder Sav'ı sevmem. D. Baykal'la birlikte, CHP gibi büyük, ilkeli ve donanımlı partiyi ne hallere düşürdüler! Beyni azıcık çalışsaydı, Hac'ca gitmek isteyen ve yardım isteminde bulunan 80 yaşındaki insana, şimdi kıyametler koparılan o sözleri etmezdi. Sağın dolgucusu M. Sarıgül bile kaygara koparanlar ordusuna katıldı. Sav, belki de bilerek böyle konuştu. Böyle konuşmakla kime hizmet etmiş oldu? İşte Sav, bunu göremeyecek kadar küçük düşünen biridir. Burda da hedef tahtası CHP...

Yorumu oyla      18      10  
mami 18 Mayıs 2008 Pazar 

hani köylü ya malum köylüyle bunların oyuda eşit olduğundan zoruna gidiyo.. hani baykal bugünkü konusmasında diyo ya ELİMİZE BİR FIRSAT GEÇERSE heralde ilk işleri 1 chpli oyu =2 köylü oyuna eşit olacak işte asıl demokrasi ozaman olacak

Yorumu oyla      18      10  
mami 18 Mayıs 2008 Pazar 

sayın selince rumuzlu arkadaş malesef o garip fakir fukara edebiyatı her nedense hep hacca giderken yapılıyor.. her yaz tatilini avrupada geçiren tuzu kurulara hiç laf söylenilmiyor bu kesim tarafından çünkü kendileride onlardan.. siz iyi niyetli düşüne durun..hac ömründe birkere farzdır adamda ilk defa gidecegini ve yardımını istiyor.. sav burda kesinlikle alaya alıyo yani adamı..

Yorumu oyla      18      10  
selince 18 Mayıs 2008 Pazar 

....hem orada bak Muhammede seni geri göndermez bak..cümlesinde ince bir latife algıladım!..Kaseti dinlemedim ama bence söylenen uslubu irdeleme gerekir.Bende her zaman çevremdekilere aynı telkinde bulunuyorum;çevrende aç ve açıkta insan yaşarken Hacca gitmek etik midir?..Bazıları borç alıp gidiyor,ekonomik şartları alabildeğine zorluyor!..

Yorumu oyla      18      10  
TOLGA 18 Mayıs 2008 Pazar 

Bu Sav denilen adamın kendi savlarına karışmayız ama,Toplumun %98 nin İNANÇLARINA Saygı duymayan bir adamdan değil yönetici, olsa,olsa Di...il olur. Sn Baykal bu adamı derhal KOVMALI. Hiç zaman kaybetmeden kovmalı.

Yorumu oyla      18      10  
Eren Turan 18 Mayıs 2008 Pazar 

Gecende boyle olay CNN Turkde ,ilce baskani duzeyinde olmustu. O zaman sorun ilce baskaninda demistim. Birde CHPnin Genel Sekreteri daha kotusunu yapinca, bu CHPlilerden adam olmaz demekten baska birsey denmez. CHPye sicak bakan birisi olarak, derhal Onder Savin kovulmasini istiyorum, emretmekde icimden geliyor. O kadar kaliteli CHPliler varken, kimlere kalmissik.

Yorumu oyla      18      10  
saffet sancak 18 Mayıs 2008 Pazar 

Sen ne kadar yırtınırsan yırtın.Bir adam gelir seni batırır.Dışarda düşman arama boşuna içerdeki dost yeter. Tesadüfen iktidar olsalar İMF ve Amerikanın kucağına oturacaklar. Sonrada çık islam ülkeleri arap ülkeleri bizi yanlız bıraktı diye feryat et. Ermeni sorununda kıbrıs sorununda Yunan tarafını tuttu diye şikayet et. Ya içerde senin partini yüceltmek için koşturan dedeye hani seni o koltuğa taşıyan dedeye Bu sene nasipse hacca gidecem diyen dedeye 80 yıllık emeğini zayi et.

Yorumu oyla      18      10  
süleyman karaca 18 Mayıs 2008 Pazar 

Dün Turktime sitesinde yer alan “CHP’li Önder Sav Peygamberimizle alay etti” başlıklı habere yazdığım ve sitede yayınlanan uzun yorumumda, CHP ve Din denkleminin çözümsüzlüğünü vurgulamıştım. Çetrefil bir denklemin çözülebilirliği, o denklemde yer alan unsurların taşıdığı ortak niteliklerle mümkün hale gelir. Cumhuriyet Halk Partisi’nin temel felsefesinde dine yer olmadığının 80 yıllık tarihleri boyunca binlerce örneği var. Öyle olmasaydı, bunca ihtilale, muhtıraya, post modern darbe baskılarına rağmen bu Müslüman milletin küçük bir azınlığı dışında CHP oy alamıyorsa, bunu doğal karşılamak lazım. Çünkü dünden bu güne CHP’nin dinle işi, onu toplumsal hayattan tecrit edip bireyin vicdanına hapsetmekten öteye gidememiştir. Sovyet Kominist rejiminin Müslüman azınlıklara uyguladığı “inanç” anlayışı ile CHP’nin inanç anlayışı arasında küçük nüansların dışında pek fazla bir farklılık yoktur. Orada Müslümanlar azınlıkta oldukları için 70 yıl boyunca o “kızıl zumlu” yaşadılar, ülkemizde CHP anlayışı azınlıkta olduğu için kısıtlı demokrasiye geçtiğimiz 50’lerden bu yana hiçbir zaman meşru yollarla iktidar olamıyor. Gizli iktidarını, karanlık kombinezonların güç birliği ile sürdürüyor. CHP’nin önce inançlarımızla barışması lazım ki, oy alabilsin, demokratik iktidar yolunda merhale katedebilsin. Camide, cemaate, Ramazanda, bayramda, Hac’ta, ibadette, secdede, duada bulunmalarını kimse onlardan beklemiyor; beklenen tek şey, içtenlikle saygılı olmaları. Din düşmanlığı yaparak bu milletten oy alamazlar. Dinsizlikle övünerek, alay ederek hiç oy alamazlar. İlan edilmemiş ateist yönetim anlayışını açık yüreklilikle ortaya koysalar, bugünkü iki yüzlü siyaset anlayışıyla aldıkları oydan daha fazla oy alırlar.

Yorumu oyla      18      10  
mami 18 Mayıs 2008 Pazar 

sayın site yöneticileri dikkat ederseniz bu haberi sözde böyyük! gazetelerimiz görmüyorlar nedense? bu hatayı a veya b partisinden birisi yapsaydı dünyayı dar ederlerdi. acaba bu gazetelere görede insanların kutsalına hakaret ve alay, haber değeri taşımıyormu? yoksa kendileri söyleyemediklerini chp genel sekreteri söyledigi için hoşlarınamı gidiyor

Yorumu oyla      18      10  
mami 18 Mayıs 2008 Pazar 

bravo size bundan sonra burada yazıcam bahsettigim konuyu manşete çektiniz

Yorumu oyla      18      10  
mami 18 Mayıs 2008 Pazar 

halkın manevi değerleriyle dalga geç sonra iktidarı bize verin de oh ne ala memleket sonra akpartiyi tariketlar iktidara getirdi deyip yaygara yap güzel bir tesbit değilmi? sayın site yöneticileri

Yorumu oyla      18      10