YORUMLAR
Toplam 26 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 31 Ocak 2012 Salı 16:55

devam 1914,1918 yılları TÜRK MILLETI için çok önemlı yıllardır zıra ulusal bagımsızlık meşalasını TETIKLEYEN ÇANAVAR ERMENILERIN KATLIYAMI UYUYAN BIR DEVI UYANDIRMIŞ çıplak elle TURK mılletı bagımsızlıgını saglamaıştır adamın tekı şöyle yazmış türkiye zaten kuresel bır güç üç kıtaya yayılmış osmanlı devletının mırasaçısı ATATÜRKÜN kurdugu cumhuriyetı nhalkı musluman olup NATO ,CENTOYA OECD AVRUPA KONSEYI BATI KURULUŞLARINA ÜYE OLAN TEK ÜLKE BM LERI OPERASYONLARINDA BAŞARILI G20 ÜYESI XX

Yorumu oyla      19      11  
Misafir 31 Ocak 2012 Salı 16:30

-devam mbeyzade oğlu osmanlıda savaş dönemlerı ülkenın yalınızca sınırları degışmedı ınsan terkıbınıde degiştrmıştı osmanlıda eli tetıge degmeden ölenler ERMENILERIN BUYUK ıhanetı türk mılletını her seferınde öldürüyorlardı ayaklanma 1893-1896 buyuk tekrarıydı çarlık rusyası -fırnsızlar vs vs ler artık anadoluda bagımsız bır ermenı devletının kurulmasını ıstıyorlardı ama içten yanmalı motorların çalışan kısımları önemlıdır alışımları bırbırını yerse motor çabuk bıter

Yorumu oyla      18      10  
Misafir 31 Ocak 2012 Salı 16:15

mustafa BEYZADEOĞLU ... yuksek dıbloması üçgen masanın ünlulerınden bır tanesı baba gorge bsuh ..ve oğul bsuh tur pauluda hesaba katarsak . üçünçü kışıde bm sekreterı koffınanadı pekı dunyayı yönetme senoryaları bugun tıkır tıkır işliyormu genelde evet cumhuriyetçıler obamanın mısyonun bıraz daha surdurmesını istıyorlar körfezde bu işlerde bayagı teçruba kazandılar ABD lerınde ermenı tesarısını fıransaya kaydıranlar işin PISIKO TERIHINI ıyı bılıyorlar ya pısıko sıtratejı osmanlıda ıtılaf devletı

Yorumu oyla      18      10  
Misafir 27 Ocak 2012 Cuma 00:38

Gülay/Yazının başlığı tartıştığımız şey olmalı.Totem somut hiç bir şey söylememişsin.Halbuki sorularım vardı sana.Hasan Tahmin;az bile yazmışsınız.Suriye"deki muhalifleri desteklemekten vaz "geçebilse" Türkiye bakın o Fransa nasıl yandım Allah bağırır.Böyle bir ihtimal varmı?Tabi ki yok.Bir şekilde AB-D ne diyorsa o oluyor bu ülkede.Obama ne söyledi başbakanımız için?ABD çıkarlarını kolluyormuş Başbakanımız.Bu haber değilde ne?Peki niye bazı basında yer aldı ve genel olarak görülmedi,duyulmadı?

Yorumu oyla      23      10  
Misafir 27 Ocak 2012 Cuma 00:33

allah allah dalgamı geçiyosun türktime.daha yeni ihale verdik fransızlara.hemde fransızlar için hayati bir ihaleydi.babalar gibi verdik sen ne konuşuyon hala.başbakanın ağzıyla cevap vereyim.sen boykot yapsan ne oluuuurr yapmasan ne olur.makarnacılar kömürcüler seviyor bizi biz önden giydirir oyları toplar arkadan işimize bakarız.libya tamam sırada suriye var iran var daha fransayla çook işimiz var ortağız biz.

Yorumu oyla      24      10  
Misafir 27 Ocak 2012 Cuma 00:14

AKP ve milli davalar? Azerbaycan bayraklarını toplatıp çöpe attırarak Ermenistan'la maç oynatmak herhalde CHP icraatı? Türkmen heyetlerine günlerce randevu vermeyip Barzani'yi kırmızı halıyla karşılamak? Annan planını kabul edilsin diye canla başla çalışıp Yes be annem kampanyası düzenlemek? Ermeni soykırımıyla mücadele eden Talat Paşa Komitesi üyelerinin o veya bu sebeple tutuklanması? Eşek ve Bulamaç adalarının Yunanlılarca işgaline çıt çıkarmamak? Bendeniz Hasan Tahmin efenim , kül yutmam!

Yorumu oyla      28      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 22:27

Kıvrılması olayıdır.Fransa ve İsrail sürtüşmelerinde durum aynen böyledir.Hükümette sevmediğin bir parti var diye neredeyse böylesi milli davalarda adamlardan taraf olup sürekli tüm eleştirileri bizim hükümete yapıyorlar.Allah aşkına bu revamıdır?Bu ne çeşit bir şuursuzluk ve hastalıklı tavırdır.Bunun dışında Akp nin onlarca icraatini eleştirdim ben ama sorarım sana buradaki militanlardan birtek evet birtek kez Akp nin bir icraatini doğru bulan oldumu?Sonrada ben ucuz militan deyince kızıyorlar.

Yorumu oyla      18      18  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 22:24

TOTEM-Gülay hanımefendi!!Hepimiz düşünce itibarı ile tarafızdır bu doğanın kanunu gibi birşey neredeyse ancak asıl sorun olan taraf olmak değil,Sorun;Objektifliğini,şuurunu ve vicdanını yitirmek eğer böyle biriysen sen ucuz bir militansındır ve beynin artık sana aiit değildir.Sen derken tabi şahıs olarak senden bahsetrmiyorum.Benim tahammül edemediğim misal şu;Milli takımın başında sevmediğin bir teknik direktör var diye milli takımın yediği her gole sevinip gol attığında ise şansa diye burun-

Yorumu oyla      18      19  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 21:32

Gülay/49Ancak bugün düne rahmet okuttu.Referandum yapıldı.Ki dünya para.Halka soruldu.C.Başkanlığı süresi ve şimdi RTE 7 değil,5 yıl olacak dedi.Gül bile imzaladı işine gelmediği halde tasarıyı.Bugün otosansürün olduğu doğru.Da otosansür özgür ortamda olmaz değilmi?Basının iş adamlarının elinde olması tabii ki korkunç.Adam haber derdinde olur mu?Elinde tuttuğu basın silahıdır.Ancak AKP de yargıyı ve maliyeyi baskı unsuru olarak kullanmıyor mu?Yasama-yürütme-yargının aynı elde olmasına ne denir?

Yorumu oyla      24      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 21:24

Gülay/3)kullanıyorum.Başka??Asıl iktidarın ve tabii ki muhalefetinde tepki göstermesi gerekmez mi?Biz niye seçtik ve dünya para ödüyoruz T.B.M.Meclisine?Sade vatandaş gibi etkisiz eleman olsunlar diyemi?Ha bu arada sen naaaptın tepki şeklinde?10 yıldır gayet güçlü iktidardalar.Ancak sıkıştıklarında en muhalefet onlar oluyor.Kimsenin zekası ile dalga geçmeyin.Bugün ortada olanın çoğu AKP nin sorumluluğunda.Çünkü onların eseri bugün olanlar,10 yıldan sonra.Bu ülkede hiç bir zaman demokrasi olmadı.

Yorumu oyla      24      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 21:18

Gülay/2)Senin kafandaki şablonlara uymadığımı söyledim.Cumhuriyeti 15 yıldır okumuyorum.Sözcü-Hürriyet okumuyorum.Neyse konu bu değil.Konu senin hep yaptığın gibi AKP ye yapılan en ufak eleştiriye bile tahammül edememen.Allah kelamımıdır AKP nin söyledikleri,yaptıkları?Vekilin iddia ettiği gibi Fransızlardan "yeni bir" uçak daha alındı ise bu sence eleştirilecek bir şey değilmidir?Sana sordum sade vatandaş olarak ne yapabilirim diye?Tepki??yazdığım gibi ben zaten mümkün olduğunca yerli ürün ...

Yorumu oyla      24      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 21:09

Gülay/1)totem 80 darbesi öncesi ne yapıyordun bilmem ancak ben toplumun karpuz şeklinde ikiye nasıl bölündüğünü ve bunun nasıl Türkiye"ye zarar verdiğini gördüm.Eğer bu başarılamamış olsa idi; netekim paşa komutasında darbe koşulları pişirilemezdi TSK tarafından.Sana anlatamadığım ve görünen anlatamayacak olduğum bu.Ben hiç bir kampa ait değilim.Kim ki azgın muktedirdir bu ülkede ben muhalifi olurum.Kendimi bildim bileli muhalifim.Sistemle kan-doku uyuşmazlığım var.Ahlaksız ve vicdansız sistem.

Yorumu oyla      25      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 17:18

hergün Akp ye çakma asasına dayalı manşetler ve yazılar görürsün Cumhuriyet,Hüriyet sizin Sürekli hükümete çakmakla meşhur gazeteciniz Özdil hükümet yanlısımı yazıyor?Daha birçok isim yazabilirim.Ama sorun basının patronların elinde olması ve patronlarında güçten yana olması bu dünde böyleydi bugunde böyle.Ama sende vatandaş olarak mesela Fransa yada İsrail olaylarında bu ülkelere tepki vermek yerine hükümete çakmaya uğraşırsan senin eleştirdiklerinden ne farkın kalır.Bir düşün istersen.TOTEM.

Yorumu oyla      18      18  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 17:15

Gülay;Evet o yorum benimdi!Sitede yada bende bir sorun var o yüzden üye girişi yapamıyorum.Şimdi gelelim basının iktidar hakkında birşey yazamaması yada yazmaması konusuna bunun sebebi asla baskıcı bir sansür sistemi değil.Sebep medyanın büyük holding ve patronlarının elinde olması bunlar gelene ağam gidene ğaşam derler zira tek umursadıkları kendi çıkarlarıdır bu yüzdende herdaim iktidara yalakalık etmişlerdir.Yoksa ortada birçokmuhalif gazeteci ve kişi istediği gibi yorum yapıyor al bir sözcü-

Yorumu oyla      18      18  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 17:12

Sevgili Türktime ekibi,insan karakterini bu kadar zorlayıcı bir çağrıda bulunmanızı asil buluyoruz.Bu çağrıya yanıt almak Fransa ile cebelleşmekten daha ütopik.Sağlıkla kalın.

Yorumu oyla      22      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 17:04

Bir hayranınız/Sayın@Tahmin, Size artı puan verip abi kabul ettim ama beni yanılttığınız için sizi artık sevmeycem gari.

Yorumu oyla      19      13  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 15:39

Gülay hanımefendi bendeniz Hasan "Tahmin". H.Tahsin muhteremle uzak ve yakın katiyyen alakam yoktur. Külyutmam artımı da başkasına kaptırmam netekim. / Hasan Tahmin

Yorumu oyla      27      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 15:34

Gülay/2)Bu ülkenin sade bir vatandaşı olarak hep yaptığım mümkün olduğu kadar yerli malı kullanmak.Bunu da Türk sermayedarına sevdamdan yapmıyorum.Sadece Türkiye"de ki insanlar iş bulabilsin diye yapıyorum.Başka ne yapabilirim?Fransız mallarını yakıp,üstünde mi tepineceğim?Kaldı ki SÖZDE Ermeni soykırımı konusunda ne düşündüğümü bir çok kez yazdım bu sitede.Devlet bu konuda, dünde olduğu gibi hala yapması gerekenleri yapmıyor.

Yorumu oyla      24      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 15:29

Gülay/1/14.00 YORUMCUSU totem,Ülkemizde işler artık şöyle yürüyor.Muhalif olanlar bir çok olaya zaten yetişemiyor.Ayrıca doğru olan haberi yapmak bile yürek istiyor.Kaldı ki gerçek olmayan bir haber yapılsın.Haberin kaynağı bir vekil.Muhalif olmayan basın asla iktidarı zora sokacak bir haber yapmıyor.Politikadaki ucuz çekişmelerden bahsedeceksek ucuzluğu yapanlar ortada.Kaldı ki ben herşeyin aslına rücu ettiğine inananlardanım.Aidiyet duyduğum bir politik çizgi,dünde yoktu bugünde.

Yorumu oyla      24      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 14:06

TARIHTE ermenı lerın osmanlıdakı rahatını bılmeyen yoktur ermenı sarraflarının neler yaptıgını herkes bılır ihanet etmelerınde bile osmanlının hiç bir ermenının burnu bile kanamadan mubadelesını herkesım bılır ama her seferınde yapmış oldukları katlıyam ınsanlık dişi vahşetler düşündürüçüdür ermenılerın bugun bile her alanda GIZLI çalışmalarını ABD lerındekı lobısı den tasarının fıransaya kaymasını türktımeye yazmıştım nereden bılıyorsunuz dedıgınızı duyuyorum esas kuvvetım asıl kanda mevcututur

Yorumu oyla      18      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 14:00

Gülay bu yazdığın bilgiyi teyit etme gereği duydun mu?yoksa bildik muhalif yayınlardan birinde gördüğün kara propagandayı bilgi diye burada aynen aktardın mı?Allahınızı seviyorsanız bir kez olsun dış politikada kendi kısır hırs ve ihtiraslarınıza bir ara verip sorunun ana kaynağı olan ülkelere tepki verin.İç politikadaki ucuz çekişmeler uğruna Milli menfaatlerimizin söz konusu olduğu konularda Bir Türk gibi tepki verin Bunu dün İsrail konusunda böyle yaptınız sizce hırsızın hiçmi suçu yok?

Yorumu oyla      18      16  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 13:58

ermenılerın esas ısteklerı ANDOLU TOPRAKLARINDA türk nufusunun zararına ulusal bır ermenı devletı kurmak işte asas mesele bu bugun mucurda MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN sılah arkadaşi YUSUF TOSUNUN torunlarının kurşunlanması polısın hiç birşey bulamaması polıs teşkılatının nuvelerının kımler oldugunu düşünmekteyııım YUSUF TOSUNUN TORUNUYLA evlı oldugum raslantıda degıldır ,,,ESAS ERMENI MESELESİ TÜRKİYENIN İÇNDEKI SIYASİ GÜÇTÜR BUNU BÖYLE BILINIZ biz TÜRK mılletı olarak azınıklara hep iyi davrandık .

Yorumu oyla      19      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 13:49

mustafa beyzade oğlu natoya ve sentaya bağlı kalmak bugun çoçuk hiç güleçegım yoktu bır mıllet düşünun her şeyını avrupan alan ve herşeyını onların işaretı doğrusunda hareket eden bu mıllet manda ruhundadır bizler kurtuluş savaşını bunun için yapmadık hurıyetın ıstıklalın nedemek oldugunu bilmeyenlerın yaşaması bençe pekde önemlı degıl şeref haysiyet kavramlarından yoksun mılletler zaten hayatta kalamaz aşama aşama yok olmaya mahkumdur onun için bız 1893çü 1896-1914--1918 zı iyi bılırız

Yorumu oyla      19      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 13:41

Gülay/En lüksünden bir uçak daha alınıyormuş Başbakanımızın uçak filosuna.Ve Fransadan!!Gariban halk olarak bizde Fransayı protesto edelim,mallarını boykot edelim.Ne hazin!!Hasan Tahsin bey benden bir artı daha aldınız.Galiba bu 4.kez oluyor.

Yorumu oyla      24      10  
Misafir 26 Ocak 2012 Perşembe 03:44

Sağol hasan tahsin abi.sende bir kere olsun doğruyu gösterdin:))

Yorumu oyla      25      10  
Misafir 25 Ocak 2012 Çarşamba 15:52

Fransız EDF Güney Akım Projesine %15 payla ortak edildi ya ekonomik yaptırım olarak. Daha evvel de Airbus alarak Fransayı cezalandırmıştık. Bir de cezanın daha büyüğü var : Fransa'nın NATO askeri kanadına dönüşünü veto etmedik. Fransa Libya'yı bombalarken de NATO güçlerine katkı olarak Türk gemileri Libya açıklarında ambargoya katkı sağladı. Başka ypatırımlara da sıra gelecek inşaallah.Fransız küffarını böyle cezalandırız biz. Ben Hasan Tahmin efenim,yoruma itirazı olan en adi Hunçakçıdır :)

Yorumu oyla      27      10