YORUMLAR
Toplam 81 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 13 Aralık 2014 Cumartesi 14:18

Derin devlet kendisini Aksaray'la formatladı.Birlikten beraberlikten bahsetmek kolay 17 bin faili meçhule imza atanlar şimdi AKP'nin abası altında palazlanıyor.Yeniden balyoz olup inmek için.Hırsız ve affettikleri sarıkızları ay ışığında el ele.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 12 Aralık 2014 Cuma 22:57

Emperyal güçler formatliyor Ortadoğu'yu kimsenin karşı çıkmaya gücü yetmez, masal anlatilanlar, yazara ve yorumcularin çoğuna katılıyorum. Net söylüyorum bir aile nasıl başarılı olur bir olarak başka bir turlusunu tarih yazmaz. Devlette böyledir gerisi seninki yanlis.benimki en doğrusu komedileridir

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 12 Aralık 2014 Cuma 22:40

Otobüs sırasında bu millet birbirinin hakkına saygı duymuyor,Halk nasılsa idarecide öyledir. Yazarın tespitlerine katılıyorum,partizan değilim bağımsız değerlendiriyorum yorumcular güzel yorumlamislar. Ama halk dürüst olmalı olmalı ki talepi yerini bulsun

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 12 Aralık 2014 Cuma 20:25

Güzel bir yazı olmuş,,katılıyorum nasıl çıkaçağız işin içinden...Kemik kavgası var orada,,herşey istismar ediliyor nasıl anlayacağız,anlatacağız...

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 7 Aralık 2014 Pazar 15:09

Milli iradeciler yüzde 10 barajını savunuyor.Düşünce çalınca böyle 12 Eylül yasalarına muhtaç olursunuz.Kim değişti ihale yasasını 164 kez:-)Mecbuuuuurrr.

Yorumu oyla      55      49  
FRONTAL 7 Aralık 2014 Pazar 02:46

Vallahi Billahi haklıSIN CISS! Akp iktidarının ve Tayyip Erdoğan’ın yanlış uygulamaları 3. Havalimanı mı dersin!. 3. Köprü mü dersin!. Kanal İstanbul mu dersin!. IMF'ye olan 23 milyar dolar borç mu dersin!. 17100 Kilometre yollar mı dersin!. Her ile Havalimanı mı dersin!. Her ile üniversite mi dersin!. Sayısız hizmetler mi dersin!. Milyar dolarlık yatırımlar mı dersin!. MaşAllah; iyi götürmüşler GERCEKTEN VE BUNLAR AKPNİN HEP YALNIŞ PROJE VE YATIRIMLARI BU KADARDA ÇALINMAZ Kİ!

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 7 Aralık 2014 Pazar 00:11

Bülent Bey, bazı yorumcuları okurken klasik ulusalcı ergenesola (bizde sol böyle sol da değil gerçekte)yakın bu yorumlardan CHP'nin içine düştüğü çıkmazı ve her tür Yolsuzluğa rağmen neden iktidar olamadığını net hem de çok net anlıyoruz.Vira dünya eski hemam eski tas...Dipçikle nizam tek fikir tek kıyafet çağdaşlık falan fistan...denenmişi aynı şeyleri tekrar deneme... aynı delikten kırk kere ısırılma aynı duvara kafayı on beş defa çarpma:-)

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 7 Aralık 2014 Pazar 00:00

Farklı niklerde:-) hep aynı Gülen takıntısı.Hazret ülkeyi on yılda bir şartları hazırlayıp darbeye götürenleri değil darbecileri sorgulayanları yargılıyor.Sanki Gülen cemaati toptan hukuçu olmuş.Ve Cemaat dışında herkes, bütün hukukçular ve halk darbe hayranı malı götüren zengin apolet hayranı:-) Alışkanlık...

Yorumu oyla      65      49  
Misafir 6 Aralık 2014 Cumartesi 23:53

CISS herkese demokrasi yerine ne güzeldi benim vesayetim derdinde ve darbecileri paklamada ..İçlerinde 3-5 masum vardır belki ama İSTANBULUN TEPESİNE ÇÖKERİM KOMUTANIM sesi Grayderle İsrailin yaptığı gibi sesi kulaklarda...NEYİNE NOSTALJİ DUYALIM bu günlerin neyine...ELİNDE SÜREKLİ ÇEKİÇ TAşıyanlar başka insanları hep ÇİVİ GÖRÜRMÜŞ...İNSANLAR ÇİVİ DEĞİLDİR...biraz sosyoloji biraz da psikoloji...ÇOK DA SEVGİ LAZIM YÖNETİMLERDE HERKESE SEVGİ İNSANA SAYGI...

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 6 Aralık 2014 Cumartesi 23:30

CISS Ergenekonla kutucuların farkı ne??? ERGENEKON'a Tek lafın yok insanlara hayat tarzı dayatın....iki kötüden başkasını görmeyen göz...ÖLÜMÜ GÖSTER SITMAYA RAZI et ..Hangisi SITMA :-) NOSTALJİ ....17 BİN FAİLİ MEÇHULLÜ GÜNLER ELEŞTİRİLMEZ. HER ŞEY İFTİRAYMIŞ BİRİLERİ 28 ŞUBATTA YEMEMİŞ HE HE...

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Aralık 2014 Cumartesi 18:22

CIISSS dediklerimiz doğru çıktı der durur.AKP'nin yanlışları vesayetin yanlışlarını FAİLİ MEÇHULLERİNİ paklamaz....Tencere dibin kara.AYrıca açılım gerekliydi fakat böyle değil....İKİ YANLIŞTAN NE çıkar...İKİ kötüden biri diyor ki sen daha betersin...VESAYET VESAYETTİR...

Yorumu oyla      53      49  
CISS 6 Aralık 2014 Cumartesi 01:00

3- Sırada dün söylediği ve yaptığı bu günü tutmayan, güvenilirliğini yitirmiş, yalan dolan ve talan Ustası siyasi iktidar mensupları ile çevresinin daha pek çok hesabı görülmesi gereken yanlış uygulamaları, işlediği iddia olunan suçlar var. Günü gelecek ve göreceğiz. Bu ülke asla bölücülere, yolsuzlara, TC ne zarar verenlere, haksız uygulamalar baskılar ile vatandaşına eziyet edenlere, yetim hakkı yiyen rüşvetçilere, yolsuz ve hırsızlara, vatan hainlerine kalmadı kalmayacak! CISS!

Yorumu oyla      55      50  
CISS 6 Aralık 2014 Cumartesi 01:00

2- bir anda seçilip atanan cemaatçi ve yandaş 160 taraflı yargıçla oluşturulmuş Yargıtay belli dairelerinin benzeri hükümleri, bunlar nedeniyle ileride doğacak sonuçlar, açılım süreci denen PKK ya elini ver kolunu kaptır aymazlığı, özellikle Suriye başta olmak üzere Ortadoğu ve tüm dış politikadaki hatalar gibi çok önemli hususlarda; ne gibi teşhis tahlil değerlendirme ve öngörülerde bulunmuş isek tamamı doğru çıktı!

Yorumu oyla      55      50  
CISS 6 Aralık 2014 Cumartesi 00:59

1-Şöyle bi geçmiş yorumlarımıza göz gezdirdim; İlk Misafir, Gerçek Vatandaş, Ben ve benzeri görüşte olan iktidar muhalifli arkadaşlar; bu güne kadar Akp iktidarının ve Tayyip Erdoğan’ın yanlış uygulamaları, onun desteği ile yapılan haksız soruşturmalar, F.Gülen cemaati ile emniyet ve yargıdaki kolları, özel olarak atanmış Özel Yetkili Mahkeme Savcı ve Yargıçlarının niteliği, tek yanlı taraflı kasti siyasi kovuşturmalar ile aynı şekilde hukuka uygun olmayan gayrı adil mahkeme kararları,

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 5 Aralık 2014 Cuma 11:09

NASRETTİN HOCA EVİ SOYULDUĞUNDA kendisini neden kapıyı iyi kapamadın, neden yeni bir kilit almadın gibi sözlerle suçlayanlardan bıkınca YAHU İYİ DE DER HIRSIZIN HİÇ Mİ SUÇU YOK.BURADA hep CHP diyenler. HIRSIZLARIN SOMA ve ERMENEK istismarcılarının SAATÇİLERİN KUTUCULARIN hiç mi suçu yok...YANİ HIRSIZ BAĞIŞ YAPINCA LEGAL Mİ OLUR????????? Bir yorumcuyla bir yazar bu HIRSIZDAN yana olmada çok mahir:-) HATTA UZMAN...konu saptırma uzmanı kendi ÇAPINDA...

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 4 Aralık 2014 Perşembe 11:28

Sayin Yazar, siz ve kroniklesmis muhalefet partiniz aceba cözüm üretmemek gibi de devasal bir hastaligin pencesinde olodugunu bilmek istemiyormusunuz. Üzülerek ifade etmem gerekiyor ki milletin gözünde sadece elestiren asla ve asla cözüm getirmek gibi lüksü olmayan bir pari tanimiz var... yazlarin kislari, mevsimlerin seneleri kovaladigi alemde sizleri cözmek en büyük cözüm olmalidir diye düsünüyorum.. vesselam

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 27 Kasım 2014 Perşembe 14:12

Bülent Bey, burada size hem sağdan hem soldan eleştiri getirenlerin bazıları Elif ÇAKIR'la Sevilay Yükselir'i aynı havuzda buluşturan güce RAM olmuş SÖZDE Atatürkçü hala Komünizma rüyası gören komünizmin FAŞİZMden tek farkının birinde devletin diğerinde Milletin kutsandığını dahi bilmeyen Çok kadiiiiiim entellerdir.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 22 Kasım 2014 Cumartesi 06:33

Sayın Bülent Kuşoğlu, dikkate alacağınızı umduğumdan size bir haberi geçmek istiyorum. Kanada'da 2011 yılındaki seçimlerde Liberal Partiye oy vereceği bilinen seçmenlere telefon edilerek oy verme yerlerinin değiştiği bir bant kaydıyla bildirildi, maksat onların oy vermelerini engellemekti. Muhafazakar Partiden birisi bundan sorumlu bulunarak hapis cezasına çarptırıldı. Yargıç bunun arkasında başkalarının da bulunduğunu söyledi. "Robocall scandal" diye arayın, ayrıntılarıyla bulacaksınız.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 21 Kasım 2014 Cuma 18:37

Ben de geçiyordum uğradım.Bir şeyler yazayım dedim ama CISS yazmış yazılması gerekenleri.Allahı şükür ki ben çok ciddi bir hastalığı bazılarının bedduasına rağmen atlattım.Çünkü çaresi vardı.Ama sevgili CISS liboşluk ve dönekliğin tedavisi yok biliyorsun.Adam nasıl fırıl fırıl dönüyor yahu.Vallahi aferin...Herkes beceremez böyle dönmeyi(d.k).

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 15 Kasım 2014 Cumartesi 15:10

Bülent Bey, güzel bir siyasi espri: Çay saati: 17.00 YEME-k saati: 17.25----YİYİN efendiler yiyin bu hanı iştiha sizin aksırıncaya tıksırıncaya...BİR DE türkü uyarlaması YİNE YEŞİLLENDİ FINDIK DALLArı yerine YENİ YEŞİLLENDİ VESAYETİN DALLARI..ACAP NEDEN BOŞALDI SİLİVRİNİN odaları?? SAVCI NEDEN OLDU AVUKAT gayri...MİKSER hep der ya CİYA CİYA DİYE ciya bunları AKP ile İPi aynı oyunda BULUŞTURDU.Yaz sinemasında geçici bir buluşma:-)

Yorumu oyla      54      59  
Misafir 14 Kasım 2014 Cuma 13:52

Birgün herkes AKPli veya Kemalist olacak diyenler neden herkes DEMOKRASİDE insan haklarında hukuk da uzlaşsın demiyor.Neden cami cemevi yan yana olabilir denince her iki cenahtan da hOMURTULAR YÜKSELİYOR.İnsanca hoşgörüyle herkesi konumunda KABUL EDEN bir anlayış..Bu DARBECİNİ SEYRET BAŞINA BALYOZ GEÇERKEN DEVLETİMDİR ne yapsa yeridir SAFLIĞI DEĞİL TABi..FAKAT ABD ŞİMDİ BU İKİ GÜCÜ UZLAŞTIRDI.Suriye FATİHLERİYLE mikserciler EL ELE POlis TUTUKLAMA listeleri ORTAK.Savcı BOŞUNA mili ordu DEMEDİ.

Yorumu oyla      57      58  
Misafir 14 Kasım 2014 Cuma 12:51

Kaç-AKsaraycılar, 17.25'çiler HARAMI torbayla yasalaştırdı diye sevinen iş yine bize geldi diyen Atatürk'ü maske yapıp Ülkeyi Kuzey Kore yapmak isteyen sözde yurtsever özde darbe maşaları sizler de daha dün arkanızda 17 BİN faili meçhul bıraktınız.Yaptıklarınız yapacaklarınızın teminatı, üstelik SİLİVRİ'den çıkıp AKP'nin arkasına sığındınız.Aksaraylara da tencere dibin kara BAlyoza da hayır.Demokrasi istiyoruz. O uçtan bu uca savrulmayı değil.

Yorumu oyla      57      60  
Misafir 14 Kasım 2014 Cuma 10:44

02.12- 17 bin FAİLİ MEÇHULCU KOZMİK odacılar ve KUTUCULAR bunlardan BAŞKA TERCİHİMİZ YOK MU? AVRUPADAN daha gelişmiş DEMOKRASİ DEMEYELİM DE hedefimiz bu olmasın da HARAMZADELER GELDİ DİYE neydi o kozmik odalı derin oyunların Türkiye'si diye nostalji yapalım:-) Kalsın kalsın O DERİN günler...Önde de Atatürk posteri Mİlleti kandıralım.KUZEY Kore ve LİDERİ mi idealimiz olacak:-) Nostalji iyidir de neye nostalji... HALKA nasıl yaşayacağını öğreten İZMlerden bıktık.

Yorumu oyla      54      60  
Misafir 14 Kasım 2014 Cuma 02:12

Pazartesi 13:12, bu yorum-savunma kimi mızıkçı çocukların sözlerini hatırlattı, "ama senin baban benim babamın topunu kesmişti". Neden tam bir yıl önce, AKP ile aralarından su sızmayan cemaatle paylaşma kavgası çıkınca ortaya saçılan MİLYONLARCA AVRO-DOLAR avantanın akıbeti hakkında herkesin anlayabileceği bir açıklama yok da "ONİKİ YILDIR iktidarda olup da hesap sormayan bir partiyi savunurken" ONİKİ YILDIR sorulmayan hesabı sormak akla geliyor? KOZMİK ODAYA GİREN AKP oniki yıldır nerdeydi?

Yorumu oyla      67      55  
Misafir 12 Kasım 2014 Çarşamba 10:22

05.13 Polislere taktığın sıfatı AKP de kullanıyor.İlla bir sıfat mı bulmak lazım.O zaman 28 ŞUBAT'ta bankaları iç edenler de kendilerini Kemalist lanse ediyordu.Bırakın bu yaftalama hastalığını.

Yorumu oyla      57      58  
Misafir 12 Kasım 2014 Çarşamba 05:13

trollere bir tek soru, on puanlık. AKP iktidarıyla hesaplaşmanın sonucu FETTULLAHÇI polisler eliyle açığa çıkan bir büyük rüşvet ve avanta çarkının , 17 ve 25 aralıkta ortaya saçılan ayakkabı kutularındaki milyonlarca dolar, yatak odalarındaki para kasalarındaki milyonlarca avro, yatak odalarındaki dolar-avro sayma makinaları, telefonda SIFIRLANMASI İSTENEN MİLYONLARCA AVRO madem ki çok HELAL KAZANÇ ürünüydü, neden ve kimden korkularak, herhangi bir soruşturmaya uğramadan hasıraltı edildi?

Yorumu oyla      63      52  
Misafir 10 Kasım 2014 Pazartesi 21:23

Ankara'da Aksaraylar Muş'ta Bingöl'de vs...KCK mahkemeleri halkı yargılıyor...Bir tarafta da Bu ülkede bugün halk tv'de Hakan A.adlı yorumcu gibi yakında Atatürk demeyenleri Atatürk çektirecez diyenler.Aklı selim sevgi medeniyet neredesin????Bu uçlardan bıktık.Kemalizt veya o görüntüde komünist Baskı veya Dindar görünüp yemecilerin vesayeti...

Yorumu oyla      59      49  
FRONTAL 10 Kasım 2014 Pazartesi 13:12

IMF'den : Gelip hortumlanan 40 Milyar doları, Soyulan 26 Bankayı, Boşaltılan Merkez Bankasını Ve 28 Şubatta Soyulan Türkiye'yi TEK SATIR görmeyenler, Neyin peşine düşmüşler:))) Madem Türkiye'yi bu kadar düşünüyordunuz : O zaman GEZİ olaylarında Türkiyeyi yakıp yıkanlara,100 Milyar dolar zarar verenlere NEDEN KAHRAMAN diyordunuz? Battıkça batıyor ve de asıl niyetinizin ne olduğunu belli ediyorsunuz. Halkı sokağa çağırıyordunuz???

Yorumu oyla      63      57  
Misafir 9 Kasım 2014 Pazar 23:54

acaba aksaray parasıyla yurdumuzun her meydanına kılıçoğlunun heykeli yaptırsaydık aynı çevreler vahh vah yazık paramıza dermiydi

Yorumu oyla      57      54  
Misafir 9 Kasım 2014 Pazar 14:37

SARAY BÜYÜK ama oy cücük.İTİBAR 06 Ankara...Davutoğlu bir derin AYDINLIKIN mikserin Emine'sine bir de yolsuzluklar zirvesi bize tek oy veren ARAP ülkesi KATAR'a teşekkür borçlu.Çok nickli fakat üslubu hep aynı trollereyse teşekkürü kim düşünecek, onlar amatör ruhlu çalışkan vatan evlatları:-)VATANI sadece kendilerinin sevdiğini zanneden HaRAMA kuyumculara susmayı milliyetçilik ve ziLLİ iradeye saygı sanan TROLLERe teşekkür etmezler...Onların ki hobi.Dinine küfreden yok ve HARAM DA yemedik:-)

Yorumu oyla      57      53  
FRONTAL 9 Kasım 2014 Pazar 00:21

Arsızlığın bu kadarısına pess! Troll haa! Siz hiç : " dinime küfür eden Müsliman olsa" diye bir söz işittinizmi? Sizler hiç kendi devlet adamını küçük görüp , başka devlet adamlarını yücelten bir başka millet gördünüzmü? Yazık çok yazık! Özgül ağırlıktan kastınız; sahte imamlık yaparak , ABD de yaşayıp Türkiye'yi karıştırmaksa öyle özgül ağırlık yerin dibine batsın! Sizler asimile edilmiş T.C devletine düşman bir yapısınız. Kendi acınacak halinize gülüyorsunuz.

Yorumu oyla      63      52  
Misafir 8 Kasım 2014 Cumartesi 21:02

İNANAN Chp'de de olsa SALDIR.SAĞ GÖRÜN SALDIR SOL GÖRÜN SALDIR.Milletvekili de olsa inanan CAHİLDİR AKIL VER AYDINLAT AYDINLIK OKUMASINI SAĞLA...1917 MODEL KAFALAR ÇOK NİCKLİ...

Yorumu oyla      55      54  
Misafir 8 Kasım 2014 Cumartesi 17:29

SARAY BÜYÜKLÜĞÜYLE büyüklük olmaz.Özgül ağırlığın OLACAK. İNGİLİZ başbakanı 10 nolu dairden ağırlığını gösteriyor.Derin İP, AKP'ye koltuk çıktı mikser görevini yaptı.CHP yönünden yazan AKP'li de işinin uzmanı.Belki de aslen o da mikserde ayranı sevenlerden. Araplardan BM'de tek oy aldık o da bizim gibi yolsuzluklar ülkesi KATAR'dan.2008'de 191 oy alan Yeni Türkiye'yi ağır abi kabul eden yok 60 oy.Demek kiSARAY BÜYÜKLÜĞÜYLE BÜYÜKLÜK OLMUYOR.Dışarda TANIMIŞLAR kutucuları.Troller parlatsa da:-)FOS.

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 4 Kasım 2014 Salı 18:30

Bugün Genelbaşkanınız sn K.Kılıçtaroğlunu canlı izledim.Söylediklerinin %10 doğru olsa vallahide,billahide CHP ye oy vereceğim....Akp nin bir ayda çıkardığı ruhsat sürecini, CHP iki ayda çıkarsa,yemin ediyorum CHP ye oy vereceğim.Akp belediyelerinde sıfır masrafla çıkardığımız ruhsatları,CHP li belediyelerde,ruhsatbaşı üç-beş bin tle masraf ile çıkarabilsek yine CHP ye oy vereceğim.Sevgili Bulent bey kafanızı kuma sokmayın lütfen.Kıç çok fena halde ÇIPLAK.Benden söylemesi.Ankaranın dilindesiniz.

Yorumu oyla      62      53  
Misafir 3 Kasım 2014 Pazartesi 18:17

Totem, mızrak çuvala sığmıyor, AKSARAYı savunacağım derken çarşaflıyorsun, "Ak saray Erdoğan Cumhurbaşkanı olduktan sonrada bu ülkeye hizmet verecek kamulaştırmadı" demekle neyi örtüyorsun? TÜRGEV cemaatinin şeyhi değil mi bilaloğlan? Nerden bu değirmenin suyu? 17:25ten sonra araziye uydun, AYARLI savcılar eliyle 17:25 aklandıktan sonra tekrar çıktın ortaya, görev aşkını anlıyorum ama mantıklı ol biraz.

Yorumu oyla      61      56  
TOTEM 3 Kasım 2014 Pazartesi 16:36

Sayın editör kardeşim!! neden buraya yazdığım yorumlar sansürleniyor? garip veya etik dışı bir söylem mi var? lütfen mantıklı ve tutarlı olun.

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 2 Kasım 2014 Pazar 17:00

CISS da daha önceleri yazdı.28 Şubat'ta banka iç eden ve yönetimlerine gelen branşı jandarma ama emekli olunca kel alaka ile BANKA yönetimine gelen adamları savunur.AKP kara diye buna mı eyvallah EDELİM...ZATEN İKİ VESAYET ANADOLU değğerlerine karşı birleşti....Her şey NET...Müslüman mahalleSİNDE... sattırmaz bu millet öyle DİPÇİKLE HAYAT tarzı da geçti artık...

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 2 Kasım 2014 Pazar 16:54

AksaraY'ın bir sütunu da geçici olarak ve örtülü şekilde AKP'ye destek olan yıllardır halkı sol ve ATATÜRK görüntüsüyle KANDıran sözde"İşçİ Partisİ" özde VesayeT partisi ve çok yönlü başkanıdır..Silivri'den nelerin karşılığında çıktı..Dolmabahçe sırlarını Büyükanıt'ın elemanından aldılar.Çok şeyi o biliyor.Karşılıklı anlaşmayla çıktı.AKP yolsuzlukla belgelerle onlara muhtaç hale geldi.YANİ YCHP KARŞITLARI SOLCU DEĞİLDİR.balyozun darbecilerin elemanlarıdır.ERGENEKONCULAR..AYRILDILARHAYIRLI oldu.

Yorumu oyla      58      51  
TOTEM 2 Kasım 2014 Pazar 13:33

Ak saray Erdoğan Cumhurbaşkanı olduktan sonrada bu ülkeye hizmet verecek kamulaştırmadı ama ya senin ağlak hacı ne iş bacı:) Allah Allah deyip Amerikalarda baron olmuş adama sözün yok mu? Bu nasıl iş? Dini bir cemaatin gazeteleri,Televizyonları,madenleri şirketleri ve dahi bankaları olur mu hacı? Senin hacı neden Türkiye ye gelmiyor hacı? maçası mı yemiyor? haa neden kaçmıştı çok seviyordu da ülkesini? Amerikada yaşayıp Türkiyede dalavere çevirmek ne iş hacı?Sen bu işleri bırak Allaha kul ol.

Yorumu oyla      53      54  
CISS 2 Kasım 2014 Pazar 13:20

2- Bunun yanında eğer CHP deki vekiller ya da yandaşları içerisinde, her ne sebeple olursa olsun, tıpkı Akp gibi ve ona "paralel" hak hukuk adalet Cumhuriyet Atatürk düşmanı Fethullah Gülen ile Cemaatini destekleyen ya da arka çıkanlar var ise, onların topunun da canı cehenneme! Ayrıca benim şu andaki YCHP denen yolunu şaşırmış "örgüt" ile işim de yok! CISS!

Yorumu oyla      59      49  
CISS 2 Kasım 2014 Pazar 13:15

1- Totem merhaba, geçiyordum uğradım. Bakıyorum da; Devletin Emniyetine Yargısına hatta muhtemelen de Ordusuna, (şimdi paralelci diye savaş açtığı) TSK ve Atatürk düşmanlarını geçmişte bile bile ve kendileri ile el ele tutuşarak dolduran, 17-25 Aralık 2013 sürecinde arada kendi ceplerini de doldurmayı ihmal etmedikleri ortaya çıkan AKP hükümeti Bakanları ile liderlerinin, hala sözcülüğünü yapmaktan ve onların ağzıyla hiç sıkılmadan yazmayı sürdürmektesin. CISS!

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 2 Kasım 2014 Pazar 12:55

Bu tür binalar baskıcı rejimlerde inşa edilir, insanın üstüne üstüne gelen yapılar hep faşizm dönemlerinde yapılmıştır. Bütün kolonlar çelik konstrüksiyon üzerine Yeşil Granit kaplama yapılmış. Bu granitler işlemesiz durumda 1 M² maliyeti 200 USD işlemeli olunca maliyet artıyor. Sadece 1 metrekaresinin maliyeti 16 maden işçisinin bir günlük ücretine bedel. Antalya'dan gelen Limra taşının 1m² maliyeti 120 USD ile 200 USD arasında değişiyor. Bunları çelik uçlu matkaplarla işleniyor. İşlemeyle birlikte 250 USD. Mimari üslup olarak tam bir görgüsüzlük, yolsuzluk, hukuksuzluk abidesi. Yurt dışında maden ocağında çalışacak işçi iki yıl eğitim alırken, burada 38 saat eğitim alıyor.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 2 Kasım 2014 Pazar 12:53

"Hükümet maden ocaklarına işçi sağlığı, iş güvenliği, denetim ve önlemler için yatırım yapmıyor. Ama Başbakan AOÇ'ye bir saray yapıyor. 1000 odalı bu binanın müştemilatıyla birlikte tam bir saray edasında olduğunu biliyoruz. Tamamlandığı söylenen saraya yaklaşık 1 milyar TL ve eski parayla 1 Katrilyon lira harcandığı ortada. Bu 1 katrilyona 935 bin maden işçisinin bir aylık ücretine bedel, 2 bin yaşam odasına eşdeğer" dedi.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 2 Kasım 2014 Pazar 12:51

Cumhurbaşkanlığı konutunun maliyeti 700 milyon TL'yi (300 milyon doları) aşıyor. Hindistan'ın Mars'a gönderdiği uydu ise 170 milyon TL'ye (74 milyon dolara) mal olmuş. Yani, bizim Cumhurbaşkanlığı konutuna harcadığımız para ile Hindistan Mars'a üç uydu daha gönderebilirmiş. Buna ek olarak, Milli Eğitim Bakanlığı'nın 2013'de bedava kitap dağıtmak için harcadığı para 330 milyon TL civarındaydı. Yani, Cumhurbaşkanlığı konutuna harcanacak 700 milyon TL ile MEB'in kitap bütçesini üç katına çıkarılabilirdi. Ya da bu parayla tanesi yaklaşık 500 bin TL'den satılan yaşam odalarından satın alarak madenlerimizi daha güvenli hale getirilebilirdi.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 2 Kasım 2014 Pazar 10:50

Çankaya yeterli değil miydi? Yeterliydi fakat kendisine oy vermeyen herkesle hatta 13 yaşında öldürülen çocukla bile kavgalı olan ve "İki Ayyaş" sözüyle uzlaşı hedefini yaralayan iktidarın zirvesi elbette Çankaya'da oturamazdı.E.Ülker Hanım da Perinçek gibi çok Atatürkçü!!!! olduğundan partisini buldu.Bu hamleler vesayetin eski ve yeni ittifakının göstergesidir.Gerçekte ülkede kim kimdir? Sağ sol ve AKP görünümlü çok derin eleman var.İttifak belli: Yeter ki sermaye,Saraylar ve saltanat sürsün.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 2 Kasım 2014 Pazar 10:33

Sn Yazar:Aksaray'ın oda sayısı İstanbul'daki tüm sarayların oda sayısından fazla.Yapılırken 3.000 ağaç kesildi.Çok gerekliydi olmazsa olmaz bir ihtiyaçtı.Bu arada partinizden ayrılan Emine Ülker Hanfendinin İşçi Partisi başkanlığı söz konusu medya bunu yazıyor.% 0,2 olan halk desteğinin rüzgârını alıp İP'i iktidar yapabilir herhalde.Yoksa zamanlaması pek manidar değil.Bazılarının dışarı çıkmasının diyeti.Görünümde de Aydınlık bunlarla kavgalı.Çok yüzlülük; her ikisi de bu işleri iyi bilirler.

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 1 Kasım 2014 Cumartesi 18:18

çok yorum yazmak ve insanları boğuntuya getirmek marifet ise benim klavyem çok hızlıdır:) dakikada iki pasaj yorum yazarım:) Amerikada yaşayıp,ülkesine bile gelmeye maçası yemiyen bir adama kulluk etmek nasıl birşey acaba? Hadi birileri ananasları götürüyor da be gülüm sana da ananasın posasımı kalıyor:)insanlar böyle olduğu sürece şeyhte biner firavunda sen sadece binicini seçersin binilmek kaderin olur. Sayın vekil yeni yol arkadaşlarınız nasıl? haa birde maaşları iyi mi? biz beleşe yazıyoruz.

Yorumu oyla      54      51  
TOTEM 1 Kasım 2014 Cumartesi 18:14

sayın yazar burada sizi ve Güleni ölesiye destek veren vatandaşın maaşını siz mi ödüyorsunuz? yoksa cemaat mi:))bu tip maaşlı yorumcuya söyleyecek sözünüz yok mu:)aslında ben eğlenmeye başladım...zerrab,bakan,sıfırlama..bana eski ulusalcı militanları hatırlattı onlarda üçbeş slogandan ibaret papağanlardı bunlarada ruh ikizi Bla,bla,bla başka birşey yok şeyh uçmaz mürid uçurur demişler boşuna. bir insan için ne acı bir durum,kendi gibi bir kula kulluk etmek ne aşağılayıcı bir durum yazık..

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 1 Kasım 2014 Cumartesi 18:10

Yeşil saray dediğiniz binaların total maliyeti 300 Milyon dolar.1991-1999 Arası SSK nın toplam zararı=50 Milyar dolar.Sizde ne akıl var,ne de yeterli zeka.Türk Milleti sizi çok iyi tanıyor.Gün geçtikçe de daha iyi tanıyacak.Belge mi istiyorsun.2015 Seçimlerinde AKP en az %54 oy alamazsa,ben sizden burada özür dileyeceğim sn Kuşoğlu.

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 1 Kasım 2014 Cumartesi 17:55

TOTEMDEN bir istek.Orhan GENCEBAY söylüyor:" Kula kulluk edenlere YAZIKLARRR olsun."..Madenlerde ölenleri anlatmama, konu değiştirme ve CHP tarihi uzmanı Totem'e Selamlar:-)

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 1 Kasım 2014 Cumartesi 16:04

Kula kulluk edip Amerika daki bir sahte imama tabi olanların biat kelimesini kullanması ne ilginç değil mi:)) komik çocuklar var burada:))

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 1 Kasım 2014 Cumartesi 14:42

Bu maden ölümleri maden de değil çukurlarda ölümler ancak bizim gibi fıtratıyla sözü, oluşturduğu imajı ayrı siyasilerin ülkesinde olur.Halk seçmiş:-) Çukurda ölen halk.Niye Batıda böyle ahlaksız ölümler yok.Neden bizde bakanlar koltuğa yapışır utanmadan umarsızca.Biz Müslüman mıyız ? Özüyle sözü ahlakı İslam'a uymayan Müslümanlarız.Birileri ekmek parasına çukurlarda birileri saraylarda.Aynı masal gibi ama gerçek.Yağcılar da cabası.Havuz yağları.Okumakla da olmuyor şahsiyet yoksa boşa emek!

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 1 Kasım 2014 Cumartesi 00:00

TOTEM tam bir biatçı,istiyor ki insanlar her şartta Aksaray desin koyun gibi oy versin: Sen BND'ye paçayı kaptır Silivri'yi darbecileri kutsa.PKK'nın yolunu kesen dershaneleri kapa sonra da oy bekle.He Totem biz anlamıyoruz olanları.APO serhildan deyince neleri elde ettiğini polisleri tutuklatanların APO ve gülcüsü olduğunu bilmiyoruz.Hep gözümüz okyanus ötesinde...Alem anladı bunların iç yüzünü...Solu bile temiziz demokratız diye kandırdı.Referandumdan sonra 180 derece döndü.Maske düştü.Yeter.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 23:51

Ben hükümet gökten indi diyenlerden değilim. Hırsızı görünce hırsıza hırsız demesini de bilirim.AKP alternatifsizlikten iktidar .Batıda böyle çalanların iktidarı var mı?Avam gibi çalıyorlar yapıyorlar diyemeyiz.Bunu bilmek anlamak için de kimsenin direktifine gerek yok.Dün oy verdim çünkü alternatifi yoktu.AKP demokrat göründü Soldan bile oy aldı.Şimdi de kutuları gördüm oy değil günahımı vermem .Göz göre göre de kutu ve kuyumcu paklamam.Herkesi eleştirirmiş. Zarrab deyince :-) Darbedir darbe:-)

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 21:29

AYDINLIKÇILAR CHP'den kopuyor.ERGENESOL; SOLA karşı.Anadoluya değerlerine karşı...EMİNE HANIM BAŞBAKAN KOBANİ ŞAMPİYON:-) Ya da Nur Serter gelecek Nurlar yağacak!!!

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 18:49

15-Mart-2012 ToteM: "Aç gözünü kardeşim Gülene kızarken Hırıstyan yada yahudi misyonerliğinin başarılı bir ürünü olmuşsun.Bak kendine ve çevrene Osmanlıya ve islama alerjisi olan bir güruhun mensubu olmuşsun." VEEEEEEEEE bugün farklı bir boyuttan seslenen ToteM...He AĞAM 4 bakan askeri darbeyle keyfinden indi. Yaz bir CHP HEKÂYASI.Dün dündür... Havuzda buldum 700 binlik saati.Kaz Şiş Yanmak:-)Çevirmek, değiştirmek.Baron Harun Karun...He He eyledir ağam sen dirsen doğridir...Ne dersen He he.

Yorumu oyla      57      50  
TOTEM 31 Ekim 2014 Cuma 18:23

Hıristiyan Amerikanın kollarında ve yahudi lobisinin emrindeki Hocasına bakmadan beni Hıristiyan ve yahudi misyonerliği ile suçlamış:))) yaa çok komik bu çocukceğiz:)bunlar acaba birşey mi çekiyor? yoksa haşşaşi lafı doğru mu? ayık kafa ile böyle eblehçe söz söylenmez zira:)

Yorumu oyla      53      51  
TOTEM 31 Ekim 2014 Cuma 18:06

Dün benim Gülen için söylediklerimden dem vurmuş arşivi karıştırmış:) ben arşivden aleyhine söylediklerimi de çıkartırım ama ya sen? sen vatandaş dün savunduğun hükumete bugün imamınla ters düştü diye çakmıyormusun? dün hükumeti hiç eleştiriyormuydun? ama ben yerine göre herkesi eleştirebildim çünki benim kişiliğim kimsenin ipoteğinde değil ben özgür bir beyinim şaşar beşerim ama en azından onurluyum kula kulluk etmem Allahtan başka ilahım da yok! Şimdi ucuz bebe sen benim ayarım değilsin bil.

Yorumu oyla      53      51  
TOTEM 31 Ekim 2014 Cuma 18:03

Zerrap benim umurumda değil sorgulansın içeri gitsin bana ne? ama zerrap diyen birinin Amerika da yaşayan bir sahte imamı savunması bence utanç verici! Zerrap rüşvet veriyormuş!! hocam Uganda daki rafineriyi koçlara verelim mi demesini görmezden gelmek ne oluyor?kendini Allaha adamış bir adamın ihaleler dağıtması ne demek oluyor?Bankalar,madenler,gazeteler,televizyonlar ne? biri bana anlatsız! Zerrap diyelim hadi ama ya Gülen efendinin yediği hurmalar ne olacak? onlar Allah adına değil mi?

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 17:51

Ak yorumcu totem, burada frontal hanım ( dişi totem ) nerede acaba? Hanımefendinin yorumları aranıyor doğrusu. Akyorumcu kadrosu eksik, olmuyor ama böyle:)

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 17:48

TOTEM ne diyor 16.41. 15 Mart 2012 tarihli bu TÜMCELER sana aitse:-) Bir kuyumcu için 4 bakan indiren için darbe deyip çark edilir miii? Bak Silivri senin karşı çıktığın darbeciler mekânı Merkel'in güçlü İsvİçrE hesaplı ricasıyla boşaldı...TOTEMMM bütün bunlar bir yalan mıydı KİNE:-)Anlat bilmiyor idim yanıldum.Derenin suyu Misyonerin unu:-) CIA ziya...anlat anlat..

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 31 Ekim 2014 Cuma 17:34

Totem bu rumuzla 7 yıldır yazıyor!! benim yazdıklarımın hepsi arşivde duruyor!! rumuzla yorum yazmak o yüzden cesaret ister! sözünün arkasında durursun geri git 7 yıl öncesi söylediklerim durur! ancak misafir rumuzuna sığınarak saklananlar sallar sallar nasılsa yazdıklarının bir sorumluluğu yoktur. Onurlu ve dürüst bir adam ile korkak bir mürid arasındaki enbüyük fark budur! Benimle tartışacak adam öncelikle karanlıktan sallamayacak cesur biri olmalı rumuz yazmak çok zor değil.varmı o cesaretin?

Yorumu oyla      53      50  
TOTEM 31 Ekim 2014 Cuma 17:02

Yeşil dedinizde aklıma geldi Sayın vekil!! hani şuan bebeleri size sonsuz destek veren kol kola olduğunuz yeşil bir imam var ya onunla ilgili neden şu sıralar konuşmuyorsunuz? Cumhurbaşkanlığı köşküne giden paraları araştırırken savunduğunuz bankanın paraları nereye gidiyor? kime hizmet ediyor diye neden hiç sormuyorsunuz? Bu ne omurgasızlık? bakın Emine Ülker Tarhan bile istifa etti! o bile bu omurgasız duruşa dayanamadı.siz ise hala bu çete ile işbirliği içindesiniz yazık gerçekten yazık..

Yorumu oyla      54      52  
TOTEM 31 Ekim 2014 Cuma 16:53

Chp zorda ise Amerikalı imam ve bebeleri yardıma gelir.. nede olsa bankaları,gazeteleri,televizyonları,madenleri,rafinerileri var. bu derenin suyu nereden gelir nereye gider? soran yok!! sayın vekil yeni yol arkadaşınız Amerikalı imam mı?

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 16:49

Bülent Bey, kadim yorumcunun direktiflerini kale alın:-) ya yorumcular onun bahsettiği CHP tarihi anekdotları konusuna gelmeli ya dün övdüğü cemaati karalamalı ve KATİYYEN VE KATİBETEN KUYUMCULARDAN KUTULARDAN BAhsedilmemeli. HELE ZARRAB denince felaket kızıyor ....SİZE BİR CHP masalı anlatayım boş verin VİLLAYI KUTUYU...SEN NE İSTERSEN onu yazsın herkes AKSARAYLARA gelmesinler MADENLERİ ÖLÜM ÇUKURLARINI GÖRMESİN YAZARLAR. HAZRET KIZIYOR:-) Sağ elimde ayrı sol elimde ayrı fikirlerim vaaarrr.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 16:41

Bir zamanlar T.Atila köşesinde TOTEM şimdi hesap soruyor:-) "15 Mart 2012 Perşembe 14:16- 15 Mart 2012 Perşembe 14:16 Hiçbir anlamı yok değilmi?Yok tabi zira Gülen Türklüğün yanında Müslümanlığıda yaymaya çalışıyor ve siz buna tahammül edemiyorsunuz değilmi? Sizler zavallı bir şekilde asimile edilmişsiniz farkında değilsiniz ama beyniniz asimile olmuş!;Ne tarihinize ve atalarınıza sevginiz kalmış nede dininize.Aç gözünü kardeşim Gülene kızarken Hırıstyan yada yahudi misyonerliğinin başarılı bir ürünü olmuşsun.Bak kendine ve çevrene Osmanlıya ve islama alerjisi olan bir güruhun mensubu olmuşsun.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 16:14

Hükümet zordaysa derinlerden ÜLKER yıldızlarından yardım gelir.İstifada zamanlama manidar.Bekaa vadisinde gül veren adamın yeni numaraları.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 15:55

CHP'de de 1930 modellerle toplumla barışıkların yolu ayrılıyor...Hâlâ komünizm rüyası görenler var...Eskiciler çarşısı sokak aralarında olur..Halka rağmen halk için,anlayışı bitmiştir..Yeşil vesayetle Aydınlıkçı derinler el ele.

Yorumu oyla      54      50  
TOTEM 31 Ekim 2014 Cuma 15:34

Sayın Kuşoğlu,Neden Gülen i sorgulamıyorsunuz artık! Bir cemaat düşünün,başında bir imam,imam Amerika da yaşıyor,Baron olmuş! Gazeteleri var,televizyonları,madenleri,şirketleri ve hatta bankası var! bu paraların kaynağı ne? kimin kontrolünde kim denetliyor? bu paralar nerelerde kullanılıyor? bunları soırmak hiç aklınıza gelmez mi? Bank Asya yı savunacağınıza bu nasıl banka? bu nasıl cemaat bu nasıl iş demek hiç mi aklınıza gelmez? Dün F tipi dediğiniz cemaat ile kolkola olmak nasıl bir his?

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 14:20

Sn Kuşoğlu Tunusta,Tunusun Akp si kaybetmiş.Bu 2015 seçimleri için bir umut bence.....Fakat siz bu kafayı değiştirmezseniz.yeminle söylüyorum.sn Muharrem ince 250 yıl demişti ya siz 1250 yıl iktidar yüzü göremeyeceksiniz.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 14:07

Sansür her ne olursa olsun ,her demokrat medyadada vardır

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 10:52

İŞÇİ, madende PET ŞİŞEYE İŞERKEN aynı yerde yemek yerken TROLLER VE yağladıkları iktidar TArih sizi de yazacak.Ülkemin Vicdansız Yılları, diye.Vicdanını yitiren her şeyini yitirmiştir.Ne kadar zengin olursa olsun....Mersin'de 18 polis aldılar hepsi bırakıldı..CAHİL HALKA ALGI VE PET ŞİŞE...FUAT AVNİ ne yazsa çıkıyor...AR DAMARI AR damarı(yırtılırmış) olmuş artık kâr DAMARI.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 09:34

Totem 15 Mart 2012 tarihli yorumuna bakar mısın? Dün övgü bugün....mutedil ol...

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 31 Ekim 2014 Cuma 07:27

"Yeşil mermer saray(!)" siz yeşile gıcıksınız diye,Kızıl mermer saraya dönüştürülemez.bahsettiğiniz o saray,kamunun IMF ye geçmişte ödediği iki yıllık faiz bedelinin onda biri kadar bir rakama maloldu.Ayıp ayıp.Köprüye karşı çıkarsınız.hava alanına karşı çıkarsınız,Oto yola karşı çıkarsınız.Boğaz alt geçiti ve metrolara karşı çıkarsınız.Camiye ibadethaneye karşı çıkarsınız.Siz Türk Milletinin başına belamısınız.Suç atalarımızda,sizin kökünüzü 1915 de tam olarak kazıyamamışlar.

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 30 Ekim 2014 Perşembe 23:07

Sayuın yazar, birkaç kez kurala uygun yorumlarım tırpanlandı, sizin veya editörünüz tarafından. Sizi haksız yere eleştiren AKYORUMlara tepkiydi ama, buraya kadar. Sizi AKYORUMCUlarınızla başbaşa bırakıyorum.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 30 Ekim 2014 Perşembe 21:41

Burada herkes genelde yazarı ve yazıyı eleştirir.Bir yorumcu eleştirisi: AKP aklamacısı vatandaş sizce söylediklerine inanıyor mu? Bence kesinlikler hayır. Okeye 4. arıyor..CHP tarihini tartışacak insanlar arıyor...Kısacası meşgale arıyor...AKPli olduğu şüpheli bu iş bir hobi zaman eskitme yolu...

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 30 Ekim 2014 Perşembe 21:31

Dün şehit olan astsubayın babasının dağ başındaki perişan evi kırmızı tuğladan herkesin Aksarayı olmuyor.Bazıları da Aksaray aklamacısı rolünün severek yapıyor, dün övdüğü insanlara bugün argoyla hitap ediyor zaten bu şahıs için 2012 de bir yorumcu çok güzel yazmış.Ya yazara, ya editöre ya da yorumcuya çatacak ve AKP paklayacak.Yeni bir şey yok BATI YAKASINDA.KANUNLAR fakirler içindir ülkemde...Bir de yorumcu Talat Atila gibi CB uçağına binen yazarı paralel esiri ilan etmez mi.Güler misin...

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 30 Ekim 2014 Perşembe 20:55

Totem kardeş,"Kobani" dedikleri yer yazar ve partisi için önemlidir.Zira Oradakilerin kahir ekseriyetiKürt kılığına sokulmuş yapılardır.Ayriyeten islam düşmanı,marksist ateistlerdir.Yazarın bulunduğu partinin,ezici çoğunluğu Laik maskeli,malüm o yapılara mensupturlar ve fikri ve zihinsel akrabalıkları var.Unutmayın,Cumhuriyet bürokrasisi de,Türk kılığına sokulmuşibu yapılara teslim edilmişti.Zira Latin alfabesini o yapılar bilirdi.

Yorumu oyla      53      51  
TOTEM 30 Ekim 2014 Perşembe 19:11

Nasıl izah edersiniz? Genel başkanınız Tezkereye hayır deyip sonra Kobani yi kurtarmak için yeni bir teskere fikrini ortaya atarken ne düşünüyor ve neye hizmet ediyordu? Bir kere tutarlı olun birkez olsun bir duruşunuz olsun Artık kendi tabanınız bile size asla güvenmiyor hatta sinir oluyor hal böyle iken siz hala Ak yorumcular,yok bank Asya Kobani zırvaları ile kendinizi tükettiğinizi göremiyormusunuz? Bu ülkede kan ve ateşe düşsün de sizde rahat edin o zaman hepiniz mutlu olacaksınız sanki..

Yorumu oyla      54      53  
TOTEM 30 Ekim 2014 Perşembe 19:09

Konusunda tarafsız kalmaya çalışan Hükumeti eleştirmediniz mi? Tutarlılık denen erdem sizde ve partinizde zerre yok! sanki ülke karışsında nasıl olursa olsun düsturu ile nerede ateş olsa benzin bidonunu alıp koşmak sizce vatanseverlik mi?Daha dün Fetoş,F tipi dediğiniz Gülen ve uzantıları ile kol kola olmayı hangi siyasi duruş ve etik ile izah edeceksiniz? Kobani de kimler var ve neden burayı bu kadar önemsiyor bunu bildiğiniz halde önceki yazınızda sarfettiğiniz sözleri hatırlarsanız bu ikilemi

Yorumu oyla      54      53  
TOTEM 30 Ekim 2014 Perşembe 19:05

Sizin öneriniz ne? siz parti ve kişisel olarak tutarlı mısınız? sizin izlediğiniz politika ve söylemler hangi amaca hizmet ediyor? İşid i Araplar ve Türkiye destekliyor ve yarattı diyerek kimin aklı ile dalga geçip kimleri hedef gösterme çabasındasınız? İşid ile yatıp İşidf ile kalkıyoruz! Emperyal devletlerin oyunu konusunda hem fikiriz ancak siz hem emperyal devlet oyunu deyip hemde bu oyunda başrole soyunmakla kimin aklı ile dalga geçiyorsunuz? Önceki yazınızda Kobani daha doğrusu Ayn el arap

Yorumu oyla      53      52