YORUMLAR
Toplam 32 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
TOTEM 15 Kasım 2013 Cuma 15:02

Yapması gerekeni yaptı diye birini övmeyeceksin ancak asla yapmaması gerekenleri yapanları kahraman diye lanse edip övgüler düzeceksin ne tatlı şeysin sen öyle. asıl ihanet senin yaptığındır gülüm ama sen daha bunun bile farkında değilsin.

Yorumu oyla      58      57  
Misafir 15 Kasım 2013 Cuma 13:43

Totem,hiç kimse hükümeti sıradan yapması gerekenleri yaptı diye övmek zorunda değil.Yapması gerekenleri yaptı diye övmek gelecek nesillere ihanet etmektir.

Yorumu oyla      59      49  
TOTEM 14 Kasım 2013 Perşembe 18:30

aşağıdaki 16.46 ile 16.49 arasındaki yorumlar bana aittir.

Yorumu oyla      55      55  
Misafir 14 Kasım 2013 Perşembe 16:49

dolayı eleştiriyorum.eleştiri müessesi yanlış olan eylemlere karşı yapılır yoksa hükümet ne yaparsa yapsın eleştirmek gerek diye bir kural yok. Şimdi bana söyle hükümetin tek bir icraatına tebrikler çok iyi dedin mi? hadi onu geçtim karalamaya çalışmadan durabildin mi? Sayın Kuşoğlu abarmaz ama karşı cenahta olan herkesten hertürlü yalan dolan ve iftira olabilir işte senin taraflı bakış açının ürünü bu söylemin ve tavrın. lütfen artık birazda kendi özeleştiriniziyapmayı deneyip başarın.

Yorumu oyla      53      67  
Misafir 14 Kasım 2013 Perşembe 16:46

Hülya hükümeti eleştirmek en demokratik ve en doğal reflekstir ancak sizlerin yaptığınız bu mu? Bir vatandaş olarak senin görevin doğruları destekleyip yanlışları eleştirerek seni yönetenleri doğru şekilde yönlendirmek değil mi? Peki sen ne yapıyorsun? hükümetin hiç bir icraatini destekledin mi? yoksa ağzı ile kuş tutsa kuşun cinsini beğenmeyip yinede kulp taktın mı? Şimdi bu sence bir vatandaş refleksi mi? yoksa siyasi bir fanatik refleksi mi* işre ben de sen ve senin gibileri bu tavrınızdan-

Yorumu oyla      54      67  
hulya 14 Kasım 2013 Perşembe 15:32

Totem Ak Parti'yi Hükümet olduğu için eleştiriyorum.Saadet partisine bir şey dedimmi yada BDP'ye? İnsanların kimden neden ötürü şüphe duyacaklarını kimse bilemez.Ama neden şüphe duyduklarını izah edebilirler.Yazar yalan söylermi söyleyebilir o'da insan sonuçta ama burada yalan yazacak kadar abartacağına ihtimal vermiyorum.

Yorumu oyla      63      49  
TOTEM 14 Kasım 2013 Perşembe 14:49

Bilmediğin bir olayda biri birşey söyleyince hemen doğru kabul etmek yanlıştır zira ya yalan söylüyorsa demişim değil mi? sonrada Muhalefetin denetleme görevini bende önemsiyorum demişim.Şimdi benim bu yorumumun neresi sana battı söylermisin? Benim muhasebe bilgim yok ama iddia edenlerin ve iddiayı yalanlayanlarında muhasebe bilgisi tartışılmaz değil mi? Ama sen gibiler inanmak istediğinize inanmayı tercih edip sormaz sorgulamazsınız ben sizin gibi yapmam. Muhasebe bilgisi olan fanatik vatandaş.

Yorumu oyla      53      51  
TOTEM 14 Kasım 2013 Perşembe 14:45

Allah insanı anlama kabiliyetinden muaf tutmasın! Kardeşim ben bu konuda uzman değilim ve bu yüzdendir ki konu hakkında ki yoruımumu açıp bir okursan! buna zahmet edersen ve sadece birine çakacağım uğraşına girmek yerine anlamaya çalışırsan göreceksin! Konu ile ilgili yorumumda bu konuyu araştırmadım,dolayısı ile bilgi sahibi değilim o yüzden bir fikir üretmem doğru olmaz demişim değil mi? 13.44 oku iyi oku yorumumu ve ilave edip böyle yapanlarında yanlış yapacağını söylemişim ver sana-

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 14 Kasım 2013 Perşembe 13:44

Konu Hakkında detaylı bilgi sahibi olmak lazım ,Bütçe NEDİR,Sayıştay denetimine hangi kamu kurum ve kuruluşları dahildir ,Performans bütçe nedir ,denk bütçe nedir ,Bütçenin yürürlük ve görüşülme tarihleri nedir,sayıştay raporları olmadan ŞEFFAF bir bütçe olabilir mi ,'MALİ ' açıdan anlamadan ,muhasebe bilgisi olmadan ,ki detaylı bilgi sahibi olmadığınızı söylüyorsunuz ,o zaman ,Parkta oturup hükümet kuranlardan ,berber muhabbetlerinden,kahve geyiğinden farkı kalmaz sözleriniz malayaniye döner

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 14 Kasım 2013 Perşembe 13:33

Sayın yazara da yalancı demedim,ya yalan söylüyorsa dedim. İkisi çok ayrı şeylerdi aslında bu çarpıcı kelime ile çok farklı birşey anlatmak istedim ama çap dar olunca anlayışta kıt oluyor. Ben konu hakkında detaylı bilgi sahibi değilim o yüzden kesin yorum yapamam dedim ve sadece biri öyle söylüyor diye detaylı araştırmadan hüküm veremem dedim ve Ama Bülent bey öyle söylüyor denince belkide yalan söylüyor ne biliyorsun dedim. Bak istersen daha detaylı anlatayım.çok bilmişlik yapmadan bir düşün.

Yorumu oyla      53      50  
TOTEM 14 Kasım 2013 Perşembe 13:29

Yalan söyleyene de yalancı demeye hakkım yok? O zaman bu denkleme göre benim doğruları seslendirmeye de hakkım yok peki ne yapmalıyım bu durumda? Sen yasakladın diye doğruları söylemeyeyim mi? Siyasetçi gerçeği bilmediği için yada ortadaki mevzudan habersiz yada o konuda yetersiz olduğu içinmi çarpıtır yada yalana sığınır? Katiyyen Firavunda büyük alim ama bunu kötü yönde kullanırdı!Ben bu insanları bilgisiz,cahil yada iş bilmezlikle itham etmiyorum ki! Samimiyetsizlik ile suçluyorum ve ayrıca-

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 14 Kasım 2013 Perşembe 10:43

Sayın Totem ,Kimseye yalancı deme hakkınız yok .Mecliste Anayasa Komisyonunda nasıl Hukukçu Milletvekilleri ağırlıkta ise ,Bütçe görüşmelerinde de kamudaki hizmetleri ortada olan Siyasal Bilgiler Fakültesi mezunu Yeminli Mali Müşavirlik yapmış bir milletvekilinin olması o kadar doğaldır.Bütçenin hangi dönemlerde hazırlandığını ,Kesin hesabın ne olduğunu,B cetvelini ,Sayıştay denetiminin hangi kamu kurum ve kuruluşlarını kapsadığını inanın sizden katbe kat anlar ,irdeler,BİRAZ AKIL İZAN

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 13 Kasım 2013 Çarşamba 19:40

Hulya Hanım , Yorum köşesinin sağındaki 3. maddeyi okur musunuz??? Ben sayın vekile mesajımı iletirim ....BEN MELAMET GÖMLEĞİNİ KENDİM GİYDİM EYNİME ....KİİİİME NEE??? HAYDAR HAYDAAAAAAR ....Bu şarkıyı bilir misin Hulya....

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 13 Kasım 2013 Çarşamba 18:42

Hulya hanım: Örtü sebebiyle CHP'ye kızan seçmenleri akp MHP BDP bunlardan hangisine oy verecek de Vurguladığınız "EPEYYY" miktarda oy düşecek...İP'e mi HAYDAR BOŞ profumuza mı oy verecek CHP seçmeni...SANDIĞA MI GİTMEYECEKİ ...ANAYASA MAHKEMESİNE BİR TOS BAŞVURUSU MU YAPCEK

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 13 Kasım 2013 Çarşamba 17:46

Sn.HULYA, türbana verdiği tavizden CHP oy kaybedecek mesajınızı vekilim almıştır da konu bu değil fakat zatı şahaneleriniz beni konuya davet etmişsiniz böyle bir yetkiniz yok...Bir İkincisi de CHP'yi de AKP'yi de eleştiririm. Sizden izin alınıyorsa ve siz AKP eleştirisi yaparken AKP genel merkezinden izin alıyorsanız özüürrrr dilerunnn:) NATOYA CIYAYA ağa takılan yok moraller 06.Cevabınıza cevap yazmam...ÖNCE SAYGI CHP'yi de İslamsız Türklük kekinizin tadını da eleştiririm İCAZET Mİ ALACAĞIM..

Yorumu oyla      54      51  
TOTEM 13 Kasım 2013 Çarşamba 16:02

hülya hani bir söz vardır bilirmisin? DİNİME SÖVEN BARİ MÜSLÜMAN OLSA DİYE!! sen 12.27 deki arkadaşı suçlamışsında peki sen Rahmi Turan ın köşesinde ne yaptın? konu Erdoğan iken Nato yu konuşalım TOTEM cevap versene diyen acaba kimdi:))Sen Akp yi ve Erdoğanı çok sevdiğin için mi her mevzuda yorum yazıyorsun? İşte içindeki tahammülsüz tek yanlı ve kendinden başka sese dayanamayan ruh halinin dışa vurumu bu yorumun. Şimdi istersen cevap olarak fasulyenin faydalarına geç sana yakışır.

Yorumu oyla      55      53  
hulya 13 Kasım 2013 Çarşamba 15:25

12:27 Sn.Kuşoğlu burada,tüm bakanlıklarda mali tabloların Sayıştay denetçilerine verilememesiden bahsediyor buna bir yorumunuz yokmu? Size göre Demokrasinin temeli hesap vermemek demekki.Sanane CHP'den. sevmediğiniz her halinizden belli.Türban'da verdiği kötü sınav yüzünden kendisi zaten epey oy kaybedecek.Ama sizin derdiniz gerçek konuları konuşturmamak..

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 13 Kasım 2013 Çarşamba 12:27

Demokrasinin temeli Haberal'a siz benim başbakanımsınız diyen SARIGÜL'ü böyyük otellerde böyyük koçlarla ve şapkalarla CHP'ye aldırmak ve başkanlığa getirme yolları açmakla mı atılır....A.YAlman'ın bana illegal yapıları bildiği halde bilgi vermedi diyen Kipasever vatandaşı ziyaretle mi atılır??? ABD eski diplomatı Sarıgülle 3 saati aşkın görüşünce mi atılır????

Yorumu oyla      56      50  
TOTEM 11 Kasım 2013 Pazartesi 20:52

18.46 ile 18.50 arasındaki üç yorum bana aittir sevgiler.

Yorumu oyla      57      65  
Misafir 11 Kasım 2013 Pazartesi 18:50

İhtiyacın yok! önyargıların yetiyor buda seninle benim aramızdaki fark.

Yorumu oyla      56      64  
Misafir 11 Kasım 2013 Pazartesi 18:49

Çiftetelli çalsa arya söyleyebilen birisin yani dış etkenler ve kimin ne söylediğinin senin için zerre kıymeti harbiyesi yok sana bir laf anlatmak için ya yunanlı yada yahudi bir düşünür olmak gerek:) zaten onlarıda sürekli yanlış anlıyorsun:) bence sen unesco tarafından koruma altına alınmalısın zira türünün tek örneğisin eminim benzerin yoktur. Bak yorumları oku benim yazdığım yorumda bir hüküm yok çünkü hükümde bulunacak kadar bilgi sahibi değilim dedim ama senin hükümde bulunman için bilgiye

Yorumu oyla      56      64  
Misafir 11 Kasım 2013 Pazartesi 18:46

Bülent bey yalan söylemez ama Tayyip bey söyler değil mi? sen safları seçmiş kimin yalancı kimin doğrucu olduğuna karar vermişsin bile hemde her konuda o yüzden konuları araştırma gereği bile duymuyorsun senin tersine ben araştırıp bilgilenmediğim konulara temkinli yaklaşıyorum yani benim yaklaşımımda herkes yalancı yada herkes doğrucudur yani ben önyargılarımla değil edindiğim bilgiler ve sonunda vardığım hükme göre görüş bildiririm ve hülya sen tartışmıyorsun kulağında ki kulaklıkta-

Yorumu oyla      54      64  
Misafir 11 Kasım 2013 Pazartesi 16:32

hülya hanım partizanlık yapacağınıza gidin akp den konuyla ilgili muhatabı bulun ve konuşun ve göreceksinizki sorduğunuz soruya yalanlama adına da olsa açıklık getiremeyecek kapasitede olduğunu göreceksiniz.Vaktiyle ben 'sınır güvenliği yokmu'dediğimde 'sınırdan kimin girip çıktığı belli değil bu nasıl iş anlamadım' cevabını aldım sanki hükümet kendileri değilmiş gibi,umarım anlatabildim oyüzden gerçekleri görün artık görmek içinse uyanık olun,uyur gezer modundan çıkın artık

Yorumu oyla      54      62  
Misafir 11 Kasım 2013 Pazartesi 15:31

Siyaset yapmayin arzusu ve buna paralel sitemkar bir üslup gelde icinden cik bakalim.Siyaset yapmak felsefik olarak ,kendi fikirlerini baskalarina yalan dolanla kabül ettirmek.Sosyolojik olarak, toplumlara her türlü ayrintiyi var sayarak yardimci ola bilmek.Tamam burada yorum yapanlarin bir cogu her konunun felsefik boyutundan bakmayi düsünüyor.Normalde yazara bugün cok cesitli boyutlarda hem sitem hemde cagrisimlarim olacakti.Bunlari baska bir köse yazisina sakliyacagim.Selamün kavlen..

Yorumu oyla      54      50  
hulya 11 Kasım 2013 Pazartesi 14:18

Totem konu ben olmasamda "sadece inanmak istediğine inanıyorsun"sözünü kabul etmiyorum.Ben tartışmayı seven biriyim.İnandığım şeyi çürütmeyi meşakkatli görüp iftira atma bana..

Yorumu oyla      63      52  
hulya 11 Kasım 2013 Pazartesi 14:01

Totem yalanda bir yere kadar yapılır.Bülent bey böyle bir konuda hem yalan söyleyecek hemde köşe yazısında bunu teşhir edecek öylemi? Ama şu yazına çok güldüm "senin birşey okuman mı daha sakıncalı yoksa okumaman mı":)

Yorumu oyla      60      49  
TOTEM 11 Kasım 2013 Pazartesi 13:33

Hülya ne diyorsun Allah aşkına? Hergün bir icat yada bir sloganla çıkıyorsun:) Bazen senin birşey okuman mı daha sakıncalı yoksa okumaman mı bilemiyorum.Okuduklarını senin kadar yanlış anlayan biri daha yoktur.Senin sorunun şu;Sen sadece inanmak istediklerine inanıyorsun.Şimdi belki Bülent bey yalan söylüyor belki olayı çarpıtıyor doğru söylediğini nereden biliyorsun? hiç araştırdın mı? Yoo gerek yok çünkü sen inanmak istediğine hazırsın bunun dışındaki herşeyi de ret ediyorsun.

Yorumu oyla      54      56  
hulya 11 Kasım 2013 Pazartesi 12:38

Bakanlıkları mali tabloları Sayıştay denetçilerine vermeyen Ak Partimiz "Avrupa Muhafazakarlar ve Reformcular İttifakı"na katılmış.Bu ittifak bizim AKP'mizi o kadar önemsemiş ki hemen kabul ettiği gibi çalışmalarda yardımcı olma görevi bile vermiş.10 maddesi varmış.9 madde,okuma yazma bilmeyen köydeki nine'den kahvedeki aymaz'a kadar herkesin düşünebileceği maddeler yanlız 1 tanesi NATO'ya balılık! Muhafazarkar'lık ve NATO.

Yorumu oyla      61      49  
TOTEM 11 Kasım 2013 Pazartesi 12:22

Değil yani bu halk düşündüğünüz kadar aptal yada koyun değil.Ben yıllardır burada Muhalefeti eleştiriyorum ve sizler bir kavram geliştirdiniz muhalefet eleştirilmez sadece iktidar eleştirilir diye hayır! Kim hata yapıyorsa eleştirilir. Bakın bu halk hatta sizin yandaş ve satılık dediğiniz insanlar bile Akp yanlış yapınca tepkilerini ortaya koyuyorlar ancak Siz öylesine kötü bir muhalefet örneği gösterdiniz ki İktidara alternatif olamıyor ve şikayet ettiğiniz herşeyin bir bakıma sorumlusuda oluyo

Yorumu oyla      54      55  
TOTEM 11 Kasım 2013 Pazartesi 12:18

Muhalefetin hükümetin bütçe ile ilgili tasarruflarını denetleme görevi olduğuna bende katılıyorum. güçlü demokrasiler güçlü dinamiklerle oluşur muhalefet onun etkinliği ne kadar artarsa bu halka daha kaliteli yönetim olarak geri döner. sayın yazar bizler Şunun yada bunun adamı yada müridi değiliz!Sizlerin yada yandaşlarınızın enbüyük hatası insanları bizden ve onlardan diye ayırıp herkesi yaftalamanız oldu bu ülkede gerçekten adalet ve özgürlük isteyen insanların sayısı hiçte azımsanacak düzeyde

Yorumu oyla      54      55  
hulya 11 Kasım 2013 Pazartesi 12:16

Sayıştay bize denetçilerin yazdığı raporları göndermiyor.Buraya DİKKAT! Tüm bakanlıklar da mali tabloların Sayıştay denetçilerine verilememesi söz konusu... İstisnasız tümünde,diyor Sn.Kuşoğlu,hep söylüyorum Türkiye'nin geldiği nokta budur.Bir önceki yazıda Totem arkadaşımız bana Türkiye'nin ilerlemesini görmemen için kör olman lazım benzeri sözler etmiş görmez olurmuyum görüyorum,hemde tüm çıplaklığı ile:)

Yorumu oyla      60      49  
TOTEM 11 Kasım 2013 Pazartesi 12:16

Basının çok yüzeysel olarak geçtiği,genelde sadece işin kavga tarafını yansıttığı bir konu bu Bütçe ile ilgili konu! Keşke basın türban yada kız erkek öğrenci geyiğinin onda biri kadar bu konuya eğilip bizlerin durumu daha etraflıca kavrayabilmemize yardımcı olsaydı ama olmuyor bizler abuk sabuk konularla zaman harcamayı daha çok seviyoruz basında buna dahil zaten yönlendirme de bu yönde. bu konuda her iki cenahtanda fazla makale bulamadım yani işin aslı hakkında yeterli bilgim yok ancak-

Yorumu oyla      55      54