YORUMLAR
Toplam 61 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 10 Kasım 2013 Pazar 14:31

MASONLAR BİR DÜNYA DEVLETİ DÜŞÜNÜYOR,TELAVİV YÖNETİMİNDE .Kİ ABD Yahudi ve Hristiyan mason ZENGİNLERİ BU YAPININ FİNANSÖRÜDÜR SİLAH SANAYİ EKONOMİ MEDYA TVLER İNTERNET çoğuyla BU GÜCÜN EMRİNDE(411 el kaosa kalktı)...CHP BU MASONİK DURUŞA AŞİNADIR YAKINDIR....BU DURUŞ ARTIK beş kuruş....Kötüler kaybeder...KÜRESEL ERGENEKON çözülecek,gerçi hep olacak bu duruş ama itibarı 5 kuruş olacak...FİTNE UYUMAZ...

Yorumu oyla      57      55  
Misafir 10 Kasım 2013 Pazar 11:57

Mısırdaki darbe yerli ama Türkiye'de siyaset dışardan dizayn ediliyor öyle mi??? Haberal çıkıyor çömez Balbay içerde neden DERECEN yukarda olacak ÜSTADI AZAMLARIN YABANCILARIYLA bağlantın olacak...MASON duruşu....KURUŞ, GAZETECİLİK ÖNEMLİ DEĞİL DURUŞ ÖNEMLİ...TÜRKİYEDE SOL BU DURUŞUN EMRİNDEDİR...EMRİNE GİRMEYEN DENİZLERİ KULLANIR ASARLAR...mürteci derler ÖLDÜRÜRÜZ GİT BURADAN DERLER SONRA DA ERKEKSEN GEL DERLER....DURUŞ ÖNEMLİ.SAĞA VE SOLA YÖN VEREN DURUŞ.YÖNDEN ÇIKANI darbeyle İNDİREN DURUŞ...

Yorumu oyla      56      55  
Misafir 10 Kasım 2013 Pazar 11:26

TÜRK TİME KÖY YAKMAKLA GÖREVLİ ERGENEKON EMRİYLE iş gören bölükleri yazıyor....Birileri de MARAMARAY DA İMDAT FRENİ ÇEKMEkLE GÖREVLİ...BUNLAR GERİ KALMAYI BARAJ KÖPRÜ YAPAN MÜSLÜMANA YÜKLEYEN İLERİCİLER... GÜLEBİLİR MİYİM ...NE GÜLECEN ADAM BUNLARI EZBERLEMİŞ...GAZ LAMBASI ELEKTRİK...NE GEREK VAR MARMARAYA ...KAYIKLA GEÇ KARŞIYA...Bunlar elektrikçi aydın...ERKE MUCİDİ...İLERİCİ..

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 10 Kasım 2013 Pazar 11:20

22.39-ESKİDEN beri siyaseti sağ elini kalbin altına sokanlar idare etti. Menderes mason değildi asıldı.Sen damadının savunduğu RODRİCKlerin Doğanlarını GÖR.KURTULUŞ SVAŞINDAKİ MEVLEVİ ALAYLARININ 2. MECLİSTE TIRPANLANAN Şapka takmadılar diye..Hocaların elinde DAS kapital yoktu.MISIR MASONLARININ astığı ABDÜLKADİR ÜDEH,NOBEL ÖDÜLLÜ MUHAMMED YUNUS DA PAKİSTANLI fizikçi de MÜSLÜMAN VE KURANA SAYGILI Ö.MUHTARLARI ASANLARLA MASONİK SELAM DURUŞLULARLA PERİNÇEKLE AYNI FİKİR VE ANTİEMPERYALİSTLİK YERSEN

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 10 Kasım 2013 Pazar 10:11

G. TEKİN Baronları MASONLARI işaret ediyor yorumcu Güniz sokağı Divan oteli atlamış işi Kuranla dinle.... yağmur yağmazsa ARILAR BAL YAPMAZSA BALIK KAVAĞA ÇIKMAZSA dinden bilecek..MİLLET YAPAR SİZ DARBEYLE YIKARSINIZ BİR DE UTANMADAN DİNE MİLLETİN İNANCINA LAF....BU DÜŞÜNCE ARTIK SİLİVRİDE...AYTAÇ YALMAN BİLE BU HASTA BAKIŞA İSYAN ETTİ...UTANIN ARTIK...HEM SUÇLU HEM ...

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 10 Kasım 2013 Pazar 09:43

22.39-Bizim çocuklar, % 10 cular bir sağdan bir soldancılar, A.Yalman dedi ya PSİKOPATİK eğilimi olan BAlyozcular, 17 yaşında çocuğun yaşını büyütenler hep senin söylediklerini söylüyor...Villalarına dokunan paşalara da HOCA diyorlar...Yazdıkların ilkokul bilgisi...Ömer MUHTAR, ABDULKADİR Cezairi Bunları hapislere tıkan ve asanlar İtalyan ve Fransızlar da da senin görüşündeydi...ANLAMAK istemeyen ne dersen tersini diyen...tanımlamaz cisim gibi yeri gelir Allahın parçasıyız der....lay lay lom...

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 9 Kasım 2013 Cumartesi 22:39

"yobazlık-kölelik" zehirini ustalıkla kullanan kuklacılara sözüm yok, lakin bu kuklacılara maşalık edenlerin hiç mi kafası yok? Bir düşünün, ellerinde her kapıyı açan "din" diye bir maymuncuk olmasa ne yapabilirlerdi? Napolyon, MISIRı işgal ederken elinde "Kur'an-ı Azimüşşan" ile çıkmıştı halkın karşısına, bugün bizlere "ileridemokrasi"yi layık görenlerden farkı ne? Bizlerin üçyüz yılır yaşananlardan habersiz ve sürü gibi güdülecek kadar kafasız olmamızda bu sihirli kelimenin payı yok mu?

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 9 Kasım 2013 Cumartesi 22:30

ülkenin siyasetini "dizayn etme" uzmanları şimdi tam cephe saldırıdalar, elbette kumanda uzaktan, okyanusun ötesinden çantayla geliyor, mamalar eşliğinde. Ülkenin iplerini ellerinde tutmanın yolu "muhafazakarlaştırmak"tan geçiyor. Ne kaa yobazlık o kaa kölelik. Elbette "dindarlık" şekeriyle sunacaklar "yobazlık" zehirini. "İlerlemenin engeli bizde din değil" ise neden o "din" hiç bir "dindar memleketin gelişmesini sağlayamamış da ipleri tutan "haç-altıköşe" sevenlerin eline tutuşturmuş?

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 9 Kasım 2013 Cumartesi 16:22

Hülya kardeşim senin kriterin ne? Hükümetiş eleştirirken baz aldığın örnek ne? eğer Türkiye nin geçmişi ise sus hiç konuşma yok eğer mihenk taşın dünyanın en ileri ve uygar toplumları ise birşey diyemem Türkiyedeki gelişmeyi görmemek için kör olmak yetmez illa ki görmek istememek gerek. Dilin kemiği yok herşeyi söylersin zamanında Osman Tamburacı da Hakan Şükür futbolcu değil demiş ti senin ki de o misal ama bence de O adam değildi.Şimdi bırak bu gaz lambası muhabbetini de ülkenin gelişimine bak

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 9 Kasım 2013 Cumartesi 13:54

Hülya,Halk partisinden "Gaz lambasi da olmaz.." bunlarin yüzünden o yillarda yasayanlarin gözleride bozulmustu..genc kizlar ceyiz (oya)yapmk icin gaz yagisi icinde olmayan sise lambasini sadece aksesuar olarak kullanmislardir.Bu partinin iktidar oldugu bir ülkede yasamaktansa muz cumhuriyetlerinde yasamayi bile göze ala bilirim.Son zamanlarda yaptiklari transferlerle tarihin karanliklarina dogru gidiyorlar.Halk bunlara öyle bir tokat vurmaya hazirlaniyor ki bunu anlatmam mümkün degil..

Yorumu oyla      62      52  
hulya 9 Kasım 2013 Cumartesi 11:58

Bence "CHP gaz lambasıdır" demiş bana sinirlendiğini büyük harflerle göstermek isteyen "17:36 misafir" arkadaş.CHP elektrik'den elektronik çağ'a geçeceği yerde o'da gaz lambası ile uzay çağına geçeceğine ikna oldu.Şimdi CHP,AKP,MHP tam bir mutabakat içinde gaz lambasına dönüşü kutluyor.Siyasi olarak ne kadar çıkarsız bir yorumcu olduğumu anlamışsınızdır umarım...

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 8 Kasım 2013 Cuma 18:06

YARIN BİRGÜN AKP dağılırsa alternatif CHP mi???? HAYIR AKP'DEN ÇIKACAK VE TOPLUMUN GENİŞ TABANIYLA BULUŞUP ZENGİNLEŞECEK YENİ MUHAFAZAKÂR BİR OLUŞUM...AKP miadını dolduruyor gibi çare Sarıgül de değil...MİLLET de "ADAM " çok...MİLLETE efelenmeyen DİPÇİKSİZ adam...

Yorumu oyla      58      53  
Misafir 8 Kasım 2013 Cuma 17:52

Realitede bu toplum çoğunluğuyla hatasıyla sevabıyla inançlıdır. İlerlemenin engeli bizde "din değil" dini dışlamak isteyen MİLİTARİST YAPILAR VE destekçileri olmuştur..."ERKE" ADLI KENDİLİĞİNDEN enerji üretecek cihaz bulduğunu söyleyen dâhinin gösterisine KATILAN ÜST DÜZEY SUBAYLARIN ON YIL kadar ÖNCEKİ FOTOĞRAFI BİR İBRETLİK TABLODUR...İKİ ARGÜMAN ÇOK İSTİSMAR EDİLİYOR ATATÜRK VE İLERİCİLİK...ERKEYE İNAN VE İLERİCİ OL...ASLINDA iş şu DİNDAR OLMA DA NE OLURSAN OL....aydınsın.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 8 Kasım 2013 Cuma 17:36

TOPLUMUN HER TÜR DEĞERİ İNANÇLARI gaz lambasıdır materyalizm elektrik..KENDİNCE BÖYLE kızılötesi bir parlak fikir icat edersen tabi ki dünyayı bu adeseden bu şablondan görürsün. ELEKTRİKLE Gaz lambası yarışabilir mi ??? BENCE CHP GAZ LAMBASIDIR MİLLET AMPÜLÜ SEÇİYOR...BUYUR BURDAN YAK...İMGELERLE BİR DÜNYA KUR ...SONRA ATIŞA GEÇ...Birilerini değişen RUSYA VE ÇİN GEZİSİNE GÖTÜRMEK LAZIM AMA ONLAR İLLA KÜBA VE KUZEY KORE DERLER BİLİYORUM...DÜNYANIN MERKEZİ KÜBA VE K.KORE...Başka ülke tanımam...

Yorumu oyla      56      49  
hulya 8 Kasım 2013 Cuma 15:59

Totem konu ben değilim.Ülkeyi yöneten ekip yarıştığı kulvar'a ayak uyduramıyor konu budur.Elektrik icad olmuş gaz lambası özgürlüğü istiyorum diyor.Siyaset huzur bulma yeri değilki! Ülkeler arası bir yarış sözkonusu.Ülkemiz neredeyse savaş suçlusu ilan edilecek,bu mudur bu yarışta ayak uydurabilmenin başarısı?

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 8 Kasım 2013 Cuma 14:56

Yasaklamak,baskılamak ve başkalarının yaşam şekillerine karışıp inançlarını sorgulamak sence aydınlanmak mı Hülya! Mesela sana göre sen çok aydın modern birisin ve herkes senin gibi olsun diyorsun ama bana göre de sen yobaz saplantılı ve kendinden başkasının yaşam ve inanç hakkına tahammül edemeyen birisin şimdi bu durumda sen ampul ben mum mu oluyorum?Neden Dinlere bu kadar takıksın? abuk sabuk meditasyton palavralarına biz birşey diyormuyuz? Sen huzuru nasıl buluyorsan bul başkasına karışma.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 8 Kasım 2013 Cuma 13:08

"MARKS Felsefeyi dünyalaştırmak dünyayı felsefeleştirmek istedi." Bir kaç vekil hariç CHP de dünyayı ve Ulusu 6 oka DÖNÜŞTÜRMEK İSTİYOR...DÜNÜN POZİTİVİST VE YÜZEYDE KALMIŞ DERİNLİĞİ OLMAYAN BATICI DEĞERLERİYLE...SUNAY AKIN'IN ESKİ OYUNCAK MÜZESİ VAR ÇOK GÜZELDİR FAKAT SEYRİ GÜZELDİR...ÇOCUKLAR ARTIK TAHTADAN ATA binmiyor....Nostalji BAZEN TAKINTIYA DÖNÜşüYOR...

Yorumu oyla      55      50  
FRONTAL 8 Kasım 2013 Cuma 13:01

Teyze bizim daha doğrusu benim gibilerinin, türban, marmaray, öğrenci yurtları ile ilgili hiçbir sorunumuz yok . Asıl sorunumuz, bunları sorun edenler ile. Biz toplum olarak galiba sorun çıkarmayı çok seviyoruz...sevgi ile kal teyzeciğim...

Yorumu oyla      55      50  
hulya 8 Kasım 2013 Cuma 12:58

teyze 18:04 deki yorum bana ait,cevabım sizi tatmin ettimi bilemiyorum,şimdi ben size bir soru soracağım:Gaz lambası ile elektriği yarıştıranlar ve gaz lambasına elektiriğin yapabileceği her şeyi sende yapabilirsin buna engel olmak özgürlüğü kısıtlamaktır diye gaz verenler bırakın elektriği akılları zorlayan teknolojinin yarıştığı kulvarda hem gaz lambasına karşı hemde elektriğe karşı samimi ve inandırıcı olabilirlermi? Banane demek samimiyetsizlik değilmidir?

Yorumu oyla      55      49  
teyze 8 Kasım 2013 Cuma 12:12

Türban, Gerilim, Marmaray,Talebe Yuvaları gibi mühim mevzular varken dönüp dolaşıp sanki az sorunumuz varmış gibi EDİTÖR tartışması çıkarmak isteyen yorumcuları esefle kınıyorum.

Yorumu oyla      54      50  
FRONTAL 8 Kasım 2013 Cuma 09:30

Günaydın arkadaşlar. Sayın 20:44, çok haklısınız. Lakin son zamanlarda bu arada yorum adına adeta slogan atan militanla doldu. Editör yorumlarında geç yayımlayınca emin olun yorum getirme isteğim köreldi. Yaklaşık 2 yıldır burda yorum yazıyorum. Bir çoğumuzun farklı düşünceleri var.fakat birçoğumuzda tartışma kültürü yok. Bu sıralar öğrenci evi çok gündemde emin olun buradaki bir çok yazarımız bu konuyu ele alıcaktır. Esen kalın...

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 7 Kasım 2013 Perşembe 20:44

Bu böyle gitmez yorumcular.Bakiniz EDITÖR de elinde ki yetkileri kullanarak yorumlari uzun bir zaman bekletti.Nerde o seski yorumcular nerde o eski hükümet kurup hükümet yikanlar..Secimler bitince hepiniz yan gelip yatmissiniz.Önceleri aha iste yorum budur dedigimiz günleri özledim.Bir ara FRONTAL yazdigi yorumlarla bu acigi kapatma gayretleri vardi o da sisteme uydu bu siralar.TEYZE nin vurguladigi MULTI öghrenci evlari cok güzel bir konu.Insallah Bülent Bey bu konuyu buraya tasir.

Yorumu oyla      56      51  
FRONTAL 7 Kasım 2013 Perşembe 18:14

Teyze, harikasın:) uzun zamandır yoktun özlettin kendini. Bende teyze sizinle aynı fikirdeyim. Yanlışı savunmayada hiç niyetim yok.

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 7 Kasım 2013 Perşembe 18:04

teyze soruna cvp:Elektrik yoksa gaz lambası ilede huzurlu olabilirim.Asıl mesele elektrik varken huzuru gaz lambasında bulanların,elektrik ile yarışa girmeleridir.Ve bu yarışı kaybetmelerinden sorumlu olarak elektriği sorumlu tutmalarıdır.Mesele büyük anlayacağın:)

Yorumu oyla      59      52  
hulya 7 Kasım 2013 Perşembe 17:51

Editörü kim kızdırdı bukadar anlamadım yorumları öylece askıda bıraktı.Neyse geçmiş kızgınlığı:)

Yorumu oyla      56      49  
teyze 6 Kasım 2013 Çarşamba 22:01

hulya, bir sorum olacak,ataraxia'ya çabuk ulaşanlardanım diyorsun (hayatın amacı huzur,duygusal stresten uzak olmak) türbanlı hanımlar meclise gelince haliyle stres olmuşsundur sonra çabucak ataraxia'ya ulaştıysan sorun ne senin açından merak ettim.Milletin büyük kısmı huzuru türbanaxide buldu,bulmayanda Epikür'ün ataraxiasında arasın bulsun kardeş kardeş geçinip gidelim.

Yorumu oyla      57      52  
teyze 6 Kasım 2013 Çarşamba 21:20

Sayın yorumcu 15:45 bir bayana bu hakaretler edilirken diğer bayan da seyrediyor..yazmışın da seyreden bayan kim bulamadım.Bayan kelimesi yerine de HANIMa geçelim artık.Yorumculuk ÖĞRENCİ EVLERİNE benzemez (bu yeni sorunumuzda epeyce oyalar bizi) hanım yorumcularla amca yorumcuları ayırmayalım.Doğru olmayana hep birlikte karşı duralım.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 6 Kasım 2013 Çarşamba 17:29

Neye üfleyecek sesimiz kalmadı ama sesi olanların boğazına yapışmayı çok iyi biliriz...Önce tehdit eder sonra da ülkesinden gönderdiklerimize gelsene deriz gel!!! vesayet ne oyunlar hazırladı ...Oyunlara piyon,güdecek çok kalabalıklar var....Neyse bunlar da gelip geçecek...SU akar mecrasını bulur...

Yorumu oyla      53      49  
FRONTAL 6 Kasım 2013 Çarşamba 17:20

O diğer bayan da benmi oluyorum? Kardeşim, erkek veya kadın kim olursa olsun, bile bile yapılan yanlışı ne diye savunayım. Hem hulya kendisini savunmaktan acizmiki? "Ebleh" diyen kimki hülyaya? Totemi dedi? Okudum yorumları kimse dememiş hulya kendini ebler etmişşe bunun suçlusu benmiyim? Hem bırakın bastırılmış kadın muhabbetini bu devirde hangi kendini bilen bir kadın ezilmiş? Ben bir kadın olarak kimse değil feriştahı gelse kimse beni ezemez! Ve asla yanlışı savunmam.

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 6 Kasım 2013 Çarşamba 16:36

Bence İKNA ODALARI mucidi Nur Serter CHP'nin ve Kadın haklarının yüz akıdır:))) CHP zoraki değişiyor...İstemeden, kan kusup kızılcık şerbeti içtim diyerek...İnsan Hakları, Silivri hakları ve CHP:(

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Kasım 2013 Çarşamba 16:31

'Ney, üfleyecek birini arar, Senin göğsünde nefesin var mı? Doğunun ormanında arar ney, bir nefes, Ey doğunun şairi içinde var mı nefes?' NEFESimizi ruhumuzu kaybettik...Şimdi onu arıyoruz....RUH gitti, kimimiz takım tutar gibi ŞARKÇI KİMİMİZ GARPÇI OLDUK....NEFES OLMAYINCA NEY NEYLESİN....

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Kasım 2013 Çarşamba 16:24

15.45 yazdıklarım son bir aydır yazdığım 5 nci notdur.Çok ciddi bir rahatsızlıkla cebelleşmekteyim.Yeni öğrendik.Okumak beni rahatlatıyor ama yorumlardaki ifade tarzları beni daha da hasta yapmakta.Uzunca bir süre maalesef okuyamayacağım da.Kimseye kırgın değilim.Kırdıklarım da kusura bakmasınlar.İnşallah görüşmek üzere.Bu arada yazdığıma dinamit gibi cevaplar gelecektir.Yazın gitsin,elinizi korkak alıştırmayın.Zaten sağ olsun editör her şeyi yayınlıyor.Ama, bakın ben efendiliğimi muhafaza ettim

Yorumu oyla      53      49  
hulya 6 Kasım 2013 Çarşamba 16:03

15:45 Totem'e 6 senedir ebleh olmadığımı kanıtlayamadıysam bu benim suçum:))

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 6 Kasım 2013 Çarşamba 15:57

Hülya bastırılmış öyle mi? 5.45 sen kendi ezik ruh haline bak!Hülya kardeşim senelerdir aslanlar gibi rumuzu ile sözlerinin arkasında duruyor ve hiçte bastırılmış değil.Sen gibiler bu durumu anlayamaz biz birbirinden çok farklı fikirlerde olsak ta bazen birbirimize harareti artırıp sallasak ta asla birbirimize saygısızlık etmeyiz ben hala Hülya ya kardeşim diye hitap ediyorum bazen kızıp artık kardeşim demeyeceğim desemde sadece fikren ayrıyız diye kardeşimi harcamaya gönlüm elvermiyor.

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 6 Kasım 2013 Çarşamba 15:45

Kaç gündür bekliyorum ki HÜLYA kendisine yapılan hakarete cevap versin diye.Ama yok...İşte Türk kadınının durumu bu.Bastırılmış,sindirilmiş,pısırıklaştırılmışkorkutulmuş.Şimdi bunları söyledim diye bana cevap verir.Hadi"Ebleh"olmayı kabullendin de"Utanç Kaynağı"olacak ne yaptınsa onu söyle bari de biz de bilelim?Bastır Başbakan kim tutar seni?..Ve bastırın buradaki seviyeli yorumcu arkadaşlar.Bu arada bir bayana bu hakaretler edilirken diğer bayan da seyrediyor.Bastırın,bastırın...

Yorumu oyla      56      55  
Misafir 6 Kasım 2013 Çarşamba 12:35

Saygıdeğer yazarım, Modernleşme sürecimizde bir gecede harflerimizi değiştik.Batılı daha yarışmaya gelmeden Keriman Halis'i dünya güzeli seçti İslam dünyasına ders ve hırs sebebiyle gardrobumuz değişti fakat sosyolojide sınıfta kaldık ulus devlet söylemi yanlıştı dine bakışımız ve değerlerimize sırt çevirişimiz Tüklerle Kürtler bir olamaz bakışlı ve darbelere arka çıkan garip bir sol!!!! hediye etti siyasete...Şimdi bu halimizle yürüyoruz doğrularla yanlışlarla fakat kendimize doğru...

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 5 Kasım 2013 Salı 22:09

Sayın yazarım, Türban toplum nazarında problem değildi ve olmadığını da CHP istese de istemese de mecburen kabullendi.Yasakla toplum mühendisliğiyle insanlar cebirle değişmiyor....Dün Nazım Hikmet ölüm tehdidiyle kaçtı da ne oldu Ergenekon'un bu tehditlerinden ve huzursuzluk olmasın diye nice güzel insanlar gitti bu ülkeden....Ben AKP avukatı değilim..Ülkemin avukatıyım...CHP de AKP karşıtlığıyla ülke menfaatlerini karıştırmamalı bence....CHP toplumla barışık olsa Türkiye ultra süper ülke olur.

Yorumu oyla      58      54  
Misafir 5 Kasım 2013 Salı 14:50

12.57 Dinin hiçbir dışa yansımasının olmaması lazım değil mi ? Böyle olursa merhamet dolu olurum dine...Ezanı içinden oku, Camide KİLİSEDE toplanma riya yapma....İçinizde yaşayın ALLAH kelimesini ALLAHAISMARLADIK derken bile kullanıp dini söylem yapmayın...Ben dini özgürlüğü severim....İnanmadınız mı??????????????? Ben DE ÖZLEDİM BEN DE RESMİN VAR ŞU AN ELİMDE..PARDON BEN DE İNANMADIM...

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 5 Kasım 2013 Salı 14:45

DİNİ ÖZGÜRLÜĞÜ EN ÇOK BEN SAVUNUYORUM AMA DİNİN HAYATA ait HİÇBİR İZİNİ çarşıda pazarda görmek istemiyorum....Merhamet doluyum herkese...Bana görünmeyen dindara:))))

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 5 Kasım 2013 Salı 12:57

18:04 "Sende şuan laikligi kullanarak yobazlik yapip özgurluklerin onune set çekiyorsun"demişsin,bu söylemi asla kabul etmiyorum.Din özgürlüğünü en çok ben istiyorum.Ben din'i teolojinin tarifine sığdırmak istemiyorum.Din'i MERHAMET olarak tanımladığım için onun dili,ırkı,kurumu ve kuruluşu hiç bir şekilde kıyafeti olmadığını savunuyorum.Teolojinin askeri formasıyla özgürlüğü savunmak,İsrail askeri formasıyla Filistin'de Filistin'in çıkarını savunmaya benzer.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 4 Kasım 2013 Pazartesi 18:04

Hulya sikisinca yan yollara sapma. burada basbakan ne dedi muhalefet ne dediyi tartismiyoruz birak topu vasbakana atmayida sen ne soyluyorsun bize onu anlat. din adina ozgurluklere mudahale edip baski kurmak ile laiklik asina ozgurlukleri baskilamak arasinda ne fark var? sen yobazlik kavramini sadece dini tanimlama mi saniyorsun? sende suan laikligi kullanarak yobazlik yapip ozgurluklerin onune set cekiyorsun. Sende senin gibi olmayana laikligi gerekce gosterip hayat hakki tanimiyorsun.

Yorumu oyla      60      59  
hulya 4 Kasım 2013 Pazartesi 15:22

Ben ebleh olsam ne olur olmasam ne olur.Demokrasi adına "demokrasi ne menem bir şey,ters mıknatıs" diyen sayın Erdoğan başbakanımız değilmi?

Yorumu oyla      61      50  
TOTEM 4 Kasım 2013 Pazartesi 15:11

Birbirinize baskı yapmayın bunu anlamak ve özümsemek bu kadar mı zor? Sen birilerini din adına beni baskılamaya çalışıyorlar diye eleştirirken sende laiklik yada başka felsefi düşüncelere dayanarak onları baskılamaya çalışıyorsun şimdi soruyorum sana biriniz dindar biriniz dinsiz ama temelde ne farkınız var? Sen bunları biraz düşün ve arada Mevlana yı,Yunusu,Hacıbektaş veli yi oku:)

Yorumu oyla      55      54  
TOTEM 4 Kasım 2013 Pazartesi 15:09

Dindir saplantısı kafanızda yer etmiş ancak gördüğün üzere çağımızda zulmün,ölümlerin ve sömürünün kaynağı din değil gördüğün üzere tüm kötülüklerin anası bizati insanoğlunun kendisidir. dünyada yaşanan kötülüklerin içerisinden ayıklama yapıp dinle özdeşleştirip bak buna din sebep demek kolaycılık yada eksik ziyade dir. zira menşeyi ister din olsun ister ırk,isterderi rengi insanoğlu hep bir kılıf bulmuştur vahşi iç dünyasına. Sen dine inanmayarak Ataraxia ile huzur bul başkası Allah ile yeterki

Yorumu oyla      54      54  
TOTEM 4 Kasım 2013 Pazartesi 15:05

Sana ne diyeyim Hülya Allah ıslah etsin seni!Okumak güzeldir ama tek yönlü okumak tıpkı tek yönlü beslenme gibi birtakım zihinsel sorunlar yaratır Sana arada Yunanlı veya yahudi düşünürlerin yanında Türk ve Müslüman düşünürleride okumanı tavsiye ederim. Dinler sadece ölüm korkusundan doğmamıştır incelediğinde insanlık tarihi kadar eskidir ve siz gibilerin sürekli olarak dinleri ve dini kavramları çürütme çabalarıda bana kompleksli ve komik bir tavır gibi geliyor Nedense tüm kötülüklerin anası-

Yorumu oyla      55      54  
hulya 4 Kasım 2013 Pazartesi 15:02

Tüm aklınıza gelenler gerçekleşse dahi doymak bilmediğinizden,öldükten sonra Ataraxia'ya ulaşmak hayali ile sürüklenip gidecektir ömrünüz.

Yorumu oyla      58      49  
hulya 4 Kasım 2013 Pazartesi 14:39

Totem ben *ataraxia'ya çabuk ulaşanlardanım.Ölüm korkusunu teolojinin kaideleri ile yenmek isteyen doymak bilmez bir güç yada servet arzulayanların ataraxia'ya asla ulaşamayanlarından değilim. Ataraxia:Yunan Düşünürü Epikür'ün hayatın amacı huzur,duygulal stres'ten uzak olmak diye tarif ettiği kelimedir.

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 4 Kasım 2013 Pazartesi 14:20

Onlarda demokrat olur diyorlar ama bu tavır demokrasinin özüne ters be kardeşim bunu farkedemeyecek kadar eblehsiniz işte. Kavramları kendinize göre eğip büküp devşirmeyin Hülya sen bu ülke kadınlkarı adına,demokrasi adınave özgürlükler adına bir utanç kaynağısın bu tavır ve söylemlerinle birde bunun farkına varsan o zaman utanıp özür dileyecek ve daha demokrat bir insan olmaya çaba sarfedeceksin ama yazık ki kör bir saplantının içine girmiş ve herkesi kendi perpektifine çekmeye uğraşıyorsun.

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 4 Kasım 2013 Pazartesi 14:17

Bana birbiriniz arasında ne fark olacak? Demokrasiyi özümseyememiş demokratlar ile laikliği çözümleyememiş laiklerin diğer yobazlardan ve baskıcılardan ne farkı var? sizin nereniz demokrat? insanların inanç özgürlüklerine ve hatta kıyafetlerine bile karışan anlayışın adı laiklik olabilir mi? Türkiyede çözüm ona Çakma aydınların sorunu bu işte özgürlükleri ve hakları kendi dünya görüşleri ve bakış açılarından ibaret sanıyorlar bizim gibi olur bizim gibi düşünür ve hayata bizim gibi bakarlarlarsa-

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 4 Kasım 2013 Pazartesi 14:14

Kullanır ve bunu birilerinin kafasına sürekli vurursan bu kavramın ırzına geçmiş olursun! TBMM de seni ne rahatsız etti? Birkaç kadının başını örtmesi mi? sanane peki be sanane! Neden onun giyim tarzı seni bu kadar geriyor? Sana ne oldu? Yarın öbür gün birleri çıkıp senin laiklik adına yaptığın baskıyı din adına yapsa ve başı açık meclise girilemez dese o zaman itiraz etme hakkını nasıl bulacaksın? zira senin bugün laiklik adına yaptığın baskıyı oda yarın sana din adına yapacak o zaman söyle-

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 4 Kasım 2013 Pazartesi 14:12

Hülya allah aşkın aoradan buradan üçbeş kelime kapıp burada Ahkam kesme! Teolojiymiş! Sen laiklik yobazlığını Türkiyede göremiyormusun? Kavramların ne önemi var? Sen insan hak ve özgürlüklerine engel olmak için neyi kullanırsan kullan kötüdür Demokrasi mana açısından değerli bir kavramdır ancak sen onu yobaz ve baskıcı emellerine alet eder ve onun adına yaptığını söylersen değersizleşir! Sen laiklikl adına başka tür bir yobazlık sergiler ve bu kavramı baskı ve bir düşüncenin çekişci gibi-

Yorumu oyla      53      55  
hulya 4 Kasım 2013 Pazartesi 13:54

TBMM'nin tavrını inanın tarif edecek kelime bulamıyorum.Dini kaideleri özgürlük kapsamında görecek kadar kendilerini ulvi sanan milletvekilleri sadece islam dininin 6666 ayetinin her birinin bölünerek çoğaldığını da düşünürsek bu özgürlük'lüğün kendilerini yutacak kadar büyük olduğunuda umarım biliyorlardır..

Yorumu oyla      56      49  
hulya 4 Kasım 2013 Pazartesi 12:49

Laik Demokratik Yönetim Şekli, teolojinin kaidelerini esas alanlar tarafından yönetilemez. Çünkü:Teoloji dinlere göre hem değişkenlik gösterir hemde tüm kaideleri taştışmasız kabul etmeyi gerektirir.

Yorumu oyla      57      49  
hulya 4 Kasım 2013 Pazartesi 12:45

Teolojinin kaidelerini esas alarak,insanları teolojinin ağır kaidelerinden korumak için üretilen kuram olan Laik Demokratik Yönetim şekli'nin yönetiminde bulunulabilirnirmi? Asıl sorun budur.

Yorumu oyla      57      49  
hulya 4 Kasım 2013 Pazartesi 12:39

Laik Demokratik sistemin esas amacı,en ufak akıl kırıntısına bile tahammülü olmayan teolojinin kaidelerinden korumaktır.

Yorumu oyla      57      49  
hulya 4 Kasım 2013 Pazartesi 12:37

Galileo gibi bilge insanların teoloji'ye kurban gitmeleri üzerine bilge insanlar teolojiyi sınırlandıran çözüm yolları aramış ve Laik Demokratik yönetim şeklini bulmuşlardır.

Yorumu oyla      57      49  
hulya 4 Kasım 2013 Pazartesi 12:29

CHP kurucu parti olarak Demokratik Laik Yönetim şekli'nin ne demek olduğunu Türkiye ve tüm dünyaya anlatma fırsatını kaçırmıştır.

Yorumu oyla      57      49  
hulya 4 Kasım 2013 Pazartesi 12:21

CHP türban konusunda neden başarısız olduğunun bile farkında olmayacak kadar başarısızdır.

Yorumu oyla      56      51  
hulya 4 Kasım 2013 Pazartesi 12:20

Türban konusunda CHP tarihinin en başarısız demokratik sınavını vermiştir.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 4 Kasım 2013 Pazartesi 12:06

Millet memnun ülke memnun ,agac memnun dal memnun.Toprak memnun ekin memnun su memnun...Kapitalizim na memnun, imf na memnun.Garb na memnun siyonizim na memnun..Gerisi tefaruat be Türkiyem..

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 4 Kasım 2013 Pazartesi 11:19

Milleti kutuplaştırarak oy avcılığı yapıp, iktidar olanların da kutuplaşma başına büyük işler açacaktır.Ama amaçları ülkeye değilde ABD nin BOP projesine hizmet etmekse ABD nin işini kolaylaştırır.Açılım adı altında PKK yı dağdan şehire indiriyorlar, aslında Türkiye deki olayları durdurarak PKKnın bütün güçlerinin Suriye kürdistanının kurulmasına yönlendirdiler.Sonrasını milletin görmesini, uyanmasını sağlamak lazım.Hükümet memleket mefaatine işler yaptıda karşımı çıkıldı? M.A.

Yorumu oyla      65      50