YORUMLAR
Toplam 41 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
TOTEM 17 Ağustos 2013 Cumartesi 15:52

dolayı ben senin adına utanıyorum ve allahıma dua ediyorum ne olur bu kullarının ruhlarını bu derece çirkinleşmekten kurtar,kalplerine merhamet sevgi ve bir parça insanlık ihsan eyle diyorum.

Yorumu oyla      63      63  
TOTEM 17 Ağustos 2013 Cumartesi 15:51

Yapıyor demiş yani eğer benim görevim olmasa demekki Mısırda sergilenen iğrenç vahşet hiç umurunda olmayacak aslında ölenler benim umurumda değilmiş!!Sanırım senin umurunda öylemi? 13.45 Mısırı gündemde tutuyormuşum!siz malum nedenlerden dolayı görmek ve şahit olmak istemesenizde Mısırdaki iğrenç katliamlar zaten dünyanın gündeminde yani ben tutmuyorum. ve sen!Ben emin ol senin içinde çok üzülüyorum,ruhunun böylesi kararmış olması ve vicdanının körelmes beni çok üzüyor ve bu ucuz tavırlarından-

Yorumu oyla      62      61  
TOTEM 17 Ağustos 2013 Cumartesi 15:46

Enteresan değil mi? Vatandaş konu ile alakası olmadan sadece bana sataşmak için HADİ,DENİZE VEYA OKEY OYNAMAYA yazmış sayın editör bunu yorum diye yayınlayıp benim yorumumu çöpe atmış! Ne diyelim artık ben hak ve hukuktan bahsetmeyeceğim zira bu kavram herkesin gözleri önünde tecavüze uğruyor. Ben bazılarına çapsız dediğimde kızıyorlar ancak onca yazdığım yoruma HADİ SEN DENİZE YADA OKEYE DİYEN BİRİNİN ÇAPI ZATEN ORTADA DEĞİL Mİ? Bir başkasıda yada hızını alamayan aynı kişi,görevini çok iyi-

Yorumu oyla      57      61  
Misafir 17 Ağustos 2013 Cumartesi 13:45

Görevini çok iyi yapıyor totem.Mısırı gündemde tutuyor ve 10 gündür PKK nın elebaşlarının Türkiyeyi tehdit etmesi göz ardı ediliyor.Bakmayın bunların böyle bağırdığına orada ölenler bunların umurunda bile değil.Kim düşünüyor şimdi Bölücü Kürt projesini?Siz Mısıra bakarken o taraf hızla devam ediyor.

Yorumu oyla      67      61  
Misafir 17 Ağustos 2013 Cumartesi 13:41

Hadi,denize veya okey oynamaya...

Yorumu oyla      67      59  
TOTEM 16 Ağustos 2013 Cuma 16:19

EVET HÜLYA ŞİMDİ SEN TÜM BUNLARA RAĞMERN HALA MISIRDAKİ ŞİDDETİN MÜSEBBİBİ MURSİ VE SİSİ DİR DİYORSAN ALLAH ŞAHİT BUNDAN SONRA SANA TEKBİR CEVAP DAHİ YAZMAYACAĞIM. Zira senin vicdan denen erdemin yok olmuş ve ben vicdanını ve insani değerlerini kaybetmiş olanları insan yerine koyup cevap vermem.

Yorumu oyla      65      61  
Misafir 16 Ağustos 2013 Cuma 16:18

Hülya hanım yorumları daha dikkatli okuyun lütfen,o sorum size değil.Saldıran seviyeli arkadaş kendini bilir.Yazdıklarımdan o anlam mı çıkıyor?Bu portalda yorumları en hanımefendice olanlar sizinkiler.Tahammülünüze hayranım.Saygılarımı yolluyorum size lütfen kabul ediniz.

Yorumu oyla      57      66  
TOTEM 16 Ağustos 2013 Cuma 16:17

Tarafı bir irdeleyelim olur mu? sisi,Halkın gösterilerini bahane ederek darbe yapmış ve yönetime el koymuştur,Ve halk gösteri yapıyor zira sen baskıcı ve diktatyör bir yapı oluşturdun diyerek yönetimi ele geçiren sisi,Egemenlik haklarına ve demokrasiye sahip çıkan ve asla şiddet uygulamayan halkın üzerine ateş açarak yüzlercesini öldürüp,binlercesini yaralamış ve yine binlercesini tutuklamış,Mursiyi tutuklamış,OHAL ilan etmiş ve tarihin enbüyük kıyımlarından birine aktör olmuştur. -

Yorumu oyla      60      57  
TOTEM 16 Ağustos 2013 Cuma 16:13

dürüstlüğü tartışılmaz bir seçimle işbaşına gelmiş halkın seçtiği bir cumhurbaşkanıdır,Sadece bir yıl iktidarda kalabilmiş ve ne enteresandır onyıllardır demir yumruk dikta ile yönetilirken hiç sesleri çıkmayan bazı topluluklar Mursiyi baskıcı ve diktatör ilan etmiş ve Tahrir meydanında günler süren gösteriler yapmışlkardır ve bu gösterilerde ne tek kişi ölmüş,nede tutuklanmıştır buna rağmen ordu darbe yapıp Mursi yi indirmiştir.Senin eşit pay verdiğin Mursinin durumu bu.Şimdi Sisi ve diğer-

Yorumu oyla      60      57  
hulya 16 Ağustos 2013 Cuma 13:25

Ben demokrasi anlayışında olan biriyim. Yeryüzünde ulusal varlık nedenlerini korumak dışında insan öldüren herkesi nefretle kınıyorum her zaman ve daima. Mısırda sorun DEMOKRASİ sorunudur.Bu sorunu yaratanların başı Mursi ve Sisi'dir.Bu sorunu yaratanların mantığı ile bu sorun çözümlenemez.Hiç bir zaman bir teneke'nin altın suyuna batırılıp,altın sandığına girip,altın tüccarı ile pazarlandı diye ALTIN olamıyacağı gibi.

Yorumu oyla      65      59  
hulya 16 Ağustos 2013 Cuma 12:50

17:41 Beni tebrik edip "hep yaz" diye'de gaz vermişsin teşekkür ederim.Bizleri "kapkara bir vicdan ve çirkin bir ruh vermiş" diyerek suçlayan yorumları görmemiş gibi sizde bana kalkmış "seni bu kadar saldırgan yapan hangi yorumdur?" diye soruyorsunuz pes yeni:)

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 16 Ağustos 2013 Cuma 09:10

-4-Peki neden bu kadar uzun yazdın derseniz, bu arkadaşını yaptığı uzun yorumlarda savunduklarıyla hizmet ettiği zihniyet arasındaki UZLAŞMAZ çelişkiler insanı delirtir. Akıl sağlığı yerinde ve kişilik sahibi olgun birisinin açıklayabileceği türden değil bu çelişkiler, eminim kafanız karışmıştır, yorumlarını okuyunca anlayacaksınız iç yüzünü.-bitti-

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 16 Ağustos 2013 Cuma 09:09

-3-Bu nasıl kişilik parçalanmasıdır ki hem kendi kendine sövüyor hem de yaptığından hiç utanmıyor. Kendisine yöneltilen eleştirilerden en kolay ve zayıf argümanı bulup onu çekip çekiştirip asıl kendisini madara edecek konuyu unutturma tekniği de o peşinde koştuğu "kifayetsizmuhteris"in kopyası. Okurlardan ricam, bu kişinin yorumlarını buna göre okuyun, eğer anlaşılmadıysa Aytun Çıray'ın 31 Temmuz 2012 tarihli makalesindeki yorumların sondaki on tanesini okuyun yeter. -sürecek-

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 16 Ağustos 2013 Cuma 09:08

-2-Üç keredir Namık Kemal'in bir beytiyle kendisinin NE olduğunu söylüyorum, ya OSMANLICA bilmiyor, ve tabii ÇOK SIKI OSMANLICIDIR, ya da anlamazdan geliyor. Düz Türkçeyle yazsam sansüden geçmez, anlamamakta da direniyor, kendince hem eleştirip hem de KÖRÜKÖRÜNE HİZMET ETTİĞİ kapı aynı kapı. Bizlere, bu aşağılık kumpasa karşı direnenlere saldırır durur ve kendisi bu kumpasın oyuncağı bir çelişki yumağıdır. Hani tıpkı Fettulahın hizmet mantığı gibi, geminin dümeninde kim varsa ona hizmet. sürecek

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 16 Ağustos 2013 Cuma 09:07

-1-Yorumculardan birisi, yıllardır, kendi çelişkilerini marifetmiş gibi süsler püsler bizlere okutur. Daha geçen yıl Sayın Çıray'ın 31 temmuz makalesinde sıkıştı ve aslında çok doğru tahliller yaptı ve sonunda kendi kendisiyle öyle açmaza düştü ki, diğer yorumcular PES YAHU demek zorunda kaldılar. Bir türlü anlamamakta direnmesini yaşadığı psikiyatrik sorunlara bağlamak da çözüm değil, çünkü burada yazan herkesi akıl sağlığı yerinde bireyler olarak algılamamız gerek.-sürecek-

Yorumu oyla      59      49  
TOTEM 15 Ağustos 2013 Perşembe 19:06

Hayrola editör neden yorumları askıda tutuyorsun?

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 15 Ağustos 2013 Perşembe 17:46

Saydığın ülkelerin hepsi müslüman ülkeler bu sana hiç ilginç gelmiyor mu?Dünyanın heryerinde Müslümanlar zulme ve katliama uğruyor,islam ülkeleri vahşi emperyal çete tarafından kaosa sokuluyor ve bunu nasıl yapıyorlar biliyormusun? Sen gibileri,siz gibileri kullanarak!ZULME UĞRAYAN,ÖLDÜRÜLEN ACI ÇEKEN MÜSLÜMANLAR AMA HALA SİZLER İSLAMLA UĞRAŞIYORSUNUZ! Katillerin hiç mi günahı yok!Sizler nasıl insanlarsınız allah aşkına gerçekten merak ediyorum siz insanmısınız yoksa makine mi?

Yorumu oyla      55      56  
Misafir 15 Ağustos 2013 Perşembe 17:45

Tarih böyle söylüyor.".Her şey özetleniyor burada.Sıkıntının başı burasıdır.din tartışılmaz ve günümüze göre yorumlanamazsa sonucu bugün olduğu gibidir.Mümtazer'in kitabını okumak mı?..Bırak kalsın,cehalet onu kitabını okumaktan iyidir.Okumadan karar veriyorum,evet;Ön yargılıyım.Yahu adamın gizli kapaklı bir tarafı yok ki ne diye yazdığı kitabı okuyayım?Hani ne için tavsiye ettiniz diye meraktan okurum belki.Kaç sayfasına imza attınız?

Yorumu oyla      56      56  
TOTEM 15 Ağustos 2013 Perşembe 17:43

Hülya ne yapalım diyorsun değil mi? Sadece şunu yap!Gezi parkında göstericilere gaz sıkılınca insanlık suçu barbarlık,diktatörlük derken bir başka ülkede insanların üzerine ateş açılıp yüzlerce masum insanın öldürülmesini ve binlercesinin de yaralanmasını en azından nefretle kınayacaksın!Tek yapman gereken bu!Çok mu zor bu? Evet çok zor zira beyninizdeki önyargılar ve dehşet verici İslam düşmanlığı bunu bile söyleyebilmenize,böylesi bir insani refleks göstermenize mani oluyor.

Yorumu oyla      55      56  
Misafir 15 Ağustos 2013 Perşembe 17:41

Aşağıya bakıyorum bir hülya yazmış bir totem;başka yazan yok.Ben bu arada hülyayı tebrik etmişim.Seviyeli arkadaşım şu yazılanları tekrar okur musun,seni bu kadar saldırgan yapan hangi yorumdur?Geçelim;"Çünkü, akıl ve bilim inancımızla birleşmedikten sonra yeni, kendimize özgü bir teknoloji yaratmadıktan sonra öne geçmenin mümkün olmadığını biliyorum. Biliyorum çünkü, geçmiş tecrübemiz bunu gösteriyor. İslam dünyası, akıl ve bilimle inancını birleştirdiğinde ancak öne geçmiş, Batıyı sollamış.

Yorumu oyla      61      50  
hulya 15 Ağustos 2013 Perşembe 17:30

Bülent Arınç gezi eylemlerinde "gerekirse askeri müdehale ederiz" demedimi? Kime karşı? Silahla yola getirmeye demokrasi denirmi?

Yorumu oyla      58      49  
hulya 15 Ağustos 2013 Perşembe 17:24

Ne istiyorsun totem? Savaşamı girelim senin için.Libya-Suriye-Filistin-Mısır her yer yanıyor Türkeye'de sınır illerimizde çocukar uyuyamıyor korkudan hangisine ağlamımız gerektiğine sizmi karar vereceksiniz? Şuna üzülün,şuna üzülmeyin diyerek.Bu ülkede gep genç insanlar döve döve öldürürülken.

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 15 Ağustos 2013 Perşembe 16:39

Sayın editör kardeşim buradaki iki yorumumu çöpe atmanı normal karşıladım zira kızgınlıkla abartmış olabilirim ancak diğer haberlerdeki yorumlarımın hepsinin çöpe gitmesi biraz tuhaf olmuş. Neyse sende haklısın bu çirkin tavra karşı sakinliğimi koruyamıyorum. insan dediğinin değerleri sabit ve kesin olmalı böyle adamına,saffına göre tavırlar bana iğrenç geliyor.Bu ülkede mazlum ayağına yatıp adalet,hak hukuk ve adalet deyip diktatörlükten,baskıdan ve özgürlükten bahsedenlerin gerçek yüzleri bu.

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 15 Ağustos 2013 Perşembe 16:16

İşlem tamam ozaman herşey yoluna girer mutlu mesut yaşarız!Beni ençok ne kızdırıyor biliyormusunuz? Bu zulme alkış tutup birde anti emperyalist sloganlar atanlar!Sözde Bunlar emperyalistlerin uşağıymış!Şimdi bununla ilgili bir tabir kullanacağım hakaret sayılacak.Buyurun beyler İslama saldırın zavallı inanlara saldırın devran sizin,Zalimlerde ardınızda ama unutmayın bunun birde ahireti var dünya geçici gerçi Allah bence sizlere enbüyük cezayı kapkara bir vicdan ve çirkin bir ruh ile vermiş.

Yorumu oyla      54      55  
TOTEM 15 Ağustos 2013 Perşembe 16:07

Aslında sizler haklısınız!İslam aleminin bir kısmı cahil,gerici,barbar,katil çünkü emperyal çetelere boyun eğmiyor ve onların boyunduruğuna girmeyi red ediyorlar.Oysa bakın Suudi Arabistana,Kuveyte,BAE ne onlara laf söyleyen var mı? Onblarda diktatörlük yok,şeriat yok, çünkü onlar emperyalist efendilerine çok iyi uşaklık ediyorlar!Mısırda Darbeci yönetimi ile efendilerinin hizmetine girdi bakın şimdi sırada Suriye var sonrada evett Türkiyedeki İslamcıları tasviye edip Laikleri getirdik mi?-

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 15 Ağustos 2013 Perşembe 15:08

Hülya hanım tebrikler,çok güzel şeyler yazmışsınız.Beyni karanlık olan kişi şimdi buradan bildiği tek cümle olan "Atatürk'ü kullanmayın."der;ama sen yine de yaz.Burada anlayan arkadaşlarımız da çok.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 15 Ağustos 2013 Perşembe 14:53

Akıl ve bilim inançla her daim birleşmesi lazım,'Nefes almada iki türlü hükmet vardır;biri sıkar ,diğeri ferahlatır,Allah'a şükret seni sıktığı zaman ve yine şükret seni ferahlattığı zaman (Goethe) meseleye bu şekilde yaklaşım yani nefes alıp vermedeki hikmeti görebilmiş bir hristiyan inanca sahip kişi derecesine bilim adamları yetiştirmek mümkün ve gereklidir.Ama Zamanında Rahmetli Atilla İlhan'ın eseri olan HANGİ SOL gibi bizimde yolundan gitmemiz gereken HANGİ İSLAMCILIK,paradoks emsallerde

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 15 Ağustos 2013 Perşembe 14:43

"Bir zamanlar biz neymişiz" sendromu bizlere neden o zaman "bir şeymişiz"in içini doldurmaktan alıkoymakta. Sekizinci yüzyıldır, özgür düşünmenin çağıdır, Abbasiler çağıdır ve gerçek aydınlanmanın başlangıcıdır. Avrupa ancak onaltıncı yüzyılda başlatabilmiştir. Ha, bu arada Sayın Yazarın son cümlesi, "Herkese tavsiye ederim, okuyun ondan sonra tartışalım lütfen…" ve buradaki yansıması "en kolay ve zahmetsiz argümandan yakala, olmazsa argüman yarat ve kendi bildiğini oku. Klasikleşti bu taktik.

Yorumu oyla      56      50  
hulya 15 Ağustos 2013 Perşembe 12:46

(son)86 yıl önce Nutuk'ta yazılanlarmı gericilik:"Bu tarihî gerçeği bilmezlikten gelerek, hemen hepsi yabancı devletlerin idaresi altında bulunan veya bağımsız olan Müslüman milletlere ve devletlere Halife adı altında bir hükümdar tayin etmek akıl ve gerçek ile bağdaştırılabilir miydi? Hele, böyle bir hükümdarın mevküni korumak için, bir avuç Türkiye halkını o hükümdarın emrine vermek onları hedef göstermek değilmidir?"

Yorumu oyla      59      51  
hulya 15 Ağustos 2013 Perşembe 12:43

86 yıl önce Nutuk'ta yazılanlarmı gericilik:"İsIâm topluluklarının başka başka maksatlarla biribirinden ayrıldıkları; Emevîlerin Endülüs'te, Alevilerin Kuzey Afrika'da, Fatımîlerin Mısır'da,Abbasî'lerin Bağdat'ta birer hilâfet yani saltanat kurdukları; hattâ Endülüs'te her bin kişilik bir topluluğun bir halifesi ile bir minberi olduğu, Hoca Şükrü imzalı broşürde de yer almıştır. "

Yorumu oyla      60      51  
hulya 15 Ağustos 2013 Perşembe 12:41

86 yıl önce Nutuk'ta yazılanlarmı gericilik: "Halife (bugün islam ordusu hayali) adını taşıyan hükümdar; Çin, Hint, Afgan, İran, Irak, Suriye, Filistin, Hicaz, Yemen, Asir, Mısır, Trablus, Tunus, Cezayir, Fas, Sudan, kısacası dünyanın dört köşesindeki İslâmların ve İslâm memleketlerinin işlerinde yetki sahibi olacaktı.Bu hayalin hiçbir zaman gerçekleşmemiş olduğu bilinmektedir."

Yorumu oyla      59      51  
hulya 15 Ağustos 2013 Perşembe 12:33

86 Yıl önce Nutuk'tan: "İnsanlık dünyasında, din konusundaki uzmanlık ve derin bilgi, her türlü hurafelerden arınarak gerçek bilim ve tekniğin ışıklarıyla tertemiz ve mükemmel oluncaya kadar, din oyunu aktörlerine, her yerde rastlanacaktır."

Yorumu oyla      60      50  
hulya 15 Ağustos 2013 Perşembe 12:22

86 yıl önce Nutuk'ta yazılanlarmı gericilik: "Ancak, bunca yüzyıllar boyunca olduğu gibi, bugün de, milletlerin cahilliğinden ve bağnazlığından yararlanarak binbir türlü siyasi ve şahsî maksatla çıkar sağlamak için, din âlet ve vasıta olarak kullanmak teşebbüsünde bulunanların memleket içinde de dışında da var oluşu, ne yazık ki, daha bizi bu konuda söz söylemekten alıkoyamıyor"

Yorumu oyla      59      50  
hulya 15 Ağustos 2013 Perşembe 12:21

86 yıl önce M.Kemal'in Nutuk'ta yazdılarımıdır gericilik? " Saygıdeğer Efendiler, bu kadar kara cahil, dünya şartlarından ve gerçeklerden bu denli habersiz Şükrü Hoca ve benzerlerinin milletimizi kandırmak için, İslâmî hükümler diye yayınladıkları safsataların,gerçekte tekrarlanacak bir değeri yoktur. "

Yorumu oyla      58      50  
hulya 15 Ağustos 2013 Perşembe 12:15

Totem bir önceki yazıda beni 100 yıl geride kalmakla itham etmişsin.Ben altı üstü bir yorumcuyum.Medya tarafından bakarsanız "tüketiciyim" yani.Dün akşam Fatih Tezcan adında biri halkı aydınlatmak için tv.de fikir adamı olarak konuşturuluyor.Milyonlarca kişi izliyor onu ve diyor ki: "Bize Lazım Olan Tek Şey İslam Birliği Ordusu"...Şimdi soruyorum sana "bumudur ilericilik?"

Yorumu oyla      59      49  
TOTEM 15 Ağustos 2013 Perşembe 11:12

On tanesi ölseydi hepinizin birinci gündemi,Mısırdaki hükümetin sivil demokrasi neferlerine yaptığı zulüm ve katliam olacaktı ancak ölenler sizlerin hiç hazetmediği malum isimle,islamcılar olunca ve öldürende Türkiyedeki simetrisini kahramanlar diye lanse ettiğiniz darbeciler olunca diliniz damağınız kuruyor değil mi?Yok sadece size değil vicdanı kararmış,ruhu insanlığı bırakıp dünyevi iğrenç hesaplara saplanmış herkese kızıyorum.bu samimiyetsizliğin bu ikiyüzlülüğün içinde herşey kirlendi.

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 15 Ağustos 2013 Perşembe 11:07

Ve siz sayın yazar ve sitedeki yazarların yüzde doksanı,biliyorum sizlerde bu konuya değinmeyeceksiniz,Bakın bu yazıyı bugün yollamışsınız bu katliama kafa çevirmekle kalmamış,birde lafı islamcılar muhabbetine getirerek sizde islamcı dediğiniz insanları katledenlerden kaçırıp,bizzat kendilerine yükleme uğraşına girmişsiniz,Yazarların diğerleride büyük ihtimal yeni yazılarında bu mevzuya girmeyecekler kafalarını çevirecekler ancak hepimiz biliyoruz ki eğer Darbeden önce Tahrirde toplananlardan-

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 15 Ağustos 2013 Perşembe 10:58

Cuntacı içişleri bakanının sözlerini taşımışlar Müslüman kardeşler ateş açmış ve 43 polis öldürülmüş yalanı vardı!Ben daha ne diyeyim? hala burada Yorumlar yazıp Darbeleri ve darbecileri savunanların gözleri ve vicdanları kör olmuşsa ne yapılabilir. bunların gerçek yüzleri bu işte zulumden bahsederler ama öylesi taşlaşmış bir kalbe ve öylesi zalim bir vicdana sahiptirler ki insanın gerçekten kanı donuyor!Şimdi yüztane eksi verin lafı oraya buraya kıvırın acı gerçek kabak gibi ortada.

Yorumu oyla      53      54  
TOTEM 15 Ağustos 2013 Perşembe 10:55

Bugün gazete başlıklarına baktınız mı? Sayın yazar? Nerede ise tüm gazetelerin tüm dünyada olduğu gibi mısırdaki vahşet vardı ama ne ilginçtir ki,Cuımhuriyet ön sayfasında komploya hazırlık mı manşeti varken Mısırdaki katrliamdan bahsetmemiş bile ,sözcü gazetesi,Askere yas Pkk ya bayram başlığı atmış,Aydınlık,11 madde de derin hesaplaşma demiş yani bizdeki darbecilerin gazetesi darbecilerin katliamını görmek istememişler!Dün oda tv adlı siteye baktım Mısırdan tek haber yoktu bugün ise Mısırın-

Yorumu oyla      53      54  
TOTEM 15 Ağustos 2013 Perşembe 10:47

Maksadını aşıp tüm dünyada emperyalistlerin birinci hedef olma ve sindirilme projesinin bir parçası olmaya başladı. Dünyada sürekli,zulme uğrayan,işgale uğrayan,karmaşa ve kaos yaratılan ve insafsızca öldürülen Müslümanlar ve islam ülkeleri ama ne hikmetse ençok eleştirilip yerden yere vurulanda onlar sayın yazar sizcede bu işte bir yanlışlık yok mu? Katilin hiçmi kabahati yok. Ülkemde yaşıyorsunuz islamcı dediğiniz parti öncesi türkiyede diğer kesim talanın zulmün alasını yapmadı mı?İnsaf yaa.

Yorumu oyla      53      54  
TOTEM 15 Ağustos 2013 Perşembe 10:43

Ben Marguezin yüzyıllık yalnızlık eserini okudum ve çok etkileyiciydi bende size onu öneriririm.Zira şu günümüz dünyasında İslam abalıya döndü herkes vuruyor abalıya İslam şöyle,islamcılar böyle yahu bu islama düşman olup ellerindeki tüm teknoloji,teknik üstünlük ve firavun zalimi ile islam ülkelerinde sürekli kaos çıkartıp Müslümanları katledenlerin hiçmi günahı yok? Ülkemize dönersek,Sayın yazar ülkedeki tüm kesimler pür-ü pak ta tek sorun islamcılarda mı?Bu İslam ve islamcı eleştirileri artık

Yorumu oyla      53      54