YORUMLAR
Toplam 82 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 6 Mayıs 2013 Pazartesi 11:24

ülkeyi bebekkaatiline teslim etmenin "fikren tartışması" olmaz, ihanetin de. Hepsi de aynı merkezden güdümlü, pıtırak gibi "yorumcu-barışgüvercinleri"nin bu sayfaları ablukaya alması elbette bir rastlantı, hepsinin de aynı kalıptan çıkmış "barış" masalları okumaları da rastlantı. Yorumlarda bu "barış" güvercinlerine yönelik eleştirilerin seyreltilmesi de raslantı, yazıişlerinin kulağının çekilmesi o da raslantı.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 6 Mayıs 2013 Pazartesi 11:15

el verir talkını, kendi yutar salkımı.... günün atasözü

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mayıs 2013 Pazartesi 04:59

00:01, peşine takıldığın o "kifayetsizmuhteris"e biat etmeye devam et. Sonra da burada duygu sömürüsüne aynen O'nun gibi MAZLUM rolüne de devam et, belki birisi inanabilir, mesela AKİLadamınız KADİRinanır. Onbiryıllık PKK-AKP ortaklığının ortaya saçılan pisliklerini artık MAĞDUR-MAZLUM rolü de örtmez, geçti BORun pazarı, istikamet NİĞDE, marş-marş.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 6 Mayıs 2013 Pazartesi 00:08

19.43,hemen inandın mı bu ağlamalara?Bilmiyor musun bu taktikleri;duygu sömürüsü.

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 6 Mayıs 2013 Pazartesi 00:01

adil değil ama hiçolmazsa burada biraz adil ve saygın bir hava oluşturulamaz mı diyorum ama olmuyor çünkü senin düşünceni ifade etmeni istemiyor çünkü tahammülsüz çinki hazımsız ve seninle fikren başedemeyeceğini anladığı içinde seni taciz ediyor olayı kişiselleştiriyor ve seni konudan uzaklaştırıp kendi seviyesine ve platformuna çekiyor. Malesef ki bu garip ve aciz ruh hali yaş kültür mevki tanımıyor. yorumcusundan editörüne herkes saflara ayrılmış ve karşı tarafa hayat hakkı tanımak istemiyor.

Yorumu oyla      54      56  
TOTEM 5 Mayıs 2013 Pazar 23:57

Çıkmış bu şuursuz ve saldırgan insanlarla cebelleşir bir halde buluyorsunuz kendinizi. Oyun oynuyorsanız tüm zevkiniz kaçıyor düşüncelerinizi yazıyorsanız konudan sapıyor ve abuk sabuk tartışmaların içerisinde buluyorsunuz kendinizi.Ben birilerinin bunu bilerek yaptığını düşünüyorum yazarların makalelerine yazdığım ilk yorumlara bakıyorum konuyla ilgili fikrimi yazmışım sonra bir bakıyorum kişiliğime yapılan çirkin sataşma ve ithamlara cevap vermekle geçiyor kalan zamanım. Biliyorum dünya-

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 5 Mayıs 2013 Pazar 23:54

Sanal ortam bir yandan özgürlüğün merkezi olurken öte yandanda sanal korsanlar ve tacizcilerin cirit attıkları yerler oluyor. oturup face de okey oynamak istiyorsunuz birileri çıkıp küfürler edip birilerini rahatsız ediyor, Twiter de birşey yazıyorsunuz küfürler yiyorsunuz Burada yazılar yazıyorsunuz saldırıya ve çirkin ithamlara maruz kalıyorsunuz. birtakım hazımsız,öfke dolu ve ruhu huzursuz insanlar herşeyi terörize ediyorlar.sonra hopp bir bakıyorsunuz asıl orada bulunma amacınızın dışına-

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 5 Mayıs 2013 Pazar 21:33

sürüyor-3- Yargıtay’ın ise bunlar üzerinde yapacağı bir şey olmadığından, alıp bir kenara konuyor, bir anlamda dilekçeler “cevapsıza” çıkarılıyormuş. Türkçesi, AKP’liler, PKK açılımına tepki için istifa ettiğini zannediyor, ama resmiyette üyelikleri sürüyor. Yetkililer, istifa eden AKP’lilere dilekçelerinin akıbetini araştırmalarını öneriyor. -bitti-

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 5 Mayıs 2013 Pazar 21:32

sürecek- ve ilgili kademe ve makamlara bildirir. Üyelikten istifanın belgelenmiş sayılması için istifanın ya noter aracılığıyla veya yazılı beyan ile bizzat yapılmış olması gerekir. Bizzat yapılan yazılı istifa bildirimlerinde, imzanın ilgiliye ait olduğunun tespiti yapılır.” Peki AKP teşkilâtlarında ne oluyormuş? Hiçbir işlem yapılmadan o dilekçeler doğrudan Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı’na gönderiliyormuş. -sürecek-2

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 5 Mayıs 2013 Pazar 21:30

Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı kulisleri müthiş bir iddiayla çalkalanıyor. İddia şu: PKK açılımından bu yana AKP teşkilâtlarında istifa furyası başlamış. İlginç ve müthiş olan istifalar değil, bu istifaların gizlenme ve geçersiz kılınma yöntemi. AKP Tüzüğü’nün 13. Maddesinde, üyelikten istifa halinde yapılması gereken işlem şöyle anlatılıyor: “İlçe yönetim kurulu; başka bir işlem yapmadan sadece tespit kararı alarak, ilgilinin üye kütüğündeki kaydına işler ve -sürecek-1

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 5 Mayıs 2013 Pazar 19:43

yine döktürmüş, BEŞİBİRYERDE uzmanı, okudum, yazdıklarına itirazım yok ama yine de dokunmadan edemem, ben de kişisel çıkarım için susamam. Totem kimleri desteklediğini savunurken kendi tutarsızlığını bize doğruymuş gibi sunabilen bir MANTIK sahibi. Örneğini tekrar ve yılmadan, kendi itiraflarını yazdırdığım makale linkiyle vereceğim, editöre saldıracak yine, savunmaya kalkacak. http://www.turktime.com/yazar/baslik/12066 ve yorumlar http://www.turktime.com/yorumlar2.asp?yaziid=12066

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 5 Mayıs 2013 Pazar 17:26

Veriyorlar o insanlar istediklerini yazıyor ben susturuluyorum hayatım boyunca benzer durumlar yaşadım. Şimdi soruyorum size ben oğluma nasıl doğru ol,doğru bildiğinden şaşma derim. ona bu kötülüğü yaparak benim yaşadıklarımı yaşamasına gönlüm elvermez ama öte yandan ona;çıkarların uğruna hertür dalavereyi çevir sahtekarlık yap saldır hakaret et yalakalık yap haksız olana bile işine geliyorsa haklısın de adaleti boşver sen amacın uğruna her çirkinliğe başvurda diyemem.Ğlumun işi zor vesselam...

Yorumu oyla      53      52  
TOTEM 5 Mayıs 2013 Pazar 17:23

Düşünün Arşivde 5 yıllık söylemlerim ve düşüncelerim var iddialarım ve tespitlerim var ve ben bugün bile onların arkasında duruyorum hep aynı rumuzla yazıyorum günahımı vebalimi yüklenebiliyorum peki bu bana bir yararı oluyor mu? Hayır! Dün bana hakaret edip iddiaya girenler ve madara olanlar bugün burada yoklar bugün ise fikren benimle başedemeyenler türlü dalaverelere ve sahtekarlıklara başvuruyorlar peki sonuç ne? Sonuç şu;Editörler beni sansürleyip hertür dalavereyi çevirenlere destek-

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 5 Mayıs 2013 Pazar 17:20

Elimde dilimde varmıyor. Dürüst olmak,yalana,dalavereye ve yalakalığa başvurmamak günümüz dünyasında eksiklik olarak algılanıyor. Burada bile doğrularımı söylediğim için her taraftan saldırıya uğradım sadece karşı fikirdekilerle değil bana yakın düşünenlerlede tartıştım.ama herzaman açık oldum düşüncelerimi korkmadan olduğu gibi yazıp onların arkasında durdum! Şimdi benim iki yada üç yıl önceki yazdıklarımı ve savunduklarımı bile herkes bulabiliyor ve ben hala onların arkasında durabiliyorum-

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 5 Mayıs 2013 Pazar 17:17

Eğer beğenmediysem güzel olmuş diyemedim. Hayatım boyunca ne isa ya ne musaya yaranabildim zira insanların doğruluk yada adalet peşinde olmadıklarını sadece kendi gibi olanları ve kendisine destek verenleri sevdiğini anladım.Benim yarım kadar riske girmeyenler kahraman,benim zekamın yarısı kadar zekaya sahip olmayanlar strateji uzmanı oldu ama benim yaranma güdüm olmadığı için olmadım şimdi ben kendi oğluma,babamın bana verdiği öğüdü verebilirmiyim bilemiyorum zira ona bu kötülüğü yapmaya-

Yorumu oyla      53      52  
TOTEM 5 Mayıs 2013 Pazar 17:14

Rahmetli babam 12 yaşlarında iken beni karşısına alıp konuşmuştu ve bana; Oğlum doğruluktasn şaşma,doğru bildiklerinden ödün verme zira eğer çıkar uğruna yada hatır için doğru bildiklerinin tersine şeyler söyler yada yaparsan sen muteber bir adam olamazsın demişti ve ben elimden geldiği kadar babamın bu öğüdüne uymaya çalıştım en yakın arkadaşım bile bir konuda haksızmıyım abi! dediğinnde eğer haksız bulduysan haklısın demedim diyemedim,eşim saçını yaptırdığında saçım nasıl olmuş dediğinde-

Yorumu oyla      53      52  
Dkapkiner 5 Mayıs 2013 Pazar 16:52

Bir ülke düşünün deliye her gün bayram;ama işçiye bir gün bayram çok görülür.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 5 Mayıs 2013 Pazar 15:12

13:51, aynı lafı onbir yıldır ortak AKPKKlılar için de söyleyebilen on puanı alır, yoksa o laf da YOK hükmündedir. Bebek kaatilleriyle kolkola halay çekenlere sesi çıkmayanlar buna çemkiriyorsa, bebekkaatilleriyle ortak demektir.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 5 Mayıs 2013 Pazar 13:51

Hocam, bugün seni erkan tan'ın programında diledim.O dilan hangi fabrikada çalııyordu? militan değilse işçi de değildi. Peki 1 mayıs işçi bayramı di mi? yoksa anarşist bayramımı idi? kendilerini çok adil sananlar, bu durumu bir türlü anlıyamadı "bu anarşistlerin esas amacı, devlete diz çöktürmektir"( bu bir güneş gazesi yazarının söylemidir)işçiyi filan kutlamak değil.

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 5 Mayıs 2013 Pazar 13:09

12:29, bir "misafir"den diğer "misafir"e, "totem"in itirafları ve onun polemik USTAlığıydı konu ama yanlış anlaşılma var. makale tarihi yetmediyse, link, http://www.turktime.com/yazar/baslik/12066

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 5 Mayıs 2013 Pazar 13:02

Sayın "Dkapkiner", AKP-PKK ortaklığının tüm yalakalarının ortak noktası dünyayı dümdüz, ülkesinden uzakta olanları da kendileri gibi satılmış sanmaları. Onlara göre güneş, ülkemizi aydınlattığında bütün dünya aydınlıkta ve karanlıktayken de bütün dünya uyuyor. Dünyanın yuvarlak olduğunu ve başka ülkelerde yaşayıp ülkesindeki sıkıntılarla ilgilenenlerin bulunabileceğini "düşünemiyorlar", ruhlarını sattıkları şeytan onlara düşünmeyi YASAKLAMIŞ.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 5 Mayıs 2013 Pazar 12:29

Kimsenin konudan falan uzaklaştığı yok beyefendi,misafir,misafir diyeceğinize kendinizi belirtin de kimin ne yazdığı anlaşılsın.Hangi yorumundan bahsediyorsunuz anlamadım.Ayrıca siz de az usta(!)değilsiniz hani.MEMLEKETİN BAŞINDAKİ USTA OLDUKTAN SONRA BEN OLMUŞUM ÇOK MU?

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 5 Mayıs 2013 Pazar 03:03

açıklayıcı nitelikteki yorumum sadece türktime'ın yazar kadrosundan Sayın Aytun Çıray'ın 31 Temmuz 2012 tarihli makalesinin ve yorumlarının linkiydi. Herhalde polemiğe yol açmamak için gözden çıkartıldı. Lakin, polemik ustası(!) bir başka sayın yorumcu, üfürükten konuları uzatıp asıl polemik konusunu unutturmada uzman bir kişi. Editör arkadaşın bunu gözönünde bulundurması bundan sonrası için daha adil olur. Teşekkürler ve saygılar.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 5 Mayıs 2013 Pazar 01:44

Sayın "Ooof of", zorlamanın gereği yok bence, bundan önce gönderdiğim yorumlar yayınlanırsa zaten mezkür şahsın kendi itiraflarını okumuş olacaksın. Yazdıklarının sansürlendiğinden yakınıyor, verdiğim linkteki itirafları onu doğru tanımlamak için yeter de artar. Konu mankeninin siyasetten çok psikolojik sorunlarının ağır bastığı apaçık görülüyor, savunmak için yazmıyorum. Bunun gibileri üstelik ülkenin kaderine hakim mevkilerde, özellikle SEÇİLMİŞ. Normal birine bu kadarını yaptıramazlar, ondan.

Yorumu oyla      55      49  
Dkapkiner 5 Mayıs 2013 Pazar 01:39

şifrelerini unuttum.Bu nedenle yarın daha farklı rumuzlarla karşınıza çıkabilirim.Unutmayın,sayın Bülent Kuşoğlu nun yazısını"Espriden Anlamak Lazım".Espri anlayışı uygar insan olmanın göstergelerinden biridir.Bakın bu konu ile ilgili ben sayın Kuşoğluna yorum yazmadım.Şimdi totem yazdığım saati eleştirecek bu nedenle kestim.Herkese,totem dahil ne de olsa silah arkadaşım,iyi geceler.Totem bir yorumunda bana komutanlık yaptığını yazmıştın.Ben sana göre"BUNAK"65 yaşında, sen 45 yaşındaymışsın?!

Yorumu oyla      56      49  
Dkapkiner 5 Mayıs 2013 Pazar 01:32

Ben istiyorum ki herkes kimliği neyse onunla yazsın.Olmuyor tabi.Hem eğlenmek hemde espri olsun diye değişik rumuzlarla yazdım.Misafir desem ne olurdu onu anlamıyorum.Ama PUT bunu mesele yaptı.Yahu bunun dkapkiner olduğunu anlayan tek uyanık sen misin.Senin torbanda Başbakanın gibi başka bir şey olmadığı için buna sarıldın.El insaf be.Bugüne kadar ciddiye almadım ama baktım ki sen ciddi ciddi bu işten medet umuyorsun açıklıyorum.Bir şey daha söyleyeyim arkadaşlar ben dkapkiner dışındaki bütün

Yorumu oyla      56      49  
Dkapkiner 5 Mayıs 2013 Pazar 01:27

Sen cevap falan yazmamış bana küfür etmişsindir.Ben de zaman zaman bulunduğum konumu aşıyor ve abuk subuk şeyler yazıyorum ve yayımlanmıyor.Üstelik benim yazdığım sitemler de seninkiler gibi yayımlanmıyor.Konu anlaşılmıştır totem,uzatmayalım.Sen burada benim adımı soyadımı kendin yazdın,ne diye hala rumuz falan diye konuşuyorsun.Şimdi bu rumuz meselesine bir açıklık getireyim çünkü totem bunu Başbakanı gibi çok kullanıyor.Arkadaşlar ben bu rumuz olayına bir anlam veremiyorum.DEVAM

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 4 Mayıs 2013 Cumartesi 19:41

Vatandas, TOTEM sen yalancisin, mufterisin(gerci ikiside ayni manada) ajansin erkeksen bana cevap ver! Ama veremez kacarsin diyor! Ben enaz on cevap yazdim ama editor hicbirini yayinlamadi! Sanirim editorle anlasmislar ve bakin TOTEM cevap bile veremiyor gercekten korktu ve kacti ozlenimi vermek istiyorlar. Ne diyeyim cesur insanlar mertce savasir mert olmayanlar dalavere pesinde olur. Editor bunuda yayinlama sana yakisir kendini cidden nasil hissediyorsun?

Yorumu oyla      53      50  
Ooof of 4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:28

tamam sn TOTEM ben sizin her dediğiniaze inanıyorum. Bide diyebilseniz bunlar akkaşık, ambalajdan 2002de çıktılar. dediğiniz eskinin rezillikleri ile hiç bir alakaları yok onada tamam diyeceğim dediğiniz hiç bir şeye şuda eksik diye bir nokta bile eklemeyeceğim. Saygılar sevgiler.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 4 Mayıs 2013 Cumartesi 11:54

Daha yazmamı istediğin bir şey var m?HODRİ diyordun ya;işte sana hodri.Kaçacaksın totem yine kaçacaksın.Burada yazdıklarımı herkes okudu cevabını beklerler herhalde.Ben de bekliyorum totem;KİMSİN SEN?Bildiğim sadece "TÜRKÜM"diyemediğin için "ÇERKEZ"olduğundur.Türküm diyememek zaten a-k-p lilere verilen genel talimattır..Ha bir de"ÜNİFORMANDAN UTANDIĞINI"biliyorum,onu sen yazmıştın.Ben hiç utanmadım üniformamdan 25 yıl şerefle taşıdım.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 4 Mayıs 2013 Cumartesi 11:40

Bu yazıyı bana yazan Totem;1.Samimi söylüyorum ki YALAnCI ve TAYYİP yanlısın.Ve de uyduğun partinin politikası gereği MÜFTERİSİN.2.Ettiğin yeminlere inanmak mümkün değil çünkü piriniz Başbakanın 3 yılda hangi yeminleri ettiğini(!) gayet iyi biliyorum.3.Be hey üniformasından utanan adam hangi sıfatla yazarsam yazayım ama bütün öz geçmişimi burada yazdım mı yazmadım mı?Ve sen,Ajan,bu bilgileri aleyhimde kullanmaya kalktın mı kalkmadın mı?ERKEKSEN SEN DE YAZSANA ÖZ GEÇMİŞİNİ.

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 3 Mayıs 2013 Cuma 22:35

İnsanın net ve rahat olması ne güzel birşey biliyormusunuz? Mesela ben; Namusum ve şerefim üzerine yemin ederim ki hiçbir parti yada siyasal dernek ile ilişkim ve hiçkimseden tek kuruşluk menfaatim yok ve ben yaklaşık 6 yıldır hep TOTEM rumuzu ile yazdım ve asla başka bir rumuz kullanmadım veya misafir rumuzu ile başka biriymiş gibi davranmadım! DİYEBİLİYORUM! peki bana maaşlı yada ajan diyen ler benim ettiğim yemini edebilirler mi:)ahlak dersi verenler bu yemini edebilirler mi? hodri meydan:)

Yorumu oyla      54      54  
TOTEM 3 Mayıs 2013 Cuma 21:36

Buraya onca yorum yazdım yayımlanmadı ama bana sallayanlar maşallah anında ekranda bu durum sencede tuhaf değil mi editör! Benim yorumlarım genel kuruldan geçtikten sonra mı yayımlanıyor?

Yorumu oyla      54      53  
Dkapkiner 3 Mayıs 2013 Cuma 18:38

ooof of bunlar maaş karşılığı yazdıkları için kendilerine verilen bilgileri ancak yazarlar(Yani promterden okur gibi).Cihaz bozulunca da işte böyle boş saksı falan gibi vır vırlar ya da sağa sola bakarlar.

Yorumu oyla      56      49  
Ooof of 3 Mayıs 2013 Cuma 14:22

2-2002 yılı sonunda 92 milyar Dolar iç borç stoku ve 130 milyar Dolar dış borcumuz varken, 2012 Ağustos ayına kadar iç borç stoku 250 milyar Dolar, dış borcumuz ise 326 milyar Dolar düzeyine ulaşmış. bu özelsektör değil hazine yada hazine kefaletli kamu borcu. birde satılıp yenen 35 milyarlık özelleştirme geliri var. hala gargaradasın. beni ikna etmek için diyeceğin sadece bu akkaşıklar gerçekten akkaşık yada herneyseler. bende boş teneke gibi ses çıkarıp seni rahatsız etmeyeceğim.

Yorumu oyla      57      49  
Ooof of 3 Mayıs 2013 Cuma 14:17

1- gemicik hele israille ilişki sınırlandırılmışken israile sefer yapan gemicik benim meselem değil. onun hesabını akkaşıklara oy verenler sormalı. saksıdan gelen boş sese gelince melodisi bana hoş gelmedi ama sen çok beğeniyorsun aşağıda tekrar dinle.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 3 Mayıs 2013 Cuma 13:57

Dinlersin! Bakın benim hiç borcum yok mesela ancak bir iş adamının borcu var zira onun bir iş hacmi var iki sigorta acentesi düşünün birinin genel merkeze 50 bin lira borcu var diğerinin 5 milyon lira sizce hangisi iyi durumdadır? yabi size göre 50 bin lira borcu olan ama iş hacmi büyük olan yani 5 milyon borcu olan acente diğerinden kat be kat büyüktür ama size buınlar vızılktı gelir siz gemicik hizmeti deyin,RTE yobazlar deyin sallayın yani sizde haklkısınız saksı boşsa üretimde olmaz:)

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 3 Mayıs 2013 Cuma 13:54

:)) İmf ye borcumuz yok diyorum ama dış borcumuz şukadar diyorlar bir yardakçıda çıkıp kendi cehaletine bakmadan Totem vıdı vıdı konuşur diyor sizlere üçbeş çakal ekonomişst iki kelime öğretmiş sizde heryerde onu satıyorsunuz!İşkembeden konuşmaya öyle bir alışmışsınız ki bazı şeyleri oturup araştırma gereği duymazsınız sizin dış borç dediğiniz özel sektörün kullandığı leesing lerdir şimdi size anlatsam ne değişecek? Tın tın saksı boş olunca ne söylesen yankı yapar yani kendin söyler kendin-

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 3 Mayıs 2013 Cuma 10:59

Totem bu,hayatı vır vır etmekle geçmiştir.Yine aynı şeyi yapıyor.Çok konuşunca bilgili sanıyorlar zannediyor.Aynı Başbakanı gibi.O da çok okuyor;ama promter bozulunca 10 dakika sağa sola bakıyor.Şimdi de totem sağa sola bakmaya başladı.ooof of gerçekten of çektiriyor değil mi totem.Bugün bütün devlet memurları devleti soymak üzere proğramlanmışlardır,hikaye anlatma çok dinledik seni.

Yorumu oyla      55      49  
Ooof of 3 Mayıs 2013 Cuma 08:31

3- basit bir soru sormuştum. ama yanıt alamadım tekrar sormak istiyorum. hadi kucağada oturmayı seviyorum, ayrıca insancığım diyelim diyelimde,gargara yapmadan cevap verebilirmisin geçmişteki anlattığın kepazeliklere bu akkaşıklarında ortak olduğu doğrumudur değilmidir. Bu meselelerde eskiden çırakken şimdi ustalaştıkları doğrumudur değilmidir.

Yorumu oyla      53      49  
Ooof of 3 Mayıs 2013 Cuma 08:26

2- var git totem sen, cennetten çıkma akkaşıklarının yanına. imfden alınan borçta senin akkaşıklarının dahli yokmu. yoksa 2002 de amerikadan 0 km paketlenip gönderildilerde yenimi kullanılmaya başladılar. Belkide zapsu o yüzden amerikalılara 'daha yeni kullanmaya kullanmaya başladınız bizi deliğe süpürmeyin diye yalvardı.

Yorumu oyla      53      49  
Ooof of 3 Mayıs 2013 Cuma 08:16

1- önceden imf ye el açıp 20 milyar dolar almışız. bugünde borcu sıfırlamışız. nede güzel yapmışız be totem. senin kafayla bile bakıyorsak borç aldığımızda 150 milyar olan toplam borçla kucaktaysak, bugünkü 400 milyar borçla orta malı olmuşuz be totem. kim daha çok kucağa oturmayı seviyormuş. üstüne yılda 1 milyar gelir getiren telekomu 6.5 milyara sattık be totem. Halk hangi konuda söz sahibi totem. istediğini milletvekili seçebiliyormusun. oy verirken kime oy verdiğini biliyormusun.

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 2 Mayıs 2013 Perşembe 18:50

Geçmiş i,le şimdiyi karşılaştırın bakalım ne göreceksiniz? Geçmişte on yılda bir darbe olur paşalara yalakalık yapardınız seçimle gelmezlerdi silkah zoru ile şimdi halk beğenmezse Hükümeti indirir geçmişte İmf nin kucağındaydık şimdi değiliz siz kucak mı seviyorsunuz yoksa? Enflasyon % 90 dı şimdi dokuz olması kanınıza mı dokunuyor?geçmişte bu ülke batık bankalar tarafından 100 milyar dolar dolandırıldı bugün ise 8 milyonun hesabını soruyorsunuz.sizi asıl uyuz eden halkın söz sahibi olması.

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 2 Mayıs 2013 Perşembe 17:34

"sen geçmişteki onca kepazeliği görmeyip " çok acı çokkkk.. totem beg hala geçmişte yapılan yanlışlıklar nedeni ile , bugün yanlışlık yapılmasını normal karşılamakta... acı olan ise; yıllar önce "pireler berber develer tellal iken" döneminde kendisini tanıdığım ilk yazıda da aynı görüşü savunuyor olması idi... oysa kepazelik, kepazeliktir.... gazeteportta kantarcının yazdığı gibi, "bu iktidara oy vermek ibadettir" anlayışı olduğu sürece , evet iktidar ilelebet değişmez..

Yorumu oyla      54      49  
Ooof of 2 Mayıs 2013 Perşembe 15:50

insancık minsancık, lafı gargaraya getirme. ben insancığım kabulde bu dediklerimin değerini düşürürmü. geçmişteki kepazeliklere bu akkaşıklarında ortak olduğu gerçeğini değiştirirmi. Bu meselelerde eskiden çırakken şimdi ustalaştıkları gerçeği benim insancık olmamla değişirmi. ancak diyorsanki bunlar cennetten çıkmalar, akkaşıklar, eski ile bu kepazelik dediğin şeylerle hiçbir alakaları yok. onada kabulüm. sadece var ve yok diye yazman yeterli insancıkta olsam o kadarını anlarım.

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 2 Mayıs 2013 Perşembe 13:05

Bilmediğim ne çok şey varmış be! sen geçmişteki onca kepazeliği görmeyip şimdi yüz katı vardır de sonra araya bir Abd faşizm muhabbeti at birde AKKAŞIK Dyiye bir slogan bul ohh ne güzel vallahi tadından yenmez:) bu kendini tekrarlamaktan hiç bıkmayan insancıklar adama gerçekten offf offf çektiriyorlar:)

Yorumu oyla      53      50  
Ooof of 1 Mayıs 2013 Çarşamba 23:25

TOTEM; bilmediğin şey, ben hiç bir şeyin militanı olmadım. Bu nedenle akkaşıklarıda, sosyal demokrat masalı okuyup hırsız uğursuz avukatı olanlarıda, amerikan güdümünde devlet koruyuculuğu masalıyla, içlerindeki vahşeti soğutacak yol bulan güya milliyetçileri, türk faşizmine karşı çıktığını zannedip kürt faşizminin kucağına oturan sözde sosyalistleride eleştiririm.

Yorumu oyla      54      49  
Ooof of 1 Mayıs 2013 Çarşamba 23:24

2- bilmediğin bir başka şeyide anlatayım. Bu iktidar, bu güruh ne zannettiğin gibi cennetten düştü, nede marstan geldi. Bu iktidarın cumhurbaşkanı, dediğin uzanlar, çağlarlar düzeninin taşlarını döşeyen hükümetlerde görev yaptı. Benzer olarak bu akkaşıkların başıda sonuda, bu hükümetlerde, bu partilerde görev aldı. Akkaşık olmalarına rağmen 2002den buyana, zülfiyare dokunan uzan dışında kimsenin üzerine gitmediler. Suça göz yummak cezalandırmamak benim gözümde suça ortak olmaktır.

Yorumu oyla      54      49  
Ooof of 1 Mayıs 2013 Çarşamba 23:24

3- Akkaşığın, benim çocuklara 20bin dolar harçlık gönder diye direktif verdiği konfeksiyoncunun socara ortak olması konusu ve girebildiği, talip olduğu ihalelerin büyüklüğü çağlarları kaça katlar otur hesapla. Bunlar bir yana benim için değerini iki nokta ile ölçüyorum. ilki demokrasi tramvaydır, istediğim durakta inerim demesi ikincisi örnek demokrasiler olan suudi arabistan, katar gibi ülkelerin krallarının eteklerinin arkasından, esada üüüü sen demokrat değilsin diye çemkirmesi.

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 1 Mayıs 2013 Çarşamba 21:07

Off off insan ancak bu kadar militan olur Bir ve 100 öylemi? Palavradan verilerine karşılık ben resmi verileri söylüyorum yeğen demirel ve Cavit Çağların bu devlete ve haalka attığı kazığın maliyeti 20 milyar dolar bak milyon değil milyar yani 30 milyonun 100 katından fazla bunu görmezsin ama palavra sitelerden duyduğun martavalları burada anlatırsın. Sizin çapınız bu kadar işte Bana laf yetiştireceğine düşün 20 milyar dolar ne demek düşün.

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 18:46

CHP erimiyormuş Güneydoğuda bir belediye başkanınız kalmadı.Kürde kazık atarsan böyle olur..Heeyyy Küüürrt sen İslam kardeşliğini boş veeeer ahbaaap .Sen TÜRKSÜN kÜRTÇE KASET mi dinliyorsun olmaaaaz IRKÇILIK yapma:) Hepimiz Türküz ulan.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 1 Mayıs 2013 Çarşamba 17:43

Lafı getirmişsiniz! Benim hayatımın enbüyük fantazisi o yılanın dişlerini sökebilmekti devletinde ordununda aslında hem istihbarat hemde operasyonel kabiliyet açısından bu mümkündü ama bir el bunu yaptırmadı ve artık benimde bu fantazimi hayata geçirme şansım yok. ben dağda ölen gence acıdım ama onları oraya yollayan bu yılanlara hiç acımadan neler yapabileceğimi ben bile tsavvur edemiyorum. Kimse samimi değil net değil ve biliyorum ki bu sahte dünyada sözlerin bir anlamı yok.

Yorumu oyla      53      51  
TOTEM 1 Mayıs 2013 Çarşamba 17:41

Sormanız gerekir,ara sıra başka internet haber sitelerini inceleyip aradaki farkı irdelemeniz gerekir!Başbakan iyi hatiptir dediğinizde bile tahammül edemeyip saldıran yorumcu kitlenizi bir sorgulamanız gerekir.sizin öncelikle objektifliğinizi ve samimiyetinizi sorgulamanız gerekir ondan sonra başka kurum ve kişileri eleştirebilirsiniz. Gazetecileri sorgulamışsınız boncuk gibi elleri havada arama noktasına giren gazetecileri katılıyorum ama bazen öz eleştiride gereklidir.Karayılanın dişlerine-

Yorumu oyla      53      50  
TOTEM 1 Mayıs 2013 Çarşamba 17:38

Sayın Atilla,Yadıklarınızla site politikanız ne kadar birbiri ile çelişiyor farkındamısınız? Sizin ne yazdığınız yada kimleri eleştirdiğinizi umursamam için sitenizde benim düşüncelerimi ve eleştiri hakkımı özgürce kullanabilmem gerek. sizin ortalığı saldırgan her türlü dalavereye baş vuran yorumculara ve Başbakana olan kinlerini gerek banda koyduğu haberler gereksede kullandıkları resimlerle ortaya koyan editörlere bırakmamnız gerekir ara sıra bu neden her habere aynı resmi kullanıyorsun diye-

Yorumu oyla      53      50  
Ooof of 1 Mayıs 2013 Çarşamba 17:04

2002 ye kadar yapılan 1 ise 2002 den sonra yapılan 100 dür. iski iski diye sayıklıyorsunuzda şişirilen klor faturası ile şişirilen 1-2 hakediş rakamı toplamda 7-8 milyon. ama sadece metrobüsün hollanda dan alımında sokuşturulan ise 30 milyon dolar.Sadece esenşehir belediyesince imarsız olarak verilen kaçak kat çıkma izinlerinin karşılığı 700 milyon tl. damat beyin çalıştığı çalık holding, atv-sabahı alsın diye karşılığı olmadan verilen kredi 1milyar200milyon dolar. sonuç vakıfbank hazineye devir

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 16:38

CHP illa Taksim diye tutturdu şimdi iki polis ağır yaralı....İnsan gibi bunu başka yerde yapalım arkadaşlar diyemez miydi CHP derse derin aglarına saygısızlık olur.derin CHP ve İslamdan kopan MHP bu ülkede artık bu düşüncelerin yapacağı şey tahribattır...Zamanla Muhsin Yazıcıoğlu gibi insanlar MHPden kopacaktır...

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 30 Nisan 2013 Salı 20:02

Bu ülkede bankalar 100 milyar lira hortumlandı İski skandalları patladı papatyalar edesler,korkmaz yiğitler,cavit Çağlarlar yeğen Demireller gördü buna rağmen Akp yi talancı ilan etmek yüzsüzlüğün daniskasıdır!daha dün İmf 2 milyar doları çözüyor diye müjdeler olsun yaşasın diyen gazeteler bugün ülke batıyor diyorlar biliyorum bu vatandaşların derdi ne halk nede ülke menfaatleri ve bu yapının uyuttuğu garip insanlarda çok şey biliyor edaları ile ahkam kesiyorlar.Papağan misali tekrar yapıyorlar.

Yorumu oyla      53      52  
Ooof of 30 Nisan 2013 Salı 18:24

Hırsıza uğursuza kol kanat geren parti ha erimiş ha erimemiş iktidara gelip akpden farklı davranmadıktan sonra iktidarı değiştirmenin ne anlamı var.

Yorumu oyla      54      51  
Ooof of 30 Nisan 2013 Salı 18:22

Sn. Yetkili partiniz öncülüğünde çıkarılan bugün gül tarafından onaylanarak yürürlüğe giren hırsıza uğursuza af yasasından sonra partinize oy vermeyeceğimi bildiririm. Bu yolla en azından 'sosyal demokratlar hırsızları koruyor' söylemine kendi açımdan katkı yapmamış olacağıma inanıyorum. keyfiyet ve gereği hakkında en azından düşünme ihtiyacı duyup duymayacağınızı bilmediğim için selametle yolunuza gidin demekle yetiniyorum. Yukarıdaki yazı chpnin web sayfasından yaptığım şikayete ait metindir.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 18:15

ilk kez mantıklı bi yazı yazmışsın

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 15:47

Sen halt etmişsin C.H.P erimiyor,son anketlerde %30lara dayandı.

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 14:50

"Seçkinler ordusu" dediğiniz kesim konformisttir ,her devrin insanıdır zaten : tvde her gün gördüğümüz kanal kanal gezen gazeteci aydın vb takımı dünden bugüne hiç değişmedi ki.Aynı seçkinler ordusunun işadamları kesimi de dğeişmedi. Tersine AKP bu kesimleri büyüttü ve kolladı.ekonomiye bakmak bile bu udurumu ortaya koyar zira bütün piyasalar oligopolleşmiştir , tekelci eğilim had safhadadır. Küçük ve orta ölçekli işletmeler, aile işletmeleri ise batık durumdadır. Milyarder sayısı da patlamıştır

Yorumu oyla      53      49  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 14:36

14:01 Demirel'i Demirel yapan CHP tabanı olmadığına göre acaba kim?

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 14:01

Sayın Atilla CHP ile Mhp farklı anlayışlar mı? Perinçeğin babası AP vekilliği yapmış.Haberal CHP de oğlu Mhp DE Yalçın Küçük ALANI MHP ye hediye etti.Bence 3 Kasım mersedesi CHP MHP ve İPİ kucaklayan DEmireli iyi anlatıyor...

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 13:35

Sn Atilla,şuraya not düşüyorum,Süreç sonunda ZAFER BARIŞA inananların olacak ve hayal etmiş olduğunuz vesayetçi takımının mensupları yapılacak ilk seçimde de her zaman olduğu üzre hezimete uğrayacaktır.Hulya kardeşim sizde not alın.

Yorumu oyla      53      57  
TOTEM 30 Nisan 2013 Salı 13:14

Çalışıyorsunuz diyen evlatlar gibisiniz! Bu tavırla Chp ye sadece kötülük ediyorsunuz bunun farkında değilmisiniz? Bizim gazetecilerimizin boncuk gibi dizilip elleri havada arama noktalarına gitmeleri gerçekten ibretlik bir görüntü:)Eğer polis üzerlerini aramaya kalksa aslan kesilir kıyameti kopartırlar ve polis teröründen bahsederler ama bakın kuzu gibiler eller havada sıraya girmişler. Keşke insanlar gördüklerini algılayıp duyduklarını yorumlayabilme yetisine sahip olsalar.

Yorumu oyla      54      53  
TOTEM 30 Nisan 2013 Salı 13:11

güneşin altında eriyen buza bakıp hayır erimiyor desen,bunun üzerine birdolu teori üretsen oleyı eğip büksen buzu perdelemeye saklamaya çalışsan buzun eridiği gerçeğini değiştirebilirmisin? Chp bu ülke için gerekli bir parti kemik bir tabanı var ancak emin olun bu kemik tabanda çok iyi bulduğu için destek vermiyor Chp ye hal böyleyken hala neyin kavgasını yapıyorsunuz? Annesi yatakta ateşler içerisinde olan birinin yaa annen hasta onu doktora götür diyenlere o iyi neden ısrarla hasta göstermeye-

Yorumu oyla      53      55  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 12:18

Chp ne istediğini ve ne istemediğini biliyor ya diğerleri? Önceliğini Uluslararası konjektüre göre şekillendiren hadiii şimdi döveceksiniz dendiğinde döven,hadiii şimdi yakacaksınız deyince yakan, hadiii şimdi seveceksiniz deyince seven kendi akli kontrolünü kullanmayıp komutlara göre hareket edenlerinmi duruşları net.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 11:50

Eriyen CHP'nin kumandalı lideri Kılıçdaroğlu 1 Mayısı illa şantiyede olsun istiyor.Hükümete inat.Bu insandan ne lider olur ne dernek başkanı.Partisine Demirel istemediği adamları doldurdu gıkı çıkamadı ama recep bey demeyi bildi.Partisine İlhan Cihaneri son anda taktılar sesi çıkmadı.Neyin karşılığında hep soruluyor ya istemediği adamları neye binaen aldı? Böyle insanlara kızılmaz.Lidermiş:)

Yorumu oyla      53      49  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 11:44

Chp "siz suyu sıkmazsanız biz zaten muz'u alırız,kendi aramızda kardeş kardeş paylaşırız"diyor.Chp'ye tavrı belli değil demeyi iyi niyetli bulmuyorum.Chp'nin bu tavrına karşılık kafes içindekilerden bazıları madem su sıkılmayacak bunu kendi avantajıma çevireyim diyenlerin birde gidip su sıkanlarla sıkı fıkı ilişkisi şüphelere yol açmıştır.Hele su sıkanların şunları şunları yapmazsanız muz'u zor alırsınız hatta tekrar su sıkarız tavrı CHP'nin durumu bir kez daha düşünmesini gerektirmiştir.

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 30 Nisan 2013 Salı 11:43

ayran muhabbetine öyle daldılar ki bundan sonraki mevzumuz CACIK olacak. Tabi eğer kendini çok akıllı ve keskin muhalif sanan hıyarlar ayrana doğranacak hıyar gibi davranmaya son vermezlerse. Başbakan gerçekten çok mu zeki yoksa koyunun olmadığı yerde abdurrahman çelebi mi oluyor bilemedim ama artık insanlar daha şuurlu ve akıllı olmalılar orası kesin yoksa bu tarz muhalefet AKP Yİ EBEDİ İKTİDAR YAPACAK.

Yorumu oyla      54      53  
TOTEM 30 Nisan 2013 Salı 11:40

İşini rahatlıkla yapıyor. Birde bizim toplumda çok zeki!çok entellektüel ve bilmiş bir kesim var Erdoğan ne söylese,aüzından çıkacak her kelimeye muhalefet edip onu çürütüp alaya almaya programlanmış ve Başbakanda bunu çok iyi biliyor ve o yüzden ne zaman ortam bazı konularla gerilse ortaya bir laf atıyor ve konu değişiyor bu kezde gündemin ateşi arttı ve oda bu ateşi soğuk ayranla düşürüverdi heryerde Ayran üzerine espriler yapılıp Ayran konuşuyor ama içimizde kendini uyanık seven bu kişilerde-

Yorumu oyla      53      54  
TOTEM 30 Nisan 2013 Salı 11:36

Teyze yorumunu okuyunca çok kızdım! zira vebin vizyona koymayı planladığım filmin finalini açıklamışsın adeta:) Bende Akil insan ve ayran konularına değinecektim sen hevesimi kırdın.Evet bir Arkadaşta konuya değinmiş ve bazı detayları bazı arkadaşlarında farketmesine senidim doğrusu.Akil insanlar özellikle toplumun gazını alıp streslerini boşaltmaları için ortaya sürülmüş kum torbaları yada stres topu görevini üstlenmişler herkes akil insanlarla ilgilenip hırslarını onlardan alırken Hükümet-

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 10:49

Bazı sağ ve sol milliyetçilerde PKK'yı kovboy filmlerindeki gibi kızılderilileri yenme gibi bir şuuraltı var.Onun için PKK silahlı veya silahsız gidince rahatsız oluyorlar.Bazıları puanla kazanmayı sevmez illa nakavt ister hatta onun ötesinde rakibin ölmesini.Biraz daha açıkçası maço kültürü budur.Nereye gidiyorsun ben senin ağzının burnunu kırmadan biliçaltı bu.

Yorumu oyla      53      50  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 10:43

Maymun-Muz hikayesinde CHP nerededir diye soracak olursanız.Chp her zaman muzu istemiş,muzu yemek için mücadele vermiştir.Bu mücadelede kendisini öldüresiye döven diğer kafes arkadaşlarına muz'a sahip olabileceği ümidini hep anlatmış karşılık görmemiştir.CHP muz askıda dururken arkadaşlarına "hadi uzanıp alıverelim" dediğinde lider arkadaşları "hayır öyle hemen uzanıp almıyacağız" diyor CHP "peki nasıl alacağız?" diyor öncü taraf "daha orası belli değil" diyor.

Yorumu oyla      54      49  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 10:34

Dün D.Ü.Arıboğan hn.'ı TV.de izledim.Kendisi ülkenin mutfağında çalışmış birinin kızı.Konuşmalarını önemsiyorum.Kısaca "Eskiden yaşadığınız acıları yaşattılar çünkü o gün uluslararası konjektür bunu gerektiriyordu, şimdi uluslararası konjektür BARIŞ'ı gerektiriyor"deyip, ardından da "ABD bu işe hiç karışmıyor" diyor.Yani bunu anlamak için MAYMUN-MUZ hikayesini okuyunuz.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 10:09

Sayın Atilla akiller bir sınıf değil toplumun ta kendisidir.A.Taşgetiren de var Mükremin de Etyen Mahcupyan da Kadir İnanır da bu Türk toplumunun her kesimden temsilidir.Elbette bu toplumun 63 akilin dışında binlerce akili vardır.Akil olan da barışa çalışır.Vatan millet deyip Türke öfkeyle Türk bayrağı sallamak ne işe yarar kimin işine yarar????

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 09:16

Akiller heyeti birkaç sanatçıyı saymazsanız tamamı yıllarca devleti bölmeye yönelik faaliyet içinde olmuş ve bu yönde açıklamalar yapmış insanlardan oluşuyor.Şimdi soruyorum size bu insanları hangi gazi ve şehit ailesi ciddiye alır.

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 09:12

Akil ilan edilen zavallılar aslında kurdun önüne itilen koyunlardır.Hükümet vekillerini yıpranmasınlar diye bu çelişkili ortamdan uzak tutuyor.Tüm tepkileri sanki bu işin mimarı onlarmış gibi bu zavallı akiller alıyor.İşin komik tarafı kendilerinin dahi bilmediği taviz pazarlığını yokmuş gibi kahramanlık edalarıyla savunmaya kalkıyorlar.Tarih damat ferit ve akillerini şu an vatanhaini olarak anıyor yarın onlar içinde verilecek paye farklı olmayacaktır.ALLAH İSLAH ETSİN. MÜCAHİT

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 09:03

akiler grubu ve akiller grubuna yapılan saldırıların tek amacı gündemi başka yerlere çekip birileri istedikleri gibi at koşturmaktır.Bu planlı ve zekice düşünülmüş bir projedir.Türk milletinin bu konudaki hassasiyetini bile saptırma kalkanı olarak kullanmaktan çekinmeyen bir iktidar vardır.Allah bu insanları islah etsin. MÜCAHİT

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 01:24

burada yazdğınız tüm düşüncelere katılıyorum.chp nin tepkisizliğini öyle güzel özetlemişsiniz ki bu kadar olur.akp yi değerlendirirken ise şunu unutmayalım,batıdaki bütün çevrelerin bu kadar ölümüne desteklediği bir iktidar daha oldumu bilmem.onun nedenide belli,herkes biliyor.demesinizde olur zaten.

Yorumu oyla      59      50  
teyze 29 Nisan 2013 Pazartesi 23:39

Sınıf dayatması aklıma gelmedi hiç vatandaş akillerle oyalansın biraz diye düşünmüştüm,akiller ve ayran muhabbetiyle meşgulüz bu aralar.

Yorumu oyla      62      49