YORUMLAR
Toplam 73 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
hulya 2 Mayıs 2013 Perşembe 10:18

Bir deprem düşünün biriken enerji birden boşalırsa felaket olur.İktidar sahipleri 1 Mayıs gibi kutlamaları ve halkın toplanıp enerjisini boşalmasını avantaj olarak görmelidir.Bundan neden korkuyor? Biriken enerji boşalmazsa yok olacağınımı sanıyor? Daha büyük ve daha yıkımlı bir depreme neden olacağını öngöremiyormu?

Yorumu oyla      53      49  
hulya 2 Mayıs 2013 Perşembe 10:08

Uluslararası konjektür bize "kendinizi kendi elinizle adam akıllı dövün" mü diyor? Uluslararası konjektür bize "sizi dövenlerin ellerini öpün,onları sevin onlara istediklerini verin"mi diyor?

Yorumu oyla      54      49  
hulya 2 Mayıs 2013 Perşembe 09:54

Uluslararası konjektüre göre hareket eden hükümetlerin insanı insan yapan üç özelliğini unutarak hareket ederse kendi kendisine eziyet eden durumuna düşer.Kendi eliyle kendi yüzüne vurmak gibi.

Yorumu oyla      54      49  
hulya 2 Mayıs 2013 Perşembe 09:52

İnsanı insan yapan üç özellik vardır erkeğin cesur kadının namuslu her ikisininde vatan dedikleri yeri ne şartla olursa olsun korumalarıdır.Bu ilkel şartlar her çağda geçerlidir modası hiç geçmez.

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 19:18

Bay Dersimli Kemal, dünyaya rezil olduk diyor.POLİS kendisne DEMİR BİLYA atanlara GÜL vermeliydi...Dersimli tavşana kaç tazıya tut tarzını iyi bilir."Analar AĞLAMADI mı !!!!"yı yutan kahraman, POLİse sapanla demir bilya atanları görmez.EMİR: ALAN MHP ye CİHANER CHP ye tısssss...1 Mayıs kaplanı dersimli.

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 18:57

"SaPAN İÇİN TAŞ KIRIN ARKADAŞLAR"..chp bu zihniyetin arkasına takıldı...Aynur KEÇÇE Kurdanemi söylerse ülkeye ihanet ama İPİN peşinde sapana taş kıranlara destek halkçılık...CHP budur.

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 17:48

Kemal Kılıçdaroğlu 12 Eylül 13 eylül dinlememiş her 1 Mayısta Taksime koşmuş.Faşizme karşı omuz omuza vermiş...Onun için de bu yıl da Taksim olmazsa olmaz ben HUZURDAN barıştan yanayım demiş.BARIŞI HUZURU kim istemez:)))

Yorumu oyla      53      52  
TOTEM 1 Mayıs 2013 Çarşamba 17:46

Benim yorumlarım genelde askıda durur eğer suya sabuna dokunmazsam yayımlanır yani saçmalar ve abuk sloganlar atarsan kriterlere uygundur var olan gerçekleri dillendirirseniz kriterleri çiğnemiş sayılırsınız ve yorum çöpe gider.Editör beni bazıları gibi rumuz uydurmaya kendi rumuzlarımla konuşmaya ve ucuz militanlar gibi karanlıktan sallamaya teşvik ediyor ancak bu tarz korkakların tarzıdır ben herzaman sözlerimin ve yaptıklarımın arkasında durmuş bir adamım.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 16:17

1 Mayısta İstanbulda 2 Polis ağır yaralanmış.Kandan hoşlananlara kına gönderelim.O polislere yazık değil mi? Yazıklar olsun İpin kuyruklarına.

Yorumu oyla      58      51  
hulya 1 Mayıs 2013 Çarşamba 15:33

Sizin halkı olduğunuz bir nedenden ötürü karşı taraf sizden özür dilese bunu başarımı sayarsınız? Bu kadar ezikmisiniz? Ölümlü olaylarda özür dilenirmi? "Sizi öldürdüm özür dilerim" yok böyle bir şey.

Yorumu oyla      55      49  
hulya 1 Mayıs 2013 Çarşamba 14:58

Hırkai Şerif sokağında kuduran Kripto! İlginç:) Bende kripto'yu kendisini gizleyen sanmıştım. Hırkai Şerif sokağında saygılı kripto nasıl olur acaba?

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 14:51

AK Parti'nin ülkenin dış politika anlayışını değiştirdiğini söyleyen Davutoğlu, "Hattı siyaset yoktur sathı siyaset vardır, o satıh bütün dünyadır. Biz bunu dış politikada şöyle uyguluyoruz: Hattı diplomasi yoktur, sathı diplomasi vardır. O satıh bütün dünyadır" dedi. İsrail'in Mavi Marmara özrüne giden sürece ilişkin bilgiler veren Davutoğlu, kararlı bir dış politika sürecinin sonucu olduğunu vurgularken, İsrail Dışişleri Bakanına net mesaj verdiğini anlattı. Davutoğlu, "Türkiye'den özür dilemediğiniz müddetçe 10 değil, 50 değil, 100 değil, bin yıl geçse dahi Tel Aviv Türk büyükelçisi görmeyecektir' dedim. Ne kadar kararlı olduğumuzu onlar da anladı" diye konuştu.

Yorumu oyla      55      53  
hulya 1 Mayıs 2013 Çarşamba 14:39

Olaylara,sıfatlara ve statülere türk ve Türkiye gözlüğü takmadan bakarsanız paradoks labirentlerinde kaybolur yolunuzu asla bulamazsınız.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 14:32

Türkiyede (sanki) hülyadan başka Türk yok. Hatta formülle açıklayabilirim:FX = 0 (ziro)

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 14:15

Hulya sen aynı soruları defalarca sorarsın. Senden 50 kere daha iyi bir TÜRK'üm daha büyük harfler olsa TÜRK'ü onlarla yazacağım.Kripto, falan Yahudi, Ermeni lisesindeki masum çocuk değildir.Kripto Asya Türkü veya dönme olsun bu millete ihanet edenlerdir.Hırkai Şerif sokağına kuduran ve Balyoz hazırlayanlardır.Türklük üzerinden istismar yapma.Sizi perinçeği prens edinen ortak Akıl idare ediyor.CHP derin bir ağaçtır.Dalları ancak balyoz sapı olmaya yarar.DHKPC'li bayana sorun kim CIA kim Kripto?

Yorumu oyla      55      51  
hulya 1 Mayıs 2013 Çarşamba 13:46

Olaylara, sıfatlara ve statülere bakmaksızın türk ve Türkiye gözlüğünü takarak bakarsanız herşeyi daha berrak görebilirsiniz.

Yorumu oyla      53      49  
hulya 1 Mayıs 2013 Çarşamba 13:25

13:01 Türk kelimesini tek başına asla kullanmayışınızda sizin tarafsız bir bakış açısına sahip olmadığınızı olaylara misyoner bir pencereden baktığınızı gösteriyor bana.

Yorumu oyla      53      49  
hulya 1 Mayıs 2013 Çarşamba 13:21

13:01 Yazdığınız gibi bir düşünceye sahip bir kitleyi mutlaka kullanmak isteyenler olacaktır.Müslümanlar dışındaki tüm insanlar kötü'dür yaklaşımı kullanılmaya müsait bir yaklaşımdır.Siz farkında olmadan KRİPTO diyerek insanları ayırıyor ve düşman ilan ediyorsunuz.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 13:01

DHKPC ve ergenekonun en üst kısmını Silivri camiası da tam bilmez.Bir DHKPCli yetimhanede yetişmiş fukara genç Özdemir SAbancıyı niye öldürür ? Sonra haishanede nasıl öldürülür bunların VELİSİ yok mu? Bu kurumun DOLARSAL çıkarlarına dokundukları için mi? Her sakallı dindar mıdır misal ACZİMendiler.Her başa takılan bez takke midir ? ABDULHAMİT bana seni millet hal etti diyenlerden hiçbiri müslim değildi demişti.Görünen ve OLUNAN farkı.KRİPTO her yeri tutmuş(tu) halen de güçlüler...Fakat felek...

Yorumu oyla      54      50  
TOTEM 1 Mayıs 2013 Çarşamba 12:56

Yayımlama editör yayımlama yazdıklarımı!gerçekler dile gelmesin!Birileri karanlıktan sallasın her türe dalavereyi çevirsin onları yayınla ama benim yazdığım kabak gibi gerçekleri ve doğruları yayınlama!Sadece sende bak senin destekleyip kendinden bildiğin ile karşı düşüncede olan insan profillerini karşılaştır ve birde kendini düşün ve kendi yorumunu kendin yap.

Yorumu oyla      53      52  
hulya 1 Mayıs 2013 Çarşamba 12:25

Sonuç sabit.Ama hangi formül uygulanmış burasında insanların kafasını karıştırıyorlar.Sonucu 30 çıkaran onlarca formül verebilirim size ••• 40x50x15=30000/1000=30 ••• 10+10+40=60/2=30 ••• 100+12+38=150*20/100=30

Yorumu oyla      55      49  
hulya 1 Mayıs 2013 Çarşamba 12:03

Bugün bilgiye ulaşmak eskiye göre çok çok daha kolaydır.Tüm veriler ortadayken bile bile formülü yanlış verenlerin amacı nedir bilemiyorum.Formül yanlış kurulursa sonuç yanlış çıkacaktır sanırım bunun derdindeler.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 10:56

DHKPC Kimin kontrolünde SABANcıyı niçin hedef almıştı???? SELAM KÜRDİSTAN dağlarındaki kardeşlerime diye AVAZI çıktığı kadar PKK militanlarına açık havada konuşma yapan APO'nun akıl hocası YALÇIN KÜÇÜK MHP ye Engin ALAN'ı hediye etti? Selam aydınlık günlere selam derin paşalara selam CHP'yi aydınlıkın peşine takan varmıdır yokmudur tartışılan binbaşı ARİF'in ben kurdum dediği kuruma. SElam KARATAŞTAN YEŞİL yetiştiren güce.SElam kipaya selam Mercedesteki akla...

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 10:45

CHPli eski milletvekili Osman Coşkunoğlu Dilek Akagün Yılmazı anlatıyor Kılıçdaroğluna söyledim DHKPC'den geldi dedim diyor.Şu Sezgin Tanrıkuluna CIA diyen bayan.DHKPC kimin kontrolünde D.Karataşı ve Ağcayı yetiştiren gücün kontrolünde.CHP de o gücün başka kolu olan İpE gönlünü kaptırdı.Eski kaptan dolmuşa Perinçeği de bindirmiş Haberalı da eeeeeh Aydınlık UFUKLARA...

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 1 Mayıs 2013 Çarşamba 06:50

16:32, tez konusu çok. Sana kıyak olsun, bir tanesinin linkini vereyim, birkaç psikiyatrist adayı ihya olur, oradaki VAK'A ile asistanlıktan direk profesörlüğe geçerler. Mesela Aytun Çıray'ın bir makalesinin ve yorumlarının linki, http://www.turktime.com/yazar/baslik/12066 ve http://www.turktime.com/yorumlar2.asp?yaziid=12066

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 22:46

Kamer GENÇ,sanki Meclisin itibarını sarsmakla görevli yaptıkları oraya çıkıyor.Halka işte seçtiğiniz insanlar kavga ediyor dedirtmek için elinden geleni yapıyor.KAdın erkek tanımıyor herkese hakaret ediyor tahrik ediyor çatıyor..İyi bir ajite uzmanı işini iyi yapıyor.

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 18:33

CHPliler Kamer Genci savunuyor.Parti taassubu.BENDEN OLSUN DA...Güldal Mumcu da Fatma Şahin konuşurken Kamer Gençle ikisini olayda eşitleyen ve Şahini neredeyse haksızsın sus gibi anlaşılacak bir ithama mruz bırakmıştı.BENDE oLSUN DA...pARTİCİLİK BUDUR.güNEŞ VARKEN kAMERİ SAVUNURSUNUZ.kAMER DE NE KAMeeeer:))

Yorumu oyla      53      53  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 17:21

Ak Parti'yi ise 1000 kişi sular 1 kişi faydalanır aradaki fark budur.

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 30 Nisan 2013 Salı 16:32

:)) Hülyadan uykudan önce masallar Hülya sen olmasan ben kime güleceğim:)Chp de kin yok öfke yok fitne yok öyle mi:)Gerçekten bu yazdıklarına sen inanıyormusun kardeşim.. Seni nasıl böyle kandırıp büyülemişler bence tez konusu olur bu.

Yorumu oyla      53      52  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 16:00

CHP hep var olacaktır çünkü o ulu ağacı bir kişi sular ama 1000 kişi faydalanır.O ağaç'ta kin yok nefret yok finelik yok.Ağacın her şeyinden faydalanıp dalını kırana bile geri döndüğünde yer verir.Sessizdir uludur.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 14:30

HULYA bimez bilmediğini de bilmez.Sen çok yaşa HUlya.İşçisin sen işçi kal.Bunu diyen de Mersedesi fark etti ve ALLAH YÂR diye diye gitti.Mekânı cennet olsun.

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 14:11

Bazı kriptolar her kuruma her partiye yerleştiler.ABDULHAmit merhum AYşe Osmanoğlunun hatıratında şöyle der:"BAna seni millet hal etti, diye tebliğe gelen kişilerden hiçbiri Müslim değildi?

Yorumu oyla      57      49  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 14:04

Perinçeğin babası AP milletvekiliymiş kendisi değilmiş doğru.Çok'da önemli değil; Bana göre önemli olan nereden geldiği değil nerede durduğu ÖNEMLİDİR.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 13:55

Perinçeğin babası AP milletvekili.Haberal CHP de, oğlu MHP deydi.Baba hepsini kucaklar...Mercedesin kapıları 3 Kasımda açılmıştı...Hulya sen ülkemizin en iyi tiyatrocusunu tanımamışsın demek 3 dönem vekildi ha:)

Yorumu oyla      55      51  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 13:47

13:13 Şuan yediğiniz lezzetli herşey CHP'nin meymesi. Acı olan kısır olan sopa sapı olanlarsa sizin tatlı sanıp içeri aldığınız ağaçlarıdır.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 13:42

Hulya hn,Mısak-ı Milliye neden karşısınız.?.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 13:30

HULYA, iyi oku: DOğu Perinçek değil babası AP milletvekili.SEnin bilgilerin böyle.İnternetten bakarsın onu da yanlış anlarsın...Perinçeğin AP milletvekili olduğunu bana kendisi söylese inanmam.Ama sen.Bir şarkı vardı ya uçacaksın uçacaksın havalara...

Yorumu oyla      54      51  
TOTEM 30 Nisan 2013 Salı 13:18

Hülya Chp nin içindekiler bu derece karmaşıkken Chp liler nasıl berrak oluyor acaba:) Eski demokratlar haberal gibi eski ülkücüler Ulusalcılar,kürtçüler aleviler beyaz türkler bence bu haçlı ordusu gibi birbirleri ile alakası olmayan güçlerin ortak düşman için kurdukları tuhaf ittifak şimdi bu durumda senin kafan berraksa onun sebebi içinde beyin denen organın olmamasından kaynaklanıyor olabilir kafatasının içi bomboş olunca doğal olarak berrak olur. Birde artık şu aldığın ilaçları azalt:)

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 13:13

Chp ağaç gibi ama meyvesi yok.Ancak sopa yapılmaya BALYOZ sapı olmaya YARIYOR.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 12:29

hulya sana maymunlu yorumun için sadece Oktay ekşiden senin gibi dil bilen ev hanımlarına seviyeniz aynı diyorum.3Y cinin bayan versiyonusun belki de onun bir farklı nicikisin neysen nesin ama seviyeniz belli.Tabanıyla tavanı bu kadar örtüşen bir yapı...

Yorumu oyla      53      52  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 12:28

CHP 90 yıldır dimdik bir ağaç gibi duruyor.Sadece ona tutunanlar ve çarpıp düşenler var:)

Yorumu oyla      55      49  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 12:27

CHP ne istediğini biliyor; Ya diğerleri? Demirel neler neler yaptı yaptı yaptı sonunda CHP'ye katıldı.İP D.Perinçek AP den 3 kez milletvekili olmuş yani Demirel'in partisinden gelmiş gelmiş gelmiş kurtuluşun Atatürk'de ve CHP'nin duruşunda olduğunu anlamıştır.Konuyu saptırmada uzmanda olsanız Chp seçmeni berrak bir düşünceye sahiptir.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 12:14

Türk TİME okuyucuları Talat Beyin yazısında sayın Kılıçdaroğlunun eli havada bir fotoğrafı var.Şöyle tarafsız bir bakın bu insandan lider olur mu? Yüz ifadlerine bir bakın....Lider olsa Demirelden Haberalmaz.Şimdi de İP'e un seriyor...Uzaktan kumanda.

Yorumu oyla      53      51  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 12:10

Maymun-Muz hikayesini okuyup kendisine su sıkanla dost olan ve su sıkanın iyi olduğunu savunan maymuna mozoşist maymun denir.

Yorumu oyla      54      49  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 11:53

10:43 Beni mozoşist olanların değil,olmayanların düşünceleri ilgilendiriyor.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 11:32

CHP şantiye alanında 1 Mayıs istiyor.2013'te sadece muhalefet olsun da ne olursa olsun kafasıyla bir parti.Çoğu kendi düşünmeyip aklını silivriye kiralayan parti.Yazık yazık Taksim inşaat alanı orada bile istismar.Recep Bey, Recep beyi bilir ama VELİYE PAŞA çeker Dersimli...

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 10:56

CHP ve MHP, MİLİTARİST bir gelenekten beslendikleri için terör konusunun sayıyla galip gelme şeklinden memnun olmadılar.Onun için rakibe kaçma gel diyorlar gel seni bir geberteyim.AMA rakip buradayken de danışıklı döğüşle 30 yıldır bir kördöğüşü.SES kaydında ne diyordu:APO bu günlerde bize çok lazım...İşte lazım olan güç silahlı veya silahsız gidince...

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 10:43

Hulya klasik vatanı satıyorlar fikriyle ve ABD dünyayı sömürüyorla ortada.Bunlar klasik bilinmedik işler değil sen ne yapıyorsun ? ülkende kendin gibi düşünmeyenlere CIA demekten devletin ideolojisi olmalı diye eski rejim özlemlerini şuuraltı fısıltılarını seslendirmekten öte...Kira kiracı.İyi çocukların yeni versiyonlarına cilala parlattan başka...Türk şamansa iyidir...Neyse aynı filmi bir daha izleyemem sen yaz Hulya herkes CIA siz vatansever Nizamettin...

Yorumu oyla      53      49  
hulya 30 Nisan 2013 Salı 10:18

Teyze aşağıda yazdığım hikaye yaşanmış bir hikayedir.Eksiği var fazlası yoktur.Burada anlatmak istediğim önemli kararlarda düşünmeden hızlıca hareket edildiğiğnde gelinen sonucu görmenizdir.Hikayedeki anlatımımda 6 ay müsade istemiş olayı biraz karmaşık olmuş.6 ay kira ödemeden oturmak şartıyla evi satmaya karar vermişlerdir.Uluslararası işler satışla olsaydı savaş diye bir şey olmazdı parayı basan alırdı bilmem anlatabiliyormuyum?

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 30 Nisan 2013 Salı 10:18

Şeffaflık Balbayın veya Özden Örnek'in notlarında mı ? İP ve radikal CHP'liler Türke öfkeyle TÜRK bayrağı sallıyorlar.Bu barış süreci tepkisi değil biten bir düşüncenin sandıksız iktidarının arkasındaki güçleri de kaybetme öfkesi.Şaffaflık İrtica sitelerinde ve karanlık odalarda gezerek mi bulunur?

Yorumu oyla      55      50  
teyze 29 Nisan 2013 Pazartesi 23:21

TOTEM bugünkü yorumculardan 15:48 son satıra kadar okumuş belli,bende okudum.Hatta Spinoza yazısına geri dönüp 00:40 dikkatli okuyucu acaba benmiydim diye kontrolde yaptım.Ersin Bey okumaz inşallah bu yorumu NE ÇEKTİN BE TOTEM bu ülkenin dağlarında ve yorumcuları arasında Çaykurun çayı ne ki dedemden kalan çay bahçesi sana feda olsun.TBMM ve Sayıştay arasındaki iki yıllık küskünlük mühim bir mevzu.Yazıda dikkatimi bir şey çekti.Bu yorumla dikkatli okuyucu ödülünü kesin alırım.Bülent Bey, Sayıştaycılar madem imha edildi 4 partiden uzmanlar taa İngilterelere gidip araştırma yapmanızın faydası ne burayı anlayamadım.

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 29 Nisan 2013 Pazartesi 19:30

Sayın yazar bence siz sadece bir başlık atınyeter zaten makalenin tamamını okuyan yok:) Sözler zaten bildik klişe sloganlar makale bahane yorumcuların birbirlerine çakmaktan aldığı haz şahane:)Vesselam benim ödemeler aksadı o yüzden siyasete girmeyip geyik yapıyorum:)Hülyanın 6 parsel yorumunu okumadım nasılsa anlamazdım ama işi geliştirdiği için kendisini kutluyorum.Teyze sende polemik yapma çay yap çaykur rize olsun içelimde kendimize gelelim:)Sn yazar ve yorumculara sevgilerimi sunuyorum..

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 29 Nisan 2013 Pazartesi 19:22

İstifa eden HALFETİ belediye başkanı ÖZDEMİR sorunu defalarca partiye ilettim ama ilgilenmediler diyor.Batı bölgelerinde oy KAYBINDAN korkuyorlar parti çıkarları önce geliyor diyor.Parti de STATÜKO partisi olunca ne yapsın eli kolu bağlı.İPle bağlı çukur yerlerden bağlı.Oy kaybı da olabilir söz konusu chp ise her şey teferruATTIR.

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 29 Nisan 2013 Pazartesi 18:44

Halfeti CHP Belediye Başkanı istifa etmiş.O da bölücü herhalde.CHP bu sesleri bastıramıyacak.Barış sürecinin başında, bile bile ofsayta düşen CHP ne yaptığını bilmiyor.Meclise girmeyişleri gibi..Barış isteyenleri bölücü görmek ancak art niyetle açıklanabilir.İstiyoruz fakat...Fakattan sonrası endişe değil bahane.Türkiye bölünmez CHP (Ulusalcı Darbeci ve fanatik laikçi dine buzdolabı olanları)kendine baksın....Fırtına öncesi sessizlik diyeceğim ama sesler duyuluyor...

Yorumu oyla      53      54  
teyze 29 Nisan 2013 Pazartesi 16:48

15:48 sayın yorumcu ben mesajı aldım açıklık getirmek için henüz erken.Mesajı alamayan bir arkadaş çıkarsa o zaman getireyim.15:51 hulyanın burda ev olarak anlattığı yer 36° - 42° Kuzey paralelleri ile 26° 45° Doğu meridyenleri arasında kalan bir bölge orasını anladım.Yalnız satışı yapanın kimliği konusunda tereddütüm var.BABA derken kimi kastettiğini henüz bende çözemedim.Eski ve yeni başvekil arasında gidip geliyorum.Hiç hesaba katmadığım sürpriz babalarda olabilir.

Yorumu oyla      59      49  
hulya 29 Nisan 2013 Pazartesi 16:43

Ak partinin seçim sloganıda "Sınır dışına çıkan PKK lıları ve Özgür Suriye'lileri eli kanlıda olsa oy kullanmak üzere geri çağıracağım" şeklinde bir söylem olursa kimse şaşırmasın....

Yorumu oyla      56      50  
hulya 29 Nisan 2013 Pazartesi 16:10

15:51 Okulda öğretmenler anlamayanlara deftere bir kez yazmayı öneriyorlar diyecem ama işinin arasında demiyeyim en iyisi.Boşver, kaybettiğin bir şey yok süreç sen anlasanda anlamasanda işliyor:)

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 29 Nisan 2013 Pazartesi 16:04

Hulya hanım,CHP nin seçim sloganı, "Sınır dışına çıkan PKK lıları eli silahlı olarak geri çağıracağım" şeklinde bir söylem olursa kimse şaşırmasın....

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 29 Nisan 2013 Pazartesi 15:51

HÜLYA kardesimiz, lütfen yorumlarinizi yazarken baslangic gelisme ve sonuc bölümü olarak yazmayi ihmal etmeyiniz.Bu kadar isin gücün arasin da yorumlarinizi üc kez bes okudum yine ayni hic okumamis gibi bir durumum var.Tamam belli bir potansiliyeniz var da hani nerde..?

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 29 Nisan 2013 Pazartesi 15:48

Ince den siyaset yapip bir sonra ki yaziniz da "ya cok siyasi yarum yaziyorsunuz" incelige ve zerafete bakarmisiniz....Her halde bizi Hz.Isa ile karistiriyor.Bir yanagina vurunca diger yanagi hazir etmek gibi..Hani bir karadenizli ihtiyarin söfre dönüp baga bak hemserum sen 20 senluk söfersen bende 80 senelik yayayim.Insallah mesaj alinmistir.Sayet alinmadiysa TEYZE konuya aciklik getirsin lütfen..

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 29 Nisan 2013 Pazartesi 15:29

12:58, statüko AKPninki olunca senin gibi mevsimlik maşalar hemen sipere çağrılıyor, GÖBELS tarzı propagandayla yurtseverleri yıldırıp pes ettirmek için. "Halkınsesi" ise dinlediğin, o ALIKADAMlarınızın peşinden teneke çalanlar, moskofun değil, TÜRK HALKInın sesi. SATIŞa, ihanete karşı olan bu sese kulak tıkıyorsunuz, "maaşlımaşa"sınız çünkü. Bunları yazanlar hemen statükocu oluyormuş, kendi STATÜKONUZu mamanızı verenler KUTSAMIŞ ki onu yüceltiyorsunuz, penisilvaynadan mı KUTSANMIŞ, dokunulmaz?

Yorumu oyla      54      49  
hulya 29 Nisan 2013 Pazartesi 14:21

6-)Babanın vefatı nedeniyle düğünler ertelenmiş.Evin gerçek sahibi 6 ay dolunca evin zilini çalmış.Çocuklar her şeyi öğrenmişler sonunda.Eve ettikleri masraf yüzünden ellerinde kalan para ile yeni ev alma şansları ortadan kalkmış kendi evlerinde bir süre kiracı olarak kalmayı teklif etmişler.Adam "6 ay daha süre veririm ama noterden 6 ay sonunda evi boşaltma yazısı imzalarsanız"demiş.Çaresiz kabul etmişler.Akılsız başın cezasını bütün aile fertleri bu örnekte olduğu gibi çekmişler bitti...

Yorumu oyla      57      49  
hulya 29 Nisan 2013 Pazartesi 14:14

5-) Evi satmadan önce olsa çocuklarının bu tutumlarıyla gurur duyacak olan adam, evi sattığı için yaptıkları her olumlu hareket kendisine yapılan hakaret gibi gelmeye başlamış.Sanki her şeyi biliyorlar ve mahsus yapıyorlarmış gibi evlatlarından nefret etmeye başlamış.Vasiyetinde de cenazesinin hastaneden evine getirilmeden mezarlığa götürülmesini istemiş.

Yorumu oyla      57      49  
hulya 29 Nisan 2013 Pazartesi 14:06

4-) Çocuklarından habersiz evi satan adamın o süreçte yaşadığı sıkıntı adamı hasta etmiş, adam 6 ay dolmadan ölmüş.Çünkü çocukları düğün hazırlığı münasebetiyle tadilata kalkışmışlar nasılsa kendi evimiz diye epey masraf etmişler.Gelen giden evlerinin kıymetini bilen çokcukları taktir etmiş.Adam evi sattığı kişiye koşmuş evi bana geri sat diye ama nafile.Arada çocuklalara belki bu evi satarım dercesine ağızlarını aramış ama çocukların şitdetle karşı çıkmalarından hemen susmuş.

Yorumu oyla      56      49  
hulya 29 Nisan 2013 Pazartesi 13:46

3-)Yazdığım hikayenin yazarın yazdığı konuyla ne ilgisi var diye düşünmeyin süreçle çok ilgisi var.Süreçte bence böyle işliyor.Herşey olmuş bitmiş.Hedef konulmuş anlattığım hikayede 6 ay süre verilmiş süreç için 2023'e kadar süre verilmiştir.

Yorumu oyla      57      49  
hulya 29 Nisan 2013 Pazartesi 13:40

2-)Ne tesadüf benimde bu sokakta bir evim var isterseniz göstereyim demiş.Evi göstermiş adam beğenmiş eşini ikna etmek pek kolay olmamış, çünkü kızı ve oğlu nişanlı düğün hazırlıkları var.Küçük oğlunun okulu devam ediyor yanisi ev satma sırası hiiç değil.6 ay müsade istemişler adam kabul etmiş.Hemen tapuya gitmişler ertesi gün ev satılmış.Artık evin sahibi değiller ama bu durumu çocukları dünürleri eşleri dostları komşularıda dahil kimse bilmiyor

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Nisan 2013 Pazartesi 13:24

TDK Sözlük -> İçki: İçinde alkol bulunan içecek. Dolayısıyla, sevgili Teyze, çay bu kavramın içine girmiyor. Ayran şu şekilde girer: kamyoncu dostlar mola yerinde içki içtikleri anlaşılmasın diye, rakıyı ayranın içine katarlar. Bilen bilir. Başbakan ve şurekası da, içtikleri anlaşılmasın diye bunu yapıyor sanırım. Böyle olunca, yani içine alkol katılınca, ayran da içki oluyor haliyle. Kamyoncu dostlar polisi, bazıları da Allah'ı kandırma peşinde değilse, bu söylem ortamı bulandırma malzemesi.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 29 Nisan 2013 Pazartesi 12:58

İran Genelkurmayı M.KaraYILAN'a çekilmemeleri karşılığı ağır silahlar teklif etmiş. İran endişeli onlar işi anladı da CHP anlamadı.Başbakan söylüyor bakanlar defalarca söylüyor bölünme yok diye Kürtler en çok AKP'ye oy veriyor.Chp hala neyin karşılığı gibi ipe un serme oyunlarında ve duymazlıktan gelme görüntüsünde.CHP'nin geleneğinde bir sağırlık işine gelmeyeni işitmeme gibi huy vardır.Gatakulli sesine çok duyarlıdırlar ama halkın değerlerine aldırış etmezler.Statüko huyudur değişmez.

Yorumu oyla      53      51  
hulya 29 Nisan 2013 Pazartesi 12:24

Kısacık fıkralar hikayeler çok şey anlatır.Bende yaşanmış bir hikaye anlatayım.Adamın biri kahvede otururken yabancı biri yanına yaklaşmış "buranın yabancısıyım, bu sokaktan bir ev almak istiyorum şu şu fiyat aralıklarında bulabilirmiyim?" demiş.Adamın beyninde bir şimşek çakmış kendiside tam bu sokakta oturuyor ve ev sahibi.Söylediği rakamların ortasında bir ev bulabileceğini söylemiş.O rakam bile piyasa fiyatının üstündeymiş çünkü.

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 29 Nisan 2013 Pazartesi 11:37

Vallahi benimde bugün ne yazarın yazdıklarına yorum yapma isteğim var ne bitmek tükenmek bilmeyen kısır siyasi çekişmelere girmeye isteğim TEYZE sana katılıyorum bencede milli içkimiz ÇAY bende tek geçerim çayı:)inşallah ileriki yıllarda böylesi sert hain satılık ajan muhabbetlerinin bolca geçtiği yorumlar değilde huzur ve sükunet içerisinde çay dan yada fasülyenin faydalarından bahsederiz:) Umarım ülkem barış ve huzur içerisinde olur.Herkes birbirinin inancına yada yaşam tarzına saygılı olur.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 29 Nisan 2013 Pazartesi 10:24

Demokrasi ŞEffaflık gerektirir. Kesinlikle haklısınız ,Askeri Harcamalarında 'Sayıştay ' denetimine tabi olması gerekir .Hükümet bu konuda edebiyatını yıllarca yaptı ama,sonuç ne ,sizin fikrinize göre askeri harcamalar Sayıştayca denetlenmeli mi ,Yıllarca bütçeden verilen paylar ,Sonuçta Karakolların hali ,Zamanında bir paşa diyordu Bütçeden gerekli parayı alamadığımız için terör bitmiyor diye,ne oldu onca para sonuçta halen denetimi yapılmıyor ,Üstelk Ticaret yapan bir kuruma sahip değil mi ?

Yorumu oyla      56      50  
teyze 29 Nisan 2013 Pazartesi 10:23

İçkiyi,içilen şey manasında ele alıp yazıyorum.Milli içkimiz kımız,ayran veya rakı değildir.Bunları üç partimiz aralarında bölüşmüşlerdir milli içkimiz ÇAYdır.Olmaya devlet cihanda ÇAY gibi şurubat/Gerekmez içeriği belirsiz herhangi bir meşrubat.Çay konusu açılmışken dün süper lige terfi eden ÇaykurRizesporumuza başarılar diliyoruz.Bu arada millet ayranla meşgul iken Karayılanlar yoğurt mayalıyor.

Yorumu oyla      56      49  
teyze 29 Nisan 2013 Pazartesi 10:10

Demokrasi şeffaflık gerektirir ama önce ortada demokrasi olması lazım.

Yorumu oyla      56      49