YORUMLAR
Toplam 68 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
hulya 25 Mart 2013 Pazartesi 09:42

Frontal'ın ne demek istediğini anlıyorum ben.Kendisi hoşlanmasada bir örnekle ne demek istediğini anlamayanlara anlatacağım.Bir işyeri düşünün,kimse görevini tam yapmıyor, laubalilik diz boyu.Aralarında biri var oda sadece görevini yapıyor artı hiç birşey yapmadığı halde herkes ona "siz işyerinin sahibimisiniz?" diye soruyor.Yani aklınca ona haketmediği bir üstünlük sıfatı yakıştırıyor.Her şey o kadar aşağıda ki çok sıradan olan ben bile burada farklı duruma düştüm.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 00:34

Ne şikesi memleket elden gidiyor diyen Aziz Başkanı da unutmayalım.Birde HANIMlardan bahsederken BAYAN yerine kadın veya hanım diyelim.BAYAN iyi bir kelime değil biz BAYMAyızki.

Yorumu oyla      53      52  
Dkapkiner 24 Mart 2013 Pazar 14:03

Seviye ve saygı;burada hemen hemen hiç olmayan iki kavram'..

Yorumu oyla      57      61  
FRONTAL 24 Mart 2013 Pazar 13:18

Dkapkiner,her insanın mutlaka yanıldığı, ve haklı çıktığı noktalar vardır.Mühim olan insanın bunu bilme erdemine sahip olmasıdır.Hulya hanımında siiznde,benimde tüm diğer yorumcu arkadaşlarımızında doğru bildiği ve yanıldığı, mutlaka haklı çıktığı noktalar vardır.Mühim olan aradaki seviyeyi ve saygıyı bozmadan yorum yazabilmek.HAYIRLI PAZARLAR.

Yorumu oyla      56      55  
Misafir 24 Mart 2013 Pazar 12:16

Gönül Yarası adlı filmin bu sahnesi internette var.Sosyolojiden insan gerçeğinden bihaber EDİRNE yolu üzeri mukimleri bu türküyü dinlesinler de....Tank paleti gıcırtısına, postal sesine değil insan sesine gözyaşı döküleceğini görsünler....vicdanları tamammen iflas etmediyse...

Yorumu oyla      55      55  
Dkapkiner 23 Mart 2013 Cumartesi 21:14

Hanımefendi demek ki"hulya" ile ters fikirlere sahip değilsiniz.Anlaştığınız veya anlaşamadığınız konular varmış,o çıkıyor ortaya.Neden hemen hem de başkalarını örnek göstererek"Ters fikirlere sahibim."diyorsunuz?Düşüncelerinizi bir şekilde savunabiliyorsunuz.Başkasının da sizin gibi düşünmesi sizin doğru olduğunuz veya yanlış olduğunuz anlamına gelmez...

Yorumu oyla      61      59  
FRONTAL 23 Mart 2013 Cumartesi 18:27

Sn. 14:27 deki arkadaşımın yorumunu okuduğumda şunu düşündüm; demekki Hulya ile ters fıkırlere sahip olan sadece ben değilim.Ve sizinle o konudada hemfikirim.Fakat Hulyanın yapmış olduğu15:11 deki yorumunuda katılıyorum, çok doğru fikirlerinde haklı şu an eğitim sistemi berbat ve tüm yük bayanların üzerinde sanki anneler okuyor çoçuklar değil.

Yorumu oyla      60      55  
Misafir 23 Mart 2013 Cumartesi 17:25

14:32, AKP-PKK ortaklığının altınnesil bademlerinin ulaştıkları "kültür ve uygarlık düzeyi" için fazla umutlu olmamak gerektiğinin güzel örneğidir bu yorum, yazana teşekkürler. Matruşkanın içi boştur ve bir başka İÇİ BOŞ barındırır. Bunların başındaki adam nedir ki onun içindeki dolu olsun. Eline verilen metni okuyacak kadar akıllı olanı başımıza diktiler, prompter bozulunca on dakika çay molası...

Yorumu oyla      62      55  
hulya 23 Mart 2013 Cumartesi 15:11

14:32 İşte siyasilerimizde senin gibi sıradan bayanlar bir tek toz alır,çay demler sandıklarından ötürü ülkemizdeki çıta düştükçe düşürülüyor.Türkiye'de bayanlar sıradan olsa ilk öğretim okullarında bu müfredatla öğretmenler bu kadarcık maaş ve yetersiz derslikle gelecek nesillere çocukları hazırlarmı sanıyorsunuz.Bütün yük bayanların omuzlarına yüklenmiş vaziyette.4+4+4'le okula başlayan 2007'li çocuklar şimdi okuyorlar ama annelerinin öğretmene verdiği sınırsız destek sayesinde.

Yorumu oyla      64      57  
Misafir 23 Mart 2013 Cumartesi 14:32

Hulya sen de sıradan bir bayanım demiştin demek Türkiyede sıradan bayanlar bile dil biliyor.Hatçe teyze masaların tozunu alınca şu ingiliz sitelerine gir de bana haber özetlerini getir. Sonra da nescafe mi tazele.

Yorumu oyla      57      58  
Misafir 23 Mart 2013 Cumartesi 14:27

13.05 Hulya anlattığına ve özür olayına bakınca sadece bahçelerde maydanoz tabiri ve alakaya çay demle gibi tabirler geldi aklıma anlaşılan sen şoktasın.Yazacaklarına cevap vermiyeceğim editörümüzün de sinirleri laçka olmasın....

Yorumu oyla      55      55  
hulya 23 Mart 2013 Cumartesi 13:05

3-Mülakatı yapan adam arkadaşımın dosyasına kırmızı kalemle koca bir çarpı işareti koyarak "ama siz mezum oldum" demişsiniz der ve işe alınmaz...Buradan anlayacağınız üzere bir şeyin söylenmesi işe yaramıyor.Onun resmen olması işe yarıyor.

Yorumu oyla      58      51  
hulya 23 Mart 2013 Cumartesi 13:02

2-Derken sınavdan en yüksek not alan 20 kişi arasına girmiş,işe 5 kişi alınacakmış.20 kişi ile tek tek mülakat yapılmış.Arkadaşımın bütün görüşmesi mükemmel geçmiş,işe alınacağına kesin gözüyle bakıyormuş.Görüşme bitip tam kalkmak üzereyken evraklarınız yanınızdamı demiş mülaktı yapan, arkadaşım da "evet, yalnız diplomamı okuldan henüz almadım,bu ayın sonunda kesin almış olacağım" demiş.

Yorumu oyla      58      49  
hulya 23 Mart 2013 Cumartesi 12:52

1-Aklıma gelmişken bir hikaye anlatayım size.Yıllar evvel yabancı büyük bir şirket sınavla çalışacak eleman alacağı için arkadaşım başvuru yapıyor.Üniversite diplomasını,sınavına girdiği ve kesin olarak geçeceğini bildiği tek ders yüzünden eline alamamış.Ama sınav başvurusunu diplomasını almış gibi yapmış.Çünkü sınav mülakat derken işe başlayacağı tarihte diplomasını çoktan almış olacağını hesapladığı için.

Yorumu oyla      55      49  
hulya 23 Mart 2013 Cumartesi 12:45

Sıradan bayanlar yabancı basına bakamazmı? Sırandan'dan ne anladığınıza bağlı herşey.Dünya inliyor dediniz açtım baktım yok öyle bir şey neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz anlayamıyorum.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 23 Mart 2013 Cumartesi 11:51

Hulya hem sıradan bir bayanım diyor derken hayatımda yerine "hatayımda" diye inandırıcı bir hatayla yazıyor sonra da yabancı basını takip ediyor...Hulya komikisn...DÜNYA dÖNMÜYOR HÜLYA VE yuvarlak da değil...Verdiğin adrese bir bak bu konuda ne diyor...DÜNYA düzdür...Hulya çık oradan çık...Bursa eskiden başkentti.

Yorumu oyla      54      52  
hulya 23 Mart 2013 Cumartesi 11:38

www.nytimes.com da böyle bir haber yok mesela:)

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 23 Mart 2013 Cumartesi 11:22

Hulya, özür haberi Amerikadan Japonyaya manşetlerde sen daha belli değil diyorsun.Belli olmayan ve anlamak istemeyen senin şuuraltın...Uyan da bile denmez senin haline. hem geç gelen adalet diyor hem belli değil....Yani chp gibi keşke dilemeselerdi...Bu niyet okuma değil cümlede açıkça yazanın ifadesi...İSRAİL Hulya hanıma özeldir diye bir açıklama da yapacak inanmak istemeyen ŞARTLANMIŞLARA.

Yorumu oyla      55      51  
hulya 23 Mart 2013 Cumartesi 10:35

08:25 Geç gelen adalet, adalet değildir; Geç gelen özür de özür değildir.Senin canın gitmiş varmı daha ötesi, adamların özrü bile candan daha kıymetli bumu başarı? kaldıki resmi olarak özrün olup olmadığı belli değilken sevin diyorlar, oldu.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 23 Mart 2013 Cumartesi 10:12

Sn:Kuşoğlu malum yahudiler helal gıdada -koşer- çok hassastırlar bizden ithal ettikleri tarımsal ürünleri bile hahamlar gelir kontrol eder.CHP Türkiyede bu konu gündeme gelince niye tepki gösterdi...İnsana saygı...

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 23 Mart 2013 Cumartesi 08:25

CHP'li bazı yorumcularımız Şalom gazetesi gecikmiş bir özür demesine rağmen hala İsrailden tam bir açıklama gelmedi diye üzgünler.Liberman kadar üzgünler inanın çok enteresan neredeyse Anayasa Mahkemesine başvuracaklar...

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 22 Mart 2013 Cuma 17:44

Halk partisi ne ise yarar..? bari bakkaldan yarim ekmek biraz da zeytun getirsin de bir ise yaramis olur...

Yorumu oyla      58      56  
Misafir 22 Mart 2013 Cuma 15:05

Bülent Bey işte birzamanlar Mit'in içinde olan en yetkili ağızlardan EYMÜR kendi GNKB'na bile suikast yapacak kadar gözleri dönenleri anlatıyor.Kİmse ayranım ekşidir demez.Bu adamları iyi tanımamışsınız.Bir ayakları İsrail'de dindardan da kırmızı görmüş boğa gibi hazzetmezler.

Yorumu oyla      56      54  
Misafir 22 Mart 2013 Cuma 15:00

Bülent Bey:Eymür, "Ancak zaman zaman illegal bazı faaliyetlerinin olduğunu düşünüyorum. Bireysel de olmuş olabilir. Emir komuta altında da olmuş olabilir. Örneğin Kıbrıs'taki bir tatbikatta Hüseyin Kıvrıkoğlu'na yapıldığı düşünülen bir suikast teşebbüsünde arkasında duran bir albayın şehit olduğunu biliyoruz. Ben buradaki eylemin bu yapı içerisinde yapıldığını duydum. Ancak bizzat bir bilgiye sahip değilim. Bu hususta basında da bu şekilde yorumlar yapıldı." diye konuştu" İşte ergenekon BUDUR.

Yorumu oyla      56      54  
FRONTAL 22 Mart 2013 Cuma 14:06

Sn. Kuşoğlu,Öcalan yakalndığında, AKP diye bir parti yoktu.Asılmamasına sebeb olan partilerden biride CHP idi.Bukadar cesurdunuz neden yakalandığında aılmamasına destek oldunuz? Aslında apo konusunda akp den çok siz ve diğer muhalefet partiler suçlu.Türkiyede gelenek halini aldı artık iktidara gelen hangi parti ve kim olursa olsun ağababası olan ABD nin izni olmadan wc ye bile gitmiyorlar.APO zaten şart ile T.C devletine teslim edildi sonunnun böyle olması kimseyi şaşırtmasın.

Yorumu oyla      60      58  
hulya 22 Mart 2013 Cuma 10:03

Yakında beni yöneten ABD'liyi tanımak,görmek istiyorum, önümdeki siz göstermelik siyasetçileri istemiyorum diyen insanlar görürseniz şaşırmayın.

Yorumu oyla      60      53  
hulya 22 Mart 2013 Cuma 09:59

ABD için ne kürlerin özgürlüğü,nede ortadoğudaki barış zerre umurunda değil kimi kandırıyorsunuz? Yada nereye kadar kandırabilirsiniz.

Yorumu oyla      57      50  
hulya 22 Mart 2013 Cuma 09:55

ABD'nin işgal ettiği devletler sayesinde sahip olduğu petrolleri, olurda Türkiye ile ters düştüğünde işlerin bozulmaması için ülkesine güvenli bir şekilde götürmesini garanti altına almak için harcadığımız para,kaybettiğimiz özgüven,can ve herşeyden önemlisi bunun böyle değilde başka türlü olduğuna bizi ikna etmeye çalışan bir siyasetle karşıkarşıyayız.

Yorumu oyla      57      50  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 08:43

7-)Oldu? O dönemler yüce yargı kararlarına saygılı olmak derken şimdi neden yüce yargının kararlarını hiçe sayıyorsunuz? Saydığınız kişiler Yüce Türk yargısına hesap veriyorlar lütfen yargıya saygılı olun ve Yüce yargının vereceği kararları bekleyin bu sözler sizlere tanıdık geliyor mu? Darbecilere buyur paşam deyip direktiflerini alan gazeteci,siyasetçi ve yargı üyelerini hatırlıyormusunuz?Sizce saygı duyulması gerekenler onlar mı? O dönemlerde her şey normal,yasal,hukuka uygun ve adaletliydi de şimdi mi? Adalet hak kukuk yok olu verdi.Buyrun sayın vekilim siz çıkın bu işin içinden.

Yorumu oyla      55      54  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 08:42

6-)Şimdi siz bana şimdi diyorsunuz ki Ali Veli 2 de ondan evveli birde Mahmut ile Mehmet Ananın koca gördüğümü var o hesap bu ülkede 50 yılda 3 darbe sayısız post modern darbe kapatma davaları olmuşken saygın paşalar,gazeteciler ve akademisyenlerin içeride ne işi var diyorsunuz? Tüm bu anlattığım olayları yapan bizim mahallenin bakkalı ile kasabıydı Değil mi? Sayın vekil,Hak hukuk ve adalet bunca saydığım yıllarda çok sağlam dı da şimdi mi?Bozuldu o dönemler çok aydınlıktı da şimdi mi karanlık-

Yorumu oyla      55      54  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 08:40

5-)Hortumlandı tabi bunları konuşmanın gereği yok değil mi? Sonra 2002 de Akp iktidara geldi ve ülkeyi yönetmeye başladı hani sizin o ülkenin en karanlık dönemi dediğiniz hükümet iktidar oldu peki o rahat olabildi mi? Tarih 27 Nisan 2007 E muhtıra ile hükümete irtica uyarısı yapıldı ama Hükümet aynı sertlikle cevap verdi baktılar olmadı bu kez Abdurrahman Yalçınkaya anayasa mahkemesine Akp nin kapatılmasına yönelik bir dava yolladı güç bela kıl payı kapatılmadı-

Yorumu oyla      53      54  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 08:38

4-)yargıya birdaha bakın..Şimdi gelelim mali işlere,Hani bazı arkadaşlar bu köşelerde ve her yerde Deniz feneri ni ağızlarına sakız yapmışlar dı ya hani 8 milyon eoroluk dava yı!!yıl 1998 de başlayarak batan bankalar devletin yani kamunun 24 milyar dolarını götürdü ve sayın vekilim sizin eski genel başkanınız sayın Demirel’in bir numaralı adamı ve eski bakanı Cavit Çağlar ın bankası İnter bank ile 1.2 milyar dolar yeğeni Yahya Demirel ile ise bu milletin 7 milyar doları-

Yorumu oyla      53      54  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 08:36

3-)gerekçesi ile birtakım kararlar aldı bu kararlarını Erbakan imzalamadı ama zorla imzalattılar ve sonra Demirel hükümet kurma görevini Çillere değil Yılmaz a verdi ve 21 mayıs 1997 de Vural Savaş Refah partisinin kapatılması için anayasa mahkemesine başvurdu! Ve RP kapatıldı daha sonra Fazilet partisi kuruldu ve oda Vural Savaş iddianamesi ile kapatıldı! Ve bu arada 10 haziranda Genelkurmay ANAYASA MAHKEMESİ, YARGITAY VE DANIŞTAY ÜYELERİNE irtica birifingi verdi!Demokrasiye bakın bağımsız-

Yorumu oyla      53      54  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 08:35

2-)Dedi ne zaman? 1971 de dedi ,kim astı dedim ,cuntacı askerler dedi sonra ben 12 yaşıma geldim bir baktım Hasan Mutlucan sonrası Kenan Evren al sana bir darbe daha ve bu kez hem sağcıları hem solcuları astılar ama daha çilem bitmedi ve tabi ülkemin de sayın vekil sonra 90 lı yıllarda ben asker oldum ve güneydoğuda Mardin Midyat ta idim bu kez de pkk belası vardı ölüm kaos gözyaşı ve her tür pis entrika. sonra 1996 oldu Çiller Erbakan hükümeti kuruldu,bilirsiniz Mgk irticai faaliyetler-

Yorumu oyla      53      54  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 08:32

1-)Sayın vekilim,yazınızda 10-20 yıl öncesi ile bugünü kıyaslayın demişsiniz ben 45 yaşındayım ve politika ile iç içe bir aileden geliyorum babam demokrat partili,benden on yaş büyük ağabeyimde hızlı bir solcuydu.Babam Menderesten bahsederdi bir gün babama ona ne oldu diye sordum,astılar! dedi ne zaman dedim 1960 ta dedi ,kim astı dedim? Cuntacı askerler dedi..Sonra ağabeyimden Deniz Gezmiş ve Mahir Çayanların adını duydum ağabeyime onlar kim dedim devrimci dedi ne oldu onlara dedim,astılar-

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 22 Mart 2013 Cuma 07:37

kısa ve öz yazacağım, beşyüz karakter çok fazla. ONBİR YILDIR ASLINDA APO YÖNETİYORMUŞ ÜLKEYİ. Milletçe bir kuklaya oy vermişiz de haberimiz yokmuş. yok çeteymiş de yok büyük resimmiş de... madem o kadar öngörülüydün neden AKP-PKK ortaklığında kıyasıya destek verdin ve hala destekliyorsun? cambazabak oyunun devam...

Yorumu oyla      58      49  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 00:54

Bana sorsalar deseler ki, Musul ve kerkük ü size verelim istemem bize beladan başka birşey geti,rmez. Herkes Apo ne demiş diye merak ediyor olabilir ancak ben bu EMPARYALİST ÇETE BU BÖLGEDE NELER PLANLIYOR VE TÜRKİYEYE NE GİBİ BİR ROL BİÇTİ ONU MERAK EDİYORUM. bARIŞ SÜRECİNİN BU DERECE HIZLI OLMASININ TEK ANLAMI VAR! Bölgede bu çete herkese talimat verdi ve okunan bildirge Aponun hazırladığı bir bildiri asla değil bence herkes büyük resme baksın daha fazlada yazabilirim ama editöre de yazık:)

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 00:52

Herkes,herzamanki gibi detaylara takılıp sloganlarla konuşuyor ancak şuan konuşulması gereken bundan sonrasında ki yol haritası,Hükümete sormanız gereken bu Artık Apo iti bebek katili sloganlarının kimseye bir faydası yok Kürt sorunu artık ülkesel değil bölgesel bir sorun ve ırak,suriye ve Türkiye yi kapsayan bir sorun daha öncede dedim Emperyalist çete bu bölgedeki tüm Kürtleri Türkiyenin hamiliğine vermeyi düşünüyor ama bu iyi birşey mi? Hayır değil bu coğrafyada ortadoğu ya girip çıkabilmiş?-

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 00:49

Bazı daha arsız yapıdaki kişiler baskın çıkacak ve ben yine geri çekileceğim.Sayın yazar ve vekilim sizler burada beni arkanızdaki sizi şuursuzca destekleyen militan kadronuz ve site desteği ile susturup bastırabilirsiniz ancak gittiğiniz yolun yanlış olduğu gerçeği ben dillendirmesem de orada kabak gibi duruyor ve ben size artık öngörü diyeyim siz kehanet olarak algılayın ama Chp bölünecek ve ya yeni bir oluşuma girecek yada başka bir isimle hayatına devam edecek.şimdiki bu barış sürecinde-

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 00:46

Bu terör olayı nihayet bulacak demişim ve bunu 18 şubattan öncede yazdım ve hatta sayın atilla bir tv programında süreç uzayacak ve sabote edilecek başa döneceğiz benim ümidim yok dediğinde bile hayır öyle olmayacak dedim o yorumlarımda arşivdedir ve ben sürekli haklı çıkıyorum ama ne hikmetse utanıp mahçup olanda ben oluyorum. Aslında aşağıda kopyala yapıştır yaptığım bu konudaki gelecekle ilgili teorim genel düşüncelerimin özü ve biliyorum ki yine ben haklı çıkacağım ancak sesi daha çok çıkan-

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 00:37

Böyle yazılar yazıyor ve sizin vatansever dediğiniz insanlara karşı çıkıyorum dersiniz? ÇÜNKÜ VATANSEVER VE MASUM OLDUKLARINA İNANMÖIYORUM DA ONDAN! Siz kedi kendinize verdiğiniz hüküm ve karar ile birilerini aklayıp bizleri yaftalamışsınız ve yazdığınız gibi asla SİZ HAKLI ÇIKMADINIZ VE BİZ KAYBETMEDİK VE ASLA MAHÇUPTA OLMADIM ben savunduklarımın hala arkasındayım!Siz hangi konuda haklı çıktınız sayın vekil? Ben bu sitede herzaman haklı çıkmaktan yoruldum ve gerçekten bu kadar hep haklı çıkmama

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 00:34

Yorumları örnek göstermiş!Birincisi,darbeleri ve onları gerçekleştirme zeminini bir ülkede kimler hazırlar ve uygular? Gazeteciler,rektör,dekan siyasetçi, ve sizin elit diye tabir ettiğiniz insanlar ve sonuçtada darbeyi fiilen kimler yaparlar? Askerler peki mevzu bahis vatansever ve elit kişiler ne ile yargılanıyorlar?Darbe teşebbüsü ve ona yataklık yapma vs. şimdi siz baştan bu kişileri ön bir yargı ve hükümle suçsuz ve vatansever insanlar ilan ederek zaten sözü baştan bitirmişsiniz!ben neden-

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 22 Mart 2013 Cuma 00:31

Öncelikle konuları son derece yüzeysel ve üstünkörü değerlendiriyoruz,Sayın yazar aynı şekilde bir milletvekili ve yaptığı yorumlar beni ciddi anlamda hayalkırıklığına uğratıyor.Bu ülkedeki SEÇKİN! insanlar diye başlayarak Subatylar,rektörler,gazeteciler,ve ÜLKESİNE BAĞLI!! elit insanlar hapse atılırken kin ne yazmış diye örnekler vermiş ve TOTEM dahil bu ülkesini seven elit ve vatansever insanlar içeri atılırken bu vatansever ve elit insanlara neler söylenmiş diyerek çocukça bir tavırla bazı-

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 21 Mart 2013 Perşembe 22:11

Yazacağımı söylediğim yorumu yoğun olduğum için bugün yazamadım ve birde bir hususa dikkatinizi çekerim sayın arkadaşlar buraya kopyala yapıştır şeklinde eklediğim yorumlara zaten eksilerinizle oy vermiştiniz:) sizin ki 1999 senesi eurovizyon şarkı yarışmasındaki parçayı 2013 te oylamaya:))Yorum yazmama konusunda aldığım kararın ne derece isabetli olduğunu birkez daha görüyorum. Kimsenin kimseyi dinleyip anlamaya çalışmadığı önyagı ve nefretin hakim olduğu yerde söylenen her söz ısraftır.

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 21 Mart 2013 Perşembe 21:32

Sn B.Kuşoğlu beye naçizane ricam,Sn Kılıçtaroğluna lütfen ricada bulunun,yaşamakta olduğumuz sürecin göbeğine girmeye çalışıp,TAŞIN ALTINA elini koysun,elinizi koyun.Aksi halde Ak Partinin %65 lik oyuna kendinizi şimdiden hazırlayınız.Toplumsal Barışı üçbeş DARBECİ Cuntacı için katletmeyiniz.Silivride "YAŞ ların" sayısı oldukça azdır.Darbeci Cuntacıları,Gezegenimizin hiçbir gelişmiş Ülkesinde cezasız bırakmazlar.Sn Kuşoğlunada,sn Kılıçtaroğluna da darbeci muhafızlığı hiç yakışmıyor.H.Tahsin.

Yorumu oyla      55      54  
Misafir 21 Mart 2013 Perşembe 21:24

24 Temmuz 1923 MODEL İNGİLİZ BOP'unun adım adım devre dışı bırakılıp,HIZLA MISAK'I Milliye doğru yol alınırken,benim eski partimin lideri balgat mukimi şahıs,eski arkadaşım hala "Bölünmenin başlangıcından" dem vuruyor.Allah akıl ve fikir versin....http://www.turktime.com/haber/Bahceli%60den-Ocalan-Yorumu-/216519......H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 21 Mart 2013 Perşembe 21:18

Saygıdeğer sn Kuşoğlu,Editörün saçma sapan tutumundan ötürü net hatırlamıyorum ama en az 3-4 aydır T.T me yorum yazmıyordum.Sizin şahsıma ait yorumu köşenizde yayınlamanıza şahit olmam da tamamen tesadüf.Öcalanın "NEVROZ mesajına" T.Time nasıl bakmış diye siteye girmem tesadüf.Bu vesile ile yazınızı okudum.Saygıdeğer Kuşoğlu,12 Ağustos 2012 Pazar17:13 tarihli YORUMUMUN altına bugünde imzamı atarım.Hatta Öcalanın MISAK'I MİLLİ tespitinin altınada eski bir MHP il başk.olarak imzamı atarım.H.Tahsin

Yorumu oyla      56      51  
TOTEM 21 Mart 2013 Perşembe 17:07

Kayıkçı kavgasından ibaret.Hani şike yapan takımlar yalandan çok gayretliymiş numarası yapıp kazanmak istiyor gibi tavırlar sergilerler ya bizim muhalefet te aynen öyle benim burnuma fena halde bir şike kokusu geliyor.Şu dönemde kim,kimdir kime hizmet ediyor ayrıştırmak mümkün değil. Bende Allah sonumuzu hayır etsin diyorum.

Yorumu oyla      55      57  
TOTEM 21 Mart 2013 Perşembe 17:06

vantajlı ve güçlü çıkacağına inanıyorum ancak beni asıl endişelendiren bunun karşılığında Türkiye yer nasıl bir görev ve misyon yükleneceği! Bende çok endişeliyim zira Emperyalist yapı malum hayır için yaralı parmağa bile işemezler.Vesselam Türkiye çok zor ve kritik bir süreçten geçiyor sonuçta ne olacak ne kadar karlı ne kadar zararlı çıkacağız bunu göreceğiz ancak şurası kesin ki ülkede yürürlülükte olup işleyen projeye aklıbaşında ve samimi birtek muhalefet yok.emin olun ortalıkta olanlarda-

Yorumu oyla      57      56  
TOTEM 21 Mart 2013 Perşembe 17:06

nuttular ancak bu proje hala işliyor ve başbakan sadece Türkiye için değil bölge için önemli bir figür haline getirilmeye çalışılıyor.Hatta ben bu projenin sorunsuz ilerlemesi için içeride muhalif görünenlerin de gizliden destek verdiğini düşünüyorum. Sayın vekil sizler bile farkında değilmisiniz?Erdoğanın önü nasılda temizleniyor ve açılıyor sizin partinize bir bakın kendi içerisinde üç parçaya bölünmüş,hükumete değil birbirlerine muhalefet ediyorlar.Ben bu görüşmelerden kısa vadede Türkiyenin

Yorumu oyla      55      57  
TOTEM 21 Mart 2013 Perşembe 17:06

Kandil yada başka yerdeki Teröristler çıkartıp yönetmiyorsa,yine bu olayın bitme insiyatifi onların elinde değil!Benim kanıma göre Başbakan Erdoğana farklı bir misyon yüklenmiş Pkk terörü bitecek göreceksiniz çözülecek hemde öyle çok büyük tavizler vererek hele bölünmeye yol açacak imtiyazlar olmadan bitecek çünkü Türkiyede Pkkk sorunu nasıl ki kürtlerin hakları ile ilgisi yoksa bugun bitirilmesinin istenmesinin de Kürtlerle bir alakası yok.Büyük ortadoğu projesini ençok dillendirenler bile-

Yorumu oyla      55      57  
TOTEM 21 Mart 2013 Perşembe 17:05

Herkes bir senaryo yazıyor ancak işine geldiği gibi yada olmasını istediği gibi.Hükumetin bu konuda başarısız olmasını istiyor muhalifleri bu ilginç bir ruh hali geniş açıdan bakarsan Hükumetin bu konuda başarısız olması ülkenin kaybetmesi demek ama olsun diyor muhalefet Erdoğan başarısız olsunda isterse Türkiye kaybetsin bu derece gözleri kararmış!Ama ben size bir senaryo yazayım ve göreceksiniz herzamanki gibi ben haklı çıkacağım:)Kürt sorunu denen meseleyi nasıl ki Apo yada Bdp yada-

Yorumu oyla      55      57  
TOTEM 21 Mart 2013 Perşembe 17:05

Sayın yazar ne ilginç ki olayı tahlil ederken benim konu ile pekte alakası olmayan bir yorumumu yayınlamış.ŞİMDİ BEN KONU İLE DİREK ALAKALI OLAN VE SİZİN KÖŞENİZDE 18 ŞUBAT 2013 TARİHLİ YORUMLARIMI TEKRAR AYNEN KOPYALAYIP YAPIŞTIRIYORUM UMARIM SAYIN EDİTÖR KARDEŞİM YAYINLAR. ve ondan sonra konu ile ilgili analizimi detaylı olarak yapacağım. Yani sizin dediğiniz gibi ben slogan ve saldırı değil,fi,kir ve öngörü sergileyen bir yorumcuyum sizde 18 şubat 2013 te yazdıklarımı tekrar okursanız sevinrm

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 21 Mart 2013 Perşembe 16:20

Bülent Bey daha dün AİHM, Balyoz davası delilleri tutarlıdır ve uygulama hukukidir dedi.Milletin vekili bir insan SBF mezunu bir insan, bu adamları, halka Allahın sivili dyenleri farklı zamanlarda Ecevit'i ve Erdoğanı Haberalın hastanesine yatırtıp "İŞ GÖREMEZ " raporu verdirelim diyenleri bunun için HABERAL'IN OTELİNDE TOPLANTI ÜSTÜNE TOPLANTI YAPANLARI İKTİDARI GAYRI MEŞRU YOLLARLA DEVİRMEK İSTEYENLERİ nasıl savunur, anlamıyorum.

Yorumu oyla      54      56  
TOTEM 21 Mart 2013 Perşembe 15:30

Sayın yazarın makalesinde adım ve değerlendirmem geçtiği için bir genel yorum ve tahlilde bulunacağım.Ancak sonrasında kimse ile polemiğe girmeyecek ve cevap vermeyeceğim.Arşivleriniz benim doğru tahlillerim ile dolu zira ben siz ve bazı kişiler gibi taraf güdüsü yada politik hırsla yorum yazmıyorum yazdıklarım tamamen,çıkarsız ve bireysel düşünce ve ön görülerimdir.BUGÜN İÇERİSİNDE KONU İLE İLGİLİ ÖNGÖRÜ VE TAHLİLİMİ BELİRTİR BİR YORUM YAZACAĞIM.NEREDE İSE TÜM ÖN GÖRÜLERİMDE HAKLI ÇIKTIM.

Yorumu oyla      55      55  
hulya 21 Mart 2013 Perşembe 14:03

Ahtapot öyle büyük ki bir koluda güneydoğu sorunu faaliyetleri altında terör sorunu yaymak, Hedefi:Ülkenin kültürel yapısı içine gerçek bir zehir enjekte etmektir.Bu yolla taraflar yaratılıp düşmanlık,kin ve nefret zemini içinde kültürel yapının arkasına sığınarak kötülüklerini içinden çıkılmaz bir hal aldırmaktır.Bu başarılmışmıdır evet.Oysa devletin en üst katında kültürel yapı hep kabul gördü değilmi? Bunu söylemezler ama.

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 21 Mart 2013 Perşembe 14:00

Saygıdeğer BÜLENT Bey,Okurlardan yorumculardan isim vererek şikâyet ne derece doğru olur,yazarlar eleştiriye açık olur...Mecliste MHP'li, soyadı gibi Ak OLAN Meral hanım var.Ona bir soralım kendisine haftada bir seni TBMM önünde KAZIğA OTURTURUM diyen akıllı kimdi??? MEclistekiler Meclise sahip çıksın.Acıma yok tepeleme var diyenlere SİVİL ve aydın olanlar Komutanlarımız derse onlar da 5 yılda bir VATAN kurtarırlar...Bu ülkede bu kadar darbe olmuş hÂLÂ.ÖZKÖK VE ÖZEL kOMUTANLARIMIZ DEĞİL Mİ?

Yorumu oyla      57      55  
hulya 21 Mart 2013 Perşembe 13:39

Vergiyi devlet alır, karakolu devlet yapar.Bunu demez dedikodu yapar.Kim nataşa parası yemiş Apo'ya kim gül vermiş, kim röportaj yapmış banane.Bir imzaya bakar devlet memurunun işi, emekliliği dahil tüm emeğini yakmak o kadar da zor değil.

Yorumu oyla      60      49  
hulya 21 Mart 2013 Perşembe 13:32

Koca bir ahtapot düşünün bir kolu misyonerlik faaliyetleri altında başörtüsü sorunu yaymak.Hedefi:Ülkeye gelenek ve göreneklerin içinden gerçek bir zehir enjekte etmektir.Bu yolla taraflar yaratılıp düşmanlık,kin ve nefret zemini içinde gelenek ve göreneklerin arkasına sığınarak kötülüklerini içinden çıkılmaz bir hal aldırmaktır.Bu başarılmışmıdır evet.Ne diyor 12:37 yemin törenine başı açık sokmadılar.Oysa geleneksel baş ötüşü hep kabul gördü değilmi? Bunu söylemez ama.

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 21 Mart 2013 Perşembe 12:37

Dün evladının yemin törenine başı örtülü diye sokulmayan çocuğu derme çatma karakollarda şehit olan milletin GÖZÜ AYDIN....Nataşa parası yiyenlere, APOya gül verenlere geçmiş olsun...Belki bir gün pişman olurlar...Vicdanlarını tam yitirmedilerse...

Yorumu oyla      55      57  
Misafir 21 Mart 2013 Perşembe 12:10

Bülent BEY SOmalide dindar siyahileri bombalayan ve BM barış gücünü ayaklandıran 3 milyon insan ölse(Türkiyede irticadan ) diyen zekâ örneği mi Komutan...BATIDA bU TİPLERİ ne yaparlar biliyor musunuz...Ben bilmiyorum...Kale arkasında top toplayıcısı bile olamazlar onlar topu Müslüman siyahlara çevrilecek silah sanırlar....

Yorumu oyla      55      53  
hulya 21 Mart 2013 Perşembe 12:08

11:54 Türkiye Cumhuriyeti Devleti beni ilgilendiriyor.Apo ile görüşen gazeteciler değil.Apo'ya destek verenlerde değil,kim İncil dağıtmış, kim "evrimim çöküşünü" dağıtmış bunların hepsi ve daha fazlası vardır, bu ülkenin düşmanı çok olduğunu Nutuk açık seçik yazmıştır.

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 21 Mart 2013 Perşembe 11:54

Hulya, APOYLA her zaman derin derin görüşen ve Tranzonda rahip öldürten aynı zamanda ödenekten İncil dağıtan adamların işi bitiyor.APO onların işinin bittiğini anladı köşeye sıkışan pkk da barıştan başka yol olmadığını.SİZ KASALARDA finans parası saklayanları paklamaya devam edin...Barış gelirse MHP ve Chp halka ne anlatacak ERGENEKON DESTANI MI!!!

Yorumu oyla      56      55  
Dkapkiner 21 Mart 2013 Perşembe 11:52

Ciddi soruyorum;şu an Diyarbakır daki manzara ve olanlardan hiç rahatsız olmuyor musunuz?..Komutanlar,siyasetçiler,gazeteciler için dünyanın sözünü söyledin yahu bu bölücü kürt,pkk ve apo iti için söyleyecek tek bir sözün yok mu?Pes be birader pes.

Yorumu oyla      59      49  
Dkapkiner 21 Mart 2013 Perşembe 11:49

11.35 de bir yorum yazılmış sn.Kuşoğlu.Şahsileştirme diyorsunuz,işte bu.arkadaş bir haftadır Belgütay Varımlı diyor.Ergenekon ve Balyoz savcı ve hakimleri de bu düşüncedeler.Bu nedenle tartışacak bir şey yok.Türk Milletini değil m-illeti temsil eden Diyarbakırdaki görüntüler ve Apo itinin konuşması bunları hiç ilgilendirmiyor.10 yıl sonrasını bırakın efendim o meydana ve bayraklara bakan insan utanmıyorsa yarın sabah bu iş bitmiştir.O komutanlar bunlar için apodan daha tehlikeli demek ki!..

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 21 Mart 2013 Perşembe 11:35

Bülent Bey evinde 11kg C4 saklayanlar yaşgünlerinde havai fişek yerine bunları mı patlatacaklardı.Bunlar mı komutan???...Bakın BORU denen lavlar ne işe yarıyor görüyoruz.Kabahat ALPASLAN Aslanda yakalanmasaydı ne güzeldi.Bir tabancayla kaç kuş vurulmuştu...Dalan bürosunda kaç bin mermi saklıyordu. o da EVİNDE kasada para saklayan gibi değişik bir siyasetçi.D.ÇİÇEK Başbuğ'dan habersiz mi çalıştı.İtalyada cumhurbaşkanı Gladyo lideri çıktı siz bize NATAŞA PARASI ALANLARI ASKER diye parlatıyorsunuz.

Yorumu oyla      54      53  
hulya 21 Mart 2013 Perşembe 11:33

Yukarıda siyah bantta "son dakika »» Öcalan'ın mesajı birazdan okunacak!" yazıyor.Buna yazacak sözleri olmayanlar misyoner faliyetlerine destek vermeyen kim varsa onları tüm kötülüklerin anası ilan etmekle meşguller.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 21 Mart 2013 Perşembe 11:02

Bülent Bey insaf Bolu DÜZCE Kocaeli üçgeninde Beyaz kadın ticaretinden pay alan içerdeki vatandaş mı Komutan...PROF Halil Berktayın ifadesiyle PKK'ya bir dönem GERİLLA diyen,"Kemalizm bitmiştir" diye yazıp şimdi Kemalist olan Perinçek mi aydın! Asker bir Belgütay Varımlı vardı kendisine deli muamelesi yapıldı ama o elindeki belgelerle en sonunda İ.ERdile rütbelerini söktürdü ve Kadıköyde 7.kATTAn atıldı.O asker değil de seminerciler mi askerİNSAF İNSAF...Yazınız fanatik emekli yorumu gibi...

Yorumu oyla      54      54