YORUMLAR
Toplam 106 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 27 Eylül 2012 Perşembe 02:01

52 milyon seçmenin olduğu bir ülkede aceba 52 milyon vergi mükellefi varmı?%70 dolaylı verginin olduğu ülkede adil dağılım olurmu? 1923 ten beri kurulan Türkiyenin göz bebeği kuruluşlar özelleştirme adı altında kimlere verildi.Oferler benim yakın arkadaşım değil,kimin yakın arkadaşları idi öğren galata port ihalesini bir hatırlayıver.Nasıl iptal edildiğini araştır.İlk kurşun

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 27 Eylül 2012 Perşembe 00:29

H.Tahsin'i Ali okuluna göndermek lazım. adamcağız dört işlem bile bilmiyor.. Not: 'Siz bilmiyorsunuz benim 1976'da Kembiriç Üniversitesinde Mastıra tahsilim var.', 'Üniversitenin ekönömi bölümünü benim babam kurmuştu' diye sallama inanmayız ha!.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 27 Eylül 2012 Perşembe 00:22

Çarşamba 8:41. 2001 yılında 2100 dolar olan milli gelir ortalama %7 büyüme oranı ile 10 senede yüzde 106 artarak 4328 dolar olur. 12 bin dolar nereden çıktı. 2100ü 1.075le çarp. Çıkan sonucu tekrar 1.075le çarp ve bu işlemi 10 kere(ya da kaç yıl istiyorsan yap). daha kısa yoldan yapmak için (1+büyüme hızı)üzeri (yıl) formülünden de bulabilirsin. Kafan iyice durmuş senin bence biraz hamsi ye. Zira en basit matematiksel bir işlem yapamazken haddin olmayan konularda ahkam kesiyorsun, zavallı kafa.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 23:58

Yazmamak en iyisimi bilmem,şu hunçak örgütü ile marazi bağ kurulan balyoz davası(konu bu olsa gerek)içerisinde tutuklanan 4 trabzonlu komutanın bulunması ile,geçmişi kurcalanan büyükler arasında bir alaka(akrabalık,dostluk değil)varmı acaba?

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 20:56

Bu arada Hasan Tahsin,beğenilerden anladığımız sizin köyün ahalisi destek kuvvetler olarak klavye başında.Yoksa bu kadar akıl tutulması bütün Karadeniz'i SARMIŞ OLAMAZ!

Yorumu oyla      59      74  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 19:55

MİLLET vakti zamanında,Millet düşmanlarının atalarının bir tarafını fena halde "tırmalamış" olduğu için,sen ve senin gibiler hala cır cır cırlamaya devam ediyorlar.

Yorumu oyla      57      50  
Dkapkiner 26 Eylül 2012 Çarşamba 17:20

Konuş bakalım sen,zamanı gelince o M-illet de hesap verecek.Vaktiyle yediğin makarnalar gün gelir bir tarafını tırmalar.Sen de mi o makarnacı m-illetdensin yoksa?

Yorumu oyla      56      89  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 16:57

26 Eylül 2012 Çarşamba 16:29 ,sn dostum Yüce TÜRK Milletinin en büyük düşmanları bünyesine sızmış olan HINÇAK yapılarıdır.Osmanlıyı arkadan vurup hançerleyen HINÇAK yapılarının uzantıları günümüze kadar uzanmıştır,fakat şundan haberleri yokki,tamamının kimlikleri tüm şecereleri ile birlikte bilinmektedir ve tamamı mercek altındadır.Bırak tevekaller kendilerini avutmaya devam etsinler.H.Tahsin.

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 16:37

Kapkiner dostum,tutuklu komutanlardan Orgeneraller içerisinde bana göre haksızlığa uğrayan sn İlker Başbuğ paşadır.Zira Başbuğ paşanında Drabe hamlelerini önleyen paşalardan olduğuna inananlardanım.Başbuğ paşanın şansızlığı darbeleri önlerken bir yandanda ŞANLI TSK nın zarar görmemesi için bazı olayların üzerini örtmeye çalışmasıdır.Buda onun aşırı derecede vatanseverliğinden kaynaklanmaktadır.Bunun dışında Balyoz olayından ötürü alt rutbedekilerden mağdur olanların sayısı az değildir.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 16:29

@16:04/ Siz niye alınıyorsunuz bu meseleye bu kadar?

Yorumu oyla      54      66  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 16:04

kapkinerin millet sevgisi:"AİHM NİN VERDİĞİ KARARIN BU KARARLA İLGİSİ YOK.BAĞIRA BAĞIRA SÖYLÜYORUM,M-İLLETİ KANDIRABİLİRSİN." Halka rağmen halk için .Millete illet olanlar milleti kurtarma peşinde

Yorumu oyla      65      55  
Dkapkiner 26 Eylül 2012 Çarşamba 16:04

Hasan Tahsin uzatma sen AİHM o kararını okumamışsın.AİHM niçin başvurulmuş onu da bilmiyorsun.Birinden duymuşsun sallıyorsun.Bu nasıl bir mahkeme ki burada dava devam ederken savcının delilleri doğrudur diyor.İşine bak ayıp oluyor.İki de bir m-illet kavramını soran arkadaş nerelisin bilmiyorum ama Anadolu da"İllet"kavramı ince bir eleştiri için kullanılır.Bizim içimizde kin olmaz.Ancak;RTE KİNDAR nesil yetiştirmeye başladığından beri kendimi eğitiyorum kindar olmak için,mecburum buna.Anladın mı?

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 15:57

Adalet Bakanı Sadullah Ergin der ki,"bir devlet elindeki bütün enstrümanları kullanır,sürece Öcalan'ın katılması normaldir".

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 15:53

AK Parti Manisa Milletvekili Selçuk Özdağ: Mahkemede alınan bu karar, Türkiye demokrasisi ve hukukunun darbeye cevabıdır. Bu konuyu istismar etmeye gerek yok. Eğer bu kişiler darbe yapmış olsalardı Türkiye muz cumhuriyeti olarak anılacaktı. 1960'ta darbeyi yapanlar niye Menderes'i astılar, siyasetçileri neden idam ettiler? Onların çocukları yok muydu? Meseleyi rövanş meselesi haline getirmek istemiyorum. Geçmişte de medya mensupları darbecileri alkışladılar. Bugün de aynısını yapıyorlar.(alıntı)

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 13:49

15:50 hülya nikli arkadaşım,ağzına ve ellerine sağlık,gerçekleri ne güzel de yüzüne çarpmışsın sahte "İLK KURŞUN"cuya.Sözde ismini dedesi vermişe.Andığınız ve leştirdiğiniz çakma kurşun'cu sanki Beşiktaş'lı "ÇARŞI" gurubu gibi"her şeye karşı" Bravo size HÜLYA nik'i.Sizi kutluyorum.

Yorumu oyla      65      56  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 12:59

milleti m-illet yazmak nasıl bir sevginin ürünü acaba ? Kin gütmez yemez üşümez çalmaz ... neredeyse düşmez kalkmaz denilecek TRT'nin masal kanalı gibi...

Yorumu oyla      75      50  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 12:57

AİHM'e vurulan başvuru metnini detaylıca okuyuver.Onlarca subay arkadaşınız var,içlerinde hukuk görmüş olanlarda vardır mutlaka.Onlara soruver.AİHM başvurusu dilekçesinin içeriğinde delillerin yetersiz oluşundan ve haksız gerekçelerle uzun süreli tutuklanmış olduğundan bahsediyor.AİHM de cevabında tutuklamaya neden olan delillerin gerçek olduğundan,bundan ötürüde tutuklu kalmasının gerekli olduğuna vurgu yapıyor.AİHM in yanıtını dikkatli okuyun.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      70  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 12:55

Salı 23:38 H.???.Tahsin yorumunun son parağrafında "sizinkilerin son şansı var,onuda sonra söylerim"diyorsun.Senin söyleyemediğinizi ben söyleyeyim o zaman:"AÇILIM" tezgahçıları"BEBEK" katilleri için ileride "GENEL AF" çıkartacaklar Ergenekon'cular,Balyoz'cular,Yakamoz'cular o zaman çıkacaklar de,H????.Tahsin.. öyle de..Çekinme.Arada da aynaya bak lütfen!O ZAMAN RENGİNİ GÖRECEKSİN İŞTE..

Yorumu oyla      80      52  
Dkapkiner 26 Eylül 2012 Çarşamba 11:54

AİHM nin verdiği karara gelince ;yine aynı şeyi yapıyorsun toplumu yönlendiriyorsun.Tayyip taktiği ve başarılı oluyorsun.AİHM NİN VERDİĞİ KARARIN BU KARARLA İLGİSİ YOK.BAĞIRA BAĞIRA SÖYLÜYORUM,M-İLLETİ KANDIRABİLİRSİN.BİTMEMİŞ MAHKEMENİN AİHM GİTMESİ GİBİ BİRŞEY OLUR MU?Ayıp değil mi?O karar sadece tutuksuz yargılama isteği ile ilgiliydi.AİHM savcının iddiaları doğrultusunda tutuklu yargı normaldir dedi.Savcının iddialarının doğruluğu için AİHM başvuru AYM den sonra olacak.Eğer ölmezlerse.PES...

Yorumu oyla      73      55  
Dkapkiner 26 Eylül 2012 Çarşamba 11:47

H.Tahsin,haklısın peş peşe geldiği için sizden zannettim,özür dilerim.Darbeci sözünü reddediyorum.Türk Ordusunun hiç bir ferdinin yüreğinde kin olmaz.Olsaydı ve darbeye de niyetli olsalardı onu RTE mi önleyecekti?Hadi canım sende.Darbe jenerasyon olarak olması mümkün olmayan bir şeydir.İsteseniz de yapamazsınız.28 Şubatta da olmazdı.Bunu size bilimsel olarak anlatırım.Fiziki olarak mümkün değil.İNATLAŞMAYIN.Bu bir KİN ve NEFRET operasyonudur.

Yorumu oyla      72      60  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 11:35

İstifa eden Genelkurmay başkanı sn Işık Koşaner paşa diyor ki,"Birinci Ordu'da bir plan semineri yapılıyor, tüm planlar tüm teferruatıyla milletin elinde şimdi. Bir de bu rezalet var. Nasıl olur yahu, bir ordu karargahından bu bilgiler nasıl çıkar ya."...diyor. Başka ne diyor; "Ancak, 'Şimdi bizi üzen taraf, arkadaşlar Birinci Ordu'da her şeyimizi çaldırmışız, her şeyimizi'..diyor.Başka daha neler diyor neler,neler.Birde Yaşar paşanın anlattıkları varki 20 yıl sonra açıklanır.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 11:32

Aytaç Yalman paşa diyor ki,"Özkök paşanın kaç tane tankı var darbeyi ben önledim" diyor.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 08:41

"1923-2002 arası büyüme oranı ortalama %5.5" olmuş olsaydı,Türkiyede bugün kişibaşı GSMH=50-60 bin dolar olması gerektiğini bilemiyecek kadar zekadan yoksun yapılara,Türk Milleti bitarafı ile gülüyor,kahkaha ile gülüyor.2001 de 2100 dolar olan kişibaşı GSMH rakamı son on yılda %7.5 ortalama büyüme ile 12 bin dolara yükseltilmiştir.1923 de 300 dolar olan K.B.GSMH, %5.5 büyüme ortalaması ile kaç bin dolara çıkması gerektiğini göremeyen bilgi fukaralığıdır.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 26 Eylül 2012 Çarşamba 00:02

BALYOZ planı tutmayınca devreye sokulan SARIKIZ darbe planı ile ilgili DAVANIN açılmasını sabırsızlıkla bekliyoruz.

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 23:49

Büyüme hızı ile ilgili bazı yorumcular yanlış istatistikler vermişler. AKAPE döneminde 2002-2011 ortalama Milli Gelir artış hızı yıllık %5.5'tir. 1923-2002 yıllık ortalama Milli Gelir artış hızı %5.3'tür. merak edenler için Milli Gelir ort. artış hızları; 1923-29:10.9 1930-32:1.5 1933-39:9.1 1940-50:2.6. Zaten 2002-11 büyüme hızlarını alın milli gelirin 3 kat filan artmadığını görürsünüz. Olay hesaplama yöntem değişikliği ve hesaplamada sabit fiyat yerine cari fiyat kullanılmasından kaynaklanıyo

Yorumu oyla      54      55  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 23:38

Salı 21:45 DKapkiner ne kininden bahsediyorsun.Kin senin savunduğun darbecilerde.Gücü bulabilmiş olsaydılar Türk halkının oy ile belirlediği temsilcilerinin tamamını Burhan Felek-R.Saraçoğlu-selimiye-BJK İnönü statlarına dolduracaklardı.Senin savunduğun Yahudi dünürü şahıs BALYOZ davasını AİHM ye taşıdı.AİHM yahudi dünürünün başvurusuna verdiği cevabı dikkatlice oku.Umut beslediğiniz Yargıtayın cevabı AİHM'in cevabından hiç farklı olmayacak.Sizinkilerin tek şansı var.Onu sonra söylerim.H.Tahsin

Yorumu oyla      55      61  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 23:34

25 Eylül 2012 Salı 21:40 Doğan Kapkiner bey,ben hangi yorumumda sizi "kendimden başka vatansever yok.." gibi bir suçlamada bulunmuşum.Siz herhalde rüya görüyorsunuz.kastetdiğiniz yorum ile benim (H.Tahsin) nicki ile yazdığım yorumların IP sini sn editörden rica et bakalım ilgili yorum aynı şehirden bile değil,aynı Ülkeden olduğunuda sanmıyorum.Neye dayanarak kastetdiğiniz yorumu bana malediyorsunuz?..H.Tahsin

Yorumu oyla      55      61  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 23:13

"Bahsettiğin iki darbenin birincisinde 1.5 yıl ikincisinde 3 yıl sonra m-illet sandığa gitti." MİLLET YAZARKEN bir yanlışlık mı bilerek mi?

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 22:27

FAİK TARIMCIOĞLU (Emekli Askeri Hakim): 12 Eylül’de komünizm vardı. Komünizm öyle bir öcü olarak gösterildi ki, Nazım’ın şiirlerini okuyanlar bile komünist olarak görüldü. Türkiye Balyoz darbesini görse idi, bu kez öcü olarak görünen dindarlar irtica paranoyası içinde büyük sıkıntılar geçirirdi. İslam karşıtı bir kavga çıkardı. Balyoz başarılı olsa idi işkence haneler kurulabilirdi.(ALINTI)

Yorumu oyla      56      54  
Dkapkiner 25 Eylül 2012 Salı 21:45

Savcı cezaya itiraz etmiş.BU NASIL BİR KİNDİR YARABBİ?..Bir gecede idam cezasını getirirler.Daktilonun başındaki kadın sekretere 16 yıl?..H.Tahsin biliyorsun değil mi?Hani o vatandaş gülüyor diyordun ya;işte düşünen vatandaş buna gülüyor.Bu insanlara soru sorma hastalığı siz de de mi var?Ne çok seviyorsunuz insanları sorgulamayı...

Yorumu oyla      61      60  
Dkapkiner 25 Eylül 2012 Salı 21:40

Sevgili H.Tahsin kusura bakma ama laf kalabalığı yapıyorsun.Beni söylemediğim şeylerle suçluyorsun.Ben benim dışımda vatansever yok demedim.Ayıp oluyor .Bu taktik tayyip taktiğidir ve iyi sonuç alırsın.Senin bahsettiğin o m-illeti kandırabilirsin.Bahsettiğin iki darbenin birincisinde 1.5 yıl ikincisinde 3 yıl sonra m-illet sandığa gitti.BEKLEYECEĞİM H.TAHSİN KESER DÖNECEK MUTLAKA DÖNECEK.Ha pardon siz Balyoz için kına yakarken bugün yine yedi şehidimiz var.Önemli değil değil mi?..Yazık yazık...

Yorumu oyla      73      81  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 19:18

Karaelmaslı Aydın bey,chp liler yakınlarını işe alıyorlarda,Akp li siyasetçiler benzer şekilde işe alımlar yapmıyorlarmı?.Akp liler TOKİ de diğer kurumlarda kendi adamlarına ballı börek ihaleler,işler vermiyorlar mı?.Sen madem karaelmaslısın,KOZLUDAKİ AKP li Belediyede çevrilen hırsızlığı,İmar Planlarını yapan Ensarmensar mimarlık ve şehirplancılığının yaptığı hırsızlığa bak.Çankayalı Kasım.

Yorumu oyla      62      53  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 18:20

2007 deki Cumhuriyet Mitinglerini düzenleyenler,bizlere "Akp iktidarının ülkeye şeriatı getireceğini,Cumhuriyetin elden gideceğini" söylüyorlardı.Bunu söyleyenler malüm CHp ve onlara yakın sözde stk lardı.Bunları bize anlatım Tuttukları Ankara ötobüsüne bizleri davet eden CHp li arkadaşlar şimdilerde şehrimizin CHP li Belediye meclis üyeliği yapıyorlar.Bu arkadaşlar çocuklarını gelinlerini damatlarını ve yakınlarını CHpli Belediyeye işe aldılar.şehir çalkalanıyor.Karaelmaslı Aydın

Yorumu oyla      56      57  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 17:18

Vesayet rejiminin egemen olduğu 1991 ile 2001 arasında Türkiyenin %50 fakirleştiğini yaşayarak gördük.yarım asrı aşkın süre IMF faiz sarmalığına mahküm edilen Türkiye,Darbeci-Cuntacı vesayet rejiminden kurtarılması ile birlikte şaha kalkıp,IMF denilen kuruma kredi açar konuma geldi.Bugün Merkez Bankası dövizrezervimiz YÜZON MİLYAR DOLARA ulaştı.Bunun nedeni nedir.Ülkenin yönetiminin bir avuç militarist hırsız ile ıstanbul DUKALIĞI ortaklığındaki yönetimden kurtarılmasıdır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      55      59  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 17:14

Her darbe ile türkiyenin %50 oranında fakirleştip,yoksullaştığını görememek için kör olmak lazım.

Yorumu oyla      54      52  
hulya 25 Eylül 2012 Salı 15:50

14:44 H.Tahsin abisin herhalde; Nato'ya hayır diyen türk düşmanıdır diyen de sensin, bizim çocuklara kızanda sensin,bizim çocukların kızmadığı A.Türkeş'i sevende sensin,kutsalımız,kutsalımız diyende sensin,Kuran'nı hiç okumayanda sensin,Atatürk diyende sensin,cumhuriyeti dövende sensin. Ay yani bize de bir şey bırak:))

Yorumu oyla      63      50  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 15:49

Hasan Tahsine saldırıp çamur atmak çok kolay ama H.Tahsinin sorularına yanıt vermek hernedense zor.Buraya yazıyorum,"bende zeka var" diyen bana yanıt versin.1923 den 2012 yılına kadar ON YILLIK KALKINMA ortalaması %7.5 olan bir ON YILLIK kalkınma süreci gösterin.2001 sonunda kişibaşı GSMH sı 2100 dolar olan Türkiyeyi 2012 de 12 bin Dalara taşıyan süreci iyi tahlil etmek lazım.Tabi 28 Şubat 1997 müdahalesi ile 3400 dolar olan K.B.GSMH nasıl olduda 2100 dolara kadar geriledi.H.Tahsin.

Yorumu oyla      55      57  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 15:43

D. KAPKİNER Bey sadece kendisinin vatansever olduğuna fikirlerinin dışında düşünenlerin de olmadığına hükmetmiş ve gerisi önemli değil demiş. İşte bu bakış açısı sizin dışınızdakileri vatansevmez gösterir ki çok yanlıştır.Yanlışı göremeyen sevgi vatana fayda değil zarar getirir.HATTA benim darbecim benim gibi düşünen hırsız iyidire kadar sizi götürür ki bunu da görüyoruz. OBJEKTİF OLMALIYIZ FAKAT....

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 14:44

Aynen öyle,tabi araya katılan saftirik istisnalar hariç,"bizim çocuklar dan" kastedilen gürbüz çocuklar.Yoksa damarlarında Türk kanı dolaşan biri ateist dahi olmuş olsa,yüce Türk milletinin kutsalları ile uğraşırmı.Şehidimin başörtülü annesini kışladan içeriye sokmayan BÇG nin mucidlerinin damarlarında TÜRK Kanı dolaştığını zannedecek kadar saf olmamalıyız.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 14:41

* Hasan Tahsin'e komutan suçlamak kolay geliyor da,ancak Amerika izin verirse darbe yaparlardı,diyebilmek zul geliyor nedense.Darbe hep paletli arçlarla yapılmaz,paletli ve su da da kayabilen manevra harikaları vardır.Emperyal gemisi böyle bir teknoloji ile çalışır.El salla Hasan Tahsin!!!

Yorumu oyla      60      56  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 14:32

* Hasan Tahsin siz gerçekten kötü niyetlisiniz,tehlikelisiniz.Buna şahitlik ediyoruz.Dkapkiner yorumdaş Türk'e kefen biçme eyleminin kurgulayıcısı ve uygulayıcısımıdır?Ağzınız bir dolu laf yapıyor,yorumları bütünleştirince birbirine bağlantı,anlam bütünlüğü çıkmıyor.

Yorumu oyla      63      53  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 14:13

H.Tahsin abi "bizim çocuklar" ile "gürbüz çocuklar" aynı kişilermi?

Yorumu oyla      63      49  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 13:43

Şanlı Türk Silahlı Kuvvetlerinin bünyesi içerisine,rahmetli Karabekirin çok iyiniyeti ile düşündüğü yetim çocuklar projesi ile sızan gurup içerisinde TÜRK Milletine kin ve nefret duyan bir avuç GÜRBÜZ ÇOCUKLAR uzantısı,her fırsatda darbe düşünüyor diye,TSK nın tümü darbecimi sanıyorsun Dkapkiner bey.Türke KEFEN BİÇENİN akıbeti çok kötü olur,Türk Milletine ve onun KUTSALLARINA düşmanlık besleyenler,sonuçlarına katlanacaktır.Sen "keserin dönmesini" bekle bakalım dostum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      55      59  
Dkapkiner 25 Eylül 2012 Salı 11:53

Bağımsız İstanbul Cumhuriyeti mi kuracaktı bu adamlar?İtiraf edin,Tayyip ve avanesi öç alıyor.AMA KESER DÖNER SAP DÖNER...

Yorumu oyla      64      51  
Dkapkiner 25 Eylül 2012 Salı 11:52

Benim karşımda çocuk var H.Tahsin,üzgünüm.Ezberlettirilmiş aynı cümleler;60 da olmadı mı;80 de olmadı mı?2003 yılında bahsediyoruz.O yıllarda darbe oldu diye 2003 de de mi darbe olacak.Bu konuda yorumlarınız iyi niyetten uzak,kusura bakmayın.İdamdan bahsedecek kadar kininiz boğazınızı aşmış.PKK itine aynı cümleleri kurmadınız.Tartışmaya gerek yok.Orada şu anda ki Genelkurmay Başkanının sınıf arkadaşları var.Bunlar darbe planlarken o zabıta memuru muydu?Bir ordu ile darbe yapılacak,olacak iş mi?

Yorumu oyla      66      52  
hulya 25 Eylül 2012 Salı 11:45

Talihin elinde oyuncak olmuş türk halkı kimseye şamar falan atmıyor.Kendi çalıp kendi oynayanların bunu yaparken bile insafsızca halka zarar verdiklerini görüyorum.Yazıktır günahtır insanların mutlu, ÖZGÜR ve HÜR yaşamasına değer verin lütfen.

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 10:49

1960 darbesinden bugüne TÜRK HALKINDAN her seçim sandığında OKKALI şamar yiyen darbeci,cuntacı zihniyet,neden uyanmıyorsunuz.Uyanmamaktaki ısrarınız nedir,söyleyinde bizde öğrenelim.

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 10:48

Kin ve nefret tohumlarını ekenler,27 mayıs 1960 da ilk tohumlarını atdılar.Türk halkının temsil yetkisi verdiği Başbakanını ve Bakanlarını asanlara Türk halkı cevabı 1965 seçimlerinde verdi.12 Eylül 1980 darbesini yapan GÜRUH,çıktı tv ve radyolardan "sağcılar Sunalpe,solcular CALPE oy versin" diye bangır bangır bağardı,Halk Turgut özala %45 oy vererek cevap verdi.keza 28 Şubat 1997 süreci sonunda Halk darbecilerin yeni kurduğu Cemin partisine %2 oy verirken AKP yi 365 le iktidar yaptı.H.Tahsin

Yorumu oyla      54      60  
hulya 25 Eylül 2012 Salı 10:37

Siz başkaları benim hakkımda ne düşünüyor acaba diyerekmi hayatınızı planlıyorsunuz? Böyle bir yaşam tarzı olabilirmi? Gözdağı veriyorum diye iyice işi kin ve nefret düzeyine getirip kimsenin gözünün görmeyeceği planlarlala bu halka zarar verilse bu zararda kin ve nefreti körükleyenlerin payı olmayacakmı? Devletin şüphelendiğini görevden alması bile işi çözebilecekken bu kin nefret tohumları niye ekiliyor anlamıyorum.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 10:14

Hulya kardeşim,C.Ülgenin sorduğu soruya cevabı sn I.Koşaner çok net olarak veriyor.Sn Koşanerin "ses kaydı bana ait" dediği ses kaydını bul baştan sona izle,orada herşey anlatılıyor.Ayrıca Gölcük donanma komutanlığının göbeğinde döşeme altına zulalanan evraklarda da çok net olarak anlatılmaktadır.Bu kadar rahat kafanızı nasıl kuma sokabiliyorsunuz inanamıyorum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      60  
hulya 25 Eylül 2012 Salı 10:05

C.Ülgen'in sorduğu basit soruya bile cevap veremiyorsunuz.Ev sahibi önceki kiracısı çocuğunun başını yardı diye öcünü yeni kiracacıdan alabilirmi? Yeni kiracı çocuğunun kafasını yarma planları yaparken yakalanırsa öncekilerin yaptıklarını düşünerek kesin karar verebilirmi? Yeni gelecek kiracıların aklından ne geçireceğini bilmenin garantisi olabilirmi? Bu çocuğun neden her gelen kafasını yarmak istiyor hiç düşündünüzmü?

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 09:41

2011 seçimlerinde CHP dört darbeci şahsı listesine almamış olsaydı,seçim öncesi kamuoyu yoklamalarında %30 ları aşan OY oranına mutlaka ulaşırdı.Keza aynı olay MHP içinde sözkonusudur.Bu durumu göremeyenlere acıyorum.H.Tahsin

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 09:37

Emir komuta sistemi gereği DARBE PLANI seminerine mecburen katılan alt rutbelerdeki subayları istisna tutmak kaydı ile,BALYOZ planı içinde yer alan baş aktörler için İDAMI geri getirip,baş aktörlerin tamamını İdam etmek şarttır.Aksi halde DARBECİ zihniyeti içinde yaşatan güruh darbe yapmaktan vaz geçmeyecektir.Balyozcuların tamamının mali hesapları detaylıca incelenmesi gerekmektedir.Bunların sivil bağlantıları tek tek deşifre edilmeli.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 25 Eylül 2012 Salı 09:29

Doğan Kapkiner bey.Senin karşında beş yaşında çocuk yok.Zira yazdıklarına beş yaşındaki çocuk bile güler.Yeryüzünün en aşağılık en çukur suçu olan darbecilik suçunu işleyenleri savunamazsın.Sen hangi ülkede yaşıyorsun be dostum.Bu ülkede 1960 da darbe olmadımı,61 de darbe teşebbüsü olmadımı?71 de darbe olmadımı?,80 de darbe olmadı mı?,28 Şubat 1997 de darbe olmadı mı?...Ayakta uyuma,daha Sarıkız,Ay Işığı,yakamoz,Eldiven,suga,sakal vs gibi planlardan ceza yiyecekler bitmiş değil.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      56  
Dkapkiner 25 Eylül 2012 Salı 02:35

yani ihtilal yapmak bu kadar kolay mı?Bu insanlar bu kadar aptallar mı:H.Tahsin PKK nın sebebp olduğu bu kadar şehidimiz dururken bu olaydan adeta alay edercesine bahsetmen benim içimi ciddi acıttı.

Yorumu oyla      60      50  
Dkapkiner 25 Eylül 2012 Salı 02:32

İnsanlarımıza adeta alay eder gibi anlatmaya çalışmayınız.Başbakan olayı yorumlarken sırıtıyordu keyfinden farkında değil misiniz?Ben vatanseverler ve Cumhuriyet severlere soruyorum;gerisi umurumda bile değil.Arkadaşlar

Yorumu oyla      62      50  
Dkapkiner 25 Eylül 2012 Salı 02:30

ben onlarca plan seminerine katıldım bırakın bir dakikayı çoğunda konuşma fırsatım bile olmadı.Çünkü o kadar zamanınız olmaz.H.Tahsin ortalama insan beyni 1260-70 gr dır(Kadınlarda.Erkeklerde 120-130 gr daha fazladır.).Bırakın bu rakamı 350 gr civarında beyni olan çocuk bile 330 KİŞİNİN BİR SALONDA TOPLANIP DARBE YAPMAK İÇİN PLAN YAPTIĞINA İNANMAZ.Allaha ve kıyamet gününe inanıyorsanız bu kararların doğruluğunu

Yorumu oyla      61      52  
Dkapkiner 25 Eylül 2012 Salı 02:25

Sevgili H.Tahsin,insaf ve vicdan kavramı sizin için ne ifade ediyor bilmiyorum.Hülya hanıma verdiğin cevabı okudum ve yazdığım cevap zannedersem bir kelime yüzünden yayımlanmamış.H.Tahsin,balyoz davasında halkın güldüğünü yazmışsın.Bu bahsettiğin halk Tayyibin özel olarak eğittiği halk;gülsünler son gülen iyi güler.Ayrıca senin H.Tahsin'in torunu olduğuna dair şüphe oluşmaya başladı bende.H.Tahsin sen PLAN SEMİNERİ nedir nasıl işler orada insanlar nasıl çalışır biliyor musun?Bak arkadaş,

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 21:19

"BAŞAKLARI ZAYIF GÖSTERİYOR DİYE FİLM YASAKLADILAR!" Metin Erksan'ın ilk filmi Karanlık Dünya, yani Âşık Veysel ile ilgili olarak yaptığı filmin sansüre takılmasının nedeni de tarlalarda yetişen bitkilerin zayıf görünmesinden dolayıdır. Yılanların Öcü'ne sansür mani olunca, o zamanın Cumhurbaşkanı Cemal Gürsel'e kadar gitti Metin Erksan. Cemal Gürsel seyretti filmi Çankaya'da. Ve sansürden geçmesi için emir verdi. Film öylece oynadı.Balyozcu düşünce budur

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 20:33

Bu ÜLKENİN 1923 den günümüze kimler tarafından NASIL YÖNETİLDİĞİNİ öğrenmek için YILLARA SARİH EKONOMİK RAKKAMLARA bakmak yeterli olacaktır.Bugün Türk halkının 100 hanesinden 70 inde İnternet ve bilgiye kolay yoldan ulaşma imkanı var.Bugün benim köyümde Üniversite mezunu oranı %30,Lise mezunu oranı %50 leri aşmış durumda.Herkes bilgiye kolayca ulaşıyor.dezenformasyon da yalan ve palavra bilgilerde fayda etmiyor.Kimse kafasını kuma sokmasın.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      57  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 20:29

1960 ın 27 Mayısından 2007 nin 28 Nisanına kadar kesintisiz DARBE ve CUNTA vesayet rejimi ile yönetilen ülkenin her türlü aksayan tarafının FATURASINI son on yıldır ülkeyi yöneten AK Partiye çıkarma cingözlülüğünü göstermeye kalkarsanız,bizler gibi ülkenin son 60 yılını yaşayarak geri kalan kısmınıda bizatihi ARŞİV EVRAKLARINDAN okuyarak bilenler,sizin bu cingözlüğünüze karşı çıkar.Sizlerde karşımızdaki ACZİYETİNİZİ yaftalama ve çeşitli sıfatlama acziyeti ile örtmeye kalkarsınız.H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      57  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 19:48

1996 tarihli öngörü düşünce kuruluşları yüzlerce ihtimali değerlendirir bunlardan bazıları da gerçekleşir.CHP ne zaman darbelere karşı olur ve halkıyla inatlaşmaktan vazgeçer.İşte bunu hiçbir düşünce kuruluşu tahmin edemez.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 17:06

24 Eylül 2012 Pazartesi 15:35 ...Beni iyi dinle.AKP 2020 yılında GSMH la rakamını kişibaşı 25 bin DALARA çıkarıp,Gelir Dağılımı adaletinide ülkemde tesis edebilirse,en azından Gelir dağılımı adaleti yönünden dünyanın ilk on ülkesi arasına sokabilirse,senin dediğin gibi bir "akp destekçisi" olurum.Bilmem beni anlayabiliyormusun.Anlayamadığınız için mutemelen Partin ya binde 2 oranında oy alan perinçek partisi,veya %20 lerde gezen ve bir türlü iktidar olamayan Anamuhalefetdir.H.Tahsin

Yorumu oyla      56      60  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 16:34

Hulya kardeşim,BALYOZU ve Balyoz sanıklarını lütfen savunmayın,savunuyorsanızda bunu CHP veya bir başka siyasi partimiz adına savunmayın.Çünkü savunduğunuz partiye fikre kötülük yapıyorsunuz,zira herşey o kadar açık ve net ki,Halk bunları savunanlarla dalga geçiyor.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      61  
hulya 24 Eylül 2012 Pazartesi 15:41

İsrail din düşmanı değil, dindar olduğu için savaşıp duruyor.İsrailoğulları ve akrabası Araplar din için savaşıyor.Türk'lerinde iki yakasından yapışmışlar çekiştirip duruyorlar.Türklerin kendi iradesini ortaya koymasına izin vermiyorlar.

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 15:35

14:56, dersine iyi çalıştırmışlar afferin. AKPnin peşinde kimlere hizmet ettiğinin hiç farkına varamayacak kadar kendinden geçmişsin, yazık. Allah hidayete erdirsin seni...

Yorumu oyla      59      54  
hulya 24 Eylül 2012 Pazartesi 15:34

13:54'de yazan benim H.Tahsin abi üye girişini unutuyorum bazen.Yazdıklarından anladığım şudur herşeyi yap suçu gıcık olduğuna yapıştır kurtul...

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 14:56

24 Eylül 2012 Pazartesi 13:54 ..Sn dostum D.Rodrik diye birini bilirmisin.D.Rodrik Washington Post gazetesindeki makalede BALYOZ davasını ve alınan kararları tıpkı Aydınlık-Cumhuriyet-Sözcü gazeteleri ve yazarları gibi çok ağır bir şekilde eleştirip yerden yere vuruyor.D.Rodrik kimdir.ABD de bir Üniversitede öğretim görevlisi olan bir YAHUDİDİR.Bu yahudi Balyoz Darbe Planının bir nolu sanığı olan Ç.Doğanın damadıdır.MANZARAYI okuyabiliyormusun.Umarım okuyabilirsin.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      60  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 14:54

CHP değişmediği gibi yeni vekillerini de değiştirmeye başlamış.Milletle inatlaşma herhalde kıyamete kadar sürecek.Halka rağmen halk için.

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 14:52

24 Eylül 2012 Pazartesi 13:54 ,sn dostum umarım ne demek istediğimi ben anlatabildim,sizde anlayabildiniz.Biraz daha açayım.Türkiyedeki ERGENECONCULAR=ABD deki NEOCONCULAR dır.Tabi kafa yapıları ve taşıdıkları ZİHNİYET itibarı ile.Her iki kseiminde Türk-İslam düşmanlığı vardır.heriki kesimde İSRAİL yanlısıdır.Türkiyedekiler o kadar ileridir ki,Kız evlatlarını yahudilerle evlendirecek kadar İsrail yanlısıdırlar.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      60  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 14:48

24 Eylül 2012 Pazartesi 13:54 Yazan sn dostum.ABD de BİRKAÇ ABD var.Bu birkaç ABD den hangisi iktidarda ise,NATO denilen örgütü azda olsa kendi dünya görüşünün doğrultusunda etkiler.Mesela Türkiyedeki din düşmanı İsrail yanlılarının tamamı ABD deki 6 Kasım seçimlerini Cumhuriyetçilerin kazanması için dua ediyorlar ki,İsrailin Türkiye üzerindeki ve bölge üzerindeki politikaları güçlenmiş olsun.Şunuda belirteyim İsrailin bünyesinde de birkaç İsrail var.Tıpkı Türkiyede olduğu gibi.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      58  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 14:25

CHP li TANAL savcılığa dilekçe ile başvurmuş."AKP Kapatılsın"...Buna Milletvekili diye oy verenlerin aklına şaşıyorum.Sn Tanala MESAJ.AKP ye oy veren %50 lik halk kesimini ne yapalım MARSA sürelim mi.Yazık CHp ye samimi olarak gönülverenlere yazık.Konuralpli.

Yorumu oyla      55      55  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 13:57

İlla ki İçerisinde bir komplomu barındırmalı ,Yargılama Adil Olmadığı savı başka bir savunma yapılamadığı için ,Işın Koşaner'in Ses Kaydında itiraflarına bakın ,Herşeyimizi kaptırmışız diyor ,Adamların elinde ,hesabını veremiyoruz diyor ,Seminerde söylenenleri dikkatli okuyun lütfen ,olmadığına ilişkin beyan yok ki ,Bilgileri kaptırdıklarından pişmanlık var,5000 sayfa İddaanameyi okumadım ,okuyan varsa ,yazarların öngörülerinden şartlı refkels göstermeden yorumlasın ,Herşey Güzel Olacak

Yorumu oyla      55      56  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 13:54

H.Tahsin abime soruyorum 12:35-12:39'un yazdığı hikayede Nato'nun rolü varmıdır.Varsa türk askeri nato'nun bu isteklerine hayır deseydi ne olurdu?

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 13:43

Sn Kuşoğluna bir soru yöneltmek istiyorum.Sn Kuşoğlu BALYOZ tutuklularından lider konumunda olan paşaların avukatları "Tutuklamaların haksız gerekçe ve delillere dayanılarak yapıldığı ve uzun süreli tutuklamalar olduğu" yönünde AİHM'e başvuruda bulundu mu bulunmadı mı? Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi bu başvuruyu RED etti mi etmedimi?Sn Kuşoğlu ben BALYOZUN birkaç psikolojik vaka ürününün başına düştüğünü sanıyordum ama galiba yanılıyorum,bu gidişle Balyoz CHP ninde başına düşecek.H.Tahsin

Yorumu oyla      56      57  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 12:50

Halk üç seçimdir iradesini gösteriyor. ABD genç subaylar rahatsız başlıklarını attırıyor.

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 12:39

27 Mayıs’a doğru öğrenciler sokakta polisle çatışıyordu. Menderes hükümeti olayları önleyebilmek için İstanbul’da sıkıyönetim ilan etmişti. Ancak olaylar tırmanıyordu. İşte o günlerde Yüzbaşı Ahmet Er, Davutpaşa’da Tank Tabur Komutanı Orhan Erkanlı’nın yanına uğradı. İki milletvekili ile Erkanlı konuşuyordu. Er girince, Erkanlı muhataplarına ‘Bizden’ dedi. Bir milletvekili “Binbaşım, Saraçhane’de iki grubu birbirleriyle çatıştırdık. Kavga bütün şiddetiyle devam ediyor. Başka bir emriniz var mı?” diye sordu. Erkanlı, “Teşekkür ederim, devam edin!” talimatını verdi. Yüzbaşı Er, duyduklarına inanamıyordu. Erkanlı onu şu sözlerle teskin etti: “Bunlar bize çalışıyor, ihtilale zemin hazırlıyorlar, merak etme

Yorumu oyla      58      56  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 12:35

Atatürk İsmet İnönü'yü başbakanlıktan almadan bir gün önce İstanbul'a gelip Genelkurmay Başkanı Mareşal Çakmak'a "Ordu arkamda mı" diye sormamış mıdır? Org. Fahrettin Altay'ın anılarını okuyun. Atatürk'ün ölümünden sonra kimin cumhurbaşkanı olacağı konusunda 1'inci Ordu komutanları toplantı yapmamış mıdır? (m.Barlastan alıntı)

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 12:28

CHP nin 1965 seçimlerinden 2011 seçimlerine kadar,(1973 ve 1977seçimleri hariç),Mısır tarlasından BUĞDAY HASATI yapmak için çırpındığını ibretle ve hayretle izliyorum.Ayrıca CHP li yöneticilerin Türk halkını 62 yıldır APTAL yerine koyarak vermiş olduğu demeçlere de hayretle ve ibretle bakıyorum.Yüce yaratandan dileğim,chp dalmış olduğu bu derin uykudan bir an önce uyanır ve OY beklediği Türk Milletinin farkına varmış olur.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      55  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 12:20

Türk Milleti SİLİVRİ yargılamalarının cevabını,önümüzdeki üç yılda arka arkaya yapılacak üç seçimde verecektir.TEMENNİM ŞUDUR ki,2013-2014-2015 de arka arkaya yapılacak olan ÜÇ SEÇİMDE yüce TÜRK MİLLETİNİN vereceği MESAJI,başta CHP olmak üzere diğer muhalefet partileri çok iyi alır ve yönetici kadrosunu bu mesaja göre yeniden dizayn eder.Etmediği taktirde herkes AKP nin 50 yıl KESİNTİSİZ iktidarına hazır olsun.yüz kere yazdım bir kezdaha yazıyorum.DARBECİ psikolojik vakaları savunmayın.H.Tahsin

Yorumu oyla      56      56  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 11:04

Chp Silivriye yaklaştıkça halktan iyice uzaklaşıyor.Kanunlar fakirler için mi yapılır? Cezalar onlar için midir? Profesyonelleşmek istemeyen içe ve denetime kapalı kalmak isteyen bir ordu darbeden başka projesi olmayan bir yapıyı ödüllendirelim bari....

Yorumu oyla      61      51  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 10:54

C.Ülgenin sorusuna Çetin Doğanın kendi sesinden cevap.Yıl 2003= "Toparlanma zamanıdır,dağılma yok,tepeleme zamanıdır...". Yıl 2011 da I.Koşanerin kendi sesinden cevap ise=.."...bütün suç bizde,plan yapıyoruz ortalığa bırakıyoruz,nevar ne yok tüm planlarımız milletin elinde.olur olmaz evraklara incelemeden imza attık..".Umarım anlamışsınızdır sn hulya.size iyi hulayalar.

Yorumu oyla      57      51  
hulya 24 Eylül 2012 Pazartesi 10:28

Aşağıdaki savunmalar o kadar konudan uzakki! En basit C.Ülgen'in sorusuna bari cevap verin, soru:Kiracınızın çocuğu sizin çocuğun kafasını yardı,bu kiracı evi terk etti gitti bunun öcünü yeni gelen kiracının çocuğundanmı alırsınız?

Yorumu oyla      57      54  
hulya 24 Eylül 2012 Pazartesi 09:59

Boşuna dememişler teyze anne yarısıdır diye,teyzemin şefkatini taa buralara kadar hissettim:)) Rok izlemek bir şeyin göstergesi olamaz,onlar pazılın bir parçası gibi birleştirince aradığınız büyük resim ortaya çıkıyor.Biriside bana "safmısın,safmı görünmeye çalışıyorsun?" demiş.İkiside değilim,ülkemde olan bitenleri anlamaya çalışıp iyi bir insan olmaya çalışıyorum.

Yorumu oyla      63      51  
Misafir 24 Eylül 2012 Pazartesi 02:08

Sayın Yazar,Rand Corparation demeyin,1996 hiç demeyin.Yoksa 2001 yılında eski bakan(!) uyaran birileri çok içerlerler, ben bu tarihi bilseydim uyarırdım milleti diye??? Balyoz tam kafamızın orta yerine indi,sersemlikten göremiyoruz.Ama yakında ayılacağız,ayık kafa ile de gerçekler bizim için çekilir olmadığından gidip bir balyoza kafayı biz vuracağız.

Yorumu oyla      61      50  
Gerçekvatandaş 23 Eylül 2012 Pazar 22:43

Bu balyoz'un tepesine inmeyen kaldı mı?.. Ne ilginçtir ki; askeri vesayetçi ve darbeci zihniyet ve gerçek sanıklar yanında, masum ve mazlum bir çok sanığın da, Hukukun da, Ceza ve Usul yasalarının da, Yargının da, YHS Kurulunun da, çoğu insanımızın vicdanlarının da, CHP nin de, MHP nin de ve hatta bir çok yönü ile AKP Hükumetinin de bir yerlerinde gümledi, daha da gümbürtüler sürecek... Darısı Ergenekon davasının ve tabii Yüce Yargıtayın başına.. Sonrasında belki bir de AY Mahkemesi var...

Yorumu oyla      63      53  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 22:29

Bülent Bey Balyoz bir yeniçeri geleneğidir.İstanbulda birkaçı hariç hiçbir yeniçerinin mezar taşına rastlanmaz.Millet bu düşünceye Padişah asan bu üsluba uzun yıllardır soğuktur.M.TAĞMAÇ sağ sol olayları için nedemişti:"İti ite kırdırıyoruz."Olaylara bir de bu gözden bakmak lazım.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 22:21

Bülent Bey çetin doğan acıma yok tepeleme var diyordu. Lütfen bu cümleyi biraz düşünelim.Acıması olmayanların A.Menderesi asıp sonra Berrin hamımdan ip ve kefen parası isteyenlerin iktidarı mı sürmeli bu ülkede? Şartları her zaman olgunlaştırıp sonra kurtaranların ülkesi mi olmalı bu ülke. AKP ye muhalefet için Balyozu savunmak mı gerek? CHP hep böyle kaybediyor.

Yorumu oyla      60      57  
teyze 23 Eylül 2012 Pazar 21:32

Balyoz bir yerlere indi ama nerelere teferruatı bilmediğim için bir şey yazamıyorum bir atasözü der ki: Başkasının yumruğunu yemeyen kendininkini balyoz sanırmış.Ortada bir kaç balyoz var gibi ama kimin balyozu kime iniyor belli değil benim açımdan.hulya 12:15 deki yorumunda 'içimi rahatlatacak yorumculara ihtiyacım var'yazmışın bir teyze şefkatiyle seni rahatlatacak yorumlar yazmaya karar verdim FAKAT 12:20 yorumunda ROKu izlediğini okuyunca hayal kırıklığına uğradım.ROKa dayanabildiğine göre sen güçlü bir insansın, şefkat yön değiştirsin sen bana göster bundan sonra.(2)

Yorumu oyla      61      50  
teyze 23 Eylül 2012 Pazar 21:30

Geçmiş olsun Bülent Bey.Rahatsızlığınız nedir bilmiyorum bu sebepten eskilerin kocakarı ilacı yenilerin alternatip tıp dediği şey ile nokta atışlı katkıda bulunamıyorum.Bildiğimiz çörek otunu bir çay kaşığı kadar havanda dövüp bizim Rizenin ünlü balı ile karıştırıp her gün yeyin(yorumcular sizde ) her derde deva.Birde dere otu çok faydalı.Hiç ilaç kullanmadan dere otu ile kist-kitle-ur artık adına ne derseniz deyin onları küçülttüm.Tıp Doktorlarından gizli yapın ama çok kızıyorlar.Dere otu günde üç kere çiğ çiğ yiyebildiğiniz kadar.(1)

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 20:32

Askere balans ayari yapilmasi demokrasimiz adina kacinilmazdi.Ellerinin barutlariyla siyasi manevra yabip ülkeyi ücüncü Dünya Devleti pozisyonuna sokmalari affedilir bir durum degildir.Menderesi 450 milletvekiliyle dar agacina göndermeleri bunlari hepten zirvadan cikarmisti.Atatürkü örnek alanlar 40,50 sene boyunca darbeci,leri örnek almaya baslamislardi.Hele hele 85 yasindaki bir Basbakana yaptiklarini burada yazsam benimde ekmegimi yediler bir sopada benim icin vur derdiniz.Gözlemci

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 20:30

Balyoz demokrasi düşmanı,Türk ve islam düşmanı bir avuç geri zekalı takımının beynine indi.Bu arada kurunun yanında yaşlarda yandı ama, Yaşlar yargıtayda durumu kurtarır.Gerizekalı darbeci takımına allah akıl versin,tabi bide onları savunmaya kalkışan siyasetten bihaber tesadüfen siyasetçi olan acemi takımınada.

Yorumu oyla      60      54  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 20:19

Bu balyoz inadına akp diyen millete indi,ordusu yıpratılmış bir millet, köleliğe adaydır.

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 19:41

"Bu sıkıntılı durumlara gelmemizin sebebi biziz arkadaşlar"....Devamla "....herşeyimiz çaldırmışız....Telefonlarda olur olmaz konuşmuşuz...bunların günahı vebali hepsi bizim..."...Kim söylüyor bunları.Eski Genelkurmay başkanımız sn Koşaner söylüyor...Siz Balyozdan sonra Sarıkız-Ay ışığı-Yakamoz-Eldiven vs lerde dönen dolapları da öğreneceksiniz...Yandık anam diye isyan edeceksiniz .

Yorumu oyla      57      56  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 18:30

Sayın Kuşoğlu, yorum yapanların kaç tanesi RAND Corporation'u ve nereden destek aldığını biliyor acaba? Zaten bir kısım fanatik bilse bile ya inkar eder, ya da "tahmin etsin canım, ne çıkar" der.

Yorumu oyla      56      51  
CISS 23 Eylül 2012 Pazar 17:35

Bakan Günay’ın beyanını veren haber altında da belirttim. Gerekçeli karar falan hikâye. Yargıtay incelemesine kadar bu konuda tek ve son bir yorumum olacak; Hukuk ve Ceza Yasaları gereği Yargıtay bu mahkeme kararını %100 bozacaktır. Eğer bozma, suçun unsurları bakımından oluşmadığı ya da delil yetersizliği nedeniyle BERAAT kararı verilmesi şeklinde olursa, O özel yetkili(!) mahalli mahkeme yargıçları; ya mesleki yetersizlikleri ya da kasten taraflı siyasi hareket etmiş olmaları nedeniyle, YHSK nca meslekten ihraç edilmelidirler! CISS!

Yorumu oyla      67      51  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 17:14

Eski genelkurmay başkanımız,sn I.Koşaner, "bu ses kayıtları bana aittir" diye itiraf ettiği ses kayıtlarında ne anlatıyor.? Hadi sn Koşanerin İTİRAFLARININ neler olduğunuda bu sutunlara taşıyın anlatın.CHP li arkadaşlar,Balyoza ve ergenekonculara,irtica eylem planı gibi abük sapık planları yapanlara sizler sahip çıktıkça,oylarınız hızla düşecek ve dünyayı okumaktan yoksun demokrasiden biahaber bir avuç seçmenin oyu ile,vesayetçi demokrasi düşmanı bir avuç seçmenden oy alacaksınız.Haberiniz olsun

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 16:28

......(..Hırka-ı Şerif..)...Bak bak komutanım isim bile irtica kokuyor.Sultanbeyli B.Başkanını ne yapacağız..???..FB stadına kimleri dolduracağız.???

Yorumu oyla      57      56  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 16:26

1 Mart 2003 deki oylamada..."(tayyip Tezkereyi çıkartıp ABD yi yanına almak istiyor)"..Kim söylüyor bunu..."Cumhuriyeti korumak" adına ipotek koymak,vesayet koymak istediği bu milletten maaş alan omuzu kalabalık bir beleşçi söylüyor.

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 16:23

(....İrtica.org....).....İçeriğinde neler yazıyordu?....PESSSSSSSSS.....Siz safmısınız,yoksa kendinizi öyle göstermek mi istiyorsunuz.?..

Yorumu oyla      55      54  
hulya 23 Eylül 2012 Pazar 12:20

3-)E.Sarı Zeybek'ten bir kaç saat sonra başka bir tv.de yayına çıkan R.Ozan Kütahyalı'nın sanki Zeybek'i doğrularcasına mahkumiyet alanları kastederek "herkes beni iyi dinlesin, çok iyi duyumlarım var,ağlamayı kesin de anayasaya destek verin,yeni anayasa beyaz bir sayfa açacak genel afla herkes salıverilecek" demesi düşündürücü değilmidir?

Yorumu oyla      62      52  
hulya 23 Eylül 2012 Pazar 12:15

2-) 3.cü aşama:Ayrıştırıcı tutumlarla ülkede bu durumu içselleştirmek (kürt-türk,alevi-sünni,müslüman-hıristiyan vs.gibi).Dördüncü ve son aşama:Yeni anayasa yapıp,anayasa ile ayrışan kesimlerin bir kısmını destekleyip birbirleriyle savaşır hale getirmek suretiyle iç savaş çıkarmak ve tamamıyla ülkeyi küçük parçalara bölmektir diyor...Bütün bu düşüncelerin hayal olduğunu, hiç bir şeyin bu şekilde gelişmediğini söyleyecek,içimi rahatlatacak yorumculara ihtiyacım var.

Yorumu oyla      64      52  
hulya 23 Eylül 2012 Pazar 12:10

1-)N.Yıldız'a adımı unutarak yazdığım yorumları burası içinde yazmak istiyorum.. E. Sarı Zeybek BOB projesi 4 aşamadan oluşuyor diyor 1. Aşama:Bob çıkarları doğrultusunda hizmet edecek hükümetleri kurmak (ister Libyada olduğu gibi zorla,ister askere darbe yaptırarak istediği hükümeti başa getirerek,isterse gönüllü hükümetler aracılığı ile) 2.ci bu hükümetler aracılığı ile özelleştirmeler yaparak ekonomide söz sahibi olmak(parayı verip en önemli kurumları satın almak,o kurumlara muhtaç etmek)

Yorumu oyla      64      51  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 10:57

"Kurtarmak" kelimesi talihsiz olmuştur.lehinde ve aleyhinde tanıklık vardır yoksa hiçbir tanık sanıkları ne kurtarır ne de içeri tıktırır.Kararı yüce mahkeme verir.Mahkeme niyete bakmaz tanığı dinler .Tanık sanık lehine konuşur ama mahkeme sanık aleyhine olarak yorumlayabilir.Dolayısıyla hukuk diliyle sorunlu bir ifade olmuştur.

Yorumu oyla      53      60  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 10:53

Şahitlik mahkemenin takdirindedir.Ön yargı ve varsıyımla bir yere varamayız.Kaldı ki şahit olmak istememe bizzat tarafları tarafından yalanlanmıştır ve medyada bu yönde bilgi vardır.

Yorumu oyla      53      60  
Misafir 23 Eylül 2012 Pazar 10:50

Avukatların davaya girememesi değil girmemesi olacaktır.

Yorumu oyla      54      58