YORUMLAR
Toplam 84 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 18 Aralık 2011 Pazar 22:51

Yüce YARATANIN Peygamberlerine vermeyip,bahşetmediği özellikleri, birtakım insanlara yükleyip,onların görünmez,uçan varlıklar olduğunu varsayıp, yok "Çanakkalede, yok Uhudda,yok Kıbrısta Savaştığını iddia edenleri, öylesine sıfatlarla ifade etmek istiyorum ki,HAYA edip buraya yazamıyorum.Neler yazmak istediğimi sız tahmin edin.1,5 Milyar SÜRÜNÜN İslami yaşayıp yaşamadığını,bulundukları noktaya,çizgiye bakıp görebilirsiniz.%10 nu gerçek MÜSLÜMAN olmuş olsaydı bugün çok farklı bir Dünyadaydık.H.T.

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 18 Aralık 2011 Pazar 22:45

18 Aralık 2011 Pazar 21:08....Sevgili dostum gözünüzdeki dünyayı "KARANLIK" gösteren gözlükleri hele bir çıkarıverinde, İSLAMİ "kavramları" kimlerin "ayağa düşürdüğüne" dikkatlice bakıp görün...Adamın anlattığı MASALLARI sizin gibi DÜŞÜNCE YOKSULU,Fikir ve sorgulama fukarası yapılar İSLAM zannettiği için 1,5 Milyarlık İslam Dünyası yerlerde sürünüyor.Çünkü sizler gibiler,İSLAMI AYAĞA düşürmüşler,bizlerde AYAĞA kaldırabilmek için ha bire çırpınıyoruz,fakat natomermer yapılar anlamıyor.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 18 Aralık 2011 Pazar 21:08

H.Tahsin kardesim, insan bu denli islami kavramlari !ayaga düsürmez" yazdigin yorumlari yazarken ne yazdigini bilerek yaz mesaj verme saga sola!

Yorumu oyla      56      51  
TOTEM 18 Aralık 2011 Pazar 11:49

Biliyormusunuz?Aydınlık gazetesi bu anketi haber yapmış!!En etkin 3. gurubuz diye:) ve militanları hemen harekete geçmiş ve birinci hale getirmişler..gülüyorum yazarken zavallı hallerine gülüyorum..Aydınlık gurubu kimdir nedir bileniniz varmı?Kim izler?kaçkişi okur?Bildik üçbeş militanın dışında birçok kişinin haberi bile yok ama en etkin haber gurubu:)) İnsanın kendisini kandırması düşebileceği en vahim durumdur.Bu durum bile nasıl bir ruh halinde olduklarının bir göstergesi.Yazık çok yazık..

Yorumu oyla      58      53  
TOTEM 18 Aralık 2011 Pazar 11:44

Köşenizi başka amaçla kullanacağım için şimdiden özür dilerim sayın Kuşoğlu.Yanda bir anket var En etkin medya gurubu hangisi diye ve bu köşeyi ilgi ile izliyorum nedenmi? Tahmin ettiğim bir zavallılığı tescil etmek için!!Haftalardır orada o anket ve haftalardır Bildik militanların zavallıca çabalarını izliyorum!Sonunda Aydınlık gurubunu birinci hale getirmişler:) Emin olun bunun için çok çalışmışlardır:)Aynı kişiler binbir yolla oylamayı değiştirmeye çalışmışlar.Gerçekten çok zavallıca....

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 17 Aralık 2011 Cumartesi 15:56

17 Aralık 2011 Cumartesi 13:06 . Sana sadece GÜLÜYORUM ve de ACIYORUM....... ve diyorum ki İnsanlık için faydalı olan her yeni buluşun sahibi benim için,senin anladığın anlamda "EVLİYADIR".Sen senin "evliyalarının" yolundan yürümeye devam eyle, bende benim "EVLİYALARIMIN" yolundan yürümeye devam ediyorum.Benim Evliyalarımın başında,Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK gelir.Atatürk'ün izinden yürüyenler "evliyaların yolundan yürüyorlar".Bunu birgün sende öğreneceksin dostum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      53  
Misafir 17 Aralık 2011 Cumartesi 15:38

H.Tahsin'in görüşlerini hiç sevmem , yorumlarından onayladığım da nadirdir.Ancak bu evliya meselesinde doğruyu söylüyor.Türkiye'nin Filistin Cephesi'nde en büyük sıkıntısı cephe gerisindeydi.Zira Halep ve Şam gibi eyaletlerde "Şam Evliyaları" bizi koruyacak şayiası çıkmış ,cahil cühela softa takımı fetva vermişti.Ve neticede ahali işgale karşı koymadı.Mısırda da Allenbynin adı sürekli Allenbi yerine El-Nebi olarak lanse edildi,ahali İngiliz sahte peygambere ikna edildi.

Yorumu oyla      56      62  
Misafir 17 Aralık 2011 Cumartesi 14:23

gezmiyeceksin,bes vakit namazinda niyazinda olacaksindir.Buna kul hakki yemiyeceksin,dogrunun yaninda olacaksin,kolu komsuya asiri derecede önem vereceksin vs...ekliyebiliriz.Bu arada zikiride ihmal etmiyeceksin.Zaten bunlari yaptiktan sonra kalbte bir yumusama meydane gelir, Meleklerin kisiyi bakis acisi degisir,melekler kisiyle Allah arasinda adeta mekik dokur.Kisacasi EVLIYA günahlardan arinmis insan demektir.TEYZEMIZE yazdigi duygulu yorumundan dolayi cok dua ettim. slm /2/

Yorumu oyla      57      60  
Misafir 17 Aralık 2011 Cumartesi 14:18

Sizlere buradan bir EVLIYA profili cizmem gerekiyor anlasilan,yoksa bu tartisma uzayip gidecek.Sizlerde cok iyi biliyorsunuzki"Paranin ve Imanin kimde oldugunu" hic kimse bilemez.Belkide sokakta carsida hatta burada yorum yazanlar arasinda bile Evliya gibi arakadaslarda vardir.Normalde H.Tahsin dostumuzun evliyalar5 ile ilgili yeterince bir bilgisinin oldugunu zannetmiyorum,yinede kalbinde acabalar cok fazladir.Ilk önce Evliya olabilmek icin olmazssa olmazlardan bir tanesi abdestsiz /1/

Yorumu oyla      56      57  
Misafir 17 Aralık 2011 Cumartesi 13:06

H.Tahsin. Allah seni islah eylesin.Allah katında bilge insan muteberdide, okuma yazma bilmeyen Muhammed(SAV'mi)niye Peygamber seçti?Önce iman edeceksin iman yoksa edison gibi elektriği bulsan ne olur.kendini kurtaramamışsın.Mevlanaya halen evliya diyemedin.daldan dala atlıyon. Bak bilim insanları evliya diyo Mevlanaya. Sen diyemiyon. Bilimi de inkar ediyon. seninle bi sonuç alınmaz. gerçeklikten uzaksın.işine geldiği gibi konuşuyorsun.Allah hepimizi affetsin...

Yorumu oyla      57      57  
Misafir 17 Aralık 2011 Cumartesi 10:18

İyi İnsan,Bilge İnsan Tanrı katında muteber insandır.Takfa sahibi insan yaratanın istediği gibi yaşayan insandır.Benim Evliya mevliyadan haberim yok.İslamda Tanrı ile kul arasında ibadet açısından aracı olmadığı,olduğu taktirde bunun ŞİRK olduğu Kuranda defalarca dile getirilmiştir.Özetle,Çanakkalede savaşan Evliya mevliya yoktur.Bunlar UYDURUK hurafelerdir.Tıpkı "Mehdinin Ahır zamanda gelip İnsanlığı kurtaracağına" inanıldığı gibi UYDURUK batıl biatlardır.İslamı doğru öğrenelim.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 17 Aralık 2011 Cumartesi 02:30

"Peygamberimizin savaşlarında dahi evliya-enbiya devreye girmemiş iken" ifadesi çok komik ve cahilce.

Yorumu oyla      53      51  
teyze 17 Aralık 2011 Cumartesi 00:24

ŞURA SURESİ 51: Allah insanlarla VAHYEDEREK veya PERDE GERİSİNDEN veya ELÇİ GÖNDEREREK KONUŞUR.Aşağı yukarı bütün mealler böyledir.Elçileri biliyoruz.VAHYEDİLENLER hikmetli sözler söyleyenlerdir.PERDE GERİSİNDEN KONUŞTUKLARI haberdar olsalarda olmasalarda Bilim adamlarıdır,icatlardır.BUNLARIN TAMAMI EVLİYA MIDIR?Allah dostu mudur?Kalplerinden geçeni bilemeyeceğimiz için yorumsuz.Allah ARIYA DA VAHYEDER ama arı için evliya diyemeyiz.Üstelik arıcıklar BAL yaptığı halde.(3)

Yorumu oyla      57      50  
teyze 17 Aralık 2011 Cumartesi 00:22

Bazen AKIL DIŞI dediğimiz şeye sadece İMAN etmek gerekiyor.Normal insan aklı Kuranda bahsedilen bazı ACAYİP OLAYLARA sadece inandım der geçer çünkü algılayabilmek zor.Olağan üstü yetki ve BİLGİ sahibi aklıma ilk gelen 2 kişi Kuranı Kerimden HIZIR ve ZÜLKARNEYN var.Bu ikisinin kıssası ACAYİP çokkkk ilginç geçmişte olmuş bitmiş bir olay mı veya GELECEKTE olacak bir şey mi,veya hem geçmişte hem gelecekte tekrarlayacak olaylar mı çok tartışmalı.Ayrıca ZAMAN konusunda müthiş bir diğer sure KEHF Suresi MAĞARA ARKADAŞLARINI ANLATAN 1 gecede geçen 309 yıl bunu da geçmiş veGELECEKTEKİ bir olay olarak düşünenler var.Göz açıp kapanana kadar EŞYA NAKLİNİN anlatıldığı HZ SÜLEYMAN vakası da ilginç NEML Suresi.Belki geleceğin teknolojisinden bahsediliyordur.(2)

Yorumu oyla      56      50  
teyze 17 Aralık 2011 Cumartesi 00:21

YUNUS SURESİ 62:Allahın velilerine korku yoktur, onlar üzüntüye de uğramazlar Veliler o kimselerdir ki Allaha iman eder ve Ona karşı takvalı olurlar.TAKVALILAR İSE: o kimselerdir ki gayba inanırlar namazlarını dosdoğru kılarlar kendilerine rızk olarak verdiklerimizden infak ederler(RIZK SADECE YEMEK DEĞİL BİLGİDE RIZKTIR) sana indirilene ve senden önceki peygamberlere indirilenlere inanırlar(EMROLUNDUĞU GİBİ YAŞARLAR) ve ahİrete inanırlar Kuranı Kerime göre durum budur.Bu şartları taşıyan evliya olur.Derecesi olur mu? Olura inananlardanım.(2012 de Ölmezsek buralardayız.Müştak Baba(1832) ANKARANIN BAŞKENT olacağını yılını belirterek yazmış.2012 DE İSTANBUL tekrar başkent olacak demiş Bunu aklımızda tutalım.) 18:19 Ben seni kelimelerimle süslemedim/Ben senin İsminle kelimelerimi süsledim Ya ResulAllah demiş kim olduğu tartışmalı ERENLERDEN biri adı güzel kendi güzel MUHAMMED (SAV) için ne yazabilirimki ben.(1)

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 16 Aralık 2011 Cuma 23:24

H.Tahsin.sende bi kıtlık var. Allah'tan başkasına kul olunmaz.Tekbi yaratıcı var. Evliyalar ise yaşantılarıyla örnektir.malum kafanla farklı yorumlama.üfürükçülerle zaten işimiz olmaz araya sokup mevzuyu dallandırma.kimsenin müslümanlığına tek laf etmem kimseyede ettirmem.ölçüsünü yaratan bilir.Mevlana konusunda açıklık getirmedin kaytarıyorsun bak. Evliyalığını saymıyorsun ama kendine örnek gösteriyorsun.Bizans demişken fatih evliyaların arkasından geliyorduki o fatih peygamberimizin işaretiydi

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Aralık 2011 Cuma 22:19

Evliyalik eskidendi, bu asirda evliya olmak cok zor.Evliya olabilmek icin eline beline diline midene sahip olacaksin.Hanefi mezhebinin kurucusu Imami Hanefi dere boyu yürürken, buldugu elmayi isirinca hemen orada isrdigi elmanin parcasini agizindan yere düsürüp sahibini arayip helalik dileme derdine düsmüstür.Bu asirlarca karsilastirinca varin Allah dostlarinin halini siz düsünün.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Aralık 2011 Cuma 20:05

16 Aralık 2011 Cuma 13:53...Olmayan bişeye salladığımı nereden çıkardın.Senin anladığın anlamda EVLİYA yok....???....Yaratanın evliyası,BİLİM İnsanlarıdır,ÜFÜRÜKÇÜLER değil,bilim İnsanlarıdır.Bunu o malum kafan belki birgün çözer.Adım gibi biliyorum ki, senden milyon kere daha Müslümanım.Müslümanın inandığı TEK Tanrı vardır ve ondan başka da 1/2 veya 1/4,1/5 oranında Tanrı ve TANRICIKLAR yoktur.Senin kastetdiğin BİZANS Ortodoks Felsefesinde mevcuttur ve buda yüzde yüz katıksız ŞİRKTİR.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 16 Aralık 2011 Cuma 18:19

Teyzem.Peygamberimizle ilgili yorum bekliyorum üc gündür, yorumunuzu beklemek sanki bana 30 sene gibi geldi.Yazdiginiz iki yorumda cok güzel,läkin bizim bekledigimiz yorumlar degildi.Slm

Yorumu oyla      57      49  
OWLEYE 16 Aralık 2011 Cuma 17:12

Gelelim şems_i parende nin anlamlı tespitine ; İnsan çömlekten farklı olmamalı...,Nasıl ki çömleği tutan dışındaki biçim değil içindeki boşluk ise, insanı ayakta tutan da; benlik zannı değil..., hiçlik bilincidir....Şimdi şems uçtumu hiç bilmem devri alemde... Ancak ne yazık ki Sartre kadar kabul görmedi şark memleketlerinde....

Yorumu oyla      58      49  
OWLEYE 16 Aralık 2011 Cuma 17:07

Newton efendi ethera için havanın 300 binde bir molekül ağırlığında saydam bir ortam dedi..Işık hızının 299.997metre olarak kabul görmesinden sonra higgs bozonu denilen tarihin en masraflı muğlak deneyinde fiyasko ortaya çıktı..Rusya da boş durmadı..,Fantom senrdromundan yolaçıkıp kirliyan metoduyla alma ata da etherayı fotoğrafladılar..Yani evliya ve uçmak konularına saplananlara buyrun pozitif bilim...Ancak ne kadar tatmin olma meraklısıysanız o kadar inanırsınız....

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 16 Aralık 2011 Cuma 16:01

Bülent Hocamızın gerçekçi, cesur ve altına imzamı şırrak diye çaktığım harika yazısına altında; müthiş yorumlar, veciz sataşmalar, ve hisseli kıssalar. Hani fal bakacam ama kahvede telve bırakmamışsın derler ya, aynen öyle. İlave edeceğim tek bi şey var; EVLİYA tabiri belki din alimi, ilim irfan ve öngörü sahibi insan oğlu insanlar için yakışır ammaa küçüklere masallar büyüklere yalanlar misali uyduruk dini hurafelere inanıp da akıl dışında birilerine yamanırsa, buna KIS KIS GÜLERİM İşte:) CISS!

Yorumu oyla      62      54  
teyze 16 Aralık 2011 Cuma 15:46

Kimselere söylemediğim bir düşüncem vardı yıllardır içimde dururdu.Hicret zamanı, HZ Ali Peygamberimizin yerine yatağına yatmıştı.Bu konu her zaman olağanüstü bir şeymiş gibi anlatılır bende şaşırırdım.Peygamberimizi görmeden seven ne kadar günahkar olsakta herhangi bir müslümanda yapardı bunu.Bugün ne yoluna kimler,nasıl gidiyor düşününce tuhaf gelirdi.Geçen hafta bir tv prog.çözdüm olayı.HZ Ali ve o durumda olsak aramızdaki farkı öğrendim.Hocaefendi öyle güzel anlattıki.Biz dedi yatağın içinde heyecan içinde gözümüzü kırpmadan beklerdik ama o yatağa girmiş ve MIŞIL MIŞIL UYUMUŞ.Ben o durumda olsam kelimeyi şehadet getire getire sabahı ederdim.Henüz mağara da olan biteni bilmeyen HZ ALİ teslimiyet içinde uyumuş,biz bilmemize rağmen Allah isterse kulunu bir tabur askere karşı bir örümcekle veya güvercinle bile korur yinede tam teslimiyetimiz yok galiba maalesef.ALLAH ONU SİZİN GÖRMEDİĞİNİZ BİR ORDU İLE DESTEKLEDİ TEVBE 40 (2)

Yorumu oyla      59      50  
teyze 16 Aralık 2011 Cuma 15:44

Gördüğünüzde bir anda ALLAHI HATIRLATAN kişi Evliyadır.HZ Yorumcuların yaptığını ben yapsam yasalara aykırı diye kıyamet koparırdınız.Konumuz TARİH.Tarih illede şehitler muharebeler kılıç ve kalkandan ibaret değildir.Günümüzde tarihi FENER TARAFTARI yazıyor.Tarihe not düşme açısından ekledim bunu.Trafikte yol vermeyiz fakat bir kapı önüne geldiğimizde SİZ BUYRUN der yol veririz burdada kibarlığımız zirveye ulaşır bunuda tarihe not düşelim.Çanakkale komutanlarını ben bir kaç yıl önce öğrendim.Çok uzatmayayım HİÇ birşey bilmeden yaşamak daha iyi mi acaba diye çok düşünür oldum son zamanlarda, yer içer ecelin gelene kadar hayatta kalırsın hamsi baluği gibi,AMA insan olmanın farkı var. AKIL VAR araştır öğren veya hamsi gibi yaşa.Bir yorumcunun yazdığı dünya öküzün üzerinde yorumu ben anladım.İçinde bulunduğumuz zamanda da Balık veya Kova üzerinde.(günlük uyduruk burçları kasdetmiyorum)2012 de dünyamız karadeliğin çekim alanına en yakın noktadan geçecekmiş TARİHTE yanılmadılarsa dünyayı küçük kıyamet bekliyor bu sene.(1)

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 16 Aralık 2011 Cuma 13:53

H.Tahsin...Bak gittin evliyaların kapısına. iki gündür evliyalara sallayıp durdun. Ama bu toprakların yetiştirdiği en büyük evliya olan Mevlanayı kendine örnek aldığını söyledin. Mevlana boşa söylememiş gel ne olursan ol yine gel diye. Kendi evliyalığına sallayana bile gel dermiş meğer. Allah ne büyük... Seni böyle kendinle çelişkiye düşürür. Sıkışınca sarıldın mı evliyalara...Ha gayret biraz daha. Bak evliyaların kerametini görmeye başladın. Benim değil ama evliyaların elini öpebilirsin...

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 16 Aralık 2011 Cuma 13:21

Bazi islamdan nasiplendirilmeyen zevatlar sözde Evliyalarla kafa bulma adina ÖKÜZ örnekleri veriyor..dünyada her cagda bu tipler mevcut olmuslardir sekil (a) görüldügü gibi(!)Ben buradan kendilerine soruyorum islam adina nne ögrendiniz hangi kitabi okudunuz? Osmanliyi Osmanli yapan islam yasayis ve düsünce sistemiydi,islami alinca ayni logo taslari gibi yerle bir oldu.Konumuz ile ilgili olmadigi icin (Remscied ailesinin) dünyayi nasil boynuzlarinin üstünde oynattigini yazamiyorum !

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 16 Aralık 2011 Cuma 11:13

Ömer Hayyam bir rubaide şöyle dalga geçer : "Gökte bir öküz varmış, adı Pervin; Bir öküz de altındaymış yerin. Sen asıl iki öküz arasında Tepişmesine bak şu eşeklerin!" Dünya öküzün boynuzları üstündedir sözünü kavramayamamışlar için yazmıştır dörtlüğü.Dünya iktisat öküzü hastalanınca tarla sürülemez,üretim düşer , açlık ve kıtlık savaşı getirirdi o çağlarda.Öküzü öküz zanneden bazı öküzler olduğu muhakkak.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 16 Aralık 2011 Cuma 08:05

"Sarı öküz bu yıl kafasını çok fazla salladı,Van ve Erciş beşik gibi sallanıyor"..Bir Evliya bulup, birkaç HATİM indirtmek laım.(!!!!!!)...

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 21:27

gözlerinden yaslandigini fak ettim,..Dede dedim nicin agladin?dedem tekrar icini cekip anlatmaya basladi.bu saerik 12 metreden olusur ayni zamandada benim her gün basiminüstünde tasidigim kefenimdir.Olaki bir garip memlekette ölürsem hic kimseye muhtac olmadan bu kefenimlke beni mezara koyarlar.Yav gördünüz iste biz böyle bir kültürün evlatlariyiz./5/

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 21:21

kücüklügümde rahmetli Dedeme sormustum, aldigim cevap karsisinda sok olmustum.Simdi aldigim cevabi aynen siz aktariyorum.Sarigini cözüp benim elime vermisti,yasima göre bana cok agir gelmisti,icimden dedemi acima hissine kapilmistim.Dedem anlatmaya basladi ben ve benim gibi sarik takanlar kasabaya inerken sarigimizi toprak kazar topragin altina gizlerdik, aksam üstü ayni yere gelip sakladigimiz sarigimizi oradan cikartip tekrar basimiza örterdik,ben hem sarikla oynarken bir yandanda dedemin /4/

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 21:13

ayirt edemezdi.Cumhuriyetin ilaniniyla birlikte isleyen devrim yasalari sokakta sarikla gezmeyi yasaklamistir.Buna riayet edenlerin sayisi cok yüksek seviyelertdeydi,normalde bunlarin yasalari o kadar sevdikleri yoktu, onblarin sevdikleri canlariydi.Bilmiyorum hic bu soruyu kendinize sordunuzmu Evliylarin veyahut Hacilarin Hocalarin kafasindaki sarigin anlami nedir, niye bunu takiyorlar.Pek tabidirki sorgulayan ve soran bir toplum olmadigimiz icin cevabinida bilmeyiz.Bir gün bu soruyu /3/

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 21:07

analizi okuyun yeter.Yukarida ne dedik bunlar Allah dostudur dedik degilmi, simdi bu konuyu biraz acalim;Allah dostu olabilmek icin ilk önce Hz.Muhammet Mustafayi seveceksin, onun getirdigi Kuran´nin bütün emir ve yasakalrina uyacaksin, uymasanda inkär etmiyeceksin.Buraya kadar bir sorun yok zannederim,,devam edelim öyleyse.Arkadasimizin bir tanesi neredeyse Evliya olmayi bir sucmus gibi algilamis(H.T)Bundan bir kac asir önce sokakta gezenin Evliyami normal bir vatandasmi oldugunu hic kimse /2/

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 20:56

Uzaktan geldiniz,bir bir diyemem cümleden hos geldiniz.N.Dönmez Bey sizde hos geldiniz,yine ayni taktikle maclara cikiyorsunuz..Maden Necmi dostumuzda tesrif etmis demekki kadro tamam.Bakiniz arkadaslar bu Evliya konusu ile ilgilide bir kac kelimede ben söyleyevereyim.Evliya bilindigi gibi Babadan ogula gecmez,her hangi bir asiretin irkinda tekelinde degildir.Allah ilmi istiyene, zenginligide calisana verirmis.Evliyanin tarifini googel den oradan buradan aramaya kalkmayin,benim yazacagim /1/

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 20:53

Araştıran, araştırdıkça,sorguladıkça, habire dönenlere,DÖNEKLERE kafayı takan "SABİTE" sesleniyorum.MEVLANA da sürekli DÖNER.......Bişey anlayabildin mi? Anlayabilecek zekan varsa,söyle,gelip elini öpeceğim.H.Tahsin.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 20:51

Perşembe 17:01, Beni bağlamadılarki,bağlanmış olduğum yerde bazıları gibi "OTLAMAYA DEVAM" etmiş olayım.Yaratan bana beyin vermiş,Akıl vermiş,düşünme yetisi vermiş,sorgulama melekesi vermiş.Yüce ALLAH yarattığı ne varsa hiç durakmazsızın DÖNER.Kimi kendi ekseni etrafında,kimide birbaşkasının etrafında hiç durmadan döner.Benim "DÖNEKLİĞİM" buradan gelir.Yani özetle hep daha iyisini ARAR DURURUM.Bazıları gibi biryere bağlı kalıp,bağlanmış olduğum yerde OTLAMAYI asla tercih etmem.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 19:02

MÜCAHİTTİLER..17 yılda istanbulda belediyelerde MÜTEAAHIT olduar.azman jıpler.gemicikler.trıpleks havuzlu villlar.çocukları abd.okudu.paralı askerlik hepsi.löküs hayat ohhh ne rahat..şair t.fikret ne güzel demiş..yiyin efendiler yiyin.aksırıncaya tıksıruncaya kadar yiyin..iştahınız yerinde..ama unutmayın DEMİRE ne dedi keser döner sap döner hesap döner..necmettin dönmez

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 17:01

H. Tahsin. Bir dönekle daha fazla konuşma yapmaya gerek yok. Bülent beye olan muhabbetin burdan geliyor demek. ADAM'sın! bu kriter sana yeter.benim dünyamda füze, bomba savaş yok.dedim ya nereden bakarsan bak aynı görüyorsun. insanlık gelişirken bağnazlık duruyor. senin gözünde dinini yaşamak isteyen insan, israile füze atan, terörizm yanlısı, evliyalara saygı duyduğu için kanatlanıp uçan, geri kafalı, bilimden uzak vs... kafaya bak, Allah'a dua etmeyi sürdür...

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 15:56

Sen EVLİYA masal ve hikayelerini okumaya devam et, yakında kanatlanıp uçacaksın.Yalnız yapman gereken bişey daha var,bir Fizik mühendisi bulda,senin taşıyabileceğin türden birkaç FÜZE yapsın,sen UÇACAKSIN ya,Evliyada olunca,seni İnsanlar göremeyecekler,istediğin "kafir memleketleri(!)" bombalayıp durursun.Sanırım önce İsraili füzeleyip,Filistini kurtarırsın..........."Allahım sen bize sabır ver"....Nelerle uğraşıyoruz.H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 15:52

:))),İnanılır gibi değil,daha düne kadar "Akp yandaşı(!)" olduğumuzu buraya yazan onlarca yorumcu dostumuz vardı,şimdide "Chp yandaşı(!)" olduk öylemi? Valla pess derim.Buraya tekrar not düşüyorum,ikiside değilim,hatta hiçbirine mensup değilim.her seçim parti değiştiren "DÖNEK'İN" biriyim ben.İyi yönetene destek,kötü yönetene de KÖSTEK vuran bir yapıya sahibim.Yani sürü mensubu değilim.Senin kastetmiş olduğun "Allahın Krıterlerinin" en başında ADAM olmak gelir.......H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 13:52

H.Tahsin. Yine kendin sorup kendin cevap veriyorsun. CHP gözlüğünden bakan herkes senin gibi. alaycı, ukela ve tahammülsüz. Karşındakinin kim olduğunu bilmeden ne okuduğuna karar veriyorsun. Kuranın ilk ayetidir oku. inan senden çok okuyorum. işim bu çünkü.islam dünyası senin gibi fitne fücurla uğraşıyor. terörizm, geri kalmışlık ve bağnazlık gibi kelimeleri yıllarca islamla yanyana telaffuz edip başka bir şey çıkardınız.Allahın kriteri her şeyden önce imandır, imansız hiç bir kriter yoktur.

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 13:21

'2:56da H.Tahsin komutanların Alman olmayacak demiş.Lübnan'a gönderdiğimiz Türk birliği Fransız komutasındadır.Afganistan'a gönderdiğimiz Türk birlikleri ABD. Libya'ya yolladıklarımız yine Nato Genel Sekreteri Danimarkalı Rasmussen komutasında... Güneş balçıkla sıvanamaz..

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 11:55

Siz bir zamanlar Türkiye Gazetesinin bedava dağıttığı, EVLİYALAR serisini çok fazla okumuşsunuz.Keşke onları okuyacağınıza,işe yarar bilgiler içeren BİLİMSEL kitaplar okumuş olsaydınız.Adınıza üzgünüm.H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 11:53

15 Aralık 2011 Perşembe 10:39,Benim gibi düşünmek zorunda değilsiniz.Bende sizin gibi düşünmek zorunda değilim.Bana göre İnsanın tanrı nezdinde muteber olanı var,muteber olmayanı var.Bununda krıterleri bellidir.O krıterde İNSANLIĞA HİZMETDEKİ başarısı ile ölçülür.Bu başarı ilgili kişinin,doğa üstü,insan üstü özelliklere sahip olmasına neden olmaz.İslam Dünyasının geri kalmasının en önemli nedeni,sizin inanmış olduğunuz saçma sapan HURAFELERE inanmasından kaynaklanmaktadır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 10:39

H.Tahsin... benim imanla inançla bi derdim yok ki zaten. ne inanca karşıyım ne de bilime. ben her şeyin derininde yüce yaratıcının olduğunu söylüyorum zaten. sen ise Hz. Bülentle bunun çanakkalede olmadığını iddia ediyorsunuz. Mevlana Celaledin-i Rumi· Haci Bektas-i Veli· Yunus Emre· Aziz Mahmud Hüdāī· Semseddin Ahmed Sivāsī bunlar evliya kişilerdi ve sen söylediklerinde bu isimleri inkar ediyorsun ayrıca evliya olmak Allah'ın rızasına kavuşmak anlamına gelir.Bilimle imanı ve manasını çözemezsin

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 15 Aralık 2011 Perşembe 05:50

Yav beyler, H.Tahsin Bey kardesimiz bu son iki günder Cinlerimitepemin üstüne cikardi.Kendisini biz buradan Tarihci olarak bilirdik,gel görki simdide ILAHIYATCILIGA soyundu.Yapmayin azizim yapmayin, en azindan bana yapmayin.Siz benim ilgi alanima bu tür kulaktan dolma dini bilgilerle girerseniz bende sizin Tarih bilginiz alanina girerim.Evliyalarla ilgili hic bir cümlenize katilmiyorum(!)

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 14 Aralık 2011 Çarşamba 22:56

"Bir ÇANAKKALE daha olursa", hiç esefin olmasın Başkomutan Alman olmayacak,Alay ve Tümen komutanlarıda ALMAN olmayacak, dolaysı ile "Çanakkaleden" Düşman donanma gemileri geçip, ISTANBULU İŞGAL edemeyecek.Daha da ötesi,İngiliz,Fransız,İtalyan,Hintli,NEPALLİ Zaptiyeler,Istanbul sokaklarında tıpış-tıpış gezip,istediği mekanda konaklayamıyacak.Çanakkalede Türk Askerinin gösterdiği KAHRAMANLIK başka bişey,HALİFENİN yönettiği Ülkenin SAPLANDIĞI ÇAMUR çok daha farklı bişey."Evliyalar hee!!!".H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 14 Aralık 2011 Çarşamba 22:47

Müslüman olduğunu iddia ediyorsanız,yüce yaratanın,GÖNDERDİKLERİNE de(Kuran),gösterdiklerine de(TABİAT ve DOĞA Kanunları) inanmak zorundasınız.Gösterdikleri olan EVRENDEKİ tüm Bilimlerin kanun ve kuralları,YÜCE YARATANIN Ayetleridir.Senin anlıyacağın şekilde tekrar söylüyorum,Fizik,Kimya,Matematik,Biyoloji gibi tüm BİLİMLERİN kanun ve kuralları,yüce YARATANIN Ayetleridir.Dolaysı ile Yaratanın hiçbir emri BİLİMİN kanun ve kuralları ile çelişmez.2x2=4 bu kadar açık.Anlayan için.H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 14 Aralık 2011 Çarşamba 17:49

İyi niyetlerin için teşekkür ediyorum. Ama hakaretlerini iade ediyorum. Ben Kurandan bir ayet söylemedim zaten. Benim anlatmak istediğim çok farklıydı. Senin demokrasi anlayışında kendine bir sınır yok ama başkasına var. Ordan bakınca zındıklığı bile anlayabiliyorsun. boş yere düşünme benim gibilerine nefret duyduğun için nereden bakarsan bak aynı kapıya ulaşırsın. Bizlere tahammül etmelisin bir çanakkale daha olursa ben giderim, sen ise kaçan nesli şimdi olduğ gibi gelecekte de temsil edersin..

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 14 Aralık 2011 Çarşamba 16:57

Kuranın hiçbir ayetinde,İnsanoğluna doğa üstü güç ve yetenek verildiğinden bahsedilmez.Evliya imiş,veya birbaşka bişeymiş bunlara inanmak ŞİRKE girer.ŞİRK İslam inancına göre en büyük günahlardan biridir ve Şirke bulaşmış bir kimse İSLAMIN dışında görülür.Daha öncede vurgu yaptım,Ermiş ve Evliya diye nitelendirilen kimseler, döneminin BİLİM İnsanları idiler.Bilim İnsanlarının bilgiden kaynaklanan MAHARET ve yetenekleri,geçmiş dönemlerde "HİKMET" zannedilirdi.İslam dininde büyü yasaktır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 14 Aralık 2011 Çarşamba 16:38

14 Aralık 2011 Çarşamba 14:53.....Sevgili dostum, yüce yaratan sana akıl,fikir ve MANTIK ihsan eylesin.Senin öne sürdüklerin KURANIN hangi ayetinde, hangi suresinde var be kardeşim.!!!!.Sizin gibilerin bulunduğu çizgi, DEMOKRASİNİN tüketildiği çizgi olmalı.Zındık ve ZIR-ZIR Deliliğe de fikir hürriyeti vermek gerekli mi acaba,uzun uzun düşünüyorum ve bir türlü karar veremiyorum.Galiba sizlere de tahammül etmeliyiz,aksi halde, Tanrının CEHENNEMİNDE yanan ATEŞ boşuna yanmış olacak....H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 14 Aralık 2011 Çarşamba 14:53

Hz. Bülent, tarihin yanlış bir anlatımla yapıldığına tamamen katılıyorum... Çanakkale'de aradığın yanlışları keşke diğer tarihi olaylarda da görebilsen! Çanakkaledeki kahramanlar imanları ve o imanları gereği ulu bir gerçekliğe inandıkları için kahraman oldular. Allah, kalpleri bilir ve görür yardımını da isteyene nasıl vereceğini o bilir... Bu evliya da olur, Bedir savaşındaki gibi gönderdiği melekleriyle de olur... Çanakkalede tek bir gerçek var. O gerçek suretler veya isimler değil, imandır..

Yorumu oyla      55      55  
Misafir 14 Aralık 2011 Çarşamba 11:14

Tarihimiz ve başımıza gelenlerin, İngiltere-Hindistan-Mısır ve İran'la olan ilgisi; Gandi'nin ülkesinde lakabı, "Ulusal baba"-Bapu'dur." Mustafa Kemal Paşa'nın da, "Ulusal baba-Ata-Türk." Gandi, Uluslararası siyasetçilere göre, 'Bağımsızlık savaşçısı'dır. Mustafa Kemal Paşa'da öyle. Soru; Aç adam özgür müdür? Veya tarlaları, gelirini sağlayan düzeni elinden alınan köylü bağımsız mıdır? Veya bilgi üretemeyen toplum sömürge midir?(Canmehmet)

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 14 Aralık 2011 Çarşamba 00:04

13 Aralık 2011 Salı 18:31,Sevgili dostum,kimseyi üzmeme adına düşüncelerimi ifade etmekten geri durmam bilesin.Yorumlarda vurugulamaya çalıştığım,kendilerinin MÜSLÜMAN olduğunu söyleyen Birbuçuk Milyar Müslümanın, "Müslümanlığı" tartışılır,görüşümdür.Bu konu çok geniş ve uzun bir konu.Eksiksiz Müslüman,beşeriyetin en önünde yürümelidir.Yürüyemiyorsa,bir dünya eksiği var.Bağdat'a yağmur gibi yağan BOMBALAR,"Evliyaların" üzerine düşüyordu.O manzara gözümün önünden hiç gitmiyor.NEDEN???.H.Tahsin.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 23:40

Demokrat Parti’nin CHP ‘yi ezdiği masalının gerçeğine bakıldığında durumun hiç de öyle olmadığı anlaşılır. Demokrat Parti : 4.242.381 oy alırken, CHP : 3.165.095 oy almıştır. Her yedi seçmenden dördü DP’ye, üçü ise CHP’ye oy vermiştir. (3*)

Yorumu oyla      56      55  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 23:38

Adaylarının tümü seçimleri kazansa bile DP’nin iktidara gelmesine olanak yoktu. Meclisteki toplam sandalye sayısı 465 tir. Fakat bu yalan 60 yıldır söylenegelmektedir. 2- 14 Mayıs 1950 seçimlerinde halkın DP’yi iktidara getirirken CHP’yi de ezip geçtiği palavrası kuyruğu kısadır ama kötü uydurulmuş bir yalandır.(2*) 1950 seçimleri sakat sistemin doğurduğu bir sonuçla karşımıza çıkar. Demokrat Parti’nin CHP ‘yi ezdiği masalının gerçeğine bakıldığında durumun hiç de öyle olmadığı anlaş

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 23:37

Hazır tarih yazmak demişken :1- Çok partili düzene geçildikten sonra yapılan 1946 seçimlerinde CHP’nin sandıktaki oyları değiştirdiği, seçimi Demokrat Parti kazandığı halde iktidarı vermediği kuyruklu bir yalandır. 1946 seçimleri sonunda, CHP 396, DP 62, bağımsızlar 7 milletvekilliği kazanmışlardı. Demokrat parti örgütlenmesini tamamlayamadığı için bu seçimlerde sadece 186 aday gösterebilmiştir. Adaylarının tümü seçimleri kazansa bile DP’nin iktidara gelmesine olanak yoktu. (1*)

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 21:41

Kurtuluş savaşı sonrası, işgalcilerin kaldıkları yerden yatırımlarına devam ettiklerini biliyor muyuz? (canmehmet)

Yorumu oyla      60      52  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 21:39

Çanakkale savaşını kim kazandı? a) Türklerin cesareti b)Alman Komuta heyeti idaresi, c) Almanların top ve mayınları d)Türk malı toplar ve mayınlar e) Yetenekli Türk subayların modern savaş stratejileri f) Ne bileyim kardeşim, bize iman gücü ile kazandığımız söylendi. (canmehmet)

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 18:31

H.TAHSIN BEY: Biraz müslümanlara adilane yorum yazmaya calisin lütfen.Birazda Müslümanlara katekulelerle sectirilen daha dogrusu dayatilan liderlerede bir seyler söyle.Bunun en bariz örnegini son on senede ekonomisini büyüten Türkiyede görebiliriz.Bülent Beyi üzmeme adina gercekleri üzmeyelim!

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 17:13

Ülkede fikir hürriyeti var,düşünce hürriyeti var,kiminin evliyası Gazimustafa Kemal Atatürk'tür, kimin evliyasıda Cübbeli Ahmet efendidir.Cübbelinin izinden yürüyenlerin hali meydanda, Atatürk'ün gösterdiği hedef olan Muasır Medeniyet yolundan yürüyenlerin halide belli.Seçme özgürlüğü var.

Yorumu oyla      55      50  
OWLEYE 13 Aralık 2011 Salı 17:05

Ahmet sunusi gibi emperyalizme karşı duruşu dinin gereği görmüş 10 tane daha şeyhimiz olsaydı emin olun devletin yeni kurucusu laiklik ilkesinde de esnek davranabilirdi..Ancak libyadan gelip milli mücadeleye nefesiyle destek olmuş bu muhteremin memleketini bölüşenler de ilginçtir ki aynı ülkelerdir...Velhasıl uzatmadan şunu söyleyebilirim..; Maide süresi 51 ve 52. ayeti nde yapılmaması emrolunan şeyin ne olduğu gayet açıktır..Belli ki , Kıyamete kadar örnekleri var olacaktır..

Yorumu oyla      58      49  
OWLEYE 13 Aralık 2011 Salı 16:50

Bugün bile en güvenilir tefsir olarak kabul gören elmalılı nın tefsirinin maliyetini kendi özel fonundan karşılayan bir şahsın dinsizlikle suçlanması tam bir hadbilmezliktir..olağanlaştırıldığını anladığımız atatürk düşmanlığı özellikle dinsel merkezlerden kaynak alır..Bu merkezler; adlarını sizin bilemeyeceğiniz bir çok kitap ve yayında, ilmihal ehli ancak kuran bilgisi fakiri birçok aile meclisinde, bilinçaltında düzensizce yığılmış hatıralara yol verdiler..

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 13 Aralık 2011 Salı 15:33

Ve yanlış politikaya kalakan yapılmıştır.Ve Atatürk düşmanlığını doğuran ana etken olmuştur.Bildik yapı Atatürkü öylesine suistimal etti ki onlara olan kin ve öfke Atam kalkan edildiği için ona yönelmiştir.Eğer Atatürkü suistimal edenlerin dini inançları olsa Atatürkü Peygamber ilan ederlerdi.Ve Atatürk bu kirli ve sapkın yapının peygamberi olma şansızlığını yaşardı.Tarih herzaman sevapların ve günahların kucak kucağa olduğu bir süreçtir.Bunu asla unutmamalı ve akıl ile değerlendirmeliyiz.

Yorumu oyla      59      52  
TOTEM 13 Aralık 2011 Salı 15:28

Türkiye'nin yakın tarihi on yıllardır sloganlara ve klişe söylemlere dayalıydı.Evet ülkeler tarihlerindeki bazı olayları efsaneleştirip abartırlar ama bizde bu abartı kandırmacaya dönüşmüştür.Çanakkale savaşlarında evliya muhabbetleri nekadar gerçek ve akıl dışıysa bu savaşı Mustafa Kemale mal etmekte o derece yanlıştır.Atatürk Cumhuriyetimizin kurucusu ve her Türk vatandaşının saygı ve minnetle anması gereken bir liderdir.Ancak Atatürk ölümünden belli bir zaman geçtikten sonra birçok kirli-

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 09:39

Bir noktaya daha dikkat çekmek isterim.1.5 Milyarı aşan İslam dünyasının tamamına yakını DEMOKRASİDEN yoksundur.Geri kalmışlığının nedeni Demokrasiden yoksun oluşuna dayanır.Petrol ve Doğalgaz Gelirlerini total gelirlerinin dışında tutarsanız,Suudi ve İran dahil alayı AÇLIK ve sefalet içerisinde sürünürler.Türkiyede DEMOKRASİ olduğu için Petrol ve Doğalgazı da dışarıdan almasına rağmen bugün DÜNYANIN en hızlı Gelişen Ülkesidir.Ülkeme Demokrasiyi getiren benim Evliyamdır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 09:26

Buradan bir soru yöneltiyorum.Türkiyeyi İslam Coğrafyasının dışına çıkararak,coğrafyanın EKONOMİK tablosuna bakalım.Nufus birbuçuk milyar.Yani Dünyanın dörtte biri,AB nin üç katı ABD nin Beş katı.Yaratanın verdiği Petrol ve Doğalgaz zenginliğini dışarda tutarsak,bu coğrafya insanı AB nin yüzde BEŞİ kadar bir ÜRETİM yapamıyor.ABD nin de %5 kadar üretim yapamıyor.Türkiye TEK başına bu coğrafya nufusunun ürettiğinin üzerinde bir üretim yapabiliyor.Detaylara girmek istemiyorum.Yoksa....!.H.Tahsin.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 09:20

İslam Dünyasında var olduğu sanılan "EVLİYALAR",birbuçuk Milyar Müslümanın,BEŞYÜZ MİLYON "Avrupalı GAVURUN(!)" yılda ürettiğinin ONDA BİRİ kadar dahi bir katmadeğer üretemeyişinin nedenini araştırıp, "KERAMETLERİ ile AB liyi yakalamasını sağlasınlar.AB 500 milyonu bulmayan nufusu ile,yılda 16 Trilyon Dolar ÜRETİM yapıyor,Dünya yeraltı Zenginliklerinin %50 sine sahip olan İslam Coğrafyası,AB nin yüzde onu kadar katma değer üretemiyor.Bununda yarısına yakınını tek başına Türkiye üretiyor.H.Tahsin.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 09:15

Elektriği bulan benim için en önemli EVLİYALARDAN biridir.Ampulu bulan öyledir,Treni bulan öyledir,Otomobili bulan öyledir.Yolcu Uçağını bulan en önemli EVLİYALARDAN biridir.Hele hele BİLGİSAYARI bulan gelmiş geçmiş EN BÜYÜK EVLİYADIR.İnsanlığın hayrına olan tüm İCATLARIN MUCİTLERİ, en büyük Evliyalardırlar.Diğer Evliyaların tamamı,alayı sizin olsun.Yaratanın dışında insanüstü özellikleri barındırdığına inanılan insanların varlığına inanların AKLINA şaşarım.Hele bilgi ve bilişim çağında.H.Tahsin

Yorumu oyla      62      50  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 09:10

Herkesin düşüncesine inancına saygı duyarım,fakat katılmak zorunda da değilim.Benim bildiğim "EVLİYALAR" İnsanlığın hizmetindeki BİLİM İNSANLARIDIRLAR.Bilim insanlarının İnsanlık alemine hizmet verebilmek için,bilgi ve birikimlerinin onlara sağladığı donanımla,insanlık adına önemli projelerin altına İMZA atabilecek "KERAMETLERE" sahiptirler.İşte bu "KERAMETLERİNİ",İnsanlığın HAYRINA kullanan Bilim Adamları benim "EVLİYALARIMDIR".Bunların dışındaki "evliyalara" inanmam,onlar sizin olsun.H.Tahsin.

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 00:17

ihtiyaclarini giderirken bir cogu donmustu, bu sayinin yüz binlerce oldugu yönünde bilgiler mevcuttur.Evliyalarin kerametleri bir hakikattir.Evliyalar peygamberlerin varisleridirler.Ben bile özürlü ve engelli olmayan gözlerimle sahit oldum(!) Yüce Allah Ayeti celilesinde"Kurani ben indirdim,ben koruyacagim" buyurmaktadir unutmayin.Bizim irkimiz islamla sereflenmesiyle birlikte kendini bulmustur.Allah bozmasin ve bozmak isteyenlerede o firsati vermesin.-2

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 13 Aralık 2011 Salı 00:11

H.Tahsin dostumuz,kehanet ve kerameti birbirine karistirmayalim.Kehanet genellikle Bati kültüründe olur,keramet ise mMüslüman kültüründe vardir.II.Dünya savasinda Nazi Almanyasinin "Heil itleri" her türlü silaha ve üstün nitelikli su baylara sahipti.Nazi hava kuvvetleri Rusya´da bir sehri bombalayacaklari vakit Ruslar "parapisikoilojik" insanlar vasitasiyla haberdar olup Sehri bosaltirlardi.Hitler kisin cok daha agir gecmesi icin iklimleri bile bozmustu, askerleri Moskova ya varmadan tuvalet -1

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 22:17

12 Aralık 2011 Pazartesi 13:25 de yazan dostumuzun yorumunda bahsettiği..."o kadar güzel övücü seylar yazmisken birden filim kopuyor,evliyalarin kerametlerini es geciyor"... cümlesinde kullanmış olduğu, "Evliyaların KERAMETLERİ inden" kastetdiği nedir anlıyamadım.Mümkünse biraz açıklama getirebilir mi.Şayet anladığım şekli ise bu konuyu tartışmak isterim. H.Tahsin.

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 22:09

Tarih ve düşünmek; borçlanmak için; Şapkasını, dilini, alfabelerini hatta danslarını aldığımız batının, kalkınmak için neden ilmini almadık? Ülkenin kaynaklarını 3-5 aileye tahsis ederken, Anadolu insanını neden cezalandırdık? Cumhuriyet halk idaresi ise, halk neden devlet kapısında, jandarmanın diğçiğinin altında, bükük boynu ile "bugün git yarın gel!" şarkılarını dinledi? Neden... Neden... Neden? (canmehmet)

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 18:17

günümüzde cumhuriyete ve Mustafa Kemal'e sövmek için bahane arayanların uydurduğu bir kavram gayri resmi tarih nedir? kim yazmıştır? Ne zaman yazmıştır? müellifi kimdir? Kürt said mi? kadir mısırlıoğlu mu? yoksa Fetullah hazretleri mi? Kim? Bunların tarih bilgis ve bilinci nedir ki? Emperyalizmin oyununa ne de güzel geliyorsunuz. Resmi tarih-gayri resmi tarih. sanki belediye otobüsü veya özel halk otobüsü gibi :) Dolmuşa gelmeyin beyler. YCemil

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 18:14

Gazi Mustafa kemal'in Çanakkale savası sonra söyledigi söz düsündürücüdür *:"Hiç süphe yok ki bu zaferi kazanmamızda türk askerinin imanı büyük rol oynamıstır..Sayın vekilim sizin dediğiniz gibi tarih hakkında gerçek bilgilerin yayınlanabilmesi yürek ister.Bir Dersim dediler her kafadan farklı sesler çıktı.Tarihimizi öğrenebilmemiz için ilk önce okumayı ve araştırmayı halkımıza sevdirmelisiniz..

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 18:11

tarih yazmak, kahvehanede pişpirik oynamaya benzemez:) büyük milletler tarih yapar, ufaklarda o tarihi yazar. Hele ki Türk tarihini yazmak çok da kolay değildir. Resmi tarih, gayri resmi tarih ne demekse, gayri resmi tarihi yazanlar hangi tarihi öğrenerek, gayri resmi tarihi yazarlar acaba? kaynak nedir? Örneğin Mustafa Kemal'in Çanakkale savaşlarında cephe komutanıdır ama ordu komutanı değildir ve bir almanın da komutan olduğunu resmi tarihten öğrendik daha orta öğrenim sırasında hem de YCemil

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 15:05

Tarih ve düşünmek... a)Tanzimat, Cumhuriyet ve BOP neyi ifade eder? b) Bugün para veren yarın emir mi verir? c)1918-1948'de İngilizler, 1948'den sonra da Amerikalılar mı bizi daha çok seviyorlar? d)Bu yıl bir Amerikalı senatör; "Mısır'a da bir Atatürk lazım" Dediğinde, Mısır ve Türkiye'yi, hangi ortak noktalarda eşleştirmiştir? (Canmehmet)

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 13:50

övücü ne söylerler:YA Habib Allah-Allah´in sevgilisi.YA Halilüllah-Allah´in sadik dostu..gibi.Her Arap Müslüman Muhammet ismini duyunca yatigi ilk is -Selatü Selam- getirmektir.Türkler müslümanligi Araplardan ögrenmistir yani orjinalden kopyalamak gibi bir sey.Bazen duyarsiniz E.Toroglunun yorumlarinda "Buna Avrupada kesinlikle penalti calarlar" iste futbolun orjinalide orada.Anlayan anlamistir vtahmin ediyorum.Selam ve Dua ile /4/

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 13:39

el kalbin üzerine gider..Bizler Muhammetin basina "Hz" kisaltmasini getirmezsek o anda muhatap oldugumuz kisi söyle seni tepeden tirnaga süzer ve sanki bir daha bu saygisizligi yapma,ismini senmi koydun der gibi bakar.Tabiki Anadolu insani Müslümanlikla islamin gelisinden 3,4 asir sonra müserref olmustur.Bazen duyariz Türk -men-man- diye.. bu Arapca bir kelimedir Türkül -i-man- dan türemistir,yani Türkler imana gelmis..anlami tasir.Kisaca Müslüman Araplar peygamberimizin ismini duyunca /3/

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 13:31

her seyinle seviyoruz.Madem konu Canakkale gecilmez ve peygamberimi aninca ne söyliyecegiz ise dilimin döndügünce size yardimci olayim bu arada TEYZEMIZDEN ahir zaman Peygamberimiz icin cok güzel bir yazi bekliyoruz.Efendim daha bugüne kadar her seyde catlaklik olmustur,bu catlaklik bazende insan bazindada olmustur.Yüce Peygamberimize yönelik her kesin icinde büyük bir sevgi vardir.Kahvede dergahda nerede olursaniz olun Hz.Muhammet(SAV) lafzi gecince millet iki büklüm olur ve ayni zamanda sag 2/

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 13:25

Sevgili Bülent Beyin köse yazisini okurken bazen aklimdan geceni sizinle paylasacagim.Her ne kadar kendi imzasiyla köse yazisi yayinlaniyorsada sanki bir kisinin eli degmis gibi.Acep diyorum bir takim ihtiyaclarini görmek icin kisa bir süre ayrilinca baska birimi klaviyenin basina geciyor.Bunu bu yazisinda daha cok görebiliyoruz.Habib Allah"Allah´in cc sevgilisi"(SAV)icin o kadar güzel övücü seylar yazmisken birden filim kopuyor,evliyalarin kerametlerini es geciyor.Neyse biz Bülent abimizi /1/

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 12:19

Sn Kuşoğlu bu makaleyi kaleme almakla, bence "TARİH YAZDI".Çünkü böyle bir makaleyi yazmak, sn Kuşoğlunun yerinde bulunanlardan herkesin harcı değil.Böylesi bir yazıyı kaleme alana tebrik etmek yetersiz kalır.

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 12:11

Tarih yazmaya oldum olası Millet olarak fazlasıyla meraklıyız .Bu tartışmasız bir gerçek ,Fakat şöyle bir durumda var ki bahsetmeden geçemeyeceğim sayılar üzerinden kahramanlık yapıp ,övünmek ,Yıllar yılı 250.000 şehitle Çanakkale savaşını kazandığımızı resmi tarihten öğrendik ,Göğsümüz kabardı ,ama hakikatler farklı çıkınca sayıların hiçbir önemi kalmıyor gibi ,inandıklarımızı değiştirmek gereğini hiç düşünmedik.Her konuda olduğu gibi tarihede Realist ,Objektif yaklaşabilsek,Umarım çok daha güzel günlere ışık tutması adına iyi bir adım olur diye düşünüyorum.

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 12 Aralık 2011 Pazartesi 12:10

SUPER.....Katkı yapacak hiçbirşey bırakmamışsınız.Yaramız ancak bu kadar güzel ifade edilir.Yüreğinize sağlık...Gerçekleri ortaya koymak,Atatürk2ün büyüklüğüne büyüklük kattığı gibi, Atatürk hakkında kuşkular yaratmak isteyenlerinde, düşünce ve planlarını kursaklarına tıkar.Teşekkürler,teşekkürler,...H.Tahsin.

Yorumu oyla      62      49