YORUMLAR
Toplam 48 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 08:50

H.T.'e gelince, ben onu "bozuk saat"e benzetiyorum. Bir farkla, bozuk saatin doğruyu söyleyeceği zaman aşağı-yukarı bellidir ama H.T. ne zaman doğru söylüyor, anlamak zor. Yine de kıvırma uzmanıyla kıyaslanamaz, idare eder. Saygı ve sevgiler.

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 6 Aralık 2011 Salı 08:45

Totem sonunda dişine göre birisini buldu, geçmiş olsun. Birçoğumuzun beceremediği incelikte "ikimars-biroyun" uzmanı T.S., helal olsun. Bu arada Totem hakkında da itirafım var. Çok iyi beceriyor, hakkını veriyor doğrusu, "kıvırtma"da üstüne yok. Yüzdedoksandokuzvirgüldoksandokuz yandaş takılıp sonra da "ama ben de AKPye muhalefet etmiştim" manevrası gerçekten takdire değer. Saygı ve sevgiler...

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 12:46

Otu çek köküne bak! Türkiye'yi anlamak isteyenler, Hindistan'ın sömürgeleştirilmesi ile batılılaştırılma metotlarını öğrenmelidir. Ve İngiliz Kültüründe yetişen, Hintlilerin, "Baba-sı, Papu-su, Gandi'yi de. Gandi, Batı siyasetçilere göre "Kurtarıcı"dır. Gerçeğinde, "Baba", Kimden neyi kurtarmıştır? Bugün Hindistan'ın milli geliri kimlere gitmektedir? Öyleyse bu nasıl, bağımsızlık, kurtarılmaktır? " İyi de bunun Türkiye ile ne ilgisi var!" Bir de, "Arife tarif gerekmez" derlerdi! (Canmehmet)

Yorumu oyla      53      50  
teyze 5 Aralık 2011 Pazartesi 12:14

02:22 Aktardan badem yağı istedim aktar amca tatlı mı yoksa acı badem yağı mı diye sordu.Her zaman acı alan ben ben sırf MAA yı çağrıştırıyor diye acıbadem istemem dedim.Bir taşla birkaç kuş VURULDU.Ben M.A.Aydınları her gördüğümde içim parçalanıyor diğer Fenerliler gibi kızmıyorum.Biraz mıy mıy ediyor ama bu süreçte benden sonra en masum o gibime geliyor.Konuyla alakasız görünse de şimdi BATIya entegre edecem.G.GÜMÜŞDAĞ TFF başkanı olacaktı NEDEN YAPMADIKLARI şimdi belli oldu.Bugün geldiğimiz noktada TFF BAŞKANI GÜMÜŞDAĞ olsaydı kuzey-güney-doğuyu kandırması kolayda BATIYA ne diyecektik?

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 09:31

Herkes tarihçi değil,yüzde elliden fazlası YALAN ve dolan olan Resmi Tarihten beslenip,birkaç devşirme bilgilerle desteklenen Tarih donananımsızlığının ortaya koyacağı tablo,bugünkü saçma sapan Dersim tartışmaları ile,"yunanlılarla Türkler savaşmamıştır(!)" aymazlığı sonucunu ortaya koyar.İhsan Şener denilen acziyetin anlatmak istediği belkide,Yunanistana sürdüğümüz Hiristiyan Kıpçak Türkleri olan guruplarla hiç savaşmadığımız konusudur.Çerkez Ethem yunan safına geçti fakat Kıpçaklar asla.H.T.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 02:31

Misafir 21:22 dostumuz uyarısında çok haklı ama yine de istediği pozisyonu alamadım. Çünkü bundan sonra birbirimizi kırmayalım temel ilkesini edinmeye çalışıyorum ve yazarımızın yukarıda son derece güzel özetlediği piyasa islamı olgusuna girersem, bazı arkadaşların bizim hakim ideolojiyi eleştirmemizi, yüce dinimizi eleştirdiğimiz yönüyle ve kolaycılıkla ele alacağını, sonunda da birbirimizi kırmadan duramayacağımızı hissediyorum. Kusura bakmasın dostum bu seferlik. TS

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 02:22

Bu arada Teyze'mize kafama takılan bir soruyu sormak isterim uygun görürse: bu şike davası ve süreciyle ilgili Federasyon Başkanı hakkında ne düşünüyorsunuz? Hükümete kızgınlığınızı biliyorum da bunu çok merak ettim. Saygılarımla. TS

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 02:19

Hükümetin Suriye politikası konusunda bölgesel liderlik, siz o işleri bilmezsiniz diyordun, ne ara diğer tarafa geçtin ve şimdi ne açıdan, nasıl karşısın bir açabilirsen çok mutlu olurum sevgili dostum. Deniz Feneri savcıları konusunda da, ağzınıza bi dolamışınız başka bişey bilmiyonuz, doğru okuyup öğrenin diyordun, orada da amanın ne fesatmışım dedim ama merakım da saklı kaldı, ne ara tepki koydun, ne düşünüyorsun meraklandım. TS

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 5 Aralık 2011 Pazartesi 02:12

"Akp ye çakmak için büyüteçle haber arayan siteleri gezmediğimden", dostum o haber siteleri hangileri bilmiyorum ama bak bu konuyu neden göremediğini sorgulaman da gerekmez mi? Sence haber değeri olan bir olay mıdır yoksa sadece çakma sitelere düşmeye değecek kadar lüzumsuz mudur? Ben bunu internethaber'de gördüm ve onu da büyüteçle haber arayan sitelere ekler misin bilemem ama ben duymadım diyerek taca atma manevranı da kaçırmadım. Hadi araştırıp topa girmen dileğiyle iyi geceler. TS

Yorumu oyla      55      49  
teyze 5 Aralık 2011 Pazartesi 01:44

21:22 Konumuza sadık kaldım sadakat dışı görünen yerlerdende sayın yorumcular sorumlu onlar dağıttı ben topladım sayılır ben AZİZ BAŞKAN gibi masumum.Güzel yorum yazacak kafa mı kaldı bende.Sabah ezanına 3 saat kalmış bu saatte ayakta cumhuriyetimizi bekleyen kaç teyze vardır?Bu ülkeyi sağ-sol,Türk-Kürt,Alevi-Sünni bölemediler fakat futbolda bölündük.Ayrılığın vuku bulması halinde FB Cumhuriyetini tercih edeceğim.Geride kalanlara ROK ve Baransu ile mutluluklar dilerim.HİKMET KARAMAN kriz geçiriyor şu anda tv de.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 4 Aralık 2011 Pazar 21:22

Bu yorum ise el koyma yorumudur sevgili dostkarim.Basta Teyzemiz sikecileri koruma ve gözetleme telasinda,geri kimler kalmis, H.Tahsin, Totem ve TS.Arkadaslar kütfen konunun icinde kalin, neredeyse sizin yorumlariniza yorum yazacaktim vaz gecmis bulunuyorum.Daha önceden ne güzel yorumlariniz vardi.Lütfen o güzel yorumlarinizi özletmeyin.Dostca selam.

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 4 Aralık 2011 Pazar 20:10

Arşivlerle zaman kaybetme Ts arkadaşım ben sana yol göstereyim.Bedelli konusuna karşıyım,Vicdani redde karşıyım,Hükümetin Suriye politikasına külliyen karşıyım.tutukluluk süreleri ve denizfeneri savcılarına yapılan sürgüne hepsine karşı çıktım ve hatırlayamadığım daha birdolu konuda eleştiri yaptım hemde en ağırından ama sanırım onları atlamışsın.Söylediğin konuya gelince ben senin gibi Akp ye çakmak için büyüteçle haber arayan siteleri gezmediğimden dolayı konudan bihaberim..

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 4 Aralık 2011 Pazar 18:25

Teşekkürler H. Tahsin dost. Totem'e cevabım ise mevcut hükümeti şöyle aslan gibi eleştirdiğin tek konu bulamadım. Beceriksizliğimden ötürü kusuruma bakma. Hadi gelin bir soru: "Yunanlıların Türklerle savaşı yok. Bütün şehitlikler temsili" imza AKP milletvekili İhsan Şener. Bir CHP milletvekili Dersim dedi taş taş üstünde bırakmadık. Şimdi bunu diyen için ne yapmalı, ne cevap vermeli? Ortayı yaptım Totem, şeytana omuz versek mi vermesek mi? :)) TS

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 4 Aralık 2011 Pazar 13:58

Ben herzaman gördüğüm doğruları ifade ettim ve birilerine biat etmek kişiliğime aykırıdır.Ama salt hakim ideolojiye muhalefet edeceğim diye yanlışları savunamam hem emin ol ben onyıllarca hakim olan ideolojiye hep muhalefet ettim çünkü kokuşmuş,antidemokratik ve kukla bir yapıydı ama asla kral öldü yaşasın yeni kral diyen bir adam değilim.Ve arşivleri yine incelersen mevcut hükümeti de birçok konuda eleştirdiğimi görürsün.Ama cine çakmak için şeytana omuz veremem...

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 4 Aralık 2011 Pazar 12:27

TS kardeşim, dün gece yazdığın 23:33 ve 23:39 yorumlarına harfiyen katılıyorum. Totem kardeşle yapmakta olduğunuz seviyeli polemiği de ilgi ile izliyorum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 4 Aralık 2011 Pazar 10:27

"Ben kimsenin kucağına oturmama taraftarıyım. Yani bende böylesi ucuz slogan ve söylemlere kanmayacak kadar zeki bir adamım.Bunu anlasan eminim benide anlarsın" demiştin ya, işte senin gibi eli kalem tutan arkadaşlardan tek beklentim, hakim ideolojinin de kucağına oturmayıp, yeri gelince yanlışları dile getirerek, bunlara bayrak açarak, samimiyetle bağlı olduğunuz anlayışa daha ciddi katkılar sunabilmeniz. Hata hep diğerlerinde diye diye ileri yürünmez, tabiata aykırıdır. Sevgiyle. TS

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 4 Aralık 2011 Pazar 10:20

Totem, dün gece yazdığım 23:33 ve 23:39 yorumlarımı okumanı rica ederim. Oradan belki sen de beni anlar ve senden de gelse (ki samimiyetle yorumlarını aradığım arkadaşlardan birisin) slogan ve söylemlere kanmayacak biri olduğumu görürsün. Arşivi mahcup etmek değil samimi olmayı talep etmek için açtım. GEREĞİNİ her şekilde YERİNE GETİRMESİ gereken ülkemde ideolojilerin değil doğruların silahşörü olmaya davet için yani. TS

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 4 Aralık 2011 Pazar 01:55

Yazma eyleminden pek hoşlanmadığım için uzun uzun yazamıyorum ama İsmi ile cismi birbirine taban tabana zıt okadar çok yapı varki mesela ulusalcı adında vatan hainliği eylemi yapanlardan örnek verebiliriz.Abd karşıtlığı yapar gibi görünüp Rusların kucağını cilalayanlardan bahsettim o yazımda.Ben kimsenin kucağına oturmama taraftarıyım. Yani bende böylesi ucuz slogan ve söylemlere kanmayacak kadar zeki bir adamım.Bunu anlasan eminim benide anlarsın..

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 4 Aralık 2011 Pazar 01:52

Ts Arşivdeki yorumlarımı okuman güzel umarım birşeyler kazanırsın..Kominizm rusyada neden çöktü biliyormusun?kokuşmuş ve polit büro hanedeanlığına dönüştüğü için ve şimdilerde rusyanın ne Amerikadan nedeİngiltereden farklı bir yanı kalmadı yani oda emperyalist bir ülke ve zaten kominizm bayrağı altındaykende pek farklı bir yapıda değildi diğer devletleri sömürüyordu.Şimdi ise başka bir alanda içimizde ulusalcı geçinen embesilleri destekliyor.Dikkat edersen kirişi kıran Rusyaya kaçıyor.-

Yorumu oyla      54      49  
teyze 4 Aralık 2011 Pazar 01:48

İsim vermiyorlar ama ANTALYA adı geçiyor çok önemli bir Antalyalı siyasetçi de şikeye bulaşmış bunu A.Çakar söyledi.Aziz Başkanı ima ediyor ordan D.BAYKALa bağlayabilirler bunu ben söylüyorum.Çünkü biraz önce ROK dediki Başbakan Kılıçdaroğlundan memnundur Ö.Sav-Baykal şu an toplantıdalarmış Kılıçdaroğlu başbakan için bulunmaz fırsatmış Kılıçdaroğluna fazla yüklenmesin diye CHP yardımcılarından biri haber yollamış.ROKdaki havadisler Asoşeytıd Preste yok (okunuşunu yazabildim aslını kabul ediniz)

Yorumu oyla      55      49  
teyze 4 Aralık 2011 Pazar 01:30

Eskiden tvye çıkan bazı gazeteci veya habercilerden ölmeden kurtulamayacağımı düşünür Allahım ne günahımız var acaba derdim.Şimdi onların bir kısmı mapusta bir kısmını artık görmüyorum ANCAK hepsine bedel ROK şu an karşımda.CHP Önder Sav-Baykal haberleri veriyorlar.Ne kadar sevmesemde ROK VE BARANSU ermişlerden olabilir çünkü önceden bazı şeyleri kimseler bilmeden bu ikisi bilebiliyorlar!

Yorumu oyla      53      49  
teyze 4 Aralık 2011 Pazar 01:22

Son olarak Dervişin fikri zikrine örnek olacam ama şunuda yazıp çekileyim.Kulağım tvde bir yandan.Hem buraya yazıyor hemde tvnin yorumcularıyla oturduğum yerden kavga ediyorum kendi kendime.Mersin İdman Yurduda şikecilerdenmiş.Fakat içerde kimseleri yok.Hiçbir yöneticisini,Futbolcusunu olaya karıştırmadan şike yapmış oluyorlar nasıl başardılarsa artık onları TEBRİK EDİYORUM(Aziz Başkan çıkınca Mersini örnek alsın).Savcıda 1 yılda 5 maçın sonucunu önceden bilmiş sanki marifet.Biz 11 YILDIR FB-GS maçlarının sonucunu önceden biliyoruz.(3)

Yorumu oyla      53      49  
teyze 4 Aralık 2011 Pazar 01:20

Bugün öğleden sonra UEFA yı mail yağmuruna tuttuk.SIFIR TOLERANS hikayesini anlattık iddianameye göre.Herşeyin doğrusunu bilen Avrupadan cevap bekliyoruz.UEFA da amannn bikere kuralları delmekten birşey olmaz derse Avrupa Baronlarına karşı Fenerli gençlerden gomonizme akış olabilir.Bülent Bey sadece yorumcuları okumadım her zamanki gibi sadık bir okurunuz olarak yazınızı okudum İhsan Hocayıda takip ediyorum dündü galiba tek cümle twittere yazmış yazınıza uygun geldi naklen buraya getirdim : Birisine"Hidayete ermiş" denince neden"Namaza başlamış, başını örtmüş" akla geliyor da"Fazla malını dağıtmış akla gelmiyor DİYE yazmış(2)

Yorumu oyla      53      49  
teyze 4 Aralık 2011 Pazar 01:17

Sayın yorumcular bir şeyi 40 kere söylerseniz o şey olur derler üşenmedim saydım yarıya gelmişiniz GOMONİZM bu kış ülkemize gelebilir.ŞİKE yasayı veto iyi oldu bencede sonra af edildi denecekti aklanmış sayılmazlardı.Kişiye özel af olmaz daha önceleri oldu ama artık olmasın.Kamuoyumuzun vicdanı ağır yaralanırdı.13 YAŞINDAKİ YAVRUMUZUN başına gelenlerde veya Hizbullah çıkışları artı olarak Fenerin Deniz mevzularını vicdanımız az hasarla atlatmıştı.(1)

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 3 Aralık 2011 Cumartesi 23:39

Çok kısaca eklemeliyim ki, bu ülkenin bahtsız olmasının asıl sebebi sıradan sayılan ve çoğunluğu oluşturan halkın cehaleti değil, tam aksine, kendini aydın diye dayatan, daha da acısı, kendini hakikaten aydın zanneden sınıf ile sermaye sahibi sınıfın cehaletidir. Çok üstün özelliklere sahip Anadolu insanının önündeki en büyük engel önlerinde yürüyen diğerleridir. Belki anlaşamadığımız nokta şudur ki, ben bu durumun AKP ile de değiştiğine kesinlikle inanmıyorum. Saygıyla. TS

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 3 Aralık 2011 Cumartesi 23:33

Sevgili H.Tahsin, o ya da bu bağdaşır mı, bağdaşmaz mı: bu bizim ülkemizde tamamen konjektürel bir olgudur. Ne yazıktır ki ülkemizde hiçbir ideolojinin gerçek nüvelerini yansıtan oluşumlar olmamıştır. Bir dönem çatışanlar, bir rüzgar geçince kol kola olmuşlardır. İşin üzücü tarafı, biz gönül insanlarıyız, tuttuğumuz taraflarda hep samimi olmuşuzdur, gönülden bağlanmışızdır. Fakat sorgulayabilme kabiliyet, arzu ve çabamız hep yetersiz olduğundan ideolojiler temelsiz, rüzgar nire biz orayızdır. TS

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 3 Aralık 2011 Cumartesi 22:57

Sn Totem dostumuz ile TS dostumuz "GOMİNİST" tartışmasına girmiş iken,bende topa girip,heriki dostumuza bir soru yöneltmek istiyorum.Ben 1960 lı yılların ikinci yarısından itibaren "delikanlılığa" yeni adım atıp,1970 li yılları "tam DELİKANLI" seksenli yıllarıda ikinci dönemi olarak geçirdim.1970 li yıllarda tanıdığım "GOMİNİST" arkadaşların başta PERİNÇEK ve Y.Küçük zibidileri olmak üzere birçoğu ÇAKMA Ulusalcı olmuş durumdalar.Goministlik ile ULUSALCILIK hiç bağdaşabilir mi?.H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 3 Aralık 2011 Cumartesi 22:41

TOTEM, 06 Aralık 2008 Cumartesi 19:40: "... geriye tek adres kalıyor.rus uşakları sizi sizin tek derdiniz onyıllardır türkiyeyi rusların kucağına oturtmak.sizin hoşunuza gidiyorsa siz oturun.biravuç azgın azınlıksınz çeteci artıklarısınız millete saldırıyorsunuz..asla bu ülke rusların uşağı olmayacak kominist artıkları". Tarih yaklaştıkça başka örnekler de var. İnternet arşivi böyle işte. Ama "ben o gömleği çıkardım" diyorsan, başımın üstünde yerin var, samimi olalım yeter. Sevgiyle. TS

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 3 Aralık 2011 Cumartesi 20:28

Ben kimseye gominist demem zira bence bu bir hakaret şeklideğildir zira komin hayat tarzını benimsemek bir insan için zordur o yüzden bence önyargılarınla konuşuyorsun TS zira ben kendimi herzaman gerçek bir solcu olarak hissettim. O yüzdendir ki;Halktan yanayım o yüzden ki elit burjuvaziden ve halkı ikinci sınıf gören yapılardan hoşlanmam.O yüzdenki kendi halkını aşağılayarak herşeyi kendilerinin bilip anlayabildiğini sanan kesimlerin kendilerini sol ilan etmesine sinir oluyorum.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 3 Aralık 2011 Cumartesi 16:05

Artık ılımlı ve birbirimize özen gösterecek olduğumuz için sade bir dil ile: Türkiye'de bu tür sağ-sol ikilemleri çok verimsiz tartışmalar doğurur. Sol sol olmadığı gibi sağ da sağ değildir. Biz şu anda gerek jeopolitik, gerek ekonomik gerekse de toplumsal katmanların fazlalığı dolayısıyla YAPMASI GEREKENİ mümkün olan EN DOĞRU şekliyle yapmak zorunda olan bir ülkeyiz. Bu yüzden ideoloji, tarafgirlik ve renkleri bir kenara bırakıp MÜMKÜN OLAN en doğruyu bulmak için AKILLI olmalıyız. TS

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 3 Aralık 2011 Cumartesi 16:01

hakkinda daha fazla bilgi edinmek diye, bilgi sahibi olmak isterseniz konuyu biraz daha acabilirim.Komonizmin bu kadar berbat bu kadar asagilik oldugunu önceleri bilmiyordum.Eger benim ülkemde hala bu rejimin taraftarlari varsa en yakin tedavi merkezlerine gidip ivedi tedavilerini yaptirmalidirlar.-2

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 3 Aralık 2011 Cumartesi 15:57

Gominizm yada kominizm insanlari nasil bir hale soktugunu bírebir görenlerden ve yasayanlardan biriyim.Bu sistem, insanin genlerinle oynamistir.Adem oglunun yaratilisina hicte uygun olmayan yönleri vardir.Berlin duvari yikilinca kominizmin esaretinde yillarca inliyenler sokakta ilk görüste anlasilirdi.Aradan 20 senenin üzerinden bir zaman gecmesine ragmen üzerlerindeki komonizmin tozlarini görebiliriz.Son zamanlardaki yabanci düsmanliginin merkezi durumundadir buralar.Nicin ve nedenleri -1-

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 3 Aralık 2011 Cumartesi 15:52

Rüyamda görsem aklıma gelmezdi, TOTEM bizi beğenmediğinde GOMİNİST diyen dost, şimdi CHP'ye çakmak için GOMİZİM eyidir diyor. Topa girerken ne kadar heyecanlanmış olduğunu iliklerimde hissettim valla. Hoşuma gitti açıkçası. Kominizm veya Kapitalizm ve hatta her türlü İZMler bu dönemi çok kolay cevaplamaz kanattiyle diyorum ki, sağ ve sol bayatlamış kavramlardır. Bugünün tek gerçekliği piyasa ayrı ayar, topluma ayrı bir sosyal ayar gereğidir ki bu en basit haliyle GEREĞİNİ YAPMA ideolojisidir. TS

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 3 Aralık 2011 Cumartesi 13:29

Vallahi bu topa girmeden duramayacağım:) Kominizm bence teorik olarak son derece adaletli ve insan öncelikli bir sistem pratikteki uygulamaları için birçok şey söylenebilir ama teoride mükemmel bir sistemdir ve komin yaşam tarzıdır özü.Keşke Chp kominist bir parti olabilse!Yada Türkiyede gerçekten kominizmi savunan bir ideoloji olsa ama yok hatta türkiyede sol bir parti yok.Chp var diyorlar ve Chp sol olduğunu iddia ediyor ama kominizmin olmazsa olmazı tabanının emekçi kesimin olmasıdır.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 3 Aralık 2011 Cumartesi 12:28

TS dostum "GOMİNİST filan ilan" edilmek kötü birşey değil.Ayrıca goministlikde kötü bir şey değil suçda değil.Keşke Ülkemde yeteri kadar namuslu ve samimi GOMİNİSTLER de bulunsa.Ne yalan söyliyeyim istisnalar hariç rastlamak ne mümkün.Biz Akp nin sürü tahifesinden değiliz.CHP nin sürü tahifesine ne derece ATAŞ püskürüyorsa, Akp nin sürü tahifesine de aynı derecede ateş püskürüyoruz."Sürü mensubu olmanın her türlüsüne HAYIR" diyenlerdenim.HEPBİRLİKTE Doğruya doğru yanlışa yanlış diyelim.H.Tahsin.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 3 Aralık 2011 Cumartesi 12:24

TS dostum,teşekkür ederim.Ben yasanın "ilk halinin" hatalı olduğunu düşünmüyorum.Cezalarda hiç ağır değil.SAHTEKARLIK bir insanlık suçudur.Bunun sporda veya bir başka konuda işlenmiş olması,cezasını değiştirmemeli.Sahtekar insan olmamalı.Oluyorsa da bu dışlanmalı hatta yok edilmeli.Tıpkı doğanın genetik yapısında bulunan doğal seleksiyon gibi düşünmemiz lazım.Sahtekarlar ZAYIF karakterli yani KARAKTERSİZ yapılardır,bunlar yok edilmeli.Aksi halde AIDS virüsünden çok daha tehlikeli olur.H.Tahsin.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 3 Aralık 2011 Cumartesi 11:22

H. Tahsin dostumun mutluluğuna katılıyorum. Ben de yasanın ilk halinin hatalı olduğunu düşünüyorum ama iş bu aşamada kişiye özel yasa meselesine gelmişti. Üzüntü veriyordu. Bu vesileyle Cumhurbaşkanı ve ekibi kadar AKP vekili Şamil Tayyar'ı da kutlamak isterim. Cesaret gösterip hatalara karşı seslerini yükseltebilecek kadar MİLLETİN VEKİLİ olanların ne kadar faydalı olabileceği buradan görüldü. AKP'lilere hep bunu anlatmaya çalışırken GOMİNİST filan ilan ediliyordum. Bakın, kötü mü oldu? TS

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 3 Aralık 2011 Cumartesi 08:18

Eveeeeeet,TBMM yi katakulliye getirip,ŞİKE YASASINI kafalarına göre hale getirenlerin oyunu,tezgahı, Çankaya köşkünde duvara çarptı ve geri döndü.İnancım odur ki,sn Kuşoğlu gibi asil vekillerimizin sesi TBMM de daha ağır basıp, ŞİKECİLERİ TBMM kapısından içeri sokmayacaktır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 2 Aralık 2011 Cuma 22:28

hepiniz bilirsiniz"Bos tenekeden cok ses cikar" diye.Bir gün Halk partisinde Bülent Kusoglu sesleri yükselecektir.Halk partisinin Tayyib Erdogani Bülent Beydir.Bu yazdiklarimi bazilariniz cok abartili, hadi git isine birilerinizinde yav,ben söyliyecektim dilimin ucundaydi vs...Eger zaman olursa bati ve biz konusuna deginecegim, bastada söyledigim gibi cok önemli bir konu./2/ slm

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 2 Aralık 2011 Cuma 22:22

Esasinda konu basligi olan "Bati ve Biz" cok anlam ifade ediyor.Yapilan yorumlarin geneli Bülent Beyin gönlünü almak üzerine.Bu da yazarin ne denli sevildiginin isaretidir, sahsen bende kendisini ilk olarak bizden biri olasi ve tartisma kültürüne istisarelere önem vermesinden ötürü seviyorum.Kilicdar Beyide sadece ve sadece adam sarrafi olmasindan ötürü begeniyorum(Bülent Bey gibi) bir deryayi gözünü kirpmadan calisma arkadasi olarak tercih ytmesi.Bizim Anadoluda cok güzel bir söz vardir/1/

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 2 Aralık 2011 Cuma 14:53

Bu arada hasan tahsin beyefendi alçakgönüllü bir tavırla durumu çok güzel izah etmiştir..Dünyayı aynı pencereden görmüyor olsak da birbirimizin penceresi önüne duvar örmeye çalışmıyoruz..Bir başkasının doğrusundan istifade edebiliyoruz..Yani bu köşeyi bir sığınak olarak telakki etmenize mani bir durum bana göre yoktur.

Yorumu oyla      57      49  
OWLEYE 2 Aralık 2011 Cuma 14:26

Girizgaha eklemem gereken ilk cümlem ; Peygamberimizin ölümü sonrası ilk kırılma fedek hurmalığı mevzusu olup sonraki yıllarda mezhep ve cenah ayrımlarının başlangıcında da bu sorunun izleri gözlenmektedir..Ayrıca aynı cuma hutbesi öncesi muhtemelen beyaz dantelli fes ile para toplama olgusunu dillendirmeniz dahi piyasa islamının karakteristik tekamülünü daha fazla yansıtabilirdi..Ve siyasi bir aksan ve ideolojik bir üslup kullanmadığınız için şahsım adına teşekkür ederim...

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 2 Aralık 2011 Cuma 04:35

Bir durumdur.Tabi farklı ve yapıcı fikirleri duymak tabiki insanların vizyonlarını genişletir ve olayları daha geniş bir perspektiften bakmasını sağlar bu yüzdende bende yazılarınızı mümkün olduğu kadar önyargılarımdan sıyrılarak okumaya çalışıyorum ama sizdende Chp nin yanlışlarını veya takındığı birtakım tutumları eleştirmenizide açıkçası hiç beklemiyorum.Ve yukardaki yazınızda eleştirdiğiniz konunun çok daha vahim şeklinde cankardeşlerinizin daha acımasız davrandığına çok şahit oldum.sevgiler

Yorumu oyla      55      51  
TOTEM 2 Aralık 2011 Cuma 04:31

Sayın Kuşoğlu itiraf etmeliyim ki naif ve mantıklı yaklaşım tarzınızı beğeniyorum ve bence doğru bir muhalefet tarzı sergiliyorsunuz.ama sizin üzerinizde o avcı yeleği olduğu sürece bir ceylanı sevmek isteseniz bile o elinizdeki tüfek ve sırtınızdaki yelekten dolayı sizin onu avlamaya çalıştığınızı düşünerek size önyargılı davranır ve aslında haksızca değildir.amacı avlanmak olmayan kişi ne avcı yeleği giyer nede eline tüfek alır.sizin bizi inandırmaya çalıştığınız durum,eşyanın tabiatına aykırı

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 1 Aralık 2011 Perşembe 23:58

Aynen H. Tahsin dosta katılıyorum. Bu şike yasası olayı, zaten yerlerde sürünen ülkem adaleti için yeni bir dip zirvesi göstermeye adaydır. Bu N.Ç. tecavüzcüleri, fiilin işlendiği tarih filan diyerek yırtma aşamasına geldilerdi yanılmıyorsam. Aynı şey şike failleri için geçerli ise tamam, zira o zaman köprüyü geçerken değişim yapmıyor oluruz, düşerse düşsün. Fakat milletvekillerini içerde tutan yasaların şike faillerini kurtarmasına aracı olanları tarih hatırlayacak. GKA

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 1 Aralık 2011 Perşembe 19:52

Sn Kuşoğlu.son ŞİKE yasasının çıkması için TBMM ye girip oy kullanan Milletvekillerinin, iki elim yakasındadır.Çok şükür ki,300 ün üzerinde Milletvekili Oylamaya katılmamış.Sebep,Gurup KARARLARI(!) olsa gerek.Gurup kararlarına rağmen, TBMM ye girmeyen Milletvekillerini kutlamak lazım.H.Tahsin.

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 1 Aralık 2011 Perşembe 19:48

Sn Kuşoğlu biz sizin yazılarınızı keyifle okuyoruz ve faydalanıyoruz.Zaman zaman yorumcu arkadaşlar ile girdiğimiz günlük siyasi polemikleri,bence siz dikkate almayınız.Aramızdaki tartışmaların kaynağı siyaset değil,keşke siyaset olmuş olsa.Şöyleki,siyasi fikir yönünden Owleye dostumuzla aynı düşünmesemde,yorumlarını okumak keyif veriyor.Birçok dostumuzun yorumlarını okuyuncada "vitesten atıyoruz".Nedeni fikir ayrılığı değil.Biz yorumcuların uslubu sizi üzüyor.Buna biz dikkat etmeliyiz.H.Tahsin.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 1 Aralık 2011 Perşembe 12:31

Sayinn yazar, anlasildigi gibi yorumlarin bir bölümünden rahatsizlik duyuyorsunuz.Nalbant bile bir civiyi nala vururken bazen kaydirip elinede vurabilir.(Schmerz grenze)agrilardaki dayanma noktasini gecen yorum yapmamaya ve sizi üzmemeye dikkat edecegim.E-dergah üyesi

Yorumu oyla      62      49