YORUMLAR
Toplam 70 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 17 Kasım 2011 Perşembe 10:33

TOTEM, peki şu soruma açık cevap yaz, ben seni yanlış anladığımı söyleyip özür dileyeceğim: "Ben bu devletin ve milletin paralarını söğüşleyen herkese lanet ediyorum" dedin ya. AKP iktidarı ve yakın bulunan kesimden devlet ve milletin paralarını söğüşlediğini düşündüğün kimselere örnek verebilir misin? Yoksa bunlar sadece CHP ve MHP'li belediye ve işadamlarından mı ibarettir? Ama top çevirme, taca atma. Sen o meydanı sundun, şimdi kaçamak yapma, kaçak cevap verme. TS

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 17 Kasım 2011 Perşembe 10:28

Tam bu noktada "biat kültürü"ne isyanım gelir. Bir arkadaş bizim-sizin taraf diyerek, bizimki farklı anlamazsınız demiş. Hangi dilde olursa olsun biat teslimiyet, koşulsuz kabul demektir. Yüce dinimizde bir kul veya kulların önerdiği ve oluşturduğu şartlara koşulsuz teslimiyeti doğal veya tavsiye edilir gösteren tek bir vurgu gösterin özür dilemeye hazırım. Sosyal ve adil bir öğreti asla kullara veya ideolojilere teslimiyeti savunamaz. Kültüründe illa ki varsa o bizim güzel dinimizden gelmez. TS

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 17 Kasım 2011 Perşembe 10:20

Gülen Hoca'nın geçmişte vaazlarını çok dinlemiş, hatta bilenler bilir, şimdi de Pazar günleri bir radyo verir, özellikle İzmir'de bulunduğu dönemdeki vaazları halen dinlerim. Çokları var da ben şahsen Kazakistan, Kırgızistan gibi ülkelerde yaptırdığı okullar vasıtasıyla sağlanmış faydaları de gördüm ve onaylarım. Fakat bu hataları asla yoktur demek olamaz. Gerekirse eleştiririm. Ekonomiyi sadece bu işler için değil farklı amaçlarla kullanmalarını eleştiririm örneğin. Anlatabildim umarım. TS

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 17 Kasım 2011 Perşembe 10:09

Önce değerli H. Tahsin dostuma: Gülen hareketini doğrudan hedefe koymak amacıyla başlamadım, ilk yorumumu okursan, bunu göreceksin. Aksine, hadi 22 TV ortak yayınına katılanlar bildik şovmenler, peki bizim inançlı gördüğümüz Cemaat televizyonu tek başına o 22'den fazla toplamıştı, ondan da eser yok demişim. Her 2 tarafı da savunmayı kabul edilemez sayarım. Burada bir CHP veya MHP'li de 22 TV'yi savunsaydı, aynı tepkiyi göstereceğim görülürdü. Kime avukatlık yapılmışsa kızgınlığım ona. TS

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 17 Kasım 2011 Perşembe 02:43

Ya sen iki ahlaksızdan sadece birini gösterip diğerine kerşı üçmaymunu oynarken ne yapıyorsun?Burnunuza kadar demogoji ve çiftestandarta batmışsınız.Uslu yu örnek göstermişsin bencede sizde Kamer Gence benziyorsunuz!Hertürlü naneyi yiyor,sadece siz konuşmak istiyor ve başkalarının fikirlerini boğmaya kalkıyorsunuz.Ve emin olun siz böyle hayasız,ahlaksız ve pervasız saldırılarınıza devam ettikçe bende avukatlığa devam edeceğim.Tabi siz adil bir mahkemeye bile tahammül edemezsiniz bunu unutmuştum.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 17 Kasım 2011 Perşembe 02:40

Ben sürekli eleştiriliyorum ama birtanede aklı başında cevap gelmiyor yazdıklarıma ya kişisel saldırılar yapıyorlar yada olayı çarpıtmaya ve kıvırmaya başlıyor karşımdakiler.Aramızda şu fark var,Ben bu devletin ve milletin paralarını söğüşleyen herkese lanet ediyorum siz ise sadece karşı cephe diye düşündüklerinize.eğer sen yaa bak cemaatin televizyonunda vadedilen yardımlar hesaba yatmamış dersen ben eksik söyleme her iki organizasyonda da aynı şey oluyor deyincemi?bir tarafı korumuş oluyorum?

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 22:19

ts arkadasim, taktin biat ve cemaatlere.Nedir sendeki bu celallenmenin sebebi hakikati..sizi tanimadigim halde sizinde potansiyel bir biatci oldugunuzu söyliyebilirim..nedeni sebebine gelince,tarafli medyadan etkilenmekte bir biat alametidir.Biati tarifini sözlüklerden arastirirken benim töremi ve kültürümü pes kes cekenlerin sözlüklerinden bakmayin bir zahmet.Neyse ben yazarim sen anlamazsin, sen yazarsin ben seni cok iyi anliyorum.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 21:58

Biat kültürünü her kes isine geldigi gibi anlam yüliyebilir.Bizim ülkemizde daha ziyade islam ve vertlerini(degerlerini) alaya almak icin aristok sosyalist gecinenler tarafindan kullanilir.Halbuki hic bir bati devletinde velevki sosyalist biride olsa baskasinin kültürünü alaya almaz, alaya almak onu büyütmez gücültür.Sanirim ülkemde yillardan beri hakim olan bir beyin yikama kültürü var sizde bundan asirinin üstünde etkilenmissiniz bay yada bayan TS.Dostca slm

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 21:53

Yok,"Ilımlı İslam ",yok efendim,BOP muş,veya "ılımsız islammış" bunların tamamı soğuk savaş döneminin fikir üretemeyen bilgi fukarası yapıların yapıştıkları argümanlar ve enstrumanlardır.Aşalım artık bu patikalarda dolaşmayı.Bu PATİKALARIN sonu KUZEY KOREYE çıkar.Biz Güney Koreyi Yakalamak üzereyiz,arada on yıl ya kaldı yada kalmadı,Hedef Japonya olmalı,Japonyayı nasıl yakalıyacağız,bu projeyi,bu planı konuşup tartışalım.Sizin anlattığınız klavuz,pusula K.Koreyi gösteriyor.Yakmayın bizi.H.Tah-3

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 21:50

Bana özellikle ek yorum yazdirmayin diye rica etmeme ragmen TS rumuzlu kadrolu yorumcunun tacizene ugradim.Ben denize bilmedigin islere girme diye nasihatte bulunacagina birazda yorum adabina önem gösterin.Tabiki burada yorum yazarken nezaket kurallarinada riayet edilmesi olmasa olmazlardan olmalidir diye düsünüyorum, yoksa bende öyle günes görmemis sözler vardirki onlari bana raftan indirmemeye dikkat edin-1

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 21:48

Benimde fikrim tam tersi oldu.Adamların yaptığı HİZMET,bizim DEVLET olarak Milyarlarca dolar harcayarak yaptığımız hertürlü KAMPANYANIN emin olun yüz misli,bin misli.Sanıyormusunuz kiyarın birgün CHP iktidarında Gülen hareketinin Türk sanayicisi,Türk İhracatcısına verdiği destek değişecek.Yanılırsınız,asla değişmez.İçeride düşman odakların tamamı HINÇAK Ermeni yapılanması ve onların yaptığı propaganda etkisinde kalan bilgi eksikliği olan kesimlerdir.Bu Hizmet hareketinin amacını öğrenin.H.Tahsin

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 21:44

Sevgili TS,Totem kardeşle "KISMEN" ölçülü bir polemiğe girmişsin.Ben Cumaları zar-zor kılan ve çapınca müslüman olmaya çalışan bir yurttaşınım.Yazarımızın bu makalesinin altında Totem kardeşle yaptığınız polemik, Cemaat üzerine.Gülen Hizmet hareketinin avukatı değilim,fakat Gülen hareketinin özellikle yurtdışı okul faaliyetlerini yakinen incelemeni öneririm.Birzamanlar,rahmeti Ecevitte senin baktığın noktada idi,gidip yerinde görünce fikri tam tersi oldu.Ayrıca bende aynı noktada idim..H.Tahsin.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 21:05

NOT: "Cemaat televizyonunda VADEDİLEN yardımların yarısı vadedenler tarafından yatırmamış ama diğerleride yatırmamış". Ama'dan sonrası Ama'dan öncesini savunmak için kurulan bir savunma vurgusudur. Tabi Türkçe okuyabilip, hür beyinle anlayanlar için. Dolayısıyla bir kez daha avukatlık yaparak beni haklı çıkardığın için çok teşekkürler. TS

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 20:58

Meclis İdare Amiri Sn Uslu'da aramıza katıldı galiba. "yorumuma yorum yazmayın bana ek yorum yazdırırsınız" filan. Yaz kardeşim, kim yazma diyo. TDK Büyük Türkçe Sözlüğü: Biat Etmek: Birinin EGEMENLİĞİNİ tanımak, kabul etmek. Odunlara takılma, bilmediğin konulara bulaşma. TOTEM, sen de türban jeep açılımınla çok güldürdün. Biz, siz, onlar oyunun artık tutmuyor. Ama sensiz de olmuyor. Bu giriş tutmadı, gelişme, sonuç bölümünü yine de bekliyorum. Öptüm. TS

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 20:33

Nedir bu yav, biat kültürü diye yyazdiginiz yazilar oratada dolasiyor, kim kime biat etmis? bizim orada bir söz vardir"Vuryum kafanuza odun" Biat kelimesi kullanirken yanlis kullanmayin.Daha ziyade biat edilen kis yada kisiler bunu hak etmesi gerekiyor.Mesela cok sevdiginiz bir yazar olur onun yazdiklarina katilirsiniz bu ayni zamandada ona biat sayilir.Sakin bu yoruma yorum yazmaya kalkmayin yoksa bana ek yorum yazdirirsiniz..

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 20:16

Arkadaşlar, Soros Vakfı Tesev üyeliği ne iş? Yalan mı? Yalansa neden yalanlanmıyor."Reklamın iyisi kötüsü olmaz" hesabı mı güdülüyor,bilelim.İnadına Baykal.

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 16 Kasım 2011 Çarşamba 20:14

Cemaat televizyonunda VADEDİLEN yardımların yarısı vadedenler tarafından yatırmamış ama diğerleride yatırmamış demek cemaat avukatlığı oluyor!Türbanlı kadınlar jeepe biniyor ama jeep kullanmak için başının açık olması kuralmı demek feci halde din tacirliği yapmak demek!İslami sermaye diyenlere,dünyanın canına okuyan sizlerin uşaklık ettiğiniz sermaye demek ise hepten irticacılık!Evet arkadaşlar bu yazdıklarım espri değil sizin ruh haliniz eğer size komik geldiyse,GÜLÜN KENDİ HALİNİZE.

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 18:11

Önce cemaat sonra insan.:-)))

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 16:35

Benim yorumum üzerine "Televizyona çıkıp yardım vadedip sıvışanları allah nasıl biliyorsa yapsın de!!Emin ol bende sadece bir Amiiin derim" dedikten sonra geriye kalan tek açının cemaatin avukatlığını yapmak olduğunu o büyük beyin farketmiştir mutlaka; bu sebeple biat kültürü ve garibanın umudunu şov uğruna yaralamak bile olsa hatalara nasıl şemsiye olunabileceği türünde bir örnek daha sunarak içinizi deşifre ettiğin için teşekkürler TOTEM. TS

Yorumu oyla      57      50  
TOTEM 16 Kasım 2011 Çarşamba 12:47

Televizyona çıkıp yardım vadedip sıvışanları allah nasıl biliyorsa yapsın de!!Emin ol bende sadece bir Amiiin derim ama sen işi cemaat falan di,yerek hayasızca çarpıtırsan dur bir dakika arkadaş derim.Ama biliyorum siz buna çok kızıyorsunuz!Biri sizin ahlaksızca ve pervasızca sallamalarınızı yüzünüze vurunca çok bozuluyorsunuz.Ama siz vicdanlı ve ahlaklı olana dek bu sürecek!Sizde böyle bir ümit olmadığına göre demekki sonsuza dek ben yalan ve çarpıtmalarınızı tüzünüze vuracağım demektir.

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 12:45

Kulagini kendinden saymadigi herseye ve herkese tikayan, yabanci olsa da hatta dusman olsa da anlamaya calismak yerine kiskislayan zihniyet yuzunden ne ilim dunyamiz ne ruhani dunyamiz dikis tuttu. Sun Tzu bin savasi kazanmanin sirrini dusmanini da kendini de taniyabilmek olarak verir. Kapatin kulaklarinizi, zincirleyin zihinlerinizi, sonra hangi Hoca nasi buyurursa ona gore eyleyin zikrinizi. Sonra sorun durun biz niye yozlastik diye. Anlamak

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 16 Kasım 2011 Çarşamba 12:44

İnsan fikri sabit olursa ve sürekli tek noktadan bakıp süreklki başkalarını eleştirme huyunu alışkanlık haline getirmişse artık onda ne ölçü aramak gerek,ne ahlak nede izan be kardeşim sen eğer çıkıpta cemaat televizyonunun topladığını söylediği paraların üçte biri yatırılmadı işte bunlar böyle dersen ozaman ahlaksızlık yapmış olursun hele diğer kanadın topladığı paralarda da aynı durum söz konusu ise!!Eksik söylemek ile yalan söylemek arasında pekte fark yoktur.Haa şunu dersen bende amin derim-

Yorumu oyla      55      51  
TOTEM 16 Kasım 2011 Çarşamba 12:44

İnsan fikri sabit olursa ve sürekli tek noktadan bakıp süreklki başkalarını eleştirme huyunu alışkanlık haline getirmişse artık onda ne ölçü aramak gerek,ne ahlak nede izan be kardeşim sen eğer çıkıpta cemaat televizyonunun topladığını söylediği paraların üçte biri yatırılmadı işte bunlar böyle dersen ozaman ahlaksızlık yapmış olursun hele diğer kanadın topladığı paralarda da aynı durum söz konusu ise!!Eksik söylemek ile yalan söylemek arasında pekte fark yoktur.Haa şunu dersen bende amin derim-

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 11:43

güzel yazar ve kitap tavsiye yapabilirim.Belkide tavsiye edilen kitabin yazari Camileri ya prospektlerden görmüstür yada bayramdan bayrama görmüstür.Türk nilleti ve anadolu insani bu cografyada her türlü dini ve mesrebi tanimistir,cok sükür bunlarin hic birine yüz vermemis elinin tersiyle itmistir.Yanliz, bunu hazmedemiyen bir takim islam ve Türk düsmanlari intikam pesinde kosmustur ve kosacaktir-3

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 11:38

ülkeleri kurtarici bir hayat nizami olarak görmiye basladiklari an bizim islamdan bir haber olanlarda arastiracaklardir bundan eminim.Bugün islama yapilan hücumlarin kimler tarafindan yapildigini ve organize edildiklerini bilmemek icin aptal olmak gerekiyor.Yazarin kitap diye tavsiye yaptigi palavralarla dolu olan kara kitap ne amacli yazildigini iyi anlamaniz gerekiyor.Benim üzüldügüm yazarin buna alet olmasidir.Eger islamin ne anlama geldigini ögrenmek gibi bir takintiniz varsa size cok -2

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 11:32

"Islam dini ile islamcilgi karistirmamak" yav varmi böyle bir sey..istiklal sairimizin söyledigi gibi" inmemistir hele Kuran,ne mezarlikta okumak nede fal bakmak icin" sizler islami ne zannettiniz islam sadece mezarliga hükmetmez.Islam üc tane ana temelden olusur 1)Ibadet,HUKUK,Ahlak..daha sonra bunlar belli basli kollara ayrilir.Islamin zaten kendisi siyasettir.Sizler zannedersinizki Islam cografyasindaki ülkelerin bir takim sikintilari varsa temelinde Islam vardir.Bir gün Islami bati-1

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 07:56

Şimdi diğer yorumcu dostlar yanlış anlamasın diye açayım: hedefim cemaat filan değil. 22 televizyona şov yapmak için yardım vaad eden ve yerine getirmeyen alçakların da yatacak yeri yok. Fakat 22 TV'de şov yapanlarla birlikte, 1 TV ile şov yapanların da bundan farklı olduğunu kimse düşünmesin. Verenden de, vaad etmeyip vermeyenden de Allah razı olsun. Ama şov yapıp vermeyeni de bilin, bilelim, bilsinler. TS

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 07:46

Diğer piyasa yorumlarına cevabım ise basit. Yok bize saldırılıyo üzerinden rantçılık 2007 seçimleri sonrasında son kullanım tarihini yitirdi, yemezler. Başka kapıya. Ayrıca biri yazmış sağolsun, bu toplanamayan yardım paralarıyla ilgili detayları da yazmıştım. Tek başımıza 22 kanaldan fazla para topladık diyerek hava atanların, şimdi nerde o zaman denince burnundan solumalarını anlıyorum. Ne haddimize değil mı sorgulamak. Neler yeniyo bu ülkede, cemaatin neyi eksik he mi? Şurada desen ya. TS

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 16 Kasım 2011 Çarşamba 07:37

H. Tahsin'i tebrik ediyorum. Açıklama çok yerinde (sakın yanlış anlamayın kısmına gerek var mıydı bilmesem de). Bazıları gibi kuru gürültü ve şuursuz kavga üzerinden piyasa yapmayan bir yazarımız ama açıkçası bu K. Genç meselesindeki tutumunu anlayamadım. Esas olan millet iradesiyse kişiyi sevmeme hakkını saklı tutsak da, kürsüden itilenin o kişi değil millet iradesi, onu oraya gönderen irade olduğunu kabullenmek lazım. Kişinin mezhebine göre demokratlık savunuluculuğu olmaz. Dostça selam. TS

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 20:40

Zombi kardeşim,dostça bir aktarma yapmak istiyorum,sakın yanlış anlamayın.Kastetdiğiniz "şeriat" bizdeki HUKUK'UN ARAPÇA ifadesidir.Özetle arapçada HUKUK demek isterseniz Şeri diye bir telafuzda bulunmanız gerekiyor.Kurandaki "Şeri ve şeriattan" kasıt,bizim bildiğimiz HUKUK var ya, kastedilen onun ta kendisidir.Yüce peygamberimizin VEDA HUTBESİNİ bulup okursanız,İnsan Hakları EVRENSEL BEYANNAMESİ ile örtüştüğünü görürsünüz.Bugün Evrensel Hukuk'un beslenme kaynağınıda bulursunuz.Sevgiler.H.Tahsin

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 20:30

Din=tarikat,ticaret,siyaset diye özetlenebilir.Kişilik yoksunu bir çizgi ve bu çizgide yürümeye çalışan dinci kapitalistler.Ne yaptıklarını nereye gittiklerinin farkında olmayan bilgisiz,bilinçsiz insanların gafleti.Paranın inançları satın aldığı ekonomik sistem.VE hatta din ile maskelenen ticari işler.Hepside yozlaşmışlığın görüntüleri.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 20:09

Salı 17:47 ,Size birkaç soru.Soru-1:Sn Baykaldan sonra Genelbaşkanlık koltuğuna oturan şahısın,SOROS Vakfına bir üyeliği varmıydı.Vardıysa bu Vakfa hala üyemi,yoksa üyeliğini sildirdimi?..Soru-2:,Sn Baykala kaset komplosunu yapan güç odaklarının arasında SOROS VAKVININ olma ihtimali varmı? Var ise neden var?...Daha fazla yazmıyorum.Yazarsam kıyamet kopabilir.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 17:47

Rakamlari yazdik bi daha oku bu ulkenin tek buyuk beyni.

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 15 Kasım 2011 Salı 17:30

ilgili bir haberdi bu ama çarpıtmak konusu arkadaşlarda artık bir gelenek olmuş.Kimse kimsenin müslümanlığını çlçemez doğrudur ve her namaz kılıp hacca gidenin muteber bir müslüman olması gibi bir kuralda yoktur ama islam bir yaşam biçimidir ve belli emareler gösterir değilmi?Neyse Ts rumuzlu arkadaş bir hoxadan bahsedip oku demiş!!İşte sorunda tamda burada herkes işine gelen şeyleri söyleyen hocaları yada insanları gerçek ve doğru kabul ediyor.Kardeşim bu tartışmaları çıkartanlar samimi değil.

Yorumu oyla      54      51  
TOTEM 15 Kasım 2011 Salı 17:26

Ben artık bazı sabitleşmiş beyinlere sözlerin işlemeyeceğini anlamış durumdayım zira hiçbir fikrin ve gerçeğin delemeyeceği kalınlıkta bir fanatizm zırhıyla kaplanmış beyinleri..Hatta bu fanatizmleri uğruna aleenen yalan söylemekten ve olayları çarpıtmaktan bile çekinmiyorlar.Cemaat televizyonunun yardım kampanyasında vaadedilen yardımların sadece üçte biri yatırılmış deyip çakmaya çalışıyor küçücük beyni ile ve işin gerçeği bu haber sanırım 14 televizyonun ortak yayınında toplanan yardımlarla-

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 14:19

KAPİTALİZMİN takliti yapılarak İSLAMİ sistem oluşturulamaz,,BATILDIR,Emevi zihniyeti kapitalizmin(saltanatın)fikir babasıdır,,ŞERİAT demişlerdir o halk uyutulmuştur,,bugünde öyle örnek:NAMAZ derler zahiren şeklini tarif ederler UYUTMA TAKTİĞİDİR ASLINDA zahirde kalındığı sürece milyon sene geçse kölelik bitmez..oysa NAMAZ arınmaktır,özgürleşmektir,AKLEN,MANEN OLGUNLUĞA ulaşmaktır..sorgulamaktır,hesap sormaktır ADALETSİZLİĞE,,ama bilmezler vede izin vermezler PUTPERESTLER(kapitalistler)....zombi

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 13:48

Salı 10:07 de yazan dostum,söyle bakalım,K.Genç'in 12 Eylül 1980 den itibaren DARBECİ Cuntanın Milletvekilliği ile başlayan süreci içerisinde K.Genç denilen şahıs,TBMM de Çiçek sulamaktan,Kavga çıkarmaktan başka ne işe yaramıştır.İleri Demokrasilerde K.genç gibi yapıları OKSİJENSİZ bırakırlar.Uyanda balığa gidelim dostum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 10:07

Kisisel hirs ve kin duygularinin mantigi nasil orttugune ornek iki yazar gordum. Biri Genc itildi kakildi diyor oburu Ben olsam Meclis kapisindan sokmam, Sonra konusma suresi dolunca normali bu diyo. O cok bilmise soruyorum, daha once oylama ile kursuden konusmaktan men edilme uygulamasi en son ne zaman yapildi? En son ne zaman bir vekil guc kullanarak kursuden indirildi? Hadi ileri demokrasi bilgeleri, hadi ordannn

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 09:59

Misafir 00:13'de benzer sekilde yorum yapan bazilari da bizim ne kadar Musluman oldugumuzu olcme ve degerlendirme kabiliyet ve yetkisine sahip galiba. O neyi hatirlatiyor peki?

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 09:10

Başı secde görmemiş insanları,yüzü cami secdesi görmemiş insanların İslamın nasıl olması gerektiğini anlatmaya kalkması neyi hatırlatıyor.

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 07:54

TS dostum ayrıldığımız nokta da bu.Olayı ırdelemeden,sorgulamadan,K.genç denilen "YAPININ(!)" TBMM kürsüsünden uzaklaştırılışını eleştirmeye kalkıyorsunuz.Doğrusunu yazmaya kalkınca da,"H.Tahsin akp ci" diyorsunuz.Ben hasbelkader TBMM de olmuş olsaydım.TBMM nib kapısında nöbet tutup,K.Genç denilen "Yapının" TBMM salonuna girmesini engellemek için her türlü pürüzlüğü yapardım.Konuşmacıların SÜRESİ vardır,süresini aşan kürsüden iner,inmek istemiyene TBMM idare amiri gereğini yapar.H.Tahsin

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 00:30

Van'daki depremzedelere yardım için TV kampanya yapmış, 126 milyon TL yanılmıyorsam toplandı denmiş, bunun yarısından fazlasını bir cemaat televizyonu tek başına toplamıştı hatırlar mısınız? Peki o paraların sadece 1/3'nün yatırıldığından haberiniz var mı? Ve buna bir tepkiniz yok mu? Bu AKPnin suçu değil elbet ama bizim toplumumuz bu oldu artık. Ve toplum inançlarından bağımsız değildir asla. Halen biz ne olduk diye aynaya bakmayı istemek saldırmaksa, ben kabul ediyorum. Çünkü yakışmıyor bize.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 00:13

Islamin kiyamete yakin bir zamanda cok garip olacagini,gelenin ve gidenin bu hak dinine vuracagini Peygamberimiz H,Seriflerinde bildirmisdir.Islamin yazildigi topraklardan adeta Islam düsmanlari fiskirtiliyor.Be... islamdan haber insanlar sizin ugrasacaginiz baska oyuncaginiz yokmu,islami nerede ögrendiniz, okullarda ögrenmediginizi adim gibi biliyorum.Ne dininizi ögrenirsiniz nede ögrenene ve tatbik yapanlara tahammülünüz var.

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 15 Kasım 2011 Salı 00:11

Ben sana biraz İhsan Eliaçık hocayı okumanı öneriyorum. Bak onu da alnı secdeye değmemiş diye eleştirmezsin ve belki daha önyargısız değerlendirme imkanın olur. O da çok farklı şeyler söylemiyor. Amacın veya önceliğin toplumsal yücelme değil de AKPyi savunmak ise tabi onu da işbirlikçi veya gominist ilan etmen mümkün. Şu AKP kalkanlarından kurtulsan seninle çok iyi anlaşacaz da olmuyo işte. Geçmişte başka ideologların yaptıkları hataya düşme sonra adınız statükocuya çıkar ne etsen kurtulaman. TS

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 23:58

Bunu İslam'ın yararına yapıyoruz diyecek kadar aymaz değilim şükür. Benim dediğim zaten bize dayatılan bir yaşam modeli var ve bu bize İslam veya dini öğretiler yoluyla özümsetilemez çünkü aslında İslam'ın tüm sosyal adalet anlayışına aykırı. Yanlış habere düşen yorumlarında bir dostumuz faizden bahsetmiş mesela. Sonra sosyal adalet. Bu mu bize sunulan? Dostum, AKPyi savunmak Icin inanan dostlarımıza yapılmış yanlışları kullanma, Bugünün yanlışlarını dünün yanlışları üzerinden rasyonelleştirme.T

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 14 Kasım 2011 Pazartesi 22:57

İnanmalıyız?Yapmayın allah aşkına arkadaşlar...insanı aptal yerine koymayın.Bu ülkede sistematik olarak islama ve inançlı insanlara saldırılar yapıldı ve hala yapılıyor toplumumuzun dininden tutun tarihine ve ceddine kadar aşağılama ve saldırılar yapıldı ve hala yapılıyor.Ve şimdide çıkmış bunu islamın yararına tartışıyoruz demeyin..

Yorumu oyla      57      59  
TOTEM 14 Kasım 2011 Pazartesi 22:54

Neden islamla ilgisi olmayanlar sürekli islamı tartışmaya bu derece hevesli oluyor acaba??Bende bunu merak ediyorum.Dünyada egemen olan,hertürlü sömürü ve baskıyı uygulayan sisteme değilde islama yapılan bu eleştiri neden?Size soruyorum kim ve neden sürekli islamla ilgili tartışmalar çıkartıyor?Kadınların cenaze namazı kılmasından tutunda diğer birçok konuyu ne hikmetse ömründe alnını secdeye koymamış olanlar gündeme getirip ortaya atıyorlar.Ve bizde şimdi bunun masumane bir tavır olduğuna mı-

Yorumu oyla      57      57  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 22:49

Muhalefetin daha iyi durumda olmasını ben de gerçekten isterim. Çünkü AKP'yi bu kadar aymazlığa iten unsurların başında onların etkisizliği yatıyor. Adamı sevmem ama bir vekil Meclis kürsüsünde Başbakanı eleştirecek, çoğunluk gücüyle konuşmadan men edilecek (ki bir sonraki adımdan çok daha tehlikeli bir olaydır bu) ve sonra Amir vasıtasıyla itilip kakılarak kürsüden indirilecek. Darbe döneminde başvurulmayan KHKler alışkanlık oldu hop diyen yok. Yani bunu akıllı davranan bir AKP için isterim. TS

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 22:40

Çok basit bir soru mesela: dediğiniz gibi 2002'deyken 2011'de küresel krize rağmen Avrupa'da sallanmayan az sayıdaki ekonomilerden biri olacaz deselerdi gülmesek de şüphe ile bakardık mutlaka. Şimdi durum bu ve hakkını vermek lazım. Peki aynı anda bu durumda olmamızın en başlıca sebeplerinden birisi zamanında beğenmediğimiz Kemal Derviş politikalarıdır demeye de hazır mıyız? Hür vicdan ile AKP'nin başarısı o sistemi sürdürmesiydi diyebilir miyiz? Yoksa Derviş de diğeri istemezük mü diyeceğiz? TS

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 22:35

Artık siyasi ideolojileri destekleme arzusuyla malzeme edilmesi dışında Marksizm ve sosyalizmin dikiş tutacağını dile getiren bile pek kalmamıştır sanırım. Bu bir tarafa ILIMSIZ İSLAM diye bir şey yoktur, olamaz. Fakat Medine İslamı'ndan uzaklaşan, devlet ve iktidar odaklı anlayışın ILIMLI ve ILIMSIZ'ı vardır bence. Kısaca, bu yüzden sadece muhalefet eksenli defans yapmak, şoför koltuğundakileri korumaya yetmez. Sorumluluk kimdeyse sorgulanan o olmalıdır ve bu herkesi karşıya koyarak olmaz. TS

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 22:14

Bu konuları tartışmak İslam'a saldırı değil, tam aksine din kıspesi altında yozlaştırılan yaşam şeklimize karşı çıkmak suretiyle bu toprakların iki önemli belirleyici unsuru olan dinimiz ve Türklüğün tarihsel dokusunu koruma çabasıdır bence. İslam'a saldırılıyor nidalarıyla tartışmalara ve tartışanlara saldırmak çok anlamsız. Aşağıda yazdığım bir alıntı var ki kim itiraz eder merak ediyorum. Yazanlara ve kimliklerine önyargı ile bakmadan, onu bunu taraf ilan etmeden din de bizim vatan da. TS

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 21:18

Yorumcu uyarisi;Arkadaslar bana sorarsaniz buraya üc tane yorum yazdim,yazilan yorumlar "Yok böyle piskinlik" haberinin altina gitmis.Ilgi duyan arkadaslarin emege saygi kapsaminda bir göz atarlarsa sevinirim.Dostca slm

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 19:33

CHP 1960 larda girdiği GİRDAPTAN acilen kurtarılmalıdır.CHP nin bu girdaptan kurtarılması yalnız CHP nin önünü açmakla kalmıyacak,birlikte Türkiyenin ve Türk Milletininde önünü açacaktır.Yıkıcı ve BOZGUNCU Muhalefeti,Tanrım hiçbir Milletin başına musallat etmesin...Bu arada bazı dostlara da bir çift sözüm var.Marksizmin,Sosyalizmin bir gün yeryüzünde dikiş tutturacağını umud ederek yaşamak,yaşayanlar için endişe verici bir durum,vahim bir durum.H.Tahsin

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 19:25

TS dostum maksadım dalaşmak değil.Maksadım dar çerçeveden sıyrılıp,geniş perspektiften etrafı seyrettirmeye çalışmaktan ibaret.Bunu başardığımız gün,bu Milleti kimse tutamaz.Bana 2002 yılında biri çıkıpda,2011 de Türkiye Avrupanın en iyi Ülkelerinden biri olacak deseydi,"HADİ ORADAN,git dalga geçecek bir başkasını bul" derdim.Ama umutla ve sevinerek söylüyorumki bugün o noktadayız.Her soruya yanıt veren Y.N.Öztürk hoca defalraca sormama rağmen "ILIMSIZ İslam" nedir sorusuna yanıt vermedi.H.T.

Yorumu oyla      54      50  
TOTEM 14 Kasım 2011 Pazartesi 17:24

Hatta tüm dinleri red edebilirsiniz ama bu öyle birşey değil! hedef İslam.Kardeşim ben sen ateistsin diye seni eleştiriyormuyum?Aslında yazmak bile istemiyorum zira ne desem boş biliyorum.Maksat belli tarz belli ve sistem belli buyurun cadır tiyatrosu sizin oynayın..

Yorumu oyla      55      55  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 17:21

Ben sadece alıntı yaptım ve değerlendirmenize sunuyorum. Bu arada bu kişi KCK tutuklusuymuş. Bu durum bakışınızı değiştirir mi bilmem tabi. Benim görüşümü etkilemesin diye çaba gösterdim, siz de gösterebilirseniz faydalanma ihtimaliniz olur bence. TS

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 14 Kasım 2011 Pazartesi 17:21

Saat 5:49 daki yorum bana ait!!Evet klasik bir yöntemi icra etmiş sayın yazar!Ortayı yapmış ve yorumculara voleyi vurmak kalmış zaten amaç bu.Taktik ne biliyormusunuz?Hadi gel senin yanlışlarını konuşalım muhabbetine benziyor.Aranızda hanginizi masaya yatırıp yanlışlarınızı ve eksiklerinizi irdelesek emin olun bir çuval konu buluruz.Ben cidden islama bu derece saldırılma iştahını anlayamıyorum.Kalbimi temiz tutmaya çalışıyorumama yinede olmuyor. Daha öncede söylemiştim,bir dine inanmayabilir-

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 17:17

Oysa iktidar-devlet İslamı, topluma karşıtlık üzerinde büyür. Toplum üzerinde kendini yaşatan bir elit grubun / zümrenin İslam anlayışıdır. Daha fazla güçlenmek, maddi ve manevi olarak büyümek için , kene gibi toplumun ve onun birey evinin kanını (düşünce, duygu, inancını) emen bir anlayıştır. Bize dayatılan budur. Bu metnin yazarı Mesut YURTSEVER / F Tipi Cezaevi / Bolu

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 17:14

Günümüzde özelde Ortadoğu devletlerinin, genelde kendini “İslam Devleti” olarak tanımlayan bütün devletlerdeki İslam, özünde İslam dışılıktır. Gerçek İslam veya Medine İslamı ya da Muhammedi İslamın özü ile hiçbir alakaları yoktur. Biçim bakımından, kimi ibadet ritüellerini yapma yönünde benzerlikleri olsa da, ‘öz’ler farklıdır. Birbirleriyle alakaları yoktur. Çünkü Medine İslamı özünde toplumsal İslamdır. Devlet ve iktidar odaklı değildir. Toplumun, toplumsallığın gelişimini, ilerlemesini, güçlenmesini ve daha adil-eşitlikçi bir yapılanmayı esas alan bir İslam anlayışıdır... Yani, topluluğu ve onun bireylerini güçlendiren, bir üst aşamaya taşıyan bir İslam’dır.

Yorumu oyla      56      49  
OWLEYE 14 Kasım 2011 Pazartesi 13:11

Emperyalizm in neden sunni bölgelerde hakimiyet husunda daha başarılı olduğunun muhakemesini peşi sıra yapmak mümkün olacaktır..Amerikan hayali dediğiniz unsur yaşama tarzının ideal örnek olarak kabulu hususudur ki, bu hayali yaşanılır kılmak için orta üst gelir düzeyinde seyretmeniz gerekir..Dolayısıyla muhafazakar ekonomik portföy için amerikan hayali birçoklarına göre yeni keşfolunmuş olabilir..Elbetteki görücü usulü ile doğan bu evlilikler zaman içerisinde olumsuz sonuçlara da gebedir..

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 13:10

COCACOLANIN müslümanı olmaz,bankaların islamisi olmaz,daha açık bir ifadeyle DÜNYA SALTANATINDAN faydalanan İSLAM maskesiyle azınlıklar türeyemez,İSLAM halka hizmeti HAKKA yapılmış gibi kabul eder..çok açıktır kapitalizmin YEŞİLİ olmaz.çılgın sermaye sahibleri tekelleşme olamaz..AKIL MADDEYİ TEMSİL EDER,,İMAN MANAYI,kişide hangisi üstünse kişi o'dur lafla olmaz İSLAMİYET..ne kadar halka hizmet edersen o kadar HAKKA yakın olursun..kasaları doldurmakla ançak nefsine,benliğine yakınsındır....zombi

Yorumu oyla      57      50  
OWLEYE 14 Kasım 2011 Pazartesi 12:59

Hallacı mansur'u kendine Allah dediği içim çarmıhta öldüren abbasi zihniyetinin tümevarımında insanlar; aziz,kadir gibi allahın 99 ismini evlatlarına vermekten çekinmediler..İşte bu 1000 yıllık ikiyüzlülüğün ortasında yeşeren islam algısı,Şayet muaviyenin saltanat ve makam adına yaptıklarını irdeleyebilirse bir aşama kaydeder diye düşünüyorum..İşin içine makam girdiğinde peygamber döneminin alim statüsündeki hadis yazıcısının nasıl bir kişilik değişimine uğradığını analiz etmek önemli olacaktır.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 09:53

Demek istediğim şu, H.Tahsin'in yorumuna bir CHP'li de çıkıp "eğer AKP'de salt lider karizması ve baskı odaklı politikalarına devam ederse, 2023'de Kaddafi durumda olur, marjinalliği bile kalmaz" derse, bu yazının anlamını ve içerdiği derin düşünce gerektiren detayları atlar, Meclis'tekiler gibi birbirimize sallar dururuz. Gerçi galiba bizden istenen de bu, biz dalaşalım kuru gürültü arasında oyun aynen devam etsin. Ben de diyorum ki ülke olarak çöküşteyiz, silkelenip kendimize gelelim. TS

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 09:46

Türkiye'nin Almanya ve ABD'yi sollayıp geçme ihtimalini sevdim H. Tahsin yorumunda. Bu ülke bizim inşallah olur. Nasıl olacağı cevap bekleyen detay. Biraz açılırsa biz de mutlu oluruz yoksa o yorum sadece reklam kokar. İkinci husus ise bu yazıya "laiklik silahı" üzerinden bakmakla ilgili. Çerçeveyi kasıtlı olarak AKP-CHP çekişmesine indirgeyen bir yaklaşım ve en az laikçilerinki kadar verimsiz. H. Tahsin dostumuz konuya önceden yaptığı gibi daha geniş perspektiften bakarsa biz de aydınlanırız.TS

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 08:42

Yorumcu arkadaşların önemli bir kısmının ne demeye çalıştığımı anlayacağını umud ederek bir yorumda daha bulunmak istiyorum.Tabi sn Vekilimize de,dikkate alırsa bir uyarı.İnancım odur ki,CHP bugünkü bakış açısı çerçevesinde dünyaya bakmaya ısrar ederse,2023 yılındaki durumu,bugünkü D.Perinçeğin İşçi Partisi konumunda bulunan bir marjinal parti halini alacaktır.Silkelenin beyler bayanlar,silkeleninde kendinize gelin."Laiklik silahınız" gitti.Fason tehtit unsurlarından vaz geçin.Çöküştesiniz.H.T-2

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 08:36

Uzun zamandır yazmak istemiyordum.. kısa ve öz,Rahmetli Erbakan ABD ve Batıya "Şeytan İmparatorluğu" derdi.Maksadı oy devşirmekti.Bizim Kızıl Faşist Koministlerde,Erbakan ile AB ve ABD düşmanlığında müttefikti.1970 lerin başındaki "kafam" ile, fakültede koministleri pataklarken yanıda birkaç selametçiyi de pataklamazsam içim rahat etmezdi.Dünya ve Türkiye değişiyor beyler,Bulunduğumuz yere çakılıp kalmayalım.Türkiye Almanyayıda,ABD yi de yakalayıp geçecektir.Kafanızı fanustan dışarı uzatın.H.T.

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 05:49

Size sadece bir soru soracağım sayın Kuşoğlu!!Eeeee ne anlatmak istiyorsunuz ve neden bu konuyu seçtiniz?Bayram değil seyran değil,eniştem beni niye öptü derler ya!Sizinkide o misal İslami ideolojiyi karıştırmayın demişsiniz ama siz ne yapmışsınız?Unutmadan size bir sorum daha olacak siz kendinizimi çok akıllı sanıyorsunuz? Yoksa bizleri mi çok aptal...Bir tezin ardına birde amerikancı sosu eklediğiniz zaman tadına doyulmaz oluyor değilmi?İnanın sizleri acı acı gülümseyerek izliyorum...

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 01:34

Kur'an'da namaz kılmamak değil daha önemlisi namaz kıldığı halde imanın gereğini yapmamak ateşle tehdit edilir. Kiracısıyla üç kuruş için karakolluk olup karakolda mescid arayanlar; işçisine asgari ücreti çok görürken Cami yaptıranlar; ihaleleri ya rüşvet ya da cemaat torpiliyle kaparken, 5 vakte 5 vakit daha namaz ekleyenler kültürü bu sizin bahsettiğiniz. Dindar insanımız çok farklıdır, vicdanlıdır. Fakat bu yeni dinciler yok mu

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 00:54

Yazıyı okuduktan sonra bir haber okudum, aynen şöyle: "İslam dünyasının en güçlü sosyal medya sitesi Salamworld yakında İstanbul'dan yayına başlıyor. İslam dünyasının Facebook'u olmaya aday olan Salamworld yine İslam dünyasının tanınmış iş adamları tarafından finanse ediliyor." Amaç da "günahsız bir facebook." Facebook'u savunmayım ama orada günah olan birşeyi görmek istemeyen zaten görmez. Bu bakış açısı çok geniş bir kitleyi salak yerine koyarak dönüştürmek galiba. Evet düşünme zamanı. TS

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 14 Kasım 2011 Pazartesi 00:45

Buradan anladığım dünün alçakgönüllü inanan kesiminin bilinçli olarak şimdilerde örneğin jip kullanmak suretiyle yeni bir tüketim anlayışı üzerinden yeni bir toplum oluşturulmasına araç olmaları. Türban modası gibi kısımlardan ziyade ülkemizde farklı bir tüketim anlayışının içselleştirildiğine katılıyorum. Bu sadece aldığımız jipler açısından da değil, zihin ve düşünce tüketimi açısından da geçerli. Daha kolay unutan ve günlük yaşayan bir toplum olduk. Bu yeni modelin en tehlikeli tarafı bu. TS

Yorumu oyla      56      49