YORUMLAR
Toplam 60 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 21:51

Safevi, Türkiye’nin son dönemdeki politikasını “siyasi poz” ve “göstermelik” olarak değerlendirdi. Safevi “Ankara İsrail’le perde arkasında ilişkilerini yürütmeye devam ediyor” dedi.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 16:22

"Deniz Feneri" Olayının arka planı nedir? önce, "maksat ve davasını hile yolu ile kazanan insanların en kötüsüdür." Hadisini not düşerek devam edersek; Deniz feneri ve Gülen okulları birlikte değerlendirilmelidir. Ve Gülen okullarının olduğu ülkelere Türkiye'nin ne kadar ve ne zamandan itibaren ihracat yaptığını, Gülen okulları ve Deniz feneri derneğinin yardım yaptığı devletlerle Almanların ne ve ne derecede ilgi ve beklentileri olduğu mutlaka öğrenilerek değerlendirilmelidir. (Canmehmet)

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 12:01

Fibonacci dizisi diye bişey vardır. 1,1,2,3,5,8,13,... Basit bişey ama hayatı anlatır. Dizideki her sayı, kendinden önceki 2 sayının toplamıdır. Siyasi hayatta kendinden önceki 2 sayıdan birincisi beğenmediğiniz dün, diğeri bizim beğenmediğimiz bugündür. Toplamı bize yarını verir. Dünün hesabını mislisiyle görmeye heves etmeniz tamam, ama bugünün hesabını görmeyi reddederseniz günü kurtarır, yarını batırırız. Hep güçlünün tarafında kalma kolaycılığını göstermeyene şapka çıkarma günüdür bugün. TS

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 10:51

00:12 Misafir, aynen budur. Okuyunca bir şarkı takıldı aklıma, "masum değiliz hiçbirimiz" diyen. (canmehmet) var bi de ona selam olsun. Bence damara dokunmuşsun. Batacak birilerine ama bakın bu ülkede misal ergenekoncular ile deniz fenerciler eşit şekilde yargılanamazsa, bana kimse ileri demokrasi filan anlatmayacak. Biz hep birilerinin demokrasisine mecbur bırakıldık. 12 Eylül misal, şimdi nefret duyanlarca alkışlanıyordu olduğu vakit. Ama vebal hep sorgulayamayanların boynunda, unutmayın. TS

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 10:44

"Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu (HSYK) 2. Dairesi, Deniz Feneri e.V bağlantılı soruşturmayı yürütürken görevden alınan cumhuriyet savcıları Nadi Türkaslan, Abdulvahap Yaren ve Mehmet Tamöz hakkında kovuşturma başlattı" Yani bu savcılar yargılanacak. Önce okuyun, sindirin, sonra içiniz cızlayarak yazın "bırak bu klasik deniz feneri ayaklarını", "yargının işine müdahale edilmez", "siz de bizimkilere şunu yaptınız" filan. Hadi kalemşörler buna da bir kılıf bulun da günümüze hareket gelsin. TS

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 28 Eylül 2011 Çarşamba 00:12

Önce birileri Atatürk ve devrimlerini kullandı statükosunu kurdu; sonra birileri köylü dedi çiftçi dedi statükoyu kendine yoğurdu; sonra birileri geldi işçi dedi - diğeri sermaye dedi ama hep statüko kendilerine yoğruldu; sonra birileri geldi benim işçim benim memurum dedi ve kendi statükosunu yoğurdu; arada askerler de her geldiğinde o statükoyu bin beter yoğurdu; şimdi birileri geldi ve müslüman dedi, inançlar dedi, dini kullandı kenzci oldu ve kendi statükosunu kurdu. Gerçek budur, açıktır.

Yorumu oyla      65      49  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 23:21

Hani hepimizin ezbere bildigi bir güzel siiri var M.A.Ersoy´un"Zulmü alkislayamam.." bu misralari yazan milli sairimiz sanki bu günleride görmüs ne dersiniz? iste Basbakanimizin ilham aldigi bu siir o malum Devletin gazoz kapagini acmasina vesile olmustur.Yorumcu kalemdaslarimizdan bazilari bunca asimile ve beyin yikamalarina ragmen dogrunun yaninda olmalari insanlik namina cok sevindiricidirH.T-Totem ve vs..

Yorumu oyla      59      54  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 21:15

H. Tahsin, CHPnin sadece sol bir parti olmayı becerebilmesi yetmez. Sol bir partinin milletin manevi değerleri ile barışık olabileceğine milleti ikna etmesi, içerdeki kavgaları bir kenara koyup güçlü bir kurum olma iradesi göstermesi, başarılı belediye başkan adayları göstermesi ve kazandığı yerlerde Sarıgül gibi sırf popülizmle bile olsa halkın içinde olmayı becerebilmesi iyi bir başlangıç olabilir ama. AKPdeki yüzük kardeşliğinin yerini ulusal kardeşliğe bıraktıracak bir CHPnin şansı olur. TS

Yorumu oyla      59      52  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 20:47

Bi de TOTEM bana kardeşim filan yapma, seninki bi "Beşar Esad kardeşim" dediydi, 5 vakit geçmeden (hatta kendi bile niyedir nedendir anlayamadan) tüm ilişkiyi kesti, tehditler savurup hesaplarını filan dondurdu. Sonra gönderdi Davudunu muhaliflerini finanse ettirdi. Aman diyim, bana kardeşim filan deme. Ben herşeye rağmen seni kaybetmeye hazır değilim. Sevdim ileri demokrat duruşunu. TS

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 20:31

CHP nin sol ile uzaktan yakından alakası yoktur.CHP sol parti olmayı BECEREBİLDİĞİ gün Türkiyede tek başına iktidardır.Ben bi tarihte Alman Sosyaldemokrat Partinin programını CHP genelmerkezine,sn Baykalın Sekreterine mail yolu ile gönderdim ve rica ettim.Sosyaldemokrat iseniz,bu programı birebir uygulayın dedim.2007 seçimleri öncesi idi,Sivil ve Demokratik Anayasa için harekete geçin,dedim.Bana cevap, "ne yani akp nin Anayasasını mı yapalım" dedi 2007 de M.vekili olan bayan arkadaş..H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 20:10

TOTEm sen ne dediğini kendinde anlamıyon ama kavga gürültü, böylece sorumluluk ve hatadan kaçmak amaç. Kiviramayinca kavga edip bunu bilgi derinliği olarak yedirme dönemi geçti artık. Sen de çıkar o gömleği. Babam dediydi, insanları kendinden aptal sananlar, en büyük aptalın aslında kendileri olduğunun geç farkına varırlar diye. Sen de başkasına sende zeka yok tafraları yapmadan kulağına küpe edersin diye anlattım. TS

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 18:47

Kardeşim bahsettiğim isimler sıradan insanlar değil!!Demirel Onyıllarca milleti kayıkçı kavgası ile uyutup sonra onyıllarca yerden yere vurduğu partiye oy vermeleri için halka sesleniyorsa bunu basit bir döneklik diye nitelemez altında başka şeyler ararım.Yani bu adamlar ne sağcı nede solcuydular..Chp eğer sol ise bende Kanuniyim.Bu vatandaşların hepsi aynı yere hizmet eden ve ülkeyi onyıllarca uyutan yapının neferleriydiler.Ama sende bunu anlayacak zeka olmaması beni hiç şaşırtmadı!ben TOTEM.

Yorumu oyla      59      53  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 17:46

Bak bi örnek mesela, içimi dağlayan bi örnektir. Muhsin Yazıcıoğlu'nun düştüğü helikopterden cihazı sökenleri, söktüren ve kaybedenleri bulmamız ve çok ağır bir şekilde cezalandırmamız lazım. Ve yine, iktidara "siz o günden bugüne muhtarlık mı yaptınız", C.Bşk'nına niye bu kadar bekledin, niye şimdi ifşa ediyorsun dememiz, bu gecikmeye bi fatura kesmemiz lazım. Bu görüntüleri bilecektiniz kardeşim diyebilmemiz lazım. Yoksa taraf kalır, birilerinin sebepleri amaçları için kullanılır dururuz. TS

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 17:24

Bü ülkenin siyasetçileri meydanlara çıkarak; " vatandaş! Siyasetçileri ve devlet adamlarını değerlendirirken, ülkede düşünce hürriyeti vadediyorlar mı? Düşünce ve ifade hürriyeti olmayan bir ülkede, halkta düşünme alışkanlığı gelişemeyeceği için, bilgi üretemeyeceğini, başka devletlerinin bilgi ve teknolojisine muhtaç olacağını, bunun bilen ileri devletler, askerinin kafasına çuval geçirerek seni aşağılayacağını açıklıyorlar mı? O zaman kimileri sömürge olmamızı mı istemektedir? (canmehmet)

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 17:06

Sosyal demokrat olsun filan, bak bence bunlar çakmak için kullandığınız kalıplaşmış jargonlar. Her siyasi hareketin sosyal refah toplumu vaad etmesi, küresel sermaye yönetimini uygulayabilmesi, halkın manevi değerleriyle örtüşmesi şart. Yapılması gereken belli, farkı detaylarda. Dış siyasetimiz bilinçsiz gidiyor diyorum ama CHP veya MHP bilinçli olabilirdi diyemiyorum örneğin. Hırsızlık var diyorum ama eskiden yoktu diyemiyorum mesela. Taraf olsak da eleştirebilmek faydalıdır yapın diyorum. TS

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 16:59

Bak hakkat sansürlediler, iyi ki diğerini yazmışım. H. Tahsin, ben bu TOTEMe solcu olmadığımı anlatamadım, o yine de gazı yedi sağ-sol başladı. Garibimin içinde sıkışmış bişeyler. Kusar biter diycem ama zor. Neyse, diyeceğim şu 16:49 yorumun benim vurgulamaya çalıştığım şey. Bir doğru varsa alkışlayacaz, yanlış varsa da eleştirecez. İktidarlar gider ülke bizim, tüm sorunlar yine bize kalır. Mutlak doğru veya mutlak yanlış yoktur siyasette. Bunu anlayamayana AKPciler diyorum ama abiye dokundu. TS

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 16:49

14.34 ve Totem kardeş.siz Sağ sol muhabbetine girince,benim aklıma bir anım geldi.Benim sülalenin çoğu yurt dışında.çoğuda Mhp li Ülkücü, hele gençler çok aşırılar.Fakat,Danimarka,Hollanda ve Almanyadaki seçimlerde bizim Ülkücü akrabaların alayı,Sosyaldemokrat partilere oy veriyorlar.Geçen hafta Danimarkadaki seçimlerde Sosyaldemokratlar için ciddi kampyalar yapmışlar.Keşke Türkiyede sol ve Sosyaldemokrat parti olsada bizde gönül rahatlığı ile o parti için çalışsak.H.Tahsin

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 16:40

Diğerlerini sansürlerler belki bu farklı olsun: isim isim saymaya gerek yok. AKP farklı görüşlerden isimleri (tabi kendi görüşlerini asla dile getiremeseler de) alınca bu bir milli veya ulusal ittifak oluyor, CHP veya MHP yapınca döneklik. Bu ikiyüzlü eblehçe bir bakış açısı değilse nedir? Çıray, Haberal niye gitti, CHP niye aldı da ne oldu beni bağlamaz. Fakat AKP dilini fütursuzca sallayanı tepelemeyi severim. Çünkü statüko karşıtıyım, dün başkası bugün AKP statükosunun. TS

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 27 Eylül 2011 Salı 15:02

AAA... Solcu değilmiş!!Zaten Chp de solcu değil,Zaten sizler gibi kendi halkına düşman olanların solcu olmak gibi bir iddiası olamaz!Ama benim kafamın karışmasınıda doğal karşılayın,Dp nin hızlı neferi Çıray Chp den aday oluyor,Chp ile onyıllarca kayıkçı kavgası yapan Demirel halka seçimlerde Chp ye oy verin diye çağrı yapıyor,Ülkücü diye bildiğimiz HABERAL CHP MİLLETVEKİLİ OLUYOR! VALLAHİ BEN SİZİN NE OLDUĞUNUZU ANLAYAMADIM:)Haa bizim dış politikalarımızda esas ülke çıkarları siz anlayamzsınız.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 14:34

Sana bir de kötü haberim var. Solcu değilim, Yılmaz Özdil'i de hiç sevmem. Varsa başka kategorik kılıflaman, onu da alayım, yoksa güzelce sor sana yardımcı olayım. Rumuzlar arkasında çatışma komik bu sebepten konuya dönelim ama: Sana şimdi sorsam aynı gün bizim dış politika anlayışımıza hem İran hem İsrail hangi mantıkla nasıl karşı çıkar diye, komik duruma düşersin diye korkuyorum. Bu yüzden soru moru yok. Sevgiyle kal. TS

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 27 Eylül 2011 Salı 13:37

Öncelikle ben cim cumlu hitapları kadınlara bile yakıştıramıyorum TOTEMCİM!!hitabı yılışıklık abidesi gibi.Ama bu eblehçe tavrınızın kaynağı ağır abiniz Yılmaz Özdil onu okuya okuya aynı yılışık jargonu kendinize düstür edinmişsiniz.Ayrıca Akp bir siyasi parti ve darbe ile yada statükonun ayak oyunları ile iktidarta gelmedi yani bu ülkenin yarısı sizin deyiminizle Akp ci!!Sizler bir partinin icraatlerini desteklemeyi yalakalık olarak kabul ediyorsanız sizin kimin yalakası olduğunuz malum..

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 09:43

Millet ve devlet sevdalılarına, Hz. Muhammed (s.a.v.) devlet adamlarına çok önemli bir öğüdü vardır. "Düşmana silahı ile mukabele ediniz." Bu doğrultuda, özellikle 21'inci asır bilgi çağında yeni bilgi-teknoloji üretemeyenler çok açık olarak tam değilse bile yarı sömürge olmaktan kurtulamazlar. Bu nedenle, bu halk, yılda en az 120 milyon kitap okumadığında (Halen okur gibi yapılan 18-20 milyon adettir.) Büyük devletlerin şamar oğlanı! olmaktan kurtulamayız. Kendimizi kandırmayalım. (canmehmet)

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 27 Eylül 2011 Salı 00:17

Aslında fikrini tarafgirliğe teslim etmemiş, siyaset etmeyi lidere biat etmek olarak algılamadan düşünebilen zihinlere AKPnin çok ihtiyacı var. Ses vermeye cesaret edemese de bu tip siyasiler AKPde de vardır muhakkak ve fakat onları sahalarda pek göremezsiniz. Haklılar tabi, özel mahkemeye bi denk gelseler, savcıcım walla ben değilim diyene kadar 3 yıl yatarlar. Bu arada yitirilen rant cabası. Bağlayayım, bu sebeple yazarımıza talip olmanız doğal. Olmaz ya, müsait olursa biz sizi ararız. TS

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 22:37

Yav arkadaslar"okuyucular,bilhassada yorumcular" sizlerden cok önemli bir istirhamim var ne olur ben denize yok demeyin..efendim konu hayirli bir is,anlatayim sabirsizlanmayin.Vatanin milletin bütünlügü icin,ülkemizin refahi icin,Allah rizasi icin Bülent Beyi Ak partiye istiyoruz..sahitimiz olurmusunuz ? Allah kavustursun.Bu denli fikir ve ilim adamini Internet tarihinde ilk olarak bir partiden bir patiye gecmesi icin istemis bulunuyoruz,hayirlara vesile olsun.Amin..

Yorumu oyla      56      54  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 22:22

DÜKKANIN ne kadar ciro çekerse,,karın ne kadar artarsa,düşmanın dost olur,evinde sözün geçer,evde konuş çoçuğuna yapacağız,alacağız,gideceğiz de bir süre sonra güler sana,sıkıntı burada,,borçlu dükkanın sahibi çoktur,hiçbir yerde sözü geçmez,,herkes teori,tarih konuşuyor,AÇIKTINMI YEMEK LAZIM,,çoluk,çoçuk bekler,bir şey götüremedinmi ciddiye alınmazsın.SORUN ÜRETİM,GELİŞİM SIKINTI BURADA,,mağdur,mağlup olmuşsak BECERİSİZLİK ve FAKİRLİKTEN OLMUŞUZDUR............zombi

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 21:48

Bir soru: CHP vekiline soruyorsunuz, haklısınız sorun. Muhsin Yazıcıoğlu olayı tam bir garabettir. Konunun AKP iktidarının muhtarlık yaptığı döneme denk gelmesi şanssızlık olmuştur aksi takdirde bu muamma şimdiye kesin çözülmüştü değil mi TOTEMcim? Yaz bunu da arşive olmaz mı TOTEMcim. TS

Yorumu oyla      56      55  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 21:38

TOTEMcim, arşiv oluşturmaya yeni başladım. Mesela methiyeler düzdüğün H. Tahsin de üye olmamış ama aslan gibi arşivi var. Yeni başlamak ayıp değil herhalde. Bu arada "Bildik denizfeneri,Toki Kimin dönemi safsatalartı ile bilgiçlik taslamanın anlamı yok" diyerek bu konuda müthiş bir yaratıcılık göstermişin tebrikler. Yorumlarım orada dediğine göre sen de bu Suriye konusunda ne etmişin bilirsin, uzatmaya gerek yok. Şimdi yenisi geldi ama haklısın bu statükoculardan bizim devrimiz hiç gelmedi. TS

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 21:14

Başlığı görünce benim de KAFAMA TAKILDI; Sizi iyi tanırım, aslında severim de, fakat Abdüllatif şener'i siz satmadınız mı? DYP'yi siz satmadınız mı? Sıra Kılıçdaroğlu'nda mı? Yapmayı lütfen yapmayın.

Yorumu oyla      53      54  
TOTEM 26 Eylül 2011 Pazartesi 21:04

Ben yıllardır buralarda yorum yazıyorum ve yazdığım herşeyin arkasındayım TS. rumuzu ile yazan arkadaş arşivlerden bahsediyor ama daha üye kaydı yapıp kendi arşivini oluşturacak yorumlarına ulaşmamıza izin vermiyor:)Ben hep TOTEM diye yazıyorum üç yıl önce yazdıklarımda orada beş yıl öncede ya sen kimsin?Bildik denizfeneri,Toki Kimin dönemi safsatalartı ile bilgiçlik taslamanın anlamı yok fikir üretin.Haa sizin döneminizde olan bir olay yok çünkü sizin dönem hiç olmadı olmayacakta:)Sevgiler..

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 20:22

Türkiye Cumhuriyeti kurulduktan sonra iki tane fikir adami cikmistir,bunlardan bir tanesi merhum Erbbakan Hoca,digeride talebesi Tayyib Erdogan´dir.Davasi olmayanin tedaviside olmaz,gelmis gecmis liderleri söyle bir gözünüzün önünden gecirmiye calisin,önünüze fikirsiz ve zikirsiz bir sürü politikaci gelir.Lider dedigin ilk önce kendini dis ve ic düsmanlardan korumasini bilmeli,rahmetli Menderesi dikkat ettiyseniz liderler arasina almadim cünkü o kendini ic düsmanlardan korumasini bilememistir.BG

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 19:51

Buradan sn M.vekilime sesleniyorum.Muhsin Yazıcıoğlu Helikopterinin beynini söken subay kıyafetlilerin kim oldukları ortaya çıkarılıp YARGININ önüne konulursa,Atatürke kurulan tuzak,Menderes ve arkadaşlarına kurulan tuzak,A.Kahveciye,Vali Recep Yazıcıoğluna,E.Bitlis Paşaya,B.Aydın Paşaya, özetle,Türkiyeye kurulan TUZAKIN hangi gizli ÖRGÜT tarafından sürdürüldüğü ortaya çıkarılır.Dünyaya yeniden gelipde,yolum TBMM ye düşerse,kendime tek bir görev edineceğim,Bu konuyu sürekli gündemde tutmak.H.Tah

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 19:45

Bu meyanda bir soru soracağım.Muhsin Başkanın nasıl bir Türk ve TÜRKİYE SEVDALISI olduğunu onu yakından tanıyanlar çok iyi bilir.Muhsin başkanın Helikopteri düştü(!).Uzun saatler süren aramalardan sonra nihayet "BULUNABİLDİ(!)".O kaza sonrasını herkes hatırlamaya çalışsın.Kayseri Valisini KİM YANILTTI(!)?.Helikopterin Beyni,karakutusu kayıp(!).Helikopterin beynini söken Subay kıyafetli kişilerin boy boy RESİMLERİ Medyayı süslüyor.Pekala Helikopter askerimi ki,subay kıyafetliler oradalar.H.Tahsin

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 17:04

Akademik bir ağız, halkın anlayamamasını amaçlayan bir STRATEJİK DERİNLİK ile kapılmışız bir rüzgara gidiyoruz. Filistin için bir konuşma yapacaksan en azından liderinin BM Genel Kurulunda olmasını beklersin. Yoksa sorman lazım niye, düşünmek lazım. Birilerini kahraman ilan etmekle dış politikamız kurtulmaz. İçerde oynar dışarda taşar. Ülkemin 4 yanında her gün şehit haberi geliyorsa, bence de bunun dış politika ayağı var tabi, dert hepimizin. Peki burada yönetim hatası sıfır demek doğru mu? TS

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 16:58

H. Tahsin dost, İsrail ve amaçları ne olursa olsun sağlam bir Türkiye'yi kimse alt edemez, şüphe yok. Ben asla orada etkili olmamalıyız demedim zaten. Etkili olalım, ama bilinçli bir etkimiz olsun dedim hep. Bölgede enerji oyunları oynanıyor, bölge halkları başına ne tür bir çorap örüldüğünü 50 sene sonra anlıyor (tabi şanslıysa). Neden o gün kol kolayken bugün hesaplarını donduruyoruz Esad'ın sen de bilmiyon ki. Esad babamın oğlu değil ama bilmek ayağımızın yere basması demek. Bilinç demek. TS

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 15:58

Benzer Saldırıya,bugünkü başbakanımızın maruz kalabileceği konusunda endişelerim var.Bölgede İsrail politikaları ile çelişen politikaların takipçisi olan siyasiler,tehlike altındadır.Çünkü Bölge Yahudilerin "KUTSAL TOPRAKLARI" olan vadedilmiş Topraklardır.Burada bileğini bükemiyecekleri tek ülke var o da Türkiyedir.Bu yüzden Atatürk'ü,Menderesi ve arkadaşlarını kaybettik,Konjoktür uygun olmuş olsaydı,Silivridekiler vasıtası ile Erdoğan ve ekibinide kaybedebilirdik.H.Tahsin-3

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 15:53

Hala 1912 ile 1932 arasındaki POLİTİKALARA tıkalı kalamayız.benden sana tavsiye,bi yolunu bul Atatürk'ün 1936 larda TBMM de FİLİSTİN konusunda yaptığı konuşmanın metnine ulaşıver.veya Sn vekilimiz bu konuşmanın Metnine TBMM arşivinden ulaşıp bizimle paylaşsın.Atatürkün yakalandığı AMANSIZ HASTALIĞIN sebebi mucibesi,Atatürk öldüğünde yaş olarak benden ufaktı.Atatürk'ün Filistin konusundaki görüşleridir...İsraili ilk tanıyan Ülke kim ve NEDEN? bu sorunun cevabını ara bul.H.tahsin-2

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 15:48

14:52 Bak dostum,Halid Meşal'in Türkiyeye çeğrılışını hatırlıyormusunuz.İçimizdeki İsrailliler ayağa kalkmışlardı.Türkiyede Terörün ivmesinin yükselişe geçişi bu tarihle başlar.Bu İsrailin pkk nın baş destekçisi olduğunun kanıtıdır.Davutoğlu politikaları,Meşal görüşmeleri,Suriye ile Esad görüşmeleri,İsraile karşı politikaları üretmemiş olsaydı,Türkiye Ortadoğu Halkları nezdinde bu noktada olamazdı.Bunu görmelisin.Ben sadece özetledim.geniş perspektiften bakmalısın.H.Tahsin-1

Yorumu oyla      60      52  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 15:16

Bak dayanamadım yine: 1. Rumlar sondaj yapmaya dün karar verip bugün sondaja başlamadı herhalde. Bu süreçte nerdeydiniz? Yoksa Bahar'la filan uğraşırken bu gözden mi kaçtı? 2. Rumlar şımartıldı diye bağırmak kolay da, Rumlar kimin döneminde AB tam üyesi oldu hatırlayan var mı? Kim gitti referandumda birleşin diye uğraştı, Rum halkı hayır ile kime vole attı? (Aman AKP'ye demeyin, AKP yüzünden tüm Türk halkına vole attı, esası budur.) Bu sorulara uyumaya devam mı? Sormaya devam edeyim mi? TS

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 15:04

Son olarak, ülkem başarılı olsun yeter ki de biz utanalım. Bu ülke bizim sonuçta utanmak şerefimiz olur. Ama sizin sanal KOMŞULARLA SIFIR SORUN ile kaybedersek bedelinden yine kaçamayacaz. O gün geldiğinde siz ayakta uyusanız da, kafanızı kuma sokup o gün bu sefer de AKP Gömleğini çıkarsanız da sorgulamaktan yoksun bu yorumlarınız burada kalacak ama sahiplenmekten kaçacaksınız. Siz gideceksiniz ama yükünüz kalacak. Bu yüzden, keşke ben yanılsam diyorum yine de, çünkü diğerinin bedeli çok acı. TS

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 14:58

Haaa Bahar sonrası orada Deniz Feneri parıltısının yaşanacağına şüphe yok da, şimdi arşivde dursun diye, bizi utandırmak için kullanman için bir soruya açık cevabını bekliyorum: Türkiye Bahar sonrası zeminde petrol ve petrol türevi ürünlerde ne kadar söz sahibi olacak? Sadece TOKİcilik mi oynayacak, yoksa savaşların asıl sebebi olan ENERJİ konusunda sahada etkili olacak mı? Ama arşive girecek, onun için net cevap istiyom, top dolaştırmak yok. TS

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 14:52

Arap baharının çiçeği olma adayıyız diyosun H. Tahsin, inşallah olur. Yalnız, tarihçeden bahsetmişken Suriye Esad yönetimi ile ısınan ilişkiler sonrası patlattığın havai fişek tarzı yorumarın da arşivde duruyo. Bizim kafayı kuma gömmeye çalışmadan önce Talat Atilla'dan rica etsen de o yorumları revize etme şansı verse sana. O gün harikulade olan Esad yönetimi şimdi neden Bahar'ın havası bozuk detayı oldu açıklayacan mı yoksa uyuyom uyandırmayın mı diyon? TS

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 13:47

Davutoğlu politikalarını eleştiren arkadaşlara,Suriyedeki "BAHARIN BAŞLAYIP" sona ermesinden sonraki ZEMİNDE söyleyeceğim çok sözler olacak.Bu nedenle "E-DERGAHA" yaptıkları yorumların altına isimlerini ve nicklerini yazsınlar.Ayakta uyumakta ısrar etmenin hiçbir anlamı yok.Kafanızı kuma sokmakla,gerçeklerin üzerini örtemezsiniz.H.Tahsin.

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 13:36

Bu PKK ile görüşme meselesinde de tam sessizlik hakim. Elin IRA lideri bizden çok şey biliyo, yürümeden koşmayın diyo ama biz bilmiyoz. Misal, mutabakat neydi? Niye Başbakan imzalasın dediler de imzalamadı? İmzalamamasına rağmen ne dendi ki seçime kadar ateşkes oldu da sonra eylem daha sert başladı? Bu kan dursun görüşmesiyse, kanı durdurmayı başaramayan yönetimin elçisi neye dayanarak MİT'in başına getirildi? MİT'in başı olmak cezası mı ödülü müydü? Ödülü ise neden, neyi becerip haketti? TS

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 13:28

Füze kalkanı meselesi için ne yazsak bu arkadaşlara anlatamayız. Yalanı yeterince tekrar edersen kendin de inanırsın durumu, yapcek bişey yok da, güçlüysen hiç olmazsa parasını verip aldığın, sonra parasıyla bakıma gönderdiğin o Heron'ları alcen. Nooldu o Heron'lara, hani bahane nasıl üretceksiniz buna? Üstü örtüldü, hatırlayan yok. Paramız orda rehin mi tutuluyor niye sormuyoz? Çünkü bu AKP tezahuratı tamam da biz sizi yeşil sahalarda da görelim deyince arkadaşlar hızla sıvışıveriyo. TS

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 13:19

Davutoğlu'na sahip çıkacam diye her türlü mantık çizgisinden uzak kalan arkadaşa: KOMŞULARLA SIFIR SORUN, ya başlık yanlış ya siz Türkçe bilmiyonuz. Böyle bir dış politika olamaz dediğimizde işte Suriye ile ilişkiler, ortak Meclis, sınırları kaldırmak, getirdiği ekonomik menfaatler diyenler şimdi "yok bir de o yönetime sahip mi çıkacaz" diyolar. Tabi sorun olacak ve sorunlar yönetilecek, başta savunup şimdi örtbas ettiğiniz mantıksızlığı artık idrak edin. Ama yok o yandaşlığa aykırı di mi? TS

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 12:36

Kılıçtaroğlunun 26 Eylül Pazartesi günü kamuoyuna verdiği Yeni ANAYASA çalışmaları konusundaki tavrı ile,BDP yi TBMM ye davet etmesi,takdire şayan bir tutum.Ayrıca "Akil Adamlar" talebi üzerinde ısrar etmesini Ülke çıkarları açısından çok çok önemli bir tavır olarak görüyorum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 12:26

Hülya kardeş, Lozanda bizim başka türlü hareket etme imkanımız yok gibiydi.Biz yatalık kalkalım, Atatürkün dahiyane işlettiği siyaset STRATEJİSİ sayesinde, İngilizler bizi LOZAN Masasına oturttular.Atatürk,SSCB deki Dış Türkler ile girdiği sıkı ilişkiler neticesinde,aldığımız 29 Savaş teyyaresi ve 300 bin ton Silah ve Mühimmat olmamış olsaydı.Enver Paşanın Buhara hanlığından Tonlarca Altını Moskovaya gönderememiş olsaydı,biz Lozan masasında yoktuk ve Sevre de mahkümduk.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 10:47

Ve NAT0-Türkiye ilişkisi, Türkiye (Osmanlı), batıdan ilk büyük kazığı, 1852-53 yılında Rusya'nın Osmanlıdan (kasıtlı olarak) istediği ayrıcalıkları alamaması neticesinde yapılan Kırım savaşında; 2'nci kazığı, 1946'larda yine Rusların Türkiye'den istediklerinde yemiştir. İlki Osmanlının borçlanması ve yıkılması, ikinci kazık, Türkiye'nin NATO'ya itilmesi ve İsrail'in kurulmasına göz yumulması ile sonuçlanır. Bizim meselemiz, dünyada kurulacak yeni dengelerle çözülecektir.(Canmehmet)

Yorumu oyla      59      49  
hulya 26 Eylül 2011 Pazartesi 10:40

(2)Dostluk hikayeleri anlatıp Rauf bey in samimiyetini ve saflığını kullanarak Türkiyeyi kıskıvrak pençelerine alıyorlardı.Amiral Caltrhope istekleri doğrultusunda mütarekenin imzalandığı gün Rauf bey'in endişelerine karşılık gizli bir mektup veriyordu.Rauf bey işte bu mektubun içinde yazılı sözlere güveniyordu.Amiralin vaatlerinin ne hukuki ne vicdani hiçbir bağlayıcı niteliği yoktu.Rauf by anlaşmadan 14 sonra kanaatlerindeki affedilmez yanılğıyı anlıyor.13 ksım 1918 de İstanbul İşgal ediliyor

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 10:33

Terör örgütüyle pazarlık yapılmaz,görüşme yapılmaz diye diye 27 sene geçmiş 1984 'deki ilk eylemlerinden bu yana kaç kez pazarlık yapılmış ,sonuçları getirisi ne olmuş ,görüşmesek ne elde ediyoruz ,bunca yıl böyle bir terör felaketine karşın nasıl bu durumda kalıyoruz.Başka hükümet olsa ,koalisyon olsa çözüm önerisi ne MHP'ye göre ne yapmalıyız,CHP'ye göre ,BDP'ye göre inanın ben konuşulanlardan çıkabilecek net bir ÇÖZÜM göremiyorum ,mevcut durumu nasıl çözebiliriz,başka bir yol var mı ?

Yorumu oyla      55      50  
hulya 26 Eylül 2011 Pazartesi 10:25

(1)Yazınızı okuyunca "Mondros Mütarekesi"n de Türk heyetinin nasıl kandırıldığı geldi aklıma;İngiliz dostu Rauf bey görevlendirilmiş ve üzerinde durdukları en önemli noktalardan biri İstanbul'un işgali anlamına gelecek herhangi bir kararın alınmamasıydı.Ancak Türkler güvenliği sağlayamazlarsa, İtilaf devletleri kendi vatandaşlarını korumak gereği duyabilirlerdi.İngilizler, bütün şartlarını gayet ustaca manevralarla Türk heyetine kabul ettiriyorlardı.Türk heyetine "ödün" veriyormuş gibi yapıp

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 26 Eylül 2011 Pazartesi 10:16

İsrail'in, Batı ile olan ilişkisi; İsrail devletini kuran dönemin büyük ülkeleri Fransa ve İngiltere'dir. O dönem büyümek isteyen ABD'de de destek vermiştir. Özetle, İsrail, doğrudan, İngiltere-Fransa ve ABD'nin dolaylı olarak Rusya ve Almanya'nın ileri karakolu ve silah satılması için kışkırtıcı kuklasıdır. Ve Yahudi bankerlerin, kimi medyanın pompaladığı gibi, dünyayı perde arkasından yönettikleri gibi bir durum da yoktur. Olsaydı, bu kadar zulüm yaşamaz, ülkelerden kovulmazlardı. (canmehmet)

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 25 Eylül 2011 Pazar 22:43

Terör ergütünü palazliyan sebepleri ortadan kaldirmayi kendilerine siar eden icraat hükümetini yok saymaya kalkmaniz size hic bir maddi ve manevi menfaat saglamaz Bülen abi,size " Abi olarak hitap yapmami" lütfen yadirgamayiniz,ayri dünya görüsümüz ve siyasi tercihimiz olabilir,önemli olan sizin cana yakin üslübünuz okuyucuya olan yakinliginizdir.Ammada cümleyi uzattim,nerede kalmistik,evet sayin Bülent Bey,sizde bilinc altinda cok iyi biliyorsunuz terör ve fakirligin anasini aglatan Erdogan´dir

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 25 Eylül 2011 Pazar 20:27

PKK ile AKP nin görüştükleri ortaya çıktı. Demekki seçimden önce PKK AKP nin iktidara gelmesi için terör olaylarını durdurdu,insana ortak çalıştıklarını düşündürüyor.Şu anda İsrail ile kavga edermiş gibi olmasak,füze kalkanları gündeme geldiğinde Türkiye çok etkili mualif sesler çıkardı.AKP İsrail ilede anlaşmış gözüküyor.Filistinin ablukasıyla uğraşacağına doğuda güneydoğuda polis ve askerimizin ablukasını kaldırsa da terörü bitirseler.M.A.

Yorumu oyla      64      52  
Misafir 25 Eylül 2011 Pazar 19:36

Bülent Bey, iki sanal danışmanınız da aynı. Ellerinde birer çekiç, herşeyi çivi olarak görüyorlar. Onlara tekrar soruyorum, hem sıkı Türkçü hem de AKPci nasıl olunuyor? Türküm diyemeyen ama gürcü olmakla iftihar eden birinin kuyruğunda dolaşmakla Türkçü tarihçi olma iddiasını nasıl aynı kazanda kaynatabilirsiniz? Bana ekomomi-tarih-felsefe-cartcurt nutukları atmadan mantıklı bir yanıt versinler. Bunu adı sadece kendini tatmindir, halk arasında ne dendiğini bilirsiniz. Dürüst olabilseler, yeter.

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 25 Eylül 2011 Pazar 14:05

PEKAKA konusunda katılmıyorum,,tunceli ve kandil BAMBAŞKADIR,,kandilin içide ALLAK,BULLAK bence,kısaca PKK kaos içinde,,TAM BİR ÇORBA,başlarını toprağa gömsek darmadağın olacaklar,,ama SIFIR SORUN SÖYLEMİ KULAĞA HOŞ,,bu coğrafyada SIFIR SORUN OLMAZ,OLMAMIŞTIR,OLMAYACAKTIR,,kim erken kalkarsa ve GÜÇLÜ OLURSA YÜRÜR,yapamadık,BİR DÜZİNE GOL YEDİK,,füzede,suriyede,rumda,pkkda,israilde vb.BU GİDİŞAT İYİ DEĞİL,,bir partiyi AŞAR BU İŞLER,,EL,ELE VERMELİYİZ,,BAŞKA ÇARE YOK,,BATIYORUZ BENCE.........zombi

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 25 Eylül 2011 Pazar 13:44

Ortadoğu halklarının büyük çoğunluğu son ikiyüz yıldır sürekli kargaşa ve zulum içerisinde yaşamaktadır.Nedeni tamamen kendilerinden kaynaklanan bir durumdur.Bu halkları kurtarılması için onları kullananların elinden kurtarmak lazım.KURTARICI da TÜRKİYEDİR.Davutoğlunun izlediği politikaların sonucu,Ortadoğu HALKLARININ tek umudu Türkiye,noktasına gelinmiş olmasıtarihin seyrini değiştirecektir.Beklentim,benim Milletimin vekillerinin,Ortadoğunun YÖNETİCİLERİNE değil,HALKLARINA el uzatmasıdır.H.T-2

Yorumu oyla      59      57  
Misafir 25 Eylül 2011 Pazar 13:38

Sn Kuşoğlu,belirtmiş olduğunuz, "kafama takılanlar" konusu benimde kafama takılanlardır.Terör konusunda hemfikiriz,fakat dış politika konusunda ayrıldığımız noktalar var. Tahminim odurki ortadoğuya aynı pencereden bakıyoruz,fakat siz Siyasalda,ben ise DTCF de okumuş olmamdan kaynaklanan nüans farkları var.Kafanızı şişirmeden özetliyeyim.Ortadğu halkları içerisinde bize düşman olan iki millet var.Bunların ikiside gayrimüslimdir ve nufuslarıda Ortadoğunun %2 si kadar yoktur.H.Tahsin-1

Yorumu oyla      60      56  
TOTEM 25 Eylül 2011 Pazar 12:59

Arayın dersek sıfır sorun politikasına sadık kalmış olurmuyuz?Sizin beklentiniz ve isteğiniz bumu?Terörden dem vurmuşsunuz ama Genel başkanınız hükümete silahla olmaz silahsız çözüme evet derseniz destekleriz diyor buna söyleyecek tek sözünüz yokmu?Yok tabi çünkü o sizin genel başkanınız.O yüzden diyorum siyaseten birilerine göbek bağı olanlardan gazeteci olmaz çünkü gözleri görsede dilleri söyleyemez.Lütfen ama lütfen enazından dürüst olun ve akp ye muhalefet edeceğiz derken ülkemize etmeyin.

Yorumu oyla      57      58  
TOTEM 25 Eylül 2011 Pazar 12:56

Sayın Kuşoğlu şimdi olayları çarpıtma konusunda doktora yapmaya başladınız..Şimdi söyleyeceklerimi sizde biliyorsunuz ama siyasi kimliğiniz gereği tribünlere oynamanız gerekiyor.Komşularla sıfır sorun demişsiniz.Sizce bu politika gereği Suriye rejimine destek verirsek sıfır sorun yaşamış olurmuyuz?Oldu diyelim yıkılacağı aleni belli olan Esat rejimi yıkıldıktan sonra Suriyer ile sıfır sorun politikası işlermi sizce?Yada israile buyur akdeniz senin dersek rumlara gelin bizin kıyılarda da petrol-

Yorumu oyla      58      59