YORUMLAR
Toplam 36 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 25 Eylül 2011 Pazar 01:14

hem sıkı Türkçü hem de AKPci nasıl olunuyor? Türküm diyemeyen ama gürcü olmakla iftihar eden birinin kuyruğunda dolaşmakla Türkçü tarihçi olma iddiasını nasıl aynı kazanda kaynatabilirsiniz? Bunu burada bunca yoruma imza atmışlar varken ortaya sormak hakkımdır. Bana o kadar ekomomi-tarih-felsefe-cartcurt nutukları atmadan mantıklı bir yanıt versin birileri. Akıl-mantık hakimse eğer, bunu adı sadece kendini tatmindir, halk arasında ne dendiğini bilirsiniz. Bari okurları kandırmayın, dürüst olun.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 24 Eylül 2011 Cumartesi 20:19

İSLAM;bizim ve İNSANLIĞIN tek kurtuluşudur,,BİZ NE ZAMAN,,BU GERÇEĞİN FARKINA VARIP,,ALLAHA ve PEYGAMBERİNE TABİİ olursak,,İNŞALLAH bu acziyetimiz sona erer,,HİÇBİR BEŞERİ ideoloji başarılı olamamıştır,,O-LA-MI-YA-CAK-TIR,,beşeriyet aciz kalmıştır,,inim,inim,inlemektedir,,bu gidişle devam edecektir inlemeye,,600 sene bizi AYAKTA TUTAN,,İSLAMİYETTİ,,yiğit düştüğü yerden kalkar,,BAŞKADA HİÇBİR ÇARE YOKTUR,,karıncadan,,İNSANA kadar ADALETLE HÜKMEDER,,MECBURUZ BUNA BAŞKA YOLLAR BİTTİ...........zombi

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 24 Eylül 2011 Cumartesi 13:39

Dünü öğrenmeden yarınları kurgulamak; Ünlü ingiliz istihbaratçısı tarafından yazılan ve "Türk düşmanı!" olarak tanıtılan "Bozkurt" isimli vardır. Kitap uzun süre sansürlenmiş ve ayıklanarak yayınlanmıştır. Dikkatli bir gözle okunduğunda kitap asla bir Türk ve Atatürk düşmanı değil, Osmanlı-Müslüman-Türk düşmanıdır. Bunlardan ne anlaşılmalıdır? Türkler hergün bir devlet kurabilecek yetenektedir. Ancak, Müslüman Türkler bir cihan imparatorluğu kurmuşlardır. Batı'nın derdi İslamdır. (canmehmet)

Yorumu oyla      64      50  
Misafir 24 Eylül 2011 Cumartesi 13:27

Dünü öğrenmeden yarınları kurgulamak; Osmanlıyı kim yıktı? Osmanlıyı yıkan Evanjelik İngilizlerdir. İngilterenin dış politikası İngiltere'nin Evanjelik Başbakan Gladstone (1860'lı yıllar)ile değişir. Evanjeliklerin derdi Türkler değil, Müslüman Türklerdir. Bunun devamında Bizde ilan edilen Cumhuriyet, Kazım Karabekir Paşa'ya (günlüklerine) göre, İngiliz komiserdir. Dünyanın gelişmiş demokrasisine sahip İngilizler halen monarşi, krallık ile yönetilmektedir. Ve... (Canmehmet)

Yorumu oyla      64      49  
Misafir 24 Eylül 2011 Cumartesi 13:21

Dünün etkenleri öğrenilmeden yarınlar doğru kurgulamaz. Örneğin; İsrail'i kim kurdu? Medyada yaygın anlatımı ile İsrail Devletini Siyonistler kurmuşlardır. Gerçeğinde, İsrail'in kuruluşunda Fransızların Hindistan'da kovulması, Ve Napolyon'un Mısır'ı işgalinde donanmasının ingilizlerce yakılması ile Akka yenilgisi nedeniyle zor durumda kalmaları sonucunda, 1799'da Avrupa gazetelerine verdikleri ilanda, Yahudilere yardımları karşılığında Filistin'de yurt kurma vaadi vardır. Ve... (canmehmet)

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 24 Eylül 2011 Cumartesi 13:11

Türkler çok büyük ama pabucumuz küçük. Ayak bir türlü girmiyor Hergün 3 5 vatandaş asker memur terör saldırısında ölüyor Ordusu dökülüyor ABD nin politikalarını uygulayacağım diye ne söylediği belli olmayan rüzgara göre yön değiştiren Muhteşem bir Başbakanımız var Türkiye uçuyor masalları ile transa geçen ama cebini kontrol edince bir şey bulamayan çok hayalci bir halkımız var. Hergün tv lerde kim kimle evlensin programları ile uyutuluyor ama hala sesi çıkmayan müthiş bir koyunlar ülkes

Yorumu oyla      57      54  
Misafir 24 Eylül 2011 Cumartesi 08:27

Hacim YS, bak simdi şifreni çözdüm. Filistin lideri filan salonda yoktu, e o zaman sen diyon ki zaten konuşma onlar icin değil. Asıl OBEMA icin konuşuyor. Adamlar şöyle yap, baharın çiçeği ol demiş simdi de oturduğu yerden eserini hayranlıkla seyrediyor diyon yani. Olmadı Hacı YS, bir TC başbakanı alet oluyor, sahne yapıyor durumunu ima etmen hoş olmadı. Kınandın. TS

Yorumu oyla      56      59  
Misafir 24 Eylül 2011 Cumartesi 07:50

OBEMAnin hayranlık duydugu o konuşmayı Filistin'li yetkililer ve diğer bir cok Arap lider de zahmet edip dinleseydi daha anlamlı olurdu sanki. Başbakan sevsek de sevmesek de bizimdir ve hepimizi temsilen orda. Yaptıgı iyi de kötü de hepimizin. Gözden kaçmasın diye soyluyom, sanki figüran kürsüde konuşur OBEMA sahne yaparken esas oğlanlar salon dışında pazarlık halindeydi orada.

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 24 Eylül 2011 Cumartesi 00:02

Sayin yorumcular,hadi digelim sevgili Bülent Bey anamuhalefet bir partide Milletvekili,Basbakanimizi pür dikkat dinliyen OBEMA nin hayranlikla izledigi o görüntüleri sümen alti yapmis,yani gündeme tasimamis size ne oluyor Allah askina sizler niye buraya tasimadiniz,inanin ben bir ara düsündüm konusma sirasinda oradan sinek gecseydi OBEMA farkinda olmayacakti.Ben Basbakanimizin ABD Basbkanini etkilemesinden gurur duydum,ya sizler ! YS

Yorumu oyla      61      53  
Misafir 23 Eylül 2011 Cuma 21:22

Kılıçtaroğlu şuanda Samanyoluhaberde konuşuyor vede çok doğru sözler söylüyor..

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 23 Eylül 2011 Cuma 20:51

16:41 de yazan sevgili dostum."Türk Milleti Yüce bir Millettir,600 yıl dünyaya hükmetmiştir...".Evet Türk Milleti çok büyük bir Millettir sözüne katılıyorum da,600 yıl olayını birkez daha inceleyelim.Ben buradan iddia ediyorum ki Yazının icadından günümüze, bilinen Tarihin 4/5 inde Türkler,Dünyaya egemendir.Özetleyecek olursak,son ikibinlik Dünya Tarihinin 1300-1400 yılında Türkler dünyanın tek egemenidir.M.Ö cesine gidersek rakkam çok daha artar.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 23 Eylül 2011 Cuma 20:11

Osmanlı 1911-12 de İŞGAL edilip PAYLAŞILMAYA başlandı,1906 in Haziranında REVAL de Paylaşım planı yapıldı,Neymiş,"Enver Paşa Osmanlıyı birinci dünya harbine soktu"..Bu bir ERMENİ yalanıdır.Çünkü haçlılar ile birlik olup,bizi ARKADAN HANÇERLEYEN Ermenilere,Enver ve Talat paşa kan kusturmuştur.İhanetlerinin bedelini misli ile ödetmiştir.Onlarda bugün bizden intikamlarını içimize sızark "çok başka türlü" almaktadırlar.NOT: bir önceki isimsiz yorum bana aittir.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 23 Eylül 2011 Cuma 20:07

"Osmanlıyı birinci Dünya Savaşına Enver Paşa soktu",sözüne inanan arkadaşlar,böyle bir olay yok.Bu söz tam bir çarpıtma ve PALAVRADIR.Lütfen sorgulama yapmadan ykitaplarda yazılan olayların önünü arkasını okumdan,SORGULAMADAN okuduklarınıza inanmayın.Türkiye Milli Eğitiminde okutulan RESMİ TARİHİN %80 ni YALANDIR,palavradır,SAHTEKARLIK doludur.Milli Eğitimin yetkilisi beni mahkemeye versin.Buradan iddia ediyorum,Okutulan tarihin %80 yalandır.Osmanlı 1911-12 de işgal edilip Paylaşılmaya başlandı.

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 23 Eylül 2011 Cuma 16:41

TÜRK MİLLETİ yüce bir millettir, 600 yıl dünyaya hükmederek bunu gösterdi.Bunu bilen kuyruk acısı olan ülkeler başımızdan belayı eksik etmemeye çalışmaktadır,oyuna gelmeyelim.Enver paşa popülerdi ama;Osmanlının 1. dünya savaşına girmesine öncülük etti,Filistin,Irak,suriye,Sarıkamış Allahuekber dağlarında osmanlı askerlerine büyük kayıplar verdirdi.Bugün başbakanımız da popüler,kayıplarımızı tarih gösterecek. ALLAH memleketimizi MİLLETİMİZİ korusun.M.A.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 23 Eylül 2011 Cuma 13:03

09.50,1908 Haziranında Reval de bir araya gelen 7. Edvard ile Rus çarı 2. Nikola arasında geçen görüşme ile Osmanlı topraklarının PAYLAŞIM müzakeresi,Ekim 1917 Rus Devrimi ile şekil ve boyut değiştirmek zorunda kalmıştır.Bu "ŞEKİL ve BOYUT değiştirmenin" nihai şekillenmiş hali 24 Temmuz 1923 de Rus SSCB Delagasyonunun ŞAŞKINLIK içerisinde LOZAN salonunu terk etmesi ile bugünkü ORTADOĞU Coğrafyasının temelleri atılmıştır.Bu sürecin detaylarını buraya yazmaya kalkarsam,"hain damgasını" yerim.H.Tah

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 23 Eylül 2011 Cuma 12:38

BASINDAN YORUMSUZ: Erdoğan, BM Genel Kurul kürsüsünde esti gürledi. İsrail'e yüklendi, Filistin'e sahip çıktı. Erdoğan, konuşurken M.A.Birand'ın gözleri Abbas'ı ve diğer Filistinli ve Arap yetkilileri aradı. Ancak onlar yerinde yoktu. Birand: "Bu manzara bize bazı gerçekleri gösteriyor. Arap halkı sizi sever ama bugün Arap ülkelerini yönetenlerin politikaları birbirleriyle çekişmek çelişmek-çelme takma temeline oturtulmuştur. Sırtınızı sıvazlayanı, kardeş edebiyatı yapanı ciddiye almamalıyız."

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 23 Eylül 2011 Cuma 12:21

RAKAMLAR arasında kaybolmayalım,gelişmişlik ölçüsünü,KULLANDIĞIN EŞYAYA BAKARAK KARAR VER,,hemen bak;üstünde,evinde,işyerinde,sokakta,mahallende,hastanede,askeriyede,,NE KADARI YERLİ,,BU KADAR BASİT,,günlük,güneşlik hava var,KIŞ GELDİMİ NE YAPACAĞIZ,,ambar sağlam değilse AÇIZ,AÇ,,sattığın 10 lira,,aldığın 50 liraysa ambar BOŞ DEMEKTİR,,evde HANIMINA ANLAT,,eskiden çoçuk bezimi vardı,eskiden mama'mı vardı,eskiden DOĞALGAZ'mı vardı,PLAZMA,İNTERNET,CEP TELEFONU,vs.psikoloğa git der sana.......zombi

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 23 Eylül 2011 Cuma 09:50

"Enver Paşa ise İslam dünyasında kimsenin olamadığı kadar popülerdi. Ha! Bir de 100 yıl önce Ortadoğu şekillendirilmişti şimdi yine şekillendiriliyor…" H. Tahsin'e yapılmış bir orta diyorum bu. Füze kalkanını bile tarihe yaslamıştı abimiz. Şike var! Gerçi H. Tahsin ilk turda bu ortayı pas geçip, topu ekonomiye çekti ama neyse. İkinci turda H. Tahsin'in bu konuya girmesini teşvik ve talep etmek kaçınılmaz oldu. Ekran başında heyecanla bekliyorum. BıttımSabunu

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 23 Eylül 2011 Cuma 08:07

İktisatçı veya ekonomist değilim. Makro dedikleri ekonomik göstergelerin olumlu olduğunu, bankalarımızın batmadığını, bir Yunanistan, İspanya olmak durumunda kalmadığımızın hakkını vermek lazım. Bununla beraber, borcun artık kamu üzerinden kalkıp doğrudan bireye ve özel sektöre indiğini de kabul edebilmek lazım. Mesela kredi kartlarında yapılan düzenleme ile borcunu artık nakit avans yani artan borç ile ödeyemeyecek vatandaşlar ne demek istediğimi yavaş yavaş anlayacak. Üzücü ama böyle. GKA

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 23:26

Yorumcularin bir cogu bu sefer rakamlarla bazi konulari ispatlamaya calismislar,dogrudur rakamlar yalan söylemez,yanliz "ekmegi ekmekciye" vermeyi unutmayalim..neredeyse bütün dünya ülkeleri yerinde sayarken,hatta iflaslar konusulurken bizim ülkemizin kredi notunu yukari cekenler benim babamin usagi degiller,sizce tarafli yada torpillimi davrandilar.Arkadaslar lütfen yorum yazarken düsüncelerinizi tarafli oldugunuz siyasi hareketin gölgesinde birakmayin,tabiri caizse yorumlarinizi satmayin. BG

Yorumu oyla      60      57  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 21:10

1950 Ekonomik rakkamları ile, 1960 Ekonomik rakkamlarını mukayese etmeye kalkanlara bir sözüm var.Traktörün Türk Çifçisi ile buluşturulması ile,Elektirik Üretiminin mukayese edilmesi ile,Enerji tüketim rakamlarını mukayese etmeye kalkarsanız,benden size söylemesi,dudaklarınız uçuklar.Rakkamlarda yüzde BİNLİK farklar var,yüzlük dilimler yetmez baylar,yetmez.Menders ve Arkadaşlarını asıp,Türkiyenin müthiş kalkınma hızına yeniden kavuşabilmesi için tam 42-43 yıl GEÇMESİ beklendi.

Yorumu oyla      59      52  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 18:46

Artan ihtiyaç ve lüks tüketimi karşılayabilmek amacıyla enerji üretim ve tüketiminde büyük bir artış olabileceğine katılıyorum. Yine artan tüketimin tarım üretimini artışı da yapabileceği mantıklı. Fakat ciddi bir tarım ithalatı artışı olduğunu da kaçırmamak gerekir bence. Enerji üretimi de doğrudan (Bulgaristan elektrik ithalatı gibi) veya dolaylı (sıvı veya gaz yakıtlar ile elektrik üretimi gibi) ithalat artışını tetikliyor. Dolayısıyla o göstergeler bizi ters köşeye yatırabilir. İlginize. GKA

Yorumu oyla      60      54  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 16:33

Türkiye son yıllarda Ekonomik kalkınma ve GELİŞME anlamında Dünyaya DERS veriyor durumdadır.Kamu Dış Borç Stokunun,Merkez Bankası Döviz rezervinin altında bir rakkama düşmesi,Cumhuriyet Tarihinde görülmemiş bir olaydır,Dünyada da Nadir Ülkelerde görülen bir husustur.Çok zengin yeraltı kaynaklarına sahip Ülkelerde görülen bir durumdur.Kamu Borç stokunun GSMH olan oranımız itibarı ile,Dünyanın en gelişmiş Ülkelerini geride bırakan bir tabloya sahibiz.Merak edenler ORANlar tablosuna baksınlar.H.T.

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 16:28

14:21 de yazan Misafir arkadaş, benimde kastım sizin vurguladığınız husustur.2002 deki Türkiyenin Ekonomik paritelerini gösteren rakkamlar ile,2010 yılının Ekonomik rakkamlarını mukayese edelim.FAKAT HER ALANDA Mukayese edelim.8 Yılda TÜRKİYE her alanda %300 büyümemiş ise, gelişmemiş ise,ben herkesten özür dilemeye hazırım.Türkiye ne zman gelişip büyümeye hızlı bir hamle yapacak olsa, Dış çevreler ve onların içerideki uzantıları olan malüm çevreler tarafından sabote edilir.H.Tahsin.

Yorumu oyla      65      52  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 16:13

sayisi dostlarindan cok ise,öyle bir ülkede yasiyoruzki"Yamyamlarin bile bu topraklarda gözü vardir" durum bu kadar aleni ortadayken kuyunun derinligini sadce iktidar partisine ölctürmek ne kadar ahlaki bir durumdur.Kisaca toparlarsam baskasinin basarisizliklari üzerine kendi basarilarinin hesabina yapanlar hep kaybetmislerdir,telef olmuslardir.Diger tarafindan "Arap bahari" yakistirmalari yanlis bir teshisdir,bu olsa olsa ortadogu halklarinin siyonist yapilanmalara olan haykirislaridir.-3-

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 15:08

DEVLET ADAMI,SİYASET CİDDİYETİ BUDUR,,TEBRİKLER,sn KUŞOĞLU,bu teşhislerinize olumsuz bakacak bir İNSAN DÜŞÜNEMİYORUM,,hangi görüşten olursa olsun HEMEN YAKALANIR BU teşhiste,,RÖNTGEN ORTADA,,işte TEDAVİ zor,,burada işler karışıyor,,biz 3OO yıldır tedavide uzlaşamıyoruz,,burasını nasıl hallederiz bilmiyorum,,ortadoğu yapılandırılıyor,ŞARTLAR BÖYLE,,emperyalizm çok istiyor diye değil,,RAKİP ÇIKIYOR ondan,,bizim en büyük tehlikemiz FİRAVUNLAR tarafından UYUMLU İSLAM ile uyutulmak camide,,,,,,zombi

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 14:47

muhalefet partilerinin kendilerini bu sorumlulugun disinda tutmasi,tasin altina elini koymamasi hicte ahlaki bir durum arzyapmaz.Evet ortadoguda yazarin dedigi sekillenmeler oluyor bilinen yada bilinmiyen gücler tarafindan.Iktidara yüklenirken muhalefetide unutmamaz gerekiyor.Millet bir gözü ile iktidari gözetlerken diger gözünlede muhalefete süzer.Muhalefetin görevi iktidarin basarisiz olmasini beklemek degildir,bu türlü bir parti siyaseti halk tarafindan hos karsilanmaz hele düsmanlarinin -2-

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 14:43

merak etmeyin sayın kuşoğlu dimdik ayaktayız bu kez bu oyunu millet olarak bozacağız millet olarak çok iyi farkındayız şer cephesinin neden böyle bir saldırıya geçtiğinin.gerekirse bedel ödeyeceğiz ama bu ülke küllerinden yeniden doğacak hiç merak etmeyin.

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 14:41

Bazen köse yazarlarinda yazi yazmak sendrumu gibi bir hal olur,iste bugün bendede buna buna benzer bir durum hasil oldu,köse yazisi yazmak kadar yorum yazmakta cok zor olur.Yorum yazmasam kalbim siksacak gibi oluyorum,yazsam bir türlü yazmasam bir türlü.Her vatan severin bu topraklara can borcu vefa borcu vardir.Dolayisiyla bir nebzede olsa acizane yorum yzmakla bu görevimi yerine getirme rahatligini yasamak istiyorum.Bilindigi gibi bir ülkeyi sadece iktidar partisi yönetmez yönetemez, -1-

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 14:21

Sn.H. Tahsin'in 12:53 yorumu enteresan, katılmamak mümkün değil. Aynı soruyu yani "1950 Yılında Türkiyenin ENERJİ Üretimi ile 1960 Yılındaki Enerji üretimini mukayese ediniz,tabi tüketimini de.Keza Türkiyenin 1950 yılında ekilmekte olan Tarım alanlarının kaç hektar olduğu ile 1960 da ki ekilen tarım alanlarının mukayesesini yapın" sorusunu özellikle tarım üretim kapasitesi/ithalat oranı açısından günümüzde soracak olursak nasıl bir tablo olduğunu merak ettim. Bilgi sahibi olanlardan rica ederim.

Yorumu oyla      58      50  
TOTEM 22 Eylül 2011 Perşembe 13:55

Güçlü ülke olma hasletini dile getirirken bunun bugünden yarına olacağını söylemedikte,beklemedikte ama bu yolda olmak gerek ve bunun yolunda olma ışığı bile bizdeki dinamikleri harekete geçiriyor bu bile bu yolda çok önemli bir adım değilmi?Dünya artık küçük bir köy gibi basın yayın araçları ile dünyada gelişen herşeyi takip mümkün ve bu da psikolojik savaşı ekonomik ve askeri savaşlar kadar önemli kılıyor o yüzden türkiyrenin yakaladığı bu psikolojik başarısını bence küçümsemeyin.

Yorumu oyla      55      52  
TOTEM 22 Eylül 2011 Perşembe 13:51

Sayın Kuşoğlu kaleminizi iyi kullandığınız ve düşüncelerinizi daha sakin ifade ederek daha inandırıcı olduğunuz kesin ama analizlerinizin yine bir bölümüne katılmıyorum.Başımızda terör belası varken nasıl başka ülkelerin içişlerine karışabilir demişsiniz!!Bu son derece yanlış bir yaklaşım zira Abd nin başında da terör var,ingilterenin onyıllarca ira diye İspanyanın Eta diye terör belası vardı ama bu ülkeler hiçbirzaman başka ülkelerin içişlerine karışmaktan geri durmadılar-Ayrıca bizler-

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 13:38

Buyuk ulke olmak fikri bizim genlerimizde var buna kusku yok ama toplum olarak entellektuel beceremiz buna yetecek mi orası supheli.

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 12:57

Sn Kuşoğlu,1960 ile 1960 Türkiye rakkamlarını yan yana koyunuz,2002 ile,2010 Türkiyesinin rakkamlarını da yan yana koyun,sonra Türkiyenin önüne neden birçok engeller konuluyor,cevabını arayın.Şunu unutmayınız.Türkiye artık YÜKSELME devrine girmiştir.Bu AKP iktidarı olmasaydı da gerçekleşecekti.Bu tarihin yüklediği misyon.Türklerin 200 Yıllık gerileme ve duraklama dönemi bitmiştir.Başbakan sn Kılıçtaroğluda olsaydı fazlaca değişen hiçbirşey olmazdı.Zira Tarin yüklediği misyon gereği bu.H.Tahsin.

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 12:53

Türkiye ne zaman yükselme sürecine girip,kalkınmasını hızlandırma sürecini yakalamış olsa,Türkiye ve Türklerin önüne olmadık engeller konur.Biz bunada alıştık sn Kuşoğlu.Sn Kuşoğlu donanımınıza güveniyorum ve size diyorum ki,1950 Yılında Türkiyenin ENERJİ Üretimi ile 1960 Yılındaki Enerji üretimini mukayese ediniz,tabi tüketimini de.Keza Türkiyenin 1950 yılında ekilmekte olan Tarım alanlarının kaç hektar olduğu ile 1960 da ki ekilen tarım alanlarının mukayesesini yapın.Tablo herşeyi anlatır.H.T.

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 22 Eylül 2011 Perşembe 12:46

hocam güzel bir yazı incemeye değer düşünmeye mukteder...

Yorumu oyla      59      49