YORUMLAR
Toplam 51 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 15 Eylül 2011 Perşembe 09:15

Noooldu emmiler? O sokağa çıksan sevgi selinden yürüyemezsin filan bi yere kadarmış de mi? Liderlik ve lokomotiflik onların gitmeyi istediği yere işaret ettiğin sürece geçerliymiş he mi? Daha ne lokomotif oldu, ne lider. Kendi bile inanmakta güçlük çektiği, üzerinden sürekli kavga yaparak prim kazandığı devlet yönetiminin laik olması gereğine vurgu yaptı o kadar. Nooldu şimdi? Ulen ben utandırmaktan yoruldum, nası bi hayal dünyasındasınız yarabbi. H.T. Abiiii, çek ordan bi İŞBİRLİKÇİ GOMİNİST

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 15 Eylül 2011 Perşembe 09:03

Haftalardır yeni Mısır anayasasının şeriat ilkelerine dayalı olması gerektiği yönünde kampanya yürüten örgüt, havaalanında “Sen liderimiz olsan Kudüs’ü bile geri alırdık” pankartıyla kahraman gibi karşıladıkları Erdoğan’ın sözlerine tepki gösterdi. Hareketin sözcüsü Mahmud Gazlan, “Atatürk’ün Türkiye’si laik olabilir ama Mısır Türkiye’den farklıdır. Biz İslami kurallara dayalı bir devlet yönetimi istiyoruz. Erdoğan’ın sözleri Mısır’ın içişlerine karışmaktır” ifadesini kullandı. TURKTİME HABER

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 21:59

davudoğlu niye istifa etsin ki israil için kurulan füze kalkanına gayet iyi kalkan oluyor israil bundan iyisini mi bulacak göstermelik gerginlikle kamuoyunun füze işini görmesi engellendi çeliğe gelince zamanında alevilere olmadık hakareti küfrü eden bir zihniyetin devamı refah partisnde bu tür konuşmaları yapanlar istifa etti mi bence boşa kalem çalmışınız bu yazıya hafıza kültürleri oluşturur maalesef bizde hafıza yok...

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 19:48

16:53 Sana ben ne anlatayım ki? Sen tam bir ideolojik ESARET altındasın.Ben senin ağabeylerine çok ders verdim bilesin.Ülkeme yerleştirilen ERKEN UYARI SİSTEMİ seni neden bu derece rahatsız ediyor,gayet iyi biliyorum.NATO nun kuracağı Erken Uyarı sisteminin kumanda merkezinde benim subayımda görev yapıyor olacak.Bundan ne diye rahatsız oluyorsun sen bunu yaz bakalım."Yeşil-kırmızı kuşak" gibi tabir ve tanımlamalar,SIĞIR SÜRÜSÜNÜ güdebilmek için uydurulan SSCB nin beşinci kol faliyetleridir.H.T.

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 17:29

GOMİNİST sayarsanız küserim ama bak hele, ekonomi genel görüntüsü güzel. Gerçi şahısların borçları filan artıyor ama paketin ambalajı gayet güzel. Dış politika da öyle. Gazı aldık, kim tutar bizi. Ambalaj muhteşem ama felsefe ve bağımsız karar kalitesi yerlerde sürünüyo. Araplar bizi el üzerinde taşıyor fakat dikkat etmek lazım elleri neremizde. Benden söylemesi. BıttımSabunu

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 16:53

Çek bi "GOMİNİST" H.T. yok başka seçenek. Sen şimdi cevapla bakam, bu füze mutabakatını niye NATO ile değil ABD ile imzalandığını anlat dinleyelim. Çek şöyle GOMİNİZM ara sıcağından eğlenelim. Yok gülüm, yeminle hiç GOMİNİST olmadım. YEŞİL KUŞAK, ILIMLI ZERZEVAT filan olmayı da reddediyom. Ama şimdi senin mönüyü bozmayım. Sen yine al, tutmayım. Eskiden Ameriganla hareket eden EMPERYALİSTTİ şimdi füze istemezük diyen GOMİNİST. Az da ortaya karışık, alırsan bi kadeh de rakı. H.T. mönüsü tamam.

Yorumu oyla      67      65  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 16:18

Dünyanın HAYRANLIKLA, takdirle,birazda kıskançlıkla izlemiş olduğu Başbakan ve Bakanları istifa edecekmiş.Ne için,gerçekleri bir türlü göremeyen bir avuç yurttaşımızı tatmin etmek için, öylemi.? Dış Dünyada,çevremizdeki akademisyenlerin tamamının İkinci ATATÜRK diye sıfatlandırdığı bir Liderin gurubunu istifaya çağırıyor kimler.???.Türkiye bir Ali Babacan başarısı gördümü? Bir Davutoğlu başarısı gördümü? bir B.Yıldırım başarısı gördümü? Bulup Milletin hizmetine sunanlara minnettarız.

Yorumu oyla      69      58  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 15:57

İstifa etmek 'ERDEMLİ' İnsanların işidir.

Yorumu oyla      61      62  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 15:53

14.19 ve 14.12 de yorum yazan arkadaş,Sen NATOYU Emperyalizim örgütü olarak görüyorsan sana söyleyecek hiçbir sözüm yok.Senin gibi düşünen WARŞOVA PAKTINA Mensup 500-600 Milyon ESKİ GOMİNİST, şimdilerde NATOYA GİREBİLMEK için sıraya girmiş bekliyor,haberin olsun.Sen ise hala uyumaya devam et.Bizim maksadımız fikir teatisinde bulunmak,öyle demode olmuş sloganlarla,uğraşacak halimiz yok.Biz bu sloganlarla 1960 larda 70 lerde muhatap olmuyorduk."Natoya Hayır mış-Emperyalizim miş." Geçiniz.H.Tahsin

Yorumu oyla      71      61  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 14:19

Oraya buraya gittiniz mi diyerek de emperyalizmi doğal görüyorsunuz anlaşılan. O zaman soğuk savaş vardı, şimdi ne var? Başta İran olmak üzere doğu tehdidi ve şimdi de biz üs olmalıyız öyle mi? Şimdi neden fütursuzca eleştirerek iktidara geldiğiniz cumhuriyet tarihine ve politikalarına sığınır oldunuz? O zaman bu politikaları uygularken korunan ülkem bugün diğer bloğu tehdit eden kale konumuna geliyor. Ne için? Ne alacaz karşılığında? Ülkem mi kazanacak yoksa yine sadece Deniz Fenerciler mi?

Yorumu oyla      65      66  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 14:12

İşiniz gücünüz emperyalizm, NATO düşmanlığı, Perinçekçilik. Suçla, pislet, tutmasa da izi kalır. Her yanlışınıza bir bahane, bir gerekçe uyduruyorsunuz. Hep karşı taraf suçlu, hep onlar cıvık. Peki be kardeşim siz 10 senedir muhtarlık mı yapıyorsunuz? Bi arkadaş PKK-MİT demiş, H.T. bir alternatif aranır tabi demiş. Şimdi mi aklınıza geldi? Açıp kapatıp işi eskisinden çok daha kötü hale getirince, barış değil sırf seçimi kurtarmak için yapılan pazarlığa bile ses verebiliyorsunuz. Ayıp be kardeşim

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 13:42

Türkiyenin nasıl yönetildiğinin BELGESİ, kanıtı.Avrupa Birliği Türkiyeye VİZE konusunu 28 Eylülde masaya getiriyor.Acaba neden.SCHENGEN'E RÖTUŞ yapmak için 28 Eylüldeki toplantılarının gündemine alıyorlar acaba neden..Bunu niye yazıyorum,Akp yi övmek için değil,CHP ye SCHENGEN'E RÖTUŞ konusunun neden daha önce gündeme getirilemediği yönünde bir politikalar üretemediğine vurgu yapmak için.Arap Coğrafyasında dolaşan Başbakana çelme takmaya uğraşmak ANA MUHALEFET olmak anlamına gelmez.H.Tahsi

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 12:50

NATO Kalkanını,yani NATO Radar üssünün Türkiyey kurulmasına karşı çıkan Perinçekçi politikaların takipçisi arkadaşlara sesleniyorum.Siz hiç SİNOPA gittiniz mi?,Ayancık İlçesine gittiniz mi?,Samsun Merzifona gittiniz mi,Adana İncirlik'e gittiniz mi,Bartın Amasraya gittiniz mi? daha fazlasını yazmıyayım.Buralardaki NATO üslerinin kuruluş tarihlerini öğrenin.Tabi size göre Türkiye 1923 den günümüze bir Batı Müstemlekesi.Çünkü Batıdan koparılıp,Büyük ERMENİSTANIN kurulmasına fırsat verilmiyor.H.T.

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 12:36

10:53 Bak dostum anlatmak istediğin nedir bilemiyorum.Beni RAKKAMLAR ilgilendiriyor,REALİTE ilgilendiriyor.ben yarım ASIRI aşalı bir hayli zaman oldu.Ben 1960-70 arasını da,70-80 arasını da,80-90 arasını da 90-99 arasını da SİYASETİN Göbeğinde AKTİF olarak geçirdim.1999 da da AKTİF siyasete YEMİN ettim.Şimdi tecrübe ve bilgi aktarıyorum,almak isteyene.Aktif siyaseti yapmamaya yemin edişimin nedenini öğrenmek istiyorsan,www.youtube.com sitesine gir.Ali Güngörün TBMM konuşmasını dinle. H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      53  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 11:25

bu denli sevgi onun TÜRKLÜĞÜNE ve müslümanlığınadır.Ta o zamanlarda sizlerin kulağına biraz kart suyu kaçıırmak istemiştim,ben şahsen müslümanlar arasındaki bağların hep güçlü olduğunu biliyordum,yanlız bu derelerin birbirine karışmaması ve Deniz olmaması için verilen uğraşlarıda çok iyi biliyorum.Gün Türke vurulan zincirleri kırma günüdür,gün siyonist ve emperyalistlerin gıcına sağlam bir tekme günüdür.. -2-

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 11:19

Hani belki hatırlarsınız bir kaç ay önce burada ortadoğu çoğrafyası ile ilgili Bülent Beyin çok güzel yazılarından birine şöyle bir cümle yazmıştım,yeri gelmişken bunu konunun önemine binayen yazmayı uygun buldum,yazdığım yorumdan dolayı bir çok eleştirilerinize maaruz kalmıştım.Mısıra turistik bir geziye giden genc bir Türk delikanlısını oturarak karşılayan bir Mısırlı ıhtiyar ve engellı Dedenin ani bir refleksle ayağa kalkmak istemesi hadisesi..evet genc bir delikanlıya gösterilen -1-

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 10:53

H.Tahsin çok iyimser birisin sanırım. Bir başkasının piyonu olan birisi nasıl lider olabilir ki? Eğer bir bloğa lider oalcaksan öncelikle, bir taraflara göbekten bağın olmayacak, eyvallahın olmayacak, bir gün önce kükreyip, kulağın çekilince kuyruğunu paçalarının arasına alıp pısmakla liderlik olmaz. Lider önce kendi çöplüğünü temizleyecek, sorunlardan kaçmayacak, içeride bir bölgende yangın varken, başkalarına akıl vermeye kalkmayacan, hoş kimsenin de bunu taktığı yok zaten. Göreceğiz bakalım

Yorumu oyla      56      55  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 10:37

8.51 Unutmayın İngiltere İra yı,İspanya Eta yı görüşmelerle bitirdi.Önemli olan pkk nın elindeki Enstrumanları ve Argümanları almaktır.Yoksa pkk yı askeri anlamda bitirmek hiçbirşey ifade etmez.Pkk bir Ermeni örgütüdür,bugün Kürt ensturman ve argümanları kullanmaktadır,yarın tekrar ASALAYA dönüşüp,Ermeni ensturmanları,argümanları kullanacaktır.Türkiye şuanda Kürt kardeşlerimizi pkk nın elinden almaya çalışıyor ve bu süreç.Yarın Ermeni Talepleri ile karşılaşacağız.Tıpkı Ortadoğu süreci gibi.H.T.

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 10:32

8.51 de yazan dostum.Pkk terör örgütünü kimler nasıl kullanıyor sorusuna yanıt ara,Pkk terör örgütü üzerinden Türkiye ve Türk toplumu nasıl manipülo ediliyor,sorusuna da yanıt ara,Pkk terör örgütünün Türkiyeye verdiği Ekonomik zarar 400 Milyar Dolar,finans maliyeti ile birlikte OTUZ yıllık faturası Bir-birbuçuk TRİLYON DOLAR arasında bir zarara oturuyor.Elinde en 19 cı asır Zihniyetinde tıkalı kalmış bir ordu yapısı ile üç-beşbin ÇAKAL ile mücadele edemiyorsan alternatifler aramak zorundasın.H.T

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 10:13

Bulent bey ve Türkiyenin Dış politikasını eleştiren CHP li Milletvekilleri kardeşlerimiz,şu haberi defalarca okusunlar. http://www.turktime.com/haber/BM-Palmer-Raporunu-Reddetti-/156930

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 10:11

19:26 da yazan dostum,NATO Rotasını 1923 de Büyük Atatürk koydu.Size Tarih doğru ve düzgün öğretilmiş olsaydı,Yalanlarla dolu bir Tarih öğretilmemiş olsaydı,sizler bunu çok rahat görebilirdiniz.Tabi diyeceksiniz ki,"Hasan bey 1923 de Nato mu vardı".Evet Nato yoktu ama,Batı ve Demokrasi bloğu oluşmaya başlamıştı.Yoksa Atatürk,bize kurtuluş savaşında 300 bin ton silah ve Mühimmat veren Sovyetlere sırtını dönüp,bizi İşgal eden İngiliz ve Fransızlarla birlikte olmazdı.Lozanı iyi okumak gerek.H.Tahsi

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 09:37

Ayrıca, füze kalkanında ısrarla sunduğun NATO perspektifi kabul etmesen bile bizi Batı'nın ileri karakolu noktasına getirir ve bu ısrarla hissettirdiğin özgün ve ulus/jeopolitik eksenli bir neo-Osmanlı projesiyle çok ciddi bir çelişki ortaya koymaktadır. Yeni lider ve lokomotifi bu tip çelişkiler açısından sorgulamak, yeni rollerin getirileri açısından değerlendirmek size düşer. Fransa, Libya'ya uçaklarını neden gönderdi gayet iyibiliyorsak, biz de ne için gidiyoruz bilmeliyiz. Gerisi romantizm

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 09:00

Bir detayın izahından hep kaçıyorsunuz ama ben sormaya devam edeceğim. Suriye ile ortak bakanlar kurulu toplama, sınırları kaldırma sürecinde de "oraya bir gidin, sevgi selinden sokakta yürüyemezsiniz, lider olduk" diyordunuz, şimdi aynı yönetime saldırırken de. Merak ediyorum, hiç mi sorgulamıyorsunuz? Ben şu veya bu haklı demiyorum ama CHP'de kadro yenilenince eksen kayması nidaları atanlar, kendi yöneticilerinden bu gerçek eksen kaymasının nedenlerini hiç mi talep etmiyor? GKA

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 14 Eylül 2011 Çarşamba 08:51

Hasan Bey dostum, bana sorsan İslam dünyasının yeni lideri değil, Türk dünyasının dürüst lideri bu ülkeye fayda getirir. Kendi coğrafyasında verilmeyecek hesabının olmaması fayda getirir. Misal, PKK-MİT görüşmesinde ortaya çıkan detayları, "İsrail Komplosudur" mazeretinin arkasına saklayamayız. Böyle mazeretlerin arkasına saklanarak, belki iktidar kalırsınız ama ilahi adaletten kaçamazsınız. Şu görüşme detayları bile uygar ülkelerde kaç istifa alırdı senin takdirine bırakıyorum. GKA

Yorumu oyla      60      55  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 21:56

Konuya dönelim, Türkiyenin ve Türkiye Başbakanının İslam Dünyasının yeni Lideri,yeni LOKOMOTİFİ olduğunu görmezlikten gelemeyiz.Görmemiz lazım.Bunu görmezden gelmeyi,"biz siyaset yapıyoruz" mazeretinin arkasına saklayamayız.Böylesine mazeretlerin ardına saklanarak gerçekleri görmezden gelirsek,halk nazarındaki güvenirliğiniz hızla düşer ve iktidar olmayı bırakın,muhalefet olmanız bile tehlikeye girer,benden hatırlatması.H.Tahsin.

Yorumu oyla      61      55  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 19:26

H.Tahsin abimsin sana saygısızlık yok, üzmek yok. NATO olayıdır diyerek daha rahat uyuyabiliyorsan bize susmak düşer, ama biliyon da söylemiyon, onu da ben biliyom. NATOYA Hayır nostaljik olmuş ama bizde kalmadı o kılıftan, tutmaz yani. TOTEM de biraz daha alanı kalsaymış, bizden başka KKTCyi tanıyon yok deyip Arap kardeşlerimizi kurtarmak için neredeyse KKTCyi verelim gitsin diyecekmiş, şükür harf limiti var da kaza olmamış. Hasan bey diyorsa ben NATO adına İsraili korumaya da varım :-))

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 19:02

Totem kardeş, o ödülü verenler musevi vatandaşlar veya İsrail halkı değil. Hele bizim musevi vatandaşlarımız hiç değil. Onun için çarpıtmacı yandaşlık yapma. O ödülü veren kuruluş nedir, ne amaç için çalışır, daha önce kimlere ne için ödül vermiştir konusunu sen de çok iyi biliyosun da ne yapcen, bi şekilde kıvırcen. Bu saf oğlan ayakları koktu. Biraz daha yiğit olalım. Körük mörük yok, ırkçı düşmanlık yok. Oraya sığınma, vicdanına bile hesap veremezsin. Esastan kaçma.

Yorumu oyla      59      51  
TOTEM 13 Eylül 2011 Salı 15:57

Yorumları okuyorum ve iki noktaya parmak basmak istiyorum.Birincisi bazı militanların sürekli Başbakanın yahudi kuruluşundan aldığı ödülü iade etmesi yolundaki sözleri!Arkadaşlar biz İsrail devleti ve hükümeti ile sorunlar yaşıyoruz Yahudiler ve İsrail halkı ile değil.Yahudi düşmanlığınımı körüklemek istiyorsunuz?Bizimde yahudi vatandaşlarımız var!Yani sapla samanı karıştırmayın.İkinci konuda araplar KKTC yi tanıdımı diyen şark kurnazlarına seslenmek istiyorum Dünyada bizden başka KKTC yi-

Yorumu oyla      60      61  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 15:51

14.50 deki yorumu yazan dostumuza teşekkürler ediyorum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 15:50

Füze Kalkanı Projesini ağızlarına sakız edip,ısıtıp-ısıtıp yorumcu arkadaşların önüne koyan bazı yorumculara bir çift sözüm var.Bakın arkadaşlar iyi dinleyin,Füze Kalkanı Projesi bir NATO Projesidir.İsrail ise NATO üyesi dahi olmayan bir devlettir.Sizlerin tek amacı var.Ağabeylerinizden 50 yıldır dinlediğim bir şarkınız var, "NATOYA hayır"..Bu sıloganınız boşunadır.Çünkü Türkiye bir NATO Ülkesidir ve böylede kalacaktır.NATO,Demokrasi Blokunun bir askeri güvenlik örgütüdür.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      56  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 14:50

Sevgili H.Tahsin Bey, sizlerin tekrar yorum yazmasına çok sevindim ve memnun kaldım.Allah eksikliğinizi göstermesin.Bir okuyucu

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 14:44

Bazen bazı tipler vardır,ben bilirim ben ederim ben de ben,biz bunlara Türkçemizde çok iyi bir isim bulmuşuzdur,ukala..Yav sizdeki duyu organlarının hepsimi arızalı Allah aşkına,bütün Arap alemi kol kola girmişier Başbakanı nasıl daha iyi ağırlarız hesabı yaparken bizimkilerde nasıl karalarız hesabını yapıyor.Bugün Başbakan gösterilen teveccüh bir batılı ülkenin Başbakanına gösterilseydi basın bu konuda kesinlikle öküzün altında buzağı aramazdı.. BG

Yorumu oyla      55      55  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 13:16

Dün "80,90 senedir bizleri ortadoğudan ve mirasımızdan uzak tutmayı bir ibadet türü bilen çakma Türkcüleri", bugün de İsrail'i kucağımıza aldığımız kalkan ile koruturken, Orta Doğu'da Bahar havasını estirenler ve onların tayin ettiği yeni kimlikler nazarında bizim çakma van münütçüleri kahraman ilan edenler aynı nifaklar olmasın sakın? Önce sıfır sorun, sonra hepten sorun, sonra bölgesel liderlik virajları bizim kendi otoyolumuzdur diyenlerin bir daha düşünmelerini temenni ederim. GKA

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 11:20

görebiliyoruz.yıllarca eline verilen kalemi sadece ve sadece ülkemizin Müslüman çoğrafyasından mahrum kalması için kullananlar bugün hayallerinin yıkılmasını görmek ne güzel bir duygu Allah ım. YS 3

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 11:08

kaldırıyorum.Dünyanın doğru dürüst bır lider sıkıntısı çektiği bu günlerde yaratan bu eksıkliği bize göstermedi,fazlası ile bize vermiştir.İhtilalcilerden hesap sormada yarım adım atmak gibi bir derdi olmayanlar bugün koşar atım atanları görünce kıskanclıklarını hep birlikte görüp şahit oluyoruz.80,90 senedir bizleri ortadoğudan ve mirasımızdan uzak tutmayı bir ibadet türü bilen çakma Türkcülerinin, siyonistlerin Türkiye daimi temsilcilerinin yaşanan diktatör kıyımmlarından pekte rahatsız YS 2

Yorumu oyla      56      52  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 10:58

Insanın tabıyatında,yaratılışında kıskanclık denen şeytan karekterlilik vardır,en Aliminde ve en zaliminde de bu kötü huy yeterınce vardır.Hıc bır zaman kıskandığı kişinin seviyesıni yakalamak diye bir uğraşları olmaz ve olmamıştır,şimdi içinizden bazıları benim için kesinlikle her şeyi getirip atın kuyruğuna bağlıyacak gibi düşüncesine duygusuna kapılabilir.Bu nadıde ve seçkin köşede kişisel siyaset yapmak hiç bir zaman hoş karsılanmamıştır,yüksek müsadenızle bir defa mahsus konulan yasağı YS 1

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 09:38

Bak bir soru daha kafama takıldı. Şimdi bizimki bu musevi cesaret ödülünü iade et deyince kızıyor filan ya, tamam çalışmış emek vermiş kazanmıştır, iade etmiyom diyebilir, hakkıdır. Fakaat türlü tehditlere, tafralara hatta kahramanlık gösterilerine rağmen niye karşı taraf halen yetti kardeşim getir o ödülü geri demiyor? (Tüzükte yok demeyin tatmin olmam). Neden hala musevi lobisine yakın ABD basın organları bizimkini en büyük lider budur diyip gazlıyor? Hadi RTE panpişleri klavye başına.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 09:09

Kalkan projesinin son hamlesi de tamam: "Varılan mutabakata göre harekât merkezleri ve radarların kurulacağı tesislerde bir Türk generali komutasında Türk askeri personeli de yer alacak..." Bu general, oraya gelen kargolarda ne var, düğme nerde gibi sorular sorarsa teammüller gereği tayini hemen Silivri'ye çıkarılacak, yerine vekaleten Kalkan Bölgesi imamı görev yapacak. Daha ne yapalım. Lütfen muhalefet siz de destek verin, bir musevi cesaret ödülü daha hakettik. Yakışır Davutoğluma.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 13 Eylül 2011 Salı 09:02

Flaş flaş: "Türkiye’ye füze savunma sisteminin kurulması için, Doğu Akdeniz’deki gemilerle Türkiye’nin doğusunu aynı anda görebilme kriterini sağladığından Malatya’ya yakın bir arazi seçildi..." Biri seyrüsefer filan diyodu, sonra Barbaros Recep Paşa çığlıkları vardı fakaaat bu ne o zaman ama demeyin. Yiyin oturun. Artık benim beklentim istifa filan değil asla Bülent bey. Siz de çağrı yapın hakkımızı alalım: bir musevi kahramanlık ödülü daha talep ediyoruz. Daha ne yapacaz, hakettik istiyoz.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 12 Eylül 2011 Pazartesi 23:58

Evet ya bir arkadaş vurgulamış: bu para gönderdiğimiz Bahar Araplarının kaçı KKTC'yi tanıyacak, sıfırdan büyük bir rakam verecek bir delikanlı arıyorum.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 12 Eylül 2011 Pazartesi 23:56

Türkiye ve bölge yandaş pijamasını çekince nasıl görünüyor bir izah edin de farkı görelim. Bi de bi delikanlıdan şu kalkan işi içime sindi demesini bekliyor gönlüm. Babacan'ın uçağa sığdıramadığı paralar da yerini buldu mu Hacı Emmiler, onu da bi alayım. Deniz Fenerini çarpan ve fakat aklanan iktidarım Somali'de geçmiş hatalarından öğrenip zımbalanmaz belki ama bi delikanlıdan da bu paralar kuruş yağmalanmadan yerini bulacak garantisi vermesini bekliyorum. Sıfır sorun yaşıyor diyeni arıyorum.

Yorumu oyla      61      51  
Misafir 12 Eylül 2011 Pazartesi 23:48

Gazze'ye sefer başlatıyor denen EşBaşkan, özlemimiz çok ama programımızda yok dedi. Tafralar yine hikaye oldu ama yedirebiliyorsan yerler gülüm demiş ustalar. Koskoca sıfır sorun mucidi sırf ne dedilerse onu yaptı diye neden istifa etsin Bülent bey. Bu arada sürekli çark etmiş ne yazar, asıl çarkcı CHP der unutturur devam ederiz. Mezhep ırkçılığı yapan da aynen; CHP Tuncelili Alevilere mi kalacak der bulamaç yaparız herkes mutlu. Haysiyet aramayın siz de kör kalın daha mutlu olun

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 12 Eylül 2011 Pazartesi 19:46

Sevgili Bulent bey,Sol gömleği giyip,sol gözlükle bakınca Türkiye ve Bölge böyle mi görünüyor.İlginç, çok ilginç(!).Sevgilerimle H.Tahsin.

Yorumu oyla      59      58  
Misafir 12 Eylül 2011 Pazartesi 18:22

GKÇ hangi sevgi selinden bahsediyorsunuz siz uzaydamı yaşıyorsunuz, kaç kere gittin Libyaya, suriyeye, ürdüne, mısıra atıyosun işkembe-i kübradan. Saydığın ülkelerden kaç tanesi KKTC yi tanıdı en basitinden. Irak taki Türkmenlere yapılanlar için hiç sesiniz çıkmıyor? Maşallah hepiniz arap hayranı kesildiniz. Daha düne kadar Suriye değil miydi APOyu besleyen kullanan. Sen ne sevgi selinden bahsediyorsun. Ama soyunda araplık varsa ona birşey diyemem doğrusu, o zaman haklısın

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 12 Eylül 2011 Pazartesi 18:16

Sayın Vekil bunların istifa gibi bir durumları olmaz ki, ağababaları rahmetli Necmettin Erbakan'ı hatırlayın Odalar birliğindeki koltuğuna bir yapıştı adam ne istifası, anca koltukla beraber kapı dışına kondu. Bu gelenekten gelen insanlarda istifa fantazi olur. İstifa Demokrasiyi özümsemiş kişilerde olur, bunların ileri demokrasi, istifa da ne demek, bulun 275 i gelin alın görevden derler utanmadan, bunların yalakaları da böyledir.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 12 Eylül 2011 Pazartesi 17:08

aleviler artık pkk ve chp ile aralarına mesafe koymalıdır! tuncelilileri dışlamalıdır! tunceli ve tuncelililer de ermenistanın piyonu olmamalıdır! kemal sen de dinle!

Yorumu oyla      57      61  
Misafir 12 Eylül 2011 Pazartesi 15:49

OLMADI bu yazınız bir evvelki HARİKAYDI,,solçu,sağçı,vs herkese hitap ederdi,,MÜMİN bile faydalanırdı,,kısır değildi,derin analizlere müsaitti,hz ALİ efendimiz o zamanki DİN ADINA YAPILAN STATÜKOYA,EGEMENLERE,vb yapılanmaya karşı çıktı,bugünde aynı hatta daha çok şeyler var İDEOLOJİK STATÜKOCULAR,,DİNİ STATÜKOCULAR halkın önünde YOLU KESMİŞLERDİR,,sizin kaygınız günlük siyasi endişelerinize hitap ediyor,,klasik SİYASETÇİ MANTIĞI,,bu'da ancak partizanları mutlu eder,size PRİM yapmaz.........zombi

Yorumu oyla      58      61  
Misafir 12 Eylül 2011 Pazartesi 15:32

"Kardeş Kaddafinin katili biz olduk"....40 Yıl düşünsem,sn Kuşoğlundan böyle bir ifade kullanılabileceği aklımın ucundan geçmezdi.Tanrım ben mi dünyayı okuyamıyorum,yoksa bazı dostlarımız mı zaman tünelinde 19 cu asra doğru yolculuğa çıkmış.Sn Kuşoğlu,ülkemin ve Milletimin vekilisiniz.Lütfen Suriye,Ürdün,Irak,Mısır,hatta Libyaya gidin sokaklarda biraz olsun dolaşın,yakanızdada TürkMilletvekili olduğunuza dair bir işaret olsun,bakalım sevgi selinden yürümeye fırsatınız olacakmı? Uyanın artık.GKÇ

Yorumu oyla      60      61  
TOTEM 12 Eylül 2011 Pazartesi 14:22

Bencede hiçbir derinliği ve analiz özelliği olmayan klasik bir muhalif bakış açısı ve ruh haliyle kaleme alınmış bir yazı.İşte ben bu yüzden Chp den milletvekili olan bu iki yazarımıza bu işi bırakın dedim zira tarafı olduğun bir davada hakimlik yapamazsın!Bende iki istifa bekliyorum! Sayın Çıray ve sayın Kuşoğlu'ndan tabi eğer bu site Chp nin propoganda alanı değilse.

Yorumu oyla      58      63  
Misafir 12 Eylül 2011 Pazartesi 14:01

Masallah,dün bır bugün iki Bülent Beyde Halk partısı dümen suyuna ıyıce kendını kaptırmıs gıdıyor.Köşe yazısını büyük bır heyecan ve ıstekle okurken kendısını taktır edecegim satırları aradım,tamaıyla aynı Halk partısı zıhnıyetnı gördüm,yanı eskılerın deyımiyle.üzümün üzüme bakarak kararması hadısesı.Ben sahsen Bülent Beyın olgunlaşmış kisiligınden bu tür bır siyaseti benimsemesini hıc beklemiyordum.e-dergah üyesı

Yorumu oyla      58      64  
Misafir 12 Eylül 2011 Pazartesi 13:47

Sen istedin ben Türk vatandasligindan ciktim,sen öyle yön göster biz hemen senin dediklerini bire bir yerine getirecegiz.Sen dünyada duyulmamis taninmamis bir gazeteci olarak artik herkes seni taniyacak bu kadar yalaka yazi görmedim.

Yorumu oyla      55      59