YORUMLAR
Toplam 44 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 10:06

Sayin sevgili yazarimizin kisa araliklar ile tartismaya acmis oldugu devlet millet meselelerini söyle bir toparlarsak cikan sonuc ve temmüllerler su dogrultudadir benim nazari dikkatime göre:Baskanlik sistemi bir Türk patentlidir,Türkü saha kaldirir"Hun Türklerinde ilk olarak benimsenmistir" Eyalet sistemine gecmeden yerel yönetimlerin daha fazla yetki ile donatilmasi zaruri oldugu görülüyor.Baskanlik sistemine ve eyalet sistemine gecmekte cesaretli olinmasi Ülkemiz icin büyük yaralar vardir.BG

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 00:27

00:10 Kardeşim.Gelişmiş Batı ülkelerinin hemen hemen hepsinde Hırıstiyan Demokrat parti veya siyasal organizasyonlar var mı? VAR!.Pekala,neden Türkiyede Müslüman sıfatı eklendiğinde "ŞERİATÇI" damgasını vurmayı,BORÇ biliyorsunuz? Bu sorunun cevabını kendinize verin.Demokrat Kominist de,Liberal Sosyalistde olur.gelişmiş Batıda LİBERAL SOSYALDEMOKRATLARIN alası var.Darbecilere gelince kafam basmaz.Çünkü Onlar Halk düşmanı yapılardır.Ben.samimi bir "LİBOŞUM(!)".Siz çok daha EKMEK yemelisiniz.H.T.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 00:10

H.Tahsin kardesim, bir insan ayni zamanda Seratci,Laik,Ergenekoncu,libos,Demokrat, Kominist olabilir demekki sizin alayisiniza gore.Gelin sizin ile anlasalim, tespitlerinizede katiliyorum.Bende burdan sadece k[c[k bir ekleme yapicam m[sadeniz ile.Kim olursan ol yeterki samimi ol ve saygili ol,baska d[s[nceden olan insanlara,dayatmaci ve baskici d[s[nce insanligi kolelige ve geriye getirir.Anlastik mi H.Tahsin kardesim.

Yorumu oyla      61      59  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 23:52

Sn OWELYE dostumuzun yorumlarının içeriği oldukça zengin,keyifle okuyup istifade ediyoruz.Tabi itirazlarımızı da ortaya koyuyoruz.Sn yazarımız Bulent bey,çok önemli iki tespitte bulunmuşlar.1-"İyi düşünülmüş başarılı bir strateji ile iki kültürün topluma olan etkisini olumluya çevirmek ve buradan büyük bir avantaj ve dinamizm yakalamak mümkün olabilir miydi?" Mümkün OLUR.2-"çoğunluğumuz merkezde olan hem Müslüman hem de laik, demokratik bir sistem savunucusu muyuz?". EVET,evet,EVET..H.Tahsin.

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 23:33

Evet Sn OWELYE,"Kul hakkı.." Yaratanın AFFETMEDİĞİ tek suçtur.Kul hakkının çeşitleri vardır,Yaratanın en ağır CEZAYI verdiği Kul hakkı suçu da,İFTİRADIR.Size bu konuda katılıyorum.Komşunun komşuda da hakkı vardır unutmayalım.Yurttaşın yurttaşta da kul hakkı vardır.Hele hele,bilgi dağarcığı kısıtlı olanların,kendilerini çeşitli manüpülatif varyasyonlarla yanıltanlarda da hakkı vardır.Bakın içimizde daha "Kızıl Elmanın" ne olduğundan habersizlerde var ki,bunlar ABD nin "kızılelmasını" görmüyor.H.T

Yorumu oyla      63      50  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 23:24

Sevgili OWLEYE,22:21 deki yorumunuzu keyifle okudum.Unutmayalım,bahse konu Ülkeler kutup Ülkeleri ve daha dünün Vikingleri vandalları."8 Yıllık eğitim oranının %62 olmasının" SUÇU kimde? Bendemi owleye,yoksa sizdemi?.Yoksa halk ile kavgalı olan SİSTEMDE Mİ? Bu sorunun doğru cevabını arayıp bulabilirsek,deği 8 Yıllık,12 Yıllık hatta 16 Yıllık Eğitim seviyesini %90 ların çok üzerine taşırız diye düşünüyorum.Yeterki Engelleri ortadan kaldıralım.Yeterki Sn Çakmak gibi Halkın dilini anlayalım.H.Tah.

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 22:41

ArkadAslar sakiz ve ciklet yorunlarinizi okudum ve evet buldum dedim biz sakiz gibiyiz, yani lastik gibi, bizi kimse ayiramaz ve bölemez, sadece cektikce uzatirlar.Uzamak bizim isimizede gelir böylecede Kizil Elmeya Turana gideriz, nasil yorum amma???

Yorumu oyla      58      54  
teyze 4 Şubat 2011 Cuma 22:33

20:00 Hasan Abi sizin demokrasi çikletinize kurban olsunlar,her dakika yazsanız zevkle okuyorum çünkü içinde samimiyet var.Yıllarca demokrasi demokrasi diyerek gözümüze baka baka palavra atanları az dinlemedik az inanmadık.

Yorumu oyla      59      49  
OWLEYE 4 Şubat 2011 Cuma 22:21

isveç,norveç,danimarka...,Bahse konu ülkelerde nüfuslar 4-9 milyon arasında olup istenirse yarı doğrudan veya doğrudan demokrasi uygulaması yapmak mümkündür..Ülkede etnik yapıların fazla olmaması liberal demokrasiye geçişi kolaylaştırmıştır..Ve en önemlisi 8 yıllık eğitimi bitirme oranı %62 değildir..Ve bir de ideoloji mevzusuna gelince..Putların devrildiği mekana kıble dediğim yaşdan itibaren hiçbir parti,cemaat ya da kabilenin ekseninde olmadım..Yaşım 11 idi..ve kul hakkı halen haramdır...

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 20:06

Bugün Habertürk de CHP Parti Meclisi üyesi Muhammet ÇAKMAK isimli genç bir akademisyeni dinledim.Gözlerime,kulaklarıma inanamadım.Tek kelime ile MÜKEMMEL bir birikim.Önü açılırsa,ÖNE çıkarılırsa,CHP yi bu seçimde olmasa bile,gelecek seçimlerde UÇURACAK bir isim..Bulup CHP ye kazandırana,Ülkem adına MİNNETTARIM.Zira birkaç Muhammet ÇAKMAK ile birlikte,Türk HALKI CHP ye TANITILMIŞ olacaktır.Çakmak'ı dinledikten sonra,Ülkemin DEMOKRASİYE kavuşması yönündeki umutlarım arttı.H.Tahsin.

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 20:00

OWLEYE dostum,"Demokrasi sakızlarının PATLATILARAK(!) yutulduğu" birkaç Ülke sıralayınızda,bilgilerinizden istifade edelim."Sakızı AĞIZLARDAN düşürmeyenlerin" başında geldiğimin farkındayım.Keşke sorgulama,araştırma melekenize,birazda İdeolojik koridorların dışında dolaştırma fırsatı tanımış olsaydınız,inanıyorum ki,uzanabildiğiniz kitlelere çok daha faydalı olurdunuz.DEMOKRASİ ARAÇTIR.Çünkü İnsanlığa en büyük hizmeti Demokrasi ile verirsiniz.İsveç,Norveç,Finlandiya gibi Ülkeleri inceleyelim.H.T

Yorumu oyla      60      49  
OWLEYE 4 Şubat 2011 Cuma 19:45

Bölünmeden ziyade taraf olanların fanatizminden bahsettiğinizi anladığım yazınızdan varabileceğim yegane olgu eğitimsizlik üzerine olur..Eğitimsizin elinde hiçbir beynelmilel kavram teorik karşılığı ziyaret etmez..Çalıyor ama hizmet veriyor zihniyetinin tek nedeni fanatizm değil ayrıcada pastanın kokusundan faydalanma istencidir..Kusurları sahibinden daha ustaca rasyonalize edebilen bir şahıs için idefix diyebilirsiniz..Ancak onların da kapital kırıntılarda nasip arama hakkı vardır....

Yorumu oyla      58      49  
OWLEYE 4 Şubat 2011 Cuma 19:36

Taht soytarılarının krallarıyla birlikte gömüldüğü çağlarda yazılmış ( Yaklaşık 500 yıl önce) makyavelli nin titus livyus un ilk 10 bölümü üzerine söylevlerini okumanızı tavsiye ederim..Yönetim şekillerinin evrimi üzerine başyapıt sayılabilir..Oysa şimdilerde makyavelli nin amaç aracı meşru kılar aforizması şiar edinilmiş durumda..., Ayrıca demokrasi sakızıyla yapılan balonlar patlatmadan yutulamaz..,bu sakızı ağızlarından düşürmeyenlerin dikkatine....!

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 17:16

Bakin sizie kücük bir örnek ile halka karsi kim ne kadar diktatördü söyliyeyim.Daha önce Devlet Dairelerinde"Kapiyi vurmadan girmeyin yaziyordu" simdi ise tam tersi yaziyor"Kapiyi vurmadan giriniz" Bu verdigim örnek her seyi aleni bir sekilde ortaya koyuyor.Hatta simdi bazi Devlet dairelerinin kapilari sonuna kadar acik, icerdeki memuru görebiliyorsun.Eger kalkar bunu inkär ederseniz takiyeciliginiz inkärciliginiz tescillenmis olur.Karar verin kim diktatör, kim Halkci? BG

Yorumu oyla      61      51  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 11:25

Bu çerçevede,Ülkedeki ana sorun kaynağı olan Antidemokratik Ana sözleşmenin varlığını görmezden gelip,ana sözleşmeyi,Milletin varlığının önüne koyan kesimlerin,Milleti TEBA olarak görmekte ısrar edenlerin,ESTİRMEYE çalıştığı,"sözde bölünme rüzgarlarının" etkisinde kalmamamızda çok büyük fayda vardır.Bu rüzgarı estirerek,Demokratikleşme ve Yargıda Çağdaşlaşmanın önünü kesmeye çalışanların asıl maksatların,Ülkenin sürekli olarak,BÖLÜNME zemininde bulunmasını arzu etmekten başka bişey değildir.H.T.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 11:20

Ben aşağıdaki İki yorumda görüşlerimi dile getirdiğim için,şimdi "AKP li oldum",zannına kapılanlar,CHP nin hızla SOSYALDEMOKRAT bir rotaya oturması için dua ettiğimi,MHP nin ise,Çağdaş ve EVRENSEL Demokrasi normlarını bir an önce hazmedip,bünyesine yerleştirmesi için,hem dua edip,hemde kendi çapımda bir mücadele verdiğimin bilinmesini isterim.Bununda anlamı,İktidarda hangi partinin olmasını arzu etmekten ziyade,Tüm Partilerin ÇAĞI okuyup ALGILAMALARI en büyük arzum ve talebimdir.H.Tahsin.

Yorumu oyla      62      50  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 11:16

AKP İktidarının varlığından rahatsız olan siyasi partiler ve "KESİMLER",bir önceki yorumda belirttiğim sorunları göz ardı edip,zemini farklı MECRALARA çekme içerisinde olduğu sürece,AKP İktidarı yıllarca sürüp gidecektir.BUGÜNKÜ tablo gösteriyor ki,Muhalefetlerin mevcut YANLIŞLARI sürdürmesi halinde,AKP 2025 rin İlk yarısına kadar,hatta ikinci yarısına kadar,İKTİDARINI ezici çoğunlukla sürdürecektir.Şartlar değişsede değişmesede,2014 de Tayip bey Çankaya köşkündedir.Davutoğlu da Başbakandır.H.T.

Yorumu oyla      63      53  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 11:10

Ülkenin çeşitli sorunları vardır.Bu sorunların ANA kaynağı ise,Sivil ve Demokratik ANAYASANIN yapılamayışından kaynaklanmaktadır.Ana sorundan kaynaklanan,1ci sorun EKONOMİK sorunlardır.2ci Sorun ise Kürt meselesidir.Ana sorun Kaynağı düzeltilirse,Kısa zaman süresi ile tanımlayabileceğimiz bir sürede,Ekonomik sorunlar da Kürt sorunuda,Yargı sorunları da,buna paralel bünyede bulunan diğer lokal sorunların tümüde ortadan kalkacaktır.Yeterki Sivil ve DEMOKRATİK Anayasayı yapabilmeyi başaralım.H.Tahs

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 04:39

AKP finans kaynakları en geniş partidir ve iktidar olmanın nimetlerinide hesaplarsak seçime avantajlı ve iddialı girecektir.%50'yi test edecektir.Bana göre akp 45+ chp 25 geri kalan %30 un nereye gideceği her iki parti için önem taşımaktadır.Ülkemizin bölünme noktasına geleceği konusunu aklıma getirmek bile istemiyorum;gitmek isteyenede kal diyemem:) Meclis çatısı altında halen beslemkte olunan bir yaratığa sayın ifadesi kullanmanın milletimiz nezdinde yaşattığı kaosu hesap etmeliyiz.

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 04:29

Haziran 2011 seçimlerinin sonuçları hakkında tahminler yapılmaktadır,AKP %50'yi hedeflemektedir.CHP 23-25 aralığındadır,ancak hatırlarmısınız ŞABAN DİŞLİ VE DENGİR MİR MEHHET FIRAT efendilerin Kemal bey tarafından dosyalarla nasıl siyaseten bittiklerini?Umarım Kemal beyin uhdesinde daha nıce dosyalar mevcuttur ve zamanı gelınce sanırım bahara doğru açılacak ve CHP'ne nıce oyların geleceğini ümid etmekteyim.Etnisite sorununun kaynağı Ekonomiktir,Chp ekonomik sunumlarla ilerlemelidir sandığa..

Yorumu oyla      57      54  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 04:22

Ülkemizin kuruluşuna gidersek,ümmetçi bir yapının tasfiye edilerek yerine ulusal bir yapı getirildiği tesbitinden yola çıkmalıyız.Bu değerlendirmeyi yaparken o günün şartlarınıda gözönünde tutmamız gerekmektedir.Kurtuluş savaşını vermiş bir ülkede dış borçlar 1950'li yıllara dek ödediğimizi unutmayalım .Mesele eninde sonunda ekonomiye dayanmaktadır.Ekonomik sıkıntıları olan kesımlerde siyasi keskınleşme görülmesi normaldir.Senelerin getirdiği ve çözümsüzlüğün çözüm görüldüğü yapılanmalar vardır.

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 00:56

Haziran 2011 Seçimlerinden sonra,Bir tane önemli SİYASİ Mefta ortaya çıkacak ve Siyasi Meftanın cenazsesini hepbirlikte defnini yapacağız.(Şahıs değil,şahıslara Tanrı uzun ömür versin).Tekrar ediyorum siyasi mefta cenazesi.Bu defin işleminden sonra,Ülke bünyesini Yıllardır kemiren VİRÜS,vucuttan sökülüp atılacaktır.Bundan kimsenin şüphesi olmasın.Taraftarlarıda hiç üzülmesin,yerine Gelişmiş Batı sıtandartlarında bir siyasi yapı yeniden yapılanacaktır.Bu yorumu da bir kenara notalın.H.Tahsin.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 3 Şubat 2011 Perşembe 23:50

Bence bölündük bi tarafta kandırılmış cahil halkın başını cektı akp,diger taraftan etnisiteyi kullanan kürtçü parti..bu iki partiden digerlerini ayıran tek şey din sömürüsü ve ırkçılıgı iyi kullanmaları..insan ne dinini ne ırkını kendi şeçmiyo tek özellikleri müslüman ve kürt dogmaları..ama nasıl bi hayat yasayacagını şeçme şansı var insanların çocuklarına ve kendine nasıl bi hayat bırakabilecegini şecebilir..biz digerleri olarak bunun mücadelesini veriyoz..iki rekat namaz kılmak oruç tutmak kolay yada benim ırkım dilim demekte kolay zor olan dünya üzerindeki emparyalist düzeni yıkmak omuz verin bize müslüman kürt kardeşlerim

Yorumu oyla      59      51  
teyze 3 Şubat 2011 Perşembe 23:45

Herkes dondu kaldı bana bakıyor.Evet dedim yani bende biliyorum büyük günah kimseye ayrılın denmez ama bunlar ayrılmalı,böyle hayat sürmez.ŞOK OLDULAR.O gün bu gündür bunlar çok samimi.Bölündük bölünelim bölünsek mi bölücü mü olsak diye mırıldananlara çıksın biri desin: HADİ BÖLÜNELİM:) BÖLMECİ KOROSU ŞARKIYA BAŞLAR: Aynı bedende can gibiyiz, Cana can veren kan gibiyiz,Yanıpta bitmez köz gibiyiz, Biz ayrılamayız, Eller ayırsa bile, Yollar ayırsa bile, Yıllar ayırsa bile, Biz ayrılamayız

Yorumu oyla      59      50  
teyze 3 Şubat 2011 Perşembe 23:44

Küskünleri barıştırırken ben abartırım yandaşlarımda destekler beni.Aaaaa aynısı, amcanda öyle, bak eniştende aynı vs çiflerden amcaya yüklenir teyzeye arka çıkarız,yeni vukuata kadar sulh olur.Bir çift vardı onlar öldürdü bizi desem yeri.Senelerce bütün enerjimizi bitirdiler.En son barıştırma operasyonunda aldım sazı elime grup başkanı olarak YARINDAN TEZİ YOK AYRILIN dedim.

Yorumu oyla      58      50  
teyze 3 Şubat 2011 Perşembe 23:43

Bizim çevrede evlilik birlikteliği sarsılanlara müdahale ekibinin başıyım.6 kişiyiz.EKUT diyorum ben.Barıştırma operasyonuna giderken yolda anlaşıyoruz.Kadınlar olarak eşlerimize diyoruzki biz sizede söyleniriz ciddiye almayın maksat bunları barıştıralım.

Yorumu oyla      57      50  
teyze 3 Şubat 2011 Perşembe 19:22

Siyasi görüşlerimizi tespit etmemizle takımlarımızı belirlememiz arasında fark: Sizleri bilmem ama bende farklı oldu.Babaannem A.Menderese Yasin okurken ağlardı sonrada anlatırdı malum şeyleri(Amerikanın müteveffa başkanı Kennedyye bile Yasin okurdu) DP kökenli aileden gelince siyasi görüş otomatikman oluştu da, takım tutarken babamın çabalarına rağmen Beşiktaşlı olmadım.İnsan tuttuğu takımı değişmiyor onun dışında her şeyi değişebiliyor ne ilginç bir şey bu böyle?

Yorumu oyla      63      50  
teyze 3 Şubat 2011 Perşembe 19:18

Bu hafta ahirete yolcumuz vardı fazla giremedim internete.Şimdi okudum, aklım bugünlerde ÖLÜMle meşgul olduğu için bu sosyo bölünmeyide ölüm gerçeği ile yorumlayayım.Bölünme,dağılma,yok olma olabilir.Yakın tarihlerde beklemiyorum fakat ilelebet ne kalacakki biz kalalım.Ecel herşey için geçerli.AK P-CHP-MHP li vatandaşlar arasında bir ayrılık göremiyorum ben,bir kısım Türk ile bir kısım Kürt arasında bölünmüşlük,düşmanlık duygusu var.Kuyruk-evlat acısı gibi.

Yorumu oyla      63      50  
Misafir 3 Şubat 2011 Perşembe 18:59

Benim teorim bölünme ilgili ;Ne zaman Ülkemde dinden bir haber Solcu oylar muhafazakar oylari gecer yada katlar, bölünme kacinilmaz olur.Fi tarihinde Leyla Zana´nin söyledigi bir laf vardir"Ben ne yapiyim halkim" sizin kaderinizde Islam ve Kuran olmasaydi,devletimizi coktan kurmustuk.Nerde bu Ülkenin düsünen insanlari bu söz insanin tükürcügünü bogazinda kurutur cinsten.Ne yapildi ozamandan bu zamana kadar,Din dersleri zorunlu olmaktan cikartildi.Bizim orada buna kendi kendine lades denir.BG

Yorumu oyla      61      51  
Misafir 3 Şubat 2011 Perşembe 12:57

Otomobildeydim,radyo açık,Prof Toktamış ATEŞ konuşuyor ve,"Halkımız aptal değil,bir takım arkası olmayan vaatlere kanarak veya ekmek arası döner bir ayran veya evine verilecek bir buzdolabına da oy vermez.Türk halkı aptal değildir oyunu gayet güzel kullanır.Halkımız doğru oy kullanıyor ve kendi çıkarlarına göre doğru oy kullanıyorlar.Kaybedenlerin kullandığı,Vay efendim oy kullanmayı bilmiyorlar,kandırıyorlar, satın alıyorlar gibi çıkışlar çok yanlış" diyor.Prof Ateş,böyle söylüyor.G.K.ÇOBAN.

Yorumu oyla      70      52  
Misafir 3 Şubat 2011 Perşembe 12:14

Diktatörlerin kendi aralarinda birlestikleri ortak nokta vardir o da sizlerin malümu Halka karsi insafsiz olmak.Mübarek adam:)) dünya kamuoyunu karsisina almamak icin Orduyu olaylarin icine sokmadi,olaylarin icine Halkin karsisina diktigi insanlar Cezaevlerinden getirmis oldugu katil Mahkumlar,hirsizlar ve arsizlardir.Cezaevlerinden medet uman bir Diktatörün günleri sayilidir.Halkin önünde iki türlü durulmaz sandik ve zülumlerden sonra.Cilgin demokrat

Yorumu oyla      68      51  
Misafir 3 Şubat 2011 Perşembe 09:28

Görüyorum ki,2011 Yılındaki DÜNYADA,13 cü,14 cü Yüzyıllarda ceryan eden hadiseleri,örnek alıp,bu güne taşımaya çalışan yorumcu dostlarımız var.Bu son derece üzüntü verici bir durumdur.Oysa biz bu dostlarımızın,1920 lerden,1980 lerden örnekler verip,esinlenmesine alışmıştık.Son Yüz yıldaki değişimin tamamından çok daha fazlası,son 20 yılda yaşandığını göremeyen dostlara tavsiyemiz,İdeolojik duvarlarının ardından çıkıp,dünyaya daha dikkatli bakmaları yönündedir.H.Tahsin

Yorumu oyla      68      51  
Misafir 3 Şubat 2011 Perşembe 07:04

H.Tahsin Turklerin birbiriyle savasirken baska ulke tarafindan saldiriya ugrayinca kavgayi birakip o dusmani hallettiklerine dair bir ornek verirmisin. Mesela Osmanli tam Bulgar ve Yunan'i halledip Sirplari dize getirecek ve Rumeli fethini tamamlayacakken Ankara Savasinda Timur'un orduna yenildi. Yikilma tehlikesi gecirdi. Baska ornekler de var. Olmayan bir millet ozelligimizi var gibi gostermek, aslinda olmadiginiz halde kendinizi milliyetci gibi gostermek icin bir laf ebeligi sadece..Yildiray

Yorumu oyla      60      68  
Misafir 3 Şubat 2011 Perşembe 06:55

Pırof Oğuz Işık Turkiye isine dalmadan once bize kendi icadi olan "bölgesel sol" politika kavramini karsilastirmali olarak aciklamali. Sol lafinin sadece bir mostra oldugunu tespit edemiyor ve aslinda bunlarin sadece basit birer irkci ideolojiye sahip ve siddet eylemlerine muzahir, dis istihbarat orgutlerinin hedef ulkedeki operasyon araclari oldugunu soylemiyor. Sadece bu yapilarin kendi kendini tanimlamak icin kullandigi kelimeleri aynen aliyorsa fazla ortada şeyetmesine gerek yok. Yildiray

Yorumu oyla      57      67  
Misafir 3 Şubat 2011 Perşembe 02:41

H.Tahsin kardeşimize Ben de Halkı teşkil eden kardeşlerden Küçüğünün bugünkü durumu hatırlatmak isterim:"MAYMUN GÖZÜNÜ AÇTI"!Nasıl mı? Babalarından kalan mirası Kardeşler paylaşırken,Büyük olan başlamış "Bak kardeşim Bebek'teki villa Benim, Kasımpaşa'daki ev Senin".Küçük olan"Öpsene Beni"! Büyük"Taksim'deki Mağaza Benim", Avcılar'daki Senin"!Küçük"Öpsene Beni"!Her seferde Küçük "Öpsene Beni"der durur!Büyük sorar"Nedir lan bu öpsene Beni? Küçük:Ben yapılırken öpülmeyi severim de ondan!Yemez artık

Yorumu oyla      56      54  
Misafir 3 Şubat 2011 Perşembe 00:06

Dünyada Türk milletinin gecirdigi asimiliasyonu ve dejenerasyonu baska bir millet gecirmemistir.Adeta halkin kafasina balyoz ile defalarca vurulmustur,bu vurus öyle siddeli ve destekli olmustur ki neredeyse 1 Asir gecmesine ragmen etkisi devam ediyor.Osmanli´da önemli devlet meseleleri aninda halledilirdi,halledilmesinin sebebi ise beyin takiminin secilme insanlardan olusmasiydi.Bugün bakiyorum yorumcu arkadaslardan ve bendinizden elle ve avuc ile tutulur bir yorum yok, olamazda,Balyoz varya...

Yorumu oyla      58      55  
Misafir 2 Şubat 2011 Çarşamba 21:03

Sn Yazarım,Türk Halkının bir özelliği vardır,hatırlatmak isterim.Türk halkına mensup,İKİ KARDEŞ,birbiri ile kıyasıya dövüşüp vuruşurken,vuruşma esnasında rakiplerden biri,üçüncü kişi tarafından saldırıya maruz kalması halinde,birbiri ile DÖVÜŞEN iki kardeşin ikisi birden dönüp,Üçüncü kişiyi HALLEDER.Bu Özellik,her Millette yoktur.İstisnalar hariç,Türk Milletine mahsus bir durumdur.Hatırlayalım,Kurtuluş Savaşında,Tarikatler,Türkiye Kominist Partisi,Turancılar,vs.daha niceleri Kol-kolaydı.H.Tahsin

Yorumu oyla      64      56  
Misafir 2 Şubat 2011 Çarşamba 18:02

Yıllarca kendilerinden olmayan herkese "faşist" damgasını vuran geri kafalılar bu ülkeyi bölemedi de,şimdilerde halka "bidon kafa,veya angut" sıfatını yaftalamak için,bir yerlerini yırtarcasına çırpınan yobazlar mı Ülkemizi bölecek? GöbeğiniKaşıyan Çoban.

Yorumu oyla      65      56  
Misafir 2 Şubat 2011 Çarşamba 13:22

Ha şunu bileydin Sevgili yazarımız! Günaydın! Good Morning! Bonjour! Bon Giorno!!!

Yorumu oyla      56      77  
Gerçekvatandaş 2 Şubat 2011 Çarşamba 13:11

Hasan Tahsin arkadaşıma katılıyorum.. Nasıl ki milli maçlarımızda FB.lisi, GS.lisi, BJK.lısı, TS.lisi vs. bir bütün halinde aynı duygu ve amaçta birleşiyor, hangi takımdan gelirse gelsin tüm oyuncuları aynı coşku ile destekleyip alkışlıyorsa; Akp.lisi, CHP.lisi, MHP.lisi vs. halkımızın ezici bir çoğunluğu da milli beraberlik ve vatanın bütünlüğünü savunma koruma söz konusu olduğunda, tek yürek halinde bir araya gelecektir.. Bu daima böyle olmuştur ve böyle olacaktır.. Gelişmeler canımızı sıkabilir, bazen endişe de edebiliriz ama umutsuz olmamalıyız.. Şu anda olan biteni sabırla izlemekte olan milletim; beceriksiz ve yanlış siyasi politikaları ile vatan gemisini tehlikeli sularda dolandıranlar yanında; dümenini baltalayıp bilerek isteyerek kayalıklara bindirme, parçalayıp bölme amacıyla hareket edenlerden zamanı gelince hesap sormasını bilir.. Sevgiyle kalın..

Yorumu oyla      71      56  
Misafir 2 Şubat 2011 Çarşamba 13:08

Toplumda sözde kendilerine birde toplum sosyologlari, toplum anilistleri kimligini giydirenlerin koyduklari teshis tam bir fiyaskodur,yillarca Üniversitelerimizde toplumun deger yargilarindan yoksun, halkindan nefret eden bu zevatlar birde ulu orta teshis koymazlarmi, insanin katila katila gülmesi daha sonrada aglamasi geliyor.Bu Ülkenin en büyük sorunu halki uzaydan türbin ile izlemiye calisan cakmalardir.Dagdaki Coban bile bunlardan daha fazla olaylara vakiftir.Capanoglu

Yorumu oyla      75      56  
Misafir 2 Şubat 2011 Çarşamba 12:52

Sayin dostlar, bölünme ilgili konumuz olmasi hasebi ile yer gelmis iken sizleri fazla yormadan dilimin döndügü kadar ne zaman bölünürüz diye bir kac uyarim olacak sizlere ve bu cekincelerimi dikkate almiyan cenahlara.Yillarca bu Ülkede yasiyan Halklarin yüreginden iki tane Uhliviyeti alamadilar bunlardan bir tanesi Allah sevgisi, digeri ise Peygamber sevgisidir, bunlar gidince bölünme hizlanacaktir.Zamanin günesi Saidi Nursi olmasaydi bölünme coktan olurdu..Cilgin demokrat

Yorumu oyla      73      58  
Misafir 2 Şubat 2011 Çarşamba 12:23

Bir acayip millet olmusuz,bölünmekten korktugumuz kadar deccalden Cehennemden korkmuyoruz.Gece yatarken bölünme korkusu ile yatip sabah yine bölünme korkusu ile güne basliyoruz.Aklimizdan ve fikrimizden hic bir zaman cikarmamamiz gereken bir fiziki kural vardir, yumurtayi düsürmemek icin elde ne kadar SIKI tutulur ise yumurtayi kendimiz kirariz.Öncelerdende bir cok kez bu konu ile ilgili fikrimi ortya koymus idim.Cikin sokaga ve önünüze gelen birilerine sorun bakalim, bölünmek istiyormu?BG

Yorumu oyla      71      56  
Misafir 2 Şubat 2011 Çarşamba 12:14

Bölünmedik....Bölünmeyizde....Tüm uğraşılarına rağmen,Bölemezlerde.....Bu Ülkede üçbuçuk Hunçak kırıntısının, bizi bölmeye gücü yetiyorsa, "bırakın yok olup gidelim(!)"...Yarım Asrı aşan süredir,tüm İhanet şebekelerini devreye sokmalarına rağmen,Bu Yüce Millet DİM DİK Ayaktadır.Bizde kimsenin giyim kuşamı,özel yaşamı,İnancı ve İNANÇSIZLIĞI,diğerlerini ilgilendirmez.Zorla kalıba sokmaya çalışanlara dikkatlice bakalım kafi.Bizi ASLA Bölemezler..H.Tahsin.

Yorumu oyla      72      53