YORUMLAR
Toplam 63 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 2 Aralık 2010 Perşembe 13:38

Beni tekrar sahalara bir Gökkubbenin üstümüze yikilmasi bir de dava arkadasim,gönül insani cok degerli abimin hoscakalin demesi döndürebilirdi.Bir cogunuz YIGITOGLU´nu yorumlarindan tanir,devamli Abimiz gibi hep hakki ve Adaleti üstün tutmusuzdur ve Adalatein tecelli yapmasi icin gece gündüz ugras vermis idik. H.TAHSIN; BIR ARKADASIMIZ YORUMLAMISTI 360 Milletvekili dir.Bunu bize yapamazsiniz,bizi böyle garip ve yanliz birakmiya hakkiniz yoktur.Burada yorum yazmama ragmen H.TAHSIN kolik olmustum

Yorumu oyla      76      50  
teyze 2 Aralık 2010 Perşembe 13:19

Hasan Tahsin Bey,çok sevgili ABİCİĞİM(ben bazen benden küçük yaştakilere de abi derim,pazarda dedem yaşındakiler bile bana teyze diyor, olabilir yani)en büyük yemin vallahidir,vallahi yataklara düşerim ben şimdi.Yeni girdim eve PETROL FIRTINASI kitabım gelmiş nasıl mutluydum.Eğer dönmezseniz ben anlamadığım yerleri kime soracam? Millet karpuz peşinde biz daha beraber MİNCİ yiyecez,bir tava minci alacağım var ABİCİM, NEREYEEE??10:38 Allah razı olsun,şimdi tansiyonum borsa gibi düşüşe geçti işte:(

Yorumu oyla      76      50  
-AB- 2 Aralık 2010 Perşembe 12:37

Sevgili Hasan Tahsin abim, biraz önce hoşçakalın mesajınızı okudum ve bu kararınızı gözden geçirip burada oluşmuş olan ailemizi değerli bir abisinden mahrum bırakmamanızı umut ve rica ediyorum. Takip edenler bilir, bizim de fikir ayrılıklarımız olmuştur fakat her seferinde sizden düşünülecek birşeyler kapmışımdır. Hepimizin kendi fikirlerini savunması tabiat gereğidir. Yine de, sizin konuşmamanızı isteyen olduğunu sanmıyorum ama konuşmaya devam etmenizi isteyenler var. Saygılarımla. A.B.

Yorumu oyla      78      50  
Misafir 2 Aralık 2010 Perşembe 12:27

Bulundugum gurbet diyarinda soguktan tir, tir tirerken CANIM KARDESIM H.Tasin beyin 11:57 yorumunu okudum hepten dondum kaldim.Yazdigim yorumlari ve yazilan yorumlari tekrar gözden gecirdim kendisine rencide edicek hic bir yoruma rastlamadigim gibi,her kes tarafindan cok sevildigine sahit oldum.H.Tahsin bunu bize yapmiya hakkin yoktur,sizsiz hic bir yazi ve yorum tam yazilamaz ve gercek degerini bulamaz.Buraya bu kadar yorum yazilmasinda katkiniz coookkk büyüktür.Capanoglu

Yorumu oyla      77      50  
Misafir 2 Aralık 2010 Perşembe 12:07

Capanoglu, bi tane buldum, iyi iş diye düşündüm. Bizim ülkemizde ta göbeğimizde haberimiz yokken düğmesi başkasının elinde nükleer silahlar varmış, viki vikiden bunu öğrendik. İsrailde de var bi de bence orada da düğmeye basılırsa basacak aynı el. e o zaman iranın neden nükleeri olmasın? yemin billah diyorum böyle mantık olmaz. hükümetimiz iranın arkasında durmakta haklıdır. işte ben bunu takdir ediyorum. bi de günahı boynuna ama bence isviçrede hesabı yoktur. yatirim yapmıştır. gerçek misafir

Yorumu oyla      69      51  
Misafir 2 Aralık 2010 Perşembe 11:57

Çapanoğlu, Benimde bir kuralım vardır, Konuşturulmak istenmediğim bir yerde, konuşmak için ısrar etmem.herkese sevgiler.herkese saygılar.Sevgili yazarımıza da teşekkürler.Unutmayalım, "Wikileaksı" da susturmak için çok uğraş verdiler.2011 seçimlerinin ertesi günü,bir "SELAM" vermek için uğrarım.Hoşça kal TURKTİME,hoşça kalın arkadaşlar.H.Tahsin.

Yorumu oyla      53      73  
Misafir 2 Aralık 2010 Perşembe 11:17

Benim bir kuralim vardir,benim iyi ve yetenekli taraflarimi takdir yapmiyan,benim eksik yönlerimide elestiremez.Simdi Türkiye´deki muhalefete bakiyorum ne zaman Basbakanin iyi yaptigi isleri övdüler yada bravo dediler.Mesnetsiz ve dayanaksiz yakistirmalardan Ülkeyi toz dumana katiyorlar.Bir basbakan benim böyle bir hesabim yoktur deyince orada akan sularin durmasi gerekiyor.Efendim Demokraside böyledir"Yerim sizin demokrasinizi"Basbakana inanmak mecburiyetindeyiz.2. bir Basbakan yok Vatanda.Cap

Yorumu oyla      62      51  
teyze 2 Aralık 2010 Perşembe 10:39

Günaydın sayın yorumcular.Çayımı bile burda içiyorum,son dakika gelişmesi varsa burda duyarım diye ilk işim bura girmek oldu.AB teşekkür ederim,önemli bir şeyim yok ilaç yan etki uyku verdi.Rüyama bile girdi wikilex.Artık rüya mı TV açıktı ben uykular alemine girerken ordan mı duydum bilmiyorum Başkentimizde dedikoducular çokmuş,yabancı elçilere malzeme vermişler diye bir şey hatırlıyorum.Ben bugün wikilexi bıraktım NASA açıklama yapacakmış uzayda hayat var mı diye,ana sayfada okuyun haberleri, galiba Amerika wikilexten sıkıldığımı anladı benim için gündem değiştiriyor.

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 2 Aralık 2010 Perşembe 10:38

Cok degerli sevgili Ablamiz,kardesimiz,üstün yetenekleri olan Bilge TEYZE´miz,sizin hastaliginizi yazmis oldugunut birkac yorumdan ögrenmis bulunuyoruz.Yorumlarina okuyan bütün kardeslerin ilk önce icleri "ciz" etmistir ve akabinde sizin icin "Dualar"etmislerdir.Sizden istirehamimiz kendinizi biraz dinlendirmeniz ve yeniden sagliginiza kavusmanizdir.Ben bir seye üzülünce, dogru dürüst cümlede kuramam,bu sekilde yazabildim.Hepimiz adina cok gecmis olsun."AB"nin konu ile ilgili yazisi icin Tskrer.

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 2 Aralık 2010 Perşembe 03:32

Sy.Başbakanın İsviçre'deki bankalarda 8 Hesabı vardır/yoktur bilemem ama somut olarak bilirim ki "vatan/millet sevgisiyle dolu ülkücü başı Başbuğ'un İngiltere banklarında binlerce pound hesapları çıktığı ve bunların mirascıları tarafından kapışıldığı!!! Kimse sordu mu bunlar neyin nesi? Niçin Ülkede değil de İngiltere'de? Hangi kaynaktan? Maaşlardan mı yoksa 1960 Devlet kasasından mı? Milletin yüreği varsa önce bunları sorgulasın sonra Başbakanın! tabii güçleri yetiyorsa!!!BURASI TÜRKİYE!

Yorumu oyla      61      50  
-AB- 2 Aralık 2010 Perşembe 00:37

Sevgili H.Tahsin abim, iyi niyetli eleştirimi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim. Abi bakın Başbakanın değil 8, 18 hesabı olsa ne farkeder? 1. Evet çalacaksa kılıfını hazırlayacak kadar akıllıdır 2. Düşünceye kadar, zaten onları denetleyebilecek bir sistem filan da yoktur. Hemen kızmayın, bakın mesela örtülü ödenek konusunu tartışmaya açmak bile suçtur bu ülkede. Bu yüzden bu kısır tartışmalardan ziyade daha sonra açtığınız tarzda geniş perspektiflere yoğunlaşalım diyordum. Tekrar teşekkürler.

Yorumu oyla      59      50  
-AB- 1 Aralık 2010 Çarşamba 23:54

Bu arada, sevgili Teyze, ilaç alıyorum yazmışsınız, geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. A.B.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 23:53

Gelin size bir Bayburt Fikrasi anlatayim,yorum yazmaktan bayagi yorulmussunuzdur.Bayburt´un bir Mahallesinde her kese lakap takan bir bayan varmis,yeni gelin olacak bir kiz icin ayagina gitmisler ,beraberlerindede ona hediye getirmisler.Aman demisler sakin bu kiza lakap takma ne olur!Hediye alip koltugunun altina koyduktan sonra,benden zorunuz olmasin amma... karsi Mahallediki kadinlar kiziniza "At yüzlü" söylerlerse karismam. G.V son Yorumuda bu Bayanin dolayli isim takmasina benzedi.Capanoglu

Yorumu oyla      58      50  
-AB- 1 Aralık 2010 Çarşamba 23:52

Israrla söylüyorum madalyonun diğer yüzünü milli menfaatlerimizi korumak için okuyabilmemiz lazım diye. Daha önce "Akdeniz Birliği" projesi diye birşey duyan var mı aranızda? 2008'den beri Fransızlar tarafından dayatılıyor; dışarıda karşı duruyoruz ama içeriye duyurmamaya çalışıyoruz. Mesela İngilizler bu konuda Fransızlara "aman Türkiye'de reformlar sekteye uğramasın, katı olmayın" diye neden diretiyor? Bizi çok sevdiklerinden mi yoksa başka hesap mı var? Wikiyi bir de böyle ele alsak ya. A.B.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 23:37

Gerçekvatandaş,Wikileaks operasyonu,ABD deki (Neocon+Yahudi+Ermeni+İsrail Devleti) ORTAK operasyonudur.Türkiyedeki İŞBİRLİKÇİLERİNİN kimler olduğunu da 2003 den 2007 sonuna kadar süreçteki,Darbe hamleleri,Darbe ZEMİNİNİ oluşturma network'lerine yönelik Medya çalışmaları ve medya çalışmalırından,açık,SARİH bir şekilde Türk halkı hissetmektedir,görmektedir.Sürecin sonucu,27 Nisan 2007 nin 22 Temmuz 2007 deki sonuçlanmasından çok daha AĞIR bir şekilde TERS tepecektir.Sandık çok uzak değil.H.Tahsin.

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 23:33

Bizim DEVLET Devlet gelenegimizde basinda ki delide olsa ona iteat edeceksin daha iyisini bulana kadar.70.Milyon bir Ülkenin basbakani üstüne basa basa söylüyor,benim baska bir Ülkede param yok.Bazilarida Basbakana inanamiyor, "Ahirdan gelen ia, ia ya inaniyor" seviyim ben sizin Türk gelenekciliginizi törenizi.Basbakana inanmiyacaksin,Ahirdan gelen sese inanacaksin.Amman iyi kulak kesilin hic bir sey kacirmayin.Capanoglu

Yorumu oyla      57      52  
Gerçekvatandaş 1 Aralık 2010 Çarşamba 23:12

(2) Eğer aşağıda belirttiğim bu görüş, gerçekten ABD nin niyetini, hedefini yansıtmakta ise; seçim zamanına kadar iç ve dış politika sahasını bulandırmaya, Başbakanından tüm önemli adamlarına kadar Akp İktidarı ileri gelenlerini sarsmaya yönelik “made in USA” menşeli daha pek çok malzeme saçıldığını göreceğiz ortalığa demektir.. ReCep beyin ifadesiyle “Eteklerden dökülecek taşlar” hiç de biteceğe benzemiyor.. Bu taşların içlerinde bazıları baş yarabilir de.. Hadi bakalım hayırlı tıraşlar...

Yorumu oyla      62      52  
Gerçekvatandaş 1 Aralık 2010 Çarşamba 23:12

(1) Değerli yazarımızın da ima ettiği gibi; ABD devleti özel güçleri (özellikle CIA) bilgisi, izni ya da eli olmadan, bu denli gizli Elçilik belgelerinin bir özel web sitesinde yayınlanabileceğine inanan var mı içinizde?.. Bence yoktur.. O halde bu eylemin bir nedeni, amacı, hedefi olmalı değil mi?.. Dikkat edersiniz belgelerin içeriği genelde Türkiye ve Akp İktidarı odaklı.. Başbakanı, bakanları, danışmanları vs. ile Akp Hükümeti ve destekçilerinin tepki toplaması, infial yaratılması, iç ve dış politik çatışmalar oluşturarak yıpratılması, ağır ağabeylerinin birbirine düşürülmesi, nihayet yaklaşan genel seçimlerde desteğinin azaltılarak tek başına iktidar olmasının engellenmesi.. Bence bu WikiLeaks işi, (Obama’nın ve Dışişleri Bakanının bilgisi dâhilinde ya da değil bilemem ama) ABD etkin devlet güçlerinin organize ettiği, ReCep beyi ve Akp iktidarını bitirmeyi hedefleyen bir tezgah.. ABD nin, özellikle son bir yıl içerisinde, ReCep bey ve Hükümetini, kendi politika ve amaçları önünde siyasi bir engel ya da tehlike olarak görmeye başlamasına neden olacak bi düzüne önemli gerekçe sayabiliriz hep birlikte herhalde?.

Yorumu oyla      62      54  
teyze 1 Aralık 2010 Çarşamba 22:26

21:11 Yeni okudum yorumu ilaç alıyorum sersemlemiş durumdayım.Bu konunun bir kısmını anladım bir kısmını anlayamadım.Şimdi ABD bilerek mi sızdırdı,wikilex sahibi bu belgeleri hack dedikleri şeyle mi elde etti?TİME ankete göre iki cevabım.1-Başvekilimizi bu sarı kafalı site sahibi kıskandı uydurma şeylerde ekledi.2-Başvekilimizle bu adamı özellikle öne çıkardılar,korsan oylarla.Uykum geldi başka bir şey aklıma gelmiyor.Ama uykuyada dalamayacam düşünmekten:)

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 22:21

Wikileaksi´yi bu kadar abartmaya hic gerek yoktur,her Devlette bu tür kayitlar vardir.ABD nin "Kozmik odasina" nasil kolayca girilebiliniyor bunun üzerinde durulmasi gerekiyor.Büyük ihtimalle dizayenciler, ABD nin Dünya siyasetini daha seffaf temeller üzerine oturtmak ihtiyacini hissetmislerdir.Burada ki ince cizginin kisa ve uzun vadede ki sonuclarini hepimiz görecegiz.Amerika tarafindan sevilmiyen Iktidarlara yol görünecek,kendi Milletinin baskilarina dayanamayacaklar.Capanoglu

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 21:46

Yorumcu arkadaşlar,size bir "REEL ANALİZ".Eric Edelmanın Türkiye ve özellikle AKP ile ilgili bilgi KRİPTOLARINI,ABD dış işlerine gönderdiği günlerle eş zamanlı,Türkiyede aynı bilgileri köşesinde yazıp, Ülke gündemine taşıyan ONLARCA YAZAR(!),hatta onlarca kez yazan YAZARLAR vardı.Şimdi ben soruyorum.ABD nin veya Edelmanın Türkiyede kaç tane köşe yazarı vardır.Sevgili Turktime ve sn Yazarımızın yerinde olsam,Edelmanın bilgileri ile aynı zamanla ve içerikle örtüşen yazıları siteye taşırdım.H.Tahsi

Yorumu oyla      66      49  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 21:11

Teyze, sn kardeşim, bakın tamda sizin sorgulayacağınız türden bir yorum ve bir tespitte bulunuyorum.:"Biliyorsunuz TIME Dergisi,2010 yılının Dünyada yılın adamı anketini yapıyor,ve bu ankette bizim Başbakan birinci sırada, başbakanı zorlayan iki isimden biride, WİKİLEAKS'ın sahibi ve kurucusu olan Julian ASSANGE." meseleyi işimdi daha rahat çözeriz. :))

Yorumu oyla      62      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 21:05

Eric Edelman, kimdir?,köklerinin Haim Nahum,Theoder HERZL ve Emanuel Karasu nun kökleri le ne kadar ilgisi var.Pekala, Haim Naumun,torunlarının, Türkiyedeki hangi "TÜRK(!)" HOLDİNG ile, Ticari ortaklık ve hertürlü bağlantıları, halen sürmektedir."FOTOĞRAFI" okuyabilecekmiyiz?...NOT:Eric EDELMAN'ın annesi Istanbul kökenli bir yahudi,ve unutmayalım, Yahudilikte Ana erkil AİLE geçerlidir.Şimdi bizim Tarihçilere önemli bir görev düşüyor.ARAŞTIRALIM.H.Tahsin.

Yorumu oyla      67      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 17:33

Buradan tüm yorumculara,ve HERKESE sesleniyorum.Öncesi var ama,özellikle 1936-37-38 lerdeki Suriye-FİLİSTİN olayları ile,DERSİM olayları arasındaki bağlantıları,ilintileri,ilişkileri bilmiyorsak,günümüzdeki Eric Edelman'ın 2003-2004-2005 lerdeki raporlarının ne anlama geldiğini,"okuyup" ANALİZ edemeyiz.Atatürk'ün aynı yıllardaki TBMM deki Meclis KONUŞMALARINA kadar uzanmak lazım.Bir soru daha,Wikileas olayından,müdahillerden hiç RAHATSIZ olmayan ülke HANGİ Ülkedir.SORGULAYALIM lütfen.H.Tahsin.

Yorumu oyla      66      51  
Gerçekvatandaş 1 Aralık 2010 Çarşamba 17:25

Eğer aşağıda belirttiğim bu görüş, gerçekten ABD nin niyetini, hedefini yansıtmakta ise; seçim zamanına kadar iç ve dış politika sahasını bulandırmaya, Başbakanından tüm önemli adamlarına kadar Akp İktidarı ileri gelenlerini sarsmaya yönelik “made in USA” menşeli daha pek çok malzeme saçıldığını göreceğiz ortalığa demektir.. ReCep beyin ifadesiyle “Eteklerden dökülecek taşlar” hiç de biteceğe benzemiyor.. Bu taşların içlerinde bazıları baş yarabilir de.. Hadi bakalım hayırlı tıraşlar...

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 17:04

AKP Genel Başkan Yardımcısı Çelik'in, Wikileaks yorumu: "Belgelerin niceliğine baktığınız zaman Türkiye'nin en fazla gündem oluşturan ülke olduğunu görüyorsunuz. Etkin dış politikamızın izlerini burada görüyoruz." Hani dedikodu belgesiydi bunlar? (ben değil Başbakan dedi dedikodu bunlar diye) En çok dedikoduyu biz yapmışız ve en çok dedikoduyu bizim hakkımızda yapmışlar diye konken partisinde bile övünülmez. Neyden sorumlu bakandı bu arkadaş eskiden? Eğitim neden yerlerde sürünüyor? Vah vah. GKA

Yorumu oyla      60      54  
teyze 1 Aralık 2010 Çarşamba 17:03

16:51 bu belgelerde benim olmam imkansız AMAAA her an emicandan bahsedebilirler:)) O da şüpheleniyor olmalı ki kaç gündür terör estiriyor evde.Sağ tarafta şimdi yok foto var Şenerin arada çıkıyor hep görüyordum da tıklamadıydım bugün baktım.Hayalet görmedim gerçekten şaşırdığım bir isim gördüm.Şeneri görünce tıkla açılan sayfada sol tarafta maddeler var sırayla tıkla karşına çıkacak.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 17:02

Eric Edelman demişki raporunda,"Tayip Erdoğan ATATÜRK'ÜN İDEALLERİ peşinden giden bir gurubun LİDERİ".Neymiş Atatürk'ün İdealleri?.Osmanlının Etki alanına ortadoğuda yeniden hayat verecek politikaları takip etmek.Açık söylüyorum Müthiş KEYİF aldım.Atatürk'ün 1936-37 lerde Suriye,Ürdün,FİLİSTİN bölgelerini kapsayan bir Federasyon veya Konfederasyonu Hayata geçirmek.Atatürkün bu konudaki Çalışmaları,Dış işleri ARŞİVLERİNDE,Cumhurbaşkanlığı ARŞİVLERİNDE.Ama bizim "Atatürkçüler(!) rahatsız.H.Tahsin.

Yorumu oyla      69      52  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 16:56

Sevgili AB 13:40,Eleştirini aldım kabul ettim.Benim SİNİRLENMEM,"Türk Halkını enayi yerine koyan" tavırlardır.Hadi diyelim Eric Edelman denilen Yahudi,kendi soyunun,kendi Irkının ve kendi idealleri olan VADEDİLMİŞ TOPRAKLARIN peşinde.Şimdi soruyorum,bizimkiler neyin peşinde.Edelman,Türkiye ile ABD yi bir an önce PAPAZ etmek için,görevini yerine getirmiş.Ben soruyorum bizim Muhalefet sözcülerine,Hesap,hesap da,8 tanesi ne oluyor?Başbakanı bu kadar da "aptal" görenlere ZAVALLI derim. H.Tahsin.

Yorumu oyla      68      53  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 16:51

Teyze,merak tan catlatacaksin bizi.Ne diyorsun?hayalet filanmi gördün?sag taraftan kim geliyor,ne Fotosu?Teyzemizin durumunu pek iyi görmüyorum,her halde bu belgelerde onun da dosyalari var.

Yorumu oyla      56      50  
teyze 1 Aralık 2010 Çarşamba 16:28

La havle vela..çekiyorum şu anda şaşkınlıktan.Sağ tarafta Abdüllatif Şener foto gördüm tıkladım partisinin ismi güzel,bakayım dedim ne var ne yok.Bir yaşıma daha girdim.Sayın yorumcular siz biliyor muydunuz? Bilmeyenler ne var diye sormasın wikilexle uğraşacağınıza biraz araştırın önemli bir şey bulacaksınız.Şaşkınlığım geçer geçmez başvekil ve arkadaşlarına wikilexten zarar görmeden çıkış yolu önerilerim olacak:)

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 16:13

ben son yazdıklarımla da Capanoglu üstadımı kırmışım galiba. buradan ilan ediyorum artık "diğer yorumcularla sıfır sorun" politikasını hayata geçiriyorum. bu nedir filan demeyin, ben lise mezunu adamım öyle kitap mitap yazamam. fakat yine de yorumlarımda "stratejik derinlik" uygulamaya çalışacağım. türkün misyonu, müslümanın dini gereği adaleti herşeyden üstün tutmak görevidir, Capanoglu üstadıma katılıyorum. GerçekMisafir (hazır yerim varken tümünü yazayım GM kalmayım)

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 15:34

15:04 Kullandiginiz kelimeler ve yazma üslübunuz cok güzel,insanlari üzmek üzere kurulmiyan bir tabiyetiniz var.Bu yönünüze üc kere sag ol...Benim anlatmak istedigim bizim oralara degil,oralarin bize ihtiyaci yönündedir,bunu biz kabül yapmasak dahi bunu bize yakistiranlarin sayisi daha fazla.Allah her canliyi yaratirken belli misyonu ona yüklemistir.Türkün misyonu ise Adil davranmaktir,Adaleti üstün tutmaktir.En güzel günler sizin ve sizlerin olsun.Adaletten ayrilmayin lütfen.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 15:13

ya bi de niye takıyonuz ki başbakanın isviçrede hesabı varmış filan. adam çocuklarını arkadaş parasıyla amerikada okuttu gıkınız çıkmadı, kola turka reklamını başbakanlığa ait araca bindiğinde göstere göstere yaptı anlamadınız, sucukçuluğu zamanında gözaltına alınış haberi tercuman arşivinde vardır diyolar nazlı hanım tercumanı kapamadan bi bakalım şu resme demiyonuz, isviçrede hesapları varmış diyonuz. bırakın bu işleri. bizim orada bi laf vardır, her renk tamam da eksik kaldı fıstık yeşili. GM

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 15:04

Capanoglu haklısın dönmeyelim başa. gel arada anlaşalım. ben sadece o zaman diyodum ya onlar parasına bakar menfaatine bakar diye, ben kabul edeyim halkı için geçerli değildir ama sen kabul et şeyhleri sultanları ağaları için bu böyledir de. ben araplar böyledir demeyim, arapları yönetenler kötüdür deyim ama bari sen de kabul et. ya dediğim şu, menfaatleri konusunda arap liderin yahudi liderden farkı yok. ama yine de sözüm söz bi daha bu konuda yazmayacam. amacımda seni kırmak değil. BM

Yorumu oyla      59      50  
teyze 1 Aralık 2010 Çarşamba 14:53

Başvekilimiz İsviçrede TEK KURUŞUM yok demiş.Yine bu dedikodu devam eder bence.İkinci bir açıklama yapmalı,kuruşun yanında dolar,avro,sterlin vs artık ne kadar para ismi varsa onlardan da yok desin.Başvekil de wikilexlerle meşguldür bu ara bu yorumumu okuyamaz,yardımcıları okuyunca kendisine iletsin.Her ne kadar kendisine oy vermiyorsam da başvekilimizi seviyorum.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 14:33

Davutoglu;Türkün Dedekorkutu,Türkün Gazneli Mahmutu,Türkün Ali Kuscusu,Türkün Yunusu,Türkün Mevlanasi,Türkün H.Bektas Velisi.TÜRKÜN yeni COBAN yildizi.Seläm olsun ona.Capanoglu

Yorumu oyla      61      51  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 14:27

GM 14:00 tekrar bu ola gelmis olay ile ilgili yorum yazmamayi düsünüyordum beni böyle igneleyici sözlerle tekrar basa döndürdün.Bak canimin ici o Cografyada halä Dedelerimizin Atlarinin izi var ve Atlarinin kisneme sesi yankilaniyor.Bize öyle bir AYRAN ICIRDILER ki ayri düsürdüler.AYrilik ayrilik vakti bitmistir,sarilmak vaktidir.Ihtiyar amcanin yaptigida beklenen kisilere sarilmaktir hasret gidermektir.Sevgili Dostum Araplara karsi yillarca ön yargilar bütün her yerimize enjekte yapildi.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 14:16

insanligin bir gözü Türkiye de bir gözü bu Uygarlikta cikis yolu ariyor.Bakalim eger bu Ülkede taslari sadece yerniden oynattilarsa bütün Insanlik icin bir ISIK VAR.Egerrr taslari yerinden attilarsa vay insanligin haline vay,vay gidi vay.

Yorumu oyla      58      49  
teyze 1 Aralık 2010 Çarşamba 14:16

GENÇLİĞİMDE AMERİKALILARA HAYRANDIM.Filmlerde birinin bir sorunu var arkadaşı sorardı konuşmak istermisin Kerolayn,sonra Sitella.Sonra konuşurlardı aramızda kalacak değil mi, tabiki.Ve hakkaten aralarında kalırdı.Bizim filmlere-çevreye bakardım bir konuyu öğrenmek için iki gözüm önüme aksın,ekmek musaf çarpsın yeminler edilir yarım saatte mahallede bilmeyen kalmazdı o konuyu.Amerikalı diplomatlarda dedikoducu olmuş.BİZİMKİLERDE az dedikoducu değilmiş.Ben biraz daha araştırayım wikilex cephesinde yeni bir şey bulursam sayın yorumcular anında sizinle paylaşacam.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 14:00

Capanoglu hani bi ara diyodun ya arap dede bizim çocuğun eline sarılıp öpmüş filan. şimdi o dede sizinkilerden kuveytli müslüman terör zanlıları için amerikalılara en iyi şey bunlardan kurtlmaktır diyen kuveyt içişleri bakanından hesap sormasını bekler. amerika para versin zanlı müslüman vatandaşlarımıza çip takalım sonra gerekirse bulup vururuz diyen suudi arabistan kralından hesap sormasını bekler. demedi deme, yok öyle beleşe el öptürme filan. GM

Yorumu oyla      59      50  
Gerçekvatandaş 1 Aralık 2010 Çarşamba 14:00

Hasan Tahsin 13:19, bu soruyu yöneltmen gereken kişi Akp Hükümetin'in Milli Savunma Bakanı Vecdi Gönül.. Çünkü Davutoğlu’nun tehlikeli olduğu yakıştırmasında bulunduğunu ileri sürenlerden biri o bey efendi deniyor.. Eh, cevabı tabiiki “hayır, ben öyle bir laf etmedim” olacak.. Bu arada eski yorumlarımı okumuşluğun varsa, Akp hükümeti içerisinde hali hazır bakanlardan tek takdir ettiğim kişinin (bazı siyasi manevralarını eleştirsem de) Ahmet Davutoğlu olduğunu, geleceğin Akp lideri olarak da onu gördüğümü çok kez tekrarladığımı belirteyim.. Bence Akp içerisinde bazıları kendisini çekemiyorsa nedeni bu olabilir..

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 13:49

Cok sevdigim YAZAR ile ayni görüsleri paylasamadigim icin bazen "VICDAN" azabi cekiyorum ve cok üzülüyorum.Ben burada kalkip yazarin argümanlarini destekleyen yorum yapamam,benim Ruhum sadece tek bir bünyeyi kaldirabilir,iki tane vücudu tasiyamaz.Üstelik kendimi inkär edemem.

Yorumu oyla      57      50  
-AB- 1 Aralık 2010 Çarşamba 13:40

Tekrar yazmaya başlamadan biraz okuyayım demiştim ama bekleyemeden yazmak zorunda kaldım. Lütfen aşağıdaki yorumlarımı okuyun. Ülke sevgisinden zerre şüphem olmayan H. Tahsin abimin ne kadar duygusal yaklaştığını görünce duygusallaştım. Neden herşey malzeme yapılır? Nasıl milli menfaat, milli mücadele gibi milli kavramlar unutuldu? Niye ilk reaksiyonumuz birbirimize dalmak? Niye artık dışarıdan birşey geldiğinde önce tek vücut olamıyoruz? Bakın sistematik olarak bölünmeye alışıyoruz. A.B.

Yorumu oyla      63      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 13:29

Ispanya´´da girisimci Bayanin biri, elinde tabularla senetlerle gitmedigi Avukat,gitmedigi Mahkeme birakmadi.Iddiasini bilmiyenlere hatirlatayim.Bayanin derdi Günes üzerinde hak iddiasi var.Hepimizden aydinlanma ve isinma parasi istiyor! Iddia olarak oratya atilan bu paralarda bu Bayanin iddiasina benziyor.OLmayan bir seyde hak istemek,dogmamis cocuga bez begenmek:)) Capanoglu

Yorumu oyla      57      54  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 13:22

Cecekten nasil Harman olmazsa Tayyib abimizdende Milyarder olmaz,olamaz sevgili dostlarim. O,her seyden önce bir gönül insanidir,Basbakan olmak tan önce.Siz bu milleti enayi ve aptal mi saniyorsunuz?Bu siyasi arena ne Cevahirler ne Sahmeranlar gördü?Nerde simdi onlar? Capanoglu

Yorumu oyla      60      55  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 13:19

Sevgili Bulent bey,Wikileaks,:"Davutoğlu deli ve çok TEHLİKELİ"..Şimdi Türk halkı kendi,kendisine soruyor."Davutoğlu kim için TEHLİKELİ(!)"?,Cevabını da kendisinden alıyor.Cevap ise,şöyle,:"Davutoğlu başta İsrail ve ABD deki Yahudi lobisi için çok tehlikeli".Dolaysı ile 2011 Haziran seçimleri 22 Temmuz 2007 seçimlerinden de, Referandumdan da,çok daha AĞIR sonuçlar çıkaracaktır.Ama kimin ALEYHİNE ağır sonuçlar doğuracağını,2011 Seçimleri sandıkları açıldığı gün hepbirlikte öğreneceğiz.H.Tahsin.

Yorumu oyla      58      54  
Gerçekvatandaş 1 Aralık 2010 Çarşamba 13:10

(2) Tabii ki ne Wikileaks’de yayınlanan belgeler ne de az önce bizim “özel yetkili” yargıdan örneklerini verdiklerim; tek başına kişilerin tutuklanmasına, haklarında dava açılmasına ve hele de mahkumiyetlerine yetecek kanıtlar sayılamazlar.. Ama hepsi de ciddiye alınması gereken iddialar olup soruşturma açılmasını gerektirecek niteliktedirler… Şimdi Wikileaks’deki ABD büyük elçilerinin resmi raporlarında yer alan suçlamalar karşısında; başta ReCep bey olmak üzere söz konusu siyasi iktidar mensupları ile yandaşı bürokrat ve danışmanlarının düştükleri durum; umarım, pek çok Ergenekon çetesi mensubu, darbe, suikast vs. suçlamalarına muhatap olup da hukuki işkenceye maruz bırakılan (hepsi değil ama) pek çok vatandaşımızın halini kendilerine anımsatıp da yüreklerini sızlatmıştır.. Eee, alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste demişler.. Mevlam neylerse güzel eyler..

Yorumu oyla      61      53  
Gerçekvatandaş 1 Aralık 2010 Çarşamba 13:09

(1) Wikileaks’de yayınlanan ve yayınlanacak “resmi belgelerin” ortalığı karıştırmaya devam edeceği ortada.. Akp başbakanı ReCep bey yanında A.Aksu, K.Tüzmen ve E.Bağış gibi bazı bakanlar hakkında da önemli iddialar var.. Dünkü yorumumda bu iddiaları ihbar kabul ederek soruşturma açacak bir babayiğit savcı cıkar mı acaba diye sormuştum, Akp yandaşlarından bir sürü olumsuz puan aldı bu yorumum.. Oysa Ergenekon, darbe, Arınç’a suikast vs. gibi iddiaların soruşturmaları; genelde böylesi telefon sohbeti kayıtlarına, devlet düşmanı suçlu kişilerin gizli tanıklık kalkanı altındaki suçlamalarına, imzasız ihbar mektupları ya da kimliği belirsiz kişilerin gönderdiği e-postalar ile nereden elde edildiği bilinmeyen bilgisayar çıktılarına dayanarak açıldığı gibi; insanların çoğu sadece bu gibi hukuken yeterli olamayan kanıtlarla tutuklandılar ve haklarında iddianameler düzenlendi..

Yorumu oyla      61      54  
-AB- 1 Aralık 2010 Çarşamba 13:09

Şimdilik son yorumum ise her bahaneyle birbirine saldıran tarafların hiç olmazsa bu konuda tek vücut olup içeride kavgaya girmeden önce dost bildiklerimiz bizim için neler diyorlar onu bir tartışalım; bu işin gerçek amacı nedir (aman hedef biziz demeyin, büyük resme bakın) onu anlayalım ve bunun sonucunda ortaya çıkacak tablodan ülkemizi en az hasarla nasıl çıkartırız diye düşünelim demeleridir. Ama şimdiden bu da seçim ve propaganda malzemesi olacak galiba. Gerçekten üzücü. A.B.

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 13:06

(2) Tabii ki ne Wikileaks’de yayınlanan belgeler ne de az önce bizim “özel yetkili” yargıdan örneklerini verdiklerim; tek başına kişilerin tutuklanmasına, haklarında dava açılmasına ve hele de mahkumiyetlerine yetecek kanıtlar sayılamazlar.. Ama hepsi de ciddiye alınması gereken iddialar olup soruşturma açılmasını gerektirecek niteliktedirler… Şimdi Wikileaks’deki ABD büyük elçilerinin resmi raporlarında yer alan suçlamalar karşısında; başta ReCep bey olmak üzere söz konusu siyasi iktidar mensupları ile yandaşı bürokrat ve danışmanlarının düştükleri durum; umarım, pek çok Ergenekon çetesi mensubu, darbe, suikast vs. suçlamalarına muhatap olup da hukuki işkenceye maruz bırakılan (hepsi değil ama) pek çok vatandaşımızın halini kendilerine anımsatıp da yüreklerini sızlatmıştır.. Eee, alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste demişler.. Mevlam neylerse güzel eyler..

Yorumu oyla      61      53  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 13:06

(1) Wikileaks’de yayınlanan ve yayınlanacak “resmi belgelerin” ortalığı karıştırmaya devam edeceği ortada.. Akp başbakanı ReCep bey yanında A.Aksu, K.Tüzmen ve E.Bağış gibi bazı bakanlar hakkında da önemli iddialar var.. Dünkü yorumumda bu iddiaları ihbar kabul ederek soruşturma açacak bir babayiğit savcı cıkar mı acaba diye sormuştum, Akp yandaşlarından bir sürü olumsuz puan aldı bu yorumum.. Oysa Ergenekon, darbe, Arınç’a suikast vs. gibi iddiaların soruşturmaları; genelde böylesi telefon sohbeti kayıtlarına, devlet düşmanı suçlu kişilerin gizli tanıklık kalkanı altındaki suçlamalarına, imzasız ihbar mektupları ya da kimliği belirsiz kişilerin gönderdiği e-postalar ile nereden elde edildiği bilinmeyen bilgisayar çıktılarına dayanarak açıldığı gibi; insanların çoğu sadece bu gibi hukuken yeterli olamayan kanıtlarla tutuklandılar ve haklarında iddianameler düzenlendi..

Yorumu oyla      60      52  
-AB- 1 Aralık 2010 Çarşamba 13:02

Şimdi lütfen bunu muhalefet yapıyor, onlar tuh kaka filan demeyin. Bu işleri bilenler bilir, o tıfıl diplomatlar bile güçlü görmedikleriyle görüşmez, onlara fikir sormazlar. Bizim basın nasıl görmüyorsa onlar da görmezler güçsüzü. Dolayısıyla bu dedikodu günahı iktidarı ve güçlü muhalafeti temsil edenlerle, bürokrat, akademisyen ve askerleri kapsar. Bunlardan tek biri en çok suçludur demek bile taraf olduklarımız adına 3 maymun olmamızı gerektirir. Bu yüzden milletin tepesindekileri kınıyorum...

Yorumu oyla      59      50  
-AB- 1 Aralık 2010 Çarşamba 12:57

Sayın yazar öncelikle resmi olarak bizi wikileaks minderine çektiğiniz için çok teşekkür ederim. Bazı istatistiklerle işe başlayalım. Ülke ilgileri bazında belge sayıları: 1. Irak 15,365, 2. Türkiye 11,086, 3. İran, 4. İsrail. - En çok belge yayınlayan dış merkez: 1. Ankara: 7,918 (ABD Dışişlerinden sadece 99 belge az). - Bunlar dedikodu belgeleridir desek mesela, şimdi sadece bu tabloya bile bakınca kendi ülkemiz hakkında bu kadar dedikodu ürettirmemiz bile bir utanç kaynağı değil midir?...

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 12:55

Belgelerde "Heron" kismini cok merak ediyorum.Benim icin son 30 senenin en önemli olayi! Bu kara ve beyaz bilgiler icerisinde Heron ile ilgili bilgi yok ise, tükürürüm bu belgelerin icerisine.Capanoglu

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 12:37

Iki MIlyar dolari olan sabah kahvaltisini "simit"ile yapmaz muhteremler!!Cocuklarini inancindan ötürü yurt disinda ögrenim yapabilmesi icin burslu göndermez.Hangi BABA gururuna yedirip diyebilir benim cocugum burslu olarak yurt disinda ögrenim görüyor? capanoglu

Yorumu oyla      57      52  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 12:17

Isvicre Banka yetkilileriyle az önce konusma firsatim oldu,yetkililer bana öküzün altinda bir sey arayanlari Isvicre´ye davet ediyorlar.Ilgi ve alaka duyanlar bana müracaat yapsinlar.

Yorumu oyla      64      53  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 11:57

Tekrar ediyorum,ABD ve İsraili ÜRKÜTÜP,Endişeye(!) sevkedecek konuma gelen ÜLKEM ile GURUR duyuyorum.Ayrıca İsrail ve ABD nin yahudi taşeronu Eric Edelman, ile irtibat kurup,Darbe yolu ile, Ülkemi İsrail ve ABD politikaları yönünde DİZAYN etmeye çalışan, kişi ve Kurumlardan da İğreniyorum, tiskiniyorum,NEFRET ediyorum.Üstelik kendilerini Türk Halkına farklı tanıtabilmek için,inandırıcı olmak için,tam aksi KILIKLARA bürünerek yapanların iğrençliklerinden de utanıyorum.H.Tahsin.

Yorumu oyla      67      52  
teyze 1 Aralık 2010 Çarşamba 11:52

Korktuğum başıma geldi. Bülent Bey eğer bu konuya el atmasaydınız ben yine wikilexli haber başlıklarına öylesine göz atıp eğlenceli haberlerle meşgul olacaktım.Demek bu kadar ciddi bu konu? İnsanlık tarihinin en heyecanlı, en değişken ve en zor dönemini yaşayan kuşağız yazmışsınız ya işte bu cümle belgelerden daha çok sarstı beni.Benim kuşağa rahat yüzü yok bunu anladım.

Yorumu oyla      65      51  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 11:51

"Belge" adı verilen Wikileaks kayıtlarında,açıklanmamış olanların,çok daha önemli hususlar olduğu kanaatindeyim.Fakat benim için ASIL olan,ÖNEMLİ olan,ABD li ve İsrailli Devlet görevlilerinin Türkiye hakkındaki düşünceleridir.Bağlanı halinde olduğu kişi ve kurumlar,Özellikle Türkiyede 1960 dan beri yapılan DARBELERİN arkasında kimlerin olduğunun,kanıtları ortaya çıkacaktır.Tabi,Balyoz,Eldiven,Ay Işığı,yakamoz,Kafes denilen yapılanmaların da ardında kimlerin olduğunu hep birlikte öğreneceğiz.H.T.

Yorumu oyla      68      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 11:47

Tabiki Başbakanın "8 Banka hesabı(!)"sonuna kadar sorgulanmalı.Bunların sorgulanması İDDİA nın basitliği kadar basittir.Demekki,"sn Başbakanımız bir Banka hesabı ile yetinmemiş,8 Bankaya hesap açmayı tercih etmiş(!)", öylemi? Türk halkı da bunu yuttu(!),veya yutacak öylemi? Bu iddia tıpkı R.Koçun,Boğazdaki Ormanları kesmesine ENGEL OLMAYA KALKAN Tayip Erdağana olan kinini,"onun iki Milyar Doları var",şeklinde kusmasına benziyor.O iddia,T.Erdoğanın Başbakan olmasına yol açtı.Bu iddia ne yapar.H.T

Yorumu oyla      66      55  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 11:44

sayın baskanım bu olaylarda amerıka baskı yapamadığı kışıleri kendı kamuoylarını harekete geçirerekbaskı yapmayı düşündüklerini sanıyorum.israil hiç yok.iran ve türkiye var.saygılar olcay

Yorumu oyla      62      50  
Misafir 1 Aralık 2010 Çarşamba 11:38

Sn Kuşoğlu,Wilileaks "belgeleri(!)" denilen abd dış işleri mensuplarının,kurumlarına sunmuş oldukları görüşler, ilgili DEVLETLERİ son derece ilgilendirir."Belge" diye nitelendirilen bu görüş ve kanaat evraklarında,İDDİA edilenler tabiki ilgili Devletler tarafından sonuna kadar sorgulanıp araştırılmalı.Hepimizin yakinen tanıdığı Başbakanın dünürü,YAZAR,Sadık Albayrakın,Antalya Metrosu ile ilgili İDDİA da araştırılmalı(!).Alarkonun almış olduğu işin,Sadık Albayrakla ilgiside sorgulanmalı(!).H.Tah.

Yorumu oyla      64      50