YORUMLAR
Toplam 82 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 26 Kasım 2010 Cuma 02:16

Sy.Başbakanımız ülkede CHP'ye ve MHP'ye efeleniyor ya "Sıvas'ın ötesine gidemiyorsunuz" diye, çok merak ediyorum bir avuç Lübnan'da "Hamra'dan Burj Hamud'a" geçebiliyor mu acaba???

Yorumu oyla      56      64  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 23:27

Asıl yazdığımı editör beğenmedi; yapacak bişey yok, şeriatın kestiği parmak acımaz. Sevgili Şaban, Tayip Erdoğan hortumları kesti, keserek ülkeyi kurtardı dedi ya... katılıyorum ama gülmekten katılıyorum... Etme diyecem yine kızacak editörüm. Yok dayanamıyorum yine de diyecem: etme Sn. Şaban, biz din kardeşiyiz, yapma... GöbeğiniKaşıyanAdam

Yorumu oyla      66      61  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 21:54

Türkiye´nin dibe vurmasindan haz duyan sözde cakma Milliyetciler cakma sözde Ulusalcilar!!Siz bu Milleti kendiniz gibi Vatanin düsmani mi sandiniz?Ne kadar kriz o kadar sizin icin köfte degilmi?Ne kadar istikrarsizlik o kdar oy degil mi?Bu ÜLke cakmalardan cok cekmistir,HALK söz birligi yapmistir anca beraber gonca beraber.

Yorumu oyla      67      57  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 20:49

Hasta oldum derdune de oku baga Yasini,gün boyunca aglayip ta silesun göz yasumi.Gel gec evin basindan da evin basi sen olsun.Cagir beni kirat, gelmeyenda kör olsun.Ben nasil ayrilayimda senin gibi kirattan:)) Sevgili dostlar belki yakamizi birakir N.DÖNMEZ

Yorumu oyla      60      61  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 19:49

17.39 da yazan sn misafir yorumcumuzu okuyunca,gün içerisindeki haberlerde ABD'de 2008'deki seçimlerde Cumhuriyetçi Parti'nin başkan yardımcısı adayı Sarah Palin'in,KORELER krizindeki demecini hatırladım.Eski bir mahallebi Solcusu olan Sarah Palin,"ABD nin müttefikimiz olan Kuzey korenin yanında yer alması gerektiğini" söylemiş.bir diğer haberde,Lübnanda görülmemiş şekilde şaşalı olarak karşılanan Türkiye Başbakanının,sadece posterlerine saldırıp yırtan Lübnan Ermenilerini anımsadım.H.Tahsin.

Yorumu oyla      69      54  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 19:27

"17:02 Göbeğini kaşıyan?).Vatanı çok şükür Tayip Erdoğan hortumları keserek,hortumcuların vanalarını kapatarak kurtarıyor.Bak hasan bey aşağıda yazmış.1993 de 3000 dolar olan Kişibaşı Milli hasıla,2002 de 2500 dolara düşmüşken,T.Erdoğan bugün 15.400 Dolara taşıdı.2015 de 20 bin doları, 2020 de 25 bin doları,2023 dede 30 Doları aşmış bir Türkiyenin Cumhurbaşkanı olarak,yüzüncü yıl kutlamalarını kutlayacaktır.Sevgiler Vatankurtaran Şaban.

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 18:34

Günlerdir Medyada bir haber ortalikta dolasip duruyor,konumuz ile ilgili oldugu icin sizlerde bu haberden eksik kalmayin diye bu sutüne tasiyim diye düsündüm,efendim haberin özeti söyle;Komsumuz Yunanistan´da(AB ülkesi) Halk haril haril Türkce ögreniyor,Türkiye´de calismiya geldiklerinde dil sorunu yasamamak icin.Birakin OECD,IMF verilerini,bu haber bile insanin basini döndürüyor sevincten.Tabiki sevinmesini bilenler icin.Capanoglu

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 17:58

Hic bir seyden cekinmiyorumda su Demir kirat N.D Hepimizi kirata bindirecek bu gidisle:)))

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 17:39

(devam) Ne idüğü belli olmayan sıcak döviz girdileriyle, Binbir çeşit hesap katakulilerle, döviz kurunu düşük tut, o düşük kurla böl, al sana 15000 dolar!!! olması gereken kurla böl de bulursun belki 15000 Doları! Eğer milletin cebinde bu para varsa ne diye 300 kalem vergi kaçakcılığı yapıyor bu sözde DÜRÜST, GÜZEL AHLAKLI halkımız! Yok, Var ise bu para, çok beklersiniz "BÜYÜK TÜRKİYE" olmayı bu "devletine kazık atanlarla"!!!!

Yorumu oyla      58      58  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 17:28

Aç tavuk kendini darı anbarında zannedermiş!Yahu kim hissediyor kişi başına 15.300 doları???Doğuda parasızlıktan bedava ekmek almak için çamurların içinde boğuşan kadınları gözünüz kör mü görmüyor musunuz?Ya da yalın ayak başı kabak çocukların tenekeden yapılmış okula gitmelerini gözleriniz görmüyor mu? o insanların ceplerine acaba doğru dürüst bir para giriyor mu sordunuz mu?İstanbul,Ankara,İzmir Türkiye değildir!Yada Etiler,Bebek,Suadiye de İstanbul değildir! Avcılar, Bağcılar,Habibler de var!

Yorumu oyla      57      57  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 17:02

Dayanamadım yazacam. IMF'ye borç eridi de toplam dış borç ne oldu Şaban? Bankacılık gibi, madenler gibi karlı her sektörü yabancılara teslim etmedik mi; yani altın yumurtlayan tavuğumuz, bizim çiftlikten beslenip, dışarıdaki çiftliklerde yumurtlamıyor mu Şaban? IMF'yle bile içeride rahat harcayalım (mali disiplin hikayesi), harcarken de yürütelim diye anlaşmıyoruz desem YALAN diyebilir misin Şaban? Sen bu şekilde vatanı nasıl kurtaracan Şaban? (GöbeğiniKaşıyanAdam)

Yorumu oyla      56      57  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 16:01

Yorumcular, nedir boşuboşuna kendinizi üzüyorsunuz.2002 de IMF ye olan borcumuz Mill Gelirin %30 nun üzerindeydi.Yalnız IMF ye olan borç buydu.Bugün IMF ye olan borç Milli gelirin YÜZDE KAÇI?Hiç hesap yapmayın Yüzdelerle bulamazsınız, BİNDE yarımı bile bulmuyor.Bu herşeyi anlatmıyormu?. Sevgiler Vatankurtaran Şaban.

Yorumu oyla      65      60  
-AB- 25 Kasım 2010 Perşembe 15:10

Sevgili H. Tahsin, doğru söze ne denir. Haklısınız, enflasyon problemi büyük oranda bu dönemde çözüldü; daha çok haklısınız ki gelir dağılımı dahil olmak üzere problem ADALET problemidir bu ülkede; yine haklısınız muhalefetin kafayı yorması gereken husus budur. Tabi büyük oranda başarılan enflasyon çözümü ve bankaların ayakta kalması için tohumu eken Derviş'ti. Bu hükümet üstüne pek bişey koymadı ama devam etti (ki o da başarıdır). Doğruya doğru derken hakkı da teslim edelim dedim. A.B.

Yorumu oyla      66      49  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 15:02

IMF verilerine göre Türkiye,bu yilin sonunda Cin,ABD,Brezilya ve Japonya gibi dünya devleriyle birlikte (GSYH)en fazla artiran ülkeler arasinda yer alacak.Yurt ici hasila artisinda AB ülkelerini geride birakan Türkiye,ekonomik krize ragmen yil sonuna 114.6 Milyar dolar artisla GSYH sini en fazla artiran 12.Ülke olacak.Inanmak istiyenler icin sivri sinek saz,inanmak istemiyenler icin kendimizi daha fazla yormaya gerek yok.

Yorumu oyla      65      51  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 14:41

Sevgili AB,Türkiye Kalkınma ve Büyüme problemini,Keza MÜZBİN Hastalığımız olan ENFLASYON sorununu,"Büyük Ölçüde" bu hükümetin izlediği programlarla çözmüştür ve HIZLA çözmeye de devam etmektedir.Türkiyenin şuan önündeki EN BÜYÜK sorun GELİR DAĞILIMI Adaleti sorunudur.Temennim odur ki İktidar bu meyanda programlar hazırlar,Muhalefet de bu meyanda PROJELERLE iktidarı sıkıştırır.Muhalefet efendiler,Türban ve Darbeciler için harcadıkları ENERJİYİ,gelir dağalımı ADALETİ projeleri için harcar.H.Tahsin

Yorumu oyla      67      52  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 14:25

Capanoglu: OECD verilerine göre Dünyanin ortalama büyümesi 4,6 olacak.Bu yil,ABD ekonomisinin % 2.euro bölgesinin % 1.7 büyümesi beklenirken TÜRKIYE % 8.2 ile göz kamastiracak sevgili Dostlar.Ekonomik perfonmasiyla dikkatleri üzerine ceken TÜRKIYE yil sonunda milli gelirini gecen yila göre 114.6 Milyar dolar artiracak.Ne haber N.Dönmez kardesim???

Yorumu oyla      68      50  
-AB- 25 Kasım 2010 Perşembe 13:59

Çok sert tartışmalar olmuş. Üzmeyin, yormayın kendinizi. Bakın iyi haber geldi bile: "Bakanlar Kurulu'nun 2011 Yılı Programı'nda yer alan Fert Başına Gayri Safi Yurtiçi Hasıla (GSYH)ya ilişkin bazı rakamlarda yaptığı düzeltme sonrası Satın Alma Gücü Paritesi'ne (SGP) göre kişi başına milli gelir, 2 bin 354 dolar artışla 15 bin 392 dolara çıktı". Haber bu. Geçen seneye göre kişi başı 2,354 dolar zenginleştiğimizi aileme müjdeledim ama hanım ve çocuklar yemedi. Siz yediniz mi? A.B.

Yorumu oyla      66      49  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 13:53

03.57 de yazan "Misafir dostum", Tartıştığın konunun RESMİ RAKKAMLARI, Turktime nin Resmi Gazete kaynaklı haberinde yer alıyor. Okuma yazman(!) var ise haberi oku da kimin manüpülatif rakkamlar ürettiğini öğren. Haber Turktime de: http://www.turktime.com/haber/Zengin-Eden-Duzeltme/114352..

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 10:22

Hala yazmakta ISRARCI olan arkadaşa buradan soruyorum.2002 de Kamu BORÇ stokunun Milli gelire olan oranı "NE İDİ"???,Bugün Kamu borç stokunun Milli gelire olan oranı NEDİR ???.Bu rakkamları buraya yaz, KİMİN YALAN ve HAYAL üzerine yaşadığını Turktime okuyucuları görsün ve ÖĞRENSİN...Senin ifadene, ve"mantığına" göre Türkiye Devletinin KAMU BORÇ stoku bir hayli aşağıya düşmüş,öylemi. Şaşkın ÖRDEK misali tersten dalmakta ısrarcı olmayalım.H.Tahsin.

Yorumu oyla      66      49  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 10:04

BÜLENT BEY çoook yerinde tesbitlerde bulunmuşsunuz.aslında bu konu bütün iktidarlarımızın müzmin bir hastalığıdır .af buyurun halk cahildir anlamaz farkına varmaz düşüncesindeler.işte bunun için ben şahsen siyaseti sevmiyorum ve siyasetçiye güvenmiyorum.çıkıp ey milletim bizim füze konusundaki görüşümüz budur fakat şu zaruretlerden karşı çıkamadık deseler amena.iktidarın bu çaresizliğini aczini ibertle takip ediyorum ve bizim her şeyin farkında olduğumuzun bilinmemesine üzülüyorum.

Yorumu oyla      55      54  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 09:05

Necmettin, sen hala o "VİRANEDE" oturmaya kararlımısın... 03:57 klavyenin tuşları önünde, dilediğin tuşa dilediğin gibi basabilirsin.Yalnız kafayı kuma sokma, unutma herkesin masasının üzerinde, senin masanın üzerinde bulunan aletdn var.herkes te senden çok daha iyi kullanır asrın bu müthiş icadını.Yazık seni acıyarak okuyorum.

Yorumu oyla      65      49  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 04:02

rakamları halının altına süpürerek bu ülkenin sorunlarını çözemeyiz.teşhis doğru olacak ki tedavisi de doğru olsun.ortada ne yandık bttik kül olduk tablosu ne de mucizeler yarattık milli gelir bilmem ne oldu tablosu vardır. ağaoğlunun bir milyar dolarını 600 tl asgari ücret alan adamın maaşıyla toplayıp ikiye bölmekle ancak kendimizi kandırırız.aş ve iş sahibi olmak , muhtaç olmadan hayatını sürdürebilmek en doğal insan hakkıdır.hükümetin en başarısız yanı da budur .**

Yorumu oyla      59      57  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 03:57

2002de dünya sıralamasında yerimiz 28. değildi.IMF / Dünya Bankası verileri yine : 1980:20. 1985:18. 1993: 15. 1994: 17. 1998: 15. 1999-2000:16. 2001-2002 : 17. , 2010 :16. bütün bu serilerin ve hesaplamaların tümü il kütüphanelerinden, üniversitelerden, die ve tüikten temin edilebilir. istatistikler halka açıktır.mugallataya gerek yok rakamlarda. gerçek olan halkın çok çok küçük bir kısmı anormal zenginleşmiş,geniş kesimlerse olağanüstü fakirleşmiştir.

Yorumu oyla      60      57  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 01:00

300 MİLYAR DOLAR..9 yılda devletten 5000 parabaabsı faizci holdınge ödendi..100 bogaz köp.parası 10 gap.300 üniv.kampüsü parası..dp kırat işe aşa esnafa köylüye emekliye yatırıma bütce yapacak..sosyal adaler dp.ap.dyp misyonun tek amacıydı tüzüklerde vardı..vergi herkesten dolaylı degil zenginden alınacak o kadar gelir adaletli dagıtılacak millete ezilenlere..n.dönmez

Yorumu oyla      55      55  
Misafir 25 Kasım 2010 Perşembe 00:36

"23:52",2002 de Dünya Ekonomileri sıralamasında 28 ci idik.Verdiğiniz 65X8300 Dolara görede=550 Milyardolar GSMH kapasiteye sahipmişiz(!).Bu hesaba göre de,2002 yılında Dünyada bizim önümüzde 550 Milyar Doların üzerinde 27 Ülke varmış(!).Zaten İhracatımızdan ve IMF ile olan ilişkilerimizden herşey ortada(!).Bu gün sayfayı çok meşgul ettim, herkesten özür dilerim.Ama bu yorumlara da yanıt vermeden edemedim.H.T.

Yorumu oyla      59      55  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 23:52

13binlik rakam Satınalma gücü paritesidir ve 2010 sgp rakamı ısrarla ve yanlış verilen nominal milli gelir rakamıyla kıyaslanmaktaysa ben kötü niyet ararım.SGP rakamları da şöyle (IMF/Dünya Bankası verisi) Turkey GDP per capita (Purchasing Power Parity PPP): 12/31/2002 :8320 USD 12/31/2008 : 13417 USD Sabit fiyatlarla milli gelir Turkey GDP per capita (Constant Prices Since 2000) 12/31/2002 : 3736 USD 12/31/2008 : 5099 USD partizanlık rakamları değiştiremez . **

Yorumu oyla      58      53  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 23:45

Milli gelir rakamlarını hemen düzeltelim ( IMF ve Dünya Bankası verisi - Turkey GDP per Capita at current prices in US dollars )1993 yılı : 4355.54 USD 2002 yılı : 3581.58 USD 2010 yılı (tahmini):9950.39 USD 2002 yılnıda Türkiye'de sadece 4 (dört) dolar milyarderi varken bugün 35 dolar milyarderi vardır 2010 yılnıda ve 35 milyarder 227 milyar doları elinde tutmaktadır.617 milyar dolar toplam milli geliri olan bir ülkede 35 kişi 227 milyarı kontrol etmektedir.Adil gelir dağılımı kalmamıştır.**

Yorumu oyla      58      53  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 23:14

22:40 n.dönmez kardeş.Ben kişi başı GSMH nın arttığını vurgularken,aynı oranda Gelir Dağılımı ve SOSYAL DEVLET gereklerinin yerine getirildiğini İDDİA etmiyorum.Siz Lideriniz Cindoruk vasıtası ile,GSMH ve kişi başı Milli geliri daha hızlı ve daha fazla artıracak PROJELERİ halka sunun,Gelir Dağılımı ADALETİNİ sağlayacak,sosyal devleti gerçekleştirecek Projeleri hazırlayıp halka sunun,merak etmeyin bu halk size destek verir,bizde sizi destekleriz.H.T.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 22:40

9 YILDA 9 BİN DOLAR MİLYARDERİMİZ OLDU NURTOPU GİBİ...milli gelir artmış hikaye..artan sıkmabaşlı azman jıpli badem bıyıklı imam kökenli jet sosyete serveti o kadar..n.d

Yorumu oyla      59      56  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 22:36

Sevgili Dostum H.Tahsin,ne diyorum biliyormusun?Bizim Ülkemizde gercek Senaryoyu beyaz perdeye yansitacak Sinemacilar varmi?büyük ihtimalle vardir sanirim.Yillardir genclerin beyinlerini yalan dolan Tarih´lerle yikadilar.Söyle Adam gibi Belgesel de olabilir.1900 lardan sonra ne oldu,ne bitti,kim kahraman,kim kahramanlastirilmis?bu konulari icerisine alan güzel bir eser hazirlanirsa cok iyi olur kanaatini tasiyorum.Capanoglu

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 18:45

17:31 Sevgili dostum,Öncelikle teşekkürler.1993 de kiş başı GSMH 3093 dolar iken,aradan 10 yıl geçiyor Yıl 2002 kişi başı GSMH=2503 Dolara düşüyor.10 Yılda Ülkenin kaybı,2 Trilyon Doları buluyor.2002 de 2503 Dolar olan kişi başı GSMH,bugün 13.500 dolarları nasıl olur da aşar.HUNÇAK yapısı artıkların rahatsızlığı da sıkıntısı da bu.1999-2002 yılları arasında,Ülke kaynaklarını HORTUMLAYANLARI Yüksek KANAPELERDE aklamatiklere sokup aklayanların tetikçilerini dikkate almayız.Müsterih olun.H.tahsin.

Yorumu oyla      70      58  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 17:31

H.Tahsin,kadim dostum,sevgili kardesim,yüreginde Vatan ve Millet sevgisinden baska bir sevgi barindirmiyan koca cinarlar kadar yüce insan 16:19 Fillerini ne maksat ile Züccaciye sürdügünü bilecek kadar Bilge´sin.Adam kitliginda Adam gibi Adamlar yalaka olmadiklari icin eteklerden atilan taslara maruz kalirlar.Nerelerden nerelere geldik,bunlari hayal yapmak bile imkänsizdi,imkänsiz olanlari imkän tahiline cekmiye devam edecegiz.Durmak yok Yorum yazmaya ve ifsa yapmaya devam.Sevgi ile kalin

Yorumu oyla      73      55  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 17:23

16:19 Kardesim diye hitap ettigin birini ispiyonlayacak kadar insanin kücülmemesi gerekiyor!Ülkede islenen cinayetlerin faillerini Polis bulur ne Hasan,nede Hüseyin.Yorum yürütmek ayri bir seydir,ben biliyorum gördüm demek ayri bir seydir.Sizinle ayni sayfada yorum yapmak beni vicdanen rahatsiz ediyor.Poliscilik oynamak istiyorsan baska bir Kanala gir.

Yorumu oyla      74      55  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 16:56

16:19 da yazan ŞAHIS,beni iyi dinle.YÜCE TÜRK Milletinin YARGISI İNŞAA edildiği gün,Yüce Milletimin Savcıları, bu konularla ilgili senden de benden de çok daha bilgi sahibi olduklarını GÖSTERİP, Onlarca SİLİVRİLERİ devreye sokacaktır.Bundan hiç şüphen olmasın.Hiç şüphen olmasın ki, SEVR uzantısı kalıntıların,bu Milletin HİZMET AYGITI olan Devletinin çeşitli organlarına sızmış olan "Kripto kimlikli" yapılar,tek tek cımbızla ayıklanıp,gerçek kimlikleri ile ifşa edlip,gereği yapılacaktır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      81      57  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 16:51

"16:19" da Misafir nicki ile yazıp,ismini,nick'ini yazmaya korkan zavallı,1938 de Atatürkü genç yaşında şehid eden güruh ile,1961 de menderesi asan Güruh aynı güruhtur.Abdi İpekçiye sıkılan kurşun ile,Gün Sazaka,Recep Haşatlıya sıkılan kurşunun barutu ve emri aynı merkezden verilmektedir.Sivasta MADIMAKTA yapılan katliamla, Erzincan BAŞBAĞLARDA yapılan KATLİAMIN senaryosu,eylem emri aynı odaktan yönetilmiştir.Süleyman Özmene sıkılan kurşun ile,Özdemir Sabancıya sıkılan kurşun aynı kurşundur.H.T.

Yorumu oyla      81      55  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 16:19

T.C savcılarının aşağıda yeralan Hasan Tahsin rumuzlu şahsın yorumunu ihbar kabul edip Gün Sazak,Abdi İpekçi davalarını yeniden açmasını ve H.T.'nin bu cinayetler hakkında bilgi sahibi olduğu halde gizleyerek suç ve suçluya yardım etmekten hakında kamu davası açması gerekir ! Hasan Bey biliyodunuz niye sakladınız kardeşim !!!

Yorumu oyla      61      75  
-AB- 24 Kasım 2010 Çarşamba 16:13

Sevgili Hasan Tahsin, ben de, hem de çok üzülerek, görüşlerinize katılıyorum. Ben onları yapanlar kimlerdir bilmiyorum ama toplumsal olarak o yeteneği kaybetmiş olsak da düşünebiliyorum ve haklı olduğunuzu düşünüyorum. Tepkim, bunu bile bile "biz bastırdık, NATOdan istediğimizi aldık", "biz açılımları demokrasi adına yapıyoruz", ve buna benzer sallamalarla bizi boyayanlara. Rant el değiştiriyor, kuklalar değişiyor ama biz çocuklarımıza daha iyi bir ülke bırakabilmek için bişey yapamıyoruz. A.B.

Yorumu oyla      72      49  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 15:53

ilahi bir kökenden mi geliyor? Savaştan kâr edenlerin barışı koruyacaklarına güvenebilir misiniz? Dünya barışının aynı anda dünyanın ana silah üreticileri olan aynı beş ülkenin elinde olması adil mi? .. ( Eduardo Galeoano'dan ) H.T. NATO denetiminde olmasından bahsetmiş doğal kaynakların.Zaten 1918'de Türkiye İmparatorluğu bu denetimi sağlamak için çökertilmedi mi?Hiroşimayı bombalayan,1.5 milyon Iraklıyı katlederek demokrasi getiren (!) ABD A.Nejad'dan daha mı tehlikesiz? **

Yorumu oyla      61      53  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 15:48

Ya aklıma geldi, bir de Ben sorayım dedim. "Ortadoğu-Körfez-Petrol yatakları, Ahmedinejad ve Bin Ladin'in değil de BİZİM olsa, dünya ne hale gelir??? Yine Söğüt'ten kalkar Tuna Boylarına, Arnavut Dağlarına, Taa Yemen'lere kadar gittiğimiz gibi bu sefer de Okyanusun ötesine kadar gider miydik,gitmez miydik? Elimizde bir b.k yokken, gırtlağımıza kadar borç içindeyken burnumuzdan kıl aldırmıyorsak,O zamanlar KİM BİLİR NELER YAPARDIK???? Bir Türk değil Dünyaya, KAİNATA bedeldir derdik! tabii yersen!

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 15:46

Gemilere veya yıllarını dünyaya saldırıp şimdi de acıları için milyonlarca dolarla ödüllendirilen Wall Street spekülatörlerine saldıran aç insanlar mı? Erdemli olan kim, alçak olan kim? Uluslararası adalet gerçekten varsa, güçlü olan neden hiç yargılanmıyor? En feci kasaplıkları tasarlayanlar hiç hapse gönderilmiyor. Acaba hapishanelerin anahtarlarını aslında bu kasaplar ellerinde tuttuğu için olabilir mi? Birleşmiş Milletler'de veto gücü olan beş ülkeyi dokunulmaz kılan nedir? Veto güçleri **

Yorumu oyla      61      52  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 15:45

karşı düzenlese ne olurdu? Küba hükümeti, Fidel Castro'yu 673 kere öldürmeyi deneyen Amerikan Başkanlarına 673 suikast teşebbüsünde bulunsa ne olurdu? ..Terörist kim? Ayakkabıyı fırlatan mı, ayakkabının fırlatıldığı mı? Gerçek terörist, yalan söyleyerek Irak savaşını imal eden, bir sürü insanı katleden, işkenceyi emreden ve yasallaştıran seri katil değil mi?Foreign Policy dergisine göre Somali dünyanın en tehlikeli yeri. Ama korsanlar kim? **

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 15:42

ötü alışkanlıklar: Saygısızlık, hafıza kaybı (amnesia), teslimiyet. Korku bizi değişmekten alı koyar. Zihinsel tembellik ise 'onlar'sız var olamayacağımızı düşünmemize sebep olur. Hikayenin tam tersini düşünmek bizim için neredeyse imkansız. Mesela, ABD'nin elinde kitle imha silahları olduğu gerekçesiyle Irak, ABD'yi işgal etseydi ne olurdu? Ya da Caracas'taki ABD Büyükelçisi'nin Hugo Chavez'e karşı düzenlediği bir darbenin benzerini Washington'daki Venezüella Büyükelçisi, George W. Bush'a **

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 14:14

Sn AB,"biz eğilip bükülüp oyuna getirilenlerden değiliz diyebiliyorsak ne mutlu". Diyemeyiz.Çünkü son üçyüz yıldır diyemiyoruz.DEMEYİDE UNUTTUK.Demeye kalkıştığımızda,kimi zman Ülkeyi yönetenlerin başına, kimi zaman da ÜLKENİN başına olmadık belalar musallat edildi.10 kasım 1938 Atatürkün eceli ile öldüğüne İNANANLARDAN değilim.Menderesi asanların kim olduğunu çok iyi biliyorum.Abdi İpekçiyi öldüren maşaya emir verenlerin kim olduğunu,Gün Sazakı katledenlerin kim olduğunu iyi biliyorum.H.Tahsin

Yorumu oyla      61      55  
-AB- 24 Kasım 2010 Çarşamba 12:51

GöbeğiniKaşıyanAdam ve sevgili H.T.'nin yorumlarını okudum, ikisi de çok enteresan geldi. Şu açıdan H.T.'ye katılıyorum, iş petrol ve doğalgaz yataklarını kontrol altında tutmak tabi. Bu doğrultuda ittifaklar veya düşmanlıklar buralarla da sınırlı değil, pasifik okyanusu dengeleri de var. Yalnız kabul etmek gerekir ki oyun bir kukla oyunu ve ipler başkalarının elinde. Bu bizim için geçerli değildir, biz eğilip bükülüp oyuna getirilenlerden değiliz diyebiliyorsak ne mutlu. Diyebiliyor muyuz? A.B.

Yorumu oyla      64      51  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 09:50

Ortadogu bölgesi Cografi konum bakimindan her Dagin arkasinda bir Devleti kaldirmaz.Böyle bir yapilanma Milletler arasindaki Tarihi husumetleri deprestirir.Arapca konusan ve Islam inanci tasiyan Ülkelerin AB ye benzer birlik icin ilk önce Tarih kitaplarindan basliyarak iyi bir alt yapi olusturma gayretleri hizlandirilmalidir.Armutun cöpü üzümün sapinin hesabini yapanlar Tarih ve gelecek nesiller karsisinda vebal altinda kalirlar.

Yorumu oyla      61      49  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 09:16

"01:31 Göbeğini Kaşıyan Adam",sevgili dostum çok güzel bir soru içeriğinde,yine çok güzel bir GÖNDERMEDE bulunmuşsunuz.Bende size aynı şekilde soru ile cevap vermeyi düşünüyorum ve diyorum ki,"Ahmedi Nejad ve Bin Ladin Konturolundeki ORTADOĞU-Körfez PETROL yatakları Dünyayı ne hale sokar,hiç düşündünüz mü?".Bence düşünün üstelik UZUN-UZUN düşünün.Soruyu başka şekilde de sorabiliriz.Dünyayı besleyen Petrol ve Doğalgaz yatakları,NATO denetimi yerine,A.Nejad ile Bin-Ladin denetimine mi girmeli.H.T.

Yorumu oyla      62      53  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 05:23

oktay eksinin kulaklari cinlasin bunlar zoru gordummu iran degil babalarini bile satarlar

Yorumu oyla      58      56  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 01:31

İran meselesi üzerine yorumculara birşey danışmak istiyorum: Aranızda hiç İran'a gitmiş, orada bir haftadan filan daha çok kalmış olan var mı? Varsa bir soru daha: peki Arap Emirlikleri veya Amerikan Arap diğer ülkelerde de bulundunuz mu? --- Niye sordum derseniz, acaba bize sözde AKP ile dayatılacağından korkulan sistem İran'a mı yoksa ABD himayeli arap sistemine mi daha yakın sizce? Sizce o arap ülkeler de bi yerde İsrail kalkanı değiller mi? (GöbeğiniKaşıyanAdam)

Yorumu oyla      65      49  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 00:20

Sevgili kardesim H.Tahsin tespitinize katilmamak imkänsiz,asrin dehasina "kizil sultan" yakistirmasi yapanlar kim bilir daha ne haltlar karistirmislardir.Abdül Hamit Han(Cennet Mekän)yiklian bir koca Devleti 33 sene daha yasatarak adeta bütün Dünyaya Devlet Baskani olma dersi vermistir.Bazi tarihciler onun icin, Fatih Sultan Mehmet´ten daha büyük bir Devlet adami olarak kabül ederler.Hem ic hem dis Düsmanlarla o günün sartlarinda ugrasmak Istanbul´u Feth etmekten daha zordu.Gap projeside onundur

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 24 Kasım 2010 Çarşamba 00:08

Gördünüzmü ne yaptik arkadaslar!! Bülent Bey dogru dürüst bir tatil bile yaptirmadik,isterseniz hepinizin adina bir Misafir olarak kendisinden kocaman bir özür dileyelim ve KOCAMAN bir tesekkür edelim ne dersiniz?

Yorumu oyla      68      50  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 23:58

Dedemiz Osmanlinin pek bilinmiyen yada eskiye özenti olur diye bize ögretilmiyen bir özelligi vardi,o özellik baska bir Devletten borc Para almamak.Bu özelligini Ispanya´dan kovulan Yahudi´leri ilticaci olarak kabül yapmasindan sonra kayip etmistir,gercek anlamda duraklama dönemi baslamistir.Besle Kargayi oysun gözünü Atasözünü burda yazmam Antisemitizim olarak görmeyin.Osmanli aslini ve geleneklerini töresini iltica olayindan sonra yitirmistir ve yavas "Mankurtlastirilmistir"

Yorumu oyla      63      53  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 23:28

Capanoglu(Bilgilendirme yazisi)Teyze ilk önce kitaplara olan ilgi ve alakanizdan ötürü cok gururlandim sizin adiniza.Yurt disinda Banliyö Tirenlerinde avar avar saga sola bakan,vir vir virrr diye konusan insan sayisi yok denecek kadar azdir.Keske bizim insanimizda onlar ve sizler gibi kitap yada Gazete okusa seyahat esnasinda.Aynen su cümleyi yaz Teyze"Iki tane Yahudi Devleti kuruldu biri Türkiye,digeri Israil"Kitap ismi veremiyorun Reklama girer,Editörün sansürüne ugrama riskimiz var.

Yorumu oyla      63      49  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 23:16

1919 da Anadoluda başlayan Kurtuluş hareketine,dönemin yeni kurulan SSCB si,Anadolu Topraklarının önemli bir kısmını İŞGALİ ALTINDA olan bir "YIKIK DEVLETE",ne karşılığında 300 bin ton SİLAH ve MÜHİMMATI gemilerle sevketip veriyor.29 tane Savaş TEYYARESİNİ ne karşılığında bu harekete veriyor.Bunların belgeleri Genelkurmay arşivlerinde de mevcut,Cumhurbaşkanlığı Arşivlerinde de mevcut.Konuyu Enver Paşanın BUHARA Hanlığında HALİFELİK tahtına çıkışına kadar UZATALIM,SORGULAYALIM.H.Tahsin.

Yorumu oyla      67      51  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 23:09

Sevgili Çapanoğlu,benim sn Başbakan ve sn Cumhurbaşkanından bir beklentim var.LOZAN MASASINA oturma şartlarımızın perde arkasının BELGELERİNİ artık ortaya DÖKSÜNLER.2023 ü,yüzüncü yılı beklemeye artık gerek yok.Bölgeye bakışımız da,günümüz ortadoğu bölgesini de çok daha sağlıklı okuma imkanına kavuşuruz."Kızıl Sultan" sıfatı yahudi lobisinin icadıdır.Sn Teyze, yanılmıyorsam,1970 li yılların sonuna doğru, bir OTEL odasında ölü bulunan,Raif Karadağın PETROL FIRTINASI isimli kitap olmalı.H.Tahsin.

Yorumu oyla      71      51  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 23:00

Benim Orta Okul ögrenim döneminde Abdülhamit Han icin Tarih kitaplarinda "Kizil Sultan" ibaresi vardi.Bu ibarenin oralarda yer almasini cocuk aklimla kabul edemiyordum,Tarih kitabinda ki o sayfayi yirtip cöpe atmistim,sinif arkadaslarimdan bir tanesi beni Ögretmene ispiyonlayinca(petzen)Essek sudan gelinceye kadar dayak yemistim .Burda anlatmak istedigim o yillarda körpecik beyinleri,baskasinin keyfi icin gecmisimize düsman yapmislardi.Düsmani dost,dostu düsman gösteren egitim sistemi iste.Capan

Yorumu oyla      67      53  
teyze 23 Kasım 2010 Salı 22:20

Çapanoğlu ben bir gece nette dolaşırken bir kitap adına rasladım kitabı bir Türk Gazeteci yazmış.Orda bir cümle aynen yazdığına benzer vardı: Dünya İsraili biliyor ama en büyük Yahudi Devleti Türkiyedir diyen biri varmış.Uyku sersemi aklımda kalır sandım not almadım bir dahada bulamadım o kitabın adını, yazanı.Rica etsem eğer biliyorsanız veya başka bilen biri varsa yazabilir mi? Gazeteci röportajında söylüyordu kitabını ve bu konuyu.Hasan Bey sizde PETROL YOLU mu öyle birşey bir kitap tavsiye etmiştiniz onu not almıştım, tamda not aldığım kağıdı sabah atmış çocuklar çöp diye,hatırladıysanız tekrar yazabilirmisiniz,Bülent Bey kayıp günlerinizde sizde en az 1 kitap okumuşunuzdur hani arada tavsiye ederim demiştiniz ya,hatırlatayım dedim:)

Yorumu oyla      67      50  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 22:06

Türkiye Cumhuriyetinin bina edilmesi aşamasında,Dünya yahudi lobisinin,lehte tavrı olduğunu işaret eden birçok tarihi vak'aya rastlayabiliyoruz.Yahudi lobisi ile çelişkilerimiz ise, Cumhuriyetin bir hayli öncesinde,1890-94 lü yıllarda,Teoder Heldz'in önderliğindeki 2 ci Abdülhamitten Filistin,bugünkü İsrail topraklarının ısrarla istenilmesi sürecidir.Kurtuluş Mücadelesini yapan Ankara Hükümetinin İngilizlerle LOZAN masasına oturmamızda,Dünya Yahudi lobisinin önemli etkisi vardır.H.Tahsin.

Yorumu oyla      65      51  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 21:58

Sanayi devriminin gerçekleşmesinin ardından,Petrolun önemi ile birlikte,Dünyada 1800 lü yılların ikinci yarısından itibaren,Dünyanın en zengin ve çıkabilirliği en kolay üretilebilir petrol sahalarının OSMANLI COĞRAFYASINDA bulunması,Osmanlının Batılı Sanayide mesafe almış ülkeler tarafından "PAYLAŞILMA SÜREÇLERİ" başlamıştır.Bunun nihai planlamasıda,İngiltere ve Rusya Önderliğinde REVALDE yapıldı.1908 de 1ci Dünya savaşının planlanması yapılmış oldu.Ekim 1917 devrimi TÜRKİYEYİ doğurdu.H.Tahsin.

Yorumu oyla      66      51  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 21:38

Capanoglu(2)sözü Insanin kanini donduracak cinstendi.Bu söz öyle kuru kuruya söylenmis bir söz olamazdi.Ya Ülkemizi karistirmak amaciyla olmaliydi yada gercekten böyle olmaliydi.600 Senelik Osmanli Aliye´yi 10 Sene icerisinde mazi yapan Ittihad Terakki her yönüyle masaya yatirilirsa gün isigina cikmiyan bir cok mesele aydinlir.Ittihad Terakkinin icerisine sizan güruh kendini bu noktada büyük Ulusalci göstererek,büyük bir hezimetin sonunu getirmistir.

Yorumu oyla      70      52  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 21:29

Capanoglu(1).Israili taniyan ilk Müslüman Devlet Türkiye,siyasi ve Aaskeri iliskilerin en iyi oldugu Ülke yine Türkiye,nicin Türkiye?? Türkiye´nin Israil´le bu kadar SIKI fiki bir Müttefik olmasinin nedenleri ne olabolir?? Hangi acidan bakarsak bakalim görünen tablo ile bunun mantiki izahi mümkün degildir.Ancak görünmüyen argümanlarin da yerine yerlestirilmesi ile tam bir bütünlük saglanabilir.Bir ABD Yahudinin 20Yy iki tane Yahudi Devleti kuruldu:Biri Türkiye digeri Israil D.var

Yorumu oyla      69      52  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 21:11

offere hisseleri kim sattı petkimin gecayrısı?

Yorumu oyla      58      51  
Kerpeten 23 Kasım 2010 Salı 20:51

Abem bu kalkan bizim memlekette uçen geçen her bi füzeyi essahten gümletip kesee mi acep?.. Eğee kesee se, dilerim Rabbimden kalkanın düğmesinin idaresi bi Denizliliye nasip oluu da, bizim Denizlispor’un maçlerinde rakipin kaleye göndeediği her bi füze de, hemen düğmeye basaa.. Arda’sı Guti’si Aleks’i maleksi kimise o topçu, bi kere topunan bereber gümlesin de, bak bakem bi daa kaaşı takımden bizim kaleye füze gönderemeye gözü yeycek adem çıkaamı:)) (Çil Horoz)

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 20:45

Bir Yorumcu arkadaş çıkıp sorabilir, ve derki, "İranın nufusunun yarısı TÜRK ve Kürt ise",neden İran,Azerbaycan-Ermenistan sorununda,Ermeni politikalarına destek veriyor".Keza yine sorabilir ki,"Neden İran Türkmen Doğalgazının Anadoluya GEÇİŞ YOLLARINI tıkıyor?".Bunlar haklı sorular.O zaman bende şu soruyu sorarım,Batının düşmanı olan "İRAN Humeyni Rejiminin" mucidi olan HUMEYNİYİ,Şaha karşı yıllarca Fransa neden besleyip korudu?,Humeyni Pariste otururken İranda DARBE yaptı???H.Tahsin.

Yorumu oyla      61      52  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 20:40

Eveet"Devletlerin dostu olmaz",ÇIKARLARI olur.İran Halkı Türkiyenin dünya kupası GOLLERİNDE sevinirler ve havaya fırlarlar.Çünkü İranın 80 Milyona yakın Nufusunun 35-40 Milyona yakını ÖZBE ÖZ TÜRKTÜR(Güney Azerbaycan).Keza 4-5 Milyonu da Kürttür.Yani İranın yarıdan çoğu SOYDAŞIMIZDIR.fakat Şah İsmail döneminden günümüze,İranda Türkler İktidarı pek elde edememiştir.İranda Türklerin İktidardan düşürülmesinin altında da HEP Türkler olmuştur,Kimi zaman Anadolu,Kimi zaman Orta Asya Türkleri.H.Tahsin.

Yorumu oyla      63      50  
teyze 23 Kasım 2010 Salı 20:31

19:21 kimse kimsenin dostu değilmiş ben geç öğrendim bunu sadece devletlerin halkları birbirini sever.Yöneticilerin işine benim aklım ermiyor,galiba bende yönetici olsam kendimi bilirim ama karşımdaki YA BAŞKA hesaptaysa diye farklı düşünürdüm.Dedikleri gibi işte ülkeler arası dostluk yok menfaat var.Demirel İsraile gittiğinde oranın burdan giden hanımları balkon pencereden sarkıp BABA BABA diye sevgi göstermeleri beni ağlatmıştı,dünya kupasında da İranlılar gollerimize çok sevinmişti.AhmediNejatta İsraile Amerikaya arada kafa tutuyor bende o zaman yağmasada gürlüyor diye hoşuma gidiyor.İsrailli tek sevdiğim Haim Revivo idi FB li futbolcu.

Yorumu oyla      59      50  
Kerpeten 23 Kasım 2010 Salı 20:06

Ha bu fuze kalkan teşlilatu karadenuza kurulacayimiş.. Ula uşaklar, haçan bu işun üstüna o kadar cidmeyun daa!., Yoksam milletu bu meretun adına gıcik edup da, pizum kalkan paluklarunun kıymatinu düşüreceysunuz!.. (Rizelu Temel)

Yorumu oyla      63      50  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 19:21

Buradan yorumcu arkadaşlara sorsam, "İsrail mi Türkiyenin Dostu,İran mı Türkiyenin dostu". Net cevabı verebilecek bir yorumcu varmı? Hiç sanmam.

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 19:19

Saygıdeğer Teyze.Cumhuriyet Tarihi,affınıza sığınırım benim alanım.Ben şimdi buradan soruyorum,Cumhuriyet Tarihi boyunca,Bu Hükümet dönemi kadar,Türkiyenin İsraile kafa tutup,boyun eğmediği bir başka Hükümet dönemi olmamıştır.Dünya Yahudi lobisine Büyük Atatürk'ün 1937 de Filistin konusu ile ilgili,verdiği Ültümatoma benzer sert tepkileri bu hükümet döneminde gördük.1967 Arap-İsrail Savaşları dahil hiçbir dönemde İsrail politikalarına karşı duramadık.İsraile rağmen Politika çok zordur.H.Tahsin.

Yorumu oyla      60      53  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 18:44

Siz yanlış biliyorsunuz Sn.Kuşoğlu.Füze kalkanını İsrail'e çevirip İran'ı koruyacağız.NasıLsa düğme de elimizde olacak.Başbakan da Cumhurbaşkanı da söz verdi.KUMANDAYI KİMSELERE KAPTIRMAYIZ.Eh artık İran da bize bi kıyak yapar herhalde......ek değil ya.

Yorumu oyla      60      53  
teyze 23 Kasım 2010 Salı 18:38

16:43 Hasan Bey ben şimdi karıştırdım o Anasol M hükümetleri hangisiydi.Anayasa kitabı fırlatılanla 99 depremindeki dönem aynı mıydı? Ecevit ve Mesut Yılmazlı birde Bahçeli o hükümetler zamanını istemem bir daha.Ninem karne dönemlerini anlatırdı bende torunlarıma o dönemleri anlatırım artık.Şükür aç kalmadık ama tanıdığım pek çok insan için kötü yıllardı.İsraille hesabımız kapanmadan onların menfaatine olan hiç bir şeyi MECBUR olduğumuz için yerine gelmesini istemem,o kadar.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 18:01

Ülkemizi Bababalarinin ciftligi gibi güren Israil Ajanlari bugün eski rahatliklarini kaybetmislerdir.Yerli isbirlikcileri sözüm ona cile dolduruyorlar Silivr´de.Bugün zaten rahatsizlik duyduklari en büyük etken adim adim izlenir durumunda olmalaridir.31052010 tarihinden önce ne düsünüyorduk ise bugünde ayni seyi düsünüyoruz.Vatani, 3 Milyonluk Devletin eksenine yönlendirenler icin cember hergün daralmaktadir.Türkiye´siz bir Israil orada bagimsizligini kesinlikle koruyamaz.

Yorumu oyla      60      52  
Gerçekvatandaş 23 Kasım 2010 Salı 17:07

Bir NATO üyesi olmanın dışında, büyük Atatürk’ün “yurtta sulh, cihanda sulh” felsefesine bağlı Devletimizin; caydırıcı ve önleyici Füze Kalkanı ya da radar sistemleri ile Ortadoğu da barışa katkıda bulunmasının yadırganmaması gerekir.. Ayrıca vicdansız İsrail Hükümetine karşı olmakla, masum halkının güvenliğini gözetmenin, bir biri ile çelişmediğini düşünüyorum.. Bunun yanında (sistem aslında sadece İran tehdidine karşı değil ise de, öyle olduğunu var sayarsak) sisteme karşı çıkıp, İran’ın İsrail’e saldırarak füzeleri ile vurabilme ihtimalini göz ardı etmek, hem barışseverliğimize ters olur hem de böyle bir olayın gerçekleşmesi halinde ülkemiz bundan büyük zararlar görür.. Dolayısı ile bizden; (dostumuz, komşumuz, soydaşımız da olsa) hiçbir devletin bir başka devlet ya da halklar için nükleer tehdit oluşturmasına göz yumar şekilde hareket etmemiz beklenmemelidir..

Yorumu oyla      68      51  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 16:55

Bizim Doğumuzda ve Güneyimizde DEMOKRASİ ile yönetilen Ülke varmı?,Kaç tane var? Bu Ülkelerin zemini,Demokrasi BLOKU olan NATO karşıtı eylemleri yapmaya her zaman MÜSAİTMİDİR? Hayır diyebilirmisiniz?.Dünün iki kutuplu Dünyasının kutuplarından biri olan RUSYANIN Müdahil olduğu bu Projeye muhalif olmanın mantığını anlamakta zorlanıyorum.Türkiyede NATO karşıtı olan yapılara bakalım.Tamamı Türkiyenin BATIDAN koparılıp,YALNIZLAŞTIRILIP,bölünüp parçalanmaya müsait olmasını arzulayan yapılardır.H.Tah.

Yorumu oyla      62      51  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 16:49

Türkiyeyi Ortadoğuda, Bir JAPONYA,bir ALMANYA konumuna getirecek,PROJE ve Programları hazırlamaktan yoksun kafalara sahip,siyasi Partiler, Milliyetçi de değildir, Ulusalcı da değillerdir.Böylesi projeleri üretmekten yoksun kadrolara sahip siyasi partiler,Çakma Milliyetçidirler,ÇAKMA Ulusalcıdırlar,Çakma Cumhuriyetçidirler.Kimin Millet Sevdalısı,Halk dostu olduğunu GÖRMEK için,1980 den günümüze Yıllara sarih,kişi başı GSMH lımızı gösteren TABLOYA bakıp öğrenmemiz çok zor değil.H.tahsin.

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 16:43

Üzülmek,ağlamak,ÖFKELENMEK çare değil teyze.Bu Hükümeti beğenmiyorsak,daha iyi olanını bulup getirmek bizlerin görevi.İsterseniz 1999 da Kişi başı GSMH lası 3060 Dolar olan Türkiyeyi Yönetmeye başlayıp,3,5-4 yıl sonunda Kişi başı GSMH lası 2503 dolar olarak teslim eden ANASOL-M hükümetini getirelim.Yani2002 yılında GSMH yi 2503 Dolardan 2010 yılında 13 Bin Dolarların üzerine çıkaran Hükümeti beğenmiyoruz ya.Daha iyisini BULUP çıkarmak zorundayız.Hayallerle değil, realite ile davranmalıyız.H.Tah.

Yorumu oyla      60      56  
teyze 23 Kasım 2010 Salı 16:16

Yazınızı okuyunca bu hatıram aklıma geldi hep gülerek yorum yazardım,ilk defa ağlıyorum....ÇARESİZLİK diyorum tek kelimeyle .Ekmek belli köfte belli.Bir gün gelir elbette Kafamız bozulur rampaları füzeleri söker atarız.DA ,o kafası bozulacak nesil STK,BASIN MENSUPLARI, İKTİDARLARI,yönetim kadroları için kaç yıl beklemek gerek ? Benim sağlığımda olsa bari gözüm açık gitmesem.Kafamız bozulmasından kastım hayalimiz BÜYÜK TÜRKİYE.

Yorumu oyla      60      52  
teyze 23 Kasım 2010 Salı 16:15

Bir gün yolda yürürken önümde bir aile vardı konuşuyorlardı.Genç kız 'ne olur babacım 50 milyon çok pahalı değil' dedi.(50 TL) Babası 'iyide kızım yokkk yokk yavrum olsa almazmıyım' diye cevapladı.Epey peşlerinden gittim çok vermek istedim çekindim teklif edemedim.Aklıma kendi gençlik dönemim geldi,babamı üzmemek için çok gerekmedikçe maddi konuda istekte bulunmazdım bile:(

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 15:50

Saygıdeğer Yazarımız, Türk Halkı ne zaman "sözünün eri" olmuştur da "düşüncelerinizde samimi misiniz" diye soruyorsunuz? Ne yani,"Türk'üm Doğruyum" andı içen halkın DÜRÜST olduğunu mu düşünüyorsunuz??? Çok beklersiniz çoook!!! 300 kalem Vergi Kaçakcılığı yapıp Devletine KAZIK ATAN bu ANDI içen TÜRK Halkı değil de Patagonya halkı mı??? Sözde Güzel ahlaklıyım deyip Hazine Malların üstüne oturan bu Halk değil mi? Bakın Prof.Dr.Yılmaz Esmer ne demiş:"TÜRK Halkı düşük Güvenli bir Halktır"! anlayana..

Yorumu oyla      57      55  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 15:45

Bu "şaka" değil.Haziran 1908 deki REVAL PAYLAŞIMINI bilmeden,irdelemeden,günümüzde Ortadoğuda ceryan eden hadiselerini doğru ANALİZ etmek mümkün değildir.1948 de Bağımsızlığını İlan eden İSRAİLİ,ilk tanıyan müslüman Ülkenin Türkiye ve Devlet Başkanı İsmet İnönü olduğunu sorgulamadan,bu günü yanlış okuruz.1945 lere kadar Dünyayı İngiltere ve "ortakları" yönetiyordu.1945 den bugün ise Dünyayı ABD ve "ORTAKLARI" Yönetmektedir.Bu perspektifin dışında bir ANALİZ aramak, havanda su döğmektir.H.Tahsin.

Yorumu oyla      64      52  
Misafir 23 Kasım 2010 Salı 14:58

Bu sefer ben FARKLI bir pencereden bakayım.Baştan söylüyorum yazdıklarımın tamamına yakını espiri,şaka.Fakat her şakanın altında da bir realite yatar.Neyse sadete geleyim."Komşularla sıfır sorun var ya".O zaman bizim Dış işlerinin Tüm kadro olarak İrana bir seyahat düzenleyip,İran petrol yatakları ile,İran Doğalgaz yataklarının işletmelerini,Batılı petrol Tröstleri şirketlere vermeye İRANI İkna edelim, "Füze-müze" kalkan vs.vs. gündemden kalksın olmaz mı? H.Tahsin

Yorumu oyla      64      54  
-AB- 23 Kasım 2010 Salı 13:41

2) Benim algılayabildiğim esaslar şunlardır: a- Başbakan haklıdır bu bir saldırı değil savunma projesidir (Sn. yazar haklıdır savunulan İsrail'dir) b- NATO projesidir katılmak zorundayız (fakat haritaya bakan herkes farkeder ki Doğu ile Batı ve İsrail arasında tampon olmuşuzdur) c-Komşularımızın endişesi yoktur (çünkü milli menfaatlerden çok İran'ın ve diğer Arap ülkelerinin hassasiyetleri mücadele konusu olmuştur) d- Cidden, niye Erdoğan değil Gül katılmıştır? A.B.

Yorumu oyla      64      49  
-AB- 23 Kasım 2010 Salı 13:30

1) Sayın yazara çok teşekkür ederim zira 3 hafta önce bu konuya eğilmesini rica etmiştim. O dönemde ABD seçimleri sebebiyle tartışılan bir konuydu ve ABD iç muhalefetin etkisiyle konuyu NATO zeminine çekmiş, bu hamleyle NATO anlaşmasının 5. maddesine bağlı olarak Türkiye'nin reddetme olasılığı olmayan bir hale dönüştürmüştü kalkan projesini. ABD'nin hassasiyeti ise yeni bir "at pazarlığı" olmaması üzerineydi. At pazarlığı olmadı sanırım ama şov tam gaz devam ediyor... A.B.

Yorumu oyla      64      50