YORUMLAR
Toplam 38 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
şahin 24 Mayıs 2010 Pazartesi 12:08

ABD'ye teslim olmuş bir genel başkan, kürt açılımı söylemini kabullenen bir genel başkandan asla ve asla bu halka ilaç olmaz. 2+2=4

Yorumu oyla      53      49  
OWLEYE 26 Aralık 2009 Cumartesi 11:20

Ayrıca belirtmeliyim gök-kuş-ağı yaklaşımınız zekice ve tamamlayıcı olmuş...

Yorumu oyla      53      49  
OWLEYE 25 Aralık 2009 Cuma 11:38

Poli - tikayı , polipersonaliteden ayıran faktörlerden en önemlisi, çoklu karakter örüntüsü içerisindeki her bir kendiliğin bir diğerinden haberdar olmasıdır..Yalan konuşmanın belli standartları, rozet değiştirmenin kendine göre bir hızı vardır..Kanıksanmış bir otunculuk yaşantısıdır..,Artık erdem ve ahlak sahibi hiç kimse, politikadan bu değerleri besleyici bir gelişme beklemesin derim...Tüm senaryoların 50-100 senede bir tekrarlandığını düşünürsek geriye sadece oyunculuk yetenekleri kalır....

Yorumu oyla      53      49  
kadir özcan 21 Aralık 2009 Pazartesi 16:47

siz 600 konvoyluk araca 400 derseniz hakkı gaspetilen insan da hakkını aramak için size telefon açar.hakkını aramak da çok güzel birşeydir...

Yorumu oyla      53      50  
erol çelik 21 Aralık 2009 Pazartesi 16:01

siz söylüyorsunuz yasar hoca direksiyonu sarıgül e kırdı diye.sarıgül mü hyp yi ele geçirmeye çalışıyor hyp mi sarıgül e çalışıyor bu söylediğinizden sonra.benimanladığım sarıgül değil hyp...

Yorumu oyla      53      49  
murat düzgün 21 Aralık 2009 Pazartesi 15:52

migros yolu ana arterdir ve büyükşehirbelediyesine bağlıdır.orada ilçe belediyesi bir çalışma yapamaz.siz sn.sarıgülü bilgisiz diye eleştirmişssiniz ama sizde daha böyle ufak birkonuyu bilmiyorsunuz...

Yorumu oyla      53      49  
Ertap ALTUNKAYNAK 15 Aralık 2009 Salı 00:15

HYP,üyelerinin maddi manevi aşırı özverisi ile kurulmuş,2007 seçimlerine girmiş,bugünkü hiçbir partiye benzemeyen bir partidir.Çizgiside"Vatanseverlik"tir.Ancak halkımız Bşk.Sn.Öztürk'ü ve partiyi hiçe sayarak geleceğini yok etmiştir.Sn.Sarıgül ve arkadaşları aynı çizgi üzerinde hareket edebileceklermi?Gücünü AB-D'den değil Türk Halkından alma başarısını gösterebilecekmi?Parti içindeki demokrasiyi devam ettirebileceklermi?Son 5 yıl herşeyini partiye adamış üyelerle kolkola olabileceklermi? ???.

Yorumu oyla      53      49  
Mustafa Özbek 13 Aralık 2009 Pazar 02:07

"Sarı Chp'e gençlik kollarında ve Belediye Başkanlığında Emek veren Kendisini Politikaya adamış,İki dönem Rekor sayılacak yüzde ile Şişli Belediye başkanı olmuştur.Her Kesimden Oy aldığpına göre Türkiyenin Her Bölgesinden Oy alabilecek Bir Konuma gelmiş,Türkiyenin Bütün Bölgelerinden OIy Potansiyeli olan HYP yi de Bünyesine alarak bunu perçilemiştir.Sarıgül Ün Baykalla işi yok,GençP.Anavatan,DYP,Hyp,BCP,YeniP.ve Kararsız oylarla ilk Seçimde %30 Üzeri Oy alacağına inanıyorum.(İcazet aldımı?)

Yorumu oyla      53      49  
Tekin 12 Aralık 2009 Cumartesi 01:02

Bu Mustafa Sarıgül'e dair en güzel tarif, şimdi aynı sularda (ABD) yüzdükleri eski istihbaratçı Mehmet Eymür'den gelmişti. Eymür bu zat için "Ölü evinin ağıtçısı, düğün evinin tefçisi" demişti. Halkım da bunun gibilere "Her sakala bir tarak vurur" der. Öylesine belirsiz, öylesine menfaatleri ön planda olan birisi. CHP'de Baykal'ın karşısında adının bir dönem geçmesi bile Baykal'a yapılmış en büyük hakaretti.

Yorumu oyla      53      49  
Tevfik 12 Aralık 2009 Cumartesi 00:58

Bu adam için tek söyleyeceğim, Türkiye'nin topraklarında dolaşma yeteneği de olan ABD 6. Filosu.. Risk olabilecek hiçbir şey söyleyemeyen, tartışılacak tek lafı bile olmayan medya kurnazı bu adam. Tokat'ta 7 askerin şehit edilmesinden sonra bunun bir lafını duydunuz mu? Partisini de Mardin'de kuracakmış. Bizim memlekette ne kadar yönü belirsiz adam varsa, bunun peşine düştüler. Yeteneklerinden değil, işe yaramazlıkları nedeniyle diğer partilerden dışlanmışlardı.

Yorumu oyla      53      49  
admin 8 Aralık 2009 Salı 14:13

Sn.SARIGÜL hizmet adamıdır.DP genel başkanı olan beyefendi bile oyunu SARIGÜL e verdiğini TV lerde beyan etmiştir.Geleceğin başbakanı SARIGÜL e başarılar.Hiçbir başarı tesadüf değildir.Herkes kabul etsin SARIGÜL çalışıyor.

Yorumu oyla      53      49  
Totem 8 Aralık 2009 Salı 11:16

Siyaset sanıldığı kadar şeffaf ve net bir müessese değildir.siyasetin renk tonlarının siyahtan beyaza kadar olduğunu sannalar kendilerini aldatıyorlar.siyasetteki kişi ve partilerin rengi ancak grinin tonları kadar birbirine uzak.sarıgül gri ise baykal beyaz değildir yada erdoğan siyah değildir.aralarında ancak küçük ton farkları vardır.o yüzden eleştirilerimizinde övgülerimizinde ayarını iyi tutturmalıyız.birini eleştirirken kuıllandığınız kelimeler çoğu zaman övdükleriniz içinde geçerlidir.

Yorumu oyla      53      49  
Hoca 8 Aralık 2009 Salı 00:52

Herkese Mavi Boncuk dagitan yada Gül dagitan adamdan kimseye hayir gelmez.Nabza göre serbet verilir mi.Ama halk buna alismis.Bol bol vaad et sonunda kendi keseni doldur. Atilla yaziniz güzel ama neden Sarigüle Degirmenin suyunun nereden geldigini sormadiniz.600 Araclik bindirlmis kita.Ayrica parti kurulmadan Ankaradan 8 trilyona Parti binasi satin alindi hangi parayla?Ayrica 38 şehitin can verdiği CASA uçakları ihalesindeki şaibeleri neden dile getirmediniz? Yaziniz güzel ama yarim kalmis..

Yorumu oyla      53      49  
Hasan Tahsin 5 Aralık 2009 Cumartesi 18:32

Sn Atilla, CHP Tarihin tozlu raflarına,Sn Sarıgülün Değişim-Hareketi TBMM ye.... devamını ben yazmıyayım.2011 seçimlerinden sonra konuşuruz.Tek şart Demokratik Açılım biraz olsun Başarıya ulaşsın kafi......

Yorumu oyla      53      49  
mami memo 5 Aralık 2009 Cumartesi 16:42

sayın atilla çok güzel bir habere imza atmışsınız. insanın aklına şu 2 soruda gelmiyor değil, 1 fetoşlarla olan yakın oluşan siyasi bağı, 2 olası bir seçim sonrası akepeyle koalisyon kurmam veya yapmam diyebiliyormu.?

Yorumu oyla      53      49  
fatma gürman 5 Aralık 2009 Cumartesi 09:29

şişli belediyesinin borçlarını açıklasın sonra yola düzülsün...akape bu adamın ipliğini 5 dakikada pazara çıkarabilir..kendisi de bunu gayet iyi biliyor....o yüzden iktıdara muhalefet yapmıyor,muhalefete muhalefet yapıyor ki iktidar kolaylıkla yeniden çoğunluk hükümeti kursun...o yüzden cehape ile kuyruk acısı olan herkes onu destekler...iktidar partisi de ellerini ovuşturur...böyle tavada balıklar türk politik sınıfına çok yakışırlar...

Yorumu oyla      53      50  
NECMETTİN DÖNMEZ 5 Aralık 2009 Cumartesi 01:10

ZİNCİRLİKUYU yapı tek.liseden arkadaşım SARIGÜLE..shp.chp.dsp .ytp.dsp fırıldak kubiyi geçtin maşallah..konvoylar en löküs semtlerde binalar ışıklı tabela bilbordlar DEGİRMENİN SUYU nereden?parti kurmak turşu kurmaya benzenez.BÖLEN..AKP değirmenine su taşıyacak.. %3.ten fazla oy alamaz..hele belediye başk.bıraksın partinin başına geçsin..musluklar TISSS olacak haberi yok

Yorumu oyla      53      49  
hüseyin tutkun genç atılımcılar derneği bşk 4 Aralık 2009 Cuma 20:46

talat bey aynen katılıyorum.afyonda kağıt üzerinde bir kaç kişiyle kurduğu teşkilat binasını bile bulamadık.ama teşklat var gözüküyor.binada.şimdi ya sarıgülü birileri aldatıyor yada sarı gül bizleri.anlamaya çalışıyorum ama mantığım ve zekam almıyor.birisi çıksın söylesin.bu sarıgülün balon olduğunu.nereye giderse 5 bin kişi götürüyor.sonra o kalabalık o ilin zannediliyor.sizede söylemiş zaten.

Yorumu oyla      53      49  
Tülay Hergünlü 4 Aralık 2009 Cuma 14:57

HYP'nin kurucu üyesi olarak ilk kurulduğu günleri düşünüyorum da.Parti kimlerin elinde kaldı.Binlerce insanın maddi ve manevi emekleri ziyan oldu.HYP bayrağını başka partilere yedirmemek için verilen mücadele ise cabası.Dürüstlük,vatan sevgisi ve insana verilen değer üzerine İMECE usulü ile kurulan,iki Mustafa'yı birleştirmek üzere yola çıkan bu cesur partiye yazık ettiler.Başta kurucu genel başkanı olmak üzere köşeleri tutan bir avuç aymaz kıymetini bilemedi.Ve partiyi heder ettiler.Çok yazık!

Yorumu oyla      53      49  
sibel 4 Aralık 2009 Cuma 13:25

sarıgül iyidir hoştur ama genel başkanlık başka birşey belediye başkanından ne kadar başbakan olunduğunu gördük ilçe beldiye başkanından ne kadar olur onu görmek bile istemiyorum

Yorumu oyla      53      49  
Totem 4 Aralık 2009 Cuma 12:10

şimdi sarıgülü eleştirmem için eldeki diğer liderlerin ve partilerin sarıgülden farklı yada üstün olmaları gerekir.bu bana hırsızlar köyünün muhtarlık seçimini hatırlattı!!hırsızlar köyünde kimi muhtar yapsalar adam çalıp çırpıyormuş ve köy ahalisi birgün toplanıp bölgenin akil adamına başvurup durumu anlatmışlar.düşünen adam demişki,kardeşim sizin köy hırsızlar köyü,siz kimi muhtar seçerseniz seçin sonuçta yine bir hırsızı seçeceksiniz!o yüzden hırsızlığı bırakmadan dürüst muhtar istemek abes.

Yorumu oyla      53      49  
4 Aralık 2009 Cuma 11:56

sarıgül başarılı olurmu bunu zaman gösterecektir.sarıgül çabuk gaza gelen,popülrliği hoşuna gden bir kişiliği andırmaktadır. türkiyr sayesinde çok duvarlara toslar devlet idaresinde yalnız böyle özellikler yetmemektedir.zaten onada oy verecek olanlar baykala oy vermeyenlerdi.chp ye etkisi çok az olur.

Yorumu oyla      53      49  
[email protected] 4 Aralık 2009 Cuma 11:53

Ali Görgün Ali Balkiz ve Mustafa Srigül le Sol veya Devrimcilik; Emek sermaye celiskisinde emegin emekcinin yaninda olmak, Bunlari Maksizm vesosyalizm teorileri ile Türkiyeye uyarlamak oldugunu biliyormu saniyorsunuz. Bunlardan bu güne kadar böyle bir laf duyan oldumu.? Direksiyon solcusu bunlar. Digeri. Emperyalzm ve kapitalizm talan ve yagmaciligina karsi durmak.Bunlarin hayatinda böyle bir izler varmidir.Varsa nerde..?Bir parti idolojik ve siyasi birlikten dogar. Bunlarin idoloji ve siyasetleri yok ki partisi olsun.Bunlar Internet

Yorumu oyla      53      49  
Faruk Kaplan 4 Aralık 2009 Cuma 01:19

Her telde oynayan kişiden kimseye hayır gelmez.Düşüncelerinde samimi olmadığını ve çok büyük bir hüsrana uğrayacağını,şu an ki konumunu da ömrü boyunca bir daha elde edemeyeceğini tüm Türkiye görecektir.

Yorumu oyla      53      49  
mert 4 Aralık 2009 Cuma 00:33

eger haberturkte sarıgul katıldıgı programın tamamını izlerseniz sarıgüle aylin hanım konusunda haksızlık yaptıgınızı anlayacaksınız.

Yorumu oyla      53      49  
Genc Demokrat 3 Aralık 2009 Perşembe 19:47

ben dyp li ir gencim bizim eski gnl bşk nı da bu yandaş medya seçimden sonra boy boy haberlrini yaptı resimlerini koydu gerçi hala yapıyorlar ya neden bi düşünün çünkü akp ye karşı rakip olarak görmüyorlardı onun sölediklerini yazıyorlardı sorarım size sarıgülü rakip görseler şişl bld yesindeki yolsuzluk dosyalrını sağır sultana bile duyurmazlarmıydı demekki neymiş ivme kazanan chp nin önüne bir takoz koymak gerekiyor oda kim tabi ki sarıgül onunla aynı ismi paylaştığım için üzgünüm

Yorumu oyla      53      49  
M.VURAL 3 Aralık 2009 Perşembe 19:43

merhabalar ilk önce sunu belirteyim sayın atilla nın dedikleri tamamen doğrudur bakın yandaş medyaya sarıgulu pofpofluyrlar bir düşünün yandaş medya akp ye rakip olacak bir parti liderine bu kadar şans tanırmı inan kimse rakip olarak görmüyor yandaş bir tane haber sitesi var bakın başlığa sarıgülün müthiş transferi diye manşet atmış aklınız kesiyormu bu sitenin akp dışında bir partinin reklamını yapmasını ama sarıgülü yapıyor neden çünkü sarıgul akp nin işine geliyor efendiler

Yorumu oyla      53      49  
GERÇEK VATANDAŞ 3 Aralık 2009 Perşembe 15:53

Mustafa Sarıgül için "tecrübesiz" tanımı yanlış olmuş. Bence doğrusu o; gençliğinden beri siyasetle uğraşmış, Milletvekilliği ve üç dönem de belediye başkanlığı yapmış, pek çok sivil toplum kuruluşunda faal üyeliği bulunan, iki de kitap yazmış bir "kurt politikacı" dır. RTE den kat be kat üstün yanları varken o mu devletin başına aday olamayacak? Lise mezunu gazeteciler bile başbakan oldu bu ülkede. Halkın 2 yıl sonra kime oy vereceğini şimdiden kimse bilemez. Siz onu bir de Şişli halkına sorun bakalım.

Yorumu oyla      53      49  
3 Aralık 2009 Perşembe 15:21

Sarıgül gibi bir zihniyetin Türkiye de sol adına ortaya çıkması Türkiye solunun içinde bulunduğu kötü durumun en acı göstergesi..İlk seçimden sonra dağılma başlar ve siyasi partiler çöplüğüne bir yenisi atılır..

Yorumu oyla      53      49  
çiçek 3 Aralık 2009 Perşembe 13:37

Vitrin şahane ama içerisi boş buna kim kanar. Bir kişi girer bakar 'aaa içersi boş der', birkaç kişi daha başını uzatır 'gerçekten boşmuş' der ve iş biter. İfadenin sahte olduğunu anlamak için alim olmak gerekmez, sadece biraz bakmak bile yeterli gelebilir.

Yorumu oyla      53      49  
Rıza 3 Aralık 2009 Perşembe 13:12

sen çık be kardeşim..Politikaya ve politikacılara mok atıp duruyoruz milletçe ama birimiz işin bir tarafından girelim,hani belki ön seçim dar bölge filan deyip ülke kaderini değiştirmeye yanaşmayı her gece dizi seyrediyoruz..az bilee..

Yorumu oyla      53      49  
halit erdal canbaz 3 Aralık 2009 Perşembe 11:50

yokmuuu şu memelkette adam gibi siyasetci,oy verebileceğimiz düzgün insan inşallah buluruz bu vasıflarda bir insan...

Yorumu oyla      53      49  
GDO lu güller, sevsinler sizi 3 Aralık 2009 Perşembe 11:15

Bu millet! Pardon seçmen, marketlerde yüyecek değiştirir gibi parti değiştiriyor ya, dmekki piyasaya çabuk uyan bir seçmen var karşımızda. Demokrasi dediğin böyle olur! seç seç beğen al. Bollukda bu bolluk! sarıgül, akgül, kara gül, pembe gül hepsininde genetiğiyle oynanmış güller bunlar.

Yorumu oyla      53      49  
barisk 3 Aralık 2009 Perşembe 10:50

Say›n Talat, çok guzel ve akla yatk›n tesbitler ve analizler var yaz›n›zda. Say›n Sar›gül bende de benzer hisler yarat›yor. Ama Sayin Erdo€anda böyleydi. Yani Turk siyasetçisinin profili boyle. Halk da gercek bir entellektuelden daha cok bu profildeki siyasetcileri kendine yak›n gorup benimsiyor, basbakan yap›yor. Yine de say›n Sar›gül ün basbakanl›€a yak›saca€›n› dusunuyorum.

Yorumu oyla      53      49  
murat 3 Aralık 2009 Perşembe 10:49

karşısındaki insanı dinleme nezaketinde olmayan birisinin ANKARA'da yaşaması zor dotum zor!

Yorumu oyla      53      49  
Yeni ve Eskiye Dair Ne Varsa!. 3 Aralık 2009 Perşembe 08:43

Sayin Sarigül Hakkinda Daha Once Bildiklerimizi Yazmisdik!.RTE Ile Olan Yakin Iliskilerinide!.Sayin Atilla`da Harika Tesbitler Yapmis;Tebrikler!.Ama Bu Tesbitlerde Gösteriyor ki;Sayin Sarigül Halka Kendini Sevdir mis!.Mesala Ben;Tam Zit Kutupda Oldugum Halde;Ona Güvenebilir ve Oy Verebilirim!.Böyle Birisi Sarigül;Kendisini Sevdirmeyi Basarabiliyor!!.Buda Halka Inmekle Oluyor;Halka Yakin Olmakla Oluyor;Halki Sevmekle Oluyor;Ayrimcilik Yapmamakla Oluyor;Tebrikler Sayin Sarigül;Yolun Acik Olsun!!..

Yorumu oyla      53      49  
yakub 3 Aralık 2009 Perşembe 07:58

helal olsun bizim yillardır gözlemlediğimizsarıgülü 0 hatayla anliz etmiş şimdi sarı gülü bende görüyorum aynen anlattığ dibi yazar dediğin böyle olmalı kırmadan üzmeden anlatmalı kişiyi tam başbakana danışmanlık yapmnası gerken adam gerçi başbakan kimseyi kazımaz ama

Yorumu oyla      53      49  
Abuzer Abbas 3 Aralık 2009 Perşembe 06:19

Farklı gazetecilik böyle olur işte... Gayet seviyeli biçimde bir üslupla Talat Atilla, sırf CHP'yi bölmesi için desteklenen Sarıgül'ü ortaya koymuş, tribünlere nasıl hitap ettiğini göstermiş...

Yorumu oyla      53      49