YORUMLAR
Toplam 80 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
TOTEM 31 Ekim 2009 Cumartesi 15:58

ÇOK SAYIN OWLEYE KARDEŞİM;ÇOK KARMAŞIK YAZMIŞSIN AMA ŞİMDİ SÖYLEDİKLERİNDEN ŞUNUMU ANLAMALIYIZ;SEN ŞİMDİ BİR YIL SONRA BU YAZDIKLARINI HATIRLAMAYACAKMISIN:))

Yorumu oyla      53      50  
ömer ülker 30 Ekim 2009 Cuma 00:42

siz değerli dostlarımızın gece gündüz demeden vatan için yapmış olduğunuz bu çalışmalarınıza sonsuz saygı duyar gerektiğinde de sonuna kadar yanınızda olduğumuzu bildirmek isterim saygılarımla ÖMER ÜLKER

Yorumu oyla      53      50  
OWLEYE 29 Ekim 2009 Perşembe 23:42

Psikofarmakolojik destekli hipnotik impulsiyon tekniği ile bir kişinin 1 yıllık hafızası silinebiliyor ve boşluklar farklı hatıralarla doldurulabiliyor.Bu teknikle tornadan çıkmış gibi birbirini andıran insanlar üretmek mümkün.Mesela temiz bıyıklı,güleç yüzlü ve davudi ses tonlu modeller ülkemizde çok tutuluyor bu ara. Bu tekniğin önemli handikapı 3-4 aylık aralarla tekrarlanması gerekirliliğidir.Harcırah gerekirliliğidir.Sosyal zekası düşük olanlara önerilmemelidir kanaatimce.....

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 27 Ekim 2009 Salı 16:39

RİCA EDERİM DOĞRUSU kardeş.VALLAHİ BİLLAHİ ben sana sadece MASUMANE takıldım.o kadar.BAK senden bu site yorumcularının önünde ÇOK ama ÇOK ÖZÜR DİLERİM.bunu gerçekten YÜREKTEN SÖYLÜYORUM.SENİ ÜZDÜĞÜM için ÜZGÜNÜM.SENİ ÜZMEK İSTEMEMİŞTİM;

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-2 27 Ekim 2009 Salı 15:59

içersine çöreklenen karanlık oluşumlar cumhuriyetin halkın egemenliğine dayalı sistemine tecavüz ettiler.cumhuriyetimizin hayatı sürekli taciz ve tecavüzlerle geçmiştir.şimdi sizler cumhuriyetimizimizin vesayetini tekrar tecavüzcülerine vermeye çalışıyorsunuz!cumhuriyeti korusun diye emenet ettiklerimiz onyıllardır ona tecavüz ediyorlar.şimdi tecavüzcüler bu tecavüz madurunu kendilerinden kurtarmaya çalışanların ardından imdaat cumhuriyete tecavüz edecekler diye bağırıyorlar.BUNE İKİYÜZLÜLÜKTÜR.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-1 27 Ekim 2009 Salı 15:54

Türkiyede cumhuriyet rejimi yaşandımı ki,kazanımları olsun!!sen hangi cumhuriyetten ve ne kazanımından bahsediyorsun?cumhuriyeti tehdit eden unsur sadece irticamıdır?sence cumhuriyete ençok kim tecavüz etti??bence cumhuriyetimiz aile içi tazize ve tecavüze maruz kalmıştır.halk parti yıllarca tek partili sistemle cumhuriyete tecavüz etti,sonra ordu defalarsa darbeler yapıp demokrasiyi askıya alarak cumhuriyete tecavüğz etti,sonraki dönemlerde ise tacizlerini sürdürdü.ve enson olarak devletin-

Yorumu oyla      53      49  
doğrusu 27 Ekim 2009 Salı 14:09

anlaşıldı sabriye, sizinle tartışabilmek için bizim çooook ekmek yememiz gerek, artık sizin bizi muhatap kabul etmenizde imkansız !!!!! ha biz ha odun!!!!!!.

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 2 27 Ekim 2009 Salı 08:37

TAVRIYLA,İRTİCACI ve bir CEMAAT LİDERİYLE İLİŞKİSİ olduğunu KANITLIYORMU?bence kanıtlıyor;yoksa neden bu kadar FEVERAN ETSİN.SANKİ DARBE YAPILMIŞ gibi;İRTİCAYLA MÜCADELEDE bana göre CUMHURİYET KAZANIMLARINI KORUMAK İÇİN YAPILIR.

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 1 27 Ekim 2009 Salı 08:34

oy oy oy oy,BENİM ÇOK BİLMİŞ DOĞRUSU rumuzlu kardeşim birde bana SORU sormuş:)HANİ BİRSÜRÜ SKANDALLARA İMZA ATAN,DOĞRULUUĞUNDAN HEEÇ ÖDÜN VERMEMİŞ ADLİ TIPTAKİ 3 UZMANIN ONAYLADIĞI BELGEYİMİ SORUYORSUN bana?KUSURA BAKMA SORUNA SORUYLA CEVAP VERDİM.bende sana birkaç soru soram barimine.FAKSLA GELEN BİR İHBAR MEKTUBUNDA NASIL ISLAK İMZA OLUYOR?birde başka haberde BÖRTEÇİNE kardeşin sözüne mukabil bir soru,MECLİSTEKİ PKKLILARI ALAMAYANLAR,ASKERE NEDEN İHTAR ÇEKİYOR?ERDOĞAN BU BELGEYLE İLGİLİ AŞIRI

Yorumu oyla      53      49  
doğrusu 26 Ekim 2009 Pazartesi 20:34

SAYIN SABRİYE , GÜNDEMDEKİ KAĞIT PARÇASI DENİNCE NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ACABA. MERAKIMI BAĞIŞLAYINIZ LÜTFEN...

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 3 25 Ekim 2009 Pazar 11:30

TEKRAR OKU;NEYE İSYAN ETTİĞİMİZİ ANLARSIN,ÇOK BİLMİŞ SENİ.

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 2 25 Ekim 2009 Pazar 11:29

ÇETECİLİĞİ SAVUNUYOR olarak DÜŞÜNMEKMİ GEREKLİ? EŞİT ADALET ANLAYIŞI kalmamış,YARGI TAMAMIYLA SİYASALLAŞMIŞ bir ülkede,hiç olmazsa bundan sonrakilerde EŞİT ADALET İSTEMENİN NE KÖTÜLÜĞÜ OLABİLİR?bu düşüncelerimiz ÇETECİLİĞİ SAVUNUYORMU??haa DTPNİN DÜŞÜNCELERİ ARTIK TESCİLLİ olmasına karşın neden bunlara TERÖRİST denmiyorda,SUÇLARI kesinleşmemiş HATTA AYLARCA YATMIŞ ÇIKMIŞ İNSANLAR TERÖRİST DAMGASI YİYOR?BU SİZCE ÇOKMU ADALETLİ?İSYANIM BU;ALGILAMA SORUNU VAR diyerek AŞAĞILAYACAĞINA YAZDIKLARIMI

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 1 25 Ekim 2009 Pazar 11:18

DOĞRUSU; etönün içinde SUÇLARI KESİNLEŞMEMİŞ İNSANLAR VAR.bunu sizler neden ANLAMAK istemiyorsunuz?bu ülkede HUZURLU BİR VAROLUŞ bekleniyorsa,hertürlü ABUK veya NORMAL DÜŞÜNCELER VARLIKLARI ile DOĞRU ORANTILI bir şekilde,ÜLKEMİN RESMİ FİKİR ÇEMBERİ içerisinde dahil olması GEREKMEZMİ?TERÖRLE DİREK BAĞLANTISI tespit edilenlerin durumu GEÇMİŞTE olduğu gibi,ADLİ KURUMLARCA KESİNLEŞTİRİLİP,gerekli cezaların verileceği yerde,AYLARCA NEİÇİN YATTIĞI BİLDİRİLMEYEN insanların içerde tutulduğunu söylemek

Yorumu oyla      53      49  
doğrusu 24 Ekim 2009 Cumartesi 21:11

TOTEM E KATILMAMAK MÜMKÜN DEĞİL, BAZILARI SADECE TEK YANLI MAGAZİNDEN OLAYLARA TEŞHİS KOYUYOR, VEYA ALGILAMA SORUNU YAŞIYOR VEYA KİŞİSEL DÜZ MANTIKLA HAREKET EDİYOR. BU SÜTUNLARDA NE DENİRSE DENSİN ,İSTERSE GERÇEKLERİ GÖZLERİNİN İÇİNE SOKSUN, ANLAMIYOR VEYA ANLAMAK İSTEMİYOR... MESELA ERGENEKON ÇETESİNİ, HABİRE SAVUNUP DURUYOR.UYAN ARTIK UYAN... BU MİLLET İYİ VEYA KÖTÜ SEÇTİĞİ SİYASİLERE,SİYASETE BİR DEVLET MEMURUNUN,SİVİL VEYA ASKERİ BÜROKRATININ MÜDAHALESİNİ İSTEMİYOR, HOŞ BAKMIYOR,,,,

Yorumu oyla      53      49  
vatansever 24 Ekim 2009 Cumartesi 09:13

sözde baris elcileri dedikleri kandilden ve mahmurdan gelen domuz sürülerinin ve bu domuz sürülerinin analik görevini imralidaki ana domuz bunlara yön veriyor emir komuta veriyor böyle yapin söyle yapin diye,ve bunlarin cobanligini yapan provokasyoncu dtp halen ülkede huzuru bozmak icin elinden geleni yapiyor cünkü meydani bos buldular,ama türk milletinin sabri bir tükenirse iste o zaman akibetinin ne olacagini onlar düsünsün,dagdan gelipte hic suc islememis gibi dolasmak neymis görecekler.

Yorumu oyla      53      49  
komando 24 Ekim 2009 Cumartesi 00:24

dagdan inen o kansizlar o onun bunun cocuklari kim bilir kac evladimizin canina kiydilar hic birsey yapmamislar gibi serbest birakildilar,simdide avrupadan gelecek olan o ihanet piclerini hava alaninda törenle karsilayacaklar aynen habur hudut kapisinda karsiladiklari gibi,nasil olsa suriye kapisida acildi ermenisi süryanisi ülkemize rahatca girip cikarlar,bu nasil kesme keslik,bu ihanet ülkemize yapilirmi vicdandan habersiz vicdansizlar,ülkenin huzurunu bozmaya hakkiniz yok begenmiyen defolur.

Yorumu oyla      53      49  
gazi asker 23 Ekim 2009 Cuma 23:07

tabii dogru kis geliyor dagda üsümesinler eve dönsünler yaz gelince havalar isininca yine daga cikarlar nasil olsa oralari biliyorlar gitmekte zorluk cekmezler o satilmislar.ülkemizi kaosa sürükleyenler utanin ,sehitlerimizin eli yarin mahserde yakanizda olacaktir bundan hic kurtulus yok,o soytarilari cezalandirmamanin cezasini siz cekeceksiniz.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-2 23 Ekim 2009 Cuma 22:13

kadar saldırmazdınız değilmi?sizler size sunulan sahte ve yanlış bir kavrama cumhuriyet,atatürkün asla tasvip etmediği ve kendisinin bile haberinin olmadığı bir ideolojiye kemalizm diyorsunuz..dünün kominizm savunucuları bugünün kemalistleri kesildi başımıza.samimi olmadığınız için konulara girmiyorsunuz bile.bugüne kadar cumhuriyet rejimine sürekli tecavüz edilirken ve birçok antidemokratik dikta yapılanmaya ses çıkartmazken bugün sahte cumhuriyet savunuculuğuna ssoyunuuyorsunuz.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-1 23 Ekim 2009 Cuma 22:10

Yaa Allah aşkına birkişi çıkıpta soruma cevap vermeyecekmi?neden hep yan yollara sapıyorsunuz??sizin için tek partili sistem yada cunta yönetimleri cumhuriyete aykırı değilde merkez bankasının istanbula taşınmasımı cumhuriyete aykırı?ulemanın anlamı ne sabriye??ulema deyince aklınıza illa sarıklı hocalar geliyor değilmi?ama değil kardeşim.bir tür bilir kişi bilen uzman anlamındadır ulema ama siz türkçe yada eski kelime yada kavramlara bile alerji duyuyorsunuz.bunun yerine ombudsman deseydi bu-

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 23 Ekim 2009 Cuma 15:22

bak totem,yine biriki örnek vereyim sana.batıda HERTÜRDEN TOPLUMSAL SORUNU,konuların uzamanlarıyla tartışırlarken,çözüme kavuştururlarken,bizdekiler ULEMAYA BAŞ VURALIM derler.yani YABANCILARIN BAŞBAKANLARI ULEMAYA SORALIM DEMEZLER;haa ISRARLI birşekilde YARGIYI DENETİMİ ALTINA ALABİLMEK için anayasa değişikliğine gidilmesi sence normalmi?bu bahsettiklerim CUMHURİYETİN EN TEMEL NOKTALARI değilmi?şimdi diyeceksinki Erdoğanın karşısındaki yargı grubu ZIT grup;buda ancak KARŞILKLI ANLAŞILARAK OLUR

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 23 Ekim 2009 Cuma 14:52

yapma totem;LAİKLİK ve CUMHURİYET kavramlarına saldırarak TECAVÜZ HALİNE GETİRENLERİ ANAYASA MAHKEMESİ TESCİLLEDİ,biliyorsun.bana cumhuriyetin tanımını yaparmısın diyerek BANA ÇOCUK MUAMELESİ YAPMA TOTEM.sana bi örnek vereyim. finans merkezinin İst olacağı düşüncesiyle,BAKANLIKLARLA İÇ İÇE ÇALIŞAN MERKEZ BANKASININ YERİNİ DEĞİŞTİRMEK istenmesi,bana göre CUMHURİYETE ve ANAYASA HÜKMÜNE MEYDAN OKUMAKTIR;başkent Ankaraysa eğer.sayayımmı daha yetermi?

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-2 23 Ekim 2009 Cuma 13:34

ne anladığınızı cidden merak ediyorum!!ağzınızda bir laiklik ve cumhuriyet lafıdır dolaşıyor ama iki kavramında ya ne anlama geldiğini bilmiyorsunuz yada bu kavramlara tecavüzü gelenek haline getirmişsiniz!!nedir bugün ülkede cumhuriyet ilkelerine aykırı olan durum??cumhuriyet diye feryat edenlerin söylemlerine bir bak;demokrasi kandırmacası,darbe anayasal haktır.hal cahil cüheladır ülke yönetimi halka bırakılamaz!!bunlar atatürkün söylemleri ile örtüşüyormu?allah aşkına biraz samimi olun...

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-1 23 Ekim 2009 Cuma 13:31

Sabriye bunca yıldır sesiniz çıkmadıda neden şimdi cumhuriyet çığlıkları atıuyorsunuz??hangi cumhurtiyetten bahsediyorsunuz siz??cumhuriyet ne demek nasıl bir rejimdir bana bir yazarmısın?tam 27 yıl tek parti ile yönetilen ülkede cumhuriyetmiydi yönetim şekli yoksa darbe ve cunta yönetimlerimiydi cumhuriyet??tüm bunlkara sessiz kalıp sonra gerçek anlamda demokokrasiye dayalı bir cumhuriyet rejimi çalışmaları olunca vay efendim cumhuriyete kastettiniz diye feryat ediyorsunuz.sizin cumhuriyetten-

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 23 Ekim 2009 Cuma 13:02

hangi demokratik ülkede o ÜLKENİN KURULUŞ FELSEFESİ OLAN CUMHURİYET TARTIŞMAYA AÇIK HALE GETİRİLMİŞTİR?hangi demokratik ülkede DEMOKRASİNİN TEMELİ OLAN LAİKLİK İLKESİ BU DERCE TARTIŞMAYA AÇILMIŞTIR?hangi demokratik ülkede ANAYASA MAHKEMESİ TARAFINDAN LİAKLİK İLKESİNE KARŞITLIĞIN ODAĞI HALİNE GELDİĞİ TESCİLLENMİŞTİR?işte bu yüzden DEMOKRASİ denen kavram bana göre, yıllardır gelip geçen hükümetler tarafından HEP kullanılıyordu İSTEKLERİ DOĞRULTUSUNDA;ŞİMDİDE DAHA FAZLA KULLANILIYOR;İŞTE BU YALNIŞ.

Yorumu oyla      53      49  
sabriye.sen gibi birinden gerçeklere magazin gözüyle bakılması garip 23 Ekim 2009 Cuma 12:49

totem,1.cümlene katılıyorum.ancak ODUNLAŞMIŞ,ÖNÜNE NE KOYARSAN ONU YİYİP İÇEN,HALKI O ELİNDE BULUNDURDUĞU EMPERYALİZM OYUNCAĞI OLAN DEMOKRASİYLE ZEHİRLEYEN,gerçek anlamda HALKI için KULLANMAYAN,BAŞKA DEVLETLERİN MİLLİ ÇIKARLARINA HİZMET EDEN,HALKI KUTUPLAŞTIRAN,MİLLETİN İSTİHDAMINI REFAHINI HUZURUNU BOZAN KİM?ve KÜÇÜK,ERSÖZ,TEKİN,özelliklede PERİNÇEK hakkında yazılı,hele hele bunlara VATANSEVER diye yazdığım bir tane yorumumu bul göster,BU SİTEDE SENDEN ÖZÜR dileyip bu siteye VEDA edeceğim;

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-2 23 Ekim 2009 Cuma 11:47

siz hala devletin içersindeki pkk dan tutta hertürlü karanlık oluşumun arkasında duran ve türkiyeyi bir kaos ve korku imparatorluğu haline getirmeye çalışan bu çakallara vatansever deyip savunuyorsunuz.bakın bu çakallar içeri düşünce ne terör olayları ne suikastler nede saldırılar kaldı,veli küçük,kerinsiz,tekin,perinçek ersöz gibi bu ülkenin biryerlere getirdiği ve ülkesine ihanet eden adamları savunuyorsunuz emin olun ki bu adamlar dağdaki teröristlerden çok daha tehlikeli ve eli kanlı.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-1 23 Ekim 2009 Cuma 11:44

SABRİYE;Demıokrasi kepek ilacı yada şampuan değildir saça göre değişsin,demokrasi tüm ülkeler için aynı zorunluluktur ve aynı işlevi görür.sadece demokrasi işine gelmeyenler bu ülkede demokrasi olmaz gibi teraneler zırvalar.ayrıca ergenekon ismini birileri onlara takmadı onlar kendi oluşumlarının adına ergenekon dediler.şimdi sana melahatmı demem gerek benim?ismin ne ise onunla hitap ediyorum dimi?magazini bırakta sadede ge,hiçbir terör örgütü devlet içersinden destek almadan yaşam şansı bulamaz

Yorumu oyla      53      49  
OWLEYE 23 Ekim 2009 Cuma 10:49

Demokrasinin kendi kendini koruyamayan bir rejim olduğu sosyoloji literatürü ve siyasal tarihde açıktır.İlaç olarak piyasaya sürülemez.Çünkü uzun dönem yan etkileri öldürücü olabilir ( Hitler ..., )Modern demokrasi kuramı temsili demokrasiye entegre olmuş demokratik menşeili partlerce gerçekleşir.Bu son sözüm inşallah 50 yıl içinde ülkemiz için de temennimdir.Teknokratik kuvvetler ayrılığı bu sistemin sağlıklı devamı için elzemdir..Tomografisi şüpheli hastanın ilacı demokrasi değil, eğitimdir...

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 23 Ekim 2009 Cuma 08:51

ne hikmetse DEMOKRASİDEN söz edenler ve demokrasi taraftarları,KENDİ gibi OLMAYANLARIN DÜŞÜNCELERİNE YAŞAM BİÇİMLERİNE saygı duymazken DEMOKRASİNİN tanımını SADECE BENİM GİBİ OLAN doğrudur ŞEKLİNDE yorumluyorlar;ama şunu hep gözden kaçırıyorlar.DEMOKRASİYE EN BÜYÜK DARBE yine DEMOKRASİ YANLILARINDAN geliyor ne yazıkki.demokrasi önce ZİHİNDE OLUP,herkesin eşit yaşam hakkına sahip olduğu GERÇEĞİNİ kabul etmelilerdir.HER KÖTÜLÜĞÜN İLACI DEMOKRASİ bu çok doğru bir söz;ama ülkemde..........!!!!

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 23 Ekim 2009 Cuma 08:42

ERGENEKON gibi TÜRK destanını ifade bir tarihi KAVRAM,yanyana getiriliyor,kamuoyunda TÜRK KİMLİĞİ ve TARİHİ üzerinde özellikle ÇOCUKLARIMIZN HAFIZALARINDA olumsuz bir İMAJ ve TEPKİ yaratılıyor,EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDE ATATÜRK İLKE ve inkılapları İÇ TEHDİT olarak algılatılıyor,bunlar ABCİLER tarafından bile TESCİLLENİLİYOR,bunun çerçevesinde bile TERÖRİST damgası yiyip içeri atılıyorlar.ama ne hikmetse bunlara yine ses çıkaran yok.pkk SEMPATİ kazanıp MASUM gösterilirken ETÖ dillerden düşmüyor;

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 23 Ekim 2009 Cuma 08:33

PPKYI ETÖ TAİFESİ BİTİRMEMİŞ;lafa bakında beri gelin.örnek:süleymeniyede fırıncılık yapan 74 askerimizin katili osman öcalan 18 yaşında bir kızla evleniyor manşet oluyor,avrupadaki siyasi cephesi serbestçe faaliyet gösterip,lider kadroları el kol sallayarak dolaşıyor,ab ülkelerindeki para trafiği engelsiz türkiyedilere akıtılıyor;AMA BUNLARI GÖREN DOKUNAN BİR HÜKÜMET KANADI ve SAVCI yok;bu pkkya gösterilen anlayış HOŞGÖRÜ gözden uzaklaşıyor,ama etö terörle mücadelenin SİMGESİ haline geliyor.

Yorumu oyla      53      49  
doğrusu 22 Ekim 2009 Perşembe 17:17

SAYIN YAZAR, KENDİNİZ İTİRAF EDİYORSUNUZ Kİ ÇÖZÜMÜ BİLMİYORUM DİYE, O HALDE ORTAMI GERMEYİN VE HER KÖTÜLÜĞÜN İLACININ DEMOKRASİ OLDUĞUNA İNANIN.PKK NIN TEMELİNİ 12 EYLÜLDE DARBECİLERİN ERGENEKONCULARI DİYARBAKIR HAPİSHANESİNDE ATTILAR VE BU ERGENEKONCU TAİFE PKK YI YILLARDIR BİTİRMEDİ, BİTİRİLMESİNİ İSTEMEDİ AKSİNE FAİLİ MECHUL CİNAYETLER GİBİ TAHRİKLERLE GÜNEYDOĞUDA PKK YA ELAMAN TEMİNİNE YARDIMCI OLDU . ÜLKE DEMOKRASİYE DOĞRU İLERLEYİNCE HALK GERÇEKLERİ GÖRDÜ.SONUÇ ERGENEKON HAPSE, PKK YA SON.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 22 Ekim 2009 Perşembe 14:55

ŞİMDİ ARKADAŞLARA SIĞ DÜŞÜNCELİ DEYİNCE KIZIYORLAR AMA TOTEM KELİMESİNİ SALT KIZILDERELİ KÜTÜĞÜ İLE ALGILAYAN VE KENDİSİNE FİKİR ÜRET DİYENE KIZILDERELİ KÜTÜĞÜ DİYE AKLINCA HAKARET EDEN BİRİNE NE DENİR??Editörlerde ayıp ediyorlar gerçekten,neden bu kızıldereli kütüğünün onlara cevap verip fikri kıskaca almasına izin veriyorlar ki??oysa şu kütüğü sansürleselerde sizlerde rahatça saçmalayıp slogan atsanız değilmi:))birşeye olmaz demek için olurunu söylemek gerektiği gerçeğini hiç öğretmemişlerki..

Yorumu oyla      53      49  
OWLEYE 22 Ekim 2009 Perşembe 14:47

Editörler kızılderili kütüğünün sosyal terapisi için seferber olarak vicdani bir rol benimsemiş olabilirler.Yorumcuların burada çözüm önerisi sunmak gibi bir sorumluluğunun olmadığını öğrenememiş.Yandaş medyanın haber platformlarının sığ olmasının nedeni de buradaki yorumcular değil.Zoraki evlendirilmişsen,istemediğin çocuğa sahip olduysan ya da menkul kıymetlerden yanlış tiyo almışsan da sorumluluk yorumcunun değildir.Uslu bir fikir duymak istiyorsan,siyaset üreteceğine değer üret...

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 22 Ekim 2009 Perşembe 12:47

Bu ülkede ve bu sitede sürekli birşeyleri eleştirip saldıran yazar ve yorumcu arkadaşlara soruyorum,sizlerin eleştiri dışında ortaya koyabildiğiniz bir çözüm öneriniz yada ülke sorunları hakkında bir fikriniz yokmu?mesela doğu yada ermeni sorunu,yada kıbrıs yada türkiyedeki demokrasi sorunu hakkında negibi çözüm önerileriniz var cidden merak ediyorum.belkide sizin çözüm önerileriniz daha makuldür lütfen bunları yazında aydınlatın beni.bu sitede birtane akıllı uslu bir fikir duymak istiyorum...

Yorumu oyla      53      49  
OWLEYE 21 Ekim 2009 Çarşamba 16:19

Beyin tümörü olan birini, ağrı kesici sayesinde ağrılarından kurtarabilirsiniz.Ama tümör içerde ve büyümeye devam etmektedir.Bazı yorumcuların lig değerlendirmesi yapar gibi siyasetten fikir üfürmeleri çok ironik.Tabii başbakanı futbolcu olan memleketin siyaset aksanı da böyle lafı güzaf yüklü olabilir..Ne demek sonuca bak..Gördüğünüz sonuç sizin aklınıza ENJEKTE EDİLEN istençten başka bir şey değil..Teröristle pazarlık beyaz saç koparmaktır..Çok daha fazla beyaz saçınız olması sizi olgun yapmaz

Yorumu oyla      53      49  
Yeni ve Eskiye Dair Ne Varsa!!. 21 Ekim 2009 Çarşamba 14:55

Kürt Degilim-PKK veya PeKeKe`li Degilim!!.Ama Bugüne Kadar Yapilan"Devlet Terörü"Bütün Halk`larin Uzerinden Kalksin Diyorum!!.Alevi ile Sunni Halk`i;Türk ile Kürt Halk`i;Müslüman ile Laik Halk`i Birbirine Düsman Kilan Devlet Politikasi Olmamaliydi-Yapilmamaliydi!!;Bu Konu TBMM Görüsülmeli ve Bir Komisyon Kurulmali;Halk`a Gercekler Aciklanmali ve Yeni Sayfa Acilmali!!.Yoksa Bu Kavga Bitmez-Bitirilmez!!.Cikar Gurplari Varliklarini Sürdürememeli;Onlardan Hesap Sorulmali!!.Birde Böyle Bakalim;Lütfen

Yorumu oyla      53      49  
Yeni ve Eskiye Dair Ne Varsa!!. 21 Ekim 2009 Çarşamba 14:45

Baris istemiyenlerin"Tuzu Kuru"!!.Onlarin"Sehit Olmak ve Sehit Vermek"Diye Bir Iman`lari ve Sorunlari Yok!!Olmadida!!.Sehit Olan-Veren Biziz;Ama Niye Verdigimizi-Niye Oldugumuzu Bugüne Kadar Ogrenemedik!!Ogrenen-Bilen Varsa Anlatsin da Biz de Bilelim!!.Mandela``nin Omrünün Yarisi Cezaevinde Gecti;Ama O Devlet Baskani Oldu!!Ustelikde Nobel Aldi!!.Talabani Irak Icin Bir Terörist`di;Ama Simdi Irak C.Baskani!!.Ben Bu Görüslere Gelene Kadar Cok Yanlislar Yaptim;Ama Suclusu Ben Degil;Devlet`di!!!.

Yorumu oyla      53      49  
Yeni ve Eskiye Dair Ne Varsa!!. 21 Ekim 2009 Çarşamba 14:37

Sayin Atilla "Baris",savasan taraflarca yapilir!!.Taraf Bellidir;100 000 Kisilik Halk Toplulugu,bulunduklari yere uzay`dan gelmediler!!Onlar bu Ulke`nin Vatandaslari;Ve Baris Istiyorlar!!.Ha Bu Isin Icinde Bir Is Var mi?!.Tabi ki Var;Ama Bunu Türk Halkina Aciklamasi Gerekenler"ANKARA"da!!.Simdiye Kadar"Uluslar Arasi-Emperyalist Devlet-Kurum ve Kurulus`larinin"Oyuncagi Olan"Yönetici"lerimizin Bugüne kadar gelisen Olumsuzluklarda ne kadar payi var biliyormuyuz?!.Savas Baronlari,baris istemiyor!!!.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-3 20 Ekim 2009 Salı 14:25

ÖNEMLİ OLAN VARILAN SONUÇTUR.bırak pkk ve dtp liler istediklerini söylesinler ve şov yapsınlar onları bekleyen sonuç hüsrandır.neden görmek yada anlamak istemiyorsunuz?bölgede konjonktür değişti artık ne abd ne rusya nede avrupanın pkk yada kürtlere ihtiyacı yok.bırak bizdeki kürtleri kuzey ıraktakiler bile tc. devletine biat edecekler çünkü başka şansları yok.sadece görünen resme bakıp yorum yapıyorsunuz.serdede klasik şovanist ve popilist kültür var zaten bunlara yaslanıp boş boş sallıyorsunuz

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-2 20 Ekim 2009 Salı 14:22

pencerenden bakıyorsun.hırsın görüşünü perdeliyor.ikitane it dediğin 25 yıldır bu ülkenin kaderine kan doğradı.zaten başımıza ne geldi ise bu ucuz teraneler yüzünden gelmedimi.devlet üçbeş çapulcuya pabuç bırakmaz,terörüğn beli kırılmak üzere gibi.sorunlar sadece askeri yollarla bitirilemez dediğimde bunu bir olup birtarafınızla anladınız.ama sorunlar siyaseten çözülür.sizler detaylara ve görünen yüze odaklanmışsınız işin gerçek yüzünü atlıyorsunuz.söylenenlerin beş kuruşluk önemi yoktur-

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-1 20 Ekim 2009 Salı 14:18

Sakin devlet teamüllerini ve işleyişini hiç bilmiyorsun be gülüm!!devletler herzaman teröristle pazarlık yapar ama kamuoyuna yapmayız der bu biiir.gelenler sadece sürecin başladığını belirtir bir başlama düdüğüdür.yani başlangıcın sembolüdür.sen sanıyormusun ki karar verdiler 8 kişi yollayalımda reklam yapalım dediler?yaa sen ya devletini küçük görüyor yada işleyişi bilmiyorsun.bu süreç tüm detayları ile planlandı ve bu sadece sürecin ilk adımı.sizlerin sorunuda bu işte herşeye kendi dar-

Yorumu oyla      53      49  
sakin 20 Ekim 2009 Salı 13:53

senin hiç devlet olma millet olma gururun yok mu? ne demek 8 tane uyuz teröristin eline mektup verip 9 tane şart ileri sürmek? bunu bir teslim olma değil sırf bu mektubu vermek ve şart ileri sürecek kadar devletle muhatap olduğunu bazı cahillerin kafasına yerleştirme girişimi olduğunu neden farkedemiyorsun? bu mu senin çözüm diye neredeyse göbek attığın açılımın marifeti? bunun bir çözüm değil işi daha fazla karıştırmak daha fazla çözümsüzleştirmeye çanak tutmak olduğunu ne zaman farkedeceksin?3

Yorumu oyla      53      49  
sakin 20 Ekim 2009 Salı 13:33

önerimi soruyorsun! bir defa devlet teröristle pazarlık yapamaz! pazarlık yaptığı anda ya devlet teröristin seviyesine iner ya terörist devletin seviyesine çıkar! bunu yaparsan başka bir yolu yordamı yok bu durumu böyle anlamak yorumlamak dışında! bunu mu istiyorsun! terörist af dilemeyecek de ne yapacak! devletle oturup pazarlık mı yapacak! bu milletin 2000 yıllık devlet geleneğinde böyle bir durum okudun mu bir yerden? bunlara müsamaha göstermek demek,sonra daha büyüğüne davetiye çıkarmaktır.2

Yorumu oyla      53      49  
sakin 20 Ekim 2009 Salı 13:25

ben şimdi çok merak ediyorum kandilden gelen 8 teröristin durumunu,niteliğini,hasta mı değil mi diye! bunun bir teslim olma değil 8 çürük adamı göndererek reklam yapmak gündem yapmak olduğu apaçık belli değil mi? bu kadar saf olmak zorunda mısınız? suçlu olmayanlar için yasalar zaten müsait değil mi? ne oldu yasalar mı değişti de şimdiye kadar gelmeyenler durup dururken *elçi heyeti(!)* gönderir havası vererek geliyor? ne zaman ayıkacaksın be totem? yoksa uyuyor numarası mı yapıyorsun? benim >1

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 20 Ekim 2009 Salı 12:29

SAKİN ALLAH AŞKINA SENİN ÖNERİN NE?PKK LILAR;ABİ BİZ ETTİK SİZ ETMEYİN KULUNUZ KÖPEĞİNİZ OLALIM İSTER ASIN BİZİ İSTER ZINDANA ATIN DİYEMİ GELECEKLERDİ??SENİN İÇİN ÖNEMLİ OLAN NE?TERÖRÜN BİTMESİMİ YOKSA İNTİKAM ALMAKMI?ZATEN AĞIR SUÇLAR İŞLEMİŞ OLANLARLA ELEBAŞLARI GELMEYECEK.ŞİMDİ DİYECEKSİN BAŞKA ÜLKELERE GİDİP PAÇAYI KURTARACAKLAR DİMİ??ADAMLARIN KİM OLDUĞUNUDA NEREDE OLDUKLARINIDA BU ÜLKE 25 YILDIR BİLİYORDU OKADAR ZAMAN NEDEN CEZALARINI VEREMEDİ?DEVLETLER DUYGUSAL HASSASİYETLERLE YÖNETİLEMEZ

Yorumu oyla      53      49  
sakin 20 Ekim 2009 Salı 12:23

bildiler! bu fırsatı da kaçırmadılar! yüz bulurlar da kendilerine en uygun ortamı hazırlayabilirlerse çorap söküğü gibi gelir gerisi! eh artık sıra ondan sonra da "apo açılımına" gelir! yazın bunu bir kenara! bu işin varacağı yer orasıdır! ermenistan açılımıyla azerbaycanı kaybediyoruz! bakalım bu açılımlarla kimleri kaybedecek bu hükümet! bana kalırsa kendi kendini kaybedecek sonunda! bu milletin damarını eyi hesab edemezsen 2002 de nasıl damarı tuttuysa damar aynı damar,aynı kan aynı millet! 2

Yorumu oyla      53      49  
sakin 20 Ekim 2009 Salı 12:13

bazı yükseklik kompleksi ve vizyonu geniş(!) olan vatandaşlar acaba 8 tane uyuz terörist gönderip 9 tane şart içeren aşk(!) mektubu için ne diyecekler acaba!? "açılım aşkı" nelere kaadir! bu mektuplu siyaset moda oldu! hani kürtler siyasetten anlamazdı ya! bakın nasıl da anlıyor hemen günün modasına(!) uyuverip mektup siyasetine girivermişler! pkk satışa geldiğinin farkında ve dağda yapacak bir şeyleri kalmadığını çok iyi biliyor bunlar! ovaya inmenin yolu olarakta açılım sürecini fırsat >1

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-2 20 Ekim 2009 Salı 11:24

mücadeleye devam etsinler emin olun beş yılda beş parçaya bölünürler.bu yüzden siyaseten onlardan asla korkmayın.kürtlerin tarih boyunca kendi içlerinde yaşadıkları ihanetten muzdarip olduğunu bilin.şimdi birde abuzer kardeşimin dediklerine gelince bana sürekli mürid deyip duruyor ama kendisinin saldırıp sataşmaktan öte pek bir fikir ortaya koyduğunu göremedim.ben yazarlara düşüncelerimle muhalefet ediyorum o ise efendisini koruyan cabbarım misali muhalefet edene saldırıyor.şimdi sence mürid kim

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-1 20 Ekim 2009 Salı 11:21

Aşşağlık kompleksi ve vizyonsuzluk artık iliklerine işlemiş bu halkın.şimdide bazı arkadaşlar pkk nın dağdaki misyonumuz bitti şimdi siyasi olarak mucadele edeceğiz dediğini ve elinin güçlendiğini yazmış.evet pkk nın ve dtp gerçektende amacı budur.ama pkk ve kürtler ile yaklaşık 15 yılını geçirmiş şu kardeşinizin söylediklerine bir kulak verin.kürtler acımasızca ve inatla savaşmayı çok iyi bilirler ama siyaset yapma konusunda ise tam bir felakettirler.pkk dağdan insin ve siyaseten sözümona-

Yorumu oyla      53      49  
KADİR 20 Ekim 2009 Salı 10:51

MUBAREK BUNLAR DAGDAN HAİNLİKTEN TERÖRİSTLİKDEN DEĞİLDE GÖKTEN ZEMBİLLE İNİYOLAR SANKİ

Yorumu oyla      53      49  
sakin 20 Ekim 2009 Salı 10:22

dün tv.de seyrettim.mahmur kampından bir sürü araçla yola çıktılar ve bütün araçların üzerinde de pkk flamaları ve aponun resimleri! bunları neden gönderiyorlarmış!? eğer bunlar tutuklanmazsa arkasından diğer gruplar geleceklermiş! bak hele sen bak! bunlar tutuklanmayacakta kim tutuklanacak bu dünyada!? var mı böyle bir avanaklık?yahu ya bunlar ahmak ya da bizi hepten ahmak yerine koyacak kadar daha da ahmak! açılımcılar sevinsinler işte! bakın ellerinde aşk mektuplarıyla geliyorlar kendilerine!

Yorumu oyla      53      49  
dtp+pkk=akp 20 Ekim 2009 Salı 03:00

dünyada en çok hain barındıran ülkeyiz diyen emin çölaşan ne kadarda haklıydı bu sözlerinde:dağdaki terörist kahraman gibi karşılandı.utanmasalar kırmızı halı sereceklerdi ayaklarına.5000 ile 7000 olduğu bilinen teröristlerin 34 tanesini teslim almak ne kadarda komik.sanki pkk 34 kişiden ibaret.bumu adını koydukları kürt sorunu?aponun emriyle teslim oluyor demek bu hükümetin acizliğinin ve beceriksizliğinin kanıtıdır;gerçekten hainlikte sınır tanımayan Türkiye yöneticileri adına utanıyorum.yuh

Yorumu oyla      53      49  
Abuzer Abbas 20 Ekim 2009 Salı 02:39

Yazının birinci ve son kısımları çok ilgimi çekti... Muharrem Sarıkaya'yı pek tanımadığım ve basını bilmediğim için sadece okudum... TALAT ATİLLA'ya teşekkürler ederim... Bildik amigolar yine atıp tutmuşlar... Aynı tetikçi-klavyeci grup Dr. Çıray'ın yazılarının vazgeçilmez yorumcularıdır... Açılım-saçılım hayranlarıdır... Sorgulamazlar, ama siz açılım-saçılım hikayelerini sorgularsanız beyinsizlikle suçlarlar. Onları eleştirirseniz de demokrat değilsinizdir pabuçlarımın demokratlarına göre...

Yorumu oyla      53      49  
karunya 20 Ekim 2009 Salı 00:37

medyaya niye susuyor hiç anlamış degiliz habertürk devletten ihale almak için hükümete övgüler bolbol ama sarı öküzü unutmasınlar diğerleri bitince sıra illaki onlara gelecekbu hükümetin açıklarını hep kapatıyorlar bizde televizyon izlemesinler diye çevremizi uyarıyoruz birazcık çorbada tuzumuz belki olur bir kaç kanal kaldı bizde muhalif kanalları izliyoruz dizileri izlemiyoruz TÜRTİME gibi siteleri takip ediyoruz

Yorumu oyla      53      49  
sakin 20 Ekim 2009 Salı 00:18

mesaisini buna ayırması aslında çok da işine geliyor ve bu süreci bilerek kullanıyor! ama bu durum ilanihaye böyle gitmez ve vatandaş bunun farkında olduğunu seçimlerde hükümete de farkettirir ama onlar için seçim akşamı çok geç olabilir! teröristle,teröriste yardım ve yataklık yapanla açılım yapmak hakkında vatandaş ne düşündüğünü bunlara en iyi cevabı bu şekilde verir! bu milletin hassasiyetlerini bilmeyenler ezberlerindeki üç beş hamasi cümleyi papağan gibi tekrar ederek kimseyi kandıramaz! 4

Yorumu oyla      53      49  
sakin 20 Ekim 2009 Salı 00:10

terörisler için en büyük moral kaynağıdır! en küçük suçlardan bile yıllarca ceza alan vatandaşlar varken devletine silah sıkmaya yeltenenlerin sorgusuz affedileceğinin açıklanması bizdeki hukukun ve adalet anlayışının nasıl yerlerde süründürüldüğünün en açık delilidir! devletine bağlı vatandaşlarımız her kesimiyle ekonomik olarak çökmüş vaziyetteyken bu soruna bir çare aramak yerine sanki bütün bunları kamufle etmek istercesine devletin bu çakallardan başka derdi yokmuş gibi hükümetin bütün >3

Yorumu oyla      53      49  
sakin 20 Ekim 2009 Salı 00:03

ve şimdiye kara terörle yapamadıklarını güya artık terör ile yapacaklarımızı yaptık artık bundan sonra siyasi olarak dağdaki kadrolarımızı ovaya indirerek dağda yaptıklarından daha beterini siyaseten yapmanın yolunu açmaya çalışmaktır bütün bu yapılmaya çalışılan işler! 20 tane milletvekilinin birkaç yılda yaptığı bozgunculuğu daha fazla adamla yapmanın yollarını aramaktır bütün bunlar! hükümetin imralı'daki çakalın sesini kesmemesi ve orayı bizzat terör örgütünün karagahı haline getirmesi >2

Yorumu oyla      53      49  
sakin 19 Ekim 2009 Pazartesi 23:58

üç beş tane it dağdan iniyor diye sevinenler bunu altında yatan sebebi bilmeden yine barışın böyle geleceğini söyleyecek kadar aklını yemiş olsa gerek! kim bu gelenler? mahmur kampındaki yalılar ve kandildeki işe yaramayan yada hastalıklı tipler! reklamın kötüsü olmaz derler! bu da bir reklamdan başka bir şey değil! artık yapacak bir şeyi kalmayan mayın döşemekten başka elinden bir iş gelmeyen pkk yı sanki bu süreçten karlı çıkmasını hedefleyen gayretlerle olayı yeni bir boyuta taşımaya çalışmak

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 3 19 Ekim 2009 Pazartesi 21:54

en yüksek fiatlı iletişimler,vergiler,benzin BİZDE,İŞSİZLİK GIRLA.İNSANLAR YARINDAN UMUTSUZ;KÜRDÜDE,LAZIDA,ÇERKEZİDE EKONOMİDEN ŞİKAYETÇİ değilmi?ilkönce bunları sorgulamamız gerekmezmi?BUNLAR EBLEHÇE DÜŞÜNCELERMİ?BİZZAT KENDİMİZ KENDİ KOŞULLARIMIZA GÖRE çözümlemeliyiz sorunlarımızı.ABDNİN ÇIKARI ve DAYATMASI için DEĞİL;GERÇEK SORUNLARIN üstüne ABDNİN ÇIKARLARI KONULURSA ELBET YAPAY SORUN OLUR.ve bu sitede DÜŞÜNCEN DIŞINDAKİLERE TIPKI TAYYİP ve GÜRUHUNUN YAPTIĞI gibi HAKARET ETMEK MODA oldu;

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 2 19 Ekim 2009 Pazartesi 21:34

arkasından hemen BU KÜRT SORUNU ÇIKARILMADIMI?ÜLKE KRİZDEYKEN,EKONOMİ DİPTEYKEN evvela bunun çözülmesi gerekirken, neden abdnin ıraktan çekilme zamanına EŞİT BİR ZAMANDA KÜRT SORUNU TEKRAR ORTAYA SÜRÜLDÜ SANIYORSUNUZ?elbet güneydoğu sorunu uzun yıllardır var bunu İNKAR EDEN YOK zaten.ama ZAMANLAMAYA İTİRAZLAR.bu ülkede nBİRİLERİNİN ÇIKARI İÇİN,öncelikle kendi İNSANIN ÇIKARI için çalışmak varken,bunlar ortaya sürülüyorsa EVET gündem değiştirme,ideoljisine uygun politika yapmak DEĞİLDE NE??

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 1 19 Ekim 2009 Pazartesi 21:24

akp bir yandan OLUMLU FAAALİYET içinde görünüp,bir yandanda yaratılan yapay gündemlerle,ÇÖZÜM yerine YENİ SORUNLAR getirmedimi şuana kadar?OBAMANIN SEÇİLMESİNDEN SONRA,İMAJINI KURTARMAK İSTEYEN ABD EKONOMİK KRİZLERİN BEDELLERİNİ DÜNYA HALKLARINA ÖDETMEK için IRAKTAN ÇEKİLME KARARI ALIP,ama ırakı emrinden çıkmayacak bir HAMASİ konumuna EMANET ETMEK İÇİN,BÖLGENİN JANDARMASI KONUMUNDAKİ ÜLKEME,PKK GENELDE KÜRT SORUNU ÇÖZÜMLENMESİ GEREKTİĞİNİ SÖYLEYİP ÜLKEME BİR PLAN HAZIRLAMADIMI?IRAKTAN ÇEKİLME ve

Yorumu oyla      53      49  
güven gün 19 Ekim 2009 Pazartesi 19:00

sarıkaya en azından sağlam bir ideolojik duruş sergilemiştir. ne yiğit bulut gibi korkup 180 derece dönmüştür...ne de altaylı gibi her devrin adamı değildir..sarıkaya adam gibi adamdır... belden aşağı vurmayı bırakın....örneğin bir tv ekranında tartışın..

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-2 19 Ekim 2009 Pazartesi 16:15

tavrıdır.beni ilgilendiren ülkemin çıkarlarıdır bu çıkarlar abd nin çıkarları ile örtüşüyorsa ne ala.biz ülkemizin çıkarlarından yanayız yoksa abd yada rusyadan değil.ben abd ye kızmanın anlamı olmadığını düşünüyorum.abd yıkılıp gitse eğer yerini sen alamadığın sürece bir başkası alacaktır.benim için abd de bir rusyada,ingilterede.hiçbiri beni ilgilendirmiyor.benim için dost ülke çıkarlarıma hizmet eden,düşman ise ülke çıkarlarımızla ters düşendir.yoksa hiçbir ülkeye ne sempatim var nede kinim.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-1 19 Ekim 2009 Pazartesi 16:12

KOÇAK TAN;BU GÜZEL YORUMUNU GÖRMEK BENİ MUTLU ETTİ.ORTAYA BİR FİKİR ATILDIĞI SÜRECE HERZAMAN SAYGI İLE YAKLAŞIRIM.YAZDIKLARININ BÜYÜK BÖLÜMÜNE KATILIYORUM.Çizdiğin perspektif benimde gözlemlediğim bir görüntü.ama burada bizim için ölçü olan konu bir oluşumun yada değişimin abd nin lehinemi yoksa aleyhinemi olduğundan çok türkiyenin lehinemi aleyhinemi olduğudur.yani kısır muhalif duygularla hareket etmek değil.kısır muhalefet tavrı eğer rakibimin yararına ise ülkemin yararınada olsa karşı çıkma-

Yorumu oyla      53      49  
KOÇAK !TAN 19 Ekim 2009 Pazartesi 15:54

KÜRT AÇILIMI,ANLAYACAĞINIZ REÇEL SÜRÜLMÜŞ BİR ASPİRİN .BELKİ MUSUL VE KERKÜK PETROLLERİNDEN DE BİR PAY VERİLECEK..BÖYLELİKLE PKK KURTULACAK,IRAK KÜRT YÖNETİMİ TÜRKİYE TARAFINDAN KORUNACAK VE EN ÖNEMLİSİ DE ENERJİ BÖLGESİNİ TÜRKİYE CUMHURİYETİ KORUYACAK..ABD İÇİN BUNDAN İYİSİ OLURMU ?..AKP PATRİOTLARI BUNA CEVAP VERECEK.

Yorumu oyla      53      49  
KOÇAK !TAN 19 Ekim 2009 Pazartesi 15:48

YILLARCA PKK YA YARDIM EDEN,KUZEY IRAK YÖNETİMİNİ DESTEKLEYİP IRAKLI Şİİ VE TÜRKLERİ EZDİREN ABD NİN 2010 DA BÖLGEDEN ÇEKİLMESİ HALİNDE NE OLACAK..1-PKK KORUMASIZ KALACAK VE YOK EDİLECEK.2-Şİİ VE TÜRKLER KUZEY IRAK KÜRT YÖNETİMİNDEN İNTİKAM ALACAK.BUNLARI ÖNLEMEK İÇİN "KÜRT AÇILIMI " ADI ALTINDA GÜYA BARIŞ PROJESİ İLE HEM PKK SAĞ SALİM DAĞDAN İNDİRİLECEK,HEM DE KUZEY IRAK KÜRT YÖNETİMİ TÜRKİYE DESTEĞİNE KAVUŞACAK.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 19 Ekim 2009 Pazartesi 13:46

SABRİYE;Sana artık kardeşim demek bile içimden gelmiyor!gerçekten senmisin bu eblehçe sözleri yazan??gelen üçbeş pkk lıyı kurşuna dizersen herşey hallolurmu?demek güneydoğu akp nin yarattığı yapay sorun öylemi:))peki 84 ile 2002 arasındakini kim yaratmıştı?gülüyorum zira buna cevap vermek bile senin seviyene inmek olur.yok yaa vazgeçtim sana cevap vermeyeceğim,baştan aşşağı saçmalıklarla dolu bir tuhaflığa cevap vermek bile zul olur.allah sana akıl fikir versin demek endoğrusu..

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-4 19 Ekim 2009 Pazartesi 12:33

ise devlet yanlısı birçok parti kurulmuş olur.yeterki akılcıl ve samimi politikalar izlensin.şimdi benide rahatsız eden birçok detay var hazmedemediğim konuşmalar ve tavırlarda var ama biliyorum ki devletler akılla yönetilir duygularla değil.dünyada nice savaşlar oldu 2. dünya savaşında birbirini boğazlayanların çocukları şimdi elele değilmi?batıda kan davası yok doğuda var söyleyin hangi kesim daha müreffeh bu örnek bile doğru yolun hangisi olduğunu gösteriyor.ülke refahı için akil olmalıyız.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-3 19 Ekim 2009 Pazartesi 12:28

kürtler tarih boyunca sürekli kendi içlerinde ihanetler yaşamışlar ve sürekli bu sebeple iç kargaşalara maruz kalıp bölünmüşlerdir.şimdi bu dertten muzdarip kürtlerin tarih boyunca beceremediklerini bugün becerip türkiyeyi bölerek devlet kuracağını iddia etmek en hafif tabiri ile tarihbilmezlik ve vizyonsuzluktur.şimdi bu barış sürecinden çok daha önemli konu bu süreçten sonra uygulanacak politikalardır.eğer doğru politikalar izlenirse on yıl sonra dtp on parçaya bölünmüş,kimi etnik kimi dini-

Yorumu oyla      53      49  
Külliyat 2 19 Ekim 2009 Pazartesi 12:26

Muharrem bir gün Ankara'da Anadolu Ateşi adlı dans gösterisini izledi.Gösteri bitince yanındakilere ' Bu fikri Mustafa Erdoğan'a ben vermiştim' dedi. Tesadüfe bakın Muharrem bunları söylerken grupta Mustafa Erdoğan da vardı ve tepki göstererek 'Beyefendi Mustafa Erdoğan benim ama sizi tanımıyorum' ded. Muharrem ise bozuntuya vermedi ve cevabı yapıştırdı. 'Öyle mi çok değişmişsiniz'

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-3 19 Ekim 2009 Pazartesi 12:25

OLARAK KANDIRILMAYA BUKADAR MÜSAİT BİR ÜLKEMİYİZ?Bizi ermeniler kandırır,rumlar kandırır,kürtler kandırır yaa biz bu derecer ahmak bir devletmiyiz??size kürtlerle ilgili tarihsel bilgiler vereyim,bu yazdıklarıma kürt kökenli arkadaşlar alınmasınlar çünkü bu yazacaklarım kendi soyum çerkesler içinde geçerli ve yazacasklarım kğürt aydınlarının sözleri,İHANET HEMDE KENDİ İÇERSİNDE İHANET!!Kürt aydınlarının kürtlerin tarih boyunca bir devlet kuramamasının enbüyük sebebi olarak gördüğü kavram bu-

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-2 19 Ekim 2009 Pazartesi 12:22

da tavizler vermesi ile gerçekleşebilir tabiki bende daha kati bir zaferle bu pkk sorununun bitmesini tercih ederdim ama burada asıl konu kanın durması ve bölgenin artık huzur ortamına kavuşmasıdır.şimdi ben bu olayı daha geniş bir perspektişften ele alacağım.nedense bizim benliğimize bir garip aşşağlık kompleksi yerleşmiş.herkesin bize oyun oynayabileceğini,herkesin bizi kandırabileceğinden endişe ediyoruz!peki biz bin yıllık bir tarihe sahip gelenekleri ve tarihsel bir politikası olan bir ülke

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-1 19 Ekim 2009 Pazartesi 12:18

Eğer ülkede aydın diye adlandırılan yazar çizerlerimiz olaylara bu şekilde yorum getirirse diğer vatandaşların vizyonsuz ve abartılı tepkilerine şaşırmamak gerekir.bu pkk 25 kışı o dağlarda geçirdi ve üşümeye alışıklar.tabii onlarla birlikte mehmetçikte dağlarda üşüdü.yani her iki tarafta üşüyor sorun eğer üşümekse!!evet bu dönüş şekli türk halkı için tatmin edici değil aslında pkk lılar içinde değil iki tarafta bu sürecin kayıtsız bir zaferle bitmesini hayal ediyordu.ancak barış her iki tarafın

Yorumu oyla      53      49  
hulya-1 19 Ekim 2009 Pazartesi 11:24

Sayın Atilla, Ankara'da olmanızdan dolayı kafanız iyice karışmış doğal olarak.Ama olaylara bizim gibi uzaktan ve soğuk baktığınızda basit düşünerek bile çözülüp çözülemeyeceğini anlayabilirsiniz.Bir ülkenin mafyası,çetesi,terörü "OY KAYGISI" ile ÇÖ-ZÜ-LE-MEZ...Gelecek kişiler beslenebilecekleri ORTAM kalmadığı için değil.Beslendikleri ORTAMI büyütmek için geldikleri sürece bu iş ÇÖ-ZÜ-LE-MEZ.Gelen insanların tutumlarına ve karşılama merasimlerine bakarak bile her şeyi anlayabilirsiniz...

Yorumu oyla      53      49  
Muharrem Külliyatı 19 Ekim 2009 Pazartesi 10:37

Bingöl, Çeltiksuyu İlköğretim Okulu depremde yıkılmıştır. Turgay Ciner, okulu yeniden inşa etme kararı alır. Ergun Babahan ve Muharrem Sarıkaya ile birlikte bu ile giderler. Dönüşte uçakta bir Muharrem klasiği yaşanır. Uçağa birkaç rütbeli asker de yolcu olarak binmiştir. Yakalarında paraşütçü olduklarını gösteren bröveler vardır. Muharrem, askerlerin paraşütçü olduklarını anlar. Arka koltukta oturan yolcularla sohbete başlar. 7 yaşında ilk kez paraşüt ile atladığını ballandıra ballandıra anlatır. Muharrem Sarıkaya, bir ara tuvalet ihtiyacı için ayrılır. Asker şahıslar Turguy Ciner ve Ergun Babahan’ı tanımazlar .Arkadaşı zannederler ve, artık dayanamazlar “Lütfen beyefendiyi uyarın, bu kadar desteksiz atılmaz. O yaşta paraşütle atlamak izne bağlı, hatta yasak derler”. Ciner ve Babahan, uyarıyı Muharrem Sarıkaya’ya söyleyip söylemedikleri bilinmiyor

Yorumu oyla      53      49  
Fuga Mehmet 19 Ekim 2009 Pazartesi 09:35

Fatih Altaylı eskiden Ankara'ya geldiğinde 'Yahu yeni Muharrem fıkrası yok mu anlatın da gülelim' derdi.Şimdi Habertürk'te birlikteler...

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 2 19 Ekim 2009 Pazartesi 00:33

O DEĞERLİ YORUMCU KARDEŞİMİZİ tahmin etmek hiçte zor değil.HAKLIDA;ancak ABYİ ve ABDYİ PERDE ve GÜVENCE olarak gören AKP HÜKÜMETİNİN yapması gereken,dağdan ineceklere SINIRA ASKERİ KÜMELEYİP,ÜZERLERİNE ŞARJÖRLERİ BOŞALTTIRMAYI EMRETMEK;YILLARDIR ALDIKLARI ONLARCA CANA KARŞILIK,(ölüme kurban olayım)herzaman ÖLMEKTEN çok GEBERMEYİ HAKEDENLERE ancak bu şekilde AÇILIM YAPILIR.diğer türlü açılım OYALANMAK ve DEDİĞİNİZ gibi KANDIRILMAKTAN ÖTEYE GİTMEZ.sn Atilla kardeş elleriniz yüreğiniz DERT GÖRMESİN

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 1 19 Ekim 2009 Pazartesi 00:22

sn Atilla kardeş ilkönce yazınıza attığınız başlıktan dolayı sizi kutlarım.tabiri caizse bu dağdan inme olayına CUK diye oturmuş.dikkat ettiyseniz AKP bugüne kadar,İDOLOJİSE UYGUN olan YAPAY sorunlar YARATARAK ve DİKTE ettirerek uyguluyor;zira ona işbirlikçileri tarafından BELLİ MİSYON verildi ve kendi durumuda gayet iyi.ülkenin AÇLIĞI,İŞSİZLİĞİ,SEFALETİ UMURUNDA bile değil.KÜRT SORUNU adı altında TERÖRÜ BİTİRECEĞİZ diyerekte bir SORUN YARATTI,ama iyice ÇIKMAZA SAPLANDI;ÇIKABİLİRSE AŞKOLSUN.

Yorumu oyla      53      49  
Savaş 18 Ekim 2009 Pazar 22:48

Mahmurdan gelecek olanların "Meclise gidip, DTP gurup toplantısına katılacak olmaları" ne demek?Meclis başkanı koltuğuna ne zaman oturacaklar?

Yorumu oyla      53      49