YORUMLAR
Toplam 57 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
dünya 24 Mart 2009 Salı 23:52

hey türkiye chp li doğdum chp li ölücem siz akp li vatandaşlar liderinizi 7 yıl tuttunuz size verilen yardımla her şey bitiyormu size iş imkanı bütün imkanlar yaratılmadığı sürece rüşvet kabul ediceğinize işinizi isteyinki çocuklarınıza namuslu bir şekilde kendi ellerinizle defterini kalemini ve kendi beyaz eşya ürünlerinizi kendiniz alınki muhtaç kalmayın vicdanlı insanlarsanız akp ye yuh chp ye barış ilan edin akp ye 7 yıl süre verdiniz bunları değerlendiremedi chp ye 7yıl süre verinki kazanın

Yorumu oyla      53      49  
deniz 24 Mart 2009 Salı 23:41

Bunlar kudurmuş neye saldıracaklarını bilmiyorlar çünkü akp ve yandaşlarının sonu geldi çünkü oğluna daha gemi alamayacak kızını abd de okutamayacak dünya turuna çıkmayacak yargı`da hesap verecek bunlar bunun için kılıçdaroğlu diyoruz 29 martta bunların hepsini sandığa gömeceğiz ampullerin hepsini patlatacağız çünkü bunlar birtane baraj yapmadı bunlar hep cebini doldur du yandaşlarını zengin etti onun için bunların ampulleri çok geç yanıyor onun chp onun için kılıçdar oğlu onun için özgürlük!...

Yorumu oyla      53      49  
devrim 24 Mart 2009 Salı 23:27

Bu akp adam olmaz bunlar ne dediğini bilmiyorlar bunların işi gücü sahtekarlık yaptıkları yolsuzlukları hepimiz biliyoruz türkiyeyi nasıl dolandırdığını öcalana "sayın" askerlerimize "kelle" dediğini hepimiz biliyoruz ayrıca türiye yi dolandırdığını insanları kurusoğana muhtaç ettiğini ama fakirler dahada dibe batmasına rağmen tayyip`in ne kadar cebine para girdiğini bilmeyenler ve hala oy verenlerdede suç yok mu sanki ama chp`ye oy verenler baykala oy verenler asıl kazananlar olucak chp ye dvm.

Yorumu oyla      53      49  
devrim 23 Mart 2009 Pazartesi 20:26

Akp`nin sonunun geldiğini bildiğimiz için onun için kılıçdaroğlu diyoruz akp`nin yaptığı yolsuzlukların görmemezlikten gelemeyiz ne söylüyorlarsa yalan bunun ispetını kılıçtaroğlu bizzat ortaya çıkarttı zaman o zaman bütün halkımız gördü bunların ne kadar yalancı olduğunu velakin bunlar san ki hiç bir şey olmamış gibi davranıyorlar başbakan 13 yaşındaki çocuğun ümüğünü sıkmadımı bu ıspatlanmadımı bizde şimdi onun için chp diyoruz kılıçtaroğlu diyoruz ve halk diyoruz oylarımız kılıçdaroğluna...

Yorumu oyla      53      49  
Nurgül 17 Mart 2009 Salı 17:07

Akp hükümetinin yolsuzluklarını, başbakanımızın kabadayı konuşmalarını takdirmi ediyoruz.Ne saçma.Talat bey akp çok oy kaybediyo benim çevremde oy verip çok pişman olan seçmen var.Birde ben chp liyim kesinlikle Baykalcı değilim.Sayın Baykal koltuğunu bırakmak istemiyoki Kılıçdaroğlunu rakip görmüş harcamak için belediye başkanlığına koymuştur.Sapığınıza gelince belki bugünkü yazdıklarınızdan sonra yazmaz.Ve son olarakda şunu yazcam akp hükümeti ve sapığınız için rüzgar eken fırtına biçer.

Yorumu oyla      53      49  
sabriye 12 Şubat 2009 Perşembe 14:21

işi gücü deniz baykala yaranmaya çalışan ve resmen chp içini birbirine düşüren sevigene, kusura bakmayın ama DÜRÜST gözüyle bakamam.sevigen önüne çıkaracak bir hasleti olmayan birisi bence...halkı düşünecek,kılıçtaroğluna destek verecek yerde ,lideri baykalı öne çıkarmaktan başka ve partiye zarar vermekten başka birşey yapmıyor.bu yüzden chp kaybetmeye MAHKUM..BİZLERDE CHP YÜZÜNDEN MAALESEF TAYYİBE MAHKUMUZ OLMAKTAN KURTULAMAYACAĞIZ:(

Yorumu oyla      53      49  
Helal olsun AKPye 12 Şubat 2009 Perşembe 05:05

Ortaya çıkarılabilen bukadarsa bukadar yolsuzluğu bile bir çok kişinin bildiği halde susup AKP mi desem paray mı desem secde edip kaç yıldır hiç falso vermeden çıt çıkarmadan disiplini sağlamaları bence müthiş bir disiplin örneği tebrik etmek lazım. hem müslümanlık yap hemde bukadar üçkağıt pes ben yapamam.Helal olsun adamlara ne analar varmış beee.

Yorumu oyla      53      49  
kaya 10 Şubat 2009 Salı 20:38

Sülalesinde Ömer ismi dahi agiza alinmayan, cocuklarina Ömer ismi vermeyen, yatip kalkip Ömer e, Osman a ve Ebubebekir e hergün küfreden bir zihniyet nasil oluyorda Hz.Ömer adaletini gecirecek akillara ziyan..en büyük siyasi münafik bunlar ayni ibn-i meymun gibi ikiyüzlülk bunlarinki...

Yorumu oyla      53      49  
yıldız ay 9 Şubat 2009 Pazartesi 19:48

rıca bu konuda bir yazi, Adana ABD buyukelcisi gezeren yolu Siirt e dusmus ve bu vefali dost orada demokratiklesmede demoratik TCde Siirt e ilgisi kabarmis. AcebaTCnin buyukelcileride boyle bir taim islerle ugrasdsalar ya mesela simdi Miami de acik itfaye icin kuyruk olmus 3000 kisi ile alakali ulkemizin derin issizlik tecrubelerinden Abd LI DOSTLARA ilgisini gosterse yada Harlemde ki Cinlilere ve Siyahlara bizdeki ozgurluden vadetse ya kocasi terorist kendi milletvekili

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 7 Şubat 2009 Cumartesi 13:42

KONU SEVİGENİN KILIÇTAROĞLUNA HAREKETİ,ama boşver bunu eyyyooo siz pırlantadan bahsedin,tosun kim tosunn gemicikler,kömür,irtica,dişli fener,ampül hırrrr,hırrr.biz bunlardan bahsedelim.saldıralım sataşalım iftira çirkef atalım,olsun doğru yada yanlış ne farkeder amaç manüple etmek,TAM BU SAHNEYİ YAŞIYORUZ!!bizim şuanki siyasi tavrımız ve düzeyimiz bu.futbolu çok sevdiğim halde statlara gitmem,sebebi ise,oradaki şuurunu kaybetmiş ahmak insanlara tahammül edememem.AMA STAT KÜLTÜRÜNDE SİYASETİMİZ.

Yorumu oyla      53      49  
ASKOROS DERESİ 7 Şubat 2009 Cumartesi 10:34

YORUMCU ARKADAŞLAR,BİLHASSA AT GÖZLÜKLÜLERE SÖYLÜYORUM.EKERM TOSUN OLAYINA NE DİYORSUNUZ.BIRAKINIZ KILIÇDAROĞLU TUZ YÜRÜYÜŞÜNE DEVAM ETSİN.PIRLANTANIN KDV Sİ 18 DEN SIFIRA DÜŞMÜŞ.BU SIFIRLAMA EKREM TOSUN'NUN PATRONLARINA MI ACABA?BRAVO KILIÇDAROĞLU.BUNU DA ORTAYA ÇIKARDINYA HELAL OLSUN SANA.EKREM TOSUN.EKREM TOSUN.EKREM TOSUN...........

Yorumu oyla      53      49  
hulya 7 Şubat 2009 Cumartesi 09:37

Neden insanlar bu kadar FİTNE'lik sokmaya çalışıp, insanı DEMOROLİZE etmeye çalışırlar anlamıyorum.Başarılı olmak için hemen en üst koltuk'damı oturmak gerekiyor.Türk halkı'nın KALBİNE girmek öyle kolay bir şey değildir.Zamanı gelince HAK ettiği yerlerde de olacaktır.Ama böyle FİT'leyip birbirlerine düşürmezlerse tabiki...

Yorumu oyla      53      49  
Geçmiş olsun 7 Şubat 2009 Cumartesi 00:16

Sayın Baykal Sarıgülü harcadıktan sonra, Son günlerdeki çıkışıyla CHP lilerin beğenisini kazanan ve Kendisine rakip olacak kılıçdaroğlunuda harcamış oldu.

Yorumu oyla      53      49  
tülin 6 Şubat 2009 Cuma 21:56

bazen en büyük ihanet insanın en yakınında sandığı kişilerden gelir .kılıçdaroğlunun yakınındakilere dikkat etmesi gerekir.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-2 6 Şubat 2009 Cuma 15:15

ne yapacağını şaşırmış durumda,kendisi dürüst olabilir ama ilçe belediyelerden kimle biraraya gelse hırsız,ortada kırktane tezgah dönüyor,kılıçtaroğlu iyi bir siyasetçi ama belediyeciliğe çok uzak ve pimi çekilmiş bir bomba gibi kucağına bırakılmış,istanbul adaylığı.başarısız olacağı aşikar.çok başarılı olabileceği,hatta genel başkan olabileceği bir partide ve siyasette olacağına,istanbul adaylığı gibi bir ateşten gömlek giydirmişler.kendi partisinin hırsızları enbüyük sekteyi vuracak imajına.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM-1 6 Şubat 2009 Cuma 15:10

DÜN,teketek programında sayın kılıçtaroğlunu konuk etmişti fatih altaylı,genelde pek sevdiğim biri değildir altaylı ama o programda çok objektif bir tarz sergiledi.kılıçtaroğlunu çok sıkıştırdı,ama ilkkez dün sayın kılıçtaroğluna sempati duydum,sıkıntısını hissedip,kişiliğini bir parça çözümleyebildim.ve yine aynı şeyi tekrarlıyorum.baykal nedeni çok tartışılır ama bile bile ateşe attı kılıçtaroğlunu.kılıçtaroğlunun kişiliğine ve siyastçiliğine tek sözüm yok.ama öyle bir ateşe düşmüş ki-

Yorumu oyla      53      49  
durmuş 6 Şubat 2009 Cuma 11:22

sayın Talat bey bir komutanın 5 tane yakınının çürük raporu alıp askere gitmemesi,onca general yakınının çürük raporu almasının sizce bir haber değeri yok mu?

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 6 Şubat 2009 Cuma 02:08

KAREAS KARDEŞİM,abartının bile gözünü çıkartmışsın!!türkiyenin herhangi bir dönemini bir yana koy dünyada yoksul oranı % 10 olan bir ülke biliyormusun? demek türkiyede yoksul oranı akp den önce% 10 du da akp geldikten sonra % 70 lere çıktı:))öfkeniz ve hırsınız mantığınızı ve şuurunuzu bile kaybettirmiş!eğer bırak % 10 akp den önce yoksulluk oranının,% 50 nin altında olduğunu kanıtla oğlumdan az genç bir arabam var onu sana vereceğim.artık iyice sallamaya başladınız.

Yorumu oyla      53      49  
okuyucu ve yorumcu:) 6 Şubat 2009 Cuma 02:02

:)) işte kimin doktora görünmesi gerekiği çok belli oluyor. okdar dar görüşlükü ısrarla deilim dememe ragmen aynı görüşleri sadce 1kişini savunabilecegini sanıyor.küçük yanlız içdünyasını bize cilalayarak gösteriyor! Söyledklerime cevap ver kardeşim name yapma.hariçten gazel okumak kolay. görüyoruz ve açıklıyrz işte saçmalıklarınızı, rumuzun ne önemi var. madem demokrasi diyorsnz bulkede milyonlarca ulusalcı chplide var onlar gerçekleri söyleyince niye çıldırıyorsunuz a benim cahil arkadaşım:))

Yorumu oyla      53      49  
kareas 6 Şubat 2009 Cuma 01:45

istanbulu bakkallar-muhallebiciler yönetiyor sanılıyor.nemalar bi yerlere kanalize ediliyor.tabi oy verenlere değil.onlara makarna pilav kömür.kanallar ak partide 2-3 kişiden 100 lere çıkan dolar milyardelerinde.bu yüz kişi ülkeyi donuna kadar gelecek 30 yılınıda ipotek ederek peşkeş çekerek komisyonlar karşılığında bütün dünyaya sattılar.gerçek budur.ülke insanlarının eskiden %10 u şimdi %70 şi yoksulluk fakirlik içindedir.istihdam sadece özel güvenlikle,belediyelerde temizlik işiyle çözülemez

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 6 Şubat 2009 Cuma 00:54

VATANDAŞIN DÜNYA UMURUNDA DEĞİL,Sadece benim yazılarıma yorum yapıyor:))onlarca gündem oluşturan haber var,ama arkadaş sadece benimle atışma peşinde:)) içinde çok kişilik barındırma ruhsal bir hastalıktır.gülüm,bana yorumcu rumuzu ile diğer haberlere aksakallı rumuzu ilemi yazıyorsun?? adam kendine taşeron rumuz yaratmış,sen bir doktora görün be gülüm.

Yorumu oyla      53      49  
yorumcu 5 Şubat 2009 Perşembe 22:09

İŞTE BU MİLİTAN RUHLAR BÖYLEDİR!Nası partilern önemi yok kardeşim.çocukmu kandıryorsunuz! Ist.yöneten toppaşsa onu yöneten kim?bu devlet gibi büyük şehri topbaş tekbaşınamı çeviriyor,kaynagını tüketiyr.Bırakın şamatayı.Parti yandaşlgnın enbüyük örneklerini verip demokrasi,herturlu emperyal sömürgeci görüşü savunup solculuk taslamyı yemiyoruz işte!akp kazanıyrsa rakibi kılıçdaroglunu niye çamurluyorsun!?kazanamasın diye çırpınıyorsunz.chpnin herçıkışına kan kusuyorsunz.bukadar Yalanda ayıptır ya!

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 5 Şubat 2009 Perşembe 21:17

İŞTE BU MİLİTAN RUHLAR BÖYLEDİR,KARDEŞİM BU YEREL SEÇİM,eğer topbaş iyi hizmet ediyorsa partisinin önemi yok önemli olan hizmet,istanbullunun chp li belediyelerden çektiğini istanbullu bilir.enbüyük sıkandallar onların zamanında patlamadımı? o yüzden yıllardır akp belediyeyi kazanıyor.chp bir parti,ben sol gelenekten gelen bir aileden geliyorum ama eğer bu dinazorların politikası sol ise ben solcu değilim.chp yönetimi faşist bir yönetim ve uslup içersinde,chp yi seven bu dinazorları savunmaz.

Yorumu oyla      53      49  
yorumcu 5 Şubat 2009 Perşembe 20:31

İÇİNİZDE TOPBAŞ DÜRÜST DEĞİLDİR DİYEBİLECEK BİRİ VARMI? diye sorup bidunya kılıçdaroğluna giydiren bir zihniyetin ona buna partizan,militan diye çıkışması nekdar komik değilmi:)) aynı çok demokratmış gibi görünüp her fırsatta chpye kin kusması gibi.. nebüyük ikiyüzlülük, nası bir kendini bilmezlik. gerçektten sorunlu bir arkadaş. söyledklerinin onun fanatikliğini yansıttgını farkında değil! yazık gerçekten:) Asıl konu ise topbaşın kişiliği değil, Onu kontrol edenlere istanbul Rantının AKmasıdır!

Yorumu oyla      53      49  
erdoğan yalçınkaya 5 Şubat 2009 Perşembe 19:24

tabii ne güzel o şunu istiyor ben şunu istiyorum yok olmadı öbürünü aday yapalım avrupada hangi sosyal demokrat parti önseçim yapmadan aday belirliyor bunlar hala utanmadan milletin önünde siyaset yapmaya devam ediyorlar ya helal olsun almışlar partiyi ele istedikleri gibi oynuyorlar vur aşağı vur yukarı nasıl olsa azda olsa bir oy alıyorlar ya yazada yeter kışada

Yorumu oyla      53      49  
Erol Gökmen 5 Şubat 2009 Perşembe 18:33

Evet yerden göğe kadar haklısınız !.Chp den bir kısım insanlar başta Egemen Bağış,Altan Öymen,Emin Selvi,Kemal Kılıçdaroğlu,Mehmet Sevigen,Deniz Baykal,Daha bir çokları Kemal kılıçdaroğlunun kuyusunu kazıyorlar ve partiden bir an önce elenmesi için ellerinden geleni yapıyorlar.Sizin teşhisiniz %100 değil % 1500 haklı.Allah sizden razı olsun.Sn.Kılıçdaroğlunu ikaz ettiniz.! Ne zaman CHP.ile uğraşmaktan vaz geçeceksiniz.Herkezdemi bu acı var anlamıyorum.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 5 Şubat 2009 Perşembe 18:16

O SENİN HÜSNÜKURUNTUN HÜLYA,istanbul iyi yönetiliyor,senin tin tin kılıçtaroğlu kendini yönetmekten aciz.ucuz popilizm ve demode sloganlarla prim yapmaya çalışıyor.ben istanul doumluyum ve chp li belediyelerden çektiğini hiçbirşeyden çekmedi bu şehir.eğer siz iyi hizmet edeni taktir etmezseniz,iyi hizmet almaya hakkınız olmaz.bu ülkede metrobüsü bile eleştirip çamur attılar ya daha ne diyeyim.avcılardan topkapıya 2 saatte gidiyordu vatandaş,ama ne önemi var değilmi?halk umurunuzdamı ki?sizin.

Yorumu oyla      53      49  
hulya 5 Şubat 2009 Perşembe 16:46

Totem Fikrimi söyleyeyim sana Kadir Topbaş çok ton ton bir adam, bulunduğu yerde de nezaketen duruyor bunu sende çok iyi biliyorsun. İstanbul'u birileri yönetiyor, ama bu Kadir Topbaş değil...

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 5 Şubat 2009 Perşembe 15:27

İÇİNİZDE TOPBAŞ DÜRÜST DEĞİLDİR DİYEBİLECEK BİRİ VARMI?yada topbaşın istanbul için yaptıklarını inkar edebilecek biri? kılıçtaroğlu dürüst öylemi? ısıtılıp ısıtılıp önümüze konan imaj bu.neden dürüst? yada dürüst olduğunu nereden biliyoruz?birkaç akp liye çaktıda ondan.dürüstlük kavramı böyle birşeymi?yoksa benmi yanlış biliyorum?dürüst kılıçtaroğlu fırata dişliye,ve gökçeke adalet için çaktıysa,merale,gündaya ve özbeke neden hiç çakmadı?sizin adalet anlayışınız tek yönlü bir mekanizmamı?

Yorumu oyla      53      49  
Asuman 5 Şubat 2009 Perşembe 15:03

AKP'nin başarısında ki en önemli unsur CHP'dir.CHP bir muhalefet partisi olmadığı,siyaset üretmediği için AKP'nin yükselişi devam edecektir.Hala,AKP'nin alternatifi bir parti yok.Sayın Baykal,kürsülerde dedikoducu mahalleliden öte bir durum sergilemiyor.CHP'yi pasifize eden bu zihniyetler,AKP sürecinin de destekçileridir.Kemal Kılıçdaroğlu halkın inandığı bir siyasetçi durumundadır.Baykal'ın tavan yapmış egosantrik durumu Kılıçdaroğluna ne kadar hareket sahası verir bilemem.

Yorumu oyla      53      49  
AKSakallı 5 Şubat 2009 Perşembe 14:35

Gurbetçi;Atatürkçülük ve Laiklik niye benim tekelimde olsun? Yalnız ainesi iştir kişinin sözüne bakılmaz. Keşke çoğunluk Atatürkçü olsa öyle davransa da bizler de hatırlatmak zorunda kalmasak... Keşke laikliğin kıymetini bilerek takiye yapmadan inancınızla birlikte yaşayabilseniz. Ama son sözün musalla taşı bile samimiyetsizliğinin açık göstergesi.Bir ortak yönümüz varsa o da ATATÜRK’ün Önderliğinde düşmanlardan ve kraliyet ile hilafetten kurtulmuş yine onun belirlediği esaslara inanan insanlarca kurulmuş ülkede doğup yaşamımızı sürdürüyoruz. Belki havada uçakta patlamayla zerre, belki balıklara yem oluruz da ATATÜRK gerçeğini değiştiremeyiz

Yorumu oyla      53      49  
Mehmet Ali METİNYURT 5 Şubat 2009 Perşembe 12:36

Mehmet Sevigen'in partideki görevi ne? Genel sekreter Yardımcısı. Genel Sekreter kim? Cep telefonuna sahip çıkamayan Önder Sav. Yani Mehmet Sevigen kime bağlı olarak çalışıyor? Önder Sav'a.. Önder Sav da Baykal'a.. Sosyal Demokrat kadroya bak: Sevigen, Öymen, Sav, Özyürek, Baykal.. Ak Parti seçim kaybeder mi? Karşı kadroya bak anlarsın: Sevigen, Öymen, Sav, Özyürek, Baykal.. Tekin Gürsel ile Kılıçdaroğlu'na yazık!.. Başka Aslan Sosyal demokratlara.. Başka Cumhuriyet kadınlarına.. Başka Bürok

Yorumu oyla      53      49  
doğrusu bu 5 Şubat 2009 Perşembe 11:03

İstanbul'da Kılıçdaroğlu kazanırsa , bunun politik neması kesinlikle Sevigen ve Baykal'a ait olmayacaktır.

Yorumu oyla      53      49  
hulya 5 Şubat 2009 Perşembe 10:50

Talat bey, doğru çelikle kaplı çok sağlam bir direktir.O'na çarpanlar sadece düşer.O bakımdan Kılıçtaroğlu'na bir şey olmaz.CHP özgür bir parti,özgür olunca da insanlar çok konuşuyor, çok konuşan çok hata yapar diye bir laf vardır.Bir cümle 3 kişinin kulağından geçtikten sonra değişik bir anlam alabiliyor...E.Atmaca olayında kendisi aday olmayı çok istemiş, olmayınca partiden ayrılmış.Bence çok büyütülecek bir durum değil.CHP çok değil, gerektiği zaman konuşsa iyi eder.

Yorumu oyla      53      49  
colo 5 Şubat 2009 Perşembe 09:07

işte chp zihniyeti... Bu insanları anlamıyorum. Rezillik üstüne rezillik. Saymayakalkarsak Telekulak Foyası, Dtp Mitingleri pkk yandaşlığı, çarşaf meselesibirde elimde dosyalar var hepiniz hırsızsınız. Bu arkadaşların hizmetle alakası yok yani. Hizmete devam...

Yorumu oyla      53      49  
karadayı 5 Şubat 2009 Perşembe 08:23

tayyip erdoğan-bahçeli-baykal üçüde aynı ideoloji için hizmet ediyorlar. başkoydukları yolda yürüyebilmek için bazen birbirlerine destek olmaları gerekiyor. sevigenin davranışını da bu bağlamda değerlendirmek lazım. eğer bu üç silahşöre topbaşın belediye başkanı olarak kalması söylenmişse o yönde gayret göstereceklerdir...

Yorumu oyla      53      49  
Abuzer Abbas 5 Şubat 2009 Perşembe 04:15

Millet olarak kendimize yaptığımızı düşman bile bize yapmıyor... Hırs, çekememezlik, haset... Bunlar bizim milli hasletlerimiz olarak görülmemeli... Kılıçdaroğlu Türkiye'nin gördüğü en temiz ve kaliteli siyasetçilerinden... Ama İstanbul Belediye Başkanlığı için dürüstlükten başka özellikler de gerekiyor... Ayrıca AKP İstanbul varoşlarında çok güçlü, CHP'nin Ankara'daki kadar şansı yok bence... Bazı fanatikler hoşlanmasalar da Talat Atilla'nın yazısı enteresan...

Yorumu oyla      53      49  
AKSakallı 5 Şubat 2009 Perşembe 02:38

Madem diyorsunuz öyle hadi buyrun böyle... Kılıçdaroğlunun çalışmalarını, kişiliğini beğeniyorsunuz Baykal'ın onu harcamak için İstanbula aday yaptığını, Sevigenin de seçilmemesi için çelme taktığını düşünüyorsunuz vede Baykal ile Sevingeni hiç sevmiyorsunuz HAYDİ İSTANBULLULAR PARTİNİZ NE OLURSA OLSUN OYLAR "KILIÇDAROĞLU"'na...İl Genel Meclisinde de desteklediğiniz partiye oy verin. Bir taşla iki kuş...HEM İSTEDİĞİNİZ BİRİNİ İSME GÖRE SEÇİN, HEM DE GICIK OLDUĞUNUZ BAYKAL İLE SEVİGENİN ONA KURDUĞU OYUNU BOZUN…

Yorumu oyla      53      49  
CİCİ 5 Şubat 2009 Perşembe 01:11

SEVİGEN İSTİFA ET ARTIK GÜRSEL TEKİNLE İKİNİZ KILIÇDAROĞLUNUN SIRTINDAN NEMALANMAYI DÜŞÜNDÜNÜZ OYUN BOZULDU ARTIK BIRAKIN EY DENİZ BAYKAL İSTANBULUN BİRÇOK İLÇESİNDE SEÇİMİ KAZANMIŞKEN GÜRSEL TEKİN VE SEVİGEN YÜZÜNDEN ADAYLIĞI ENGELLENMİŞ GERÇEK EMEKÇİ ADAYLAR NEDEN SEÇTİRİLMEDİ DE YERLERİNE ALAKASIZ KİŞİLER GETİRİLDİ SAHTE ANKETLERLE SİZİ KANDIRDILAR UYANIN ARTIK ÖRNEK SARIYER ADAYI İLÇEDE HİÇ KİMSENİN TANIMADIĞI BİR AYLIK PARTİLİ BİRİ ATANDI ACABA NEDEN BAŞARILI BİRİ VARKEN NEDEN BU KİŞİ DÜŞÜN

Yorumu oyla      53      49  
metin cakir 5 Şubat 2009 Perşembe 00:55

Chp´liler siz aynen 22.Temmuz 2007 öncesi gibi hayal görmeye devam edin

Yorumu oyla      53      49  
GURBETCİ 5 Şubat 2009 Perşembe 00:49

Vay benim AKSAKALLI rumuzlu yorumcum vay.O kadar içten duygu ve temennilerle yazıyorsunki.Dilerim ki,KILIÇDAROĞLU kazansın. Yalnız Kılıçdaroğlu için karşı olanları yağdanlık medyası hayranları gibi görme.Kimse benim beğendiğimi beğenmek zorunda değildir.Bende kimsenin beğendiğini beğenmek zorunda değilim.Dincilik nasıl benim tekelimde değilse Atatürkçülük ve laiklikde sizi tekelinizde olmasın. Bir ortak yönümüz varki oda musalla taşına geldiğimizde HOCA nın önünde duracağız.Dine düşman olmayalım

Yorumu oyla      53      49  
mb32 5 Şubat 2009 Perşembe 00:42

Chp zaten oldum olası hizipçilik,kavgacılık,biribirilerine çelme takma gibi bir gelenekten gelir normaldir.bunların düşmana ihtiyacı yoktur.kendi kendilerine yeter bunlar.

Yorumu oyla      53      49  
Mustafa Ali 5 Şubat 2009 Perşembe 00:42

Ha AKP, ha CHP. Yok birbirlerinden farkı. Sadece bazen sayın Kılıçdaroğlu gibi dürüst, erdemli kişiler çıkıyor, onların yüzüsuyu hürmetine CHP birkaç oy topluyor. Baykal gerçek CHP'yi tarihe gömmüş, MHP başkanı Bahçeli'nin dediği gibi BOP projesinin "ılımlı sol" ayağını oluşturmaya çalışıyor. Gerçek CHP'yi tarihe gömme görevini Baykal'a verdi birtakım odaklar; Baykal'da onların emirlerini aynen büyük bir sadakatle yerine getiriyor. CHP'yi baykaldan kurtarmak değil, Yeniden CHP'yi kurmak gerek.

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 5 Şubat 2009 Perşembe 00:42

BİRİLERİ YAZARA DEĞİLDE BENİM YORUMLARIMA CEVAP VERMEYİ ADET EDİNMİŞ.biz chp ye değil,chp nin iliğini kemiğini sömüren,kendi halkını aşşağılayıp,aklı sıra hakir gören bu dinazor kadroya karşıyız.isteyen herkesle istanbul için iddiaya girerim.herkes biliyorki kılıçtaroğlu kaybedecek deniz baykalda biliyor,eşittir.baykal kendisine alternatif olabilecek birini daha yedi söylediğim bu.aksakallı madem eminsin kılıçtaroğlunun kazanacağından iddaya gir.kim korkuyor görelim,herzamanki gibi kıvırma ama.

Yorumu oyla      53      49  
Mansur 5 Şubat 2009 Perşembe 00:36

Ya onlar zaten siyaset özürlüdür :)) Bırakın gıygıylayıp dursunlar. Milletin dini duygularını istismar etmek istediler Allahın adaleti yetişti:)) Şükürler olsun :))))

Yorumu oyla      53      49  
cici 5 Şubat 2009 Perşembe 00:21

istanbul ilçelerine atanan diğer adaylar acaba ne şekilde atandı çünkü bi çok ilçede tabanın istediği adaylar seçilmedi il başkanı ve sevigenin istediği kişiler atandı bunlarda şaibeli

Yorumu oyla      53      49  
GURBETCİ 5 Şubat 2009 Perşembe 00:13

SELMA SEBEST Adlı yorumcu kızım.Bu senin için bir tecrübe olsun. Hiç bir zaman Kişiliğine hayran olduğun insanın arkasından gitme.Ben 63 yaşın da beş çoçuk babasıyım.Senin iyi niyetle bir çaba göstermen yetmez. Iyi ve dürüst bildiğin kişinin çevresinide iyi tanı.Kişilerin görüntüleri insanları çoğu kez aldatır. Bu bu konuda da böyle gelecekdeki hayatında da böyle olmalı.Güvenmek güzeldir. Güveni kontrol altına almak daha güzeldir.Güzellikler dolu yorumlar diliyorum.

Yorumu oyla      53      49  
GURBETCİ 5 Şubat 2009 Perşembe 00:07

Adama demişlerki,hanımı dövermisin.Yok be kardeşim benim dövmeme gerek yok,akşam oldumu o kendi kendini dövüyor demiş. Nasıl oluyor demişler bizim orda sivrisinek çok.Onun için hanım sinek kovalayım derken kendi kendini dövüyor demiş. CHP de de durum aynı dışardan bir şey yapmaya gerek yok. CHP layık olduğu şekilde kendi kendini köstesliyor. M.SEVİGEN in Çarşaf davasındada CHP nin başına iş açan kişi değilmi.CHP kendi kapısının önünü temizlemeli.Yoksa halk onları zaten Temizleyecek.

Yorumu oyla      53      49  
neriman 4 Şubat 2009 Çarşamba 23:46

selma hanıma katılıyorum şartlar ne olursa olsun Kemal kılıçdaroğlunun sonuna kadar yanında durmalıyız, artık temiz başkanlar ile yönetilmek istiyoruz

Yorumu oyla      53      49  
AKSakallı 4 Şubat 2009 Çarşamba 23:30

Kılıçdaroğlu niye ateşe atılmış olsun ki? Tüm yağdanlık medyası ile cemaat medyasında aynı ağız, aynı tablo. Kılıçdaroğlu Baykal'ın yerini alacakdı da harcadılar? NİYE?Sanki Kılıçdaroğluna söylenmedik laf bırakmayıp, iftira atan CHP ve onun AŞIĞI! bu insanlar değiller.. Milletvekilliği düşmediği için kazanamazsa aynı görevine devam eder. Kazanırsa daha da etkin bir konuma gelir...SİZLERİ SARAN TELAŞI ANLIYORUZ. İSTANBULUN RANTI KESİLİP EFENDİ EDİNDİĞİNİZ FIRSATÇILARIN ÇAMURLARI SUYUN ALTINDAN ÇIKARTILINCA NE HALT YİYİP NASIL GEÇİNECEĞİZ DİYE KABUSLAR GÖRMEYE BAŞLADINIZ.

Yorumu oyla      53      49  
BODRUM 4 Şubat 2009 Çarşamba 23:29

CHP KEMAL KILIÇDAROĞLU İLE YILLARIN EN BÜYÜK ŞANSINI YAKALADI.BUNU BERBAT ETMEMEK İÇİN HERŞEYİ YAPMALI..GEREKİYORSA BU HEDEFİ YAKALAMAK İÇİN FEDAKARLIKLAR YAPMALI...KILIÇDAROĞLU,NA KİMSE ZARAR VERMEMELİ...

Yorumu oyla      53      49  
AKSakallı 4 Şubat 2009 Çarşamba 23:28

Dürüstlük bir Erdem değil olması gereken şey ise Erdoğan Başkanı olduğu Topbaş'ın Belediye Başkanı Adayı olduğu İstanbulda YOKLUKLARI YÜZÜNDEN HİÇ ŞANSLARI OLMAZDI... Ama kazın ayağı öyle değil...DÜRÜSTLÜK değil oportunizm ve rüşvetle, tehditle, dalavereyle oy pazarlığı yapmak oy satınalamak BİRİNCİ SIRADA göbeğini kaşıyan adamların dünyasında...

Yorumu oyla      53      49  
Bengisu 4 Şubat 2009 Çarşamba 23:16

Sevigen seçimlerden seçime OTOBÜS üstün de anons yapmaktan başka partiye hizmeti olmayan biri.. Nasıl seçiliyor kim aday gösyeriyor hiç anlamıyorum. Yazık yazık...KILIÇDAROĞLU oyumuz sanadır...

Yorumu oyla      53      49  
TOTEM 4 Şubat 2009 Çarşamba 21:56

SAYIN ATİLLA,Cam bir kutunun içindeki nesne hakkında tahminler yürütmek gibi birşey bu yazdıklarınız.sizde yıllardır siyasetle içiçesiniz.ve benim kadar iyi biliyorsunuzki,baykal,kılıçtaroğlunu istanbula aday göstererek üzerini çizmiştir zaten.bunu anlamak için yazdığınız olayları delil olarak göstermek gereksizdir.görünen köy klavuz istemez.herkes biliyorki,kılıçtaroğlu ağzı ile kuş tutsa istanbulu alamaz.ve dürüstlük bir erdem değilki,olması gereken birşey.bu sloganla istanbul için yetmez.

Yorumu oyla      53      49  
Elmas Çiftçi 4 Şubat 2009 Çarşamba 21:20

Sevigen'i gözüm tutmuyor. Hislerimde yanılmam. Kemal beye canımız kurban.

Yorumu oyla      53      49  
HACI 4 Şubat 2009 Çarşamba 21:20

Sevigen niye susuyor?

Yorumu oyla      53      49  
Selma Serbest 4 Şubat 2009 Çarşamba 21:19

Bu yazdıklarınız doğru ise felaket bir durum.AKP'nin kesemediği yolu Kemal Bey'in kendi partisi CHP kesecekse, yazıklar olsun. Bin defa yazıklar olsun. Üsküdar'da oturuyorum. Evimi Kemal Bey için adeta gönüllü olarak seçim ofisi yaptım. Ve hiç bir CHP yetkilisin haberi bile yok. Ne CHP'den adayım, ne bir yakınım aday ne de hiç kimseyi tanırım. Ne de en ufak bir beklentim var. Yalnızca Kemal Beye duyduğum saygıdan dolayı yaptım. Şartlar ne olursa olsun KılıçdarOĞlu'nun yanındayım.

Yorumu oyla      53      49