E-posta :
  Şifre :
    ► Üye olmak istiyorum
    ► Şifremi Unuttum
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>
 
İstanbullular deprem sonrası geceyi dışarıda geçirdi!

Küçükçekmece, Başakşehir, Kağıthane, Pendik ve Fatih başta olmak üzere birçok ilçede parklar, deprem korkusuyla dışarı çıkan vatandaşlarla doldu. Aileler, çocuklarıyla birlikte çadır kurarak geceyi açık alanlarda geçirirken, bazı vatandaşlar araçlarını güvenli alan olarak gördü. Camiler de gece boyunca açık tutularak depremzedelere sığınma imkânı sağladı.

BENZER GALERİLER
 
 
 
 
KATEGORİLER
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
ETİKETLER
  •KÜNYE
  •İLETİŞİM
  •REKLAM
 
 
  •Güncel
  •Siyaset
  •Dünya
  •Medya
  •Magazin
  •Spor
  •Kültür
  •Sağlık
  •Ekonomi
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Dünya
  •Spor
  •Kültür
  •Ekonomi
  •Sağlık
  •Medya
  •Siyaset
  •Güncel
  •Aktüel
bist
MHP
Suudi Arabistan
konya
Afganistan
kardeş
Fatih Erbakan
Duygun Yarsuvat
Avustralya