YORUMLAR
Toplam 54 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
23 Temmuz 2009 Perşembe 00:35

10. olduğunu itiraf eden ve 2003 yılında NTV'de "... İnşallah BOP uygulmaya geçer ve Diyarbakır BOP'un yıldızı olur..." diyerek ABD'nin boptan projelerine destek olan ben miyim? Sınırları değişecek 22 ülke hangileri ve aralarında Türkiye de var mı? Son gelişmelerle bunları da değerlendirin. Ama dediğim gibi önce "bilgi sahibi" olun. Bilgi sahibi olabilmeniz için kaynaklardan bazılarını saydım...

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 23 Temmuz 2009 Perşembe 00:30

9. ve general rütbesine gelmiş ve gelecek olanları tasfiye etmek isterim. Haklarında dava açılanların hepsinin bir dönem Güneydoğu'da ve Başbakan'ın deyimiyle sayın(!) Öcalan'ın paketlenip getirilmesinde ve sorgusunda görev yapmış subaylar olması tesadüf müdür? (Paketleme işindeki CIA katkısını hatırlatmayın, biliyorum) Dediğim gibi "maymun gözünü açtı", ama açılan göz kapatılmak isteniyor. ABD Dışişleri Bakanı'nın (C. Rice) "22 ülkenin sınırları değişecek" dediği BOP projesinin eşbaşkanı

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 23 Temmuz 2009 Perşembe 00:21

8. başladığında Fehmi Koru bu soruşturmanın Erdoğan-Busht görüşmesinde kararlaştırıldığını (aslında Busht'un direktifi olduğunu) açıklayan yazılar yazmıştı. Son zamanlarda başta Dalton kardeşler olmak üzere müzmin T.C. muhalifi numaralı cumhuriyetçiler ve dinci (İHL mezunu dindar biriyim, kastım dini satarak geçinenlerdir) kesim bu operasyonu ordudaki antibatıcı-Avrasyacı gurubun tasfiyesi olarak açıkça yazıyorlar. Ben de ABD'nin yerinde olsam Güneydoğu'da çevirdiğim dolapların farkında olan

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 23 Temmuz 2009 Perşembe 00:10

7. gözardı ettiği bir nokta var: "Maymun gözünü açtı." TSK artık ABD'nin Türkiye'nin kuyusunu kazdığının farkına vardı. Başta Osman Pamukoğlu ve Hasan Kundakçı ile başlayan emekli generallerin açık ABD karşıtı söylemlerine son birkaç yılda muvazzaf generaller de katıldı. (Bkz. Irak'ın kuzeyine kara harekatının tartışıldığı günlerde zamanın Gn. Kur. Bşk. Org. M.Y. Büyükanıt'ın "...Bize TBMM tarafından bir direktif verilmesi lazım, orda PKK var, Barzani var, ABD var..." sözleri) "Malum soruşturma"

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 23 Temmuz 2009 Perşembe 00:02

6. ve benzeri arkadaşlarımız sadece "aptal kutusu" karşısında bilgilendikleri için neyin ne olduğunun farkına varamıyorlar. Neden sadece "Aptal kutusu" karşısında olmamalarını öğrenmeleri için de Sergius Nilus'un "Siyon Liderlerinin Protokolleri" kitabını şiddetle öneririm. Totem takma adlı arkadaşımız "...bakmayın siz onların anti amerikancı ve ulusalcı söylem ve kisvelerine onyıllardır bu zihniyet değilmiydi amerika veya israile hizmet eden..." demiş ki yazısındaki tek doğru cümle bu. Ancak

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 22 Temmuz 2009 Çarşamba 23:57

5. olarak tanımladığını öğrensin. Ayrıca M.Emin Değer'in "Oltadaki Balık Türkiye", Mustafa Yıldırım'ın "Sivil Örümceğin Ağında", Metin Aydoğan'ın "Bitmeyen Oyun" kitaplarını da önerebilirim. Totem takma adlı arkadaş, ABD'nin önce başta ilgili ülkenin ordusu olmak üzere çıkabilecek çatlak sesleri pasifize ettikten sonra o ülkeyi nasıl sömürüp kendine bağladığını öğrenmek isterse John Perkins'in "Bir Ekonomik Tetikçinin İtirafları" adlı kitabını kesinlikle okumasını öneririm. Totem taakma adlı

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 22 Temmuz 2009 Çarşamba 23:47

4. yazabilirim ama beleşçilik yok. Ayrıca atalarımız "sokma akıl 3 gün gider" demişler. Totem takma adlı arkadaşımız okuduğunu anlayabiliyorsa, Samuel P. Huntington'un "Medeniyetler Çatışması", Francis Fukuyama'nın "Tarihin Sonu(mu)", Z. Brzezinski'nin Büyük Satranç Tahtası", Thomas P.M. Barnett'in "Pentagon'un Yeni Haritası: 21. Yüzyılda Savaş ve Barış" ve "Pentagon'un Yeni Haritası-2: Harekat Planı, Yaratmaya Değer Bir Gelecek" kitaplarını okusun. Okusun da ABD'nin Türkiye'yi "bölünük ülke"

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 22 Temmuz 2009 Çarşamba 23:39

3. duymuş mudur bilemem ama şu sözlere ne demeli? "...İlk başta ordu olmak üzere Amerikan gücünün kanıtı olarak gösterilenlerin Federal Yönetimin denetimi altına girmesi mümkün değil..." (Samuel Phil Huntington, Medeniyetler Çatışması, s 162, Vadi Yayınlar, 7. basım, Nisan 2002) Ayrıca Zbigniew Brzezinski bir röportajında "ABD ordusu think tank kuruluşları vasıtası ile Başkan'ı kendilerine nasıl bir emir vermesi konusunda yönlendirir ve 'o' emri alır" demişti. Bu konularda pek çok alıntı

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 22 Temmuz 2009 Çarşamba 23:27

2. de neresini düzelteyim?" Efendim "dünyaya hakim olan güçlü ülkelerin orduları siyasetin içersinde değiller"miş. İnsan beynini başta Dalton kardeşler ve saz arkadaşlarına kiraya verince ve "bilgi sahibi olmadan fikir sahibi" olunca böyle yazabiliyor. Ne de olsa ağzı olan konuşuyor. İngiltere Genelkurmay Başkanı İngiltere'nin Irak ve Afganistan politikasını daha 2-3 ay önce yerden yere vurdu. Aynı G.K.Bşk. geçen yıl da aynını yapmıştı. Ve o G.K.Bşk. hala görevde... Totem takma adlı arkadaş

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 22 Temmuz 2009 Çarşamba 23:18

1. Totem takma adlı arkadaşa: İnsanlar i. okuma yazma bilenler, ii. okuma yazma bilmeyenler olarak ikiye ayrılır. "Okuma yazma bilenler" de i. okuduğunu anlayabilenler, ii. okuduğunu anlayamayanlar olarak ikiye ayrılır. Bir de meşhur reklamdaki gibi "ağzı olan konuşuyor." Ayrıca rahmetli Uğur Mumcu'nun "bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak" saptamasını hatırlatmalıyım. Meşhur bir "kurbanın vacip olması" hikayesi/fıkrası vardır. Aynen ondaki gibi.. Ben şimdi bu "totemin dediklerini düzelteyim

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-3 22 Temmuz 2009 Çarşamba 14:36

HÜKMEDEMEYECEKLER.ONLARIN ORDU ZAYIFLATILMAK İSTENİYOR DERKENKİ ASIL ANLATMAK İSTEDİKLERİ;ORDU İÇERSİNDEKİ KENDİ HAYASIZ YAPILANMALARININ ZAYILATILDIĞIDIR.Koparttıkları tüm yaygaranın sebebi budur.bakmayın siz onların anti amerikancı ve ulusalcı söylem ve kisvelerine onyıllardır bu zihniyet değilmiydi amerika veya israile hizmet eden.şimdi herkesi işbirlikçi ilan edip kendilerine yandaş arıyorlar.onyıllardır sömürdüler bu ülkeyi asimile etmeye çalıştılar halkı ama artık miyatları doldu güle güle

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-2 22 Temmuz 2009 Çarşamba 14:32

de yapmazlar ama çok güçlü ordulardır. genelkurmay başkanları ve kuvvet komutanları hükümetlere tabidir.ordunun darbe yapmasını engellemeye yönelik yasalar ve demokratik ve çağdaş normlara sokulması sanki orduyu zayıflatır izlenimi veriyorlar oysa ne alakası var?ordunun tanklarınımı imha ediyorlar?uçaklarınımı? nasıl güçsüzleşip zayıflayacak ordu??saçma değilmi?ama aslında onların korktukları ordunun siyaset üzerindeki etkisinin zayıflaması zira ozaman bu arsız azınlık bu halka ve bu ülkeye

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM-1 22 Temmuz 2009 Çarşamba 14:29

Tüm ülkelerde yasadışı oluşumlar kendilerini meşru ve haklı çıkartmak için butür komplo teorileri üretirler.hep korku salmaya çalışırlar bunu desteklemek için hikayeler anlatır arada ise mesajlarını vermeye çalışırlar.mesela güçsüz bir ordusu olanın bu coğrafyada yaşam hakkı bulamayacağı gibi!!bu bir çarpıtmadır zira demokrasiye uyumlu bir ordunun güçsüz olacağı durumu çıkar bu söylemden oysa öylemidir?dünyaya hakim olan güçlü ülkelerin orduları siyasetin içersinde değillerdir.on yılda bir darbe

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 21 Temmuz 2009 Salı 23:34

(5. bölüm) Son birkaç ayda yaşadıklarımız beni bunları düşünmeye itiyor. Bayanlar baylar; güçlü bir ordumuz olmadığı takdirde bizi bu coğrafyada değil 3 yıl, 3 ay... 3 gün yaşatmazlar. "Güçlü"ordusu olmayan devletlerin başına neler geldiğini biliyoruz. Örnek Doğu Türkistan, son yıllarda Irak ve Afganistan... Bu yorumlarımın ABD güdümlü, benim gırgırına ücretsiz üye olduğum bir seks sitesine ücretli olarak üye olup mesaj gönderebilen bir yazarını olduğu bu sitede yayınlanacağını da sanmıyorum ...

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 21 Temmuz 2009 Salı 23:25

(4. bölüm) Şu anda adına "Ergenekoné denilen Ümraniye soruşturmasında "sivil yargı" tarafından tutuklanan/soruşturma açılan muvazzaf subay yok mudur? Eski Deniz Kuvvetleri Komutanı'nı yargılayıp hapse mahkum eden ve rütbesini iptal eden mahkeme Askeri Ceza Mahkemesi değil midir? Bu "geceyarısı yasası"na neden ihtiyaç duyulmuştur? Sebep "askeri yargıdan adam kaçırma operasyonu" (bkz. Kayseri operasyonu) ya da ABD planlarına karşı olanları tasfiye olmasın? (bkz. son ABD planı) (devam edecek)

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 21 Temmuz 2009 Salı 23:15

(3. bölüm) Ayrıca geçen ay Milliyet gazetesinde H. Cemal'in M. Karayılan röportajı... Son olarak da AKP Diyarbakır illetvekili İhsan Arslan'ın son demeçleri. (Hatırlayalım ki İhsan Arslan Başbakan'ın en yakını ve danışmanı Mücahit Arslan'ın babasıdır, Mazlum-derin de eski başkanlarındandır) Hepsini bir araya getirip değerlendirelim: Türkiye'nin ulusal bütünlüğünü tehlikeye atacak (bence son verecek) bu uygulamalara karşı çıkacak kurum hangisidir? (devam edecek)

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 21 Temmuz 2009 Salı 23:07

(Bölüm 2) "Belge"nin tarihsiz olması yanında aslının da olmadığı ve fetokopi olduğu açığa çıkıyor. Sonrasında bu malum "geceyarısı ekspresi pardon yasası" çıkıyor. (Burada CHP ve MHP'nin suçu büyüktür) Çok geçmeden ABD'de bir think tank kuruluşundan bir rapor yayınlanıyor. Hatırlayalım ki; ABD yapacağı operasyonları önce think tank kuruluşları vasıtasıyla dile getirip ilgili ülkelerin kamuoyunu "embedded" gazeteciler vasıtasıyla hazırlar. (bkz. E. Özkök'ün son yazıları... (devam edecek)

Yorumu oyla      18      10  
Ahmet KAYA 21 Temmuz 2009 Salı 22:58

(1. bölüm) Baştan söyleyeyim bu satırların yazarı 12 Eylül'de çok çekmiş biridir... Önce bir fotoğraf çekelim: Kayseri'de bazı astsubaylar esnafın fişlendiğine ilişkin sahte belgeler üretiyorlar ve soruşturma "ışık evleri"ne (F. Gülen) sıçrıyor. Sonrasında misyonu "TSK'yı yıpratmak" olan bir mevkutede "AKP ve Gülen'i yıpratma plaanı" adlı bir "belge" yayına konuluyor. Nisan 2009'da hazırlandığı iddia edilen "belge"de tarih olmadığını Genelkurmay Başkanı gözlere sokuyor. (devam edecek)

Yorumu oyla      18      10  
Eğitimci 20 Temmuz 2009 Pazartesi 12:04

Bir ülke düşünün,Laik,demokratik,kim getirmiş bu düzeni.ATATÜRK: Sayın başbakanın televizyonlara verdiği konuşmada aynen şöyle söylüyor.Bu cumhuriyetçiler,ATATÜRK ün MATATÜRK ün arkasına sığınıyorlar diye konuştu.PEKALA SİZE SORUYORU BU HAKARET DEĞİLMİDİR.BU ATATÜK DÜŞMANLIĞI NE ZAMAN BİTECEK.SAYIN BAŞBAKANIM BU KONUŞMANIZDA BU DÜZENİN NİMETLERİNDENDİR.

Yorumu oyla      18      10  
Arsız ve de Hondurasçı Ulusalcı Avcısı 17 Temmuz 2009 Cuma 14:32

Hem Hondurasçı hem de Cumhuriyetçi nasıl olunur? Ulusalcılara sormalı.. Ben de soruyorum: EY ULUSALCILAR CEVAP VERİN: Hem Hondurasçı hem de Cumhuriyetçi nasıl olunur?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 17 Temmuz 2009 Cuma 14:25

Bir insan hem cumhuriyetçi hem darbeci olabilirmi?padişahın tebası olmakla cuntanın tebası olmak arasında ne fark var?halka sürü muamelesi hangi tür yönetimde uygulanır?demokrasidemi?cunta rejimindemi?her demokrasi lafı edildiğinde şeriat lafını söylemek ne anlama geliyor.demokrasi şerri bir yönetim şeklimi?ozaman bütün avrupa ve gelişmiş ülkeler şeriatlemi yönetiliyor?seni yargılayan mahkemenin askeri yargılaması neden zoruna gidiyor?sen tebasında asker payitahtmı?kim halkı teba gibi gören??

Yorumu oyla      18      10  
EDİTÖRDEN... 15 Temmuz 2009 Çarşamba 12:20

YORUMCULARIMIZIN DİKKATİNE... BUNDAN BÖYLE HABERE DEĞİL YORUMCULARA İTHAFEN YAZILAN, CEVAP HAKKI DOĞURACAK YORUMLAR ONAYLANMAYACAKTIR.

Yorumu oyla      18      10  
SÜRÜ ÇOĞUNLUĞUN BAYTARI 14 Temmuz 2009 Salı 23:55

ISRAR ETME BOŞUNA BEN SİZİN SÜRÜDEN OLMAYI BIRAK ARASINDAN BİLE GEÇMEM PAGAN.BİLGİ DÜZEYİNE GELİNCE BAYAĞI EĞLENDİRİYORSUN BENİ.ÜLKESİNİ TEBALIKTAN KURTARIP DEMOKRASİYE, VATANDAŞLIĞA CUMHURİYETE GEÇİREN İNSANLAR DEMOKRAT DEĞİLDİ DEMEK İÇİN ANCAK CEHALET BU KADAR BOŞ OKUMAKLA OLUR DENİR.1923 DE HALKA SORSALAR TEBALIĞI ŞERİATI İSTERDİ.DAHA ÖNCEKİ DENEMLERDE HEMEN DEMOKRASİDEN VAZGEÇİP HURAFELERE İRTİCAYA SARILDI. DEMOKRASİ ÇEŞİTLERİNE GELİNCE SOSYAL DEMOKRASİ, LİBERAL DEMOKRASİ, KLASİK YUNAN ROMA DEMOKRASİSİ, KORUYUCU DEMOKRASİ, KALKINMA TEMELLİ DEMOKRASİ DESEM AKADEMİ 2.Sİ OLARAK BİR ŞEYLER ANLARMISIN?

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 14 Temmuz 2009 Salı 17:45

SÜRÜ ÜYESİ;Kaç tip demokrasi vardır? tabii bizimkisi dünyada tek 27 yıl tek partili demokrasi sonra 60-70-80 askeri darbe demokrasileri arada muhtıra demokrasisi:))evet dünyada eşi olmayan bir demokrasimiz var:)bop eşbaşkanı olup ülkemizi bölme girişiminde olacaksın:))komedi ya adam eş başkan olacak ve kendi ülkesini bölecek!halka sen anlamazsın diyen baykal olmasın sakın!ülke yönetimi halkın insiyatifine bırakılamaz diyen kimdi?siz baykalı seçin o yönetsin ülkeyi.halk seçmiyormu yoksa:))

Yorumu oyla      18      10  
Avcıların Avcısı Memleketteki Bütün Hondurasçı ve Yobaz ve de Arsız Ulusalcıların Avcısı 14 Temmuz 2009 Salı 17:19

SÜRÜ ÇOĞUNLUĞUN MENSUBU Aferin iyi gidiyorsun, Demokrasi üzerine biraz daha çalışıp kafa yorarsan daha iyi olacak.. Ben senden ümitvarım! Tam Demokrat olamasan da, Hondurasçı olmazsın böyle gidersen.. Devam-devam..

Yorumu oyla      18      10  
SÜRÜ ÇOĞUNLUĞUN BAYTARI 14 Temmuz 2009 Salı 17:00

EVRENSEL OLAN İNSANLARIN TEMEL HAKLARIDIR. DEMOKRASİNİN TEK TİPİ EVRENSİLLİĞİ OLMADIĞI GİBİ DÜNYADA UYGULANAN 10'LARCA ÇEŞİDİ VARDIR.BİR ÜLKE DAHA NASIL SATILIR DEMOKRASİ DİYE SANDIĞI TEK ARGÜMAN GÖRECEKSİN 5 YIL İÇİN SEÇİLİP HALKINA SORMADAN 85 YILLIK EDİNİMLERİNİ PEŞKEŞ ÇEKİP GEZİNECEKSİN.ÜLKENİN TOPRAĞINI 49 YILLIĞINA KİRAYA VERMEYE KALKACAKSIN.HALKA SEN ANLAMAZSIN DİYEREK AB'Yİ DAYATIP HALKÇI OLACAKSIN.VATANDAŞINI KANDIRIP BOP'A EŞBAŞKAN OLARAK ÜLKENİ BÖLME GİRİŞİMLERİNE YARDIMCI OLACAKSIN.BUMUDUR DEMOKRASİ?

Yorumu oyla      18      10  
Yücel 14 Temmuz 2009 Salı 16:05

Sadece askere sivil faşist darbe yapılmak istendi o kadar.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 14 Temmuz 2009 Salı 14:24

ASIL SEN UYAN RÜYADAN VATANDAŞ!!Demokrasi evrenseldir ve demokraside ençok halkın teveccühünü alanlar kazanır halkın tasvip etmediği unsurlar ise demokratik ortamlarda yaşam hakkı bulamazlar.sakın kanmayın bu baykuşlara bunlar her dönem ülke satılıyor diye bağırıp kendi despot düzenlerinin devamı için halkı korkutmaya çalışırlar.bizler demokrasi istiyoruz demokraside iyi olan kazanır akp chp yada mhp ye göre farklılık göstermez.o yüzden bu darbeci zihniyetin piyonlarına itibar etmeyin.

Yorumu oyla      18      10  
Uyan Ey Halkım 14 Temmuz 2009 Salı 12:31

Akp bu ülkeye halkın yararına, eşitliğini, özgürlüğünü koruyacak ve güçlendirecek, halkı yoksulluktan fakirlikten kurtaracak ve Türkiye'yi tam bağımsısız güçlü bir ülke yapmak için ne yaptı. Türkiye'nin akpyi devirmeye çalışmaları ve davasından daha önemli sorunları var. Akp gündemi saçma sapan şeylerle meşgul etmesin. Asıl görevlerini hatırlasın. Sen vatandaşa hizmet için seçildin ama vatandaşı azarlıyorsun. Vatandaşı küçük görmeye hakkın yok sayın başbakan.

Yorumu oyla      18      10  
Uyanın Gafletten 14 Temmuz 2009 Salı 12:22

Akp meclis çoğunluğu bende kendi çıkarıma uygun bütün yasa ve düzenlemeleri çıkarırım düşüncesinde. Kendi kadrolaşmasına zemin hazırlayacak illegal davranışlarını legal hale getirmek için mini anayasa paketleri eksik yine anayasaya aykırı yasal düzenlemeler yaptı ben yaparım ben ederim edasıyla. hep gündemi meşgul etme çabasında. derdi demokrasi ise önce dokunulmazlığı kaldırsın.Akp ve onu destekleyen çevreler ülkeyi faşist islama götürmeye çalışıyorlar bunların yaptığına darbe planı denmiyormu?

Yorumu oyla      18      10  
uyanın gafletten 14 Temmuz 2009 Salı 12:07

Hatırlayın Osmanlının son yıllarını ülke borç içinde, üç kıtaya yayılan diye övündüğünüz Osmanlı satıldı, paylaşıldı. Ve ogünlerden bugün için ders çıkarın. Ne darbe Ne akp, ülke borç içinde bütün önemli kurumlar yabancılara satıldı eğitim sağlık Allah'a emanet paralı hale geliyor. Suç oranları ve işsizlik artıyor. Akp beni indirmeyi planlıyorlar diye gündemi belgelerle davalarla meşgul ediyor. 80'de olan bir darbe var, derdi darbecileri yargılamaksa önce onları yargılasın, uyan ey halk.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 12 Temmuz 2009 Pazar 19:04

Burada ne tür insanlarla uğraşıyoruz allahım yaa..aynı plağı çalan aynı sözleri ve sloganları tekrarlayan ucuz milğitanlarla muhatap olmak artık bana zul geliyor..SÜRÜ ÇOĞUNLUĞUN BAYTARI!! Söze bak!!sürü zaten bir çoğunluk ifade eder arkadaş çok çoğunluğun baytarı diye bir garip cümle kurmuş.ki baytar olabilmek için bile bir eğitime ve bir parça kültüre ihtiyaç var. daha cümle kurmaktan aciz biri bırak baytarlığı çoban bile olamaz. ama burada oturur öğrendiği üçbeş kelimeyle sana saldırır.

Yorumu oyla      18      10  
SÜRÜ ÇOĞUNLUĞUN BAYTARI 12 Temmuz 2009 Pazar 00:28

PAGAN BU KÖŞE ÇÖPLÜK DEĞİL Kİ ÇÖPE ATILANLAR ÇIKARTILIP BURAYA ALINSIN.ASLINDA SÜPÜRÜP DELİĞİN ÜSTÜNE BIRAKMIŞLAR SİFONU DA ÇEKMİŞLER.EDİTÖR DE ERDOĞANIN CUMHURBAŞKANLIĞINA ATAYIP AKP'NİN YASALARINI ONAYLATTIĞI GÜL GİBİ NOTER KATİBİ KARDEŞİNMİ?ALLAH AŞKINA HALA DERKEN ALLAH İLE ALDATMAKTA CEHALETİNİ ORTAYA KOYMAKTA ISRAR EDİYORSUN.ADAM GİBİ ADAM DEMOKRASİ AŞKINA,HUKUK AŞKINA DEMELİ.DİLENMEMELİ.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 11 Temmuz 2009 Cumartesi 15:59

EDİTÖR KARDEŞİM BU KÖŞEYE İKİ ADET YORUM YAZDIM ALLAH AŞKINA HİÇOLMAZSA BİRİNİ YAYINLA.NEDEN YAZILARIMI BUKADAR ÇOK ÇÖPE ATIYORSUN?GARİP BİR ADALET ANLAYIŞIN VAR...

Yorumu oyla      18      10  
toteme 10 Temmuz 2009 Cuma 17:16

Şaşırmanı makul karşılamak lazım, çunku gerçekten kapasite meselesi.. Yazdıklarından muhakeme ve öngörü yeteneginin zayıf oldugu zaten anlaşılıyor.. sırf aynı şeyleri papağan gibi tekrarlayıp, onabuna saldırmandan dikkat çekiyorsun.. Daha öncede soylediğim gibi, 'dikkat çektiğimiz noktalar' iktidarın adı neolursa olsun, bazı plan ve oluşumlarn bariz şekilde devreye sokulmasından kaynaklanıyor!! Senin bunu görememen kendi problemin, ama bilenlere de körükürüne saldırırsan cevabını alırsn!!

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 10 Temmuz 2009 Cuma 12:01

BAZEN BURADA YORUMCU SANDIĞIM BİR BİLGİSAYAR PROGRAMI İLE CEBELLEŞTİĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM. ZİRA BU TARTIŞTIĞIM KİŞİLER EĞER FARKLI BİREYLERSE NASIL OLURDA BÖYLESİ AYNI AĞIZDAN KONUŞURLAR.BOP ERMENİ RUM MUHABBETİ ZENGİNLİKLERİMİZ PEŞKEŞ ÇEKİLİYOR AKÇE PARTİ SİLKİN KENDİNE GEL ÇUVAL FETO FALAN FİLAN HEP AYNI NAKARAT HEP AYNI SAFSATALAR.BUNLARIN YA HEPSİ TEK MERKEZDEN KURULMUŞ PLAKLAR YADA BEYİNLERİNİ VE VİCDANLARINI KİRAYA VERMİŞLER.ÖZGÜR VE MUHAKEME YETİSİ OLAN BİR BEYİN BÖYLE NAKARAT ÇALMAZ.

Yorumu oyla      18      10  
toteme 10 Temmuz 2009 Cuma 02:13

bazen okumak zorunda kaldığımız yorumları görünce yazanların nasıl bir ruhsal bunalım ve akıl yoksunluğuna sahip oldugunu anlayabiliyorz. ulkenin gidişatını ve bu sureçte yaşanan aleni gelişmeleri görmezden gelerek bize 'ak' tablolar çizmeye çalışanlar, asıl maksatlı davranıyor! iktidarın gelişiyle tarikat bezirganlarının 30yıllık planlarının ortaklığı ve yaşananlarda bunların izlerini görememek ancak onlara ortak olmak ve zararlarından çıkar sağlamakla açıklanabilir!! gerisi zaten yalandır...

Yorumu oyla      18      10  
IQ ve Eğitim Meselesi 10 Temmuz 2009 Cuma 01:08

DARBECİLERİ VE DARBELERİ NASIL BİR İNSAN SAVUNUR.BUNU REEL GÖRÜNTÜ OLARAK GÖRMEK ÇOK İLGİNÇ OLUR.ADAM FAŞİZMİ KINIYOR AMA DARBECİLERE DESTEK VERİYOR ACABA KENDİMİ EBLEH YOKSA BİZLERİMİ EBLEH SANIYOR BUNUDA MERAK EDİYORUM." kimsenin kandırılmasına ihtiyaç yok vicdanı ve aklı olan eğer hain değilse silkinir kendine gelir.Bizi kullanın ispatlıdır,BOP eşbaşkanlığı itiraftır,yeraltı zenginliklerin sadece %2 payla devredilmesi meclisten AKçeP oylarıyla geçmiş,asker çuvallanıp Türkmen satılmış.Ermeni Rum,peşmerge dost kabul edilmiş!ver ver kurtul denerek hamilik görevi rededilmiş.polisler savcılar Cumhuriyetin değil gülen cemaatinin hizmetine girmiş.

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 9 Temmuz 2009 Perşembe 21:29

BAZEN OKUDUĞUM YORUMLARI YAZANLARIN NASIL BİR SÜLİETİ OLDUĞUNU MERAK EDİYORUM.OLAYLARI BÖYLESİ EBLEHÇE YORUMLAYAN İNSANLAR NASIL BİR GÖRÜNTÜYE SAHİPTİR TASAVVUR EDEMİYORUM.DARBECİLERİ VE DARBELERİ NASIL BİR İNSAN SAVUNUR.BUNU REEL GÖRÜNTÜ OLARAK GÖRMEK ÇOK İLGİNÇ OLUR.ADAM FAŞİZMİ KINIYOR AMA DARBECİLERE DESTEK VERİYOR ACABA KENDİMİ EBLEH YOKSA BİZLERİMİ EBLEH SANIYOR BUNUDA MERAK EDİYORUM.FETO TARİKAT YALAKA MUHABBETLERİ İLE KİMİ KORKUTUP KANDIRACAĞINI SANIYOR?GARİP İNSANLAR ÜLKESİ BU ÜLKE.

Yorumu oyla      18      10  
Anadolu Kurt'u 9 Temmuz 2009 Perşembe 20:15

Eğer, islami kurallarla bezelenmiş bir faşizmi istiyorsak (feto ve yalamalar korosu gibi) bu yasa süper! Bu köşelerde, ak-epe yalamalığını demokrasi zannedenler var, uyanın cahiller, islami faşizme hizmet ediyorsunuz, bunlar için demokrasi, ilerde inilecek trendir!

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen 8 Temmuz 2009 Çarşamba 21:23

Gül metazori onayladı .. Açıklamasında aslında yasanın eksikliklerle dolu ve ayrı düzenlemeler gerektirdiğini belirtmesi de bunu gösteriyor.. Adeta “Yasa Koymacılık” oynanıyor.. Tabiî ki Anayasa Mahkemesi bu oyuna son verecek... Yürütmenin durdurulması kararının da bir an önce verilmesi gerekiyor, aksi halde dört bir yanı boş ve eksik bu yasa uygulamada karmaşa yaratacak.. İçeriği, amacı prensipte doğru; ancak öncelikle Anayasa değişikliği yapılmadan haddinden fazla genişletilmiş bu yasa ile uygulanan yöntem çok yanlış ve maksatlı..

Yorumu oyla      18      10  
GERÇEK VATANDAŞ 8 Temmuz 2009 Çarşamba 09:22

Katakulli ile yangından mal kaçırır gibi, Anayasa değişikliğine gitmeden yaptım oldu şeklinde eksik püksük bir intikam yasası çıkaranlar, (eğer ve muhtemelen Cumhurbaşkanı vetosu görmezse) Anayasa Mahkemesinden haklı bir hukuki şamar daha yemeye hazırlansınlar.

Yorumu oyla      18      10  
SÜRÜ ÇOĞUNLUĞUN BAYTARI 3 Temmuz 2009 Cuma 16:49

YASANIN GÜZELLİĞİNE BAK HELE TÜRKİYE CUMHURİYETİ YERİNE ILIMLI İSLAM DEVLETİ KURMAK İÇİN ÇABALAYANLARIN SİYASALLAŞTIRIP BASKI ALTINA ALDIKLARI YARGIYLA,BAŞBAKANIN BAŞSAVCILIĞA SOYUNDUĞU YERDE TEK ENGEL GÖRDÜKLERİ TSK'YI,İSTEDİĞİ ÜST DÜZEY KOMUTANLARI İÇERİYE ALACAK NE OLDUĞU BELLİ OLMADAN YILLARCA İÇERİDE TUTACAK,EN MAHREM BELGELERİNE ERİŞECEK BUNLARI FETÖ'YE SERVİS EDİP ORDUYU ZAAFA UĞARATACAK.ABANT

Yorumu oyla      18      10  
TOTEM 2 Temmuz 2009 Perşembe 16:11

Bizler neyden yada kimden yanayız?eğer demokrasi ve hukuktan yanaysak bu kanunu alkışlamalıyız,eksikmi gördük?ozamanda eksikliklerden dem vurmalı daha genişletilmesini savunmalıyız ama bu olaya partizanca ve bir cenahın militanı olarak bakarsak klasik safsataları ve dansöz gibi kıvırtmaları tekrarlar durursunuz.hiçbir demokratik ve gelişmiş ülkede asker siyasetin ve yönetimin bukadar içinde değildir.hiçbir ülkenin ordu evinde bizdeki kadar siyaset konuşulmaz.herkes kendi işine konsantre olmalı.

Yorumu oyla      18      10  
postal 2 Temmuz 2009 Perşembe 15:03

hırsızların demokrasi ve insan hakları çığlıkları atması çok komik sana gelince insan hakkı işine gelmeyince darbeci 18 milyon euro ne oldu o kul hakkı değilmiydi neden çığlıklarınızı o konuda duymuyoruz. Alenen hırsızlıkla suçlanan kişi başbakanın koruması altında size ahlak dersi veriyor askerler mi çaldı 18 milyon euroyu askerlermi yok etti bir gecede ofere telekom hisselerini hani bunların hesabı madem yargı herkese yargı ama amaç sümüklüyü korumak

Yorumu oyla      18      10  
MANİSA'DAN 1 Temmuz 2009 Çarşamba 21:12

Son cümlem nedense eksik çıkmış."Askeri şura kararlarına itirazı getirip ellerindeki son antidemokratik kozu da alın" olacaktı.

Yorumu oyla      18      10  
MANİSA'DAN 1 Temmuz 2009 Çarşamba 20:48

Darbeci zihniyet taşıyan askerleri zaptı rapt altına alıp demokrasi çatısı altına toparlamaya yönelik her yasa değişikliği meclise puan kazandırır.Askeri şura kararlarına antidemokratik kozu da alın.

Yorumu oyla      18      10  
Kerpeten 1 Temmuz 2009 Çarşamba 17:10

Ha bu TBMM ndakilerden CHP kendu çayina kattiğu şeker gibi bir parti da, aslinda bundan kaybedeyi, karıştırdıkça eriyi!.. AKP da Maraş biberu gibi bi parti, adamin ağzi ilen kıçi yandukca keyiflenup daha da yiyesi geleyi!.. MHP ya gelunca, Yörük körügü kimi bi parti, boyuna üfürüp duray, mangalda kül bırakmay ki köz olsun!.. DTP mi? Haçan oni tanimayrum daa! (Rizelu Temel)

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen 1 Temmuz 2009 Çarşamba 13:32

Görünen o ki Akp; “CHP Anayasa Mahkemesine başvursun, Anayasa Mahkemesi bu yasayı iptal etsin de ortalık karışsın, halk nasıl olsa teknik konuları bilmez hukuktan da anlamaz, bu bahane ile ortamı kullanır ve biraz daha oy potansiyelimizi artırırız, Anayasa Mahkemesini yeni baştan düzenleme ve Anayasayı değiştirme konularında da halkın desteğini arkamıza alırız” hesaplarıyla hareket etmiş.. Sonuçta mecliste muhalefet vekillerine “uyusun da büyüsün ninni” deyip uyutarak, arkadan dolandığı için dürüst görünmese de, gerçek kazanan TBMM değil, Akp olacak gibi..

Yorumu oyla      18      10  
VANK 1 Temmuz 2009 Çarşamba 12:06

TEBRİKLER TÜRKTİME; sizlerin yaptığını, demokrasi fukarası sözde cumhuriyet aşığı, kendi düşüncesine uymayanlara yaşam hakkı tanımayan postal yalayıcılar anlayamaz, aynen devam,

Yorumu oyla      18      10  
Gözlemci 30 Haziran 2009 Salı 22:42

Hülleyle yasa çıkaran,daha önce sahte oy kullananların torba yasası altında çeşitli konuları biraraya katarak kimse anlamadan iş bitirelim diyen TBMM'ne mi bravo? Başkanının bu kanundan haberim yok benden de gizlendi demesine mi bravo? Aynı Meclisin Onur ödülünü Cumhuriyete geçmesekde laikleşirdik diyebilen, Türkiyenin yaptığı Devrim ile kurduğu Cumhuriyetin Abdulhamitin eseri olduğunu seslendiren Kemal karpat'a verimesine mi bravo? büyük bir gaflete imza atarak kendisine hakaret yağdıran Türkiye Yazarlar Birliği’ni (TYB) ödüllendirmesine mi bravo? Tek kişinin emriyle çalışan el kaldır indir bilmeden kanunlaştır diye çalışan meclise mi bravo? Bir bravo da bizden bunlara bravo diyenlere.

Yorumu oyla      18      10  
MERİC TRAKYA-2 30 Haziran 2009 Salı 20:22

Terörle mücadele eden TSK'nın komutanına dava açılabilirken,Terör örgütünün başına "Halk önderi" diyen milletvekili, ifade vermeye bile mahkemeye gitmeyecek. Hükümetin Genelkurmay Başkanı'na dava açmayı serbest bıraktığı bugünlerde siz hala TBMM kazandı diyorsanız,kaybedenin kim olduğunun hala farkında değilsiniz demektir.farkına vardığınızda birileri sizlere "too late"

Yorumu oyla      18      10  
MERİC TRAKYA 30 Haziran 2009 Salı 20:20

Deniz Baykal'ın "gel kaldıralım" çağrısına başbakanın verdiği değişmez yanıt "Tamam kaldıralım ama sadece parlamenterler için değil.Askeri ve sivil bürokrasi için de kaldıralım"dı.Görünen o ki,sivil bürokrasi için olmasa da,askeri bürokrasi için dokunulmazlık kalkmıştır.Bir savcı Genelkurmay Başkanı için kendi insiyatifiyle dava açabilecek.Ama başbakanlık müşaviri gibi sıradan bir görevi üstlenen kişi ile ilgili dava açma yetkisi savcıda değil,başbakanda olacak. O izin verirse yargılama olacak.

Yorumu oyla      18      10  
Bildiğini Bilen 30 Haziran 2009 Salı 20:16

Ama yangından mal kaçıran bu adımla meclis onsekiz içinde kasti faul yapmasaydı iyi idi.. Yani önce Anayasa'nın 145 nci maddesini değiştirip de yarım yamalak yasa çıkarılmasa ne olurdu?.. Ah şu Burhan Kuzu ah.. Ceza ve Usul yasalarını bilmiyorsun da bir Anayasa profesörü olarak olan bitenden nasıl bi habersin?.. Maalesef aslında olumlu ama düşünmeden atılan bu adımlar hakemden kırmızı kart görecek..

Yorumu oyla      18      10