YORUMLAR
Toplam 66 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 31 Mart 2014 Pazartesi 07:48

Sayın Rahmi Turan, asıl sahtekarlığı gizlediklerini farketmiş olduğunuzu sanıyorum. Uyduruk sahte paçavralarla, ıslakmakina imzaları ve bacısınısatangizlitanık marifetiyle binlerce aydın yurtseveri SİLİVRİde düşmanaskeri gibi esir tutarak yani TAŞLARI BAĞLAYARAK meydanı kendilerine boşalttılar. BAŞ SUÇ ORTAKLARı FG cemaatinin desteğiyle istedikleri gibi at oynattılar, son dakikada KUYRUK SIKIŞINCA o suçsuz insanları salıverdiler. O insanlar esir tutulmasalardı sonuç farklı olurdu.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 29 Mart 2014 Cumartesi 08:14

AKPcilerin çığlıklarına bakarsak hepsi de çok yurtsever-demokrat-insancıl-vesaire-vesaire, tabi ki AKPnin sayın başkanı da öyle olsa gerek. Kuyruk sıkışınca olmasın bunlar, hani Allah(cc)'ı deprem olduğunda hatırlayanlar gibi. DÜne kadar binlerce insanın kanına girenler bunlar değildi sanırsın. İhanetten bahsedene bak, sanırsın yıllardır AKPye tozkondurmayan onlar değil. Sanırsın ki AKP SEKSEN YILIN BİRİKİMİNİ YABANA SATARKEN ALKIŞLAYAN ONLAR DEĞİL. Uyaran bizlere demedik bırakmayan onlar değil.

Yorumu oyla      57      49  
FRONTAL 28 Mart 2014 Cuma 15:19

Ne hikmetse hükümet istifa diye çığlık atanların hepsi damardan emperyalistlere bağlı. Anlaşılan o ki sömürü hortumları tıkanmış, birilerini getirip o tıkacı çıkarttırmak istiyorlar. Hükümet internetten slogan atmakla istifa etmiyor. Sandık pazar günü halkın önünde halk her halde muhalefet istifa diyecek.

Yorumu oyla      54      59  
Dkapkiner 28 Mart 2014 Cuma 15:05

Hayatım boyunca insanlara dini inançlarını,etnik kökenini soran insanlardan iğrendim.Hayatım boyunca insanları kendi kendine değerlendirip suçlayanlardan iğrendim.Hanım efendi siz kendiniz "İslam Cumhuriyetçisi"olduğunuzu söylediniz.Yaklaşık iki yıldır yazarım burada;kimseye bazıları gibi dinin ,imanın,kökenin ne diye sordum mu?Sormam.Siz de sormayın lütfen,ayıptır.Düşüncenizi yazın,bilginizi paylaşın;biz de saygı ile okuruz.Anlaştık mı?

Yorumu oyla      63      50  
TOTEM 28 Mart 2014 Cuma 14:04

Farkında mısınız? Akp ye muhalefet edeceğim derken ülkenizi yabancı güçlere peşkeş çekiyor ve buna aracılık eden cemaat denilen kokuşmuş ve uşak ruhlu yapıya destek veri,yorsunuz. Şimdi sorsam vatanseverlikten bahsedersiniz ancak böyle bir ihaneti ve saldırıyı bile görmezden gelip hala Akp muhabbeti yapan ya eblehtir yada hain bir üçüncü şık yok. Türkiye cumhuriyeti devletine açık bir saldırı varken devlet ve milletinden yana olmak yerine saldıranlar ve işbirlikçilerine destek vermek hainliktir.

Yorumu oyla      53      57  
TOTEM 28 Mart 2014 Cuma 14:01

Tarihler kendi ülkelerine ve halklarına çeşitli bahaneler ve kisveler altında ihanet edenlerle doludur!bugünde böylesi ağır bir ihaneti yaşıyoruz ancak herkes şunu bilsin ki bu ihanetin bedeli çok ama çok ağır olacaktır. Bazı eblehler hala ülkelerinin ulusal güvenliğini dahi tehdit eden bu derece ağır ve sistemli bir saldırıyı görmeyip saçmalıyorlar! Gülen cemaati Bildik güçlerin emrine girmiş ülkesine en alçakça ihanetlere bile girişmekten artık çekjinmiyor.Sizler neye destek verdiğinizin -

Yorumu oyla      53      56  
Misafir 28 Mart 2014 Cuma 12:25

AKPcilerin bunca ihanetin içinde olmaları hiç şaşırtmıyor. Uğradıkları ihanet, yaptıklarının yanında solda sıfır kalır. Yandaşlar AKPyi ve onun "baş"ını savunmayı bir yana bırakıp sadece ülkenin ve ulusun çıkarlarını savunsalar. Çünkü bunların hepsinin bir arada savunulamayacağını artık anlamış olmalılar. AKP ve liderini savunmakla Ülke ve ulusu savunmak taban tabana AYKIRI, apaçık. Sırf kendi çıkarı için Suriyeye adam gönderip oradan ülkesini füzeyle vurup savaş çıkartmayı düşünen AKP-RTE bu.

Yorumu oyla      55      49  
FRONTAL 27 Mart 2014 Perşembe 17:24

Dkapkiner, sizin İslam dini ile sorununuz ne? Bir sakıncası yoksa öğrenebilirmiyim? Ve dini inancınız ne? Neden İslam dinini öcü gibi görüyorsunuz? Kurtuluş savaşında her etnik kökenden vatandaşımız mutlaka vardır. Sadece kürtlerle yada sadece farklı bir ırkla yaptığımızı zaten idda edemeyiz. Ama her ırktan. Iyi ve kötü hain sadakatli insanlar vardır. Türkiye'ye ihanet eden Türklerde var Türkiye için canını veren kürtlerde var.

Yorumu oyla      55      57  
FRONTAL 27 Mart 2014 Perşembe 17:19

Dkapkiner benim siyasal İslam düşüncesinde olduğumu ve o yazının benim gibi düşünceye sahip olan şahısların yazdığını vurgulamış. Peki sayın dkapkiner senin yazdığın ve paylaştığın yazı hangi düşünceye sahip? Ayrıca link atmak yasak olmasa sana burdan bir çok o yazıyla ilgili yazıların linkini yollarım. İnternetteki bilgilere bende çok fazla güvenmem, lakin hem kitap hem internet aynı yazıları görünce inandım. Evet 2 Ahmet Arif de bende araştırmalarımın sonucun da kanaat geldim. Sayın -

Yorumu oyla      55      57  
Dkapkiner 27 Mart 2014 Perşembe 11:03

Kardeşim kimsenin burada ırkçılık yaptığı yok.Çerkez Ethem demekten vazgeçtim Ethem bey hain dedim,oldu mu?Ayrıca"Kürt"olayı ile ilgili olarak da tarihsel bir süreçten bahsediyoruz.Bu sürece RTE nin Bölücü Kürt ile yaptığı anlaşmalar da dahildir.Siz RTE nin kendisini aklama konuşmalarını dinlemekten BDP lilerin konuşmalarını dinleyemiyorsunuz tabi...

Yorumu oyla      59      51  
Dkapkiner 27 Mart 2014 Perşembe 10:38

Ayrıca buraya ben hangi ilden kaç kişi Kurtuluş Savaşına katılmış;hangi ilden kaç şehit var yazarım da arkadaş yine beni ırkçılıkla suçlar.

Yorumu oyla      60      51  
Dkapkiner 27 Mart 2014 Perşembe 10:35

Ayrıca sayın Frontal acizane tavsiyem İNTERNET BİLGİSİNE fazla güvenilmez;ordan aldığın bilgileri kaynak göstermemeni tavsiye ederim.

Yorumu oyla      59      51  
Dkapkiner 27 Mart 2014 Perşembe 10:34

BİLMİŞ OLAN KÜRTLER,henüz beş yüzbin şehidin kanı kurumadan ,şişlere geçirilen yetimlerin,gözleri oyulan ihtiyarların hatırlarını teesürle anarken İSLAMİYETİN ZARARINA OLARAK VE hayati düşmanımızla barış anlaşmaları imzalamak suretiyle DİNLERİNE AYKIRI HAREKET EDEMEZLER.Bu nedenle Kürt Ulusal Vicdanı bu gibi anlaşmaları imzalayanları tanımadığını ve emellerinin DİN ve Milliyetlerini birleştirmek olduğunu bildirilmesine aracı olunması.".Görüldüğü gibi bildiri daha ziyade Din ağırlıklıdır.

Yorumu oyla      57      49  
Dkapkiner 27 Mart 2014 Perşembe 10:27

Kurtuluş Savaşını onlarla yaptık demek fazla iyi niyet olur.Bu arada FRONTAL'ın bahsettiği o bildiri Sevr'e karşı yazılmamıştır.Kürt Şerif Paşa ile Bogos paşanın imzaladıkları ve Meclise sundukları Özerk Ermenistan ve Kürdistan isteği üzerine yazılmıştır.Bakın dikkatli okuyun lütfen ben ortaya laf atmayacağım 22 Aralık 1920 tarihinde Vakit gazetesinde yayımlanan o bildiriyi aynen yazacağım."Dört buçuk asırdan beri İSLAMIN FEDAKAR VE CESUR TARAFTARI OLARAK YAŞAMIŞ VE DİNİ GELENEKLERİ GAYE OLARAK

Yorumu oyla      57      49  
Dkapkiner 27 Mart 2014 Perşembe 10:22

Evet,iki Ahmet Arif konusunda birleştik.Tarih boyunca beraber yaşamış ve zaten Turani soyundan gelen Kürtlerin tamamının Türkiyeden ayrılma isteğinde olduğunu iddia etmek bilimsellikle bağdaşmaz.Bugün Güneydoğuda emniyetli bir referandum yapılsa bence PKK isteği dışında sonuç çıkabilir.Bu nedenle ben daha ziyade "Bölücü Kürt"tabirini kullanırım.Beni buradan ırkçılıkla suçlamak art niyetten başka bir şey değildir.Kurtuluş Savaşı yıllarında ve hemen sonrasındaki Kürt ayaklanmaları dururken

Yorumu oyla      56      49  
Dkapkiner 27 Mart 2014 Perşembe 10:22

Evet,iki Ahmet Arif konusunda birleştik.Tarih boyunca beraber yaşamış ve zaten Turani soyundan gelen Kürtlerin tamamının Türkiyeden ayrılma isteğinde olduğunu iddia etmek bilimsellikle bağdaşmaz.Bugün Güneydoğuda emniyetli bir referandum yapılsa bence PKK isteği dışında sonuç çıkabilir.Bu nedenle ben daha ziyade "Bölücü Kürt"tabirini kullanırım.Beni buradan ırkçılıkla suçlamak art niyetten başka bir şey değildir.Kurtuluş Savaşı yıllarında ve hemen sonrasındaki Kürt ayaklanmaları dururken

Yorumu oyla      56      49  
Dkapkiner 27 Mart 2014 Perşembe 10:05

O yazıdan haberim var hanımefendi,sen kendi kültürüne bak.Tavsiye ettiğin kaynakların düşünce yapısı senin gibi Siyasal İslamın savunucuları.Buradan diğer arkadaşada sesleniyorum;Cumhuriyet değerleri ile yetişmiş ve eğitilmiş hiç kimse FG denilen o adama methiye dizmez.Millete iftira atıp durmayın.Örneğin benim için Feto ile RTE arasında hiç bir fark yok.İkisi de Siyasal İslamcıdır.Bu Fetullah uzaydan mı geldi 17 Aralıkta.Bölüşüm problemi çıkınca birbirine düştüler.Beter olsunlar.

Yorumu oyla      57      49  
FRONTAL 26 Mart 2014 Çarşamba 23:32

Dkapkiner, okuduğum kitabı bırak, internette dahi okadar araştırma yaptım ki saydığım 3 isim yani Ahmet Arif , bediüzzaman said Nursî ve Mehmet sıddık. Bu isimlerin tüm yazılarda sevr karşı bir yazı yazdıkları belirtiliyor. Istersen sende; Dönemin Vakit gazetesinde Bediüzzaman Said-i Nursi, Ahmet Arif ve Mehmet Sıddık, Kürtler adına yayınladıkları ortak yazı, diye bir araştırma yap bakalım karşına ne çıkacak. Senin dediğin gibi 1927 de doğan şair ve yazar bir Ahmet Arif de var.

Yorumu oyla      53      54  
Dkapkiner 26 Mart 2014 Çarşamba 19:01

İslam Cumhuriyetçisi olduğuna bir itirazım olmaz ama;1927 doğumlu Ahmet Arif için Sevr'i kınayan yazı yazdı dersen...O okuduğun bir kitabı doğru oku bari.Ne zaman ağzını bozacak diye bekliyordum ki,olan oldu...

Yorumu oyla      59      49  
FRONTAL 26 Mart 2014 Çarşamba 16:12

11:23 deki yorum bana aittir. Hayatım boyunca bir tek kitaba göre yorum yapıyorum öylemi:) burası yine sitcomu geçti . Sizin İslam ile alıp veremediğiniz ne? Sizlerin inanışı İslam değilmi? Tartışmanın da bir kültürü vardır. Maalesef ben sizler de bu kültürü göremiyorum. Hülya desen aynı keza al birini vur ötekisine. Gerçekten sıktınız artık ! Evet ben İslam cumhuriyetcisiyim varmı itirazı olan?

Yorumu oyla      53      57  
hulya 26 Mart 2014 Çarşamba 13:13

Selahattin Eyyubi'nin babasını kötülemek istemem ama bir türk kanınının nasıl evlatlar yetiştirdiğinin altını çizmeden de geçemem.

Yorumu oyla      59      49  
hulya 26 Mart 2014 Çarşamba 13:07

Selahattin Eyyubi'nin babası Kürt annesi Türk'tür.Annesi tarafından türk gelenek ve göreneklerine göre yetişmiş ve Türkçe konuşan bir kahramandır.

Yorumu oyla      59      49  
hulya 26 Mart 2014 Çarşamba 13:06

Selahattin Eyyubi avrupanın en çok saygı duyduğu insanlar arasındadır.Bunun nedeni savaşta bile insana değer vermesinden gelir.

Yorumu oyla      58      49  
hulya 26 Mart 2014 Çarşamba 13:02

09:37 CHP Teoriğinden oy alıyor ve uygulamalarındaki vasatlığından ötürü kaybediyor.Bu gerçek ile Ak Partinin sihirbazlığını aynı tutamazsınız.

Yorumu oyla      58      49  
Dkapkiner 26 Mart 2014 Çarşamba 12:45

Ben kendimi yeteri kadar yordum zaten.Hayatı boyunca okuduğu bir tek kitaba göre yorum yapan ve o kitabı da yorumculara tavsiye eden İSLAM CUMHURİYETÇİSİ olduğunu itiraf eden birisi ile ben de tartışmam.Bundan sonra yorumumu yazar ve çekilirim.İsim de vermem.Sadec adımı kullanan ve beni rahatsız eden ifade kullanan cevabını alır.

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 26 Mart 2014 Çarşamba 11:23

Dkapkiner gerçekten burada şimdi seninle oturup , uzun uzun Selahattin Eyyubi ve kürtler hakkında tartışırdım fakat ne yazikki bu gün çok yoğun bir proğramım var. Yazdıklarımı tam anlamıyla anlamadığın belli araştır bakalım Selahattin Eyyubi kimmiş ben bu ülkenin kimin bölüp kimin birleştirdiğini İnan biliyorum bu sebeble hiç kendini yorma . Hayırlı günler.

Yorumu oyla      53      54  
Dkapkiner 26 Mart 2014 Çarşamba 10:37

Ahmet Arif Sevr antlaşmasını kınayan yazı yazdı öylemi?..Selahattin Eyyubi Kürttü öylemi?..Yazıları tam okuyun ve kafanıza göre anlayıp yoruma cevap vermeyin.Örneğin ben Çerkezler için hain demedim demem de.Ama;Çerkez Ethem haindir.Bölücü Kürt ile ilgili Mustafa Akyol'a gelene kadar yüzlerce kitap var Frontal bak yüzlerce diyorum.Ayrıca bu ülke tarihinde RTE lakaplı bir Başbakan geldi ve bölücü Kürtle ortaklık yaparak bu ülkeyi böldü.Başkalarına bölücü deme lütfen,bölen ortada...

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 26 Mart 2014 Çarşamba 09:37

Hulya hanım, bir yorumunuz da AKP nin varlığının frontal hanım gibilerin zekasına borçlu olduğunu yazmışşınız. Pekala CHP nin iktidar olamamasının sebebi sizin gibi zekaları yanında bulundurmuş olmasındanmı kaynaklanıyor acaba ? Diye düşünmeden edemiyor insan.

Yorumu oyla      53      56  
FRONTAL 26 Mart 2014 Çarşamba 09:10

Getirdi. Bir ailede dahi kardeşler birbirine, karakter ve yapı olarak benzemezken, bir ırkın hepsinin aynı olmasını nasıl bekliyebiliriz ki?

Yorumu oyla      53      54  
FRONTAL 26 Mart 2014 Çarşamba 09:06

şehidin hatırası, Türkiye'nin bölünemezliğinin en dramatik işareti olsa gerek. Yazar: Mustafa Akyol .dediğim gibi daha fazla bilgi için verdiğim kaynağı okuyun arkadaşlar. Ayrıca Selahaddin Eyyubi de Kürt dü . Haçlı seferlerine karşı direnen büyük komutandı. Hıttin Savaşı'yla 2 Ekim 1187 tarihinde Kudüs'ü Haçlılar'ın elinden aldı. Kudüs’te 88 yıl süren hıristiyan egemenliğine son verdi. Bölgede yaşanan katliamları durdurdu. Hıristiyanların düzenledikleri III. Haçlı Seferi'ni etkisiz hale -

Yorumu oyla      53      54  
FRONTAL 26 Mart 2014 Çarşamba 09:00

ı fanatik bir nefretle dolu etnik Kürt milliyetçiliği, hem Türklere hem de Kürtlere acı ve ölüm getiriyor. Öte yandan da bir grup marjinal Türk ırkçısı, 'tarih boyu Kürt ihaneti' masalları uydurarak, Kürt vatandaşlara karşı husumet körüklüyor. Türkiye'nin etnik bir gerilime sürüklenmemesi için, iki etnik milliyetçiliği de yenmemiz gerek. Ve bunun bir yolu 'çılgın Türklerin ve Kürtler'in gerçek hikâyesini yeniden hatırlamak. 'Bir hilal uğruna' birlikte savaşmış ve can vermiş o yüzbinlerce -

Yorumu oyla      53      54  
FRONTAL 26 Mart 2014 Çarşamba 08:58

Türkiye camiasından ayrılamaz ve bunu ayırmak için hiç bir kuvvetin tesiri yoktur." (Kaynaklar ve daha fazla detay için Bkz: Mustafa Akyol, 'Kürt Sorununu Yeniden Düşünmek', 2006) 'Soy ve din kardeşi' oldukları Türklerle birlikte Türkiye için canlarını ortaya koyan tüm bu 'çılgın Kürtler'in bugün kemikleri sızlıyor olmalı. Çünkü Kürtlük adına hareket ettiğini ileri süren bir terör örgütü 30 binden fazla vatandaşımızı katletti ve hâlâ da kan dökmeye devam ediyor. Türkiye'ye ve Türklüğe karşı -

Yorumu oyla      53      54  
FRONTAL 26 Mart 2014 Çarşamba 08:56

Biz Kürtler vaktiyle Avrupa'nın Sevr paçavrası ile verdiği bütün hakları, hukukları ayaklarımız altında çiğnedik ve bütün manasıyla bize hak vermek isteyenlere iade ettik. Türklerle Türklerle beraber kanımızı döktük, onlardan ayrılmadık ve ayrılmak istemedik ve istemeyizde .Bir sonraki celsede ise Bitlis, Erzurum, Kastamonu, Mardin, Muş, Siirt, Urfa, Pozan, Diyarbakır, Van milletvekillerinin hepsi şu cümlelerin altına imza attılar: "Türk, Kürt bir kütle-i vahidedir. Kürtler, hiç bir vakit Türk-

Yorumu oyla      53      54  
FRONTAL 26 Mart 2014 Çarşamba 08:50

Imzaladılar. Lozan görüşmeleri yapılırken Batılı devletlerin Kürtleri 'azınlık' olarak görmekte ısrar etmeleri üzerine ise Bitlis milletvekili Yusuf Ziya Bey, 3 Kasım 1922'de Meclis kürsüsüne çıkıp şöyle demişti: "Avrupalılar diyorlar ki, 'Türkiye'de yaşayan akalliyetlerin (azınlıkların) en büyüğü, en kesretlisi (kalabalığı) Kürtlerdir.' Bendeniz Kürdoğlu Kürdüm. Binaenaleyh bir Kürt mensubu olmak sıfatiyle sizi temin ederim ki Kürtler hiç bir şey istemiyorlar.

Yorumu oyla      53      54  
FRONTAL 26 Mart 2014 Çarşamba 08:49

yönünde bir madde eklettiler. Ancak bu kadro, Doğu Anadolu'daki Kürt liderler tarafından şiddetle kınandı. Erzincan'dan 10 ayrı Kürt aşiret lideri, Fransız Yüksek Komiserliği'ne, 'Türklerin ve Kürtlerin soy ve din itibarıyla kardeş olduklarını' vurgulayan protesto telgrafı yolladı. Bediüzzaman Said Nursi, Ahmet Arif ve Mehmet Sıddık, Kürtler adına yayımladıkları ortak yazıyla, Sevr Anlaşması'nı lanetledi. Kürt din âlimleri de Milli Mücadele lehinde Anadolu müftülerinin yayımladığı fetvayı -

Yorumu oyla      53      54  
FRONTAL 26 Mart 2014 Çarşamba 08:48

Günaydın, dkapkiner Kürt isyanı ile ilgili bir yorum yapmış ben de bu yoruma karşılık olarak bir yazı paylaşmak istiyorum. Sayın editörün müsaadesi ile; Kürtlerin içinde 'bağımsız Kürdistan' kurmak isteyen küçük bir milliyetçi grup vardı. Başlarında Şerif Paşa'nın bulunduğu bu 'Jön Kürtler,' İtilaf Devletleri ile anlaşarak önce Kasım 1919'daki Paris Konferansı, sonra 10 Ağustos 1920'deki Sevr Anlaşması'nda boy gösterdiler ve Sevr'e, 'Kürt halklarının Türkiye'den bağımsızlık elde etmeleri' -

Yorumu oyla      53      54  
TOTEM 26 Mart 2014 Çarşamba 00:20

Muhabbeti yapman çok tuhaf ve anlamsız Çanakkale de Kürt vatandaşlarımız yok muydu? Kurtuluş savaşını verenlerin içinde kürtler yok muydu?Neden böyle ayrıştırıcı bir dil kullanıyorsunuz? İsyan başlatan Anzavur da çerkes ti isyanı bastıran Ethem de bu neyi kanıtlar ki?Etheme de hain dersen sana kurtuluş savaşı ve kuvai milliye içinde 50 tane çerkes sayarım kürt te keza bu kafatasçı ve ayrıştırıcı dile bir son verin Kürt vatandaşlarımızda sen ben kadar bu vatanın sahibidir.

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 26 Mart 2014 Çarşamba 00:16

Hülyasen ne dediğini kendin bile bilmiyorsun bence neyi savunduğun neye karşı olduğun velhasıl ne dediğini yıllardır anlayamadım!bu aradabiliyorum hepiniz 25 mart ta ki büyük turp hayali ile yanıp tutuşuyordunuz ama olmadı ben kendime de dürüstüm başkalarına da. Siyasilerin peşine takılmak derken neyi kastediyorsun? sen yıllardır bir Chp türküsü söylemiyormusun? ama Chp ne sol,ne Atatürkçü nede ulusalcı hele son dönem yeni cemaatçi parti oldu:)Dkapkiner senin söylediğine gelince böylesi bir ırk-

Yorumu oyla      53      54  
Dkapkiner 25 Mart 2014 Salı 19:54

Kurtuluş Savaşındaki Kürt ayaklanmaları ile ilgili yorum bana aittir.

Yorumu oyla      59      50  
Dkapkiner 25 Mart 2014 Salı 19:51

1.Ali Batı isyanı: (11 mayıs-18 ağustos 1919) 2.Cemil Çeto isyanı: (7 haziran 1920) 3. Koçgiri isyanı: (6 mart-17 nisan 1921) 4.Milli Aşiret isyanı: (24 ağustos-8 eylül 1920) Anlamıyorum ben;biz Kurtuluş Savaşında hangi Kürtle beraber savaştık?Biraz hanımefendi,biraz beyefendi olalım diyeceğim ama sonradan olunmuyor işte!..

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 25 Mart 2014 Salı 17:27

Sözcü haftanın ortalamasına göre (Posta ve Hürriyeti de ekarte ederek) en çok satan 1 numaralı gazete oldu! Kısacası Emin Çölaşan ve Uğur Dündar'dan sonra Bekir Coşkun da geldi, tirajların efendisi Rahmi Turan'lı Sözcü tavanı deldi:)

Yorumu oyla      59      50  
FRONTAL 25 Mart 2014 Salı 16:45

Ben bu sitede neden engelleniyorum? Hülya sen bırak onun bunun zekasını da kendi zekanı bir sorgula! Benim zekamı bir başka kadının zekası ile kıyaslamak senin haddin değil.

Yorumu oyla      54      57  
hulya 25 Mart 2014 Salı 16:03

Totem, bugün gazeteci İsmail Güneş'in "hala yerimi bulamadınızmı?" diye diye öldüğü gündür. Peki Sen dürüst müsün? Öncelikle kendine dürüst müsün? Siyasilerin peşine takılıp aklamak için bin takla attığının farkında bile değilsin..

Yorumu oyla      59      50  
TOTEM 25 Mart 2014 Salı 15:21

Ediyorsun?yoksa senin hak hukuk,adalet ve demokrasi söylemlerin içten değil mi? hepsi palavra mı?amacına ve saffına hizmet için bu kavramları kullanıp sömürüyor musun sadece? Sen dürüst müsün?Öncelikle kendine dürüst müsün? Hele bir adama bir faniye kulluk edenleri hiç anlamıyorum sen Allaha inan Peygamberine inan ve iman et Dinini yaşamak için aracıya gerek yok İslam dinin de aracıya yerde yok! günah işliyorsun bunun farkında bile değilsin. bunca saçmalığın arasında ne söylesem boş biliyorum.

Yorumu oyla      53      56  
TOTEM 25 Mart 2014 Salı 15:17

Benim size söylediğim tüm sözleri gereksiz kılabilirsiniz.Dün F tipi diyenler,deliller sahte her şey komplo diyenler siz hatırlıyorsunuz değil mi?Bana laf yetiştirmeye odaklanma hemen sen beni sorgulamadan önce kendini sorgula eğer sen kendini bu konuda tutarlı,adil ve ahlaklı buluyorsan bana söyleyeceğin her söze eyvallah ancak sen adil ve tutarlı davranıyormusun bu konuda yoksa ona başka buna başka mı tavır sergiliyorsun? Gerçeği hepimiz biliyoruz öyle ise neden bu ahlaksız tavırda inat-

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 25 Mart 2014 Salı 15:12

Bazen Ebleh sözünü kullanıyorum ve bu yüzden çok tepki alıyorum temelde haklılar,kimse kendisine aptal denmesinden hoşlanmaz birine dansöz desen buna da kızar bilirim,ahlakını sorguladın mı hiddetlenir,omurgasız desen itiraz eder ancak tüm bu kavramların dile getirilmesine yol açacak davranışlardan da asla vazgeçmezler ve bende mecburen bu tavırların karşılığı olan bu kavramları kullanmak durumunda kalırım.Herkesi kendisine karşı dürüst olmaya çağırıyorum! Sadece bunu yapabilirseniz aslında-

Yorumu oyla      53      56  
FRONTAL 25 Mart 2014 Salı 13:40

Hulya sayende gülmekten koptum:)))) ne diyorsun kuzum sen yaaa:) biraz daha kendini zorlasan AKP hükümetini frontal kurdu diyeceksin :) yok kuzum yok ben, bencilerden değilim, aksine hayatım boyunca, kendimden başka herşeyi düşündüm. Örnek ben başörtülü bir kadın değilim fakat başörtülü kadınların da hakkını savundum. Hülya sitcom gibisin vallahi kırıldım gülmekten. Esen kal:)

Yorumu oyla      53      54  
hulya 25 Mart 2014 Salı 13:19

Torunlarından başka bir gayesi olmadığı izlenimi bırakan kendi halinde bir hanım, şöyle Frontal zekasındaki arkadaşımıza baktı ve "Sizi, televizyonlarda,gazetelerde çıkan onca para kasaları,bu kadar şaibeli haberler hiç mi rahatsız etmiyor?" dedi. Frontal zekalı arkadaşımız sadece "bunlar komplo" diyebildi..

Yorumu oyla      58      49  
hulya 25 Mart 2014 Salı 13:15

Geçenlerde bir doğum günü partisinde Frontal zekasında bir arkadaşımız mini elbise giymiş, güzel ve şık bir bayan. Şöyle kendi etrafında döndü herkese kendisini gösterdi ve "tahmin edin benim eşim hangi partide çalışıyordur" dedi."Ak Parti" dedi."Gördüğünüz gibi özgürce giyinebiliyorum" diyede ekledi.

Yorumu oyla      58      49  
hulya 25 Mart 2014 Salı 12:47

Muhalefet ile sadece Frontal gibileri muhafaza etmek için mücade verilmektedir.Frontal gibilerden fire vermemek devlet adamlığı işinde çok önem arz etmektedir.

Yorumu oyla      58      49  
hulya 25 Mart 2014 Salı 12:43

Ak Parti,ticaret yapmak maksadıyla girdiği devlet adamlığı işinde devlet kontrolünü elinde tutabilmek için Frontal gibi zekaları topluca bir arada tutarak geleceğini her zaman garanti altında tutmayı hedeflemektedir.

Yorumu oyla      59      49  
hulya 25 Mart 2014 Salı 12:39

Ak Parti varlığını Frontal gibilerin zekasına borçludur.Bu zekayı daima koruma altına almak ve bu günlerde de ivedilikle muhafaza etmek zorundadır.

Yorumu oyla      58      49  
hulya 25 Mart 2014 Salı 12:36

Frontal gibiler:Ben merkezcidirler.Şöyle ki; Kendileri uçağa binmiyorlarsa, uçak yasaklansa "zaten hiç binmiyordum.Yasaklanması yerinde olmuş" derler.

Yorumu oyla      59      49  
hulya 25 Mart 2014 Salı 12:34

24 Mart17:52 Cvp:Zor sorusu Frontal gibiler kimmiş?

Yorumu oyla      57      49  
FRONTAL 25 Mart 2014 Salı 10:17

Müsliman bir ailenin çoçuğu. ABD halkını o vakit bir Müsliman yönetiyor. Okadar cahil ve bencilsiniz ki kendiniDen başka herşey yanlış . Inanın tarih yazmış ecdadımızın bizleri böyle gördükçe kemikleri sızlıyordur. Başbakanımız ; tek vatan, tek millet tek bayrak diyor. Bölünmek istiyenler sizlersiniz. Kurtuluş savaşında; türkü kürdü, lazı ,çerkezi arabı hepimiz bir olup mücadele verdik. Ama sizler bunları düşünmek dahi istemiyorsunuz . Yazık!

Yorumu oyla      53      55  
FRONTAL 25 Mart 2014 Salı 10:09

Ben artık bu tür yorum yapan arkadaşlara gülmekten yorum yazamıyorum. Başbakanımızın etnik kökeni sizleri çokmu ilgilendiriyor? Yok eşi arapmış da kendiside gürcümüş, sizlerde türküm diye geçiniyorsunuz. Bizlere düşman çeteler ilede iş birliği içerisindesiniz. Din, dil, ırk hiç önemli değil. Önemli olan insan olmak. Vatanını, toprağını, bayrağını ezanını düşmanlara karşı koruyabilmektir! Bilinçli duyarlı bir vatandaş kendi hükümetine düşman olmaz. ABD tide siyahi bir adam yönetiyor -

Yorumu oyla      53      56  
Misafir 25 Mart 2014 Salı 07:54

"insanları kışkırtarak, kaos ortamı yaratarak ancak bizleri bölmek isteyen" OLARAK İLK AKLIMA GELEN SAYIN BAŞBAKANINIZ . Yoksa yanılıyormuyum? "Ben gürcüyüm, karım da arap" diyen yoksa bir başkasımıydı? Daha yüzlerce örnekten ilk akla gelen bu cümle, eğer istenirse daha da fazlası bulunabilir. Google Amca'nın hafızasıyla dalga geçilemeyeceğini bizzat başbakan biliyor, yorumcuları ise bilmezden geliyor. Yoksa muhalifleri aptal yerine koyup ayar vermeye kalkışmaları başka türlü açıklanamaz.

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 24 Mart 2014 Pazartesi 20:09

Süper yazı.Ama anlayana.Kitap yakmak bazılarına (%50'ye) uygarlık dışı bir davranış olmasa gerek! Başbakanları ne yapsa şak şak.Resmen korkaklıktan taraflarınca alınmış bir önlem. Eee kararları veren bir diktatör olunca şaşmamak gerek. Ama benim şaşırdığım kayıtsız şartsız onun yaptığı herşeye'doğrudur' diyenler.Yorumlara bakılırsa şimdi sıra bizde diyen bir garip kitle var.Bende aynı sizin gibi düşünüyorum Rahmi Bey.Eğer hile olmazsa, cidden demokratik bir seçim olursa oy kaybı kaçınılmaz.ŞMK

Yorumu oyla      65      50  
FRONTAL 24 Mart 2014 Pazartesi 17:52

Cıss! Bırak bu sahte vatan millet Sakarya edebiyatını. Yorumcu arkadaşımızında dediği gibi; insanları kışkırtarak, kaos ortamı yaratarak ancak bizleri bölmek isteyenlerin ekmeğine yağ sürmüş oluruz , duyarlı olalım. Bu arada dün hülyaya bir soru sormuştum, rahmi beyin diğer yazısında, bu gün Hülya ortalıklarda yok. Çokmu zor sordum Hülya ve madem bana yönelik yorum yaptın sana sorduğum sorunun cevabını almakda benim hakkım. Çokmu zor sordum?

Yorumu oyla      54      62  
TOTEM 24 Mart 2014 Pazartesi 15:51

eğer bunlar ise sizler ne hukuka ne demokrasiye nede adalete inanıyorsunuz.tek amacınız kendi ideoloji ve yaşam tarzınızı başkalarına dikta etmek sizden iyi diktatör mü olur? dün F tipi dediği çeteye yalakalık yapan,dün bop diye eleştirdikleri yapıya ağam paşam deyip onlardan medet uman bu insanlara soruyorum bir insan daha ne kadar alçalabilir? evet bu istiklal savaşı ama sizler bu ülke ve halkı için değil çeteler,dış güçler vekukla yapılar için savaşıyorsunuz sizin zaferiniz bu ülkenin batışı.

Yorumu oyla      53      59  
TOTEM 24 Mart 2014 Pazartesi 15:48

Hukuku tanımak! Hangi hukuk? Hani sizlerin yıllardır adaletsiz,F tipi dediğiniz,polislerini delil yerleştiren,savcılarını komplocu,mahkemelerini yandaş ilan ettiğiniz hukuku mu tanımıyor Başbakan!Baskıcı,diktatör demişsiniz!Halkın yüzde ellisinin seçimi iktidar olan iktidar partisini google delilleri ile kapatmak isteyen odaklar mı özgürlükçü idi? yoksa Başı kapalı diye okumasına bile izin vermeyen ikna odaları yapan yapı mı?^67 garabeti çok mu adildi?İstiklal diye tarif ettiğiniz sistem-

Yorumu oyla      53      58  
CISS 24 Mart 2014 Pazartesi 12:35

Hak hukuk yasa tanımayan, yolsuzluk iddialarının odağı halindeki adaletsiz baskıcı teokratik diktatöryal zihniyeti; hür ve demokratik irademizle alaşağı edebilmek için, 30 Martta atacağımız ilk adıma sadece ALTI GÜN kaldı! Haydi Büyük Türk Milleti, YA İSTİKLAL YA ZULÜM! CISS!

Yorumu oyla      69      51  
Misafir 24 Mart 2014 Pazartesi 11:17

Ey rahmi turan ve senin gibi inanıp yorum yapanlar ,kesin yargıda bulunanlar ; size mahremiyet tanımadan sahte hesaplarla kumpas kurup inandığınız değerlerle çakışan işler yaparak şahsi ve ailevi onur ve şerefinizi iki paralık etseler o zaman da özgürce işler yapmışlar varsın yapsınlar der misiniz .bu ülke hepimize lazım.yagın yerine döndürmeyelim lütfen daha duyarlı yazınız.

Yorumu oyla      56      61  
FRONTAL 24 Mart 2014 Pazartesi 09:30

yakıldı Avrupa Birliğinden SES YOK... Filistinde Masum halkın üzerine FOSFOR bombaları yağdırıldı Avrupa Birliğinden SES YOK... Doğu Türkistanda hergün Binlerce insan işkenceden geçiriliyor Avrupa Birliğinden SES YOK... Somalide insanlar AÇLIKTAN ölüyor Avrupa Birliğinden SES YOK... Twitter Kapatıldı Dünden beri Avrupa Birliği ÇOK KAYGILIYMIŞ. Şimdi gelde İnan .

Yorumu oyla      55      62  
FRONTAL 24 Mart 2014 Pazartesi 09:27

Bir tiwitter kapatıldı günlerdir herkesten farklı sesler çıkmaya başladı. Gündemden düşmüyor, sürekli konuşuluyor. Bizde bir söz vardır : "Arkasından 40 köpeği havlatmayan kurt, kurt değildir" derler. Avrupa birliği de bu arada çok endişeliymiş, tiwitter Türkiye'de kapatıldı diye. Suriye'de 150 bin insan öldürüldü,İşkenceyle Binlercesinin vucutları parçalandı Avrupa Birliğinden SES YOK... Mısırda 3 bin insan kurşuna dizildi Avrupa Birliğinden SES YOK... Arakanda 100 bin insan diri diri yakıldı -

Yorumu oyla      55      62  
FRONTAL 24 Mart 2014 Pazartesi 09:20

Sayın Turan, artık yazılarınızı okumaya başladığımda nedense gülüyorum. Yazınız popülist söylem ve halkı kışkırtmak adına yazılmış adeta. ABD nin tabiki bu tür tepkileri olucak Twitter sayesinde Türkiye'ye vergi dahi vermeden milyonlar kazanıyordu. Hem gercekten bu emperyalist çetenin ne düşündüğü umurumda dahi değil. Yasaklardan bahsediyorsunuz; bu ülkede 90 yıldır insanların herşeyine yasak ve baskı uygulanmadımı? O vakit nerdeydiniz ? Sayın Turan.

Yorumu oyla      55      62