YORUMLAR
Toplam 130 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 2 Kasım 2013 Cumartesi 12:05

11.40 Ben filmden bahsettim siz gazete dediniz .Fakat gazetelerin payı büyüktü o filmlerde 411 el kaosa kalktı gibi..DERİN Cİnayetleri sıradan adamlara 17 yaşında çocuklara yükleyip OGÜN'ü KARALAYIP SAMAST'ı azarlayıp ARKASINDAKİ velilerini gizlemek gibi bir rolleri vardı.

Yorumu oyla      65      56  
Misafir 2 Kasım 2013 Cumartesi 11:53

11.40 Eski aktörler "Bizim çocuklardı." ve o çocukların "İyi çocuklar" ıydı..Yeni gelenler atılanlar mürteciler CIYA'cılar HADEME OLMASI KALMASI BEKLENİRKEN OKUYANLAR bir şiirle içeri tıkıldıktan sonra haLKIN OYUYLA GELENLER OLDU.Tabi siz onlara Bob eş başkanı ve CIYA demeyi görev bilirsiniz diyen de BEKAA gülcüsü ve şürekası...artık yENİLMİYOR BU KEKLER...MIT'İN fİDANINDA SHALOM rahatsız...GÜLCÜ DE...

Yorumu oyla      57      51  
Misafir 2 Kasım 2013 Cumartesi 11:40

11,18 yorumcusuna aynen katılıyorum ve ekliyorum. o devir bittiği için artık siz gazete yönetemiyorsunuz. yeni türkiyeye yeni aktörler yön veriyor. eskiler en fazla bir köşede kalıyor. o da şanslı iseler.

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 2 Kasım 2013 Cumartesi 11:18

Rahmi Bey , Korku filmi bitti. Eski sinema yıkıldı siz hala neydi o güzel filmler nostaljisindesiniz...Filmin senaristleri de değil de orta sınıf karakterleri EDİRNE yolu üzerinde. Onlar da neydi o günler muhabbetiyle gün geçirip iç çekiyorlar....Kimse artık bu "Gerilim Dolu Yıllar" adlı filmleri izlemiyor...Başörtüsüne yazdığınız baş!!!! yazınız ülke insanına ne kadar Fransız !!!!Hürriyet'lereyse ne kadar YAKIN üst dereceden olduğunuzun göstergesi...FİLMİ BEKLEYİN SİZ.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 1 Kasım 2013 Cuma 21:23

ya aynen öyle sevgili Rahmi,bunlar molla, Ayaş değiller.Ona üzülüyor ve yanıyorum'ki,?Orta doğu'da malesef Araplar'a karşı medeni ve Örnek?bir halk olamadık .Gicilik Marfet'mi?yoksa başarıdır,Avantajm'ı o'zaman Hizmetler. TÜRBANCI Tyyip ve molla Abdullah, UTANSIN?,kaderiniz Türban yolunuz iran olsun hainler.karaçarşaf zulümü?molla zulümü,fakat özgürlük SIFIR iran. Türban imza gericilik hizmeti,gizli Ergenekon Hizmeti,gezi parkı kendi HALKIN'a, şiddet ve biber GAZI hizmeti Türkiye.

Yorumu oyla      57      50  
TOTEM 1 Kasım 2013 Cuma 18:52

Aslımı inkar etmiş olurum! Bu arada sayın Turan siz nesiniz? Türk mü? Peki Müslümanmısınız? bunu aslında sormam ama İslamla çok uğraştığınız için soruyorum burada bunun cevabını verebilirmisiniz? siz Başbakana soruyorsunuz ve bende size sorabilirim o zaman Daha Allah diyemiyorsunuz hadi birdaha ki yazınızda Dininizi de söyleyin. sizler ucuz popülizm ile onyıllarca bu milleti kandırdınız ama artık kandıramayacaksınız.

Yorumu oyla      56      55  
TOTEM 1 Kasım 2013 Cuma 18:50

Sayın yazar bugün sözcüde inciler döktürmüşsünüz Erdoğan Türküm diyemiyormuş ve Alman Almanım der,İngiliz İngilizim fransız da Fransızım dermiş !! tabi Almanyada yaşayan Türkler Almanım mı diyor ya yunanlılar!Peki İngilterede yaşayan İngiliz vatandaşı İrlandalıya İngilizim dedirtebilirmisin? Fransada yaşayan siyahiler Fransız vatandaşıyım diyor ama ganalı nijerli yada başka bir kökenli olduğunu da ekliyor Ben bir çerkesin şimdi sana Türküm dersem ne yapmış olurum? Hem yalan söylemiş hemde-

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 1 Kasım 2013 Cuma 16:18

Sayın yazar, şu cümleler sizin pek anımsamadığınız isimlerdenŞ. ERUYGURA.N.Aydın tarafından yazılmış:"* 20.7.2004: "Bu kez yapacağınız ihtilâlin tam bağımsızlık ve ulus devlet varlığından yana olmasını, vatan ve devlet hainlerinin kafalarını almasını dileriz." BUNLARA TEK LAF OLMADAN DEMOKRASİ DERSİ...SAMimi olsak keşke...

Yorumu oyla      61      50  
Misafir 1 Kasım 2013 Cuma 15:24

TOTEM , tanımlanamaz çok renkli çok fikirli ve nickli birini ciddiye alıp strese gerek yok...Bence sen yorulursun hazret yorulmaz..Olan senin sinirlerine olur...Benden söylemesi....

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 1 Kasım 2013 Cuma 15:15

Basel, sen en iyisi yorumlarini Ingilizce vaya Ibranice yaz,yazdiklarini belki anlariz.Türkceye cok Fransiz kaliyorsun..

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 1 Kasım 2013 Cuma 14:16

Sayın yazar, TANRI yerine her gün minarelerden yükselen ALLAH lafzı da güzeldir bazen kullansanız...ÖRTÜYLE dün MECLİS yıkılmadı...Kipaya söz yok HASDALA ÖVGÜ çok. %70 kadınlarının örtülü olduğu ülkede DERT BU...MARAMARAY BOZULACAKMIŞ SEVİNELİM:))))

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 1 Kasım 2013 Cuma 13:44

RAHMİ bey, GAZETENİZİN Yazarlarından EMİN ÇÖLAŞANın dini diyebileceğimiz sitelerde "4kelle meclise girdi" dediği seviyeli!!!!! yazsısına 1 tek yorum yok...Neden acaba dediyorum insanlar artık bu tip haberlerin başlığına şöyle bir bakıp gülüp geçiyorlar KIZAMIYORLAR BİLE....DEVİR DEĞİŞTİ ASIR BAŞKALAŞTI BİRİLERİ HALA DÜNYAYI DİKTÖRTGEN ZANNEDİYOR....

Yorumu oyla      56      51  
TOTEM 1 Kasım 2013 Cuma 13:34

Şu sanal alem çok ilginç ve komik:) Sikahtan çok iyi anlayanlayıp kimsenin görmediği tabancalardan bahsedenler kimliğini söylediğinde insanın kan gurubunu bile değiştirecek insanlar ağır abiler derin ajanlar hadi bakalım bazen ben burası sirke döndü derdim ya artık onu bile aştı:)Sen Türk değilsin şusun yok senin soyun şöyle padişah anaları Yahudi yada hırıstyan şimdi padişah anası Hırıstyan yada yahudi olunca benim Türklüğüm gidiyor öylemi? Demek Amerikadaki corç artık Kenyalı zira başkanının-

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 1 Kasım 2013 Cuma 10:25

ya aynen öyle sevgili Rahmi,bunlar molla, Ayaş değiller.Ona üzülüyor ve yanıyorum'ki,?Orta doğu'da malesef Araplar'a karşı medeni ve Örnek?bir halk olamadık hainler.Gicilik Marfet'mi?yoksa başarıdır,Avantajm'ı hainler,o'zaman Hizmetler. TÜRBANCI Tyyip ve molla Abdullah, UTANSIN?.kaderiniz Türban yolunuz iran olsun hainler.karaçarşaf zulümü?molla zulümü,fakat özgürlük SIFIR iran. Türban imza gericilik hizmeti,gizli Ergenekon Hizmeti,gezi parkı kendi HALKIN'a, şiddet ve biber GAZI hizmeti Türkiye.

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 31 Ekim 2013 Perşembe 20:07

Aynen öyle sevgili Rahim Turan,Gericilik başarıdır,yoksa Avantajm'ı hainler,o'zaman Hizmetler. TüRBANCI Tyyip ve molla Abdullah,kaderiniz Türban yolunuz iran olsun hainler.karaçarşaf zulümü?molla zulümü,fakat özgürlük SIFIR iran. Türban imza gericilik hizmeti,gizli Ergenekon izmeti,gezi parkı kendi HALKIN'a, şiddet ve biber GAZI hizmeti Türkiye.

Yorumu oyla      54      51  
TOTEM 31 Ekim 2013 Perşembe 19:59

Basel rumuzlu bebe aspirini sen benim ayarım değilsin eniyisimi sen israil çöllerine git ve develere çobanlık yap.

Yorumu oyla      55      53  
TOTEM 31 Ekim 2013 Perşembe 19:58

Ve zalimdi bu kibirinin ve zalimliğinin acısını ençok senin dedelerin çekti ve şimdi o mazlum dedelerin torunları dedelerini utandırıp kemiklerini sızlatacak kadar zalimler ve kibirliler ve sen bebe aspirini senin gibi karşı dağlardan uluyan çok çakal gördüm ama hepsi karşı karşıya geldiğimizde kuyruğunu kıstırıp iyklemeye başladı sana tavsiyem sende dağlara ve uzaklığa güvenip uluma iyklemen çok acıklı olur. Senin gibi birinin desteklediği bir cenah Türkiye için açık bir tehlikedir bu kesin.

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 31 Ekim 2013 Perşembe 18:52

Türkiye Filistin değil doğru.Ama burası da Türkiye değil frontal.Çapım kadar konuşmaya kalkarsam,inan bana kan grubun değişir.Osmanlı da senin ceddin değil.Hiç bir zaman da olmadı.-Güneş balçık ilen sıvanmaz ey dil-Bi zeban da olsa bellidir kamil-Kendüden gayruyu beğenmez ahil-Kendi çalar kendi oynar demişler.LEVNİ-Hafız Ahmet Çelebi'nin yazdıklarını da okumak ister misin.-İlk Osmanlı padişahı Osman Gazi’nin dışında bütün padişah anaları, ya yahudi,ya da hristiyandı.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 31 Ekim 2013 Perşembe 18:38

Milyarlarca dolar borç,milyarlarca dolar cari açık,sıfır üretim,doğalgazda dahi dışa bağımlılık,teknoloji ve savunma sanayinde dünyanın en geri sıralarında,bilim adına sadece taklitçilik,vize kuyruklarında geçirilen günler...demokrasi adı altında Göbbels metodları ile faşizmin kralı,G.Kurmay başkanına dahi terörist sıfatı yakıştırıp vatan sevdalısı askerleri sahte delillerle zindanlara atma...Gezi olaylarında yaşananlardan sonra atılan iftiralar,yalanlar.Tüm bunlarla süper güç olunuyorsa PESSS.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 31 Ekim 2013 Perşembe 17:15

Cahil ve cühelalar hayallerle konuşur ve yazar sayın Turan.Nefret,kin ve kıskançlıkla sitemlerini ifade ettikleri şeklin,eleştirdikleri argümanlarla eşit olduğunun dahi farkında değiller.İnsanlar var düşünsenize içleri nefret, kin, öfke dolu.Kendilerini yargıç sanıp, dünya kural ve kaidelerini onlar yarattı sanıyorlar.“Beni ateşten, onu ise topraktan yarattın.Öyleyse ben ondan üstünüm.” diyen İblis’ e kadar uzanan bu çocukluk nevrozları bir fantom gibi peşlerinde bu iğrenç ve zavallı ruhların..

Yorumu oyla      58      52  
FRONTAL 31 Ekim 2013 Perşembe 17:06

Basel rumuzunu girmeyi unutmuşşun. Büyük ve güçlü İsrail haa:) basel ben hiç hayal kurmam biliyormusun? Dünyada kaç ülke var basel? Hiçbir ülke demek size vize uygulaması koymuyor:) batı tüm dünya duydu artık Türkiye'nin süper güç olduğunu daha siz duymadınızmı? Çapın ve nüfusun kadar konuş basel. Türkiye Filistin değil! Benim ceddim Osmanlı! Genlerimde yalan ve iftiraya yer yok basel kendinle karıştırma beni. Senbu martavalları kendi lânetlemiş soyuna anlat.

Yorumu oyla      58      59  
Misafir 31 Ekim 2013 Perşembe 16:57

Mezkûr patalojik kişiliklerin tezahürü dunyanin her yerinde klinik vak'adir.Yazara ve yazar lehine dusuncelerini aciklayan yorumculara,etnik soylemlerle hakaret edildigi surece yazisma saglikli yurumez.Yetiskinligin rüstünü ispatlamasi hakaret,küfür,fitne degil, mantiktir.Kin,nefret ve tek noktaya odaklanmis kisiligi boylesi akil ve mantikla yazilmis muspet yazi ve yorumlar yer bitirir,mantik denen seyi yok eder.Muhatap kişinin de eli armut toplamaz o zaman.Bilginize.-1897Basel

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 31 Ekim 2013 Perşembe 16:57

16:30 Yalan,iftira ve inkar türklerin özelliği değildir.Onları kandırıp oyalayanların özelliğidir.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 31 Ekim 2013 Perşembe 16:41

Bakıyorum Totem bizleri bayağı suçladın,mahkum da ettin idama İHH'nin hayali davası misali..Eeee,neden gelip infazı gerçekleştirmiyorsun.Bir kere denediniz,aldınız boyunuzun ölçüsünü.Hala akıllanmadıysanız,diyecek sözüm yok.lafla peynir gemisi yürümez Totem.Yok yürütürüm diyorsan bilmediğimiz ama var olduğuna inandığın bir gücün var demektir.Hani jöleli atıp tutuyor ya.İşte öyle bir güç.İngilizce buna "Actions speak louder than words" diyorlar.Git,öğren sonra gel.-1897Basel

Yorumu oyla      61      52  
Misafir 31 Ekim 2013 Perşembe 16:30

Bizler,güçlü ve büyük İsrael devleti olarak sevilmediğimiz içindir ki hiç bir ülke bize vize uygulamazken,aksine sevilen ve sayılan bazı ülkeler nedense vize kuyruklarında ömür tüketmekteler.Sen bir hayal kuruyorsun Frontal,sonra da hayalin gerçekleşmeyince yalan ve iftira limanına sığınıyorsun.Bir özelliğin daha var ki,ona da inkar diyorlar.Ancak,bu sana ait bir şey değil.Bu bir fenomen.Modern Batı buna "Türk'lük fenomeni" diyor.Unutma,yalan,iftira ve inkar genlerine işlemiş.Gerisi boş!

Yorumu oyla      60      52  
TOTEM 31 Ekim 2013 Perşembe 14:46

Halkları sömüren kanını emen yapının başındasınız ve dünyayı kan gözyaşı ve ölüm tarlasına çeviren emperyal çetenin içinde olanlar yine sizlersiniz bununlada övünüyorsundur eminim. Ve sen gibi ruhu çürümüş insanlar bu dünyaya enbüyük zararı veriyorlar. Ben ırklara yada topluluklara topyekün kızıp genellemelerde bulunmam ancak bir düşün tarihler boyunca sürekli en nefret edilen ırk olmak nasıl bir duygu? bu derece kirli ve elleri kanlı bir ülkenin mensubu olup bu pişkinliğe sahip olmakta meziyet.

Yorumu oyla      54      60  
TOTEM 31 Ekim 2013 Perşembe 14:43

Atomu bir Yahudi buldu! ama eminim bu şekilde kullanılacağını bilse kimse ile paylaşmazdı!Kimsenin anlayamayacağı silahlar üretmek bir meziyet öyle mi?Bu meziyete sahip olup övünen biri olarak bu silahların kustuğu ölüm ve vahşet ile de övünüyorsundur değil mi? Namı değer adı Basel ama ruhu ezik ve kompleksli dış kapı mandalı!Bu konuda sizin hakkınızı herzaman veriyorum siz insan öldürme konusunda uzmansınız,Sömürü konusunda uzmansınız kapitalist yapının başında sizler varsınız Dünyadaki tüm-

Yorumu oyla      54      59  
hulya 31 Ekim 2013 Perşembe 14:33

Basel insanoğlu haset-fesat bir varlık olduğu için Allah ona upuzuun bir ömür vermemiş.Doğa'nın dengesini bozacak her türlü haltı denediler.Doğa buna izin vermedi.Bulutları çekip kuraklık'la ülkeleri kurutmak istediler felaketleriyle insanoğlunu kendisine getirdi.Doğa kendisiyle oynatmaz.İnsana değil ama Doğa'ya güveniyorum:)

Yorumu oyla      57      49  
FRONTAL 31 Ekim 2013 Perşembe 14:30

Silah üretmek ve meziyet? Eğer silah üretmek ile meziyet sahibi olunsaydı basel, diğer devletler tarafından sevilirdiniz. Aksine İsrail denilince tüm ülke ve devletler sizlere kan emici vampir gibi bakıyorlar.

Yorumu oyla      54      58  
FRONTAL 31 Ekim 2013 Perşembe 14:09

Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar Totem bak hemen eksileri aldın bile:) bakın arkadaşlar sizi akla ve mantığa davet ediyorum . Dikkatimi çekiyorsunuzda ne demek? Ben sizin dikkatinizi burda ancak fikir ve görüşlerimle çekebilirim. Lütfen sözlerinize dikkat edin düşünceleriniz dikkatimi çekiyor deseniz amenna! Böyle saçmalıkları bırakın. Bu nasıl bir saçmalıklara klavye başında efelik gösterisi yapmak Anca cahil insanlara mahsustur. Tavsiyem kendinize gelin.

Yorumu oyla      54      65  
Misafir 31 Ekim 2013 Perşembe 13:58

Çok doğru dedin Totem.Silahtan anlamak meziyet değildir.Ancak kimselerin anlayamayacağı silahları üretmektir meziyet.-1897Basel

Yorumu oyla      67      49  
TOTEM 31 Ekim 2013 Perşembe 13:50

Burasuı bir haber sitesi ve herkes ona göre davransın burada yortum yazan Bayan arkadaşlara saygılı olun ve yılışıklığın alemi yok eğer bu tavırda olacaksanız size sohbet kanallarını öneriririm oralarda hem istediğiniz sululuğu yapar hemde istediğiniz kadar palavra atar racon keser ve kendinizi tatmin edebilirsiniz. Ve sayın arkadaşlar olmadığınız biri gibi görünme tavrı size birşey kazandırmayacağı gibi çoğu zaman böyle küçük düşürür silahtan anlamak bir meziyet değil sadece gereklilik.

Yorumu oyla      53      64  
TOTEM 31 Ekim 2013 Perşembe 13:47

Sanal alem böyledir efsaneleri de sahtedir kahramanları da!! Glock X ray cihazinda görünmez bir efsaneden ibarettir bu cihazda çocuğunuzun plastik tabancasıda görünür ayrıca silahtan çok iyi anlamak nedişr bana söylermisiniz? Tabanca dediğin delikli demir üçbeş parçadan ibaret bir demir parçası mucizevi bir alet değil modası geçmişte daha neler çıkmış:) Ne çıktı lazer tabanca mı? Kaleşnikof dediğin silah 1949 yapımı ama hala modası geçmedi. yani herkes palavrayı ve ucuz efeliği bıraksın ayrıca-

Yorumu oyla      53      64  
FRONTAL 31 Ekim 2013 Perşembe 13:02

Ohoo ben yokken neler olmuş böyle:) bir benzetme yapayım dedim, kimisinin dikkatini çekmişim, dikkatini çektiğim kişiyi birisi uyarıda bulunmuş. Kimisinde kendisini mit ve silah konusunda bilir kişi ilan etmiş:) kafam basmaz öylemi:) 12:23 hulya bak ilk defa sana bu yorumunda hak veriyorum . Ne oluyoruz yahu:) burası bir haber sitesi gövde gösterisini gidin başka bi yerde yapın.

Yorumu oyla      54      63  
hulya 31 Ekim 2013 Perşembe 12:41

Allahallahhhh ortalığı raconlar basmış beylik bitmiş silahlar konuşur olmuş.Beni bunlar değilde Che'nin ölmeden önce katiline söylediği bu sözler daha çok etkiler "vur,korkak herif, sonuçta sadece bir adam öldürmüş olacaksın."

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 31 Ekim 2013 Perşembe 12:23

Güçlü devletler Frontal,yurtlarına ajan sızmalarına mani olurlar.Henüz gelmeden istihbari bilgiler ulaşır ve ajanlar olmuş armut misali teker teker enselenip anında geldikleri uçakla sınırdışı edilirler.Zayıf ve güçsüz devletler ise,istihbarat için başka ülkelere muhtaçtır.Teknoloji ve yetişmiş elemanlardan yoksun olarak gelişmiş ülkelerden bilgi dilenirler.Bazen kasti olarak verilen yanlış bilgilerin de bedeli ağır olur.Bir de Glock demode oldu artık.Neyin revaçta olduğunu anlatsam kafan almaz.

Yorumu oyla      64      50  
Misafir 31 Ekim 2013 Perşembe 09:02

01:26 dikkatli olmam için beni uyarmışşın. Yoksa frontal hanımın o silahlardan çok iyi anlıyan tanıdığı senmisin? Müdahale ettiğine göre sensin. Yalnız atladığın bir konu var bende silahlardan çok iyi anlarım...

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 31 Ekim 2013 Perşembe 01:26

silahtan cok iyi anlayan kadinlarin genelde silahlardan cok iyi anlayan tanidiklari vardir dikkat et sende onun dikkatini cekme.

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 21:37

Frontal hanım biliyormusunuz, dikkatimi çok çekiyorsunuz. Bir bayan, üstelik silahdan anlıyabilen bir bayan. Enteresan doğrusu. Vatan sevginize hayranım ve bu sitede sizin yorumlarınızı okumak için giriyorum. Sevgiyle kalın.

Yorumu oyla      57      50  
FRONTAL 30 Ekim 2013 Çarşamba 15:44

Biliyormusun Hulya, ben yurduma sızmış ajanları glock silahlara benzetirim bu silahlar x-ray cihazlarında gözükmezler. Kolayca sızabilirler her yere.tıpkı bu ajanların bu siteye sızdıkları gibi.

Yorumu oyla      64      69  
FRONTAL 30 Ekim 2013 Çarşamba 15:32

Hayırdır hulya dünyada din savaşı varda benimmi haberim yok? Dünyada sadece tüm emperyalist devletler müslümanlara ,akabinde Türklere savaş açmış. Fakat senin haberin yok. Bak bakalım dünyada sadece zulüm gören din hangisi.

Yorumu oyla      62      68  
hulya 30 Ekim 2013 Çarşamba 15:00

Dünya'da din savaşı olmayacak.Türkleri bu kin'e kimsenin mahkum etmeye hakkı yok.Son sözüm budur.

Yorumu oyla      70      51  
TOTEM 30 Ekim 2013 Çarşamba 15:00

Kopartma uğraşıdır.Sana İslamla ilgili alçaltıcı ifadeler kulanıp tarihteki filozoflardan örnekler verenler kendi din ve inançlarına laf söyletmezlee hz isanın doğumuna laf söyleyen vatandaş kendisi Hz.isanın babasız doğduğuna inanmaz Ama Hz. Musa nın asası ile kanal açtığına inanır bu sebeple bir Türkiye vatandaşı olarak tüm değerlerine sahip çıkmalısın sen dini olarak inançsızmısın? Odas kendi bileceğin iş ama o zamanda halkının inanışlarına saldırılmasına müsade etmeyeceksin olay bu.Sevgiler.

Yorumu oyla      53      66  
TOTEM 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:57

Şimdi Hülya kardeşime de o kadar yüklenmeyin lütfen zira bana yada bize göre saçmalayır görünse de (ki buda görecelidir) Hülya en azından Bir rumuz kullanıp fikirlerinin ardında duran ucuz oyunlara ve çiğliklere başvurmadan doğru bildiğini savunan bir arkadaşımız ve bende çay içiyorum ama kafa yapmıyor:)Sayın hülya kardeşim,Daha öncede söyledim sorun dinlerde değil ve emin ol Türkiyede İslama yapılan saldırı entellektüel yada samimi inanç tavrı değil bir ulusu asimile edip tüm değerlerinden-

Yorumu oyla      53      67  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:46

ESKİŞEhir belediyesi İnönü'nün balbumu heykelini yapmış seslendirmeli hareketli konuşuyor...birileri denizi deler kıtaları birleştirir birileri de balmumu heykelle ölüleri konuşturur..İŞte bilimsel modern CHP...ENGEREK KON +İSRAİL ÇÖMEZİ CHP

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:38

Saygıdeğer Ersin Tokgöz'ün son yazısında konuyu bir medya mensubundan E.Aysever'den Bedir ve Uhud savaşlarına getiren saptırmacı kardeşim: Senin İslamsız Türklüğün de sakat mezhepçi bakışın da numaradan İsrail muhabbetlerin de ENGEREK-KON sevdan da sana kalsın...İşini iyi yapıyorsun fikirlerinle tanımlanamaz cisimler: UFO gibisin..UÇAN DAİREN DE SANA kalsın...

Yorumu oyla      56      52  
hulya 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:33

Frontal ne kullanıyorsun soruna cvp: ÇAY

Yorumu oyla      55      50  
FRONTAL 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:32

Ohoo Hülya uçtu yine. Ne saçmalıyorsun kuzum sen?hulya ergekondan girdi,Osmanlı'dan çıktı. Allah sonunu hayr etsin hulya.

Yorumu oyla      54      53  
hulya 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:29

İslam'ın temelini oluşturan Kuran'ın kabul ettiğini kabul etmeyerek nasıl İslamcı olunuyor kafam basmıyor doğrusu:)

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:23

HULYA artık sana görevinde başarılar diliyorum...ERSİN TOKGÖZ'ÜN AYSEVER KONUSUNDA KONUYU BEDİRE UHUDA GETİRENLER ŞİMDİ DE hz.İSAYA laf yetiştiriyor...Yaratan dilediği gibi yaratır....Bu saptırma görevlilerine kolay gelsin kalbiniz MÜSLÜMAN TÜRK MİLLETİNİN MARMARAYLARIYLA DA SEVİNECEK HALE GELSİN DİYORUM...

Yorumu oyla      53      51  
FRONTAL 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:21

Sayın editörden rica ediyorum. Mümkünse lütfen yorumları daha serii yayımlarmısınız?

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:19

HULYA ONLAR DEŞİFRE OLDU HASDALDALAR VE SİLİVRİDELER VE SİNCANDALAR SEN DE AVUKATLARISIN...ARTIK SANA CEVAP YAZMAM... BİR SAMİMİYETİN BİR FİKRİN YOK. Meniden bir parça sudan insanı 100 trilyon hücreyle yaratan ALLAH SEBEPLERİ DE kullanmadan yaratır...KALP atışlarını sen mi ayarladın..."İNSAN NASIL YARATILDIĞINA BİR BAKSIN" Parmak izlerini ayrı ayrı yaratan güce... NEYSE YA herkes nasibini bulur...

Yorumu oyla      54      50  
hulya 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:16

Meryem Musa'nın soyundan geliyor herşey olabilir.Tanrı'nın Musa'dan mayasız ekmek istediğine inanıyorsanız Cebrail'in Meryem'in rahmine üfürmesinede inananmak zorundasınız.Kuran zaten bu haliyle iki olayada inanıyor.

Yorumu oyla      54      49  
hulya 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:10

Anadolu'da yaşamak zorunda kalan ve Türkçe konuşanlara yabancılar türk diyorsa bahsedilen türk işte bu Türk'tür.Bu türklerin evlatları ile Osmanlı ordusu 600 yıl var olmuştur.

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:09

Hülya,Balyoz,Ayışığı,Suga Ergenekon bunlar mahkemelerin koyduğu isimler değil senin darbeci paşaları hazırladıkları şer planlarının adı yani isimler oralardan geliyor bu arada sence laik olmak lazım değil mi? İslama ateş püskürmek Yahudilere şevkat göstermek ve Hırıstyanlara sempati beslemek sanırım senin laiklik anlayışın biri çıkıp Siz bir ırk değilsiniz ben sizi gütmek için eğitildim siz koyunsunuz ben çoban diyor ve sen hala ona destek veriyorsun ne diyeyim o senin kendi koyunluğun sevgiler.

Yorumu oyla      53      51  
TOTEM 30 Ekim 2013 Çarşamba 14:05

Yahudi ırkı vardır sadece ve kutsaldır falan filan:) çok medenidirler çocukları ve masum insanları öldürürler dünyanın heryerindeki işgalleri ve zulumleri, finanse ederler yavrum sen bırak Türk ırkını da git kendi ülkenin pisliği ile uğraş Hülya sende cehaletin dibine vurdun ERGENEKON davanın neden adıu biliyormusun? Senin iyi çocuklar kurdukları şer yapılanmaya bu ismi koymuşlarda ondan.

Yorumu oyla      54      52  
FRONTAL 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:58

13:36 + işereyi ile neyi ima etmek istiyorsun? Kafan güzel herhalde kafanı böyle güzel yapan ne?

Yorumu oyla      55      51  
FRONTAL 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:54

Hülya kuzum sen hakıkaten ne kullanıyorsun ya?

Yorumu oyla      55      51  
hulya 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:44

Türkler bu coğrafyada rahat etmek istiyorlarsa Laik Hukuk Devletine yapışırcasına sarılacaktır,kurtuluşu budur.Bu şekilde Dünya'nın güvenini kazanabilir.Aksi halde paspas gibi ezilir...

Yorumu oyla      56      51  
hulya 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:39

13:21 Cvp: %10 cular ve bizim coçukların yaptıklarını,aldıkları eğitimleri deşifre edin öyleyse ne duruyorsunuz?

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:37

Hz. İsa'nın Tanrı tarafından görevlendirilen Cebrail'in Meryem'in rahmine üfürmesi sonucu zuhur ettiğini söylemekten farklı değildir.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:36

Bilirim,atomu parçalamanın ön yargılarınızı parçalamaktan çok daha kolay olduğunu da.Faşizan düşünceler ve cehalet ile sitede bilgi kirliliği yaratmadan evvel şu gerçeği hele bir kabullenin de,sonrası kolay..Türk ırkı diye bir şey yoktur.Değişik etnik gruplardan gelen,TC vatandaşı olan,Türkçe konuşan ve "Türk Milleti" olarak tanımlanan topluluk bir ırka dayanmaz.Türklüğün bir ırk olduğu ve TC vatandaşlarının tek bir ırka dayandığını ve bunun kaynağının da Orta Asya olduğunu söylemek,+

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:23

Ve dünyada her türlü kan gözyaşı ve ölümün müsebibi olan bir ülke ve bir ırkın mensubu olarak burada demokrasiden ve medeniyetten bahsediyoırsun senin medeniyet dediğin eğer para ve teknolojiden ibaret ise Mehmet akif!in tasvir ettiği tek dişi kalmış canavarsındır ve o tek dişin sökülmeside emin ol çok uzak değil. Sen ve senin soyunun zebanilerinin yardakçılarınında uşaklarınında gerek bu ülkede gerekse dünyada suyu ısındı bu söylediğimin yansımalarını görüyorsunuz ve daha ağırınıda göreceksiniz

Yorumu oyla      55      54  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:21

HULYA gerçekten ne içiyorsun ben ERGENEKON diye bir çete kursam piyasaya sahte para sürsem adından dolayı hukuk işlemeyecek mi??? SENİN ENGEREK KONUN ÖRNEK ALDIĞI 12 EYLÜL PAŞALARININ PENTAGONDAKİ SIFATLARI % 10 CULAR VE BİZİM ÇOCUKLARDI...HULYA SANA samimim olduğun konusunda inanmıyorum.Yorumları aşağı düşürmek senin görevin sanki..aklına geleni de yazıyorsun...YAZ ARTIK ÖZDİLİ DE GEÇTİN...GÖREV KUTSAL CİLALA POSTAL YAŞASIN HASDAL...

Yorumu oyla      54      51  
TOTEM 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:20

Basel ne olur uğraş bizimle bize feyz ver ışığınla aydınlat:) gülüm sen ne içi boş su kabağı çıktın böyle ne bu havaların tafraların sen kendini ne sanıyorsun süpermen mi? daha önce yok seni takip ediyorum diyerek üstü kapalı tehditlerr yapardın şimdi başka havalardasın sen gibileri bizim burada kuşları ürkütemez o yüzden iyisimi sen ense traşını göster ve geldiğin yere doğru koşar adım ilerle.Senin soyundaki pelikli,ler çok mu aydın? yobazın önde gidenleri unutma şeriatle yönetilen bir-

Yorumu oyla      54      52  
hulya 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:12

Türkler,Hz.İbrahim'in Musa soyundan gelenlerinde İsmail soyundan gelenlerinde anlattıkları dinleri beğenmiş benimsemiş olabilirler.Benim anlayamadığım Kral'dan daha kralcı olmanın türklere ne kazandıracağıdır.Bugün varlıklı Müslüman ülkeleri sermayelerini Türklere değil komik şekilde bazılarının kötülemeye çalıştığı ülkelere emanet etmiştir.

Yorumu oyla      55      49  
hulya 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:06

Silivri'de görülen dava'ya Ergenekon adı verilmiştir.Bir türk böyle bir adı hapsetmek için veremez.Veriyor ve benimsiyorsa türkleri savunmaktan bahsedemez.

Yorumu oyla      55      49  
hulya 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:04

En son haberlere göre ABD ve Bob Eşbaşkanı küsmüş diyorlar, görüldüğü gibi fanatikler birbirlerini yiyorlar.

Yorumu oyla      55      50  
FRONTAL 30 Ekim 2013 Çarşamba 13:00

Anca gidersin basel. Aklınca imalı sözlerle neyi kast ediyorsun? Müsliman kardeşlerimize ettiğiniz zulümlerin hesabını fazlasıyla ödüyeceksiniz. Sizler türkün gücünü, imanını eni sonu göreceksiniz. Türkiye artık eski Türkiye değil bunu kafanıza sokun. Cehenneme kadar yolun var! Allah'ın gazabı üzerinizde olsun. Senden korkanda senin gibi olsun basel!

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 12:51

TÜRKİYE Özdil anlayışını aştı...Atık bu ülkede vatandaşı sağ sol diye laik antilaik diye sokağa düşürmek zor...TEK başına bir kesim var polisle devletle çatışan bunlar kullanılan mezhepçiler aslında o mezheple de ilgileri yok..ve ENGEREK -KON un uşakları...

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 12:32

Dediğim gibi.Elde sineklikle dolaşmaktan daha önemli işlerim var.Sizleri şimdilik başbaşa bırakıyorum.Aynen Suriye,Mısır ve diğer İslam ülkelerinde din kardeşlerinizi başbaşa bıraktığımız gibi.Ne de güzel örnekler sunuyorlar hoşgörüden,değil mi?-Başbakanınız gibi boşu boşuna da Musa'yı falan çağırmayın.O çağırdı da ne oldu.El Kaide,El Nusra,Hizbullah geldi Musa yerine.Hayrını görün!-1897Basel

Yorumu oyla      54      50  
FRONTAL 30 Ekim 2013 Çarşamba 11:47

İşte bu kadar. Artık millet bu tür dolmaları yutmuyor. Ülkemde böyle bilinçli insanları görmek bana umut veriyor. Ve 1897 basel burda boş laf salatasından başka yaptığın bişi yok. Bazı misafir rumuzlu arkadaşlarıma duyarlıkları için çok teşekkür ederim. Ayrıca senin merhametine değil hiçbir şeyine ihtiyacımız yok. Ve bir hatanı düzelteyim ebu lehed değil ebu leheb. Sen sadece kendini kuru fasulye gibi nimetten sanıyorsun. Ne demişti Totem marş marşı istikamet İsrail .

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 11:17

Yılmaz ÖZDİL MARAMARAYDAN geçmem yüzerek geçerim yine geçmem ,demiş...Bu da bir bakış açısı:))))))) ADAMIN görevi cilala PARLAT postalı HASDALI OLUNCA BAKIŞI DA BU OLUR...

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 11:17

Yılmaz ÖZDİL MARAMARAYDAN geçmem yüzerek geçerim yine geçmem ,demiş...Bu da bir bakış açısı:))))))) ADAMIN görevi cilala PARLAT postalı HASDALI OLUNCA BAKIŞI DA BU OLUR...

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 11:11

1897 BASEL'e: Arap mısın, Mardinlimi MAlatyalı mı telawiwli mi bilemem ama İSrail için şu realiteyi unutma: İSRAİL BİR İNGİLİZ PROJESİDİR...ONLARIN imkânlarıyla kurulmuştur....Bu bir İNGİLİZ PROJESİYDİ VE PROJE GÖREVİNE UYGUN BÜYÜDÜ...İslam ülkeleri sömürülürken başlarına KANLI DİKTATÖRLER GETİRİLİRKEN VE DARBELERLE AYAKTA TUTULURKEN BU PROJE SEMİZLENMİŞTİR...İSRAİL KURULURKEN BİZDE DE bir GAZETE KURULMUŞTUR...

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 11:00

Türkiye'de insanlar; yıllarca üniversite kapılarında ağlatılan kurumlardan gerekçesiz atılan fişlenen insanlar kazandıkları hakları artık BALYOZLA geri vermezler sayın TURAN. Bence siz de açığı kapalısı el ele bu güzel fikri hür vicdanı hür Türkiye için birleştirici yazılar yazın. Ajitasyon kolaydır ama halk katında da HAK katında da VEBALİ vardır...KARDEŞLİĞİ teşvik varken karşılıklı saygıyı teşvik varken...Türkiye Çetin DOĞANIN BALYOZU altında sahte PALALAR gölgesinde kalamaz.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 10:50

SATIN RAHMİ TURAN SÖZCÜDEKİ BUGÜNKÜ YAZINIZI okudum...Gazetenizin Marmaray açılışını verişi de HAYDAR BAŞIN VE PKK'nın yayın organlarıyla bekaa vadisi GÜL satıcısı PERİNÇEĞİN Aydınlığıyla aynı...Sizlere göre asırlık bir rüyanın gerçekleştiği TÜRKİYE BATIYOR.APOYA GÜL VEREN İÇERDEKİ MAOCU adamla NEW YORK TİMES DA AYNI FİKİRDE...DEĞİŞİMİ GÖREMİYORSUNUZ...KİMSE bunlara BATTIK BATIYORUZ LAFLARINA PRİM VERMİYOR....

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 10:38

Nickinizle her tür renge girersiniz Yahudi veya Arap olmak veya şaman olmak değldir önemli olan insanlara gerçekten saygı ve sevgi duymaktır...YAHUDİ OLUP ABD'DE VE iSRAİL'de kanlı politikaları protesto eden Yahudiler yok mu? VAR.HER YERDE İYİLER VE KÖTÜLER VAR...BURADA BASEL nicki kullanan kişiye değil sadece sözüm...Ayrıca BASEL NİCKİ BANA İNANDIRICI GELMİYOR MALATYA YÖRELERİNİ HATIRLATIYOR...BASEL ŞU TOSUNUM HİTABINI BİR BIRAK...

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 30 Ekim 2013 Çarşamba 10:18

Sayın1897basel, Totem bey frontal hanım bu sitenin en dişli 2 yorumcusu. Ve adamına göre, kişiye cevap vermesinide çok iyi bilirler. Frontal hanım söylediklerinizin tam aksine, dinine , ceddine , vatanına Sadık , vatansever ender kadınlarımızdan biri. Siz elinizde sineklikle gezersiniz onlar ellerinde rpg 7 ile gezer. Aranızdaki farkı anlıyabildinizmi?

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 29 Ekim 2013 Salı 18:13

elif yerine ALEF KAF YERİNE KUF, İBRANİ ALFABESİ BÖYLEDİR...ARAPLAR YAHUDİLERLE AMCA ÇOCUKLARIDIR.HRİSTİYANLAR hitler... ÖNCE ONLARA ZULMETTİ.SONRA ARAP COĞRAFYASINDA MÜSLÜMANLARA KARŞI BUNLARI DESTEKLEDİ KULLANDI GELiŞTİRDİ. ABD ONLARIN SERMAYESİYLE KUŞATILDI..ASLINDA ABD SİYASETİNE KARŞI OLANLAR KİME KARŞIDIR BİR DÜŞÜNÜN...YANİ GERÇEKLE GÖLGENİN FARKI ...ONUN İÇİN NEW YORK TİMES SİLİVRİYİ SEVER....SHALOM, selam ne farkı var..fanatikler böyledir birbirini yer durur.Buradaki de bize hava basıyor

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 29 Ekim 2013 Salı 17:06

Sizler gibiler çok.Uğrasamam..Elde sineklik dolasmaktan cok daha önemli seyler de var bu hayatta benim icin.Benim vatan,bayrak aşkım gibi.Ne demek istedigimi anlamaya çalışmayın.. Ne de olsa yağan yagmurda dervişlerle elele yürüyebilmeniz gerekli,ıslanmanız icin…İçeriksiz ve saçma sapan yorumlarınızla cehalet,cehl-i mürekkep ve tecahül-ü arifane durumlarının halli müşkül bir karışımını sergiliyorsunuz.İzan ve insaf dileklerimi sunuyorum her ikinize de.-1897Basel

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 29 Ekim 2013 Salı 17:04

Merhametli anıma denk gelmis,daha önceleri cevap yazmış idim ikinize de.Neden uzatmadığımı “Allah’tan ümit kesilmez” diye düsünerek çakozlarsınız zannetmistim..Ümitsiz vakalarin bile arasıra lafı, alıştıkları yerden değil,kısa kontak yaparsa eğer Allah merhameti akılları ile anladıklarını bir yerde okumuştum.Sizlerde durum biraz vahim galiba. Cünkü,sizlerin kesilecesi kelle kısa kontak sersemlemeden önce beni “Hizaya getirdim” sanmış,daha sonra devre kesilince kendi cücüğüne inanamamış,şimdi bir daha yazmışsınız..

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 29 Ekim 2013 Salı 17:02

Depremlerin sebebini yarı çıplak gezen kadınlarla ilişkilendiren görüş ile sizlerin görüşü arasında,bence hiç bir fark yok.Beyinsel kıvrımlarınızın en ücra köşelerini süsleyen bu tip çarpıtılmış düşüncelerin hakkında tartışmaya girmek ise zaman kaybından öte bir şey olamaz…Günceli delip harflerle santranç oynamak var iken,futuhata başlamanın sebebi hor görülüp,itilip kakılmak,ezilip çile çekmek için mi?-Orgazm mı oluyorsunuz böylelikle.

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 29 Ekim 2013 Salı 16:58

İşte sizin ile bizim aramızdaki vatanseverlik farkı yada sevdiğimiz vatanların farkı:) Cumhuriyet tarihinin 2002 ye kadar olan bölümünde yapılan duble yolun 3 katı 11 yılda yapıldı Hızlı tren,Marmaray gibi projeler hayata geçmiş dünyanın enbüyük havalimanı başlanıyor,Kanal İstanbul,3. köprü Nükleer santral ve İstanbul İzmir arasını 3.5 saate indiren otoyol projeleri gerçekten bu hükumet hiçbirşey yapmıyor İnsafınız kurusun diyeceğim ama olmayan şey kurumaz ki! siz hala palavralar atın.

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 29 Ekim 2013 Salı 16:57

Keremine kurban olduğum Allah’ım,özene bezene ne tosuncuklar yaratmış.Onca kafa kesen Abu Lehed,Ebu Cehil gibileri yetmedi,bir de Totem gibi,Frontal gibi gibi ameli geri kalmış,nesebine soyuna ihanet etmişlere kalır mı ki bu dünya.Her türlü lanetli gelişmelerin ardında yahudileri görmek bunlara has bir amentüdür. Dünya görüşü sabitleşmiş ve tek bir yöne kilitlenmiş beyinleri manipüle etmeye çalışmak pek de geçerli olmadığını bildiğim gibi,bilgiye dayanmadan,gerçekleri reddiyecilik kisvesine bürünerek yapılan her türlü analizin ve tek taraflı eleştirinin de aslında gizli hayranlık olduğunu da bilirim.Amerika’yı yeni baştan keşfetmeye gerek yok.-1897Basel

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 29 Ekim 2013 Salı 16:54

Bu arada bu temel fıkrasını daha önce ben anlatmıştım:) Neyse Ne yaptı ise iki ayyaş yaptı demiş yazar Ülkemizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal bu halkın kalbinde herzaman minnetle yer alacaktır Atamı sakın kendi iğrenç emellerinize kalkan yapmaya kalkmayın vee bugün Marmaray projesi açılışı yapıldı! Asrın projesi,Mühendistik sınırlarının zorlandığı proje,dünyada ilk bu sözler ationel geographic in belgeselinde kullanılan sözler ama sizler eminim ki bir facia yaşansın diyer dua ediyorsunuz-

Yorumu oyla      53      50  
FRONTAL 29 Ekim 2013 Salı 16:09

Senin ismin beni ilgilendirmiyor basel. Bilmezmiyim basel o hikayeyi işte bizde bu yüzden senin gibi eşeklerin bu ülkeye zarar vermemesi için buradayız yabasel Arapça'da biliyorsun demek Arapça bilmemen ayıp olurdu zaten. Kanlı ellerinizi Filistin'in üzerinden çekmediğinize göre onlarında dilini bilmeniz şart tabi! Ve Hülya yani sana diyecek söz bulamıyorum! Basel'e şu konuda hak veriyorum; bu ülkede Hülya senin gibi güdülecek koyunlar olursa güdmwk için gelende çok olur! Kendine gel bence.

Yorumu oyla      53      50  
Misafir 29 Ekim 2013 Salı 14:23

“Bu sitede neden sürekli anormal insanlara tesadüf ediyorum” dedin ya Totem.Çağırışım yaptı.-Temel otobanda ters yola girmiş arabayı sürüyor.Ters yolda olduğundan tüm arabalar üstüne üstüne geliyor.O anda radyodan bir anons..”Dikkat,dikkat.12 nolu otobonda bir deli ters yolda gidiyor.Sürücülerin dikkatine”-Temel kendi kendine..”Ne bir delisi ulan,binlerce deli ters yolda” diye mırıldanmış.-1897Basel

Yorumu oyla      59      55  
Misafir 29 Ekim 2013 Salı 13:47

İşiniz yoksa kayısı ve şeftalisever vatandaşın attığı değişik nicklere cevap yazar durursunuz...BU zata bir sorun kullandığı yüzlerce nickten hangisi aklında baltacı mı alemdar mı,hamit mi xli fiksli olanı mı ...ADAM insanlarla kafa buluyor...Ciddiye alan kendini yıpratır...

Yorumu oyla      60      50  
Misafir 29 Ekim 2013 Salı 13:38

Bir de arapçayı nasıl bildiğimi bir bilsen,kafayı yersin FRONTAL.Türkçemden çok daha iyi..Karpaz'ın hür eşekleri hikayesini bilir misin?-1897Basel.Bu da adım ve soyadım..שלמה חיים

Yorumu oyla      61      51  
FRONTAL 29 Ekim 2013 Salı 13:19

Dost? Türkiye'ye mi, yoksa ortadoğuyamı? Türkün Türk'ten başka dostu yoktur. Ve biliyormusunuz rahmi bey gibi , yazarlar sözde aydınlar yüzünden, nerde ise atamdan soğuyacağım. Elinizi çekin ülkemden ve atamı daha fazla incitmeyin, peki sen basel müsliman mahallesinde salyangoz satmanın ne demek olduğunu biliyormusun? Umarım biliyorsundur, ve ona göre attığın adımlara dikkat edersin. Bu ülkenin sizlere ihtiyacı yok.

Yorumu oyla      55      57  
FRONTAL 29 Ekim 2013 Salı 13:12

Şu laf cambazınada bakın :) güvercinle santranç oynamak, buradaki güvercin olarak kendini ima ediyorsun galiba? Fakat şunu unutma basel ben kuş kadar beyni olan insanlarla santranç oynamam! Ve asla öfkeme esir düşmem. Rahmi bey ile aynı düşüncede olmanın nesi tuhaf demişşin. Rahmi bey bu ülkede yaşıyor, fakat bu ülkenin ceddine, dinine, örf ve adetlerini sevmeyen küçük ve hor gören biri. Aynı düşüncede olmanız bu yüzden üzücü söyle bakalım basel İsrail ağababanız amarikadan başka hangi ülkye-

Yorumu oyla      55      58  
hulya 29 Ekim 2013 Salı 13:07

Türklerin,İbrahimi dinlere sonradan geçtiğini kimse unutmasın.Burada Basel rumuzu ile yazan kişiyi dininden ötürü köşeye sıkıştırmak türklerin haddine değildir.Türkler İbrahimi dinlerde yeterli olduğu konusunda havada kuş gibi uçsa dahi ne yahudileri,ne hıristiyanları nede arap müslümanları ikna edemez.En nihayetinde onlar birleşip "bizim size öğrettiğimiz ile bize trip yapma,otur oturduğun yerde" derler...

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 29 Ekim 2013 Salı 13:06

Kendi iğrenç çıkar ve emelleri için kullanmasıdır.Tarihe kadar gitme günümüzde cinayetler işleyip çocukları öldüren katillerin ne benim tarihime nede devletime laf söylemeye hakları yoktur! Haa bu arada Güvercinle santrenç muhabbetleri yapıp ulvi felsefe yaptığını zanneden bir hödüksün sadece. Bu ülkede ne olacağı sadece bu ülke halkını ilgilendirir. veee senden gerçekten sıkıldım senin gibi çapsız tosbaa larla zaman kaybedemem. sana Marş marş dedim ne o İsrail istikametini beğenmedin mi:)

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 29 Ekim 2013 Salı 13:04

Cumhuriyet bayramı Türklerin istiklal bayramıdır gülüm ve İsrailli yahudileri hiç ilgilendirmez bence siz kendi içinizdeki tarikatlere ve aşırı dinci yobazlara bakın kendi bakanlarını ölümle tehdit edecek kadar çirkinleşebiliyorlar İsrail Şeriatle yönetilen bir ülke sen git kendi ülkene düzen ver tarihe gelince tarihte birçok kez lanetlenmiş birilerininin benim tarihime dil uzatması ilginç Bugün dünyada terör kan ve ölümün sebebi senin devletin ve ırkının kapitalizmi ve emperyal yapıyı-

Yorumu oyla      53      55  
Misafir 29 Ekim 2013 Salı 12:25

Ülkende KİPADAN vatan sevgisi öğren....

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 29 Ekim 2013 Salı 11:55

Cumhuriyet Bayramı Totem,cumhuriyetle hesaplaşanların bayramı değildir.Asla da olmamıştır.Cumhuriyet M.Kemal Atatürk'ün izinde yürüyenlerin bayramıdır,meczupların ve dervişlerin değil.Hem M.Kemal Atatürk bu Cumhuriyeti senin gibiler için kurmadı,senin gibilere rağmen kurdu ve sonsuza dek deyaşayacaktır.Asla şüphen olmasın.Hilafet hayallerin bir başka bahara.-1897Basel.

Yorumu oyla      66      52  
Misafir 29 Ekim 2013 Salı 11:50

Aklın yolu birdir derler FRONTAL.Din,dil,ırk,köken,cinsiyet farketmeksizin aynı dünya görüşüne sahip insanların birbirlerini desteklemelerinin nesi tuhaf.İşte güvercinle santranç oynamanın bedelidir bu eleştirin.Bilir misin güvercinle santranç oynamanın sonucunun ne olduğunu?-1897Basel

Yorumu oyla      64      52  
Misafir 29 Ekim 2013 Salı 11:48

Pangram cümlelerini çağırıştıran suçlayıcı cümleler.Bilinç altında yeşererek büyümüş yaşamlarının bir parçası olmuş dirençlerin ve korkuların tozlu örtüsünü bir türlü aralayamayan,kimlerin yazdığı belli olmayan tarihlerinin fantom gibi peşlerinde olduğu santranç meraklısı güvercinlerin gerçeklerle hayaller arasında debelenip durmaları adeta Alis harikalar diyarından örnekler sunmakta.+

Yorumu oyla      62      51  
FRONTAL 29 Ekim 2013 Salı 10:21

Günaydın arkadaşlar, dün acil bi işim çıktı siteyi takip edemedim. Ben yokken çok şey olmuş. YaZık hepsini kaçırmışım. Ooooo kimleri görüyorum, rahmi beyin sıkı dostu Basel'de burdamış. Ne o basel yine kaşıntınmı tuttu:) atışmalara başlamışşın totemle. Rahmi bey, sizi kendi ülkenizde yaşıyan bir türkün değilde, Bir yahudinin desteklemesine ne diyorsunuz? Bu sizi üzmüyormu? Ki bu Yahudi nasıl eğitilmişşe türkçeyi anadili gibi biliyor. Basel bence git kendi çöplüğünde öt...

Yorumu oyla      59      61  
TOTEM 28 Ekim 2013 Pazartesi 23:59

Bir deyim vardır güzel türkçemizde pabucumun kenarı diye:) Ütopya değil istediğin an reelize edilebilir! Boydan bahsetmişken nedense hep cücelerde boy kompleksi vardır:) Senin shalom yada selam yazman zerre umurumda değil tıpkı senin hükmün gibi Bu ülke ve bu ülke topraklarında yaşayan insanlar binlerce yıldır hükmetmişler daha dün devlet olup kendini alemi cihan sananlara pabuç bırakmazlar gülüm.sen kendi kum havuzunda oyna şimdi istikamet İsrail marş marşşşş.

Yorumu oyla      56      65  
Misafir 28 Ekim 2013 Pazartesi 20:22

Hamamdan peştamalsiz kaçma söylemin ne de güzel olmuş.Kimliğini yansıtıyor adeta.Ütopya dahi olsa,hayali cihan eder de düşüncen,senin boyunu aşar Totem.Bu ne menem bir misafirdir ki,bu denli densiz ola diyeceğini bile bile yazdım vesselam.Mutlu olman için,Shalom yerine Selam ve dua ile.-1897Basel

Yorumu oyla      64      53  
TOTEM 28 Ekim 2013 Pazartesi 19:41

Vallahi Arkadaş aslında bende sana yazmadım ama saatlerle ilgili teknik bir arıza oldu:) yoksa senin yazdığın yorumun iğneleme olduğunu anladım ancak yorum çıkınca saatlerin yanlış olduğunu bende farkettim ama yapacak bir şey yok:)zaten merak etme anlayan anladı ben o vatandaşın hamamdan peştamalsiz kaçtığını biliyorum...

Yorumu oyla      55      59  
Misafir 28 Ekim 2013 Pazartesi 18:56

TOTEM esprinin muhatabı senin yazarın fedaisi dediğin adam ...Neyse EDİTÖR beni doğru anlamıştır...Herkese Allah'ın selamıyla ...Bu aziz millete.Bin yıldır Müslüman şu vatana Allah huzursuzluk kardeş kavgası göstermesin bunun için derin planlar yapanların planlarını başlarına dolasın.Birbirimize sevgiyle insanca bakmayı nasip etsin Yok yokken Var olan varlığın Sebebi (cc)

Yorumu oyla      60      54  
Misafir 28 Ekim 2013 Pazartesi 18:45

TOTEM yazılan shalom yorumunu anlamamışsın...Burada herkese maaşlı maşa diyen kişi yorumun muhatabı.Baselin ilk yorumunu okursan ne denilmek istenildiğini anlarsın...Sana da izah edeceğim aklıma gelmezdi.Çat diye çatlamak üzereyim:)

Yorumu oyla      54      50  
TOTEM 28 Ekim 2013 Pazartesi 18:26

Yok yaa utanmayın artık maskeleri çıkartın ve hepiniz shalom yazın en azından ikiyüzlü olmak zorunda olmazsınız hadi hadi bu kadar kasıp kıvırtmak yormuştur sizi hadi gerçek yüzünüzü ortaya koyup niyetinizi itiraf edin de rahatlayın.

Yorumu oyla      53      60  
Misafir 28 Ekim 2013 Pazartesi 18:05

Bir yorumcumuz selam yazmış ne güzel ben de ondan esinlenip ülkemin insanlarına kurumlarına selam yazayım : Selam Harun selam Soner SELAM İLKER SELAM Nejat selam oda tv selam Silivri selam Aydınlık selam SELAMİ...

Yorumu oyla      58      50  
TOTEM 28 Ekim 2013 Pazartesi 17:52

Enteresan Sayın yazarın İsrailli fedaisi yine ortaya çıkmış! Sayın yazar ile ilgili gözlem ve tespitlerimi destekliyor adeta bu arada Cumhuriyet bayramı Türk ulusunu bayramıdır.

Yorumu oyla      54      61  
TOTEM 28 Ekim 2013 Pazartesi 17:49

Bu sitede neden sürekli anormal insanlara tesadüf ediyorum!15.47 ne diyorsun Lütfen omuzlarının üzerindeki saksıyı sıcak tut rüzgarda kalma bak dikkat etmeyince üşütüp saçmalıyorsun :) Hamam veya tellaklarla ilgili nahoş bir anıon mı var? Bize Shalom deme biz selam diyoruz senin selamınıda istemiyoruz. Maaşlı demişsin enteresan başka ülkelerden gelip burada fedailik yapmak için sanırım sen maaş alıyorsun. Ama lütfen herkesi kendiniz gibi sanmayın bizler sizden birkaç gömlek daha insanız...

Yorumu oyla      53      58  
Misafir 28 Ekim 2013 Pazartesi 17:27

15.10 Bay Basel kibar ifadelerinizle biz aynı yerdeyiz. Meraklılara NOT:1897'de Basel'de büyük bir SİYONİST organize yapılmıştır...Bu nicki kullanan ASİLZADEMİZLE İSLAM öncesi TÜRKLÜK dönemi hayranı vatandaşımızın birçok fikrinin örtüşmesi ne gozel değil mi? SHALOM yazarım shalom SONER..ALEyKOM SALAM (yiyecek değil bu selamın salamı:))1952-4

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 28 Ekim 2013 Pazartesi 15:47

Kağızman- 1667 Nizamettin- SHALOM Yazarım shalom Totem ,Hulya ve diğer yorumcular ben her şeyin doğrusunu bilen BASELLİ Nizamettin.Baktım hamam aynı ben de size hava olsun diye tellaklar dedim..Bu güzel hitap size yabancı gelmiştir:)))) ÇOKTANDIR BU NİCKİ kullanmadım... Siz de beni tanımadınız:))))))) Sizi gidi MAAŞLI maşalar...BEN NE DEDİM YA...

Yorumu oyla      57      50  
TOTEM 28 Ekim 2013 Pazartesi 15:13

Hülyanın anlayamadığım birçok yorumu oldu ancak burada bir gerçeğe parmak basmış!Mit 1970 lere kadar CIA nın kolu gibi onun emrinde çalıştı sonrasında ise istihbaratlarını Ankaradan önce Telaviv ile paylaştı şimdi dünyadaki bu Mit ve Hakan Fdan feryatlarının sebebi de artık Mitin Sadece Ankara ya çalışması.Ve eğer tam bağımsız olmak istiyorsan bunu lafla yapamazsın kendi teknolojini geliştirip kendi silah sanayini geliştirerek kendi teknolojini kendin üreterek yapabilirsin. Hülya ya katılıyorum.

Yorumu oyla      53      58  
Misafir 28 Ekim 2013 Pazartesi 15:10

Maaşallah herkes bıraktığım yerde.Aynı tas,aynı hamam.Tellaklar da aynı olduğuna göre,bana söz düşmez.Shalom sevgili R.Turan.Yolunuz açık ve aydınlık,zorluklarınız kolay ola.Cumhuriyet bayramınızı yürekten kutlar daha nice mutlu bayramlar dilerim.-1897Basel.

Yorumu oyla      59      51  
Misafir 28 Ekim 2013 Pazartesi 15:03

Yarın Maramaray açılıyor hanımefendi (HULYA) don lastiğini ABD veriyor diyor....İlkokulda şiirlerini ezberlemiş çocuklar gibi..Çuval geçtiyse geçirmeselerdi başlarına BURADA MİLLETE ACIMA YOK TEPELEME VAR DİYE EFELENMEK KOLAY...HULYA :))

Yorumu oyla      58      52  
Misafir 28 Ekim 2013 Pazartesi 14:21

Osmanlı tarihinde Belediye hizmetlerini ilk olarak İzmir'de liman olduğundan tüccarlar rahat etsin diye yabancıların baskısıyla olduğunu biliyormuydunuz? İstanbul'a yatırımlar vatan sevgisinden yapılıyor öylemi?

Yorumu oyla      54      49  
hulya 28 Ekim 2013 Pazartesi 14:05

Biliyorsunuz ülkemiz bir çuval olayı yaşadı,orada ABD askeri Türk Askeri'nin başına çuval geçirip "Donunuzun lastiğini bile size biz gönderiyoruz." dedi. Donumuzun lastiğini bile dışardan alacak kadar bizi dışarıya muhtaç eden, bizi yönetenler değilmi?

Yorumu oyla      59      50  
TOTEM 28 Ekim 2013 Pazartesi 14:02

Var eskiden lüks sayılan havayolu seyahati artık halkın ulaşım aracı haline geldi yatırımlar üstüste geliyor.Yazar taviz veriyoruz demiş! sanırım bir yıldır şehit haberi gelmemesinden rahatsız olmuş!Bölgeden gelen en baba haber Pkk nın balık tutmaya gidenleri dövmesi!Sayın yazar siz bu ülkeye ve bu ülkenin halkına bağlı değilsiniz ve başkalarının çıkarlarının savunuculuğunu yapıyorsunuz ancak artık bu ülkede bu emelinize ulaşamayacaksınız. Allah bu ülkeyi başka ülkelere hizmet edenlerden korusun

Yorumu oyla      53      58  
TOTEM 28 Ekim 2013 Pazartesi 13:59

Sayın yazarın makalesi size ne anlatıyor? Hiçç.. Boş lakırdı,Atatürk ü kalkan yapıp yine palavralara ve hamasi tavırları gölgerleme çabası. Yarın marmaray açılıyor,Raylı sistem çok ama çok büyük bir gecikme ile artık egemen olmaya başladı Üçüncü havalimanı ile de dünyanın ulaşım merkezi olacak marmaray sayesinde asya ile avrupa arası demiryolu ağı ilede birleşti yani paristen Pekine trenle gidişin yolu açıldı inşallah Kanal İstanbul projeside gereçekleşir. Neredeise tüm illerimizde havalimanı-

Yorumu oyla      53      57  
hulya 28 Ekim 2013 Pazartesi 12:42

12:33 Boş yazıyorsam okuma beni...

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 28 Ekim 2013 Pazartesi 12:33

Hülya hanım, bu sitede sizden başka alakasızyorum yapan yok. Yani Nedemek istiyorsunuz? Mit hangi tarihe kadar ABD sen maaş alıyormuş. Frontal hanım ülkenin sırtından. Geçinip ülkeyi başka ülkelere peş keş çeken komutanları söylüyor, sizde mitin ABD ye para karşılığında ülkenin bilgilerini sattığınmıı söylüyorsunuz? Eğer niyetiniz bu ise frontal Hanım'da askeriyenin Türkiye'yi sattığını delillere açıklıyor. Sırf frontal Hanım'a muhalefet olacağım diye ne kadar boş yorum yaptığınızı biliyormusunz

Yorumu oyla      57      54  
hulya 28 Ekim 2013 Pazartesi 12:28

Maaşını bu ulusun ödediği kişiler, maaşları kesilince mıhlanmış gibi burada kalırlar maaşını sen ödemiyorsan onları kontrol etmen güç,hatta imkansızdır..

Yorumu oyla      55      50  
hulya 28 Ekim 2013 Pazartesi 11:57

Frontal maaş'dan bahsetmişsiniz Mit'in maaş'nı belli bir tarihe kadar ABD'nin ödediğini biliyormusunuz? Yani demem o ki maaşını senin ödediklerinden korma! Maaşını senin ödemediklerinden kork bence...

Yorumu oyla      58      50  
FRONTAL 28 Ekim 2013 Pazartesi 11:36

Yapanları savunmayın sayın Turan.gerçekçi olun .

Yorumu oyla      54      54  
FRONTAL 28 Ekim 2013 Pazartesi 11:33

yıllarca eğitenler,Baskınları görmemezlikten gelenler,Darbe zemini için PKK'yı İT gibi KULLANANLAR OLDUĞUNU Bilmelisiniz.Ben orduya PEYGAMBER OCAĞI gözüyle bakıyorum,İstiyorumki asker kardeşlerimin tırnağına zarar gelmesin Ordu bizim namusumuzun bekçisi...İstiyorumki çürükler temzilensin,Geçmişteki hatalar tekrarlanmasın.:MAAŞINI ÖDEDİĞİM GENERALLER,ULUSALCILAR İÇİN DARBE YAPAMAZ. bana DARBECİLERİ,ERGENKONCULARI,BALYOZCULARI,Halkı tepelemeye kalkanları,Heronları düşürenleri,Darbe planları -

Yorumu oyla      54      54  
FRONTAL 28 Ekim 2013 Pazartesi 11:27

Balyoz davasından hakkında tutuklama çıkınca :KOMUTANIMIZ PKK YARDIMIYLA YURT DIŞINA KAÇTI... Başabakana vatan satılıyor,Ülke elden gidiyor,İhanetle suçlayanlar bunları neden örtbas etmeye çalışıyorsunuz ?Hergün başbakan ülkeyi satıyor,PKK İLE İŞ BİRLİĞİ YAPIYOR... Vatana İhanet ediyor,palavrasıyla ULUSLACILAR,KEMALİSTLER,DİNSİZ LAİKLER yalan ve iftiralarla İNSANLARIN beynini neden yıkıyorsunuz?Yoksa Türkiyeyi MISIR yaparlar... Ülke satılıyor,Vatan elden gidiyor diyenlerin:GERÇEKTE PKK'yı -

Yorumu oyla      53      53  
FRONTAL 28 Ekim 2013 Pazartesi 11:21

Gediktepe baskını: 11 asker şehit. Baskın haberinin iki gün önce emniyet tarafından bildirildiği, baskını gerçekleştiren PKK’lıların 15 gün önce sınırdan geçerken heronlar tarafından görüntülendiği ortaya çıktı. PKK’lıları “çoban zannettik” diye açıklamasını yapıldı... Hantepe baskını:7 şehit. Baskının canlı yayında izlemesine rağmen, askerlere yardım gönderilmemesi.... Bunların yaşandığı dönemde buraların sorumlu komutanı:Tümgeneral Gürbüz Kaya..

Yorumu oyla      53      53  
FRONTAL 28 Ekim 2013 Pazartesi 11:18

İHANET NEDİR BİLİYORMUSUNUZ... Yıllarca İrtica palavrasıyla inançlı SUBAYLARI ORDUDAN ATIP: PKK'ya göz yuman,darbe planları yapan SUBAYLARI GÖRMEMEZLİKTEN GELMEKTİR... İŞTE VATANA İHANET TAMDA BUDUR... Aktütün baskını:17 asker şehit,hiç bir yardım gönderilmediği ortaya çıktı... Çukurca mayın patlaması: 7 asker şehit,mayın TSK ya ait olduğu ortaya çıktı..Gediktepe baskını: 11 asker şehit. Baskın haberinin iki gün önce emniyet tarafından bildirildiği, baskını gerçekleştiren-

Yorumu oyla      53      53  
FRONTAL 28 Ekim 2013 Pazartesi 09:46

Rahmi bey, inanın artık dikkat çekmiyorsnz alışmışlar yıllarca siyonist generaller sayesinde milyarlarca dolar yemeye..atatürk diye yırtınanlar ülkemizi dış tehditlere karşı Patriot füzelerini bile Batıdan dilenmeye muhtaç bırakmış...böylemi egemenlik..bağımsızlık olur...nihayet üretimde ortak olmak için balistik füze anlaşması yapılması için adım atıldı..Batı sömürü yapamadığı için ayaklandı..yok artık öyle eski türkiye..Türkiye inşallah uzay çağına böylelikle girecektir..hayırlı olsun..

Yorumu oyla      57      56  
Misafir 28 Ekim 2013 Pazartesi 09:06

Hep aynı korku pompalamaları ve Atatürk üzerinden vesayeti muhafaza....Görüntüde ATATÜRK asılda Egemen güçlerin çıkarları i.in devlet yıkılırsa vb. tehditler...BARIŞA değil ayrışmaya yönelik sözler...Çok tekrar edilmiş "Klasik" bir yazı.

Yorumu oyla      57      53  
Misafir 28 Ekim 2013 Pazartesi 08:55

Yine ajitasyon...Atatürk size benim üzerimden iktidarları yıpratın darbeler yapın köşeyi dönün mü dedi...Darbe yapanları alkışlayın benim adımı kullanıp yiyenlere sağır dilsiz ve klavyesiz kesilin mi dedi....Atatürk halkına balyoz indirenlerin SÖZCÜSÜ mü olun dedi...Kolayına geleni al ağam...

Yorumu oyla      57      53