YORUMLAR
Toplam 90 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 10 Mayıs 2011 Salı 08:52

AKP ile işim olmaz ve hatta taban tabana zıttım. Ancak ne olursa olsun milyonlarca insanın kararına saygı duymaktan da aciz değilim. Sırf benim gibi düşünmüyorlar ve benim kararım doğrultusunda oy kullanmıyorlar diye birilerine aptal yaftası yapıştıramam. bu ülke benim olduğu kadar onlarında ülkesi. birgün ortak noktada buluşacağımıza inanıyorum. Tüm çözümler çatışmadan doğar. Suların durulacağına inanıyorum. Bu hal beni korkutmuyor.

Yorumu oyla      24      11  
Misafir 4 Mart 2011 Cuma 03:16

evet hepimiz kaybettik.aşağılanan toplumun aşağılandığını bile anlayamayacak kadar aptal olmasından hatta ve hatta o kadar evlilik programı varken,abidik gubidik oyalayıcı tv programcıkları varken nereden duyacaklar yani

Yorumu oyla      19      11  
Misafir 2 Mart 2011 Çarşamba 21:12

darbukatör bayram ne de güzel söylemiş yazar.bundan ne bekelenirki zaten

Yorumu oyla      20      13  
Misafir 2 Mart 2011 Çarşamba 11:45

bence kazanan müjdat gezendir kaybeden türktime

Yorumu oyla      22      16  
Misafir 28 Şubat 2011 Pazartesi 13:28

ne zaman adam oluruz ,halka değer verdigimiz zaman,sanatçı oldugumuz zaman değil.

Yorumu oyla      25      14  
Misafir 27 Şubat 2011 Pazar 21:07

Sizce kaybetti yandaş medya olan siz. Ancak bana ve benim gibi düşünenlere göre ustamız sonuna kadar haklı.... Sizin tabiriniz ile KAZANAN...

Yorumu oyla      25      20  
Misafir 27 Şubat 2011 Pazar 11:51

dogru soyleyenı 9 koyden kogarlar.hayatında 1 kıtap ve gazete bıle okumayan halka boyle denır agzına saglık mujdat gezenın.

Yorumu oyla      28      20  
Misafir 27 Şubat 2011 Pazar 00:38

her geçen gün kaybeden gittikçe taraflaşan türktime ın kendisi oluyor.uzaklaşıyoruz ağır ağır

Yorumu oyla      23      12  
Misafir 27 Şubat 2011 Pazar 00:35

iyiki türk time da kaybetmişsin. hiç inme orada kal.biz kediye kedi deriz.biz türklerede sizi AB ye almıyacağız deriz.ama onlar hala AB masallarıyla kandırılırken ABD onları ortadoğuda müslüman coğrafyasına lider yapıyormuşşşşş.carrrtt.kendi ülkesinde emperyalistlere teslim olmuş iktidar koltuğunu ona borçlanmışlar otobandan başka iş bilmeyen onlarıda mühendislik harikasıyla göllere çeviren bu yollarla soyguncu emperyalistlere daha fazla benzin ve otomobil satışı sağlayan bu hükümet bide lidermi

Yorumu oyla      24      10  
Misafir 26 Şubat 2011 Cumartesi 18:10

libyayı karadenizde diye cevap verenler oy kullanıp yönetimi seçiyor.akp din ve sadaka yoluyla cahillerden oy alıyor.bunu eleştirenlerde millete saygısızlık yapıyormuş gibi medyada eziliyor.cahiller çok mu degerli sayın türk t. ve zihniyetindekiler.hadi o zaman doktor yerine üfürükçüye ,ögretmen yerine bakkal amcaya okutun çocuklarınızı.gelip iş istese yüzüne bekmeyacagınız adamlara oy yalakalıgı yapıyorsunuz.köşedeki bakkaldan gazete bile alsa bir şeyler bilir insan bunu bile yapmıyorlar.

Yorumu oyla      24      17  
Misafir 25 Şubat 2011 Cuma 12:35

Bir toplumun büyük bölümünün 'bidon kafalı' ve 'göbeğini kaşıyan adam'olduğunu açıklayacaksın ki insanlar çok fena kandırıldıklarının farkına varsın ve tokat gibi sözlerle uyansın ve kendine çeki düzen versin.

Yorumu oyla      25      10  
Misafir 25 Şubat 2011 Cuma 04:48

rahmetli aziz nesin'de sayın müjdat gezen'de sonuna kadar haklı.adamlar az bile söylemiş. daha bu akşam bir haber programının yaptığı ankette halkımızın büyük çoğunluğu hangi kıtada olduğumuzu bile bilemedi. bırakın bu insanların bilinçli siyaset yapmasını, kullandıkları oyların geçerliliği bile tartışılır. sanki başka dünyada yaşıyorlar.insanlarda sorgulama mantığı gelişmemiş ki. ne versen onu yiyor giyiyor.o nedenle sayın müjdat gezen ve onun gibi düşünenler her zaman kazanan olacaktır.

Yorumu oyla      25      19  
Misafir 25 Şubat 2011 Cuma 00:51

Müjdat gezen çünkü.. bütün dünyanın bilip bizim bilmedimiz aptal oldumuz gerçegini yüzümüze vurdu için..

Yorumu oyla      25      11  
Misafir 24 Şubat 2011 Perşembe 16:52

memleketi degerlerini akp n.n üç kuruşa sattiginı görmemekde iasra etmenin tek bir cevabı olabili bi şekilde böyle olmamlı bu adamlar camide ön safda adam kandırmak için namazada duruyorlardır kesin müjdat gezene katılıyoru benim gözümde kaybeden tarafda degil kendisi

Yorumu oyla      28      11  
Misafir 22 Şubat 2011 Salı 22:12

Mujdat Gezen gibi dusunenler kaybetmeye mahkum Cunku halk artik uyandi uyuyan lar bidon kafali diyenlerdir Saygilar

Yorumu oyla      28      24  
Misafir 19 Şubat 2011 Cumartesi 12:46

söğlediğini bari inkar etme senen anlatmak istediğin anlayanlar için doğru olur ve anlamaynalr için anlaşılmaz olur sen chp düşmanısın çünkü chp seni sinin dilinden anlamayan az okumuş ve fakirleri senin sözlerini anlayamadı ve chp ye zarar verdin senin af etmiyorum elini ayağını cak o partiden lütfen c.d.adına

Yorumu oyla      19      18  
zeki çetinöz 18 Şubat 2011 Cuma 15:34

satılmış biri olmak nasıl birşey kendini kanuni sanan sadakacılar bugünlerin yarınlarıda var u n u t m a y ı n ?

Yorumu oyla      33      11  
Misafir 17 Şubat 2011 Perşembe 12:53

hiçbir zaman komedyen olamadı,devride bitti ama bunu kabullenemiyor,30 sene önceki filmleri başka film olmayınca insanlar izliyırdu ama artık kriterler var ve olmuyor son sinema filmi ne oldu 3 milyon izleyiciyi sinemaya çekti mi,

Yorumu oyla      46      31  
Misafir 17 Şubat 2011 Perşembe 09:44

Asıl elit tabakanın birçoğu hiç bir bilgi birikimine sahip değildir. tek bildikleri hangi restoran daha kaliteli ve daha güzel manzaralı, hangi makyaj malzemesi daha uygun, bu sene ne tür şeyler moda, nelerin modası geçmiş vs.. ayrıca çoğu, başlarındaki yöneticileri bilmekten aciz; örneğin bi spiker sokak sokak yaptığı röportajla da bunu ispatlamıştır... kimse şu veya bu demesin her kesimin cahili ve bilgilisi elbet vardır. önemli olan bu kesimler memnun edip onların beğenisini kazanmaktır...

Yorumu oyla      33      20  
Misafir 16 Şubat 2011 Çarşamba 11:47

Yahu adam "%60 benzetmesini ben değil Aziz Nesin yaptı ben daha fikrimi söylemedim bile" dese de kimse duymuyor. Allah aşkına, bir kanalda gazeteci sokakta çevirdiği vatandaşa soruyor: referandumda oy kullandın mı? "evet" neyi oyladık "bilmiyorum", milli marştan tutun yönetim biçimine, B.Bakan'dan C.Başkanına kadar isimleri karıştıyor ve en çok tanıdıkları ise futbolcular. Sizce bu gibi örnekleri topladığımız da oran kaç çıkar acaba? Bence A.N. az bile söylemiş. Kazanan GEZEN' dir.

Yorumu oyla      40      21  
Misafir 16 Şubat 2011 Çarşamba 00:34

seviyorum seni müjdat gezen

Yorumu oyla      35      41  
Misafir 15 Şubat 2011 Salı 17:28

Ayı oynatıcı baryam bey,sen o işi de yapamıyordun.Beceremediğin o rollerle sen kendini sanatçı kabullendin ya ,sana helal olsun. Terbiyesizlik yapma, sayelerinde ekmek yediğin ayı oynatıcılarına saygın varsa.

Yorumu oyla      52      25  
Misafir 14 Şubat 2011 Pazartesi 15:09

insanların gercekten kendılerını tanıtmaları hicbir sekılde lanse edılmelerıne benzemıyormuş.atalarımız ne güzel demişler "ınsanlar kıyafetlerıyle karsılanır,fıkırlerıyle ağarlanır."elıt olan kesıme son bır söz"sızlerı ancak yalancı fransız burjuvazisi paklar" gulseren kalebası

Yorumu oyla      25      22  
Misafir 14 Şubat 2011 Pazartesi 12:11

Kaybeden Müjdat Gezen demişsiniz,neye ve kime göre kaybeden,Gezen asla bir kaybeden değildir halkın gözünde,Müjdat Gezen kendine ben sanatçıyım diyen ve ortalıklarda gezenlerin örnek alması gereken özel bir insandır,Gezen soyadı asla unutulmaz ama diğer sanatcıçıklar hatırlanmaz,iktidarın gözüne gireceğiz diye böyle saygın bir sanatçıya asla kaybeden diyemezsiniz ve köşenizde de bu şekil de haber veremezsiniz,asıl kaybeden bu sitenin editörüdür.B.bakan hayırcılar darbecidir derken nerdeydiniz.

Yorumu oyla      38      42  
Misafir 14 Şubat 2011 Pazartesi 08:29

doğru söze ne hacet.. %60 olmalıydı..bu millete bu yönetime müstehak!..

Yorumu oyla      31      16  
Misafir 14 Şubat 2011 Pazartesi 02:15

müjdat gezen son aylarda iyice meydanı boş bulmuştu! ama Allah diline dolandırdı işte,onu oralara getirirken sinemada gırgırıiye filmine yığınlar gelirken iyiydide şimdimi aptal ve cahil oldu halkımız?

Yorumu oyla      59      25  
Misafir 14 Şubat 2011 Pazartesi 01:09

yaptıklarını söylediklerini herkesinbeğenmesini istemiyor.neden diyor bir hırsız bir üçkağıtçı bir yağcı bir sahtekar benim yaptıklarımı dediklerimi beğenecekmiş.eeee daha ne desin ki.herkes aynaya bakack.kalbur üstü olmayabilir baryamıyla belki ama bir mektep kurduki kalbur üstü 3-5 sanatçı yetişebilsin diye bu gurur bile yeter ona bu dünyadada öte dünyadada.herkes kendine bakacak.bir yorumcunun dediği gibi yok olacağı batacağı yolda yola devam etmek aptallığın ilk işaretidir.

Yorumu oyla      25      14  
Misafir 12 Şubat 2011 Cumartesi 21:49

halkina Aptal diyenden sanatci mi olur?

Yorumu oyla      30      24  
Misafir 12 Şubat 2011 Cumartesi 20:08

ününü eski yeşilçem seks filmlerine ve darbükatör bayram'a borçlu olan bir şahısdan başka nasıl bir tespit beklenebilir ki !!

Yorumu oyla      46      23  
Misafir 12 Şubat 2011 Cumartesi 19:53

Bu cahiller degilmi her firsatta millete hakaret etmek icin ya Atatürkün arkasina saklanip yada her hangi bir Yazar cizerin lafi ile icindeki kini düsmnligi kusuyorlar,Bunlar kendilerinden baskasina hep ayni yasama hakki bile vermeyen zavallilar bunlar.Turgut BEY

Yorumu oyla      30      24  
Misafir 12 Şubat 2011 Cumartesi 01:31

bunu başbakan yapınca sorun olmuyor ama? referandumda hayır diyenleri yok sayan kimdi? babanız mıydı?

Yorumu oyla      38      13  
Misafir 11 Şubat 2011 Cuma 14:04

Müjdat Gezen'nın acıklamasını yanlış değerlendiriyorsunuz.Aziz Nesin'in Kenan Evren için %92 evet oyu veren bu halkın %60

Yorumu oyla      37      11  
Misafir 11 Şubat 2011 Cuma 11:53

Ayik kafa ilemi söylemis?

Yorumu oyla      25      25  
Misafir 11 Şubat 2011 Cuma 11:17

Kazananla kaybedeni karıştırmışsınız ya da işinize öyle geliyor!!! Yoksa siz de mi trende uyup yandaş oldunuz?

Yorumu oyla      33      20  
Misafir 10 Şubat 2011 Perşembe 12:42

müjdat gezen,aziz nesin gibi insanlar var olduğu sürece hep bu ülkenin hali bu olcak.benim görüşüm her ikiside yetersiz.

Yorumu oyla      26      25  
Misafir 10 Şubat 2011 Perşembe 02:27

müjdat gezen az bile demiş.bizim ve çocuklarımızın geleceğini üç kuruşluk yardım menfaatine satanlara az bile demiş..

Yorumu oyla      37      17  
Misafir 9 Şubat 2011 Çarşamba 18:05

Her zamanki gibi Türktime tavrı siznkisi.Bu gün yandaş medyada ağzından salyalar akıtarak küfür edenleri görmüyorsunuz ama Müjdat Gezenin sözü üzerşine "kaybeden"ler bölümüne koyuyorsunuz.Bu tavırlarınızdan vazgeç.in.Bakın aşağıdaki yorumlara sizin düşüncenize desteklyeyn bir yorum varmı?KAYBEDENİ BEN SÖYLEYEYİM.TÜRKTİME.TABİ BU TÜR YANLI YAYINLAR ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM SİZİ "KAYBETTİRCEK".

Yorumu oyla      37      28  
Misafir 9 Şubat 2011 Çarşamba 12:51

İyi Güzel de NEDEN ? CHP niye aynısını yapamaz? Bidon kafayı diyen Yılmaz Özdil, Göbeğini kaşıyan adam diyen Bekir Coşkun,Aziz Nesine atıfta bulunanlar onlar CHP, biz veya başkaları oluyor da, AKçeParti Destekçisi ve Beslemeleri Engin Ardıç,Dilipak, Türköne, Emre Aköz ile Cengiz Çandar, Cengiz Aktar,Altanlar, Göktürk,Sezen Aksu,Nihat Doğan,H.Celal Güzel, Serdar Arseven vb neden AKP ve yandaşları olmuyor? Onların ki bireysel değerlendiriliyor? Alenen bu Cumhuriyete ve Atatürk'e onlar aracılığı ile küfür ediyorsunuz,

Yorumu oyla      32      14  
Misafir 8 Şubat 2011 Salı 19:27

yahu kardesim bu kadar uzun sureli medeniyetiz(700,800 sene)elle tutulur bir icat yada bulus varmi turkun yaptigi.eee ne konusuyonuz o zaman angut bir milletiz iste

Yorumu oyla      28      17  
Misafir 8 Şubat 2011 Salı 18:14

Dikkate alinmiya degmez, bunalim geciriyor...

Yorumu oyla      31      26  
Misafir 8 Şubat 2011 Salı 16:39

Müjdat Gezen çok doğru demiş. Bugünkü Bekir Çoşkun'un yazısını okumanızı tavsiye ederim...

Yorumu oyla      35      17  
Misafir 8 Şubat 2011 Salı 15:06

Doğru söylemiş. Daha önce söylenen şeyi tekrarlamış ne var bunda

Yorumu oyla      34      15  
Misafir 8 Şubat 2011 Salı 00:09

Müjdat haklı Bütün Türkiyede üretilen bilim İsrailin bir Üniversitesinde üretiliyor

Yorumu oyla      35      13  
Misafir 7 Şubat 2011 Pazartesi 18:38

Bunlar evvelinde filimleriile bizi güldürürlerdi bu son zamanlarda yaptiklari hakaretlerle halki üzüyorlar.Bi sanatci birilerinin kullandigi piyon olmamalidirlar.Bunlarin yaptiklari tiyatrolari ve filimleri izlemek günahtir ve ayiptir.

Yorumu oyla      25      31  
Misafir 7 Şubat 2011 Pazartesi 14:06

Yenilen Pehlivanin yenilmekten doymadigini her kes biliyor läkin yenilen pehlivanlarin altta yatarken hakaret yapmasina ne dersiniz? Akillanmiyacak bunlar..

Yorumu oyla      24      28  
Misafir 7 Şubat 2011 Pazartesi 10:44

Bazı yorumları okuyorum çok gülüyorum. Tabii insanın kedi zekasının düşük olduğunun söylenmesi hoşuna gitmez. Ama gerçekler acı.Önemli olan kabul edip zekayı geliştirmek. Burada yorum yazan herkes bu ülkenin insanı doğru söyleyeni batırmak bize hiçbirşey kazandırmaz. Ama durup düşünmek çok şey kazandırır. Şimdi size çok zeki saptamalardan örnekler vermeye kalksak sütün yetmez.Ama aptallığın tanımını yapmak lazım. APTALLIK SONUCUNU BİLDİĞİN YOLU SÜREKLİ TAKİP ETMEKTİR. şeklinde tarif edilmiş

Yorumu oyla      35      14  
Misafir 6 Şubat 2011 Pazar 23:43

bu adam milletin sayesinde adam oldu simdide nankörlük pesinde.kafayida üsütmüs vah vah.

Yorumu oyla      21      30  
Misafir 6 Şubat 2011 Pazar 10:22

Dünya,üç beş bilgisizin elinde Sanırlar ki tüm bilgiler kendilerinde Üzülme, eşek eşeği beğenir. Bir hayır var sana kötü demelerinde.(Ömer Hayyam)

Yorumu oyla      38      25  
Misafir 6 Şubat 2011 Pazar 06:11

Yıllar önce bir gün bir yakınıma, mesleğim gereği bildiğim ihalelerde nasıl fiyat kırıldığını ve bu işte taşeronluktan servet yapan HACI yeğeninin aslında nasıl zenginleştiğini bir saate yakın bir zaman anlattım. Tam anladığını sanıp artık eski siyasetinden döndüğünü sandığım anda, bana "sen çok dürüstsün, biraz da dindar olsaydın ya" demesin mi? "Memlekette yeterince sahtekâr var, bir eksik olsun" deyiverdim. Aptallık nasıl anlaşılır başka? Var mı bir kolay yolu? Adil.

Yorumu oyla      38      15  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 23:51

Ula Temel.ula habu Bayram dagilmidur, he o dur ne olacak!Ula habu adam akilli insanlara hakaret etti,buna bir iki tane bi sey söyleyim oga.-Ula yak birak oni görmeyimisun adam zaten ehtiyarlasmis,dedugu laftan kendisununda haberiyok.Ya birak oni hayde gidelum..Amma ister isen Haziranda bir termin yapalum ona..

Yorumu oyla      30      27  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 23:31

Sana öyle geliyor editör sana öyle geliyor...Öyle bir kazandı ki yüreğimdeki yeri daha da büyüdü.Sana öyle geliyor.

Yorumu oyla      41      24  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 22:16

Yav Beyler, bu zati bu köseye kaybeden olarak koydunuzda, ben tanimiyorum onu.Bir dahaki sefere böye taninmamis kisler icin bir iki satirda öz gecmisini yazinda kiminle muhatap oluyoruz bilelim.Yada taninmis bir yüz koyun:))

Yorumu oyla      20      34  
Gerçekvatandaş 5 Şubat 2011 Cumartesi 22:02

(4) Bunun yanında Müjdat Gezen’in, aşağıda 4 Şubat 2011 Cuma 18:22 ve 18:23 tarih saatli yorumlarda (kendisince kaleme alınmış ya da kendisinden kopyalanmış şekliyle) yer alan yazısında; kendisinin de (günün koşullarında kişisel çıkarları için onurunu siyasi iktidara satabilecek ya da menfaati için yalakalık yapacak kadar) akıllı biri olmadığını(!) ifade ile dile getirdiği hususların tamamı altına imzamı atıyor, bu yönden de kendisini içtenlikle destekliyorum..

Yorumu oyla      51      15  
Gerçekvatandaş 5 Şubat 2011 Cumartesi 22:01

(3) Dolayısı ile; sanatını, sanatçı eğitimine olan özverili katkılarını ve insancıl yönü ile fedakarlıklarını taktir ettiğim Müjdat Gezen’in, Türk Halkının % 60 ının aptal olduğu ve Akp ye oy verecek olanların da bu % 60 lık aptalların içerisine girdiği imasını talihsiz ve yakışıksız buluyorum, bu bakımdan kendisini kınıyorum.. Ama onun sanatçı kimliğine karşı edepsizce laf edenleri, hele de Müjdat Gezen’i “ahlaksız, Müslüman Türk Düşmanı” olarak nitelendirmeye kalkışanların bu yakıştırmalarını, aynen kendilerine iade ediyorum!..

Yorumu oyla      44      12  
Gerçekvatandaş 5 Şubat 2011 Cumartesi 22:01

(2) Ama Türk Milletinin yarısının ya da % 60 ının aptal olduğu, günümüzde TBMM nde çoğunluğa sahip Akp ye oy verenlerin de “bidon kafalı, göbeğini kaşıyan takımdan ya da akılsız insanlardan oluştuğu” gibi yakıştırma ve aşağılamalar, insanlığa da vicdana da sığmaz, böylesine saçma bir iddianın haklılığı da savunulamaz.. Kısacası her tür düşünceyi, görüşü hiçbir kısıtlama olmaksızın dile getirme ile eleştiri özgürlüğüne evet; ancak hakaret ve aşağılamalara hayır!..

Yorumu oyla      42      16  
Gerçekvatandaş 5 Şubat 2011 Cumartesi 22:01

(1) Halkın önemli bir bölümünün eksik eğitimli cahil ya da yarı cahil olduğunu, bu yüzden özellikle de teknik konularda doğru ile yanlışı ayırt etmekte zorlanabildiklerini, önemli bir bölümünün maksatlı hareket eden siyasilerin dolduruşuna gelerek yanlış yönlendirilebildiklerini, bazılarının milli menfaatlimizi değil şahsi çıkarlarını ön planda tutarak “O” siyasi partiyi desteklediklerini, bir kısmının ise oylarını üç kuruş yardım için satabilecek kadar çaresiz olduklarını falan ileri sürebilirsiniz.. Bu gibi görüş ve düşüncelerin haklı dayanakları olabilir ve üzerinde tartışmaya da değebilir..

Yorumu oyla      45      15  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 21:23

kendi zihniyeti 50 senedir ikdidar olamamışlar güyan hıcın yapıyor bizim çok şeyimize

Yorumu oyla      19      28  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 19:39

araştırma konusu söz konusu bile değil ülkemizde.peki okuma konusu:hadi diyelim gazete okuyoruz hasbel kader.peki kitap okuma konusunda dünyada kaçıncıyız bilen varmı.sonuncuyuz.186 ülke arasında 186. sıradayız.kuzey ve sosyalist ülkelerde en yüksek oran 100 kişide 25 26 kişi yılda 6-7 kitap okuyormuş.bu en iyi oran.bizdekini merak ediyorsanız onuda yazayım:10milyonda bir kişi yılda bir kitap bile okumuyormuş.bu araştırmayıda chp liler mhp liler yapmamış ha.

Yorumu oyla      35      13  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 19:33

bu işte bi terslik var.sitenin kazananı okur gözünde kaybeden sitenin kaybedeni de kazanan oluyor.alın size aziz nesinlik bir bilmece.okurlarmı aptal.siteyi yönetetenlermi akıllı.

Yorumu oyla      37      13  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 15:34

Bırakalım herşeyi ülkemizdeki trafik kazalarına bakalım. Öğrenememe prablemimiz burada kendini gösteriyor. Bugün Avrupa Ağustralya ABD ye baktığımız zaman Ölümlü kaza oranları yılda 10-15 kişi ile sınırlı bizde her sene 10000 kişi hayatını kaybediyor 7000 kişi sakat kalıyor. Şimdi bu çok akıllı millet görüntüsü mü? Bizi yönetenleri biz seçiyoruz Onlarda bizim akılcı değil duygusal tercihler yaptığımızı biliyorlar. En güzel örneği son referandum. Ne oldu aldatılmadınız mı?

Yorumu oyla      44      15  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 13:43

Ne kadar hakaret o kadar oy demektir.AKP degirmenine bir insan ancak bu kadar su tasiyabilir.

Yorumu oyla      23      27  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 13:36

Ben bu ülkede yaşayanların uyanık geçinen geriler olduğunu kabul ediyorum. Bunu kabul etmek zaten sorunu saptamaktır.Dünyanın en verimli topraklarına sahip bir halk olarak ne tarım ülkesi ne sanayi ülkesi olamamışsın Dünya medeniyetine hiçbir katkın olmamış hazır yemişsin şimdi kendi elinle topraklarını ABD ye satmaya hazırlanıyorsun 2. Dünya savaşında ülkelerinde taş taş üstünde kalmayan ülkeler sana 60 yıl fark atmış onun bunun parası ile geçiniyorsun birde utanmadan akıllıyız diyorsun

Yorumu oyla      44      12  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 10:53

İsteyen bu köşede kaybeden diye yayınlayabilir. Ama Müjdat Gezene Aziz Nesine sonuna kadar katılıyorum. Bizi ülke olarak geri bırakan zihniyet cahilliktir. Sonuçta 50 yıldır bu ülkeyi AKP ve türevleri şeklinde partiler yönetmiştir. Bu halkı sürekli din ile uyutup ceplerini doldurmuşlardır. Bunları iktidara kim getirdi? Bu halk getirdi ülkenin geldiği duruma bakıldığında bu halkın akıllı olduğunu gösteren tek bir delil yok gerçeklere kızmayada gerek yok.

Yorumu oyla      44      20  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 09:04

aziz nesinin önünde saygı ile egilmeniz gerekiyor onu örnek alan zavallı insanlar. onun gibi delikanlı daha cıkmadı .iki yüzlülükte sınır tanımayan islama ve halkıma küfür eden sizler aziz nesin gibi delikanlı olamazsınız. aziz nesin inanmıyorum dedi hiç bir dini tören istemedi beni bir cukura gömün yerim belli olmasın vasiyetini acıkca her keze ilan etti.iki yüzlü zavallılar bir tane aranızdan deli kanlı cıkmıyor neden ? cenazenizin arkasından alkışlanmasındanmı korkuyorsunuz ?

Yorumu oyla      44      18  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 07:38

Halkına geri zekalı, aptal, cahil, bidon kafa, göbeğini kaşıyan adam ve benzer sıfatları yakıştıran, halkı aptal kendilerini akıllı zannedenleri zavallılar olarak nitelendirmek lazım. Bu zavallılar hem böyle her hakareti yapıyorlar hem de bu halktan oy bekliyorlar. Halk bunları seçmeyince de makarnaya satıldı diyorlar. Halk aptal değil kendisini önemseyenleri seçiyor sonuçta.

Yorumu oyla      29      35  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 00:32

müjdat gezen,levent kırca gibi komedyenlere önceden sempati duyardım şimdi ise nefret ediyorum.onları leven kırca yapan da müjdat gezen yapan da hakaret ettikleri aptal yerine koydukları bizim güzel insanımız.nasıl türk milletine hakaret edersiniz anlam veremiyorum.

Yorumu oyla      32      36  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 00:25

türkiyede bir tane aptal var deseler artık onun kim olduğunu biliyorum.

Yorumu oyla      39      32  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 00:12

Sığ düşüncelerden uzaklaşmak zorundayız. Referandumda AKP'nin değil Anayasa değişikliğinin oylandığının farkına varabilmek, en azından AKP'li olmayıp Evet diyenlerin böyle düşünerek oy kullandığını anlayabilmek gerek.

Yorumu oyla      43      19  
Misafir 5 Şubat 2011 Cumartesi 00:05

Ne yapalim?orasini burasini kasiyip sonrada nohut paketi yada 100 lira kuyrugunda birbirini ezip sonrada mutaassip yasam tarzindan bahsedip ona buna saldiranlarin kuyruklarinimi oksayalim?Sonrasi milli irade deyip kiclarinimi yalayalim,milli iradeyse Misirda,Tunusda vedahasi nice arap ulkelerinde yuzde doksanlarda secim sonuclari cikiyor ona ne diyecegiz..kimse kusura bakmasin bu ulkede aptala aptal demenin hicbir yanlisi yok..aptal heryerde aptaldir...

Yorumu oyla      48      17  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 22:24

Refarandum da Çolumuzun çocumuzun hayatı degişcek sanıp,darbeciler yargılancek maaşlar artcak işsizlik bitcek daga güzel bi hayat yaşayacanı sanıp evet diyenler % 58 di.. Bi b.k olmadını görenlerde %8 oranında azalma var ne mutlu bize bu zeka kırıntısıdır..kabul etmek lazım dünyanın en az okuyan,en az araştıran,en kötü egitimini alan,4 kişi yanyana gelince ya okey oynayan yada kek çay yapan bi milletiz..hiç bi şey bilmedımizden tayyip ne derse dogru sanıp agzımız açık bakıyoz dur bi arastırayım diyen yok türkler aptal degildir sadece kör cahildir ve bu siyasetin istedidir (atik)

Yorumu oyla      61      15  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 22:12

YeniVeEskiyeDairNeVarsa!!.Bu Sahte(sanatsiz)Ve Ahlaksiz`i Muhattab Alip Yorum Yapmak istemezdim;Ama"Halk"ima Karsi Sorumlulugumu Yerine Getirmezsem"Halk"ima"ihanet"Yapmis Olurum inanci ile Yaziyorum!.Bu Adami"Adam"Yerine Koyanlar Kesinlikle"Müslüman Türk"Düsmanidir;Bu Sebeple Ne Bu Adami;Nede Onu Sevenleri"Halk"Yerine Koymuyoruz!.Onlar"Halk"Düsmanlaridir!.Bu Adam Bu"Halk"in"Ahlakini"Bozmak icin Cevirdigi"Ahlaksiz"Filimleri/Oyunlarini Biliyoruz!.Dosyasi Kabarik Bir"HALK"Düsmanidir!.VesSelam!!!...

Yorumu oyla      32      51  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 22:10

Müjdat Gezen çok doğru söylemiş. "Bidon Kafa" da "Göbeğini Kaşıyan Adam" da yurdumun gerçeği. Bu insanların oy vereceği partinin Perinçek'in İşçi Partisi olmasını kimse beklemiyor zaten. Gerçekleri söylemekten mi korkacak Müjdat Gezen? İyi ki varlar...

Yorumu oyla      61      22  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 22:03

Müjdatın kaybedeceği bir şey yok, milletten oyda beklemiyor, kriterlerle konuşmuş,onun kriteri de Aziz Nesin kriteri.DİE kriterlerine bakıyormusunuz, nerdeyse enflasyon yok işsizlik yok diyorlar,dışaçık yok büyüdük büyüdük masalları, kriterleri eleştiriyorsak adil olalım, sizin kriteriniz doğruyu gösteriyormu ?

Yorumu oyla      62      11  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 21:52

48 yasındayım. Birçok hükümet gördüm ama bu AKP kadar laf ve eleştiriye tahamülsüz bir parti görmedim. İstedikleri herkes onlara şakşakçılık yapsın kendilerine hiç eleştiri olmasın. Bu kafa ile Türkiye, Avrupa Birliği'ne hep aday ülke konumunda kalır.

Yorumu oyla      66      18  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 21:37

müjdat gezen halkıma geri zekalı demiş varsın desin düşüncesinde özgürdür. bende ona salağın ta kendisi sensin diyorum. bende düşüncemde özgürüm.. herkes herkese bişeyler desin bakalım. Allah kötülerin oyununu bi şekilde bozuyor.. Şükürler olsun..

Yorumu oyla      35      56  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 21:15

niye insanlarımız bu kadar sinirli biri akp ye kızıyor halkı aptal yapıyor aptal halk ona kızıyor veriyor veriştiriyor. Siyasiler yerlerinde duruyor. herkes futbol takımı tutar gibi partizanlık yapıyor galiba

Yorumu oyla      53      18  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 21:14

baryam gibi tipler yakışır chp tayfasına

Yorumu oyla      30      54  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 20:36

Müjdat Gezen size göre varsın kaybetsin.O sessiz yığınların gönlünde yüz yıllarca yaşayacaktır.O sesiz mağdurların ARSLAN YÜREKLİ MALKOÇOĞLU'SUDUR..GÖKÇEN EFE-TOPAL OSMAN

Yorumu oyla      69      32  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 18:41

hakaretle nere varılır bumu özgür düşünce tarzı.Tanıdığımdan beri seni bana hiçmi hiç sevdirmeyen ALLAH a şükürler olsun

Yorumu oyla      38      55  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 18:23

Size başbakan sofrasında yemek yiyip "haklısınız efendim" diyen sanatçılar mı lazım?... Ben onlardan değilim. Size popo yalayıcı, suya sabuna dokunmayan "siz bilirsiniz efendim" diyen sanatçılar mı lazım? Ben onlardan değilim. Size korkak ürkek "aman parama dokunmayın" diyen sanatçılar mı lazım? Ben o değilim. Size muhalefet etmeyen, el etek öpen, "padişahım çok yaşa" diyen sanatçılar mı lazım? O ben değilim. Ben, kendini bildi bileli fikirlerini açıkça söylemekten korkmayan, dümdüz biriyim. Yaptıklarımı, söylediklerimi herkesin beğenmesini istemem. Neden bir hırsız, bir üçkağıtçı, bir yağcı, bir sahtekar benim yaptıklarımı beğenecekmiş?... Herkesi mutlu etmek gibi bir niyetim hiç olmadı. Söylediklerimden mutlu olmayanlar dönüp kendilerine bakacaklar. "Bu adam ne dedi de biz kızdık?" diyecekler... Ben yetmiş yıla yaklaşan ömrümü toplumuma verdim. Bundan mutlu olmayanlar kendilerine dönüp bakacaklar. "Bu adam neler yapmış, ben ne yapmışım?" diye

Yorumu oyla      73      18  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 18:22

Evet kaybetti ama sizin yazmanızla değil kendi dediği gibi...AMA EN BÜYÜK KAZAN OLDU HER ZAMAN HER YERDE ONLAR... akıllı biri olsam: AKP' nin yanında olduğumu, Recep Tayyip Erdoğan'dan başka büyük olmadığını ülkemde onikimilyondan fazla açlık sınırında insan bulunmadığını, üç milyon işsiz olmadığını, emekli ve işçilerin refah içinde olduğunu, yakında Avrupa Birliği'ne gireceğimizi, AKP hükümetinin muhteşem bir hükümet olduğunu söyleyip, istediğim kanalda en iyi parayla istediğim işi bulup, reklam filmlerinde boy göstererek, acayip para kazanır gül gibi geçinirdim. Oysa ben bankadan kredi alabilmek için oturduğum evi ipotek ettirip, bu parayla okul yaptırıyorum ve AKP karşıtı olduğum için de tehditler alıyorum...

Yorumu oyla      70      14  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 17:47

herkes konuşmalı düşüncelerini söylemeli müjdat gezen de hoşlanmadığını söylemekle düşünmeli vede sanatında birşeyler üretmeli ben bu ülke için üreten ve çalışan herkese teşekürler /60 briyim

Yorumu oyla      59      15  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 17:16

Yorumcuların bazıları halk dalkavukluğu yapıyor.Bu halk her Allah ın günü kullanılan "lanetlenen" 12 Eylül anayasasına %92 kabul oyu verdi,bu dalkavuklar bunuda savunacaklarmı?

Yorumu oyla      60      12  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 17:11

Aziz Nesin neki Müjdat Gezen ne olacak? Bunlarin Ülkenin ekonomisine olan katkilari kadar hakaret yapsinlar.Daha önceden Halk partisi zamaninda Ülkeyi sagilan inek gibi görüyorlardi, sözde kurduklari Tiyatrolara hak etmedikleri kadar paralar akiyordu, halkin vergilerinden.Nemalari bitince hislarini halka hakaret yaparak cikariyorlar.

Yorumu oyla      29      51  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 17:05

1-haberinizde imla hataları var, 2- müjdat gezen sözleriyle aşağılayınca kaybediyor da r.t. erdoğan vatandaşa,bakanına vs. söyleyince niye kaybetmiyor, 3- rte küfredince yazar şükür mü diyor, 4- yandaşlarını zengin eden akp nin milyar dolarlık evlatları niye haber olmuyor, 5- akp zulme karşı elele diyorsa ve ortada yoksa eli kimin cebinde, 6-dan sonsuza sorular bitmez ama yook durmak yok yola devam annadın mı.. ananı da al git, demedi deme...

Yorumu oyla      60      18  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 16:29

Aziz Nesin çok haklıymış,Akp'yi öven yorum yapan arkadaşlar ihaleci veya vurguncu değillerse Mübarek'in develi paralıları,bu ülkede 50 000 000 insan açlık sınırında yaşıyor.bende emekliyim ancak kuru ekmek yiyebiliyorum.

Yorumu oyla      64      27  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 16:17

Şanssız bir açıklama.Keşke 12 haziranı bekleseydi.Bu söz bile sulugözlüler(!) tarafından mağduriyet olarak kullanılabilir.

Yorumu oyla      58      17  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 15:38

sanatçı kimliginin arkasına sıgınıpta saçmalayanlar sanki siyasetten bir şey anlarmış gibi yorumda yapabiliyorya siyaset hakkında bu ülkede başka bir şey söylemiyorum.

Yorumu oyla      37      51  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 15:30

Türk halkı asla aptal deyildir.onu aptal görenler aynaya baktıklarında ne kadar aptal olduklarını göreceklerdir.

Yorumu oyla      46      45  
Misafir 4 Şubat 2011 Cuma 15:29

zaten bu ülkede zeka seviyesi en düşük olan ve siyaseti konuşuyum derken szıp zıvayan biri bu müjo dikkate almaya değmez malağı. bu ülkeyi elit kesimlerden oluştırduğunu zanneden zavallıların yorumlarını yayınlamaya bile değmez

Yorumu oyla      43      56