YORUMLAR
Toplam 38 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 25 Haziran 2013 Salı 18:11

nüfus ortalamisi ve pazar bula bilen bir ülke her türlü porovakatif olaylara gebe dir.Bunun bir örnegini su dan sebeplerele yerli isbirlikcilerine yaptirtirdiklari "rezil park" eylemleridirler.Sakin ve sakin bu eylemler de masumiyet aramayin.Sunu da arti olarak ekliyeyim iktidar partisi bu rezil parki eylemlerin den güclenerek cikmistir.Ic ve dis piyonlar hem agizinin payini aldi hem de dersini.2 SON

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 25 Haziran 2013 Salı 18:07

Hülya, anladiysam ne olayim..yine eksik bir seyler yazdiniz.Siz ya islami ve onun degerlerini tanimiyorsunuz ya da laikligi din ile karistiriyorsunuz.Sahi nedir bu acmazlik ? Siz bana dünya da bir tane devlet gösteremezsiniz din destegi olma dan kalkinan.Din bir devletin yapilanmasin da o kadar önemli bir yer tuar ki bunu bilen süreka takimi bilhassa Türkiye de bunu cok iyi uygulamislardir.Iki türlü insanin yetismesi icin verdikleri gayretleri anlatsam yine anlamiyacaksiniz.Gencecik bir .1,

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 25 Haziran 2013 Salı 14:58

Hükümet kendine her şeyi hak görüyor.Allah sonumuzu hayır etsin.LAL

Yorumu oyla      56      49  
hulya 25 Haziran 2013 Salı 12:00

Misyonerliği "ÇAMUR" olarak görmeniz de enteresan.Ben bunu kabul etmiyorum.Dünde belirttiğim gibi misyonerlere saygım ülkeme zarar vermedikleri,ülkedeki gerçekleri manipüle etmedikleri, ve siyasete girmedikleri sürece sonsuzdur.

Yorumu oyla      57      51  
hulya 25 Haziran 2013 Salı 11:58

18:24 Benim misyoner anlayışım "bir dini yaymak gayesini herşeyin üstünde tutan kişiler"dir.Bu bağlamda sizde herşeyi din ile değerlendirdiğinize göre misyoner değilseniz bu gayretiniz nedendir? Türkiye Cumhuriyeti laik bir devlet olduğuna göre, içinde yaşayan yurtdaşlarda çok dinli bir anlayışa sahip olduğu halde bu gayretiniz Türkiye Cumhuriyetine bir hizmet değildir. Ancak yaymak istediğiniz dine hizmettir.Buda hangi din olursa olsun misyonerliktir.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 25 Haziran 2013 Salı 00:44

11:06,Aynen öyle ama harf hatası yapmışsın!Alışa geldiğim karanlık fikirlerimle,aydınlık fikirlerine karşı gelmeye çalışıyorum,demek istemişsin.Aynen öyle,ben 'aydınlık, sen 'karanlık'.Senin beynin yıkanmış olmasaydı,biraz etrafına bakar,hükümetin polisinin masumlara neler yaptığını görür(mutlaka görüyorsun),haksızlık yapmazdın.Emin ol kimsenin polisle uğraştığı YOK!Tamamen aklama çabanızdır.Ama gören gözler yapılanları unutmayacak.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 25 Haziran 2013 Salı 00:33

22:52,O 'Cumhuriyet Çocukları' olmasaydı, sen Bismillahirrahmanirrahim'in B'sini diyemez durumda olurdun. Ayrıca,o beğenmediğin cumhuriyet çocukları,hem bismillahirrahmanirrahim'i hem de anlamını bilirler.Yani ezbere,anlamını bilmeden boş boş okumazlar!!!Arapça ezanı serbest bırakma gerekçesiyle de hiçbir başbakan Türkiye'de asılmamıştır.Biraz araştır ki,mahçup olma!!!Sonra cevap verme isteği köreliyor insanın...

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 24 Haziran 2013 Pazartesi 18:24

Hülya hanim son yazdiginiz yorumu(misyoner suclamasi..) biraz daha irdelermisiniz.Bu suclama öyle hafife alinacak bir sey degil de.Aciklama getirmezseniz camur atmis olursunuz !..

Yorumu oyla      53      50  
hulya 24 Haziran 2013 Pazartesi 12:19

"Benim polisim" mi? Senin "polisim" dediğin benim ağabeyim, benim eniştem, benim babam vs.vs. Yerinizde olsam onlarada fazla güvenmem.Siz en iyisi ÖSO gibi dışardan adam getirin.

Yorumu oyla      56      49  
hulya 24 Haziran 2013 Pazartesi 11:54

22:50 Sen misyonersin.Misyonerlere saygım ülkeme zarar vermedikleri,ülkedeki gerçekleri manipüle etmedikleri, ve siyasete girmedikleri sürece sonsuzdur.Adnan Menderes misyoner değil politikacıydı.Onu kötü sona götüren şeyse gelecekteki tehlikeleri öngöremeyişidir.Kimbilir belkide onu oyuna getirdiler ve en yakınındakiler en önce onu terk ettiler.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 24 Haziran 2013 Pazartesi 11:06

Demek öyle SMK,alisa geldigin karanlik fikirlerinle aydinlik fikirlerime karsi gelmiye calisiyorsunuz.Yikanmis bir beyine ne kadar dogru fikirleri empoze edersen et o hep degnegim dagarcigim söyler.Iddia ediyorum dünya da benim Polisim den daha demokrat ve insan sevgisiyle dolu bir teskilat yoktur.Yer alti yer üstü ic ve dis her türlü bozuk fikirliler tarihin en büyük dayanismasini göstererek Polisimize karsi karanlik bir kampanya baslatmistir.Hic önemi yok biz de saflarimizi siklastiriyoruz

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 23 Haziran 2013 Pazar 22:52

Kurani yasaklamakla ogretmemekte ayni kapiya cikar.Butun arajmanlari sarkilari turkuleri ezbere bilirler bir tane sureyi birakin bilmeyi BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM demesini beceremezler.Biz de bunlarin toplamina CUMHURIYET COCUKLARI diyoruz.Kuran surelerini daglara gizlediklerini muslumanlarin inkar etmeyin yoksa isminiz yalanci kalacak.Bu ulke de Arapca ezano serbest birakti diye BASBAKAN astirmislardir..

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 23 Haziran 2013 Pazar 22:50

21:11;Burada bilgi gayet üst seviyelerde.İstersen sen gel,ÇEŞİTLİLİK olsun.Eksiyi verdim,mutluluktan uçuyorum!!!Avrupada yaşamış veya yaşıyor olman,sana artı puan katamamış.Ayrıca gayette avrupayı bilirim,zira orada doğdum ve yaşadım.Karıştırdığın bir şey var,konumuz alman ve Türk polisi karşılaştırması değil.Yani onlar şiddet kullanıyor,bizde kullanalım,onlar kullanmıyor bizde kullanmayalım mı?Gerçek olan,hükümetin polisi aşırı ve orantısız güç kullanmıştır.Hem yakıştırdım hemde yapıştırdım.ŞMK

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 23 Haziran 2013 Pazar 21:11

Körler sagirlar bir birini agirlar sayfasi haline getirilen bir yer de ne bilgi nede cesitlilik ola bilir.Bakiniz simdi kalkip bu yoruma eksi puan vererek kendinizi mutlu netmiye kalkismayin.Bir de yazar kardesimize yönelik bir elestirim olacak.Avrupanin medeniyetini benim kadar sizler bilmezsiniz.Onlarin ne kadar egosist ve bencil oloduklarini iyi bilirim.Polisimize sakin ve sakin asiri siddet kullanan yakistimasi ve yapistirmasi yapmayin.Alman Polisinin asiri siddet kullanmasin dan (1

Yorumu oyla      53      52  
hulya 21 Haziran 2013 Cuma 13:03

Bu arada türkçe konuşan Türkiye'de özellikle Kuranın arapça olmasında ısrar edenler Türkçe yorumlama zevklerinin sadece kendilerine ait olmasını isteyen kötü niyetlilerdir.

Yorumu oyla      62      49  
hulya 21 Haziran 2013 Cuma 12:59

Batı ülkelerinde kendilerine yer bulamayan misyonerler (ayrım yapmaksızın hepsi) doğu ve ortadoğudaki egemenliklerini asla kaybetmek istemiyorlar.Batı'nın zararı kendisine dokunmadığı sürece sınırsız desteklediği misyoner faaliyetlerin hepsi halkın egemenliğine sahip olmak isteyenlerin yürüttüğü, özgürlüğü ve bağımsızlığı reddeden faaliyetlerdir. Gerçek inanç ve din ile ilgisi kamuflaş derecesiyle sınırlıdır.

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 21 Haziran 2013 Cuma 00:08

15:52;Zır cahil sensin!Yasaklanan Kur'an olmuyor, arapçası oluyor. Kur'an yasaklansaydı, türkçeside olmazdı. Demek ki neymiş, Kur'an yasak değilmiş.Sen Gezi olaylarında polisin egosunun nasıl en üst seviyelerde olduğunu da mı görmedin?Masum insanlara nasıl eziyet ettiklerini?Anladığım, bunu görüp, bildiğin ve keyif aldığındır. Sonra da bana dinden bahsetme. Dini olanın vicdanı olur. Ama sende tam tersi. Bu arada arapça da yabancı dil, eğer arapça senin dilinse, yanlış ülkedesin! ŞMK

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 20 Haziran 2013 Perşembe 23:52

15:00;Ben gençler diyorum,sakat kaldı diyorum, öldü diyorum,sen ne diyosun yaa!Buna sevinen senin gibiler diyorum,dinimizle falan ilginiz olamaz,diyorum.Sonunda kardeş olamayacağımızı anlamışsın, bravo.Benim putum yok.Ama sonsuz saygı ve minnet duyduğum,ulu önderimiz Atatürküm var.Eminim seninde olsaydı Gezi olaylarına çok daha vicdanlı bakardın.Biraz tarihi araştırmanı sonra da arapça konuşacağın bir ülkede yaşamanı öneririm. Zira burası laik Türkiye Cumhuriyeti.ŞMK

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 20 Haziran 2013 Perşembe 21:38

Çapulcu kelimesiyel başlar aybaş kelimesiyle biter . Allah'a şükür ki atatürkümüzü bize hediye etmiştir A.A

Yorumu oyla      59      49  
Misafir 20 Haziran 2013 Perşembe 21:36

15:52 ; babaannem 74 yaşında erzurumlu sordum Kuran'ı Kerim toplantıları mı diye yok öyle bişey dedi . Gelelim asıl konumuz gezi olaylarına takılmışsın bir dindir götürüyorsun . Ağaçlar kesilmesin diye yapılan eylem hükümetin krizi mükemmel yönetmesi (!) sonucu bu hale geldi . Yazar orantısız güçten bahsediyor ki ne kadar da doğru.yolda elinde çantasıyla yürüyen kadın vatandaşın direk yüzüne sıkılan biber gazı en basit örneğidir . Gezi parkı olaylarının bu boyutlara gelmesi de ;

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 20 Haziran 2013 Perşembe 21:00

Sayın 12:52 Herşeyi birbirine karıştırmışsınız. Bazı şeyleri anlamak ve konuşabilmek için önce tarih bilmek gerekiyor. İlk önce tarihimizi bir öğrenin. Ondan sonra tartışmaya çıkın. Bilgi sahibi olunmadan fikir sahibi olunmuyor.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 20 Haziran 2013 Perşembe 15:52

Negüzel ahkam kesiyorsunuz.Yasaklanan Kur'an olmuyormu?Siz Kur'an ile mealini birmi tutuyorsunuz.Zır cahilsiniz siz.Yabancı bir yazarın kitabının çevirisini okuyunca siz kitabın aslınımı okumuş oluyorsunuz.Halbuki o kitabın aslı başka çevirisi başkadır.O yazara götürün çeviriyikitabını okuyabilecekmi.Aradaki farkıanlayamıyorsunuz.Dil birliği sağlanıyorsa neden sadece arapça yasaklanıyor. Yabancı müzikler neden serbest.herşeyi ne güzel açıklıyorsunuz.Laiklik varsa Diyanet neden var.Cevaplayın

Yorumu oyla      53      54  
hulya 20 Haziran 2013 Perşembe 15:42

Aslında tüm dünyada misyonerler laik'lik ten haz etmiyorlar.Hatta nefret ediyorlar.Batı ülkeleri misyonerleri kontrol altında tutabiliyorken doğu ve orta doğu ülkeleri tamamen misyonerlerin egemenliği altındadır.

Yorumu oyla      54      49  
hulya 20 Haziran 2013 Perşembe 15:34

Türkiye'de laik'liğin olması gerektiği gibi kullanılmasına izin hiç verilmemiştir.Anlatılan hikayelerin hepsi laik'ği dinsizlik diyerek yayan misyonerler ile laik'liği tanıtmak isteyenlerin arasında yaşananlardır.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 20 Haziran 2013 Perşembe 15:27

Kuran-ı Kerim'in yasaklandığını idda etmek tarih bilincinden tamamen yoksun olmak demektir. Halkın dinine saldıran bir zihniyetten bahsedenler, ö dönem neden Elmalılı Hamdi Yazar'a Kuran- Kerim'in tükçe tefsirininyaptırıldığını izah etmek zorundadır. Evet ortada bir yasak varsa o da Kuran_ı Kerin değil, arapçadır. Ezan'ın Türkçe okunmasının da, kuranın türkçe olmasının sebebi de o zamanki koşullarda dil birliğini oluşturmaktdır. Lütfen kulaktan dolma bilgilerle tarihi yargılamayın

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 20 Haziran 2013 Perşembe 15:00

Hepinize yazıklar olsun. Ben size diyorumki siz 70-80 yaşlarında birilerini bulunsorun diyorum size referansda vermiyorum. Ama kendi kendinize havalara giriyorsunuz.Önce bir araştırın jandarmanın köy köy dolaşıp kur'an aradığını ebelerimizin dedelerimizin kur'anları samanların içine sakladığını çoğununda akarsulara attığınıöğreneceksininz. Tabi sizgene ahkam keseceksiniz Çünkü araştırmayacaksınız. ŞMK evet seninle kardeş olamayız çünküsenin bir putun var.Siz kimin diktatörolduğunudahaiyibilirsin

Yorumu oyla      54      55  
Misafir 20 Haziran 2013 Perşembe 14:17

9:38,Ben müslümanım,dini senden öğrenecek değilim.Senin dinile benim dinim aynı olamayacağı için biz kardeş olamayız.Türkiyede kuran hiçbir zaman yasaklanmadığı gibi toplatılmadı da. Sen başka kitaplarla karıştırıyorsun.Hiçbir eylemci polise kurşun atmadı. Ama hükümetin polisi,gencecik bedenlere kıydı.Öldürdü,sakatladı.Olayları provakatörleriniz bu hale getirdi.Olanlarıda bu masumlara mal ettiniz.Ne kadar istesenizde,Atamızın emaneti Türkiye Cumhuriyeti diktatörlükle yönetilemeyecek! ŞMK

Yorumu oyla      59      49  
hulya 20 Haziran 2013 Perşembe 12:13

Misyonerler tarafından olması gerektiği gibi kullanılşmasına izin verilse laik'lik tüm dinleri koruyan bir çatı olacaktır.Bu istenmiyor egemenlik misyonerlerin tekelinde bulunması arzu ediliyor.Asıl ve tüm Kavga'nın nedeni budur.

Yorumu oyla      58      49  
hulya 20 Haziran 2013 Perşembe 12:10

Türkiye'de Kuran hiç bir zaman yasaklanmamıştır bu kocaman yalanı yapan yalancıdır.Kuran'ı kendi çıkar ve amaçları doğrultusunda yorumlayanlara konulan engellemeleri KUR'AN yasaklandı diye yutturma gayretleri KUR'AN ile kendilerini şirk tutma gayretidir.

Yorumu oyla      55      49  
hulya 20 Haziran 2013 Perşembe 12:07

09:38 Dinini yaşamak isteyenler mi? Yoksa din'den çıkar elde etmek isteyenlermi nelere katlandı?

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 20 Haziran 2013 Perşembe 09:38

ŞMK yazan kardeşim. Senin derdin hiç dinini yaşamak olmadığı için dinini yaşamak isteyenlerin nelere katlandığını nelere göğüs gerdiğini bilemezsin. Sen sokağa çık polise kurşun at her yeri yak yık. Sen dinini bilsen bunları yapanları haklı görmezsin. Sen Zamanında Kur'an okumanın yasaklandığını toplatıldığınıda bilmezsin. Çünkü derdin değil. 70-80 yaşlarında birini bul sana o günleri anlatsın.Ondan sonra gel sen bana dinden anlat. Ayrıca kısas uygulansaydı siz bu işleri yapamazdınız.

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 20 Haziran 2013 Perşembe 00:29

doğru olan şey elbette halkın iradesidir sandık önemlidir ama malesef herseyde hükümetin iradesi olduğu gibi sandıktada hükümetin iradesi hakimdir diyelimki sandıktan adaletli bir sonuçla çoğunluk birşeyler yapılmasını istedi ama esas olan halk için yapılacağı söylene işlerin çıkan sonuçtan daha çok halkın yaraına olup olmayacağıdır.pınar

Yorumu oyla      62      49  
Misafir 19 Haziran 2013 Çarşamba 22:17

Ne güzel yazmışsınz sn yazar ama maalesef bizde iktidar olanın borusu ötüyor!% 30'larda oy alan hükümet %50'lerde oy almış gibi hissedip üstelik halkımızın %100'ünün onlar gibi düşünmesi için dayatmacı davranıyor.Yorumcunun biride Türkiyede dinini yaşayamamaktan yakınmış!Bu sebeple kısasa kısas deyip polisin orantısız gücünü haklı bulmuş.Bu mudur bizim dinimiz!Bana böyleleri dinden bahsetmesin!Kimin yakıp yıktığını eminim bizden iyi biliyordur.3-5 tane gencin masum eylemide bu hale geldi ya! ŞMK

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 19 Haziran 2013 Çarşamba 17:45

Şimdide demokrasiyi gözardı etmeye başladınız.Zamanında sizin demokrasinizde dinini yaşamak isteyen insanları hep ezdiniz.Takiyecilik yobazlık diye dinlerini yaşatmadınız. Sözde müslüman bir ülkeyiz.O zaman ki azınlık demokrasisiydi.Şimdi çoğunlukçu olunca zorunuza mı gitti.O zamanlar dinini yaşamak isteyenler sizler gibi polisine kurşun mu sıktı taş mı attı otobüs mü yaktı söyleyin.Polisi orantısız güçle suçluyorsunuz yakıp yıkan kişiye nasıl karşılık verecek söylermisiniz. buyrunmu diyecek

Yorumu oyla      53      53  
hulya 19 Haziran 2013 Çarşamba 14:19

TÜRK HALKI, tüm siyasetçilere ve dış politikacılara "bugüne kadar halkın yanında olduğunuzu söylediğiniz herşeye sonuna kadar inandık, öyle olmadığını gördüğümüzde göreceğiniz manzara budur" dedi.

Yorumu oyla      56      49  
hulya 19 Haziran 2013 Çarşamba 13:54

Gezi parkı olayını başlatan kesinlikle Ak Parti ve Bdp dir.Kaybeden ise halkın yanında durmayanlar ve halka kötü muamele edenlerdir.Halk dik durmuştur duracağını tüm dünyaya göstermiştir.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 19 Haziran 2013 Çarşamba 12:18

Vatandaşa yakın plandan bber gazı atarak, onlraca vatandaşın ağır yaralnmasına sebep olanlarda kanun önünde bunun hesabını vermelidir.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 18 Haziran 2013 Salı 21:54

Evet ABD'ye destek olabilmek için, kendi vatandaşını yaka paça parktan atıp, biber gazına boğmak. Ve gündemi değiştirmeyi çalışmak. Tam da bu iktidara göre.

Yorumu oyla      56      49