YORUMLAR
Toplam 50 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Dkapkiner 1 Nisan 2013 Pazartesi 00:06

Saygılı ve sevgili Rahmi ağabey,zamanım bitti ama sana veda etmeden gidemiyorum.Üzgünüm namussuzlar kadar cesur oldum ama onlar kadar edepsiz olamadım.DENEDİM;AMA OLAMADIM.Ayrıca bir iki arkadaşın dışında arkadaş da bulamadım.Ciddi arkadaşlarım da buradakileri ciddiye almadılar.HALBUKİ BAŞIMIZA NE GELDİYSE VE GELECEKSE CİDDİYE ALMAMAKTAN GELİYOR DEĞİL Mİ?Eğitim tarzım ancak bu kadarına izin veriyor.Başka bir yerde buluşmak üzere saYgılarımı kabul et lütfen.

Yorumu oyla      56      54  
Misafir 31 Mart 2013 Pazar 18:54

CHP halk bizi anlamıyor der hep ya... halk sizi anladı da siz HALKSIZ iktidar dönmelerinin geçtiğini anlamak istemiyorsunuz NAGEHAN ALÇI'ya kızan paşa bir gün devran dönerse yani darbe olursa kaçacak yer ararsınız cümlesini ağzından kaçırmıştı...CHP nin ve bazılarının son umudu bu....

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:41

17-E$REFPA$ALI: (*)Dipnot: Ultra Al Inclusive / Her$ey Ícinde Dahil sistemi, Türkiye´ye gelmi$ ki$i ba$ina dü$en Turist gelirlerine pek vahim negatif etki yaptigi gibi, yeme, icme dahil her$eyin konaklanan turistik tesislerde bedava olmasi hususundan ötürü de, turistler genellikle di$ariya nadiren cikmakta, dolayisiyla da bu, yöre halki esnafi icin de büyük dezavantajlar getirmektedir, böylelikle).

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:40

16-E$REFPA$ALI: AKP iktidarinin umurunda degil bütün bunlar, görüldügü üzere, mamafih de... Bari siz egmeyin, kaldirin ba$inizi hic olmazsa, hadi ! Kürt, Arap, Yunan, Ermeni, Alman, Fransiz, Íngiliz, Ísrail, Amerikali, her önüne gelenin tokat attigi $amar Oglani olmaktan cikariniz -destekleyeceginiz- bu kampanyayla, biz $anli Türk Milleti´ni ! …GAZAMIZ MÜBAREK OLSUN, ÖYLEYSE !!!“

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:39

15-E$REFPA$ALI: Mesela „bu resmen irkcilik birader“ yerine; „bu resmen Almanlik birader,vs “... Irkci olma yahu“ yerine; „Almanla$ma yahu, vs“... bu tamemen irkcila$(tiril)mi$“ yerine; „bu tamamen Almanla$(tiril)mi$, vs“ gibi kelimeler kullanma kampanyasina davet ediyorum, tez elden, biz Türkleri !

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:38

14-E$REFPA$ALI: Her bir kelimesi Türkdü$manligi kokan, bu, dahiyane(!) Alman bulu$u „getürkt“ tabiri kepazeliklerine kar$i boykot ifade eden, icinde „irk, irkcilik“ gecen her bir Türkce kelime yerine „Almanla$ma, Almanla$tirma, Almanla$mi$, Almanla$tirilimi$, vs“ kelimelerinizi kullanmanizi...

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:37

13-E$REFPA$ALI: Almanlarin, bütün bunlari görmezden gelip -Sütten Cikmi$ Ak Ka$ik misali- Türkleri, sahtekárlik, hile, manipüle ile e$ anlama gelen „getürkt“ tabirleri ile rencide etmeleri, ar, adab, edeb ile zerre bagda$mayan, yüzsüzlügün daniskasi degildir de, nedir öyleyse, peki ?!

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:36

12-E$REFPA$ALI: Türklerin; yarim asri a$kin bir zamandir káh mal/mülk/konut/i$ aramalari, káh eglence/müzik mekánlari giri$leri, káh yabancilar polisi/mahkeme/hastaneleri, káh trafik kontrolü/havaalani/hudutlari, káh da $u, bu, binbir ba$ka yerlerinde, her bir Tanri günü, nazivari Türk dü$manligi irkciliklariyla bogu$tuklari gün gibi a$ikar, durup dururlar iken...

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:35

11-E$REFPA$ALI: Bu, her ne kadar günlük, sözlü konu$malarda yer aliyorduysa da, genellikle, ilk öncelerde... Televizyon anahaber bültenleri, teletekstler, politika(cilar), acik oturumlar, gazeteler gibi, yazili Alman diline(de) dü$mü$tür, ne yazik ki gari, bugün de !

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:34

10-E$REFPA$ALI: Evvelá, yukarda degindigim man$ette gecen, Almanlarin daha birkac yil önce nazivari Türk dü$manligi, kasti duygulariyla suni olarak ürettikleri „(**)getürkt“ tabiri kelime kar$iliginin; Türkle$me/Türkle$tirilime/Türkle$tirilmi$... Ama, bununla verilmek istenen (ironik, mecazi, ta$lama) esas manásinin ise; hileli, hilele$tirilmi$/sahtekárla$mi$, sahtekárla$tirilmi$/manipüleli, manipülele$tirilmi$, vs. oldugunun altini cizmem gerekiyor, önce.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:33

9-E$REFPA$ALI: Ki; „Alman medyasinin agir toplarindan televizyon devi ZDF teleteksti, Tarih:19.3.2013/Sayfa: 200/Bölüm:Sport Aktuell-Übersicht I´inde vukuu bulan, FÍFA´nin Yilin Futbol Antröner Secimi ile ilgili; „MOURÍNHO: TRAÍNER-WAHL GETÜRKT(**), yani Türkcesi „(Real Madrid antrenörü) Mourinho: Antrenör-Secimi Türkle$tirildi“ man$etine istináden, bir, iki kelám etmek istiyorum, Dostlar, izinizle...

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:31

8-E$REFPA$ALI: Velhasil, bütün bunlara istináden, Almanya, Alman irkcilgindan falan acilmi$ken, söz... Bu konuya tam da uygunluk te$kil edecegini dü$ündügüm, daha önce yayinlanmi$ bir yorumumu eklemek istiyorum, satirlarima.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:30

7-E$REFPA$ALI: Almanya ile de sInIrlI kalmaz irkciliklari, Almanlarin, hic ! Gavur pazarliklariyla Türk turizmcileri canlarindan bezdirip, dev$irdikleri „Ultra All Ínclusive / Yeme, Ícme, Her$ey Dahil(*)“ sistemli, ölü e$ek fiyatina kopardiklari Hotel/Klub/Tatil Köyü paketleri ile gittikleri Türkiye tatil yörelerinde de biri bin yapip, her$eyden $ikayet eden Almanlarin, dünyayi biz yarattik havali, emredici, ukelá, küstah, irkci tavirlari, tatil icin gittikleri yurdumuzda da sürer böyle, aynen !

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:28

6-E$REFPA$ALI: Almanlarin irkci olduklarinin, acili, kanli, öylesine binbir ispat-i ni$aneleri vardir ki, tarihin, tozlu sayfalarinda! Íclerine i$lemi$tir, irkcilik! Postalli, dazlak kafali, it, kopuklarla kalsa, Alman irkciligi, neyse de... Kalmaz ki ! Kapi kom$u coluk, cocuk, ana, baba, nine, dedeler... Hic ummadigin i$ arkada$larin... Kravatli, bond cantali, centilmenler... Sari$in, gencecik, yürek hoplatan kizlar... Rahip, rahibeler bile, Almanya´da, irkci nazinin daniskasi olabilirler !

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:25

5-E$REFPA$ALI: Kimileri ba$edemez, bitap dü$erler... Yunan´im, Ítalyan´im, Íspanyol´um, Portekizli´yim derler de, Türk diyemez, bazi Türklerin pes eden dilleri! Kelimeler kifáyet emez, bazen... Almanya´da ya$amayip da, bizzat cekmeyenler bilmezler, anlayamazlar, Almanya´da Türk olmanin ne denli zor oldugunu ! Ta yüzyillardan beri üstün „Ari“ irkli görmü$lerdir, halá da böyle görürler, Almanlar, kendilerini! Türkler gibi bircoklari da dü$ük milletdir, Almanlarin, nazarinda !

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:23

4-E$REFPA$ALI: Velhasil, Almanya´da Türk olmak öylesine zordur ki! Mal, mülk, konut, i$ aramalarinda / okullarda / resmi dairelerde / eglence mekáni giri$lerinde / havalanlarinda / hudutlarda / trafik kontrollerinde / hastanelerde / hapishanelerde / mahkemelerde, vs. vs. vs. vs. vs. gibi, günlük hayatin icinde sevilmediginiz, istenmediginizi apacik belli eden, öylesine binbir irkciliklarla bogu$ur, durursunuz ki, Almanya´da !

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:22

3-E$REFPA$ALI: Türkiye kökenli haracci, uyu$turu kacakcisi mafyalarca i$lenmi$ gibi intiba yaratilmasi / gerideki bagriyanik Türk aile efradlarinin da bugibi esnetsiz suclara maruz birakilmalari, vs. vs. vs. vs. gibi, sadece NSU davasi ile sInIrlI degil ki, Türklerin, Almanlarca, ikinci, hattá ücüncü sinif bir millet addedildikleri!

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:21

2-E$REFPA$ALI: Türk dü$manligiyla bilenmi$ irkci duygulariyla Türkleri katleden NSU´lu Nazilerin Alman polis ve istihbarat görevlilerince RESMEN görmezlikten gelinip, omuz silkilip, ba$ cevrilmesi / bunlarla ilgili viedo kayitlarinin dikkate alinmayip, dosyalarin tahrip edilmesi / cinayetler irkcilikdan degil de...

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 18:19

1-E$REFPA$ALI: Her ne kadar bu haber ile ilgili olmasa da direkt... Atatürkcü vatanseverliginden zerre ku$ku duymadigim Sn Rahmi Turan kö$eyazilarinin ziyaretci sayisi kirmasi hususuna binaen, bircok Türk yurtta$larimizi katleden Naziler ile görülecek NSU davasi ile ilgili, Almanlarin, Türk basinina reva gördükleri tarafli, irkci, kabul edilmez tavirlari ile ilgili düzecegim yorumumu, bu kö$eye ili$tirmek istiyorum izninizle, Dostlar...

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 13:26

Rahmi BEY geçen bir kanalda gördüm sizi konu sakallı bebek haberiydi...SİZ her ne kadar ilk önce Konya'da bir gazetede çıktı deseniz de bu haberi TAN 1987'de meşhur etmiş.Programda bir gazeteci o yıllarda küçük kardeşim bu haberden çok korkmuştu geceleri bazen uyuyamıyordu demişti...Milleti şimdi de korkutanlar var...ÖCÜÜÜÜÜÜ BÖLÜNECEZ ÖCÜÜÜÜ...

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 29 Mart 2013 Cuma 10:44

Bunca yıldır iyi adamı oynayan BAHÇELİ tam da SİLAHLAR sussun denilen zamanda NEDEN VURmalı saz çalmaya başladı????? Kim kimdir kasetin varsa suflöre uymak zorunda mısın??? DEĞİ Misin??? Kuklacı ve kuklaları...

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 28 Mart 2013 Perşembe 20:11

GAZ VERİYORLAR DOĞRU BÖLüneceğiz gazı verip ülkede yeni bir kaos ortamı isteniyor...Son perde sahnelenecek. Kaybedenlerin suflörü BÖ-LÜ-NE -CE- ĞİZ diye vesvese üflüyor topluma...

Yorumu oyla      55      57  
Misafir 28 Mart 2013 Perşembe 13:44

merhaba rahmi bey. sizin yazınız üzerine o röportajı merak edip okudum. faruk mangırcı kitaptaki hatalarlarla ilgili soruyu şöyle cevaplıyor: "yayınevi yazıyı matbaaya hangi formatta gönderdiyse dosyayı açtıklarında de, da'lar birleşik çıkmış." ben bir bilişim uzmanıyım. böyle bir şey teknik olarak mümkün değil. hangi format olursa olsun de, da'ları bozmaz. faruk bey ya herkesle dalga geçiyor ya da herkesi cahil sanıyor.

Yorumu oyla      55      54  
TOTEM 28 Mart 2013 Perşembe 12:43

Türkiye lehine vukuu bulan gelişmeler biliyorum ki birçok kişinin canını sıkıyor. Daha öncede yazdım eğer iyi birşey oluyorsa Abd nin oyunudur kötü birşey oluyorsa da Akp nin beceriksizliğidir:))Ülkemde bir kısım insan ülkem hakkındaki iyi haberlere üzülüp kötü olanlara seviniyor haa birde bunlar kendilerine vatansever diyorlar!! Vatanseverler ise de sevdikleri vatanın adı Türkiye değil..

Yorumu oyla      53      59  
Dkapkiner 27 Mart 2013 Çarşamba 22:25

Bugünlerde Türkiye de bir heyet var,ULUSLARARASI OLİMPİYAT KOMİTESİ(IOC)...BİRAZ ÖNCE "İstanbul bir adım önde."dedi.Vallahi bir de bu olursa var ya Kaşımpaşalımın önünde durulmaz artık.Verdikçe veriyor ya...Kaymaklı ekmek kadayıfı.KASIMPAŞALIYIM,ELİ MAŞALIYIM.BÖYLE MİYDİ ŞARKI YA?BOŞ VER,KEDİDİR KEDİ...

Yorumu oyla      58      50  
abdulrezzak 27 Mart 2013 Çarşamba 21:19

ABD nin kurduğu sistem tıkır tıkır işliyor arkadaşlar.Önce PKK ve apo itiyle anlaşma ve 21 Mart Nevruz olayları;onu yumuşatmak için karşılıklı ilişki içinde olunan İsrail den özür diletme ve de arkasından bu ne idiğü belirsiz olduğu bizzat(Eğer inkar etmezse tabi!)Hükümetin başı tarafından söylenen kuruluşun KREDİ NOTUNU YÜKSELTMESİ.Vallahi buradan her şey çok güzel görünüyor.Bastır Ankaragücü...Neydi o arkadaşım ya unuttum,haaa,KEDİDİR KEDİ.İyi de arkadaş bu kedi anamızı bellemesin sonra?

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 15:27

Haklısınız sayın Turan Pazarlık karşılıklıdır al-ver gibi. başbakan kendisini dinleyenlerin tamamının aptal veya geri zekalı olduğunu düşünüyor. "Kuduruyorlar" diye de hakaret ediyor Ama o kuduranlar birgün kendisine hukuki yollarla saldırırsa işte o zaman görür gününü.

Yorumu oyla      57      50  
TOTEM 27 Mart 2013 Çarşamba 15:01

İsrail Türkiyeden özür diledi mi? Diledi! Neden birileri bu özre kılıf uydurup yok saymaya çalışılıyor. Peki 30 yıldır ülkeyi kaosa sokan terör şimdi durdu ve tamamen ülkeyi terkedecek mi? Edecek ama olmazz birileri bunuda istemiyor savaş ve kaos devam etsin ki onlara muhalefet edecek done olsun.Artık bu partizan ve kısır politikaları bırakında ülkenizi düşünün.Herkesi hain kendinizi vatansever ilan etmek sadece kendinizi kandırmanızı sağlar.Önce ülkenizi ve insanınızı düşünün önce adam olun.

Yorumu oyla      54      53  
TOTEM 27 Mart 2013 Çarşamba 14:59

Eğer iç politikada çıkmaza girer ve madara olursan hemen Abd muhabbeti açarsın zira bu denize düşenler için bulunmaz bir can simididir! Eğer kaderimize politikamıza ve herşeyimize Abd karar verip istediği gibi yönlendiriyorsa hiçbirimiz konuşmayalım,meclisi feshedelim bir vali atasın Abd hepimiz rahat edelim.Muhalefete düşen herkesin Abd yi can simidi olarak görmesi gerçekten sıktı artık. Karşındakini Abd uşağı ilan edip kendini karşıtı gösterme numarasınıu emin olun artık kimse yemiyor-

Yorumu oyla      54      53  
Dkapkiner 27 Mart 2013 Çarşamba 13:41

Aslan Bulut 25 Mart tarihinde yazdığı yazıda" İsrail, ABD Başkanı Obama’nın gözetiminde Türkiye’den özür diledi. Çünkü AKP iktidarının, Mezopotamya projesini hayata geçirene kadar ayakta durması ABD ve İsrail için birinci öncelik taşıyor!"Yazının tamamını okuduğumuzda olayın bu kadar basit olmadığını görüyoruz.aksini yazanlar da var tabi.Ama ben yıllardır ABD yi takip ettiğim için bu taraf daha ağır basıyor.Zaten aksini yazanlar ABD gerçeğini inkar etmiyor;ama onu doğru kabul ediyorlar.

Yorumu oyla      56      50  
Dkapkiner 27 Mart 2013 Çarşamba 13:27

ortak olurlar diye hiç bir öneri ve hatta desteği bile istemiyor.Bunu kamu oyu önünde herkes görüyor.Bu şekilde çözümde iktidar gelecekte sorumlu olur."Umurumda değil."diyor Başbakan,diyemezsiniz...Zaten bizim Başbakana diktatör dememiz bu nedenledir.Önce silah bırakılacak,Kürt toplumunun demokratik hakları neyse verilecek.Uniter yapı bozulmadan bir çözüm üretilecek.Bunun dışındaki çözüm dedikleriniz hele hele;ki nihai hedef odur bölünme,toprak kaybıdır ki adını siz koyun o zaman?..

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 27 Mart 2013 Çarşamba 13:27

Abd ve israilin rolünden bahsediyorsunuz sonrada onların işlerine geldiği için yarattıkları kaos ortamının devamına destek veriyorsunuz bu ne tutarsızlıktır.Sadece siyasal olarak muhalifsiniz diye ülkenizin çıkarlarına da muhalefet etmeyin.Şimdi ortada verilmiş bir söz ve taviz var mı? yok! Sizin şüpheleriniz var sadece peki bu barış süreci işlemese herşey daha mı iyiye gidecek? Ve bu durum bu sorun nereye varacak bunu hiç düşüneniz var mı?söyleyin bu sorun ne olacak nasıl çözülecek?

Yorumu oyla      53      51  
TOTEM 27 Mart 2013 Çarşamba 13:24

Ben isterdim ki,birileride çıkıp slogan atmak yerine ortaya bir düşünce koysun! Gerçi hakkını da yemeyeyim bir kaç arkadaş bu çabada fikrine katılırım yada katılmam o ayrı dava ama ortaya bir düşünce koyan kişi benim nazarımda herzaman muteber insandır. Şimdi tekrar gelelim konuya,Birileri ısrarla anlamadan,dinlemeden ve bilmeden ki birşey bilmediklerini kendileride söylüyorlar ya buna rağmen sloganlar atıp ucuz popilizm yapıyorlar.Sayın arkadaşlar kendinizle çelişiyorsunuz sürekli bölged

Yorumu oyla      53      52  
Dkapkiner 27 Mart 2013 Çarşamba 13:21

ortak olurlar diye hiç bir öneri ve hatta desteği bile istemiyor.Bunu kamu oyu önünde herkes görüyor.Bu şekilde çözüm bu iktidarı geleck önünde sorumlu tutar.

Yorumu oyla      53      49  
Dkapkiner 27 Mart 2013 Çarşamba 13:20

Herkesin konu ile ilgili bir düşüncesi vardır.Ama Türkiye dahil bölgemizde olan biten olaylarda ABD nin parmağı yok demek kanaatimce pek inandırıcı değil.Bence tamammen ABD planı işlemektedir.Çözüm süreci ve İsrail'in özür dilemesi dahil.Başbakan özür olayını öyle bir anlatıyor ki evlere şenlik;"Ben Obamanın sesini özledim önce onunla konuşacağım..."falan filan.Bu ne ciddiyetsizliktir Allah aşkına.Bu kamuya oynamak değilde nedir?Burada çözüm için düşüncelerimiz yazdık.Ancak Başbakan bu olaya

Yorumu oyla      54      49  
Dkapkiner 27 Mart 2013 Çarşamba 13:15

12.31 den itibaren yazan arkadaş eğer diğer yorumlarda size aitse tespitlerinde tamamen haklısın.Katılıyorum.Devletin hataları olmuştur.Ama örneğin GAP'ın askıya alındığı falan yok.GAP'ın yediği paranın haddi hesabı yok.Siz bu bölgeleri nasıl bırakırsınız birilerine.Dolayısıyla çözüm konusunda da katılıyorum size;ÖNCE PKK SİLAH BIRAKACAK.PKK silah bırakmadan yapılan herşey Türk Milletine,Türk Tarihine ihanettir.Kimse alınmasın ihanet dediğim için başka bir ad varsa söyleyin.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 13:15

Kim diyor PKK Silah bırakacak diye...??? Uydurmayın Sy.Yazar.. İmralı "Silahlar sussun" diyor "Bırakın" demiyor ki.. "Silah Bizim Sigortamız" diyenler silahlarını bırakır mı??? Ha bırakır ama onun yerine daha sağlam bir sigorta sunarsanız...!!! Ankara sundu du sunmadı mı Allah bilir..!

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 13:04

Bu açılım saçılım işleri ancak pkk nın koşulsuz silah bırakıp Kandil dahil olmak üzere lav edilmesi ile netice verebilir. Öcalan serbest bırakılamaz. O zaman bu milletin onuru çiğnenmiş olur. Niçin mi? Bizler vatanımızın birliği ve bütünlüğü için gencecik fidanları toprağa gömdük. Bunun karşılığının olmaması devletin pkk ya yenilmesi hepimizde büyük çöküntü yaratır. Katiller muhakkak cezasını bulmalıdır. Adaletin temeli de budur. Devlet de hatalarını telafi etmeli vatandaşına hizmet etmelidir.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 12:56

Bu açılım saçılım işleri ancak pkk nın koşulsuz silah bırakıp Kandil dahil olmak üzere lav edilmesi ile netice verebilir. Öcalan serbest bırakılamaz. O zaman bu milletin onuru çiğnenmiş olur. Niçin mi? Bizler vatanımızın birliği ve bütünlüğü için gencecik fidanları toprağa gömdük. Bunun karşılığının olmaması devletin pkk ya yenilmesi hepimizde büyük çöküntü yaratır. Katiller muhakkak cezasını bulmalıdır. Adaletin temeli de budur. Devlet de hatalarını telafi etmeli vatandaşına hizmet etmelidir.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 12:50

Bölgeye 30 yılda tek fabrika kurulmamış bölge halkı pkk ya mahkum edilmiştir. Bu bölge insanı işsizdir ağaların kontrolündedir. Onların ağalarıda bu insanların özgür olmasını istememektedir. Çeşitli aşiretler bu insanları yönetmekte devlet yatırım yapmamaktadır. Aç insan çaresizdir. Bir Gab projesi bile rafa kaldırılmıştır. Devlet vatandaşına iş vererek eğitim götürerek kucaklamak yerine PKK canilerini muhatap almaktadır.

Yorumu oyla      55      49  
Dkapkiner 27 Mart 2013 Çarşamba 12:47

Rahmi bey kendinizle ilgili yazıları biraz inadına yazar gibisiniz.Sizi bilen biliyor,acizane son olsa iyi olur.Takdir sizin.

Yorumu oyla      54      50  
Dkapkiner 27 Mart 2013 Çarşamba 12:45

Silah bırakan kim Rahmi bey?PKK silah bırakma kararı alsaydı buna laf söyleyecek adamın suratına önce ben tükürürdüm.Eğer doğru tahmin ediyorsak(Kimsenin bildiği bir şey olmadığı için herkes her şeyi söyler,haklıdırlar da.)adamlar bizim anamıza küfür eder gibi,gözüme baka baka;ara sıra kol saati çıkararak Kandile gidecekler ve oradan gelişmeleri DENETLEYECEKLER.Duruma göre gelecekle ilgili karar verecekler.İşte bu GELİŞMELERİ bölücü kürt biliyor ama Türk Milleti bilmiyor;bilmesine de gerek yok!

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 12:45

PKK 30 yıl boyunca Türkiye de çok iç savaş çıkarmaya ve bizi birbirimize vurdurmaya çalıştı ama başaramadı. Başaramaz da. Bunca cinayet türk kürt komşuyu birbirine boğazlatamadı. 30 yıldır bizi yönetenler dış bskıların esiri oldular ve bu örgütü bitiremediler.Ben hiçbir zaman devletin bunları yok etmeyi hedeflediğine inanmıyorum. Sadece askeri tedbirlerle bu sorunun çözülemeyeceği gözüken bir gerçek. Suç devlet yönetiminindir.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 12:38

Ben hiçbir zaman Bu özerkliğin veya statünün kürtlere verileceğini düşünmüyorum. Bu durum gizli ABD türkiye savaşının gün ışığına çıkmasıdır. Eğer bu bölgelere böyle bir statü söz konusu olursa kürtler karlı çıkmaz.Sadece ABD nin ve İsrailin kuklası olurlar. Bu durum Türkiye için çok büyük bir tehlikedir. Ben hiçbir zaman bizim kürt asıllı vatandaşlarımızın bu oyunu bilmediğine inanmadım. PKK içinde bizden olmayan katil maşalar var.Ermeni lobisi var kiralık katiller var.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 12:31

Vermeden Almak Allaha mahsus. 30 yıldır Ülkemizin güneydoğusunu hedef alan Başka devletlerin gizli yardımları ile Lozanı yıkıp Üniter devlet yapısını çökerterek Önce özerklik daha sonra Bağımsızlık hedefleyenve buna kürt asıllı vatandaşlarımızı alet eden katil bir örgüttür pkk.Bu örgütün uluslararası insan kaçakçılığından Uyuşturucu kaçakçılığına kadar kirli işleri vardır. Ve bu işlerden çok para kaldırmaktadır. ABD Ve AB Ülkemiz üzerindeki emellerine pkk yı malzeme etmiştir.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 12:26

ilk kez toteme katılıyorum. bir gün totemle aynı fikirde olacağım aklımdan bile geçmezdi. ama doğruya doğru. sıkıldık artık

Yorumu oyla      54      50  
TOTEM 27 Mart 2013 Çarşamba 11:49

İstiyor bunun adı resmen narsizm olarak ifade ediliyor tıpta.Sayın yazar eğer bir parti kuracaksanız ve buna hazırlanıyorsanız bir sözüm yok ama yazılarınızda kendinizi ve hayatınızı odak merkezi yapmanız emin olun itici geliyor.Ve şunu bilin tıpkı benim gibi birçok kişi,yazınızın ilk konusunu okuyup ikincisini atlamıştır zira cidden sıkıldık artık.

Yorumu oyla      55      51  
TOTEM 27 Mart 2013 Çarşamba 11:47

İnsanlar en ağır şekilde eleştirilirken sizin sayın yazarlara getirdiğimiz eleştirileri sansürlemeniz tam kelime nalmaı ile faşizmdir.Şimdi eleştirimi tekrar dile getiriyorum umarın bunuda çöpe atmazsınız. Sayın yazar baskılara dayanamayıp Barış sürecine şöyle bir değinmiş ancak o kadar özensiz,o kadar baştansavma yapmış ki bunu bildik birkaç söylem ve söylemden sonra hemen tadına yaza yaza doyamadığı asıl konuya geçmiş:) RAHMİ TURAN ın hayatı!! Sanırım herkese 'sen neymişsin be abi!! dedirtmek

Yorumu oyla      55      51  
TOTEM 27 Mart 2013 Çarşamba 11:44

Bakın sayın editör dünyada ençok siyasiler eleştirilir sonra köşe yazarları,filmler ve dolayısı ile yönetmen,yapımcı ve oyuncular vesselam sahneye çıkan eleştirilmyide göze alacaktır sizler bu tavrınızla yazarı koruduğunu sansanızda okurunuza ve onun ifade özgürlüğüne ihanet ediyorsunuz. Ben bu yazı hakkındaki fikrimi yazıyorum ve yayınlamıyorsunuz neden? Yazara ayıp olmasın!!Kusura bakmayın ama eleştiriye tahammülü olmayan evinde oturacak bu dünyada başkanlar,başbakanlar,bakanlar ve türlü-

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 11:23

ne verdiklerini aciklayacak yurekli adam lazim.iste o yurek olmadigi icin kimseye haber vermeden gizli af getirecekler.kck,lilari ve teröristleride yavas,yavas salacaklar.bu isi,is bitene kadar sessizce yurutecekler.bunlar kendilerini sam seytani saniyorlar.yakinda bu konularla alakali pek birsey duymazsaniz sasirmayin.

Yorumu oyla      55      49