YORUMLAR
Toplam 91 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Misafir 28 Mart 2013 Perşembe 09:28

M.ALİ ŞAHİN'in bir sözü var:Bölünmeyelim diye risk aldık.Çok doğru...Esas bu savaş sürdükçe bölünme riski artacaktı...Hava zamanla daha da yumuşar ve güzel günler gelir.Tabi VUR DE VURALIMCILAR VE iyi SAATTE olsunlar rahat durursa.

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 28 Mart 2013 Perşembe 09:23

Bazı mesleklerden gelme meslek hastalığı var.Sağı solu fark etmiyor illa son sözü onlar söyleyecek...Her şeyi onlar bilir...karadaki havadaki yorumdaki aynı:)

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 27 Mart 2013 Çarşamba 22:08

Okuyunca çok güldüm biri yobazlar dan din tacirlerinden girmiş diğeri cetvelle mi ölçeceksiniz demiş bir diğeri normal demiş:) ama habere konu olan kara Güney Kore ama sevgili arkadaşlarım için başlığa bakmak yeterli zira konuyu kavramak için onlara başlık yetiyor:)Vesselam siz ne anlatırsanız anlatın herkes kendi havasında bu arada bu yorumumda editör tarafından makaslanabilir zira tarih boyu doğru sözler hep tehlikeli bulunmuştur:)BAKIN SİZİN İRONİK YAZINIZ 86 YORUM ALMIŞ NE İLGİNÇ DEĞİL Mİ??

Yorumu oyla      55      52  
TOTEM 27 Mart 2013 Çarşamba 22:04

Sayın yazar aslında ne yazdığınız yada neyi anlatmaya çalıştığınızın zerre önemi yok bence siz bir başlık atın ve sonra napolyon ata bindi deyip bin bin beşyüz karakter boyunca dıgıdık dıgıdık dıgıdık yazıp sonrada napolyon attan indi deyin zira yorumcular yine kendi havalarını çalacaklardır ve iddia ediyorum yazarların makalelerinin altına yorum yazanların yüzde sekseni tam olarak okumuyor bile.Bir haber vardı geçen,başlık ŞOK KARAR KAMUDA MİNİ ETEK YASAKLANDI idi ve aşağıdaki yorumları-

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 21:41

321 Mason derneği ve yorumcusuna sulandırıcılarına kadar Balyoozu destekleyen kurumlar finito CANIM FİNİTO.

Yorumu oyla      53      51  
teyze 27 Mart 2013 Çarşamba 21:11

19:10 Fransızlar nükleer deneme yapıyorlarda bugüne kadar ne icat edebildiler boşuna dünyanın dengesini bozuyorlar.Bence illegal örgütler daha başarılı.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 19:10

Arkadaşlar dünyada en çok nükleer deneme yapan ve okyanusların altındaki hayatı mahveden ülkelerin başında FRANSA gelir..Fakat Fransa kendisini tam tersi bir TaNITIMLA dünya kamuoyuna sunar EKOLOJİ DOSTU Fransa....İllegal örgütler de böyledir....Kimse ayranım ekşidir demez... Şen olasın Silivri aman ÜRGÜP dumanın tütmez....(mi acaba?????)

Yorumu oyla      57      51  
Dkapkiner 27 Mart 2013 Çarşamba 14:04

Vallahi haklısın teyze.Sen de çızıktır bir şeyler.Yazınca iyi yazıyorsun.Türktime manşetlerinde 1 nci sırada bir resim var.Ben o resmi yarışmaya sokacağım.Bayılıyorum o resme.Özellikle cepheden görünen;o ne güzellik yarabbim...

Yorumu oyla      56      49  
teyze 27 Mart 2013 Çarşamba 13:57

Yorum sayısı 81 olunca aklıma bir Rize atasözü geldi: Uyy Rizem benumm kiskanur seni ceride kalan 80 vilayet

Yorumu oyla      55      49  
Dkapkiner 27 Mart 2013 Çarşamba 13:55

Tövbe arkadaşım,tövbe;vallahi ben kimseyi savunmadım.Seni okuyorum.Ama ne heyecanlı ya...Vallahi seni okudukça moralim düzeliyor.Bu Balyozcuların,Ergekoncuların delikten çıkma şansı hiç yok.Bitti artık BİTTİ ARTIK TEK KANAL DEVRİ,YAŞASIN TEK TAYYİP DEVRİ...Nasıl ama?..Takdirlerini bekliyorum ha!..Hasretle kucaklar en kısa zamanda cevabını beklerim canım arkadaşım...KARA TREN SALINIR BELKİ HİÇ GELMEZ...Sen yine posta devri bitti yaşasın e-postayla yolla...Vallahi ben de becerdim bu işi ha...

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 13:21

DK sen üzülme KARATAŞI da M.ALİ Ağca'yı da ELLERİNden tutup içerden çıkaran yapı DEŞİFRE oldu...Boş yere üzülme...VATAN bunların tekelinde değil.Bak bugün bir gazetede İsrail muhibbi paşa irticacı subaylara İŞKENCE yapalım diyor.Çevik bir öncelikli olarak REFAHYOL devrilmeli diyor...Birileri ERBAKAN milliyidi diyorlardı.Çevik Bir de ümit MİLLİ Mİ oluyor...GEÇ...Boşuna savunma tek kanallı günler bitti aydınlıkla karanlık karışmıyor...Vatanı seven sadece sen değilsin bu savunman da vatana faydasız

Yorumu oyla      56      51  
Dkapkiner 27 Mart 2013 Çarşamba 13:04

12.18 KEDİDİR KEDİ!!!Hz.Ali'yi,Hz Osman'ı kim öldürttü?Kılıçaslanı herkes Sırplı öldürdü zannediyor değil mi?Ona kim talimatı verdi.Sırplı SUİKASTEN önce hangi ONBAŞIYLA GİZLİCE KONUŞTU.Bunların hepsi çıkacak ortaya 12.18,devir bizim devrimiz!..Hiç aklıma gelmemişti ya benim babamı da mı bunlar öldürdü yoksa?Bir hafta hastanede kalmıştı o zaman bir numara çekmişlerdir.Ben bir araştırayım.Anam da yaşamıyor ki saçından kıl var mı diyelim.Bacıma bir sorayım bakayım?Ben anlamıştım zaten...

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 12:18

KEDİDİR KEDİ:DURSUN KARATAŞ’I 89 YILINDA CEZAEVİNDEN KİM ÇIKARTTI? Şimdiye dek aydınlatılamayan olaylardan birisi olan Dursun Karataş ve beraberindeki örgüt üyelerinin 89 yılındaki firarı netleşti. Karataş, firar öncesinde cezaevinin yemekhanesinde bir üst düzey askerle görüşmüş ve bu görüşmeden sonra firar gerçekleşmiş.

Yorumu oyla      54      52  
Dkapkiner 27 Mart 2013 Çarşamba 11:51

Hiç aklıma gelmemişti ama bu 3Y sloganını ben tuttum.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 10:54

CNN Türk'te Enver Aysever'in sunduğu Aykırı Sorular'a konuk olan oyuncu Nur Sürer, CHP'ye ve Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na ağır eleştiriler yöneltti. Kılıçdaroğlu'nun, kendi memleketi Dersim konusunda konuşmaya bile çekindiğini belirten Nur Sürer, "CHP Genel Başkanı'nın nereli olduğunu bile Başbakan'dan öğreniyoruz" diye konuştu. Sürer, CHP'nin de milliyetçi bir parti olduğunu iddia etti.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 10:44

CHP şu an içerde olan ismini yazmayayım yeni içeri girmiş defalarca İsraile gitmiş paşaları niçin haftada bir ziyaret ediyor...28 Şubat nerede hazırlandı...Türkiyede vesayetle birlikte kaybeden İSrail...CHp ile israilin içte ve dışta birçok politikası aynıdır...SURİyeye bu kadar sahip çıkan CHP İzmir hataydaki dondurmacı fişlenirken ve onlarca üniversite hocası işten çıkarılırken vs...Neredeydi? Zulmün yanındaydı şimdi de yanında.Bazı ülkelerle politikaları aynı...Kaybetmeleri de aynı zamana...

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 27 Mart 2013 Çarşamba 10:26

CHP, ABD 'de İsraile açıktan destek veren adayın kazanmasını istiyordu olmadı.3 YILDIR özür diye Hükümetin başının etini yediler sonra da özrü beğenmediler...Golda Meir kendi kitabında soruyor "ÖLDÜR ÖLDÜR NEREYE KADAR? Bu Osmanlı burayı nasıl idare etmiş ?" Biz İsrailli sakalı göbeğinde adamların devrinin bittiğini görmeyip hem TAM bağımsız Türkiye diyelim hem de İsrailin politikalarına açıktan destek verenleri destekleyelim...CHP Dersimde nasıl aynı kafadaysa dünyayı da okuyamıyor...

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 26 Mart 2013 Salı 23:15

İsrail ortadoğuda bir Osmanlı vardı bunu anlamış olabilir. Suriye Fransız montesi Nusayriliğin %15'in 85'e tahakkümünün çok sürmeyeceğini anlamış olabilir..İnsanların dindar olunca hata yapmayan robotlar olmayacağını da OWLEYE bir gün anlayabilir ve sürekli aynı NOKTAYA kasten atıştan vazgeçebilir..Fikirlerine uymayan yorumcuya ÇEKTİRİN GİDİN DİYEN 3Y'ci de birgün dünyanın onun etrafında dönmediğini hissedebilir..CHP halksız iktidar olma döneminin bittiğini anlayabilir..

Yorumu oyla      56      51  
OWLEYE 26 Mart 2013 Salı 18:00

israil hatasını anlamak yolunda yattığı istihareden uyanmış olabilir..suriye planı bir haftada değişmiş de olabilir..apo politika yapma özlemini pekiştirmiş...,Obama politik yatırımlarınınn korumasına soyunmuş ve barzani junior saddam olmak yolunda merhale katetmiş de olabilir...barış güvercinlerinin yumurtalarına müzik yapan sanatçılar nerede diye bir merak oluşmamış da olabilir..son zarı atmadan önce sağ elinde sallayıp,parmaklarını öpenlere direnç göstermemek gerek sayın yazar.....

Yorumu oyla      58      50  
Dkapkiner 26 Mart 2013 Salı 15:29

Benim bu arkadaşa cevabım var da ben artık ciddi yorumlara katılmıyorum Bülent bey.Ama yorumdaki ikinci kısım önemli;Ankaranın var ya!..Bu bağların büklüm büklüm yollarında.O yollarda nasıl kayboldular sahi ya?Pepelerin oğlu VİLLARIYLA KAYBOLDU.Koca Denizin Feneri kayboldu gitti oradA KİMSENİN HABERİ OLMADI.,Unakıtanın OĞLU KIZI VERGİ İNDİRİMİYLE,yumurtalarıYLA KAYBOLMADILAR MI?dEĞİL Mİ ESPRİLİ ARKADAŞ NEYDİ O GÜNLER BE,AHH AH...Sahi şu kocası,karısı,tercümanı olayı ne oldu?Hatırlarsın sen ya?

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 26 Mart 2013 Salı 15:27

Baba CHP de oğul MHP de ne diyorsun anlamadım MERCEDES mi???? 3 Kasımdaki mi, Ne var bunda ...Aranan bir ülkücü, bir solcu emniyet amiri bir de merkez sağdan AŞİRET REİSİ saylav...ERGENEKON yoktur...Zir vadisi Kaf dağı gibi hayali bir yerdir....Kedidir kedi...BORUDUR...heronlar çok zaiyat veriyor komutanıııııııımmmmm...BARIŞ MI "VUR DE VURALIM ÖL DE ÖLELİM..." HİTLER ölmedi gönüllerde atıyor...

Yorumu oyla      56      53  
Misafir 26 Mart 2013 Salı 15:01

SAYGIDEĞER BÜLENT BEY:Peru'nun APOSU TERÖRİST GUZMAN profesördü dedim...ACABA kendisi içeri girmeden önce 10 milyar aylık gelirim vardı diyen VE OĞLU ERKAN ESKİ BİR MHP yöneticisi olan Haberal PATALYA oteli ve villa tipi seçim bürolarını hangi paralarla...AYGÜN DE 2,5 milyon euroyu ÇALMASINLAR diye evinde saklamış.ANKARADA banka yok ya ANKARANIN bağları da büklüm büklüm yolları...KEDİDİR KEDİ..

Yorumu oyla      57      54  
Dkapkiner 26 Mart 2013 Salı 14:38

Başbakan"Obamanın sesini özlemiştim."diyor.Ah canım,civanım aslanım benim.Ehh,hasret acısı çok kötü bee.Bilirim acısını.Neyse,Allah tez zamanda kavuştursun...O bu acıyla uğraşırken Kılıçdaroğlu da biraz önce grupta Başbakanın yasaklattığı videoyu seyrettirdi.Başka işi yokmuş gibi!..Sn.Başbakan ne ile uğraşıyor o ne derdinde?

Yorumu oyla      57      54  
Dkapkiner 26 Mart 2013 Salı 14:22

Ha şöyle,Milletin Vekili de bunu anlatmak istiyor zaten.Maç olmazsa sinemaya gidin.Tiyatroya gidin.Şahanın,Cem'in bol belden aşağılı oyunları falan varmış onlara gidin.BATMAN ATATÜRK ANITINDAN"NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"LAFI KALDIRILMIŞ,SİZE NE?ORASI ZATEN KÜRDİSTAN OLMADI MI?NE ARIYOR ORADA TÜRK LAFI.O LAF ZATEN BAŞBAKANI DA SIKIYORDU İYİ OLDU.AÇIN,AÇIN AÇILIMIN ÖNÜNÜ AÇIN ARKADAŞLAR.TÜRK,BAYRAK,"BÖLÜNÜYOR MUYUZ?"GİBİ LAFLARLA ORTALIĞI GERMEYİN.Bülent bey Özcan Tekgül yaşıyor mu?Neydi o günler be?

Yorumu oyla      57      52  
FRONTAL 26 Mart 2013 Salı 13:40

13:17 deki malum şahıs, yorumunuz tam manasıyla alakaya çay demle havasında.

Yorumu oyla      60      51  
Misafir 26 Mart 2013 Salı 13:17

Milli maç başlamadan paslaşmalar ve voleler başladı....ARSEN LÜPEN YERSEN lüpen...Faydalı yorumlarını okudum hatice maç hakkınızdı ama önemli olan Netice...

Yorumu oyla      55      57  
FRONTAL 26 Mart 2013 Salı 12:35

Teyze, yararlı yorumlarını zevkle ve severek okudum.Bu ülkede ALLAH ın izni ile, ne bayrak iner nede ezan sesi diner.Siz koyu bir fenerlisiniz,saygı duyarım.teyze ama Selçuk ve Sabri iklisi macaristanı gol manyağı yapsa buna canı gönülden inanıyorumki, ki o fazilete sahip birisiniz, sempatik ve sevecen "EN BÜYÜK TÜRKİYE..." DİYE NARA ATARSINIZ BUNA ADIM GİBİ EMİNİM.

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 26 Mart 2013 Salı 12:32

Teyze ezanı kasete mi aldırdın...NİYEKİNE... CHP gelir de Türkçeleştirir diye mi??? EZAN bayrak vatan yahut SİLİVRİ aman Silistre...

Yorumu oyla      54      55  
teyze 26 Mart 2013 Salı 12:20

YARARLI BİR YORUM DAHA: Akşam milli maçımız var.İlk onbirde bizim Selçuğumuzla 6Slıların Sabrisini yanyana görsem, maç gitttiii gitttiii gittii diye Adile Naşitin filmini göz önüne getirin aynı öyle feryat ederim.Ama Selçuk-Sabri ikilisi Macaristanı gol manyağı yapsa (hayali bile güzel kabul edelim) maç sonunda üzülecek miyim yoksa en büyük TÜRKİYE diye nara mı atacağım?

Yorumu oyla      56      49  
teyze 26 Mart 2013 Salı 12:18

YARARLI BİR YORUM : Ben EZAN yasaklanır diye yakın tarihlerde EZAN KASETLERİ almış insanım.Teybe koyar dinlerim dinletirim amacıyla.Bu kaygıyı yaşadım.Şimdide BAYRAK korkusu çilesi çekiyorum.Bu benim insani duygum tasam korkum kaygım ART NİYETİM ne derseniz deyin.Korkularım gerçekleşmeyince üzüntü çekecek değilimki.Bu fikrimi günün mana ve ehemmiyetiyle bağlantılı örnek vererek açıklayacağım.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 26 Mart 2013 Salı 12:17

Profesörden yazardan gazeteciden terörist olur mu??? İŞTe perunun APOSU PROF.GUZMAN...UNutmayalım KOCA FATİHİ zehirleyen de doktoruydu...YAKOP PAŞA...

Yorumu oyla      54      52  
Misafir 26 Mart 2013 Salı 11:56

Bülent BEY:Abimael Guzmán, Perunun en azılı terör örgütünün başıydı ve PROFESÖRDÜ....CHP DHKPC'li avukatlara yapılan baskınlara milletvekilleriyle bizzat kalkan oluyor...Lavı atan sendikacı,DHKPC'li avukat...CHP güneydoğuda oylarının sıfıra vurmasını önemsemiyor ama DHKPC baskınını önemsiyor....Böyle SOLA can kurban...Bu EKŞİ ve Emin gözlüğüyle aynı duvara toslamaya devam...HALK CHP'yi anlamıyor...Bu Halk adam olmaz canım...

Yorumu oyla      54      52  
hulya 26 Mart 2013 Salı 11:37

30 yıldır çözülmeyişinin nedeni ekilen terör tohumlarını ilk on yıl ne olduğu bizimkiler anlaşılamamış, ikinci on yıl da benim babam senin babanı döverle geçmiş, üçüncü on yıldada tohumları ekenler hasada geçmiş.

Yorumu oyla      57      49  
hulya 26 Mart 2013 Salı 11:33

Sınavlarda karşılaşırız hep zor yere çalışanlar kolay sorular karşısında afallar kalırlar:)

Yorumu oyla      57      49  
TOTEM 26 Mart 2013 Salı 11:21

Hülya çok kolay değil mi?Acayip mucizevi bir formül üretmişsin:)) peki bu mucizevi förmülü neden 30 yıl sakladın söyleseydinde bitiverseydi terör:)Gerçekten çocukça bir tavrın var sana gülsem mi? kızsam mı bilemiyorum.

Yorumu oyla      53      52  
teyze 26 Mart 2013 Salı 10:55

10:10 Polyanna ve Pinokyo nun maceralarını bazımız değil hepimiz İLKOKULDA tanıdık iyi günler sanada.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 26 Mart 2013 Salı 10:51

Teyze sen de 3y ci "KAŞIRIM" cı gibi gece yorum yazma bence gece uykusunun yerini hiçbir uyku tutmaz:)))

Yorumu oyla      54      50  
hulya 26 Mart 2013 Salı 10:40

Totem zor olan nedir? Sınırlarımızı elek etme.Doğuda hayatı zorlaştıran unsurları kolaylaştır.Bunun için hedef ilim,bilim,birlik olsun.Toprak ağalarına fabrika,iş yatırım yapma mecburiyeti getir.Kimsenin ana diline karışma tüm resmi kurumlar türkçe olmak kaydıyla.Laikliği tam olarak uygula ve gerçekten adaleti sağla,şüpheli davranma.Baldıran zehirini bunun için iç.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 26 Mart 2013 Salı 10:39

Bülent Bey, SÖZCÜ'nün başlığına baktınız mı bilmem.. tamamen tahrik ve sınırdışına çıkacak Pkklıları Mehmetçik seyredecek diyor...O pkklı gençlerin de muhtemelen birçoğunun ismi MEHMET....biz bu sesi tanıyoruz....Türkler ve Kürtler sürekli savaşsın kahramanlar içerde falan fistan...ŞEHİT AİLELERİ BİLE MHP ve CHP'den daha basiretli,ADAMIN çocuğu ölmüş,umudu bitmiş geleceği yavrusu gitmiş 20 yaşında... onlar kan dursun diyor bunlar KAN ....seçimler çabuk gelse de...

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 26 Mart 2013 Salı 10:18

Teyze bazıları anlamak bazıları da cephede savaşıyor psikolojisiyle başkalarının aleyhine düşmanlığını beslemek için okur. asıllı asılsız tek taraflı eserleri okumaktan sadece gözlüğünüzün siyahının dozajı artar.Hiç evlenmeyen birine 4 eşli diye yazanlar...Sizin yazdıklarınızın aynısını yazıp yılarca başyazarlık yapanlar oldu.Bu söylemler insanımıza hiçbir şey kazandırmadı:OKU OKU ve sonuçta bunlar analarını satar şu hain bu ajan...OKUMAKTAn MANA NE...SEN KEndini bilmezsen...

Yorumu oyla      55      52  
Misafir 26 Mart 2013 Salı 10:10

Teyze senin okumaların (Müştak Baba Kutup vs bazılarının lisede tanıdığı kişilerdir günaydın) sonuçta tek kapıya çıkıyor:Şunlar hain.. Dinden diyanetten bahsediyorsun ama büyük bir tarafgirlikle halkın (ntv) araştırması büyük bir çoğunluğunun sevdiği insana düşmanlığa çıkıyor.Bu da bazılarının balyozlarını düşürmelerine sebep onu görmelerinden kaynaklanıyor...BENCE 3Y ci yorumcunun (herekese yalaka yandaş yanaşma diyen) okumuş ama aynı fanatizmdeki bir versiyonusun...ADAVET ilmi cehle çevirir.

Yorumu oyla      53      51  
TOTEM 26 Mart 2013 Salı 07:28

Ölü kürttür diyelim çözüm diyen herkesi yalaka satılık ve hain ilan edelim zira bu gerçekten çok kolay beyin bile gerektirmiyor ne olacak üç beş slogan ezber et yeter. Ama atladığınız ve yanıldığınız bir konu var bu sorun yokuş aşağı giden kontrolsüz araba gibi eğer kontrol altına alınmazsa sonu uçurum bu barış çabalarına ihanet diyorsunuz ya emin olun bu şelikde birkaç sene daha giderse dönüşü olmayan bir ayrışma olacak ve işte o zaman bölüneceğiz.Bunu bile göremeyecek kadar körmüsünüz?

Yorumu oyla      54      52  
TOTEM 26 Mart 2013 Salı 07:26

Tan 30 yıldır bu kısır döngü sürüp gidiyor.Bütün Kürtleri öldürelim,hapsedelim veya sürelim mi?Ne yapalım? Böyle devam ederse bölüğnmeyeceğimizin garantisini verebilirmisiniz? İki halk araındaki kin,nefret ve ayrışmanın her geçen gün dahada derinleştiğini ve buna bir noktada dur demenin gerektiğini hala farkedemiyormusunuz? Ama sizler bu konularla ilgilenmezsiniz zira yapmak zor ama yıkmak çok kolaydır değilmi? Hadiyin slogana devam edelim,Apo iti ,Pis kürtler hepsi hain hepsi pkk lı-eniyi kürt-

Yorumu oyla      54      52  
TOTEM 26 Mart 2013 Salı 07:23

Görüyorsunuz? Evet çok bağırdınız,sloganlar attınız,herkesi hain işbirlikçi ve satılık ilan ettiniz ve siz kazandınız görüşmeler bitti ve kaldığımız yerden devam ediyoruz Eeee ne olacak?bu işin sonu ne olacak? siz bu cendereden nasıl çıkmayı öneriyorsunuz?Geçen nevruzda Diyarbakır Türk bayrakları ile mi donanmıştı? Geçen sene yüzleri kapalı insanlar yokmuydu? Apo posterleri yokmuydu? Sadece öfke kin ve nefret kusmakla olmuyor bu işler çözümde üretmek lazım. Siz nasıl çözmeyi öneriyorsunuz?Zira-

Yorumu oyla      54      52  
TOTEM 26 Mart 2013 Salı 07:20

Slogan ve söylem görüyorum.Peki sayın yazar ve sayın arkadaşlar farzedelim ki haklısınız!Evet görüşmeler sona ersin yok analar ağlamaya devam mı etsin yada şehitlerden dem vurmayacağım sadece şunu soruyorum PEKİ NE OLACAK? nE YAPACAĞIZ VE YAPMALIYIZ? Bu şekilde devam edersek nereye varacağız binlerce insanın daha ölmesinden,milyarlarca doların heba olmasından ve bölgenin kaos kan ve acıya gark olmasından bahsetmiyorum bile ama böyle devam ederse varacağımız nokta neresi olacak? sizler ufukta ne-

Yorumu oyla      54      52  
TOTEM 26 Mart 2013 Salı 07:17

Sevgili Teyze kusura bakma senin mevzuda topa giremeyeceğim zira Hz. Ademe kadar gidersem dönüşüm çok zaman alır:) Ancak Bu barış süreci ve ihanet naraları ile ilgili birkaç şey söylemek istiyorum. O günlerden bu günlere nasıl geldik?Nerede hatalar yapıldı? kimler ne zaman nasıl ihanetler sergiledi bunların hepsini konuştuk.Şimdi bir çözüm süreci söz konusu ve Kamuoyunda birçok kişiye bakıyorum Apo iti başbakan olmuş,AKPKK,vatanı bölüyorlar,Diyarbakırda Türk bayrağı yoktu vs gibisinden birçok-

Yorumu oyla      54      52  
teyze 26 Mart 2013 Salı 03:13

HZ Adem mevzusunu açan kişi iyi bir müslümandır.O da ben gibi ilk duyduğunda şaşırmış.Sonra ne denmek istendiğini açıkladı.Müslümanlar Kuranda yazılanı değil kendilerine benimsetilmiş dini kitaplardaki çoğunluk İsrailiyattan gelme bilgileri kabullenmiş hiç araştırmadan düşünce ve rahatlarını bozmadan çünkü insanların yeni değişik veya gerçeği öğrenecekleri şeyden endişelendiğini ürktüğünü korktuğunu söyledi.O da inanıyor HZ Ademin ilk peygamber olduğuna bende inanıyorum.Olmayabilir diyende yeni bir din anlayışı getirmek amaçlı söylemiyormuş.Diyormuşki tanıdığım hiç kimse Kuranı açıp okumadı hakikaten ilk peygamber Adem yazıyor mu yazmıyor mu merak etmedi.NE SÖYLENDİYSE kabul ettik.Bir kısmımız BAZI konularda aynı değilmiyiz?Gece yarısı yorumları no 5

Yorumu oyla      54      49  
teyze 26 Mart 2013 Salı 03:07

Aklı başında bir kişiden duyduğuma göre Apo özgür olunca Fettullah Hocada olacakmış.Aynı yıl biri Şubatta Türkiyeye diğeri Martta Amerikaya teslim edilmiş.Ne alaka nasıl bir iş katiyen anlayamıyorum.Anlattı ama yinede anlayamadım.Bazen herkesin ASLINDA iyi insanlar olduğunu devletler arası ilişkilerden dolayı kötü adam rolü oynadıklarını,bazende herkes tarafından kandırıldığımızı düşünüyorum.HERKES dediğim ben gibi sıradan vatandaşlar değil, bunlar Türkiyenin ünlü herkesleri oluyor.Benim işimde böyle gel git düşünmelerle zor.Allah iyilerin sonunu cennet kötüleride cehenneme direk edecek diye teselli ediyorum kendimi.Şimdi akşamüstü yorumlarımın HZ Adem mevzusuna geliyorum.Gece yarısı yorumları no 4

Yorumu oyla      54      49  
teyze 26 Mart 2013 Salı 02:50

Müştak Babanın kitabını çeviren bir tercüme hatası yapmışmıdır diye düşünüyorum.İstanbul-İmralı civarı sanki başkent gibi bu aralar sanki oralardan yönetiliyormuşuz gibi bir sıkıntı bastı beni.M.Baba için kehanetçi diyorlar inanmak zorunda değiliz ama ortada da bir kitabı var ve yazdıkları ilginç geliyor bana.Terörün bitmesini sadece kandan beslenenler istemez hepimiz yıllarca bitsin demedikmi?Bitsin ama nasıl bittiğini neden bir bebek katilinden bir barış adamı yaratıldığını bilmek hakkım değilmi?Ortada tuhaflık olunca sap saman komplo teorileri müneccimler kehanetler herşey birbirine karışıyor benim için sizlerin zihni berraksa ne mutlu size.Gece yarısı yorumları no 3

Yorumu oyla      56      49  
teyze 26 Mart 2013 Salı 02:43

Şimdi geldim Müştak Babaya.Bu zat yüzlerce yıl önce yazdığı bir kitapta Ankaranın başkent olacağını ve yılını kitabında yazmış.Ayrıca 2012 yılında da İstanbulun tekrar başkent olacağını ve İsraille sınır komşusu olacağımızı.Ben merakla bekledim olacak mı diye.Merak ayrı şey başkentin İstanbul olmasını istemek ayrı şey ben Ankaranın başkentliğe devamından yanayım.İstanbul başkent ilan edilmedi ama benimde içim içimi yiyor onu paylaşayım şimdi.Gece yarısı yorumları no 2

Yorumu oyla      54      49  
teyze 26 Mart 2013 Salı 02:38

Bir yakınım Seyyit Kutup'un mealini ve kitaplarını sakın okuma demişti.Tabi ilk iş S.Kutup okumaya daldım...Aynen günümüz bazı kişiler veya hocalar gibi hakkında iki iddia var.Ya iyi bir müslüman ya da Amerikancı ilan edilmiş.Bir sözüne bayıldımmm.Amerikalılardan değil,Amerikan vicdanına sığınan müslümanlardan nefret ediyorum demiş.Şimdi FARKLI TARİHLERİ okuyalım diyen yorumcu evet aynı fikirdeyim ama birini ak dediğine öbürü kara diyor sersemliyorum.Çanakkale yorumunu o ruh haliyle yazdım.TOTEM eskiden yazmıştıda çok hoşuma gitmişti bugün burnumuzun dibinde olanı çözemiyoruz eskileri nasıl ayıklayalım gibi.Birazdan HZ Adem konusuna döneceğim.Gece yarısı yorumları no 1

Yorumu oyla      54      49  
teyze 25 Mart 2013 Pazartesi 23:39

20:21 ve 20:29 İlahiyat konusunda hem resmi hem gayri resmi yani tarikat yuvalarında mürekkep yalamışlığım var, halen öğrenmeye-uygulamaya gayret ediyorum.Dünya Cumhuriyetlerini 53 kere turlasan benim kadar tahammüllü ikinci bir insan bulamazsın NET bilgi.Biraz tahammül lütfen belki işine gelebilecek şeyler bulacaktın yorumlarımda. İsrailiyat kaynaklarından bize geçmiş halen geçmeye devam eden bizimde araştırmadan balıklama atladığımız körü körüne inandığımız şeyleri örnekleyip yazacaktım Allahtan her yorumokur senin gibi değil ben Leb demeden karşıdan lacivert diye bağıranlar çıkıyor.(leblebinin sarısından bahsedeceğimi anlayanlar)CISS hoşbuldum..Bakıyorum, seçiyorum, gülüyorum, geçiyorum.Feysbuk atasözü:)

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 22:57

Şehit aileleri MHP başkanını sözlerinden dolayı kınadı...KAYNAK TÜRK TİME...kanı dökülenlerin ana babası barış istiyor ama varlığını düşmanlığa gerilime borçlu olanlar derin devletler bundan rahatsız...

Yorumu oyla      53      56  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 22:54

Bir açıklama Kuranda namaz detayıyla yoktur yoksa namaz ayetleri vardır.

Yorumu oyla      56      50  
CISS 25 Mart 2013 Pazartesi 21:15

Teyze hoş geldin, epeydir ortalarda gözükmüyordun. Yazık ki bu arada yeni MİSAFİRLERİMİZDEN esprilere karşı bağışıklığı zayıf bazı yorumcu arkadaşlar, sana ve ince zekânla yaptığın takılmalarla ya da çuvaldızı kendine batırırken birilerini veya bir şeyleri iğnelemene aşina olmadıklarından, hemencecik rahatsızlanıvermişler. Neyse sen aldırma, zamanla şifa bulacaklardır. Şu anda onlara naçizane bi tavsiyem var, içerisine asprin atılmış bol limonlu gazoz:) CISS!

Yorumu oyla      60      49  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 20:29

Teyzeyle Faik Tunayın farkı nedir? Faik BEY farklı eserler de okuyun diyor (Demese de akıl bunu gerektirir) Teyze de vatanı tek seven olarak alternatif fikirlere tahammülsüzce cevap verir.Çanakkale geçilmiş...geçilen kontrgerilla zihniyeti..

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 20:23

Teyze, Yaşar Nuriden sonra sen de mi sıra...Saba Tümeri tanıyorsan söyle seni de alsın programına....

Yorumu oyla      54      54  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 20:21

Teyze (Nickli) bunlar bayat numaralar bize inanmak düşer öyle yazmışlar... demek ki senin ya en sade mealden bile haberin yok ya da niyetin farklı...Burada konu ney ?sattığın maydanoza bak...Samimiyetsizlik...Çok inançlısın veya değilsin kendine sakla konu bu olsa yaz...İlgi kuracaksan konuyla ayakları yere basan konular örnekler yaz....

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 20:15

Kuranda Hz Adem GEçiyor teyze 500 harflik bu alanda lütfen yüksek ilahiyat bilgini konuşturma.Bu bayat oyunları bırakalım herkesin inancı kendine ...Kuranda namaz da anlatılmaz ama onu 5 vakit kılan bir peygamber var...Burada Kuranda o var bu yok oyununa gerek yok....

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 19:04

CHP 3 yıldır her oturumda iktidara ne oldu özür diye diye tabiriyle dışişleri bakanının başının etini yedi ama şimdi özür beğenmiyorlar.Çevir şiş...

Yorumu oyla      55      52  
teyze 25 Mart 2013 Pazartesi 18:47

Dün biri bana HZ Adem peygambermiydi diye sordu aval aval bakıp 'he' dedim.Nerden biliyorsun dedi,ne bileyim bu sanki hep bildiğimiz bir şey.Kuranda geçmiyor dedi.Evet doğru.Öyle demişler-yazmışlar bizede inanmak düşmüş.Burda mesele peygamber olup olmamasının tartışması değil biz adı geçen-geçmeyen hepsine iman ederiz.Birileri bir şeyler söylüyor-yazıyor ama Allah ne diyor?Akıl etmezmisiniz..Düşünmezmisiniz..Ya atalarınız yanılıyorsa...devam edeceğim fakat evden çıkmam gerekti gece nasipse devam edeceğim.Akşamüstü yorumları no 2

Yorumu oyla      57      49  
teyze 25 Mart 2013 Pazartesi 18:44

Hükümetin her türlü başarısına takdirname veririm TOTEM küresel boyutta olması da şart değil Rizeye havaalanı istiyoruz mesela bu kadar minik bir şey yapsa bile.15:15 Sayın yorumcu beni bu tarihi havalar mahvetti.Herkes gibi bende ÇANAKKALE GEÇİLMEZ mutluluğu yaşayanlardandım.Amaaaa 1918 de başkentimiz İstanbul işgal edilmiş helikopterlerle inmediklerini biliyoruz 53 tane gemiyle diyorlar geçerken saydınız mı belki 61 taneydi diyorum. NETİCE: demekki Çanakkale geçilmiş.Geçilmeyeni küçümsemek için yazmıyorum neden yazdım peki?Akşamüstü yorumları no 1

Yorumu oyla      57      49  
CISS 25 Mart 2013 Pazartesi 18:34

7- Çok ilginç, daha önce dedikleri ile yaptıkları daha sonra dedikleri ve yaptıklarını tutmayan onlarca örneği olmasına rağmen, tebası RTE nin tavizsiz PKK terörüne son verebileceğine içtenlikle inanıp güvenmekteler! Eğer RTE, Apo ve PKK+KCK lılara uygulanacak bir genel ya da özel af ile özerk Kürdistan bölgesi imkânlarını veremez veya önlerine bir şekilde set çekmeye kalkarsa, terör ve dökülen kan misliyle artacak, hükümetim kaçındığı Kandile girilip on bin teröristin yok edilmesi ile bitirilebilecek isyan(!), bu kez içte ve dışta belki otuz binin etkisiz hale getirilmesiyle ancak sonlandırılabilecektir! Yani RTE nin bu süreci denemesi ile kaybedilecek ne var ki diye düşünenler, sonuçta nasıl yanıldıklarını göreceklerdir. CISS!

Yorumu oyla      59      49  
CISS 25 Mart 2013 Pazartesi 18:34

6- hatta düşünmeden, sadece sonuca odaklanmış, körü körüne, bilinçsizce süreci desteklemekte, daha önce dedikleri ile yaptıkları daha sonra dedikleri ve yaptıklarını tutmayan onlarca örneği olmasına rağmen, takiye ustası RTE ye nasıl da inanıp güvenmekteler anlamak mümkün değil! Apo ve PKK lılar af edileceklermiş, Ülkemizin Güneydoğusu PKK bayrağı altında Özerk Kürdistan bölgesi haline gelecekmiş falan hiç biri umurlarında değil. Oysa hani bi şekilde mümkün olabilse de Başbakanın odacısı “Türklüğü, ülkenin bölünmez bütünlüğü inancını ve T.C. nin onurunu ayaklar altına alarak” PKK lılara af sağlayıp özerk Kürdistanın kapılarını kendilerine açsa, o da PKK terörüne son verirdi.

Yorumu oyla      58      49  
CISS 25 Mart 2013 Pazartesi 18:34

5- Şimdi gerçekten çok merak ediyorum, acaba RTE; Diyarbakır’daki nevruz kutlamalarında gözlerimize sokulan Apo posterleri, PKK bayrakları, zafer işaretleri ile yüzleri örtülü PKK teröristlerinin ellerindeki keleşlerle havaya açtıkları ateşler ve kulaklarımıza haykırılan YAŞAŞIN APO, YAŞASIN ÖZGÜR KÜRDİSTAN naralarına bakıp da bir gram pişmanlık duydu mu, yüreği bir nebze olsun sızladı mı ? AKEPE ve BDP Yandaşı medya yanında halkın bir kısmı, PKK belasından kurtulacaklarına umutla baktıklarını belirterek, PKK ya ne tavizler verildiğini bilmeden ve bu konuda en ufak bir tahminde bile bulunmadan,

Yorumu oyla      58      49  
CISS 25 Mart 2013 Pazartesi 18:33

4- Üstelik RTE ve AKEPE Hükümeti TBMM bu konuda bir yasa çıkarılmadan, kendini hukukun, yasaların ve dolayısı ile de yargının üzerinde görerek, eli kanlı suçlu PKK lı silahlı teröristlerin yurt dışına çekilmelerinde kendilerine dokunulmayacağına, yakalanmayacaklarına söz verebilecek kadar ileri gidebiliyor! Bunların aklı başında bir hukuk danışmanları yok mu? RTE nin kafadan verdiği söz, yasalara göre görevini yerine getirmekle sorumlu Yargıyı bağlar mı hiç? Konunun TBMM ne götürülmesi ve yasal zemine oturtulması gerektiğini belirten Apo ile Karayılan canisi bile, RTE den çok daha mantıklı düşünüyor!

Yorumu oyla      58      49  
CISS 25 Mart 2013 Pazartesi 18:33

3- RTE yurt dışına çekilmelerine göz yumma dışında başkaca hiçbir şey ya da taviz vermeden mi Kürtçüler zafer kazanmış havalarında “BAŞKENTLERİ DİYARBAKIR’DA, EGEMENLİĞİN KÜRTLERİN OLDUĞUNU GÖZLERE VE KAFALARA SOKARCASINA” KÜRDİSTANDA(!) kutlamalar yapıyorlar? ONLAR biliyorlar ama nedense Hükümet çözüm süreci denen pazarlıklarda Kürtçülere ne sözler ve tavizler verildiğini Türk halkına açıklamaktan kaçınıyor, aksine inkâr ediyor ve “PKK ya sözler verildiğini belgele, ortaya koy, açıklayamazsan namertsin” diyebiliyor! Ama nedense PKK ya sözler veren namerttir diyemiyor! Biz O nun PKK ile görüşüldüğünü kanıtlayamayan şerefsizdir dediğini de unutmadık!

Yorumu oyla      58      49  
CISS 25 Mart 2013 Pazartesi 18:33

2- MHP den farklı olarak YCHP nin nedense(!) etkin biçimde muhalif tavrını ortaya koymaya cesaret edemediği bu ortamda, Başı öne eğdirilen Türk Halkı, Cengiz Çandar'ın dediği gibi daha “gelecek bir şeylere(!) hazırlanmalı”, tabii AKEPE hükümeti de aynen başına geleceklere! Bu arada RTE nin sözüm ona yorumuna göre; Türk bayrağını orada göremedikleri için süreci eleştirenler, barış süreci karşıtı marjinal görüşlü kişilerdi. Yani, Apo posterleri ile PKK bayraklarını RTE’nin o güzel(!) hatırı için alkışlamalı ya da bu rezillik karşısında ağzımıza fermuar çekip susmalıydık!

Yorumu oyla      58      49  
CISS 25 Mart 2013 Pazartesi 18:33

1- Hükümetin cankurtaran simidi gibi sarıldığı İsrail’in özür olayını gündeme taşıyarak unutturmaya çalıştığı 21 Mart 2013 de AKEPE İç İşleri Bakanının uyarılarını kimse iplemedi; Diyarbakır'daki nevruz, yüzbinlerce Kürtçü, Süryani ve Ermenilerin yanında KALEŞİNKOFLU YÜZÜ ÖRTÜLÜ PKK teröristlerinin de katılımı ile ZAFER İŞARETLERİ, APO POSTERLERİ ve PKK BAYRAKLARI Türk Milletinin gözüne sokularak, gövde gösterisi şeklinde kutlandı! ALANDA BİR TEK TÜRK BAYRAĞI BİLE YOKTU! Çünkü orası artık Türkiye değildi, görüntü tam manasıyla Kürtçülerin ve PKK nın, T.C.den ayrı olarak söke söke Kürdistan’ı devralmış olduklarının resmiydi. Hani RTE’nin BİZİMKİ İLE ÖRTÜŞÜYOR(!) dediği MESAJ işte böyle veriliyordu!

Yorumu oyla      58      49  
CISS 25 Mart 2013 Pazartesi 18:32

2- Ancak hem ABD ve hem de onun has evladı İsrail ile ilişkilerin normalleşmesini sağlaması falan bir yana da, özellikle Gazze ambargosunun kaldırılmasına ve ölen vatandaşlarımızın ailelerine ödenecek tazminatın bir ölçüde acılarının hafiflemesine vesile olacağı için olumlu bulduğum bu gelişmeler nedeniyle AKEPE Hükümetine artı veriyor olsam da, o olayın vukuundaki İhmalleri ve o zamanlar eşkıyaca davranan İsrail’e sıcağı sıcağına hak ettiği biçimde bir misillemede bulunacak cesareti gösterememiş olmaları yüzünden yaptığım eleştirilerimi muhafaza ettiğimi de anti parantez belirteyim. CISS!

Yorumu oyla      58      49  
CISS 25 Mart 2013 Pazartesi 18:31

1- Geçen de bi yerde de yazdım; dünya âlem biliyor ki, Ortadoğu'da İsrail Türk çatışması ABD nin de İsrail'in de zararınadır. Her iki devlet de bunun bilincinde olup Türk İsrail düşmanlığı dış politikalarına önemli zararlar verir ve vermekteydi de. İsrail'in inadı bırakarak yola gelmesinde ABD nin olduğu kadar, AKEPE hükümetinin de gittikçe sertleşen ısrarlı, tavizsiz tutum ve davranışları etkili olmuştur. Doğruya doğru; şahsen ben sıkı bi AKEPE muhalifi isem de, elde edilen bu sonucu RTE nin ve Hükümetinin artı hanesine yazıyorum.

Yorumu oyla      57      50  
TOTEM 25 Mart 2013 Pazartesi 17:35

Abd devreye girip İsrailde özür dilemek zorunda kalıyorsa bu neye işarettir?Türkiyenin kararlı duruşuna ve ısrarının arkasında durmasına değil mi? demek bu duruşu ile bölgede herşeyi tüm planları felce uğratabiliyor değil mi? bu bile Türkiyenin ne derece önemli ve bölgede etkin olduğunu göstermez mi? Sırf muhalif olduğu bir parti iktidarda diye sizlerin kendi ülkenizi aşağılayıp küçültmeye çalışmanız ise bir başka travma vakkası.Siz Hükümet nasıl bir başarıya imza atarsa taktir edersiniz?

Yorumu oyla      55      52  
FRONTAL 25 Mart 2013 Pazartesi 17:35

Bunu ancak, zamanla göreceğiz.Aksi halde konu üzerinde tartışarak ancak kendimizi, tatminden öteye gidemeyiz.BAKALIM TÜRKİYE Yİ NELER BEKLİYOR.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 17:35

Bülent Bey en insani meselede 30 yıllık kardeş kanı dursun denen meselede bile bir lütuf gibi üst perdeden "Kredi açıyoruz "ifadesi CHP'nin elitist tavrının samimiyetsizliğinin ifadesidir.Hükümet de bu tavra tepki göstermiştir.Sanki CHP bu ülke dışından bir kurum gibi kredi açıyoruz derse.. Bu yol haritasıyla ancak elitist ve fanatik kesimleri memnun edersiniz.Faik Tunayları Binnaz Toprakları kabul edemeyip uzlaşıyı değil zıtlaşmayı,halkı değil encümencileri tercih size kaybettirdi kaybettirecek

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 17:34

Zaman zaman giriş yapmayı unutuyoruz başka türlü anlaşılmasın.

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 25 Mart 2013 Pazartesi 17:31

SAyın yazar,Abd İsraili özür dilemeye neden ikna etti? İsrail özür dilemeyince ne oluyordu? İsrail neden özür dilemek zorunda kaldı? Tarihinde hiçbir devletten özür dilemeyen israil neden özür dilemek ZORUNDA kaldı? bunları hiç düşünüyormusunuz? Özür ne ki diyenler size soruyorum madem bir devletin özrü önemsiz ve ölenleride geri getirmiyor o zaman türkiyenin 100 yıl önceki olayda Ermenilerden özür dişlemeside sizin için anlamsız ve normaldir değil mi?Şimdi Allah aşkına biraz saksıyı çalıştırın-

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 16:56

Sn.Frontal,olanı konuşuyoruz ön yargılarımızın zamanı değil.Ayrıca particilik de yapmıyorum ve hiç de yapmadım.O gün idam cezasını kaldıranların içinde kimler vardı bakabiliriz ama ne sağlayacak bu bize?Hiç bir şey...Hayatım boyunca "KİN"yüreğim için yük olmuştur.Ama bugün kindar insanların nelere kadir olabildiklerini görüyorum.Ve bugün bir takım bir takım bahanelerle Türk Ordusunun neden iki paralık edildiğini daha iyi anlıyorum.

Yorumu oyla      55      49  
FRONTAL 25 Mart 2013 Pazartesi 16:13

Kendinizce tabiki haklısınız.Fakat, ortam öyle gerginki! neyin doğru, neyin yalnış olduğunu anlamak mümkün değil.Önyargılı davranmak yalnış olur,ben hardaim hislerimle hareket eden biriyim.Bu durum benimde kanıma dokunmuyor değil ama elden ne gelirki.Sizce muhalefetinde suçu yokmu? apo AKP var iken yakalanmadı. ABD bize apo yu öldürmeme şartı ile verdi zamanında müdahale edilseydi,ve asılsaydı bunları belkide yaşamıyacaktık.Belkide PKK şimdi bitecekti.

Yorumu oyla      55      49  
Dkapkiner 25 Mart 2013 Pazartesi 16:10

Misafir arkadaş haklı Bülent bey ben uyandım artık.Bundan sonra benim Başbakan adayım Apo anasını satayım.Bu ülkenin geleceğinde söz hakkı varsa o da olur.Günahsız yere yatırdılar adamcağızı bu ERGENEKONCU,BALYOZCU,AY IŞIKCILAR,GÜNEŞÇİLER,hepsi.İyi ki idam kalkmış yoksa bir de asacaklardı adamı(!)...Oh be,artık şehit yok,analar da ağlamayacak.Boş ver,MİSAFİR yazmana devam et.Yalan hepsi ama ben inanmaya hazırım.Kedidir kediiiii...BÜLENT BEY BİRAZ MAGAZİN YAZIN YAA.HÜLYA BABUŞ VARDI;NE OLDİ ONA?.

Yorumu oyla      55      49  
Dkapkiner 25 Mart 2013 Pazartesi 15:59

Sadece frontal hanıma cevap veriyorum.Eskiden olsaydı Tayyip ile Başbakanı kıyaslarsak kavga çıkardı.Demirtaş "Apo Başbakan olsun."dedi.Eğer Devletin Meclisinde bunlar konuşulabiliniyorsa benim için ha apo ha Tayyip,fark etmez.Yanlış mıyım?

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 15:34

Bülent Bey Adalet Bakanlığına ve AKP binasına saldırının faillerinden biri sendikacı.Adalet Bakanı gibi soralım şimdi Türkiyede sendikacılar içeri alınıyor mu diyelim -yakalanırlarsa- Bence Emin Çölaşan gibi düşünme dönemi geçti.Bu arada BAYKAL KASEDİNİN ARKASINDA MEŞHUR BİR SUNUCU var deniliyor ve DHKPC'li ekibi. Yani Jitemin kontrollü bir kolu...Bu ara bir sunucu ulusalcıları gezip bölünmeyelim diyor yani tutuklanırsam çok ses çıkarın.Perinçeğin de bu konuda emri var....

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 15:28

Dün Ergenekondan bahsederken sanki Türkiye Avrupanın en demokratik ülkesiymişcesine rahatlıkla konuşuyordunuz böyle bir yapı yoktur,Kedidir.60 ,71, 80,93 2002 2007 2009 Eldiven Ayışığı bunlar sanal alemde çocuk oyunları herhalde.Bu arada Adalet bakanlığına DHKPC'nin attığı lavın seri nosu CHP'nin ziyaretgâhı olan Silivriye çıkıyor.Halk değişti sizler barışı istiyoruz deyip bahanelerinizle işin içine girmemek için elinizden geleni yapıyorsunuz..CHP reel politikadan çok uzak.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 15:21

Bülent Bey toplum değiştikçe değişeceksiniz 3-5 yıl sonra Ergenekonu savunmak zorunda kalmayacaksınız çünkü sakıt olacak. Sadece biz halkın inadına neleri savunmuşuz diyeceksiniz.Dün konuşmanızda Güneydoğuda ne yapsak oy alamayız ama haklıyz manasında konuştunuz. YANİ biz değişmeyiz yanlışa devam halk bizim gibi düşünsün bu da sizin de değişiminizi gösteriyor.Buna jakobenik düşünceye evrilme denir...Oy alamıyoruz ama haklıyız...Böyle politika sadece CHP de var...

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 25 Mart 2013 Pazartesi 15:15

CHP'li Faik Tunay:""RESMİ TARİH DEĞİL, FARKLI TARİH OKUYUN" Tunay, bazı takipçilerinden gelen tepkileri ise şöyle cevapladı: "Mevzu ölenin arkasından rahmet okumak ve hayırla yad etmekse dünya karşımda olsa yine rahmet okurum, sevgiler. Bu klasik nakarat daha doğrusu empoze edilen tarih farklı kaynakları da okursanız göreceksiniz ki resmi tarihin içinde şaşılacak, "biz ne biliyormuşuz aslında neymiş vay be" diyeceğimiz şeyler var bütün mesele biraz sınırları zorlamak, okumak. Sevgiler."

Yorumu oyla      54      49  
FRONTAL 25 Mart 2013 Pazartesi 15:05

Olayı, kısaca özetledin Teyze.Halk AKP ye inat edip apo yu ıktıdar, yaparmı yapar akıl sır ermez.Fakat ben halen ortada dönen oyunu tam manasıyla çözmüş değilim.Türkiye yi 30 yıldır bölmeeye çalışıp, beceremediilerse eğer bundan sonrada bölemezler.Yarınki milli maçınıda evet unutmamak lazım inşallah ALLAH ın izni ile kazanırız.oturup büyük bir keyif ile izleyeceğim maçı şimdiden başarılar diliyorum.

Yorumu oyla      55      49  
Dkapkiner 25 Mart 2013 Pazartesi 14:30

İşte bu kadar.Teşekkürler teyze.Size ne el alemin üç keçisi beş koyunundan.İsmet paşa ne demişti"Yeni bir dünya kurulur Türkiye orada yerini alır.".Türkiye GOP da yerini alıyor.Ne kalırsa tabi.Türkiye parçalanıyormuş.Türk sözü Anayasadan çıkarılıyormuş.Yok öyle şeyler ya kim uyduruyor bunları?!.Hem bırakın parçalansın,bize de bir parça yer düşer her halde!..Hani bu ülke hepimize yeter demiyor muyduk?..

Yorumu oyla      56      49  
teyze 25 Mart 2013 Pazartesi 14:20

Anket sonucu: İlk üç partiyi tutanlar arasında dün yaptım az sayıda kişilerle, büyük anketçiler Türkiye çapında yapsın.Benim anketzedelerin hepsi Apo dışarı çıkınca oyunu ona vermek için yemin etti.Yemin ederkende koçum benimm,adamım yaa..gibi ifadeler kullandılar.Hepsi 'madem öyle işte böyle' demek istiyorlar yoksa İmralı sakinini sevdiklerinden değil.Bu millete bir haller olduğu kesin de ne olduğunu tam çıkaramadım.Yarın için milli takımımıza başarılar diliyorum inşallah başarırız TÜRK BAYRAKLARINI kapıp sokakları bayram yerine çeviririz.Dünya kupasındaki günlerimizi özledim.Kimse kimsenin partisini takımını düşünmeden TÜRKİYE TÜRKİYEEE diye sarmaş dolaştı.İnşallah ölmeden önce bir kere daha yaşarım.

Yorumu oyla      56      49  
teyze 25 Mart 2013 Pazartesi 14:04

Anket sonucunu sonra yazacağım.Aklıma takılan bir diğer soru şimdi bu içerdeki Ergenekoncular ABD-İsrailsever kişiler ise başvekilde ABD-İsraillilerin isteği doğrultusunda hareket ediyorsa onlar niye içerde bunlar niye dışarda?Özür dileme Türkiyenin batısının gazını almak için diyorlar neymiş bu sefer batıdakiler dağa çıkmasınmış batıdakiler dağa mangal yapmaya çıkar ancak boşuna özür dilemişler mangal içinde insanda keyf olması lazım millet bi tuhaf bu günlerde

Yorumu oyla      55      49  
teyze 25 Mart 2013 Pazartesi 13:57

Ilık su içme işini bende yapıyorum ve gece çörek otu bal karışımı tavsiye ediyorum herkese.Sakal bıyıklara karışmıyorum çünkü yeğenim Serdar'a sakal çok yakışıyor Caner'e o saçları kes bak Mehmet Topuz kesmiş yakışıklı olmuş dedim.(Adı geçenler Fenerli futbolcular) Obama özür diletmek için İsraile kadar niçin gitmiş anlamadım telefonla da halledebilirdi kontorü bitmiş desem değil galiba dinlenmekten korkmuş olabilir.Gelecek yorumumun konusu kendimin dar alanda geniş etnik ve üç partiyi tutanlar arasında yaptığım gayri resmi anket sonucu

Yorumu oyla      56      49  
Dkapkiner 25 Mart 2013 Pazartesi 10:57

Vallahi iyi de yapmışsınız.Siz burada"Allah bir."deseniz "Hayır"diye bağıracakları sayarım!..Öyle yorumcular var ki vallahi sizin bu meclisteki sakal işini eleştirecekler."Sakal sünnettir;siz sünnete niye karşısınız?"diye.Bu arkadaşların başka işi yok ki..

Yorumu oyla      56      49  
hulya 25 Mart 2013 Pazartesi 10:55

Komor Bandıralı gemidekiler Türkiye Cumhuriyeti Başbakanının tanıdıklarıymış diye İsrail Başbakanı Obama'nın hatrına bizim başbakanımızı telefonla arayıp "böyle olmasını istemezdim" diyerek özür dilemiş.Bizede arkadaş arasında olur böyle şeyler demek düşüyor:)

Yorumu oyla      57      49