YORUMLAR
Toplam 159 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
abdulrezzak 13 Mart 2013 Çarşamba 00:01

Anlamaz okumaz adam.Ben sana nerede ne zaman "Benim sevdiklerimi sev." dedim?Senin işin hep yalan ve iftira amca .

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 12 Mart 2013 Salı 21:17

:)) Boyuna bakmadan Rahmi Turanı eleştirisin demiş arkadaş! Ne enteresan kendisinin boyu 50 metre falan sanırım zira o bu ülkenin Başbakanını eleştirmekle kalmıyor hakaretler yağdırıyor:) Evet ben çatışmaya girmiş olamam büyük ihtimal play station oynamışımdır:)Benim sevdiğim kişileri sevmek zorunda değilsin ama ben senin sevdiğin kişileri sevmek zorundayım öylemi:)Kindar derken uslubuna bir baksana kim kindar? Cidden beni eğlendiriyorsun ama bu kadar öfkelenme maazallah pc başında küt:)

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 12 Mart 2013 Salı 19:39

Atıyorsun totem sen çatışmaya falan girmiş olamazsın.Çatışmaya giren kimse TÜRK ORDUSUNA bu kadar düşman olmaz.Ayrıca senin sevdiğin kişileri sevmek zorunda değilim.EL BİRLİĞİ İLE SATTINIZ MEMLEKETİ PKK VE BAŞI APO İTİNE.Biraz oku totem biraz oku.Sana verilen,eline tutuşturulanların hepsi yalan.Biraz oku.Boyuna bakmadan Rahmi Turan'ı eleştirirsin.Allah korkusu var mı sende?Kime söylüyorum ki?..BAŞBAKANININ VERDİĞİ KİNDAR NESİL EMRİNİ ADETA ALLAH IN EMRİ SAYMIŞSIN TOTEM,GÜNAHTIR GÜNAH.

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 12 Mart 2013 Salı 12:58

Oradaki deşşeti ve ölümü gördüm ama yinede ben şakşakçı sen kahramansın öyle mi? Sizlerin ordu diye kastettiğiniz paşaları sevmniyorum,Uzman ve erbaşları bile bile Pkk nın kucağına atan gündüz vakti 6 saat pkk lı saldırısına bırakılıp onlara yardım yollamayan paşaları sevmiyorum,darbe ve cunta heveslisi,Demokrasiye ayar vermeye çalışan,askerlikten çok siyaset yapan paşaları sevmiyorum ben şimdi ordunun gerçek görevine döndüğünü biliyorum ama sen ve senin gibilerde sizin düşüncenizin-

Yorumu oyla      55      52  
TOTEM 12 Mart 2013 Salı 12:55

Düşüncede olanlar şakşakçı oluyorlar? Neden böyle küçük oyunlara başvurma gereği duyuyorsun? Ben üniformamdan utandım sözünü 90 yıllarda bazı askerlerin halka uyguladığı muamele anını kast ederek söylemiştim anca bunu bildiğin halde sürekli aynı şeyi tekrarlayıp duruyorsun bak mesela senin gibi bir insanla aynı üniformayı giydiğim içinde rahatsızım zira saplantılı,tahammülsüz ve saldırgansın senin gibi askerler yüzünden bu hale geldi olaylar.Ben bölgede Pkk ile sayısız kez sıcak temasa girdim-

Yorumu oyla      54      54  
TOTEM 12 Mart 2013 Salı 12:45

Sayın Kapkiner neden hep topu taça atıyorsun? ve neden tartışmak yerine saldırmayı ve hakaret etmeyi tercih ediyorsun? Sürekli saldırıp slogan atmaktan başka ortaya koyduğun bir düşünce yok! Saygısız adam,üniformasından utanan adam şakşakçı! dikkat edersen sürekli saldırı halindesin.Ben orduyu seviyorum şuan ordunun komutanı Necdet Özel ve başkomutanı da Abdullah Gül ve ben onları seviyorum ya sen? Sende bunu söyleyebilirmisin?Neden senin gibi düşüneneler şakşakçı olmuyor da benimle aynı-

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 12 Mart 2013 Salı 11:16

Üniformasından utanan adamla Türk Ordusunu tartışmak ne büyük yanlış!..Bir de yanına yazma,okuma ve de okuduğunu anlamama özürlü bir şak şakçı bulmuş.Adam olan Türk ordusuna kin duymaz ama sen kin duyuyorsun.Ve bu kinini burada kusuyorsun.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 12 Mart 2013 Salı 10:04

Sayın Kapkiner neden tutarlı olamıyorsun? Sürekli kavramları birbirine karıştırıyorsun ve bu orduya olan kinin lafında bir o kadar saçma hangi vatandaş ordusuna kin duyar? Ordu dediğin senin darbe ve cunta heveslisi paşalarsa onları sevmiyorum ancak onlar da ordu demek değil şimdi sen şuan da var olan orduyu neden sevmiyorsun? Neden Özel paşaya sen ve senin klavuzun olan Çölaşanlar ve taifesi sevmiyor? O şuan ordunun komutanı!Yoksa bana derken sizmi orduyu sevmiyorsunuz:)komiksin çok komik..

Yorumu oyla      54      53  
Misafir 12 Mart 2013 Salı 09:15

Dkapkiner orduyu bir sen seviyorsun bir de aydınlıkta "kemalizm bitmiştir" diye yazan doğu...o da senin gibi şimdi millete kemalizm ve vatan millet sevgisi anlatıyor....Biz bu bayati şarkıları çooook dinledik.GİT DE bu şarkıları PROF HALİL BerkTAY SANA bestekarlarının yalancı yüzleriyle anlatsın...gerçekten baydın.Biz ORDUYU senden elli kere fazla seviyoruz.Baydın artık...hepinizde aynı yüz..Şimdi mahkemelerde jandarmaya saldıran da senin adamların...ORDUYU herkes sever ergenekonu jakobenler...

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 12 Mart 2013 Salı 09:07

Orduya olan sevgin gözünü kör etmiş orduyu sevip gerçekleri söyleyenlere hakaret ediyorsun KAPKİNER...bU seninki sevda değil...12 milyar kuruyemiş naylon faturaları düzenleyenleri mahkemeye veren 2 trilyonluk villaları iç edenleri mahkemeye veren ÖZKÖK demokrasiye sahip çıkan ÖZKÖK askerdir...senin savundukların çökerim diyordu çöktü...BİZE vatan sevgisi anlatacağına gerçekçi ol.Çocukluğu ve İZMİT BOLU DÜZCE arasında temiz pata yiyenleri aklamayı bırak.Bayrak herkesin vatan da...

Yorumu oyla      55      51  
Dkapkiner 12 Mart 2013 Salı 00:32

Ya totem bir yıldır bakıyorum hayatın yalan senin ,ayıptır ayıp.06.44 sabahın köründe uyanmış millete iftira atıyorsun.Kim yazdı o senin dedikleri be saygısız adam?Orduya olan kinin ve nefretinden gözlerin pörtlemiş ve kustukça kusuyorsun.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 11 Mart 2013 Pazartesi 17:58

SN:Turan işte size farklı bir yazı konusu.Listeyi kırkta biriyle aktaralım yer dar:))) :Vecihi Akın (Emekli Orgeneral): AKSİGORTA yönetim kurulu üyeliği. Şeref Akıncı: (Emekli Orgeneral): Doğuş Holding yönetim kurulu üyeliği Nazif Oka: (Emekli Orgeneral) HEMA Holding yönetim kurulu üyeliği Fevzi Aysun: (Emekli Korgeneral): Derborsa yönetim kurulu üyeliği Tevfik Alpaslan (Emekli Korgeneral): ALTAY Şirketler Grubu yönetim kurulu üyeliği Cemil Mete (Emekli Tümgeneral): MİNEX Savunma Sanayi yönetim kurulu üyeliği Tanju Erdem (Emekli Tümgeneral): Yaşar Holding danışmanlığı Fikri Topsever (Emekli Tuğgeneral): AKSA Holding Personel Müdürlüğü.

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 11 Mart 2013 Pazartesi 06:44

Başbakana diktatör diyenlere bakın! Biri orduyu göreve çağırır diğeri Eğer başbakan kızdı ise haberdir der biri tirajların efendisidir diğeri kitapların patronu payeler havalarda uçuşur ancak Başbakana Diktatör diyenler ne gariptir ki? Orduyu,Hükumete,yargıya ve meclise müdahale etmeye davet ediyorlar.Bunun adı demeokrasi mi oluyor? Sizlerin demokrasi ile Özgürlükler ile vatan ile,millet ile alakanız yok tek istediğiniz eski saltanatınızı ele geçirmek sizleri görenin yılana sarılası bile gelir..

Yorumu oyla      55      53  
Misafir 10 Mart 2013 Pazar 22:02

Sayın Turan, ne YAPALIM dün pkk'lılara GERİLLA diyen sonra Veli abimizi aydınlıkta yazar yapan sonra tepkilerden geri alan veli lmadyınca ali emeklimizi getiren yıllarca kemalizm bitmiştir derken yıllarca da devrim vaktidir diyen şimdi kemalist olan ve hükümeti pkk ile anlaşmakla suçlayan DOĞU incisine mi inanalım.NE dersiniiiiiiiz?????

Yorumu oyla      56      53  
TOTEM 10 Mart 2013 Pazar 15:57

Biliyorum ki,burada bugün sayın yazara ve yorumcu arkadaşlara sevgi ve selamlarımı yazsam dahi koltuğu devramış sayın editör bunu bile yayınlamaz zira Pazar günleri TOTEM in yorumlarını çöpe atmaya yeminli bir arkadaş oturuyor sanırım:)Bende bu durumda sahile inip bu güzel pazar gününün ve güzel havanın tadını çıkartayım:) Artık pazartesi daha makul bir editörün insafında düşüncelerimi aktarmak üzere diyorum..

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 10 Mart 2013 Pazar 12:14

Sayın Turan, biraz da günlük siyasetten derin gerçeklere reel dünyaya gelsek hareme verdiğiniz önemi İÇİMDEN GEÇEN ZAMAN adlı eserde Mumcu'nun eşinin ağzından aktarsanız da bu cinayetin aydınlanmasına perde olanları da bir gün olsa ansanız.Efsane-i leyla-i Mecnundan usandık...

Yorumu oyla      58      50  
Misafir 9 Mart 2013 Cumartesi 11:32

Sayın Turan sayın çıray Emin Çölaşanın antidemokratik insanları kutsayan yazısını köşesine taşımış.SİZ birgün olsun demokrasiyi balyozla ezmek isteyenleri kınayamadınız.SİZ Türkiye adına ne bekliyorsunuz... 12 milyarlık kuruyemiş parası çıkaran hanımefendilerin efendi oldukları günler miydi Türkiyenin güzel günleri???? Hayret ki ne hayret...

Yorumu oyla      60      58  
Misafir 8 Mart 2013 Cuma 22:12

Fİkret Bila uygun olmayan isimleri metinden çıkardık demiş...Uygun gördükleri kalmış...Komedi. Bila gazeteci ama eskilere eski Türkiye'ye sevdalı vesayete...

Yorumu oyla      63      49  
Misafir 8 Mart 2013 Cuma 21:09

Rahmi Bey bu ülkede akp 'yi göndermek için pkk'yla kolkola olan güçler yok mu var???Anlayana her şey ayan.Apo suflör derin devlet konuşuyor.Apo konuşur gibi yapıyor...İşbirliği belli siz de bunları görmeyip hükümeti eleştiriyor muş gibi yapıyorsunuz....Devam tribünlere oynamaya ve gerçeklere yüz çevirmeye...

Yorumu oyla      58      51  
Misafir 8 Mart 2013 Cuma 20:32

Sayın TURAN Bdp'nin yandaşlarına ezilmedik mesajını içeren ve APOnun kendine engel gördüğü düşmanlarını küçük aklıyla hakladığı! saçmalıkların gazete yoluyla diken gibi yollara serpilmesi-yeni bir ANDIŞ- habercilikse... PARTİ TAASSUBU NEDİR??? Bu bir projeydi.

Yorumu oyla      59      50  
Misafir 8 Mart 2013 Cuma 20:21

Bu haber Barış sürecini sabote için yayımlanmış Can Dündarın ismi çıkarılmış günümüze uygun bir ANDIÇTIR.Ve Apoya akıl verenler Tuzluçayır'da akıl verenlerdir.Derinlerden gelen bir saptırmadır bu. APO karalayacağı yerleri iyi bilir. AMAÇ habercilik değildi...SAYIN TURAN gazetecilik bu değil.Maksat ???

Yorumu oyla      57      51  
TOTEM 8 Mart 2013 Cuma 01:58

Pkk ve onun uzantısı siyasi parti ve yapılanmalara itti.Evet kabul ediyorum çok zor bir konu son derce karmaşık ve çetrefilli ve asla benim düşündüğüm yöntemin en iyisi olduğunu iddia edemem zira ben değil hiçkimsenin hatta bu oyunun içerisindekilerin bile bunu net olarak öngörebilmeleri mümkün değil.Tek söyleyebileceğim bizim halk olarak ayrışmamız ve birbirimizi dışlamamız değil tersine kenetlenip bu coğrafya üzerinde oynanan oyunları görüp ona göre tavır almamız gerek.

Yorumu oyla      55      53  
TOTEM 8 Mart 2013 Cuma 01:56

Uygulayabilse ancak olmuyor bu yüzden senin plan pratikte uygulanması imkansız bir yöntem buna ne iç nede dış etmenler izin verir.Şunu kabul etmeliyiz ki Türkiyede Siyaset,iş,basın,sendikalar ve sivil toplum kuruluşlarında bu yapıların organizasyonları ve yandaşları hatta alenen ajanları var.Yani Türkiye azgın dalgalara karşı sörf yapmaya çalışan sörfçü gibi ve bilmediğiniz birşey daha var 80 darbesi ve 90 lı yıllardaki o sert askeri tedbirler bölge halkınıda büyük ölçüde devletten uzaklaştırıp-

Yorumu oyla      55      53  
TOTEM 8 Mart 2013 Cuma 01:53

Birbirlerinden bağımsız olarak birtakım hareket yapılanma ve oluşumlar yarattığını düşünüyorum.Abd ıraktan çekildi İngiltere ve Abd Bölgedeki kuzey,ırak,Suriye ve Türkiyedeki Kürtleri yeniden Türkiyenin hamiliğine bırakmak istiyor bu sebeple Türkiye ye birçok konuda destek veriyorlar ancak Almanya Fransa İttifakı farklı düşünüyor İsrail ile ise Hükumet ve Erdoğan ile Kişisel bir husumet içerisinde yani bence ortalık toz duman.Keşke Türk devleti söylediklerinin hepsini herkesten bağımsız-

Yorumu oyla      55      53  
TOTEM 8 Mart 2013 Cuma 01:49

Güçler her konuda(mali,stratejik,istihbarat,politik ve lojistik)destek vermeseler Pkk da Terör ve bölge yapılanması konusunda bu derece güçlenemezdi bunu sanırım hiçbirimiz inkar edemeyiz.Şimdi gelelim Türkiye üzerinde politik ve stratejik planlar ve buna bağlı olarak yapılanmalar oluşturan ülkelere,Benim görüşüme göre,Abd,ingiltere bir blok,İsrail başka ve Almanya ve frandsa ayrı bir blok olarak ülkemde yapılanmalar oluşturup hareket planları oluşturuyorlar.Saydığım tüm bu ülkelerin ortak ve-

Yorumu oyla      55      53  
TOTEM 8 Mart 2013 Cuma 01:46

Sayın Cıss rumuzlu arkadaşım söylediklerinin birçoğuna teorik olarak katılıyorum ancak gözden kaçırdığın birşey var 12 eylül darbesini de darbeye zemin oluşturan olaylarıda malum çevreler yani Amerikanın başını çektiği emperyalist güçler yaratmış ve sonuca ulaşınca yine aynı güçler tarafından tüm bu örgüt ve yağılanmalar lav edilmişti yani sandığın gibi bu darbe yapan paşaların başarısı değildi!Türkiye çok kritik bir coğrafyada ve bu yüzden üzerine sürekli oyunlar oynanıyor.Eğer bu emperyalist-

Yorumu oyla      55      53  
CISS 7 Mart 2013 Perşembe 23:48

7- Bu arada devletin elindeki tüm imkânlar kullanılarak, Terörün yurt içinde ve dışındaki gelir kaynaklarını kurutulması da şarttır tabii. Sonuçta silahlı örgüt üyeleri askeri operasyonlarla temizlenmiş, sağ ele geçirilenler yargılanıp hapse tıkılmış, ülkenin batısı ile doğusu ve Kürdü ile Türkü arasında üzüntü sıkıntı verecek hiçbir fark kalmamış ülkemde, bir daha terörün yeşermesi söz konusu bile olamayacaktır. Bu o kadar zor ya da imkânsız değil. İnanarak, yürekli, istikrarlı ve güvenilir olarak, bu konuda doğru hedefler koyarak asla taviz vermeden başarıyla kesin sonuca gidilir. İşte, belki onuncu baskı ama tekrar benim ve benim gibi düşünenler adına PKK terörünü bitirici ve Kürtçü bölücü yaklaşımları sona erdirici (askeri, sosyal, siyasi ve ekonomik yönleriyle) çözüm önerilerimin ana hatları ile tekrarı. CISS!

Yorumu oyla      59      49  
CISS 7 Mart 2013 Perşembe 23:41

6- doğu ve güneydoğuda ağalık-aşiret reisliği, marabalık gibi ortaçağı anımsatan uygulamalara son verilmeli; adil bi toprak reformu ile çiftçilik yapmak isteyen tüm doğulu güneydoğulu vatandaşlarımıza arazi ile ekip biçme için alet edevat yanında faizsiz kolay ödemeli krediler verilmeli, aynı şekilde hayvancılık da benzer olanaklarla canlandırılmalı; doğu ve güneydoğuya devletin önderliğinde çok cazip teşviklerle büyük ve ciddi yatırımlar yapılarak, geniş istihdam olanağı sağlanmalı; batı ile doğu arasında hayat standartlarını, medeni yaşam koşullarını ve fırsatları eşitleyecek her türlü hizmet verilmelidir.

Yorumu oyla      60      49  
CISS 7 Mart 2013 Perşembe 23:41

5- Günümüzde böylesi bi harekat AKEPE nin açılım saçılım ve müzakere saçmalıklarıyla eskiye oranla daha zorlaştı ama yine TSK nın önündeki engeller kaldırılıp kendilerine TBMM nce tam yetki verilse, silahlı teröristin kökü kazınacaktır. İşte ondan sonra yapılması gerekenlere gelince; Başta Kürt kökenliler olmak üzere farklı etnik kökenli tüm vatandaşlarımız için anadilde (tıpkı ülkemizdeki yabancı dil ile eğitim ve öğrenim veren Rum, Ermeni, Fransız, Alman ve Amerikan okullarında olduğu gibi devlet kontrolünde özel kurumlarca) eğitim ve öğretim, nüfus kaydında Kürtçe isim alabilme, Kürtçe yerleşim bölgesi isimleri kullanabilme vb. olanaklar sağlanmalı;

Yorumu oyla      60      49  
CISS 7 Mart 2013 Perşembe 23:41

4-tıpkı 12 Eylül 1980 öncesi gibi TSK nın PKK üzerine sonuna dek gidip, dışarıdaki kökünü kazımasına izin vermediler. O günleri bilfiil yaşamış Pamukoğlu Paşa dahil pek çok komutanın hatıralarında bu durum üzüntü ve kahırla anlatılır. Eğer TSK nın önü kesilmeden PKK nın üzerine de sonuna dek gidilebilmesine olanak tanınsa, yani kandili mandili tüm sınırımız dışında çöreklendikleri kamplara (havadan laf ola beri gele misali haybeye bombalamalarla değil) ayrıca karadan girilip, başta tüm yönetim kadrosu olmak üzere tamamı yok edilebilse, sağ ele geçenler de yargıya teslim edilip hapishanelere tıkılabilseydi, operasyonun askeri yönü başarıyla tamamlanmış olacaktı.

Yorumu oyla      59      49  
CISS 7 Mart 2013 Perşembe 23:40

3- (beğenin beğenmeyin) 12 Eylül müdahalesi ile birlikte TSK önündeki bütün engelleri bir anda kendi kaldırdı ve tüm o kurum ve kuruşlardakiler de dâhil, on binlerce terörist, anarşist ile destekçisi yakalanıp içeri tıkıldı (evet antidemokratik ve hukuk dışı bazı uygulamalar da oldu, kurunun yanında bir miktar yaş da yandı ama,) çoğu yargılanıp mahkûm oldu ve ülke çapındaki yaygın terör belası, TSK nın tavizsiz ciddi tutumu ile kısa sürede sona erdi. Ardından huzur ortamı sağlanarak demokratik düzene geçilebildi. Bunu şunun için anlatmak ihtiyacını duydum; maalesef sadece AKEPE hükümeti değil ondan önceki tüm siyasi iktidarlar da (ya ABD baskısı, ya politik görüş ve düşünceleri nedeniyle ya da kendi korkularından)

Yorumu oyla      59      49  
CISS 7 Mart 2013 Perşembe 23:40

2- 12 Eylül 1980 öncesi de yurdun dört bir yanında en az 10 farklı terör örgütü vardı, üstelik eğitim kurumları, sendikalar, belediyeler, çeşitli kamu kurum ve kuruluşları ve hatta emniyet teşkilatı bile sağ ve sol diye ikiye bölünüp silahlı çeteler haline dönüşmüşlerdi. Her gün onlarca cinayet, darp, bombalama, kahve tarama eylemleri cereyan ediyordu. Yurdun birçok kaynayan bölgesinde sözde sıkıyönetimler vardı ancak siyasi iktidarlar (özellikle anarşi, terör ve ayrılıkçılığı besler hale gelmiş belediyeler, emniyet, valilikler, eğitim kurumları, sendikalar, komando militanlarını yönlendirip yöneten malum siyasi parti gibi kurum, kuruluş ve makamlara dokunulmasını ve) ordunun kesin sonuca gitmesini engelleyici frenlemeler yaptıkları için sonuç elde edilemiyordu.

Yorumu oyla      58      49  
CISS 7 Mart 2013 Perşembe 23:40

1- Türk Time haberleri ve özellikle de değerli yazarlarının makaleleri altında PKK terörü ile terör ortamı nasıl sonlandırılır konulu pek çok yorumum yer almıştı. Örneğin Rahmi Turan.. Tüm Zamanların Rekoru.. 23.01.2013; Bülent Kuşoğlu.. 07 Ocak 2013.. Endişeli ve Huzursuzum..; Aytun Çıray.. 05 Ocak 2013.. Özkök Haklı.. ; Bülent Kuşoğlu.. Paristen İmralı’ya.. 13.01.2013 vb. başlıklı makaleler ya da çeşitli haberler altında idi bunlar. Totem, senin ha bire temcit pilavı gibi servis ederek, terörün nasıl bitirileceğine ilişkin hiç çözüm önerisi getireniniz yok diye yüklenip durman nedeniyle, (okumadığını söylediğin için) bu konudaki görüşlerimi son bi kez daha toparlayıp tekrarlıyorum;

Yorumu oyla      58      49  
TOTEM 7 Mart 2013 Perşembe 21:03

Bu değişmez bir kanundur savaşın mutlak galibi de olsan,mutlak malubu da sonuçta o masaya oturursun. Şimdi görüşmelerin içeriği ve yöntemleri konusu apayrı ve bu konuda olabilecek her eleştiri makul ve anlaşılabilirdir şimdiden bilemiyorum belki de bende görüşme detaylarına şiddetle muhalefet edeceğim ancak daha kim ne alıyor ne veriyor bilmeden kıyametler kopartıp sloganlar atmayı samimi ve yapıcı bulmuyorum.Israrla anlatmaya çalıştığım bu.

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 7 Mart 2013 Perşembe 21:01

Anlaşmaları belki süreç içerisinden kamuoyu ile birebir paylaşmamayı kabul edebiliriz ancak Hükumetin bu görüşmeleri muhalefeti yok sayarak yürütüp karara bağlamasına bende karşı çıkarım.Sap ile samanı ayrı tutmak deyimi işte tam burada manasını buluyor. Barış ve çözümün masaya gelmesine tümden karşı olmak başka şey,Görüşmelerin ve tavizlerin içeriğine karşı çıkmak bambaşka birşey.Bence bu zemin olumlu zira bu sorunda çözüm şart ve tüm mücadeleler alanlarda olur ama nihayete masada varır-

Yorumu oyla      55      50  
TOTEM 7 Mart 2013 Perşembe 20:58

Sayın CISS rumuzlu arkadaşım daha önceki öneri ve düşüncelerini okumadım o yüzden bilmiyorum zaten bu yüzden sordum ancak şimdi bu sözlerinde iş değişti! Burada gerçek sorgulanması ve irdelenmesi gereken PKK YADA İMRALI İLE GÖRÜŞÜLMESİ YADA PAZARLIK MASASINA OTURULMASI DEĞİL,İÇERİK Bu konuda kesinlikle seninle aynı fikirdeyim ben içeriği bilmiyorum,ne alınacak ne verilecek bunu da bilmiyorum ancak daha kimse hiçbirşey bilmeden ucuz sloganlar atılmasına karşıyım sadece ve bu görüşmeleri ve-

Yorumu oyla      55      50  
CISS 7 Mart 2013 Perşembe 20:07

3- pazarlıkların içeriği konusunda tek bi tahmin bile yürütmekten kaçınıyor, (BDP liler yanında Apo’nun da fütursuz açıklamaları karşısında) süreci haklı olarak şüphe ve endişe ile izleyen bizlere hiçbir haklı gerekçen olmadan veryansın edip duruyorsun. Bu yaklaşımın boş kafayla ve boş tüfekle boşu boşuna atıştan başka bi şey değil ki? Kısacası bu gibi boş eleştirilerinin içerisini doldurmadan yaklaşımın boşuna olduğundan, ben de boş verip (bu süreç hakkındaki yorumlarının içini dolu görmedikçe) bi daha ciddiye alamayacağım bilesin! CISS!

Yorumu oyla      59      49  
CISS 7 Mart 2013 Perşembe 20:07

2- tabi olup, “adam neylerse güzel eyler, teröriste ne verirse versin kabulümdür” diye kendisine öyle körü körüne inanıp bel bağlayamam. Sen hangi gerekçe ile PKK ya ne vereceğiz, sen ne bekliyorsun ve ne gibi tavizlere evet diyebilirsin, kırmızı çizgin var mı? Bi kerede bu noktalarda görüşünü alabilseydik? Aynı sevgili Başbakanın gibi sen de ha bire yan çizip duruyor, sözde İmralı ama özde terörist başı Apo ile RTE güdümlü devlet adamları(!) arasında gizli kapaklı yürütülen

Yorumu oyla      58      49  
CISS 7 Mart 2013 Perşembe 20:07

1- Ben terörün üstesinden nasıl gelinebileceğine dair inandığım yöntemi defalarca açıkça madde madde tekrarladığım halde Totem, sen kulak ardı edip yine “eee kaldığımız yerden nasıl devam edeceğiz”, bi tane çözüm öneriniz yok diye geyik yapıp duruyorsun. Benim İmralı görüşmelerini destekleyebilmem için, RTE nin bu yamyamlara ne gibi tavizler verdiğini ve vereceğini bilmem lazım. Kusura bakma ama ben senin gibi değilim. Bu konuda Hükümetten kapsamlı bilgi ve veri almadıkça, bu gün böyle yarın öyle diye ayaküstü ha bire yalan söyleyip kıvıran bi sözde lidere

Yorumu oyla      59      49  
TOTEM 7 Mart 2013 Perşembe 16:48

Söylemlerinin beş kuruşluk değeri yok sen çözüm üretmiyor çözümsüzlüğü ve kaosu adres gösteriyorsun GÜNLERDİR BURADA HERKESE SİZİN ÇÖZÜM ÖNERİNİZ NE DİYE SORUYORUM.ancak tekbir çözüm önerisi yok sadece yine bildik söylem ve sloganlar yada bana yönelik ucuz,çirkin ve mesnetsiz saldırılar. SİZLER BU KADARLIK İNSANLARMISINIZ? sİZİN BİR DÜŞÜNCENİZ YOK MU? kONU TERÖR NE YAPMAK LAZIM HİÇ DÜŞÜNÜYORMUSUNUZ? yada bu umurunuzda mı? YOKSA SİZİN TEK UMURUNUZDA OLAN UCUZ SİYASİ HIRSLARINIZMI?Yazık çok yazık.

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 7 Mart 2013 Perşembe 16:44

Çaktın diye egon tatmin oldu ve artılarda alacaksın şüphesiz ancak senin isteğin gerçekleşip görüşmeler son bulursa birkaç ay içerisinde yeniden çatışma haberleri gelecek gencecik evlatlarımızın cenazeleri gelecek anneler babalar,eşler çocukların hayatları kararacak ve sen yine burada esip gürleyerek kahramanlık yapacaksın ama ne ocaklar sönecek. Sizlere kızıyorum çünkü bencilsiniz,düşünme ve üretme özürlüsünüz,ruhunuzu ve gözünüzü manasız bir kin ve şuursuz bir militarizm sarmış.Senin-

Yorumu oyla      53      55  
TOTEM 7 Mart 2013 Perşembe 16:41

Eee CIISSS sonra? Erdoğan yanlış yapıyor,işbirlikçi falan filan,terörist analarıda zaten hain vs,vs sonuç ne? Bu söylediklerin Terör sorunun çözümüne ne katkısı var? bunları yazarak rahatladın mı? hatta keyiflenmişsindir bile,ama sonuç ne? sen ne istiyorsun? Sence devlet ne yapmalı? Pkk terörünü de Erdoğan çıkartmadı herhalde!Herşeye ve herkese çaktın ve kendi egonu tatmin ettin ama peki şimdi ne olacak? Bu görüşmeler son bulup kaldığımız yerden devam edince mutlu mu olacaksın? Erdoğana ve Akpye

Yorumu oyla      53      54  
CISS 7 Mart 2013 Perşembe 15:43

2- İstanbul’dan Diyarbakır’a kadar yurdun pek çok ilindeki KCK veya BDP mitinglerinde; başları omuzları, kırmızı sarı yeşil PKK bayrağı renklerinden eşarplar ve şallarla örtülü, ellerinde Apo posterleri, zafer işareti yaparak en önlerde Kürtçe bölücü sloganlarla yürüyen ve içerisinde yaşı yetmişi geçenlerin bile olduğu, beyni yıkanıp koşullandırılmış ANALAR mı milleti PKK teröründen kurtarıp akan kana son verecek? Hani RTE; onların terörist çocuklarına “silahlarınızı bırakıp ülkeyi terk edin” diyor ya, aslında bu sözlerine ilaveten, arka çıktıkları terörist veletleriyle aynı yolun yolcusu “analarını da alıp gitmelerini” söylemesi gerekir! CISS!

Yorumu oyla      61      49  
CISS 7 Mart 2013 Perşembe 15:43

1- RTE son günlerde terörü bitirirse analar bitirir demeye başladı. Anlaşılan İmralı pazarlığında şapa oturacağını daha doğrusu Apo ve BDP nin taleplerini karşılamaya kalktığında milletin sillesini ensesine yiyeceğini anladı, şimdi de rotayı çaresizlikle teröristlerin analarına çeviriyor. RTE nin, analarının kuzusu sandığı o gözünü kan bürümüş terörist çocukların davaları(!) için ana babalarını bile vurduğunu veya öldürmeye kalktığını gözler önüne seren TV röportajlarını unutmadık. Ayrıca RTE, PKK lı teröristleri dünyaya getirip dağa salıverenlerin de çoğunlukla ne mene ANALAR olduğundan bihaber anlaşılan.

Yorumu oyla      60      49  
TOTEM 7 Mart 2013 Perşembe 14:27

:) Birkerede beni şaşırtın be arkadaşım! 22.12 deki arkadaş yine tayyip sana iyi para veriyordur diyerek sağlıksız ruh halini ortaya koymuş.Bir kişiş bile çözüm önerisi getirmiyor sözümün neresi art niyetli? Terör hepimizin yani ülkenin genel sorunu değil mi? Gencecik evlatlaımız yitip gitmiyor mu? ama çözüm üretmek lazım dedim mi art niyetli oluyorum ancak vatandaş TAYYİP SANA İYİ PARA VERİYORDUR Diye sallayıp çirkin iftiralarda bulununca bunun adı yorum mu oluyor?Ben size ne diyeyim artık.

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 22:12

Saygıdeğer yorumcular,bugün yazdığım 10.27 ile 10.36 arasındaki acizane notlarımı bir okursanız.bu totemin "Bir kişi de çözüm yazmıyor." sözünün art niyetli olduğunu anlarsınız.Okumuyor bu adam okumadan kafasındakileri yazıyor.VALLAHİ TAYYİP SANA İYİ PARA VERİYORDUR.sen önce üniformandan niye utandın onu söyle.Burada yorum yazacağına kaç bir yerlere saklan.Ne utanmazsın sen öyle?

Yorumu oyla      56      51  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 19:45

Ben cevabımı aldım!Ne yapmak lazım dedim arkadaşlar cevap verdi Toteme eksiler verip saldırmak ve hiçbirşey söylemeden sallayıp durmak lazım dediler:)Yapmayın arkadaşlar konu ülkemiz,konu şehit olan evlatlarımız konu ülkemize maddi manevi büyük zarar veren Terör ve çözülmesi gerek ancak adeta çözülmesin diye herkes elinden geleni yapıyor allah aşkına siz kimden yanasınız? Burada birtek alternatif öneri yada yapıcı bir yorum görebilecekmiyim acaba?

Yorumu oyla      53      54  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 17:07

sayın rahmi turan bey yazdıklarına aynen katılıyorum. ayrıca erdoğan demir örenede hatırlatırım onun velinimeti türk halkı olduğunu unutmasın.

Yorumu oyla      58      49  
TOTEM 6 Mart 2013 Çarşamba 16:49

NE YAPMAK LAZIM KARDEŞİM BİR TEKİNİZ BİR ÖNERİ SUNSUN DİŞİMİ KIRACAPĞIM!!Olmazı söylediniz anladık ve kabul edelim ki haklısınız ancak sizce ne yapmak lazım bu sorunu nasıl çözmek gerek tam 30 yıldır çözülemedi ve yara git gide büyüyor ne yapalım da bu sorunu çözelim.Çözüm önerisi getirin eyvallah en olmayacak olanına bile eyvallah ancak tüm çözüm yollarına haytır demek bu ülkede kaosun sürmesini isteyen iç ve dış güçlere hizmet etmektişr.bunu anlamak bu kadar mı zor?SİZİN ÖNERİNİZ NE????????

Yorumu oyla      54      55  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 16:23

adam zaten beşiktaşı batırdı sonra gitti tff`ye orayı batırdı şimdi de milliyetin başında yağ çekiyor!

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 16:19

demirörenin açıklamaları nolacak? erdoğan velinimetimiz demiş :)

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 16:14

kaos ortamı devam etmesin diye bölücülere vatanı teslim etmek yenilmektir. ezikliktir. bitmişliktir. buna politika denmez totem.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 16:07

Apo,satranç oyunundaki "şah" tır. O'nun öldürülmesi oyunun bitmesi demektir.

Yorumu oyla      54      49  
TOTEM 6 Mart 2013 Çarşamba 16:02

Kaos ortamı devam etsin hertürlü dalaverenin ve kirli oluşum rahatça yuvalansın işte o zaman hepimiz çok rahatlarız zira o zaman öfkemizi yönlendirip küfür edebilir böylelikle kendimizi acayip rahatlatırız.Her yorum yazan egosunu ne kadar rahatlatıyordur değil mi? Nasıl çaktım diye keyifle sırıtıyordur ama arkadaşlar bu sorun hepimizin hepimizin nevlatları ölüyor bizim devletimiz zarar görüyor ve BU ÇÖZÜMSÜZLÜĞÜN KİMLERİN İŞİNE GELDİĞİNİ BİR DÜŞÜNÜN YETER.

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 16:00

totem bak senin tapındığın tayyibin yeni ortağı bdp ne diyor: bize kapınızı açın yoksa kapınızı ölüm haberi vermek için gelenler çalar. sen bunu hazmediyor musun?

Yorumu oyla      55      49  
TOTEM 6 Mart 2013 Çarşamba 15:57

en kolay olanı bu kendimizi tatmin edelim sonra ne güzel çaktım diye arkamıza yaslanıp sırıtarak çayımızı yudumlayalım vallahi banada güzel geliyor herşey hallolur değil mi o zaman görüşmeler bitsin yine bildik söylemler devam etsin bak bahar da geliyor play stationdaki savaş oyunu başlasın geçelim joistiklerin başına kaç Pkk lı öldü kaç asker şehit oldu oyununa devam edelim sonra her 20 yaşındaki evladımızın naaşı gelince kahrolsun Pkk deyip anasına boş sözlerle teselli verelim bölgedeki-

Yorumu oyla      53      51  
TOTEM 6 Mart 2013 Çarşamba 15:54

Gerçekten Allah bazen Beni sınıyor diye düşünüyorum.Öyle söz ve söylemlerle karşı karşıya kalıyorum ki! Donup kalıyorum ve bu sözleri yetişkin yada ruh sağlığı normal insanlar söyleyemez diyorum. Ne söylesem boş neyi anlatmaya çalışsam boş.Bu ülkeyi teröristlere her tavizi vererek mi umursayacağız demiş bir arkadaş ta!Her tavizi vererek olmaz tabi:) ama sen her tavizin verileceğine Hükumetin ülkeyi satacağına böleceğine inanmışsın şimdi sana ne desem boş!hep birlikte bağıralım slogan atalım-

Yorumu oyla      53      51  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 15:37

bu ülkeyi teröristlere istedikleri her tavizi vererek mi umursayacağız totem?

Yorumu oyla      56      49  
TOTEM 6 Mart 2013 Çarşamba 15:33

Hiç şaşırmadım yorumlar yine sloganlardan yada saldırılardan ibaret. Yazar malını! biliyor ver gazı al sonucu bu ülke kimsenin umurunda değil,kimse olaylar hakkında kafa yormak istemiyor salla gitsin zira bu işin kolayı.Birtek yorumda şunu yapmalıyız yada bu olayı çözmek için şu yolu denewmeliyiz gibisinden bir söz göremedim. Üzülüyorum ancak biliyorum ki boşuna bu ülkede ucuz provokasyonlar bu sebeple başarıya ulaşıyor kimsece sağduyu yok yazık ki ne yazıkk.

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 15:23

Demirören'in gazete yöneticilerine, "Başbakan Erdoğan velinimetimizdir. Başbakan Erdoğan bugün emretsin, yarın Milliyet'i kapatırız. Gazeteyi bu çerçevede çıkarın" dediğini aktarıyor Hakan Aygün. Böyle diyen bir adamın gazetesinden okudunuz haberi. bunu yabana atmayın

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 15:21

genelde bu tip operasyonlar için hürriyet kullanılırdı. bu kez neden milliyet seçildi? ağırlık merkezi milliyete mi kayıyor? demirörene bunun için mi verildi gazete?

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 15:19

bdp "başbakana baldıran zehri içirmeyiz" diye açıklama yapmıştı birkaç gün içinde. hemen ertesi gün bu kalleşliği yaptılar. kürtlere ne kadar güvenilebileceğini görün işte.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 15:10

milliyetin başına neler gelecek bakalım.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 15:09

başbakan kzımasın da ben mi kızayım? adam türkiyeyi aşmış dünyaya ayar veriyordu güya. yandaş yalaka yalamalarıun da gazıyla milleti neredeyse inandıracaktı buna. ama işte tam bu aşamada ortaya çıktı ki o cengaver bir tutsak caninin dümen suyuna girmiş. kızmakta haklı bence. yıllardır kurguladığı yalan tezgahı dağıldı

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 15:07

sınırsız özgürlük olmaz diyen başbakana sormak lazım. sınırı kim belirleyecek? sen mi? sıkma başlar kamuya girsin derken özgürlük sınırlanamaz diyordunuz. ne oldu? özgürlük sadece size mi?

Yorumu oyla      56      49  
hulya 6 Mart 2013 Çarşamba 14:59

14:05 cvp:sn Erdoğan elini taşın altına sıkıştırmıştır,siyasi geleceği umurunda bile değildir.Kadim dostları Erdoğan'a birşey olursa ne yapacakları derdine koyulmuştur.Bu yolda her ak severin verebildiği desteği vermesi lazım. Köstek değil destek zamanı. Aksi davrannışlar ak hainliğidir ve ak'tan çıkmayı gerektirir.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:58

düşmanımın düşmanı dostumdur yaklaşımını size yakıştıramadım sayın turan. sizden ricam namık durukan yazık google'a ve yazılanları okuyun. sizin ülkenize duyduğunuz sevgiden, vatanın bölünmez bütünlüğüne bağlılığınızdan asla şüphe etmem. bakın bakalım namık durukan bu düşüncelerinize uyuyor mu?

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:56

normalde bakırköyde ağır müşahade altında tutulması gerekenler serbest kalıp yorum yazmaya niyetlenince böyle aklı dumura uğratacak öngörüler de şaşırtıcı olmuyor. yazarın dediği gibi tanrı yardımcımız olsun

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:54

siz neler söylüyorsunuz arkadaşlar? diyarbakırda kan gövdeyi götürecek falan? aklınız iyi mi sizin? bu nasıl bir vahşiliktir.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:50

niye? birilerinin boyunduruğu olmadan yaşayamıyor musunuz? ille bir egemenlik mi olmalı egemenliğiniz üstünde? ruslar buna mı alıştırdı? kendi öz benliğiniz değperleriniz bitti mi?

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:47

rus egemenliğinden kurtarıp fransız egemenliğine mi girelim? önerileriniz nelerdir? :)

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:41

bizim hükümet yanlış politikalar yapıyor doğru. mesela bebek katiliyle yapılan pazarlık. derçi son zamanlarda doğru yaptığı bir şey yok. ama yine de azerbaycandan çok çok iyiyiz. bari bize siz laf etmeyin. önce dilinizi rus egemenliğinden kurtarın sonra bize laf edin. o kadar uzun boylu da değil.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:37

vize konusunda haklısın gardaş. ben de ülkemin bu siyasetini desteklemiyorum ve bunu açıkça söyleyebiliyorum. ama sizin hükümetinizin yanlış politikalarına boyun eğmiş gibi bir haliniz var.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:36

bırak azeri kardeşim. rusyanın ne alakası var. ermenilerle başedemediniz basbayağı. bir de utanmadan türklere vize uyguluyorsunuz. ayıp değil mi? rusyaya giriş çıkış serbest. siz kimin yanındasınız?

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:34

zincirlerinden başka kaybedecek şeyi kalmayan türk kardeşlerim. uynaın

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:34

biz bir avuç ermeni ile değil rusya ile mücadele edemedik ki, bu gayet doğal. rusya bölgenin en güçlü devlet. ya bir avuç pkk`lıya ne demeli? yakışıyor mu sizin gibi bölgesel bir güce? :)

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:34

tayyip viski fiyatlarını artırdı. rakı fiyatlarını artırdı. sigarayı artırdı. millet kafayı bulamıyor bu saçmalıklara ayık kafayla muhatap oluyor. bari fiyatları indirin de tahammül gücümüz artsın

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:32

azrei kardeş sen kendi memleketiğne bak. bir avuç ermeni ile mücadele edemiyorsunuz. ülkeniz somaliden geri. aliyev gelmiş başınıza oturmuş. bırak bu işleri

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:32

bu haber beni ilgilendiriyor, seni ilgilendiriyor, hepimizi ilgilendiriyor. ne güzel söylemiş sayın yazar. bugün sana yarın bana. şehit düşen evlatlarımızın kanında boğulmadan bu süreci durdurmak lazım

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:31

pkk derdini bitirmek için verelim gitsin tüm istediklerini işstersen yorumcu kardeşim. güneydoğuyu verelim. mersini verelim. daha da dert artarsa ankarayı verelim istersen. bu mu sizin sorumluluk anlayışınız. yazık gerçekten. satılmışlar nasıl arrtı böyle

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:31

ben azerbaycan'dan yazıyorum ismim akif. kardeş türkiye'nin terörist elebaşısıyla aynı masa arkasında dialoga girmesi bile bizi son derece üzmüştür. her zaman örnek aldığımız bir memleketten böyle tavır açıkçası beklemiyorduk.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:29

arkadaşlar pkk türkiyenin en büyük derdi ve bu derdi bitirmek için herkesin seferber olması gerek. gazetecisiyle siyasetçisiyle yorumcusuyla. farketmez. herkes odaklanmalı bu sorunun çözümüne. siz hiçbir yol önermeden eleştiriyorsunuz. varmı daha iyi bir bildiğiniz yol. sunun tartışalım. öneriniz yoksa susun ve birşeyler yapmaya çalışanlara destek olun.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:29

baskın basanındır diye bir söz vardır. başbakan da baskın çıkmaya çalışıyor suç bastırmak için. ama halk anlayuacağını anladı. gerisi teferruat

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:28

bdp 45 merkezde kutlayacağı nevruzu sadece diyarbakıra almış. tüm yığılma oraya yapılacakmış. tarihin en büyük gösterisi, en büyük meydan oıkuması 21 marta diyarbakırda olacak. kan gövdeyi götürebilir. dikkatli olmak lazım

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:27

hırsızı çeken kamera örneğini mükemmel tespit. yorumcu arkadaşı kutluyorum

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:25

şu leyhte ve alyhte haber ne demek arkadaş? gazeteci haberine bakar. siyasetçi düşünsün ne leyhe ne aleyhe izmet eder.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:22

geçen tvde bir haber izliyorum. adam hırsızlık yaparken yakalanıyor gözaltına alınırken kameralar çekiyor. hırsız kameralara kızıyor. neden çekiyorsunuz kardeşim diye höykürüyor. bu da onun gibi birşey. yaptığından utanmıoyor da bunu duyuranlar utanacaklar

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:19

bu işin tek bir kazananı var. bakın zafer naraları atıyorlar. çok mutlular. bdp-pkk şer ittifakı bayram ediyor. kimin umurunda

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:11

tüküren keçi, kahkaha atan horoz, çığlık atan koyun... bunlar bile tartıştığınız konulardan daha ciddi daha anlamlı. bırakın bu işleri. hepimiz öleceğiz. neden kastırıyorsunuz ki? bırakınız yapsınlar bırakınız geçsinler

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:07

yuh deve. sizin bebek katiliniz bile idam edilmezken eleştirenler, erdoğandan yana olmayanlart idam edilsin öyle mi? öyle vatandaşa böyle başbakan işte. size az bile

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:05

sayın erdoğan elini taşın altına koymuş, siyasi geleceğini riske atarak bu kadim sorunu çözmek için yola koyulmuştur. bu yolda her yurtseverin verebildiği desteği vermesi lazım. köstek değil destek olmalılar. aksi davrannışlar vatan hainliğidir ve idamı gerektirir.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 14:02

kızdırmayın başbakanımızı. bırakın adını türkiye koyduğu oyuncağıyla doyana kadar oynasın

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 13:36

bir başbakan eğer basınla sürekli sorun yaşıyorsa o başbakanın koltuğu sallanıyor demektir. yolun açık olsun tayyip efendi, seçimlerde görüşeceğiz

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 13:35

barış sürecinin sızan raporlarıyla ilgili en iyi analizi siz yaptınız sayın turan. kaleminize sağlık

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 13:35

başbakan kızdı ne demek ya? başbakan kim ki kızıyor? onu oraya kim oturttu? kendisinin mi sandı o koltuğu? bıktık başbakanın yalanlarından.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 13:34

başbakan tabi ki kızacak. böyle milli meseleleri siyasi oyunlara alet etmemek lazım!

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 12:50

sizin gibi duayen bir gazetecinin namık durukan gibi türkiye düşmanı bir gazeteciye iyi haberci demesi beni üzdü açıkça. ama bir taraftan da ikilemde kaldım bu haberi birilerinin yapması gerekiyordu.

Yorumu oyla      57      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 12:24

insanları 3 kuruşun arkasından koşmaya zorlayan bu hükümet her istediğini dayattı ve sonunda bebek katili ile barış masasına oturdu.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 12:17

barış barış diyip duruyorlar. ne barışı? kiminle barış? "eğer kapınızı bize açmazsanız ölüm haberleri getirenlere açarsınız" diyenlerle mi? bu kadar acizlik olur mu?

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 12:14

içler acısı bir hal. imralıda yatan katil koskoca devleti topaç gibi çeviriyor.

Yorumu oyla      58      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 12:14

başbakana kızmayın. normal insan psikolojisi. suç üstü yakalanan herkes agresifleşir. kızıp bağırması bu yüzden. karizma fena çizildi recebimin

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:46

onemli olan tutanaklarin vs,aciklanmasi degil.en onemli konu,basbakanin ve hukumetin boyle aciz bir duruma dusmus olmasi ve teroristin ayagina giderek,onu vazgecilmez kilmasidir.baskasina bagiracagina,kendilerinin dustugu duruma bagirsin.

Yorumu oyla      57      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:32

bir milletin seçtiği vekiller eğer katille pazarlık yapmaya gidiyorsa tartışılacak, beğenilecek ya da beğenilmeyecek hiçbir şey yok ortada. başbakan da boşuna kızıyor millet boşuna beklenti içinde. balık baştan kokmuş zaten.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:31

öcalan gibi bebek katiliyle masaya oturan işbirlikkçileri bu halk affetmez! hele hele sizin gibi yol gösterenleri olduktan sonra hiç

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:30

psikolojik harekatın parçaları bunlar. öcalan herkesin konuştuğu bir isim oldu artık. önceden de konuşulurdu ama vahşet haberleriyle. şimdi siyasi çözümlemeleriyle. yavaş yavaş, alıştıra alıştıra normalleştiriliyor.

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:29

Bugün, basınımızın yüzde 90’a yakınışakşakçı ve iktidar yanlısı… Ancak… Başbakan’a bu da yetmiyor! Tüm basının kendisine biat etmesini istiyor! biraz insafsızca olmamış mı sayın turan.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:26

abdulrezzak'a katılıyorum. demirören'in haberi olmayabilir. ama bundan sonrasını demirören belirleyecektir. adam zora girdi, akçeli işleri için alarm zilleri çalmaya başladı. dolayısıyla artık derya sazak topal ördektir. attığı her adımı patrona haber verecektir.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:25

neden milliyet'te bir anda tüm yönetim değişti? neden vatan öyle dururken milliyet yeniden yapıulandırıldı? düşünün. aynı ychp gibi milliyet de ymilliyet yapıldı. neden? ychp neye hizmet ediyor? işte tam da bu yüzden. onun için olayı sadece gazetecilik faaliyeti olarak görmeyin. hiçbirşey tesadüfi değil. hepsi planlı

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:23

Analar ağlamasın çok güzel lafta gerisi fecaat. O zaman verin toprakları PKK ya 687 bin kişilik Türk ordusu yenildi kime 5000 kişilik dışarıdan beslenen terör ör gütüne. Niçin? Çünki ABD Toprak istiyor. Niçin? O toprakları niçin istiyor. Koskoca Türk ordusunun eli 30 yıldır niçin bağlandı? Niçin Türkiye Başka ülkeden toprağına girip insanlarını öldüren askerini öldüren PKk yı barındıran sözde ülkeye haddini bildiremedi? Çünki bizi biz yönetmiyor. Kuklalar yönetiyor. Koyunuz koyun.meeeeeeeeeee

Yorumu oyla      54      49  
abdulrezzak 6 Mart 2013 Çarşamba 11:18

11.09 haklısın kardeşim.Burada iki konu var birincisi haberin yayımlanmasıyla ilgili,zannedersem haber yayımlanırken Demirören in bilgisi yoktu.Diğer konu sizin belirttiğiniz işlerle ilgili konu ki o da dediğiniz kadar basit değil.Bir gecede ipliğinizi pazara çıkarırlar.Bakın Vatan gazetesi BİR GEMİ MANŞETİ ATTI.Ertesi gün Başbakan konuşmasında oğlunun gemiciğinin manşet yapılmasını eleştirmiş ve cümleyi şöyle tamamlamıştı"TABİ MALİYECİLERİ YOLLADIK ÜZERLERİNE."Aydın Doğanın başına gelenler...

Yorumu oyla      55      49  
hulya 6 Mart 2013 Çarşamba 11:14

O tutanakları verselerdi taraf'ta,sözcüde,aydınlıkda hürriyet'te YAYINLARDI.Sağolsunlar milliyet'e vermek istemişler onlarda yayınladı zaten.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:11

Terörist hiçbir şey istemiyor. Yok ya 30 yıldır boşuna öldürüyorlar birdenbire aşka geldiler silah bırakıyorlar. Hiçbir bekası olan ülke Terör örgütü ile pazarlık yapmaz. AKP ile PKK bizi uyutup ülkeyi dönüştürme ve bölme planları yapıyorlar bunlar açıkça ortaya çıktı. Şimdi Eğer bu ülkede hukuk varsa ki bu resmen suçüstü belgesidir gereği yapılır. Ben şunu anladım. AKP Başkanlık sistemi ile halkın yetkilerini elinden almak yani Diktatörlük peşinde PKK ise Ülkemizin Toprağı peşinde seçin artık.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:09

abdılrezzak bey. demirörenler gazete patronluğuna daha yeni geçti. bir sürü başka işleri var. onca akçeli işleri arasında neden böylesi bir olaya girdiler? size de tuhaf gelmiyor mu?

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:08

bu haberin masum bir haber, salt gazetecilik faaliyeti olduğuna inanıyor musunuz sayın rahmi turan bey? siz yapmayın bari. bal gibi de psikolojik operasyon. öcalan'ı parlatıyorlar el birliği ile

Yorumu oyla      55      50  
abdulrezzak 6 Mart 2013 Çarşamba 11:08

Hülya hanım haberin ele geçirilmesi farklı bir konu olabilir;ama yayımlamak gazeteciliktir.EĞER GAZETECİLİK HALKI,KENDİSİNİ DOĞRUDAN İLGİLENDİREN KONUDA BİLGİ SAHİBİ YAPMAK İSE BU BİR HABERCİLİKTİR.Diktatörlükle idare edilen ülkelerde hem de PATRONLARI İŞ ADAMI OLAN GAZECİLERİN BU HABERİ YAYIMLAMASI YÜREK İŞİDİR.HOŞ HABER MİLLİYET İNTERNETTEN KALDIRILDI.Peki çare nedir?Çare gazete patronlarının gazetecilerin olmasıdır.Eğer gazete patronu olarak tayyibe muhtaçsanız gazetecilik ya-pa-maz-sı-nız!..

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:06

hasan cemal ve can dündar'ı diyet olarak verecekmiş milliyet. iyi de hasan cemal'e başbakan hasan ağabey demiyor muydu? bunların abi anlayışları böyle mi? korkulur valla

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:05

Daha ne olsun? Apo serbest kalacağını Ülkenin birbölümünün kendilerine verileceğini Başbakanın varlığını kendisine borçlu olduğunu hatta tutuklanmaktan Apo tarafından kurtarıldığını eğer istedikleri verilmesse 50 bin kişi ile iç savaş çıkaracaklarını Tayyipi Başkan yapacaklarını Türkiyenin rejiminin değişeceğini (artık ne gelecekse) söylüyor. AKP ile uyum içinde ülkeyi cumburlop edeceklerini anlatıyor.Beni hiç şaşırtmadı.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:04

benim bildiğim erdoğan demirören'in defterini dürer arkadaş. bunu yanına bırakmaz.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:04

taraf her gün bir sızdırma haber yaparken sesiniz soluğunuz çıkmıyordu. ne oldu? taraf yaparken iyi de milliyet yaparken kötü mü?

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:03

akp'nin ne halt ettiği belli, bdp'yi demeye gerek yok zaten. mhp tavrını koydu, kendi içinde tutarlı. ama chp ne yapıyor? nerede duruyor?

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:03

devam:asıl ihanetin boyutunu tam olarak biliyormuyuz.ne kadarını yazdı ne kadarını sakladı bellimi. muhteşem sızıntıyla ihanetinin ortaya çıkmasından şikayetçi. peki hepsi yazılan kadarmı?bilmediğimiz daha ne kadar şey var?bence bdp nin çok sevdiği her toplantılarına çağırdığı namık durukan zabıtları eleyip aktarmıştır. bu muhteşeme ayar çekmek isteyenlerin bir oyunudur. asıl ihanet maddeleri saklanmıştır diye düşünüyorum.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:02

danışıklı dövüş bu görmüyor musunuz? bdp sızdırıyor, sanki başbakan erdoğan rahatsızmış ayaklarına yatıyor, kızıyor bağırıyor ama bu arada öcalan'ın açıklamalarını herkes okuyor haberdar oluyor. ve toplum yavaş yavaş hazırlanıyor. çok açık bir oyun bu. inanmayın hiçbirine

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 11:01

hain bdp'lilerle kolkola giren bir başbakan bdp'lilerin gazetecisine kızmış. bu iş biraz tuhaf geldi bana. yerine oturmayan parçalar var

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 10:59

kim sızdırdıysa sızdırdı. bu sızıntı tutankalardaki ihanetleri haklı yapmıyor. içerik nedir önemli olan bu.caniye istediği tavizler verildimi?verildi. daha bir kaç evvekl dokunulmazlıkları kaldırılacak denilen bdp liler şimdi ya barış denen ihaneti kabul edin yada ölümlere hazırlıklı olun diyor. dün pkk lılarla sarılanlara ateş püsküren muhteşem şimdi terörist başıyla ittifak yapıyor.esas gündem maddesi bu. zabıtları kim sızdırdı önemli değil. ayrıca bu zabıtlatrdan çıkarılan bilmemiz gereken ba

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 10:59

belki erdoğan bilmiyor ama gerçeklerin bir gün mutlaka ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu var. bugün milliyeti susturdu diyelim. ama yarın biri çıkar yazar. kaçışı yok. o zaman ne yapacaksın, doğru olacaksın, ekşi içmeyeceksin ki miden bulanmasın

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 10:57

Bu Başbakan Demokrasi trendir istediğim yerde inerim. Rahip Elbisesi bile giyerim Türk milliyetini de Kürt Milliyetini de ayaklarımızın altına aldık laflarını etti. Hiçbir zaman Başbakanı olduğu ülkenin adını söyleyemedi. Bir söyledi iki döndü bütün konuşmalarını dinleyin hiçbir söylediği birbirini tutmaz. İşin kötüsü işi megolomanlığa götürdü. Zannediyor ki ben herşeyi yaparım. Kavgası kini bitmedi bunu nerede yetiştirdiler acaba? Sen bu Cumhuriyet sayesinde varsın.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 10:45

tutanaklar sızana kadar barış sürecinden ümidim çok büyüktü. bu topraklara da barışın geleceği umudunu taşıyordum. ancak sonra yanıldığımı gördüm ve Türkiyeyi parçalamak isteğenlerin karşısında dimdik durabilecek bir halk olduğumuz geldi aklıma. elin dağ eşkıyalarıyla vatan toprağımızı pazarlık yapmayız arkadaş!

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 10:45

tanrı bu toprakları unuttu. yardımcı olmayacak. onu dillerinden düşürmeyenler o kadar sahtekarlar ki

Yorumu oyla      53      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 10:43

eğer sızdırılan raporlarda korktuğu şey olmasa başbakan bu kadar yaygara çıkarmazdı

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 10:42

başbakanı kızdıran her haberin iyi gazetecilik sonucu ortaya çıktığı konusunda sizinle hemfikir olmasam da, namık durukanın iyi gazeteci olmadığını bilsem de, böyle bir milli meselenin halka duyurulması adına güzel bir başarıdır.

Yorumu oyla      54      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 10:42

önceden haberin tanımı şöyleydi: köpek adamı ısırırsa haber değildir ama adam köpeği ısırırsa haberdir. o kural değişmiş demek ki. bir haberi başbakan seviyorsa haber değildir sevmiyorsa haberdir. gazetecilik okullarında okutuulsun bu değişiklik

Yorumu oyla      53      49  
abdulrezzak 6 Mart 2013 Çarşamba 10:36

KİM İNANIRSA İNANSIN AMA BENDEN İNANMAMI BEKLEMEYİN.Olacak şey mi.Ana dilde eğitim zaten başlı başına bir Özerkliktir.Bu nedenle bu ülke ÜNİTER yapısını koruyarak,bu toplumun bölünmeye sebeb olmayacak istekleri ve Kültürlerini yaşamalarına izin verilerek bir çözüm bulunabilir.ANCAK;KENDİ ADIMA KONUŞUYORUM Kİ KUYRUK ACISI EVLAT ACISI MİSALİ BENİM BİR DAHA BU İNSANLARLA BİR ARADA YAŞAMAM MÜMKÜN DEĞİL DİYORUM.SEBEBİ İKİ KİŞİDİR BİRİ APO İTİ DİĞERİ BAŞBAKANDIR.

Yorumu oyla      54      49  
abdulrezzak 6 Mart 2013 Çarşamba 10:32

BEKA tanımı içinde Anayasal düzen,Milli Varlığınız(Ki en önemlilerden biri budur),Milli Kültürünüz dahil her şeyinizin korunması vardır.Kürt toplumunun demokratik istekleri nedir;ana dilini konuşmak.Yıllardır konuşuyorsunuz zaten.Sokaklarda yanımızda anamıza küfredercesine konuşuyorsunuz hem de.Olabilir.Ama ana dilde eğitim deyince olayın şekli değişir.Siz bunları tartışmadan"Halledelim,ne istiyorlarsa verelim."demenin açıklaması nerede?Adam özeklik demiyor.

Yorumu oyla      54      49  
abdulrezzak 6 Mart 2013 Çarşamba 10:27

bu kadar şehit verilmez bu kadar da para harcanmazdı.AMA O GÜNLERDE OLAYLAR SIFIRLANMIŞTI.Bakın bazıları okumadan saldırmayı seviyor sıfırlandı diyorum BİTMİŞTİ demiyorum.Ama o süreç iyi değerlendirilseydi,uyunmasaydı biterdi.Uyudular,zafer sarhoşu oldular.O sesizli dönemi iyi değerlendirilemedi.Şimdi işin ciddiyeti anlaşılınca YILANA SARILIYORLAR.çok bilen arkadaşlara sesleniyorum"BEKA"NEDİR?Bu ülkenin bekası nedir,korunması için ne yapmak lazımdır?

Yorumu oyla      54      49  
hulya 6 Mart 2013 Çarşamba 10:24

Yayınlanan tutanakları asla gazetecilik başarısı gibi görmüyorum.Getirilmiş eline verilmiş bir şeyi yayınlamak gazetecilik başarısı olamaz.Risk almış bir gazeteci olur.Taraf gibi.

Yorumu oyla      54      49  
abdulrezzak 6 Mart 2013 Çarşamba 10:21

Şu;bugüne kadar bu kadar şehit verdik bu kadar para harcandı gibi ifadelerden;ki başka bildiğiniz yok zaten vaz geçin.Vaz geçin;içinizde bu işin uzmanı olduğunu iddia edecek kadar İLERİ BİLGİ(!)sahibi kimseler olduğu belli.Olabilir,ama biz bu arkadaşların kendisinden daha çözüme ilişkin bir alternatif bilgi duymadık.Bu da demek ki Hükümetin ve Apo itinin müşterek yaptıkları çözümü destekliyorlar.O zaman on yıl niye bekledi bu iktidar da bu kadar şehit verdik.Hükümet geldiği gün yapardı bu iş

Yorumu oyla      54      49  
hulya 6 Mart 2013 Çarşamba 10:18

Bir türlü inanmak istemeyen halk kabak gibi her şeyi görmüş ve öğrenmiştir.Bu planlı ve süreci hızlandırmak için yapılmış bir şeyde olabilir.Halkı ikna etme işi ile fazla oyalanıldı diye düşünenler eninde sonunda öğrenilecek şeyleri ortaya dökerek Ak Parti'nin artık işi sürüncemede bırakmasına izin vermek istemediler demekki.

Yorumu oyla      54      49  
abdulrezzak 6 Mart 2013 Çarşamba 10:17

Birisi yorum yazarken cümlesini"...etmesini İSTİYORUM!.."diye bitirmiş.Aynı tayyip gibi.Olay Rahmi beyin dediği gibi çıktı herkes içerikten çok "KİM,NİYE AÇIKLADI"ya gelindi.Apo iti hükümetin başı ile kedinin fare ile oynadığı gibi oynamış ama adam yine DİK geziyor.Dedik ya;Kasımpaşalının dikliği sadece bana.Bu bir rol kapmadır.Dışarda başbakanın süreci sahipleneceği anlaşılınca(Sanki ciddi bir şey varmış gibi.)Apo sızdırılsın haberini saldı.Bu Apo itinin"Sonuç senin değil benimdir."mesajıdır.

Yorumu oyla      55      50  
hulya 6 Mart 2013 Çarşamba 10:01

Başbakan,halk ve gazetecilik olarak olaya 3 ayrı pencereden bakacak olursak başbakan bir yola girmiş ve karşısında duran hiçbir şey'den hoşlanmıyor.Kendisini ve ekibini doğrusu yanlışı bir kenara bırakmış şekilde hedefe kilitlemiş durumda.Başbakanın "benim ve arkadaşlarımın karşısındadır" ifadesinden de anlaşılacağı üzere olaya Türkiye'nin meselesi gibi bakmadığı açıktır.

Yorumu oyla      56      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 09:04

imralıda yatan it almış bunları eline oynuyor. gerçi bundan rahatsız değiller de işte millet de öğrenince fena bozuldular. dünyaya kafa tutan erdoğan imajı bir anda başaşağı oldu. kızmaları normal.

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 09:03

kızsalar da bağırsalar da basını tehdit etseler de bu işin sonu yüced divandır. o zaman nereye sığınacaklar.

Yorumu oyla      55      51  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 08:47

akp'nin çıkaracağınız gazeteyi neden engellediğini şimdi daha iyi anladım. başbakan'ın hoşuna gitmeyecek haberler vereceksiniz demek ki. daha doğmadan öldürdüler bu yüzden. yazık oldu. keşke önceden belli etmeseydiniz de yolunuz kesilmeseydi. yanlış strateji olmuş

Yorumu oyla      56      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 08:44

genellemeniz yanlış. bu kez size katılmıyorum rahmi bey. ayrıntıları gözden kaçırmışsınız. yapmayın

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 08:44

pkk'nın leşleri için okunan marşta hazırola geçmişti bdp kongresinde sizin övgüye boğduğunuz muhabir. gazetecilik başarısıymış. geçin bunları

Yorumu oyla      54      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 08:43

haberi neden namık durukan yaptı? onca gazeteci varken neden o? hiç düşündünüz mü? sadece gazetecilik başarısı mı bu? yapmayın allah aşkınıza. namık durukan pkk-bdp'nin işine gelmeyecek bir habere imza atmış mı bu güne kadar?

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 08:41

haberi yapan namık durukan kim? araştırın lütfen sayın turan. siz yurtsever bir insansınız. akp karşıtlığınızın bdp ile kol kola girmiş gazetecileri yüceltmenize vesile olmasına izin vermeyin.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 08:40

başbakan kızar tabi. suçüstü yakalandı. kim bilir daha ne tavizler verdi teröristbaşına. halkı uyutacak sanıyordu ama artık mızrak çuvala sığmıyor.

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 08:39

erdoğan basına kızmak yerine tutsun da yeni kankaları bdp'nin neden tuzak kurduklarını bulsun. gölgelerle kavga etmek hoşuna gidiyor. ama boşuna gidiyor

Yorumu oyla      55      49  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 08:38

seyrek bıyıklı asabi şahsiyet bıraksın gazetecilere ders vermeyi de kendi işini adam gibi yapsın. herkes işini yapacak. gazeteci gazeteciliğini siyasetçi siyasetçiliğini.

Yorumu oyla      54      51  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 08:37

derya sazak'ı kutluyorsunuz ama aynı derya sazak can dündar ve hasan cemal'in ipini çekmiş. ona ne diyeceksiniz?

Yorumu oyla      55      50  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 08:36

başbakan'ın kızması orantısız ve saçma tamam. ama hiç düşündünüz mü bunu bdp neden sızdırdı? bdp'nin hayalini de yapmak istediğini de biliyoruz. başbakan kızdı ama bdp'nin oyununa ve bu oyuna gelen basındaki bdpkandil muhiplerine kızdı. bunu bile göremeyecek kadar mı kapattı önünüzü iktidar karşıtlığınız akp düşmanlığınız?

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 08:34

sırf başbakan kızdı diye mi o haberin haber değeri artıyr sayın turan? bu nasıl bir mantıktır?

Yorumu oyla      54      51  
TOTEM 6 Mart 2013 Çarşamba 07:43

Gebedir ancak bizler halk olarak ucuz provakasyonlara gelmeden daha sakin ve akılcı davranmamız gerek konu çok önemli ve bu sorunun artık çözülmesi elzem. şimdi herkes istediği fikri söyleyecektir,hassasiyetleri anlamak zor değil hepimizin canı çok yandı ancak bu sorun hepimizin sorunu ve hepimiz ülkemiz için en güzel şekliyle çözülüp son bulmasını istiyoruz.Lütfen birbirimizi yada birilerini hain yada işbirlikçi ilan etmeden biraz derinlemesine ve sakince düşünelim Sevgiler.

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 6 Mart 2013 Çarşamba 07:41

Bu silah bırakma görüşmeleri anlaşma koşulları oluşuncaya kadar kamuoyundan saklanmasına bir itirazım yok ancak hükumet bu derece önemli ve herkesi yakından ilgilendiren bir konuda tek başına karar veremez ve bu görüşme detaylarını en azından muhalefetten gizli yürütüp karara bağlayamaz.hele karar aşamasında hem muhalefetin hemde halkın bu konuda bilgilendirilmiş olması ve karar verme konusunda da kesinlikle etkin olmasından yanayım.Bu süreç zor bir süreç her türden oyunlar ve provokasyonlara-

Yorumu oyla      53      53  
TOTEM 6 Mart 2013 Çarşamba 07:38

Biran için duygularını bir kenara bırakıp mantığı ile hareket etmesini istiyorum.Hükumetin izlediği yolu beğenmeyebilir ve doğru bulmayabilirsiniz ancak herkesin alternetif bir yol ve proje üretmek ve ortaya koymak boynunun borcudur. Şimdi gelelim yazarın Milliyet gazetesinin bu notları sızdırmasına bu gazetecelik adına mı yapıldı yoksa başka güçler tarafından bilinçli olarak yürüyen görüşmeleri sabote edip sekteye uğratmak içinmi yapıldı bilemeyeceğim ancak benim bu konuda ki fikrim şu yöndedir

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 07:33

Naraları atacaklar,herkes aklına eseni söyleyecek ve sallayacak ancak bu sorun komşunun sorunu değil bizim sorunumuz ve çözmemiz hemde acilen çözmemiz gerekiyor bu nedenle hükumetin izlediği yolu doğru bulmayan yazar,siyasetçi veya sıradan vatandaşın bu sorunun çözümü ile ilgili alternatif projeler üretmesi gerekir yoksa sayın Turanın yaptığı gibi gaz vermekle bu sorunun çözümüne katkıda bulunmaz tam tersi çözümsüzlüğü ve mevcut durumun devamına destek vermiş olursunuz.Lütfen herkesin-

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 07:30

Kaos ortamının bitmesini istemeyen iç ve dış güçler var.Ve bu güçler mevcut durumun devap etmesi için her türlü provokasyon ve oyuna baş vuruyorlar.Şimdi sayın arkadaşlar emin olun en az sizler kadar Pkk ya öfkeliyim ancak yıllar içerisinde şunu öğrendim ki;boş sloganlar ucuz kahramanlık naraları yada popülist söylemlerle bu sorunun çözümüne asla katkıda bulunamadığımız gibi birçok gücün arzu ettiği çözümsüzlüğe yardımcı olmuş oluruz. Şimdi bazı arkadaşlar ihanet,satılmışlık yada bölücülük-

Yorumu oyla      53      53  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 07:27

Bizler olayları ve içeriklerini bırakıp sürekli magazin ce slogan kısmına bakarız nedense! Şimdi Bu ülkede 30 yıldır süren ve binlerce asker,polis ve sivil vatandaşımızın ölümüne,ve milyarlarca liranın da çöpe gitmesine neden olan bir sorun.Bir avuç çabulcu dedik,terörün belini kıracağız dedik,dedikte dedik ve sonuç değişmedi.Devlet ve hükumet bir ara açılım dedi şimdi de çözüm diyor o zaman haburla sabote edildi şimdi başka şekilde sabote ediliyor zira ülkemde terör,kan ve gözyaşının ve bu-

Yorumu oyla      53      52  
Misafir 6 Mart 2013 Çarşamba 07:16

demirören grubu nasıl oldu da böyle bir hata yaptı anlamış değilim. adam bildiğiniz esnaf ve esnaf adam çıkarını düşünür ve akp ile takışmak bir esnafın çıkarına göre değil. aklım almış değil

Yorumu oyla      54      49